Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3031, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristiāns Dilāns

Traumas dēļ Latvijas izlasei PČ nepalīdzēs arī Šveices vicečempions Ķēniņš

Traumas dēļ Latvijas izlasei PČ nepalīdzēs arī Šveices vicečempions Ķēniņš
Ronalds Ķēniņš. Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas Hokeja federācija (LHF) pavēstījusi, ka traumas dēļ pasaules čempionātā nepiedalīsies Ronalds Ķēniņš.

Otrdienas vakarā Ķēniņš nospēlēja astoņas minūtes Šveices čempionāta finālsērijas izšķirošajā mačā, kurā viņa pārstāvētā ''Lausanne'' ar 2:0 zaudēja Rūdolfa Balcera pārstāvētajai ''Lions'', cīrihiešiem triumfējot sērijā ar 4-3.

Vakar kļuva zināms, ka Šveices čempions Rūdolfs Balcers traumas dēļ nepalīdzēs Latvijas hokeja izlasei gaidāmajā pasaules čempionātā, bet šodien LHF ziņo, ka arī Šveices vicečempions Ronalds Ķēniņš savainojuma dēļ nespēlēs 2024. gada pasaules meistarsacīkstēs.

33 gadus vecais Ķēniņš aizvadītajā sezonā 36 pamatturnīra spēlēs izcēlās ar četriem punktiem (1+3), bet 15 izslēgšanas cīņu mačos atdeva četras rezultatīvas piespēles.

Līdzšinējās karjeras laikā Ķēniņš spēlējis 11 pasaules čempionātos. Pagājušajā gadā, kad Latvija izcīnīja bronzas medaļas, Ķēniņš septiņās spēlēs izcēlās ar vienu rezultatīvu piespēli.

Tāpat Latvijas Hokeja federācija paziņojusi, ka šodien izlases treniņiem pievienojies aizsargs Kārlis Čukste.

2024. gada pasaules čempionāts hokejā startēs 10. maijā. Latvija pirmo spēli aizvadīs dienu vēlāk, B grupas cīņā eksaminējot Poliju.


, 2024-05-01 09:43, pirms gada
vel jau pat atlasē nav bijis.
, 2024-05-01 09:54, pirms gada
Kurā brīdi Ķēniņš traumu dabūja??
, 2024-05-01 10:01, pirms gada
Pēc statistikas spriežot, traumu dabūja 21-22’ gada sezonā.
, 2024-05-01 10:03, pirms gada
zaxx rakstīja: Kurā brīdi Ķēniņš traumu dabūja??
Daudzi spēlētāji play off spēlē ar dažādām traumām.Un pēc klubu sezonas ir izvēlē spēlēt izlasē ar pretsāpju līdzekļiem,vai lēnā garā atkopties un atpūsties pēc sezonas.
, 2024-05-01 10:04, pirms gada
hantele rakstīja: Pēc statistikas spriežot, traumu dabūja 21-22’ gada sezonā.
Sezona bija vāja ,bet play off spēlēja labi.
, 2024-05-01 10:12, pirms gada
Lai Latvijas izlasei no spēles uz spēle būtu iespēja sisties par punktiem, 60 minūtēs, jeb pamatlaikā ir jāiemet 3 vārti sākot ar poļiem un beidzot ar amerikāņiem. Būs liela sišanās un mocīšānās katrā spēlē bez izņēmumiem.

Vārtsargi katru spēli nenostāvēs uz galvas ar 1 ielaistajiem vārtiem un stabilu vārtu guvēju, uz kuriem var paļauties un teikt, nu šis noteikti iemetīs katrā otrajā spēlē, mums nav.

Pa lielam nekas jauns, gandrīs kā katru gadu, tapēc ir jācer, ka mūsējiem tik pat labi birs tās ripas pretinieku vārtos kā pagājušajā PČ.
, 2024-05-01 10:12, pirms gada
Šveicieši apzināti iztukšo un savaino pretinieku komandu spēlētājus Pasaules čempionātā!
, 2024-05-01 10:16, pirms gada
coffijs rakstīja: Daudzi spēlētāji play off spēlē ar dažādām traumām.Un pēc klubu sezonas ir izvēlē spēlēt izlasē ar pretsāpju līdzekļiem,vai lēnā garā atkopties un atpūsties pēc sezonas.
Paldies tam, ka čempionāts jau ir aizvilkts līdz 10.maijam un iet līdz jūnijam, līdz ar to atpūtai un traumu saarstēšanai laika paliek mazāk arī NHL zvaigznes brauc arvien mazāk tieši šī iemesla dēļ.
, 2024-05-01 10:19, pirms gada
Šīs sezonas kontekstā nav nekāds zaudējums. Iespēja izmēģināt PČ Vizbeli, Melnalksni, Lapinski
Kāpēc Vīgneru neaicina pat uz pārbaudēm ?
Labs, rezultatīvs uzbrucējs
, 2024-05-01 10:21, pirms gada
Uhh... žèl jau ir. Varbūt ne tà labàkà sezona Ķēniņam, bet viņa pieredze un kapāšana būtu noderējusi. Nu labi, jaunie spēlētāji ienesīs svaigumu izlasei. Vītoliņš uzkačās fizuhu vīriem un gan jau ka neizlidos no Elites.
, 2024-05-01 10:22, pirms gada
Edgars rakstīja: Paldies tam, ka čempionāts jau ir aizvilkts līdz 10.maijam un iet līdz jūnijam, līdz ar to atpūtai un traumu saarstēšanai laika paliek mazāk arī NHL zvaigznes brauc arvien mazāk tieši šī iemesla dēļ.
Tas nav fakts
No NHL tieši lielāka spēlētāju pieejamība, daudzi grib uzturēt sevi formā un aizbraukt ekskursijā uz Eiropu
Nu un zinot, ka vadošajās Eiropas līgās nupat tik beidzās pleijofi, šie datumi ir loģiski
, 2024-05-01 10:24, pirms gada
Šlakatvāvere rakstīja: Uhh... žèl jau ir. Varbūt ne tà labàkà sezona Ķēniņam, bet viņa pieredze un kapāšana būtu noderējusi. Nu labi, jaunie spēlētāji ienesīs svaigumu izlasei. Vītoliņš uzkačās fizuhu vīriem un gan jau ka neizlidos no Elites.
Trauma drīzāk psiholoģiska😉
Un maz motivācijas. Pagājušā čempja sasniegumu atkārtot nereāli, labāk 2 -3papildus nedēļas atpūsties
Slēpts komentārs: Līme
, 2024-05-01 10:26, pirms gada
Zinot izlases pirmās spēles, pret poļakiem gan jau ka nebūs tas skaistākais hokejs. Galvenais lai Elvis neapvainojas uz aizsargu kļūdām. Ja NHL aizsargi taisa sūdus, tad PČ pirmo spēļu errori viņam būs labs atgādinājums ka nav tik traki Elvi 😂
, 2024-05-01 10:29, pirms gada
Tieši tā. Viss pakārtots Elvim!
, 2024-05-01 10:33, pirms gada
P.S. Šonakt Vilmanim 4. spēle un 0-3 sērijā. Veči liekat likmes, viņu izsauks vai nē. Ja Batallion zaudē, tad vel var paspēt ierasties uz PČ sākumu, nedaudz patrenēties un ielekt sastāvā sākot ar kādu 3. spēli.

Pilna izlase ar 4. maiņas uzbrucējiem, bet nav neviena, kas stabili met vārtus, Vilmanim ir laba sezona, kaut spēlē junioru līgā.

Ločmelis pagājušajā sezonā labi iekļāvās sastāvā, protams viņš izlasē tika iespēlēts ilgākā laika periodā. Es saku, ka ir jāriskē un Vilmanis ir jāņem uz PČ, jo rezerves uzbrukumā ir izsmeltas un zaudēt vairs nav ko.
, 2024-05-01 10:39, pirms gada
Līme rakstīja: Pieļauju, ka mikroklimata dēļ iespējami vēl vairāki atteikumi!
izdzēsies no interneta
, 2024-05-01 10:42, pirms gada
Kartejais-Wannabe-Eksperts rakstīja: P.S. Šonakt Vilmanim 4. spēle un 0-3 sērijā. Veči liekat likmes, viņu izsauks vai nē. Ja Batallion zaudē, tad vel var paspēt ierasties uz PČ sākumu, nedaudz patrenēties un ielekt sastāvā sākot ar kādu 3. spēli.

Pilna izlase ar 4. maiņas uzbrucējiem, bet nav neviena, kas stabili met vārtus, Vilmanim ir laba sezona, kaut spēlē junioru līgā.

Ločmelis pagājušajā sezonā labi iekļāvās sastāvā, protams viņš izlasē tika iespēlēts ilgākā laika periodā. Es saku, ka ir jāriskē un Vilmanis ir jāņem uz PČ, jo rezerves uzbrukumā ir izsmeltas un zaudēt vairs nav ko.
Malējie:
Indrašis, Krastenbergs, Tralmaks, Daugaviņš, Roberts, Rihards, Dzierkals + Andersons/Gavars un tad vēl ir pāris kandidāti.

Kuram no šiem tu pasaki nē, jo mums te ir viens tāds Sandis, kas bērniem golus met iekšā Kanādā?
, 2024-05-01 10:49, pirms gada
Šogad daudzām izlasēm būs ļoti spēcīgi sastāvi, bet mēs ieradīsimies ar otro ešalonu.
, 2024-05-01 10:52, pirms gada
Ļoti žēl, ka daudz vadošie spēlētāji šogad satraumējušies un nespēs palīdzēt izlasei. Turpretī pretinieku izlases šogad būs ļoti jaudīgas.

Jau paredzu, kā pēc čempja visi vainos Elvi, jo redz AR VIŅU TAK NEVAR DABŪT BRONZU! AR ŠILOVU VAR!

Un gandrīz visi tie eksperti un fani hokejam seko līdz 2 nedēļas pirms čempionāta un beidz fanot čempionāta pēdējā spēlē.
, 2024-05-01 10:59, pirms gada
Daudzi atceramieš Ķēniņu - Kingu
Šobrīd Ķēniņš nav Kings
51 spēle 1 vārti
, 2024-05-01 11:02, pirms gada
MachimoI rakstīja: Malējie:
Indrašis, Vizbelis, Krastenbergs, Tralmaks, Daugaviņš, Roberts, Rihards, Dzierkals
👍
Egle vēl
, 2024-05-01 11:10, pirms gada
OlinshBolinsh rakstīja: Ļoti žēl, ka daudz vadošie spēlētāji šogad satraumējušies un nespēs palīdzēt izlasei. Turpretī pretinieku izlases šogad būs ļoti jaudīgas.

Jau paredzu, kā pēc čempja visi vainos Elvi, jo redz AR VIŅU TAK NEVAR DABŪT BRONZU! AR ŠILOVU VAR!

Un gandrīz visi tie eksperti un fani hokejam seko līdz 2 nedēļas pirms čempionāta un beidz fanot čempionāta pēdējā spēlē.
Ar tādiem cilvēkiem nav vērts pat ielaisties sarunās par hokeju. Man viens tāds "pavasara hokeja fans" centās iestāstīt, ka Latvija hokejā ir tādā pašā līmenī kā Zviedrija, jo, redz, pēdējās savstarpējās spēlēs mēs ar šiem cīnāmies kā līdzīgs ar līdzīgu.
, 2024-05-01 11:13, pirms gada
Runājot par PČ 2024 - pēc zoles nāk krišana.
Uz Prāgu var aizbraukt aliņu iedzer un kā atpūtas pauzi izmantot hokeja apmeklējumu.
, 2024-05-01 11:18, pirms gada
MachimoI rakstīja: Malējie:
Indrašis, Krastenbergs, Tralmaks, Daugaviņš, Roberts, Rihards, Dzierkals + Andersons/Gavars un tad vēl ir pāris kandidāti.

Kuram no šiem tu pasaki nē, jo mums te ir viens tāds Sandis, kas bērniem golus met iekšā Kanādā?
Ļoti viegli un šo džeku zaudējumu neviens nemaz neizjutīs:
Lapinskis
Gavars
Andersons
Krastenbergs
, 2024-05-01 11:29, pirms gada
Līme rakstīja: Pieļauju, ka mikroklimata dēļ iespējami vēl vairāki atteikumi!
Un to tu raksti tieši pie Merzļikina labākā čoma raksta?
, 2024-05-01 11:32, pirms gada
Šobrīd ar Ābolu un Dzierkalu sanāk 19 uzbrucēji. Ja parasti uz PČ ņem 14 uzbrucējus, tad sanāk, ka 5 no esošajiem jāatstāj mājās.

Laviņš, Ansons, Gavars, Buncis un Marenis - mana prognoze
, 2024-05-01 11:38, pirms gada
Kartejais-Wannabe-Eksperts rakstīja: P.S. Šonakt Vilmanim 4. spēle un 0-3 sērijā. Veči liekat likmes, viņu izsauks vai nē. Ja Batallion zaudē, tad vel var paspēt ierasties uz PČ sākumu, nedaudz patrenēties un ielekt sastāvā sākot ar kādu 3. spēli.

Pilna izlase ar 4. maiņas uzbrucējiem, bet nav neviena, kas stabili met vārtus, Vilmanim ir laba sezona, kaut spēlē junioru līgā.

Ločmelis pagājušajā sezonā labi iekļāvās sastāvā, protams viņš izlasē tika iespēlēts ilgākā laika periodā. Es saku, ka ir jāriskē un Vilmanis ir jāņem uz PČ, jo rezerves uzbrukumā ir izsmeltas un zaudēt vairs nav ko.
Ja šonakt pakāš, kāpēc ir jāgaida līdz kādai 3. spēlei? 2-3 dienas priekš formalitāšu nokārtošanas, biļete uz pašlidoni, ierodās Rīgā apmēram Pirmdien-Otrdien un kopā ar izlasi brauc uz Čehiju
, 2024-05-01 11:42, pirms gada
OlinshBolinsh rakstīja: Ļoti žēl, ka daudz vadošie spēlētāji šogad satraumējušies un nespēs palīdzēt izlasei. Turpretī pretinieku izlases šogad būs ļoti jaudīgas.

Jau paredzu, kā pēc čempja visi vainos Elvi, jo redz AR VIŅU TAK NEVAR DABŪT BRONZU! AR ŠILOVU VAR!

Un gandrīz visi tie eksperti un fani hokejam seko līdz 2 nedēļas pirms čempionāta un beidz fanot čempionāta pēdējā spēlē.
Ja vainos Elvi, tas nozīmē, ka tava prognoze ir izgāšanās Labāk lai Elvi tomēr nevaino
, 2024-05-01 11:44, pirms gada
coffijs rakstīja: Sezona bija vāja ,bet play off spēlēja labi.
Atradis par ko priecāties, kadrs, kurš varētu izlasei būt noderīgs, ir traumēts play-off, taču tu akcentē nevis uz to, ka nevar palīdzēt, bet uz to, ka play-off bija labi, tev pašam no tā arī ir labi, vai kā!?
, 2024-05-01 11:53, pirms gada
apcii un paldies rakstīja: Runājot par PČ 2024 - pēc zoles nāk krišana.
Uz Prāgu var aizbraukt aliņu iedzer un kā atpūtas pauzi izmantot hokeja apmeklējumu.
kuru komandu spēles plāno skatīties Prāgā?
, 2024-05-01 12:08, pirms gada
Džeriņam parādās iespēja aizbraukt uz savu pēdējo PČ.
, 2024-05-01 12:13, pirms gada
Šlakatvāvere rakstīja: Zinot izlases pirmās spēles, pret poļakiem gan jau ka nebūs tas skaistākais hokejs. Galvenais lai Elvis neapvainojas uz aizsargu kļūdām. Ja NHL aizsargi taisa sūdus, tad PČ pirmo spēļu errori viņam būs labs atgādinājums ka nav tik traki Elvi 😂
Pirmā spēle ar poļiem būs grūta! Pirmkārt, poļu līdzjutēju pārsvars pār mūsējiem būs 4:1, halle izpārdota. Jācer tikai uz to, ka pārdegs poļi, skrienot ar galvu sienā un trešajā trešdaļā noplīsīs.
Nav ko sapņot par bronzu. Pat ar Vasiļonoku, Hatuļevu un Balderi sastāvā, nekas vairāk par astotdaļfinālu nesanāk un to izšķirs pirmā spēle.
, 2024-05-01 12:15, pirms gada
MachimoI rakstīja: Malējie:
Indrašis, Krastenbergs, Tralmaks, Daugaviņš, Roberts, Rihards, Dzierkals + Andersons/Gavars un tad vēl ir pāris kandidāti.

Kuram no šiem tu pasaki nē, jo mums te ir viens tāds Sandis, kas bērniem golus met iekšā Kanādā?
Un ar ko tik īpaši ir Krastenbergs,Andersons,Gavars un vēl pāris kandidāti?Šie pat bērniem golus nemeta iekšā.
, 2024-05-01 12:26, pirms gada
Zemessargs rakstīja: Pirmā spēle ar poļiem būs grūta! Pirmkārt, poļu līdzjutēju pārsvars pār mūsējiem būs 4:1, halle izpārdota. Jācer tikai uz to, ka pārdegs poļi, skrienot ar galvu sienā un trešajā trešdaļā noplīsīs.
Nav ko sapņot par bronzu. Pat ar Vasiļonoku, Hatuļevu un Balderi sastāvā, nekas vairāk par astotdaļfinālu nesanāk un to izšķirs pirmā spēle.
Kopš kura laika Škodas turnīrā ir astotdaļfināli?
, 2024-05-01 12:46, pirms gada
Nu, Ķēniņš ir tik daudz spēlējis izlasē, ka var arī dot vietu jaunajiem. Nekādu pārmetumu!
, 2024-05-01 12:58, pirms gada
Keniņa vietā Lapinskis
Balcera vietā Ansons
Protams nevar salīdzināt spēlētājus, bet vietu aizstājēji būs, un domāju, ka degsme spēlēt būs, un pierādīt sevi.
, 2024-05-01 13:18, pirms gada
Gūža rakstīja: Šobrīd ar Ābolu un Dzierkalu sanāk 19 uzbrucēji. Ja parasti uz PČ ņem 14 uzbrucējus, tad sanāk, ka 5 no esošajiem jāatstāj mājās.

Laviņš, Ansons, Gavars, Buncis un Marenis - mana prognoze
Ansons domāju, ka brauks par pārējiem piekrītu.
, 2024-05-01 13:36, pirms gada
Jaunajiem iespēja
, 2024-05-01 14:00, pirms gada
Rūjienas Stiprais rakstīja: 👍
Egle vēl
Es nemelošu, es pārbaudenes neizturēju, bet man liekas, ka Egle centrā spēlē
, 2024-05-01 15:19, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Ja šonakt pakāš, kāpēc ir jāgaida līdz kādai 3. spēlei? 2-3 dienas priekš formalitāšu nokārtošanas, biļete uz pašlidoni, ierodās Rīgā apmēram Pirmdien-Otrdien un kopā ar izlasi brauc uz Čehiju
Hallo nabagmājā! Tikt PČ pieteikumā un spēles pieteikumā ir divas dažādas lietas. Tev viss ir viens vai tev ir kārtējais dzēruma delīrijs? Čalis no OHL junioru hokeja nākošajā dienā lidos uz Čehiju, lai tajā pašā dienā bez iepriekšējas pieredzes valsts izlasē un pieaugušo hokejā kā tādā, tā vienkārši ielektu braucošā vilcienā un tiktu laukumā 1. spēlē? Es jau fantazēju un izdaru minējumus, bet tev gan vajadzētu noņemt roku no desas, kad raksti komentārus, jo OHL tomēr ir junioru hokejs, tas nav ECHL vai AHL.

3. spēle ir mans drošs minējums, kad kādu no REZERVISTIEM var sākt iekļaut sastāvā nomainot kādu no spēlētājiem, kuru sniegums neapmierina. Starp citu, rezervisti ir tie spēlētāji, kuri ir pieteikti uz PČ, bet ir ārpus spēles pieteikuma.

Ja Vilmanis tiek ņemts uz PČ un tiek spēlēt jau 1. spēlē, tad spēlētājiem, kuri būs palikuši aiz viņa, ļoti vajadzētu apsvērt iespēju par savas spēlētāja karjeras beigšanu Latvijas izlasē.
, 2024-05-01 15:35, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Ja vainos Elvi, tas nozīmē, ka tava prognoze ir izgāšanās Labāk lai Elvi tomēr nevaino
Nē nē, es nekad neprognozēšu izgāšanos, lai arī kas notiktu un kāds būtu sastāvs. Tikai un vienīgi par mūsējo uzvarām!
, 2024-05-01 15:39, pirms gada
OlinshBolinsh rakstīja: Ļoti žēl, ka daudz vadošie spēlētāji šogad satraumējušies un nespēs palīdzēt izlasei. Turpretī pretinieku izlases šogad būs ļoti jaudīgas.

Jau paredzu, kā pēc čempja visi vainos Elvi, jo redz AR VIŅU TAK NEVAR DABŪT BRONZU! AR ŠILOVU VAR!

Un gandrīz visi tie eksperti un fani hokejam seko līdz 2 nedēļas pirms čempionāta un beidz fanot čempionāta pēdējā spēlē.
Man šīs slavas dziesmas Elvim ir nedaudz apnikušas. Pirmkārt, Elvim vēl ir jākļūst par Nr1 šajā izlases sastāvā, lai viņu varētu par kaut ko vainot. Spēles pret Šveici absolūti neparādīja, kurš ir Nr1. Ivars ielaida 5 vārtus ar sliktāku pārējās komandas spēli konkrētajā mačā, bet Elvis - 4 (jā, 4, jo vienus neieskaitīja, kaut gan man tas izskatījās pēc tāda viesmīlības žesta) ar labāku pārējās komandas spēli. Ja ņem vērā, ka ir vēl Gudļevskis, kurš aizvadīja lielisku sezonu DEL, tad te vēl būtu jāizvirza jautājums par to, vai Elvis vispār ir jāņem uz PČ, jo pietiekumā var būt tikai 3 vārtsargi, bet izlases rīcībā šobrīd ir Ivars, Kristers, Elvis un Ēriks. Tātad, pieņemam, ka Gudļevskis un Ēriks tiek ņemti (uzskatu, ka Vītols ir jāpaņem, lai redz PČ gaisotni, jo izskatās, ka pēc 2-3 gadiem viņš varētu būt Nr1 izlasē, ja aizņemts būs Šilovs). Uz atliku;so vietu paliek Ivars un Elvis. Un te ir jautājums: a kāpēc Elvis? NHL pieraksts absolūti te neko nedod, jo tikai spēle laukumā parāda vārtsarga spējas, bet Elvis SORRY šobrīd neizskatās labāks par Ivaru.
, 2024-05-01 16:17, pirms gada
Rūjienas Stiprais rakstīja: Daudzi atceramieš Ķēniņu - Kingu
Šobrīd Ķēniņš nav Kings
51 spēle 1 vārti
Mjāā, tas drīzāk jau ož pēc zemākā līmeņa Sulaiņa un nevis pēc Ķēniņa...
, 2024-05-01 16:18, pirms gada
Ovelis rakstīja: Man šīs slavas dziesmas Elvim ir nedaudz apnikušas. Pirmkārt, Elvim vēl ir jākļūst par Nr1 šajā izlases sastāvā, lai viņu varētu par kaut ko vainot. Spēles pret Šveici absolūti neparādīja, kurš ir Nr1. Ivars ielaida 5 vārtus ar sliktāku pārējās komandas spēli konkrētajā mačā, bet Elvis - 4 (jā, 4, jo vienus neieskaitīja, kaut gan man tas izskatījās pēc tāda viesmīlības žesta) ar labāku pārējās komandas spēli. Ja ņem vērā, ka ir vēl Gudļevskis, kurš aizvadīja lielisku sezonu DEL, tad te vēl būtu jāizvirza jautājums par to, vai Elvis vispār ir jāņem uz PČ, jo pietiekumā var būt tikai 3 vārtsargi, bet izlases rīcībā šobrīd ir Ivars, Kristers, Elvis un Ēriks. Tātad, pieņemam, ka Gudļevskis un Ēriks tiek ņemti (uzskatu, ka Vītols ir jāpaņem, lai redz PČ gaisotni, jo izskatās, ka pēc 2-3 gadiem viņš varētu būt Nr1 izlasē, ja aizņemts būs Šilovs). Uz atliku;so vietu paliek Ivars un Elvis. Un te ir jautājums: a kāpēc Elvis? NHL pieraksts absolūti te neko nedod, jo tikai spēle laukumā parāda vārtsarga spējas, bet Elvis SORRY šobrīd neizskatās labāks par Ivaru.
Kurā no teikumiem man bija slavas dziesmas Elvim? Es vienkārši saku to, kas tagad notiek komentāru sadaļās. Čempis vēl nav sācies, bet Elvis jau tiek nolikts no visām pusēm un tieši tas būs arī pēc čempja, jo šiem ekspertiem nesaprast, ka Latvijai tagad nebūs katru gadu medaļas.

Salīdzināt DEL līgu (+ Gudis spēlē top komandā) pret NHL (Elvis vienā no vājakajām komandām) ir pilnīgs stulbums.
Pēc pārbaudes spēlēm spriest nevar VISPĀR NEKO. Tu esi stulbs, ja Tu skaties tikai ielaisto golu skaitu. Ne par velti Elvis ir tur kur viņš ir.
, 2024-05-01 16:30, pirms gada
OlinshBolinsh rakstīja: Kurā no teikumiem man bija slavas dziesmas Elvim? Es vienkārši saku to, kas tagad notiek komentāru sadaļās. Čempis vēl nav sācies, bet Elvis jau tiek nolikts no visām pusēm un tieši tas būs arī pēc čempja, jo šiem ekspertiem nesaprast, ka Latvijai tagad nebūs katru gadu medaļas.

Salīdzināt DEL līgu (+ Gudis spēlē top komandā) pret NHL (Elvis vienā no vājakajām komandām) ir pilnīgs stulbums.
Pēc pārbaudes spēlēm spriest nevar VISPĀR NEKO. Tu esi stulbs, ja Tu skaties tikai ielaisto golu skaitu. Ne par velti Elvis ir tur kur viņš ir.
Slēptā slavas dziesma Elvim. Sak, ja komanda neveiksmīgi nospēlēs, Elvi vainot nedrīkst. A kāpēc tad pirms gada Šilovs vilka, bet Elvis nevar (ja reiz viņš ir NHL līgā)?!

Vispār jau ikviena vārtsarga kvalitāti nosaka tieši ielaisto golu skaits. OK, NHL Elvis ir vienā no vājākajām komandām. A kas Elvim liedz izlasē spēlēt labāk? Es negribu Elvi nedz slavēt, nedz pelt, bet reāli pēc spēles viņš nav izlases Nr1. Atceros, ka savulaik atbrauca Irbe no NHL uz PČ, un starpība bija redzama uzreiz. Arčijs arī spēlēja vājās NHL komandās (Canucks, Stars, 1990.gadu beigās nebija grandi. Arī Karolīnu Arča ievilka Stanlija Kausa finālā). Es Elvim visādā ziņā novēlu izdošanos, veiksmi, Vezinu un Stenliju, taču šobrīd viņš nav vilcējs. Un Zilo Žakešu līmenis te ir ņi pri čom, kā saka latvieši
, 2024-05-01 16:52, pirms gada
Šlakatvāvere rakstīja: Zinot izlases pirmās spēles, pret poļakiem gan jau ka nebūs tas skaistākais hokejs. Galvenais lai Elvis neapvainojas uz aizsargu kļūdām. Ja NHL aizsargi taisa sūdus, tad PČ pirmo spēļu errori viņam būs labs atgādinājums ka nav tik traki Elvi 😂
...lai skatās uz savām kļūdām ,nevis uz citu...un kas par stulbu komentu...lai neapvainojas uz aizsargu kļūdām PČ..?...kurš kļūdijies?
, 2024-05-01 16:56, pirms gada
Dzimmiy rakstīja: Šogad daudzām izlasēm būs ļoti spēcīgi sastāvi, bet mēs ieradīsimies ar otro ešalonu.
...nosauc 1.ešolonu...
, 2024-05-01 16:58, pirms gada
Šlakatvāvere rakstīja: Uhh... žèl jau ir. Varbūt ne tà labàkà sezona Ķēniņam, bet viņa pieredze un kapāšana būtu noderējusi. Nu labi, jaunie spēlētāji ienesīs svaigumu izlasei. Vītoliņš uzkačās fizuhu vīriem un gan jau ka neizlidos no Elites.
..kapāšana ir beigusies..agrāk jā,tad ari bija izlasē..tagad nevajag par veciem nopelniem,lai nāk jaunie kapātāji..
, 2024-05-01 17:00, pirms gada
OlinshBolinsh rakstīja: Ļoti žēl, ka daudz vadošie spēlētāji šogad satraumējušies un nespēs palīdzēt izlasei. Turpretī pretinieku izlases šogad būs ļoti jaudīgas.

Jau paredzu, kā pēc čempja visi vainos Elvi, jo redz AR VIŅU TAK NEVAR DABŪT BRONZU! AR ŠILOVU VAR!

Un gandrīz visi tie eksperti un fani hokejam seko līdz 2 nedēļas pirms čempionāta un beidz fanot čempionāta pēdējā spēlē.
,....nosauc kuri vadošie satraumējušies,bez Balcera...nu gudriniek..galvenais daudzi...
, 2024-05-01 17:11, pirms gada
Ovelis rakstīja: Slēptā slavas dziesma Elvim. Sak, ja komanda neveiksmīgi nospēlēs, Elvi vainot nedrīkst. A kāpēc tad pirms gada Šilovs vilka, bet Elvis nevar (ja reiz viņš ir NHL līgā)?!

Vispār jau ikviena vārtsarga kvalitāti nosaka tieši ielaisto golu skaits. OK, NHL Elvis ir vienā no vājākajām komandām. A kas Elvim liedz izlasē spēlēt labāk? Es negribu Elvi nedz slavēt, nedz pelt, bet reāli pēc spēles viņš nav izlases Nr1. Atceros, ka savulaik atbrauca Irbe no NHL uz PČ, un starpība bija redzama uzreiz. Arčijs arī spēlēja vājās NHL komandās (Canucks, Stars, 1990.gadu beigās nebija grandi. Arī Karolīnu Arča ievilka Stanlija Kausa finālā). Es Elvim visādā ziņā novēlu izdošanos, veiksmi, Vezinu un Stenliju, taču šobrīd viņš nav vilcējs. Un Zilo Žakešu līmenis te ir ņi pri čom, kā saka latvieši
Es, iespējams, sajūtu līmenī varu izprast tavu domu, bet tas vārdos ir ietērpts tik neveikli un par absurdi, ka, diemžēl, neiztur nekādu kritiku!
Šveices līgas 2.vārtsargs ar drausmīgu statistiku tiek nolikts vienā līmenī NHL pamatvārtsargam ar pašvaku statistiku, bet Somijas 2.līgas vārtsargs vispār bez konkurences tiek uz čempi (jā, jā, pieredzei).
Tu nopietni???
Šilis, vispār, hierarhijā ir tik izteikts favorīts kā Dominators un Ruā... vēlreiz, nopietni???
Jā, Šilis ir malacis... mierīgs, nosvērts - pilnīgs pretstats Elvim, bet viņš, šobrīd ir AHL vārtsargs (NHL 2B, labākajā gadījumā), viņam vēl jānobriest! (Un nestāsti par uzvarām un ko tur vēl ne... Kolorādo ar AHL vārtsargu Georgijevu tika nākamajā kārtā, bet viņš nav NHL pamatvārtsarga kalibrs.)
Elvis ir NHL pamatvārtsargs pēc meistarības un spējām, bet viņš mēdz šaut sev kājā un pats siet rokas aiz muguras - ar to viņam ir jātiek galā, jo uzticības kredīti reiz beigsies! Viņam nevajadzētu būt defaultā garantētai pamatvārtsarga vietai izlasē, tā ir jānopelna... bet viņam stāvot uz starta līnijas ir pirmais numurs un pārējiem viņu ir jāapdzen, jo viņš to ir ieguvis ar līgas pierakstu!
Ak, jā... ja Šilis dabūja bronzu, bet Elvis nē, tad spēju latiņas ir akmenī cirstas??? Sorry, bet tas vispār ir WTF!!!
, 2024-05-01 18:03, pirms gada
skrusts rakstīja: Es, iespējams, sajūtu līmenī varu izprast tavu domu, bet tas vārdos ir ietērpts tik neveikli un par absurdi, ka, diemžēl, neiztur nekādu kritiku!
Šveices līgas 2.vārtsargs ar drausmīgu statistiku tiek nolikts vienā līmenī NHL pamatvārtsargam ar pašvaku statistiku, bet Somijas 2.līgas vārtsargs vispār bez konkurences tiek uz čempi (jā, jā, pieredzei).
Tu nopietni???
Šilis, vispār, hierarhijā ir tik izteikts favorīts kā Dominators un Ruā... vēlreiz, nopietni???
Jā, Šilis ir malacis... mierīgs, nosvērts - pilnīgs pretstats Elvim, bet viņš, šobrīd ir AHL vārtsargs (NHL 2B, labākajā gadījumā), viņam vēl jānobriest! (Un nestāsti par uzvarām un ko tur vēl ne... Kolorādo ar AHL vārtsargu Georgijevu tika nākamajā kārtā, bet viņš nav NHL pamatvārtsarga kalibrs.)
Elvis ir NHL pamatvārtsargs pēc meistarības un spējām, bet viņš mēdz šaut sev kājā un pats siet rokas aiz muguras - ar to viņam ir jātiek galā, jo uzticības kredīti reiz beigsies! Viņam nevajadzētu būt defaultā garantētai pamatvārtsarga vietai izlasē, tā ir jānopelna... bet viņam stāvot uz starta līnijas ir pirmais numurs un pārējiem viņu ir jāapdzen, jo viņš to ir ieguvis ar līgas pierakstu!
Ak, jā... ja Šilis dabūja bronzu, bet Elvis nē, tad spēju latiņas ir akmenī cirstas??? Sorry, bet tas vispār ir WTF!!!
Es te arī kaut ko līdzīgu rakstīju, bet Tu pasteidzies. Piekrītu katram vārdam, ļoti labi teikts!
, 2024-05-01 18:20, pirms gada
cesinieks777 rakstīja: ,....nosauc kuri vadošie satraumējušies,bez Balcera...nu gudriniek..galvenais daudzi...
Balcers, Ķēniņš, Rubīns, pieskaitīju arī Girgensonu (iemesls gan nav trauma)
4 nav daudz? Priekš hokeja, priekš Latvijas izlases, kurai rezerves nav kā Amerikai vai Kanādai, tas ir daudz!
, 2024-05-01 18:27, pirms gada
OlinshBolinsh rakstīja: Balcers, Ķēniņš, Rubīns, pieskaitīju arī Girgensonu (iemesls gan nav trauma)
4 nav daudz? Priekš hokeja, priekš Latvijas izlases, kurai rezerves nav kā Amerikai vai Kanādai, tas ir daudz!
...Balcers,Rubīns ok...Ķēninš nav vadošais vairs..esi taču godīgs..
, 2024-05-01 18:32, pirms gada
ehhh te pohodu būs sišanās par palikšanu elitē.. diemžēl. Pārāk daudz key spēlētāji traumēti
, 2024-05-01 18:41, pirms gada
Nez kas noticis ar Roni, bet nu tāda ēna no viņa palikusi... 1 gols sezonā, itervijās tāds iztukšots izklausijās. Nez vai vēl lìgumu maz dabūs ar tādiem statiem var mērķēt uz SUI2. Gan jau apkārt nepareizie padomdevēji...
, 2024-05-01 19:16, pirms gada
skrusts rakstīja: Es, iespējams, sajūtu līmenī varu izprast tavu domu, bet tas vārdos ir ietērpts tik neveikli un par absurdi, ka, diemžēl, neiztur nekādu kritiku!
Šveices līgas 2.vārtsargs ar drausmīgu statistiku tiek nolikts vienā līmenī NHL pamatvārtsargam ar pašvaku statistiku, bet Somijas 2.līgas vārtsargs vispār bez konkurences tiek uz čempi (jā, jā, pieredzei).
Tu nopietni???
Šilis, vispār, hierarhijā ir tik izteikts favorīts kā Dominators un Ruā... vēlreiz, nopietni???
Jā, Šilis ir malacis... mierīgs, nosvērts - pilnīgs pretstats Elvim, bet viņš, šobrīd ir AHL vārtsargs (NHL 2B, labākajā gadījumā), viņam vēl jānobriest! (Un nestāsti par uzvarām un ko tur vēl ne... Kolorādo ar AHL vārtsargu Georgijevu tika nākamajā kārtā, bet viņš nav NHL pamatvārtsarga kalibrs.)
Elvis ir NHL pamatvārtsargs pēc meistarības un spējām, bet viņš mēdz šaut sev kājā un pats siet rokas aiz muguras - ar to viņam ir jātiek galā, jo uzticības kredīti reiz beigsies! Viņam nevajadzētu būt defaultā garantētai pamatvārtsarga vietai izlasē, tā ir jānopelna... bet viņam stāvot uz starta līnijas ir pirmais numurs un pārējiem viņu ir jāapdzen, jo viņš to ir ieguvis ar līgas pierakstu!
Ak, jā... ja Šilis dabūja bronzu, bet Elvis nē, tad spēju latiņas ir akmenī cirstas??? Sorry, bet tas vispār ir WTF!!!
Visu izšķir spēle, nevis kāda kluba pieraksts! SPĒLE!
, 2024-05-01 19:29, pirms gada
Ovelis rakstīja: Visu izšķir spēle, nevis kāda kluba pieraksts! SPĒLE!
Kāpēc Tu izdzēsi savu gudro komentu?
Elvim ir bijis tikai viens slikts PČ, jo spēlēja ar traumu.
Elvis NEKUR sevi nepierādīja un NHL iedeva līgumu Tu vispār domā, ko Tu raksti?
';
, 2024-05-01 19:35, pirms gada
MachimoI rakstīja: Es nemelošu, es pārbaudenes neizturēju, bet man liekas, ka Egle centrā spēlē
Centrs / labā mala
, 2024-05-01 19:46, pirms gada
profesorsk rakstīja: ehhh te pohodu būs sišanās par palikšanu elitē.. diemžēl. Pārāk daudz key spēlētāji traumēti
Ko tu sapīpējies? Kāda palikšana? Nosauciet kādu komandu kur sastāvā nav izmaiņu?
1. Rihars Bukarts
2. Rofrigo Ābols
3. Roberts Bukarts
4. Kaspars Daugaviņš
5. Jānis Jaks
6. Miks Indrašis
7. Martiņš Dzierkals
8. Ralfs Freibergs
9. Oskars Batņa
10. Dans Ločemlis (Vītoliņa lēmums)
11. Oskars Cibuļskis
12. Andris Dzeriņš
13. Kristaps Zīle
14. Kārlis Čukste
15. Renārs Krastenbergs
16. Roberts Mamčičs
17. Arvails Bergamanis
18. Kristers Gudļevskis

Teiksim tā 17-18 spēlētāji tie paši kas pērn, kur problēma? Ap 60 % tā paša sastāva vairāk kā puse. Treneru postenī arī izmaiņas Ābola nav, Es nesaskatu problēmu, ir jāspēlē un trenera norādes jāievēro, jā Hara standarta frāze disciplīna un vēlreiz disciplīna, un turēšanās pie spēles plāna.
, 2024-05-01 20:41, pirms gada
Zinot kādi sastāvi komplektējas pretiniekiem,sevišķi labi neizskatās.Tikt 8 niekā jau liekas zinātniskā fantastika.
, 2024-05-01 21:03, pirms gada
Ovelis rakstīja: Visu izšķir spēle, nevis kāda kluba pieraksts! SPĒLE!
Piekrītu, visu izšķir spēle (spēlētāja/vārtsarga kondīcija) konkrētajā brīdī... bet tu, bezmaz, apgalvo, ka Gudis ir absolūts Nr.1 izlasē, lai arī nav ne minūti bijis laukumā jau 4us gadus??? Laba statistika DEL ir rādītājs?? Viņam būs Fištaunas čaļi un sistēma arī izlasē?? Ko viņš šobrīd izlasē ir pierādījis?? Ko šī gada izlasē pierādījis ir Šilis??
Tad sanāk, ka neviens neko nav pierādījis (jo pieraksts klubā neskaitās, bet tad arī statistika klubā nedrīkst skaitīties)! Ja es iemetu četrus metienus pēc kārtas basketbola grozā, tad mani var uzskatīt par izlases kandidātu basī?? Četri metieni pēc kārtas, jopcik...
, 2024-05-01 21:11, pirms gada
Rūjienas Stiprais rakstīja: Šīs sezonas kontekstā nav nekāds zaudējums. Iespēja izmēģināt PČ Vizbeli, Melnalksni, Lapinski
Kāpēc Vīgneru neaicina pat uz pārbaudēm ?
Labs, rezultatīvs uzbrucējs
Lapinski izmēģināt? Vai tad pč nav spēlējis? Melnalksni? Nesmīdini. Vīgneru? Tiešam vajag 30 gadu vecumā debitanti, kas visu karjeru grozās pa frankiem?
, 2024-05-01 23:34, pirms gada
Ovelis rakstīja: Man šīs slavas dziesmas Elvim ir nedaudz apnikušas. Pirmkārt, Elvim vēl ir jākļūst par Nr1 šajā izlases sastāvā, lai viņu varētu par kaut ko vainot. Spēles pret Šveici absolūti neparādīja, kurš ir Nr1. Ivars ielaida 5 vārtus ar sliktāku pārējās komandas spēli konkrētajā mačā, bet Elvis - 4 (jā, 4, jo vienus neieskaitīja, kaut gan man tas izskatījās pēc tāda viesmīlības žesta) ar labāku pārējās komandas spēli. Ja ņem vērā, ka ir vēl Gudļevskis, kurš aizvadīja lielisku sezonu DEL, tad te vēl būtu jāizvirza jautājums par to, vai Elvis vispār ir jāņem uz PČ, jo pietiekumā var būt tikai 3 vārtsargi, bet izlases rīcībā šobrīd ir Ivars, Kristers, Elvis un Ēriks. Tātad, pieņemam, ka Gudļevskis un Ēriks tiek ņemti (uzskatu, ka Vītols ir jāpaņem, lai redz PČ gaisotni, jo izskatās, ka pēc 2-3 gadiem viņš varētu būt Nr1 izlasē, ja aizņemts būs Šilovs). Uz atliku;so vietu paliek Ivars un Elvis. Un te ir jautājums: a kāpēc Elvis? NHL pieraksts absolūti te neko nedod, jo tikai spēle laukumā parāda vārtsarga spējas, bet Elvis SORRY šobrīd neizskatās labāks par Ivaru.
Tikaiaptuveni vienlaicīgi ar tavu komentāru bija paziņojums, ka Ivars vairs netrenējas ar izlasi. Un ar ko Elvis labāks par Ivaru, tieši šogad? Nu kaut vai ar to, ka neskatoties uz savu nosacīti vājo spēli (paskatoties advancēto statistiku gan nemaz tik vāja nebija) tik un tā noturēja 1. vārtu vīra lomu NHL. Kamēr Ivars nenoturēja pat 2. vārtsarga lomu Lozannā un jaunajā klubā vismaz šīs sezonas izskaņā bija paknaps 2. Izlasē grūti salīdzināt džeku, kas ir no nometnes sākuma ar džeku, kas spēlēja praktiski "no lidmašīnas".
, 2024-05-02 00:08, pirms gada
viesulis2020 rakstīja: Zinot kādi sastāvi komplektējas pretiniekiem,sevišķi labi neizskatās.Tikt 8 niekā jau liekas zinātniskā fantastika.
zinātniskā fantastika uzvarēt Poliju, Franciju un Kazahstānu un tad kaut kur izmocīt vēl kādus punktus? Ja jau Tu zini, kādi sastāvi komplektējas pretiniekiem, pastāsti, kādi komplektējas Polijai, Francijai un Kazahstānai.
, 2024-05-02 10:03, pirms gada
viesulis2020 rakstīja: Zinot kādi sastāvi komplektējas pretiniekiem,sevišķi labi neizskatās.Tikt 8 niekā jau liekas zinātniskā fantastika.
Tie spēcīgie sastāvi komplektējas pārsvarā TOP izlasēm, savukārt, vidusslānim un apakšgalam viss būs kā parasti
Tātad Bē grupa, visticamāk, nedraud, bet 1/4fināls ir visai reāls