Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2976, Did:0, useCase: 3

Latvija vēlreiz pārbaudīs spēkus pret Šveici

Rolands Eliņš

Latvija vēlreiz pārbaudīs spēkus pret Šveici
Foto: Nau.ch/Keystone

Šodien 16:30 Latvijas hokeja izlase LTV7 tiešraidē sāks otro pārbaudes spēli pret Šveices izlasi, kurai vakar piekāpās ar 2:5, neveiksmīgi aizvadot spēles sākumu.

Vakardienas spēlē Latvijas izlases rindās vārtus guva Jānis Jaks un Nikolajs Jeļisejevs, kuri abi to paveica vairākumā. Latvijai, lai atspēlētos no 0:3, ar to nepietika, un tika ciests zaudējums ar 2:5.

• Šodien Veinfeldenē būs iespēja revanšēties Šveices izlasei, kurai uz pasaules čempionātu piekritis palīgā doties "Sharks" uzbrucējs Timo Meiers (šosezon 76 punkti 77 NHL spēlēs). Meiers to apliecināja šonakt pēcsezonas intervijā Sanhosē medijiem.

• Šveices izlasei šī būs jau sestā pārbaudes spēle šajā pavasarī un pagaidām izcīnītas četras uzvaras. Šveice pavasara spēlēs vidēji guvusi 4.3 vārtus, kamēr Latvija savos pārbaudes mačos iemetusi vidēji divas ripas.

• Latvija uz Šveici devusies bez galvenā trenera Harija Vītoliņa, kurš apslimis. Turklāt vakardienas maču nevarēja pabeigt Miks Indrašis, kurš cieta sadursmē ar pretinieku.

• Jānis Jaks pēcspēles intervijā atzina, ka pievīla pirmais periods un ka komanda laukumā devās varbūt nedaudz negatava. "Otrajā spēlē jātaisa mazāk visādi stulbi noraidījumi, mazāk jārunā ar tiesnešiem, jāsāk spēlēt uzreiz no pirmās minūtes, un domāju, ka tad viss būs labi," teica Jaks par šodienas maču.

• Par Šveices pārākumu pirmajā periodā savas valsts medijiem izteicās arī Šveices galvenais treneris Patriks Fišers: "Pēc pirmajām 20 minūtēm likās, ka būs ļoti viegla spēle, mēs laukumā dominējām no A līdz Z. Mēs spēlējām ātri un nedevām Latvijai vietu izvērsties. Taču pēc tam noraidījumi mūsu spēli saraustīja, vairs nevarējām uztvert spēles ritmu."

• Pēc tam Latvijai vēl paredzētas divas pārbaudes spēles Rīgā pret Kazahstānu.

Latvijas pārbaudes spēles

DatumsPilsētaPretinieceLaiks/Rez.
21.04.EpinālaFrancija1:2
22.04.EpinālaFrancija3:2
30.04.VeinfeldeneŠveice2:5
01.05.VeinfeldeneŠveice16:30
08.05.RīgaKazahstāna17:00
09.05.RīgaKazahstāna19:30

Latvijas kalendārs PČ Tamperē

DatumsPretinieceLaiks
13.05.ASV17:20
14.05.Somija20:20
16.05.Norvēģija16:20
19.05.Čehija20:20
20.05.Austrija20:20
22.05.Lielbritānija16:20
24.05.Zviedrija12:20

Latvijas izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsGadsKlubsStatistika 21/22
VārtsargsGustavs Grigals1998Nanooks (NCAA)31; 91.9%; 2.411
Ēriks Vītols2001Zemgale7; 90.5%; 2.56
Patriks Bērziņš2003Liepāja15; 91.8%; 2.08
AizsargsArtūrs Kulda1988Pinguine (Vācija)55; 4+9; -247
Jānis Jaks1995Sochi (KHL)41; 6+12; -174
Roberts Mamčics1995Linkoping (Zviedrija)12; 0+1; -3
Kārlis Čukste1997Pelicans (Somija)15; 1+5; +9
Arvils Bergmanis1999Nanooks (NCAA)34; 1+7; +10
Sandis Smons1999La Chaux-de-Fonds (Šveice2)18; 2+5; +9
Ernests Ošenieks2001Kiekko-Vantaa (Somija2)30; 0+7; -2
Nauris Sējējs2001La Chaux-de-Fonds (Šveice2)40; 3+7; +16
Patriks Ozols2001Zemgale/LLU4; 1+2;
UzbrucējsAndris Džeriņš1988Linz (Austrija)22; 6+5; +210
Miks Indrašis1990Biel-Bienne (Šveice)8; 0+2; 09
Ronalds Ķēniņš1991Lausanne (Šveice)43; 7+13; +29
Roberts Bukarts1990Vitkovice (Čehija)32; 8+18; -28
Rodrigo Ābols1996Orebro (Zviedrija)47; 14+20; +265
Rihards Bukarts1995Admiral (KHL)25; 6+3; -54
Oskars Batņa1995Jukurit (Somija)31; 2+5; +12
Mārtiņš Dzierkals1997Plzen (Čehija)49; 10+20; -32
Rihards Marenis1993Vita Hasten (Zviedrija2)33; 21+15; +42
Renārs Krastenbergs1998Villacher SV (Austrija)32; 15+13; +11
Edgars Kulda1994Zemgale/LLU16; 10+20;1
Nikolajs Jeļisejevs1994MoDo (Zviedrija)20; 3+7; +2
Deniss Smirnovs1999Servette (Šveice)52; 2+9; -4
Daniels Bērziņš1999JYP (Somija)4; 0+0; 0

Izmantotie resursi:
LHF | Sākums
https://www.nau.ch/sport/eishockey/...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:31, pirms 3 gadiem
Asiņains normatīvais akts rakstīja: Nu labi, tu lasi Suveizdas mazvērtības kompleksus, es lasīšu Telegram baumas
Telegram baumas man ienāks pa privātiem kanāliem, kur ātri uzreiz varēs izspriest - taisnība vai nē. Un kad gribēsies izlasīt ko vairāk tad es labāk izvēlos SC nevis Sc juniorus - sportaziņas

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:31, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Cenzūra, dzēšana zināmās robežās ir vajadzīga. Tā tas ir jebkurā portālā - aŗī tajos, kur trafiks ir kudi lielāks kā SC. Cita lieta, ka tad ir jābūt saprotamiem noteikumiem gan tiem, kas dzēš/bano, gan tiem, kas komentē. Nevis katrs spriež pa savam.
Un atkārtoju - neba komentāru sadaļa būs tā, kas atnesīš lielāko daļu piķa šim portālam. Tvnet to saprot- tur vispār tikai reģistrētie var komentēt un tikai caur twiteri, fb u.c. vietnēm, kas apgrūtina mūžīgo troļļu ražošanu. Arī delfos troļļošana ierobežota līdz zināmai robežai.
Aktivitāti nodrošinātu svaigs, kārtīgs, faktuāli precīzs kontents. Aktivitāti vairāk grauj ne jau paklusa komentāru sadaļā, bet gan tas, ka katrā 2. rakstā ir kļūdas, turklāt ne tikai gramatika, bet arī fakti.
Un tad uzrodas daži, kuri vēl brauc virsū tiem komentētājiem, kuri pārmet daudzās kļūdas. Dod padomus, lai rakstam paši. Ozerinskis vispār latviešu valodā bija sekmīgs? Viņa rakstība ir pārliecinoši sliktākā no autoriem te. Nebūt neesmu sajūsmā par Brožēm, Eliņiem, bet vismaz viņi neraksta rūgts ar k un ilggadīgs ar vienu g.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:32, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: zini, pašos pirmsākumos bija tiešām garas un saturīgas diskusijas par sportu un faktiski tikai par sportu. nu vismaz pie NHL rakstiem. Laflērs, kino, Harļiks, Huy, Zaipis un vēl, kurus vairs neatceros. Tas bija vēl esporta laikā. nu tur tikai bija par spēli, spēlētājiem, statistikas utt. utjp., beztēma, manliekas vispār nebija. Jāprasa, kad hulis te parādījās, bet bija viens brīdis, kad visas tās diskusijas ar huļveidīgu spamu tika sistemātiski pārpludinātas, kamēr vecie vaļi arī aizvācās, jo vnk nebija iespējams tajā haosā par tēmu vairs parunāt. Karoč, mans verdikts - SC sporta diskusijas iznīcināja vai nu hulis, vai huļa priekšgājēji. Tagad mēs visi esam konvertēti hulisma sekotāji un te vairs glābjams nekas nav
Imperions un rietumu vagons bija pirms vai pēc huļa?

  +1 [+] [-]

, 2022-05-01 18:33, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nepiekrītu. Piereģiestrējies twiterī, pieseko visam kas tevi interesē un tev nekad nebūs vajadzīgs spirtacentrs lai kaut ko aktuālu uzzinātu.
+ jaunajai paaudzei ir labāks inglišs nekā vecajai, un inglišā vienmēr atradīsi labāku un kvalitatīvāku info, pat ja SC pieliktu pie kvalitātes.
Komentu sadaļu galvenais neaiztikt un neierobežot vārda brīvību
Vārda brīvība nav vienāda ar atklātu rupjību un goda un cieņas aizskaršanu.. Ir robežas, kuras, tomēr, nevar pārkāpt. Tas nav izdevīgi ne no vidējā lietotāja viedokļa, ne biznesa viedokļa, jo īpaši mūsdienu PC pasaulē.

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:33, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vārda brīvība nav vienāda ar atklātu rupjību un goda un cieņas aizskaršanu.. Ir robežas, kuras, tomēr, nevar pārkāpt. Tas nav izdevīgi ne no vidējā lietotāja viedokļa, ne biznesa viedokļa, jo īpaši mūsdienu PC pasaulē.
Nav ko apvainoties kā mazai knīpai par rupjībām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:33, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un tad uzrodas daži, kuri vēl brauc virsū tiem komentētājiem, kuri pārmet daudzās kļūdas. Dod padomus, lai rakstam paši. Ozerinskis vispār latviešu valodā bija sekmīgs? Viņa rakstība ir pārliecinoši sliktākā no autoriem te. Nebūt neesmu sajūsmā par Brožēm, Eliņiem, bet vismaz viņi neraksta rūgts ar k un ilggadīgs ar vienu g.
Tie ir ļoti īpaši cilvēki. Ok, es nepiesietos pie sīkām gramatikas, komatu kļūdām - tās netraucē uztvert saturu. Bet faktiem ir jābūt pareiziem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:36, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tie ir ļoti īpaši cilvēki. Ok, es nepiesietos pie sīkām gramatikas, komatu kļūdām - tās netraucē uztvert saturu. Bet faktiem ir jābūt pareiziem..
Un sliktākais, ka bieži neizlabo kļūdas. Te viens autors nepareizi uzrakstīja ULEB kausa iepriekšējās sezonas čempioni. Skatījos vēl nākošajā dienā, nebija izlabots. Es neesmu no tiem, kas rakstīs privāti autoram.

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:36, pirms 3 gadiem
Asiņains normatīvais akts rakstīja: Es arī tev teikšu, lai raksti pats! Bet tāpēc, ka tas varētu ieviest vismaz kaut kādu kvalitāti šajā bedrē, kur vienīgais, kam autori pievērš uzmanību ir tas vai zviedri ir uzrakstīti pa suveidisko
Kāpēc bocmaņa bildi nomainīji? Bija cita!

  +1 [+] [-]

, 2022-05-01 18:36, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nav ko apvainoties kā mazai knīpai par rupjībām.
Viena lieta ir apvainoties vai neapvainoties, otra lieta ir, ka laiku pa laikam te gan rusļiku troļļi, gan Tjoma ar savu "dēlu", gan Namejs, gan Hulis ar Krasiļņiku mauc tādus tekstus, kas robežojās ar pantu pārkāpumiem. - tas nedara godu portālam, kam daļa finanšu nāk no valsts budžeta un par to gluži vienkārši var noņemt nost no naudas renītes. Tāpat, kā mūsdienu politiski korektajā pasaulē šādi komentāri atgrūž potenciālus sponsorus.

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:37, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Viena lieta ir apvainoties vai neapvainoties, otra lieta ir, ka laiku pa laikam te gan rusļiku troļļi, gan Tjoma ar savu "dēlu", gan Namejs, gan Hulis ar Krasiļņiku mauc tādus tekstus, kas robežojās ar pantu pārkāpumiem. - tas nedara godu portālam, kam daļa finanšu nāk no valsts budžeta un par to gluži vienkārši var noņemt nost no naudas renītes. Tāpat, kā mūsdienu politiski korektajā pasaulē šādi komentāri atgrūž potenciālus sponsorus.
Cik eiro LV nodokļi aiziet šai te celma iestādei?

  +1 [+] [-]

, 2022-05-01 18:38, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un sliktākais, ka bieži neizlabo kļūdas. Te viens autors nepareizi uzrakstīja ULEB kausa iepriekšējās sezonas čempioni. Skatījos vēl nākošajā dienā, nebija izlabots. Es neesmu no tiem, kas rakstīs privāti autoram.
Es cenšos uzrakstīt privāti, bet tas izskatās kļūst bezjēdzīgāk. Ir autori, kas izlasa, izlabo - agrāk Siliņš, Eliņš utt, daļa jauno. Ir tādi, kas izlasa un ignorē - vairāk tieši jaunie. Un tad ir Brože, kas vienkārši never vaļā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-05-01 18:38, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Cenzūra, dzēšana zināmās robežās ir vajadzīga. Tā tas ir jebkurā portālā - aŗī tajos, kur trafiks ir kudi lielāks kā SC. Cita lieta, ka tad ir jābūt saprotamiem noteikumiem gan tiem, kas dzēš/bano, gan tiem, kas komentē. Nevis katrs spriež pa savam.
Un atkārtoju - neba komentāru sadaļa būs tā, kas atnesīš lielāko daļu piķa šim portālam. Tvnet to saprot- tur vispār tikai reģistrētie var komentēt un tikai caur twiteri, fb u.c. vietnēm, kas apgrūtina mūžīgo troļļu ražošanu. Arī delfos troļļošana ierobežota līdz zināmai robežai.
Aktivitāti nodrošinātu svaigs, kārtīgs, faktuāli precīzs kontents. Aktivitāti vairāk grauj ne jau paklusa komentāru sadaļā, bet gan tas, ka katrā 2. rakstā ir kļūdas, turklāt ne tikai gramatika, bet arī fakti.
Paldies Geralt, piekrītu. Yennefera no spēles būs tava.

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:40, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es cenšos uzrakstīt privāti, bet tas izskatās kļūst bezjēdzīgāk. Ir autori, kas izlasa, izlabo - agrāk Siliņš, Eliņš utt, daļa jauno. Ir tādi, kas izlasa un ignorē - vairāk tieši jaunie. Un tad ir Brože, kas vienkārši never vaļā.
Es gan speciāli nerakstu privāti. Vnk apnikušas daudzās kļūdas. Lai komentāros redz par kārtējo kļūdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:43, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Cik eiro LV nodokļi aiziet šai te celma iestādei?
To tev jāprasa Celmam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:44, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es gan speciāli nerakstu privāti. Vnk apnikušas daudzās kļūdas. Lai komentāros redz par kārtējo kļūdu.
70-80% autoru komentārus nelasa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:45, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: 70-80% autoru komentārus nelasa.
Es gan esmu pārliecināts, ka tas procents ir daudz augstāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-05-01 18:46, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es gan esmu pārliecināts, ka tas procents ir daudz augstāks.
Nu ir kādi 15-20 cilvēki, kas regulāri raksta rakstus. Kādi 5-6 lasa. Tur arī sanāk 70-80 % nelasošo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:48, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: 70-80% autoru komentārus nelasa.
Daļa autoru izlabo tomēr kļūdas rakstos. Cik reizes ir bijis, kad kāds komentētājs iemet vērtīgu info komentāros, pēc pāris minūtēm jau SC raksts par to. Neviens neiestāstīs, ka visas reizes tie bija tikai sagadīšanās gadījumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:49, pirms 3 gadiem
Davz rakstīja: Paldies Geralt, piekrītu. Yennefera no spēles būs tava.
Kāpēc ne seriāla vai grāmatu sērijas?

     [+] [-]

, 2022-05-01 18:51, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es te pēdējā laikā reti ienāku, bet, ja redzu kādu tavu kometnu, tad tas ir tikai un vienīgi kkāds uztirsiens autoram. kāda jēga? nolaid tvaiku vai kas? jo nu, no malas baigi nevesali izskatās, īpaši, ja pašus rakstus nelasa, ko, es pieļauju, nedara ļoti daudzi.
Tu jau nelasi rakstus, es lasu, tāpēc nav jēgas tālāk mums diskutēt. Otrkārt, Tu nemaz tās kļūdas nepamanītu, ja arī lasītu. Esi redzējusi, ka es Novicki noliktu? Protams, ka nē, jo cilvēks ļoti kvalitatīvi strādā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja