Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:16, Did:0, useCase: 3
Autors: Pēteris Neimanis

Kā valsts mums rāda sportu?

Kā valsts mums rāda sportu?
Sporta reportāžu spožums un posts sākas tieši pie režisoru pults

Krievu hokejists Igors Koroļovs izteicies, ka neskatās KHL spēļu TV translācijas, jo viņam tās nepatīk. Man arī nepatīk translācijas valsts televīzijā, un gan jau ne tikai man, un gan jau ne tikai hokeja translācijas.

Vispirms paldies par to, ko nu mums ir iespējams redzēt. Vienmēr, protams, gribētos vairāk, bet labi, ka ir vismaz tik daudz, cik ir. Tomēr tā kvalitāte... Miķelis Rēdlihs izraujas vienatnē pret Kari Ramo, soms izrādās veiksmīgāks, Miķelis slīd aiz vārtiem, bet to priekšā viss vēl turpinās, kāds mēģina pielabot un... mums piepeši parāda norūpējušos M. Rēdliha seju. Sasodīts! VEF pārķer bumbu, Kaspars Bērziņš dodas ātrajā uzbrukumā, ir jau pie trīspunktu līnijas un... piepeši kadrā parādās Rimas Kurtinaitis, bet fonā atskan līdzjutēju gaviles. Tikai pēc tam atkārtojumā uzzinu, ka ātrais noslēgts ar elegantu triecienu no augšas... Pie velna! Tā ir tiešraide vai ziņu materiāls, ja jau visu nākas uzzināt no atkārtojumiem?! Domāju, ka katrs, kurš daudz maz regulāri skatās sporta spēļu translācijas, varētu viegli atcerēties līdzīgas epizodes, un domāju, ka neesmu vienīgais, kuras tās pamatīgi kaitina, sevišķi ja mačošanās ir tik spraiga, kā vakar starp "Dinamo" un "Avangard".

Droši var apgalvot, ka tā nav tikai pēdēja laika problēma, tā ir krietni senāka, un tieši tāpēc vēl vairāk tracina fakts, ka nekas nemainās. Esmu runājis ar cilvēkiem, kas ir tuvu translāciju virtuvei un viņi skaidroja, ka tā vienkārši ir pārraides režisoru īpatnība. Redz, visu laiku rādīt tikai sportu nav interesanti, vajagot "iepogāt" arī kādu cilvēka tuvplānu. OK, "pogājiet", bet tam taču lieliski noder pauzes, kādu sporta spēlēs netrūkst, sevišķi jau hokejā! Pārējā laikā jārāda to, kas notiek laukumā, cīņas epicentrā. Tas taču ir tikai loģiski, vai ne? Ja es, tā vietā, lai rakstītu kā un kāpēc tika gūti kādi vārti, iemests kāds grozs vai apsteigts konkurents, sāktu drukāt par skatītāju seju vaibstiem, apģērbu un saules stāvokli attiecībā pret zvaigznēm, mani tak ātri vien izsvilptu. Ticiet man, augst. god. un cien. sporta translāciju organizētāji, vismaz tā klusītiņām jau izsvilpj arī jūs. Varētu ieteikt paņemt kādu spraiga sižeta filmu un pa vidu tai "sapogāt" video no bērnu rīta. Tā uz labu laimi. Tad paskatīties šo produktu un izdarīt secinājumus. Tiešām uzlabotais variants ir labāks?

Lai saprastu, kā pievilcīgi translēt kādu sporta pasākumu, nav taču nepieciešams doties uz dārgiem semināriem vai ilgstošām pieredzes apmaiņām. Kopš kritis dzelzs un visi citi iespējamie priekškari, labas sporta pārraides ir pāris klikšķu – vienalga, uz TV pults vai datora klaviatūras – attālumā. Noskatīties kādu NHL, NBA, NFL spēli vairs sen nav nekāda problēma, bet no šīm translācijām tiešām var un ir jāmācās. Nerunāsim par tehnisko izpildījumu – zibenīgu momentu analīzi, izceļot tieši svarīgākās detaļas, lielo skaitu atkārtojumu –, bet par to, kas notiek attēlā. Ja risinās spēle, rāda spēli, ja ir pauze, rāda atkārtojumus, tribīnes, trenerus... Protams, ir jomas, kurās amerikāņi ir neapķērīgāki vai pat dumjāki par mums, bet, ja runa ir par naudas pelnīšanu, diez vai mums ir daudz iemesli ko viņiem aizrādīt. Televīzija ASV, atšķirībā no mūsu, tiešām IR naudas pelnīšanas līdzeklis un ar šīm lietām viņi nejoko. Varbūt mums tieši tāpēc NAV, ka cenšamies izgudrot paši savu, nevienam citam nevajadzīgu un nesaprotamu velosipēdu?

Vai tevi apmierina sporta reportāžu kvalitāte valsts televīzijā?

  • 81

  • 126

  • 12

  • 48



, 2010-12-29 15:07, pirms 15 gadiem
Mani vairāk tracina reklāmas uzreiz pēc saspringta momenta vai gola, arī pēc spēles beigām.
, 2010-12-29 15:12, pirms 15 gadiem
otins rakstīja: Mani vairāk tracina reklāmas uzreiz pēc saspringta momenta vai gola, arī pēc spēles beigām.
Reklāmas jau nenosaka LTV7, tas vienkārši ir iekļauts spēles programmā
, 2010-12-29 15:13, pirms 15 gadiem
Vot beidzot kāds norūca, es jau sen par šito cepjos. Tiešām paskatoties NHL vs KHL mārketinga, televīzijas progresu KHL un mēs esam kaut kur vēl 90's.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-29 15:15, pirms 15 gadiem
T/H rakstīja: Vot beidzot kāds norūca, es jau sen par šito cepjos. Tiešām paskatoties NHL vs KHL mārketinga, televīzijas progresu KHL un mēs esam kaut kur vēl 90's.
Es šaubos, ka tam, kādus mirkļus raida mūsu operatori, ir liela saistība ar KHL, bet tomēr uzskatu, ka varam priecāties, ka mums spēlēm ir diezgan laba kvalitāte, ka mēs visu redzu, dažiem no A komandu līdzjutējiem nav pat iespēja vērot savas komandas spēli tiešraidē normālā kvalitātē, jo signāls ir ļoti vājš, tomēr šajā sezonā ir vērojams progress, ja attiecinām pret iepriekšējo.
, 2010-12-29 15:16, pirms 15 gadiem
Manuprāt, tā bilde ļoti labi atspoguļo LTV7 un KHL translāciju kvalitāti
Viss jau kādu labu laiciņu ir apstājies attīstībā...
, 2010-12-29 15:17, pirms 15 gadiem
mums vēl ir jāpriecājas par pārraides kvalitāti no mājas spēlēm, paskataties kaut vai kādas ir pārraides KHL tad, kad DINAMO spēlē izbraukumā.. vēl drūmāk..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-29 15:17, pirms 15 gadiem
Kvalitāte ir drausmīga, sākot no TV attēla, beidzot ar komentētājiem. Un pats interesantākais ka neviens neko lietas labā izskatās, ka netaisās darīt. Nu tak aizvāciet to režisoru kas nepārtraukti bāž tos tuvplānus kadrā, kad notiek kāds "actions".

Vispār KHL ieteiktu padomāt par translāciju kvalitāti, nevis par to, kā piesaistīt kaut kādus "stārus" līgai. Kāda jēga? Ja TV translācija ir drausmīga un to spēlētāju darbību tā pat nevar pienācīgi izbaudīt.
, 2010-12-29 15:17, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Kvalitāte ir drausmīga, sākot no TV attēla, beidzot ar komentētājiem. Un pats interesantākais ka neviens neko lietas labā izskatās, ka netaisās darīt. Nu tak aizvāciet to režisoru kas nepārtraukti bāž tos tuvplānus kadrā, kad notiek kāds "actions".

Vispār KHL ieteiktu padomāt par translāciju kvalitāti, nevis par to, kā piesaistīt kaut kādus "stārus" līgai. Kāda jēga? Ja TV translācija ir drausmīga un to spēlētāju darbību tā pat nevar pienācīgi izbaudīt.
Kopš kura laika mūsu mājas spēlēm ir briesmīga kvalitāte un komentētāji? ;/
, 2010-12-29 15:19, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: komentetaji ir riktigi kraani, kvalitate tapat
varbūt tev televizors s.ūdīgs, ja kvalitāte slikta, man ar kvalitāti viss kārtībā
un komentētāji arī patīk
, 2010-12-29 15:19, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kopš kura laika mūsu mājas spēlēm ir briesmīga kvalitāte un komentētāji? ;/
Neesi slinka, nākamreiz kad rādīs DR spēli pa LTV7, pārslēdz uz sekundīti uz VSB, vai KHLTV. Ja nepamanīsi atšķirību, tad laiks nomainīt brilles.
, 2010-12-29 15:20, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Neesi slinka, nākamreiz kad rādīs DR spēli pa LTV7, pārslēdz uz sekundīti uz VSB, vai KHLTV. Ja nepamanīsi atšķirību, tad laiks nomainīt brilles.
Man nav ne VSB, ne KHLTV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-29 15:22, pirms 15 gadiem
Neieciklējamies uz KHL, jo tā pati problēma ir arī futbola, basketbolā. Lieliski, ka biatlonu, vieglatlētiku un vispār olimipādi mēs saņemam pa vadiem no citiem...
, 2010-12-29 15:25, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Neieciklējamies uz KHL, jo tā pati problēma ir arī futbola, basketbolā. Lieliski, ka biatlonu, vieglatlētiku un vispār olimipādi mēs saņemam pa vadiem no citiem...
Nē, nu labi. Futbols tur, vieglatlētika... Parrādija pāris reizes mēnesī(futbols), vai arī pāris reizes gadā(vieglatlētika), pa ātro sagatavojās, pazvanija Kreipānam un aiziet - raidam! Bet nu hokejam, tak translācijas ir vairāk par desmit mēnesī, savas kļūdas tak ir jāredz un jālabo...
, 2010-12-29 15:26, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Nē, nu labi. Futbols tur, vieglatlētika... Parrādija pāris reizes mēnesī(futbols), vai arī pāris reizes gadā(vieglatlētika), pa ātro sagatavojās, pazvanija Kreipānam un aiziet - raidam! Bet nu hokejam, tak translācijas ir vairāk par desmit mēnesī, savas kļūdas tak ir jāredz un jālabo...
arī tiesa
, 2010-12-29 15:27, pirms 15 gadiem
DADZIS rakstīja: mums vēl ir jāpriecājas par pārraides kvalitāti no mājas spēlēm, paskataties kaut vai kādas ir pārraides KHL tad, kad DINAMO spēlē izbraukumā.. vēl drūmāk..
Neesmu tāds tehnikas pazinējs, lai uzreiz pateiktu, kas ir pie vainas, taču kā izsakās zinošāki ļaudis, tad galvenā problēma ir nevis translācijas tehnikā, bet gan halles nodrošinājumā un visvairāk - apgaismojumā.
Tāpēc arī parādās dzeltenais ledus un attēla kvalitāte kā pirms 20 gadiem utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-29 15:31, pirms 15 gadiem
Jā šitā "iepogāšana" tiešām sen jau krīt uz nerviem. Nah.. man jāskatās kads tizls ģīmis ja iet spraigs moments..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-29 15:36, pirms 15 gadiem
Ābelīte.
, 2010-12-29 15:39, pirms 15 gadiem
man spilgtā atmiņā iespiedies(laikam līdz mūža galam) nesena spēle KHL kautkur austrumu pusē, kad mūsējie nedaudz savillojās ar pretiniekiem, tā vietā lai rādītu kautiņu operātors momentā pārslēdzās uz skatitājiem... un nejau uz tādiem skatītājiem kā arēnā rīga kur skaistas meitenes baltos krekliņos leķā ar plakātiem rokā un laimīgas spiedz, tie bija vistīrākie ģerevņas pārstāvji, biezās, netīrās ādas jākās, ar pamatīgiem pižikiem galvā, nodzertiem ziliem deguniem un smaidiem kā Kuzmičam no ahotas un ribalkas...
tas tā, atkāpei, lai nav cepiens tikai par LTV operātoriem vien
, 2010-12-29 15:41, pirms 15 gadiem
Pilnīgi piekrītu, nav īsti normāli ka saspringtā momentā parāda Šupleru, vai da jebkuru citui. Un par translāciju kvalitāti stipri jāpiedomā. Nu nevar otrajā stiprākajā līgā pasaulē translēt spēles tā itkā tās risinātos 80-to beigās, 90-to sākumā.
, 2010-12-29 15:43, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: man spilgtā atmiņā iespiedies(laikam līdz mūža galam) nesena spēle KHL kautkur austrumu pusē, kad mūsējie nedaudz savillojās ar pretiniekiem, tā vietā lai rādītu kautiņu operātors momentā pārslēdzās uz skatitājiem... un nejau uz tādiem skatītājiem kā arēnā rīga kur skaistas meitenes baltos krekliņos leķā ar plakātiem rokā un laimīgas spiedz, tie bija vistīrākie ģerevņas pārstāvji, biezās, netīrās ādas jākās, ar pamatīgiem pižikiem galvā, nodzertiem ziliem deguniem un smaidiem kā Kuzmičam no ahotas un ribalkas...
tas tā, atkāpei, lai nav cepiens tikai par LTV operātoriem vien
Tas bija pret Avtomobilist
Ja nemaldos, tajā paša spēlē, kad rādīja noraidīto soliņu, aiz muguras kāds šķībacainais "cirta iekšā" no savas blašķes... Vot tie ir fani!!
, 2010-12-29 15:44, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: man spilgtā atmiņā iespiedies(laikam līdz mūža galam) nesena spēle KHL kautkur austrumu pusē, kad mūsējie nedaudz savillojās ar pretiniekiem, tā vietā lai rādītu kautiņu operātors momentā pārslēdzās uz skatitājiem... un nejau uz tādiem skatītājiem kā arēnā rīga kur skaistas meitenes baltos krekliņos leķā ar plakātiem rokā un laimīgas spiedz, tie bija vistīrākie ģerevņas pārstāvji, biezās, netīrās ādas jākās, ar pamatīgiem pižikiem galvā, nodzertiem ziliem deguniem un smaidiem kā Kuzmičam no ahotas un ribalkas...
tas tā, atkāpei, lai nav cepiens tikai par LTV operātoriem vien
Nē, nu tālajā krievijā jau vēl trakākas lietas... Brīnos kā KHL ar visu savu "MĒS ESAM LABĀKĀ LĪGA PASAULĒ" nav aizlieguši pa savu kanālu radīt spēlēs no Novokuzņeckas, jo kā nekā redz visa pasaule. Un kā pēc kaut kā tāda, kaut ko tādu var apgalvot...

Par KHL komentētājiem arī ir ko teikt, visu cieņu B.Mojorovam kā lieliskam hokejistam, bet komentētājs no viņa ir tik drausmīgs, ka pat mūsējais LTV7 duets, izklausās +/- sakarīgi.

P.S Vislabāk patīk "Rossija2" komentētāji.
, 2010-12-29 15:51, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Nē, nu tālajā krievijā jau vēl trakākas lietas... Brīnos kā KHL ar visu savu "MĒS ESAM LABĀKĀ LĪGA PASAULĒ" nav aizlieguši pa savu kanālu radīt spēlēs no Novokuzņeckas, jo kā nekā redz visa pasaule. Un kā pēc kaut kā tāda, kaut ko tādu var apgalvot...

Par KHL komentētājiem arī ir ko teikt, visu cieņu B.Mojorovam kā lieliskam hokejistam, bet komentētājs no viņa ir tik drausmīgs, ka pat mūsējais LTV7 duets, izklausās +/- sakarīgi.

P.S Vislabāk patīk "Rossija2" komentētāji.
ja, tas tiesam ir labs komentetajs, atceros nesen vins komenteja vienu RD majas spele, izkalusijas ta itka vins domatu ''ko pie vela es seit daru?''
ta bija visskopaka komentesana kadu man naciesi piedzivot, es gan parsvara slegaju starp LTV7 un KHL tv bet brizos kad biju parsledzis uz KHL tv vins vainu staveja klusu(parsvara), vai ari loti neapmierinata toni kautko biski pamurminaja zem deguna un tad protams sekoja minuti gars klusuma bridis
bet citu komandu spelex manuprat vins komente daudz aktivak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-29 15:59, pirms 15 gadiem
Tieši manas domas par Borisu Majorovu-izcils hokejists,bet drausmīgs komentētājs-ar visu savu raustīšanos,nesakarīgajām pauzēm un atklāti anti-Dinamo Rīga attieksmi viņš sen ir apriebies.Te pat nīkulīgo Kreipānu var uz minūti uzslēgt nervus nomierināt...Bet pārējie KHL tv veči ir ok,tāpat kā Rossija 2-objektīvi,interesanti komentāri no zinošiem cilvēkiem,prieks klausīties.Attēla kvalitāte ļoti laba(no Rīgas),bet par mūsu translācijas režisoriem un to,ka viņi neriktīgajā laikā netalantīgi pārslēdz kameras prom no "action" - tas ir vienkārši viņu profesionalitātes trūkums un "zemā klase".Kādi režisori - tādas arī translācijas...Varētu palienēt kādu amīšu tv veci uz sezonu vai kaut vai dažām spēlēm - uzreiz cits draivs būtu!
, 2010-12-29 16:14, pirms 15 gadiem
Nepiekrītu, ka pie mums būtu kāda īpaši slikta kvalītāte spēļu translējumos.

protams, gadās, ka tiek iepogāts nevietā kāds attēls un neredzam epizodes kulminācijas, bet tie vairāk ir izņēmumi. daudz Biežāk tieši ārvalstu translācijās ir ievērojami sliktākā kvalitātē nekā mūsu vietējās. Kā labs piemērs basketbolā kalpo pēdējā VEF spēle no čehijas, arī pasaules cempionāts no turcijas.

šī raksta ieteikumus ar nesaprotu- NBA / NHL - kur starp citu arī ik pa brīdi gadās kļūdas- ir nekorekti salīdzināt ar vietējo filmēšanu. Tur spēļu skaits ir milzīgs, ir profesionāļu ordas, kameru skaits un montēšanas tehnikas par kurām autoram man šķiet nav ne mazākās jausmas.

kādā sakarā virsrakstā vispār ir valsts? tā kā mājiens uz valsts televīziju? VB kaut ko pārmest ltv7,kas rāda daudz un dažādu sporta pasākumu ir ļoti nekorekti. Gribat būt loti spici- aiziet strādājiet, nevis uzbrūciet citiem, kad pašiem problēmu uz ko norādīt ir vairāk kā vajag
, 2010-12-29 16:25, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Kvalitāte ir drausmīga, sākot no TV attēla, beidzot ar komentētājiem.
Nu, komentētāju kvalitāte vēl tā. Tehnisko izpildījumu uzlabot un pilnveidot ir daudz vieglāk nekā komentētāju. Latvijā tomēr komentētāju ir ļoti maz, bet kvalitatīvu - krietni mazāk. Tieši tāpēc jau Kreipānam jākomentē teju vai visas translācijas pēc kārtas, kaut arī kvalitatīvi viņš nekomentē praktiski neko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-29 16:32, pirms 15 gadiem
es sen jau esmu cepies par mūsu komentētājiem, kam parasti tā ir prasta haltūra, naudas pelnīšana, neieliekot profesionalitāti. Un kameru vīri vienkārši nav tā aprīkoti kā NBA, NHL vai Eirolīga.
Galu galā es pac redzu, ko gribu redzēt, un uz kuriem vārtiem virzās darbības, tie komentāri man vairāk interesētu par blakus tēmām. Toļiks tieši ar to ir reizēm noderīgs, un ja vēl pazustu tas pārgudrais tonis...
, 2010-12-29 16:48, pirms 15 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: spīdvejs un roķene viņam sanāk tīri labi, futbolu un biatlonu ar viņš komentē tīri ok.
Lai arī gan spīdvejs, gan roķene man ļoti patīk, šiem sporta veidiem praktiski nesanāk sekot līdzi. Līdz ar to par šiem diviem man spriest ir grūtāk, jo slikti zinu iekšējo virtuvi. Bet, anyway, spīdveju un handbolu tik un tā pie mums rāda ārkārtīgi reti.

Biatlons? Nesmīdini. Ja Kreipāns pastāsta par to, kā mūsējam klājies šautuvē, 15 minūtes pēc tam, kad tas jau reāli ir noticis, tad...Labi, šādu feilu nav daudz, bet vienalga biatlonā viņš var komentēt virspusēji, bet ne kvalitatīvi. Futbols...spēles analīzes praktiski nekādas, notikumus laukumā apstāsta ļoti skopi. Labi, tas nekas - AK spiež uz faktiem, vēsturi un interesantiem stāstiņiem. Viss būtu labi, ja ne ntās kļūdas šajos faktos...daudzi to vienkārši nepamana, jo nezina, ka patiesībā ir citādi. Tāpēc šķiet, ka AK atklājis baigi labo faktu, taču diemžēl nepareizu vai ne līdz galam precīzu...Jā, un vēl arī diezgan jūtamā neobjektivitāte, jo īpaši, ja spēlē vācu klubi vai izlase.

Nezinu, kā ir patiesībā, bet vismaz man radies iespaids, ka Kreipānam šīs daudzās kļūdas ir tādēļ, ka vienkārši uzkrauto translāciju ir pārāk daudz (PK laikā tas bija diezgan jūtams). Man kā skatītājam jau labāk patiktos, ja AK izdarītu mazāk, bet kvalitatīvi, nevis vairāk bet ar krietni švakāku profesionalitāti. Bet tā jau atkal diezin vai ir Anatolija vaina - Latvijā vienkārši katastrofāli trūkst labu un pat normālu komentētāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-29 17:13, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Kvalitāte ir drausmīga, sākot no TV attēla, beidzot ar komentētājiem. Un pats interesantākais ka neviens neko lietas labā izskatās, ka netaisās darīt. Nu tak aizvāciet to režisoru kas nepārtraukti bāž tos tuvplānus kadrā, kad notiek kāds "actions".

Vispār KHL ieteiktu padomāt par translāciju kvalitāti, nevis par to, kā piesaistīt kaut kādus "stārus" līgai. Kāda jēga? Ja TV translācija ir drausmīga un to spēlētāju darbību tā pat nevar pienācīgi izbaudīt.
Nopērc jaunu TV...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-29 17:42, pirms 15 gadiem
Tur jau taa lieta, ka esam pazaudeejushi profus arii sheit.... Agraak PSRS laikaa Riiga bija slavena ar savaam TV brigaadeem, bet tagad kautkaa jaunie nemaacaas.... Buutiibaa taa ir paarraides rezhisora probleema, jo vinjsh miksee atteelus no visaam kameraam.... Nevar raadiit skatiitaajus vai trenerus briizhos, kad notiek darbiiba laukumaa. Otrs veel arii ir operatoru probleema, kas ar kameru nevar izsekot liidzi ripai!
, 2010-12-29 17:52, pirms 15 gadiem
domiigais rakstīja: Tur jau taa lieta, ka esam pazaudeejushi profus arii sheit.... Agraak PSRS laikaa Riiga bija slavena ar savaam TV brigaadeem, bet tagad kautkaa jaunie nemaacaas.... Buutiibaa taa ir paarraides rezhisora probleema, jo vinjsh miksee atteelus no visaam kameraam.... Nevar raadiit skatiitaajus vai trenerus briizhos, kad notiek darbiiba laukumaa. Otrs veel arii ir operatoru probleema, kas ar kameru nevar izsekot liidzi ripai!
Par to režisoru te bija viens LTV7 sporta studijā sižets par HK Rīga MHL spēli, tur parādīja to"PTC", a tur kā pārraides režisors šēž kkāda sieviet uz gadiem 60 un ir redzams, ka viņa neko no hokeja reāli nesaprot, nu ko tad no šitādiem režisoriem var sagaidīt??
Labi, tehnisko pusi pats personāls neuzlabos, bet cilvēciskajā pusē ir vnk kadru trūkums..
, 2010-12-29 18:12, pirms 15 gadiem
visjēdzīgākās translācijas un pagaidām skatāmākās ir no Kazaņas,no Rīgas nu jā biš ir stagnācija,bet ko var gribēt ja hokeja pārraidi pogā veca večiņa kurai ir standarta kameru plāni un viss, bez jebkādas izdomas...
es tik īsti nesaprotu kapēc nevar par komentētāju nolīgt to pašu G.Jēkabsonu,viņš viens pats var mierīgi aizstāt futbola mīļotāju,un to otru papagaili... vai varbūt tur cita lieta ka G.J to negrib,vai kas cits?
, 2010-12-29 18:14, pirms 15 gadiem
Nezinu,varbūt tas tikai manā televizorā,bet es rezultātu neredzu,redzu tikai laiku,jo tas pacelts tik augstu,ka nevar redzēt.Esmu mēģinājis pārslēgt uz 4:3,6:9 u.t.t. tik un tā neredz rezultātu.Televizors LCD jauns liels,kad rāda hokeju no citām pilsētām,tad tablo ir tādā augstumā,ka visu labi redz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-29 18:23, pirms 15 gadiem
Es arī labprātāk klausītos Jākobsona komentārus- vot tas tik tiešām ir komentētājs ar lielo "K" burtu
Man jau liekas, ka pats Gunārs to vnk negrib darīt.
Radio labi maksā, gribās arī labi atpūsties
, 2010-12-29 18:24, pirms 15 gadiem
Bet ir točna, agrāk domāju ka izbraukumos ir tikai kad dināmo kapājas pie vārtiem tad pēkšņi Ržihu rāda bezsakarā, bet nē, mūsu ltv darbinieki arī čista kā gaiļi, tur halle jau ārdās nereāli a tev jāskatās kā sandēns ar lieckalniņu smaida!