Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Dienvidkorejas olimpiskais brīnums izpaliek – Somija atgūstas no izbīļa un uzvar

Rolands Eliņš

Dienvidkorejas olimpiskais brīnums izpaliek – Somija atgūstas no izbīļa un uzvar
Dienvidkorejas hokejisti laužas Somijas vārtu virzienā
Foto: AFP/Scanpix

Phjončhanas olimpisko spēļu ceturtdaļfinālā iekļuva Somijas vīriešu hokeja izlase, kas ar 5:2 pieveica mājinieku dienvidkorejiešus. Somija spēja iegūt trīs vārtu pārsvaru, bet otrajā periodā Dienvidkoreja atguvās, gandrīz panāca neizšķirtu un uzturēja intrigu par mača uzvarētāju līdz pašām pēdējām minūtēm.

Pirms mača apgalvot, ka Dienvidkorejas izlase pret Somiju ir pastarīte, nozīmēja nepateikt praktiski neko. Somijas izlase visās olimpiskajās spēlēs kopš 1960. gada ieņēmusi vietu labāko astotniekā un izcīnījusi sešas olimpiskās medaļas, kamēr Dienvidkoreja olimpiādē piedzīvoja debiju ar trim zaudējumiem trīs grupu turnīra spēlēs, gūstot tikai vienus vārtus, bet ielaižot 14.

Dienvidkoreja tikai šopavasar debitēs elites divīzijā un par spīti tās pēdējo gadu panākumiem pirmajā divīzijā un naturalizētajiem Ziemeļamerikas spēlētājiem tā tika uzskatīta par izteiktu olimpiskā turnīra autsaideri, un šodienas izšķirošajā mačā pret Somiju tās uzvaras iespēja praktiski netika pieļauta. Totalizators „11.lv” Dienvidkorejas iespējamo uzvaru pamatlaikā pirms mača vērtēja ar milzīgo koeficientu 32.00.

Somijai izdevās izvirzīties vadībā jau piektajā minūtē, vairākumā ļoti precīzu metienu realizējot Petri Kontiolam. Pirmā perioda turpinājumā korejieši vēlreiz nokļuva mazākumā, taču spēja izturēt, lai gan iespaidīgs teritoriālais pārsvars piederēja somiem.

Otrā perioda sākumā Kontiola vēlreiz realizēja vairākumu, bet 27. minūtē Miro Heiskanens panāca jau 3:0. Visos trīs vārtu guvumos ar rezultatīvu piespēli bija izcēlies 18 gadus vecais Ēli Tolvanens, palielinot savus OS rēķinu līdz deviņiem punktiem (3+6).

Somijai trīs vārtu pārsvars spēles vidū pret Dienvidkoreju? Šķietami viss skaidrs par mača iznākumu, tā vismaz likās Somijas hokejistiem, taču viņi „aizmirsa” pavaicāt Dienvidkorejas piekrišanu. Dienvidkoreja uz ilgu laiku uzturēja savu uzbrukumu un beidzot panāca savu, 31. minūtē vārtus gūstot Brokam Radunskim. Tika paņemts pusminūtes pārtraukums, pēc kura korejieši pievilka jau līdz minimumam (2:3) – teicamu metienu no iemetiena punkta trāpīja Jins Āns, pārspējot SKA vārtsargu Miko Koskinenu.

Uzreiz pēc tam Dienvidkorejai bija iespēja panākt arī neizšķirtu, kad Āns veiksmīgi tika pie ripas somu vārtu priekšā, taču šoreiz Koskinens glāba. Perioda izskaņā korejieši jau bija paguruši un rezultāta izmaiņas nepieļāva ar krietnas veiksmes palīdzību, taču pēdējās sekundēs nocīnījās līdz pēdējam, izprovocējot Sāmi Lepisti uz noteikumu pārkāpumu.

Tas ļāva Dienvidkorejai trešo periodu sākt vairākumā, bet Somija bija „pamodusies” un nospēlēja ļoti rūpīgi, pēc tam pārņemot iniciatīvu. Somiem izdevās 48. minūtē tikt pie sava vairākuma, kuru ātri izmantoja Jūso Hietanens, uzvarot cīņā vārtu priekšā un vairāku atkārtotu metienu palīdzību tomēr iedabūjot ripu vārtos (4:2).

Mača pēdējās minūtēs Somija nospēlēja pārliecinoši un vairs pretiniekiem reālas vārtu gūšanas iespējas neļāva izveidot. Dienvidkoreja divas minūtes pirms beigām nomainīja vārtsargu pret papildus uzbrucēju, taču tas tikai palielināja draudus korejiešu vārtiem, nevis saasināja situāciju Somijas laukuma pusē. Lai arī somiem vairākkārt neizdevās iemest tukšos vārtos, Sakari Manninens septiņas sekundes pirms beigām tomēr pielika punktu (5:2), garantējot Somijai ceturtdaļfināla maču pret Kanādu.

Vīriešu hokeja turnīrs, kvalifikācijas posms

LaiksSpēleRez.
5:10ASV – Slovākija5:1
9:40Slovēnija – Norvēģija1:2 P
14:10Šveice – Vācija1:2 P
14:10Somija - Dienvidkoreja5:2

Vīriešu hokeja turnīrs, ¼ fināls, 21. februāris

LaiksSpēle
5:10Čehija – ASV
9:40OAK –Norvēģija
14:10Kanāda – Somija
14:10Zviedrija – Vācija

  +6 [+] [-]

, 2018-02-20 16:33, pirms 7 gadiem
Es domāju, ka Čehija vinnēs ASV, OAK Norvēģiju, Zviedrija Vāciju, bet par Kanādas, Somijas dueli 50/50! Gribētos jau, lai Somi vinnētu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 16:39, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Es domāju, ka Čehija vinnēs ASV, OAK Norvēģiju, Zviedrija Vāciju, bet par Kanādas, Somijas dueli 50/50! Gribētos jau, lai Somi vinnētu!!
Es arī lieku uz Čehiem. Lai arī amerikāņi pārliecinoši uzvarēja slovākus, tomēr nav viņi tik stipri.
Somi paņems. Gan jau būs līdzīga spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 16:40, pirms 7 gadiem
Nu ko NLA līgu slavinātāji pa krūmiem ir. OZO minēja medaļās Šveici
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-02-20 16:42, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: eu,amerikāņu līdzskrējēji!Visiem celties kaujai!!!Lasat presi?Krievija veic provokāciju pret Latvijas valsti!!!!pat tik tālu,ka ir sācies hibrīdkarš!!!nesaprotu,kā jūs visi vēl neesat vienotā frontē iebrucējiem pretī stājušies?
bet nopietni-vakar agris man te rādīju plānprātīgu krieviņu domu šedevrus,bet re-mūsu bāliņi neatpaliek!Ceturtajā dienā pēc skandāla ar Latvijas Bankas prezidenta aizturēšanu sāk masveidā izpausties Latvijas propagandas šedevri-lūk,nevis Latvijā amatpersonas ņem otkatus,bet gan Krievija ir izplānojusi provokaciju un pat iesākusi hibrīdkaru!!!
Tāds histērisks šodien. Laikam esi piedalījies tajos procesos, ka pa 100% zini, kas un kā ir bijis

     [+] [-]

, 2018-02-20 16:42, pirms 7 gadiem
Pavērosim, kuri izdara nopietnus secinājumus par līgu samēriem no šī turnīra.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-20 16:43, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tāds histērisks šodien. Laikam esi piedalījies tajos procesos, ka pa 100% zini, kas un kā ir bijis
no sākuma Antonam lomkas, tagad loņai...būs no vienas pudeles dzēruši

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 16:43, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pavērosim, kuri izdara nopietnus secinājumus par līgu samēriem no šī turnīra.
vot pasaki kāpēc nevaŗētu izdarīt secinājumus pēc šī turnīra starp dažādu līgu spēkiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-20 16:44, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: vot pasaki kāpēc nevaŗētu izdarīt secinājumus pēc šī turnīra starp dažādu līgu spēkiem?
tāpēc, ka krievu līga ir 1,2,3 u.t.t. vietās, citu nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 16:46, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Nē,es pavisam nopietni pavelku jūsu līnijulai kur kas nebūtu,vainīgi krievia te vēl delfi raksta,Lato Lapsa analizē...karš ir sācies...krievu iebrukums ir sācies!
būtu labāk sportu skatījies, nevis delfus lasījis un dzēris kopā ar antonu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 16:51, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: bet nez kāpēc zaipis vakar saka,ka krieviem būs kauns neuzvarēt šīs OS?tiec nu gudrs tajos amīšu līdzskrējējos
nojūdzies galīgi? salīdzot abus zarus, teicu, ka oāriem būs kauns netikt finālā, no otra zara, es nelieku uz Kanādu, bet vairāk Somiju vai zviedrus finālā...
mazāk dzer mīzaļalus...

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 16:52, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Nē,es pavisam nopietni pavelku jūsu līnijulai kur kas nebūtu,vainīgi krievia te vēl delfi raksta,Lato Lapsa analizē...karš ir sācies...krievu iebrukums ir sācies!
Tak mēs nekad neuzzināsim, kas tur īsti tam visam apakšā ir, vismaz tuvākajā laikā ne. Es personīgi ceru, ka visi viņi ir noziedznieki, kurus tagad paņem pie dziesmas, jebkurš cits variants ir diezgan nelāgs un pilnīgi vienalga no kuras puses tas vējš tad pūstu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 16:55, pirms 7 gadiem
Lonja, tu toč vakar pēc sava feila ar futeni būsi ko stiprāku uz krūts paņēmis, lai varētu pārdzīvot, kko pilnīgi neadekvāti jau lej un pie melošanas jau ķēries

     [+] [-]

, 2018-02-20 16:56, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: kā var būt kauns netikt finālā ????ko tu runā?norge tak nokomplektēta no SUI un SWE līgām!un to,ka tās ir pārākas par KHL Tu mal gadiemBet krieviem yak tikai no vājās KHL hokejisti,domāju,jau pret norge nav varintu šiem
kur es maļu parādi kaut vienu citātu ej izgulies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-20 16:57, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: kur es maļu parādi kaut vienu citātu ej izgulies
Ne tikai tu, bet kā izrādās es ar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-20 16:58, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: nesaprotu Tevi?Tu vairs delfiem netici???analītiskajiem,patiesību rokošajiem latvju žurnālistiem netici?mums tak valstī nav propaganda,neatkarīgie žurnālisti vienu vienģu taisnību raksta!!vai šodien pēkšni kaut kas ir mainījies?Daugava tek pretējā virzienā,vai?
šaubos vai neputns vispār delfus lasu tādu miskasti tik vatņiki un funs apmeklē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 16:58, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: nesaprotu Tevi?Tu vairs delfiem netici???analītiskajiem,patiesību rokošajiem latvju žurnālistiem netici?mums tak valstī nav propaganda,neatkarīgie žurnālisti vienu vienģu taisnību raksta!!vai šodien pēkšni kaut kas ir mainījies?Daugava tek pretējā virzienā,vai?
Nekad dzīvē neesmu delfus lasījusi, attopies taču, šitā histērija tev godu nedara.

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:00, pirms 7 gadiem
Loņa a kas tevi delfos tā satricināja? vari normāli paskaidrot, bez uzbraucieniem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:01, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Es neolekcionēju Tavas ierakstus,bet ,katrs,kas šad tad lasa komentus SC,zin tavu viedokli par līgu spēkiem Eiropā
man nav viedokļa par līgu spēkiem nejauc ar rietumu vilcienu, kas agrāk topus taisīja par līgu spēku, vai tiem, kas ar līmeņrāžiem staigā visu mērot katrā rakstā

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:01, pirms 7 gadiem
lonja, s nastupaješčim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-02-20 17:04, pirms 7 gadiem
Neputns nelasa delfus, jo sc idiotu komentari ir izsmeloshaki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 17:06, pirms 7 gadiem
Bļin, Ļoņa, toč sāk besīt, ja tu izsaki kādus apvainojumus, tad arī kkādu konkrētu taustāmu pamatojumu lūdzu tam, nevis pasaki, ka komentārus nekolekcioneju, bet zinu, ka tā teici un ko domā. Es kā reiz vienmēr esmu iesmejusi par visiem tiem, kas mēra līmeņus līdz nelabumam un kā smejies, lielākā daļa līmeņrāžu sēž tavā ierakuma.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 17:07, pirms 7 gadiem
Speciaalists rakstīja: Neputns nelasa delfus, jo sc idiotu komentari ir izsmeloshaki.
Delfos būtu tā izsmeļošā infa?

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:13, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:20, pirms 7 gadiem
jā, feisbuks pilns ar lapsas sacerējumu

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:23, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Bļin, Ļoņa, toč sāk besīt, ja tu izsaki kādus apvainojumus, tad arī kkādu konkrētu taustāmu pamatojumu lūdzu tam, nevis pasaki, ka komentārus nekolekcioneju, bet zinu, ka tā teici un ko domā. Es kā reiz vienmēr esmu iesmejusi par visiem tiem, kas mēra līmeņus līdz nelabumam un kā smejies, lielākā daļa līmeņrāžu sēž tavā ierakuma.
Tu saprati par ko tas pamuļķis te kvieca?
Es nesapratu.

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:25, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: nebraucu jums virsūpalasi delfuspasties facebokā,kā Lapsas šedevrs klejotik kāpēc šoreiz jūs neiesaistaties?es ieņirdzu par to visu,tāpat kā par vienmēr vainīgajiem krieviemstarp citu-Tev viņi vienmēr vainīgi,kāpēc tad pēkšni šodien ne?
Vēl tik Agri gribētu sagaidītbet nu jātaisās uz darbu
nelasu delfus un tagad nelasīšu, fakbukā vispār neesmu tiešām ej uz darbu liet...

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:27, pirms 7 gadiem
ja par tēmu, tad pagaidām hokejā pārsteigumu nav./

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:28, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: ja par tēmu, tad pagaidām hokejā pārsteigumu nav./
hokejā reti kad ir pārsteigumi...
man nāk prātā belaru haļava pret zviedriem 2002 un Šveices sudrabs PČ nesen atpakaļ...tas arī viss! Pārējais +/- likumsakarīgi ar mazām novirzēm!

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:31, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: hokejā reti kad ir pārsteigumi...
man nāk prātā belaru haļava pret zviedriem 2002 un Šveices sudrabs PČ nesen atpakaļ...tas arī viss! Pārējais +/- likumsakarīgi ar mazām novirzēm!
Eiropas izlases tikšana PK finālā arī bija pārsteigums.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 17:32, pirms 7 gadiem
To, ka D-koreja nav ar pliku roku ņemama, parādīja pirmā spēle pret Čehiju. Tā kā mums ļoti grūti klāsies pavasarī PČ.

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:34, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: hokejā reti kad ir pārsteigumi...
man nāk prātā belaru haļava pret zviedriem 2002 un Šveices sudrabs PČ nesen atpakaļ...tas arī viss! Pārējais +/- likumsakarīgi ar mazām novirzēm!
nu jā, vienīgi uz kaut ko varēja cerēt, jo sastāvi šogad savdabīgi. piemēram, no Šveices...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 17:34, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: hokejā reti kad ir pārsteigumi...
man nāk prātā belaru haļava pret zviedriem 2002 un Šveices sudrabs PČ nesen atpakaļ...tas arī viss! Pārējais +/- likumsakarīgi ar mazām novirzēm!
Slovēņu tikšana divreiz pēc kārtas OS ar ir pārsteigums, Slovāku
sudrabs 2012 čempionātā ar , Vāciešu pusfināls 2010 gadā

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:35, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eiropas izlases tikšana PK finālā arī bija pārsteigums.
nebija...un tas turnīrs vairak tāds pārbaudes turnīrs pirms NHL sezonas!

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:40, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: nebija...un tas turnīrs vairak tāds pārbaudes turnīrs pirms NHL sezonas!
Nu.nu!
Lai nu tā būtu.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-20 17:43, pirms 7 gadiem
Bet nu lonja šodien nouguņoja tipa kā harliks dažas dienas atpakaļ ar Dukuru karmu

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:45, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu.nu!
Lai nu tā būtu.
Paskaties sastāvus Eiropas izlasei , vieni pirmo maiņu spēlētāji tur bija no NHL...
nez vai tas ir pārsteigums kāds, už jau ļoti tur bija vienmērīgas izlases ar saviem mīnusiem un plusiem, izņemot Kanādu, kas bija bez mīnusiem sastāvā praktiski.

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:45, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Bet nu lonja šodien nouguņoja tipa kā harliks dažas dienas atpakaļ ar Dukuru karmu
Es tikai nesapratu par ko bija viņa stāsts. Atšķirībā no Harļika.

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:47, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tikai nesapratu par ko bija viņa stāsts. Atšķirībā no Harļika.
nezinu, delfus būs pārlasījies šodien, kamēr mēs olimpiādi skatījāmies

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:48, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Paskaties sastāvus Eiropas izlasei , vieni pirmo maiņu spēlētāji tur bija no NHL...
nez vai tas ir pārsteigums kāds, už jau ļoti tur bija vienmērīgas izlases ar saviem mīnusiem un plusiem, izņemot Kanādu, kas bija bez mīnusiem sastāvā praktiski.
Nu, nezinu, nezinu.
Man jau šķiet, ka tie paši zviedri un krievi pēc sastāva bija krietni labāki.

     [+] [-]

, 2018-02-20 17:55, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: nezinu, delfus būs pārlasījies šodien, kamēr mēs olimpiādi skatījāmies
Paskatijos delfos, bet neko sensocionālu neatradu. Viss kā parast, jeb pēršanās ar Rimševicu.
Ja kādam ir baigā sensācija, ka mums viss bizness pārsvarā joprojām saistīts ar RU, tad tā jau ir katra paša problēma. Tāpat kā tas, ka LV varas spicē roka roku mazgä.

     [+] [-]

, 2018-02-20 18:29, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Bet nu lonja šodien nouguņoja tipa kā harliks dažas dienas atpakaļ ar Dukuru karmu
Atnāca, nokārtoja savu dabisko vajadzību un aizgāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 18:41, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: uz maiņu jāiet,nav kad dzert..es tik atkal nesaprotu,kas pēkšņi mainījies?vairs neuzbrūk krievi?provokācijas beigušās?es domāju,ka bocmaņa namgeja vadībā jau posies karam uz kāda bruņukuģavai roc ierakumus,blindāžas un gatavojies partizāņu karam
Krievi visu laiku ir uzbrukuši mums dažādos veidos un arī turpinās to darīt. Ļoti agresīva, šovinistiska valsts. Labi, ka amerikāņi kaut cik viņus savalda.
Cita lieta ka lielais naids pret Krieviju dažiem aizēno objektīvo realitāti par līgu samēriem. Primitīvais domāšanas veids-man krievi nepatīk, tātad KHL ir vāja. Ja kāds saka ka KHL ir spēcīga tātad viņa patīk Krievija utt.

     [+] [-]

, 2018-02-20 18:47, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Atnāca, nokārtoja savu dabisko vajadzību un aizgāja
kad atnāks, lai iet uz otras spēles(GER - SUI) topiku, tur iet pilnā sparā līmeņošana

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 19:14, pirms 7 gadiem
Kura vieta latviši palika? ??? Tabula nav redzams. ..

  +2 [+] [-]

, 2018-02-20 21:13, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: uz maiņu jāiet,nav kad dzert..es tik atkal nesaprotu,kas pēkšņi mainījies?vairs neuzbrūk krievi?provokācijas beigušās?es domāju,ka bocmaņa namgeja vadībā jau posies karam uz kāda bruņukuģavai roc ierakumus,blindāžas un gatavojies partizāņu karam
Bidlu tipiskais "ķeriet zagli"? Domāji, ka būsi baigi viltīgs un tjipa līdz absurdam visu novedīsi un tāpēc patiesība vairs nebūs patiesība? ;D
Vai arī tu no tiesas esi nozombēts pajols?

Tieši jums jau visur "amerikāņi" rēgojas, sāc labāk ar to. Jums, bidlām, pat šķiet, ka latvieši paši neredz, ka bidla ir bidla, nē, to noteikti "amerikāņi" ir ieskaidrojuši

Krievu diskābeļus tak arī, protams, "amerikāņi" noorganizēja, tad jau gaidam, ka norvēģus un vāciešus arī masveidā dsq
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-20 22:12, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: kas ir bidla?ko nozīmē jums bidlām?padalies,kas tas par žargonu
kas tad vēl pieķēra krievus mahinācijās ar mēģenēm,ja ne amerikāņi?varbūt latvieši?
par kādu absurdu tu runā?nu jau visur brēc,ka krievi organizē uzbrukumu Latvijai un tās vadonim varonigajam Rimkevičampat fočenes falsificē
a patiesībā katrs zīdainis ar mātes pienu uzsūc sapratni,ka Latvija10%otkats valsts pārstāvim ir normaTik šoreiz laikam mūsu varoņi par šerpu paņēmabet tik un tā tak krievi vainīgiman liekas,ka dažiem pie daktera ir laiks doties,ja tam visam vēl tic
Krievu organizēta hibrīdkara aizmetņi Latvijā ir Rimševica arests. Ja kāds krievus uzskata par baltiem un pūkainiem , tad laikam pie daktera patiešām ir jāiet.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 22:13, pirms 7 gadiem
Вы вкурсе что теперь что бы привести тело в порядок и подкачаться не обязательно ходить в тренажорку.Нeдaвнo нaткнулcя на блoг чувака кoторый нaкaчал тeлo домa с помощью специального поясa, я решил попробовать и уже через неделю увидел результат, а через две убрал пивной живот и пpоявился преcc, подкaчaл pуки и cпину.Тeперь жeнa тожe зaхoтeлa попpoбовать увидeв мой peзультат. Вот тот блог--- Блог Дмитрия Якушева: Как легко накачать пресс?

  +2 [+] [-]

, 2018-02-20 22:26, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: kas ir bidla?ko nozīmē jums bidlām?padalies,kas tas par žargonu
kas tad vēl pieķēra krievus mahinācijās ar mēģenēm,ja ne amerikāņi?varbūt latvieši?
par kādu absurdu tu runā?nu jau visur brēc,ka krievi organizē uzbrukumu Latvijai un tās vadonim varonigajam Rimkevičampat fočenes falsificē
a patiesībā katrs zīdainis ar mātes pienu uzsūc sapratni,ka Latvija10%otkats valsts pārstāvim ir normaTik šoreiz laikam mūsu varoņi par šerpu paņēmabet tik un tā tak krievi vainīgiman liekas,ka dažiem pie daktera ir laiks doties,ja tam visam vēl tic
Tev draugs vajag mazāk benzīnu ostīt. Vienīgais, kurš te rsksta paranojiskus vājprātus esi tu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-20 23:12, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: kurš tieši ir paranoisks vājprāts?pamēģināšu labotiesja parādīsi,ka tas nāk no manis,nevis ka es atkārtoju Latvijas masu saziņas līdzekļos un šeit komentāros lasīto
Skaidrs, ka delfos tu varēsi atrast vairāk domubiedru. Tas ir portāls priekš tevis.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-21 00:43, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: a patiesībā katrs zīdainis ar mātes pienu uzsūc sapratni,ka Latvija10%otkats valsts pārstāvim ir normaTik šoreiz laikam mūsu varoņi par šerpu paņēmabet tik un tā tak krievi vainīgiman liekas,ka dažiem pie daktera ir laiks doties,ja tam visam vēl tic
Ja tu pats savam bazaram būtu spējīgs līdzi pasekot, tad tus viss melns uz balta jau pierādīts, cik nozombēts esi.
Jo redz, tu jau pats runu sāki ar "amerikāņiem", kādā sakarā te vispār amerikāņi? Jums tos "amerikāņus" zombē no rīta, pusdienlaikā un vakarā un tāpēc tādi kā tu nemaz nav spējīgi teikumu bez amerikāņu pieminēšanas izveidot, kaut gan runa te vispār bija par kaut ko citu.

Jūs laikam svēti ticat, ka poļu, igauņu, leišu, ukraiņu, somu vēsturiskais naids pret vatēm arī vairs nav viņu pašu, bet gan pēkšņi kļuvis par "amerikāņu" ieskaidrotu lietu, ne? visus padomju laikus normāli latvieši fanoja PRET jebkuru psrs komandu, bet redz, tagad daži pamuļķi (kā aburts) to mēģina pavērst kā "amerikāņu iezombētu rusofobiju"

Par meģenēm konkrēti - manis pēc, kaut vai kirgīzs pēc tautības to atklāja, runa jau par tjipa motivāciju. Varētu padomāt, ka tiem amerikāņiem baigi rūp uzvara medaļās Zos un krievi ir tas lielākais traucēklis

Ziemeļkorejas Kims arī no rīta un vakarā par ļaunajiem amerikāņiem savai tautai borē smadzenes, kamēr tauta ēd zāli. Jums tas pats - bandīti iekārtojušies pie teikšanas un tik pamet tautai pasaciņas, cik ta Eiropa un ASV ir slikta, tjipa, nebūs jums te nekāda demokrātija Un mazie zombijēni pē tam komentos to kārtīgi atkārto - amerikāņi to, amerikāņi šito

Rēcīgākais, ka tagad taču prezidents, kādu vateņi tjipa gribēja. Bet kā jau zināju, nekas tač retorikā nav mainījies. Jo vajag to ārējo ienaidnieku

  +1 [+] [-]

, 2018-02-21 00:50, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: kas ir bidla?ko nozīmē jums bidlām?padalies,kas tas par žargonu
kas tad vēl pieķēra krievus mahinācijās ar mēģenēm,ja ne amerikāņi?varbūt latvieši?
par kādu absurdu tu runā?nu jau visur brēc,ka krievi organizē uzbrukumu Latvijai un tās vadonim varonigajam Rimkevičampat fočenes falsificē
a patiesībā katrs zīdainis ar mātes pienu uzsūc sapratni,ka Latvija10%otkats valsts pārstāvim ir normaTik šoreiz laikam mūsu varoņi par šerpu paņēmabet tik un tā tak krievi vainīgiman liekas,ka dažiem pie daktera ir laiks doties,ja tam visam vēl tic
Es tik nesaprotu, kas jums tā par tik aklu patriotisku aprobežotību. Tjipa, pēc tautības krievs, un viss, basta. Pāri visam - MŪSĒJIE pret svešajiem. Lai ko krievs darītu, lai cik acīmredzami visiem viss būtu, lai cik absurdus melus ru tv stāstītu, lai cik nekaunīgi šie nebūtu - nē, krievs tam ticēs un aizstāvēs līdz pēdējam, jo tie tak naši.

Loģiski, ka tu pat nemēģināsi kaut kādu kopējo bildi saskatīt un realitāti saprast. Jo tev kā iezombēts tas pirmais likums - mūsējiem vienmēr taisnība.

Kaut kāds aprobežots vājprāts, kas turās uz nacionālā patriotisma jūtām.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-21 00:58, pirms 7 gadiem
Tas nekas, ka acīmredzams, ka ru aktīvi jaucās pat ASV prezidenta vēlēšanās, ka twitter vadība pat atzinusi masveida troļļu profilus, tas nekas, ka jūsējie pat kaut kādai lv valodas aplikācijai taisa masveida "uzbrukumu" ar negatīviem vērtejumiem un komentāriem.

bet nē, viņš turpinās raudāt, ka krievi nepatiesi apsūdzēti, ka nu nekādu hibrīdkaru viņi točna nekad neveikšot. Interesanti, kāpēc gan ne. Tāpēc, ka tev RU tv tā stāstīja un raudāja, kā jūsējos vienmēr apmelo?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-21 01:08, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Tas nekas, ka acīmredzams, ka ru aktīvi jaucās pat ASV prezidenta vēlēšanās, ka twitter vadība pat atzinusi masveida troļļu profilus, tas nekas, ka jūsējie pat kaut kādai lv valodas aplikācijai taisa masveida "uzbrukumu" ar negatīviem vērtejumiem un komentāriem.

bet nē, viņš turpinās raudāt, ka krievi nepatiesi apsūdzēti, ka nu nekādu hibrīdkaru viņi točna nekad neveikšot. Interesanti, kāpēc gan ne. Tāpēc, ka tev RU tv tā stāstīja un raudāja, kā jūsējos vienmēr apmelo?
Visi tie pernamburkāni un sksoņi ir diezgan prasti troļļi, bet šitas loņka ar a-burtu ir apdalītie šaurpierīši, kuriem var iebarot vienalga ko. Vajag tikai piemeklēt pareizos atslēgas vārdus un viņi noticēs visam. Un tad viņi ar putām uz lūpām stāstīs: "mēs esam pie labajiem un ja tu tā nedomā, tu esi pie sliktajiem".

  +1 [+] [-]

, 2018-02-21 01:33, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Visi tie pernamburkāni un sksoņi ir diezgan prasti troļļi, bet šitas loņka ar a-burtu ir apdalītie šaurpierīši, kuriem var iebarot vienalga ko. Vajag tikai piemeklēt pareizos atslēgas vārdus un viņi noticēs visam. Un tad viņi ar putām uz lūpām stāstīs: "mēs esam pie labajiem un ja tu tā nedomā, tu esi pie sliktajiem".
nja, lonju tā nezinu(kgan,te jau viss tāpat skaidrs), bet konkrēti par a-burtu es vnk nespēju un nespēju noticēt, kā cilvēks var būt TIK stulbs Un nav galīgi runa par ideoloģiju, manis pēc, ja baltslāvi, ta baltslāvi, lai ir hokejs labs un pērtiķbols pē bet nu, bļin, savienot to ar kaut MINIMĀLU loģiskās domāšanas atblāzmu tak derēja. Tas ir kkāds vājprāts, kā cilvēks var būt tiešām TIK stulbs. Jebkurā jautājumā

Mēs te smejamies par visādiem Lavrovu paziņojumies, kur pat sunim skaidrs, kādi murgi tie ir. Bet nē, eksistē reāli ļautiņi, kas tiešām to uztver nopietni. Es vnk nesaprotu, KĀ tas ir iespējams, patiešām nesaprotu

  +1 [+] [-]

, 2018-02-21 01:37, pirms 7 gadiem
bet Carnikavas ābrams (tjipa saxons, sarkanais velns un kas tik tur vēl ne) ir tūkstošiem reižu gudrāks par tadu aburtu (un lonju arī). Pretīgs jā, bet ne stulbs. Tur tak cauri spīd, ka viņš labi zina, ka runā murgus.

bet rekur ir tipiņi, kas nevis troļļo, bet to visu nopietni, nu tas i vāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-21 04:10, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: sastresojies izskatiesesi bijis Zkorejā?labi pārzini turienes tautas ēdienkarti:0jeb tāpat gvelz,kā par latviešu vēssturisko naidu?
Ir kāds pamats neticēt Lapsas ceļojumu grāmatām un fotogrāfijām?
Ir kāds iemesls, kāpēc Z-korejas karavīriem jāriskē ar dzīvību, bēgot uz D - koreju?
Ir kāds pamats neticēt ziņām par milzīgiem parazītiem z-korejas karavīru vēderos?

Vai pārtikušā valstī tik pompozi un ar visu ģenerāļu svītu atklātu vienkāršu.... pārtikas veikalu?
https://www.youtube.com/watch?v=bMC...

Būs kaut kas argumentēts, vai vnk truli un neargumentēti no sērijas "rietumi melo par visu un viņi arī ziemeļkoreju apmelo"?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-21 04:23, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: attiecino šito uz sevi!Jo akli tici visam,ko te Latvijā propaganda stāsta!Re,pat zini,ko tauta Zkorejā ēd...gan jau ka atkal internetā izlasiji?tātad tev pamatīgi iebarots:0 un tu to ēd
nē, redz, te gan mēs ļoti atšķirsimies
Jo es varu nosaukt (tik pasaki, ja interesē kaut niecīga daļa) garu jo garu un argumentētu sarakstu pa punktam, kāpēc es kaut kam ticu. viss ir saistīts ar loģisko domāšanu, empīrisko pieredzi, līdzīgiem tādiem gadījumiem utt utjp. viss smuki saiet ķēdītē un AKLI es nekam neticu.

Toties, esmu pilnīgi pārliecināts, viss, ko TU vari pretī argumentet, ir vnk ru mediju iezombētais skaitāmpantiņš - "jūs ticat visam, fake news, jums tur melo" utt. A kāpēc? a nekāpēc, es vnk krievs esmu, tapēc tā domāju Jums argumentu nav VISPĀR. vnk bļaustaties, ka sazvērestības pret jums ceļ, kkādus nepārbaudamus stāstiņus par amerikāņiem atgremojat un viss. un kladzinat, ka "rietumi melo".

     [+] [-]

, 2018-02-21 04:28, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Tu sevi par baigo latvieti pozicionē???ko tad niku kaut kādā svešvalodā ierakstiji?svordsman ir latvieši vārds?paņem piemēru no zaipja,neputna,pat nameja..a tā,ko teikt-kārklu anglis..bet diez vai zini,ko no kurienes tas jedziens atvasināts
oi, baigi interesanti. Nikam piesieties ir patiešām spēcīgs arguments.

A zini nē, nepozicionēju sevi kā "baigo latvieti". Redz, tev jau nedalec, ka nav jābūt kkādam baigam ultrapatriotam, lai besītu elementārs stulbums un nekaunība.

     [+] [-]

, 2018-02-21 04:40, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: attiecino šito uz sevi!Jo akli tici visam,ko te Latvijā propaganda stāsta!Re,pat zini,ko tauta Zkorejā ēd...gan jau ka atkal internetā izlasiji?tātad tev pamatīgi iebarots:0 un tu to ēd
Un par Ziemeļkoreju gaidu pretargumentus. Tātad man iebarots. un tas viss ir feik, grāmatas ir feik. varbūt pat robežai pāri neviens nav skrējis. Ziemeļkorejieši ir ļoti laimīgi un viņu sportistus ārvalstīs arī rūpīgi neuzmana, lai neaizbēg (starp citu, par mūsu pašu padomju ekskursijām ārvalstīs arī neko neesi dzirdējis? Jeb z-korejai nekādas līdzības ar to?)?

Un visas šitās nenormāli pārspīlētās publiskās raudāšanas arī ne par ko neliecina, nekādus secinājumus par valsti kā tādu neļauj izdarīt, ne?
https://www.youtube.com/watch?v=JSL...

Jo tāds kā tu vnk atbildēs "tev ir iezombēts, tu akli tici un iepūt man".

Ir kaut kādi argumenti, kaut kāds loģisks pamatojums, kāpēc lai Z-koreja būtu apmelota (protams, no "ļauno amerikāņu" puses), ir kādas pazīmes, kas liecina, ka viņi ir pārtikuši, dzīvo labi (varbūt pat labāk, kā Dienvidkoreja? ), būs kaut kāda puslīdz sakarīga argumentācija, kāds sakarīgs domu gājiens?

Jo pēc pieredzes - jums tikai "delfi melo, rietumi melo, patiesībā ir šitā: ...." un seko kkāds no pirksta izzīsts stāstiņš. Tā ir visa vateņu argumentācija. jo kā gan vairāk argumentēsi to, kas i vnk meli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-21 04:53, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: nu redzi-tavs galvenais arguments-ESMU PĀRLIECINĀTStas visu izsaka....diskutēt pat neesi taisījies,jo tak ESI PĀRLIECINĀTS...
Es nesaprotu, tu tiešām esi TĀDS idiots, vai vnk piespēlē te tikai? Tu vispār teikumus esi spējīgs izlasīt? Tu vispār izlasīji, par ko tieši es "esmu pārliecinats" (un tev ir visas iespējas mani pārsteigt)?

Tu idiņ, kāds tam "esmu pārliecināts" vispār sakars ar maniem argumentiem????

TU VISPĀR ESI SPĒJĪGS UZTVERT TEIKUMA JĒGU????? nu neticams stulbums, patiešām...

     [+] [-]

, 2018-02-21 04:59, pirms 7 gadiem
Nē, nu vnk feeeeeeispalm

Es viņam pasaku, ka man ir garš saraksts ar argumentiem, balstīti uz loģiku, empīrisko pieredzi utt, lai tik pasaka, ka interesē kaut neliela daļa.

un pasaku, ka esmu pārliecināts, ka viņam tadu argumentu nav.

A viņš ko "ESMU PĀRLIECINĀTS, ja, tas ir tavs arguments, ja, esmu pārliecināts, nu super arguments, demagogs tāds, skaidrs, ka netaisījies diskutēt"....

Vai tu no palīgskolas?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-21 05:11, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: tu aizbrauc līdz tai Zkorejai un tad stāsti man par pazimem,nevis smelies info no youtubes rullīšiem!atkārtoiju vēlreiz sevišķi stulbiem-Tu,nevis es sāka kaut ko klāstīt par valsti otrā pasaules malā..es Tev varu pastāstit par RUS,BLR,SPA,GER,FRA...par Zkoreju man nav viedokļa..tev gan ir,kaut pat tuvumā neesi bijis
klausies, tādā gadījumā kādā vispār sakarā tev ir jebkāds viedoklis par "amerikāņiem", par rimševicu, par delfiem utt utjp? Tu tjipa visur esi bijis klāt un konkrēti pats visu redzi, kurš kur iet, ko saka utt.
Un tad jau tev zeme arī ir plakana, ja jau kosmosa pats neesi bijis, ne? Tak redzēji tikai no "video rullīšiem".

Tev būs pārsteigums, bet cilvēkiem mēdz būt arī loģiskā domāšana. Par ziemeļkoreju man argumentu ir pietiekami, ir visas pazīmes, ka ta ir nabadzīga valsts ar nelaimīgiem cilvekiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-21 05:28, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Tak tu paskaties uz sevi!!Tāda arī ir tava pieeja-tikai mēs esam pareizie,a cita viedokļla nav un nevar būt..ko tad gribēji pretī saņemt?
Tas arī tev būs pārsteigums, ka dažkārt viedokļiem mēdz būt arī pamatojums.

A jums jau viss vienkarši, tjipa mans viedoklis, tavs viedoklis. a man viedoklis, ka uz marsa dzīvo roza ziloņi, vot tads man viedoklis un iepūt man. a neprasiet, kāpēc ta, vnk izlasīju un viss.

Starp citu, tu vai tev vecāki padomju laikos arī ticēja visam, ko ziņās stāsta?
Redz, latvieši (igauņi, leiši...) lasīja starp rindiņām, pie sevis (jo skaļi nedrīkstēja) smējās par propagandas murgiem, zināja par cenzūru utt.
Zināja starpību starp to, ko saka ziņās un to, kā ir patiesībā.
Tāpēc arī mums jau labi zināmi krievu paņēmieni, retorika utt.
Un tas viss, kas tagad - būtībā tas pats vien ir.

Bet krieviņi, acīmredzot, ta i neko nesaprata un visu uztvēra burtiski. Skumji. Laikam vainīgs šņabis.

Pat par Černobiļu tak arī pirmās dienas "nekā nebija", tikai "AMERIKĀŅI izplatot nepamatotas baumas".

Tev arī viens pīpis, ka RU opozīcija viens pēc otra tiek novakti, žurnālisti novakti, avīzes aizklapētas. Neko tas, protams, nenozīmē. Jo redz, AMERIKĀŅI

Tas nekas, ka pašā amerikā i demokrātija un ievēlēt, kā redzam, var brīvi jebko un valdības mainās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-21 05:35, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: tas ir vienīgais ko esmu spējis no tava agresīvā toņa izlobīt-tu esi pārliecināts!!!
pa šo nakti pat sāku saprast,kas ir bidla...
Nu skumji, ka neesi spējīgs normāli teikumus uztvert. Pat speciāli sadalīju divās rindkopās. Bet, nē, tu paņem vienu frāzi un piebāz klāt tam, kas vispār ne pa tēmu.

Skaidrs, ka nav absolūtu nekādu iespēju kaut ko diskutēt, ja nespēj elementari domu uztvert saliktam pakārtotam teikumam. Tāds pats kā a-burts. Interesanti, kāpēc tad tu iedomājies, ka jebko citu spēj saprast.
Jeb - tev jau nemaz nevajag SAPRAST. Tev vnk ir VIEDOKLIS

     [+] [-]

, 2018-02-21 05:56, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: tik aprobežots esi,ka pat nesaproti,ka youtubes rullītī var uzfilmēt,ka Latvijā visi gružkastē rakājas..
nu tad lai uzfilmē arī, ka ģenerāļu svīta ar karali priekšgalā atklāj pārtikas veikalu un tauta masveida histēriski raud par vadoņa nāvi. No ta tiešām nekādus secinājumus nevar izdarīt?
Un kāpēc pārtikušiem un laimīgiem cilvēkiem vajag slēgtas robežas?

Lapsas grāmata par augsceltņu butaforijām robežu tuvumā, bildes arī feik?
un tie parazīti vēderā var būt kkads baigais propagandas safabricējums, protams. Nez, kur tieši tā jēga ziemeļkoreju tik masveidīgi apmelot. Galvenais, ka asv valdības brīvi mainās, bet nabaga zēkorejai visi uzēdušies.

Un tas histēriskais raķešvīrs un tie, kas viņam pakaļ ar blociņiem tekalē, tiešām absolūti nekādus secinājumus neļauj izdarīt? Vēsturē nekad nekas līdzīgs nav bijis?

Vai tu PATIEŠĀM doma, ka ar šādiem puzles gabaliem nepietiek viedoklim, kas ir kaut nedaudz tuvs patiesībai?

Tu pats piemini donbasu un ogļračus, pēc tavas loģikas sanāk, ka viedoklim derēs tikai tas, ja pats konkrēti aizbrauksi, un klātienē katru karotāju un viņa tehniku apskatīsi. Nez kāpēc tajā sakarā tu kaut kādus secinājumus vari izdarīt, bet redz, par ziemeļkoreju nu nekādi nevar būt kkādi loģiski secinājumi no visas info, kas bijis, obligāti jābrauc pašam, viss jāapskata, jāaptausta, citādi galīgi neskaitīsies.
Tas nav vnk kkāds viens mistisks "youtube rullītis", tas ir visa kopums, kas ļauj izdarīt secinājumus.

     [+] [-]

, 2018-02-21 05:57, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: ja tev kaut kas būtu zināms no propagandas retorikas,tad jau diez vai mums šī tēma būtu aktuāla
Indīga replika bez seguma. Un tie tavi "amerikāņi" pieder pie tās propagandas retorikas jau no padomjlaikiem.

     [+] [-]

, 2018-02-21 06:07, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: vot argumentētāj,pamēģini man argumentē,ar ko atšķiras Kosovas albāņu tiesības uz pašnoteikšanos no osetīnu tiesībām uz pašnoteikšanos?krieviņi standartā uz šo jautājumu sāk šļupstēt muļķībaspastīsimies,ko vari Tu
Nu paga, te jau pamatjautājums ir ticēt vai neticēt, kas un kā notika, kas bija vai nebija. Tikpat labi var uzstādīt jautājumu, kāpec nabaga dombasiešiem nav tiesību uz "pašnoteikšanos". un tad pa ķēdi aiziet, kas bija patiesība un kas man liek tam ticēt.

Viss, eju gulēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja