Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Neiespējamā misija: Latvijai jāpieveic pasaules čempione

Neiespējamā misija: Latvijai jāpieveic pasaules čempione
Adams Lāšons un Teodors Bļugers. Foto: Reuters/Scanpix

Latvijas hokeja izlase šodien aizvadīs sesto no apakšgrupas septiņām spēlēm, pulksten 17:15 tiekoties ar pēdējo divu gadu pasaules čempionāta zelta medaļnieci Zviedriju. Bobam Hārtlijam skandināvus vēl nav izdevies pieveikt, bet tas nepieciešams, lai saglabātu izredzes tikt ceturtdaļfinālā. Tiešraide kanālā LTV7.

Līdz šim aizvadītajos piecos mačos latviešiem izdevies paņemt sešus punktus no grupas vājākajām komandām (5:2 pret Austriju un 3:0 pret Itāliju), savukārt pret favorītiem esam palikuši sausā, lai gan divās no trim spēlēm pēc pirmās trešdaļas atradāmies vadībā. Tā tas bija arī pirms divām dienām aizvadītajā duelī pret Krieviju – Oskars Cibuļskis realizēja vairākumu un deva Latvijas izlasei 1:0 vadību.

Tomēr krievi pārtraukumā bija atraduši īstos vārdus, jo viņiem ātri vien izdevās pārņemt vadības grožus, turpinājumā tos vairs neatdodot. Tādējādi Latvijas valstsvienība ar sešiem punktiem ir Bratislavas grupas piektā labākā komanda, bet ceturtdaļfinālu sasniegs tikai pirmās četras pozīcijas. Izredzes vēl ir, bet tās nav pārāk lielas.

Pirmkārt, atlikušajās spēlēs jāpaņem visi punkti – pamatlaikā jāuzvar gan Zviedrija, gan Norvēģija. Otrkārt, zviedriem savā pēdējā spēlē jāpaliek bez punktiem pret Krieviju. Taču tas vēl nav viss – ja izpildās iepriekšējie punkti, tad svarīgi būs arī tas, kā nospēlēs Šveice un Čehija. Ja šveicieši tiks pie vismaz viena punkta, mums pret Zviedriju der jebkāda uzvara. Ja Šveice paliek uz nulles, tad pret zviedriem vajadzīga uzvara ar vismaz divu vārtu pārsvaru, jo tad trīs komandām būs pa 12 punktiem, un tiks skatīta vārtu attiecība savstarpējos dueļos. Taču to, ar cik vārtu starpību jāuzvar Zviedrija, uzzināsim tikai dienu pēc mača.

Protams, Zviedrijas apspēlēšana izklausās pēc neiespējamās misijas – tā ir komanda, kas gan 2017., gan 2018. gadā izcīnīja pasaules čempionāta zeltu. Pērn tika aizvadīts ideāls turnīrs, uzvarot pilnīgi visos mačos. Pa ceļam bija arī Latvijas izlase, kas ceturtdaļfinālā tika pieveikta ar 3:2. Vēl pirms noslēdzošajām 20 minūtēm tablo vēstīja par neizšķirtu, bet tad Viktors Arvidsons neticami pielaboja metienu un Olivers Ēkmans-Lāšons realizēja vairākumu. Rūdolfam Balceram izdevās samazināt deficītu, tomēr izglābties nebija lemts.

Komandas satikās arī 2017. gadā Ķelnē, kas Bobam Hārtlijam bija pirmais pasaules čempionāts pie Latvijas izlases stūres. Gūt vārtus pret zviedriem neizdevās – 0:2. Pretinieku rindās izcēlās Gābriels Landeskūgs un Elīass Lindholms, un abi ir komandā arī šajā pavasarī. Savukārt no pagājušā gada sastāva ierindā palikuši tikai seši hokejisti – aizsargi Ēkmans-Lāšons, Ādams Lāšons, Jons Klinberjs un Matīass Ēkholms, kā arī uzbrucēji Patriks Hērnkvists un Ādrians Kempe.

Jāsaka, ka vismaz uz papīra šā gada Zviedrijas izlase izskatās spēcīgāka par komandu, kas triumfēja pērn. No sastāvā iekļautajiem 25 spēlētājiem 21 nāk no Nacionālās hokeja līgas. Izņēmumi ir trešais vārtsargs Jūnass Enrūts (sezonu sāka Minskas "Dinamo", pabeidza zviedru "Orebro"), astotais aizsargs Filips Holms (Ņižņijnovgorodas "Torpedo") un uzbrucēji Deniss Rasmusens (Magņitogorskas "Metallurg") un Antons Landers (Kazaņas "Ak Bars").

Jau turnīra laikā Zviedrijas izlasei pievienojās no Stenlija kausa izkritušie Landeskūgs un Aleksanders Vennberjs, un abi guva vārtus jau savā pirmajā iznācienā uz ledus. Vennberjam, kurš spēlē pirmās maiņas centrā, vārtu gūšana nav ierasta lieta – viņš vairāk tendēts uz saspēles veidošanu. Savukārt Landeskūgs, Kolorado "Avalanche" kapteinis, aizvadīja rezultatīvāko karjeras sezonu, savākdams 75 punktus. Viņš savulaik kļuva par NHL vēsturē jaunāko kapteini, pie goda tiekot jau otrajā sezonā. Taču Zviedrijas izlasē uzšuve ir uz Ēkmana-Lāšona krekla, un viņš arīdzan ir savas komandas – Arizonas "Coyotes" – kapteinis.

Zviedriem zvaigžņu netrūkst nevienā līnijā – vārtos ir veterāns Henriks Lundkvists, kuru Ņujorkā sauc par karali, aizsardzībā līdzās Ēkmanam-Lāšonam ir vēl viens uzbrūkošā tipa spēlētājs Jons Klinberjs, bet uzbrukumā Viljams Nīlanders licis runāt par kādu senu rekordu. Proti, viņš pirmajās piecās spēlēs sakrājis 13 punktus, bet Zviedrijas rekords pasaules čempionātos ir 17 punkti, un tas turas kopš 1962. gada.

Nīlanders jau 21 gada vecumā tika pie pasaules čempionāta MVP balvas, bet šo sezonu viņam sabojāja sarunas par līgumu – jaunu vienošanos ar Toronto "Maple Leafs" izdevās parakstīt tikai stundu pirms beigu termiņa 1. decembrī. Kā izrādījās vēlāk, bez treniņnometnes nav iespējams spēlēt tikpat rezultatīvi kā iepriekš.

Ja Nīlanders pretinieku aizsargu uzmanību izpelnās ar meistarīgajām rokām un ripas pārvaldīšanas prasmi, tad citā veidā izceļas veterāns Hērnkvists, kuram arī aiz muguras neveiksmīga sezona. Viņš NHL apcirkņos tiek uzskatīts par negantāko cīnītāju vārtu priekšā, un tikt galā ar viņu problēmas rodas pat spēcīgākajiem hokejistiem.

Zviedrija uz Bratislavu ir atbraukusi ar vienu mērķi – izcīnīt trešo zeltu pēc kārtas. Komandas galvenais treneris Rikards Grēnborjs jau laikus paziņoja, ka dosies prom, un uz atvadām viņš grib parūpēties par vēl vienu zelta ierakstu zviedru hokeja vēstures grāmatā.

Latvijas izlase

Vārtsargi

SpēlētājsVecKomandaS%Ripas
Elvis Merzļikins25Lugano (Šveice)4392.1%2.443
Kristers Gudļevskis26+Dinamo Rīga (KHL)3191.0%2.373
Gustavs Grigals20+Alaska-Fairbanks (NCAA)1490.0%3.33

+Šogad vēl svinēs dzimšanas dienu

Latvijas izlase

Aizsargi

SpēlētājsVecKomandaSV+PPtiSM+/-
Uvis Balinskis22+Dinamo Rīga (KHL)371+101116-72
Kristaps Sotnieks32Dinamo Rīga (KHL)553+71028-2110
Kristaps Zīle21+Dinamo Rīga (KHL)463+4719-131
Artūrs Kulda30+Severstal (KHL)592+5742-85
Ralfs Freibergs28Berani Zlin (Čehija)525+19243814
Oskars Cibuļskis31Mountfield (Čehija)483+9122246
Jānis Jaks23+American Intl' (NCAA)384+101412-122

Uzbrucēji

SpēlētājsVecKomandaSV+PPtiSM+/-
Rūdolfs Balcers22Senators (NHL)365+91410-71
Teodors Bļugers24+Penguins (NHL)286+4101572
Lauris Dārziņš34Dinamo Rīga (KHL)6218+26443228
Miks Indrašis28+Dynamo M (KHL)5516+15311827
Mārtiņš Dzierkals22Dinamo Rīga (KHL)425+81322-8
Gints Meija31+Dinamo Rīga (KHL)515+51032-148
Emīls Ģēģeris19+Dinamo Rīga (KHL)572+4612-15
Rihards Marenis26Dinamo Rīga (KHL)334+158-5
Oskars Batņa24Dinamo Rīga (KHL)372+3514-8
Ronalds Ķēniņš28Lausanne (Šveice)4910+19294727
Rihards Bukarts23+Wild Wings (Vācija)429+13221422
Roberts Bukarts28+Sparta Praha (Čehija)477+19261026
Māris Bičevskis27+Hradec Kralove (Čehija)452+9113012

Zviedrijas izlase

Vārtsargi

SpēlētājsVecKomandaS%Ripas
Jākobs Markstrems29Canucks (NHL)6091.2%2.773
Henriks Lundkvists37Rangers (NHL)5290.7%3.075
Jūnass Enrūts30+Orebro (SHL)1092.7%1.883

Aizsargi

SpēlētājsVecKomandaSV+PPtiSM+/-
Ēriks Gustafsons27Blackhawks (NHL)7917+436034-62
Jons Klinberjs26+Stars (NHL)6410+35451263
Olivers Ēkmans-Lāšons27+Coyotes (NHL)8114+304452-165
Matīass Ēkholms28+Predators (NHL)808+364447274
Markuss Petešons23Penguins (NHL)842+23256617
Roberts Hegs24Flyers (NHL)825+152063-3
Ādams Lāšons26+Oilers (NHL)823+172044-282
Filips Holms27Torpedo (KHL)617+192836-131

Uzbrucēji

SpēlētājsVecKomandaSV+PPtiSM+/-
Elīass Lindholms24+Flames (NHL)8127+517820302
Gābriels Landeskūgs26+Avalanche (NHL)7334+417551173
Elīass Petešons20+Canucks (NHL)7128+38661231
Patriks Hērnkvists32+Penguins (NHL)6918+193726-34
Oskars Lindblūms22+Flyers (NHL)8117+163320-9
Jespers Brats20+Devils (NHL)518+25336-8
Luī Ēriksons33+Canucks (NHL)8111+182922-115
Ādrians Kempe22+Kings (NHL)8112+162850-101
Viljams Nīlanders22+Maple Leafs (NHL)547+202716-41
Aleksanders Vennberjs24+Blue Jackets (NHL)752+232512-11
Markuss Krīgers28+Blackhawks (NHL)744+81230-23
Mario Kempe30+Coyotes (NHL)524+59185
Deniss Rasmusens28Metallurg (KHL)6114+3448671
Antons Landers28Ak Bars (KHL)3910+203026191

Latvijas izlases spēles PČ

DatumsLaiksSpēleRez
11. maijs17:15Latvija – Austrija5:2
12. maijs21:15Latvija – Šveice1:3
14. maijs17:15Itālija – Latvija0:3
16. maijs21:15Čehija – Latvija6:3
18. maijs13:15Latvija – Krievija1:3
20. maijs17:15Zviedrija – Latvija
21. maijs17:15Norvēģija – Latvija

Slēpts komentārs: Shed
, 2019-05-20 09:33, pirms 6 gadiem
Shed rakstīja: Jā, jā... mēs jau redzējām cik kruti mums sanāk lielās izlases pievārēt.
Visu labu, paldies par čempi, tiekamies nākamgad uz jauniem zāģiem.
Nu paraudāji, vieglāk palika?
, 2019-05-20 09:36, pirms 6 gadiem
Shed rakstīja: Jā, jā... mēs jau redzējām cik kruti mums sanāk lielās izlases pievārēt.
Visu labu, paldies par čempi, tiekamies nākamgad uz jauniem zāģiem.
Aizver muti ēzeli.
Lai kā nebeigtos čempionāts, paldies izlasei par cīņassparu.
, 2019-05-20 09:39, pirms 6 gadiem
Datums Laiks Spēle Rez
11. maijs 17:15 Latvija – Austrija5:2
12. maijs 21:15 Latvija – Šveice 1:3
14. maijs 17:15 Itālija – Latvija 0:3
16. maijs 21:15 Čehija – Latvija 6:3
18. maijs 13:15 Latvija – Krievija1:3
20. maijs 21:15 Zviedrija – Latvija
21. maijs 17:15 Norvēģija – Latvija

Spele saksies 17:15
Slēpts komentārs: kristaps30
, 2019-05-20 09:46, pirms 6 gadiem
Par uzvaru! Veiksmi puišiem sarkanbaltsarkanājā formā, mēs jums ticam!
, 2019-05-20 09:47, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Piektā vieta maksimums ko var izdarīt grupa
Tev laikam nav sajega ko nozimee maksimums.
LV uzvar zviedrus un norvegus, bet zviedri vel zaude krieviem un mums ir vienadi punkti,tbs latvija iet talak. Tas luk ir maksimums.
, 2019-05-20 10:01, pirms 6 gadiem
..Kaut ko dzirdēju šorīt, ka Ankipāns iesmej par tiesnešu vainošanu..
Nesaprotu. Viņam cemme uz Hārtliju vai kas pa vainu?
Hei, Pani- ko murgo???
, 2019-05-20 10:02, pirms 6 gadiem
Pat ja sanāk uzvarēt zviedrus, tad pārāk daudz ir atkarīgs no citām komandām. Bet nu cerība mirst pēdējā. Vismaz sliktākajā gadījumā jāapdzen slovāki un jātiek 9. vietā.
Slēpts komentārs: Edyy5
Slēpts komentārs: Edyy5
Slēpts komentārs: Maikl30
Slēpts komentārs: KARALIS89
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 10:39, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ..Kaut ko dzirdēju šorīt, ka Ankipāns iesmej par tiesnešu vainošanu..
Nesaprotu. Viņam cemme uz Hārtliju vai kas pa vainu?
Hei, Pani- ko murgo???
Es esmu dzirdējis interesantus stāstu pat Hartliju, izlasi, Ankipānu....Neizbrīna ka viņš heito Bobu
, 2019-05-20 10:39, pirms 6 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: Galvenais nesimulēt , kā redam tas nepalīdz, un muti palaist uz tiesnešiem var arī tikai treneris amatieris. Man žēl Avangarta, kluba ar vienu no lielākajiem budžetiem un ambīcijām līgā, bet ar treneri zābaku, kurš vnm norok izšķirošajos brīžos
Tu esi Duraks vai tikai izliecies?
, 2019-05-20 10:45, pirms 6 gadiem
Jus varat maksat par 40% mazak par elektroenergiju, nekada veida maldinot vai parkapjot likumu! Es iesaku visiem izlasit so rakstu - https://qil.su/sDSoqM Es to esmu izmantojis kops decembra, un rekins patiesam ir kluvis mazaks!
, 2019-05-20 10:48, pirms 6 gadiem
Kas noticis ar Dzierkalu ?
Vai trauma ?
Pret Krieviju nespēlēja...
, 2019-05-20 10:55, pirms 6 gadiem
Man acis asiņo, lasot šitos visus Berjlāšonu uzvārdus.
, 2019-05-20 10:56, pirms 6 gadiem
semerjaks rakstīja: Kas noticis ar Dzierkalu ?
Viņu jau pret čehiem izmantoja ar lielo sodu atsēdētāju, tā ka....
, 2019-05-20 11:00, pirms 6 gadiem
semerjaks rakstīja: Kas noticis ar Dzierkalu ?
Vai trauma ?
Pret Krieviju nespēlēja...
Diemžēl, bet nevelk līmeni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 11:03, pirms 6 gadiem
Paldies Hārtlijam par komandas garu-agrāk nekad mēs nespēlējām tik stabili arī pret lielajām izlasēm,jābūt reālistiem -ceturtdaļfināls tika sīvā kaujā zaudēts pret Šveici.žēl,ka šogad izlasei nevarēja palīdzēt Daugaviņš,Karsums,Girgensons,Pavlovs,bet neredzēt to,ka mums aug laba jaunā maiņa var tikai aklais-patiesi priecē Balcers,Bļugers,Balinskis,Zīle,Gēģeris ,ļoti pozitīvi pārsteidza Batņa ar savu cīņassparu.Cerams,ka uz Rīgas čempi salasīsim optimālo sastāvu.
Un sakarā ar vēlo turnīra sākumu(vai zināt kad 2011.gadā Bratislavā čempis sākās-29.aprīlī!)-šogad turnīrs ir ar daudz vairāk augstas klases NHL spēlētāju dalību un līmenis ir augstāks.
, 2019-05-20 11:12, pirms 6 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Daugaviņš,Karsums,Girgensons,Pavlovs
Protams, kapļu deficīta apstākļos ir sāpe par Pavlovu, bet Džeru mums ir ar ko aizstāt, viņš nu nekādi sarakstā neiederas
, 2019-05-20 11:14, pirms 6 gadiem
Kāpēc spēles laiks ir mainīts? Arī pirms čempionāta kalendārā bija rakstīts ka šī spēle būs 21:15 pēc LV laika!
, 2019-05-20 11:14, pirms 6 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Paldies Hārtlijam par komandas garu-agrāk nekad mēs nespēlējām tik stabili arī pret lielajām izlasēm,jābūt reālistiem -ceturtdaļfināls tika sīvā kaujā zaudēts pret Šveici.žēl,ka šogad izlasei nevarēja palīdzēt Daugaviņš,Karsums,Girgensons,Pavlovs,bet neredzēt to,ka mums aug laba jaunā maiņa var tikai aklais-patiesi priecē Balcers,Bļugers,Balinskis,Zīle,Gēģeris ,ļoti pozitīvi pārsteidza Batņa ar savu cīņassparu.Cerams,ka uz Rīgas čempi salasīsim optimālo sastāvu.
Un sakarā ar vēlo turnīra sākumu(vai zināt kad 2011.gadā Bratislavā čempis sākās-29.aprīlī!)-šogad turnīrs ir ar daudz vairāk augstas klases NHL spēlētāju dalību un līmenis ir augstāks.
vēl jau divas spēles palikušas čempī, lai paldies teiktu!
kas attiecas uz čempja sākumu, tad sāc pierast turpmākie čempji arī sāksies aptuveni tādos pašos datumos, lai būtu vairāk NHL spēlētāju! cerams fāzelis neaizies līdz galējībām ik pa laikam bīdot čempja sākumu uz Līgo pusi un PČ nākotnē nesāksies, kad būs beigušies stenlija plejofi
, 2019-05-20 11:15, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Protams, kapļu deficīta apstākļos ir sāpe par Pavlovu, bet Džeru mums ir ar ko aizstāt, viņš nu nekādi sarakstā neiederas
Pavlovu mazākumā aizstāt nevar neviens!
, 2019-05-20 11:15, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Pavlovu mazākumā aizstāt nevar neviens!
protams
, 2019-05-20 11:15, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kāpēc spēles laiks ir mainīts? Arī pirms čempionāta kalendārā bija rakstīts ka šī spēle būs 21:15 pēc LV laika!
visdrīzāk slovāki uz saimnieka tiesībām, pārbīdija austriešu spēli, lai būtu vairak skatītāju un austrieši pēc darba paspētu atbraukt uz spēli!
p.s. mums tas pat pluss, vairak laika būs līdz nor spēlei atjaunoties.
, 2019-05-20 11:23, pirms 6 gadiem
1:4 zaudēsim
, 2019-05-20 11:27, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Tā jau saka, ka trīs lietas ir labas lietas.
Laikam jau dažam labam, lai kaut kas aizietu līdz smadzenēm, ir jāredz kā LV izlase šodien zaudēs trešo spēli pēc kārtas šai PČ.
Neko jaunu neuzrakstīšu, bet atkal rakstīšu-šim LV izlases modelim NAV PA SPĒKAM uzvarēt kādu no mūsu grupas lielā četrinieka (SUI,SWE,RU un CZ).
Varbūt "mazajiem", vispār nevajag spēlēt pret "lielajiem"? Ja reglaments tomēr liek spēlēt, tad iziet ar attieksmi, "nu ko tad mēs te, viegli paslidojam un ejam mājās"?
Tu tā gribi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2019-05-20 11:49, pirms 6 gadiem
Nebūs. Pārāk liela atšķirība meistarībā un šogad zviedri spēlē labi.
, 2019-05-20 11:51, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Godīgi?
Es piekrītu tām lielajām izlasēm (vai lielajām federācijām), kuras arī šogad jau paguvušas pacelt jautājumu par Elites grupas samazināšanu variantos no 12 līdz 10.Es pilnībā saprotu šo federāciju vadības, jo jēgas no tādu izlašu kā ITA un GBR dalības nekāda. Tukšs numurs.Un diez vai arī ITA un GBR fani ir sajūsmā par to ko rāda viņu valstu izlases Elites grupā.
Vispār jau šogad dīvains PČ, neviena nopietna pārsteiguma. Uzvar tie kam jāuzvar.
ITA un GBR tiešām neiederās šajā PČ, bet tā jau ir visos sporta veidos, īpaši OS.
, 2019-05-20 11:52, pirms 6 gadiem
Nu neko darīt,iekrita mums smagā grupa šogad.Galvenais labi nospēlēt pret Zviedriju un vinnēt Norvēģiju!
, 2019-05-20 11:56, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Godīgi?
Es piekrītu tām lielajām izlasēm (vai lielajām federācijām), kuras arī šogad jau paguvušas pacelt jautājumu par Elites grupas samazināšanu variantos no 12 līdz 10.Es pilnībā saprotu šo federāciju vadības, jo jēgas no tādu izlašu kā ITA un GBR dalības nekāda. Tukšs numurs.Un diez vai arī ITA un GBR fani ir sajūsmā par to ko rāda viņu valstu izlases Elites grupā.
Un kāds ir ilgtermiņa ieguvums, ja lielie izolējas? Nu dragās viņi savā elitārajā klubiņā, tam sekos 10 valstu līdzjutēji ar attiecīgi samazinātu tirgu. Labums ta kāds? Krievam par trīs vieglām spēlēm mazāk un nekā cita. Tas ir šaurs un primitīvs skatījums, mūsdienās PČ nav tikai hokejs.
, 2019-05-20 11:58, pirms 6 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Vispār jau šogad dīvains PČ, neviena nopietna pārsteiguma. Uzvar tie kam jāuzvar.
ITA un GBR tiešām neiederās šajā PČ, bet tā jau ir visos sporta veidos, īpaši OS.
Kas tur dīvains? Pēc "lieliskās" OS un dēļ kalendāra nobīdes par 2 nedēļām lielās izlases ir ļoti jaudīgos sastāvos. Nu varbūt vienīgi somi kopējā ainā ir izņēmums.

A ar Ivariņu jau nav jēgas strīdēties - uzrakstīja acīmredzamo, ka LV zaudēja spēcīgākām izlasēm un tipa ahū...ais eksperts.
, 2019-05-20 12:05, pirms 6 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Vispār jau šogad dīvains PČ, neviena nopietna pārsteiguma. Uzvar tie kam jāuzvar.
ITA un GBR tiešām neiederās šajā PČ, bet tā jau ir visos sporta veidos, īpaši OS.
Tā viņš ir.
Un, ja IIHF vel vairāk pabīdīs PČ norises laiku, tādējādi dodot iespēju uz PČ atbraukt vel vairāk NHL spēlētājiem, tad mazajām izlasēm vel mazāk būs izredžu iekļūt starp PČ Top 8 izlasēm.
, 2019-05-20 12:10, pirms 6 gadiem
Anna Brigadere pret Astrīdu Lindgrēnu.
Kārlis Irbītis pret Alfrēdu Nobelu.
3 zvaigznes pret 3 kroņiem.
Sarkanbaltie pret zilidzelteniem.
2 NHL pret 21 NHL.
, 2019-05-20 12:11, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Un kāds ir ilgtermiņa ieguvums, ja lielie izolējas? Nu dragās viņi savā elitārajā klubiņā, tam sekos 10 valstu līdzjutēji ar attiecīgi samazinātu tirgu. Labums ta kāds? Krievam par trīs vieglām spēlēm mazāk un nekā cita. Tas ir šaurs un primitīvs skatījums, mūsdienās PČ nav tikai hokejs.
Piedod, ka uz jautājumu atbildu ar pretjautājumu. Kāds ir ieguvums jaunatnes hokejā, kad U-18 un U-20 izlašu kontekstā PČ Elitē spēlē 10 komandas? Arī OS tikai 12 komandas.
Protams, ka PČ hokejs nav tikai tas kas notiek laukumā, bet arī daudz kas no tā kas notiek ārpus laukuma.
Tas ir koks ar diviem galiem.
, 2019-05-20 12:11, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Tā jau saka, ka trīs lietas ir labas lietas.
Laikam jau dažam labam, lai kaut kas aizietu līdz smadzenēm, ir jāredz kā LV izlase šodien zaudēs trešo spēli pēc kārtas šai PČ.
Neko jaunu neuzrakstīšu, bet atkal rakstīšu-šim LV izlases modelim NAV PA SPĒKAM uzvarēt kādu no mūsu grupas lielā četrinieka (SUI,SWE,RU un CZ).
Atkal kārtējās muļķības raksti. SUI mēs pilnīgi droši varējām uzvarēt. To arī spēlē pierādījām.
, 2019-05-20 12:16, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Godīgi?
Es piekrītu tām lielajām izlasēm (vai lielajām federācijām), kuras arī šogad jau paguvušas pacelt jautājumu par Elites grupas samazināšanu variantos no 12 līdz 10.Es pilnībā saprotu šo federāciju vadības, jo jēgas no tādu izlašu kā ITA un GBR dalības nekāda. Tukšs numurs.Un diez vai arī ITA un GBR fani ir sajūsmā par to ko rāda viņu valstu izlases Elites grupā.
Pilnigi mulkiga logika.. Tu doma ka kada intresees ir stiprajiem spelet tikai pret stiprajiem. Pasaulee nav neviens sporta veids kur starteetu tikai izcili sportisti vai komandas un vajaakajiem netiek dota iespeeja.
, 2019-05-20 12:18, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piedod, ka uz jautājumu atbildu ar pretjautājumu. Kāds ir ieguvums jaunatnes hokejā, kad U-18 un U-20 izlašu kontekstā PČ Elitē spēlē 10 komandas? Arī OS tikai 12 komandas.
Protams, ka PČ hokejs nav tikai tas kas notiek laukumā, bet arī daudz kas no tā kas notiek ārpus laukuma.
Tas ir koks ar diviem galiem.
Jauniešiem turnīrs ir nedēļā jāizspēlē, viņiem uz skolu vēl jāiet. Tās ir nesalīdzināmas lietas vispār.
, 2019-05-20 12:20, pirms 6 gadiem
Stepītis katrā krievu spēlē pārliecinoši stāsta, ka Kučerovam ir 117 rezult. punkti NHL reg.sezonā !
Kur Stepītis izraka tādu statistiku?
Kučerovam ir 128 punkti - 41 + 87 !!!
, 2019-05-20 12:23, pirms 6 gadiem
gravitons rakstīja: Pilnigi mulkiga logika.. Tu doma ka kada intresees ir stiprajiem spelet tikai pret stiprajiem. Pasaulee nav neviens sporta veids kur starteetu tikai izcili sportisti vai komandas un vajaakajiem netiek dota iespeeja.
Kur es rakstīju, ka otrā ešelona komandām netiek dota iespēja tikt Elitē.
Tas ka PČ Elites grupā tiek samazināts nenozīmē, ka nenotiek rotācija starp Eliti un zemākā līmeņa divīzijām.
Patiesībā samazinot Elites komandu skaitu automātiski tiek pacelts zemāko divīziju līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 12:27, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Protams, kapļu deficīta apstākļos ir sāpe par Pavlovu, bet Džeru mums ir ar ko aizstāt, viņš nu nekādi sarakstā neiederas
Kas Džeriņu aizstāja centra pozīcijā ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 12:29, pirms 6 gadiem
ej dillēs rakstīja: Kas Džeriņu aizstāja centra pozīcijā ?
Kvalitātes ziņā - neviens
, 2019-05-20 12:31, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur es rakstīju, ka otrā ešelona komandām netiek dota iespēja tikt Elitē.
Tas ka PČ Elites grupā tiek samazināts nenozīmē, ka nenotiek rotācija starp Eliti un zemākā līmeņa divīzijām.
Patiesībā samazinot Elites komandu skaitu automātiski tiek pacelts zemāko divīziju līmenis.
Glups tu esi. Gribi teikt ja krieviju vai kanaadu nosuutot uz B diviziju visi pareejie saaks spelet vinju limena hokeju?
, 2019-05-20 12:32, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Ja mazakuma spele pavlovs tad reali spele notiek 5 pret 5 , tikai sava zona
Cilvēkiem skatoties ģinamo pa TV ir iestāstīts ka Pavlovs ir neaizstājams un viņi šo televizora atziņu tālāk arī dzīvo. Ērti, pašiem nav jādomā.
Viņs tiešām ir labs sava šaurā profila speciālists, bet pagaidām izlasei ir ļoti labs mazākums, labāks kā pirms gada, tā ka vaimanāt par to ka nav aizstājams ir lieki, viņs jau ir aizstāts.
Nu ja seko līdzi, nevis atstāsta pa Tv dzirdēto.
, 2019-05-20 12:35, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Un kāds ir ilgtermiņa ieguvums, ja lielie izolējas? Nu dragās viņi savā elitārajā klubiņā, tam sekos 10 valstu līdzjutēji ar attiecīgi samazinātu tirgu. Labums ta kāds? Krievam par trīs vieglām spēlēm mazāk un nekā cita. Tas ir šaurs un primitīvs skatījums, mūsdienās PČ nav tikai hokejs.
Vispār interesanti, ka cilvēkam ar esošu/bijušu militāru karjeru NJS, jau pēc noklusējuma nav sarkans gar acīm pat izdzirdot "izolacionisms", runājot par lielo valstu norobežošanos vienalga kādā nozarē.
Nē... tieši pretēji... šis vēl postulē, kas tas būtu labākais ko darīt sportā...

Praktiski viņš te ne tikai sevi par apsmieklu padara, bet faktiski liek nedaudz pasmaidīt par NBS kadru politiku un NBS personāla izpratni par lietām 😊😁
Tas tā... ja labi lasās starp rindiņām. Personiskais interpretējums protams.
, 2019-05-20 12:35, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Atkal kārtējās muļķības raksti. SUI mēs pilnīgi droši varējām uzvarēt. To arī spēlē pierādījām.
Šveice bija labāka
, 2019-05-20 12:38, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Vispār interesanti, ka cilvēkam ar esošu/bijušu militāru karjeru NJS, jau pēc noklusējuma nav sarkans gar acīm pat izdzirdot "izolacionisms", runājot par lielo valstu norobežošanos vienalga kādā nozarē.
Nē... tieši pretēji... šis vēl postulē, kas tas būtu labākais ko darīt sportā...

Praktiski viņš te ne tikai sevi par apsmieklu padara, bet faktiski liek nedaudz pasmaidīt par NBS kadru politiku un NBS personāla izpratni par lietām 😊😁
Tas tā... ja labi lasās starp rindiņām. Personiskais interpretējums protams.
Saskaņas slavenība Bergmanis arī ir no virsniekiem, vēl pie tam jau atjaunotās Latvijas produkts, nu ja par NBS kadru politiku....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 12:42, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Shitaa klisheja par pavlopi kaa mazakuma speciaalistu ir iedziita keponos no Dinaburgas blauriem kuriem metieni GARAM vartiem ir biistami, taka nebrinies ari par visu parejo ko shie shlupst
es saprotu ka nevajag brīnīties, bet tomēr šad tad neizturu un brīnos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 12:44, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Saskaņas slavenība Bergmanis arī ir no virsniekiem, vēl pie tam jau atjaunotās Latvijas produkts, nu ja par NBS kadru politiku....
ne bocmanis Ivars, ne dižkareivis Bergmanis nav nekādi virsnieki...
, 2019-05-20 12:45, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ne bocmanis Ivars, ne dižkareivis Bergmanis nav nekādi virsnieki.
Es runāju par saskaņieti, nevis lemberdzēnu.
, 2019-05-20 12:46, pirms 6 gadiem
vel var cerēt uz ceturdaļfinālu. VISS VEL IR IESPEJAMS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 12:47, pirms 6 gadiem
Ceru, ka vārtos šodien būs Kristers G., lai Elvis labāk atpūšas un gatavojas rītdienai pret norgēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 12:49, pirms 6 gadiem
Par bronzu vēl ir reāli pacīnīties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 12:49, pirms 6 gadiem
gravitons rakstīja: Glups tu esi. Gribi teikt ja krieviju vai kanaadu nosuutot uz B diviziju visi pareejie saaks spelet vinju limena hokeju?
Hm, tāda doma, ka RU vai CAN jebkad varētu tikt nosūtīta uz zemāku divīziju ir jau pašos pamatos absurda.
Tālāk pat nav vērts komentēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 12:53, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es runāju par saskaņieti, nevis lemberdzēnu.
točna atcerējos, tur tak otrs vēl bija Rublovskis, kas formās staigāja priekšvēlēšanu kampaņā un NBS gribēja par to šiem liegt formas tērpu valkāt. kā beidzās incidents gan neatceros vai nekur nav rakstīts.
, 2019-05-20 12:53, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Godīgi?
Es piekrītu tām lielajām izlasēm (vai lielajām federācijām), kuras arī šogad jau paguvušas pacelt jautājumu par Elites grupas samazināšanu variantos no 12 līdz 10.Es pilnībā saprotu šo federāciju vadības, jo jēgas no tādu izlašu kā ITA un GBR dalības nekāda. Tukšs numurs.Un diez vai arī ITA un GBR fani ir sajūsmā par to ko rāda viņu valstu izlases Elites grupā.
Aukstākā matemātika: 16 - 2 = 12 vai 10
, 2019-05-20 12:54, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Vispār interesanti, ka cilvēkam ar esošu/bijušu militāru karjeru NJS, jau pēc noklusējuma nav sarkans gar acīm pat izdzirdot "izolacionisms", runājot par lielo valstu norobežošanos vienalga kādā nozarē.
Nē... tieši pretēji... šis vēl postulē, kas tas būtu labākais ko darīt sportā...

Praktiski viņš te ne tikai sevi par apsmieklu padara, bet faktiski liek nedaudz pasmaidīt par NBS kadru politiku un NBS personāla izpratni par lietām 😊😁
Tas tā... ja labi lasās starp rindiņām. Personiskais interpretējums protams.
Ir diezgan lielam debīliķim jābūt, lai no hokeja tēmas apspriešanas pārmestos uz kādas personības apspriešanu.
Zini kāda ir atšķirība no manis un tevis?
Tas ka es, kā tāds gļēvulis nekad neesmu anonīmi slēpies aiz datora ekrāna, un anonīmi kādu aprējis.
Vaukšķi, vaukšķi sunīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 12:56, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, tāda doma, ka RU vai CAN jebkad varētu tikt nosūtīta uz zemāku divīziju ir jau pašos pamatos absurda.
Tālāk pat nav vērts komentēt.
nomierinies, neviens nesamazinās elitē komandu skaitu, būs jāpiecieš tev Latvijas izlases spēlēšana elitē
, 2019-05-20 12:56, pirms 6 gadiem
orlis rakstīja: Aukstākā matemātika: 16 - 2 = 12 vai 10
Iemācies vispirms lasīt, un tad sāc rēķināt!
, 2019-05-20 12:56, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nomierinies, neviens nesamazinās elitē komandu skaitu, būs jāpiecieš tev Latvijas izlases spēlēšana elitē
Atkal vēlamo uzdod par faktisko?
Tādas ir Tavas tiesības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 12:58, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Šveice bija labāka
SUI bija labāka , bet mums bija labas iespējas paņemt 3 punktus.
, 2019-05-20 13:00, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nomierinies, neviens nesamazinās elitē komandu skaitu, būs jāpiecieš tev Latvijas izlases spēlēšana elitē
Starp citu! Par Latvijas izlases vēlamo izkrišanu no Elites es rakstīju Lipmana laikā, jo tad tas, iespējams, bija ceļš uz lietu sakārtošanu LV hokeja kontekstā. Gadus divus es neko tādu neesmu rakstījis.
, 2019-05-20 13:01, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: točna atcerējos, tur tak otrs vēl bija Rublovskis, kas formās staigāja priekšvēlēšanu kampaņā un NBS gribēja par to šiem liegt formas tērpu valkāt. kā beidzās incidents gan neatceros vai nekur nav rakstīts.
domājams nekā, pabļaustījās un aizmirsa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 13:05, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir diezgan lielam debīliķim jābūt, lai no hokeja tēmas apspriešanas pārmestos uz kādas personības apspriešanu.
Zini kāda ir atšķirība no manis un tevis?
Tas ka es, kā tāds gļēvulis nekad neesmu anonīmi slēpies aiz datora ekrāna, un anonīmi kādu aprējis.
Vaukšķi, vaukšķi sunīti!
Toties esi pietiekosi gļēvs, lai mani ignorētu, jo nespēj panest, ka neaizgāju ar tevi aliņu iedzert + izrādās, ka esi smagi neapķērīgs- vienīgais, kurš sc drīkst visu, bet pārējie- tikai to, ko tu atļauj
..bet kā jau es Tev rakstīju- tikai vēlāk izlasīju to vēstuli!! Interesanti, ko Tu biji salietojies, kad saņēmies mani uz randiņu uzaicināt?
, 2019-05-20 13:06, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Ir jabut pilnigam debilikim lai domatu ka izlases izkrishana uz B grupu varetu palidzet sakartot sistemu
Tā tas ir hokejā - jo zemākā divizijā, jo sakārtotāka sistēma
Savulaik bijām cē grupā, viss bija sakārtots - divas halles, neviena pro komanda un mierīgi rāvām korejāņus ar 27:0. Tagad sacēluši halles, izlase spēlē elitē, hokejā totāls bardaks, koreju ar tik ar 5:0 nomokam Nevar nejust starpību!
, 2019-05-20 13:13, pirms 6 gadiem
Mana versia par čempja formātu: 14komandas, 2 grupas, 1-7 vieta rangā vienā grupā, 8-14vieta rangā otrā grupā. Vājās grupas uzvarētājs tiek 1/4finālā, stiprās grupas pēdējās vietas ieguvējam čempis beidzies. Vājās grupas divas pēdējās vietas krīt ārā. Protams, ir ari te mīnusi, bet plusi, ka daudz spēļu starp spēkos līdzīgām komandām, visiem garantētas 6 spēles, tiek saglabāta iespēja kādam pārsteigumam (no vājās vrupas var teorētiski arī vinnēt čempi).
, 2019-05-20 13:13, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tā tas ir hokejā - jo zemākā divizijā, jo sakārtotāka sistēma
Savulaik bijām cē grupā, viss bija sakārtots - divas halles, neviena pro komanda un mierīgi rāvām korejāņus ar 27:0. Tagad sacēluši halles, izlase spēlē elitē, hokejā totāls bardaks, koreju ar tik ar 5:0 nomokam Nevar nejust starpību!
Tam nav nekāda sakara ar to, kurā grupā spēlē, vai spēlēja LV izlase, bet gan ar ko pavisam citu.
Nenoliedzami, ka Lipmans ļoti daudz ir izdarījis LV hokeja attīstībā, un visa cieņa par to, bet......
Pēc 2006 gqda PČ Lipmans&Co ieslīga tādā Ērkšķrozītes miegā, vai arī to var to nosaukt par stagnāciju. LHF pat nepamanīja, ka mums garām aizgāja tādas valstis kā Dānija, Norvēģija. Bērnu, jauniešu un junioru hokejs bija uzkrauts uz vecāku un klubu pleciem, LV čempis bija tādā līmenī kādā bija utt.
Labi!
Es lieku punktu šai diskusijai. Kurš gribēja tas saprata ko es šeit gribēju teikt tas saprata, bet tas kurš negribēja, lai arī paliek nesapratis.
, 2019-05-20 13:17, pirms 6 gadiem
bišķi jānoprecizē: Stiprās grupas 6vieta izspēlē pārspēli ar vājās 2vietu par vietu 1/4finālā. Vai arī tad no stiprās pēdējie 2 tiek atskaitīti un no vājās pirmie 2 tiek 1/4finalā, lai stiprai grupai lielāks kapiņš.
, 2019-05-20 13:18, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tam nav nekāda sakara ar to, kurā grupā spēlē, vai spēlēja LV izlase, bet gan ar ko pavisam citu.
Nenoliedzami, ka Lipmans ļoti daudz ir izdarījis LV hokeja attīstībā, un visa cieņa par to, bet......
Pēc 2006 gqda PČ Lipmans&Co ieslīga tādā Ērkšķrozītes miegā, vai arī to var to nosaukt par stagnāciju. LHF pat nepamanīja, ka mums garām aizgāja tādas valstis kā Dānija, Norvēģija. Bērnu, jauniešu un junioru hokejs bija uzkrauts uz vecāku un klubu pleciem, LV čempis bija tādā līmenī kādā bija utt.
Labi!
Es lieku punktu šai diskusijai. Kurš gribēja tas saprata ko es šeit gribēju teikt tas saprata, bet tas kurš negribēja, lai arī paliek nesapratis.
Lipmans bija iestagnējis, bet Lipmans nekad neaizietu ja izlase būtu nograbējusi uz leju, ja seko viņa daiļradei, tad tas ir vairāk kā skaidrs. Bija jāsagaida spēki, kuri viņu var nomest un tādi kā redzams atnāca. Labāki, sliktāki - tas gaumes jautājums, bet uz konkrēto brīdi spēcīgāki.
, 2019-05-20 13:19, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Mana versia par čempja formātu: 14komandas, 2 grupas, 1-7 vieta rangā vienā grupā, 8-14vieta rangā otrā grupā. Vājās grupas uzvarētājs tiek 1/4finālā, stiprās grupas pēdējās vietas ieguvējam čempis beidzies. Vājās grupas divas pēdējās vietas krīt ārā. Protams, ir ari te mīnusi, bet plusi, ka daudz spēļu starp spēkos līdzīgām komandām, visiem garantētas 6 spēles, tiek saglabāta iespēja kādam pārsteigumam (no vājās vrupas var teorētiski arī vinnēt čempi).
Tavai versijai ir neiespējamības un mākslīguma momenti.
Pirmkārt, jau tas ka stiprās grupas vājākā komanda paliek aiz strīpas. Vienīgais variants ir, ka tiek aizvadīta kāda gandarījuma spēle starp vājākās grupas līderi, un stiprākās grupas pēdējās vietas īpašnieci.
Pārējais viss Ok, un gana reāli.
, 2019-05-20 13:20, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Lipmans bija iestagnējis, bet Lipmans nekad neaizietu ja izlase būtu nograbējusi uz leju, ja seko viņa daiļradei, tad tas ir vairāk kā skaidrs. Bija jāsagaida spēki, kuri viņu var nomest un tādi kā redzams atnāca. Labāki, sliktāki - tas gaumes jautājums, bet uz konkrēto brīdi spēcīgāki.
Es neteicu, ka viņš būtu aizgājis.
Pieļauju, ka LV izlases izkrišana no Elites būtu likusi Lipmanam&Co iespringt un iziet no stagnācijas.
, 2019-05-20 13:25, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es neteicu, ka viņš būtu aizgājis.
Pieļauju, ka LV izlases izkrišana no Elites būtu likusi Lipmanam&Co iespringt un iziet no stagnācijas.
Viņs iespringtu - atlaistu trenerus, menedžerus, slidu asinātājus, daļu vaians uzgrūztu uz
ginamku, daļu uz bērnu treneriem, uz spēlētājiem gan tie kuri piedalās gan tie kuri kaut kādu iemeslu nebija, protams, uz valsti kura vispār nepalīdz hokejam, 10 intervijās izstāstītu cik personiskās naudas iegrūdis hokejā, piesaistītu izlasei kādu skaļāku uzvārdu no Nolana vai Kurres plaukta un darbs būtu padarīts. tas tak ir Kirovs, jau saku - ja seko vina daiļradei, nav grūti noprognozēt darbības.
, 2019-05-20 13:35, pirms 6 gadiem
Namej,tu runā šoreiz pareizas lietas.Elites divizijā jāspēlē maksimums desmit komandām,līdzīgi U_20 čempionātam,lai nebūtu šo daudzo sagrāvju.Interesanti,šeit daudziem interesē,kā spēlē itāļi,briti?Neviens neledz IIHF uztaisīt prestižu 1 divīzijas turnīru.Tur spelētu pietiekoši bagātas valstis,toties elites divīzijā,katra spēle būtu spraiga un izšķiroša.Apmēram tā.
, 2019-05-20 13:36, pirms 6 gadiem
nez ko liks šodien kastē - Gudi vai Elvi?
man liekas būs smagi izvēlēties...
, 2019-05-20 13:41, pirms 6 gadiem
Pag, tad -> "pulksten 17:15 tiekoties ar" vai "20. maijs 21:15 Zviedrija – Latvija"??
, 2019-05-20 13:41, pirms 6 gadiem
Šodien jāvelk un jāuzvejk!
Šodien vai nekad! ar tādu domu jāizslido uz laukuma!!!
👉
, 2019-05-20 13:44, pirms 6 gadiem
lai finišētu 9 . vietā čempī mums gadijumā nevajag izcīnīt kā minimums 4 punktus vēl , cerot ka Slovāki zaudēs Dāņiem , jo šiem ir labāka vārtu attiecība kā mums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 13:47, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Viņs iespringtu - atlaistu trenerus, menedžerus, slidu asinātājus, daļu vaians uzgrūztu uz
ginamku, daļu uz bērnu treneriem, uz spēlētājiem gan tie kuri piedalās gan tie kuri kaut kādu iemeslu nebija, protams, uz valsti kura vispār nepalīdz hokejam, 10 intervijās izstāstītu cik personiskās naudas iegrūdis hokejā, piesaistītu izlasei kādu skaļāku uzvārdu no Nolana vai Kurres plaukta un darbs būtu padarīts. tas tak ir Kirovs, jau saku - ja seko vina daiļradei, nav grūti noprognozēt darbības.
Piedod, es tagad neminēšu kā būtu, ja būtu, jo šobrīd tas viss ir gana bezjēdzīgi.
iespējams ka būtu tā kā Tu raksti, bet tikpat iespējams, ka būtu tikuši pieņemti gana sakarīgi lēmumi.
, 2019-05-20 13:48, pirms 6 gadiem
Vakar no mītavas parāva pljutku, neiesaku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 13:48, pirms 6 gadiem
Šodien kā ierasts bez jostas un alus diēta gaidot hokeju
, 2019-05-20 13:49, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Tu mosh veel kaa Artemijs saac kalkulet punktus ranga???
Kak tam frankos? Overtaims zavodā?
, 2019-05-20 13:49, pirms 6 gadiem
Zviedri šovakar būs uzpirkuši tiesnešus!
, 2019-05-20 13:50, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: 1-6
SWE ir speeks!!!
domā šodien slidosim uz vienas slidas un atdosiem spēli?
ja dosim iekšā un skriesim , tad nevajadzētu būt tik lielai starpībai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 13:52, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Domaju tiri uz klasi panems, zviedru peteshoni un lunberji ir pamatigi ieskrejusies
Ieskrējies ir krievu ekspresis
, 2019-05-20 13:52, pirms 6 gadiem
Sanjok molodčiks!
, 2019-05-20 13:53, pirms 6 gadiem
Pēc PČ atgriezīšos pie sarkanvīna diētas ar uzkodām spāņu gaumē
, 2019-05-20 13:54, pirms 6 gadiem
Kur Rīgā ir kāds jēdzīgs krodziņš 90to stilā, kur paēst un izdzert kādu alus kausu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 14:02, pirms 6 gadiem
Misija nav neiespējama, uzdevums ir pārsteigt tiesnešus un zviedrus laukumā ar rezultatīvu sākumu Latvijas izlases izpildījumā.
Latvijas izlase ir tendenciozi un psiholoģiski lauzta pēdējās trīs spēles pēc kārtas. Tiek gaidīts, ka mūsējie būs izpumpējušies un salūzīs, lai "viss nostātos savās vecajās vietās". Nedomāju viss, ka šodien būs tiesnešu un zviedru laimīgā un "vieglas pastaigas diena". Latvieši cīnīsies - pašaizliedzība un sevis maksimāla atdeve ir neizbēgama. Arī zviedri var izlaist spēli no rokām, var, ja mūsējie paveiks brīnumu.
Pārdomas par šī vakara maču pret jaudīgo Zviedriju arī šeit:

PČ2019. Latvija pret Zviedriju. (Ne)iespējamā...
, 2019-05-20 14:06, pirms 6 gadiem
orlis rakstīja: Aukstākā matemātika: 16 - 2 = 12 vai 10
cik auksta? vakarskola
, 2019-05-20 14:09, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piedod, es tagad neminēšu kā būtu, ja būtu, jo šobrīd tas viss ir gana bezjēdzīgi.
iespējams ka būtu tā kā Tu raksti, bet tikpat iespējams, ka būtu tikuši pieņemti gana sakarīgi lēmumi.
Iedoma, ka nograbēšana radīs sakarīgus lēmumus kā reiz ir no seriāla "kā būtu ja būtu"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 14:12, pirms 6 gadiem
Swendsoniem jāsaņem pelnīts sods par 16., 17., 18., gs pāridarījumiem un LAT kopējās kases pārvaldīšanu mūsdienās! Saubere papiere!
, 2019-05-20 14:12, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Iedoma, ka nograbēšana radīs sakarīgus lēmumus kā reiz ir no seriāla "kā būtu ja būtu"
Arī taisnība, bet es vadījos no tā, ka cilvēkiem ir raksturīgi rīkoties, kad ''gailis pakaļā ieknābis''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 14:20, pirms 6 gadiem
Expert! Ieskaties viena likmju kantora Ģēniju listē! Iģjom za Grand Prix! Apbrīnojami, ka neliku pakas! Būtu pašiem savs Jets! Izbraukumiem un analītikas uzlabošanai klātienē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 14:36, pirms 6 gadiem
Jācer, ka tie laiki ir garām, kad iekož spēcīgākam, bet zaudē tiešajam pretiniekam.Šoreiz norvēģiem, reāli jau cīņai par 9-10.vietu.Es arī ticu, ka varam uzveikt svensonus, bet jābūt reālistiem, tad ir jāpiepildās daudziem nosacījumiem, un tiesneši šogad nav tie labākie...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 14:38, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Godīgi?
Es piekrītu tām lielajām izlasēm (vai lielajām federācijām), kuras arī šogad jau paguvušas pacelt jautājumu par Elites grupas samazināšanu variantos no 12 līdz 10.Es pilnībā saprotu šo federāciju vadības, jo jēgas no tādu izlašu kā ITA un GBR dalības nekāda. Tukšs numurs.Un diez vai arī ITA un GBR fani ir sajūsmā par to ko rāda viņu valstu izlases Elites grupā.
Nu nevajag tagad tik briesmīgu drāmu burt. Nākošgad ITA un GBR vietā būs BLR un KAZ. Vācija, Šveice un Dānija, jau arī iegūst no tā ka čempis sākas vēlāk, jo viņiem ir kas spēlē NHL.
Šogad vienkārši NOR, DEN un FRA ir švaki sastāvi + ITA un GBR nav elites divīzijas izlases, tāpēc arī tā var likties.
, 2019-05-20 14:43, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Atceros, kā pāris-trīs gadus atpakaļ par mani iesmēja vietējie profesori ar milčiem un bocmaņiem, kad es apgalvoju, ka izlases konkekstā Džeriņš ir pārāks par Girgensonu!
Abi mierīgi tiktu sastāvā, ja kandidētu. Pārāk dažādi, lai salīdzinātu.
, 2019-05-20 14:43, pirms 6 gadiem
Vai tad tiešām Petešons un Lāšons? Pareizi taču Pētersons un Larsons. Tie taču zviedri nevis francūži 😁😁😁
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 14:51, pirms 6 gadiem
Lāšons un Petešons baigie naži...😂😂😂😂😂
, 2019-05-20 14:51, pirms 6 gadiem
Tiešām liekas neiespējamā misija-vinnēt zviedrus,bet lai veicas!Pēdējos gados tomēr esam cīnījušies diezgan līdzīgi ar viņiem.
, 2019-05-20 14:54, pirms 6 gadiem
raitis1965 rakstīja: Vai tad tiešām Petešons un Lāšons? Pareizi taču Pētersons un Larsons. Tie taču zviedri nevis francūži 😁😁😁
Jā,man arū besī tie Petešoni!40 un vairāk gadus bija Petersoni un Larsoni,tagad atradās klinberji un gronberji,kam mums jālocās un jāmežģī mēle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 14:56, pirms 6 gadiem
Vārds vietā Ervīn!🤘🤘
, 2019-05-20 14:57, pirms 6 gadiem
Tad jau mūsu Ralfs Freibergs drīz būs kāds Freidrejejs. Dunduki valodu locītāji .
, 2019-05-20 15:02, pirms 6 gadiem
Ralfs Freiberijs,...😂😂😂
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 15:05, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: riit ezz uzvara un pa majam
joprojam svini vafelnieku uzvaru???
pazīstams rokralsts
, 2019-05-20 15:26, pirms 6 gadiem
Nākamgad arī būs čempis, nav ko iespringt.
, 2019-05-20 15:28, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Nākamgad arī būs čempis, nav ko iespringt.
!!! Var sākt burt drāmu un kvlifekeišenu jau rīt uz vakarpusi!
Čaļi malači, ka brauc un spēlē! Cepuri nost!
, 2019-05-20 15:34, pirms 6 gadiem
Stepītis un Herbis komentējot kaut reizi pateiks Lašons vai Petešons?
, 2019-05-20 15:36, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī taisnība, bet es vadījos no tā, ka cilvēkiem ir raksturīgi rīkoties, kad ''gailis pakaļā ieknābis''.
Tāda paruna varbūt strādā individuāli, bet ne jau kolektīvā pasākumā.
Visu izšķir nauda. Nograbēsi uz leju, no sponsoriem naudu vispār nedabūsi.
2004 gadā, visa Latvija priecājās par mūsu futbolistiem un tad nāca kritums. Tu esi kaut ko dzirdējis ka sponsori būtu baigi sarosījušies, ar vēlmi atgriezt tos jaukos laikos, emocijas?
Nav rezultāta, nav naudas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-20 15:50, pirms 6 gadiem
Gudijs vārtos draugi mīļie, tas nav uz labu
, 2019-05-20 16:00, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Gudijs vārtos draugi mīļie, tas nav uz labu
domāju diezgan loģiska izvēle. ar Elvi vārtos vēl uzvaru nav...jāizmēģina ko Gudis paveiks vai nepaveiks pret grandiem.
Ja pavilks, tad rīt ar Gudis stāvēs, ja ne tad rīt Elvis!
, 2019-05-20 16:01, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Gudijs vārtos draugi mīļie, tas nav uz labu
Manuprātiņ, gluži pretēji- jādomā par šodienu, gan rītdienu..
, 2019-05-20 16:37, pirms 6 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tāda paruna varbūt strādā individuāli, bet ne jau kolektīvā pasākumā.
Visu izšķir nauda. Nograbēsi uz leju, no sponsoriem naudu vispār nedabūsi.
2004 gadā, visa Latvija priecājās par mūsu futbolistiem un tad nāca kritums. Tu esi kaut ko dzirdējis ka sponsori būtu baigi sarosījušies, ar vēlmi atgriezt tos jaukos laikos, emocijas?
Nav rezultāta, nav naudas!
Ir gadījies reālā dzīvē redzēt kā Lipmans bļauj uz saviem padotiem. Ja viņa pašlepnums, kurš viņam nav no tiem mazākajiem, tiktu aizskarts, tas padotie sarosītos kā bitītes bišu stropā.
Domā kaLipmana GRINDEX būtu novērsies no LFF? Apšaubu, bet vairāk tādus ļoti nopietnus sponsorus LHF tajā laikā nezināju. Jā,protams, vel bija ALDARIS, bet ir gadījies dzirdēt, ka ALDARIM no sadarbības ar LHF bija lielāks labums nekā federācijai.
, 2019-05-20 16:51, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vēl joprojām nevari no Eirovīzijas Austrāļu Hi, Hi, Hi atiet?
Nu nekādi nespēju atiet no Austrālijas 9.vietas. Latvijai vēl saglabājas teorētiskas cerības tikt augstāk par Austrālijas Eirovīzjas vietu, bet mūsu izlasei visticamākā ir Islandes vieta Eirovīzijā.
, 2019-05-20 17:12, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Stepītis un Herbis komentējot kaut reizi pateiks Lašons vai Petešons?
Nē, jo viņi ciena latviešu valodu un skatītājus.