Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Krievija uzsāk kriminālizmeklēšanu meldonija lietošanā apsūdzētā kērlingista lietā

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Krievija uzsāk kriminālizmeklēšanu meldonija lietošanā apsūdzētā kērlingista lietā
Aleksandrs Krušeļņickis
Foto: AFP/Scanpix

Olimpisko atlētu no Krievijas komanda ziņo, ka Krievijā uzsākta kriminālizmeklēšana dopinga lietošanā apsūdzētā kērlingista Aleksandra Krušeļņicka lietā.

Sportista analīzes uzrādīja, ka Krušeļņickis lietojis aizliegto preperātu meldoniju. Ņemtā A prove izrādījās pozitīva, un pēc Starptautiskās olimpiskās komitejas lūguma šī lieta novirzīta Sporta Arbitrāžas tiesas Antidopinga divīzijā. Šodien paziņots, ka arī B prove uzrādījusi pozitīvas analīzes. Krušeļņickis kopā ar sievu Anastasiju Brizgalovu Phjončhanas olimpiskajās spēlēs izcīnīja bronzas godalgu jaukto duetu kērlinga sacensībās.

Gan pats Krušeļņickis, gan OAK puse gatava pierādīt, ka meldoniju sportists nav lietojis. ''Šajā lietā nav pierādījumu par sistemātisku meldonija lietošanu. Tāpēc Krievijas Olimpiskā komiteja ierosinājusi kriminālizmeklēšanu zem Krievijas krimināllikuma, lai noskaidrotu lietas apstākļus un censtos pierādīt sava sportista nevainīgumu,'' ziņo Olimpisko atlētu no Krievijas komandas pārstāvji.

''Esmu šajā izmeklēšanā ieinteresēts vairāk nekā jebkurš cits, lai pēc iespējas ātrāk uzzinātu iemeslus tam, kas šobrīd notiek,'' atklāj Krušeļņickis. ''Varu apstiprināt, ka nekad savā sportista karjerā neesmu lietojis aizliegtās vielas vai kā citādi negodīgi rīkojies,'' vaļsirdīgi atzīst apsūdzētais.

Līdz šim par dopinga lietošanu apsūdzēti trīs Phjončhanas olimpiādes dalībnieki: Krušeļņickis, japāņu šorttrekists Kei Saito, kurš tika diskvalificēts jau pirms starta, kā arī Slovēnijas hokeja izlases uzbrucējs Žiga Jegličs.

Izmantotie resursi:
Winter Olympics: Russia open criminal...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-02-20 19:23, pirms 6 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: neticu , ka rakstā minētais sportists būtu lietojis dopingu, jo kērlingā tāds vienkārši nav nepieciešams
kā vēl ir

  +8 [+] [-]

, 2018-02-20 19:25, pirms 6 gadiem
Nevar no ojāriem tik viegli idzīt veco niķi-šmaukties

  +5 [+] [-]

, 2018-02-20 19:27, pirms 6 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: neticu , ka rakstā minētais sportists būtu lietojis dopingu, jo kērlingā tāds vienkārši nav nepieciešams
Ja būtu amerikānis tad Tu ticētu.....
Tavuprāt krievi vispār nelieto neko aizliegtu......

  +3 [+] [-]

, 2018-02-20 19:28, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nevar no ojāriem tik viegli idzīt veco niķi-šmaukties
Tas viss iet no augšas....

  +2 [+] [-]

, 2018-02-20 19:30, pirms 6 gadiem
naninoi rakstīja: Tas viss iet no augšas....
Tak beidz. Viens ojāru kērlingists sajauc ripas. Domā bij apzināt sistēma ??? Kam viņš vajadzīgs???

  +3 [+] [-]

, 2018-02-20 19:42, pirms 6 gadiem
Nu psc, pat kērlingā utainie pamanās dopingu lietot, cik nožēlojama valsts

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 19:51, pirms 6 gadiem
Ja būtu kkas cits nevis meldonijs, tad varētu padiskutēt, bet te pat nav jautājumu! Krievs jau nekad neteiks - es kļūdījos, atvainojiet - tā nav tā tauta kasd atzīst sava kļūdas, viņu asinīs ir melošana un nekas cits.. tagad tajās asinīs ir arī meldonijs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-02-20 20:11, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ja būtu kkas cits nevis meldonijs, tad varētu padiskutēt, bet te pat nav jautājumu! Krievs jau nekad neteiks - es kļūdījos, atvainojiet - tā nav tā tauta kasd atzīst sava kļūdas, viņu asinīs ir melošana un nekas cits.. tagad tajās asinīs ir arī meldonijs!
Pirms dažām dienām, viens krievu žurnālists precīzi raksturoja sistēmu, mēs kā tādi recedīvisti, likumīgie zagļi, noliedzam vienmēr visu (igrajem otrecalovo) un pēc tam kad iespiež stūrī, sākam pa bišķim atkāpties. Mums neviens vairs netic, pat tad ja mēs runājam taisnību.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-20 20:18, pirms 6 gadiem
sportacentrs.com troļļi sacenšās par izskalotākā trollēna-rusofoba titulu. Cīņa diezgan spraiga, žults veļas aumaļām.

     [+] [-]

, 2018-02-20 20:39, pirms 6 gadiem
Lietot meldonoju tikai dažas dienas pirms sačiem, kad viņam ir diezgan ilga ielādes fāze? Kāda jēga? Pirms izlidošanas uz Koreju viņš nodeva analīzes - tīrs. Tā tad lietots ir tieši pirms sačiem, kāda pie velna jēga? Es saprotu, ka šeit klātesošie ar sportu nodarbojas tikai uz dīvāna - bet tie kas jebkad ir lietojusi mildronatu zina, ka tas izdod tikai pēc divām nedēļām un principā efekts ir tikai pēc sistemātiskas lietošanas. Savādāk jegas no viņa ir 0. Es neapstrīdu rezultātus - es, identiski ka SOK, neredz tam nekādu sportisku jēgu šajā konkrētajā gadījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-20 21:08, pirms 6 gadiem
LeoT rakstīja: Lietot meldonoju tikai dažas dienas pirms sačiem, kad viņam ir diezgan ilga ielādes fāze? Kāda jēga? Pirms izlidošanas uz Koreju viņš nodeva analīzes - tīrs. Tā tad lietots ir tieši pirms sačiem, kāda pie velna jēga? Es saprotu, ka šeit klātesošie ar sportu nodarbojas tikai uz dīvāna - bet tie kas jebkad ir lietojusi mildronatu zina, ka tas izdod tikai pēc divām nedēļām un principā efekts ir tikai pēc sistemātiskas lietošanas. Savādāk jegas no viņa ir 0. Es neapstrīdu rezultātus - es, identiski ka SOK, neredz tam nekādu sportisku jēgu šajā konkrētajā gadījumā.
Piekrītu, tie krievi ir tik stulbi, ka tiešām bez jēgas to dopingu rij

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 21:10, pirms 6 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Man jau liekas, ka tā ir kārtējā SOK provokācija, lai uzturētu mītu par lielajiem ļaunajiem dopingu mīlošajiem krieviem.

Manuprāt, SOK vadība labu galu neņems, izies kā Rimševicam.
Man sen jau ir jautājums, kāpēc krievi neizstājas no visām starptautiskajām organizācijām?
Ja iestājāties, ievērojiet kārtību, kurai paši piekritāt, nevis kad apsūdz, atrunāties ar savām tradīcijām un specifiku. Krievijas budžetā, ir pat sadaļa, kuru žurnālisti iesaukuši, izdevumi par patvaļu.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-20 21:10, pirms 6 gadiem
Kā kāda jēga? Krievam pašam āboli pagalmā pūst, cūkas neēd, bet tāpat naktī uz kolhoza ābeļdārzu jāaizstaigā. Nu, iedaba tāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 21:16, pirms 6 gadiem
Ābram, raksti sūdzību uz ANO, ka tev rusofobi ļaunprātīgi ceļ asinsspiedienu
ļ.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 21:21, pirms 6 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Es īsti neizprotu jūsu komentāra jēgu. Arī Latvijā, piemēram, budžetā ir sadaļa - nauda neparedzētiem izdevumiem jeb jūsu minētie izdevumi par patvaļu.

Bet kāds tam sakars ar sportu?
Ja piekriti ievērot sporta sacensību noteikumus, tad ievēro, nevis vienmēr čīksti un vaimanā, kad pieķer ......

Tu atkal esi pierijies? Domāju ka jebkurš saprata, nav runa par neparedzētiem izdevumiem, bet ECT sodiem.

     [+] [-]

, 2018-02-20 21:41, pirms 6 gadiem
Velns ir palaidis garām faktu, ka ojāru kērlingistam treniņnometnē Japānā to pulveri piebēris pašu komandas skauģis, kurš netiek uz Olimpiskajām spēlēm .
čukča ņe čitaķeļ, čukča pisaķeļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-20 21:51, pirms 6 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Ko tas maina faktā, par SOK provokāciju?
Ja tu kko nomurgo, tas kļūst par faktu?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 22:00, pirms 6 gadiem
Krievs iebaro krievam mildronātu, A un B proves ir pozitīvas, bet tā ir SOK provokācija.Kā tad.
Velns, tu pats nejēdz, ka esi jau te par apsmieklu palicis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-20 22:13, pirms 6 gadiem
Вы вкурсе что теперь что бы привести тело в порядок и подкачаться не обязательно ходить в тренажорку.Нeдaвнo нaткнулcя на блoг чувака кoторый нaкaчал тeлo домa с помощью специального поясa, я решил попробовать и уже через неделю увидел результат, а через две убрал пивной живот и пpоявился преcc, подкaчaл pуки и cпину.Тeперь жeнa тожe зaхoтeлa попpoбовать увидeв мой peзультат. Вот тот блог--- Блог Дмитрия Якушева: Как легко накачать пресс?

     [+] [-]

, 2018-02-20 22:14, pirms 6 gadiem
vada uzskata, ka preparāts 1x uzņemts, BET nevis JPN janvārī, bet febr. KOR

     [+] [-]

, 2018-02-20 22:18, pirms 6 gadiem
LeoT rakstīja: Lietot meldonoju tikai dažas dienas pirms sačiem, kad viņam ir diezgan ilga ielādes fāze? Kāda jēga? Pirms izlidošanas uz Koreju viņš nodeva analīzes - tīrs. Tā tad lietots ir tieši pirms sačiem, kāda pie velna jēga? Es saprotu, ka šeit klātesošie ar sportu nodarbojas tikai uz dīvāna - bet tie kas jebkad ir lietojusi mildronatu zina, ka tas izdod tikai pēc divām nedēļām un principā efekts ir tikai pēc sistemātiskas lietošanas. Savādāk jegas no viņa ir 0. Es neapstrīdu rezultātus - es, identiski ka SOK, neredz tam nekādu sportisku jēgu šajā konkrētajā gadījumā.
Vispār kāda jēga kērlingā no dopinga, tik švaki, ka nevar pabirštēt ledu? Vispār komandu sporta veidos lielas jēgas nav. Dopinga saraksts arī dīvains, kāpēc kokaīns skaitās dopings, bet alkohols un nikotīns nav?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 22:23, pirms 6 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Situācija ir jāskatās padziļinātāk. Es apmēram izklāstīšu kā tas notika, aptuveni...

SOK, sadarbībā ar rietumu specdienestiem, vajadzēja lai pieķer dopingā kārtējo krievu, šoreiz no uzaicinātajiem, lai vēl vairāk grautu krievu un Krievijas reputāciju.
Tālākais jau rīkojās rietumu specdienestu aģenti - sazinājās un savervēja šo minēto iegāzēju, izklāstīja un instruēja, kas darāms, kā to labāk izdarīt un visu beidzot piegādāja aizliegto vielu, kuru kā zināms nevar nopirkt kurā katrā veikalā.

Tikai naivi duraki spētu noticēt, ka kāds iebēra un iegāza dēļ greizsirdības.
zini ka Krievijā dažreiz pat čomus noindē? Gan jau kāds konflikts ir bijis tur

     [+] [-]

, 2018-02-20 22:23, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: vada uzskata, ka preparāts 1x uzņemts, BET nevis JPN janvārī, bet febr. KOR
Meldoniju nelieto vienreiz, to vienkārši tā nedara.

     [+] [-]

, 2018-02-20 22:25, pirms 6 gadiem
maris777 rakstīja: Vispār kāda jēga kērlingā no dopinga, tik švaki, ka nevar pabirštēt ledu? Vispār komandu sporta veidos lielas jēgas nav. Dopinga saraksts arī dīvains, kāpēc kokaīns skaitās dopings, bet alkohols un nikotīns nav?
kokaīns nomierina cilvēku

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 22:34, pirms 6 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Tikai naivi duraki spētu noticēt, ka kāds iebēra un iegāza dēļ greizsirdības.
Nu tev taisnība, skaidrs, ka neviens ne bēra, ne iegāza, bet pats rija to dopingu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 22:45, pirms 6 gadiem
maris777 rakstīja: Vispār kāda jēga kērlingā no dopinga, tik švaki, ka nevar pabirštēt ledu? Vispār komandu sporta veidos lielas jēgas nav. Dopinga saraksts arī dīvains, kāpēc kokaīns skaitās dopings, bet alkohols un nikotīns nav?
Lai vai kā būtu, jāievēro tie noteikumi, kuriem puses piekritušas, to apstiprinot ar savu parakstu. Ja krieviem nepatīk, lai nepiedalās.

Krieviem jau sen, viena no lielām problēmām ir, ļoti neveselīgā atmosfēra komandās. Lai tiktu augstāk, viens otram mēģina ieriebt.
Protams, tam ir skaidrojums, liela konkurence, milzīgs atalgojums par sasniegumiem. Bet nu tās ir viņu problēmas, nevis pasaules.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja