Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2510, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Rubulis

Oficiāli: Ozoliņš - hokeja izlases kapteinis Sočos

Oficiāli: Ozoliņš - hokeja izlases kapteinis Sočos
Sandis Ozoliņš
Foto: Mārtiņš Aiše

Par Latvijas hokeja valstsvienības kapteini gaidāmajā 2014.gada ziemas olimpisko spēļu turnīrā iecelts pieredzējušais aizsargs Sandis Ozoliņš, šodien preses konferencē apstiprināja Latvijas Hokeja federācija (LHF).

Ozoliņš izlases kapteiņa pienākumus pildīja arī 2013.gada februārī notiekošajā ziemas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā Rīgā, bet pagājušā gada pasaules čempionātā pieredzējušā aizsarga prombūtnes laikā valstsvienības kapteinis bija Lauris Dārziņš. Kapteiņa asistenti šoreiz vēl netika paziņoti, atklājot, ka tie tiks noteikti, izlasei jau esot Sočos.

"Kvalifikācijas turnīrs Rīgā bija ļoti emocionāls, bet šobrīd tā jau ir vēsture. Centīsimies cīnīties par uzvaru katrā spēlē, un cīnīsimies ar visu savu sirdi un dvēseli," preses konferencē šodien teica izlases kapteinis. Preses konferencē izskanēja jautājums, vai kāds no spēlētājiem ir vaicājis pēc prēmijām. Lai gan šis jautājums tika adresēts federācijas prezidentam Kirovam Lipmanam, uz šo jautājumu atbildēja Ozoliņš. "Šī nav reize, kad kāds no spēlētājiem prasīs naudu. Mēs pārstāvam savu valsti, karogu un savu izlasi," īss bija Sandis, piebilstot, ka pēdējās dienās pastiprinātā mediju uzmanība un treniņi bijuši visai nogurdinoši.

Nacionālajā hokeja līgā (NHL) Ozoliņš ir pavadījis 15 sezonas, kuru laikā septiņas reizes tika iebalsots "All Star" spēles pamatsastāvā, 1996.gadā kopā ar Kolorādo "Avalanche" izcīnīja Stenlija kausu, bet gadu vēlāk tika nominēts līgas labākā aizsarga balvai. 875 regulārā čempionāta spēlēs Ozoliņš ir guvis 564 (167+397) punktus, bet 137 Stenlija kausa izcīņas mačos pievienojis 90 (23+67) punktus.

Pēdējās sezonās Ozoliņš spēlējis Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komandā Rīgas "Dinamo", kopš 2009./10.gada sezonas rīdzinieku labā gūstot 96 (25+71) punktus 178 regulārā čempionāta spēlēs un 12 (1+11) punktus 24 izslēgšanas mačos. Izņēmums bija 2012./13.gada sezona, kad Ozoliņš pārstāvēja Mitišču "Atlant" (reg.sezona – 42 sp., 2+18; izsl.spēles – 5 sp., 0+1).


, 2014-02-05 15:19, pirms 11 gadiem
Kas par SURPRISE
, 2014-02-05 15:19, pirms 11 gadiem
bez šaubām
, 2014-02-05 15:19, pirms 11 gadiem
Tā tam vajadzēja būt! Ozo ved komandu pretīm lielām uzvarām!
, 2014-02-05 15:20, pirms 11 gadiem
Kāds vēl par to šaubijās?
, 2014-02-05 15:21, pirms 11 gadiem
Negaidīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Garosu Rolands
, 2014-02-05 15:24, pirms 11 gadiem
Kurš gan cits ?
Lipa atkāpies pajol !!!
, 2014-02-05 15:24, pirms 11 gadiem
Kurš gan cits!?
, 2014-02-05 15:25, pirms 11 gadiem
Un kas būs asistenti???
, 2014-02-05 15:25, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Sacēluši ažiotāžu ap izlasi,redzēs kas te darīsies ja izlasei sanāks fiasko
Fiasko bija iepriekshejas divas OS, tagad bus tikai labak...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 15:29, pirms 11 gadiem
Tagad gaidu piecas intervijas par to kā viņš jūtas, kad ir ievēlēts par kapteini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 15:29, pirms 11 gadiem
oti svarga un negaidta zia! Bet autoram centi ieripo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 15:29, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Tipa šogad mēs esam stiprāki kā bijām iepriekšējas OS?
Neklātienes cīņā ar Sloveniju un Austriju esam
, 2014-02-05 15:30, pirms 11 gadiem
Ozoliņa karjerai izlasē nebija jābeidzas tā kā Turīnā. Tāpēc dzīve deva iespēju aiziet kā kulta spēlētājam. Cerēsim, ka būs viņam pamats atvadīties no izlases un karjeras pozitīvos toņos.
, 2014-02-05 15:30, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: šodien no rīta atvēru apollo sporta sadaļu,tikai hokejs vai Dukuri
Pat hokejistu zeķes sākuši aprakstīt
Girgensons Sočos spēlēs jaunas tehnoloģijas...
, 2014-02-05 15:31, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Tipa šogad mēs esam stiprāki kā bijām iepriekšējas OS?
Absolūti.
, 2014-02-05 15:32, pirms 11 gadiem
Ideāli!Apsveicu-Tu to esi pelnījis!!!
, 2014-02-05 15:33, pirms 11 gadiem
Ar nepacietiibu gaidu speeles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 15:34, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Tagad gaidu piecas intervijas par to kā viņš jūtas, kad ir ievēlēts par kapteini.
aizej labāk nointervē savu mīluli RudneV kā viņš tgd jūtas!
, 2014-02-05 15:34, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Tipa šogad mēs esam stiprāki kā bijām iepriekšējas OS?
Protams! 2006-2007 sastaavi bija vaajaakie- kopsh C grupas.
Savukart uz mazaa ledus- salikt kopaa, tos kuri neder vai neprot spelet uz mazaa ledus..

Pieredze ari lielaka tagad[OS speelu pieredze]...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 15:36, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Pat hokejistu zeķes sākuši aprakstīt
http://www.apollo.lv/zinas/girgensons-socos-speles-jaunas-tehnologijas-aizsargzekes/635751
Viens piemērs - kevlara zeķu trūkuma dēļ Karlsonam ar slidu tika pārgriezta Ahileja cīpsla. Tas ir pietiekami svarīgs un interesants jaunievedums hokejā.
, 2014-02-05 15:37, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: šodien no rīta atvēru apollo sporta sadaļu,tikai hokejs vai Dukuri
atkal šitais muļķa trollis pārklonējies!

IGNORE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 15:38, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Rudņevam viss kārtībā,šogad savu darbu pilda labi
Ta man galīgi pajāt, bet tā vaidēšana no turka puses jau piegriezusies!
, 2014-02-05 15:39, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: māc šaubas ! Knapi tikām uz Sočiem,ar labāko sastāvu! Vismaz OS parādīs cik reāli stipri esam pret citu valstu optimāli stiprākajiem
Ja tevi māc šaubas, tad laikam neesi paskatījies uz iepriekšējiem.sastāviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 15:43, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: māc šaubas ! Knapi tikām uz Sočiem,ar labāko sastāvu! Vismaz OS parādīs cik reāli stipri esam pret citu valstu optimāli stiprākajiem
Kvalī nespēlēja Daugaviņš, Girgensons, Gudļevskis. Sastāvs noteikti ir interesantāks, un arī maķenīt stiprāks.
, 2014-02-05 15:43, pirms 11 gadiem
Tagad visa statistika ir pieejama. Tos, kuri nevilka liimeni vai nezinaja, kaa spelet Turiinaa, Vankūveraa (jau var redzet peec +/- un punktiem).
Labakajiem- gandriz vienmer bus vairaak punkti un labaka lietderiba...

Shogad videjais liimenis ir krietni augstaaks, ja vārtsargi pavilks, ne nogremdes- būs labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 15:44, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: neaizmirsti,ka sastāvi ir mainījušies arī citām izlasēm,tā pati Šveice ir daudz stiprāka nekā bija pāris gadus atpakaļ
Runa ir par mūsu sastāvu, nevis Šveici. Turklāt Šveice ir nedaudz pārvērtēta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 15:48, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Runa ir par mūsu sastāvu, nevis Šveici. Turklāt Šveice ir nedaudz pārvērtēta.
Ar Šveici ir interesanti. Viņi jau tā mums nav īsti ērts pretinieks, bez tam uz viļņa pēc sudraba. Kaut gan - šķiet, ka šogad viss būs citādi. kā parasti
, 2014-02-05 15:48, pirms 11 gadiem
Tad nu gan brīnums.

Interesantāk būtu uzzināt, kas būs ar uzšuvi "A" uz krekla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 15:54, pirms 11 gadiem
Baigais pārsteigums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 16:07, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ozoliņa karjerai izlasē nebija jābeidzas tā kā Turīnā. Tāpēc dzīve deva iespēju aiziet kā kulta spēlētājam. Cerēsim, ka būs viņam pamats atvadīties no izlases un karjeras pozitīvos toņos.
nu lieka zelta medaļa nepatraucēs
Slēpts komentārs: Dižraibais Dzenis
Slēpts komentārs: Dižraibais Dzenis
, 2014-02-05 16:24, pirms 11 gadiem
Dižraibais Dzenis rakstīja: Loģiski būtu Herbis... Izlasē krietni virāk spēlējis, krietni vairāk palīdzējis.. Un reāli pēdējais turnīrs viņam.
Beidzot esi izdomājis tiešām latvisku niku, bet turpini rakstīt glupības. Žēl. Ignore.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 16:36, pirms 11 gadiem
Vins jau ari ira. Latvijas Captain...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 16:44, pirms 11 gadiem
Dižraibais Dzenis rakstīja: Līdera dotības, hokeja izpratne Herbertam ir krietni augstākā līmenī. Jebkura Soču izlase lepotos ar tādu spēlētāju kā Herberts. Kamēr no Ozoliņa palikusi vien ēna. Ozoliņš nekad nav gribējis būt kapteinis, tas nekad nav bijis viņa uzdevums, un viņam nav tādu dotību. Herbim tas ir asinīs. Ar kapteiņa izvēli nošauts greizi.
IGNORE arī no manas puses
, 2014-02-05 16:49, pirms 11 gadiem
Dižraibais Dzenis rakstīja: Loģiski būtu Herbis... Izlasē krietni virāk spēlējis, krietni vairāk palīdzējis.. Un reāli pēdējais turnīrs viņam.
Man ir aizdomas, ka cilvēki, kas rakstītu disertāciju par obsesīvi kompulsīviem traucējumiem, šai saitā atrastu krietni daudz materiāla un pētāmos objektus.

Citādi kā slimību to uztvert nevar.
, 2014-02-05 16:54, pirms 11 gadiem
Piekrītu, Ozoliņš Dinamo ir labs kapteinis, tur tie lamzaki viņu respektē, ieklausās. Neskatoties pat uz bālo sniegumu uz ledus, ģērbtuvē viņš noder kā talismans, un padomdevējs. Bet izlasē, kur ir sanākuši arī citi čaļi, šaubos vai kāds Ozoliņu ņems par pilnu. Izlase nav joks, tā nav sezona, kļūdas netiks piedotas. Un ar ko asociējās Ozoliņs!! ?? Ozoliņš=kļūdas . Vajadzīgs respektējams kapteinis. Herberts, Pujacs, Karsums.. Tādi kuri ved komanu pretī panākumiem, rāda piemēru arī uz ledus. Cilvēki ar morāli, un intelektu, kuri spēli uztver ar lielāko atbildības sajūtu. Un kuri jūt atbildību pret faniem, valsti!

Es nevēlos noniecināt Ozo.. Vairākumā viņš būs noderīgs. Kaut vai 5min mačā.. Arī pieredze un kāds padoms būs vērtīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 16:57, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Kas grib, tas lai sapņo! Tie, kas šeit patstāvīgi uzturās pie hokeja rakstiem saprot ap ko lietas gorās. Pārējie , pie kuriem esi arī tu, te arī dzenat sviestu! Man katrā ziņā palika ar tevi neinteresanti, apnicis tavus murgus lasīt pajoliņ.
uzliec viņam IGNORE - lai viens pats smird savā kaktā
, 2014-02-05 17:00, pirms 11 gadiem
Eeh, par ko SC komentu sadaļa ir palikusi. 80 % jau kā ignorētie lietotāji rādās. Tirliņi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 17:07, pirms 11 gadiem
oho! domāju, ka Dārziņš būs kapteinis. pārsteigums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 17:17, pirms 11 gadiem
neliela taisnības deva par Ozoliņu ir gan teiktajā... Tas, ka pionieri viņu ikonizē un pataisa par nācijas glābeju,- ir pilnīga galējība! Sandis nav vairs jauneklis, uz ledus nav ne tuvu ātrākais, pieļauj daudz kļūdu, nepārdomāti, bieži vien, pieslēdzas uzbrukumam utt. Nenoliedzami - viņš ir lielākā autoritāte LAT izlasē, un kapteinis ir pelnīti, taču nevajag viņam piešķirt nācijas glābēja titulu... Ja nu kāds spēs šajās spēlēs mūs ievilkt 1/4 finālā, tad tie būs Gudļevskis, Karsums , Kulda un Dārziņš.
, 2014-02-05 17:19, pirms 11 gadiem
Kapteiņi ir citām izlasēm, mūsējais ir vismaz pulkvedis
, 2014-02-05 17:22, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Jā teksta pamaz. Vēlāk izdēsīsu šo sarakstu, lai nepiesārņotu ēteru
134. Pamaz. man sanāca 599, un kādam ir tā teicamā iespēja būt jubilejas ignorētajam.
, 2014-02-05 17:22, pirms 11 gadiem
Calvin rakstīja: neliela taisnības deva par Ozoliņu ir gan teiktajā... Tas, ka pionieri viņu ikonizē un pataisa par nācijas glābeju,- ir pilnīga galējība! Sandis nav vairs jauneklis, uz ledus nav ne tuvu ātrākais, pieļauj daudz kļūdu, nepārdomāti, bieži vien, pieslēdzas uzbrukumam utt. Nenoliedzami - viņš ir lielākā autoritāte LAT izlasē, un kapteinis ir pelnīti, taču nevajag viņam piešķirt nācijas glābēja titulu... Ja nu kāds spēs šajās spēlēs mūs ievilkt 1/4 finālā, tad tie būs Gudļevskis, Karsums , Kulda un Dārziņš.
Visu pareizi stāstīji līdz tiem pēdējiem vārdiem.

Ozo visdrīzāk būs 3. aizsargu pārī un kapās 2. vairākuma vienībā. Respektīvi, viņam nebūs lielākais laiks starp aizsargiem.

Spēles ziņā viņš ir "viens no" aizsargiem, taču pieredzes, autoritātes, harizmas un līdera dotību dēļ viņam tiek piešķirta krietni lielāka uzmanība.
, 2014-02-05 17:25, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: 134. Pamaz. man sanāca 599, un kādam ir tā teicamā iespēja būt jubilejas ignorētajam.
Skaitīji? Labs. Da nē, es cenšos dod cilvjiem otru iespēju, daži pat labojas
, 2014-02-05 17:31, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Skaitīji? Labs. Da nē, es cenšos dod cilvjiem otru iespēju, daži pat labojas
Iekopēju wordā. Tad Replace "Atbloķēt lietotāju" ar ^p (tad katrs nostājas savā rindā), un Words automātiski pasaka, cik rindu ir dokumentā. 1 min darbs (un arī tāpēc, ka šaušalīgi negribas strādāt jau 12o stundu)

Jā, dažus esmu atbloķējis. Bet reti. Tam praktiski nav sakara ar to, vai cilvēka domām visumā piekrītu vai nē. Runas veidam un spējai izklāstīt domu ir galvenā nozīme. Protams, troļļi lido momentā.
, 2014-02-05 17:32, pirms 11 gadiem
Par sandi viss ir vieta un ta tam jabut.Neko slikta nesaku ne par vienu,bet sini turnira esmu pesimistiski noskanots......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 17:33, pirms 11 gadiem
Tikmēr NHL.com aptauja:

Which Olympic underdog has the best chance for a medal in Sochi?
Austria:
15.15%
Latvia:
13.67%
Norway:
20.02%
Slovenia:
21.61%
Switzerland:
29.55%

Āmurikāņi spridzina.
, 2014-02-05 17:35, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Iekopēju wordā. Tad Replace "Atbloķēt lietotāju" ar ^p (tad katrs nostājas savā rindā), un Words automātiski pasaka, cik rindu ir dokumentā. 1 min darbs (un arī tāpēc, ka šaušalīgi negribas strādāt jau 12o stundu)

Jā, dažus esmu atbloķējis. Bet reti. Tam praktiski nav sakara ar to, vai cilvēka domām visumā piekrītu vai nē. Runas veidam un spējai izklāstīt domu ir galvenā nozīme. Protams, troļļi lido momentā.
Es ar šodien praktiski visu dienu sēžu e- sportā. Un ollhoķī, kā arī citos sporta saitos. Fantastika. Strādāt vispār negribas. OS, ko lai saka
, 2014-02-05 17:37, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Tikmēr NHL.com aptauja:

Which Olympic underdog has the best chance for a medal in Sochi?
Austria:
15.15%
Latvia:
13.67%
Norway:
20.02%
Slovenia:
21.61%
Switzerland:
29.55%

Āmurikāņi spridzina.
Nekas pārsteidzošs. Mēs lasām Slovēnija, viņi lasa Kopitars. Domaju jebkurā tāda veida aptaujā Latvija paliktu pēdējā, vai tuvu tam pazīstamu NHL spelētaju trūkuma dēļ.
, 2014-02-05 17:47, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: 134. Pamaz. man sanāca 599, un kādam ir tā teicamā iespēja būt jubilejas ignorētajam.
jēga ignorēt?
pārsvarā jau tos trakos troļļus daudziem patīk citēt, pat vairāk nekā viņi ietirš te kaut ko...
vai tos ar nafig IGNORE?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 17:51, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Nekas pārsteidzošs. Mēs lasām Slovēnija, viņi lasa Kopitars. Domaju jebkurā tāda veida aptaujā Latvija paliktu pēdējā, vai tuvu tam pazīstamu NHL spelētaju trūkuma dēļ.
pilnīgi pareizi...
viņiem taču pat hokeja apskatnieki nevienu nezin izņemot Girgensonu, pārējie spēlētāji ir ar stulbiem vārdiem, ko nevar izrunāt...
tas nekas, ka daži pat NHL ir spēlējuši, pie tam viens spēlētājs tāds, kuram Kopitars no Slovēnijas un Vaneks no Austrijas NHL vēsturē tik ūdeni padzerties var pienest!
, 2014-02-05 17:52, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: jēga ignorēt?
pārsvarā jau tos trakos troļļus daudziem patīk citēt, pat vairāk nekā viņi ietirš te kaut ko...
vai tos ar nafig IGNORE?
Ja visa saprātīgā publika ignorētu troļļus, bet viņus citētu tikai viņiem līdzvērtīgie, kuri arī Ignore, portālu varētu normāli lasīt.Starp citu, atbildot uz Tavu iepriekšejo postu, es personīgi nesaprotu, kāpēc tik lielas cerības cilvji liek uz 1994. gadā dzimušu čali. Dotajā brīdī neredzu tam nekāda pamata. Ar ko Daugaviņš vai Dārziņš sliktāks. Gluži otrādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 17:57, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Nekas pārsteidzošs. Mēs lasām Slovēnija, viņi lasa Kopitars. Domaju jebkurā tāda veida aptaujā Latvija paliktu pēdējā, vai tuvu tam pazīstamu NHL spelētaju trūkuma dēļ.
Ziemeļamerikāņu nekompetence nav pārsteidzoša. Tur daudziem viss ārpus NHL ir amatieru hokejs.

Vienkārši uzjautrinoši.

Turklāt Austrijai ir Vaneks, kas ir elites līmeņa uzbrucējs, taču šie arī ir turpat beigās (turklāt austriešiem komandā ir vēl pāris NHL kalibra čaļi).
, 2014-02-05 18:01, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Starp citu, atbildot uz Tavu iepriekšejo postu, es personīgi nesaprotu, kāpēc tik lielas cerības cilvji liek uz 1994. gadā dzimušu čali. Dotajā brīdī neredzu tam nekāda pamata. Ar ko Daugaviņš vai Dārziņš sliktāks. Gluži otrādi.
Nezinu, kas te sevišķi lielas cerības uz viņu liek. Būtu adekvāti, ja viņš būtu, piemēram, 3. maiņas centrā.
, 2014-02-05 18:04, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Ja visa saprātīgā publika ignorētu troļļus, bet viņus citētu tikai viņiem līdzvērtīgie, kuri arī Ignore, portālu varētu normāli lasīt.Starp citu, atbildot uz Tavu iepriekšejo postu, es personīgi nesaprotu, kāpēc tik lielas cerības cilvji liek uz 1994. gadā dzimušu čali. Dotajā brīdī neredzu tam nekāda pamata. Ar ko Daugaviņš vai Dārziņš sliktāks. Gluži otrādi.
nezinu par ko viņi...
redz frutto trollis ar nesaprot, ko tādu NHL vēsturē Ozo atstājis...
es ne jau par tagadni runāju, bet viņš man betonē, ka Ozo 15 gadus vecāks...
es par NHL vēsturi, viņš par herņu...
pie tam Ozo NHL tur sen nespēlē...
tas pats par Daugaviņu un Girgensonu...nu nav viens vai otrs pārāks...
, 2014-02-05 18:08, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Ja visa saprātīgā publika ignorētu troļļus, bet viņus citētu tikai viņiem līdzvērtīgie, kuri arī Ignore, portālu varētu normāli lasīt.
Protams, ka tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 18:20, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: tu vēl man par Balderi atgādini,nevienam vēsture neinteresē,jāspēle ir tagad un uzreiz ! Vēsturnieki atradušies,uz veciem lauriem ilgi nevar nosēdēt !
Balderis spēlēs Soču OS?
, 2014-02-05 18:20, pirms 11 gadiem
Sandis varētu kkad kopā ar faniem iekapāt, popularizēt hokeju Latvijā.
, 2014-02-05 18:21, pirms 11 gadiem
balderis ar sotnieku ir 2. virknējumā, Oficiāli: Balderis kapteiņa asistents sočos.
, 2014-02-05 18:23, pirms 11 gadiem
Beļavskis arī it kā spēlēšot, Girgensona maiņā lkm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 18:32, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Neiet runa par Balderi,iet runa par to,ka tas ko Ozo ir atstājis NHL vēsturē,LV izlasei nepalīdzēs Sočos !
runa vispār neiet...
ja tev nav fiškas par ko teicu tad sēdi un nekunksti...
tikai to teicu, ka amerikāņu apskatnieki hokejā zin tik tādus kas spēlē šobrīd NHL un no tā veido prognozes...pārējais viņiem pofig!
, 2014-02-05 18:34, pirms 11 gadiem
Ko? Un ne Galviņš?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 18:42, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: nu tad tu arī mazak pļurksti vēsturniek USA apskatnieki domāju,ka vairāk saprot nekā tu un visi pāŗejie SC klauni
Iesaku palasīt tos ASV apskatniekus, domāju, ka pat par tevi vairāk no Eiropas hokeja viņi nejēdz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 18:51, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: nu tad tu arī mazak pļurksti vēsturniek USA apskatnieki domāju,ka vairāk saprot nekā tu un visi pāŗejie SC klauni
USA apskatnieki saprot tikai to, ka NHL baigi rullē. Tas, ka USA katrā PČ ar pilnu NHL spēlētāju komplektu parasti paliek aiz tiem, kuriem tikai 5-6, tas viņus nezkāpēc nemulsina.
, 2014-02-05 18:53, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Iesaku palasīt tos ASV apskatniekus, domāju, ka pat par tevi vairāk no Eiropas hokeja viņi nejēdz.
Interesanti par Eiropas hokeju, es nekad neesmu sapratis, kāpēc NHL klubi neslēdz līgumus ar nedraftētajiem labākajiem eiropiešiem. Protams , ir gadījumi, kad no top līgām pa kādam aiziet, bet tas notiek šausmīgi reti . Vai nu viņi tic draftam vai ir vienkārši tuvredzīgi.
, 2014-02-05 19:09, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: USA apskatnieki saprot tikai to, ka NHL baigi rullē. Tas, ka USA katrā PČ ar pilnu NHL spēlētāju komplektu parasti paliek aiz tiem, kuriem tikai 5-6, tas viņus nezkāpēc nemulsina.
jo zināms, ka US komandai PČ ir tas pats, kas Špenglera kauss?
, 2014-02-05 19:12, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Interesanti par Eiropas hokeju, es nekad neesmu sapratis, kāpēc NHL klubi neslēdz līgumus ar nedraftētajiem labākajiem eiropiešiem. Protams , ir gadījumi, kad no top līgām pa kādam aiziet, bet tas notiek šausmīgi reti . Vai nu viņi tic draftam vai ir vienkārši tuvredzīgi.
kādas muļķības atkal esi sarunājis? no mūsējiem nesen paņēma Ķēniņu...
ja ir ko ņemt, ņemt visus!
nosauc man kaut vienu nedraftētu Eiropas zvaigzni tagad, kas tur nav?
, 2014-02-05 19:19, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: jo zināms, ka US komandai PČ ir tas pats, kas Špenglera kauss?
Nu spēlē jau viņi normāli, neesmu kaut kā īpaši manījis tādu attieksmi kā mums pret slovēņiem tajā Znaroka pēdējā gadā. Tie, kas atbrauc, tie spēlē. Pašā USA attieksme nekāda.
, 2014-02-05 19:58, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Interesanti par Eiropas hokeju, es nekad neesmu sapratis, kāpēc NHL klubi neslēdz līgumus ar nedraftētajiem labākajiem eiropiešiem. Protams , ir gadījumi, kad no top līgām pa kādam aiziet, bet tas notiek šausmīgi reti . Vai nu viņi tic draftam vai ir vienkārši tuvredzīgi.
Kuri ir tie nedraftētie eiropieši? Mozjakins? NHL neviens viņam nemaksās lielās naudas
, 2014-02-05 20:01, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kādas muļķības atkal esi sarunājis? no mūsējiem nesen paņēma Ķēniņu...
ja ir ko ņemt, ņemt visus!
nosauc man kaut vienu nedraftētu Eiropas zvaigzni tagad, kas tur nav?
Zaripovs? Kovārzš?
, 2014-02-05 20:07, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: runa vispār neiet...
ja tev nav fiškas par ko teicu tad sēdi un nekunksti...
tikai to teicu, ka amerikāņu apskatnieki hokejā zin tik tādus kas spēlē šobrīd NHL un no tā veido prognozes...pārējais viņiem pofig!
Tāds mazliet retorisks jautājums ar lielu ''ja '(ne)būtu piesitienu''.
Ja Tu nebūtu latvietis,bet,piemēram, tas pats jeņķis, tad Tevi diži interesētu kaut kādas Latvijas hokejs?Un Tu pieļautu,ka šīs valsts izlasei OS ir lielas izredzes?
, 2014-02-05 20:12, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Zaripovs? Kovārzš?
Zaripovs pats atteicās braukt, piedāvājumi ir bijuši...
Kovāržs vēl jauns, vēl aizbrauks...čehi agri vai vēlu visi aizbrauc, krievu maizi ēst tomēr smagi, Hudlers piemērs!
p.s. pieļauju, ka daudzi nemaz negrib pa AHL sisties, kas var notikt , ja netiec uzreiz pirmajās maiņās, pie tam KHL tagad labu naudu nodrošina...tie drīzāk ir izņēmumi, nevis likumsakarības...tāpat kā savulaik Bikovs un Homutovs nebrauca uz NHL, kaut gan bija draftēti un viņus katru gadu sauca...
, 2014-02-05 20:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāds mazliet retorisks jautājums ar lielu ''ja '(ne)būtu piesitienu''.
Ja Tu nebūtu latvietis,bet,piemēram, tas pats jeņķis, tad Tevi diži interesētu kaut kādas Latvijas hokejs?Un Tu pieļautu,ka šīs valsts izlasei OS ir lielas izredzes?
tas ir atkal no sērijas, kas būtu, ja būtu...
gan jau tāds pats būtu visdrīzāk...nav ko sapņot...un apspriest...tikai norādīju kāpēc Latvijai izredzes vismazākās viņu acīm un lai neviens nebrīnās, kāpēc tā...
p.s. bet blakus piemērs labs, kanādiešu apskatnieki tomēr orientējas hokejā!
, 2014-02-05 20:23, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tas ir atkal no sērijas, kas būtu, ja būtu...
gan jau tāds pats būtu visdrīzāk...nav ko sapņot...un apspriest...tikai norādīju kāpēc Latvijai izredzes vismazākās viņu acīm un lai neviens nebrīnās, kāpēc tā...
p.s. bet blakus piemērs labs, kanādiešu apskatnieki tomēr orientējas hokejā!
Es jau ievadā rakstīju,ka tas ir jautājums no sērijas kā būtu,ja būtu.
Paldies par atbildi.
Man vienkārši bija interesanti cik tuvu vai tālu esi tradicionālam latviešu domāšanas stilam.
Mani personiski nemaz neizbrīna,ka tas jeņķu apskatnieks tā domā, jo tāds ir šīs valsts (ASV) vairums domāšanas stils, ka vislabākais ir tikai pie viņiem. nezinu kā NHL, bet NBA sezonas uzvarētājus vel pavisam nesen sauca par pasaules čempioniem.
Protams, ka arī pie viņiem ir cilvēki ar daudz plašāku redzes loku, bet tādu ir salīdzinoši maz uz kopējā fona.
, 2014-02-05 20:26, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: kāpec trollis? tāpec,ka es reāli zinu ka LV izlase nekā neparādīs Sočos? Tu domā,ka citas izlases tur brauc relaksēties? Tur visi brauc,lai uzvarētu
OZO atšķirībā no tevis brauc uz sočiem pārstāvēt LATVIJU, Nevis kā tu, droči mājās un gudri dirs! Ar tādu attieksmi vari sunim dirsu laisīt.
, 2014-02-05 20:26, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Kuri ir tie nedraftētie eiropieši? Mozjakins? NHL neviens viņam nemaksās lielās naudas
Lol, jā, Zaripovs arī.
, 2014-02-05 20:27, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kādas muļķības atkal esi sarunājis? no mūsējiem nesen paņēma Ķēniņu...
ja ir ko ņemt, ņemt visus!
nosauc man kaut vienu nedraftētu Eiropas zvaigzni tagad, kas tur nav?
Kaut kādus jau paņem, bet es domāju, ka pievērš par maz uzmanības, tas arī viss. Zviedrija jā, Somija jā, Čehija pēdējos gados mazāk, uz KHL vispār neskatās.
, 2014-02-05 20:32, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man vienkārši bija interesanti cik tuvu vai tālu esi tradicionālam latviešu domāšanas stilam.
Un cik esmu tālu vai tuvu pēc tavs mērauklas?
un Kas vispār ir tradicionālais latviešu domāšanas stils?
p.s. ja kas, pēc tautības neesmu latvietis!
, 2014-02-05 20:33, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Kaut kādus jau paņem, bet es domāju, ka pievērš par maz uzmanības, tas arī viss. Zviedrija jā, Somija jā, Čehija pēdējos gados mazāk, uz KHL vispār neskatās.
muļķības atkal betonē...
katrā NHL komandā ir skautu birojs ar vismaz 20 cilvēku štatu un 100 ārštatnieku...
tas, ka no KHL maz brauc, ar to nav saistīts, ka vispār neskatās...
, 2014-02-05 20:38, pirms 11 gadiem
Visu cieņu mūsējiem un neaizmirsīsim, ka "pēdejās" ziemas olimpiskajās spēlēs Latvijas hokeja izlases Kapteinis bija Kārlis...tad nospēlēsim par godu viņam un Latvijai...viņš noteikti būtu vēlējies spēlēt arī šajā olimpiādē....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-05 20:50, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Un cik esmu tālu vai tuvu pēc tavs mērauklas?
un Kas vispār ir tradicionālais latviešu domāšanas stils?
p.s. ja kas, pēc tautības neesmu latvietis!
Ir Ok!
Tradicionālais vidusmēra latviešu domāšanas stils īsi raksturojot ir apmēram šāds-visi citi ir muļķi, mēs visus citus noteikti piečakarēsim, uzvarēsim, un vispār, neviens cits,izņemot mūs, neko šai pasaulē nesaprot.
Iespējams, ka nedaudz pārspīlēju, bet ceru,ka manu domu saprati.
, 2014-02-05 21:00, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāds mazliet retorisks jautājums ar lielu ''ja '(ne)būtu piesitienu''.
Ja Tu nebūtu latvietis,bet,piemēram, tas pats jeņķis, tad Tevi diži interesētu kaut kādas Latvijas hokejs?Un Tu pieļautu,ka šīs valsts izlasei OS ir lielas izredzes?
Es kā parasts hokeja fans daudz maz apjēdzu to, kur pasaules hokejā atrodas, piemēram, Dienvidkoreja vai Lielbritānija, lai gan tīri tehniski priekš mums tās ir vismaz kādus divus līmeņus zemākas komandas.

Ziemeļamerikāņiem šajā ziņā ir pilnīgs un absolūts perspektīvas trūkums.
, 2014-02-05 21:05, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir Ok!
Tradicionālais vidusmēra latviešu domāšanas stils īsi raksturojot ir apmēram šāds-visi citi ir muļķi, mēs visus citus noteikti piečakarēsim, uzvarēsim, un vispār, neviens cits,izņemot mūs, neko šai pasaulē nesaprot.
Iespējams, ka nedaudz pārspīlēju, bet ceru,ka manu domu saprati.
Kad pēdējo reizi satiki latvieti? Dzīvē....
, 2014-02-05 21:12, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir Ok!
Tradicionālais vidusmēra latviešu domāšanas stils īsi raksturojot ir apmēram šāds-visi citi ir muļķi, mēs visus citus noteikti piečakarēsim, uzvarēsim, un vispār, neviens cits,izņemot mūs, neko šai pasaulē nesaprot.
Iespējams, ka nedaudz pārspīlēju, bet ceru,ka manu domu saprati.
Pēc kā Tu spried kāds latviešiem ir domāšanas veids?
Varam tūlīt pat atvērt jebkuru lielo LV interneta lapu, ņemt jebkuru rakstu par kādām mūsu iecerēm, garantēju ka 80% būs šļuras liešana sev uz galvas.
, 2014-02-05 21:40, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Ziemeļamerikāņiem šajā ziņā ir pilnīgs un absolūts perspektīvas trūkums.
ar Kanādu vēl ir daudz maz ok!
ASV gan ir lielas auzas, jo tālāk uz dienvidiem jo lielākas, citos dienvidu štatos pat nevar saprast par ko vispār runā!
bet par to nav ko brīnīties, viņiem taču vēl palika amīšu futbols un beisbols, tur viņi pasaules čempioni!
viņi tik pavisam nesen ieraudzīja, ka basi spēlē citur un nokratīja pasaules čempionu birkas basketbolā(1986)!
par hokeju man nav precīzi tādu ziņu, kad viņi sevi nesāka saukt sevi par pasaules čempioniem,kaut kad 70.gados...
uz Ozo gredzena vairs nav rakstīts pasaules čempions, tikai Stenlija kausa čempions
, 2014-02-05 21:46, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kad pēdējo reizi satiki latvieti? Dzīvē....
Man ikdiena paiet diezgan lielā cilvēku kolektīvā,un no tiem 80% ir latvieši. Vismaz pēc pašem spriežot.
Un tur man iznāk dzirdēt ne tikai šādas pērles.
Bet, ja Tu uzmanīgi lasīji manu komentāru, tad es tajā nebūt neapgalvoju,ka absolūti visi latvieši tādi ir.
, 2014-02-05 21:49, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Varam tūlīt pat atvērt jebkuru lielo LV interneta lapu, ņemt jebkuru rakstu par kādām mūsu iecerēm, garantēju ka 80% būs šļuras liešana sev uz galvas.
Tā jau ir Saskaņas Centra jauniešu organizācija.
, 2014-02-05 21:50, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Pēc kā Tu spried kāds latviešiem ir domāšanas veids?
Varam tūlīt pat atvērt jebkuru lielo LV interneta lapu, ņemt jebkuru rakstu par kādām mūsu iecerēm, garantēju ka 80% būs šļuras liešana sev uz galvas.
Pamatā atbildēju jau huy.
Atkarībā par ko būs runa šai lapā? Ja par mums pašiem, tad jā,Tev taisnība, bet ja par kādu citas nācijas pārstāvi, tad īsti nebūs taisnība.
Starp citu, šī diskusija sākās tieši ar to, ka kāds jeņķis bija izdomājis uzrakstīt kaut ko tādu, kas bāleliņiem lika viņu n......... no galvas līdz kājām.
, 2014-02-05 22:02, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pamatā atbildēju jau huy.
Atkarībā par ko būs runa šai lapā? Ja par mums pašiem, tad jā,Tev taisnība, bet ja par kādu citas nācijas pārstāvi, tad īsti nebūs taisnība.
Starp citu, šī diskusija sākās tieši ar to, ka kāds jeņķis bija izdomājis uzrakstīt kaut ko tādu, kas bāleliņiem lika viņu n......... no galvas līdz kājām.
Tu jau pats parasti šeit notirs ES, ASV, Krieviju, mūsējos, īsāk sakot visus. Tad ar ko Tu atšķiries no viņiem?
Šobrīd skatos LTV1 diskusiju, vai kādam bija šaubas kāda atbilde dominēs uz jautājumu, kuru parasts cilvēks pat nevar zināt, viņam nav pieejami nekādi latvenergo aprēķini, jo tie ir komercnoslēpums.
, 2014-02-05 22:09, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu jau pats parasti šeit notirs ES, ASV, Krieviju, mūsējos, īsāk sakot visus. Tad ar ko Tu atšķiries no viņiem?
Šobrīd skatos LTV1 diskusiju, vai kādam bija šaubas kāda atbilde dominēs uz jautājumu, kuru parasts cilvēks pat nevar zināt, viņam nav pieejami nekādi latvenergo aprēķini, jo tie ir komercnoslēpums.
Pag,bet kur es rakstīju,ka es esmu labāks par citiem savas nācijas pārstāvjiem?
, 2014-02-05 22:13, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Tā jau ir Saskaņas Centra jauniešu organizācija.
viņi jau ņepoņimajut po latviski
, 2014-02-05 22:58, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: viņi jau ņepoņimajut po latviski
Tev acīmredzot nav bijis kontakts ar krievu jaunatni. Daudzi latviski raksta labāk par pašiem latviešiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-06 01:08, pirms 11 gadiem
A-BURTS-NUMUR777 rakstīja: nav brinums daudzi Jenki uzskata, ka kenguri dzivo Austrija
par to es nešaubos Ozoliņš ir un paliek Latvijas hokeja ikona bet pēc mana prāta pirmo vietu viņš dala ar Kārli Skrastiņu kurš ir un paliks Latvijas dzelzsvīrs. PS Namejam varu ieteikt pāriet uz kokapstrādi tur viņš gan nopelnīs gan pieņemsies prātā jo tas nav garlaicīgs darbs. PAR LATVIJAS IZLASI MŪŽĪGI MŪŽOS LAI KĀ VIŅIEM IETU. Es sapratīšu neveiksmi bet es nekad nepieņemšu padošanos. LAI VEICAS MŪSĒJIEM
, 2014-02-06 08:12, pirms 11 gadiem
Prieks , ka Herberts atkal ir izlasē!
, 2014-02-06 10:41, pirms 11 gadiem
Atbalsti komandu! Латвия - олимпийская сборная - Зимние...

(spied skatīt visus - посмотреть всех)

No Latvijas par izlases sportistiem ir nobalsojuši visvairāk! Krievija neskaitās, "tā ir visur".
Поддержи команду - Зимние Олимпийские игры Сочи...
, 2014-02-06 12:25, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: ja atmiņa neviļ,tad pret Šveici Beļavskis bija licis skaistu šaibu
pret belariem laikam domaji, to bekhenderi apgriezienā