Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:859, Did:0, useCase: 3

Video: "60 sekundēs..." - Par Telkvistu, Mikušu, Cibuļski un citiem

Kristaps Zālītis
Žurnālists Jānis Matulis un hokejists Oļegs Sorokins apspriež hokeja aktualitātes.
Vērtējums: +22

  -2 [+] [-]

, 2010-09-30 14:49, pirms 14 gadiem
Mikusu uz Habarovskas atklato ledus lacu cempionatu !! Miskaste spelejosa

 +15 [+] [-]

, 2010-09-30 15:03, pirms 14 gadiem
Tāda migla, kā pirtī filmēts!

  +4 [+] [-]

, 2010-09-30 15:05, pirms 14 gadiem
Mukusu vareja ari nepirkt tas gan skiet ka bija lieki bet redzesim kas bus sezonas vidu!!!

Sii intervija bija OK
Paldies!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-09-30 15:10, pirms 14 gadiem
Sorokins ar katru šādu video arvien tālāk no spēlēšanas "Dinamo"(Rīga).. Kaut arī no otras puses - kad viņs ir bijis tai tuvu! (ja runājam par šo sezonu)

No viņa sanāktu lietaskoks hokeja studijā.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-30 15:16, pirms 14 gadiem
Ja jau tas Telkvists tik labs, kāpēc komanda ar viņu vārtos neuzvar? Par Mikušu jau esmu pietiekami izteicies un nekā laba tur negaidu.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-30 15:20, pirms 14 gadiem
Tādi experti un fani Jūs te esat...vnk nav pat ko pasūtīt!!
Kad Hartigans, Karsums, Ņiživijs u.c. iestāsies klusuma brĪdis uz kādām pāris spēlēm, bet sāks mest Mikuš, tad atkal celsiet viņu debesīs un rakstīsiet, ka viņš ir labākais!!
Lieciet viņam mieru, viņu uz tejieni atsauca un nopirka, neviss viņš te ienāca un pateica, ka es te tagad spēlēšu!!
Jā un treneri zin labāk ko darīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: lossado

  -1 [+] [-]

, 2010-09-30 15:27, pirms 14 gadiem
gintsc rakstīja: Tādi experti un fani Jūs te esat...vnk nav pat ko pasūtīt!!
Kad Hartigans, Karsums, Ņiživijs u.c. iestāsies klusuma brĪdis uz kādām pāris spēlēm, bet sāks mest Mikuš, tad atkal celsiet viņu debesīs un rakstīsiet, ka viņš ir labākais!!
Lieciet viņam mieru, viņu uz tejieni atsauca un nopirka, neviss viņš te ienāca un pateica, ka es te tagad spēlēšu!!
Jā un treneri zin labāk ko darīt!
Tu gadījumā neesi SLOVĀKS?

     [+] [-]

, 2010-09-30 15:31, pirms 14 gadiem
ja bandit.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-30 15:36, pirms 14 gadiem
gintsc rakstīja: Tādi experti un fani Jūs te esat...vnk nav pat ko pasūtīt!!
Kad Hartigans, Karsums, Ņiživijs u.c. iestāsies klusuma brĪdis uz kādām pāris spēlēm, bet sāks mest Mikuš, tad atkal celsiet viņu debesīs un rakstīsiet, ka viņš ir labākais!!
Lieciet viņam mieru, viņu uz tejieni atsauca un nopirka, neviss viņš te ienāca un pateica, ka es te tagad spēlēšu!!
Jā un treneri zin labāk ko darīt!
Protams, tev ir taisnība. Bet cilvēki jau nebēdā par to, ka mums slovāku spēlētājs, bet gan par to, ka tagad dažiem mūsējiem(latviešiem) ir jāsēž aiz borta..

     [+] [-]

, 2010-09-30 15:43, pirms 14 gadiem
Mikušs normāli kapā, lai tik iespēlējas. Troteru ar kritizēja, tagad ceļ debesīs. Un spēlētājus pērk Sējējs nevis Šūplers, nesaprotu kapēc kritizējat Šūpleru par Mikušu .
Telkvists - man kaut kā liekas ka aizsargi haltūrē ka Telkvists vārtos, jo domā ka šis visus izvlikts, ar Holtu aizsargi uzmanīgāk spēlē.

     [+] [-]

, 2010-09-30 15:48, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Ja jau tas Telkvists tik labs, kāpēc komanda ar viņu vārtos neuzvar? Par Mikušu jau esmu pietiekami izteicies un nekā laba tur negaidu.
Hmm... Ja komanda iemet 1 un 2 vārtus spēlē tad uzvarēt ir grūti. Pret SKA nu tas jau ir cits stāsts...

  -1 [+] [-]

, 2010-09-30 15:58, pirms 14 gadiem
arturs92 rakstīja: Protams, tev ir taisnība. Bet cilvēki jau nebēdā par to, ka mums slovāku spēlētājs, bet gan par to, ka tagad dažiem mūsējiem(latviešiem) ir jāsēž aiz borta..
Man pat ļoti nekas nebūtu pret to, ka Dinamo sastāvētu tikai un vienīgi no latviešiem, bet tas nav reāli, jo mums vēl nav tāds līmeni, nav normālas sistēmas valstī, kas izaudzinātu jaunos hokejistus, lai neaicinātu tādus kā Mikušu, Trotteru, Surovy, utt utt izaudzina līdz 18 gadiem un palaiž kaukur (Anglija, Ungārija, Francijas 2. līgas, Itālijas līgas) un ~ 2-3 tiek tādā komandā kā Dinamo.
Arī aiz tā borta nav tas līmenis pats sliktākais, kur spēlēt HK Rīga un LM Baltkrievijas līgā, drausmīgāk būtu, ja būtu vēl joprojām kā pagājušo gad, kad nosūtot uz farmklubu ir jāspēlē 50% BAL un 50 LČ, kur spēlēs līmenis ir zems, ja ne pat zems zem katras kritikas!!

     [+] [-]

, 2010-09-30 16:21, pirms 14 gadiem
gintsc rakstīja: Man pat ļoti nekas nebūtu pret to, ka Dinamo sastāvētu tikai un vienīgi no latviešiem, bet tas nav reāli, jo mums vēl nav tāds līmeni, nav normālas sistēmas valstī, kas izaudzinātu jaunos hokejistus, lai neaicinātu tādus kā Mikušu, Trotteru, Surovy, utt utt izaudzina līdz 18 gadiem un palaiž kaukur (Anglija, Ungārija, Francijas 2. līgas, Itālijas līgas) un ~ 2-3 tiek tādā komandā kā Dinamo.
Arī aiz tā borta nav tas līmenis pats sliktākais, kur spēlēt HK Rīga un LM Baltkrievijas līgā, drausmīgāk būtu, ja būtu vēl joprojām kā pagājušo gad, kad nosūtot uz farmklubu ir jāspēlē 50% BAL un 50 LČ, kur spēlēs līmenis ir zems, ja ne pat zems zem katras kritikas!!
Tu esi bijis kaut uz vienu LAČ vai BAČ spēli, lai spriestu par to līmeni?

  +1 [+] [-]

, 2010-09-30 16:22, pirms 14 gadiem
gintsc rakstīja: Man pat ļoti nekas nebūtu pret to, ka Dinamo sastāvētu tikai un vienīgi no latviešiem, bet tas nav reāli, jo mums vēl nav tāds līmeni, nav normālas sistēmas valstī, kas izaudzinātu jaunos hokejistus, lai neaicinātu tādus kā Mikušu, Trotteru, Surovy, utt utt izaudzina līdz 18 gadiem un palaiž kaukur (Anglija, Ungārija, Francijas 2. līgas, Itālijas līgas) un ~ 2-3 tiek tādā komandā kā Dinamo.
Arī aiz tā borta nav tas līmenis pats sliktākais, kur spēlēt HK Rīga un LM Baltkrievijas līgā, drausmīgāk būtu, ja būtu vēl joprojām kā pagājušo gad, kad nosūtot uz farmklubu ir jāspēlē 50% BAL un 50 LČ, kur spēlēs līmenis ir zems, ja ne pat zems zem katras kritikas!!
Neviens nevēršas pret leģionāriem kā tādiem. Te Hartiganus, Elisonus un Hosas uz rokām nēsā. To pašu Pruseku ar. Vajag Mikušs? ņemiet. Bet kapēc jaizmet no sastāva tāds kurš šobrīd ir labāks par viņu. Tip lai iespēlējas? Tad kāda makara pēc ir tas līgums ar LM? Kapēc letiņiem ir jasēž rezervē, vai jaspēlē Liepājā ar lozungu "parādi sevi un izcīni vietu sastāvā" bet atbrauc viduvējs slovāks un viņam vieta garantēta un tagad visi blenzīs un kopistiski gaidīs kad šis brīnums iespēlēsies ja vispār kādreiz iespēlēsies. Protams ka treneris zin labāk, viņi tak vienā dialektā vervelē

  +2 [+] [-]

, 2010-09-30 16:44, pirms 14 gadiem
Mikuša iegāde bija pareizs solis! Tehnisks, ātrs un labs piespēļu dalītājs! Slovākijas extralīgā 31 ripu iemest un 59 rezultatīvu piespēli slikts hokejists nespēj izdarīt (CIPULIS spēlējot popradā vien 14 pts guva...)!!! Un nav jēgas ņemt priekšā AHL statistiku, jo šis hokejists ir tehniskais lielo laukumu speciālists un viņa neveiksmes AHL nenorāda šī hokeijista vājo sniegumu (atcerēsimies, kas notika ar Ņiživiju PČ2008 gadā un 2010 olimpiādē - Ņiživijs bija nekāds, jo ir lielo laukumu speciālists). Un vēl, dārgie draugi, neaizmirstiet to, ja mēs gribam, lai RD šajā sezonā sasniegtu ko vairāk kā iepriekšējā, tad ir vajadzīgi arī vairāk līdzvērtīgi, labi hokejisti (t.s. garāks soliņš), lai atkal pie pirmā traumētā spēlētāja nesāktos lielās vaimanas, ka nav ko likt vietā!

  +3 [+] [-]

, 2010-09-30 17:25, pirms 14 gadiem
Kliba suņa murgi - precīzi par lielāko daļu komentāru. Man ļoti patīk Slovākija - patīkama tauta slovāki un tur ir kalni, bet man nepatīk, ka atbrauc kaut kāds otršķirīgs slovāku hokejists un viņam uzreiz tiek atrasta vieta sastāvā, kamēr letiņiem pat netiek dota iespēja sevi pierādīt. Man nepatīk, ka slovāku Mikušu ieliek 3. maiņā, kura jau bija saspēlējusies un tagad 3. maiņa jau 4 spēles stāv uz nullēm, pareizāk sakot - uz mīnusiem, ja skatās +/-. Man nepatīk, ja viens leģionārs (Troters) ir acīmredzami pārāks par otru (Mikušs), bet otrais spēlē vairāk, jo viņš ir slovāks. Tiešām jāsāk domāt, ka tēze par Mikušu kā Šuplera ārlaulības dēlu ir patiesa. Mikušs malacis - cīnās un dara ko var, bet tas ko viņš var nav pietiekami KHL līmenim.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-30 18:02, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Tu esi bijis kaut uz vienu LAČ vai BAČ spēli, lai spriestu par to līmeni?
Jā esmu bijis un kā jau rakstiju LAČ ir zema limeņa hokejs un protams savā starpā viņiem spēlējot ir inetersanti un rezultāti ir inetersanti, jo visiem ir vienādi zems līmenis...tāpat ja hokeju spēlētu Argentīna pret Mexiku, tas ir zema līmeņa hokejs, bet viņu starpā tas ir duelis kur sitīsīes uz dzīvību un nāvi!!

  -1 [+] [-]

, 2010-09-30 19:13, pirms 14 gadiem
gintsc rakstīja: Tādi experti un fani Jūs te esat...vnk nav pat ko pasūtīt!!
Kad Hartigans, Karsums, Ņiživijs u.c. iestāsies klusuma brĪdis uz kādām pāris spēlēm, bet sāks mest Mikuš, tad atkal celsiet viņu debesīs un rakstīsiet, ka viņš ir labākais!!
Lieciet viņam mieru, viņu uz tejieni atsauca un nopirka, neviss viņš te ienāca un pateica, ka es te tagad spēlēšu!!
Jā un treneri zin labāk ko darīt!
man gan liekas ka šuplers ir muļķis un pilnīgi uzskatāmi velk savējos uz dinamo, kaut gan pieteik arī ar mūsu spēlētājiem

     [+] [-]

, 2010-09-30 20:24, pirms 14 gadiem
Ja kaut kas nepatīk, vainojiet trenerus un menedzērus, nevis spēlētājus, starp citu Troters tok nav labāks par Mikušu, n-tās reizes vienkārši viņam atņem ripu, tā kā ceturtā maiņa pagaidām ir viņa, es pat viņu vispār nosēdinātu malā, bet viņiem,(arī Mikušam) ir dots liels kredīts, par cik jauni komandā un citas izejas nav, kā tikai sēdēt un gaidīt, kad atvērsies. Protams, man arī nepatīk, ka tas pats jādara vietējiem, bet tas jau atkal ir akmentiņš trneru un menedžeru dārziņā...

  +2 [+] [-]

, 2010-09-30 20:44, pirms 14 gadiem
gintsc rakstīja: ... Mikuš ... viņu uz tejieni atsauca un nopirka, neviss viņš te ienāca un pateica, ka es te tagad spēlēšu!!...
+1

  +1 [+] [-]

, 2010-09-30 21:27, pirms 14 gadiem
the96 rakstīja: Mikuša iegāde bija pareizs solis! Tehnisks, ātrs un labs piespēļu dalītājs! Slovākijas extralīgā 31 ripu iemest un 59 rezultatīvu piespēli slikts hokejists nespēj izdarīt (CIPULIS spēlējot popradā vien 14 pts guva...)!!! Un nav jēgas ņemt priekšā AHL statistiku, jo šis hokejists ir tehniskais lielo laukumu speciālists un viņa neveiksmes AHL nenorāda šī hokeijista vājo sniegumu (atcerēsimies, kas notika ar Ņiživiju PČ2008 gadā un 2010 olimpiādē - Ņiživijs bija nekāds, jo ir lielo laukumu speciālists). Un vēl, dārgie draugi, neaizmirstiet to, ja mēs gribam, lai RD šajā sezonā sasniegtu ko vairāk kā iepriekšējā, tad ir vajadzīgi arī vairāk līdzvērtīgi, labi hokejisti (t.s. garāks soliņš), lai atkal pie pirmā traumētā spēlētāja nesāktos lielās vaimanas, ka nav ko likt vietā!
Viss ir pareizi! Taču, lūdzu, paskaidro, kāda vella pēc vajadzēja parakstīt līgumu ar Štālu, tādējādi velti dodot cerības čalim spēlēt kaut vai tajā pašā 4. maiņā!??
P.S. Manuprāt Juris perfekti atbilst 4. maiņas, jab tā sauktajai energy line, uzbrucēja lomai!

     [+] [-]

, 2010-09-30 21:36, pirms 14 gadiem
man liekas, mikuš būs ok, vienkārši viņam vajag paspēt atvērties, pieminiet manus vārdus

     [+] [-]

, 2010-10-05 21:22, pirms 14 gadiem
Holts par Telqvistu labāks!