Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Latvija zaudē Vācijai un neiekļūst pasaules čempionāta 1/4 finālā

Toms Jēkabs Bērziņš
Toms Jēkabs Bērziņš

Izšķirošajā cīņā par iekļūšanu pasaules čempionāta 1/4 finālā šovakar Latvijas hokeja izlase ar 1:2 piekāpās ar Vācijai un neiekļuva izslēgšanas spēlēs. Vienīgos vārtus latviešiem iemeta Rodrigo Ābols.

Latviešiem neizdevās sesto reizi vēsturē iekļūt pasaules čempionātu izslēgšanas spēlēs. Latvija savās mājās izcīnīja deviņus punktus, taču piedzīvoja zaudējumus pēdējās četrās cīņās, tāpat turnīra laikā trīs reizes nācās piedzīvot zaudējumu pēcspēles metienos vai bullīšos. Izšķirošajā spēlē jau septītajā minūtē Latvija nonāca izdzinējos ar 0:2, un atspēlēties mūsējiem neizdevās.

Vācija, pateicoties uzvarai, nodrošināja vietu izslēgšanas spēlēs, ieguva trešo pozīciju grupā un ceturtdaļfinālā spēkosies ar Šveici. Ceturto vietu līdz ar to izcīna Kanāda, kas 1/4 spēlēs ar krieviem, bet Latvija pasaules čempionātu noslēdza ar sesto vietu grupā un 11. vietu visā čempionātā. Par turnīra labākajiem spēlētājiem Latvijas izlasē tika atzīti Rolands Ķēniņš, Lauris Dārziņš un Renārs Krastenbergs.

Izlasei nepalīdzēja arī aptuveni 800 fanu, kas šovakar ieradās atbalstīt mūsu hokejistus. Diemžēl šī bija vienīgā spēle turnīrā, kurā fani atbalstīja Latvijas izlasi klātienē. Nākamās spēles Latvijai paredzētas augusta beigās, kad Rīgā kvalifikācijas turnīrā 2022. gada olimpiskajām spēlēm latvieši spēkosies ar Franciju, Itāliju un Ungāriju.

Latvija jau ceturto maču pēc kārtas sāka ar ielaistiem vārtiem, diemžēl šoreiz ne tikai vieniem, bet pat diviem. Jau pēc septiņām minūtēm uz tablo vēstīja 0:2. Vispirms ceturtajā minūtē lieliski augšējā stūrī trāpīja Džons Peterka, kamēr trīs minūtes vēlāk Balinski apzaga laukuma stūrī, Leo Pfēderls no aizvārtes piespēlēja Marselam Nēbelsam, kurš ripu no vārtu priekšas raidīja zem Kalniņa kājsarga - 0:2.

Perioda turpinājumā latvieši divas reizes tika pie iespējas spēlēt vairākumā, taču tos izmantot neizdevās. Vācijas aizsargi lieliski bloķēja metienus, bet, brīžos kad ripa nokļuva līdz vārtiem, vārtos droši spēlēja vārtsargs. Tāpat vairākos brīžos ripa atlēca vārtu priekšā, tomēr ne Dārziņam, ne Bukartam no labām pozīcijām neizdevās trāpīt pa ripu.

Otrajā trešdaļā latvieši pārņēma iniciatīvu. Jau pašā sākumā nelieli asumi pēc Krastenberga metiena izveidojās pie vāciešu vārtiem. 25. minūtē Latvijai izdevās samazināt rezultāta starpību. Ripu no savas zonas izdodas izsist Rodrigo Ābolam, Zviedrijā spēlējušais uzbrucējs ar Balinski un Rēdlihu izskrēja pret vienu Vācijas aizsargu, Ābols saspēlējās ar Balinski un iemeta ripu zem Nīderbergera ķērējcimda - 1:2. Ābolam šie bija pirmie vārti šajā pasaules čempionātā.

Arī perioda turpinājumā Latvija uzbruka vairāk. Bieži mūsējie izmantoja metienus no distances, cenšoties mainīt ripas lidojuma virzienu vai iebakstīt vārtos ripu ar atkārtotu metienu. Otrajā trešdaļā latvieši meta vairāk (9:5), tomēr rezultātu uz tablo līdzsvarā nostādīt vēl nespēja.

Pēdējā periodā Latvijai uzbrukumi palika arvien družaināki un haotiskāki. Latviešiem bija iespēja spēlēt divos vairākumos, tomēr tos izmantot neizdevās - mūsējie visa čempionāta laikā izmantoja vien divus skaitliskos vairākumus. Divas minūtes pirms pamatlaika beigām Hārtlijs mainīja Kalniņu pret sesto laukuma spēlētāju, beigās spēle ritēja bez pauzēm, un, lai arī latviešiem izdevās nostāties zonā un tikt pie metieniem, Latvijai izlīdzināt rezultātu, iegūt punktu, un iekļūt 1/4 finālā neizdevās.

Latvija - Vācija

Vārti: 03:16 Džons Peterka (Morics Zaiders) 0:1 06:40 Marsels Nēbelss (Leo Pfēderls, Lūkass Raihels) 0:2 25:55 Rodrigo Ābols (Uvis Balinskis) 1:2.
Metieni: 21:24
Soda minūtes: 4:8
Vārtsargi: Jānis Kalniņš - Matīass Nīderbergers

Latvijas izlases sastāvs

Kalniņš (Punnenovs); Kulda - Balinskis, Cibuļskis - Sotnieks, Freibergs - Zīle, Jaks; Ķēniņš - Ābols - Krastenbergs, Dārziņš - Indrašis - Dzierkals, Karsums - Džeriņš - Rēdlihs, Ro.Bukarts - Batņa - Ri.Bukarts, Marenis.

PČ spēles 1. jūnijā

GSpēleRez.
AŠveice-Lielbritānija6:3
BKanāda-Somija2:3 PM
ASlovākija-Čehija3:7
BItālija-ASV2:4
AROC-Baltkrievija6:0
BVācija-Latvija1:2

B grupa

V.ValstsSUUPZPZVārtiP
1.ASV7600121:818
2.Somija7421019:1017
3.Vācija7400322:1412
4.Kanāda7301319:1810
5.Kazahstāna7220322:1810
6.Latvija7203215:169
7.Norvēģija7210417:218
8.Itālija7000711:410

Ceturtdaļfināla pāri

Pāris
ROC – Kanāda
Šveice – Vācija
Čehija – Somija
Slovākija - ASV

"Hokeja pēcgarša ar Ģirtu Ankipānu un Gati Spruktu"

     [+] [-]

, 2021-06-01 23:09, pirms 3 gadiem
profesorsk rakstīja: jā bļe, darīt man nav ko tev varbūt tā summa ir 2 menešalgas, man tie nav pat 5% no mēnesī apgrozītā toto kantoros.
Aceries cirvi kaa tu kombo likmem 10eur partaisiji pa 100eur un akal summas nesarekinaji

  +2 [+] [-]

, 2021-06-01 23:10, pirms 3 gadiem
coman rakstīja: Hartlijs - ujartlijs... Interesanti, ko gaidotu sporta spečkuki ja Kazakevičs tā izgāztos futbola?🙂 Un nesizmirstām, kā hartlijs algu saņem no nodokļu maksātāju naudām.
Vai tad Kazakevičs neizgāzās Nāciju līgā? Pēc papi$iena Maltai un 3. vietas punduru grupā diezgan daudz tika izteikts par viņu

  +1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:10, pirms 3 gadiem
profesorsk rakstīja: jā bļe, darīt man nav ko tev varbūt tā summa ir 2 menešalgas, man tie nav pat 5% no mēnesī apgrozītā toto kantoros.
Tu pluŠķi nelamaajies naah!!! No naģenes blaugznas nokrati citaad hvz tu peec paaĶa izklausies kurš pa pjaņi vircas bedree guleejis!!!

     [+] [-]

, 2021-06-01 23:10, pirms 3 gadiem
Un esam godīgi vai mēs būtu uzvarējuši Kazahus vai Norvēģus bullīšos ar klatītājiem? Protams nē. Jo, bullīšos vajag radošumu un netaktiskos piegājienus to izpildot, šoreiz kaut kā izpalika tas viss.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:11, pirms 3 gadiem
Ništjak Sniegaviirs rakstīja: Tu pluŠķi nelamaajies naah!!! No naģenes blaugznas nokrati citaad hvz tu peec paaĶa izklausies kurš pa pjaņi vircas bedree guleejis!!!
pilnīgi ne pa tēmu izbesijāt, atvēršu moetu par jums un novēlu, lai dzīvē arī tiekat kaut kur tālāk par lauku stroiku. profesors out

  +3 [+] [-]

, 2021-06-01 23:11, pirms 3 gadiem
Saprotu, ka Hārtlijam Gagarina kauss atņēma daudz spēka un enerģijas, bet pa lielam es uz soliņa maz viņa ieguldītā darba redzēju, visu laiku ar saviebtu sejas izteiksmi.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-01 23:12, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Nu kkā Tev dīvaini sanāk, liek uz trīs GK slikti, liek uz vienu arī slikti . Tu tur pats tiec galā ar to kā pareizi . Būsim reāli mums arī daudz kur nepaveicās. Bet tas ir sports, tā ir vienmēr.
Šī ir pirmā reize, kopš 2013. gada, kad mums pamatā kaut uz maču iziet visi 3 vārtu vīri. Var paļauties uz 3 džekiem, bet tad izdali tās spēles līdzvērtīgāk nevis 1 nodzenā tā, ka trīc, 1 iedod uzspēlēt 1 maču un par trešo atceries, tad kad ūdens mutē smeļās. Kā jau teicu - vārtsargi te nav galvenie vainīgi. Problēma par vārtsargiem ir tajā, kā viņus izmantoja - Kivī nokausēja, sanāca kļūdas, tagad daudziem antivaronis. Janku iemeta turnīra beigās - nu ņem, auksts un glāb.

  +4 [+] [-]

, 2021-06-01 23:12, pirms 3 gadiem
Hārtlijs tomēr labākais treneris! Sagrāvju nav, 1/4 dzīvs līdz pēdējai minūtei!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:13, pirms 3 gadiem
profesorsk rakstīja: nu huļi tu tagad izdomā kaut ko? atrodi to postu, jo man reāli interesanti būtu redzēt par ko tu runā. ak jā, nav tādu postu
Tu te ntas reizes esi izgazies, staigaa bomaar!!!
Mes zinam ka tu spelejies ar 10-100eur nevis kaa tu ponto par 1000
Tu cirvi tev atmina ar nav? Tu pats vel teici rakstisi toto kapec mazak izmaksa
Jaa man blocina pierakstits linjs, velak iemetishu

     [+] [-]

, 2021-06-01 23:13, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Hārtlijs tomēr labākais treneris! Sagrāvju nav, 1/4 dzīvs līdz pēdējai minūtei!
Piekrītu. Bet es vienmēr viņu slavēju,ka ņemam "savas" komandas. Šogad šis nenostrādāja.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:14, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Nu kamon, Tu redzēji mūsu uzbrukumu?
Es nesekoju hokejam jau visai sen. Zinu ka NHL LV ir kadri,kas būtu spējīgi tā teikt piešķilt uguni. Indrašis Bukarts Dārziņš Ķēniņš Daugaviņš galīgi zemē nav metami. Un pēc uzvaras pār Can nu bija tāda doma ka var. Bet turpinājumā protams tas optimisms noplaka.
Jā un šodien es daudz ilūziju neloloju. Vācija māk pret mums spēlēt un ne tikai. Kad tie ielien aizsardzībā izlases klasi augstākas buksē cenšoties to uzlauzt !

  +4 [+] [-]

, 2021-06-01 23:14, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šī ir pirmā reize, kopš 2013. gada, kad mums pamatā kaut uz maču iziet visi 3 vārtu vīri. Var paļauties uz 3 džekiem, bet tad izdali tās spēles līdzvērtīgāk nevis 1 nodzenā tā, ka trīc, 1 iedod uzspēlēt 1 maču un par trešo atceries, tad kad ūdens mutē smeļās. Kā jau teicu - vārtsargi te nav galvenie vainīgi. Problēma par vārtsargiem ir tajā, kā viņus izmantoja - Kivī nokausēja, sanāca kļūdas, tagad daudziem antivaronis. Janku iemeta turnīra beigās - nu ņem, auksts un glāb.
nemuldi, Kivi aplika jau pēc otrās spēles

  -1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:15, pirms 3 gadiem
Jau pirms PČ radīja bažas, par PČ. Ātruma nebija, un neiet runa par vecumu, pat jaunajos spēlētājos bija problēmas ar ātrumu. Pārējos čempjos mūsu trumpis bija ātrs un dinamisks hokejs. Trumpis bija diognālās piespēles no zilās līnijas nometot uz vārtu priekšu, tādus taktiskos gājienus vairs neredzēju.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:15, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: NAMEJS 9999 apsveicu ar uzvaru prognožu spēlē! Tu esi labenieks!
Vai tad es jau esmu pirmajā vietā? Man kopējos rezultātus nerāda.
Bet vel jau konkurss turpinās, jo priekšā visi fināli.

     [+] [-]

, 2021-06-01 23:15, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šī ir pirmā reize, kopš 2013. gada, kad mums pamatā kaut uz maču iziet visi 3 vārtu vīri. Var paļauties uz 3 džekiem, bet tad izdali tās spēles līdzvērtīgāk nevis 1 nodzenā tā, ka trīc, 1 iedod uzspēlēt 1 maču un par trešo atceries, tad kad ūdens mutē smeļās. Kā jau teicu - vārtsargi te nav galvenie vainīgi. Problēma par vārtsargiem ir tajā, kā viņus izmantoja - Kivī nokausēja, sanāca kļūdas, tagad daudziem antivaronis. Janku iemeta turnīra beigās - nu ņem, auksts un glāb.
Zinu, ka par Janku bija izlemts laicīgi. Ja ļoti gribas piesieties, tad varēja pamīšus likt ar Puni Kiwi, bet te arī loma vārtsargu treneri.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-01 23:16, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Piekrītu. Bet es vienmēr viņu slavēju,ka ņemam "savas" komandas. Šogad šis nenostrādāja.
Viss jau spēlētāju ziņā! Uzvarēt pagarinājumu, iemest bullīti!
Hārtlijs tur nevar palīdzēt! Reāli, ja paņemtu vienu no tām spēlēm, tad būtu priekšā Kanādai!

  -2 [+] [-]

, 2021-06-01 23:16, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Saprotu, ka Hārtlijam Gagarina kauss atņēma daudz spēka un enerģijas, bet pa lielam es uz soliņa maz viņa ieguldītā darba redzēju, visu laiku ar saviebtu sejas izteiksmi.
Man tas žurkas ģiims nekad nav simpatiizeejis!!! Taads tukšdirsis vien ir!!!
1) saakumaa teica - nee nee naah es uz kolhooz nee kauČ sit man ar cirvi nost!!!
2) kaa kolhoza bolševiki zaļo dolaaaru pakratiija taa žurku muulis azskreeja visai sibiirijai olas atlaiziit
P.s - man pooh ko viŠ sasniedzis un kas viņsh ir...pajeebaaķ

  +2 [+] [-]

, 2021-06-01 23:16, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nemuldi, Kivi aplika jau pēc otrās spēles
Par to jau es runāju - sadali savādāk mačus. Nu nebija Kivī jāstāv pret kazahiem. Sanāca uz pieredzes trūkuma, noguruma ne tie veiksmīgākie bullīši, pāris tizlas epizodes mačā un sākās. Jau tajā mačā bija jāliek Janku vārtos - ja vien, protams, visas tās runas par tēvu nav patiesība.

     [+] [-]

, 2021-06-01 23:16, pirms 3 gadiem
Flipsis te un toreiz, viss chotka!
Kad piezime nulli neaizmirsti par aritmetiku!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:16, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Zinu, ka par Janku bija izlemts laicīgi. Ja ļoti gribas piesieties, tad varēja pamīšus likt ar Puni Kiwi, bet te arī loma vārtsargu treneri.
Ja var ticēt tam, ko stāsta studijā un komentētāji - Bobs lemj nevis Edža. Un ja arī tas bija laicīgi izlemts - jau tad bija jāsaprot, ka puisim ar nelielu praksi sezonā var sanākt apdedzināties.

     [+] [-]

, 2021-06-01 23:17, pirms 3 gadiem
LV sportā ir jada uzvara izskiroshaja?

  +4 [+] [-]

, 2021-06-01 23:17, pirms 3 gadiem
Citus gadus vērojot mums skaitliskajā vairākumā bija tā saucamā vīšanās, viens uz otra vietu iet un pretiniekus raustam, bet tagad tikai ar piespēlēm gājām, kad vajadzēja nemetāt (pārturējām) dažos momentos tiešma bija jāmet ar cerību ka iekritīs, nevis pārturēt un pretinieki to atņem.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:18, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Es nesekoju hokejam jau visai sen. Zinu ka NHL LV ir kadri,kas būtu spējīgi tā teikt piešķilt uguni. Indrašis Bukarts Dārziņš Ķēniņš Daugaviņš galīgi zemē nav metami. Un pēc uzvaras pār Can nu bija tāda doma ka var. Bet turpinājumā protams tas optimisms noplaka.
Harļik, ir 2021. Bukarts spēlē lēnu, akadēmisku, nemodernu hokeju, Dārzs ja aizvada sakarīgu sezonu, tad PČ nekas dižs, 2019 viņu peč sezonas norakstīja, bet PČ bija kings. Ķēniņš ir enerģija, nevis meistarība. Ok, Daugava...es ar cerēju, bet laikam jāliek pensionāru listē. Kopumā šos pavecais uzbrukums varēja izbraukt uz vairākumu. Vairākums....kā hollandiski ir sūds?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:18, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Viss jau spēlētāju ziņā! Uzvarēt pagarinājumu, iemest bullīti!
Hārtlijs tur nevar palīdzēt! Reāli, ja paņemtu vienu no tām spēlēm, tad būtu priekšā Kanādai!
nepaņēma. pārējais lirika

  +2 [+] [-]

, 2021-06-01 23:19, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: LV sportā ir jada uzvara izskiroshaja?
2005. pret belariem, 2013. pret kazahiem, par OS,OS 2014. pret sieriem PČ 2018. pret dāņiem. Arī uzvaras bija, kad cīņas par palikšanu elitē. Tas tikai par hoķi vien. Nu nav tā, ka tikai kāšam izšķirošās.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:19, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Harļik, ir 2021. Bukarts spēlē lēnu, akadēmisku, nemodernu hokeju, Dārzs ja aizvada sakarīgu sezonu, tad PČ nekas dižs, 2019 viņu peč sezonas norakstīja, bet PČ bija kings. Ķēniņš ir enerģija, nevis meistarība. Ok, Daugava...es ar cerēju, bet laikam jāliek pensionāru listē. Kopumā šos pavecais uzbrukums varēja izbraukt uz vairākumu. Vairākums....kā hollandiski ir sūds?
POEP

  -2 [+] [-]

, 2021-06-01 23:20, pirms 3 gadiem
Un VSP naahuuuuj tos aarzemju bomaarus!!!!
LV hokejs = LV treneris!!!
PunkC

  +3 [+] [-]

, 2021-06-01 23:21, pirms 3 gadiem
Tiešām piekrītu, tagad pēc spēles vāciešu ekspertiem sportacentrā bija intervijas raksts. Šai LV paaudzei ir viss ūdens izsmelts. Tam pašam Dārziņam vairs nav ko darīt izlasē, Miķelim arī atā, Karsumam, Dzeriņam, Indrašim, Meijam, Sotniekam Cibuļskim ir jādot vieta jaunajiem censoņiem. Nu nav jaudas mūsu izlasei. Hārtlijs ir labs treneris (Koziolam ir jāizdara viss lai Hārtliju noturētu, bet mums ir jāsaprot, ka jadot iespēja jaunajiem, ja gribam ātru un dinamisku hokeju).

  +1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:22, pirms 3 gadiem
Njā,kā jau domāju.Ja viss izšķiras pēdējā spēlē,tad tas ir jāpačakarē.Ņemot vērā visus tos punktus(galvenā trenera maiņa),tad šo 5 gadu laikā nekas nav mainījies.Paliekam kārtējo reizi aiz borta.Komandā joprojām tiek ņemti "pensionāri",daiļslidotāji un "draugi".Ja nespējam tos jaunos,kuriem tomēr jau ir pie 30,savākt uz čempi,tad labāk,lai spēlē U20. Absalūts Dinamo sniegums,metienu un saspēļu kvalitāte 0,vairākuma izspēle -zero.Un tā nav galvenā trenera 100% vaina.Tur jāvaino trenera palīgu nevarēšana pārvarēt to komandas ātrāku atjaunošanu.Varbūt tomēr tiešām atstrādāt sava līmeņa komandu uzvarēšanu un tad mēģināt"iekniebt" augstākas klases komandām.Tomēr šajā gadījumā labāk sūdīga uzvara,nekā skaisti,cīņas pilni zaudējumi.Šajā turnīrā skaistu zaudējumu mūsu komanda varētu minēt 1/4finālā.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-01 23:23, pirms 3 gadiem
LV hokejs = LV treners

  +1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:23, pirms 3 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Njā,kā jau domāju.Ja viss izšķiras pēdējā spēlē,tad tas ir jāpačakarē.Ņemot vērā visus tos punktus(galvenā trenera maiņa),tad šo 5 gadu laikā nekas nav mainījies.Paliekam kārtējo reizi aiz borta.Komandā joprojām tiek ņemti "pensionāri",daiļslidotāji un "draugi".Ja nespējam tos jaunos,kuriem tomēr jau ir pie 30,savākt uz čempi,tad labāk,lai spēlē U20. Absalūts Dinamo sniegums,metienu un saspēļu kvalitāte 0,vairākuma izspēle -zero.Un tā nav galvenā trenera 100% vaina.Tur jāvaino trenera palīgu nevarēšana pārvarēt to komandas ātrāku atjaunošanu.Varbūt tomēr tiešām atstrādāt sava līmeņa komandu uzvarēšanu un tad mēģināt"iekniebt" augstākas klases komandām.Tomēr šajā gadījumā labāk sūdīga uzvara,nekā skaisti,cīņas pilni zaudējumi.Šajā turnīrā skaistu zaudējumu mūsu komanda varētu minēt 1/4finālā.
Cita lieta, ka ar 20 gadīgajiem NHL kanādiešus nepaņemsi!

  -1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:24, pirms 3 gadiem
Domaju jasak ar Dinaburgas Pelavu nahrenizeshanu!!!
Tad nahuy jatriec Cukmens un co, blag kira butu sapikojis un frichi beigas neitrali ielaistu
Nuu un tad viss parejais!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:24, pirms 3 gadiem
Viena izspēle vairākumā uz 30 + gadiem, un šogad tā vēl ir arī izteikti lēna. To jau pat pusaudži spētu nosegt. Kādas vēl OS, ja nu ar jauniešiem, lai apsilda degunus.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-01 23:24, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja var ticēt tam, ko stāsta studijā un komentētāji - Bobs lemj nevis Edža. Un ja arī tas bija laicīgi izlemts - jau tad bija jāsaprot, ka puisim ar nelielu praksi sezonā var sanākt apdedzināties.
Jānis ir pro sportists, nekas traks nebija un komanda viņam palīdzēja. Bobs var izlemt, bet Edža ar viņu runā par to un viņš uzkausa Edža vērtējumu par katru. Loģiski, ka uzklausot vērtējumu viņš izlemj. Jautājums, ko Edža teica. Pēc mana insaida tad vis sakrita, tikai apmainījās vietām spēles Kazahi un Itālija. Bet arī pie tā šajās spēlēs tā īsti nebija problēma. Piedod, ja uzbrucēji nevar iemest bulīšus. Kiwi atvairīja gana daudz bulīšus pret norgēm 4 no 6, kas vārtsargam skaitās labs sniegums. Cik iemeta mūsējie?

  -2 [+] [-]

, 2021-06-01 23:25, pirms 3 gadiem
Pietiek ar visaam shiim aarzemju staiguleem!!! Kaa veejsh paapuush ar zaļo smaku taa lokaas kaa taarpi komposta kaudzee naah