Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Rastorgujevs strauji zaudē tempu un atslēpo beigās, zeltu fotofinišā izcīna Furkads

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Rastorgujevs strauji zaudē tempu un atslēpo beigās, zeltu fotofinišā izcīna Furkads
Simons Šemps (pa kreisi) zaudēja Martēnam Furkadam
Foto: AFP/Scanpix

Par Phjončhanas olimpisko spēļu čempionu biatlonā masu startā kļuvis francūzis Martēns Furkads, kurš ar fotofiniša palīdzību dramatiskā spurtā pārspēja vācieti Simonu Šempu. Mūsu Andrejs Rastorgujevs, trešajā no pieciem apļiem piedzīvojot kritienu, sacensību laikā ļoti strauji zaudēja slēpojuma tempu un ar tīri labu šaušanu (17/20) finišēja trešais no beigām - 28. vietā.

Pirms sacensībām

Lai gan Martēns Furkads un Juhannes Tinjess Bē līdz šodienai Phjončhanā nedominēja tik ļoti kā Pasaules kausa izcīņā, tik un tā tieši šie abi sportisti bija galvenie favorīti masu startā. Pārējo izredzes uz zeltu daudz mazākas un starp kandidātiem uz nemiera celšanu tika minēti Jakovs Faks, Tarjei Bē, Eriks Lesers, Simons Šemps, Emils Hegle Svensens un šo spēļu pārsteiguma autors Sebastians Samuelsons. Andrejam Rastorgujevam, kuram lielas problēmas šaušanā, netika prognozēta vieta pat labāko divdesmitniekā.

Sacensības

Rastorgujevs, guļot uz 27. paklājiņa, pirmajā šaušanā bija precīzs un distancē devās septītajā pozīcijā ar 6.7 sekunžu deficītu no līdera Timofeja Lapšina, kurš pārstāv mājinieci Dienvidkoreju. 5/5 sašāva tikai 14 no 30 sportistiem - starp viņiem J.T.Bē, kamēr Furkadam, T.Bē un Svensenam pa soda aplim. Otrajā aplī vadību pārņēma J.T.Bē. Mūsu sportists arī bija līderu grupā, bet no aizmugures vilka klāt Furkads.

Rastorgujevs diemžēl netrāpīja pēdējo šāvienu un atkāpās uz 18. pozīciju ar 26 sekunžu atpalicību no jaunā līdera Benedikta Dolla. Furkads šoreiz bija precīzs un tika 9.4 sekunžu attālumā no līdera. J.T.Bē vēl divi soda apļi un nonākšana astes galā. 10/10 šaušanā iespēja tikai deviņi biatlonisti, kuri atradās TOP11. Aiz Dolla Lesers, Fredriks Lindstrēms un citi.

Kamēr Furkads nenovēršami tuvojās līderim, deficītu sākotnēji deldēja arī Rastorgujevs, bet tad piedzīvoja kritienu n turpmākajā sacensību laikā strauji zaudēja ātrumu. 18 sekunžu atpalicība atzīmē 6.6 kilometri pieauga līdz 35 sekundēm atzīmē 8.5 kilometri, bet uz trešo šaušanu Andrejs ieradās jau ar +48 sekundes - mūsējais pusminūti zaudēja mazāk nekā apļa laikā... Tiesa, Rastorgujevs trāpīja 5/5 un pakāpās uz 15. pozīciju, tomēr bija skaidrs, ka par augstākajiem mērķiem viņš šodien necīnīsies. Trešajā aplī Andrejam tikai 28. slēpojuma laiks.

Tikmēr trešajā šaušanā 5/5 arī Furkadam, un viņš kļuva par sacensību līderi. Uz papēžiem mina 15/15 iespējušie vācieši Šemps un Lesers. Tikai +6.8 sekundes ceturtajā pozīcijā esošajam Simonam Ederam, kurš pirmajā šaušanā bija veicis vienu soda apli. Šis kvartets tad arī cīnījās par zeltu, tiesa, Eders nākamajā aplī strauji atpalika un izveidojās līderu trio.

Izšķirošajā šaušanā Furkads un Šemps kļūdījās pa reizei, bet Lesers divas reizes. Pārējie nebija pietiekami tuvu, lai to izmantotu, un šautuvi divvadībā pameta tie paši Furkads un Šemps. Tikmēr cīņā par bronzu Lesers atgriezās trasē piektajā pozīcijā, pavisam minimāli zaudējot Dollam un Svensenam. Rastorgujevs, kurš joprojām slēpoja sev neraksturīgi lēni (pēc sacensībām atzīstot, ka piedzīvotais kritiens traucējis mazāk nekā šoreiz slikti iesmērētās slēpes), pēdējā šaušanā kļūdījās pirmajos divos šāvienos, pārējos trīs mērķus aizverot. Andrejs kopumā šodien šāva labi (17/20), tomēr slēpojuma temps pēc šaušanas ļāva ieņemt vien 26. pozīciju.

Furkads ar Šempu noslēdzošajā aplī neslēpoja maksimālā tempā, bet gan cīnījās taktiski. Tikai beigās Furkads uzbruka, taču vācietis turēja līdzi. Viss izšķīrās finiša taisnē un... uzvarētāju nācās noteikt ar fotofiniša palīdzību. Arī bronzas cīņa risinājās finiša spurtā, un šeit Svensens pārspēja Leseru - vāciešiem divi sāpīgi zaudēti dueļi. Tikai 16. vieta J.T.Bē, kurš pēc trim neprecizitātēm pirmajās divās šaušanās vairs kļūdas nepieļāva, tomēr sasmelt izlieto ūdeni nespēja. Savukārt Rastorgujevs atslēpoja 28. vietā un visu izsaka viņa slēpojuma laiki pa apļiem salīdzinājumā ar attiecīgā apļa ātrāko biatlonistu: +0:04, +0:15, +0:30, +0:40, +1:13. Summā Andrejam 29. slēpojuma laiks.

Olimpisko spēles (Phjončhana, Dienvidkoreja)

Masu starts vīriešiem

VSportistsValstsRezultāts (s.a.)
1.M.FurkadsFrancija35:47.3 (2)
2.S.ŠempsVācija+0.0 (1)
3.E.H.SvensensNorvēģija+11.2 (2)
4.E.LesersVācija+11.6 (2)
5.B.DollsVācija+18.8 (1)
6.J.EberhardsAustrija+30.7 (3)
7.E.BjentegorsNorvēģija+32.1 (2)
8.T.BēNorvēģija+34.6 (3)
9.J.NelinsZviedrija+34.6 (2)
10.J.FaksSlovēnija+36.1 (1)
28.A.RastorgujevsLatvija+3:00.1 (3)

Startēja un finišēja 30 dalībnieki.

15 km masu starts vīriešiem PK izcīņā 2016./17. sezonā

DatumsPosmsNorises vietaZeltsSudrabsBronza
17. dec.3.AnsīM.FurkadsJ.T.BēE.Lesers
14. jan.5.RūpoldingaJ.T.BēM.FurkadsGigonā
21. jan.6.Antholca-AnterselvaM.FurkadsT.BēBjentegors
18. feb.OSPhjončhanaM.FurkadsŠempsSvensens
11. mar.7.Kontiolahti
25. mar.9.Tjumeņa

Olimpiāžu laureāti

Biatlons, vīrieši, 15 km masu starts

GadsZeltsSudrabsBronza
2018.M.FurkadsŠempsSvensens
2014.SvensensM.FurkadsMoravecs
2010.UstjugovsM.FurkadsHurajts
2006.GraissSikoraBjerndālens

2018. gada Phjončhanas olimpiskās spēles

Biatlona sacensību programma

DatumsLaiksDisciplīnaZeltsSudrabsBronza
10. febr.13:157.5 km sprints sievietēmDālmeiereOlsbūVītkova
11. febr.13:1510 km sprints vīriešiemPaifersKrčmāržsVindišs
12. febr.12:1010 km iedzīšana sievietēmDālmeiereKuzminaBeskona
12. febr.14:0012.5 km iedzīšana vīriešiemM.FurkadsSamuelsonsDolls
15. febr.10:1515 km klasika sievietēmĒberjaKuzminaDālmeiere
15. febr.13:2020 km klasika vīriešiemJ.BēFaksLandertingers
17. febr.13:1512.5 km masu starts sievietēmKuzminaDomračevaEkhofa
18. febr.13:1515 km masu starts vīriešiemM.FurkadsŠempsSvensens
20. febr.13:152 x 6 km + 2 x 7.5 km jauktā stafete
22. febr.13:154 x 6 km stafete sievietēm
23. febr.13:154 x 7.5 km stafete vīriešiem

Medaļu sadalījums biatlonā

VValstsZSBKopā
1.Vācija3126
2.Francija2013
3.Slovākija1203
4.Norvēģija1124
5.Zviedrija1102
6.Čehija0112
7.Slovēnija0101
Baltkrievija0101
9.Itālija0011
Austrija0011

 +10 [+] [-]

, 2018-02-18 13:59, pirms 6 gadiem
Kaut kāds nelaimes putns tas Andrejs ir, kaut kas visu laiku nav, ai... Es eju iedzert tēju

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 13:59, pirms 6 gadiem
Nu ZB!!!

 +18 [+] [-]

, 2018-02-18 13:59, pirms 6 gadiem
Man vienkārši trūkst vārdu par Kreipānu... Skaidrs, ka Rastijam kas notika un vai tiešām nevar publikai pastāstīt, ka kas (pieļauju, ka nezināja kas tieši) ir noticis jo... Pēc otrās šautuves atpalika 25.7 sek, tad nākamajā atzīmē (6,6km) bija raksturīgi pielicis un jau vairs tikai 18.1... Kad pēkšņi (7,6km) +23,8... vēl nedaudz vēlāk (8,5km) jau +35sek, bet pirms šaušanas jau +47,6... Ļoti ļoti žēl... acīmredzot kritiens

 +14 [+] [-]

, 2018-02-18 13:59, pirms 6 gadiem
Parasti ar tik labu šaušanu Andrejs būtu TOP 10 kā minimums. Šodien pat būtu varējis par bronzu cīnīties. Nesaprotu, kas notika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Kā Tev iet, Bērziņ?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 14:00, pirms 6 gadiem
Hz, kas tur notika, bet Rastijs galīgi uz slēpem nevilka. Šemps izskatījās, ka ir ātrāks tik nokavēja sākumu sprintiņam + beigās izklupienu.

     [+] [-]

, 2018-02-18 14:01, pirms 6 gadiem
Saluza?
Slēpts komentārs: Bostonietis

 +15 [+] [-]

, 2018-02-18 14:01, pirms 6 gadiem
Ko Kreipāns šodien sapīpējies? Kopš 2.šautuves nepamana, ka Andrejs ir praktiski lēnākais trasē, bet visu laiku kaut ko cer, ka priekšējo noķers!
Nu kā var sašaut, bet tad atkal kaut kas aiziet greizi!!!!

  +7 [+] [-]

, 2018-02-18 14:01, pirms 6 gadiem
Ehh, skaidrs, ka vai nu trasē kaut kas nelāgs notika (kritiens?) vai veselības problēmas Andrejam vai kādas citas liktas (slēpju smēre? fizuha neizturēja OS slodzi?). Cerams, ka nekas nopietns! Riktīgs nelaimes putns Ar ierasto slēpošanas tempu ar 3 kļūdām vajadzēja būt stabilam TOP-10...

 +16 [+] [-]

, 2018-02-18 14:01, pirms 6 gadiem
Kreipāns, protams, līmenī! Ne vārdu nepateica, ka Rastorgujevs strauji sāk zaudēt ātrumu, tikai nolasa ciparus!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-18 14:01, pirms 6 gadiem
Izskatās, ka gadījies smagāks kritiens un kāda trauma pat varētu būt

  +5 [+] [-]

, 2018-02-18 14:01, pirms 6 gadiem
nopirktais suns rakstīja: Kreipāns, protams, līmenī! Ne vārdu nepateica, ka Rastorgujevs strauji sāk zaudēt ātrumu, tikai nolasa ciparus!
Kreipānam jau sen laiks iet pensijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2018-02-18 14:02, pirms 6 gadiem
3 kļūdas 4 šaušanās Andrejam ir pat labs rezultāts. Eberhards ar 3 soda apļiem dabūja 6.vietu.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-18 14:02, pirms 6 gadiem
Kaut kas Andrejam ir jāmaina..cik ilgi var neveikties..,nu kaut kas nav ar viņu kārtībā!

 +12 [+] [-]

, 2018-02-18 14:02, pirms 6 gadiem
smieklīgi, ka delfos jau sen varēja izlasīt, ka Andrejs nokrita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 14:02, pirms 6 gadiem
Piekāšu to LTV 7 -- Biatlonu redzu , bet kas ar rastiju notiek nav ne mazākās sajēgas

  -2 [+] [-]

, 2018-02-18 14:03, pirms 6 gadiem
Ja ne slikta šaušana, tad kaut kas cits.
Eh, labi ka kārtējo reizi nesacerējos. Takā nav baigā nožēla.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: D-Mob

  +8 [+] [-]

, 2018-02-18 14:04, pirms 6 gadiem
Kāda jēga Toļikam tupēt TV komentētāju kabūzī tur uz vietas? Ciparus kompī mēs arī redzam

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 14:04, pirms 6 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Furkada heiteriem tāds abloms šodien.
Iedzer labāk pienu, ieēd biezpienu, runā, ka prāts attīstās!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 14:05, pirms 6 gadiem
Kapitāls olimpiādes noslēgums. Labi ka neskatijos. Tikai caur ibudata...
Kas tur viņam ar ātrumu. Nokrita vai

 +20 [+] [-]

, 2018-02-18 14:06, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Autor, Paldies par pareizo virsrakstu, beidzot kāds ir beidzis mīzt SC!!
Bet šausjmas, jāmet miers karjerai, paldies par vienu medaļu, mājās vari arī nebraukt, man ir Kauns
Ej nomirsti! Ja Rastorgujevs beigtu karjeru, tad LV vīriešu biatlonu varētu klapēt ciet uz gadiem 5-10! Mums līdzjutējiem Rastorgujevs šajā grūtajā brīdī būtu tieši otrādi - jāatbalsta neveiksmēs nevis jānolej ar dubļiem!

     [+] [-]

, 2018-02-18 14:06, pirms 6 gadiem
Spriežot pēc laikiem, tad tur vairāki ir krituši!

  +4 [+] [-]

, 2018-02-18 14:06, pirms 6 gadiem
jā, Kreipāns jau te tiek pieminēts. Piekritīšu, tas bija muļķīgi, ne ar vārdu nepieminēt Andrejam neraksturīgo atpalikšanu.

 +12 [+] [-]

, 2018-02-18 14:07, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Autor, Paldies par pareizo virsrakstu, beidzot kāds ir beidzis mīzt SC!!
Bet šausjmas, jāmet miers karjerai, paldies par vienu medaļu, mājās vari arī nebraukt, man ir Kauns
Labāk pats kaunies un nej no mājas ārā. Rastijs vēl sevi pierādīs!

 +20 [+] [-]

, 2018-02-18 14:07, pirms 6 gadiem
Kreipānu neaiztieciet- rīt viņš palasīs Sport Ekspress un visu izskaidros.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-18 14:07, pirms 6 gadiem
Super finiss! Uz mirkli man pat likaas, ka Schemps vinneeja.

Muuseejais kaa parasti

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 14:08, pirms 6 gadiem
Aste rakstīja: Kāda jēga Toļikam tupēt TV komentētāju kabūzī tur uz vietas? Ciparus kompī mēs arī redzam
Rīmenis tāds pats, to vairāk varētu saukt par takšķēšanu nevis komentēšanu.

     [+] [-]

, 2018-02-18 14:08, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Spriežot pēc laikiem, tad tur vairāki ir krituši!
Tas krieviņš ar kuru kopā Rastijs bija pēc 2. šaušanas arī ļooti strauji zaudēja laiku, bet vēlāk gan atguvās.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 14:09, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kreipānu neaiztieciet- rīt viņš palasīs Sport Ekspress un visu izskaidros.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-18 14:10, pirms 6 gadiem
Rastorgujevs ir laba līmeņa biatlonists (pie tam ļoti augstas konkurences sporta veidā) - bet nekas vairāk, nekas mazāk. Tas, ka viņam apkārt tika sabūvētas medaļu cerības, nebija nekādi realitātē balstīts.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 14:10, pirms 6 gadiem
Rastargujevs trasē krita..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-18 14:10, pirms 6 gadiem
kā suņiem parāda kaulu tā šie klāt!

  -3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:12, pirms 6 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Parasti ar tik labu šaušanu Andrejs būtu TOP 10 kā minimums. Šodien pat būtu varējis par bronzu cīnīties. Nesaprotu, kas notika
3 kļūdas ir laba šaušana ?

  +5 [+] [-]

, 2018-02-18 14:12, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Autor, Paldies par pareizo virsrakstu, beidzot kāds ir beidzis mīzt SC!!
Bet šausjmas, jāmet miers karjerai, paldies par vienu medaļu, mājās vari arī nebraukt, man ir Kauns
Nu kādēļ tu esi tāds pi*ars? Kauns.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:13, pirms 6 gadiem
zigmārs112 rakstīja: 3 kļūdas ir laba šaušana ?
Eberhards ar 3 kļūdām ir 6.vietā..

  +7 [+] [-]

, 2018-02-18 14:13, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Rīmenis tāds pats, to vairāk varētu saukt par takšķēšanu nevis komentēšanu.
Nesaku, ka Kreipāns vai Rīmenis ir baigi labie komentētāji, bet nu reāli vienam to darīt šādā dinamiskā sporta veidā kā biatlons ir ļoti grūti. Pamēģini pati skatoties izslēgt skaņu un nokomentēt sacensības, paralēli sekojot visiem datiem utt. Reāli vajag 2 cilvēkus - vienu, kurš komentē par notiekošo TV ekrānos, otrs, kurš seko datiem un analizē kas un kā.

     [+] [-]

, 2018-02-18 14:15, pirms 6 gadiem
EddyRe rakstīja: Eberhards ar 3 kļūdām ir 6.vietā..
viņš jau ļoti labs slēpotājsu un ātri šauj.

  +5 [+] [-]

, 2018-02-18 14:16, pirms 6 gadiem
zigmārs112 rakstīja: 3 kļūdas ir laba šaušana ?
Zinot Andreja slēpojumu, tas ir ļoti labi. Iepriekšējā masu startā bija 9 kļūdas...

  -4 [+] [-]

, 2018-02-18 14:17, pirms 6 gadiem
atkal dāuņi nolasījušie un nodirsh komentētājus. Kas jums traucē skatīties pa Eurosport biatlonu vai nespējāt nopirkt ekonomisko latelekom televīziju
?

  +6 [+] [-]

, 2018-02-18 14:17, pirms 6 gadiem
Kaut kā sen nebiju skatījies sportu pa LTV kanāliem un esmu ļoti pārsteigts, ka mūsu bijušie komentētāji - dūži ir regresējuši nevis progresējuši, ko Kreipāns ko Rīmenis, agrāk abus bija diezgan interesanti klausīties (gadus 15-20 atpakaļ) jo stāstīja kādus interesantus faktus par sportu, par sportistiem, pedevām pat tajā laikā, kad informācija bija visai grūti pieejama, nevis kā tagad, jebko var atrast internetā... Esmu nepatīkami izbrīnīts, bet tas liecina tikai par konkurences trūkumu, jo acīmredzot jaunie nevar pat tik... Bēdīgi.

     [+] [-]

, 2018-02-18 14:18, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Tie kas saka ka krita, paskaidrojiet man cik reizes vinsh tur iisti krita un kapec operatori neko neparadija???
Šodien laikam ej uz kkādu aplauzienu rekordu.

     [+] [-]

, 2018-02-18 14:18, pirms 6 gadiem
Latvieši, ko jūs sprēgājat? Uz kāda pamata jūs cerējāt uz medaļu vai kaut vai vietu desmitniekā? Stabils Andreja rezultāts šajā olimpiādē, ņemot vērā sezonas rezultātus!
Slēpts komentārs: DaMarcus

  +2 [+] [-]

, 2018-02-18 14:19, pirms 6 gadiem
žēl, ka tik neveiksmīgs starts OS

  +2 [+] [-]

, 2018-02-18 14:19, pirms 6 gadiem
MatchTv krievu komentētājs teica,ka gribot ētrā Bļ... teikt ... krievu sportists paņemts ar pozitīvu dopinga analīzi un 24h laikā vēl B proves ... ja ir pozitīvas,tas nozīme diskābeli visai izlasei ... attiecīgi mums vēl spīd bronza skeletonā ... gaidam ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:20, pirms 6 gadiem
c-melo rakstīja: Latvieši, ko jūs sprēgājat? Uz kāda pamata jūs cerējāt uz medaļu vai kaut vai vietu desmitniekā? Stabils Andreja rezultāts šajā olimpiādē, ņemot vērā sezonas rezultātus!
Tieši tā

  +3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:22, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Nesaku, ka Kreipāns vai Rīmenis ir baigi labie komentētāji, bet nu reāli vienam to darīt šādā dinamiskā sporta veidā kā biatlons ir ļoti grūti. Pamēģini pati skatoties izslēgt skaņu un nokomentēt sacensības, paralēli sekojot visiem datiem utt. Reāli vajag 2 cilvēkus - vienu, kurš komentē par notiekošo TV ekrānos, otrs, kurš seko datiem un analizē kas un kā.
Izbeidz, cilvēkiem ir aptuveni 30+ gadu pieredze, otrkārt, viņiem tomēr uzdevums ir sekot līdzi mūsu sportistiem, kuru nav ne 10 ne par 3... Nu te aistāvēt kādu ir smieklīgi... piedevām Kreipānam, paklusēt ēterā tas ir ierasts pasākums... un sevišķi runājot par biatlonu, visa live statistika ir pieejama pat parastam cilvēkam mobīlajā telefonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-18 14:25, pirms 6 gadiem
dsks rakstīja: MatchTv krievu komentētājs teica,ka gribot ētrā Bļ... teikt ... krievu sportists paņemts ar pozitīvu dopinga analīzi un 24h laikā vēl B proves ... ja ir pozitīvas,tas nozīme diskābeli visai izlasei ... attiecīgi mums vēl spīd bronza skeletonā ... gaidam ...
kērlingists meldoniju ēdis...par visu oāristu dsq , gan neviens nerunā.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:26, pirms 6 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: ceri vien
Kad tad rakstīsi iesniegumu par Putina apvainošanu?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 14:26, pirms 6 gadiem
dsks rakstīja: MatchTv krievu komentētājs teica,ka gribot ētrā Bļ... teikt ... krievu sportists paņemts ar pozitīvu dopinga analīzi un 24h laikā vēl B proves ... ja ir pozitīvas,tas nozīme diskābeli visai izlasei ... attiecīgi mums vēl spīd bronza skeletonā ... gaidam ...
iemet linku?

  +3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:27, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Nesaku, ka Kreipāns vai Rīmenis ir baigi labie komentētāji, bet nu reāli vienam to darīt šādā dinamiskā sporta veidā kā biatlons ir ļoti grūti. Pamēģini pati skatoties izslēgt skaņu un nokomentēt sacensības, paralēli sekojot visiem datiem utt. Reāli vajag 2 cilvēkus - vienu, kurš komentē par notiekošo TV ekrānos, otrs, kurš seko datiem un analizē kas un kā.
Pilnīgi piekrītu. Par Kreipānu viss ir skaidrs, viņš pat kad jaunāks bija, īsti nespēja nekad izsekot biatlonā notiekošajam un tas tiešām arī ir tik dinamisks sports, ka tur ar vienu komentētāju nepietiek, lai visu pamanītu. Šajā gadījumā gan savā vienīgā sportista laiku anomālijas vismaz pamanīt viņam vajadzēja, arī esot tur vienam.
Ja par Rīmeni, tad tur gan galīgā tūtē, cik gadus viņš jau reni komentē, bet joprojām runā apmēram tā, kā es varētu runāt - kā cilvēks, kas neko sīkāk par konkrēto sportu ne zin, ne saprot, ko redz, to stāsta. Un tur viņi visi reizē nebrauc pa reni lejā.. Katrā ziņā, sporta komentēšanā mums katastrofāli trūkst svaigas un jaunas asinis, un vēl ir jautājums par to, vai mums tiešām viņu nav, vai arī vecie ir tā iesēdušies savās siltajās vietās, ka neviens jaunais tur pat tuvumā īsti nevar tikt.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:31, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Par Kreipānu viss ir skaidrs, viņš pat kad jaunāks bija, īsti nespēja nekad izsekot biatlonā notiekošajam un tas tiešām arī ir tik dinamisks sports, ka tur ar vienu komentētāju nepietiek, lai visu pamanītu. Šajā gadījumā gan savā vienīgā sportista laiku anomālijas vismaz pamanīt viņam vajadzēja, arī esot tur vienam.
Ja par Rīmeni, tad tur gan galīgā tūtē, cik gadus viņš jau reni komentē, bet joprojām runā apmēram tā, kā es varētu runāt - kā cilvēks, kas neko sīkāk par konkrēto sportu ne zin, ne saprot, ko redz, to stāsta. Un tur viņi visi reizē nebrauc pa reni lejā.. Katrā ziņā, sporta komentēšanā mums katastrofāli trūkst svaigas un jaunas asinis, un vēl ir jautājums par to, vai mums tiešām viņu nav, vai arī vecie ir tā iesēdušies savās siltajās vietās, ka neviens jaunais tur pat tuvumā īsti nevar tikt.
tāda pati kā Henrijs un Namejs esi
Labāk priecājies ,ka redzi vispār mačus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-18 14:31, pirms 6 gadiem
como, tas biatlona tiesraide teksta bija ...

  +4 [+] [-]

, 2018-02-18 14:32, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Par Kreipānu viss ir skaidrs, viņš pat kad jaunāks bija, īsti nespēja nekad izsekot biatlonā notiekošajam un tas tiešām arī ir tik dinamisks sports, ka tur ar vienu komentētāju nepietiek, lai visu pamanītu. Šajā gadījumā gan savā vienīgā sportista laiku anomālijas vismaz pamanīt viņam vajadzēja, arī esot tur vienam.
Ja par Rīmeni, tad tur gan galīgā tūtē, cik gadus viņš jau reni komentē, bet joprojām runā apmēram tā, kā es varētu runāt - kā cilvēks, kas neko sīkāk par konkrēto sportu ne zin, ne saprot, ko redz, to stāsta. Un tur viņi visi reizē nebrauc pa reni lejā.. Katrā ziņā, sporta komentēšanā mums katastrofāli trūkst svaigas un jaunas asinis, un vēl ir jautājums par to, vai mums tiešām viņu nav, vai arī vecie ir tā iesēdušies savās siltajās vietās, ka neviens jaunais tur pat tuvumā īsti nevar tikt.
VNK Visi tie komenteetaaji komeentee pa daudz sporta veidu un beigaas tapeec sanaak 1 ar -

  -3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:32, pirms 6 gadiem
Gaidu jau Sporta Studiju pēc olimpiādes:

Un Martins! Skeletona karalis. Pēdējais brauciens. Iespējams pēdējais tik fantastiskajā karjerā. (...) Kļūda pēdējā braucienā. Tik sāpīgā kļūda iespējams karjeras pēdējā braucienā. Bet mūsu Martins kā vienmēr. Neraudāja. Un pieņēma visu notiekošo.

Un Andrejs. Piedzīvojot smagu kritienu. Nepadevās, jo tieši tāds ir viņa raksturs. Ar smagu kritienu un smagiem pleciem! Sasniedza finišu.

Par kaut kādu drāmas pulciņu pārvērtušies sen jau. Latvijas līmenī hattrick nav nekāda baigā alternatīva, bet nu labāk tos, nekā to bībeles bučotāju Dieva mīlētāju pulciņu klausīties.
Nez... varbūt vēl kāds to ievērojis. Ka iet nedaudz pārmērīgi, manuprāt.

     [+] [-]

, 2018-02-18 14:32, pirms 6 gadiem
Varbut Kreipanam kungam pienacis laiks beigt komentet augsta limena ziemas sporta speles.

Kaitinosi!

Komentejot- par musejiem vienmer aizmirst!

Vai tiesam vienam komentetajam ir jakomente 90% no sporta parraidem??? 👀

     [+] [-]

, 2018-02-18 14:33, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Par Kreipānu viss ir skaidrs, viņš pat kad jaunāks bija, īsti nespēja nekad izsekot biatlonā notiekošajam un tas tiešām arī ir tik dinamisks sports, ka tur ar vienu komentētāju nepietiek, lai visu pamanītu. Šajā gadījumā gan savā vienīgā sportista laiku anomālijas vismaz pamanīt viņam vajadzēja, arī esot tur vienam.
Ja par Rīmeni, tad tur gan galīgā tūtē, cik gadus viņš jau reni komentē, bet joprojām runā apmēram tā, kā es varētu runāt - kā cilvēks, kas neko sīkāk par konkrēto sportu ne zin, ne saprot, ko redz, to stāsta. Un tur viņi visi reizē nebrauc pa reni lejā.. Katrā ziņā, sporta komentēšanā mums katastrofāli trūkst svaigas un jaunas asinis, un vēl ir jautājums par to, vai mums tiešām viņu nav, vai arī vecie ir tā iesēdušies savās siltajās vietās, ka neviens jaunais tur pat tuvumā īsti nevar tikt.
Par Rīmeni gan nezinu- daudz visādas inside informācijas izklāsta, šķietami drēbi pārzina. Lai gan bērnībā arī Kreipānam mutē skatījos, kapēr pašam šādas tādas zināšanas neradās.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:34, pirms 6 gadiem
pats kronis visam MELDERIS - Triiskaarsaa aksela exspert
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-02-18 14:38, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Par Kreipānu viss ir skaidrs, viņš pat kad jaunāks bija, īsti nespēja nekad izsekot biatlonā notiekošajam un tas tiešām arī ir tik dinamisks sports, ka tur ar vienu komentētāju nepietiek, lai visu pamanītu. Šajā gadījumā gan savā vienīgā sportista laiku anomālijas vismaz pamanīt viņam vajadzēja, arī esot tur vienam.
Ja par Rīmeni, tad tur gan galīgā tūtē, cik gadus viņš jau reni komentē, bet joprojām runā apmēram tā, kā es varētu runāt - kā cilvēks, kas neko sīkāk par konkrēto sportu ne zin, ne saprot, ko redz, to stāsta. Un tur viņi visi reizē nebrauc pa reni lejā.. Katrā ziņā, sporta komentēšanā mums katastrofāli trūkst svaigas un jaunas asinis, un vēl ir jautājums par to, vai mums tiešām viņu nav, vai arī vecie ir tā iesēdušies savās siltajās vietās, ka neviens jaunais tur pat tuvumā īsti nevar tikt.
tad kāpēc tu nekomentē Kreipāna vietā...pamuļķi....taisies rīt uz savu gateri un beidz dzert....
Kreipāns un Rīmenis,kā ari pārejie sporta komentētāji ir ļoti labā līmenī....jo ,ja būu slikti,tad jūs tur būtu nejēgas.bet ar 8 klašu izglītībujūsu virsotne ir gatera strādnieks..tādi eksperti....
Jūs te visi kopā par sportu zinat 0,0001% ko zina Kreipāns...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 14:40, pirms 6 gadiem
cesinieks777 rakstīja: tad kāpēc tu nekomentē Kreipāna vietā...pamuļķi....taisies rīt uz savu gateri un beidz dzert....
Kreipāns un Rīmenis,kā ari pārejie sporta komentētāji ir ļoti labā līmenī....jo ,ja būu slikti,tad jūs tur būtu nejēgas...tādi eksperti....
Jūs te visi kopā par sportu zinat 0,0001% ko zina Kreipāns...
Visiem viniem miinuss - straadaa LTV - NEVAR ATLAUTIES SULIIGI IZTEIKTIES
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:43, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Par Kreipānu viss ir skaidrs, viņš pat kad jaunāks bija, īsti nespēja nekad izsekot biatlonā notiekošajam un tas tiešām arī ir tik dinamisks sports, ka tur ar vienu komentētāju nepietiek, lai visu pamanītu. Šajā gadījumā gan savā vienīgā sportista laiku anomālijas vismaz pamanīt viņam vajadzēja, arī esot tur vienam.
Ja par Rīmeni, tad tur gan galīgā tūtē, cik gadus viņš jau reni komentē, bet joprojām runā apmēram tā, kā es varētu runāt - kā cilvēks, kas neko sīkāk par konkrēto sportu ne zin, ne saprot, ko redz, to stāsta. Un tur viņi visi reizē nebrauc pa reni lejā.. Katrā ziņā, sporta komentēšanā mums katastrofāli trūkst svaigas un jaunas asinis, un vēl ir jautājums par to, vai mums tiešām viņu nav, vai arī vecie ir tā iesēdušies savās siltajās vietās, ka neviens jaunais tur pat tuvumā īsti nevar tikt.
Nu tas jau gaumes jautājums. Man mūsējos visvairāk traucē, ka ir tāda monotona runāšana, ja vēl kkas garlaicīgāks patrāpās, tad baigi uz miegu velk Bet nu tāda mūsu mentalitāte. Par informāciju man pa lielam vienalga - šajā laikmetā visu pats vari atrast. Piemēram man ļoti patīk pa youtube renes sportus kā džeki komentē, lai gan principā viņi arī visu laiku vienu un to pašu posmu no posma maļ. Bet ir azarts džekiem iekšā un tas pievelk mani pie ekrāna.
Par jauniem grūti teikt - nedomāu, ka tur kāda sazvērestība, ka kreipis nevienu nelaiž savā vietā.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 14:43, pirms 6 gadiem
cesinieks777 rakstīja: Kreipāns un Rīmenis,kā ari pārejie sporta komentētāji ir ļoti labā līmenī...

  +5 [+] [-]

, 2018-02-18 14:45, pirms 6 gadiem
normaali Riimenis un Kreipaans komentee, ko var raudaat? labaak lai liek Auzinu kautkaadu? es labaak klausos ko Kreipaans tur staasta par sportistu vecmammam nevis kautkaadus jauneklus, kas neko nerubii attiecigaja sporta. Kreipaans un Riimenis taada klasika jau, pierastas taas balsis

  +3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:46, pirms 6 gadiem
cesinieks777 rakstīja: tad kāpēc tu nekomentē Kreipāna vietā...pamuļķi....taisies rīt uz savu gateri un beidz dzert....
Kreipāns un Rīmenis,kā ari pārejie sporta komentētāji ir ļoti labā līmenī....jo ,ja būu slikti,tad jūs tur būtu nejēgas.bet ar 8 klašu izglītībujūsu virsotne ir gatera strādnieks..tādi eksperti....
Jūs te visi kopā par sportu zinat 0,0001% ko zina Kreipāns...
To ko zina Kreipāns, ļoti bieži neviens nekad nav zinājis, pat pieminētais sportists ne. Augstākā pilotāža.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:46, pirms 6 gadiem
Bet Kreipānam ir labs balss tembrs- kompensē visu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-02-18 14:47, pirms 6 gadiem
cesinieks777 rakstīja: tad kāpēc tu nekomentē Kreipāna vietā...pamuļķi....taisies rīt uz savu gateri un beidz dzert....
Kreipāns un Rīmenis,kā ari pārejie sporta komentētāji ir ļoti labā līmenī....jo ,ja būu slikti,tad jūs tur būtu nejēgas.bet ar 8 klašu izglītībujūsu virsotne ir gatera strādnieks..tādi eksperti....
Jūs te visi kopā par sportu zinat 0,0001% ko zina Kreipāns...
Droši vien priekš Cēsīm ir ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-18 14:50, pirms 6 gadiem
Gan šaušanā bija lēnāks, gan trasē.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:53, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: tāda pati kā Henrijs un Namejs esi
Labāk priecājies ,ka redzi vispār mačus
Ir 2018.gads, kāds "priecājies, ka redzi vispār mačus" Runā tā, it kā būtu kaut kāds 1980.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 14:54, pirms 6 gadiem
AllBlacks rakstīja: Ir 2017.gads, kāds "priecājies, ka redzi vispār mačus" Runā tā, it kā būtu kaut kāds 1980.
Vai ne? Restorānā oficiants arī atnesīs sapuvušu sardeli un pateiks- priecājies, ka vispār ir ko ēst.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:55, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu tas jau gaumes jautājums. Man mūsējos visvairāk traucē, ka ir tāda monotona runāšana, ja vēl kkas garlaicīgāks patrāpās, tad baigi uz miegu velk Bet nu tāda mūsu mentalitāte. Par informāciju man pa lielam vienalga - šajā laikmetā visu pats vari atrast. Piemēram man ļoti patīk pa youtube renes sportus kā džeki komentē, lai gan principā viņi arī visu laiku vienu un to pašu posmu no posma maļ. Bet ir azarts džekiem iekšā un tas pievelk mani pie ekrāna.
Par jauniem grūti teikt - nedomāu, ka tur kāda sazvērestība, ka kreipis nevienu nelaiž savā vietā.
Tāpēc jau saku - tarkšķēšana nevis komentēšana, runā monotoni un visu to, ko mēs paši redzam bet nu labi, ir kā jau man vienalga, vnk šoreiz nolēmu skatīties pa Ltv biatlonu, lai gan PK posmus vienmēr skatījos pa eurosportu, ar to domu, ka mūsējie vairāk pa sekos Andrejam līdz.. Intereses pēc kkad vēlāk uzslegsu eurosport biatlona pārraidi pēc otrās šaušanas, nebūšu pārsteigta, ja viņi ko vairāk par to epizodi izstāstīs.
Ja par sazvērestību, tad es tik pametu ideju bet man grūti noticēt, ka Latvijā, kas ir pilna ar inteliģentiem un talantīgiem cilvēkiem, ar gadiem neatrodas neviens, kas varētu nomainīt mūsu sporta komentēšanas flagmaņus.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-18 14:55, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Ja jau rimenis ar kreipaanu neko nerubi kaa te kepkas breec, tad ko rubi tie Pelavu Gjinamas blauri??? viniem katrs metiens ir biistams un visu laiku kaads kkur lauzhas vartu virziena
Ak tad kāds Dinamo spēles arī vēl skatās?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 14:56, pirms 6 gadiem
Rastijam bij kritiens trasē, tādēļ jau to laiku tā zaudēja.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-18 14:58, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tāpēc jau saku - tarkšķēšana nevis komentēšana, runā monotoni un visu to, ko mēs paši redzam bet nu labi, ir kā jau man vienalga, vnk šoreiz nolēmu skatīties pa Ltv biatlonu, lai gan PK posmus vienmēr skatījos pa eurosportu, ar to domu, ka mūsējie vairāk pa sekos Andrejam līdz.. Intereses pēc kkad vēlāk uzslegsu eurosport biatlona pārraidi pēc otrās šaušanas, nebūšu pārsteigta, ja viņi ko vairāk par to epizodi izstāstīs.
Nebija nekas par kritienu sīkāk eirosportā un neparādīja arī šoreiz( it kā visu pārraidi visu redzēju, nepalaidu neko garām)...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 14:59, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tāpēc jau saku - tarkšķēšana nevis komentēšana, runā monotoni un visu to, ko mēs paši redzam bet nu labi, ir kā jau man vienalga, vnk šoreiz nolēmu skatīties pa Ltv biatlonu, lai gan PK posmus vienmēr skatījos pa eurosportu, ar to domu, ka mūsējie vairāk pa sekos Andrejam līdz.. Intereses pēc kkad vēlāk uzslegsu eurosport biatlona pārraidi pēc otrās šaušanas, nebūšu pārsteigta, ja viņi ko vairāk par to epizodi izstāstīs.
Ja par sazvērestību, tad es tik pametu ideju bet man grūti noticēt, ka Latvijā, kas ir pilna ar inteliģentiem un talantīgiem cilvēkiem, ar gadiem neatrodas neviens, kas varētu nomainīt mūsu sporta komentēšanas flagmaņus.
Nu pimēram britu eirosport komentētāji jau par britiem vispār tikpatkā neko nesaka, neseko līdzi, ja tie pa spici neiet.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-18 15:00, pirms 6 gadiem
Labi, nav ko te Kreipānu arī pārāk nolikt. Kopumā es uzskatu, ka viņš ir ļoti cienījams komentētājs un ir viņu patīkami klausīties (Rīmeņa dīvaino pļāpāšanu gan knapi varu panest), vienkārši olimpiskajās spēlēs mūsu pašu sportista neierastu atpalicību varētu vēlēties komentētāju pieminam, nav jau uzreiz jāizskaidro, bet ok.

  +5 [+] [-]

, 2018-02-18 15:04, pirms 6 gadiem
Kreipāns ir klasika, par to vispār nav runas, bet viņam nevajadzētu mēģināt būt par korķi visām pudelēm. Tā pati slēpošanas stafete no rīta, kur čaļi slēpo 40km, viņš var savā mierīgajā tempā izrunāties, izstāstīt visādus vēstures notikumus un arī pamanīt izmaiņas, nekādu pretenziju, cik paskatījos viss ļoti labi un jauki.

     [+] [-]

, 2018-02-18 15:07, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu pimēram britu eirosport komentētāji jau par britiem vispār tikpatkā neko nesaka, neseko līdzi, ja tie pa spici neiet.
Nu kalnu slēpošana, šie par savu Raidingu vien runā, kā ir citur, neesmu ievērojusi.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-18 15:08, pirms 6 gadiem
FUŅA, ko teiksi???

     [+] [-]

, 2018-02-18 15:08, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nebija nekas par kritienu sīkāk eirosportā un neparādīja arī šoreiz( it kā visu pārraidi visu redzēju, nepalaidu neko garām)...
Nu tad neskatīšos

  -3 [+] [-]

, 2018-02-18 15:38, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Gaidu jau Sporta Studiju pēc olimpiādes:

Un Martins! Skeletona karalis. Pēdējais brauciens. Iespējams pēdējais tik fantastiskajā karjerā. (...) Kļūda pēdējā braucienā. Tik sāpīgā kļūda iespējams karjeras pēdējā braucienā. Bet mūsu Martins kā vienmēr. Neraudāja. Un pieņēma visu notiekošo.

Un Andrejs. Piedzīvojot smagu kritienu. Nepadevās, jo tieši tāds ir viņa raksturs. Ar smagu kritienu un smagiem pleciem! Sasniedza finišu.


Par kaut kādu drāmas pulciņu pārvērtušies sen jau. Latvijas līmenī hattrick nav nekāda baigā alternatīva, bet nu labāk tos, nekā to bībeles bučotāju Dieva mīlētāju pulciņu klausīties.
Nez... varbūt vēl kāds to ievērojis. Ka iet nedaudz pārmērīgi, manuprāt.

Ir, ir tā kā Tu raksti.
Da vispār tas renes sports ir parodija ne sports. Sacensības, kurš pa kluso labākus bleķus uzkals pirms OS sezonā. Skeletonā drīz varēs pailaist tās ragutiņas lejā un pamērīt laikus un izdalīt medaļas. Sievietēm skeletonā jau nu tur vispār par kkādiem godīgas konkurences principiem runāt nav vērts.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-18 15:39, pirms 6 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Furkada heiteriem tāds abloms šodien.
upesdegli1 Esmu Martēna fans bijis vienmēr, bet, ja tev prieku sagādā citu izsmiešana (apdirshana), tad tā nav laba rakstura iezīme. Ceru, ka ar laiku piestrādāsi pie savas personības kvalitātes un līdz ar to uzlabosies attieksme pret tiem kuriem veicies mazāk!

     [+] [-]

, 2018-02-18 15:52, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja:
Ir, ir tā kā Tu raksti.
Da vispār tas renes sports ir parodija ne sports. Sacensības, kurš pa kluso labākus bleķus uzkals pirms OS sezonā. Skeletonā drīz varēs pailaist tās ragutiņas lejā un pamērīt laikus un izdalīt medaļas. Sievietēm skeletonā jau nu tur vispār par kkādiem godīgas konkurences principiem runāt nav vērts.
Kas sieviešu skeletonā bija negodīgāks kā pārējā renē?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 15:54, pirms 6 gadiem
Tomēr slēpju smērētāji šoreiz nolaiduši lažu
'Delfi' Phjončhanā: Rastorgujevs vaino slikti...

     [+] [-]

, 2018-02-18 15:56, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Kas sieviešu skeletonā bija negodīgāks kā pārējā renē?
NEGODIIGI BIJA TAS KA RIIMENIS RUNNAAJA MAZAAK , JO VEEROJA TOS LEZBIESU KERMENUS ....

     [+] [-]

, 2018-02-18 16:00, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Kas sieviešu skeletonā bija negodīgāks kā pārējā renē?
Tur vēl drausmīgāk bija redzams, cik kļūdaini un ar sliktiem startiem brauc līderes, bet finišā vis ok. Večiem tad vismaz Jungs pa trasi kā Dievs lidoja un starts arī labs, tik vien kā brits no pagraba izlīda.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 16:09, pirms 6 gadiem
nožēlojami...

     [+] [-]

, 2018-02-18 17:11, pirms 6 gadiem
Iedomājieties, kā Rastijs slēpotu, ja visus mērķus sašautu!?! Lidotu pa trasi!!! Vienmēr esošās kļūdas šaušanā neveicina kāju (lasi-slēpošanas) ātrumu........, bet, ja tomēr vēl mēģina joņot kā teļš uz dzirdīšanu, tad nākamā šaušana "would be catasrofe"!

     [+] [-]

, 2018-02-18 17:21, pirms 6 gadiem
Visu laiku esmu Andreja sniegumu centies izprast un nekritizēt,bet nu jau tiešām sāk riktīgi piegriezties.

     [+] [-]

, 2018-02-18 17:23, pirms 6 gadiem
Viedoklis: Anatolijs un Rīmenis ir vnk Lieliski komentētāji un stāstniek, bet TIKAI atšķaidītā veidā kopā ar vēl kādu Ķipuru, auziņbuļu da jebko, kas viņu vārsmas piebremzē, sadala, netieši ierobežo, veidojot sakarīgu dialogu un pārraidi kopumā.

     [+] [-]

, 2018-02-18 17:30, pirms 6 gadiem
Es teiktu, ka jaunie komentētāji ir vēl traģiskāks variants par Kreipānu vai Rīmeni! Kas tad tur mums ir par sporta žurnālistiem LTV Auziņš, vēl lielāka traģēdijā, patētiskais Tripāns, ziepētājs Ošenieks, sporta žurnālistikā mums ir liels vakums, es nevaru nosaukt nevienu normālu sporta žurnālistu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:35, pirms 6 gadiem
Rastij mēs ar Tevi!! Ticēšu Tev līdz beigsi karjeru! Par Lielu Latviju!!

     [+] [-]

, 2018-02-18 20:14, pirms 6 gadiem
Izskatās, ka mīkla ar lēnajiem pēdējiem apļiem ir atminēta un šodien tā bija vispār ārprātīgi švakas slēpes...

     [+] [-]

, 2018-02-18 20:15, pirms 6 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Es teiktu, ka jaunie komentētāji ir vēl traģiskāks variants par Kreipānu vai Rīmeni! Kas tad tur mums ir par sporta žurnālistiem LTV Auziņš, vēl lielāka traģēdijā, patētiskais Tripāns, ziepētājs Ošenieks, sporta žurnālistikā mums ir liels vakums, es nevaru nosaukt nevienu normālu sporta žurnālistu!
Kāda vaina, kad Auziņš ar Danu Jansonu komentē frīstailu!

     [+] [-]

, 2018-02-18 20:29, pirms 6 gadiem
Komentētāju līmeni nosaka atalgojums.
Esmu drošs, ka esošie piecieš atalgojumu, kas diez vai ir virs 1000 uz rokas, jo zina, ka reizi 2 gados ir OS + vēl kāds labs izbrauciens!UN tā ir mulzu motivācija turēties darbiņā!