Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Vašingtonā Gulbis sāks pret Kevinu Kimu

Jānis Pārums

Vašingtonā Gulbis sāks pret Kevinu Kimu
Ernests Gulbis
Foto: AFP

Notikusi Vašingtonas ATP tenisa turnīra izloze, kurā lemts, ka Ernesta Gulbja pirmais pretinieks būs amerikānis Kevins Kims. Ja šo pretinieku izdosies apspēlēt, tad nākamajā kārtā būs jātiekas ar turnīra 8. numuru, čehu Tomasu Berdihu.

Jaunnedēļ Vašingtonā notiks ATP Tour 500 sērijas turnīrs, kas ir nozīmīgāks, nekā iepriekšējie divi ASV turnīri Indianapolisā un Losandželosā. Dalībnieku skaits šajā turnīrā ir lielāks - 48 sportisti, no kuriem pirmajiem 16. izliktajiem 1.kārtas spēles nav jāaizvada.

Pamatturnīrā startēs arī Latvijas tenisists Ernests Gulbis, kurš izlikto vidū nav ticis. Viņam turnīrs sāksies no pirmās kārtas, kurā pretiniekos būs ASV pārstāvis Kevins Kims (ATP 91.). Pret šo 31 gadus vecos sportistu Ernests jau reiz spēlējis – pērn Indianvelsas 1. kārtā mūsu tenisists bija pārāks ar 6:3, 6:4.

Ja Kimu izdosies uzvarēt, tad Ernestam pretī stāsies čehs Tomass Berdihs, kurš šajā turnīrā ir izlikts ar 8. numuru. Pret viņu Gulbim vēl nav iznācis spēlēt.

Izmantotie resursi:
atpworldtour.com

  +3 [+] [-]

, 2009-08-01 11:12, pirms 15 gadiem
nu amerikani lai vai kaa vajadzetu nokost
un cehu arii, jo ar tenisistiem ar kuriem gulbis vel nav spelejis, vinam sokas diezgan labi. taka domaju, soreiz ir patiesam pamatotas ceribas, ka otras kartas lasts tiks lauzsts

  -1 [+] [-]

, 2009-08-01 11:12, pirms 15 gadiem
2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-01 11:19, pirms 15 gadiem
BIlde veca

  +1 [+] [-]

, 2009-08-01 11:23, pirms 15 gadiem
otraa kaarta

  -3 [+] [-]

, 2009-08-01 11:25, pirms 15 gadiem
jap bilde nerullē!

  -3 [+] [-]

, 2009-08-01 11:25, pirms 15 gadiem
ne tālak kaa otra kaarta!

  +6 [+] [-]

, 2009-08-01 11:31, pirms 15 gadiem
kaut jums nebūtu taisnība!

  +6 [+] [-]

, 2009-08-01 11:35, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: nu amerikani lai vai kaa vajadzetu nokost
un cehu arii, jo ar tenisistiem ar kuriem gulbis vel nav spelejis, vinam sokas diezgan labi. taka domaju, soreiz ir patiesam pamatotas ceribas, ka otras kartas lasts tiks lauzsts
no tavas mutes ernesta ausī!!!

     [+] [-]

, 2009-08-01 11:36, pirms 15 gadiem
tarins rakstīja: ne tālak kaa otra kaarta!
tu tiktu tālāk?

     [+] [-]

, 2009-08-01 11:41, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: nu amerikani lai vai kaa vajadzetu nokost
un cehu arii, jo ar tenisistiem ar kuriem gulbis vel nav spelejis, vinam sokas diezgan labi. taka domaju, soreiz ir patiesam pamatotas ceribas, ka otras kartas lasts tiks lauzsts
kaut kad jau tam jānotiek

  -4 [+] [-]

, 2009-08-01 11:45, pirms 15 gadiem
Otra karta!!! Nav citu variantu nemaz!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-08-01 11:46, pirms 15 gadiem
ZAUDES ! NU KO LAI DARA ! ??

  +2 [+] [-]

, 2009-08-01 11:46, pirms 15 gadiem
Kims jau ir uzvarēts, Indianvelsā, vajag atkārtot panākumu.
Berdihs ir stiprs, vienīgi viņam šī sezona kā pa viļņiem. tad astodaļfināls Vimbldonā, tad pirmā kārta štutgartē. un tā gandrīz visu laiku.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-01 11:47, pirms 15 gadiem
Jāni Pārum, nezini, Gulbis dubultspēlēs spēlēs? ja jā, tad ar ko un kad izloze?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-01 11:47, pirms 15 gadiem
Ja Gulbis tiks līdz Berdiham, tad čehs viņu paņems pēc pilnas programmas. Gulbis nav spējīgs uzvarēt tik labus tenisistus.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-01 11:48, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Ja Gulbis tiks līdz Berdiham, tad čehs viņu paņems pēc pilnas programmas. Gulbis nav spējīgs uzvarēt tik labus tenisistus.
kā jau teicu, viņam sezona kā pa viļņiem. un pirms spēles nevajag norakstīt izredzes. no sākuma ir jāpārvar Kims un tad skatīsies kur kad un kā spēlēs Gulbis
un ja nav spējīgs, tad kā uzvara pār Džokoviču, Robredo u.t.t.?

  +3 [+] [-]

, 2009-08-01 12:02, pirms 15 gadiem
Lai Ernestam veicas!

 +10 [+] [-]

, 2009-08-01 12:31, pirms 15 gadiem
mees beigsim vinjam ticeet tikai tad, kad vinjsh buus beidzis karjeru

  -4 [+] [-]

, 2009-08-01 12:38, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: mees beigsim vinjam ticeet tikai tad, kad vinjsh buus beidzis karjeru
Kaa tad

     [+] [-]

, 2009-08-01 13:10, pirms 15 gadiem
uiiijjj..ja nu K.Kevinu..izdosies uzvareet..tad pret Berdichu vinjam gan buus auzas..diemžēl fani, kgan gribeetos, lai taa nebuutu...bet izskatās, ka šis turnīrs būs akal maximāli līdz 2-rajai kārtai, pa kuru tālāk akal netiks...
P.S Berdihs ir mazliet par stipru pretinieks jau otrai kārtai ...un uz Berdihu esu labi nopelnījis totalizatorāparasti...TĀ ka Gulbim grūts, gandrīz neiespējams, uzdevums priekšā..bet to izpildot varēs daļēji kompenseet savas iepriekšējās neveiksmes uzvarot tik spēcīgu pretinieku...bet diez vai

  -1 [+] [-]

, 2009-08-01 16:58, pirms 15 gadiem
muskulz rakstīja: otraa kaarta
Tu esi stulbs,na*uj kkādi smiekliņi debīli jāliek aiz '
sitāda komentāra(fool)

Te baigie gudrinieki,saka ka Berdihs Gulbi izņemšot pēc pilnas programmas...Berdihs ir tāda paša stila spēlētājs,kā Gulbis hard-hitting un viņam ir diezgan daudz nepiespiesto kļūdu...Ja Gulbis tiks līodz viņam būtu interesanti pavērot divu līdzīgu spēlētāju dueli

Nediršat,jo jūs te daudzi pat nezinat,kas viņš ir un kā viņš spēlē...

Gulbis ar katru turnīru amerikā sāk spēlēt arvienm labāk...Indianapolisā R32,LA R16, un tagad vāšingtonā jālauž 2.kārtas nedienas

  -2 [+] [-]

, 2009-08-01 18:57, pirms 15 gadiem
timo83 rakstīja: tu tiktu tālāk?
tu vispar apjedz ko runa...? man liekas nē...ko var gribet no 12gadiga šmurguļa...
timo83 jau nespele,bet spele gulbis...tu āksts..
timo ir un parejie visi ir fani,kas kritizr un uzslave sportistus...pec attieciga rezultata...un ta notiek visa pasaule...!!!
ja gulbis 2gadus nav ticis talak par 2.kartu es ari vinu varu kritizet...
tu esi un vel dazi pusaudzi ieciklejusies uz gulbi un viss...
jums pat sava viedokla nav...tikai turniru no turnira....
gulbis uzvares,gulbis nakosaja uzvares un t.t.
paanalize kapec ta nevis ķerc ka gulbis uzvares....

     [+] [-]

, 2009-08-01 20:56, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: tu vispar apjedz ko runa...? man liekas nē...ko var gribet no 12gadiga šmurguļa...
timo83 jau nespele,bet spele gulbis...tu āksts..
timo ir un parejie visi ir fani,kas kritizr un uzslave sportistus...pec attieciga rezultata...un ta notiek visa pasaule...!!!
ja gulbis 2gadus nav ticis talak par 2.kartu es ari vinu varu kritizet...
tu esi un vel dazi pusaudzi ieciklejusies uz gulbi un viss...
jums pat sava viedokla nav...tikai turniru no turnira....
gulbis uzvares,gulbis nakosaja uzvares un t.t.
paanalize kapec ta nevis ķerc ka gulbis uzvares....
divus gadus?

  +3 [+] [-]

, 2009-08-01 21:37, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: ja gulbis 2gadus nav ticis talak par 2.kartu es ari vinu varu kritizet...
Šeit tu kļūdies. Un šo kļūdu pieļauj ļoti daudzi "līdzjutēji". Kritizēt drīkst tikai cilvēka darbu, bet ne cilvēku pašu. Ja par kādu Ernesta zaudējumu kāds izsaka repliku, ka "Gulbis ir slinks" vai "Gulbis ir nejēga", tad, atvainojiet, jūsu kritika ir neobjektīva. Ja domājat, ka te jau ir tikai eSports.lv un te jau drīkst visu, tad man jāatzīst, ka cilvēks ir tāds, kāds ir un arī dzīvē jūsu viedoklis netiks ņemts par pilnu. Ir jāmācās cienīt citi.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-01 21:37, pirms 15 gadiem
Ir žēl, ka vairums cilvēku nepadomā, ka profesionālais (augsta līmeņa) teniss pieder pie grūtākajiem sporta veidiem. Tenisa turnīri notiek 11 no 12 gada mēnešiem, katru mēnesi, katru nedēļu dienu dienā tenisistam ir jābūt formā, jākoncentrējas, jāpārvar slodze. Vai mazums var kādu dienu piecelties un pavisam nejusties savā ādā vai, ja sāp vēders, galva vai vēl sazin kas. Tenisistam vienalga jābūt gatavam spēlēt. Ceļošana no vienas viesnīcas uz otru, no viena klimata uzreiz uz citu, no vienas laika zonas uz citu - tas viss cilvēku iespaido. Laimīgs tas, kuru šīs lietas ietekmē maz. Dienu dienā jāredz vieni un tie paši cilvēki, un diez vai tā būs ģimene vai labākie draugi (ar nosacījumu, ka labākie draugi nav profesionāli tenisisti, kuru turnīri sakrīt ar jūsējiem). Līdz ar to papildus nāk klāt morāls nogurums.
Ja tenisa raketi tu esi sācis turēt rokās jau no 5 gadu vecuma - vai mazums reižu var noriebties tas, ko tu dari. Piedevām, ja vēl rezultātu vai progresu nemana. Turklāt, ja gadās ieiet Latvijas lielākajā sporta ziņu portālā un palasīt par sevi (kuram gan neinteresē tas, ko ar viņu raksta/runā?) atsauksmes, no kurām katra otrā ir zem jebkādas kritikas, tad kur smelties spēku, motivāciju, jēgu? Ernests šajā ziņā ir ļoti spēcīgs, cepuri nost. Es zinu, ka viņš ir uz pareizā ceļa, tāpēc viņam ticu.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-01 21:38, pirms 15 gadiem
Ja kāds "līdzjutējs" ne vien uzraksta par Ernestu nievājošu komentāru pēc kārtējā zuadējuma, tādējādi lieloties ar savu veiksmes un zelta pielieto dzīvi, bet arī paklausās, ko Ernests runā, tad arī jums noteikti ir mierīgs prāts par viņu, gluži kā man. Lai jums nebūtu jārakņājas arhīvos, izstāstīšu īsumā, kas un kā. Pēc zaudējuma AO Andrejevam 5os setos Ernests bija apņēmies visvairāk laika un pūļu veltīt fiziskās formas uzlabošanai, zinādams, ka no tā cietīs viņa spēles prasmes. Viņš teica, ka vēlas būt fiziski izturīgāks un spēcīgāks - būt labā formā. Tā nu viņš arī trenējās, un rezultāti tiešām arī cita no tā. Es nerunāju par netikšanu pāri otrajai kārtai, bet par spēles kvalitāti. Biežās nepiespiestās kļūdas liecināja, ka bumbiņas izjūta tiešām ir pazudusi. Tad pēc Vimbldonas preses konferencē Ernests atzina, ka visu sezonu līdz šim daudz vairāk koncentrējies uz fiziskajiem treniņiem, bet nu jau viņam arī ir "bumbiņas izjūta" un ar laiku tas parādīsies arī rezultātos. Doma par Top10 vēl esot.
Tas tā īsumā. Es nezinu, vai te vēl ir kas bilstams. Vienīgi varbūt tas, ka tie "līdzjutēji", kas ir atmetuši visas cerības par Ernestu vai nu nekad nav īsti līdzjutēji bijuši vai arī ir krietni, krietni vājāki par par viņu, turklāt dzīvē būt grūti pašiem kaut ko sasniegt, ja uzreiz metat plinti krūmos.

     [+] [-]

, 2009-08-01 22:08, pirms 15 gadiem
Vēlam veiksmi...

  -1 [+] [-]

, 2009-08-01 22:10, pirms 15 gadiem
mafija rakstīja: Ir žēl, ka vairums cilvēku nepadomā, ka profesionālais (augsta līmeņa) teniss pieder pie grūtākajiem sporta veidiem. Tenisa turnīri notiek 11 no 12 gada mēnešiem, katru mēnesi, katru nedēļu dienu dienā tenisistam ir jābūt formā, jākoncentrējas, jāpārvar slodze. Vai mazums var kādu dienu piecelties un pavisam nejusties savā ādā vai, ja sāp vēders, galva vai vēl sazin kas. Tenisistam vienalga jābūt gatavam spēlēt. Ceļošana no vienas viesnīcas uz otru, no viena klimata uzreiz uz citu, no vienas laika zonas uz citu - tas viss cilvēku iespaido. Laimīgs tas, kuru šīs lietas ietekmē maz. Dienu dienā jāredz vieni un tie paši cilvēki, un diez vai tā būs ģimene vai labākie draugi (ar nosacījumu, ka labākie draugi nav profesionāli tenisisti, kuru turnīri sakrīt ar jūsējiem). Līdz ar to papildus nāk klāt morāls nogurums.
Ja tenisa raketi tu esi sācis turēt rokās jau no 5 gadu vecuma - vai mazums reižu var noriebties tas, ko tu dari. Piedevām, ja vēl rezultātu vai progresu nemana. Turklāt, ja gadās ieiet Latvijas lielākajā sporta ziņu portālā un palasīt par sevi (kuram gan neinteresē tas, ko ar viņu raksta/runā?) atsauksmes, no kurām katra otrā ir zem jebkādas kritikas, tad kur smelties spēku, motivāciju, jēgu? Ernests šajā ziņā ir ļoti spēcīgs, cepuri nost. Es zinu, ka viņš ir uz pareizā ceļa, tāpēc viņam ticu.
...Tas esi tu pats- Ērnij???????????

  -2 [+] [-]

, 2009-08-01 22:25, pirms 15 gadiem
mafija rakstīja: Šeit tu kļūdies. Un šo kļūdu pieļauj ļoti daudzi "līdzjutēji". Kritizēt drīkst tikai cilvēka darbu, bet ne cilvēku pašu. Ja par kādu Ernesta zaudējumu kāds izsaka repliku, ka "Gulbis ir slinks" vai "Gulbis ir nejēga", tad, atvainojiet, jūsu kritika ir neobjektīva. Ja domājat, ka te jau ir tikai eSports.lv un te jau drīkst visu, tad man jāatzīst, ka cilvēks ir tāds, kāds ir un arī dzīvē jūsu viedoklis netiks ņemts par pilnu. Ir jāmācās cienīt citi.
tu loti labi saprati,ko es domaju ar kritiku...es nekritizeju vinu,ka majas vins neklausa mammu vai ka vinam nesaķemmēti mati...
bet gan speli un attieksmi pret to...vins tacu spele...!!!
saproti ta notiek visa pasaule..!!! kad behkems neiesita 11m soda sitienu PČ tu lasiji kritiku un komentarus par vinu...? tikai viens!!!! soda sitiens...!!!
bet behkems turpinaja atkal sist golus un fani to piedeva un atkal ģība dēl vina...ta tas ir bijis un būs...ari attieciba uz gulbi...
bus labs-es par vinu bļausu...speles slikti-noliksu..
protams man bus ari savs viedoklis un analīze par attiecigo (labo vai slikto speli)
tapec ,ka vini spele prieks SKATITĀJIEM !!!!!! to saka visi slaveni sportisti...tada lūk ir sportistu dzive....

     [+] [-]

, 2009-08-02 08:08, pirms 15 gadiem
mafija...
sauc'eja balss tuksnesii...
Piekr'itu par su'njiem...
Ernests-Labs.Lab'akais k'ads jebkad Latvijai bijis.
Bet l'idz pasaulei...
Ar tenisu nepietiek.

     [+] [-]

, 2009-08-02 09:35, pirms 15 gadiem
atpworldtour lapā Gulbis nosaukts par strauji progresējošu un mačs par Vašingtonas turnīra pirmās dienas centrālo.

     [+] [-]

, 2009-08-02 10:10, pirms 15 gadiem
Pirmkātrt, Gulbis ir vinnējis Kimu šogad nevis pērn, kā te rakstā klāstīts. Otrkart, ja uzvarēs arī šoreiz , Berdīhs kā gāzējs gan ir labāk ņemams par kādu citu top tenisistu( alias kā ar Bleiku).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-02 13:58, pirms 15 gadiem
ko Jūs visi varat cepties?! Es vienkārši ar nepacietību gaidu Gulbja nākošo spēli.. Ļoti labi saprotu, ka rezultāts var būt vai nu vai nu - 50:50.. Tāds ir sports.. Bet es domāju, ka neviens neiet laukumā ar domu zaudēt.. Varu tikai Gulbim pateikt lielu paldies par to, ka pasaules tenisa elitē ir LATVIETIS un, ka man ir daudz interesantāk sekot līdz tenisam..