Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

F1 sezona startē ar Verstapena bezierunu uzvaru, starp pārējiem ātrākie "Ferrari" piloti

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

F1 sezona startē ar Verstapena bezierunu uzvaru, starp pārējiem ātrākie "Ferrari" piloti
Makss Verstapens. Foto: AFP/Scanpix

Šodien Bahreinā sākusies F1 2024. gada sezona. Pirmajā posmā neapstrīdamu uzvaru izcīnīja "Red Bull" pilots Makss Verstapens, bet uz goda pjedestāla otrā pakāpiena kāpa viņa komandas biedrs Serhio Peress. Trešo un ceturto vietu sadalīja "Ferrari" piloti.

Kvalifikācijas uzvarētājs Makss Verstapens pirmajā līkumā nosargāja vadību, un sacensību turpinājumā viņa uzvara vairs netika apdraudēta. Desmit apļos "Red Bull" līderis pārsvaru pār tuvākajiem sekotājiem palielināja līdz desmit sekundēm un turpinājumā varēja neriskēt.

Trīs gadus pēc kārtas par čempionu kļuvušais Verstapens pagājušajā sezonā uzvarēja 19 no 22 posmiem. Vēl divos ātrākais bija viņa komandas biedrs Serhio Peress, kurš Bahreinā ierindojās otrajā vietā. Šodien trešais bija Karloss Sainss, un "Ferrari" pilots pērn bija vienīgais uzvarētājs, kurš nepārstāv "Red Bull".

Kvalifikācijā otro vietu izcīnīja "Ferrari" pilots Šarls Leklērs, kurš sacīkstes sākumā turējās aiz Verstapena. Taču Monako sportista vadītajai formulai pārlieku bieži bloķējās priekšējie riteņi. Jau trešajā aplī Leklēru pa ārmalu apsteidza "Mercedes" pilots Džordžs Rasels, drīz pēc tam viņu apsteidza arī Peress, kam sekoja piekāpšanās arī komandas biedram Sainsam.

Pēc pirmā boksu apmeklējuma Peress tika garām Raselam, bet turpinājumā brits zaudēja arī abiem "Ferrari" braucējiem. Desmit apļus līdz beigām Rasels kļūdījās un izbrauca ārpus trases, tādējādi garām palaižot Leklēru, kurš sezonu sāka ar ceturto vietu. Piektais Rasels, bet sestais – Lando Noriss no "McLaren" komandas.

F1 sezona startēja ar sadursmi pirmā apļa ievadā. Visvairāk cieta Niko Hilkenbergs, kurš kvalifikācijā ierindojās desmitajā vietā. Vācieša vadītajai formulai cieta priekšējais antispārns, līdz ar to uzreiz vajadzēja doties boksos un atvadīties no cīņas par punktiem.

Nākamajā sestdienā sezona turpināsies ar Saūda Arābijas "Grand Prix", kam sekos pārcelšanās uz Austrāliju. Pirmais Eiropas posms gaidāms 19. maijā Imolā, Itālijā.

1 2 42 komentāri

     [+] [-]

, 2024-03-02 18:54, pirms 10 mēnešiem
Skaidrs, var sezonas abonementu nepirkt. Paldies un atā līdz nākamajai sezonai!

  +3 [+] [-]

, 2024-03-02 19:06, pirms 10 mēnešiem
Interesantāk ir skatīties kā krāsa žūst...

  +2 [+] [-]

, 2024-03-02 19:08, pirms 10 mēnešiem
Fonā uzlikt nav ne vainas, bet baigi sekot līdzi tur nebija jēgas, viss skaidrs pēc pirmajiem apļiem.

  -1 [+] [-]

, 2024-03-02 19:09, pirms 10 mēnešiem
Kopš kura laika šis cirks ir sestdienā??? Pamodos, ieslēdzu tv, iet f1, pirmā doma: bļ.., svētdiena

  +1 [+] [-]

, 2024-03-02 19:12, pirms 10 mēnešiem
Labdien, zilie rakstīja: Kopš kura laika šis cirks ir sestdienā??? Pamodos, ieslēdzu tv, iet f1, pirmā doma: bļ.., svētdiena
Tas saistīts ar ramadāna laiku arābu zemēs

  -2 [+] [-]

, 2024-03-02 19:12, pirms 10 mēnešiem
F1 vēl var glābt, ja iedod diskābeli RB, tad var turpināt skatīties šo šovu. Bet tā...vienīgā intriga būs par to, kurš būs 3 vietā un vai Peress izturēs tik garu sezonu bez lieliem kāšiem. 🤷‍♂️🥱

     [+] [-]

, 2024-03-02 19:13, pirms 10 mēnešiem
Converse87 rakstīja: Tas saistīts ar ramadāna laiku arābu zemēs
Paldies par sakarīgu atbildi. A ko, citus gadus ramadāna nebija?

     [+] [-]

, 2024-03-02 19:19, pirms 10 mēnešiem
Labdien, zilie rakstīja: Paldies par sakarīgu atbildi. A ko, citus gadus ramadāna nebija?
Katru gadu ramadāna laiki mainās, tāpat kā gavēnis kristiešiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-02 19:20, pirms 10 mēnešiem
regjis rakstīja: Kopumā ne pārāk interesanta gonka ar paredzamu uzvarētāju, bet nu tie "komentētāji" ārpus katras kritikas. Tiešām absolūti nebaudāma komentēšana, tas humors, ko viņi cenšas pasniegt ir briesmīgs, beigās runāšana pa virsu noslēguma intervijām arī galīgi garām. Lūdzu atpakaļ Aldi Putniņu. Komentēšanas kvalitātes starpība ir milzīga starp šiem pseidoekspertiem un AP.
Tak normāli komentēja, beidz raudāt

  -2 [+] [-]

, 2024-03-02 19:23, pirms 10 mēnešiem
Nu šitā F1 ātri pazaudēs uzdzīto popularitāti. Smieklīgi kā go3 gribēja visiem parādit cik interesants ir F1 un parādīja tipisku sacensību ar intrigu cik sekundes būs starp Maksi un Cheko

  -2 [+] [-]

, 2024-03-02 19:23, pirms 10 mēnešiem
Ieslēdzu uz startu,noskatījos pirmo apli un tad ieslēdzu uz apbalvošanu, vairāk tur nav ko redzēt...

     [+] [-]

, 2024-03-02 19:25, pirms 10 mēnešiem
Labdien, zilie rakstīja: Paldies par sakarīgu atbildi. A ko, citus gadus ramadāna nebija?
Ccitus gadus ir krietni vēlāk, paspēja izbraukt pirms ramadāna un aizbraukt uz Austrāliju. Šogad Lieldienas neierasti agri iekritušas.

  +4 [+] [-]

, 2024-03-02 19:27, pirms 10 mēnešiem
Nu ko, apsveicu Ņuviju un RBR ar kārtējiem tituliem. Runas par taupīšanos bija reālas,pārsvars no 0.4s izauga līdz 1-1.7s brīžiem sacīkstē. Taču visvairāk pārsteidz, tas, kā izdevies uzlabot riepu nodilumu, sarkanie cerēja, ka Hardi būs beigās ātrāki, taču tā nenotika un tikai uz pašam beigām apļi izlīdzinājājās, RBR riepu efektivitāte ir fantastiska.
Principā RBR izmanto to, ko FIA ļauj, ja meršus FIA katru gadu centās bremzēt, tad RBR var par to neuztraukties.

Protams, paliek 1-5% cerība, ka McLAREN, Ferrari, Merši veiks iepriekšējās sezonas McLaren progresu, taču tad jau būs par vēlu, diemžēl.

Merši - sacīkstē ātrums principā labs un progress ar iepriekšējo gadu ir, taču, tas, kas kopumā notika sacīkstes laikā nav iepriecinoši, jau testos mazliet izlīda problēmas ar "bateriju". Raselam pārkarsa motors un nācās samazināt tempu, Hamiltonam pazuda baterija, vēlāk tā lēnu lādējās, principā brīžiem Hamiltons nācās braukt ar 160zs mazāku jaudu, vēlāk salūza sēdeklis nu , kas tāds F1 bieži nenotiek.

Sarkanajiem - kopumā malači, progress labs, sū pitos nesavārīja, taču ar Leklera mašīnas regulējumiem gan, līdz ar ko viņš zaudēja daudz laika un tempa. Pa lielam sarkanie mazliet papriecēja ar savstarpēju cīņu un paldies Ferrari, ka neiejaucās.

Astons, negaidīts tempa kritums sacīkstē, jācer, ka tas bija saistīts ar šķību regulējumu. Strolls šoreiz iepriecināja.

Maki, stabilākais no sniegumiem, lai arī viss neija ideāli, abi, abi braucēji demonstrēja stabilu sniegumu, tāpēc, jācer, ka maki spēs progresēt. Retā komanda, kura nesarūgtināja, lai gan gaidīju mazliet vairāk.

Kopumā gribas uzteikt Žo, ļoti labi aizvadīja sacīksti, sevišķi starts bija wow. Tā turēt.

Mazie buļļi, Rikjardo bija ātrs, taču sākumā daudz zaudēja laiku, KOMANDA nepareiz darīja, ka lika bezcerīgā situācijā mainīt pozīcijas, taču Cunoda parādīja, ka lielajā komandā tikt viņam nebūs lemts, psihoja, un pēc finišsa centās provocēt Rikjardo lidojot ta garām vienā, tad otrā malā, strauji bremzējot, dumja uzvedība.

No otras puses, ja Cunijs būtu Riko palaidis ātrāk, iespējams nebūtu otrais riepas nokāvis.

Alpain starts bija cerīgs un uz Softiem neizskatījās slikti, taču viņi šobrīd atgādina Makus gadu atpakaļ .

Williams Albons malacis, un mašīnai ir potenciāls, Seržants ir kkāds neveiksmju putns ar tehniskām likstām.

Kopumā , ja nebūtu RBR, būtu aizraujoša sacīkste. Viens ir skaidrs, ja ar šādu mega pārsvaru maksima nepaņems titulu, tas būs F1 lielākais kauna traips.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-02 19:36, pirms 10 mēnešiem
Pseido faniem var ieteikt neslēgt tv iekšā arī pēc gada, būs viss tas pats. Gaidat 26.gadu ar jaunajiem motoriem.

  -1 [+] [-]

, 2024-03-02 19:36, pirms 10 mēnešiem
Converse87 rakstīja: Tas saistīts ar ramadāna laiku arābu zemēs
Kāds rāmiem dāņiem ar šo sakars?

  -1 [+] [-]

, 2024-03-02 19:39, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Viens ir skaidrs, ja ar šādu mega pārsvaru maksima nepaņems titulu, tas būs F1 lielākais kauna traips.
Maksima principā dara tieši to pašu, ko lielākā daļa čempionu pirms viņa - izmanto tehniku savā labā. Viņam nav nekādu šķēršļu, jo viņš spēj izspiest maksimumu no sava spēkrata. Tas ir tieši tas, kas padara pilotu par leģendāru pilotu, ar nosacījumu, ka spēkrats ir vismaz otrais labākais.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-02 19:43, pirms 10 mēnešiem
Un dieva/-u dēļ, kādā sakarā tas kolhozs komentē F1?!!! Nav runa par to, ka biju pieradis pie Alda. Fakts ir tāds, ka man vairs nav padsmit gadu kā tad, kad komentēja šie īpatņi. Esmu pieaudzis un prasības ari augušas. Tāpēc ir grūti klausīties šo balagānu. Braucēji sēž istabā un diskutē, bet šie vienkārši mauc ar savu kazu pa vidu. Go3, jūs vienkārši esat ne pārāk gudri!

     [+] [-]

, 2024-03-02 19:46, pirms 10 mēnešiem
Ja vērtējam laikus a riepriekšējo gadu, ātrums audzis sekojoši:

Sarkanie -2.26s labs lēciens
Merši -1.9s nav slikti
Maki +1.89s
RBR -1.86s
Aston -1.24s

Principā progress ir visiem, taču ar to bija par maz. Ja vērtējam tempu sacīkstē ar visu to, ka RBR vietām taupījās...

1. Maksima
2. Perez +0.41s
3. Sainz +0.47s
4. Leklers +0.74s
5. Noris +0.83s
6. Rasels +0.85s (2023.g. +0.92s) jāņem vērā teh.problēmas 2024
7. Hamis +0.87s (2023.g. +0.89s) jāņem vērā tehniskas problēmas 2024
8. Piastri +0.91s
9. Hulks +1.2s
10. Alonso +1.29s
11. Strols +1.52s
12. Gasly + 1.67s
13. Seržants + 1.72s
14. Rikjardo +1.8s (piebilde RBR uzlabojums a riepriekšējo sezonu RBR -1.86s, mazo buļu vecais RB19
15. Žho +1.81s
16. Magnusens +1.84s
17. Cunoda +1.86s
18. Albons +1.91s
19. Botas +2.09s
20. 2.21s

Konkurentiem, lai ķertu buļļus ir jāuzlabo ne tikai ātrums, bet arī spēja ar katru riepu komplektu braukt ilgi un vienmērīgi ātri.
Lai jau pārējiem izdodas.

     [+] [-]

, 2024-03-02 19:50, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Maksima principā dara tieši to pašu, ko lielākā daļa čempionu pirms viņa - izmanto tehniku savā labā. Viņam nav nekādu šķēršļu, jo viņš spēj izspiest maksimumu no sava spēkrata. Tas ir tieši tas, kas padara pilotu par leģendāru pilotu, ar nosacījumu, ka spēkrats ir vismaz otrais labākais.
Tikai atšķirība ar dažiem čempioniem, noteikumus katru gadu (nelabo), turklāt nelabo tajās jomās, kur tiem ir priekšrocība. Hamiltona laikā divās sezonās sarkanajiem bija labāka mašīna, taču komanda un piloti taisīja brīnumus), un salīdzinot ar RBR tāds pārsvars nav bijis citiem. Neskaitot gadus, kad sarkanie un FIA bija viens vesels un F1 turējās milzīga Vācijas nauda . Ja vēl citiem braucējiem iedotu RB20 viņai būtu grūti tik top 3 vai pat top5, tā kā līg leģendai tālu. Lūk Ņūvijs, gan nu ir leģenda

     [+] [-]

, 2024-03-02 19:52, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Un dieva/-u dēļ, kādā sakarā tas kolhozs komentē F1?!!! Nav runa par to, ka biju pieradis pie Alda. Fakts ir tāds, ka man vairs nav padsmit gadu kā tad, kad komentēja šie īpatņi. Esmu pieaudzis un prasības ari augušas. Tāpēc ir grūti klausīties šo balagānu. Braucēji sēž istabā un diskutē, bet šie vienkārši mauc ar savu kazu pa vidu. Go3, jūs vienkārši esat ne pārāk gudri!
Kāpēc neskaties angliski? Man visu skaisti rāda, nekomentē pa virsu, ļauj noklausīties arī team radio. Ja ir iespēja iesaku skatīties angliski, protams, ja ar angļu valodu neesi uz Jūs , jo mūsu vietējos neklausos jau gadus 12, mūsējie neprot to vnk darīt. Arī Tevis pieminētais.

     [+] [-]

, 2024-03-02 20:01, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Tikai atšķirība ar dažiem čempioniem, noteikumus katru gadu (nelabo), turklāt nelabo tajās jomās, kur tiem ir priekšrocība. Hamiltona laikā divās sezonās sarkanajiem bija labāka mašīna, taču komanda un piloti taisīja brīnumus), un salīdzinot ar RBR tāds pārsvars nav bijis citiem. Neskaitot gadus, kad sarkanie un FIA bija viens vesels un F1 turējās milzīga Vācijas nauda . Ja vēl citiem braucējiem iedotu RB20 viņai būtu grūti tik top 3 vai pat top5, tā kā līg leģendai tālu. Lūk Ņūvijs, gan nu ir leģenda
Tik labi vairs neatceros, bet Šūmja pēdējās sezonās tieši laboja šo to par sliktu. Bet varbūt arī kļūdos. Lai nu kā, Maximus ir savā laikā un savā vietā, turklāt nāk no F1 pilotu dinastijas, ja to tā var saukt un nav vegāns, ne arī citas piederības, tāpēc ir labs kandidāts reklāmas biznesam, kas šobrīd ir F1.

P.S.- Par Ņūviju, protams, vārds vietā.

     [+] [-]

, 2024-03-02 20:03, pirms 10 mēnešiem
regjis rakstīja: Kopumā ne pārāk interesanta gonka ar paredzamu uzvarētāju, bet nu tie "komentētāji" ārpus katras kritikas. Tiešām absolūti nebaudāma komentēšana, tas humors, ko viņi cenšas pasniegt ir briesmīgs, beigās runāšana pa virsu noslēguma intervijām arī galīgi garām. Lūdzu atpakaļ Aldi Putniņu. Komentēšanas kvalitātes starpība ir milzīga starp šiem pseidoekspertiem un AP.
Lūdzu Aldi Putniņu atpakaļ, šie komentētāji komentē bērna līmenī:
par f1 auto tehniskām lietām ne vārda, pa gaisu virmo emocijas un humors, Vajag profesionālāu attieksmi.
Kād''el vispār tika nomainīts Aldis???

  +2 [+] [-]

, 2024-03-02 20:07, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Kāpēc neskaties angliski? Man visu skaisti rāda, nekomentē pa virsu, ļauj noklausīties arī team radio. Ja ir iespēja iesaku skatīties angliski, protams, ja ar angļu valodu neesi uz Jūs , jo mūsu vietējos neklausos jau gadus 12, mūsējie neprot to vnk darīt. Arī Tevis pieminētais.
Es visus podkāstus un YouTube video par uzturu un bioķīmiju skatos tikai un vienīgi angliski. Esmu absolvējis RAĢ. Tai pat laikā man ļoti iepatikās Putniņa komentēšanas stils. Es vēl atceros, kā "fantastiskais duets" regulāri kļūdījās un dara to joprojām. Šobrīd esmu abonējis to delīriju uz veselu gadu, tāpēc nāksies vien pieciest. Bija laiks, kad skatījos kabelī pat vāciski, lai arī vācu valodu zinu tikai nedaudz labāk par poļu un lietuviešu, bet droši vien, ka nebūdams tāds žīds (visu cieņu šai burvīgajai tautai) es jau sen būtu abonējis Sky Sports, vai kas tur rāda šo skaisto sportu mums saprotamākā valodā, turklāt darot to kvalitatīvi.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-02 20:11, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Es visus podkāstus un YouTube video par uzturu un bioķīmiju skatos tikai un vienīgi angliski. Esmu absolvējis RAĢ. Tai pat laikā man ļoti iepatikās Putniņa komentēšanas stils. Es vēl atceros, kā "fantastiskais duets" regulāri kļūdījās un dara to joprojām. Šobrīd esmu abonējis to delīriju uz veselu gadu, tāpēc nāksies vien pieciest. Bija laiks, kad skatījos kabelī pat vāciski, lai arī vācu valodu zinu tikai nedaudz labāk par poļu un lietuviešu, bet droši vien, ka nebūdams tāds žīds (visu cieņu šai burvīgajai tautai) es jau sen būtu abonējis Sky Sports, vai kas tur rāda šo skaisto sportu mums saprotamākā valodā, turklāt darot to kvalitatīvi.
Skaidrs, paldies par atbildi. Lūk man būtu arī jāpaklausās par uzturu pēdējā pusgadā grēkoju, braukājot uz Vāciju, Austriju u.t.t.savā uzņēmumā un partneru darīšanās neregulāri ēst sanāk un tiek paķerts pa ceļam ne tas, kas būtu "veselīgs" .

Jā SkySports ir foršs.

     [+] [-]

, 2024-03-02 20:12, pirms 10 mēnešiem
Ņja, garlaicīga sacīkste un izskatās, ka tāda būs arī visu sezonu. Nezinu kam būtu jānotiek, lai RB sezonas beigās nebūtu pirmais un otrais kopvērtējumā!
Izsaku līdzjūtību tiem, kas skatījās un skatīsies F1 sacensības Go3. Nezinu, ko viņi pirms komentēšanas pīpē, bet piekrītu, komentēšana riktīgs kolhozs, drausmīga. Ģirts Timrots vispār ārpus visām robežām. Tāda sajūta, ka skatās kādu citu sacensību.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-02 20:14, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Tik labi vairs neatceros, bet Šūmja pēdējās sezonās tieši laboja šo to par sliktu. Bet varbūt arī kļūdos. Lai nu kā, Maximus ir savā laikā un savā vietā, turklāt nāk no F1 pilotu dinastijas, ja to tā var saukt un nav vegāns, ne arī citas piederības, tāpēc ir labs kandidāts reklāmas biznesam, kas šobrīd ir F1.

P.S.- Par Ņūviju, protams, vārds vietā.
Jā pāšās beigā smainīja punktu sistēmu u.t.t.taču katru gadu nemainīja noteikumus tiem par sliktu, drīzāk konkurentu idejas apgraizīja. Viņš vispār bija mārketinga projekts, kāds nav redzēts. Bet, jā arī tagad taču ne tādā mērā (jo nav atļautas nelegālas lietas) Maksimu atbalsta, jo reklāmas nauda nāk labi. Heinikens vien kādu naudu ienes. Tā kā šeit Tev taisnība.

  -1 [+] [-]

, 2024-03-02 20:18, pirms 10 mēnešiem
es par laimi neko neesmu aboneejis, atradu vienu ejoshu linku caur enjoyhd, bet tas bija vaaciski, pusi saciikstes noskatiijos vaaciski, saprast jau var, beigaas atradu zemaakas kvalitaates stradajoshu eng linku, nu , tur ar komenteeshanu viss kaartiibaa, latviskos pat nemaz pa briivu negribeetu skatiities ...... tas pats kas peedeejos gados ar filmu tulkoshanu latvieshu valodaa- tik bezpersoniski ierunaa, ka nosit visu veelmi kautko skatiities
par F1- jaa, skumji, ka pirmaa saciikste tik skumja.....nu varbuut mercedes sanjemsies un buus mazliet lielaaka intriga vismaz par top3 ........

     [+] [-]

, 2024-03-02 20:19, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Skaidrs, paldies par atbildi. Lūk man būtu arī jāpaklausās par uzturu pēdējā pusgadā grēkoju, braukājot uz Vāciju, Austriju u.t.t.savā uzņēmumā un partneru darīšanās neregulāri ēst sanāk un tiek paķerts pa ceļam ne tas, kas būtu "veselīgs" .

Jā SkySports ir foršs.
Kopš sāku iedziļināties "Low Carb" tēmā, vispār sāka šķist, ka visu mūžu esmu ēdis kaut kā ne tā :-D Principā uzturs ir tika pat tehniski sarežģīta lieta kā motoru sports. Tā kā "veselīgs" ir diezgan izplūdis jēdziens, ja sākam rakt dziļāk.

Tikko apēdu pāris avokado. Jo garšo un droši vien ir vērtīgi (mīļākie AUGĻI) :-D

  -1 [+] [-]

, 2024-03-02 20:21, pirms 10 mēnešiem
Normāla sacīkste un komentēšana. Nezinu ko daži šeit rakstošie grib dzirdēt. Sen nebiju F1 skatijies un neesmu nožēlojis. Protams, kuram gan negribās redzēt daudz apdzīšanu, avāriju un intrigu līdz beidzamajai sekundei.

     [+] [-]

, 2024-03-02 20:23, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Jā pāšās beigā smainīja punktu sistēmu u.t.t.taču katru gadu nemainīja noteikumus tiem par sliktu, drīzāk konkurentu idejas apgraizīja. Viņš vispār bija mārketinga projekts, kāds nav redzēts. Bet, jā arī tagad taču ne tādā mērā (jo nav atļautas nelegālas lietas) Maksimu atbalsta, jo reklāmas nauda nāk labi. Heinikens vien kādu naudu ienes. Tā kā šeit Tev taisnība.
O jā! Alus izstrādājums :-D Darbojos alko biznesā, kur "Heineken" ir lamuvārds. Un kurš gan labāk reklamēs šo bikšūdeni, ja ne lidojošs holandietis?
Kas attriecas uz Mihaelu, es biju un droši vien esmu lielākais fans, tāpēc nebūšu pārāk objektīvs. Viņa pašpārliecinātība tiešām iedvesmoja, pat nerunājot par to, cik liels vai ne ti kliels bija viņa talants.

     [+] [-]

, 2024-03-02 20:24, pirms 10 mēnešiem
F1 pēdējo reiz skatījos kad pa LNT rādīja , un Hamiltons pēdējā aplī čempi izcēla !

     [+] [-]

, 2024-03-02 20:43, pirms 10 mēnešiem
Sagaidu, ka Sainss šogad iet uz pilnu banku, i stratēģija jāņem uz sevi, i visi riteņi jāpārbauda, vai atvesti. Leklēram būs cīņa vairāk ar sevi un "bad luck". Hamiltons (pie attiecīgā rezultāta) ļoti relaksēts izskatījās un runāja post-race intervijā, pagājušajā sezonā bija pavisam citādi.

Ļoti aizraujošas pilotu dinamikas gaidāmas.
P.S. Nedomāju, ka Čeko paliks RB, lai vai kā viņš nobrauktu.

     [+] [-]

, 2024-03-02 20:50, pirms 10 mēnešiem
Aldis ir William Hill TV 🔥

     [+] [-]

, 2024-03-02 20:52, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Taču visvairāk pārsteidz, tas, kā izdevies uzlabot riepu nodilumu, sarkanie cerēja, ka Hardi būs beigās ātrāki, taču tā nenotika un tikai uz pašam beigām apļi izlīdzinājājās, RBR riepu efektivitāte ir fantastiska.
Lai gan Maksis jau pag.gadā spridzināja ar braukšanu ilgāk par pārējiem, šodien tas tiešām bija pārsteigums (man). Brandls taču skaidroja, ka 10 apļu laikā Čeko varētu 0,3 sekundes aplī vinnēt. Skatos, pārsvars kā nemainās, tā nemainās, pienāk softiem 10.aplis, Ferrari ziņo, ka tūlīt Sainss būs ātrāks, bet nekā, Čeko sāk audzēt pārsvaru. Apspēlēja.

     [+] [-]

, 2024-03-02 21:03, pirms 10 mēnešiem
girgensonsNHL rakstīja: Aldis ir William Hill TV 🔥
Aldis ir tas pats kurš stāsta par Eiropas Rallija Čempionātu?
1 2 42 komentāri