Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:9, Did:0, useCase: 3
Autors: ozols_

Šūmahera menedžeris liek nokaunēties Alonso

Septiņkārtējā F1 pasaules čempiona Mihaela Šūmahera menedžeris Villijs Vēbers apgalvojis, ka kopvērtējuma līdera Fernando Alonso apvainojumi pret vācu sacīkšu braucēju bijuši nožēlojami.

,,Šis, lūk, bija sitiens zem jostas vietas! Visi taču esam pieauguši cilvēki, taču Fernando izturēšanos varu raksturot tikai kā nožēlojamu. Es uzskatu viņu par izcilu braucēju ar dabas dotu talantu, taču šie apgalvojumi neparāda viņa cilvēcīgās puses kvalitāti. Šūmahers viņam sniegs pienācīgu atbildi trasē,” teic V. Vēbers.

Jau ziņots, ka pēc pagājušās sestdienas kvalifikācijas sesijas, kad F. Alonso tika sodīts par piecām starta pozīcijām, un svētdienas Itālijas GP izcīņas, kurā laurus plūca M. Šūmahers, Fernando Alonso viņu nodēvēja par visu laku nesportiskāko F1 braucēju. Pagājušā gada kopvērtējuma uzvarētājs arī apgalvoja, ka Šūmaheram vecākajam visas viņa karjeras uzvaras palīdzējuši kaldināt tiesneši un citi sacīkšu organizatori.

,,Šaubos, ka mētāties ar apvainojumiem ir sportiska gara pierādījums,” uzsvēris V. Vēbers, kurš kā M. Šūmahera menedžeris strādā jau kopš 1988. gada.

, 2006-09-14 15:19, pirms 19 gadiem
nu gadaas arii taa
, 2006-09-14 15:21, pirms 19 gadiem
3
, 2006-09-14 15:24, pirms 19 gadiem
A tas 8 tituls Šumaheram tākā par šo sezonu raxtā jau pielikts klāt?
, 2006-09-14 15:44, pirms 19 gadiem
pilniibaa piekriitu! Alonso kaa taads mazs beerns...
, 2006-09-14 15:57, pirms 19 gadiem
Es gan pilnībā piekrītu Alonso. Šūmahers ir nesportiskākais. Attinam filmu atpakaļ, kad vēl Hils brauca... 1 punkta starpība, avārija, viss ok, Šūmis čempions... 2 gadus pēc kārtas.
Vēl laikam Beļģijā, kad pats sarkanais gailēns ienesās aizmugurē Kulthardam, un pēc tam vēl gāja kauties... Nu, ļoti sportiska rīcība.
Tagad nez kādu neatļautu piekares sistēmu atrada Renault, a Ferrari nekad ko tādu neatradīs, bet ja atradīs, tad nesodīs. Tas tāpat kā piem., vienā posmā 1999.gadā, Malaizijā laikam (Šumis gan tolaik bija invalīds), kad Ferrari bija antispārniem kaut kādi pārkāpumi, abas mašīnas nodiskvalificēja, a pēc tam atkal diskvalifikāciju noņēma, jo, redz, tiesnešiem neesot bijuši pareizie mērinstrumenti, ķipa nesertificēti vai kaut kas tml. Kā tas iespējams, tas nav saprotams.
Es nespēju saprast, nafig tāda centība izbīdīt Ferrari un Šūmi par n-to čempionu taisīt, jo F-1 ar to interesantāks nekļūs, un skatītāju pūļus nepiesaistīs.
, 2006-09-14 15:59, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis hrjak
Es gan pilnībā piekrītu Alonso. Šūmahers ir nesportiskākais. Attinam filmu atpakaļ, kad vēl Hils brauca... 1 punkta starpība, avārija, viss ok, Šūmis čempions... 2 gadus pēc kārtas.
Vēl laikam Beļģijā, kad pats sarkanais gailēns ienesās aizmugurē Kulthardam, un pēc tam vēl gāja kauties... Nu, ļoti sportiska rīcība.
Tagad nez kādu neatļautu piekares sistēmu atrada Renault, a Ferrari nekad ko tādu neatradīs, bet ja atradīs, tad nesodīs. Tas tāpat kā piem., vienā posmā 1999.gadā, Malaizijā laikam (Šumis gan tolaik bija invalīds), kad Ferrari bija antispārniem kaut kādi pārkāpumi, abas mašīnas nodiskvalificēja, a pēc tam atkal diskvalifikāciju noņēma, jo, redz, tiesnešiem neesot bijuši pareizie mērinstrumenti, ķipa nesertificēti vai kaut kas tml. Kā tas iespējams, tas nav saprotams.
Es nespēju saprast, nafig tāda centība izbīdīt Ferrari un Šūmi par n-to čempionu taisīt, jo F-1 ar to interesantāks nekļūs, un skatītāju pūļus nepiesaistīs.



tu esi mulkis!!!
, 2006-09-14 16:03, pirms 19 gadiem
vairaak vai mazaak taisniiba Alonso ir...
Hilu meeginaaja notrieks, peec Tam Vilineevi, ja nemaldos... Suumaheru diskvaliviceeja jo Vilineeve tika liidz finisam un kopveerteejumaa bija 1.vietaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-09-14 16:06, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis pions

Citāts:

Publicējis hrjak
Es gan pilnībā piekrītu Alonso. Šūmahers ir nesportiskākais. Attinam filmu atpakaļ, kad vēl Hils brauca... 1 punkta starpība, avārija, viss ok, Šūmis čempions... 2 gadus pēc kārtas.
Vēl laikam Beļģijā, kad pats sarkanais gailēns ienesās aizmugurē Kulthardam, un pēc tam vēl gāja kauties... Nu, ļoti sportiska rīcība.
Tagad nez kādu neatļautu piekares sistēmu atrada Renault, a Ferrari nekad ko tādu neatradīs, bet ja atradīs, tad nesodīs. Tas tāpat kā piem., vienā posmā 1999.gadā, Malaizijā laikam (Šumis gan tolaik bija invalīds), kad Ferrari bija antispārniem kaut kādi pārkāpumi, abas mašīnas nodiskvalificēja, a pēc tam atkal diskvalifikāciju noņēma, jo, redz, tiesnešiem neesot bijuši pareizie mērinstrumenti, ķipa nesertificēti vai kaut kas tml. Kā tas iespējams, tas nav saprotams.
Es nespēju saprast, nafig tāda centība izbīdīt Ferrari un Šūmi par n-to čempionu taisīt, jo F-1 ar to interesantāks nekļūs, un skatītāju pūļus nepiesaistīs.



tu esi mulkis!!!



oi, viegli jau tā pateikt... bet izskatās, ka tev vienkārši nav pretargumentu.
Fano ta fano par savu Šūmi, man vienalga, bet neviens man nekad neiestāstīs, ka viņs kaut kāds cēlais un godīgais...
, 2006-09-14 16:08, pirms 19 gadiem
Man pietiek ar vienu piemēru,lai saprastu,kura pusē ir tiesneši. Monako Šumis noblokēja-startēja pēdējais! Alonso noblokēja-startēja 10ais! Jebkuram,kuram ir vismaz viena rieva /neskaitot to,kas pēcpusē/ viss varētu būt skaidrs...
, 2006-09-14 16:12, pirms 19 gadiem
Alonso vnk nesaprot ka vins jaui zaudejis.... soreiz Vebrs pareiz pateic..... A lonso i vel mazs berns F1.... un kada atskiriba vinjam , sumis jau iet prom..... betsaku vienu Alonso nebus nakosgad pilots nr 1 nakosgad , manas domas i Raikonens, Massa , varbuut Batons ,bet ne Alonso.....
, 2006-09-14 16:13, pirms 19 gadiem
Varbūt Alonso vārdi, ka Šūmahers ir visu laiku negodīgākais ir pārāk spēcīgi, bet liela daļa taisnības viņa vārdos ir...
Lietotāja -hrjak- uzskaitītie fakti ir patiesi un neliecina par godīgu cīņu. Šūmis formulā ir lielākā autoritāte - tādēļ var teikt, ka visa birokrātija, kas ir formulā strādā viņam labvēlīgā gaisotnē, kas protams nepatīk Alonso (ambīciju viņam pietiek)... Un es cienu Alonso par to, ka viņš atļaujas pateikt to ko domā (varbūt nedaudz pārspīlēti), bet tomēr - cits jau neviens neatļaujas... Nav neviena, kas mestu izaicinājuma cimdu Šūmim...
Kā saka vienā mājā nevar būt divi saimnieki - nu lūk - pienācis laiks jaunajam saimniekam...
, 2006-09-14 16:14, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis wap
Man pietiek ar vienu piemēru,lai saprastu,kura pusē ir tiesneši. Monako Šumis noblokēja-startēja pēdējais! Alonso noblokēja-startēja 10ais! Jebkuram,kuram ir vismaz viena rieva /neskaitot to,kas pēcpusē/ viss varētu būt skaidrs...



wap - tu esi smieklīgs.

Es gan īpaši nesekoju F1 un nezinu, kurš ir talantīgāks, labāks braucējs (to arī grūti novērtēt, jo formulasir dažādas pat vienas komandas ietvaros), taču par FIA simpātijām gan man nav nekādu ilūziju. Šūmahers visos laikos ir bīdīts uz augšu. Protams, kādreiz ir arī izņēmumi, FIA taču pilnīgi atklāti nevar "svilpt uz vienu pusi". Bet kopumā... neapskaužu Šūmja konkurentus. Ne velti parasti visos strīda jautājumos vienā ierakumu pusē ir FIA un Ferrari, bet otrā - visas pārējās komandas.

P.S. Augstākminētā dēļ es gan neattaisnoju Alonso atklātos izteikumus. Varēja būt taktiskāks.
, 2006-09-14 16:31, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis hrjak
Es gan pilnībā piekrītu Alonso. Šūmahers ir nesportiskākais. Attinam filmu atpakaļ, kad vēl Hils brauca... 1 punkta starpība, avārija, viss ok, Šūmis čempions... 2 gadus pēc kārtas.
Vēl laikam Beļģijā, kad pats sarkanais gailēns ienesās aizmugurē Kulthardam, un pēc tam vēl gāja kauties... Nu, ļoti sportiska rīcība.
Tagad nez kādu neatļautu piekares sistēmu atrada Renault, a Ferrari nekad ko tādu neatradīs, bet ja atradīs, tad nesodīs. Tas tāpat kā piem., vienā posmā 1999.gadā, Malaizijā laikam (Šumis gan tolaik bija invalīds), kad Ferrari bija antispārniem kaut kādi pārkāpumi, abas mašīnas nodiskvalificēja, a pēc tam atkal diskvalifikāciju noņēma, jo, redz, tiesnešiem neesot bijuši pareizie mērinstrumenti, ķipa nesertificēti vai kaut kas tml. Kā tas iespējams, tas nav saprotams.
Es nespēju saprast, nafig tāda centība izbīdīt Ferrari un Šūmi par n-to čempionu taisīt, jo F-1 ar to interesantāks nekļūs, un skatītāju pūļus nepiesaistīs.



hrjak tu vari teikt ko tu gribi, bet vienu es varu droshi teikt: tu kljuudies... dzilji kljuudies...
, 2006-09-14 16:38, pirms 19 gadiem
Šumis ir O.K.,Alonso,kā latvijas hokeja izlase,kā sāk neiet uzreiz meklē vainīgos.
, 2006-09-14 16:38, pirms 19 gadiem
alonso [cenzēts] augtpratigs palicis...atceresimies kas vinsh bija pirms 3 gadiem!! nulle totals
, 2006-09-14 16:42, pirms 19 gadiem
es gan piekriitu Alonso,Shuumis vienmeer ir baudiijis tiesneshu "pretimnaakshanu",biezhi tiesneshu leemumi ir bijushi labveeliigi Ferrari
, 2006-09-14 16:43, pirms 19 gadiem
---> Rencis

Nu, nezinu gan... Ar redzi man viss vēl kārtībā. Un visas tās viņa izdarības ir redzējuši miljoni.
Nē, ok! Kā jau teicu iepriekš, ja gribi, fano par Šūmi, bet vai ir vērts visas šīs izdarības "laist gar ausīm (un acīm )" tikai fanošanas dēļ, un bezmaz vai par svēto pasludināt? Jo kāds gan labums tev kā fanam no tā, ka Šūmis manās acīs izskatītos labāks? Nekāds! Un arī pašam Šūmim domājams pie kājas. Bet katrā ziņā nekas jau nespēs izmainīt jau bijušos notikumus. Tie ir tādi, kādi tie ir... Un, cik nu es skatos F-1, tad jāsaka, ka nekrietnāku un negodīgāku pilotu par Šūmi neesmu redzējis. Un manās acīs viņš nekad nebūs savu F1 titulu cienīgs. Tāds ir mans viedoklis. Vari to pieņemt vai arī nē.
, 2006-09-14 16:46, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis ljames237
Alonso vnk nesaprot ka vins jaui zaudejis.... soreiz Vebrs pareiz pateic..... A lonso i vel mazs berns F1.... un kada atskiriba vinjam , sumis jau iet prom..... betsaku vienu Alonso nebus nakosgad pilots nr 1 nakosgad , manas domas i Raikonens, Massa , varbuut Batons ,bet ne Alonso.....


vo vo ceru ka buus viens no shiem negribaas nekadu tur alonso redzeet pa pirmo braucam
, 2006-09-14 16:46, pirms 19 gadiem
nu hrjak pa to ielidošanu kultharda aizmugurē- iepriekšēja sacensība kulthards šūmim aizmugurē ielidoja tā kā tad jau arī kulthards ir nesportisks
, 2006-09-14 16:51, pirms 19 gadiem
--> enzo

Runa jau nebija par ietriekšanos aizmugurē, bet par to iešanu kauties...

Katram jau kādreiz gadās kādus mēslus savārīt, bet Šūmja gadījumā tās jau vairs nebija atsevišķas epizodes, viņa karjerā visi tie incidentiem piemita likumsakarīgs raksturs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-09-14 17:01, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis hrjak

Citāts:

Publicējis pions

Citāts:

Publicējis hrjak
Es gan pilnībā piekrītu Alonso. Šūmahers ir nesportiskākais. Attinam filmu atpakaļ, kad vēl Hils brauca... 1 punkta starpība, avārija, viss ok, Šūmis čempions... 2 gadus pēc kārtas.
Vēl laikam Beļģijā, kad pats sarkanais gailēns ienesās aizmugurē Kulthardam, un pēc tam vēl gāja kauties... Nu, ļoti sportiska rīcība.
Tagad nez kādu neatļautu piekares sistēmu atrada Renault, a Ferrari nekad ko tādu neatradīs, bet ja atradīs, tad nesodīs. Tas tāpat kā piem., vienā posmā 1999.gadā, Malaizijā laikam (Šumis gan tolaik bija invalīds), kad Ferrari bija antispārniem kaut kādi pārkāpumi, abas mašīnas nodiskvalificēja, a pēc tam atkal diskvalifikāciju noņēma, jo, redz, tiesnešiem neesot bijuši pareizie mērinstrumenti, ķipa nesertificēti vai kaut kas tml. Kā tas iespējams, tas nav saprotams.
Es nespēju saprast, nafig tāda centība izbīdīt Ferrari un Šūmi par n-to čempionu taisīt, jo F-1 ar to interesantāks nekļūs, un skatītāju pūļus nepiesaistīs.



tu esi mulkis!!!



oi, viegli jau tā pateikt... bet izskatās, ka tev vienkārši nav pretargumentu.
Fano ta fano par savu Šūmi, man vienalga, bet neviens man nekad neiestāstīs, ka viņs kaut kāds cēlais un godīgais...



Jā man patīk Šumis, taču Alonso ir labāks, jo viņš nekad nav atņēmis uzvaras savam komandas biedram un nekad Renault nav pisusies par visadiem sikumiem! Domāju ka tāds sports vairs nav interesants un tāpēc piekrītu Alonso izteikumam!
, 2006-09-14 17:23, pirms 19 gadiem
ir viens fakts kas paceļ šumi pāri jebkuram pašlaik startējošam pilotam tas ir fakts kad Šūmis atnāca uz ferrari, tā mašina knapi bija spējīga finišēt un komandā lielākā daļa mehāniķu bija baigie uzdzīvotāji(kā jau itāļi)!!! Un tieši ar Šumja palīdzību Ferrari tika pārvērsts par uzvarošu komandu!! Tā lūk!!!
, 2006-09-14 17:28, pirms 19 gadiem
Kā tas Alonso zin, ka visas Šumahera uzvaras ir kaldinājuši tiesneši. Baigais izmeklētājs. Tad, kad Šumis izcīnija savu 1. čempiona titulu, Alonso bija tikai kādi 10 gadi!
, 2006-09-14 17:40, pirms 19 gadiem
vinsh ir uzvareetaajs un dara visu kas uzvarai ir nepiecieshams, par to es vinu cienu!
, 2006-09-14 17:44, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis england12
ir viens fakts kas paceļ šumi pāri jebkuram pašlaik startējošam pilotam tas ir fakts kad Šūmis atnāca uz ferrari, tā mašina knapi bija spējīga finišēt un komandā lielākā daļa mehāniķu bija baigie uzdzīvotāji(kā jau itāļi)!!! Un tieši ar Šumja palīdzību Ferrari tika pārvērsts par uzvarošu komandu!! Tā lūk!!!


kā jau alonso pats teica, ka šumahers ir izcilākais pilots,bet pilnībā piekrītu ka arī nesportiskākais F1 braucējs
, 2006-09-14 17:50, pirms 19 gadiem
Piekrītu tev England .Manuprāt tas pats bija arī ar Beneton , kas tikai pēc MS atnākšanas kļuva konkurētspējīgas. Tātad viņa nopelnus F1 nevar noniecināt.
, 2006-09-14 17:53, pirms 19 gadiem
Piekrītu tev England .Manuprāt tas pats bija arī ar Beneton , kas tikai pēc MS atnākšanas kļuva konkurētspējīgas. Tātad viņa nopelnus F1 nevar noniecināt.
, 2006-09-14 17:54, pirms 19 gadiem
Peec dazhiem komentiem izskataas ka Shuumis braukt galiigi nemaak,tikai pateicoties tiesneshiem utt.. vinsh shogad kljuus par atonjkaarteejo pasaules chempionu..Alonso komentaari vsp ir stulbi,jo ja nevar uzvareet tad var vieniigi nolikt kaadu citu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-09-14 19:02, pirms 19 gadiem
kāds tur nesportiskākais!!!Ar to jau lielas zvaigznes izceļas ka cīnās par uzvaru jebkad jebkādā veidā!!! Tāds pilots kurš ļaus sevi apdzīt bez cīņas nekad nekļūs par astoņ.... septiņkārtēju čempionu tā nu tas ir!!! Un lai Alonso te nepūš ka Šūmi neviens neatcerēsies, kā var neatcerēties cilvēku kurš ir pārspējis lielāko daļu F1 rekordu!!! Un visbeidzot par leģendām un izciliem sportistiem nekļūst ar muti bet gan ar sūru darbu!!! Tā lūk!!
, 2006-09-14 19:41, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis hrjak
Es gan pilnībā piekrītu Alonso. Šūmahers ir nesportiskākais. Attinam filmu atpakaļ, kad vēl Hils brauca... 1 punkta starpība, avārija, viss ok, Šūmis čempions... 2 gadus pēc kārtas.
Vēl laikam Beļģijā, kad pats sarkanais gailēns ienesās aizmugurē Kulthardam, un pēc tam vēl gāja kauties... Nu, ļoti sportiska rīcība.
Tagad nez kādu neatļautu piekares sistēmu atrada Renault, a Ferrari nekad ko tādu neatradīs, bet ja atradīs, tad nesodīs. Tas tāpat kā piem., vienā posmā 1999.gadā, Malaizijā laikam (Šumis gan tolaik bija invalīds), kad Ferrari bija antispārniem kaut kādi pārkāpumi, abas mašīnas nodiskvalificēja, a pēc tam atkal diskvalifikāciju noņēma, jo, redz, tiesnešiem neesot bijuši pareizie mērinstrumenti, ķipa nesertificēti vai kaut kas tml. Kā tas iespējams, tas nav saprotams.
Es nespēju saprast, nafig tāda centība izbīdīt Ferrari un Šūmi par n-to čempionu taisīt, jo F-1 ar to interesantāks nekļūs, un skatītāju pūļus nepiesaistīs.


bet značit FIA'i Ferrari maksā vairāk nekā Renault
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-09-14 19:47, pirms 19 gadiem
maksat vairak, jo vinji saja gs. visvairak vinnejusi konstruktoru kausus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-09-14 19:57, pirms 19 gadiem
Visi lieli cilveeki ir gan pelti, gan niisti, gan miileeti... Un tas vien jau liecina par to, ka Shuumahers ir kaut kas un kaut ko sasniedzis...

laboti n-tie rekordi... padomaajiet pashi... vai tieshaam tieshi Ferrari mashiinas ljauj Shuumim gaazt rekordus? Ja tas taa, tad vinja aizstaajeejam jaagaazh naakoshie rekordi, bet shaubos, ka tas taa buus...

Pie tam... Shuumis pirmo reizi par chempi kljuva ar Benetton formulu... un tajos laikos, kad visi veel F1 godaaja un nenosodiija... bet nosodiit saaka tikai pateicoties Shuumja labajiem rezultaatiem... jo visu savu karjeru vinjsh ir ciiniijies tikai par titulu...
, 2006-09-14 20:13, pirms 19 gadiem
Es gan pilnībā piekrītu Alonso. Šūmahers ir nesportiskākais. Attinam filmu atpakaļ, kad vēl Hils brauca... 1 punkta starpība, avārija, viss ok, Šūmis čempions... 2 gadus pēc kārtas.
Vēl laikam Beļģijā, kad pats sarkanais gailēns ienesās aizmugurē Kulthardam, un pēc tam vēl gāja kauties... Nu, ļoti sportiska rīcība.
Tagad nez kādu neatļautu piekares sistēmu atrada Renault, a Ferrari nekad ko tādu neatradīs, bet ja atradīs, tad nesodīs. Tas tāpat kā piem., vienā posmā 1999.gadā, Malaizijā laikam (Šumis gan tolaik bija invalīds), kad Ferrari bija antispārniem kaut kādi pārkāpumi, abas mašīnas nodiskvalificēja, a pēc tam atkal diskvalifikāciju noņēma, jo, redz, tiesnešiem neesot bijuši pareizie mērinstrumenti, ķipa nesertificēti vai kaut kas tml. Kā tas iespējams, tas nav saprotams.
Es nespēju saprast, nafig tāda centība izbīdīt Ferrari un Šūmi par n-to čempionu taisīt, jo F-1 ar to interesantāks nekļūs, un skatītāju pūļus nepiesaistīs



tu neesi iipashi gudrs, kad shumis iemauca kulthardam aizmuguree vinsh atrdaas 1- jaa vieta un dzina kulthardu par apli, tas nav iipashi izdeviigi!!!
, 2006-09-14 20:20, pirms 19 gadiem
Saki man miljais hrjak,ja tev būtu reāla iespēja igūt palielu naudas summu vai īpašumu,bet tāpēc tev būtu nedaudz jāpiekāš visi pārējie,kas pretendē uz to pašu. Tu laistu garām šādu iespēju? Varu derēt,ka tu pats nemaz tik tīrs un balts neesi,bet bljausties gan tu dikti daudz...
Bet ja nu gadījumā tev ir 14 gadu,tad es atsaucu savu zinju /tā pat nesapratīsi/ un neko tev nepārmetu...
, 2006-09-14 20:23, pirms 19 gadiem
pasakiet vienu , vai sosezon Alonso nevienu pasu savaldisanos nav darijis,piem. ar Dornbosu Ungarijaa.... parad [cenzēts] you pirkstinj ,pec tam vel sak kautinjhu.... un nakoshaaa sesija, izgruzz araaa no trases.... nu pa Sumaheram arii gadijies jusu piemineti piemeri, bet a Damon Hill , redzju to video ,m nu varu teikt ja nebuutu Hils tad buutu Sumis avarejis.... un vel kas pa 99 gadu Lielbritanijas negadijuma ka vins lauza kaju un sezona beidzas , vinjs tomer atgriezas un izcinija nakoshos cetrus titulus...... varu teikt ka sumis savus titulus i izcinijis godam nu varbut 2002 . gada - vinja masina bij 100 reiz paraka pa citam, bet sumis kaaa brauceejs i lielisks.....


FIA jau peec 2002 . gada sezonas mainija tehniskos noteikumus, lai mainiitu speeku samerus, bet Ferraari nija labaka komanda pat par FIA un mosliju , vinji 3 gadus movcijas lai izdomatu tadus noteikumus , lai Ferrari nevinnetu......


Ferrari uzvaras trio- Tods , Brauns un Sumis, ja nebuutu so civeku Ferrari nekaas nebutu, piedevam sis trio visu muzu stradajusi kopaa.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-09-14 20:49, pirms 19 gadiem
Nav svarīgi,kurš ir sportiskākais- svarīgi,kurš ir labākaiss!Kuram vairāk titulu,uzvaru,goda pjedestālu..
kuram naudu vairāk maksā..
Ljoti ceru,ka Šumis panjems šo pēdējo titulu un tad tam tārpam paliks muzīgi tas viens-nejaušais tituls...
, 2006-09-14 20:55, pirms 19 gadiem
Šūmahers ar visu savu bandu ir auni !!!
, 2006-09-14 21:12, pirms 19 gadiem
zapte.lv LOL vecis. Tad jau Auni pelna vairāk par tevi. Woohoo ej uzz lauka zaali pagrauzt..
, 2006-09-14 21:20, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis wap
Saki man miljais hrjak,ja tev būtu reāla iespēja igūt palielu naudas summu vai īpašumu,bet tāpēc tev būtu nedaudz jāpiekāš visi pārējie,kas pretendē uz to pašu. Tu laistu garām šādu iespēju? Varu derēt,ka tu pats nemaz tik tīrs un balts neesi,bet bljausties gan tu dikti daudz...
Bet ja nu gadījumā tev ir 14 gadu,tad es atsaucu savu zinju /tā pat nesapratīsi/ un neko tev nepārmetu...



Zini, man tomēr ir svarīgi, kādā ceļā es ko sasniedzu. Es jau nesaku, ka esmu tīrs un balts, bet man patīk godīga cīņa.

Skatos, ka dažiem te tāda dubultmorāle. Es tik tā iedomājos, ja, piemēram, paziņotu, ka kādam vieglatlētam atklāts dopings (turklāt, ja vēl krievam vai amerikānim), vai man dieniņ', kas te notiktos, sportistu noliktu līdz ar zemi par viņa negodīgumu. Bet šeit, situācijā, kad konkurenti tiek stumti ārā no trases titula vārdā un visādas citādas nekrietnības darītas, tad tas tiek atzīts par normālu parādību.

P.S. Oi, kad man bija 14 gadi, tad Šūmis bija tikai savu nesportisko izdarību pirmssākumos.
P.S.S. Es tev arī neko nepārmetu...
, 2006-09-14 21:25, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis b-boy
Es gan pilnībā piekrītu Alonso. Šūmahers ir nesportiskākais. Attinam filmu atpakaļ, kad vēl Hils brauca... 1 punkta starpība, avārija, viss ok, Šūmis čempions... 2 gadus pēc kārtas.
Vēl laikam Beļģijā, kad pats sarkanais gailēns ienesās aizmugurē Kulthardam, un pēc tam vēl gāja kauties... Nu, ļoti sportiska rīcība.
Tagad nez kādu neatļautu piekares sistēmu atrada Renault, a Ferrari nekad ko tādu neatradīs, bet ja atradīs, tad nesodīs. Tas tāpat kā piem., vienā posmā 1999.gadā, Malaizijā laikam (Šumis gan tolaik bija invalīds), kad Ferrari bija antispārniem kaut kādi pārkāpumi, abas mašīnas nodiskvalificēja, a pēc tam atkal diskvalifikāciju noņēma, jo, redz, tiesnešiem neesot bijuši pareizie mērinstrumenti, ķipa nesertificēti vai kaut kas tml. Kā tas iespējams, tas nav saprotams.
Es nespēju saprast, nafig tāda centība izbīdīt Ferrari un Šūmi par n-to čempionu taisīt, jo F-1 ar to interesantāks nekļūs, un skatītāju pūļus nepiesaistīs



tu neesi iipashi gudrs, kad shumis iemauca kulthardam aizmuguree vinsh atrdaas 1- jaa vieta un dzina kulthardu par apli, tas nav iipashi izdeviigi!!!



Un ja vēl tu atcerētos, kādi laikapstākļi bija tajā sacīkstē, un tas sarkanais bolīds tur nesās nenormālā tempā... Parastā sadzīves situācijā to sauktu "neizvēlējās drošu braukšanas ātrumu".
, 2006-09-14 21:35, pirms 19 gadiem
nožēlojamais Alonso...
, 2006-09-14 22:06, pirms 19 gadiem
Bet ko ta Vēbers no tā salāta gaidīja? Bērns taču vēl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-09-14 22:43, pirms 19 gadiem
Domāju,ka ja labi pameklētu,tad arī par mūsu Fernandito varētu šādus-tādus faktus atrast. Gan jau ka tad,kad pa pēdējo braukāja,tad kādam sānā ieskrēja vai zilo karogu neieveroja.. Vienkārši līdz 2005 gadam par vinju neviens neinteresejās /arī jūs-LIELIE fani/ un tāpēc neviens neko īpaši nezina...
Parunāsim par vinja tīro karjeru ap 2012 gadu..
, 2006-09-14 23:07, pirms 19 gadiem
tieši tā... pēc n-tajiem gadiem varēsim parunāt, bet līdz šūmja nekrietnībām alonso pagaidām vēl tāls ceļš ejams...
, 2006-09-14 23:52, pirms 19 gadiem
Nu sākums vinjam nav slikts-domāju,ka ap 2008 gadu jau būs Šumi pārspējis!!
Komandas biedra izmantošanā un mocīšanā noteikti.. Arī Monako netiks aizmirsts un Turcijas GP arī ne,kad vinjš brīvajos trenninjos ieskrēja sānos vienam no RedBull pilotiem..Un ne jau tā vienkārši ieskrēja,bet ka CHEMPIONS! Apmēram tā: eu,tu-tinies malā! Neredzi,ka ES braucu!!? Un sodu protams nesanjēma..
, 2006-09-15 01:56, pirms 19 gadiem
Beidziet te visi dir*t uz Shuumi!
Shuumis ´BIJA, IR un arii paliks LABAAKAIS F1 pilots!!!
P.S. Alonso lai iet slaukt govis!
, 2006-09-15 09:05, pirms 19 gadiem
2 Aarnyz: negodiigaakais brauceejs droshi, par lielaako diez vai shamo var nosaukt ;D
, 2006-09-15 10:03, pirms 19 gadiem
vo vo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-09-15 15:34, pirms 19 gadiem
Man patīk tavs saraksts! Vismaz to [cenzēts] Alonso neesi ielicis...
, 2006-09-15 16:58, pirms 19 gadiem
Nu ar to Alonso ir taa.... labs pilots! pat lielisks... bet tas arii viss!! vins nav chempionu chempions, kaa ir shuumahers un reiz bija senna, prosts, mansels, fanhio un citi!!! Alonso ir vienas reizes (viena gada) liideris kaa piemeeram Deimons Hils, Zaks Vileneevs un citi!! Riebaas man Mika hakinens, bet pat vins bija labaaks....
, 2006-09-15 23:41, pirms 19 gadiem
Speed_King, šodien 15:02

Citāts:
Publicējis AarnyZ
Beidziet te visi dir*t uz Shuumi!
Shuumis ´BIJA, IR un arii paliks LABAAKAIS F1 pilots!!!




Neesi dzirdējis par Prostu, Sennu, Fanhio, Manselu un citiem?

tapeec jau saku, ka shuumis labaakais!! un nedir.s kur pagadaas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-09-16 08:31, pirms 19 gadiem
Te ir nolasījusies lielākā daļa idiotu bariņa pārstāvju! Fia un ferrari vienā ierakumu pusē??? Visas noteikumu maiņas, jaunā punktu skaitīšana, kvalifikācijas maiņa un tt... Viss tika darīts lai Šūmim un ferrari bāztu sprunguļus spieķos, bet nekas nesanāca(vienīgi 2005g.)