Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:9, Did:0, useCase: 3

Šūmahera menedžeris liek nokaunēties Alonso

Septiņkārtējā F1 pasaules čempiona Mihaela Šūmahera menedžeris Villijs Vēbers apgalvojis, ka kopvērtējuma līdera Fernando Alonso apvainojumi pret vācu sacīkšu braucēju bijuši nožēlojami.

,,Šis, lūk, bija sitiens zem jostas vietas! Visi taču esam pieauguši cilvēki, taču Fernando izturēšanos varu raksturot tikai kā nožēlojamu. Es uzskatu viņu par izcilu braucēju ar dabas dotu talantu, taču šie apgalvojumi neparāda viņa cilvēcīgās puses kvalitāti. Šūmahers viņam sniegs pienācīgu atbildi trasē,” teic V. Vēbers.

Jau ziņots, ka pēc pagājušās sestdienas kvalifikācijas sesijas, kad F. Alonso tika sodīts par piecām starta pozīcijām, un svētdienas Itālijas GP izcīņas, kurā laurus plūca M. Šūmahers, Fernando Alonso viņu nodēvēja par visu laku nesportiskāko F1 braucēju. Pagājušā gada kopvērtējuma uzvarētājs arī apgalvoja, ka Šūmaheram vecākajam visas viņa karjeras uzvaras palīdzējuši kaldināt tiesneši un citi sacīkšu organizatori.

,,Šaubos, ka mētāties ar apvainojumiem ir sportiska gara pierādījums,” uzsvēris V. Vēbers, kurš kā M. Šūmahera menedžeris strādā jau kopš 1988. gada.
1 2 64 komentāri

     [+] [-]

, 2006-09-14 15:19, pirms 18 gadiem
nu gadaas arii taa

     [+] [-]

, 2006-09-14 15:21, pirms 18 gadiem
3

     [+] [-]

, 2006-09-14 15:24, pirms 18 gadiem
A tas 8 tituls Šumaheram tākā par šo sezonu raxtā jau pielikts klāt?

     [+] [-]

, 2006-09-14 15:44, pirms 18 gadiem
pilniibaa piekriitu! Alonso kaa taads mazs beerns...

     [+] [-]

, 2006-09-14 15:57, pirms 18 gadiem
Es gan pilnībā piekrītu Alonso. Šūmahers ir nesportiskākais. Attinam filmu atpakaļ, kad vēl Hils brauca... 1 punkta starpība, avārija, viss ok, Šūmis čempions... 2 gadus pēc kārtas.
Vēl laikam Beļģijā, kad pats sarkanais gailēns ienesās aizmugurē Kulthardam, un pēc tam vēl gāja kauties... Nu, ļoti sportiska rīcība.
Tagad nez kādu neatļautu piekares sistēmu atrada Renault, a Ferrari nekad ko tādu neatradīs, bet ja atradīs, tad nesodīs. Tas tāpat kā piem., vienā posmā 1999.gadā, Malaizijā laikam (Šumis gan tolaik bija invalīds), kad Ferrari bija antispārniem kaut kādi pārkāpumi, abas mašīnas nodiskvalificēja, a pēc tam atkal diskvalifikāciju noņēma, jo, redz, tiesnešiem neesot bijuši pareizie mērinstrumenti, ķipa nesertificēti vai kaut kas tml. Kā tas iespējams, tas nav saprotams.
Es nespēju saprast, nafig tāda centība izbīdīt Ferrari un Šūmi par n-to čempionu taisīt, jo F-1 ar to interesantāks nekļūs, un skatītāju pūļus nepiesaistīs.

     [+] [-]

, 2006-09-14 15:59, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis hrjak
Es gan pilnībā piekrītu Alonso. Šūmahers ir nesportiskākais. Attinam filmu atpakaļ, kad vēl Hils brauca... 1 punkta starpība, avārija, viss ok, Šūmis čempions... 2 gadus pēc kārtas.
Vēl laikam Beļģijā, kad pats sarkanais gailēns ienesās aizmugurē Kulthardam, un pēc tam vēl gāja kauties... Nu, ļoti sportiska rīcība.
Tagad nez kādu neatļautu piekares sistēmu atrada Renault, a Ferrari nekad ko tādu neatradīs, bet ja atradīs, tad nesodīs. Tas tāpat kā piem., vienā posmā 1999.gadā, Malaizijā laikam (Šumis gan tolaik bija invalīds), kad Ferrari bija antispārniem kaut kādi pārkāpumi, abas mašīnas nodiskvalificēja, a pēc tam atkal diskvalifikāciju noņēma, jo, redz, tiesnešiem neesot bijuši pareizie mērinstrumenti, ķipa nesertificēti vai kaut kas tml. Kā tas iespējams, tas nav saprotams.
Es nespēju saprast, nafig tāda centība izbīdīt Ferrari un Šūmi par n-to čempionu taisīt, jo F-1 ar to interesantāks nekļūs, un skatītāju pūļus nepiesaistīs.



tu esi mulkis!!!

     [+] [-]

, 2006-09-14 16:03, pirms 18 gadiem
vairaak vai mazaak taisniiba Alonso ir...
Hilu meeginaaja notrieks, peec Tam Vilineevi, ja nemaldos... Suumaheru diskvaliviceeja jo Vilineeve tika liidz finisam un kopveerteejumaa bija 1.vietaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-09-14 16:06, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis pions

Citāts:

Publicējis hrjak
Es gan pilnībā piekrītu Alonso. Šūmahers ir nesportiskākais. Attinam filmu atpakaļ, kad vēl Hils brauca... 1 punkta starpība, avārija, viss ok, Šūmis čempions... 2 gadus pēc kārtas.
Vēl laikam Beļģijā, kad pats sarkanais gailēns ienesās aizmugurē Kulthardam, un pēc tam vēl gāja kauties... Nu, ļoti sportiska rīcība.
Tagad nez kādu neatļautu piekares sistēmu atrada Renault, a Ferrari nekad ko tādu neatradīs, bet ja atradīs, tad nesodīs. Tas tāpat kā piem., vienā posmā 1999.gadā, Malaizijā laikam (Šumis gan tolaik bija invalīds), kad Ferrari bija antispārniem kaut kādi pārkāpumi, abas mašīnas nodiskvalificēja, a pēc tam atkal diskvalifikāciju noņēma, jo, redz, tiesnešiem neesot bijuši pareizie mērinstrumenti, ķipa nesertificēti vai kaut kas tml. Kā tas iespējams, tas nav saprotams.
Es nespēju saprast, nafig tāda centība izbīdīt Ferrari un Šūmi par n-to čempionu taisīt, jo F-1 ar to interesantāks nekļūs, un skatītāju pūļus nepiesaistīs.



tu esi mulkis!!!



oi, viegli jau tā pateikt... bet izskatās, ka tev vienkārši nav pretargumentu.
Fano ta fano par savu Šūmi, man vienalga, bet neviens man nekad neiestāstīs, ka viņs kaut kāds cēlais un godīgais...

     [+] [-]

, 2006-09-14 16:08, pirms 18 gadiem
Man pietiek ar vienu piemēru,lai saprastu,kura pusē ir tiesneši. Monako Šumis noblokēja-startēja pēdējais! Alonso noblokēja-startēja 10ais! Jebkuram,kuram ir vismaz viena rieva /neskaitot to,kas pēcpusē/ viss varētu būt skaidrs...

     [+] [-]

, 2006-09-14 16:12, pirms 18 gadiem
Alonso vnk nesaprot ka vins jaui zaudejis.... soreiz Vebrs pareiz pateic..... A lonso i vel mazs berns F1.... un kada atskiriba vinjam , sumis jau iet prom..... betsaku vienu Alonso nebus nakosgad pilots nr 1 nakosgad , manas domas i Raikonens, Massa , varbuut Batons ,bet ne Alonso.....

     [+] [-]

, 2006-09-14 16:13, pirms 18 gadiem
Varbūt Alonso vārdi, ka Šūmahers ir visu laiku negodīgākais ir pārāk spēcīgi, bet liela daļa taisnības viņa vārdos ir...
Lietotāja -hrjak- uzskaitītie fakti ir patiesi un neliecina par godīgu cīņu. Šūmis formulā ir lielākā autoritāte - tādēļ var teikt, ka visa birokrātija, kas ir formulā strādā viņam labvēlīgā gaisotnē, kas protams nepatīk Alonso (ambīciju viņam pietiek)... Un es cienu Alonso par to, ka viņš atļaujas pateikt to ko domā (varbūt nedaudz pārspīlēti), bet tomēr - cits jau neviens neatļaujas... Nav neviena, kas mestu izaicinājuma cimdu Šūmim...
Kā saka vienā mājā nevar būt divi saimnieki - nu lūk - pienācis laiks jaunajam saimniekam...

     [+] [-]

, 2006-09-14 16:14, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis wap
Man pietiek ar vienu piemēru,lai saprastu,kura pusē ir tiesneši. Monako Šumis noblokēja-startēja pēdējais! Alonso noblokēja-startēja 10ais! Jebkuram,kuram ir vismaz viena rieva /neskaitot to,kas pēcpusē/ viss varētu būt skaidrs...



wap - tu esi smieklīgs.

Es gan īpaši nesekoju F1 un nezinu, kurš ir talantīgāks, labāks braucējs (to arī grūti novērtēt, jo formulasir dažādas pat vienas komandas ietvaros), taču par FIA simpātijām gan man nav nekādu ilūziju. Šūmahers visos laikos ir bīdīts uz augšu. Protams, kādreiz ir arī izņēmumi, FIA taču pilnīgi atklāti nevar "svilpt uz vienu pusi". Bet kopumā... neapskaužu Šūmja konkurentus. Ne velti parasti visos strīda jautājumos vienā ierakumu pusē ir FIA un Ferrari, bet otrā - visas pārējās komandas.

P.S. Augstākminētā dēļ es gan neattaisnoju Alonso atklātos izteikumus. Varēja būt taktiskāks.

     [+] [-]

, 2006-09-14 16:31, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis hrjak
Es gan pilnībā piekrītu Alonso. Šūmahers ir nesportiskākais. Attinam filmu atpakaļ, kad vēl Hils brauca... 1 punkta starpība, avārija, viss ok, Šūmis čempions... 2 gadus pēc kārtas.
Vēl laikam Beļģijā, kad pats sarkanais gailēns ienesās aizmugurē Kulthardam, un pēc tam vēl gāja kauties... Nu, ļoti sportiska rīcība.
Tagad nez kādu neatļautu piekares sistēmu atrada Renault, a Ferrari nekad ko tādu neatradīs, bet ja atradīs, tad nesodīs. Tas tāpat kā piem., vienā posmā 1999.gadā, Malaizijā laikam (Šumis gan tolaik bija invalīds), kad Ferrari bija antispārniem kaut kādi pārkāpumi, abas mašīnas nodiskvalificēja, a pēc tam atkal diskvalifikāciju noņēma, jo, redz, tiesnešiem neesot bijuši pareizie mērinstrumenti, ķipa nesertificēti vai kaut kas tml. Kā tas iespējams, tas nav saprotams.
Es nespēju saprast, nafig tāda centība izbīdīt Ferrari un Šūmi par n-to čempionu taisīt, jo F-1 ar to interesantāks nekļūs, un skatītāju pūļus nepiesaistīs.



hrjak tu vari teikt ko tu gribi, bet vienu es varu droshi teikt: tu kljuudies... dzilji kljuudies...

     [+] [-]

, 2006-09-14 16:38, pirms 18 gadiem
Šumis ir O.K.,Alonso,kā latvijas hokeja izlase,kā sāk neiet uzreiz meklē vainīgos.

     [+] [-]

, 2006-09-14 16:38, pirms 18 gadiem
alonso [cenzēts] augtpratigs palicis...atceresimies kas vinsh bija pirms 3 gadiem!! nulle totals

     [+] [-]

, 2006-09-14 16:42, pirms 18 gadiem
es gan piekriitu Alonso,Shuumis vienmeer ir baudiijis tiesneshu "pretimnaakshanu",biezhi tiesneshu leemumi ir bijushi labveeliigi Ferrari

     [+] [-]

, 2006-09-14 16:43, pirms 18 gadiem
---> Rencis

Nu, nezinu gan... Ar redzi man viss vēl kārtībā. Un visas tās viņa izdarības ir redzējuši miljoni.
Nē, ok! Kā jau teicu iepriekš, ja gribi, fano par Šūmi, bet vai ir vērts visas šīs izdarības "laist gar ausīm (un acīm )" tikai fanošanas dēļ, un bezmaz vai par svēto pasludināt? Jo kāds gan labums tev kā fanam no tā, ka Šūmis manās acīs izskatītos labāks? Nekāds! Un arī pašam Šūmim domājams pie kājas. Bet katrā ziņā nekas jau nespēs izmainīt jau bijušos notikumus. Tie ir tādi, kādi tie ir... Un, cik nu es skatos F-1, tad jāsaka, ka nekrietnāku un negodīgāku pilotu par Šūmi neesmu redzējis. Un manās acīs viņš nekad nebūs savu F1 titulu cienīgs. Tāds ir mans viedoklis. Vari to pieņemt vai arī nē.

     [+] [-]

, 2006-09-14 16:46, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis ljames237
Alonso vnk nesaprot ka vins jaui zaudejis.... soreiz Vebrs pareiz pateic..... A lonso i vel mazs berns F1.... un kada atskiriba vinjam , sumis jau iet prom..... betsaku vienu Alonso nebus nakosgad pilots nr 1 nakosgad , manas domas i Raikonens, Massa , varbuut Batons ,bet ne Alonso.....


vo vo ceru ka buus viens no shiem negribaas nekadu tur alonso redzeet pa pirmo braucam

     [+] [-]

, 2006-09-14 16:46, pirms 18 gadiem
nu hrjak pa to ielidošanu kultharda aizmugurē- iepriekšēja sacensība kulthards šūmim aizmugurē ielidoja tā kā tad jau arī kulthards ir nesportisks

     [+] [-]

, 2006-09-14 16:51, pirms 18 gadiem
--> enzo

Runa jau nebija par ietriekšanos aizmugurē, bet par to iešanu kauties...

Katram jau kādreiz gadās kādus mēslus savārīt, bet Šūmja gadījumā tās jau vairs nebija atsevišķas epizodes, viņa karjerā visi tie incidentiem piemita likumsakarīgs raksturs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-09-14 17:01, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis hrjak

Citāts:

Publicējis pions

Citāts:

Publicējis hrjak
Es gan pilnībā piekrītu Alonso. Šūmahers ir nesportiskākais. Attinam filmu atpakaļ, kad vēl Hils brauca... 1 punkta starpība, avārija, viss ok, Šūmis čempions... 2 gadus pēc kārtas.
Vēl laikam Beļģijā, kad pats sarkanais gailēns ienesās aizmugurē Kulthardam, un pēc tam vēl gāja kauties... Nu, ļoti sportiska rīcība.
Tagad nez kādu neatļautu piekares sistēmu atrada Renault, a Ferrari nekad ko tādu neatradīs, bet ja atradīs, tad nesodīs. Tas tāpat kā piem., vienā posmā 1999.gadā, Malaizijā laikam (Šumis gan tolaik bija invalīds), kad Ferrari bija antispārniem kaut kādi pārkāpumi, abas mašīnas nodiskvalificēja, a pēc tam atkal diskvalifikāciju noņēma, jo, redz, tiesnešiem neesot bijuši pareizie mērinstrumenti, ķipa nesertificēti vai kaut kas tml. Kā tas iespējams, tas nav saprotams.
Es nespēju saprast, nafig tāda centība izbīdīt Ferrari un Šūmi par n-to čempionu taisīt, jo F-1 ar to interesantāks nekļūs, un skatītāju pūļus nepiesaistīs.



tu esi mulkis!!!



oi, viegli jau tā pateikt... bet izskatās, ka tev vienkārši nav pretargumentu.
Fano ta fano par savu Šūmi, man vienalga, bet neviens man nekad neiestāstīs, ka viņs kaut kāds cēlais un godīgais...



Jā man patīk Šumis, taču Alonso ir labāks, jo viņš nekad nav atņēmis uzvaras savam komandas biedram un nekad Renault nav pisusies par visadiem sikumiem! Domāju ka tāds sports vairs nav interesants un tāpēc piekrītu Alonso izteikumam!

     [+] [-]

, 2006-09-14 17:23, pirms 18 gadiem
ir viens fakts kas paceļ šumi pāri jebkuram pašlaik startējošam pilotam tas ir fakts kad Šūmis atnāca uz ferrari, tā mašina knapi bija spējīga finišēt un komandā lielākā daļa mehāniķu bija baigie uzdzīvotāji(kā jau itāļi)!!! Un tieši ar Šumja palīdzību Ferrari tika pārvērsts par uzvarošu komandu!! Tā lūk!!!

     [+] [-]

, 2006-09-14 17:28, pirms 18 gadiem
Kā tas Alonso zin, ka visas Šumahera uzvaras ir kaldinājuši tiesneši. Baigais izmeklētājs. Tad, kad Šumis izcīnija savu 1. čempiona titulu, Alonso bija tikai kādi 10 gadi!

     [+] [-]

, 2006-09-14 17:40, pirms 18 gadiem
vinsh ir uzvareetaajs un dara visu kas uzvarai ir nepiecieshams, par to es vinu cienu!

     [+] [-]

, 2006-09-14 17:44, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis england12
ir viens fakts kas paceļ šumi pāri jebkuram pašlaik startējošam pilotam tas ir fakts kad Šūmis atnāca uz ferrari, tā mašina knapi bija spējīga finišēt un komandā lielākā daļa mehāniķu bija baigie uzdzīvotāji(kā jau itāļi)!!! Un tieši ar Šumja palīdzību Ferrari tika pārvērsts par uzvarošu komandu!! Tā lūk!!!


kā jau alonso pats teica, ka šumahers ir izcilākais pilots,bet pilnībā piekrītu ka arī nesportiskākais F1 braucējs

     [+] [-]

, 2006-09-14 17:50, pirms 18 gadiem
Piekrītu tev England .Manuprāt tas pats bija arī ar Beneton , kas tikai pēc MS atnākšanas kļuva konkurētspējīgas. Tātad viņa nopelnus F1 nevar noniecināt.

     [+] [-]

, 2006-09-14 17:53, pirms 18 gadiem
Piekrītu tev England .Manuprāt tas pats bija arī ar Beneton , kas tikai pēc MS atnākšanas kļuva konkurētspējīgas. Tātad viņa nopelnus F1 nevar noniecināt.

     [+] [-]

, 2006-09-14 17:54, pirms 18 gadiem
Peec dazhiem komentiem izskataas ka Shuumis braukt galiigi nemaak,tikai pateicoties tiesneshiem utt.. vinsh shogad kljuus par atonjkaarteejo pasaules chempionu..Alonso komentaari vsp ir stulbi,jo ja nevar uzvareet tad var vieniigi nolikt kaadu citu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-09-14 19:02, pirms 18 gadiem
kāds tur nesportiskākais!!!Ar to jau lielas zvaigznes izceļas ka cīnās par uzvaru jebkad jebkādā veidā!!! Tāds pilots kurš ļaus sevi apdzīt bez cīņas nekad nekļūs par astoņ.... septiņkārtēju čempionu tā nu tas ir!!! Un lai Alonso te nepūš ka Šūmi neviens neatcerēsies, kā var neatcerēties cilvēku kurš ir pārspējis lielāko daļu F1 rekordu!!! Un visbeidzot par leģendām un izciliem sportistiem nekļūst ar muti bet gan ar sūru darbu!!! Tā lūk!!
1 2 64 komentāri