Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Gulbim Vimbldona beigusies pēc zaudējuma Marejam

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Gulbim Vimbldona beigusies pēc zaudējuma Marejam
Ernests Gulbis
Foto: AFP

Latvijas tenisists Ernests Gulbis piedzīvojis zaudējumu Vimbldonas turnīra otrajā kārtā, trīs setos ar 2:6, 5:7, 3:6 piekāpjoties pasaules trešajam labākajam tenisistam Endijam Marejam.

Ernesta Gulbja un Endija Mareja otrās kārtas mačam bija pievērsta ļoti liela uzmanība, un ne velti – tas taču bija noslēdzošais centrālajā kortā. Britu tenisa līdzjutēji, protams, gaidīja sava favorīta uzvaru – bez tās viņam pie pirmā ''Grand Slam'' titula Vimbldonā netikt. Vēl lielākas emocijas mačam piešķīra Gulbja komentārs, kurā viņš komentēja Mareja rīcību abu savstarpējā spēlē pirms gada Londonā.

Toreiz Marejs pieprasīja medicīnisko pārtraukumu, kaut arī šķita, ka skotam nekas nekaiš. Gulbis šo epizodi nosauca par Mareja tēlošanu, kas salauzusi viņu psiholoģiski, bet skots atzina, ka savainojums viņam bijis gan un tēlojis viņš nav. Pirms spēles tenisisti gan noklusināja preses saceltās bangas, piebilstot, ka nevienam pret otru nekas neesot. Par pārliecinošu mača favorītu visā pasaulē uzskatīja Mareju, kurš šogad uzvarējis 41 no 47 spēlēm, kamēr Gulbis tikai 10 no 26.

Spēli ar servi sāka Gulbis un darīja to pārliecinoši, ko nevarētu teikt par Mareju, kuram pirmajā servēšanas reizē radās grūtības, un Gulbis tika pie divām breikbumbām, taču nevienu no tām nespēja izmantot. Piektajā geimā Gulbi pievīla dropšota taktikas izvēle, un skots, veiksmīgi nospēlējot pie tīkla, ieguva divas breika iespējas. Pirmo Gulbis novērsa ar spēcīgu servi, bet otro nespēja, sitot pāri gala līnijai, pēc tam Marejs viegli noturēja savu servi un ieguva 4:2 pārvaru. Diemžēl atspēlēties Gulbim nebija lemts, 7.geimā viņš otro reizi setā zaudēja pie savas serves, un pēc tam Marejs ar savu servi nokārtoja uzvaru pirmajā setā – 6:2.

Arī otrajā setā Gulbim izdevās pārliecinošs sākums pie savas serves un otrajā geimā izdevās tikt līdz ''vienādi'', servējot Marejam. Skots šodien pielietoja savu tradicionālu taktiku ar pacietīgu spēli no gala līnijas, cerot sagaidīt pretinieka kļūdas. Abi tenisisti turpināja dominēt pie savām servēm, un viss liecināja par to, ka uzvarētājai noskaidrošanai būs nepieciešams taibreiks, taču tā nenotika. Rezultātam esot 5:5, Marejs beidzot tika klāt Gulbja servei un pie 30:30 pēc ilgas izspēles Gulbis aizsita garām sānu līnijai. Breikbumba Marejam. Pirmā serve tīklā, otro Marejs uzņēma, vēl viena ilga izspēle, kas beidzās ar Gulbja sitienu tīklā – 6:5 Mareja labā un iespēja nākamajā geimā ar savu servi panākt uzvaru setā, ko viņš izdarīja – 7:5.

Trešo setu Gulbis sāka ar 40:15 pie savas serves, bet pēc tam pieļāva pāris kļūdas, un pēc vēl viena neveiksmīga dropšota Marejs tika pie breikbumbas. Gulbis atbildēja ar eisu un pēc neilga laika noslēdza geimu savā labā. 3.geimā skots tika pie vēl vienas breikbumbas, ko realizēja ar savu ''firmas'' sitienu – diagonālo apvedošo sitienu – 2:1. Mača turpinājumā nekas neliecināja par to, ka Ernests spēs atspēlēties, un tā arī notika, spēlējot faktiski bez emocijām, vēlreiz tika zaudēts pie savas serves, un Marejs izcīnīja pārliecinošu uzvaru ar 6:2, 7:5, 6:3.

Līdz ar to Gulbis arī šogad Vimbldonas turnīru pabeidzis ar zaudējumu otrajā kārtā (pērn tika zaudēts nākamajam čempionam Rafaelam Nadalam). Gulbis par startu gada trešajā ''Grand Slam'' turnīrā nopelnījis 45 ranga punktus (pērn bija 70) un 17 750 mārciņu prēmiju.

Marejs 3.kārtā tiksies ar Viktoru Troicki no Serbijas vai spāni Danielu Himeno Traveru.

Spēles statistika – 2:6, 5:7, 3:6

RādītājsErnests GulbisEndijs Marejs
Eisi1511
Dubultkļūdas21
Precīza 1. serve69%88%
Uzvarēti punkti pie 1. serves44/6446/52
Uzvarēti punkti pie 2. serves10/2813/19
Nepiespiestās kļūdas245
Uzvarētās izspēles pie tīkla20/399/11
Breikpunktu realizācija0/25/7
Kopā uzvarētie punkti6697

Izmantotie resursi:
wimbledon.org

 +42 [+] [-]

, 2009-06-25 21:01, pirms 15 gadiem
"Kāds parsteigums" ---> nu ,bet nopietni nav viņš vēl formā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gengsta10

 +17 [+] [-]

, 2009-06-25 21:01, pirms 15 gadiem
gulbim ir talants, tikai nav vajadzīgās mentalitātes.. un tādi optimisti kā Jūs viņam nepalīdzēs jēli uz viņu cerot

 +45 [+] [-]

, 2009-06-25 21:01, pirms 15 gadiem
cerēju vismaz uz sakarīgāku spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-06-25 21:01, pirms 15 gadiem
skan vecā dziesma *

  +6 [+] [-]

, 2009-06-25 21:01, pirms 15 gadiem
psc...

 +29 [+] [-]

, 2009-06-25 21:01, pirms 15 gadiem
Gulbis spēlēja vienkārši šausmīgi

 +44 [+] [-]

, 2009-06-25 21:01, pirms 15 gadiem
Gulbis ar saviem dropšotiem pats sevi iegāza

 +14 [+] [-]

, 2009-06-25 21:01, pirms 15 gadiem
Tas ir psc āksts nu vienkārši briesmīgas kļudas. Marejs cīnas, a Gulbis pastaigājas!

 +38 [+] [-]

, 2009-06-25 21:02, pirms 15 gadiem
kļūdas, kļūdas, bet kāda serve!

  +6 [+] [-]

, 2009-06-25 21:02, pirms 15 gadiem
bez cerībām!

 +10 [+] [-]

, 2009-06-25 21:02, pirms 15 gadiem
KĻŪDAS, KĻŪDAS, KĻŪDAS

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:02, pirms 15 gadiem
Tie, kuri prognozēja Gulbja pārliecinošu uzvaru, ATSAUCIETIES!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2009-06-25 21:02, pirms 15 gadiem
Paredzēju 4 setus.. Bet nu neko darīt, Marejs bija stipri pārāks.. Ernestam nekādas bumbiņas izjūtas nebija, tas bija redzams. Veiksmes turpmāk..

  +5 [+] [-]

, 2009-06-25 21:02, pirms 15 gadiem
Gulbim vēl daudz pie kā strādāt lai uzvarētu tādus vīrus kā Marejs

 +27 [+] [-]

, 2009-06-25 21:02, pirms 15 gadiem
Nekāda cīņasspara.
Slēpts komentārs: kivi

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:02, pirms 15 gadiem
Diežēl bet vienos vārtos.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:02, pirms 15 gadiem
pazemojoši!

  +7 [+] [-]

, 2009-06-25 21:02, pirms 15 gadiem
atkal otrā kārta ir pēdējā...bēdīgi

 +15 [+] [-]

, 2009-06-25 21:02, pirms 15 gadiem
Vēl jāstrādā!
Stulbas un bērnišķīgas kļūdas!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:02, pirms 15 gadiem
zzeel;

 +10 [+] [-]

, 2009-06-25 21:02, pirms 15 gadiem
diemžēl pilnīgs bezceris, vai nu meistraība nav tāda vai attieksme, bet nu izskatījaš pavisam bēdīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: sandris789

  +6 [+] [-]

, 2009-06-25 21:03, pirms 15 gadiem
Gulbis prasa smalku tīklu..............
tas viņu pievelk!
nu, tak varēja, ja būtu cīnījies.
Slēpts komentārs: jurchiks1995

  +4 [+] [-]

, 2009-06-25 21:03, pirms 15 gadiem
Trenerim ir ko paskatiities ko trenneet. Speeciigs pretinieks bija, uzvara buutu paarsteigums, bet uz kluudaam cik punkti atdoti... Psihologu?

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:03, pirms 15 gadiem
Cerams, ka pēc šitā viņš saņemsies nākošajiem turnīriem.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-25 21:03, pirms 15 gadiem
pretinieks SODIEN tieshaam bija galvas tiesu paraaks... bet viss vel prieksa

  +4 [+] [-]

, 2009-06-25 21:03, pirms 15 gadiem
Garās izspēles.

 +23 [+] [-]

, 2009-06-25 21:04, pirms 15 gadiem
Informācija tiks papildināta...
===
nav jau tur ko papildināt

  -2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:04, pirms 15 gadiem
jācer un jāgaida nākamais turnīrs

  -4 [+] [-]

, 2009-06-25 21:04, pirms 15 gadiem
man patika, jo 1. serve bija ļoti laba, drusku pietrūka veiksmes, bet viss iet uz augšu ;0

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:04, pirms 15 gadiem
briesmiigi un shausmiigi speelee patreiz Ernests Gulbis
Slēpts komentārs: jurchiks1995

  +5 [+] [-]

, 2009-06-25 21:04, pirms 15 gadiem
mangalis rakstīja: pazemojoši!
Pazemojoši ir gadiem cīnīties pa ranga trešo simtu, nevis Vimbldonas 2. kārtā zaudēt, pasaules 3. raketei...

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:04, pirms 15 gadiem
Viņš pat īpaši necentās, tikai jocīgi, ka pirms mača viņš kautko par Mareju pirda?!

ā jā - Kad Gulbim jāspēlē, tad vajadzētu nolaist 'tiklu par kādiem 10 cm vismaz

  +8 [+] [-]

, 2009-06-25 21:04, pirms 15 gadiem
TĪKLS PAR AUGSTU?

  -2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:04, pirms 15 gadiem
Paši tiekat tik augsta limeni spelet un tad noliekat Gulbi

  -2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:04, pirms 15 gadiem
Pirms spēles visi teica ,ka uzvarēs utt. Tgd zaudē un noliekat viņu. Baigie atbalstītāji. Gan puika kādreiz uzvarēs.

  +5 [+] [-]

, 2009-06-25 21:05, pirms 15 gadiem
Diemžēl, BEZ mazākajām cerībām uz uzvaru - Gulbis, diemžēl, NAV samazinājis savu nepiespiesto kļūdu skaitu. Servē jau Ernests ļoti labi, bet, brīžiem izskatās, ka viņš spēlē kā dators nevis cilvēks - 2 setus Ernests VISU laiku centās taisīt saīsinātos sitienus pie tīkla, bet pirmajos 2 setos NEVIENS šāds sitiens NEDEVA rezultātu. Diemžēl, arī tenisu spēlējot ir jādomā ne tikai jāatkārto visu laiku VIENAS un tās pašas kļūdas.
Ļoti ceru, ka Ernests vēl kādreiz iekļūs ATP TOP-50. DIemžēl, viņam vēl augt un augt līdz Mureja līmenim - Endijam ir TIKAI 22 gadi un viņš NAV dienvidnieks, salīdzinot ar Nadalu.

P.S. No Mureja puses izcila spēle. Varbūt arī tādēļ šodien Gulbis tik bezzobains izskatījās.

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:05, pirms 15 gadiem
Nu neko darīt... cerējām jau visi, bet tāda dzīve.

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:05, pirms 15 gadiem
Nevar būt???

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:05, pirms 15 gadiem
kā vienmēr gulbis ir nestabils,kkā spēles laikā jutu ka viņš taisa muļķīgas kļūdas,žēl

  +4 [+] [-]

, 2009-06-25 21:05, pirms 15 gadiem
Murrejs vienos vārtos u Ernests galīgi bez cīņas, kā Murrejs pēc bumbām skrēja un ernest galīgi nepāredz laukumu visu laiku liek vienā vietā uz ērto roku , un serves Gulbis nevarēja paņemt vienkārši bija žēl skatīties. 3 rakete ir trešā rakete.

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:05, pirms 15 gadiem
Paldies par cīņu! Pretinieks bija no ekstraklase, tāpēc zaudēt vienam no favorītiem nekad nav kauns. Otrais sets vismaz bija līdzīgs un skatāms. Atbalstām savējos arī turpmāk!
Sarauj Latvija!!!

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:05, pirms 15 gadiem
arturs203 rakstīja: Paši tiekat tik augsta limeni spelet un tad noliekat Gulbi
Nespēlēju tenisu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-06-25 21:05, pirms 15 gadiem
rezultāts jau bija 2-6, 5-7, 3-6...nevis 3-6, 5-7, 3-6...autors kļūdijies

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:06, pirms 15 gadiem
pirmajaa setaa Gulbim tikai divi uzvareeti geimi,ne triis!!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:06, pirms 15 gadiem
Ērnj drīz TU viņu novinnēsi!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-06-25 21:06, pirms 15 gadiem
ar tādu spēli pat Future viņš nevinnēs nekad žēl puiša bet tāds nu viņš mums ir un jāpriecājas ka vispār mums tāds Ernests Gulbis ir!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:06, pirms 15 gadiem
Neesmu nekad nolicis Gulbi, bet nu šī bija ņigāšanās par saviem līdzjutējiem!Ne pēc vienas bumbiņas neskrēja!
Ja ir kāda trauma , tad vajadzēja pateikt!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:06, pirms 15 gadiem
Spiegs08 rakstīja: gulbim ir talants, tikai nav vajadzīgās mentalitātes.. un tādi optimisti kā Jūs viņam nepalīdzēs jēli uz viņu cerot
Tādi skauģi kā Tu Gulbim jau nu tiešām nepalīdzēs

  -4 [+] [-]

, 2009-06-25 21:07, pirms 15 gadiem
Kurš teica Gulbis spēlēja?Tur tikai Marejs SPĒLĒJA,tas otrs CIRVIS tikai agngļus smīdināja ,cenšoties saplēst tīklu un trāpīt Marejam ar bumbiņu.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:07, pirms 15 gadiem
Nu nekas Ernest, pietrūkst precizitātes! Ja var ticeet intervijaam, tad jaacer ka atguus formu, neticu ka taadas kljuudas buus visu karjeru
Kaa jums saku, buus precizitaate - buus rezeltaati, jo tu vareja redzet, kaa traapija - nebija nekaadu ceriibu Marejam...!
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:07, pirms 15 gadiem
Pirce rakstīja: Bez Variantiem
Mirejs bus finala ar Federeru
Tik tālu netiks - ja ne Troickis (domāju, viņš tiks pret mareju), tad Rodiks gan šim sados pa biksēm

  -4 [+] [-]

, 2009-06-25 21:07, pirms 15 gadiem
murziks rakstīja: rezultāts jau bija 2-6, 5-7, 3-6...nevis 3-6, 5-7, 3-6...autors kļūdijies
autors nekļūdījās!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:07, pirms 15 gadiem
ko cikstat,pretinieks stiprs,ja gribi ielauzties top10 tad tads marejs ir jauzvar a tamuzigais otras kartas spelmaniitis,vismaz ieies ar to tenisa vesture,neko citu neredzu,vinsh pat challenger nav vinnejis nevienu,ko gaidit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:08, pirms 15 gadiem
Absolūts bezcers,ja nevar pa visu spēli paņemt nevienu pretinieka servi,tad nav variantu.Tiesa TV komentētāja Dmitrijeva uzslavēja Gulbi un sacīja,ka 20 gadu ir tikai sākums lielajā tenisā.Jācer ,ka viņai ir taisnība un Gulbis vēl progresēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:08, pirms 15 gadiem
Kad sāks cīnīties par katru bumbu (tā kā to darīja Marejs, skrienot pakaļ Gulbja saīsinātajām), tad arī nāks smagas, bet uzvaras!

  +6 [+] [-]

, 2009-06-25 21:08, pirms 15 gadiem
Nepārsteidz. Diemžēl.

  +6 [+] [-]

, 2009-06-25 21:08, pirms 15 gadiem
Nav tikts tālāk par 2.kārtu jau 24.turnīru pēc kārtas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:08, pirms 15 gadiem
Bija labs, Marejam paveicās, ka Ernestam kļūdas vēl daudz citādi būtu zāģis!

Malacis skaista spēle Ernest!

Tikai laiks atlaist arī savu otru treneri, Gulbi vecāko, viņš nenes Tev veiksmi, jo kopš viņš sēž tribīnēs Ernests netiek tālu, nu māņticība varbūt, bet varbūt nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:08, pirms 15 gadiem
Neizskatījās Gulbis pārliecinošs šodien. Marejs spēlēja ar prātu, Gulbis ar spēku. Marejs visu laiku kačāja, atsita viegli pāri tīklam, bet Gulbis tik belza no spēka tīklā un autos. Ja nebūtu stipra pirmā serve, tad rezultāts būtu pavisam bēdīgs. Arī no saīsinātajām bumbiņām tikai divas reizes sanāca kā plānots. Žēl.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:09, pirms 15 gadiem
pingpong rakstīja: Tik tālu netiks - ja ne Troickis (domāju, viņš tiks pret mareju), tad Rodiks gan šim sados pa biksēm
piekriitu, reali marejs tikai atsita kamer gulbis kljuudas..., kaa nekljuudijaas taa punkts gulbim...!

  +5 [+] [-]

, 2009-06-25 21:09, pirms 15 gadiem
Adidas vietā es rūpīgi izsvērtu, vai sadarbība ar Ērniju ir lietderīga. Es jau brīdināju, ka tas ir bezceris... Pagaidām neviens mani nevarēs pārliecināt par pretējo.
P.s. EG sasniegumi man neskauž. varu vienīgi novēlēt vēl kaut reizīti pārsteigt mani un pasauli

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:09, pirms 15 gadiem
Cut_Throat rakstīja: tad aizveries un stavi ciet nenahrenizē Gulbi,puika cinijas godam
Nu ta jau te neviens nevar kritizēt nevienu sporta veidu, jo redz nav viņu līmenī. Jāatslēdz komentāru iespējas

Cut Throat, Tu jau vispār nebūtu runājis, lunīt

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:09, pirms 15 gadiem
kads parsteigums... brinums ka 2. setu tik sivi noturejaas!

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:09, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tādi skauģi kā Tu Gulbim jau nu tiešām nepalīdzēs
tu jau gan noteikti vinjam palidzeshanu ar savu rulo atbalstishanu!!!
Ir jasaka ka ir nevis te visiem jaizpatik un japelna plusi!!!

Spele bija vaja!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:10, pirms 15 gadiem
Veidenbaums rakstīja: piekriitu, reali marejs tikai atsita kamer gulbis kljuudas..., kaa nekljuudijaas taa punkts gulbim...!
A ko Murejam vēl vajag, ja redz, ka pretinieks kļūdās katrā otrajā (pat biežāk) ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:10, pirms 15 gadiem
2.sets vēl bija ciešams, bet vispār tā vien izskatījās, ka viņam dažreiz ir slinkums pakustēties, lai aizskrietu pēc bumbiņas. "Lai jau krīt, priekš kam man kustēties?"

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:11, pirms 15 gadiem
Izpipeju gandriz pacinu ar cigaretem skatoties speli,bet ne vella nepalidzeja! Gulbis sovakar sparnus neizpleta,ta knapi papluncajas! Un mazliet skrobe par tiem saisanatajiem sitieniem uz ka EG uzkaras! More Power Play Gulbis!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:11, pirms 15 gadiem
Gribu dzirdeer ko pats Ernests par shito saka...

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:11, pirms 15 gadiem
Isi un konkreti!!! Otra karta taks ....

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:12, pirms 15 gadiem
Gulbim ir vajadzīgs (steidzoši!) normāls treneris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-06-25 21:12, pirms 15 gadiem
kaads brits? vinjsh ir Skots ne brits. (Murejs)

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:12, pirms 15 gadiem
ehh bezcerīgi, šie vienaudži patlaban virzās pretējos virzienos - Marejs vienkārši klasi pārāks un Gulbis neizcīnīja ne mazāko iespēju aizķerties pie Mareja serves ..

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:13, pirms 15 gadiem
miriams uzvareeja , zheel eerniju.. nekas naakamreiz paveiksies un tiks augstaak

  +4 [+] [-]

, 2009-06-25 21:13, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: kaads brits? vinjsh ir Skots ne brits. (Murejs)
Un Skotija neietilpst Britu salās?

  -2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:14, pirms 15 gadiem
man tiešām kauns par jums visiem. sodien bija labi, bet nedaudz pietrūka, paldies viņam par interesanto vakaru un ticu, ka šādi zaudējumi tikai stiprinās viņu.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:14, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Isi un konkreti!!! Otra karta taks ....
Nu bet 3 raķete, pret kautkuru Tur vienalga, vai 1 kārta vai 2

  +4 [+] [-]

, 2009-06-25 21:15, pirms 15 gadiem
ZatlerisŠpaktelis rakstīja: Tas ir psc āksts nu vienkārši briesmīgas kļudas. Marejs cīnas, a Gulbis pastaigājas!
Marejam jau pat tā īsti nebija jācīnās, jo atlika uzņemt Gulbja servi un tad jau Marejs varēja vienkārši sist bumbiņu pāri tīklam un zinot, ka Gulbis kā parasti cenšas pabeigt izspēli ar vienu sitienu, vajadzēja tik gaidīt, kad Gulbis pats iesitīs bumbiņu tīklā...
Vienīgi prieks, ka Gulbim šķiet sāk atgriezties normāla serve...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:15, pirms 15 gadiem
Leopolds rakstīja: Un Skotija neietilpst Britu salās?
Taatad kad speelee futbolu Skotija pret Spaaniju (pienjemsim) tad arii raksta Lielbritanija pret Spaniju?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:15, pirms 15 gadiem
Emocijas Gulbis iemācījies apvaldīt, lai nav bez jēgas jālauž raketes, bet savas dubultkļūdas un kļūdas iegāza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:15, pirms 15 gadiem
Spiegs08 rakstīja: tu jau gan noteikti vinjam palidzeshanu ar savu rulo atbalstishanu!!!
Ir jasaka ka ir nevis te visiem jaizpatik un japelna plusi!!!

Spele bija vaja!!!
Spēle nebija laba, bet tieši tāpēc Gulbis jāturpina atbalstīt un jācer, ka tā uzlabosies, jo mēs zinām, uz ko viņš ir spējīgs.
Es neatbalstu Gulbi tikai tāpēc, ka viņš ir labs tenisists, es atbalstu viņu tāpēc, ka viņš ir LATVIETIS! Vai to ir tik grūti saprast?!
Te nav runa par izpatikšanu, bet gan par patriotismu. Domāju, ka tādus kā Tevi izsvilptu jebkurā portālā, jo īstie latvieši vienmēr bijuši patrioti

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:16, pirms 15 gadiem
Žēl. varbūt nākamgad?

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:16, pirms 15 gadiem
Un vai tad skots nav brits?

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:16, pirms 15 gadiem
nu GULBFOMĀNI un GULBFOBISTI...!!! gaidam nakoso turniru..un tā kamer pasaka bus galā...no turnira uz turniru veltigi ceram...
ar tadu speli,driz pasakai beigas.bet varbut jau ir beigas..???
cik tad var..??

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:17, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: kaads brits? vinjsh ir Skots ne brits. (Murejs)
Ūūu, skot (lops) riebīgais!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:17, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: Taatad kad speelee futbolu Skotija pret Spaaniju (pienjemsim) tad arii raksta Lielbritanija pret Spaniju?
bljaaa nu tur pavisam cita štelle Brits = cilvēks no lielbritānijas. L-britānijā ietilpst skotija, anglija

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:18, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: Taatad kad speelee futbolu Skotija pret Spaaniju (pienjemsim) tad arii raksta Lielbritanija pret Spaniju?
Redz šeit jau ir cits stāsts... Tā ir viņu ietiepība. Skoti gribētu būt neatkarīgi. Tas aptuveni tā pat kā latgaļi nav latvieši!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:18, pirms 15 gadiem
CIENĪGS ZAUDĒJUMS ! MALACIS ĒRNIJS !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:19, pirms 15 gadiem
un veel nepareizi autors latviskojis Murray vaardu...
ne Murejs, bet gan Murijs!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:20, pirms 15 gadiem
machumbi rakstīja: Gulbim nav ko darīt tur tai tenisā vairāk, lai iet dārzu ravēt.
Tur arī vajag labu treneri a to vēl izravēs pašus kartupeļus nejau nezāles

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:20, pirms 15 gadiem
pofig tas gulbis.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:20, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: un veel nepareizi autors latviskojis Murray vaardu...
ne Murejs, bet gan Murijs!
Angļu A tagad ir izrunā - I ?

A - ei

KrKo vēl pālis no jāņiem?
Slēpts komentārs: krko

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:21, pirms 15 gadiem
Onslovs rakstīja: bljaaa nu tur pavisam cita štelle Brits = cilvēks no lielbritānijas. L-britānijā ietilpst skotija, anglija...
...Velsa un Ziemeļīrija.

  +7 [+] [-]

, 2009-06-25 21:21, pirms 15 gadiem
Pateikt godīgi, viņš spēlēja tik slinki, ka gribējās viņam petardi iegrūst pakaļā, lai biš sāk skriet.... Pie tikla vispār, noīsina bumbu, bet neatgriežas izejas pozicijā, un Marejs vēsi apved, tas atkārtojās vairākas reizes.... Man bija reāli kauns skatīties, nu nebija tur cīņas ne pa vienu gramu, un kļūdas, vienkāršās situācijās, viena pēc otras.... Man liekas,ka viņam vajadzētu uzspēlē chalangeros, lai vismaz pārliecību atgūst, jo ja salīdzina kā viņš pret Rafu kapājās pagājušajā gadā, vārda tiešā nozīmē, tad šinī spēlē viņš vienkārši šļūkāja pa laukumu! esmu ļoti apbēdināts, un nevis par zaudējumu, bet par attieksmi!

  +6 [+] [-]

, 2009-06-25 21:21, pirms 15 gadiem
Skatiijos speeli pa BBC,BBC2..viens no speeles komenteetaajiem bija legjendaarais speeleetaajs Makinrojs,kursh pateica visu kaapeec Gulbja progress ir apstaajies uz vietas,shamais teica,ka ar taadu attieksmi nav ko mekleet tenisa kortaa,to jau lieliski vareeja redzeet shodien..manupraat taads vinsh arii paliks un nekas nemainiisies..speeleetaajs ar ''zaudeetaaja psihologjiju'',lai iet atpakalj uz Challenger,tur vismaz kaadaa turniiraa buus speejiigs uzvareet

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:22, pirms 15 gadiem
Onslovs rakstīja: Angļu A tagad ir izrunā - I ?

A - ei

KrKo vēl pālis no jāņiem?
apskaties vikipeedijaa, tad redzeesi
man jau vispaar nepatiik ka latvisko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:23, pirms 15 gadiem
Spiegs08 rakstīja: gulbim ir talants, tikai nav vajadzīgās mentalitātes.. un tādi optimisti kā Jūs viņam nepalīdzēs jēli uz viņu cerot
Skatos tev komentāri copy+paste

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:23, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: un veel nepareizi autors latviskojis Murray vaardu...
ne Murejs, bet gan Murijs!
Nestasti blenas-'Mjurei' ir loti precizi

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:24, pirms 15 gadiem
Bite Klavs rakstīja: Nestasti blenas-'Mjurei' ir loti precizi
mjurei?

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:26, pirms 15 gadiem
Abi bija tipiski savas serves speletaji, tikai Murejs atskjiriba no Gulbja nedaudz labak speja tikt gala lai uznjemtu servi... un tas bija pietiekoshi, lai no 14 Gulbja serves geimiem uzvaretu chetros ( lai gan pedejo skjiet Gulbis atdeva) ... savukart Gulbim nebija praktiskis nekadu variantu... ceret vareja uz taibreikiem.... un nez vel ka butu bijis, ja 2. setaa butu aizvilcis lidz T-breikam. Gulbis patreiz ir gatavs spelet ar Top20-100 speletajiem bet pirmie numuri nav pa spekam... atliek tikai ceret, ka shis ir ieskrejiens pirms leciena

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:26, pirms 15 gadiem
ta nu parsteigums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:27, pirms 15 gadiem
Ja Denisam Pavlovam būtu Gulbja talants, tad viņš būtu top 20 nevis, kā Ernests kaut kur ap 60-80 vietu. Visu izsaka raksturs.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:27, pirms 15 gadiem
Endijs Marijs!
ne Endijs Marejs

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:27, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: a kas tad ir latgalji? vaitad ir taada valsts kaa Latgalija?
Bērns, ej skolā un mācies. Nerunā muļķības, jo tā Tu sevi tik pa klaunu pataisi! Nekā personīga, piedod, ja aizvainoju.

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:28, pirms 15 gadiem
oooo,jaaa,tiesi ta...nu vismaz pa TV ta izklausas angliska mele runajosies ta vinu sauc!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:28, pirms 15 gadiem
Murgs! MAREJS NEUZBRŪKOT viņu uzvar! Visas izspēles GULBIS pats vnk kļūdās! , nekāds pārsteigums!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:29, pirms 15 gadiem
sandza rakstīja: Abi bija tipiski savas serves speletaji, tikai Murejs atskjiriba no Gulbja nedaudz labak speja tikt gala lai uznjemtu servi... un tas bija pietiekoshi, lai no 14 Gulbja serves geimiem uzvaretu chetros ( lai gan pedejo skjiet Gulbis atdeva) ... savukart Gulbim nebija praktiskis nekadu variantu... ceret vareja uz taibreikiem.... un nez vel ka butu bijis, ja 2. setaa butu aizvilcis lidz T-breikam. Gulbis patreiz ir gatavs spelet ar Top20-100 speletajiem bet pirmie numuri nav pa spekam... atliek tikai ceret, ka shis ir ieskrejiens pirms leciena
Serve tas ir viens, bet ja tu pamanīji, tad Mjurejs skrēja pēc visām bumbām, a Gulbis totālā pofigismā, atsita tikai to kas uzskrēja virsū, un tad vēl pamanījās veselu kaudzi sasist tīklā.... Ja es vēl kādu laiku atpakaļ aizstāvēju gulbi, tad tagad man šķiet, ka viņam ir pilnīgs po uz tenisu, un viņš tāpat zin, ka varēs aizskriet pie papuča, ja nu kas....

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:29, pirms 15 gadiem
piekrietu, ka no malas skjita, ka neizlikas pat par90% ... it ka tiesham bij izgajis laukuma ar domu, ka tapat jau nespes uzvaret Mureju

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:29, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Ar kādām tiesībām Tu vari prasīt, lai Gulbis uzvar trešo pasaules raketi, turklāt viņa mājās?
Murrays jau nespeeleeja savaas maajaas...

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:31, pirms 15 gadiem
Vankeri nemirst!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:32, pirms 15 gadiem
Bite Klavs rakstīja: Un vai tad skots nav brits?
Nav gan Nosauc skotu par britu

  +4 [+] [-]

, 2009-06-25 21:33, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: Endijs Marijs!
ne Endijs Marejs
jēziņ, cik var. mož andis marija???

  -2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:33, pirms 15 gadiem
Leopolds rakstīja: Bērns, ej skolā un mācies. Nerunā muļķības, jo tā Tu sevi tik pa klaunu pataisi! Nekā personīga, piedod, ja aizvainoju.
ta sauc mani kaut par aakstu...
vot tev laikam jaaiet pamaaciities, ja nesaproti ka nav taada valsts kaa Latgalija, vai kaa vareetu nosaukt!
Skotija ir valsts nevis kaa latgalji, kuri dziivo vienaa valstii.

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:33, pirms 15 gadiem
Gulbis lai iet spelet badmintonu,teniss domats istiem viriem

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:35, pirms 15 gadiem
lolz rakstīja: jēziņ, cik var. mož andis marija???
nee Endijs Marijs!
ja gribat latviskot, tad jaaraksta taa!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:38, pirms 15 gadiem
edgarjans rakstīja: Gulbis lai iet spelet badmintonu,teniss domats istiem viriem
Uzspēlētu tu badmintonu normālā līmenī, nevis pludmalē ar alus pudeli rokās, moš paklusētu... Zini ar kādu ātrumu volāns lido, neprofesionāļu mačos, pie smash ? Varu pateikt, ap 200-250 Km/h, profi bliež ap 300-350 km/h... Noskrietā distance ir tikpat cik tenisā, ja ne vairāk, un tas viss ar maksimāliem paātrinājumiem, katru reizi.....

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:38, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: Skotija ir valsts nevis kaa latgalji, kuri dziivo vienaa valstii.
Paldies, ka apgaismoji. Un tagad turpini gulēt ģeogrāfijas lekcijās un nelasi labāk nevienu grāmatu, bet noskaties Transformeru otro daļu

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:38, pirms 15 gadiem
edgarjans rakstīja: Gulbis lai iet spelet badmintonu,teniss domats istiem viriem
un badmintonaa veel lielaaks aatrums vajadziigs, takaa nespiid Gulbim badmintonaa izisties

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:39, pirms 15 gadiem
Un poliskot,Andzejs Mariush

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:40, pirms 15 gadiem
Nu man izskatījas ka ernestam pietrukst motivācijas vai arī bija vienkarsi slinkums paskriet lidz tam bumbam. Ja paskatās kā marejs skrēja pec ernesta saīsinātajiem sitieniem. Ari serves uznemsana bija pasvaka pietrukst tehniskas meistaribas lai precizi uznemtu servi un atbilkdetu ar kaut cik bistamu sitienu. pie ta visticamak ir citigi jastrada treninos un jaanalidze pretinieks.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-25 21:40, pirms 15 gadiem
Shodien skatijos speli HD izshkjirtspejaa...un jaasaka godiigi un atklaati...Gulbis ir reaals TOP 100 gala speletajs labakaja gadijuma. Pirmkart - uzbrukuma arsenals ir vnk smiekligs - tikai un vienigi serves. Sitieni laukumaa sanaak 1/10...Kas sakams par aizsardzibu - Gulbi pa visu speli speja uznjemt labakaja gadijuma 15 Mareja serves...Parejas vai nu bija nenjemamas, vai pec bumbinjas atsishanas lidoja skatitajos. Un visbeidzot taktika! Marejs spelejas ar Gulbi ta ka kakis ar peli...Tik interesantu speli no Mareja nebiju gaidijis...Praktiski neviena punkta izspele nebija vienada...Marejs visu laiku kaut ko izdomaja tadu, lai Gulbis nespetu but drosh par atsisto bumbinju. Var jau tagad kads teikt...Gulbim ir talants u.t.t. Talants vinjam pagaidam ir tikai un vienigi serve...bumbinju izspele un taktiska cinja cerams naks ar gadiem. Pagaidam ljoti blava spele. Iet serve ir iespeja pacinities, serves nav...Zaudejums bez variantiem...

  -3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:41, pirms 15 gadiem
Leopolds rakstīja: Paldies, ka apgaismoji. Un tagad turpini gulēt ģeogrāfijas lekcijās un nelasi labāk nevienu grāmatu, bet noskaties Transformeru otro daļu
tad tu saki ka ir Latgalija?
es labi saprotu ka Skotija ir Lielbritaanijaa, bet ir viens bet- Skotija taa ir VALSTS, bet latgalji ir cilveeki kuri dziivo Latvijaa. Takaa tavu saliidzinaajumu Skotija ar latgaljiem...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:41, pirms 15 gadiem
Nu bet tapat volaanins gulbitim labak piestavetu

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:43, pirms 15 gadiem
nightwatchman rakstīja: Gulbim ir vajadzīgs (steidzoši!) normāls treneris.
Piličs jau ir labs, vnk ja gulbis saka patiesiibu intervijaas, tad vienigais kas atliek ir gaidiit kad atguus ''bumbinjas izjuuutu''

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:44, pirms 15 gadiem
PēterisP rakstīja: CIENĪGS ZAUDĒJUMS ! MALACIS ĒRNIJS !
piekriitu

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:46, pirms 15 gadiem
Veidenbaums rakstīja: Piličs jau ir labs, vnk ja gulbis saka patiesiibu intervijaas, tad vienigais kas atliek ir gaidiit kad atguus ''bumbinjas izjuuutu''
taa jau ir, nejau treneris, bet gan pats speeleetaajs vainiigs.
jebkursh treneris no laba speeleetaaja var padariit to veel labaaku, tikai ja pats speeleetaajs to gribees
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:49, pirms 15 gadiem
Mareju, kurš šogad uzvarējis 41 no 47 spēlēm, kamēr Gulbis tikai 10 no 26. kāpēc gulbim tik maz spēļu kopā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:51, pirms 15 gadiem
Baxter19 rakstīja: Skatiijos speeli pa BBC,BBC2..viens no speeles komenteetaajiem bija legjendaarais speeleetaajs Makinrojs,kursh pateica visu kaapeec Gulbja progress ir apstaajies uz vietas,shamais teica,ka ar taadu attieksmi nav ko mekleet tenisa kortaa,to jau lieliski vareeja redzeet shodien..manupraat taads vinsh arii paliks un nekas nemainiisies..speeleetaajs ar ''zaudeetaaja psihologjiju'',lai iet atpakalj uz Challenger,tur vismaz kaadaa turniiraa buus speejiigs uzvareet
Nu ta jau viss skdrs, ja jau to saka tenisa leģenda...

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:52, pirms 15 gadiem
BBC komentētāji jau vienkārši sāka klaji smieties par Gulbja sniegumu.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:53, pirms 15 gadiem
Timofejs rakstīja: Mareju, kurš šogad uzvarējis 41 no 47 spēlēm, kamēr Gulbis tikai 10 no 26. kāpēc gulbim tik maz spēļu kopā?
nu ja visu laiku izstaja otraja karta tad ari ir maz to spelu!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 21:54, pirms 15 gadiem
mou99 rakstīja: nu ja visu laiku izstaja otraja karta tad ari ir maz to spelu!
Loģika prjot!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 21:56, pirms 15 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: BBC komentētāji jau vienkārši sāka klaji smieties par Gulbja sniegumu.
Viņiem nepieleca kā Ernests var uzkāpt uz vena un tā paša grābeķļa 10 reizes pēc kārtas

     [+] [-]

, 2009-06-25 21:57, pirms 15 gadiem
Gulbim jasak trenneties citigak un vairtak vai jaatmet shitai padarishanai ar roku

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 21:58, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: ta sauc mani kaut par aakstu...
vot tev laikam jaaiet pamaaciities, ja nesaproti ka nav taada valsts kaa Latgalija, vai kaa vareetu nosaukt!
Skotija ir valsts nevis kaa latgalji, kuri dziivo vienaa valstii.
Auns, valsts ir Lielbritānija, bet Skotija ir tāda kā LPSR, PSRS sastāvā, ar savu pašpārvaldi, bet ne teikšanu!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 22:01, pirms 15 gadiem
Timofejs rakstīja: Mareju, kurš šogad uzvarējis 41 no 47 spēlēm, kamēr Gulbis tikai 10 no 26. kāpēc gulbim tik maz spēļu kopā?
Un kā tev liekās, padomā lģiski, Gulbis labi ja tiek līdz otrajai kārtai, bet Mjurejs vismaz līdz pusfinālam, un tagad teksta uzdevums, pat pie nospēlēta vienāda daudzuma turnīru, kuram būs vairāk spēļu ????

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 22:02, pirms 15 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: BBC komentētāji jau vienkārši sāka klaji smieties par Gulbja sniegumu.
Nestreb karstu,ta nebija smiesanas,bet gan viegla,vieta ielikta ironija! Tie puisi no BBC ir korekti!

  -3 [+] [-]

, 2009-06-25 22:04, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: Auns, valsts ir Lielbritānija, bet Skotija ir tāda kā LPSR, PSRS sastāvā, ar savu pašpārvaldi, bet ne teikšanu!
Londonas Olimpisko Spelu laika bus vienreizeja iespeja redzet Lielbritanijas Futbola izlasi...ar visiem skotiem sastava!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 22:06, pirms 15 gadiem
Bite Klavs rakstīja: Londonas Olimpisko Spelu laika bus vienreizeja iespeja redzet Lielbritanijas Futbola izlasi...ar visiem skotiem sastava!
tur redz ir mazuliet atšķirība, tajā LPSR un Liebritānijas uzbūvē, bet princips ir līdzīgs! Par to esmu vienmēr domājis, kā tas ir, bet tas ka Britu Parlaments nosaka visu, tas ir skaidrs....

  -2 [+] [-]

, 2009-06-25 22:10, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: tur redz ir mazuliet atšķirība, tajā LPSR un Liebritānijas uzbūvē, bet princips ir līdzīgs! Par to esmu vienmēr domājis, kā tas ir, bet tas ka Britu Parlaments nosaka visu, tas ir skaidrs....
redz tu jau pats sapinies savaas domaas, tad tu saki ka nav valsts Skotija, bet ten atkal izraadaas ka saki ka ir. Tad kaa tu uzskati ir vai nav taada valsts kaa Skotija?

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 22:11, pirms 15 gadiem
Bite Klavs rakstīja: Londonas Olimpisko Spelu laika bus vienreizeja iespeja redzet Lielbritanijas Futbola izlasi...ar visiem skotiem sastava!
vo vo

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 22:12, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: Auns, valsts ir Lielbritānija, bet Skotija ir tāda kā LPSR, PSRS sastāvā, ar savu pašpārvaldi, bet ne teikšanu!
nav taadas valsts kaa Lielbritaanija! pameklee vikipeedijaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 22:18, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: nav taadas valsts kaa Lielbritaanija! pameklee vikipeedijaa
Nu cik tev gadiņu>? Vai arī Tu esi vnk glups.

Par tēmu runājot.
3 rakete ar 50 kautkuru spēlē - tas ir piemērām kā Latvijas izlase basī uzvar ASV...

  +4 [+] [-]

, 2009-06-25 22:20, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: nav taadas valsts kaa Lielbritaanija! pameklee vikipeedijaa
Atvainojos, Apvienotā Karaliste vai Great Britain... un tā ir valsts.....
lv.wikipedia.org
en.wikipedia.org: Great Britain - Wikipedia, the free encyclopedia

Ierij šos divus, un izlasi uzmanīgi....

     [+] [-]

, 2009-06-25 22:20, pirms 15 gadiem
zeel, bet nav ko daudz pārdzīvot Marejs taču ir 3. rakete kā nekā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-06-25 22:22, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: Atvainojos, Apvienotā Karaliste vai Great Britain... un tā ir valsts.....
lv.wikipedia.org
en.wikipedia.org

Ierij šos divus, un izlasi uzmanīgi....
un mekleeji arii
tad jautaashu tev taa, kura ir Skotijas vai Ziirijas galvaspiseeta?

     [+] [-]

, 2009-06-25 22:23, pirms 15 gadiem
Nevajag visiem būt tik gudriem un nolikt Gulbi,
Marejs tā tomēr ir klase un Gulbis šodien tādu nespēja parādīt.
Ne viens vien spēlētājs uz Mareja fona izskatītos nožēlojami.
Vēl Gulbim bija jāspēlē ne tikai pret Mareju, bet pret visu stadionu.

Šitam čalim (Gulbim) ir iekšā un tikai laika jautājums, kad bumba sprāgs un viņš tiks pie pirmā titula.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-25 22:25, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: un mekleeji arii
tad jautaashu tev taa, kura ir Skotijas vai Ziirijas galvaspiseeta?
Nevis meklēju, bet ielku, lai tādi tumsoņas kā tu nerunātu lieku, un glupības, un ierēkt vari, tikai un vienīgi par sevi!

     [+] [-]

, 2009-06-25 22:25, pirms 15 gadiem
Nereālais rakstīja: Nevajag visiem būt tik gudriem un nolikt Gulbi,
Marejs tā tomēr ir klase un Gulbis šodien tādu nespēja parādīt.
Ne viens vien spēlētājs uz Mareja fona izskatītos nožēlojami.
Vēl Gulbim bija jāspēlē ne tikai pret Mareju, bet pret visu stadionu.

Šitam čalim (Gulbim) ir iekšā un tikai laika jautājums, kad bumba sprāgs un viņš tiks pie pirmā titula.
paaraak ilgi gaida kad spraags taa bumba, bet kaa nespraagst taa nespraagst

  -3 [+] [-]

, 2009-06-25 22:26, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: Nevis meklēju, bet ielku, lai tādi tumsoņas kā tu nerunātu lieku, un glupības, un ierēkt vari, tikai un vienīgi par sevi!
neatbildeeji kura ir Ziirijas galvaspilseeta!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-25 22:27, pirms 15 gadiem
edgarjans rakstīja: Gulbis lai iet spelet badmintonu,teniss domats istiem viriem
Badmintons nav ar Maximā nopirktām raketēm skraidīt pa pļavu.. Ja nezini, tad paklusē!!! Iesaku youtube ierakstīt badminton "vīrs" atradies...

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 22:30, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: neatbildeeji kura ir Ziirijas galvaspilseeta!
Gan jau iedotajos linkos pats atradīsi, vai ar lasīšanu ar problēmiņas...

  +4 [+] [-]

, 2009-06-25 22:31, pirms 15 gadiem
foots rakstīja: Badmintons nav ar Maximā nopirktām raketēm skraidīt pa pļavu.. Ja nezini, tad paklusē!!! Iesaku youtube ierakstīt badminton "vīrs" atradies...
+1..... Un ierēcu :

  -3 [+] [-]

, 2009-06-25 22:33, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: Gan jau iedotajos linkos pats atradīsi, vai ar lasīšanu ar problēmiņas...
peec taviem staastiem sanaak ka galvaspilseetai jaabuut nevis Belfaastai, bet gan Londonai...

     [+] [-]

, 2009-06-25 22:34, pirms 15 gadiem
Nereālais rakstīja: Nevajag visiem būt tik gudriem un nolikt Gulbi,
Marejs tā tomēr ir klase un Gulbis šodien tādu nespēja parādīt.
Ne viens vien spēlētājs uz Mareja fona izskatītos nožēlojami.
Vēl Gulbim bija jāspēlē ne tikai pret Mareju, bet pret visu stadionu.

Šitam čalim (Gulbim) ir iekšā un tikai laika jautājums, kad bumba sprāgs un viņš tiks pie pirmā titula.
Domaju, ka vel diezgan ilgi bus jagaida - gads lidz divi

     [+] [-]

, 2009-06-25 22:37, pirms 15 gadiem
Puse komentētāju manuprāt pilnīgi neko no tenisa nesaprot, vienkārši neskatoties uz spēli, saka ka viņam jāiet uz pensiju 20 gados. Spēlēt viņš māk! Vaina ir psihikā... Trūkst koncentrācijas un gribas kaut ko darīt.
Viņš taču pirms spēles atnāca ar domu, ka zaudēs. Atdeva pirmos divus setus un vienkārši ātrāk mājas gribēja.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-25 22:38, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: peec taviem staastiem sanaak ka galvaspilseetai jaabuut nevis Belfaastai, bet gan Londonai...
PSRS laikā, ja protams par tādu ko zini, LPSR galvaspilsēta bija Rīga, bet PSRS Maskava....
Un kāpēc tad Britu karaspēks apspiež Z_īrijas dumpiniekus, ja jau Z-Īrija ir tik neatkarīga ????
Labi viss bērns, palasi grāmatas un tad parunāsim...

     [+] [-]

, 2009-06-25 22:39, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: paaraak ilgi gaida kad spraags taa bumba, bet kaa nespraagst taa nespraagst
Tur jau tā lieta, ka neviens nezin, cik ilgs laiks ir detonatoram.
Labi būtu, ja Gulbis pats zinātu

     [+] [-]

, 2009-06-25 22:39, pirms 15 gadiem
Alen rakstīja: Domaju, ka vel diezgan ilgi bus jagaida - gads lidz divi
visticamaakais jau ka nesagaidiisim no Gulbja vairs neko ljoti spiidoshu. augstaakaa vieta ko speeja vinjsh sasniegt taa ir 38, domaaju ka arii paliks augstaakaa...

     [+] [-]

, 2009-06-25 22:40, pirms 15 gadiem
žēl....bet nu ko var darīt...viss ir tikai loģiski. Pagaidām. Ja arī viņš nespēlēja kā nākas, tad tur galvā arī kaut kas nav kārtībā....saņemies, ernij!!!

     [+] [-]

, 2009-06-25 22:40, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: visticamaakais jau ka nesagaidiisim no Gulbja vairs neko ljoti spiidoshu. augstaakaa vieta ko speeja vinjsh sasniegt taa ir 38, domaaju ka arii paliks augstaakaa...
Nekādā gadījumā...
Tas vienīgi ir iespējams tad, ja viņš beidz karjeru (ftu, ftu, ftu)

     [+] [-]

, 2009-06-25 22:44, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: PSRS laikā, ja protams par tādu ko zini, LPSR galvaspilsēta bija Rīga, bet PSRS Maskava....
Un kāpēc tad Britu karaspēks apspiež Z_īrijas dumpiniekus, ja jau Z-Īrija ir tik neatkarīga ????
Labi viss bērns, palasi grāmatas un tad parunāsim...
jaa man bija 6 gadi kad psrs sabruka, tapeec neko daudz neatceros no tiem laikiem.
bet tad mees redzeesim Londonas olimpiskajaas speelees futbola komandu Lielbritaanija?

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 22:44, pirms 15 gadiem
Apvienota Karaliste/United Kingdom...Great Britain nav nekada valsts,ta ir karaliste kuras sastava ir tadas valstis ka Anglija,Skotija,Welsa,Irija un Z-Irija! Skotijas galvaspilsetai vajadzetu but Glazgovai!

     [+] [-]

, 2009-06-25 22:45, pirms 15 gadiem
Salielijaas jau pa daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 22:48, pirms 15 gadiem
Tam gulbim tikai bumbinjas padot,neko vairak!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-25 22:49, pirms 15 gadiem
...un Gulbim vēl esot jāatpūšas pēc Wimbldonas, tāpēc nevarēšot spēlēt Deivisa kausā LATVIJAS izlases sastāvā.

nedomāju, ka viņš pelnījis īpaši daudz cieņas vai pietātes šāda zaudējuma gadījumā, jo viņa attieksme pret mums - līdzjutējiem, nav līdzvērtīga. spēlējot par LATVIJU viņš izrādītu cieņu pret savu valsti, tātad pret mani un es varētu atbildēt ar to pašu, bet pateikt, ka jāatpūšas, ja cilvēks jau gadu nav nospēlējis vairāk kā 2 spēles pēc kārtas, ir diezgan nožēlojami...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-25 22:53, pirms 15 gadiem
Nereālais rakstīja: Nekādā gadījumā...
Tas vienīgi ir iespējams tad, ja viņš beidz karjeru (ftu, ftu, ftu)
ko? patieshaam domaa ka sasniegs augstaaku vietu par 38? domaaju labi ja tiks liidz pirmajam 50iekam.
piemeers, Federers profos saaka speeleet 1998 gadaa un jau 2001 gadaa dabuuja savu pirmo ATP titulu buudams lielajaa sportaa tikai 3 gadus. Gulbis saaka 2005 gadaa, bet 4 gadu laikaa nav bijis ne tuvu kaadam titulam...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-25 22:55, pirms 15 gadiem
Gulbi - moš padomā par karjeras beigšanu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-06-25 22:56, pirms 15 gadiem
Gulbis jus liekulus visus bez sals apestu un pat nepamanitu kas noticis! Ko blaustas,ja pasi taja laika tas noladetas bumbas pat neesat kvalificeti padot!

     [+] [-]

, 2009-06-25 22:58, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: jaa man bija 6 gadi kad psrs sabruka, tapeec neko daudz neatceros no tiem laikiem.
bet tad mees redzeesim Londonas olimpiskajaas speelees futbola komandu Lielbritaanija?
Ja busi Londona taja laika,tad ari redzesi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-25 23:30, pirms 15 gadiem
GULBIS atkal nospēlēja savā līmenī, DIEMŽĒL!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 23:32, pirms 15 gadiem
Londonas OS spēlēs futbola komanda ar nosaukumu Lielbritānija, taču, cik zinu, bija paziņots, ka tajā spēlēs tikai angļi.

     [+] [-]

, 2009-06-25 23:38, pirms 15 gadiem
Luuk par futbolu Lielbritanija var neuztraukties,ar vai bez angliem,ta komanda bus speciga! Toties rokasbumba,basketbola un volejbola...,britiem sobrid ir pilnigs vakuums!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 23:49, pirms 15 gadiem
medrol rakstīja: UN TIEŠI ŠĀDU CITĀTU DĒĻ ES VĒLOS, LAI LATGALE BŪTU NEATKARĪGA.
JYUS ČIUĻI KAI BEJOT TAI I ESIT DURAKU BORS, VYSA PASAUĻEITJA SMEJĀS PAR JYUSIM. FUJ, GŪDEIG SOKU - KAUNS, KA PASĪ RAKSTEITS "LATVIETIS".
hahahaa un tad vēl jūs āksti brīnāties, kāpēc jūs par atpalikušiem alkāniem uzskata. iemācies rakstīt, pajoliņ. gūdeig... psc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-26 00:29, pirms 15 gadiem
Bite Klavs rakstīja: Apvienota Karaliste/United Kingdom...Great Britain nav nekada valsts,ta ir karaliste kuras sastava ir tadas valstis ka Anglija,Skotija,Welsa,Irija un Z-Irija! Skotijas galvaspilsetai vajadzetu but Glazgovai!
UNITED KINGDOM OF GREAT BRITAIN AND NOTHERH IRELAND. Lielbritānija nav karaliste tā ir sala :p
Skotijas galvaspilsēta -Edinburga

  +1 [+] [-]

, 2009-06-26 00:38, pirms 15 gadiem
Nevis atkal otraa kaarta, bet atkal izloze. Tur citiem 150. ranga vietas iipashniekiem pretiniekos anaak lidz 4 kaartai neizliktie, bet Ernijam atkal stiprie prtiim naak. Vins arii nav TOP 5 Liimenii veel. Kad buus, tad cereesim uz uzvaru!

     [+] [-]

, 2009-06-26 00:40, pirms 15 gadiem
Bez variantiem vnk..varēja jau pacensties-Gulbis Marejam bish vairāk pasvīst..vienīgais, jā serve, bija..laba, saturīga Gulbim gan...nepaveicās ar izlozi vnk, un varēja tas siets būt labāks, izdevīgāks..

     [+] [-]

, 2009-06-26 00:46, pirms 15 gadiem
foots rakstīja: Badmintons nav ar Maximā nopirktām raketēm skraidīt pa pļavu.. Ja nezini, tad paklusē!!! Iesaku youtube ierakstīt badminton "vīrs" atradies...
+1

     [+] [-]

, 2009-06-26 00:49, pirms 15 gadiem
varbūt nav tik slikti, bet sāku domāt ka taisnība tiem vien būs, ka Ernestam TOP 10 netikt. Varbūt tas nav tik slikti, ja Ernests būs stabils trīsdesmitnieka spēlētājs. Latvijai jau noteikti ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-26 01:40, pirms 15 gadiem
mapleman rakstīja: UNITED KINGDOM OF GREAT BRITAIN AND NOTHERH IRELAND. Lielbritānija nav karaliste tā ir sala :p
Skotijas galvaspilsēta -Edinburga
Es pieturesos pie Versijas-Glazgova! Tu vari domat ka Tev tik!

     [+] [-]

, 2009-06-26 07:52, pirms 15 gadiem
Cīrul, kur Gulbi varētu ieraudzīt nākošreiz ? Vai Indianapolisa ?

     [+] [-]

, 2009-06-26 08:17, pirms 15 gadiem
Spiegs08 rakstīja: gulbim ir talants, tikai nav vajadzīgās mentalitātes.. un tādi optimisti kā Jūs viņam nepalīdzēs jēli uz viņu cerot
nokopējis manu tektsu, kuru vakar rakstīju spēles komentāros! :p

  +1 [+] [-]

, 2009-06-26 09:04, pirms 15 gadiem
Neesmu Gulbja norējējs, bet vakardienas mačs deva tikai negatīvas emocijas. Un ir skaidrs, ka Gulbja spēlē ir 100% regress, jo nevienā aspektā nav uzlabojumi. Ja pagājušo gadu Gulbim ar Nadalu bija cīņa, tad šogad Muris Gulbi vienkārši kā puišeli noslaisoja. Muris pēc šī mača vispār nebija noguris, jo viņam nekas īpašs nebija jādara, jo Gulbis spēlēja patiesi ideotiski. Ja tu 10 reizes uztaisi čopu un pretinieks bez problēmām aizskrien un ieliek pēc tam bumbu stūrī, tad varbūt nevajag vairs to darīt, bet nē - kā ar galvu sienā, uztaisa vēl 10 čopus, no kuriem vinnē 1 izspēli. Pie tīkla vispār katastrofa, uz tiem Gulbja vienveidīgajiem slabaka tīkla sitieniem mana vecāmāte aizskrietu un paņemtu. Nedomāju, ka skatītāji bija apmierināti ar spēli, jo faktiski spēlēja amatieris (ar labu servi) pret profesionāli. Ceru, ka Gulbim pēc iespējas ātrāk prātiņš nāks mājās un viņš pievērsīsies tenisam profesionāli, kā to dara Muris. Laiks vēl ir.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-26 09:39, pirms 15 gadiem
Pakāsa savā stilā - bezcerīgi un neglīti. Skumjākais, ka Marejam pēc spēles beigām pat prieka emociju nebija, jo bija apspēlējis tizlu pretinieku.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-26 11:54, pirms 15 gadiem
Nu ko, Nolicēji un Aplicēji, apmierinājāt savu kāri un tieksmi? Labāk palika, ka varējāt izlādēt savu sēklu uz datora ekrāna un ar siekalām apspļaudīt savas klaviatūras? Aizejiet kaut vai līdz Ernesta sencim un pasakiet ka viņa dēls Ņihuja nerubī no tenisa, ja reiz tādi SPEČUKI esat. Nav ko te lieki mutes brūķēt sēžot kaut kur Malienā aiz datora ekrāna Labāk būtu gājuši paši trenēties spēlēt tenisu, izaugt līdz TOP 100 un tad arī mēs pārējie par Jums varētu padiskutēt, ok??? Tiem, kuri nav lietas kursā - tenisu iēmācīties spēlēt ir daudz grūtāk, nekā hokeju (saku pēc pieredzes) tāpēc pirms ko teikt, vajag no sākum apašiem pamēģināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-26 13:21, pirms 15 gadiem
To NoName26:

Ja kritika ir ne pa tēmu, tad piekristu, bet šoreiz ir pilnīgs pamats Gulbi kritizēt. Neredzēju spēlē nevienu elementu (izņemot servi) par kuru varētu Gulbi uzslavēt vai vismaz nekritizēt (nu varbūt kreisais sitiens Ok). Ja Ernijs nospēlēs cienīgi un progresēs (arī zaudējot) es viņu uzslavēšu.
Par tenisu un hokeju piekrītu, viņa nepacietīgais un emocionālais raksturs būtu piemērotāks augstākas intensitātes sporta veidam, kas pieļauj arī lielākas paviršības kā hokejs un futbols. Bet nu šajā ziņā ar gadiem viņš nobriedīs un paliks mierīgāks, spēs labāk koncentrēties un nespēlēs visu laiku itkā viņam būtu kautkur jāsteidzas un jāpaspēj vēl uz 9.tramvaju.
Ja runājam piemēram par spēli pie tīkla, tad Latvijā varētu atrast vismaz 5 tenisistus amatierus, kas pie tīkla spēlē labāk par Gulbi.

     [+] [-]

, 2009-06-26 13:24, pirms 15 gadiem
SweetDude rakstīja: Izdrāz sūdu!!!
Acīm redzot tavs vienīgais sporta veids ir sēmačku spļaušana tālumā

     [+] [-]

, 2009-06-26 13:30, pirms 15 gadiem
robelans rakstīja: To NoName26:

Ja kritika ir ne pa tēmu, tad piekristu, bet šoreiz ir pilnīgs pamats Gulbi kritizēt. Neredzēju spēlē nevienu elementu (izņemot servi) par kuru varētu Gulbi uzslavēt vai vismaz nekritizēt (nu varbūt kreisais sitiens Ok). Ja Ernijs nospēlēs cienīgi un progresēs (arī zaudējot) es viņu uzslavēšu.
Par tenisu un hokeju piekrītu, viņa nepacietīgais un emocionālais raksturs būtu piemērotāks augstākas intensitātes sporta veidam, kas pieļauj arī lielākas paviršības kā hokejs un futbols. Bet nu šajā ziņā ar gadiem viņš nobriedīs un paliks mierīgāks, spēs labāk koncentrēties un nespēlēs visu laiku itkā viņam būtu kautkur jāsteidzas un jāpaspēj vēl uz 9.tramvaju.
Ja runājam piemēram par spēli pie tīkla, tad Latvijā varētu atrast vismaz 5 tenisistus amatierus, kas pie tīkla spēlē labāk par Gulbi.
Es jau neko nesaku par kritiku. Tas ok, arī man nepatīk kā Ernests pēdējā gada laikā sācis spēlēt. bet, es šeit runāju par tiem SUPER faniem, līdzjutējiem un pārējiem, kā piemēram SweetDude, kuri ir ļoti patālu no jebkādas regulāras sportošanas pat amatieru līmenī un tādējādi nevar iebraukt cik daudz spēka, enerģijas un sava laika ir jāpatērē, lai izcīnītu pat vieglas uzvaras pār vājiem pretiniekiem. Tāteikt spogulim ir redzamā un neredzamā puse. Tādējādi, lai arī cik labi vai slikti kādam no mūsējiem sportistiem neietu, es cenšos no komentāriem atturēties tikai aiz cieņas pret viņiem, jo zinu un saprotu, ko nozīmē, zaudēt, ko no zīmē uzvarēt amatieru līmenī un ko tas prasa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-27 23:15, pirms 15 gadiem
Likumsakarīgi.