Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1562, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš ieved "Servette" Špenglera kausa pusfinālā

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Daugaviņš ieved "Servette" Špenglera kausa pusfinālā
Kaspars Daugaviņš spēlē pret CSKA guva divus vārtus, tostarp uzvaras vārtus
Foto: Romāns Kokšarovs, ''Sporta Avīze'', f64

Latviešu uzbrucējs Kaspars Daugaviņš ar diviem gūtajiem vārtiem un rezultatīvu piespēli palīdzējis Ženēvas "Servette" komandai iekļūt Špenglera kausa izcīņas pusfinālā. Spēlē pret Maskavas CSKA Daugaviņš realizēja izšķirošo metienu pagarinājumā, ļaujot savai komandai triumfēt ar rezultātu 4:3.

Špenglera kausa izcīņas atklāšanas spēlē "Servette" atstāja sausā AHL komandu Ročesteras "Americans", tādējādi tiekot pie brīvdienas. Piektdien ar "Americans" vienību tikās Maskavas CSKA, trešajā periodā nodrošinot uzvaru ar 4:3. Tas gan nenozīmēja, ka cīņā par uzvaru grupā favorīte bija Kaspara Daugaviņa pārstāvētā "Servette" vienība, bet var teikt, ka tāda nebija arī CSKA.

Spēli par uzvaru grupā komandas sāka visai piesardzīgi. Veiksme trešajā minūtē uzsmaidīja CSKA komandai, kad piespēli uz vārtu priekšu izdarīja Aleksandrs Frolovs. Ripu fiksēt nespēja ne vārtsargs, ne aizsargs, tai pēc rikošeta atrodot ceļu vārtos. Turpinājumā CSKA turpināja aktīvi uzbrukt, bet tas nepalīdzēja palielināt rezultāta starpību. Devītajā minūtē "Servette" pirmā maiņa spēja rezultātu izlīdzināt, kad Iļju Proskurjakovu pārspēja Denis Hollenšteins - 1:1. Hollenšteinam vēl viena izcila iespēja gūt vārtus radās teju sešas minūtes vēlāk, kad viņš nespēja pārcelt ripu pāri uz ledus guļošajam Proskurjakovam. Pirmā perioda turpinājumā cīņa vairāk risinājās CSKA aizsardzības zonā, bet bīstami momenti izpalika, hokejistiem vairāk cīnoties pie laukuma apmalēm.

Otrā perioda ievadā komandas cīnījās līdzīgi. Vārtu gūšanas iespēju nebija līdz pat piektajai minūtei, kad "Servette" tika pie pirmā vairākuma šajā spēlē. Kaspars Daugaviņš pēc vienas no epizodēm centās iebakstīt ripu vārtos, bet vārtsargs bija meistarīgāks. CSKA izturēja mazākumu un drīz pēc tam atkal izvirzījās vadībā, kad viens pret vienu izgāja Aleksandrs Radulovs, meistarīgi apspēlējot Robertu Maijeru - 2:1. CSKA hokejisti bija ieguvuši pārsvaru ne vien uz tablo, bet arī laukumā. Perioda vidū Maskavas komanda tika arī pie skaitliskā vairākuma. Pēc vairākiem neveiksmīgiem metieniem viens ļoti labs padevās nevienam citam kā Sergejam Fjodorovam, kurš panāca 3:1 CSKA labā.

Bija jāpienāk 15. minūtei, kad pirmo bīstamo uzbrukumu veica "Servette" hokejisti. Pēc lieliskas Markusa Nordlunda piespēles ripu jau teju tukšos vārtos raidīja Kaspars Daugaviņš, samazinot rezultāta starpību. Drīz vien pie vēl viena vairākuma tika CSKA, bet tas palika nerealizēts. Līdz ar to arī otrais periods noslēdzās ar rezultātu 3:2 CSKA labā.

Trešo periodu aktīvāk iesāka CSKA hokejisti, bet ātri vien spēle izlīdzinājās. Spēle vienmuļi ritēja līdz trešdaļas vidum, kad abu komandu hokejisti saņēma vairākus noraidījumus. CSKA divas reizes varēja spēlēt vairākumā, bet vārtus gūt nespēja. Likās, ka spēle tā arī noslēgsies, bet "Servette" tomēr prata panākt izlīdzinājumu. Mazliet vairāk kā trīs minūtes līdz pamatlaika beigām pēc veiksmīgas izspēles, kurā iesaistījās arī Daugaviņš, vārtus guva Aleksandrs Pikārds - 3:3 un latvietim rezultatīva piespēle. Ženēvas komanda centās arī izraut uzvaru, bet aktīvie uzbrukumi nerezultējās vārtu guvumā.

Sekoja pagarinājums, kura pirmajā minūtē maču varēja noslēgt Džonatans Mersjē, bet nespēja ripu raidīt vārtos. Īsi pēc tam tika pārkāpti noteikumi pret Daugaviņu, kas "Servette" vienībai deva skaitlisko vairākumu. Pēc labas saspēles pretinieku zonā ar spēcīgu metienu pretinieku vārtsargu otro reizi pārspēja Kaspars Daugaviņš, kļūstot par mača varoni un ievedot "Servette" vienību Špenglera kausa pusfinālā - 4:3.

Līdz ar to Ženēvas "Servette" svētdiena būs brīva, bet CSKA hokejistiem būs jāaizvada vēl viena cīņa par vietu turnīra pusfinālā ar Čehijas komandu Vītkovices "Steel", kas otrā grupā ierindojās trešajā vietā.

Špenglera kausa izcīņa, 28. decembris

"Servette" - CSKA 4:3 OT(1:1, 1:2, 1:0, 1:0)

Vārti: 2:15 Frolovs 0:1, Hollenšteins (Jaskuemē, Romī) 1:1, 27:38 Radulovs (Proskurjakovs) 1:2, 30:57 S.Fjodorovs (Jegorševs) 1:3, 34:03 Daugaviņš (Nordlunds, Pestoni) 2:3, 56:37 Pikārds (Pestoni, Daugaviņš) 3:3, 61:53 Daugaviņš (Stefords, Hollenšteins) 4:3
Vārtsargi: Roberts Maijers - Iļja Proskurjakovs

A grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Geneve-Servette211009:35
2.CSKA210107:74
3.Americans200023:90

 +38 [+] [-]

, 2013-12-28 18:29, pirms 11 gadiem
Daugavins un viņa maiņa vienkārši iznīcināja kolhozniekus.
Caram jāliek galdā vēl pāris desmiti miljonu - Kolhozam jāceļ līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2013-12-28 18:31, pirms 11 gadiem
yiiiihaaaa Daugava , CSKA bus dupenā

 +23 [+] [-]

, 2013-12-28 18:31, pirms 11 gadiem
In your face CSKA!

 +31 [+] [-]

, 2013-12-28 18:32, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: cska spele 2 dienu pec kartas, turklat ar 60% motivaciju un nabaga sveiciesi ta mokas. ja sveices klubs speles khl nespid viniem augstas vietas jo ko vini daris kad bus jadodas uz sibiriu?
atkal šīs gaļimās atmazkas..
Pieaudz puisīt vienreiz..

 +35 [+] [-]

, 2013-12-28 18:32, pirms 11 gadiem
Prieks par letiņu, kurš apspēlē krievu superzvaigznes!
Slēpts komentārs: Ralfinolv

 +27 [+] [-]

, 2013-12-28 18:32, pirms 11 gadiem
Zvērā un Daugaviņa beigu deja!

 +35 [+] [-]

, 2013-12-28 18:32, pirms 11 gadiem
Un ieved CSKA morālajā bankrotā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2013-12-28 18:33, pirms 11 gadiem
zaudeejums ir zaudeejums nevienam neiteresee ar kaadu atdevi tu speelee
tu zaudeee

  +5 [+] [-]

, 2013-12-28 18:33, pirms 11 gadiem
Fantastiski iemeta,Daugavins tagad rezultativakais turnira laikam ir Malacis Tagad tik jagaida kad Dinamo uzvares Lev

  +6 [+] [-]

, 2013-12-28 18:34, pirms 11 gadiem
""Servette" - CSKA 2:3 OT(1:1, 1:2, 1:0, 1:0)"
standartā

  +5 [+] [-]

, 2013-12-28 18:34, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: vel smiekligi ka dogmens tani servate ir lideris, kaut gan sis nederetu pat jugrai. tas daudz ko izsaka
Tad iedomajies kads cska limenis ja vinjus apspeele taadi speletaji

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 18:34, pirms 11 gadiem
uzraka CSKA

 +12 [+] [-]

, 2013-12-28 18:35, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Nebur drāmu. CSKA piesaka Fjodorovu, tas jau vien parāda to, cik nopietini viņi uztver šo Špenglera kausu.
Daugaviņš ir komandas līderis, bet KHlā līderis viņš būtu tikai lejasgala komandās.

CSKA vienalga pazors
Jānopērk vēl kādi zviedri, somi un ovečkinam jāpiesola 20 miljoni un tad jau Kolhozs būs atkal spēks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 18:36, pirms 11 gadiem
Es jau arii neesmu baigais KHL fans, bet jaatdzist, ka tomeer CSKA arii KHL spelee suudigi, jo ,iespeejams, kad visaam komandaam bus nospeeletas 40 speeles(CSKA jau ir) vini buus tikai 6-8 vieta rietumos, tas taa...

  +3 [+] [-]

, 2013-12-28 18:36, pirms 11 gadiem
Daugaviņam novēlu ja ne atgriezties NHL, tad vismaz palikt par NLA vienu no labākajiem spēlētājiem

  +5 [+] [-]

, 2013-12-28 18:36, pirms 11 gadiem
paldies kaspar,sadirssi man visu sisteemu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 18:37, pirms 11 gadiem
caeserclown rakstīja: paldies kaspar,sadirssi man visu siteemu
Tieši tā!

  +5 [+] [-]

, 2013-12-28 18:37, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Nebur drāmu. CSKA piesaka Fjodorovu, tas jau vien parāda to, cik nopietini viņi uztver šo Špenglera kausu.
Tad jau KHL viņi arī uztver tikpat nopietni, ja pāris sezonas atpakaļ laukumā devās 51 gadus Fetisovs.

  +6 [+] [-]

, 2013-12-28 18:37, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: vel smiekligi ka dogmens tani servate ir lideris, kaut gan sis nederetu pat jugrai. tas daudz ko izsaka
Līderis ir 500 NHL spēles aizvadījušais Lombardi, Daugmens gan īpaši neatpaliek. Nožēlojami, kā daži vērtē spēlētāju pēc pāris mēnešiem vienā KHL komandā, kurai tajā laikā vispār bija milzīgas problēmas.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-28 18:37, pirms 11 gadiem
Malacis Abi goli konfektes un par visu OT winner Deja

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:37, pirms 11 gadiem
video? vai tikai vakarā būs pa eurosport?

 +20 [+] [-]

, 2013-12-28 18:38, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: vel smiekligi ka dogmens tani servate ir lideris, kaut gan sis nederetu pat jugrai. tas daudz ko izsaka
dogmens ir līderis komandā, kura apspēlē KHL 8. vietas īpašnieci pagaidām, bet nederētu Jugrai, kura ir 25. vietā..
Tava loģika nogalina vecīt..
Gan jau Kaspars Tev jaunības gados vienīgo simpātiju nocēla, tagad pelna normālu piķi ar hokeju, bet Tu paliki mūžīgais dūrēsitējs, kurš strādā Rīgas Satiksmē par kontrolieri autobusos.. Skumjš stāsts, protams..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 18:38, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Tad jau KHL viņi arī uztver tikpat nopietni, ja pāris sezonas atpakaļ laukumā devās 51 gadus Fetisovs.
Tušē

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 18:39, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: Es jau arii neesmu baigais KHL fans, bet jaatdzist, ka tomeer CSKA arii KHL spelee suudigi, jo ,iespeejams, kad visaam komandaam bus nospeeletas 40 speeles(CSKA jau ir) vini buus tikai 6-8 vieta rietumos, tas taa...
servette ir NLA vidusmēra klubs

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 18:40, pirms 11 gadiem
Upsī, varenais KHL kārtējo reizi dabūn pa purslām. Ne velti Zaripovs teica, ka gribot palielināt KHL līmeni ir kardināli jāsamazina spēlētāju algas.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 18:41, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Upsī, varenais KHL kārtējo reizi dabūn pa purslām. Ne velti Zaripovs teica, ka gribot palielināt KHL līmeni ir kardināli jāsamazina spēlētāju algas.
Zaripovs piedāvā braukt no viena grāvja otrā , to līmeni tur var kāpināt tikai atceļot leģionāru kvotu, tad arī algas mazināsies, jo konkurence kāps.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 18:41, pirms 11 gadiem
profesorsk rakstīja: servette ir NLA vidusmēra klubs
8. vieta no 12 komandām

  +4 [+] [-]

, 2013-12-28 18:41, pirms 11 gadiem
KHL spēks ir pamatīgi uzpūsts. Un vēl jo smieklīgāku tajā visā padara fakts, kādi budžeti ir KHL vadošajām komandām... Krievi - klaunādas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 18:42, pirms 11 gadiem
MaigaisS rakstīja: Khl ir varens. Vnk katraa liigaa ir vaajaas komanads
Nu ja, Servete ir viena no tām Šveicē.
Slēpts komentārs: fapfap

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:43, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Zaripovs piedāvā braukt no viena grāvja otrā , to līmeni tur var kāpināt tikai atceļot leģionāru kvotu, tad arī algas mazināsies, jo konkurence kāps.
AHHAA Spartaks spēlē bez algām kautkā progresu neredzu

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 18:43, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Zaripovs piedāvā braukt no viena grāvja otrā , to līmeni tur var kāpināt tikai atceļot leģionāru kvotu, tad arī algas mazināsies, jo konkurence kāps.
Galvenā doma jau pavisam vienkārša, proti, daudzi KHL spēlētāji pelna daudz par daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-12-28 18:43, pirms 11 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: varenajam kolhozam atkal izgāšanās. Daugaviņš izskatījās kā superstārs salīdzinot ar tām slaucējām no rashas.
Niepakrāmē pantalonus tik no sajūsmas zemniek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:44, pirms 11 gadiem
MightyBruins953 rakstīja: AHHAA Spartaks spēlē bez algām kautkā progresu neredzu
Spartaks tagad ir visas tautas klubs , jo ir KHL aizgādībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-12-28 18:44, pirms 11 gadiem
fapfap rakstīja: Tad kapec vins nez cik menesus sedeja bez darba ja jau vins ir tik ''augstas'' klases speletajs?
Gaidīja atbilstošu piedāvājumu. Redzi, sagaidīja, un vai kāds vēl grib apšaubīt viņa spējas pēc šīs sezonas? Jābūt aklam, lai neredzētu viņa meistarību.

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:44, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Galvenā doma jau pavisam vienkārša, proti, daudzi KHL spēlētāji pelna daudz par daudz.
Protams.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 18:44, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Zaripovs piedāvā braukt no viena grāvja otrā , to līmeni tur var kāpināt tikai atceļot leģionāru kvotu, tad arī algas mazināsies, jo konkurence kāps.
Jā, bet tikai tad jaunie spēlētāji KHl varēs redzēt tikai pa TV Jo naudas maisi jau tik pirks uz velna paraušanu leģionārus. Viss KHL ir viens liels abloms. Drafts vispaŗ ir smieklīgs.

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:45, pirms 11 gadiem
MaigaisS rakstīja: Bet viņiem ir līgas labākais plejeris
Muzigais AHLists?

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:45, pirms 11 gadiem
tas viss poh, galvenais, ka Fjodorovam gols. Tas ir meistars.

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:45, pirms 11 gadiem
Instagram

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 18:46, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Jā, bet tikai tad jaunie spēlētāji KHl varēs redzēt tikai pa TV Jo naudas maisi jau tik pirks uz velna paraušanu leģionārus. Viss KHL ir viens liels abloms. Drafts vispaŗ ir smieklīgs.
Nē nē , drafts ir foršs , man patīk , kad , ja kāds klubs paņem spēlētāju, tad no cita galdiņa uzreiz paceļ sarkano veto karodziņu , un tā 5 reizes no vietas , pa starpam uzkožot voblu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:46, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Spartaks tagad ir visas tautas klubs , jo ir KHL aizgādībā
nu tas jā

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 18:47, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: cska spele 2 dienu pec kartas, turklat ar 60% motivaciju un nabaga sveiciesi ta mokas. ja sveices klubs speles khl nespid viniem augstas vietas jo ko vini daris kad bus jadodas uz sibiriu?
komentārs tā kā pirmklasniekam...

Tas ,ka Šveices līgas līmenis ir augstāks par KHL, es domāju,ka katram šī sporta centra lietotājam ir skaidrs...apspēlēja tā kā mazus ežus...CSKA 3-1 vadība bija vnk nejaušība,,,spēlei vajadzēha beigties 4 vai 5-1 pa labu servette
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:47, pirms 11 gadiem
NLA pierāda savu spēku. Kolhoza līmenis kā uz delnas Ročesteras līmenī. Kļūdās tie, kas saka, ka kolhoznieki neņēma nopietni šo turnīru. Un kā vēl ņēma, sūtīja savu slavenāko klubu, piesaistīja Fjodorovu. Pasniedza to kā atpūtu, bet patiesībā nopietni gatavojās, jo zināja, paliekot tukšā nogriezis pŗēmijas. Kamēr šveicieši, ar zem vidusmēra komandu, atpūšoties apspēlēja uz vienas slidas.

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:47, pirms 11 gadiem
MaigaisS rakstīja: Da nē, Daugaviņš
Neizdosies tev mani.....
Tas kurs pirms sezonas teica, ka gaida piedavajumus no NHL?
Sanaca ta ka beigas trenejas Kurbada un aizskreja uz pirmo piedavajumu.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 18:48, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs rakstīja: NLA pierāda savu spēku. Kolhoza līmenis kā uz delnas Ročesteras līmenī. Kļūdās tie, kas saka, ka kolhoznieki neņēma nopietni šo turnīru. Un kā vēl ņēma, sūtīja savu slavenāko klubu, piesaistīja Fjodorovu. Pasniedza to kā atpūtu, bet patiesībā nopietni gatavojās, jo zināja, paliekot tukšā nogriezis pŗēmijas. Kamēr šveicieši, ar zem vidusmēra komandu, atpūšoties apspēlēja uz vienas slidas.
Neaizmirsti, ka piesaistīja arī krievu sponsoru Rosņjeft

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 18:48, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Nē nē , drafts ir foršs , man patīk , kad , ja kāds klubs paņem spēlētāju, tad no cita galdiņa uzreiz paceļ sarkano veto karodziņu , un tā 5 reizes no vietas , pa starpam uzkožot voblu.
Ko tu gribi, ja viņi iedod naudu kaut kādiem salašņām no horvātijas, jaunzēlandes un vēl visādiem brīnumiem, lai iepirktu ahl švakākos spēlētājus un uztaisītu vēlvienu komandu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:50, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Neaizmirsti, ka piesaistīja arī krievu sponsoru Rosņjeft
Taisni tā. Pēc tam zvjozdu Radulovu. Doma bija atjaunot CSKA kā izlases bāzes klubu, bet pēc šādas izgāšanās tas nespīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:51, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tas špīler i man, teff nebūs to aiztikt

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 18:52, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: NHL pat baidās atbraukt uz šo kausu, jo zina ka dabūs spurslās, to pierādīja to fārmkluba kaunpilnā sakāve un 2 zāģi kopsummā
AHL ročesteri pret CSKA nospēlēja cienīgi, bet pret Šveiciesiem dabīgi dabūja iekšā.

  +4 [+] [-]

, 2013-12-28 18:52, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Daugaviņam novēlu ja ne atgriezties NHL, tad vismaz palikt par NLA vienu no labākajiem spēlētājiem
Šveicē ir parocīgs (ZA tipa) spēles stils Daugavam pie kam vēl maiņas partneris Lombardi ir vienkārši monstrs šajā līmenī par cik vecim ir 500+ spēļu pieredze NHL, kur arī čalis nebija "pēdējais pusis pilsētā", bet gan labs 2-3 maiņas spēlētājs ar vidēji punktu katrā otrajā spēlē ... ja šveicieši Daugavu gribēs atstāt (neredzu iemeslu kapēc, lai šie viņu negribētu), tad domāju Daugavam tur vajadzētu palikt arī nākamgad un iespējams pat ilgāk, jo KHL tomēr netieks spēlēts īsti viņa stila hoķis, bet tāds NHL čalim tomēr var arī vairs nenospīdēt.... atliek kādas citas līgas Eiropā NLA, DEL, SM, kas arī vairāk vai mazāk piekopj ZA spēka stila hoķi un tur čalis nepazudīs! Nav nekur jālido pāri puspasaulei.... var līdz spēles pilsētai aizbraukt ar busu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:53, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Galvenā doma jau pavisam vienkārša, proti, daudzi KHL spēlētāji pelna daudz par daudz.
Bet tas ir vienīgais veids kā uz RU dabūt kaut cik normālus leģionārus-tiem krietni ir jāpārmaksā. Savādāk viņi uz RU nebrauks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 18:54, pirms 11 gadiem
army1005 rakstīja: nu un ko tagad teiks krievu un khl slavinātāji, visa dunduku banda ar to gold4russia vai kā viņu tur...
gold4russia šis jau pārmeta Kažoku uz otru pusi

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:54, pirms 11 gadiem
MaigaisS rakstīja: tu esi nepieskaitāms, davai, ej fap fap
Kapec lai peksni Sabres vins butu janem? Jo tur ir Nolans un Zemgus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:55, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet tas ir vienīgais veids kā uz RU dabūt kaut cik normālus leģionārus-tiem krietni ir jāpārmaksā. Savādāk viņi uz RU nebrauks.
Nabakovs pats nospēlēja 2 mēnešus Ska un aizlaidās atpakaļ uz NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:55, pirms 11 gadiem
MightyBruins953 rakstīja: Nabakovs pats nospēlēja 2 mēnešus Ska un aizlaidās atpakaļ uz NHL
Vins KHL bija caurums.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 18:56, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: si setas turnira limeni lieliski noraksturo vecais pjodorovs. vins 2 gadus nebia kapis uz ledus, bet uzkap un vesi iemet golu. khl vinam tas tik viegli nesanaktu
Es paskatos uz tavu niku un savu kvalitatūru un tas man uz reiz pasaka ka tu esi Trollis4Life

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:57, pirms 11 gadiem
MightyBruins953 rakstīja: Nabakovs pats nospēlēja 2 mēnešus Ska un aizlaidās atpakaļ uz NHL
Brizgalovs vispar sedeja rezerve, Nabbi bija caurums. Tagad abi kapa NHL ))))
Vel tas, ka vecais Fjodorovs, kas 2 gadus nespele hokeju jau, iznac un iemet golu parada to turnira limeni.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 18:57, pirms 11 gadiem
fapfap rakstīja: Vins KHL bija caurums.
KHL viņu sačakarēja kā viņš spēlēja San Jose un kā tagat NY

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 18:57, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: kamēr NHL turpinās atteikties braukt uz turnīriem Eiropā parādīt savu "spēku" tikmēr tās spēks paliks tikai mīts!
NHL tāda līmeņa turnīri neinteresē. Tā ir cita galaktika un izplatījums. Bet es protams ceru, ka kadreiz atbrauks. Bet tad pretī jāliek nopietnas komandas. Vadošos NLA un DEL klubus. Jāpiesaista zviedri, Somi. No KHL arī jāņem līmenī esošas komandas kā Astanu un Rīgu. Sliktakajā gadījumā Zagrebu un Znaroku.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 18:57, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: kamēr NHL turpinās atteikties braukt uz turnīriem Eiropā parādīt savu "spēku" tikmēr tās spēks paliks tikai mīts!
tu apsties uz viņu kalendāru, viņi knapi uz olimpiādi var aizbraukt. Nav laika spēlēt ar kaut kādiem kolhozniekiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:58, pirms 11 gadiem
MightyBruins953 rakstīja: KHL viņu sačakarēja kā viņš spēlēja San Jose un kā tagat NY
TagaT(!!!!) Vina ari NYI kapa labi.

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:58, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: pāsu krievu spēlētēji par daudz pelna, nevis leģi
Tieši tas pats stāsts-ja krietni nepārmaksās arī krievu spēlētājiem,tad tie labāk spēlēs NLA vai kādā citā civilizētā līgā.

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:59, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: smejies? ar tādu spēli, kā viņš rāda, tas pats cska gribētu nopirkt viņu un Servette pagaidām ir asotajā vietā, padomājiet kā tiktu sakauts cska ja spēlētu ar Sveices līderiem
Ja vinnēs Vitkovici, tad uz Davosu (patreiz 4.vieta NLA) var arī uzrauties.

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:59, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: tu apsties uz viņu kalendāru, viņi knapi uz olimpiādi var aizbraukt. Nav laika spēlēt ar kaut kādiem kolhozniekiem.
Nevaru nepiekrist kā nekā 82 spēlēs jaizspēlē piemēram Bruin Back to back games

     [+] [-]

, 2013-12-28 18:59, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs rakstīja: No KHL arī jāņem līmenī esošas komandas kā Astanu un Rīgu. Sliktakajā gadījumā Zagrebu un Znaroku.
Labs joks.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 18:59, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet tas ir vienīgais veids kā uz RU dabūt kaut cik normālus leģionārus-tiem krietni ir jāpārmaksā. Savādāk viņi uz RU nebrauks.
Pirmām kārtām viņi krieviem pārmaksā, lai tie neskrietu prom.
Ļeģionāri pa lielam netiek pārmaksāti. NHL un Šveicē tadas raudzes ļeģionāriem apmēram tās summas +/- tādas pašas.

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:00, pirms 11 gadiem
MaigaisS rakstīja: Nē, tapēc ka Sabriem vajag tādu kā vins, un kopā ar Zemgu varetu kapat, bet tas ir tikai manas domas, un nesaukajies te.
Nu nevajag nevienam vinu NHL, vins Otava nez cik gadus nevareja nostiprinaties, + Bostona par klaunu palika.

  -2 [+] [-]

, 2013-12-28 19:01, pirms 11 gadiem
fapfap rakstīja: Nu nevajag nevienam vinu NHL, vins Otava nez cik gadus nevareja nostiprinaties, + Bostona par klaunu palika.
Redzēsks ka viņšNHL spēlēsi un aprausies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:02, pirms 11 gadiem
MightyBruins953 rakstīja: Redzēsks ka viņšNHL spēlēsi un aprausies

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 19:02, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Pirmām kārtām viņi krieviem pārmaksā, lai tie neskrietu prom.
Ļeģionāri pa lielam netiek pārmaksāti. NHL un Šveicē tadas raudzes ļeģionāriem apmēram tās summas +/- tādas pašas.
Nu, ko stāsti, ja Larijs dabūja 3.5 miljoni. Neviens Eiropā viņam nemaksātu pat pusi no tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 19:04, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Pirmām kārtām viņi krieviem pārmaksā, lai tie neskrietu prom.
Ļeģionāri pa lielam netiek pārmaksāti. NHL un Šveicē tadas raudzes ļeģionāriem apmēram tās summas +/- tādas pašas.
Negribu strīdēties, bet cik lasīju to Bruklera grāmatas fragmentu, tad tas viss tajā KHL nav tik vienkārši.
rus.tvnet.lv

  -3 [+] [-]

, 2013-12-28 19:05, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: pamulkis,tev pat nav nekadu jedzigu argumentu.........
Kadi argumenti ja peksni nobrauc no temas?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 19:05, pirms 11 gadiem
wilmaars rakstīja: Es domaaju kaarteejo reiz Daugava paraada, RD vinnam ir zems liimenna klubs. To mees jau vareejaam paarliecinaaties pagaajusso sezon, kad vinnss speeleeja Stenlija finaalaa. Vinnss speeleeja Stenlija finaalaa. Vinnss bija taa veerts.
bija vareja arī OT winner iemests bet nepaveicās

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:06, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Labs joks.
Kādēļ joks? Tās ir vadošās KHL komandas. Pie pareiza menedžementa un treneru korpusa tās var konkurēt pat ar labākajām NLA, DEL komandām. Vismaz grupu turnīra fāzē. CSKA ir par švaku, to visi redz.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 19:06, pirms 11 gadiem
MightyBruins953 rakstīja: bija vareja arī OT winner iemests bet nepaveicās
Ne nepaveicas, bet paradija savu limeni. Un Stenlija finalam nav nekada sakara ar Dogmenu. Nav vina nopelns, ka Bostona tur speleja. Tikpat vini tur speletu ari bez vina.

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:07, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Nu, ko stāsti, ja Larijs dabūja 3.5 miljoni. Neviens Eiropā viņam nemaksātu pat pusi no tā.
Larijs labi ja sezonā miljonu pelna. 3,5 miljoni pat nevarētu būt uz visu kontrakta laiku par 3 gadiem. Un tie ir baksi.

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:07, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Negribu strīdēties, bet cik lasīju to Bruklera grāmatas fragmentu, tad tas viss tajā KHL nav tik vienkārši.
http://rus.tvnet.lv/novosti/sport/246165-zhjestokaja_pravda_o_zhizni_hokkjeistov_v_khl?utm_source=www.tvnet.lv&utm_medium=self_ads&utm_campaign=Selfads_in_www.tvnet
Kur to grāmatu var dabū normālā valodā angļu vai Latviešu der arī Vācu lai kādu citāvalodā kur ir ķīniešu vai arābu burti

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 19:08, pirms 11 gadiem
MightyBruins953 rakstīja: Kur to grāmatu var dabū normālā valodā angļu vai Latviešu der arī Vācu lai kādu citāvalodā kur ir ķīniešu vai arābu burti
Tiešām nezinu.
Gan jau ka netā pameklējot var atrast kādu piedāvājumu.

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:09, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Negribu strīdēties, bet cik lasīju to Bruklera grāmatas fragmentu, tad tas viss tajā KHL nav tik vienkārši.
http://rus.tvnet.lv/novosti/sport/246165-zhjestokaja_pravda_o_zhizni_hokkjeistov_v_khl?utm_source=www.tvnet.lv&utm_medium=self_ads&utm_campaign=Selfads_in_www.tvnet
visādi tur brīnumi.
bonusi visādi un tā tālāk.
pie tam Krievijā(Eiropā) var palikt vispār bez naudas, kluba bankrota gadījumā vai tavu algu apgriezīs kad gribēs.

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:14, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām nezinu.
Gan jau ka netā pameklējot var atrast kādu piedāvājumu.
Skaidrs

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:14, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Larijs labi ja sezonā miljonu pelna. 3,5 miljoni pat nevarētu būt uz visu kontrakta laiku par 3 gadiem. Un tie ir baksi.
sezonā 1.25 miljoni. Nu neviens eiropā tik daudz neizdos par 1 leģionāru. Gan jau Pučem var parpasīt, cik Daugaviņš saņem. Gan jau nav vairāk par 400k

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:15, pirms 11 gadiem
MightyBruins953 rakstīja: Skaidrs
Beet grāmata interesanta. Kā jau visi tāda veida memuāri.

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:16, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: sezonā 1.25 miljoni. Nu neviens eiropā tik daudz neizdos par 1 leģionāru. Gan jau Pučem var parpasīt, cik Daugaviņš saņem. Gan jau nav vairāk par 400k
Algu budžets līdzīgs kā RD, domājams, ka tie paši 400k varētu būt, bet nu tāpat tā ir solīda nauda, pat dzīvojot Šveicē.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 19:16, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet tas ir vienīgais veids kā uz RU dabūt kaut cik normālus leģionārus-tiem krietni ir jāpārmaksā. Savādāk viņi uz RU nebrauks.
Ne jau par leģionāriem es runāju. Nesen publicējās top 90 pelnošākie KHL hokejisti un starp tiem dominēja paši krievi. Pie tam KHL tāda alga 200-300 tūkstoši sezonā ir praktiski nekas, kamēr jebkurā citā vietā Eiropā ir pats augstākais. Tobišs, nav grūti pārsolīt.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-28 19:18, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Krievijas sveiciens rietumiem twitterī!

sāciet baidīties kepkas!
Nezināju, ka mūsu kaimiņvalsts līderiem ir tik smagas mentālas dabas problēmas. Vajadzēs aiziet uz baznīcu nolikt svecīti, aizlūgt

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 19:19, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Ne jau par leģionāriem es runāju. Nesen publicējās top 90 pelnošākie KHL hokejisti un starp tiem dominēja paši krievi. Pie tam KHL tāda alga 200-300 tūkstoši sezonā ir praktiski nekas, kamēr jebkurā citā vietā Eiropā ir pats augstākais. Tobišs, nav grūti pārsolīt.
Es teiksim izvēlos tos 300 k bankas kontā zinot, ka tā nauda katru mēnesi tur būs, nekā gaidīt vairākus mēnešus līdz atnāk kaut kāds kuilis ar maisu naudas un tev to atdod uz ķepasm , ja atnes. Amur un Spartak gadījumos neatnes

  +4 [+] [-]

, 2013-12-28 19:21, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Krievijas sveiciens rietumiem twitterī!

sāciet baidīties kepkas!
Tad kad valstī nabadzīgo skaits pērnajā gadā pieaudzis par 600 000 cilvēku, tad gribot negribot jāmeklē ārējais ienaidnieks

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 19:28, pirms 11 gadiem
ierādīja vietu naudas maisiem!

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 19:29, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Ne jau par leģionāriem es runāju. Nesen publicējās top 90 pelnošākie KHL hokejisti un starp tiem dominēja paši krievi. Pie tam KHL tāda alga 200-300 tūkstoši sezonā ir praktiski nekas, kamēr jebkurā citā vietā Eiropā ir pats augstākais. Tobišs, nav grūti pārsolīt.
Kā jau te iepriekš tika minēts, tad runa nav tikai par plikām algām, jo tie bonusi nereti sit pušu pašu algu.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 19:34, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Es teiksim izvēlos tos 300 k bankas kontā zinot, ka tā nauda katru mēnesi tur būs, nekā gaidīt vairākus mēnešus līdz atnāk kaut kāds kuilis ar maisu naudas un tev to atdod uz ķepasm , ja atnes. Amur un Spartak gadījumos neatnes
Manā skatījumā Šveice ir teju sapņu līga, ja vien nav anormālu ambīciju uz naudu. Kompakts komandu daudzums, labs algu līmenis, skatāms, aktīvs stils, ļoti daudz skatītāju, skaista un maza valsts... Ne velti lokauta laikā NHL hokejisti pārpludina Šveici. Ne velti daudzi leģionāri tur aizvada teju visu karjeru. Kā spilgts piemērs nāk prātā kanādietis Dubē, kurš teju 600 spēles aizvadījis NLA.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 19:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau te iepriekš tika minēts, tad runa nav tikai par plikām algām, jo tie bonusi nereti sit pušu pašu algu.
Vēl jo sliktāk.

  +4 [+] [-]

, 2013-12-28 19:48, pirms 11 gadiem
8-tā NLA komanda uzvar 8-to KHL komandu:-D

  +3 [+] [-]

, 2013-12-28 19:48, pirms 11 gadiem
Prieks par Daugavu kurs piesmeja Kolhoznieku klubu!

  +7 [+] [-]

, 2013-12-28 20:02, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Manā skatījumā Šveice ir teju sapņu līga, ja vien nav anormālu ambīciju uz naudu. Kompakts komandu daudzums, labs algu līmenis, skatāms, aktīvs stils, ļoti daudz skatītāju, skaista un maza valsts... Ne velti lokauta laikā NHL hokejisti pārpludina Šveici. Ne velti daudzi leģionāri tur aizvada teju visu karjeru. Kā spilgts piemērs nāk prātā kanādietis Dubē, kurš teju 600 spēles aizvadījis NLA.
Pilnībā piekrītu, ja es būtu hokejists, ar sievu un bērniem, droši vien kā lielākā daļa, sapņotu spēlēt NHL, taču ja ne NHL, tad vissimpātiskākais noteikti šķistu NLA. Ģimenei dzīve gluži vai kā paradīze (salīdzinot ar dzīvi kaut kur Novosibirskā vai Magņitagorskā), uz izbraukumiem var doties ar autobusu, spēles organizētības līmenis, arī vistuvākais NHL līmenim. Un algas arī nebūt nav tās mazākās. Dažu vadošo klubu budžeti mierīgi var spēkoties ar KHL vidusmēra budžetiem
Tāds mazais Eiropas NHL.
Šodien pēc ilgiem laikiem paskatījos RD spēli. Pēc Špenglera kausa un dažām Buffalo spēlēm, kur tiek spēlēts ātrs, skrienošs hokejs, RD piņķerēšanās un riņķošana pa zonu, nedaudz atgādināja sieviešu hokeju

  +4 [+] [-]

, 2013-12-28 20:09, pirms 11 gadiem
Skatījos spēli šveiciešu tv un tiem kas skatījās eurosport daudz kas palika neredzēts. Pauzēs rādīja "Servette inside"- ļoti interesanti par komadu ārpus spēles(Dinamo menedžmentam derētu pamācīties kā komandu pasniegt), kā arī pēcspēles intervija ar Daugaviņu. Kaspars teica, ka aizvadījis labu spēli, ka tribīnēs ir ģimene un draudzene. Par spēli. Negribu nolikt CSKA, bet KHL līmenis ier pārvērtēts. To var redzēt. Ja kāds man grib iestāstīt, ka CSKA spēlē ar pusspēku, tad nepiekrītu, jo pirmkārt pie stūres ir kanādas treneris un diezin vai viņš deva kādas atkaides dēļ tā kā spēlē Spengler kausā. Neredzēju, ka Radulovs un Co spēlētu lāpoties ar viegliem alko(tiem kas saka ka krievi atbraukuši iedzert un paslēpot). Špengler kauss uztur augstu līmeni, jo šogad nespēlē DEL klubi, kas pēdējos gadus bija švaki. AHL klubu nevajadzētu norakt, jo 1. viens no vājākajiem AHL klubiem. 2. Aklimatizācija.3. Daudzus no vadošajiem pēdējā brīdī izsauca uz NHL.4. Lielie laukumu, uz kuriem daļa vispār mūžā nebija spēlējusi.4. Divas spēles pēc kārtas. Domāju, ka nākotnē parādīsies klubi no Zviedrija vai Somijas, kas tikai cels šī turnīra līmeni, bet pazeminās šveiciešu izredzes. Patika ka atšķirībā no Eurosport šveicieši māk izrunāt -Daugaviņš. KHL-tālu no NHL, grūti spries par tālāko vietu, bet varētu būt no 2-6(AHL Zviedrija, Šveice, KHL, Somija, DEL). Tāds garāks raksts iznāca, bet nu reti rakstu. Tiem kas neredzot vērtē līgas- nu uzliekat satelītu skataties, un vērtējat(Servus TV(brīvs)-DEL EBEL)., Viasat hockey(Allsvenska, nhl, ahl) Rai sport(brīvs)-itālija, bet nemūldiet tukšu.

  +5 [+] [-]

, 2013-12-28 20:11, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Pilnībā piekrītu, ja es būtu hokejists, ar sievu un bērniem, droši vien kā lielākā daļa, sapņotu spēlēt NHL, taču ja ne NHL, tad vissimpātiskākais noteikti šķistu NLA. Ģimenei dzīve gluži vai kā paradīze (salīdzinot ar dzīvi kaut kur Novosibirskā vai Magņitagorskā), uz izbraukumiem var doties ar autobusu, spēles organizētības līmenis, arī vistuvākais NHL līmenim. Un algas arī nebūt nav tās mazākās. Dažu vadošo klubu budžeti mierīgi var spēkoties ar KHL vidusmēra budžetiem
Tāds mazais Eiropas NHL.
Šodien pēc ilgiem laikiem paskatījos RD spēli. Pēc Špenglera kausa un dažām Buffalo spēlēm, kur tiek spēlēts ātrs, skrienošs hokejs, RD piņķerēšanās un riņķošana pa zonu, nedaudz atgādināja sieviešu hokeju
Un Šveices izlase ir kā labs identifikators tam, ka lietas turpina iet uz augšu.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 20:15, pirms 11 gadiem
Nonemiet savus keponus Daugavina prieksaa! Uz 44 gadus vecaa CSKA generalmenedzera, kurs guva tikai 1 vaartus fona vins bija fantastisks!

     [+] [-]

, 2013-12-28 20:16, pirms 11 gadiem
Video?

  +5 [+] [-]

, 2013-12-28 20:23, pirms 11 gadiem
Vēl gribētu piebilst. Daugaviņu nevajadzētu nolikt par pagājušo gadu, jo arī RD spēle negāja(arī Karsumam, kurš plosās Maskavā), Sveice ir paraugs, kā pacelt sporta veidu ja grib(no tā brīža kad Znaroks iebakstīja ripu viņu vāros un tagad). Viena no pasaules top valstīm hokejā. Par līgu līmeņiem- tā jaunā čempionlīga arī parādītu, ja visi spēlētu. Un vispār ES vajadzētu organizēt savu līgu pēc NHL parauga un vietējiem čempionatiem kā farmklubiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 20:38, pirms 11 gadiem
Protams patīkams rezultāts,arī Daugaviņa sniegums priecē.Cerams uz olimpiādi būs labi sagatavots Šveicē.Kas attiecās uz grupas turnīru rezultātiem ,nevajadzētu īpaši iespringt.Tikai tagad sāksies īstās spēles par uzvaru turnīrā.Uzvarēt var pat jūsu visu noliktais Ročesteras klubs.Baudam hokeju Špenglera kausā.

     [+] [-]

, 2013-12-28 20:42, pirms 11 gadiem
Naher vispār kādam, kaut kur piedalīties, ja nav vēlēšanās uzvarēt un apliecināt sevi..!!!
Sarkanajai armijai (CSKA) Pazors pa visu pasauli..,lai tik turpina grūst tos neadekvātos ļimonus kabatās, tiem kolhoznieku Lūzeriem..!!!

     [+] [-]

, 2013-12-28 20:48, pirms 11 gadiem
khl spēlētāju algas ir pārāk augstas. principā, viena daļa khl spēlētāju ir nhl kalibra spēlētāji, kuri grib vieglu peļņu.
cska ir gana labs sastāvs, lai samaltu šādas komandas, bet pagaidām izskatās, ka šiem sakāpis galvās.

     [+] [-]

, 2013-12-28 20:51, pirms 11 gadiem
Nesaprotu, kas tas Spelngera kauss jau beidzies, ka te paraadas taadi epiteti,ka Daugava izsleedzis armijniekus?

  -2 [+] [-]

, 2013-12-28 20:51, pirms 11 gadiem
lol turnira formats. Pareizu sapratu, ka ja CSKA tagad grib uzvaret turnira, tad viniem sanak 5 speles 5 dienas? Kas tas par stulbumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 21:01, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Nesaprotu, kas tas Spelngera kauss jau beidzies, ka te paraadas taadi epiteti,ka Daugava izsleedzis armijniekus?
izlasi nolikumu.. tad plosies

  -2 [+] [-]

, 2013-12-28 21:05, pirms 11 gadiem
Shaclijs rakstīja: izlasi nolikumu.. tad plosies
Tiesi ta ari sanak. 1/4 finals rit, pusfinals pirmdien, finals otrdien. Sanak ka ja CSKA tiks finala - vini speles katru dienu kops piekdienas. Vai tas nav stulbi?
Ceru ka Radulovu pasargas un vins vairs nespeles saja turnira.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:11, pirms 11 gadiem
wilmaars rakstīja: Nevar saprast cik taa SSveices liiga speeciiga. Bet nu apspeeleets ir CSKA un triis punkti ir Daugavam.
Spēcīgākā Eiropas līga. Kā nekā šīgada PČ sudraba medaļnieki. Daugaviņs ievērojami progresējis tur spelējot. Vispār Šveice ir vieta, kura audzina progresu: Daugaviņš, Ķēņiņš, Punenovs, Merzļikins. Kamēr KHL regresē: Miķelis, Sprukts.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 21:13, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs rakstīja: Spēcīgākā Eiropas līga. Kā nekā šīgada PČ sudraba medaļnieki. Daugaviņs ievērojami progresējis tur spelējot. Vispār Šveice ir vieta, kura audzina progresu: Daugaviņš, Ķēņiņš, Punenovs, Merzļikins. Kamēr KHL regresē: Miķelis, Sprukts.
Par regresu pilniba piekritu!

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:31, pirms 11 gadiem
wilmaars rakstīja: Nevar saprast cik taa SSveices liiga speeciiga. Bet nu apspeeleets ir CSKA un triis punkti ir Daugavam.
Ja Sveices U-20 sodien vinnees Krieviju tad es buusu spiests atziit, ka NLA ir stipraaka par KHL!
diez kaads tur vareetu buut rezultaats?

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:39, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Ja Sveices U-20 sodien vinnees Krieviju tad es buusu spiests atziit, ka NLA ir stipraaka par KHL!
diez kaads tur vareetu buut rezultaats?
Līgai jau nav tieša sakara ar lielās/U izlašu līmeni. Neviens jau nesaka, ka Krievija ir vajāka kā Šveice izlašu līmenī. Šveice straujiem soļiem nāk klat, bet vēl tomēr krievi ir drusku priekšā.

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:42, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs rakstīja: Līgai jau nav tieša sakara ar lielās/U izlašu līmeni. Neviens jau nesaka, ka Krievija ir vajāka kā Šveice izlašu līmenī. Šveice straujiem soļiem nāk klat, bet vēl tomēr krievi ir drusku priekšā.
Bet vai Spneglera kausam peec Tavaam domaam ir sakars ar liigu liimeni?

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:44, pirms 11 gadiem
ko var murgot mulljas vel joprojam par KHL limeni!!! Ciska vel aizvien nav isti biedejosa komanda,vidusmera teiktu un,paskatoties patreiz speli Davos vs Team Canada-pabriesmiga vnk

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:47, pirms 11 gadiem
hoorai rakstīja: Video?
Pagaidām 'Servette vs Ciska' mača hailaitus nekur neesmu atradis- Špenglera saitā vēl nav un Jūtūbē arī nav.

šeit jautrs videorullītis, kurš nodēvēts par SRV- CSK highlight, tomēr tas ir par un ap šo spēli, bet nevis ir mača hailaiti- labāko spēles momentu apkopojums.
SRF Highlight Match 05 - YouTube
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:59, pirms 11 gadiem
Eu viiri, kaa krieviem pret Sveices u-20 sokas? Nav iespeeju sekot liidz...

     [+] [-]

, 2013-12-28 22:00, pirms 11 gadiem
Špenglera kausa mājaslapā ir tas pats jautrais videoklips:
SRF highlights - Spengler Cup EN
Tur var redzēt daudzus smieklīgus un amizantus momentus (piemēram, Radulova mēdīšanos, Daugaviņa golu un uzvaras deju), taču tie nav game highlights kā NHL- tajos nav parādīta visu vārtu gūšana, vislabākie sevi, hiti, bloki utt.

     [+] [-]

, 2013-12-28 22:09, pirms 11 gadiem
Kaspara gols: HD - Kaspars Daugaviņš OT Winner vs CSKA...

     [+] [-]

, 2013-12-28 22:10, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Eu viiri, kaa krieviem pret Sveices u-20 sokas? Nav iespeeju sekot liidz...
EEE 7-1 šveice zaud

     [+] [-]

, 2013-12-28 22:12, pirms 11 gadiem
MightyBruins953 rakstīja: EEE 7-1 šveice zaud
Nevar buut....varbuut viniem vienkarsi neliekas svariigs tas junior cempionaats?

     [+] [-]

, 2013-12-28 22:13, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Nevar buut....varbuut viniem vienkarsi neliekas svariigs tas junior cempionaats?
varbūt bet jā 7-1

     [+] [-]

, 2013-12-28 22:14, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Nevar buut....varbuut viniem vienkarsi neliekas svariigs tas junior cempionaats?
LAI VAI KĀ NLA IR STIPRĀKĀ LĪGA EIROPā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 22:18, pirms 11 gadiem
MightyBruins953 rakstīja: LAI VAI KĀ NLA IR STIPRĀKĀ LĪGA EIROPā
R-Eiropaa viennoziimigi!

     [+] [-]

, 2013-12-28 22:23, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: R-Eiropaa viennoziimigi!
Ziemeļu Eiropā SM-Liiga ar Ziedrijas līgu konkurē

     [+] [-]

, 2013-12-28 22:25, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Bet vai Spneglera kausam peec Tavaam domaam ir sakars ar liigu liimeni?
Tur spēlē šo līgu komandas. Vai pilnīgi objektīvi var salīdzināt, ne protams. Bet kaut kādu ieskatu gūt var.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 22:32, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: MightyBruins953, 22:17, pirms 4 minūtēm

speles speles un es varu pat aptuveni nosaukt kas - ska, maskvas dinamo, ak bars, metalurgs mg, iespeams cska, salavats. no arzemu khl klubiem baris, jokeritsu un vel vienu vietu ienems lev vai donbas. rd maz ceribu. domaju ka sie klubi tur visus iznesis
Ja spēlēs, tad visa KHL isfantazētā varenība izkūpēs. Tadēļ jau viņi negrib tur spēlēt, jo tad visi redzēs, ka nekā īpaša KHLā nav. Varbūt austriešus un ko tur vēl no mazajiem vinnēs. Varbūt vāciešus. Bet ne somu, zviedru, šveiciešu klubus. Ja nu KHL nekrievu klubi labi nospēlēs. Astana, Rīga. Levs, Jokerit. Ja tur būs visādi CSKA, Loko, Ska, tad zāġi garanteti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 22:34, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs rakstīja: Ja spēlēs, tad visa KHL isfantazētā varenība izkūpēs. Tadēļ jau viņi negrib tur spēlēt, jo tad visi redzēs, ka nekā īpaša KHLā nav. Varbūt austriešus un ko tur vēl no mazajiem vinnēs. Varbūt vāciešus. Bet ne somu, zviedru, šveiciešu klubus. Ja nu KHL nekrievu klubi labi nospēlēs. Astana, Rīga. Levs, Jokerit. Ja tur būs visādi CSKA, Loko, Ska, tad zāġi garanteti.
Kurš pajoliņš ticis atkal pie jauna profila?

     [+] [-]

, 2013-12-28 22:36, pirms 11 gadiem
Daugaviņš vienkārši spridzina šogad!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 22:47, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: Jirgens Rozenbergs, 22:32, pirms 5 minūtēm

patiesiba cempionu liga kurs bus nopietns pasakums khl tikai pieradis savu varenibu uz parejo fona. nerausties ari tu, khl tur 99% speles
Es tikai lai viņi tur spēlē. Tad viss būs redzams, nevis tā plātīšanās.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-28 22:51, pirms 11 gadiem
Smiekli nāk par to Harļika bandu!

     [+] [-]

, 2013-12-28 23:04, pirms 11 gadiem
visi tagad te cepas par komandu speku sameriem. mulkibas! tas ir sports! jebkura komanda var uzvaret viena otru, un te nav svarigi kura liga tas spele. nebrinitos ka ari nhl komanda neuzvaretu saja kausa

     [+] [-]

, 2013-12-28 23:20, pirms 11 gadiem
MightyBruins953 rakstīja: LAI VAI KĀ NLA IR STIPRĀKĀ LĪGA EIROPā
tev gan jābūt lielam hokeja speciālistam,lai noteiktu līgu samērus pēc vienas uzvaras papildlaikā.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-29 00:11, pirms 11 gadiem
Daugavas deja , un troļļi raud

Kolhozam kārtējais fiasko ..

  +2 [+] [-]

, 2013-12-29 00:30, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: kas attiecas par sveices klubem cempionu liga tad vini jau gadiem nespej neko jedzigu sasniegt lidzigos turniros jo viena lieta ir spelet sava sveices ciema un izmocit uzvaras par viesu klubiem tacu cita ir doties un izbraukumos un ari tur izcinit uzvaras. sveiciesi talak par savu ciemu nekur nav bijusi. reali khl konkurenti bus zviedru klubi
Labi beidz murgot, ākst!
Protams ka Šplengerīša kūrorts nav īpaši vērā ņemams lai kaut ko spriestu par līmeņiem, bet tas ka starp KHL, NLA un iespējams arī SHL var likt vienādības zīmes tīri hokeja līmeņa ziņā nav nekas jauns,viss pārējais ir plika lirika un pokemon-troļļu pārgudrības te!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-29 01:22, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Neesi aizdomājies kapec Zviedrijas klubi nespele/netiek aicinati uz Špengleru? Tagad viņa saucas SHL. bet veicais nosaukums - elitserija ļoti labi raksturo so līgu, jo tie tiešam ir 12 elites klubi. Protams ir arī Eiropa līdzvertīgi atsevisķi klubi, bet tāda līmeņu līgu nav! Zviedri mierīgi varetu arī aizsūtīt Alssvenskan klubu(pie. Djurgarden) un viņs pacīnītos par Špenglerīti, bet SHL, tapat ka NHL klubiem, tur darīt nav ko.
zviedri tur nav vinnējuši kopš 1994.gada un finālā beidzamo reizi 1997.gads. Kāpēc aicināt nespējniekus?
Par Alssvenskan klubu protams tavs kārtējais hīts.
Zviedri paši tur nebrauc, lai nebojātu savu reputāciju

  +1 [+] [-]

, 2013-12-29 01:52, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: vel smiekligi ka dogmens tani servate ir lideris, kaut gan sis nederetu pat jugrai. tas daudz ko izsaka
ir spēlētaji un komandas.Varbūt Servette ir Daugaviņa komanda,kā Hossam RD vai Karsumam MD

     [+] [-]

, 2013-12-29 01:54, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: nav ko skatites setas turnirus. nakamgad jus varesiet skatisieties cempionu ligu un tas patiesam bus jedzigs turnirs jo taja piedalisies vairaku ligu klubi un speles notiks gan majas gan izbraukuma. tas bus objektivs un notieks speku samerus eiropa. ka jus dmaat kuru ligu klibi domines? man skiet ka tie bus khl klubi
Ja viņi tur vispār būs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-29 02:51, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Zaipi ko tu vislaik dzes ara tos tekstus?!
SC gļuko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-29 02:59, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Zviedrijas U20
97 - Saved in relegation
03 - Saved in relegation
04 - Saved in relegation
================
Kops 2007.gada viņi katru gadu cīnās par medaļam, jeb iekļūst vismaz 1/2 finalā
un es tev jautāju kur viņi bija līdz 1997.gadam?
lai zviedrus sauktu par vidusmēru?
čehi U-18 vai U-20 pat ir izkrituši no Elites, bet man neceļas rokas saukt viņus par vidusmēru nekad.
TOP izlasēm tā nav nekāda likumsakarība, bet mirkļa vājums.
Vai neTOP izlasēm iekļūt pusfinālā, vai pat paņemt medaļas, tas tik saucas mirkļa uzplaisnījums.
p.s. SHL līgu nekad neesmu noniecinājis, bet tāpat neuzskatu par pārliecinoši labāko Eiropā, bet gan tikai vienu no TOP.
p.s.s. nav jau to iespēju objektīvi salīdzināt Eiropā tās līgas.

     [+] [-]

, 2013-12-29 03:00, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Skaties, ka Tevi pašu neizdzēš
pofig, ka izdzēsīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-29 04:11, pirms 11 gadiem
Daugava rāda, kā ir vērts! UN CSKA visi uz viņa fona nobāl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-29 13:28, pirms 11 gadiem
Stilīgi iemeta
un vēl stilīgāk priecājās .
> HD - Kaspars Daugaviņš OT Winner vs CSKA... <