Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1544, Did:0, useCase: 3

Video: Kas notiek, kad vārtsargs aizmirst paskatīties pār plecu...

Sportacentrs

Video: Kas notiek, kad vārtsargs aizmirst paskatīties pār plecu...
Foto: noticiasdealava.com

Vakar Spānijas futbola kluba "Real Sociedad" vārtsargam Enautam Subikarai nebija laba diena. Karaļa kausa izcīņas 1/8 finālā Sosjedadas komanda tikās ar "Mallorca", ko pirmajā spēlē uzvarēja ar 2:0, un pirmā guva vārtus arī atbildes mačā, taču tālākie notikumi izvērtās "Real Sociedad" un Subikarai katastrofāli - stundas laikā seši ielaisti vārti un izstāšanās no tālākas cīņas. Vieni no ielaistajiem vārtiem bija īpaši sāpīgi - vārtsargs aizmirsa paskatīties, kas notiek viņam aiz muguras, un par to Maljorkas spēlētājs Gonsalo Kastro lika dārgi samaksāt... Pašam Kastro tie bija otrie, bet viņa komandai - jau ceturtie gūtie vārti pēdējo sešu minūšu (!) laikā.

  +7 [+] [-]

, 2012-01-11 16:36, pirms 13 gadiem
Banāns , kas banāns , bet gadās jau visādi..

Anyway - profesionāls spēlētājs, tā nevajdzētu notikt

 +20 [+] [-]

, 2012-01-11 16:37, pirms 13 gadiem
Aizsargu vaina.

 +21 [+] [-]

, 2012-01-11 16:41, pirms 13 gadiem
Spēlētāju komunikācija pilnīgā pakaļā!

 +22 [+] [-]

, 2012-01-11 16:47, pirms 13 gadiem
Parasti jau pabļauj vienu vārdu MUGURA, nu, protams, citā valodā, bet vismaz brīdina, ka kāds ir aiz viņa, bet te komunikācija ir zem jebkādas kritikas!

  -1 [+] [-]

, 2012-01-11 17:33, pirms 13 gadiem
Nu pie 1:4 širmis aiziet ciet...

     [+] [-]

, 2012-01-11 17:34, pirms 13 gadiem
bet es nesaprotu nafig vispār bumba jālaiž zemē šādos momentos. sit no rokām un miers. labi, kad tur laiks jāvelk pie 1:0 deviņdesmitajā minūtē, bet šajā situācijā. pilnībā nevajadzīgs risks.

arī Malagas GK vakar pret Madridi pieļāva diezgan nopietnu kļūdu, bet tā jau ir Spānija, kur nācijas pirmais numurs ir Svētais Ikers...

  +7 [+] [-]

, 2012-01-11 17:36, pirms 13 gadiem
Ol ol ol ol ol ol

Vienu brīdi jau likās, ka video uzkāries.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-11 17:51, pirms 13 gadiem
termometrs rakstīja: bet es nesaprotu nafig vispār bumba jālaiž zemē šādos momentos. sit no rokām un miers. labi, kad tur laiks jāvelk pie 1:0 deviņdesmitajā minūtē, bet šajā situācijā. pilnībā nevajadzīgs risks.

arī Malagas GK vakar pret Madridi pieļāva diezgan nopietnu kļūdu, bet tā jau ir Spānija, kur nācijas pirmais numurs ir Svētais Ikers...
nometa zemē, lai spēlētāji,varbūt, paspētu izvietoties kā nākas vai aizskriet uz priekšu, jo rokās bumbu drīkst turēt tikai 6 sekundes.
Un par Svēto Ikeru runājot, tad lielajos un izšķirošajos turnīros jau viņš, tiešām, spēlē kā svētais, tādēļ arī ir 1. nr!

  +7 [+] [-]

, 2012-01-11 17:56, pirms 13 gadiem
Gauračs pērn vēl Moldovā Tiraspoles Sheriff rindās izdarīja to pašu.

Edgars Gauracs` funny goal (Sheriff)
-...

  -3 [+] [-]

, 2012-01-11 18:04, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: nometa zemē, lai spēlētāji,varbūt, paspētu izvietoties kā nākas vai aizskriet uz priekšu, jo rokās bumbu drīkst turēt tikai 6 sekundes.
Un par Svēto Ikeru runājot, tad lielajos un izšķirošajos turnīros jau viņš, tiešām, spēlē kā svētais, tādēļ arī ir 1. nr!
bet šādā situācijā, kad tiesnesis redz, ka soda laukumu vēl nav pametuši pretinieki, kas var traucēt vārtsargam izsist bumbu uz priekšu, šīs sešas sekundes neskaitās kā noteikums. skaitīt tās sešas sekundes jāsāk kopš brīža, kad neviens un nekas netraucē vārtsargam savā soda laukumā izsist bumbu laukumā. šajā gadījumā soda laukums vēl bija pilns.

par Svēto Ikeru un lielajiem turnīriem gan nepiekritīšu... :| par svēto viņš kļuva ļoti sen un Real rindās. turnīros viņš flopo buģ zdorov - EURO2004 un PČ10 nebija tie labākie turnīri Ikeram, es jau nerunāšu par kvalifikācijas cikliem, bet nu.

  +3 [+] [-]

, 2012-01-11 18:31, pirms 13 gadiem
termometrs rakstīja: bet šādā situācijā, kad tiesnesis redz, ka soda laukumu vēl nav pametuši pretinieki, kas var traucēt vārtsargam izsist bumbu uz priekšu, šīs sešas sekundes neskaitās kā noteikums. skaitīt tās sešas sekundes jāsāk kopš brīža, kad neviens un nekas netraucē vārtsargam savā soda laukumā izsist bumbu laukumā. šajā gadījumā soda laukums vēl bija pilns.

par Svēto Ikeru un lielajiem turnīriem gan nepiekritīšu... :| par svēto viņš kļuva ļoti sen un Real rindās. turnīros viņš flopo buģ zdorov - EURO2004 un PČ10 nebija tie labākie turnīri Ikeram, es jau nerunāšu par kvalifikācijas cikliem, bet nu.
Sasmiidinaaji. 2010. g. PK Kasiljass ielaida tikai 2 vaartus. Aizmirsi kaa,piemeeram, vinjs nokjeera pendeli pret Paragvaju (pie 0-0) vai kaa izglaaba pret NED peec Robena sitiena?

  -1 [+] [-]

, 2012-01-11 18:42, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sasmiidinaaji. 2010. g. PK Kasiljass ielaida tikai 2 vaartus. Aizmirsi kaa,piemeeram, vinjs nokjeera pendeli pret Paragvaju (pie 0-0) vai kaa izglaaba pret NED peec Robena sitiena?
vai kā kļūdījās pret Šveici, kas arī uzvarēja Spāniju pirmajā mačā dēļ tā un lika lieki pasvīst visās pārējās grupas spēlēs. vai kā kļūdījās vēl vismaz divos izgājienos... nu jā, ja salīdzina ar 2002.gada PK labāko vārtsargu Kānu vai vismaz 2006.gada PK labāko vārtsargu Bufonu sniegumus, kurš arī ielaida tikai divus vārtus, tad tiešām pasmaidīt var par šo Ikera haipu.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-11 18:45, pirms 13 gadiem
termometrs rakstīja: vai kā kļūdījās pret Šveici, kas arī uzvarēja Spāniju pirmajā mačā dēļ tā un lika lieki pasvīst visās pārējās grupas spēlēs. vai kā kļūdījās vēl vismaz divos izgājienos... nu jā, ja salīdzina ar 2002.gada PK labāko vārtsargu Kānu vai vismaz 2006.gada PK labāko vārtsargu Bufonu sniegumus, kurš arī ielaida tikai divus vārtus, tad tiešām pasmaidīt var par šo Ikera haipu.
Jaa, pret Sveici ielaistajaa golaa nospeeleeja neveiksmiigi, bet teikt, ka tikai deelj Kasiljasa ESP to machu zaudeeja, ir pilniigi aplami. Ko tad neko nesaki par izsleegsanas machiem? Nav ko pateikt sliktu? Labaak pasaki, ka tev ir antipaatijas pret vinju un viss. Jaa, darba vinjam nebija tik daudz, bet kad vajadzeeja, tad vinjs glaaba komandu.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-11 18:55, pirms 13 gadiem
termometrs rakstīja: bet šādā situācijā, kad tiesnesis redz, ka soda laukumu vēl nav pametuši pretinieki, kas var traucēt vārtsargam izsist bumbu uz priekšu, šīs sešas sekundes neskaitās kā noteikums. skaitīt tās sešas sekundes jāsāk kopš brīža, kad neviens un nekas netraucē vārtsargam savā soda laukumā izsist bumbu laukumā. šajā gadījumā soda laukums vēl bija pilns.

par Svēto Ikeru un lielajiem turnīriem gan nepiekritīšu... :| par svēto viņš kļuva ļoti sen un Real rindās. turnīros viņš flopo buģ zdorov - EURO2004 un PČ10 nebija tie labākie turnīri Ikeram, es jau nerunāšu par kvalifikācijas cikliem, bet nu.
nu,jā, bet vārtusargs jau neredzēja, ka aiz viņa vēl atrodas pretinieku spēlētājs un pats automātiski jau sāka skaitīt šīs sekundes, tādēļ, visticamāk, ka arī nometa bumbu zemē.

turpinot par to pašu Kasiljasu, tad,jā, par Svēto viņš kļuva tieši Real rindās spēlējot un, manuprāt, viņš nospēlē tā, kā pats un, drošvien, arī komanda noskaņojas - šādos kvalifikācijas un grupu turnīru mačos, kur nāk pretī "kaut kāda Šveice", tur Ikers mēdz vārīt ziepes, bet lielajos mačos un izslēgšanas spēlēs, kur mazākā nianse var izšķirt spēles likteni, tur Ikers ir vnk zvērs un izcils "mirušo bumbu" glābējs

  -4 [+] [-]

, 2012-01-11 18:56, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jaa, pret Sveici ielaistajaa golaa nospeeleeja neveiksmiigi, bet teikt, ka tikai deelj Kasiljasa ESP to machu zaudeeja, ir pilniigi aplami. Ko tad neko nesaki par izsleegsanas machiem? Nav ko pateikt sliktu? Labaak pasaki, ka tev ir antipaatijas pret vinju un viss. Jaa, darba vinjam nebija tik daudz, bet kad vajadzeeja, tad vinjs glaaba komandu.
protams, ka man ir antipātijas pret viņu! tāpēc jau šo arī iesāku. bet par cik neesmu parasts heiteris ķip to, kas seko līdzi EPL, tad varu arī diskutēt, ja pretī nāk tāds, kā Tu. uz antipātijām visu novelt nevar. tikpat labi es varu teikt Tev: "Tu nevari atbildēt uz maniem izteikumiem, jo tie ir patiesi fakti, tāpēc izrādi savu antipātiju pret tiem sakot, ka mans viedoklis ir radies vien antipātiju dēļ."

visiem zināms, ka viņa vājā vieta ir izgājieni un tikai veiksme bija Spānijas pusē, kad izslēgšanas spēlē (es nepateikšu pret kuru komandu tieši, jo vienkārši aizmirsu) viņš neaizsniedzās līdz bumbai izgājienā. un tā bija tikai viena no vairākām neveiksmīgām darbībām viņa izpildījumā.
tā patās pat es piekrītu tam, ka Kasiljass šodien ir labākais pendeļu atvairītājs un pendelēs viņš sev reitingu fanu acīs var uzkačāt ļoti labi, taču jāskatās ir ne tikai uz tādām lietām, kā skaisti seivi un pendeles.
kā redzi, tad es nesaku sliktu tikai savu antipātiju dēļ, bet gan tāpēc, ka ir viedoklis, kuru arī varu pamatot. pārsteidz mani.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-11 19:07, pirms 13 gadiem
termometrs rakstīja: protams, ka man ir antipātijas pret viņu! tāpēc jau šo arī iesāku. bet par cik neesmu parasts heiteris ķip to, kas seko līdzi EPL, tad varu arī diskutēt, ja pretī nāk tāds, kā Tu. uz antipātijām visu novelt nevar. tikpat labi es varu teikt Tev: "Tu nevari atbildēt uz maniem izteikumiem, jo tie ir patiesi fakti, tāpēc izrādi savu antipātiju pret tiem sakot, ka mans viedoklis ir radies vien antipātiju dēļ."

visiem zināms, ka viņa vājā vieta ir izgājieni un tikai veiksme bija Spānijas pusē, kad izslēgšanas spēlē (es nepateikšu pret kuru komandu tieši, jo vienkārši aizmirsu) viņš neaizsniedzās līdz bumbai izgājienā. un tā bija tikai viena no vairākām neveiksmīgām darbībām viņa izpildījumā.
tā patās pat es piekrītu tam, ka Kasiljass šodien ir labākais pendeļu atvairītājs un pendelēs viņš sev reitingu fanu acīs var uzkačāt ļoti labi, taču jāskatās ir ne tikai uz tādām lietām, kā skaisti seivi un pendeles.
kā redzi, tad es nesaku sliktu tikai savu antipātiju dēļ, bet gan tāpēc, ka ir viedoklis, kuru arī varu pamatot. pārsteidz mani.
Un iemesls antipaatijaam? Vienu izgaajienu piemineeji un viss? Vnk atziisti, ka svariigaakajos izlases machos vinjs vaartos darbojas paarliecinoshi un punkts. Droshi vien arii Euro 2008 vinjs nepaarliecinoshi speeleeja peec tavaam domaam?
Zini, man nepatiik Barcelona, bet tpc jau es nesaku, ka Messi nepelniiti ir labaakais futbolists pasaulee?

  -2 [+] [-]

, 2012-01-11 19:43, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un iemesls antipaatijaam? Vienu izgaajienu piemineeji un viss? Vnk atziisti, ka svariigaakajos izlases machos vinjs vaartos darbojas paarliecinoshi un punkts. Droshi vien arii Euro 2008 vinjs nepaarliecinoshi speeleeja peec tavaam domaam?
Zini, man nepatiik Barcelona, bet tpc jau es nesaku, ka Messi nepelniiti ir labaakais futbolists pasaulee?
iemesls antipātijām ir šis pēdējo gadu saceltais haips ap viņu, kas bieži vien liekas nepelnīts. loģiski, kā var vārtsargs, kurš sezonas laikā ielaiž vismaz septiņus vārtus pēc vienīgi savām kļūdām, tikt uzskatīts par labāko?
nē, nepiesienies sīkumiem un necenties nomelnot diskusiju. EURO 2008 es nepieminēju pie viņa vājajām spēlēm. tur viņš bija labs, lai gan darba daudz nebija (protams, pret Itāliju bija izcils, kas arī liek piekrist viņa vietai simboliskajā izlasē). taču nepiekritīšu nekad, kad viņš ir pārliecinošs svarīgākajos mačos. veiksmīgs - bieži, labs - bieži, pārliecinošs - praktiski nekad.

     [+] [-]

, 2012-01-11 20:01, pirms 13 gadiem
Gluži kā Šava pret Ļevenecu, ne?

  +2 [+] [-]

, 2012-01-11 20:18, pirms 13 gadiem
Naw jau vienigais Vārtsargs kam tā ir gadijies.
Bet gols intresants

  -1 [+] [-]

, 2012-01-11 20:37, pirms 13 gadiem
termometrs rakstīja: iemesls antipātijām ir šis pēdējo gadu saceltais haips ap viņu, kas bieži vien liekas nepelnīts. loģiski, kā var vārtsargs, kurš sezonas laikā ielaiž vismaz septiņus vārtus pēc vienīgi savām kļūdām, tikt uzskatīts par labāko?
nē, nepiesienies sīkumiem un necenties nomelnot diskusiju. EURO 2008 es nepieminēju pie viņa vājajām spēlēm. tur viņš bija labs, lai gan darba daudz nebija (protams, pret Itāliju bija izcils, kas arī liek piekrist viņa vietai simboliskajā izlasē). taču nepiekritīšu nekad, kad viņš ir pārliecinošs svarīgākajos mačos. veiksmīgs - bieži, labs - bieži, pārliecinošs - praktiski nekad.
Par labaako shajos komentaaros ne reizi neesmu nosaucis Kasiljasu, bet to, ka uzskatu vinju par vienu no labaakajiem GK gan varu pateikt. Ok, katram no mums ir savs viedoklis un tas ir pilniigi normaali par vinja (-ne) paarliecinosho sniegumu noziimiigaakajos machos, tpc domaaju, ka katrs paliksim pie sava

     [+] [-]

, 2012-01-11 22:32, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Par labaako shajos komentaaros ne reizi neesmu nosaucis Kasiljasu, bet to, ka uzskatu vinju par vienu no labaakajiem GK gan varu pateikt. Ok, katram no mums ir savs viedoklis un tas ir pilniigi normaali par vinja (-ne) paarliecinosho sniegumu noziimiigaakajos machos, tpc domaaju, ka katrs paliksim pie sava
piekrītu.

     [+] [-]

, 2012-01-12 14:13, pirms 13 gadiem
davidovic rakstīja: Aizsargu vaina.
kāda aizsargu vaina idiņ?
Riebjas tas , ka vienmēr uzskata, ka aizsargi pie visa ir vainīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-15 13:15, pirms 13 gadiem
Subikaram nevis Subikarai! Tas taču ir VIŅŠ!

     [+] [-]

, 2012-01-25 16:15, pirms 13 gadiem
wolf rakstīja: Nu pie 1:4 širmis aiziet ciet...
Jā, jo 3:1 nederēja

     [+] [-]

, 2012-04-07 11:59, pirms 12 gadiem
Komentētājam iegļukoja