Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Košicē vēl viens brīnums: somi izglābjas un čempionus zviedrus aizsūta mājās

Agris Suveizda

Košicē vēl viens brīnums: somi izglābjas un čempionus zviedrus aizsūta mājās
Harri Pesonens traucē Henrikam Lundkvistam. Foto: Reuters/Scanpix

Iepriekšējo divu gadu pasaules čempione Zviedrija nenosargāja nedz 3:1, nedz 4:3 pārsvaru, pusotru minūti līdz pamatlaika beigām izlaida uzvaru un pagarinājuma ievadā ar 4:5 kapitulēja Somijai. Uzvaras vārtus guva Sakari Manninens, kurš šajā mačā uguņoja ar četriem (1+3) punktiem.

Somija lieliski sāka spēli un jau 60. sekundē izvirzījās vadībā. Somi neizlaida zviedrus no aizsardzības zonas, un kļūdu pieļāva zviedru veterāns Henriks Lundkvists, netiekot galā ar Amerikas Hokeja līgā spēlējošā aizsarga Niko Mikolas metienu tuvajā stūrī (0:1). Zviedri gan pavisam ātri panāca izlīdzinājumu. 66 sekundes vēlāk somi tika sodīti par skaitliskā sastāva pārkāpumu, un vēl pēc 32 sekundēm Dalasas "Stars" aizsargs Jons Klingberjs vienā pieskārienā no iemetienu apļa trāpīja vārtu tīklā (1:1)

Zviedrija neizmantoja vēl vienu vairākumu, bet trešdaļas beigās pārņēma vadību. Pātriks Hērnkvists vārtu priekšā teicami pielaboja Olivera Ēkmana-Lāšona metienu, un ripa rikošetā no aizsarga slidas kuriozā veidā ielidoja vārtos (2:1). Ja somi iemeta pirmā perioda 60. sekundē, tad zviedri otrajā periodā trāpīja jau 25. sekundē. Pretuzbrukumā izcēlās rezultatīvais Vankūveras "Canucks" debitants Elīass Petešons, kurš apspēlēja aizsargu un pārspēja arī Kevinu Lankinenu (3:1).

Četrarpus minūtes vēlāk somi gan atgriezās cīņā, un Ronalda Ķēniņa kluba biedrs Lozannā Peteri Lindbūms ar rikošeta palīdzību no distances trāpīja tālajā augšējā stūrī (2:3). Vēl pēc četrām minūtēm tablo vēstīja jau par neizšķirtu – no tālienes meta Oulu "Karpat" aizsargs Jani Hakanpē, bet vārtu priekšā lieliski redzamību Lundkvistam nosedza Harri Pesonens (3:3). Līdzvērtīgā cīņā uz ģērbtuvē ar vadību tomēr devās Zviedrija, kas iemeta arī 25 sekundes līdz otrās trešdaļas beigām.

Netverami no distances meta vēl viens aizsargs Ēriks Gustafsons, kurš pa vārtos esošo televīzijas kameru trāpīja tik spēcīgi, ka ripa vienā mirklī izlidoja ārā no vārtiem un spēle turpinājās, nedz spēlētājiem nedz tiesnešiem lāga nesaprotot, kas īsti notika. Nākamajā pauzē tiesneši gan devās skatīties video un redzēja pārliecinošu vārtu guvumu (4:3). Taču ar to pašu pēdējās trešdaļas izskaņā atbildēja somi, izraujot pagarinājumu. Zviedri vispirms netrāpīja tukšos vārtos, bet atbildes uzbrukumā divreiz glāba Lundkvists, somu kapteinim Marko Antilam tomēr uzvarot cīņā par atlēkušo ripu. Zona netika fiksēta, un vārtu guvums tika atzīts – 4:4. Tikpat strauji atrisinājās notikumi arī pagarinājumā - jau otrajā minūtē pretuzbrukumā aizmuka trīs vārtu asistents Manninens un teicami trāpīja mērķī (5:4).

Somija, kas pasaules čempionātā spēlē ar tikai diviem NHL spēlētājiem, turklāt abi pusi sezonas pavadījuši fārmklubā, pusfinālā tiksies ar Krieviju. Zviedrijas sapnis par trešo titulu pēc kārtas tika izsapņots - pat par spīti 21 NHL spēlētājam.

Somija – Zviedrija 5:4 (1:2, 2:2, 1:0, 1:0)
Vārti: 1:00 Mikola (Pesonens, Manninens) 1:0, 2:38 Klingberjs (Nīlanders, Vennberjs, vair.) 1:1, 16:57 Hērnkvists (Ēkmans-Lāšons, Lāšons) 1:2, 20:25 Petešons (Landesūgs, Ēkmans-Lāšons) 1:3, 25:04 Lindbūms (Manninens, Pesonens) 2:3, 29:08 Hakanpē (Manninens) 3:3, 39:35 Gustafsons (Landeskūgs, Vennberjs) 3:4, 58:31 Antila (Ojameki, Lehtonens) 4:4, 61:37 Manninens 5:4
Metieni: 32:18
Soda minūtes: 4:0
Vārtsargi: Kevins Lankinens – Henriks Lundkvists

Pusfināli

DatumsPilsētaSpēleLaiks
25.05.BratislavaKrievija – Somija16:15
25.05.BratislavaKanāda – Čehija20:15

  -3 [+] [-]

, 2019-05-23 23:40, pirms 5 gadiem
Interesanti, ja Somi uzvarēs Krievus, tad atkal te liela daļa brēks, ka NHL izpederāja kolhozu, kā tas bija Soču olimpiādes komentāros?

  +9 [+] [-]

, 2019-05-23 23:41, pirms 5 gadiem
Jājautā Irbem kas notika ar Zviedriem? NHL spēlētāju skaits komandā taču nodrošinot panākumus! Pilna komanda ar NHL spēlētājiem Zviedriem un apstājās jau 1/4 finālā!

NHL spēlētāju skaits komandā nenozīmē neko!!

 +16 [+] [-]

, 2019-05-23 23:41, pirms 5 gadiem
Svensoni ar tādu spēli jau sākot no mača ar mums neko vairāk nebija pelnījuši! Somi malači - nokapāja, kā vīrī.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-23 23:41, pirms 5 gadiem
KHL > NHL
Bez variantiem! Manninen no Salavat krasava! Zviedru Nhl komanda bay bay

  +8 [+] [-]

, 2019-05-23 23:41, pirms 5 gadiem
Skaistie Somi! Kas par golu overaimā... Lunkvists arī šonakt nevarēs aizmigt!

  +3 [+] [-]

, 2019-05-23 23:42, pirms 5 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jājautā Irbem kas notika ar Zviedriem? NHL spēlētāju skaits komandā taču nodrošinot panākumus! Pilna komanda ar NHL spēlētājiem Zviedriem un apstājās jau 1/4 finālā!

NHL spēlētāju skaits komandā nenozīmē neko!!
Irbe tā teica?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2019-05-23 23:42, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Interesanti, ja Somi uzvarēs Krievus, tad atkal te liela daļa brēks, ka NHL izpederāja kolhozu, kā tas bija Sočos?
Somijai sastāvā ir divi NHL spēlētāji un trīs spēlētāji no KHL!

  +6 [+] [-]

, 2019-05-23 23:43, pirms 5 gadiem
Brīnos par algunu, cilvēks hokeju skatās no kāda 1650. gada bet bija izdomājis ka somiem nav variantu, lai gan šī man likās viena no 4 spēlēm, kurā rezultātu visgrūtāk noprognozēt

  +2 [+] [-]

, 2019-05-23 23:43, pirms 5 gadiem
Esmu šokā, cik daudz golus Zviedrija ir ielaidusi šajā PČ! Prieks par somu uzvaru, šajos dueļos vienmēr esmu par Somiju. Tas tik būtu kaut kas, ja Somija paņemtu čempi. Pirms 8 gadiem viņi jau to paveica Slovākijā. Arī tajā čempī FIN pusfinālā spēlēja pret RUS. Zviedriem taču no šī sastāva OS sastāvā taču tiktu padsmit spēlētāji, ne? Un tik nepārliecinošs sniegums...

  +6 [+] [-]

, 2019-05-23 23:44, pirms 5 gadiem
Te nu bija Zviedriem 21 spēlētājs no NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-23 23:45, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Irbe tā teica?
Ne tik precīzi bet lasot viņa pārdomas varēja nepārprotami saprast ka jo vairāk NHL spēlētāju skaits komandā - tā ir mēraukla komandas meistarībai!

     [+] [-]

, 2019-05-23 23:45, pirms 5 gadiem
hilss rakstīja: Kārtējie NHL kolhoznieki brauc mājās. Es jau teicu nevajag zviedriem tik daudz no nhl jo zaudējums garantēts.
Viņiem bija tik pat NHL spēlētāji cik 2 iepriekšējos gadus kad bija zelta medaļas! Vienkārši somi vairāk gribēja, bet zviedri jau bija pārēdušies!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-23 23:45, pirms 5 gadiem
Arī Lundkvists nebij glābējs.

     [+] [-]

, 2019-05-23 23:46, pirms 5 gadiem
sandis444444 rakstīja: Somijai sastāvā ir divi NHL spēlētāji un trīs spēlētāji no KHL!
Sočos tak vēl trakāk bija, Somija bija otrā pēc KHL pārstāvniecības, pirmā bija Latvija, taču vienalga, visādi Svordi, Kafiji, Bīskapi un citi rusofobi, draudzīgā unisonā ķērca, NHL izpederēja kolhozu!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-23 23:46, pirms 5 gadiem
Zviedri visu laiku čempī nepārliecināja, bet modernie somi tik iet uz priekšu. Bet dabīgi, ka starp visiem labākajiem somi šitā nevarētu rullēt. Bet vienalga prieks par kaimiņiem somiem.

     [+] [-]

, 2019-05-23 23:46, pirms 5 gadiem
Atkal s...zdas suņa murgi!

     [+] [-]

, 2019-05-23 23:47, pirms 5 gadiem
https://files.fm/u/ma62gysg

Neko daudz nevinnēju, bet ticēju pēc Utaiņo un Zviedru spēles ,ka zviedri šodien var pagrūst...

  -1 [+] [-]

, 2019-05-23 23:48, pirms 5 gadiem
Somijas līga stiprākā Eiropā!

Sviedriem tie NHL čaļi bija tādi kas savās komandās ir melno darba darītāji,teicu jau ka viņi ir uzvarami šogad!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-23 23:49, pirms 5 gadiem
Zviedrijas izlase visu čempi ar sniegumu neparliecināja! Kaut kas ar to komandu nebija kā vajag! Un kā jau pirms čepja sākuma teicu, ka somi tiks vismaz 1/2! lielākā daļa gan šos jau bija norakstījuši dēļ viņu sastāva!!

  +3 [+] [-]

, 2019-05-23 23:49, pirms 5 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ne tik precīzi bet lasot viņa pārdomas varēja nepārprotami saprast ka jo vairāk NHL spēlētāju skaits komandā - tā ir mēraukla komandas meistarībai!
Tā ir mēraukla komandas potenciālam, bet tā nav garantija ka tas spēlētāju kopums savāksies labā komandā. Es teiktu ka treneris izgāza čempi zviedriem, meistarība tur bija, nebija komandas. Somi cik redzēju tieši kā komanda bija ļoti labi, visā čempī, ši spēle ir tikai apliecinājums ieriekšējās spēlēs redzētajam. Un kāpēc Irbe tagad jāvazā, cik cilvēki pirms čempja prognozēja šādu zviedru sniegumu? Cik bija gatavi prognozēt, ka pret LV spēles beigu daļā būs 4:4 ?

     [+] [-]

, 2019-05-23 23:49, pirms 5 gadiem
Bet vispār somu hokeja sistēma un līga parāda, ko var izdarīt un kā jādara pareizi. Tagad palikušas krieviem visneparocīgākās komandas, gan jau zvjozdas vienā brīdī nograbēs.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-23 23:50, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Brīnos par algunu, cilvēks hokeju skatās no kāda 1650. gada bet bija izdomājis ka somiem nav variantu, lai gan šī man likās viena no 4 spēlēm, kurā rezultātu visgrūtāk noprognozēt
No kura gada? Tu gan esi pārāk dāsns uz komplimentiem cienījāmiem opīšiem

     [+] [-]

, 2019-05-23 23:51, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: No kura gada? Tu gan esi pārāk dāsns uz komplimentiem cienījāmiem opīšiem
nu baigi sen katrā ziņā, precīzi neatceros

     [+] [-]

, 2019-05-23 23:53, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Bet vispār somu hokeja sistēma un līga parāda, ko var izdarīt un kā jādara pareizi. Tagad palikušas krieviem visneparocīgākās komandas, gan jau zvjozdas vienā brīdī nograbēs.
Ja nenograbēs, tāpat neatzīsi, ka kļūdījies, vai ne?

  -1 [+] [-]

, 2019-05-23 23:53, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja nenograbēs, tāpat neatzīsi, ka kļūdījies, vai ne?
Krieviem pirmā izlase, pārējiem ceturtās/piektās.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-23 23:53, pirms 5 gadiem
Es šokā, pekkas bez pulijarvi, laines, aho un citiem nograbina zviedru zvaigzņu komandu ar lundqvistu vārtos

  +1 [+] [-]

, 2019-05-23 23:54, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja nenograbēs, tāpat neatzīsi, ka kļūdījies, vai ne?
prognozēs pats lieleksperts Paste kļūdās, kas ta mums mazajiem trollēniem ko nenokļudīties

  -2 [+] [-]

, 2019-05-23 23:54, pirms 5 gadiem
Zviedri pārāk ar Luņkvistu auklējas, sen bija jāsūta pensijā un jāņem kāds jaunāks. Uz Pekinas spēlēm vajadzēs nopietnu vārtu vīru.

     [+] [-]

, 2019-05-23 23:55, pirms 5 gadiem
Kreipis malacis, ka sāk apgūt Suveizdas padomus - saucot Hornkvistu par Hernkvistu. Prieks, ka Tollijs arī šajā ziņā spēj progresēt.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-23 23:56, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Krieviem pirmā izlase, pārējiem ceturtās/piektās.
Nestāsti - zviedriem no šī sastāva vismaz padsmit tiktu viņu optimālajā sastāvā, arī čehiem vairāki tiktu. Par Kanādu un Somiju cita runa.

     [+] [-]

, 2019-05-23 23:56, pirms 5 gadiem
Te daudzi lielie eksperti tādi it kā pirmo reizi sportu redzētu. Tam nav variantu, šitam nav variantu, izdara lielus secinājumus no sīkumiem. Mēs nezinām komandu virtuvi, viltības utt., bet spriežam ka nav variantu.
Labāk izteikties procentos. Varticēt var neticēt bet mani procenti pirms šodienas spēlēm un 100% nekad nevienai komandai nelieku.
Krievija -ASV 70-30
Kanāda - Šveice 80-20
Somija -Zviedrija 65-35
Čehija - Vācija 75-25
Mani pārliecinošākie favorīti gandrīz izkrita un tieši tādēļ sports ir interesants. Ja manas prognozes kopumā piepildītos par procentiem 90, tad laikam sports kļūtu daudz garlaicīgāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-05-23 23:58, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nestāsti - zviedriem no šī sastāva vismaz padsmit tiktu viņu optimālajā sastāvā, arī čehiem vairāki tiktu. Par Kanādu un Somiju cita runa.
Un tas arī viss. Zviedriem varbūt kādi 10, un bez Luņkvista. Čehiem pat mazāk. Pārējiem 4/5 izlases ar dažām zvaigznēm.

     [+] [-]

, 2019-05-23 23:59, pirms 5 gadiem
Pirms čempionāta prognozēju ka tajā uzvarēs Zviedrija, bet redzot sviedru spēli kaut kā pārliecība sāka zust. Tagad galvenais favorīts ir krievi, bet kanādieši vienmēr ir kanādieši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-05-24 00:02, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Un tas arī viss. Zviedriem varbūt kādi 10, un bez Luņkvista. Čehiem pat mazāk. Pārējiem 4/5 izlases ar dažām zvaigznēm.
Zviedrija nav vairs progresīva?

     [+] [-]

, 2019-05-24 00:02, pirms 5 gadiem
Re kā somi ar pašmāju kadriem spēj uzvilkt NHL zvjozdas, bet krieviem vajag NHL zvjozdas, lai vinnētu citus, ar kolhozu nepietiek. Somu līga progresē, KHL regresē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-05-24 00:03, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Zviedrija nav vairs progresīva?
Ir progresīva, bet somi min uz papēžiem, drīz panāks. Tik, cik aizsargi zviedriem labāki.

     [+] [-]

, 2019-05-24 00:04, pirms 5 gadiem
hilss rakstīja: Jeņķi zviedri ir uzskatāms piemērs ka spēlētājus no nhl nedrīkst lasīt jo tad zaudējums garantēts. Lūk Somiem un Krevieviem ir tīrākie KHL produkti un tāpēc ir uzvaras.
Krievi visas savas NHl zvjozdas nolasījuši, somi no savas līgas. KHL vispār šajā čempī nerullē. Pabērna lomā.

     [+] [-]

, 2019-05-24 00:05, pirms 5 gadiem
hilss rakstīja: Kopš Somija spēlē KHL viņu hokejs ir neticami progresējis un to saprot arī somi
Hartwall Arenā alus cenas točna! Un ķiploku grauzdiņi!

  +4 [+] [-]

, 2019-05-24 00:06, pirms 5 gadiem
Kāds tur brīnums. Nejau uzvārd,i bet komandas spēlē.
Somi labāk spēlēja visu turnīru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-24 00:11, pirms 5 gadiem
hilss rakstīja: Čaļi no KHL šodien spēlēja pirmo vijoli jeņķu pazemojumā un protams Kucerovs, Kuzņecovs un pāējie puiši ir tīrākie KHL podukti. nhl viņi tikai pelna naudiņu, bet reāli viņi ir KHL meistari.
Kā Eič El forevā! Pasaules koheja citadele, metropole un vulkāns!

  +2 [+] [-]

, 2019-05-24 00:22, pirms 5 gadiem
hilss rakstīja: Čaļi no KHL šodien spēlēja pirmo vijoli jeņķu pazemojumā un protams Kucerovs, Kuzņecovs un pāējie puiši ir tīrākie KHL podukti. nhl viņi tikai pelna naudiņu, bet reāli viņi ir KHL meistari.
Tiklīdz kāds no mūsējiem pamet Rīgas Dinamo un KHL, tad viņam ar kolhozu nav nekāda sakara, tai pašā laikā, ja kāds kaut kur citur sāk uguņot, uzreiz pēkšņi izrādās viņš ir Liepājas prospekts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-24 00:37, pirms 5 gadiem
hilss rakstīja: Visiem krievijas spēlētājiem ar jeņķlendīju nav nekāda sakara jo viņi tur aizbrauca spēlēt ne agrāk kā 20 gadu vecumā. Viņi ir krievijas hokeja audzēkņi. Jeņķi vienkārši ieraudzīja ka šis ir labs spēlētājs, un piedāvāja naudiņu lai spēlē pie viņiem. No jeņķu puses tur ir tikai biznesa darījums un nekas vairāk.
Tātad mēs piedāvāsim seriously pakas, lai čaļi kaplē tepat Daugavas krastos! Man ir sotaks! Cik Tev???

  -1 [+] [-]

, 2019-05-24 00:50, pirms 5 gadiem
Patīkami, ka rižie nograbēja, tagad Mannerheima aizsardzības līnija vēlreiz skolos utainos..

  +2 [+] [-]

, 2019-05-24 00:53, pirms 5 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Patīkami, ka rižie nograbēja, tagad Mannerheima aizsardzības līnija vēlreiz skolos utainos..
Lūk, šī konsekventā un pārliecinošā hokeja izpratnes pasniegšana Nezinīšiem, ir kā neliels malks dzidra ūdens tuksnesī klejojošiem! Hilsis liks virsū Seno Izbu uz KHL-ovciem, kamēr mēs ar pārdesmit Euro savāksim solīdu somu marku žūksni!

  +3 [+] [-]

, 2019-05-24 00:55, pirms 5 gadiem
Somus norakstiju pēc spēles pret Vāciju ,tapēc šis rezultāts prekš manis ir neliels pārsteigums,bet no otras puses Zviedri slikti aizvadija čempi spēja sagraut tik klasi zemākas komandas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-05-24 01:25, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tā ir mēraukla komandas potenciālam, bet tā nav garantija ka tas spēlētāju kopums savāksies labā komandā. Es teiktu ka treneris izgāza čempi zviedriem, meistarība tur bija, nebija komandas. Somi cik redzēju tieši kā komanda bija ļoti labi, visā čempī, ši spēle ir tikai apliecinājums ieriekšējās spēlēs redzētajam. Un kāpēc Irbe tagad jāvazā, cik cilvēki pirms čempja prognozēja šādu zviedru sniegumu? Cik bija gatavi prognozēt, ka pret LV spēles beigu daļā būs 4:4 ?
Irbem kā pirmajam vajadzētu saprast ka NHL spēlētāju daudzums nenosaka komandas spēku! Irbe spēlējot Latvijas izlasē par to ir ne vienu reizi vien pārliecinājies uz savas ādas!

  +2 [+] [-]

, 2019-05-24 01:54, pirms 5 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jājautā Irbem kas notika ar Zviedriem? NHL spēlētāju skaits komandā taču nodrošinot panākumus! Pilna komanda ar NHL spēlētājiem Zviedriem un apstājās jau 1/4 finālā!

NHL spēlētāju skaits komandā nenozīmē neko!!
Nav tā, ka nenozīmē neko. Pie vienādas atdeves NHL džeki pogā ārā pārējos. Bet problēma ir tieši atdevē - daudzi pēc smagas sezonas atbrauc atslidot, uzvarēt ar pusspēku utt. Tad sākas problēmas.

     [+] [-]

, 2019-05-24 02:09, pirms 5 gadiem
Švediem 3 x pēc kārtas būtu par daudz
Jau pret krieviņiem bij redzams, ka nevelk
Finālā būtu labs Rus-Can

     [+] [-]

, 2019-05-24 03:47, pirms 5 gadiem
Antilla ir Dziivniex, labā nozīmē, un Manninens mazais, bezzobainais knislis, arii labaa nozīmē..... 1/2 pret RUS veel vārtos jāieliek LIELA LĀPSTA un tad SOMU raksturs izsmērēs krievu zvjozdas...

  -1 [+] [-]

, 2019-05-24 04:04, pirms 5 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Patīkami, ka rižie nograbēja, tagad Mannerheima aizsardzības līnija vēlreiz skolos utainos..
Zviedri nebija formā, par tādu iznākumu varēja nojaust! Sarkanie ir kas cits. Tur somiem izredžu maz!

     [+] [-]

, 2019-05-24 04:39, pirms 5 gadiem
Lunkvistam vairs pensija miegā nenāks .

     [+] [-]

, 2019-05-24 05:50, pirms 5 gadiem
hilss rakstīja: Kopš Somija spēlē KHL viņu hokejs ir neticami progresējis un to saprot arī somi
Kopš iemācījies rakstīt tavs stulbums ir izgājis pasaulē

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 05:51, pirms 5 gadiem
Alpaville rakstīja: Zviedri nebija formā, par tādu iznākumu varēja nojaust! Sarkanie ir kas cits. Tur somiem izredžu maz!
Somi būs čempioni

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 06:50, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Brīnos par algunu, cilvēks hokeju skatās no kāda 1650. gada bet bija izdomājis ka somiem nav variantu, lai gan šī man likās viena no 4 spēlēm, kurā rezultātu visgrūtāk noprognozēt
Es arī brīnos,ka ar tādu pieredzi no musketieru laikiem,atvēru muti un sāku prognozēt,zinādams,ka prognozes ir slidena lieta un neprecizitātes gadījumā,atlidos atpakaļ kā bumerangs.Ilgi nebija jāgaida
Ja nopietni,tad tiešām neticēju somiem,jo izstudējot vinu sastāvu,nekas neliecināja,ka viņi būs spējīgi apspēlēt zviedrus.Šoreiz mani un domāju ne tikai mani,kluba pieraksti maldināja,jo Jukka Jalonenam ir izdevies izveidot lielisku komandu no spēlētājiem,kuriem bija vēlme pierādīt,ka nav nemaz sliktāki par tiem ,kuri uzaicināti spēlēt pasaules spēcīgākajā hokeja līgā.Acīm redzot,uzvarēt vēlme somiem bija lielāka,nekā zviedriem un meistarības tam pietika.Citādi es šo somu fenomenu iztulkot nevaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-24 09:29, pirms 5 gadiem
Daudziem zviedriem pietika ar melno darbu darīšanu NHL un šeit viņi aizsardzībā tā negribēja strādāt un tas beidzās ar 4 goliem pret Latviju, 7 pret Krieviju un izkrišanu pret vājākā sastāvā esošo Somiju!

     [+] [-]

, 2019-05-24 09:34, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tā ir mēraukla komandas potenciālam, bet tā nav garantija ka tas spēlētāju kopums savāksies labā komandā. Es teiktu ka treneris izgāza čempi zviedriem, meistarība tur bija, nebija komandas. Somi cik redzēju tieši kā komanda bija ļoti labi, visā čempī, ši spēle ir tikai apliecinājums ieriekšējās spēlēs redzētajam. Un kāpēc Irbe tagad jāvazā, cik cilvēki pirms čempja prognozēja šādu zviedru sniegumu? Cik bija gatavi prognozēt, ka pret LV spēles beigu daļā būs 4:4 ?
Nebija, kas strādā aizsardzībā, jo golus ta samet, bet ielaist 4,7,5 golus ir necienīgi NHL spēlētājiem!
Piemēram pret Lundkvistu- vienam somam brīvs metiens, bet otrs lec priekšā vārtsargam un tas spēlējot 5vs5!

     [+] [-]

, 2019-05-24 09:43, pirms 5 gadiem
Īsti nesaprotu, kā tad īsti darbojas tas "Coach challenge"? Pēc ceturtā somu gola zviedru treneris kaut ko paprasīja un tiesneši aizgāja skatīties atkārtojumu par iespējamo aizmuguri. Apskatījās, pateica, ka viss bumbās un spēle turpinās, bet Latvijas trenerim pret Itāliju bija jāriskē saņemt 2 min. par tādu pašu epizodi.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 09:54, pirms 5 gadiem
Kāpēc tas tiek pasniegts kā tāds brīnums! Somi ir lielā sešinieka komanda un sīksts pretinieks jebkuram.

     [+] [-]

, 2019-05-24 09:59, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Es arī brīnos,ka ar tādu pieredzi no musketieru laikiem,atvēru muti un sāku prognozēt,zinādams,ka prognozes ir slidena lieta un neprecizitātes gadījumā,atlidos atpakaļ kā bumerangs.Ilgi nebija jāgaida
Ja nopietni,tad tiešām neticēju somiem,jo izstudējot vinu sastāvu,nekas neliecināja,ka viņi būs spējīgi apspēlēt zviedrus.Šoreiz mani un domāju ne tikai mani,kluba pieraksti maldināja,jo Jukka Jalonenam ir izdevies izveidot lielisku komandu no spēlētājiem,kuriem bija vēlme pierādīt,ka nav nemaz sliktāki par tiem ,kuri uzaicināti spēlēt pasaules spēcīgākajā hokeja līgā.Acīm redzot,uzvarēt vēlme somiem bija lielāka,nekā zviedriem un meistarības tam pietika.Citādi es šo somu fenomenu iztulkot nevaru.
tas jau arī mani izbrīnīja - ka prognozi izteici skatoties papīru/sastāvu nevis parādīto spēli turnīrā. Visādi citādi jau vis ok, es ar neesmu labs prognozētājs, bet nu šai gadījumā bija visā turnīrā redzams ka zviedri ir caurumaini un tādiem somiem to tik ar vajag, dod viņiem iespēju un viņu savu izplēsīs.

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:07, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: Īsti nesaprotu, kā tad īsti darbojas tas "Coach challenge"? Pēc ceturtā somu gola zviedru treneris kaut ko paprasīja un tiesneši aizgāja skatīties atkārtojumu par iespējamo aizmuguri. Apskatījās, pateica, ka viss bumbās un spēle turpinās, bet Latvijas trenerim pret Itāliju bija jāriskē saņemt 2 min. par tādu pašu epizodi.
No kurienes tu izrāvi, ka strīpainie gāja skatīt aizmuguri?

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:11, pirms 5 gadiem
knaible rakstīja: Kāpēc tas tiek pasniegts kā tāds brīnums! Somi ir lielā sešinieka komanda un sīksts pretinieks jebkuram.
Te var rakstīt arī Šveice!
Reāli pastarīši 1/4 ir Vācija, Latvija, Baltkrievija un pārējie, kas iekļūst!

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:14, pirms 5 gadiem
knaible rakstīja: Kāpēc tas tiek pasniegts kā tāds brīnums! Somi ir lielā sešinieka komanda un sīksts pretinieks jebkuram.
Brīnums daudziem ekspertiem, arī cienījamo Arčiņu ieskaitot, ir tas, ka Somi uzvar faktiski bez NHL spēlmaņiem izteiktu NHL komandu Man gan tas nebija brīnums, pirms mača prognozēju Somu uzvaru, jo:
1. Somi nav no tiem, kuri pavirši attiecas pret PČ
2. Somi paši labi zin, kā viņiem komplektēt komandu
3. Somiem IR no kā komplektēt LABU komandu arī bez NHLiešiem

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:19, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Te var rakstīt arī Šveice!
Reāli pastarīši 1/4 ir Vācija, Latvija, Baltkrievija un pārējie, kas iekļūst!
Nepiekrītu! Šveice ir no tām blicēm, kurai ir kāpumi un kritumi un viņa ir ņemama priekš visām tevis minētām izlasēm Nebrīnīšos, ja pēc pāris - trim gadiem izgrabēs ārā no astotnieka
Bē grupa gan viņiem nedraud,tiktāl viss ir kārtībā Friči, savukārt, pacēlās rangā pateicoties OS, kas manuprāt, nebūtu īsti pareizi, domāju tie punkti būtu atsevišķi jāskaita olimpiādēm un pasaules čempjiem

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:22, pirms 5 gadiem
Interesanti, cik tālu tiktu Latvija, ja būtu olimpiādē Friču vietā?

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:23, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: Īsti nesaprotu, kā tad īsti darbojas tas "Coach challenge"? Pēc ceturtā somu gola zviedru treneris kaut ko paprasīja un tiesneši aizgāja skatīties atkārtojumu par iespējamo aizmuguri. Apskatījās, pateica, ka viss bumbās un spēle turpinās, bet Latvijas trenerim pret Itāliju bija jāriskē saņemt 2 min. par tādu pašu epizodi.
Pēc IIHF noteikumiem - ja bijis gols, bet ir aizdomas par aizmuguri - treneris pieprasa savu challenge..Ja aizmugure bija - atgriež pulksteni, ja nebija - 2 minūtes par laika vilcināšanu.
Tikko noskatījos to epizodi - tur tiesneši skatījās atkārtojumu vispār bija/nebija vārti pēc savas iniciatīvas. Jo sākotnēji viņi nemaz neredzēja bija/nebija.

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:36, pirms 5 gadiem
Bet par pašu spēli - ja šīs pašas divas komandas tiktos Olimpiādē, stāsts gan jau būtu citāds.
Zviedru izlasei acīmredzot nebija motivācijas.

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:39, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nepiekrītu! Šveice ir no tām blicēm, kurai ir kāpumi un kritumi un viņa ir ņemama priekš visām tevis minētām izlasēm Nebrīnīšos, ja pēc pāris - trim gadiem izgrabēs ārā no astotnieka
Bē grupa gan viņiem nedraud,tiktāl viss ir kārtībā Friči, savukārt, pacēlās rangā pateicoties OS, kas manuprāt, nebūtu īsti pareizi, domāju tie punkti būtu atsevišķi jāskaita olimpiādēm un pasaules čempjiem
Šveicei vienmēr bijis sastāva dziļums, bet nebija talanta!
Par piemēru var minēt Turīnas uzvaru pret Kanādu(2006)!
Tagad ir talants un sastāva dziļums un pamazām atraujas no pārējiem!

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:43, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Pēc IIHF noteikumiem - ja bijis gols, bet ir aizdomas par aizmuguri - treneris pieprasa savu challenge..Ja aizmugure bija - atgriež pulksteni, ja nebija - 2 minūtes par laika vilcināšanu.
Tikko noskatījos to epizodi - tur tiesneši skatījās atkārtojumu vispār bija/nebija vārti pēc savas iniciatīvas. Jo sākotnēji viņi nemaz neredzēja bija/nebija.
Tur bija kaut kāda putra. Nezinu, ko teica latviešu komentētāji, bet translācijā IIHF mājas lapā sākumā pateica, ka treneris pieprasījis pārbaudīt aizmuguri, un arī ekrānā parādījās Coach’s Challenge, kā arī atkārtojumā rādīja ieiešanu zonā. Un arī runāja, ka būs noraidījums, ja viss izrādīsies pareizi. Bet pēc tam 2 min neiedeva - acīmredzot tomēr tiesneši pārbaudīja pēc savas iniciatīvas, citādi grūti izskaidrot.

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:46, pirms 5 gadiem
Vācijai, kas līdzīgs Šveicei, bet tikai vājāka līga! Ar DEL līgu nevari konkurēt ar top6!

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:52, pirms 5 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jājautā Irbem kas notika ar Zviedriem? NHL spēlētāju skaits komandā taču nodrošinot panākumus! Pilna komanda ar NHL spēlētājiem Zviedriem un apstājās jau 1/4 finālā!

NHL spēlētāju skaits komandā nenozīmē neko!!
Tā jau gluži gan nav, ka NHL spēlētāju skaits neko nenozīmē. Vismaz nozīmē to, ka komandā spēlētāji ir meistarīgāki, talantīgāki un komanda ir ar lielāku potenciālu, bīstamāka. Cita lieta, ka trenerim neizdevās spēlētājus saskaņot, noskaņot un izvilkt visu potenciālu.

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:58, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Šveicei vienmēr bijis sastāva dziļums, bet nebija talanta!
Par piemēru var minēt Turīnas uzvaru pret Kanādu(2006)!
Tagad ir talants un sastāva dziļums un pamazām atraujas no pārējiem!
Taču neskatoties uz to, mēs turpinām ar viņiem ļoooti līdzīgi sisties...

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:00, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Vācijai, kas līdzīgs Šveicei, bet tikai vājāka līga! Ar DEL līgu nevari konkurēt ar top6!
DEL līga nav peļama, ir labi spēlētāji, kaut vai mūsu Rihards Bukijs vai Reķis, bet, protams, tā īsti nav vienā līmenī ar NLA, pēc tā, kas redzēts TV - tuvu AHL līmenim.

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:01, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Interesanti, cik tālu tiktu Latvija, ja būtu olimpiādē Friču vietā?
Es domāju top4 būtu...

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:08, pirms 5 gadiem
čoržovs rakstīja: Tur bija kaut kāda putra. Nezinu, ko teica latviešu komentētāji, bet translācijā IIHF mājas lapā sākumā pateica, ka treneris pieprasījis pārbaudīt aizmuguri, un arī ekrānā parādījās Coach’s Challenge, kā arī atkārtojumā rādīja ieiešanu zonā. Un arī runāja, ka būs noraidījums, ja viss izrādīsies pareizi. Bet pēc tam 2 min neiedeva - acīmredzot tomēr tiesneši pārbaudīja pēc savas iniciatīvas, citādi grūti izskaidrot.
Teica ka itkā prasīja, bet tad nolēma neriskēt ar 2min un atsauca.

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:09, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Interesanti, cik tālu tiktu Latvija, ja būtu olimpiādē Friču vietā?
izvālētu vates finālā

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:17, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: izvālētu vates finālā
Te es vairāk domāju par IIHF rangu, nevis pašu olimpiādi Pirmkārt, jau pati tikšana OS dod lielus bonusus, otrkārt, Fričiem netikšana kārtīgi iegrieztu, tāpēc arī saku, pāris mēsliņi var pacelt/nolaist līdz nepazīšanai uzreiz uz n-tajām vietām un uz vairākiem gadiem Tas, manuprāt nav pareizi, tur ir kaut kas jāmaina!

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:19, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Taču neskatoties uz to, mēs turpinām ar viņiem ļoooti līdzīgi sisties...
Līdzīgi...nu jā mēs sitamies, pēdējās 10 spēlēs pat 1x esam uzvarējuši!

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:20, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Te es vairāk domāju par IIHF rangu, nevis pašu olimpiādi Pirmkārt, jau pati tikšana OS dod lielus bonusus, otrkārt, Fričiem netikšana kārtīgi iegrieztu, tāpēc arī saku, pāris mēsliņi var pacelt/nolaist līdz nepazīšanai uzreiz uz n-tajām vietām un uz vairākiem gadiem Tas, manuprāt nav pareizi, tur ir kaut kas jāmaina!
pēc gada prezi vēlēs, piesakies, uzvari, izmaini.

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:21, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nepiekrītu! Šveice ir no tām blicēm, kurai ir kāpumi un kritumi un viņa ir ņemama priekš visām tevis minētām izlasēm Nebrīnīšos, ja pēc pāris - trim gadiem izgrabēs ārā no astotnieka
Tu esi iestrēdzis deviņdesmitajos

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:26, pirms 5 gadiem
Tagad iedomājamies tādu scenāriju Mēs pakāšam Kazahiem OS kvalī, NHL kārtējo reizi uzliek mīksto un Hokeja turnīrā naturalizētie Kazahi aizspēlējas līdz finālam, kā Friči
Kazahi paceļas rangā vismaz uz 8. vietu, mēs, pateicoties pāris mēslīniem kvalī netiekam olimpiādē, noslīdot uz kādu 13. to vietu

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:28, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tu esi iestrēdzis deviņdesmitajos
No otras puses viņam ir taisnība!
Šveice ļoti bieži neprot izmantot, ka ir dziļāks sastāvs(OS zaudējumi Latvijai, Vācijai, PČ 2010 zaudējums Vācijai 1/4)
Somi to sastāva dziļumu izmanto krietni labāk(arī šis čempis to parāda)!

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:29, pirms 5 gadiem
6 LARSSON Adam
10 WENNBERG Alexander
23 EKMAN-LARSSON Oliver
72 HORNQVIST Patric
88 NYLANDER William
3 KLINGBERG John
14 EKHOLM Mattias
28 LINDHOLM Elias
40 PETTERSSON Elias
92 LANDESKOG Gabriel
9 KEMPE Adrian
18 PETTERSSON Marcus
21 ERIKSSON Loui
56 GUSTAFSSON Erik
58 LANDER Anton
8 HAGG Robert
16 KRUGER Marcus
32 LINDBLOM Oskar
63 BRATT Jesper
70 RASMUSSEN Dennis
25 MARKSTROM Jacob
30 LUNDQVIST Henrik

Šeit īstais zviedru sastāvs, nevis šuveiždjona murgi.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 11:32, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: No otras puses viņam ir taisnība!
Šveice ļoti bieži neprot izmantot, ka ir dziļāks sastāvs(OS zaudējumi Latvijai, Vācijai, PČ 2010 zaudējums Vācijai 1/4)
Somi to sastāva dziļumu izmanto krietni labāk(arī šis čempis to parāda)!
No kuras puses taisnība? ka viņi izgrabēs no astotnieka? Un kas tad šamos izstums? Viņi var nolažot atsevišķu turnīru, bet ilgtermiņā viņi ir stabili astotniekā. Mēs priecājamies par 1 ceturdaļfinālu desmit gados, mēs nīdam ja viņi nevis friči trāpās mums grupā - tur arī redzama visa atpalicība no viņiem, kas rezultējas vienā uzvarā 10 spēlēs

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:36, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: No kuras puses taisnība? ka viņi izgrabēs no astotnieka? Un kas tad šamos izstums? Viņi var nolažot atsevišķu turnīru, bet ilgtermiņā viņi ir stabili astotniekā. Mēs priecājamies par 1 ceturdaļfinālu desmit gados, mēs nīdam ja viņi trāpaš mums grupā - tur arī redzama visa atpalicība no viņiem.
IIHF rangs ir it kā ilgtermiņa rādītājs, taču ir atkarīgs no īstermiņa notikumiem, piemēram, OS kvaļiem un iespējamām nejaušībām tajā Kādā veidā viņus var no astotnieka izstumt? Izlasi manu piemēru ar Kazahstānu, pieņemot variantu OS bez NHL spēlmaņiem plus Kazahi izpederē Šveici OS apakšgrupā, viss ir vienkārši!

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:39, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: IIHF rangs ir it kā ilgtermiņa rādītājs, taču ir atkarīgs no īstermiņa notikumiem, piemēram, OS kvaļiem Kādā veidā viņus var no astotnieka izstumt? Izlasi manu piemēru ar Kazahstānu, pieņemot variantu bez NHL spēlmaņiem plus Kazahi izpederē Šveici OS apakšgrupā, viss ir vienkārši!
es kaut kā ērtāk jūtos reālajā pasaulē, ne tavā izdomātajā iedomu brīnumā. ja kāds kādu izpederē, tad izpederētais pats vien vainīgs /ja tas noticis godīgā ceļā/
Un šobrīd šveicieši ir tur kur ir, kazahi ir tur kur ir, mēs arī esam tur kur esam.

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:41, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: No kuras puses taisnība? ka viņi izgrabēs no astotnieka? Un kas tad šamos izstums? Viņi var nolažot atsevišķu turnīru, bet ilgtermiņā viņi ir stabili astotniekā. Mēs priecājamies par 1 ceturdaļfinālu desmit gados, mēs nīdam ja viņi nevis friči trāpās mums grupā - tur arī redzama visa atpalicība no viņiem, kas rezultējas vienā uzvarā 10 spēlēs
Ar Šveici ir tāda lieta, ka garantēt golus viņi nevar!
Piemēram atbrauc Somija, Zviedrija- zini, ka iekļūs 1/4 un golus iemetīs, bet ar Šveici tā nav!
Piemēram OS 1:0, 1:3 pret Latviju vai šī PČ spēle!

Ar savu sastāva dziļumu var sisties pret lielajiem, bet tikpat labi- nav NHL spēlētāju, nav golu un var zaudēt arī Dānijai!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 11:45, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Ar Šveici ir tāda lieta, ka garantēt golus viņi nevar!
Piemēram atbrauc Somija, Zviedrija- zini, ka iekļūs 1/4 un golus iemetīs, bet ar Šveici tā nav!
Piemēram OS 1:0, 1:3 pret Latviju vai šī PČ spēle!

Ar savu sastāva dziļumu var sisties pret lielajiem, bet tikpat labi nav golu un var zaudēt arī Dānijai!
Es teicu - viņi var nolažot turnīru dēl kādas spēles, bet viņi ir un uz ilgu laiku paliks TOP8 komanda. Tas negarantē ka viņi vienmēr uzvarēs TOPa 9., 10., 11., u.t.t vietu, bet viņi ir stabili priekšā!

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:46, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Es teicu - viņi var nolažot turnīru dēl kādas spēles, bet viņi ir un uz ilgu laiku paliks TOP8 komanda. Tas negarantē ka viņi vienmēr uzvarēs TOPa 9., 10., 11., u.t.t vietu, bet viņi ir stabili priekšā!
Viņu līga ir top8 pasaulē! Izkrist no top8 ilgtermiņā ir neiespējami!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 11:48, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Viņu līga ir top8 pasaulē! Izkrist no top8 ilgtermiņā ir neiespējami!
Viss viņu hokejs/sistēma ir TOP8, nevis tikai pieaugušo līga.

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:50, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es kaut kā ērtāk jūtos reālajā pasaulē, ne tavā izdomātajā iedomu brīnumā. ja kāds kādu izpederē, tad izpederētais pats vien vainīgs /ja tas noticis godīgā ceļā/
Un šobrīd šveicieši ir tur kur ir, kazahi ir tur kur ir, mēs arī esam tur kur esam.
Kāmēr IIHF pastāvēs iespēja straujiem kritieniem /cēlieniem IIHF rangā, tikmēr mani iedomu brīnumi ir visai reāli Vai tad scenārijs, ka Kazahi OS turnīrā, kurā nav NHListu, izcīna medāļus, bet Šveice ar NLA sastāvu dažādu neveiksmīgu apstākļu sakritības dēļ paliek pēdējie, ir nereāls? Rezultātā Kazahi rangā paceļas vismaz uz 8. vietu, kāmēr Šveice noslīd uz 9. to

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:54, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kāmēr IIHF pastāvēs iespēja straujiem kritieniem /cēlieniem IIHF rangā, tikmēr mani iedomu brīnumi ir visai reāli Vai tad scenārijs, ka Kazahi OS turnīrā, kurā nav NHListu, izcīna medāļus, bet Šveice ar NLA sastāvu dažādu neveiksmīgu apstākļu sakritības dēļ paliek pēdējie, ir nereāls? Rezultātā Kazahi rangā paceļas vismaz uz 8. vietu, kāmēr Šveice noslīd uz 9. to
Kazahiem nav sastāva dziļuma! Kanādiešu naturalizācija to tikai parāda!
Šveiciešu, vāciešu medaļas(bez NHL), nav nejaušas, jo ir sastāva dziļums!
Kazahiem tas ir neiespējami!

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:55, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Kazahiem nav sastāva dziļuma! Kanādiešu naturalizācija to tikai parāda!
Es runāju viena turnīra kontekstā. proti, Ziemas OS bez NHListiem Galvenā mana pamatdoma bija tā, ka tas nav pareizi dot pārāk lielus bonusus IIHF rangā olimpisko kvaļu un pašu olimpiādes turnīru sakarā

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:55, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kāmēr IIHF pastāvēs iespēja straujiem kritieniem /cēlieniem IIHF rangā, tikmēr mani iedomu brīnumi ir visai reāli Vai tad scenārijs, ka Kazahi OS turnīrā, kurā nav NHListu, izcīna medāļus, bet Šveice ar NLA sastāvu dažādu neveiksmīgu apstākļu sakritības dēļ paliek pēdējie, ir nereāls? Rezultātā Kazahi rangā paceļas vismaz uz 8. vietu, kāmēr Šveice noslīd uz 9. to
tak liecies tu mierā ar savām kazahu medaļām OS

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:56, pirms 5 gadiem
2019 IIHF World Championship 100% 1200
2018 IIHF World Championship 75% 900
2018 Winter Olympics 75% 900
2017 IIHF World Championship 50% 600
2016 IIHF World Championship 25% 300

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 11:57, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tak liecies tu mierā ar savām kazahu medaļām OS
kazahi uzvarot OS augstāk par 14.vietu rangā netiks...vāci bija daudz augstāk rangā pirms OS sudraba, bet tāpat vien tur ir 7-8 vieta.
panākumus vajag ilgtermiņā , nevis viens brīnums

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:57, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Es runāju viena turnīra kontekstā. proti, Ziemas OS bez NHListiem Galvenā mana pamatdoma bija tā, ka tas nav pareizi dot pārāk lielus bonusus IIHF rangā olimpisko kvaļu un pašu olimpiādes turnīru sakarā
Tu vispār zini kāda ir kazahu atpalicība punktos no Šveices ?

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:58, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Kādu bonusu, tad šobrīd dod OS? Cik % no ranga?
Daudz, ļoti daudz Tikšana/netikšana vien var krietni pacelt/nolaist

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:58, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: kazahi uzvarot OS augstāk par 14.vietu rangā netiks...vāci bija daudz augstāk rangā pirms OS sudraba, bet tāpat vien tur ir 7-8 vieta.
panākumus vajag ilgtermiņā , nevis viens brīnums
vajag izrīt dažas buteles export33 jau no paša rīta un tad pietiek arī ar vienu izdomātu brīnumu

  -1 [+] [-]

, 2019-05-24 11:58, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tu vispār zini kāda ir kazahu atpalicība punktos no Šveices ?
es domāju vatainais cirvjakāts neko nezin, tik troļļõ uz savas plakanās zemes viņam pat čempi nākošagad Ženēvā vajag

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:59, pirms 5 gadiem
2019 IIHF World Championship 100% 1200
2018 IIHF World Championship 75% 900
2018 Winter Olympics 75% 900
2017 IIHF World Championship 50% 600
2016 IIHF World Championship 25% 300

Daudz, bet nav tik traki!

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:59, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tu vispār zini kāda ir kazahu atpalicība punktos no Šveices ?
Tie visi bija piemēri, nevajag visu konkretizēt, galvenais ir pamatdoma, ka tā var notikt pateicoties pāris mēsliņiem

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:00, pirms 5 gadiem
Gadījumā Latvija neapsteidz Slovākiju pirms PČ 2020?

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:00, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Līdzīgi...nu jā mēs sitamies, pēdējās 10 spēlēs pat 1x esam uzvarējuši!
Nu, es kka atceros vairak par 1 uzvaru

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:01, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tie visi bija piemēri, nevajag visu konkretizēt, galvenais ir pamatdoma, ka tā var notikt pateicoties pāris mēsliņiem
Tur jau tā lieta, ka tā nevar notikt! Tu esi izdomājis ka var, bet nevar, paskaties cik punktus dod par vietām OS, un cik atpaliek tads kazahs no baltajiem cilvēkiem rangā

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:01, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, es kka atceros vairak par 1 uzvaru
Tev ir visas iespējas mani izlabot ar konkrētiem piemēriem, būšu tikai pateicīgs.

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:02, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tev ir visas iespējas mani izlabot ar konkrētiem piemēriem, būšu tikai pateicīgs.
Domā laikam OS!
Nebija tā, ka 2x uzvarējām papildlaikā, bullīšos PČ?

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:03, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Domā laikam OS!
Tur jau vairāk ūdeņu aiztecējis, kā 10 spēles...

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:06, pirms 5 gadiem
Sanāk, ka Latvija var atkārtot rekordvietu PČ rangā(9v) arī bez piedalīšanās OS(pagaidām)!
Tas jau ir tas rādītājs, kuru var novērtēt!

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:09, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Domā laikam OS!
Nebija tā, ka 2x uzvarējām papildlaikā, bullīšos PČ?
2009 gadā uzvarējām, OS uzvarējām, Prāgā uzvarējām. Tas ko atceros

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:10, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: 2009 gadā uzvarējām, OS uzvarējām, Prāgā uzvarējām. Tas ko atceros
6 May 2015
Switzerland 1–2 OT Latvia

Teicu par šveiciešiem un negarantētajiem goliem!

3 uzvaras, 2 ničas oficiālās spēlēs!(cik atminos)
Pārbaudes spēles neskaitu!

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:11, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: 2009 gadā uzvarējām, OS uzvarējām, Prāgā uzvarējām. Tas ko atceros
vāciem ar vairak kāšam , kā uzvaram. slovāki gan mums kļuvuši "ērti" pretinieki!

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:12, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: 6 May 2015
Switzerland 1–2 OT Latvia

Teicu par šveiciešiem un negarantētajiem goliem!
es tak rakstīju par Prāgu. Un, tas vien parāda cik ļoti atpaliekam, pēc šī seko ento zāģu sērija

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:14, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: vāciem ar vairak kāšam , kā uzvaram. slovāki gan mums kļuvuši "ērti" pretinieki!
tiem vismaz kādu pārbaudeni aizķeram, bet svarīgos mačos stabili lejam, izņemot pagājušo gadu.

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:14, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es tak rakstīju par Prāgu. Un, tas vien parāda cik ļoti atpaliekam, pēc šī seko ento zāģu sērija
Divas spēles tik bijušas
Ļoti līdzīgas!
Pārējās ir pārbaudes spēles!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-24 12:15, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: IIHF rangs ir it kā ilgtermiņa rādītājs, taču ir atkarīgs no īstermiņa notikumiem, piemēram, OS kvaļiem un iespējamām nejaušībām tajā Kādā veidā viņus var no astotnieka izstumt? Izlasi manu piemēru ar Kazahstānu, pieņemot variantu OS bez NHL spēlmaņiem plus Kazahi izpederē Šveici OS apakšgrupā, viss ir vienkārši!
Jā! izcils piemērs! Kazahi, kas tikko izlīda no bē grupas tūlīt spēlēs OS finālā. Kur tādi murgi var rādīties. Ar Šveici mums jāmokās tad, kad viņiem nav NHL spēlētāju, tad kad viņiem atbrauc kaut puse, tā spēlē finālā. Lūdzu vienreiz papēti to punktu sistēmu, nevis visiem te bazūnē savus slapjos sapņus. Bet domāšana laikam nav tava stiprā puse. Pederētājs. Mēs iespējams viņus pat neapdzītu, ja nākošajā čempī pat tiktu pusfinālā. Cik var gadiem malt vienu un to pašu!?

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:17, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Divas spēles tik bijušas
Ļoti līdzīgas!
Pārējās ir pārbaudes spēles!
Es skaitīju visas oficiālās spēles, var diskutēt par to nozīmi, bet fakts ir tāds ka mēs lejam

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:18, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Es skaitīju visas oficiālās spēles, var diskutēt par to nozīmi, bet fakts ir tāds ka mēs lejam
Lēja arī 1994 vai 1999, 2000

  -1 [+] [-]

, 2019-05-24 12:18, pirms 5 gadiem
hilss rakstīja: Čaļi no KHL šodien spēlēja pirmo vijoli jeņķu pazemojumā un protams Kucerovs, Kuzņecovs un pāējie puiši ir tīrākie KHL podukti. nhl viņi tikai pelna naudiņu, bet reāli viņi ir KHL meistari.
ko ta viņi nepelna naudu pie putina? ak pareizi, lielā tēvijas kara uzvarētāji, kas dzīvo kā bomži salīdzinot ar uzvarētajiem, nekad nespēs samaksāt savējiem tik daudz, cik nīstie pindosi

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:21, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Principā hokejs diži nav mainījies, kā sitās ar slovākiem, šveiciešiem 90-tajos, tā sitās joprojām!
principā hokejā diži ko mainīt ilgtermiņā ir ļoti dārgi, laikietilpīgi un praktiski neiespējami...

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:21, pirms 5 gadiem
Man hokejā lielākais pārsteigums, ka slovākiem 2x izdevās zaudēt Slovēnijai OS! To nu gan nebiju gaidījis!

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:22, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Interesanti, ja Somi uzvarēs Krievus, tad atkal te liela daļa brēks, ka NHL izpederāja kolhozu, kā tas bija Soču olimpiādes komentāros?
Izstāsti par to Soču pasākumu un NHL... būs interesanti!

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:22, pirms 5 gadiem
Pārsteigums, ka ar tādu metienu attiecību zviedrus nesasita pamatlaikā un 3 ripām...

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:26, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: principā hokejā diži ko mainīt ilgtermiņā ir ļoti dārgi, laikietilpīgi un praktiski neiespējami...
Halles ļoti bieži neatpelna izdevumus, hokejistus, trenerus izaudzināt nav lēti, ātri!
Principā tāds slēgtais sporta veids, kur nez kāpēc kāds iedomājas, ka hokejā nopietni trenējas 15 valstis

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:28, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Lēja arī 1994 vai 1999, 2000
1994 gada lējiens bija ar pamatīgu dominanci, samērā neloģisks. bet pēc pieciem gadiem jau atrijām pa tēmu, mēs stagnējām, viņi lieliem soļiem gāja uz priekšu. Pie mums gan īsti negribēja pieņemt realitāti, sakot ka mēs viņu rautu 9 no 10 spēlēm, bet sekojošās spēles vēlākajos gados parādīja kas ir kas. Starp citu, atceros ka kaut kādās pābaudes spēlēs 90to beigās, viņu juniori mūsu juniorus pavazāja ar apm 8:0...

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:30, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Halles ļoti bieži neatpelna izdevumus, hokejistus, trenerus izaudzināt nav lēti, ātri!
Principā tāds slēgtais sporta veids, kur nez kāpēc kāds iedomājas, ka hokejā nopietni trenējas 15 valstis
Latvijā ir daudz trako, kuri izvēlējušies naudu tērēt amatierhokejā, kas attiecīgi palīdz elpot hallēm, jo nodrošina ledus noslodzi

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:31, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: 1994 gada lējiens bija ar pamatīgu dominanci, samērā neloģisks. bet pēc pieciem gadiem jau atrijām pa tēmu, mēs stagnējām, viņi lieliem soļiem gāja uz priekšu. Pie mums gan īsti negribēja pieņemt realitāti, sakot ka mēs viņu rautu 9 no 10 spēlēm, bet sekojošās spēles vēlākajos gados parādīja kas ir kas. Starp citu, atceros ka kaut kādās pābaudes spēlēs 90to beigās, viņu juniori mūsu juniorus pavazāja ar apm 8:0...
Atradu ko šādu! Sastāvs jau izcils tam laikam!
1993.-1996.gada Pasaules čempionāti

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:35, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Latvijā ir daudz trako, kuri izvēlējušies naudu tērēt amatierhokejā, kas attiecīgi palīdz elpot hallēm, jo nodrošina ledus noslodzi
No otras puses: Daudzi trakie ieguldītos futbolā, tad nekāda baigā pienesuma nebūtu, jo tāpat ar visu pasauli jākonkurē!

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:38, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: No otras puses: Daudzi trakie ieguldītos futbolā, tad nekāda baigā pienesuma nebūtu, jo tāpat ar visu pasauli jākonkurē!
Futbolu ar daudzi spēlē, īrē laukumus, pats savulaik 1x nedēļa OSC paskraidīju, bet futbolistiem tas nav izdzīvošanas jautājums kā hokeja hallēm un tas ir daudz lētāks hobijsports.

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:39, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Atradu ko šādu! Sastāvs jau izcils tam laikam!
http://sportacentrs.com/sporta_avize/hokeja_izlase_pc/07042014-1993_1996_gada_pasaules_cempionati
Izcils mums pēc uzvārdiem, bet kopumā - joberlīgu izlase

     [+] [-]

, 2019-05-24 14:10, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kreipis malacis, ka sāk apgūt Suveizdas padomus - saucot Hornkvistu par Hernkvistu. Prieks, ka Tollijs arī šajā ziņā spēj progresēt.
Ak tev jau Tollijs? Tad tik buldozerē pašpārliecinātajam ākstam ceļu... Toļiks ir autoritāte normālu ļaužu aprindās, kamēr Suveizdam pakaļ mērkaķoties "zviedriskumā" - sevi necienīt!