Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Košicē vēl viens brīnums: somi izglābjas un čempionus zviedrus aizsūta mājās

Agris Suveizda

Košicē vēl viens brīnums: somi izglābjas un čempionus zviedrus aizsūta mājās
Harri Pesonens traucē Henrikam Lundkvistam. Foto: Reuters/Scanpix

Iepriekšējo divu gadu pasaules čempione Zviedrija nenosargāja nedz 3:1, nedz 4:3 pārsvaru, pusotru minūti līdz pamatlaika beigām izlaida uzvaru un pagarinājuma ievadā ar 4:5 kapitulēja Somijai. Uzvaras vārtus guva Sakari Manninens, kurš šajā mačā uguņoja ar četriem (1+3) punktiem.

Somija lieliski sāka spēli un jau 60. sekundē izvirzījās vadībā. Somi neizlaida zviedrus no aizsardzības zonas, un kļūdu pieļāva zviedru veterāns Henriks Lundkvists, netiekot galā ar Amerikas Hokeja līgā spēlējošā aizsarga Niko Mikolas metienu tuvajā stūrī (0:1). Zviedri gan pavisam ātri panāca izlīdzinājumu. 66 sekundes vēlāk somi tika sodīti par skaitliskā sastāva pārkāpumu, un vēl pēc 32 sekundēm Dalasas "Stars" aizsargs Jons Klingberjs vienā pieskārienā no iemetienu apļa trāpīja vārtu tīklā (1:1)

Zviedrija neizmantoja vēl vienu vairākumu, bet trešdaļas beigās pārņēma vadību. Pātriks Hērnkvists vārtu priekšā teicami pielaboja Olivera Ēkmana-Lāšona metienu, un ripa rikošetā no aizsarga slidas kuriozā veidā ielidoja vārtos (2:1). Ja somi iemeta pirmā perioda 60. sekundē, tad zviedri otrajā periodā trāpīja jau 25. sekundē. Pretuzbrukumā izcēlās rezultatīvais Vankūveras "Canucks" debitants Elīass Petešons, kurš apspēlēja aizsargu un pārspēja arī Kevinu Lankinenu (3:1).

Četrarpus minūtes vēlāk somi gan atgriezās cīņā, un Ronalda Ķēniņa kluba biedrs Lozannā Peteri Lindbūms ar rikošeta palīdzību no distances trāpīja tālajā augšējā stūrī (2:3). Vēl pēc četrām minūtēm tablo vēstīja jau par neizšķirtu – no tālienes meta Oulu "Karpat" aizsargs Jani Hakanpē, bet vārtu priekšā lieliski redzamību Lundkvistam nosedza Harri Pesonens (3:3). Līdzvērtīgā cīņā uz ģērbtuvē ar vadību tomēr devās Zviedrija, kas iemeta arī 25 sekundes līdz otrās trešdaļas beigām.

Netverami no distances meta vēl viens aizsargs Ēriks Gustafsons, kurš pa vārtos esošo televīzijas kameru trāpīja tik spēcīgi, ka ripa vienā mirklī izlidoja ārā no vārtiem un spēle turpinājās, nedz spēlētājiem nedz tiesnešiem lāga nesaprotot, kas īsti notika. Nākamajā pauzē tiesneši gan devās skatīties video un redzēja pārliecinošu vārtu guvumu (4:3). Taču ar to pašu pēdējās trešdaļas izskaņā atbildēja somi, izraujot pagarinājumu. Zviedri vispirms netrāpīja tukšos vārtos, bet atbildes uzbrukumā divreiz glāba Lundkvists, somu kapteinim Marko Antilam tomēr uzvarot cīņā par atlēkušo ripu. Zona netika fiksēta, un vārtu guvums tika atzīts – 4:4. Tikpat strauji atrisinājās notikumi arī pagarinājumā - jau otrajā minūtē pretuzbrukumā aizmuka trīs vārtu asistents Manninens un teicami trāpīja mērķī (5:4).

Somija, kas pasaules čempionātā spēlē ar tikai diviem NHL spēlētājiem, turklāt abi pusi sezonas pavadījuši fārmklubā, pusfinālā tiksies ar Krieviju. Zviedrijas sapnis par trešo titulu pēc kārtas tika izsapņots - pat par spīti 21 NHL spēlētājam.

Somija – Zviedrija 5:4 (1:2, 2:2, 1:0, 1:0)
Vārti: 1:00 Mikola (Pesonens, Manninens) 1:0, 2:38 Klingberjs (Nīlanders, Vennberjs, vair.) 1:1, 16:57 Hērnkvists (Ēkmans-Lāšons, Lāšons) 1:2, 20:25 Petešons (Landesūgs, Ēkmans-Lāšons) 1:3, 25:04 Lindbūms (Manninens, Pesonens) 2:3, 29:08 Hakanpē (Manninens) 3:3, 39:35 Gustafsons (Landeskūgs, Vennberjs) 3:4, 58:31 Antila (Ojameki, Lehtonens) 4:4, 61:37 Manninens 5:4
Metieni: 32:18
Soda minūtes: 4:0
Vārtsargi: Kevins Lankinens – Henriks Lundkvists

Pusfināli

DatumsPilsētaSpēleLaiks
25.05.BratislavaKrievija – Somija16:15
25.05.BratislavaKanāda – Čehija20:15

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:11, pirms 6 gadiem
knaible rakstīja: Kāpēc tas tiek pasniegts kā tāds brīnums! Somi ir lielā sešinieka komanda un sīksts pretinieks jebkuram.
Te var rakstīt arī Šveice!
Reāli pastarīši 1/4 ir Vācija, Latvija, Baltkrievija un pārējie, kas iekļūst!

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:14, pirms 6 gadiem
knaible rakstīja: Kāpēc tas tiek pasniegts kā tāds brīnums! Somi ir lielā sešinieka komanda un sīksts pretinieks jebkuram.
Brīnums daudziem ekspertiem, arī cienījamo Arčiņu ieskaitot, ir tas, ka Somi uzvar faktiski bez NHL spēlmaņiem izteiktu NHL komandu Man gan tas nebija brīnums, pirms mača prognozēju Somu uzvaru, jo:
1. Somi nav no tiem, kuri pavirši attiecas pret PČ
2. Somi paši labi zin, kā viņiem komplektēt komandu
3. Somiem IR no kā komplektēt LABU komandu arī bez NHLiešiem

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:19, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Te var rakstīt arī Šveice!
Reāli pastarīši 1/4 ir Vācija, Latvija, Baltkrievija un pārējie, kas iekļūst!
Nepiekrītu! Šveice ir no tām blicēm, kurai ir kāpumi un kritumi un viņa ir ņemama priekš visām tevis minētām izlasēm Nebrīnīšos, ja pēc pāris - trim gadiem izgrabēs ārā no astotnieka
Bē grupa gan viņiem nedraud,tiktāl viss ir kārtībā Friči, savukārt, pacēlās rangā pateicoties OS, kas manuprāt, nebūtu īsti pareizi, domāju tie punkti būtu atsevišķi jāskaita olimpiādēm un pasaules čempjiem

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:22, pirms 6 gadiem
Interesanti, cik tālu tiktu Latvija, ja būtu olimpiādē Friču vietā?

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:23, pirms 6 gadiem
yankeezulu rakstīja: Īsti nesaprotu, kā tad īsti darbojas tas "Coach challenge"? Pēc ceturtā somu gola zviedru treneris kaut ko paprasīja un tiesneši aizgāja skatīties atkārtojumu par iespējamo aizmuguri. Apskatījās, pateica, ka viss bumbās un spēle turpinās, bet Latvijas trenerim pret Itāliju bija jāriskē saņemt 2 min. par tādu pašu epizodi.
Pēc IIHF noteikumiem - ja bijis gols, bet ir aizdomas par aizmuguri - treneris pieprasa savu challenge..Ja aizmugure bija - atgriež pulksteni, ja nebija - 2 minūtes par laika vilcināšanu.
Tikko noskatījos to epizodi - tur tiesneši skatījās atkārtojumu vispār bija/nebija vārti pēc savas iniciatīvas. Jo sākotnēji viņi nemaz neredzēja bija/nebija.

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:36, pirms 6 gadiem
Bet par pašu spēli - ja šīs pašas divas komandas tiktos Olimpiādē, stāsts gan jau būtu citāds.
Zviedru izlasei acīmredzot nebija motivācijas.

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:39, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nepiekrītu! Šveice ir no tām blicēm, kurai ir kāpumi un kritumi un viņa ir ņemama priekš visām tevis minētām izlasēm Nebrīnīšos, ja pēc pāris - trim gadiem izgrabēs ārā no astotnieka
Bē grupa gan viņiem nedraud,tiktāl viss ir kārtībā Friči, savukārt, pacēlās rangā pateicoties OS, kas manuprāt, nebūtu īsti pareizi, domāju tie punkti būtu atsevišķi jāskaita olimpiādēm un pasaules čempjiem
Šveicei vienmēr bijis sastāva dziļums, bet nebija talanta!
Par piemēru var minēt Turīnas uzvaru pret Kanādu(2006)!
Tagad ir talants un sastāva dziļums un pamazām atraujas no pārējiem!

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:43, pirms 6 gadiem
WreckLV rakstīja: Pēc IIHF noteikumiem - ja bijis gols, bet ir aizdomas par aizmuguri - treneris pieprasa savu challenge..Ja aizmugure bija - atgriež pulksteni, ja nebija - 2 minūtes par laika vilcināšanu.
Tikko noskatījos to epizodi - tur tiesneši skatījās atkārtojumu vispār bija/nebija vārti pēc savas iniciatīvas. Jo sākotnēji viņi nemaz neredzēja bija/nebija.
Tur bija kaut kāda putra. Nezinu, ko teica latviešu komentētāji, bet translācijā IIHF mājas lapā sākumā pateica, ka treneris pieprasījis pārbaudīt aizmuguri, un arī ekrānā parādījās Coach’s Challenge, kā arī atkārtojumā rādīja ieiešanu zonā. Un arī runāja, ka būs noraidījums, ja viss izrādīsies pareizi. Bet pēc tam 2 min neiedeva - acīmredzot tomēr tiesneši pārbaudīja pēc savas iniciatīvas, citādi grūti izskaidrot.

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:46, pirms 6 gadiem
Vācijai, kas līdzīgs Šveicei, bet tikai vājāka līga! Ar DEL līgu nevari konkurēt ar top6!

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:52, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jājautā Irbem kas notika ar Zviedriem? NHL spēlētāju skaits komandā taču nodrošinot panākumus! Pilna komanda ar NHL spēlētājiem Zviedriem un apstājās jau 1/4 finālā!

NHL spēlētāju skaits komandā nenozīmē neko!!
Tā jau gluži gan nav, ka NHL spēlētāju skaits neko nenozīmē. Vismaz nozīmē to, ka komandā spēlētāji ir meistarīgāki, talantīgāki un komanda ir ar lielāku potenciālu, bīstamāka. Cita lieta, ka trenerim neizdevās spēlētājus saskaņot, noskaņot un izvilkt visu potenciālu.

     [+] [-]

, 2019-05-24 10:58, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Šveicei vienmēr bijis sastāva dziļums, bet nebija talanta!
Par piemēru var minēt Turīnas uzvaru pret Kanādu(2006)!
Tagad ir talants un sastāva dziļums un pamazām atraujas no pārējiem!
Taču neskatoties uz to, mēs turpinām ar viņiem ļoooti līdzīgi sisties...

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:00, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Vācijai, kas līdzīgs Šveicei, bet tikai vājāka līga! Ar DEL līgu nevari konkurēt ar top6!
DEL līga nav peļama, ir labi spēlētāji, kaut vai mūsu Rihards Bukijs vai Reķis, bet, protams, tā īsti nav vienā līmenī ar NLA, pēc tā, kas redzēts TV - tuvu AHL līmenim.

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:01, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Interesanti, cik tālu tiktu Latvija, ja būtu olimpiādē Friču vietā?
Es domāju top4 būtu...

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:08, pirms 6 gadiem
čoržovs rakstīja: Tur bija kaut kāda putra. Nezinu, ko teica latviešu komentētāji, bet translācijā IIHF mājas lapā sākumā pateica, ka treneris pieprasījis pārbaudīt aizmuguri, un arī ekrānā parādījās Coach’s Challenge, kā arī atkārtojumā rādīja ieiešanu zonā. Un arī runāja, ka būs noraidījums, ja viss izrādīsies pareizi. Bet pēc tam 2 min neiedeva - acīmredzot tomēr tiesneši pārbaudīja pēc savas iniciatīvas, citādi grūti izskaidrot.
Teica ka itkā prasīja, bet tad nolēma neriskēt ar 2min un atsauca.

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:09, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Interesanti, cik tālu tiktu Latvija, ja būtu olimpiādē Friču vietā?
izvālētu vates finālā

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:17, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: izvālētu vates finālā
Te es vairāk domāju par IIHF rangu, nevis pašu olimpiādi Pirmkārt, jau pati tikšana OS dod lielus bonusus, otrkārt, Fričiem netikšana kārtīgi iegrieztu, tāpēc arī saku, pāris mēsliņi var pacelt/nolaist līdz nepazīšanai uzreiz uz n-tajām vietām un uz vairākiem gadiem Tas, manuprāt nav pareizi, tur ir kaut kas jāmaina!

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:19, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Taču neskatoties uz to, mēs turpinām ar viņiem ļoooti līdzīgi sisties...
Līdzīgi...nu jā mēs sitamies, pēdējās 10 spēlēs pat 1x esam uzvarējuši!

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:20, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Te es vairāk domāju par IIHF rangu, nevis pašu olimpiādi Pirmkārt, jau pati tikšana OS dod lielus bonusus, otrkārt, Fričiem netikšana kārtīgi iegrieztu, tāpēc arī saku, pāris mēsliņi var pacelt/nolaist līdz nepazīšanai uzreiz uz n-tajām vietām un uz vairākiem gadiem Tas, manuprāt nav pareizi, tur ir kaut kas jāmaina!
pēc gada prezi vēlēs, piesakies, uzvari, izmaini.

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:21, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nepiekrītu! Šveice ir no tām blicēm, kurai ir kāpumi un kritumi un viņa ir ņemama priekš visām tevis minētām izlasēm Nebrīnīšos, ja pēc pāris - trim gadiem izgrabēs ārā no astotnieka
Tu esi iestrēdzis deviņdesmitajos

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:26, pirms 6 gadiem
Tagad iedomājamies tādu scenāriju Mēs pakāšam Kazahiem OS kvalī, NHL kārtējo reizi uzliek mīksto un Hokeja turnīrā naturalizētie Kazahi aizspēlējas līdz finālam, kā Friči
Kazahi paceļas rangā vismaz uz 8. vietu, mēs, pateicoties pāris mēslīniem kvalī netiekam olimpiādē, noslīdot uz kādu 13. to vietu

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:28, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tu esi iestrēdzis deviņdesmitajos
No otras puses viņam ir taisnība!
Šveice ļoti bieži neprot izmantot, ka ir dziļāks sastāvs(OS zaudējumi Latvijai, Vācijai, PČ 2010 zaudējums Vācijai 1/4)
Somi to sastāva dziļumu izmanto krietni labāk(arī šis čempis to parāda)!

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:29, pirms 6 gadiem
6 LARSSON Adam
10 WENNBERG Alexander
23 EKMAN-LARSSON Oliver
72 HORNQVIST Patric
88 NYLANDER William
3 KLINGBERG John
14 EKHOLM Mattias
28 LINDHOLM Elias
40 PETTERSSON Elias
92 LANDESKOG Gabriel
9 KEMPE Adrian
18 PETTERSSON Marcus
21 ERIKSSON Loui
56 GUSTAFSSON Erik
58 LANDER Anton
8 HAGG Robert
16 KRUGER Marcus
32 LINDBLOM Oskar
63 BRATT Jesper
70 RASMUSSEN Dennis
25 MARKSTROM Jacob
30 LUNDQVIST Henrik

Šeit īstais zviedru sastāvs, nevis šuveiždjona murgi.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 11:32, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: No otras puses viņam ir taisnība!
Šveice ļoti bieži neprot izmantot, ka ir dziļāks sastāvs(OS zaudējumi Latvijai, Vācijai, PČ 2010 zaudējums Vācijai 1/4)
Somi to sastāva dziļumu izmanto krietni labāk(arī šis čempis to parāda)!
No kuras puses taisnība? ka viņi izgrabēs no astotnieka? Un kas tad šamos izstums? Viņi var nolažot atsevišķu turnīru, bet ilgtermiņā viņi ir stabili astotniekā. Mēs priecājamies par 1 ceturdaļfinālu desmit gados, mēs nīdam ja viņi nevis friči trāpās mums grupā - tur arī redzama visa atpalicība no viņiem, kas rezultējas vienā uzvarā 10 spēlēs

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:36, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: No kuras puses taisnība? ka viņi izgrabēs no astotnieka? Un kas tad šamos izstums? Viņi var nolažot atsevišķu turnīru, bet ilgtermiņā viņi ir stabili astotniekā. Mēs priecājamies par 1 ceturdaļfinālu desmit gados, mēs nīdam ja viņi trāpaš mums grupā - tur arī redzama visa atpalicība no viņiem.
IIHF rangs ir it kā ilgtermiņa rādītājs, taču ir atkarīgs no īstermiņa notikumiem, piemēram, OS kvaļiem un iespējamām nejaušībām tajā Kādā veidā viņus var no astotnieka izstumt? Izlasi manu piemēru ar Kazahstānu, pieņemot variantu OS bez NHL spēlmaņiem plus Kazahi izpederē Šveici OS apakšgrupā, viss ir vienkārši!

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:39, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: IIHF rangs ir it kā ilgtermiņa rādītājs, taču ir atkarīgs no īstermiņa notikumiem, piemēram, OS kvaļiem Kādā veidā viņus var no astotnieka izstumt? Izlasi manu piemēru ar Kazahstānu, pieņemot variantu bez NHL spēlmaņiem plus Kazahi izpederē Šveici OS apakšgrupā, viss ir vienkārši!
es kaut kā ērtāk jūtos reālajā pasaulē, ne tavā izdomātajā iedomu brīnumā. ja kāds kādu izpederē, tad izpederētais pats vien vainīgs /ja tas noticis godīgā ceļā/
Un šobrīd šveicieši ir tur kur ir, kazahi ir tur kur ir, mēs arī esam tur kur esam.

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:41, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: No kuras puses taisnība? ka viņi izgrabēs no astotnieka? Un kas tad šamos izstums? Viņi var nolažot atsevišķu turnīru, bet ilgtermiņā viņi ir stabili astotniekā. Mēs priecājamies par 1 ceturdaļfinālu desmit gados, mēs nīdam ja viņi nevis friči trāpās mums grupā - tur arī redzama visa atpalicība no viņiem, kas rezultējas vienā uzvarā 10 spēlēs
Ar Šveici ir tāda lieta, ka garantēt golus viņi nevar!
Piemēram atbrauc Somija, Zviedrija- zini, ka iekļūs 1/4 un golus iemetīs, bet ar Šveici tā nav!
Piemēram OS 1:0, 1:3 pret Latviju vai šī PČ spēle!

Ar savu sastāva dziļumu var sisties pret lielajiem, bet tikpat labi- nav NHL spēlētāju, nav golu un var zaudēt arī Dānijai!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 11:45, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Ar Šveici ir tāda lieta, ka garantēt golus viņi nevar!
Piemēram atbrauc Somija, Zviedrija- zini, ka iekļūs 1/4 un golus iemetīs, bet ar Šveici tā nav!
Piemēram OS 1:0, 1:3 pret Latviju vai šī PČ spēle!

Ar savu sastāva dziļumu var sisties pret lielajiem, bet tikpat labi nav golu un var zaudēt arī Dānijai!
Es teicu - viņi var nolažot turnīru dēl kādas spēles, bet viņi ir un uz ilgu laiku paliks TOP8 komanda. Tas negarantē ka viņi vienmēr uzvarēs TOPa 9., 10., 11., u.t.t vietu, bet viņi ir stabili priekšā!

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:46, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es teicu - viņi var nolažot turnīru dēl kādas spēles, bet viņi ir un uz ilgu laiku paliks TOP8 komanda. Tas negarantē ka viņi vienmēr uzvarēs TOPa 9., 10., 11., u.t.t vietu, bet viņi ir stabili priekšā!
Viņu līga ir top8 pasaulē! Izkrist no top8 ilgtermiņā ir neiespējami!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 11:48, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Viņu līga ir top8 pasaulē! Izkrist no top8 ilgtermiņā ir neiespējami!
Viss viņu hokejs/sistēma ir TOP8, nevis tikai pieaugušo līga.

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:50, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: es kaut kā ērtāk jūtos reālajā pasaulē, ne tavā izdomātajā iedomu brīnumā. ja kāds kādu izpederē, tad izpederētais pats vien vainīgs /ja tas noticis godīgā ceļā/
Un šobrīd šveicieši ir tur kur ir, kazahi ir tur kur ir, mēs arī esam tur kur esam.
Kāmēr IIHF pastāvēs iespēja straujiem kritieniem /cēlieniem IIHF rangā, tikmēr mani iedomu brīnumi ir visai reāli Vai tad scenārijs, ka Kazahi OS turnīrā, kurā nav NHListu, izcīna medāļus, bet Šveice ar NLA sastāvu dažādu neveiksmīgu apstākļu sakritības dēļ paliek pēdējie, ir nereāls? Rezultātā Kazahi rangā paceļas vismaz uz 8. vietu, kāmēr Šveice noslīd uz 9. to

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:54, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kāmēr IIHF pastāvēs iespēja straujiem kritieniem /cēlieniem IIHF rangā, tikmēr mani iedomu brīnumi ir visai reāli Vai tad scenārijs, ka Kazahi OS turnīrā, kurā nav NHListu, izcīna medāļus, bet Šveice ar NLA sastāvu dažādu neveiksmīgu apstākļu sakritības dēļ paliek pēdējie, ir nereāls? Rezultātā Kazahi rangā paceļas vismaz uz 8. vietu, kāmēr Šveice noslīd uz 9. to
Kazahiem nav sastāva dziļuma! Kanādiešu naturalizācija to tikai parāda!
Šveiciešu, vāciešu medaļas(bez NHL), nav nejaušas, jo ir sastāva dziļums!
Kazahiem tas ir neiespējami!

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:55, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Kazahiem nav sastāva dziļuma! Kanādiešu naturalizācija to tikai parāda!
Es runāju viena turnīra kontekstā. proti, Ziemas OS bez NHListiem Galvenā mana pamatdoma bija tā, ka tas nav pareizi dot pārāk lielus bonusus IIHF rangā olimpisko kvaļu un pašu olimpiādes turnīru sakarā

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:55, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kāmēr IIHF pastāvēs iespēja straujiem kritieniem /cēlieniem IIHF rangā, tikmēr mani iedomu brīnumi ir visai reāli Vai tad scenārijs, ka Kazahi OS turnīrā, kurā nav NHListu, izcīna medāļus, bet Šveice ar NLA sastāvu dažādu neveiksmīgu apstākļu sakritības dēļ paliek pēdējie, ir nereāls? Rezultātā Kazahi rangā paceļas vismaz uz 8. vietu, kāmēr Šveice noslīd uz 9. to
tak liecies tu mierā ar savām kazahu medaļām OS

     [+] [-]

, 2019-05-24 11:56, pirms 6 gadiem
2019 IIHF World Championship 100% 1200
2018 IIHF World Championship 75% 900
2018 Winter Olympics 75% 900
2017 IIHF World Championship 50% 600
2016 IIHF World Championship 25% 300

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 11:57, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: tak liecies tu mierā ar savām kazahu medaļām OS
kazahi uzvarot OS augstāk par 14.vietu rangā netiks...vāci bija daudz augstāk rangā pirms OS sudraba, bet tāpat vien tur ir 7-8 vieta.
panākumus vajag ilgtermiņā , nevis viens brīnums