Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišjānis Pundurs

Teksta tiešraide: Latvija - Krievija 1:3 (spēle galā)

Teksta tiešraide: Latvija - Krievija 1:3 (spēle galā)
Jānis Jaks cīņā ar Jevgeņiju Malkinu. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas izlasei pēc zaudējuma pret Čehiju jau nākamais eksāmens - šodien pretiniekos zvaigžņotā Krievijas izlase. Pirmo maču šajā turnīrā aizvadīs aizsargs Jānis Jaks, ārpus sastāva paliekot savainotajam Guntim Galviņam, bet diskvalificētā Ralfa Feiberga vietu ieņēmis Kristaps Zīle. Vārtu drošība Elvja Merzļikina pārziņā.

Latvija - Krievija 1:3 (1:0;0:3;0:0)

Vārti: 10:28 Cibuļskis (Indrašis, vair.) 1:0, 20:27 Orlovs (Kovaļčuks, Plotņikovs) 1:1, 23:50 Gusevs (Dadonovs, Kučerovs, vair.) 1:2, 32:40 Kučerovs (Aņisimovs) 1:3
Soda minūtes: 12:18
Vārtsargi: Elvis Merzļikins (no 39:24 līdz 40:00 Kristers Gudļevskis) - Andrejs Vasiļevskis

60` Spēle galā.

60` Uvis Balinskis, kavējot Gusevu ceļā pretī tukšajiem vārtiem, spiests pārkāpt noteikumus.

59` Merzļikins nomainīts pret sesto laukuma spēlētāju.

58` Merzļikins tver ripu pēc Ovečkina plaukstas metiena.

57` Pēc uzvarēta iemetiena Roberts Bukarts izpilda spēcīgu metienu, Vasiļevskis ripu pamana un atsit.

56` Latvijas izlase ļoti aktīvi spēlē uzbrukuma zonā, bet Krievijas pretuzbrukums atkal izvēršas ļoti bīstams. Kučerovs atkal noliek ripu kā uz paplātes Gusevam. Šoreiz pretiniekam paspēj patraucēt Cibuļskis, ripu izsitot.

53` Latvijas izlases uzbrukuma līderi pietur ripu pretinieku zonā, bet līdz metieniem netiek.

51` Merzļikins glābj savu komandu pēc Jevgeņija Malkina metiena no vārtu priekšas, bet Orlovs netrāpa tukšā stūrī - situāciju izglābj Kulda, pieliekot savu nūju un patraucējot pretinieku. Ripa trāpa pa vārtu stabu.

49` Māris Bičevskis apmāna pretspēlētāju, apslidojot vārtus un cenšoties apsteigt arī Vasiļevski, taču vārtsargs paspēj izstiept kājsargu un nosegt vārtu stūri.

47` Lauris Dārziņš lielā ātrumā ieskrienas pa labo flangu, saņem ripu un atvēzējas, tomēr spēcīgais metiens ir neprecīzs.

44` Roberts Bukarts no aizvārtes atrod Balceru, Rūdolfs met bez ripas apturēšanas, bet vārtsargs ripu tver. Rihards Bukarts pēc sadursmes otrā perioda beigās ir atpakaļ laukumā.

43` Vasiļevskis atsit divus labus Ginta Meijas un Balcera metienus.

42` Vairākums paliek neizmantots.

41` Cibuļskis zaudē ripu uz pretinieku zilās līnijas, Mihailam Grigorenko nepietiek ātruma izgājienam viens pret vienu un Merzļikins bez lielām grūtībām pretinieka metienu tver.

41` Trešās trešdaļas sākumā Latvijai vēl nedaudz laika vairākumā. Komandas vārtos atgriezies Merzļikins.

40` Otrā trešdaļa noslēgusies.

40` Lai dotu iespēju līderu pieciniekam atpūsties un noklausīties trenera iecerēto vairākuma izspēli, tiek veikta ātra vārtsargu maiņa - Merzļikina vietu ieņem Kristers Gudļevskis.

40` Ripa iestrēgst Vasiļevska vārtu priekšā, Ņikita Ņesterovs nopelna vēl vienu noraidījumu. Balceram teicama iespēja no vārtu priekšas, ripu neizdodas kārtīgi uztvert.

38` Augumā krietni lielākais Ņikita Zadorovs pamatīgi ietriec apmalē Rihardu Bukartu, kurš pieceļas kājās pēc kāda laiciņa un arī dodas uz ģērbtuvēm. Tiesneši šoreiz aprobežojas ar 2+10 minūšu sodu, Latvijai iespēja spēlēt vairākumā.

38` Spēles temps nedaudz norimis. Ripas kontrolē neliels pārsvars pārgājis Latvijas izlases pusē.

35` Batņa atgriezies uz ledus.

33` Orlovs rupji nospēlē pret Oskaru Batņu, ar elkoni iebraucot Latvijas izlases uzbrucējam galvā. Batņa paliek guļot un pēcāk dodas uz ģērbtuvēm, bet...tiesneši epizodi atstāj bez ievērības, nekāds sods Orlovam neseko.

33` VĀRTI! Krievi noķer Latvijas izlasi uz pretuzbrukumu. Kučerovs izraujas izgājienā vienatnē pret Elvi, izdara metienu, Kristaps Sotnieks cenšas ripu no aizmugures kavēt, tomēr no efekta sanāk defekts - ripa trāpa pa aizsarga nūju, maina lidojuma virzienu un nonāk vārtos - 1:3.

32` Indrašim gandrīz izdodas atkārtot savu meistarstiķi, no aizvārtes ieceļot ripu Vasiļevskim virs pleca, tomēr Krievijas vārtsargs paspēj noreaģēt. Atlēkušo ripu iegūst Bļugers, met, taču arī šajā duelī pārāks ir vārtsargs.

31` Krievi izkombinē līdz brīvam Orlova metienam, aizsarga šāviens lido nedaudz garām vārtiem.

30` Latvieši šoreiz mazākumā nosargā vārtus un noorganizē ļoti bīstamu pretuzbrukumu. No noraidīto soliņa izlekušais Cibuļskis saņem piespēli no Balcera, bet aizsargam neizdodas gūt savus otros vārtus - Vasiļevskis tver Cibuļska metienu no tuvas distances.

28` Latvijas izlasei vēl viens mazākums.

27` Rihards Marenis izpilda metienu no uzbrukuma zonas labā flanga, Vasiļevskis ripu atvaira.

26` Latvijas izlasei izdodas nedaudz pieturēt ripu pretinieku zonā, bet nav metienu.

24` VĀRTI! Krievijas izlase vairākumā izvirzās vadībā. Jevgeņijs Dadonovs saņem ripu vārtu priekšā, piespēlē uz malu Gusevam, kurš raida to vārtos - 1:2.

23` Aņisimovs no mugurpuses uztriecas virsū Kuldam, kurš tiek noraidīts par bloķēšanu.

21` VĀRTI! Krievijas izlasei izdodas ātri izlīdzināt rezultātu. Dmitrijs Orlovs spēcīgi met no zilās līnijas, Merzļikina skats ir nedaudz nosegts un ripa ielido Latvijas izlases vārtos - 1:1.

21` Sācies mača otrais periods. Pirmajā periodā Latvijas izlase izdarījusi piecus metienus, bet krievi - 13.

20` Pirmā trešdaļa noslēgusies.

19` Dārziņa metienu no asa leņķa Vasiļevskis atsit sev priekšā, Artūram Kuldam teicama iespēja iemest no vārtu priekšas, bet vārtsargs atkal ripu atvaira.

18` Latvijas izlases pirmā maiņa noorganizē ļoti labu pretuzbrukumu, Vasiļevskis glābj savu komandu pēc Rūdolfa Balcera metiena.

17` Ņikita Gusevs netrāpa tukšā stūrī. Latvijas izlase, spēlējot pašaizliedzīgi, iztur četras minūtes mazākumā.

16` Indrašis nobloķē Iļjas Kovaļčuka un Ovečkina metienus, izmantojot savu nūju. Kučerovs netrāpa tukšā stūrī.

15` Mazākumā pretuzbrukumā izraujas Emīls Ģēģeris, bet uzbrucēja metiens lido nedaudz garām vārtiem.

13` Ronalds Ķēniņš izdara spēcīgu metienu, tā brīdī lūst uzbrucēja nūja, lāpstiņai lidojumā pārsitot Ovečkina lūpu. Tiesneši lemj noraidīt Ķēniņu, turklāt piešķir četru minūšu sodu.

12` Jevgeņijs Malkins izraujas uz priekšu pa kreiso flangu, Merzļikins atsit plaukstas metienu.

11` VĀRTI! Latvijas izlase realizē vairākumu un izvirzās vadībā! Vasiļevskis netiek galā ar Oskara Cibuļska šķīlienu tuvajā stūrī - 1:0!

10` Indrašis viens uz vienu apspēlē Vladislavu Gavrikovu, kurš ir spiests glābt situāciju, pārkāpjot noteikumus. Latvijas izlasei pirmais vairākums.

9` Pie Latvijas izlases vārtiem pagrūstās Kuzņecovs un Teodors Bļugers, abi saņem abpusējus noraidījumus.

9` Ovečkins bīdtami met aizsarga aizsegā, Merzļikins atsit.

8` Merzļikins ķērājcimdā tver Dmitrija Orlova metienu no zilās līnijas.

7` Ņikita Kučerovs piespēlē gar vārtiem brīvajam Ņikitam Gusevam, Elvis īstajā brīdī izstiepj kājsargu un ripu aptur.

6` Bīstamu Ovečkina metienu atsit Merzļikins.

5` Pirmoreiz spēlē nākas iesaistīties Andrejam Vasiļevskim, kurš piespiež pie ledus vārtu priekšā esošo ripu. Pēc tam Miks Indrašis nedaudz pagrūstās ar Mihailu Sergačovu.

4` Vārtu priekšā viens pats ar ripu paliek Artjoms Aņisimovs, bet Ronalds Ķēniņš paspēj no aizmugures piesteigties un ripu pretiniekam izsist.

3` Laukumā esot Aleksandram Ovečkinam un Jevgeņijam Kuzņecovam, Latvijas izlase pirmoreiz tiek iespiesta savā aizsardzības zonā. Elvim Merzļikinam gan nenākas spēlē iesaistīties, spēlētājiem spējot nosegt metienu līnijas.

1` Spēle sākusies!

Latvijas izlases pieteikums spēlei pret Krieviju

Vārtsargi: Elvis Merzļikins (Kristers Gudļevskis)
1. maiņa: Artūrs Kulda - Oskars Cibuļskis, Rūdolfs Balcers - Teodors Bļugers - Ronalds Ķēniņš
2. maiņa: Kristaps Zīle - Kristaps Sotnieks, Lauris Dārziņš - Gints Meija - Miks Indrašis
3. maiņa: Uvis Balinskis - Jānis Jaks, Roberts Bukarts - Māris Bičevskis - Rihards Bukarts
4. maiņa: Mārtiņš Dzierkals - Emīls Ģēģeris - Oskars Batņa - Rihards Marenis.


, 2019-05-18 13:00, pirms 6 gadiem
Ja nu kadam nav kur redzet - IIHF World Championship 2019 Live Streams -...
, 2019-05-18 13:06, pirms 6 gadiem
Esmu Kijevā, te LTV7 bloķēts, tautieši - lūdzu, kādu linku!!!!!
, 2019-05-18 13:07, pirms 6 gadiem
anatolsins rakstīja: Ja nu kadam nav kur redzet - http://www.hokejatv.com/index/iihf_wc_live_stream_1/0-61
PALDIES< NO KIJEVAS!!!
, 2019-05-18 13:09, pirms 6 gadiem
hahahahaha..... Sorokins - Krievija ir lielais brālis... Puče smejās un saka .. lielais brālis? Lielā māsa.... 😁😁😁
, 2019-05-18 13:10, pirms 6 gadiem
RENO MARKS rakstīja: Esmu Kijevā, te LTV7 bloķēts, tautieši - lūdzu, kādu linku!!!!!
youtubë ir tiešraide.
, 2019-05-18 13:10, pirms 6 gadiem
Komentētāji tā runā, it kā pretī būtu Baltkrievija...
, 2019-05-18 13:11, pirms 6 gadiem
Go, go..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 13:11, pirms 6 gadiem
RENO MARKS rakstīja: Esmu Kijevā, te LTV7 bloķēts, tautieši - lūdzu, kādu linku!!!!!
Te ir links uz LTV7 tiešraidi. Pats, kad biju ārzemēs, tur skatījos, tikai vajadzēs ielogoties no fb: https://tvdom.tv/tiesraides/ltv7/
, 2019-05-18 13:11, pirms 6 gadiem
Savā ziņā hokeja izlase ,mums pašiem to līdz galam neaptverot, ir kļuvusi par mūsu valsts esenci ,seju ,par tādu kā nācijas iemiesojumu un pārstāvi un kaut kādā mērā izlases kreklos laukumā cīnīties izejam arī mēs. Ne visi 1.95 mlj.,bet tie 1+5 vīri tai brīdī laukumā esam mēs. Tā arī ir. Mēs esam kopā ,mēs esam kopā pārbaudījumos ,liela spiediena ,konfrontācijas ,izaicinājuma brīžos izturam kopā ar komandu ,visi esam kā viens ,runājam un domājam labu par mūsu puikām ,izturam un kopā ar viņiem izcīnam savu ticības cīņu! Mēs nepadodamies ,mēs neliecam savas muguras pārspēka priekšā ,mēs drosmīgi skatāmies savu pretinieku sejās. Mēs esam latvieši un mēs varam un uzvaram !
, 2019-05-18 13:11, pirms 6 gadiem
Kā čempja laikā ierasts, šodien bez jostas
alus kaste sagatavota un rezervē ģēres 0,7
Uzkožu pelmeņus!
, 2019-05-18 13:12, pirms 6 gadiem
Galvenais nenoraidīties kad ir tālais soliņš. Tā komanda kas noraidās kurai tālais soliņš tā arī nogurst ātrāk
, 2019-05-18 13:12, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Olegs tiesham riktigs vatenis
Harka molodčiks
Kur franku kolēģis?
, 2019-05-18 13:12, pirms 6 gadiem
Dārziņš teca ka labāk dārzu laistīt un citus darbus darīt , tādēļ aizsūtīja Ģēģeri ādas ģērēt. Marenis ar veiklu driblu no krieviem šodien marinādi veidos. Indrašis indes devu rašai nopirka un Dzierkals vakar kopā ar krieviem iedzēra. Ķēniņš noteica PČ ir tikai viens Ķēniņš un tas esmu eE un PČ pienākas vienīgajam Ķēniņam. Sotnieks uzlika sotņu tiesnešiem un lika labi tiesāt , ja ne , tad nopērsim ar Meiju, bet Siksna domāja labāk tad ar Siksnu, lai krievi īstu Zadorovu jūt. Galviņš lika galvu ķīlā par Sotnieka vārdiem. Zīle noteica - labāk Zīle komandā nekā Ovečkins krieviem. Malkins iemalkoja no nezināmas pudeles. Barabanovs noteica ka viņi nav nekādi Kaprizovi un viņiem viss pa barabanu. Kuzņecovs solīja laukumā visus latviešu zirgus apkalt, bet Zaicevs solīja zaķu ātrumu uz ko Bobs nosmīnēja- nu zajac pogodi un kaut kādu zvirbuļu veidoto komandu viegli sakaus.
, 2019-05-18 13:13, pirms 6 gadiem
Sarkanā mašīna
, 2019-05-18 13:13, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: 18+
Kad tevi taisīja bija 18+
, 2019-05-18 13:13, pirms 6 gadiem
Jāņem vienreiz tie Krievi cik var kāst tais PČ, kopš 2002 gada nav uzvaru
, 2019-05-18 13:13, pirms 6 gadiem
RAGNARS rakstīja: Kad tevi taisīja bija 18+
Padomijā tādas lietas nebija
, 2019-05-18 13:14, pirms 6 gadiem
Mazo Bukartu vajadzēja atstāt ārpus pieteikuma!Tik primatīvs spēlētājs tik skrien un met,galīgi degradējies.
, 2019-05-18 13:14, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Sarkanā mašīna
Labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 13:15, pirms 6 gadiem
Labi puikas, laiks hokejam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 13:19, pirms 6 gadiem
uzliki 4.70£ uz LV ieskaitot bullīšus.
otrajā čekā LV over 0.5.
trešajā over 5.5
, 2019-05-18 13:23, pirms 6 gadiem
Aitiņai bij jāmet iekšā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 13:25, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: briest suudi
tāpēc man toča ap stūri, ērti
, 2019-05-18 13:26, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: pretiigs vatenu hokejs
tas tev nav pūstošais kapitālisms frankos
, 2019-05-18 13:27, pirms 6 gadiem
Izskatās, ka šajā spēlē krievi mūs nomētās un noskries (varbūt ne kvantitatīvi kā spēles ziņā), kā Latvija nomētāja Itāliju. Nez kā komentētāji tagad uzvedīsies...
, 2019-05-18 13:27, pirms 6 gadiem
Красная mашина bперед
, 2019-05-18 13:28, pirms 6 gadiem
саша molodčiks
, 2019-05-18 13:28, pirms 6 gadiem
Daugavai izrādās dzimene šodien ! Krievu komentātoriu apsveica ! Kā tur ar to Latvijas TV ? Pieminēja vispār ?!
, 2019-05-18 13:28, pirms 6 gadiem
Es teiktu skatāms hokejs!
, 2019-05-18 13:29, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Daugavai izrādās dzimene šodien ! Krievu komentātoriu apsveica ! Kā tur ar to Latvijas TV ? Pieminēja vispār ?!
Pa kuru kanālu rāda?
, 2019-05-18 13:29, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Pa kuru kanālu rāda?
Es internetā skatos MATCHTV
, 2019-05-18 13:30, pirms 6 gadiem
Aita Cibuļskim galvā vēl ar atrautām slidām no ledus, te pēc tiem visiem komentiem, ka, ja spēka paņēmiens esot galvā, tad nekas cits kā 5+20 nevar būt, tagad esmu šokā, kāpēc mums nav lielais vairākums!!
, 2019-05-18 13:31, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Aita Cibuļskim galvā vēl ar atrautām slidām no ledus, te pēc tiem visiem komentiem, ka, ja spēka paņēmiens esot galvā, tad nekas cits kā 5+20 nevar būt, tagad esmu šokā, kāpēc mums nav lielais vairākums!!
NHL superzvaignes tiesā pēc citiem noteikumiem !
, 2019-05-18 13:31, pirms 6 gadiem
KP krievi komentē pa ltv 7? Kas tā par hernu?
, 2019-05-18 13:31, pirms 6 gadiem
Balinskis apjuka,ko darit! blin kapec jamizz ir,ja ir moments met
, 2019-05-18 13:33, pirms 6 gadiem
Vasiljevs,arpraac 1-1😀
, 2019-05-18 13:33, pirms 6 gadiem
Man vienīgajam krievi komentē pa ltv7?
, 2019-05-18 13:33, pirms 6 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: Balinskis apjuka,ko darit! blin kapec jamizz ir,ja ir moments met
vispār jau to izskaidro ar pieredzi un meistarību, kamdēļ viens apjūk tur kur meistars met iekšā !
, 2019-05-18 13:33, pirms 6 gadiem
Vāārtii!
Oka molodčiks!
Laikam jāpogā vaļā mazais aģents 7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 13:34, pirms 6 gadiem
Nu tūlīt krievu lācis sāks dusmīgs plosīties !
, 2019-05-18 13:34, pirms 6 gadiem
Eu tauta
, 2019-05-18 13:34, pirms 6 gadiem
bebitis rakstīja: Man vienīgajam krievi komentē pa ltv7?
Samaini valodas, man ar sākumā tā bija.
, 2019-05-18 13:35, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: he he
Arī 100nieku iemeti?
, 2019-05-18 13:35, pirms 6 gadiem
Latvija vadiibaa,tuulit stripainaas vafeles saaks sudus taisiit
, 2019-05-18 13:35, pirms 6 gadiem
Slikti
, 2019-05-18 13:35, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Slikti
sakarsi saulē?
, 2019-05-18 13:35, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: vispār jau to izskaidro ar pieredzi un meistarību, kamdēļ viens apjūk tur kur meistars met iekšā !
Khl viņš iespejams neapjuktu,čempi rocinas tric,ta arii ir ta lielaka problema,kapec netiekam nekur augstak
, 2019-05-18 13:36, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Samaini valodas, man ar sākumā tā bija.
Paldies
, 2019-05-18 13:36, pirms 6 gadiem
Protams, tikai spēles sākums un tā, bet nu tas tik būtu kkas, ja krievus paņemtu, Ivars ar sirdi aizietu
, 2019-05-18 13:36, pirms 6 gadiem
Merzļikinam iespēja pārbaudīt savu gatavību pret NHL zvaigznēm. Arī pirmdien pret Zviedriju varētu stāvēt Elvis.
, 2019-05-18 13:37, pirms 6 gadiem
Es pats biju klātienē kad Latvija pēdējo reizi krieveļus piesita PČ un tad jau tos laikus atpakaļ es prognozēju ka nākošā reizes manas dzīves laikā ļoti ticams ka nepienāks nekad ! Pagaidām mana prognoze turās
, 2019-05-18 13:37, pirms 6 gadiem
Atkal tiesneši visu sabojā
, 2019-05-18 13:37, pirms 6 gadiem
bebitis rakstīja: Paldies
Sanāca dabūt latviešu valodu?
, 2019-05-18 13:38, pirms 6 gadiem
wtf salūzusi nūja pa seju ir 2 min!?
, 2019-05-18 13:38, pirms 6 gadiem
wtf salūzusi nūja pa seju ir 2 min!?
, 2019-05-18 13:38, pirms 6 gadiem
Es tak teicu,jobanaas vafeles
, 2019-05-18 13:38, pirms 6 gadiem
Nu būs sūdi gan
, 2019-05-18 13:39, pirms 6 gadiem
Tiesneši varētu paskaidrot, kā lai spēlētājs savalda savu nūju, kad tā ir sadalījusies divās daļās..
Es saprotu, ja spēka paņēmienu izpilda pret krītošu pretinieku - tad tur vēl ko var ietekmēt..bet brīdī, kad nūju vairs nekontrolē - tad gan nemāku teikt, kā var ko ietekmēt.
, 2019-05-18 13:39, pirms 6 gadiem
Nav taisnības uz pasaules !
, 2019-05-18 13:40, pirms 6 gadiem
Arī NHL rezultatīvākais spēlētājs nevar trāpīt tikšos vārtos. Tas ir sports.
Var būt noraidījums, kad noraidītais 100% nav vainīgs. Tas ir sports.
, 2019-05-18 13:41, pirms 6 gadiem
Labi Zosij atņēma ripuli !
, 2019-05-18 13:41, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sanāca dabūt latviešu valodu?
Jap
, 2019-05-18 13:41, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Nav taisnības uz pasaules !
...jau kopš akmens laikmeta , australopitekiem un "Lūsijas" laikiem nav taisnība uz Zemes.
, 2019-05-18 13:42, pirms 6 gadiem
Man gribās vnk bļaut- LTV7,lūūūdzu novāciet Vasiļjevu no komentēšanas! Tik daudz un rupji kļūdīties nedrīkst
, 2019-05-18 13:42, pirms 6 gadiem
Teorētisks jautājums - ja tu pazaudē nūju, un tā atrodas uz zemes...Ja kāds pretinieks paklūp - tad Tu saņem 2 minūtes par klupināšanu? Viela pārdomām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 13:43, pirms 6 gadiem
Krieviem šoks. Pec pirmā perioda sausā. Sarauj elvi
, 2019-05-18 13:44, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Nav taisnības uz pasaules !
Ir, krievi reizes trīs aizmeta tukšiem vārtiem garām
, 2019-05-18 13:45, pirms 6 gadiem
saubu nav stripainaas vafeles pie sitaa neapstasies
, 2019-05-18 13:45, pirms 6 gadiem
Vai 160 alus kausi palīdzēs Latvijai aizķert punktus?
, 2019-05-18 13:46, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Ir, krievi reizes trīs aizmeta tukšiem vārtiem galā
nu gluži tukši jau nebij ... viens stūri tik tukšs Kur Osīts trāpīja tur tiešām mums Liktens atdevai taisnību atpakaļ jo nebij tur noraidījums
, 2019-05-18 13:46, pirms 6 gadiem
aatoms rakstīja: Man gribās vnk bļaut- LTV7,lūūūdzu novāciet Vasiļjevu no komentēšanas! Tik daudz un rupji kļūdīties nedrīkst
Vasiļjeva vietā ieliks LTV ieliks Kreipānu vai Auziņu, būs lielāks ārprāts.
Ja vietā būtu Zaharovs, Vuguls, Prāmnieks, Ābols tad cita lieta.
, 2019-05-18 13:46, pirms 6 gadiem
Mūzei PB-63,89
, 2019-05-18 13:47, pirms 6 gadiem
Loti reāli bij 2:0 dabūt un tas jau būtu nopietni !
, 2019-05-18 13:47, pirms 6 gadiem
Tā ir ja alu dzer
, 2019-05-18 13:48, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Loti reāli bij 2:0 dabūt un tas jau būtu nopietni !
Pret čehiju tas nekas nebija, pret krieviju vēl mazāk.
, 2019-05-18 13:49, pirms 6 gadiem
girgersons rakstīja: Tā ir ja alu dzer
Krievu dzēriens ir vodka un nekāds tur alus
, 2019-05-18 13:49, pirms 6 gadiem
Atkal būs viens labs periods un zāģis beigās???
, 2019-05-18 13:49, pirms 6 gadiem
Pirmā perioda čempiņi. Tagad izdarīt secinājumus par 2/3 pret Čehiju.
, 2019-05-18 13:49, pirms 6 gadiem
Slikti ļoti slikti nedrīkst Latvija uzvarēt
, 2019-05-18 13:49, pirms 6 gadiem
diez cik toķikā varēja izcelt, ja pirms spēles uzlika ka LAT paņems pirmo periodu ?!
, 2019-05-18 13:50, pirms 6 gadiem
WreckLV rakstīja: Teorētisks jautājums - ja tu pazaudē nūju, un tā atrodas uz zemes...Ja kāds pretinieks paklūp - tad Tu saņem 2 minūtes par klupināšanu? Viela pārdomām...
Nu pēc būtības te sodam nevajadzēja būt, bet šoreiz pilnīgi piekritīšu Vasiļjevam, tur soģiem jāpieņem lēmums uz sekundi, mēs jau to incidentu atkārtojumā pietuvinātu redzējām, viņiem atkārtojums nav pieejams un ja nūja gāja pa gaisu un seja ir pārskata, tad tur ir jābūt 2+2, protams, ja nespēlē Latvija pret Čehiju, tad var pieļaut izņēmumus
, 2019-05-18 13:50, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Slikti ļoti slikti nedrīkst Latvija uzvarēt
Kamdēļ ne ?
, 2019-05-18 13:51, pirms 6 gadiem
Iedeva 2+2min tāpēc ka krievs.
, 2019-05-18 13:51, pirms 6 gadiem
Jerabeks prom,cits čehs vietā,un vel baltkrievs..vai tik nenopelnis shon tiesneši sev ligumu khl!!!?
, 2019-05-18 13:52, pirms 6 gadiem
Tapēc ka Hokejs basketbola jā atbalsītu Latviju,bet hokēja nē
, 2019-05-18 13:53, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: nu gluži tukši jau nebij ... viens stūri tik tukšs Kur Osīts trāpīja tur tiešām mums Liktens atdevai taisnību atpakaļ jo nebij tur noraidījums
Nu, ja tādus regulāri nemet iekšā, tad NHL nespēlē. Vispār šodien karma mums varētu atdot parādu par aizvakaru, jēgas no tā droši vien tabulas ziņā būtu mazāka, bet saldi gan tas būtu ļoti
, 2019-05-18 13:53, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Slikti ļoti slikti nedrīkst Latvija uzvarēt
Tev fake lielkrieva mazvērtības kompleksi?
, 2019-05-18 13:53, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Tapēc ka Hokejs basketbola jā atbalsītu Latviju,bet hokēja nē
Bet komandā tak letiņī spēlē tapat kā basītī ! Kāda starpība ?
, 2019-05-18 13:55, pirms 6 gadiem
Mūzei PB-64,87
, 2019-05-18 13:56, pirms 6 gadiem
pagaidām viss ir mūsu labā, Krievi izskatās sportiskās disciplīnas pārkāpumu varā, bet tās jau ir viņu problēmas! Spēlējam savu spēli un viss būs OK!
, 2019-05-18 13:56, pirms 6 gadiem
Komentētāji vienkārši nekam neder!tas dinamo komentetajs ar Haraldu abi jaucas..
, 2019-05-18 13:57, pirms 6 gadiem
Galvenais nenoraidīties 2. Periodā kad tālais solińš. Tas kurš noraidīsies vairāk 2.periodā tas arī zaudēs
, 2019-05-18 13:57, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Loti reāli bij 2:0 dabūt un tas jau būtu nopietni !
Kā pret čehiem
, 2019-05-18 13:58, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Krievu dzēriens ir vodka un nekāds tur alus
Vodka AR alu -jorš.
, 2019-05-18 13:58, pirms 6 gadiem
es skatos pa MatchTV cita lieta
, 2019-05-18 13:58, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: Mūzei PB-64,87
Kas par sacensībām? Kur?
, 2019-05-18 13:59, pirms 6 gadiem
Madzigais rakstīja: Komentētāji vienkārši nekam neder!tas dinamo komentetajs ar Haraldu abi jaucas..
Haraldu???
, 2019-05-18 13:59, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas par sacensībām? Kur?
DL Šanhaja
, 2019-05-18 13:59, pirms 6 gadiem
Krievu komentētāji, bet labs stream - https://www.twitch.tv/alexntsk
, 2019-05-18 13:59, pirms 6 gadiem
Ovečkins dabūja pa zobiem, mēs esam vadībā, ko vairāk var vēlēties.
, 2019-05-18 13:59, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Slikti ļoti slikti nedrīkst Latvija uzvarēt
Kāpēc slikti?
, 2019-05-18 14:00, pirms 6 gadiem
Oļegs neizskatās priecīgs, ka krievi zāģē. Smaidu kaut kā neredzu.
, 2019-05-18 14:00, pirms 6 gadiem
Galvenais nenoraidīties 2. Periodā kad tālais solińš tad arī iespējas būs
, 2019-05-18 14:00, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: DL Šanhaja
Opā, domāju, ka kaut kādās sacensībās Igaunijā. Respect!
, 2019-05-18 14:01, pirms 6 gadiem
Latvijas izlases gūtie vārti pie šīs PČ izspēles formulas no 2012.gada.
2012 - 11
2013 - 14
2014 - 20
2015 - 11
2016 - 13
2017 - 14
2018 - 15 (13 vārti grupu turnīrā)
2019 - ? (pagaidām 13)
2018.gadā bija 8 spēles , pārējās sezonās 7.
, 2019-05-18 14:01, pirms 6 gadiem
anatolsins rakstīja: Ja nu kadam nav kur redzet - http://www.hokejatv.com/index/iihf_wc_live_stream_1/0-61
padies alinjsh no maniim!
, 2019-05-18 14:01, pirms 6 gadiem
ECHL tiesneši spēlē ar čehiem pirmo reizi redzēja Vorāčeku un prasīja no viņa autogrāfu visu spēli. Šodien jauns objekts Avečkins!
nu lai paskatās, kā spēlē dzīvajā, to visu laiku tik pa TV redzējuši...
, 2019-05-18 14:01, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Tapēc ka Hokejs basketbola jā atbalsītu Latviju,bet hokēja nē
Tu esi urļiks?
, 2019-05-18 14:02, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Ovečkins dabūja pa zobiem, mēs esam vadībā, ko vairāk var vēlēties.
Uzvarēt spēli
, 2019-05-18 14:03, pirms 6 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tu esi urļiks?
Basketa izlases fans, kurš hoķim novēl tikai to sliktāko. It sevišķi pēc netikšanas uz PK 2019 basītī.
, 2019-05-18 14:04, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Uzvarēt spēli
Un pārmācīt Malkinu - par izrunāšanos pirms spēles. Lai gan ar uzvaru arī pietiktu.
, 2019-05-18 14:05, pirms 6 gadiem
Prieki bija īsi, bet nu tas bija gaidāms, pēc spēles mums īsti nekādu variantu, būsim godīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 14:07, pirms 6 gadiem
Vasiļjevs priecīgi iebļaujas vārti ...un 1-1.
, 2019-05-18 14:09, pirms 6 gadiem
atkal jau strīdīgs noraidījums ! Krievelis pietēloja 100%
, 2019-05-18 14:09, pirms 6 gadiem
Jā vārti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 14:10, pirms 6 gadiem
Viss skaidrs
, 2019-05-18 14:10, pirms 6 gadiem
Zosij šodien neiet pret Latviju un tas ir labi
Tomēr Zoss iemeta tukšos vārtos
, 2019-05-18 14:11, pirms 6 gadiem
Bet nu tas, kā vairākumā krieviem piespēles iet cauri mūsu aizsardzībai.. skaidrs, ka viņi ir meisterīgi utt., bet nu tik viegli visām diagnolajam piespēlēm nevajadzētu iet cauri.
, 2019-05-18 14:11, pirms 6 gadiem
, 2019-05-18 14:11, pirms 6 gadiem
J.baniji vatņiki.
, 2019-05-18 14:11, pirms 6 gadiem
ahujennas 2 minutes
, 2019-05-18 14:12, pirms 6 gadiem
Paši suudus taisa,netic ka var vinnet
, 2019-05-18 14:13, pirms 6 gadiem
Mūsu reālākā vieta PČ ir 10. Tikai sports ir interesants ar to, ka prognozes bieži nepiepildās.
, 2019-05-18 14:14, pirms 6 gadiem
Ķēniņš ir spējīgs ripu nokontrolēt?
, 2019-05-18 14:15, pirms 6 gadiem
Pirmo ripu kipers nogulēja,otrajā Ivans Kulda glaabā dzimteni.
, 2019-05-18 14:15, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Mūsu reālākā vieta PČ ir 10. Tikai sports ir interesants ar to, ka prognozes bieži nepiepildās.
Tava reāla vieta ir čekista kantorī.
, 2019-05-18 14:15, pirms 6 gadiem
Kãpéc kulda vienkarsa situacija, mums ir ripa noraidås?
, 2019-05-18 14:15, pirms 6 gadiem
martyzzs rakstīja: Ķēniņš ir spējīgs ripu nokontrolēt?
par ripu nezinu , bet karalieni šis nokontrolētu gan jau labāk
, 2019-05-18 14:16, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Tava reāla vieta ir čekista kantorī.
Dēļ tādiem kā tu, šodien viennozīmīgi par Krieviju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 14:16, pirms 6 gadiem
Var slēgt laukā.. LAT zāģis.
, 2019-05-18 14:18, pirms 6 gadiem
ka var tads topars but un nezinat,ka nevar dod
, 2019-05-18 14:18, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Tava reāla vieta ir čekista kantorī.
Tev arī jauku dienu.
, 2019-05-18 14:18, pirms 6 gadiem
Kārtējo reizi arī strīpainie ir p.dari ,jo pret mums to pašu izdarīja itāļi un noraidījuma nebija.
, 2019-05-18 14:19, pirms 6 gadiem
ilgonix rakstīja: Var slēgt laukā.. LAT zāģis.
Tā var teikt tāds svētdienas skatītājs, kuram hokejs neinteresē.
, 2019-05-18 14:19, pirms 6 gadiem
3-1
, 2019-05-18 14:19, pirms 6 gadiem
Nu nevar jau nekad bez tās tiesāšanas uz vienu pusi
Slēpts komentārs: hamonds
, 2019-05-18 14:20, pirms 6 gadiem
Atkal mułkigs noraidîjums! Cik var?!
, 2019-05-18 14:20, pirms 6 gadiem
Cik ilgs laiks ir pagājis, ka šis nūjas noteikums ir mainīts? Bet nu var saprast, ka spēles karstuma automātiski dari kādas darbības, ko no bērna kājas esi darījis un tad pēkšņi vairs nedrīksti.
, 2019-05-18 14:20, pirms 6 gadiem
Aitiņa izģērēja Ģēģeri !
, 2019-05-18 14:21, pirms 6 gadiem
uzreiz ciba jamet,nevis vel jagaida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 14:23, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Kārtējo reizi arī strīpainie ir p.dari ,jo pret mums to pašu izdarīja itāļi un noraidījuma nebija.
Sods ir sods, netrako, itāļiem ikvienam normālam tiesnesim šajā čempi būtu kauns noraidījumu dot, viņi nevienu uzvarēt nevarētu arī visu spēli vairākumā spēlējot.
, 2019-05-18 14:24, pirms 6 gadiem
Manhunt rakstīja: Spēle jau pusē un mūsējiem 7 metieni pa vārtiem - nožēlojami
Spēle pret praktiski vaņku pirmo izlasi tā kā normāli,jo vēl tikai zviedriem ir kaut kas uz optimālās izlases pusi pārējiem 2-3 izlases.
, 2019-05-18 14:25, pirms 6 gadiem
Pagaidām paši sev radam problēmas.. Atkal muļķīgi noraidamies.
, 2019-05-18 14:26, pirms 6 gadiem
Balinskis šodien arī tāds tizls.
, 2019-05-18 14:27, pirms 6 gadiem
Pret itāļiem metu katru reizi,kad pieskaras ripai.Pret krieviem vnk pārtur gandrīz katru ripu,kad ir variants uzmest
, 2019-05-18 14:27, pirms 6 gadiem
Nu neiet merzlikinam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 14:28, pirms 6 gadiem
Kučieris ar beidzot iemeta.
Izrādās Soča pie vainas tomēr , ka mainīja ripas virzienu ...
, 2019-05-18 14:28, pirms 6 gadiem
reāli 2:2 vārtus iesita mūsējie
, 2019-05-18 14:28, pirms 6 gadiem
Pietiek jābrauc zāle pļaut ,jo netaisos ivanu uzvaru skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 14:29, pirms 6 gadiem
Iedos 2min Orlovam
, 2019-05-18 14:30, pirms 6 gadiem
Nu te tīri 5+20 un vismaz 1 spēles diskvalifikācija.
, 2019-05-18 14:30, pirms 6 gadiem
5+20 tas būtu godīgi
, 2019-05-18 14:30, pirms 6 gadiem
Mūsējos drātē tiesneši katrā spēlē
, 2019-05-18 14:30, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu te tīri 5+20 un vismaz 1 spēles diskvalifikācija.
nekā nebūs krieviem!
, 2019-05-18 14:30, pirms 6 gadiem
Jebal. Jūs nopietni? Mums iedod tur kur varbūt nevajadzēja, bet musu pretiniekiem nihuja
, 2019-05-18 14:31, pirms 6 gadiem
Kučerovs Kučerova stilā. Tik skaisti!!!
, 2019-05-18 14:31, pirms 6 gadiem
Nu, ja līdz šim varēja pievērt acis uz tiesnešiem, tad šoreiz jau tas paliek uzkrītoši...Zvaigznēm drīz vairs meistarību nevajadzēs.
Lidojošās nūjas, 50% uz 50% situācijā mums sods - zvaigznēm 100% soda gadījumā soda nav..
, 2019-05-18 14:31, pirms 6 gadiem
viss slēdzu laukā tv, tiesneši nopirkti, bez cerībām uz izglābšanos...
Ceru tiesnesis nosprāgs...
, 2019-05-18 14:31, pirms 6 gadiem
ejiet d.... stripainaas vafeles
, 2019-05-18 14:31, pirms 6 gadiem
O pat 2min neiedeva. PSC
, 2019-05-18 14:32, pirms 6 gadiem
Tiesneši velk utainos.
, 2019-05-18 14:32, pirms 6 gadiem
es ceru, ka čekas kuce un namejs nosprāgs pēc šīs spēles! točna jebalā iedotu abiem tiesnešu aizstāvjiem, kuri saka PČ tiesā labi un vienādi
, 2019-05-18 14:32, pirms 6 gadiem
Man interesē, ko mēs esam izdarījuši tiesnešiem???? Mums dod kaut kādus debīlus 5+20, bet pret mums neko nedod
, 2019-05-18 14:32, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Pietiek jābrauc zāle pļaut ,jo netaisos ivanu uzvaru skatīties.
Sēdi rāms, pļauj iekšā un izbaudi utaino uzvaru !
, 2019-05-18 14:32, pirms 6 gadiem
Pērn kopumā PČ mums veicās daudzās sīkās mazās epizodēs. Šogad mums bieži vājā neveiksmes sīkumos. Kučerova gols (Sotnieka nūja), Indraša 2+2 un Dārziņa 2 minūtes pret Šveici (abi noraidījumi tīrās neveiksmes un 5 pret 3). Tādas nianses veido kopējo ainu. Pērn veiksmes, šosezon neveiksmes un pa vidu ir mūsu īstā vieta.
, 2019-05-18 14:33, pirms 6 gadiem
Haha, Ivars būs kaifā, tiesnešiem vienmēr taisnība taču bet nu i nafig man to hokeja PČ, katru gadu viens un tas pats, sāk vnk zust jēga visam tam pasākumam.
, 2019-05-18 14:33, pirms 6 gadiem
Atkal vidējo pirkstu mums parāda. Tas i vāks.
, 2019-05-18 14:33, pirms 6 gadiem
Visam ir savas robežas, bet sūdīgai tiesāšanai laikam nē
, 2019-05-18 14:33, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pērn kopumā PČ mums veicās daudzās sīkās mazās epizodēs. Šogad mums bieži vājā neveiksmes sīkumos. Kučerova gols (Sotnieka nūja), Indraša 2+2 un Dārziņa 2 minūtes pret Šveici (abi noraidījumi tīrās neveiksmes un 5 pret 3). Tādas nianses veido kopējo ainu. Pērn veiksmes, šosezon neveiksmes un pa vidu ir mūsu īstā vieta.
Nu jau tiesneši no sporta sastāvdaļas tavā interpretācijā kļuvuši par neveiksmēm un sīkumiem..
, 2019-05-18 14:34, pirms 6 gadiem
SC pēc spēles virsrakstam jābūt: Nopirktie tiesneši nedod iespējas mūsējiem...
, 2019-05-18 14:34, pirms 6 gadiem
Pēc tādas huiņas vispār vajadzēja neiziet laukumā!
, 2019-05-18 14:34, pirms 6 gadiem
Ceru, ka beidzot Kalvītis/Koziols saņemsies, un ko pateiks skaļi šajā sakarā...Šodienas tiesāšana parāda, ka iepriekš redzētais tomēr ir apzināta tiesnešu rīcība, ne neveiksmīgas epizodes.
, 2019-05-18 14:35, pirms 6 gadiem
Pie velna tos glumos krievus un tiesnešus. Nožēlojami tas viss izskatās. Debilai nācijai arī debili tiesneši palīdz.
, 2019-05-18 14:35, pirms 6 gadiem
Labāk eju laukā mazgāt auto, tiesneši sabojā skatīšanos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 14:35, pirms 6 gadiem
Vai tad kadam bij saubas par tendenciozu tiesasanu?
, 2019-05-18 14:35, pirms 6 gadiem
LV pārāk vieglis salūzt pagāšgad nekā tāda nebija, neskaitot spēli ar SOmiem
, 2019-05-18 14:36, pirms 6 gadiem
Labusu ne tikai negrauz ledu.pat ostīt nemēģina.
, 2019-05-18 14:36, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es ceru, ka čekas kuce un namejs nosprāgs pēc šīs spēles! točna jebalā iedotu abiem tiesnešu aizstāvjiem, kuri saka PČ tiesā labi un vienādi
+1000. Bļa, tādas dusmas..Vienkārši negribas skatīties tālāk. Cirks, ne hokejs. Mums dod kaut kādus neesošus noraidījumus, tiem vispār neko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 14:36, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Haha, Ivars būs kaifā, tiesnešiem vienmēr taisnība taču bet nu i nafig man to hokeja PČ, katru gadu viens un tas pats, sāk vnk zust jēga visam tam pasākumam.
Jāgaida, ka pč parādīsies NHL tiesneši. Bet nu zobārsta valdīšanas laikā tas noteikti nebūs.
, 2019-05-18 14:36, pirms 6 gadiem
Galvenais, ka tie mudaki baigi sabrauc apspriesties. Diez kāda viņiem tā saruna tur veidojās? "Kāds kko redzēja? Nē, nē, nop. Nu skaidrs!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 14:37, pirms 6 gadiem
Pat amerikanu komentataji nesaprot kur tiesnesi var sitadas kludas pielaut.
, 2019-05-18 14:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es ceru, ka čekas kuce un namejs nosprāgs pēc šīs spēles! točna jebalā iedotu abiem tiesnešu aizstāvjiem, kuri saka PČ tiesā labi un vienādi
šoreiz bija jādod 2 minūtes. Pret Šveici un Čehiju tiesāja godīgi, bet kļūdaini. Novēli to pašu arī Pastem un Ankipānam, kuri kaut kādu apzinātu tiesāšanu par sliktu mums neredzēja.
Tava frāze komentārā (gan jau zini kura) norāda uz kaut ko. Es nekad nevēlētos lai kāds man tuvs cilvēks pret kādu citu kaut ko tādu teiktu. Tā šis teicējs dzīvē pats uzprasās uz lielām nelaimēm savā dzīvē. Ko novēl citam , tas nāk pašam atpakaļ. Skumīgi ka esi tik zemu kritis. Es nekad nevienam nenovēlu arī pa jokam kaut ko tādu. Tas nav Cilvēka cienīgi.
Tā cilvēcīgi iesaku šadus teikumus neteikt nekad un nevienam , bet kā darīsi pa īstam jāizlamj tev pašam.
, 2019-05-18 14:37, pirms 6 gadiem
IIHF TIESNESU kolegijas sefs ir..KRIEVS
Balariem ir jaatrada "PARADS" par MINSKAS cempi
, 2019-05-18 14:38, pirms 6 gadiem
Nu, tā - Olimpiādē hoķis bez NHL neskatāms, Čempionātā hoķis neskatāms, jo strīpainie var sačakarēt tīri skatāmas spēles..
Atliek vien Pasaules kauss, kurā diemžēl Latviju neredzēsim tik drīz.
, 2019-05-18 14:38, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jāgaida, ka pč parādīsies NHL tiesneši. Bet nu zobārsta valdīšanas laikā tas noteikti nebūs.
Daudzi letiņi gribētu zobārstam nedaudz zobus "paārstēt" !
, 2019-05-18 14:38, pirms 6 gadiem
WreckLV rakstīja: Nu jau tiesneši no sporta sastāvdaļas tavā interpretācijā kļuvuši par neveiksmēm un sīkumiem..
Par tiesnešiem neko neteicu. Daudzas sīkas epizodes kopumā veido lielo ainu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 14:39, pirms 6 gadiem
WreckLV rakstīja: Nu, tā - Olimpiādē hoķis bez NHL neskatāms, Čempionātā hoķis neskatāms, jo strīpainie var sačakarēt tīri skatāmas spēles..
Atliek vien Pasaules kauss, kurā diemžēl Latviju neredzēsim tik drīz.
tāds sīks pielabojums : "Atliek vien Pasaules kauss, kurā diemžēl Latviju neredzēsim NEKAD!"
, 2019-05-18 14:39, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Galvenais, ka tie mudaki baigi sabrauc apspriesties. Diez kāda viņiem tā saruna tur veidojās? "Kāds kko redzēja? Nē, nē, nop. Nu skaidrs!"
"ja iedosim sodu, ko Putins par to teiks? "
- "eu točna, labāk nevajag.."
balkrievu tiesneši nomiiiza
, 2019-05-18 14:39, pirms 6 gadiem
WreckLV rakstīja: Nu, tā - Olimpiādē hoķis bez NHL neskatāms, Čempionātā hoķis neskatāms, jo strīpainie var sačakarēt tīri skatāmas spēles..
Atliek vien Pasaules kauss, kurā diemžēl Latviju neredzēsim tik drīz.
Pasaules kauss jau nemaz nenotikšot nākamgad.
, 2019-05-18 14:39, pirms 6 gadiem
Ja salīdzina Bičevska noraidījumu un šo momentu, tad pilnīgi pazūd interese par šo cirku. Tos tiesnešus var pa taisno sūtīt tiesāt Putina nakts līgu
, 2019-05-18 14:40, pirms 6 gadiem
Kas ir tie dižie tiesneši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 14:40, pirms 6 gadiem
WreckLV rakstīja: Nu, tā - Olimpiādē hoķis bez NHL neskatāms, Čempionātā hoķis neskatāms, jo strīpainie var sačakarēt tīri skatāmas spēles..
Atliek vien Pasaules kauss, kurā diemžēl Latviju neredzēsim tik drīz.
Pasaules kauss jau ar nebūs. Betmens ar Supermenu tur kko nevarēja sarunāt.
, 2019-05-18 14:40, pirms 6 gadiem
Tiesnešu kļūdas PČ ir ļoti daudz. Niedeva stabilas 2 min. Merzļikinam pret Fialam, neiedeva 2 min. itālim kad viņš padeva nūju savam vārtsargam, tagad neiedeva sodu krievam. Daudzi lēmumi ir nesaprotami bet nav apzināta tiesāšana kādam par labu.
, 2019-05-18 14:41, pirms 6 gadiem
Negribīgi iedos 2min
, 2019-05-18 14:41, pirms 6 gadiem
jobanie tiesnesi
, 2019-05-18 14:41, pirms 6 gadiem
2 min nevairaak
, 2019-05-18 14:42, pirms 6 gadiem
2+10 - grūdiens apmalē/uzbrukums galvas kakla rajonā... Mums tur būtu 5+20 + diskābelis..
, 2019-05-18 14:42, pirms 6 gadiem
Ja tā turpināsies, un tiesneši ļaus pret mūsējiem darīt, ko grib, drīz vairs nebūs kas iet laukumā
, 2019-05-18 14:42, pirms 6 gadiem
Klausam zaipi. Pie visa vainīgi ir tiesneši. Man tagad pieleca- nebūtu briesmīgie tiesneši mēs kļūtu par pasaules čempioniem. Skaidrs nav jāvaino spēlētāji ir jāvaino tiesneši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 14:42, pirms 6 gadiem
Zadorovs izsmērēja
, 2019-05-18 14:43, pirms 6 gadiem
Mainam domas. Ja nebūtu tiesnešu kļūdas mēs katru gadu pa r medaļām cvīnītos. Pārmani nāca apgaismība.
, 2019-05-18 14:43, pirms 6 gadiem
Jāiet strādāt, tik liela mazohiste tomēr vēl neesmu, lai kko šādu skatītos, laikam jau labi, ka vispār sodu iedeva. Bet nu signāls krieviem ir iedots nepārprotams, ka justies uz laukuma viņi var brīvi.
, 2019-05-18 14:44, pirms 6 gadiem
zili brinumi
, 2019-05-18 14:44, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tiesnešu kļūdas PČ ir ļoti daudz. Niedeva stabilas 2 min. Merzļikinam pret Fialam, neiedeva 2 min. itālim kad viņš padeva nūju savam vārtsargam, tagad neiedeva sodu krievam. Daudzi lēmumi ir nesaprotami bet nav apzināta tiesāšana kādam par labu.
Es atvainojos, bet tu neesi galīgi stulbs?
KHL pilns ar tiesāšanas kļūdām bija, arī šeit PČ tiesāšana katru gadu ir drausmīga. Nu nekas nemainīsies kamer neatbrauks NHL soģi.
No Soču OS man atmiņā palikusi tikai 1 strīdīga epizode no visa turnīra.
, 2019-05-18 14:44, pirms 6 gadiem
No vienas puses prasās vnk savākt komandu un aiziet uz ģērbtuvēm un miers. Nu civar samierināties ar šitiem mēsliem. Protestus tur rakstīt tāpat nekāda jēga, tos tāpat tiklīdz izej no kabineta, tā smalcinātājā iekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 14:46, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: šoreiz bija jādod 2 minūtes. Pret Šveici un Čehiju tiesāja godīgi, bet kļūdaini. Novēli to pašu arī Pastem un Ankipānam, kuri kaut kādu apzinātu tiesāšanu par sliktu mums neredzēja.
Tava frāze komentārā (gan jau zini kura) norāda uz kaut ko. Es nekad nevēlētos lai kāds man tuvs cilvēks pret kādu citu kaut ko tādu teiktu. Tā šis teicējs dzīvē pats uzprasās uz lielām nelaimēm savā dzīvē. Ko novēl citam , tas nāk pašam atpakaļ. Skumīgi ka esi tik zemu kritis. Es nekad nevienam nenovēlu arī pa jokam kaut ko tādu. Tas nav Cilvēka cienīgi.
Tā cilvēcīgi iesaku šadus teikumus neteikt nekad un nevienam , bet kā darīsi pa īstam jāizlamj tev pašam.
Cilvēcīgi var ieteikt tikai cilvēks nevis parodija!
, 2019-05-18 14:46, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es atvainojos, bet tu neesi galīgi stulbs?
turnīra.
Dīvains Tev sanāca jautājums
, 2019-05-18 14:47, pirms 6 gadiem
Tā notizlot 5:3 ! Ja būtu iemetuši tad varbūt vēl cerību dzirkstelīte būtu kāda ...
, 2019-05-18 14:47, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Dīvains Tev sanāca jautājums
Es reti lasu viņa palagus, bet nu šoreiz viņš galīgas glupības runā.
, 2019-05-18 14:47, pirms 6 gadiem
Kādā sakarā nomaina vārtsargu???
, 2019-05-18 14:48, pirms 6 gadiem
Tagad laikam vajadzētu slapināt biksēs aiz laimes, ka iedeva divus noraidījumus tur, kur bija jādod.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 14:48, pirms 6 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tagad laikam vajadzētu slapināt biksēs aiz laimes, ka iedeva divus noraidījumus tur, kur bija jādod.
Netīra spēle no Rus puses
, 2019-05-18 14:50, pirms 6 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kas ir tie dižie tiesneši?
galvenie- funs un namejs!
līnijnieki perņa un vēl viens vatņiks rotācijas kārtībā...
, 2019-05-18 14:50, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Netīra spēle no Rus puses
Spēle kā spēle. Būtu labi adekvāti tiesāt.
, 2019-05-18 14:51, pirms 6 gadiem
hypocrisy rakstīja: Spēle kā spēle. Būtu labi adekvāti tiesāt.
Netīra spēle. Sitiens ar elkoni galvā + iegrūda bortā kad spēlētājs bija metra attālumā no tā.
, 2019-05-18 14:51, pirms 6 gadiem
hypocrisy rakstīja: Spēle kā spēle. Būtu labi adekvāti tiesāt.
spēlei nav ne vainas, kā pret čehiem...strīpainie tik būt galvenajās lomās!
, 2019-05-18 14:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: galvenie- funs un namejs!
līnijnieki perņa un vēl viens vatņiks...
un zaipis - tizleņu karalis !!!
, 2019-05-18 14:52, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Netīra spēle.

Batņam normāli iebrauca ar elkoni galvā. Un nekas.
, 2019-05-18 14:54, pirms 6 gadiem
hypocrisy rakstīja: Batņam normāli iebrauca ar elkoni galvā. Un nekas.
čehs Batņam seju ar nūju sasita ar nekas Batņu var sist cik grib noraidījumu nebūs....
, 2019-05-18 14:54, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es atvainojos, bet tu neesi galīgi stulbs?
KHL pilns ar tiesāšanas kļūdām bija, arī šeit PČ tiesāšana katru gadu ir drausmīga. Nu nekas nemainīsies kamer neatbrauks NHL soģi.
No Soču OS man atmiņā palikusi tikai 1 strīdīga epizode no visa turnīra.
NHL arī ir teisnešu kļūdas. Nupat viena komanda nopelnīja PO 5 minūšu mazākumu ielaida laikam 4 (!!!) vārtus un pēs spēles atzina ka 5 minūtes nebija jādod. Cik skatos NHL tur tiesneši arī kļūdās un pa daudz. Kopumā NHL tiesnešu klase izskatās ka ir augstāka. Starp citu arī PČ tiesā Ziemeļamerikas tiesneši un mūsu spēli pret SUI arī tiesāja.
https://www.youtube.com/watch?v=dwt...
, 2019-05-18 14:54, pirms 6 gadiem
Manuprāt sen jau izlemts 4 grupā, tāpēc tiesā tā laik nebūtu vietas Latvijai tajā! Vismaz tā izsktās sakiet ko grib, pat izcili nepārzinot noteikumus sīki, ir redzams kur ir rupji kur nav, nu pret Batņu bija ļoti izteitks paŗkāpums i nekāda paŗkupuma piedodiet man ir aizdodas!
, 2019-05-18 14:55, pirms 6 gadiem
Es, Sorokins, Matulis, Kreipāns par Krieviju. Tikmēr Puče aicina zombijus iet uz Itālijas vēstniecību :
, 2019-05-18 14:55, pirms 6 gadiem
aBet tik labu spēli pret Krieviju sen neesmu redzējis īpaši pret tādu Zvaigžņu sastāvu! Mēs pat brīzīem zonā izspiežam viņus!
, 2019-05-18 14:56, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: galvenie- funs un namejs!
līnijnieki perņa un vēl viens vatņiks rotācijas kārtībā...
Skatos krievu kanālā. Ja parasti mēs viņus apsūdzam neobjektivitātē, tad šoreiz pat komentētāji un studija atzīst tiesnešu kļūdas.
, 2019-05-18 14:56, pirms 6 gadiem
ar šādu tiesāšanu,kā bija ar Šveici ar čehiem un tagad ar raudošo malkinu mums nav šanses.....diemžēl
kāpēc visi tiesneši+it kā latviešu komentētāji ir pret mums- ļoti liels jautājums
ceram,ka sāks godīgi tiesāt!!!
, 2019-05-18 14:56, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: čehs Batņam seju ar nūju sasita ar nekas Batņu var sist cik grib noraidījumu nebūs....
Iesaku sākt sākt jau čīkstēt par briesmīgajiem tiesnešiem 2020.gada PČ. Tev noteikti nepatiks viņu tiesāšana arī nākamgad.
, 2019-05-18 14:56, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Tā notizlot 5:3 ! Ja būtu iemetuši tad varbūt vēl cerību dzirkstelīte būtu kāda ...
Loģiski, ka nav degsme. Tu sāc uz 200%, viss izdodas un tad Tev parāda, ka velti centies - uzvarēt tā pat neļausim, ja tie alkāni paši nespēj.
Es 100% atbalstītu, ja izlase vienkārši neiznāktu uz 3. periodu. Nu cik var ņirgāties?!?!
, 2019-05-18 14:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: čehs Batņam seju ar nūju sasita ar nekas Batņu var sist cik grib noraidījumu nebūs....
Batņa ir neredzams.
, 2019-05-18 14:57, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Es, Sorokins, Matulis, Kreipāns par Krieviju. Tikmēr Puče aicina zombijus iet uz Itālijas vēstniecību :
za rusj, usrusj?
, 2019-05-18 14:57, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Iesaku sākt sākt jau čīkstēt par briesmīgajiem tiesnešiem 2020.gada PČ. Tev noteikti nepatiks viņu tiesāšana arī nākamgad.
aizver tak pāksti čekas kuce! čīkkst jau tādi mīzaļi kā tu. es vienreiz pateicu un viss!
, 2019-05-18 14:58, pirms 6 gadiem
Agris 77 rakstīja: Skatos krievu kanālā. Ja parasti mēs viņus apsūdzam neobjektivitātē, tad šoreiz pat komentētāji un studija atzīst tiesnešu kļūdas.
Es zviedrus klausos. Tie ar šokā. Viens labi pateica - "es tādu uzvaru negribētu".
, 2019-05-18 14:59, pirms 6 gadiem
Agris 77 rakstīja: Skatos krievu kanālā. Ja parasti mēs viņus apsūdzam neobjektivitātē, tad šoreiz pat komentētāji un studija atzīst tiesnešu kļūdas.
tur i jābūt pilnīgam atsaldenim, lai teiktu ka tiesāšana ir objektīva!
, 2019-05-18 14:59, pirms 6 gadiem
Viss notiek taa,Latvija saak labi,tiesnes salauz speeli,un tad,sak,nu labi she jums ari shanse ..
, 2019-05-18 15:00, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Iesaku sākt sākt jau čīkstēt par briesmīgajiem tiesnešiem 2020.gada PČ. Tev noteikti nepatiks viņu tiesāšana arī nākamgad.
Ko Tu gribi teikt, tiesneši ir labi sagatavojušies?
Tajā pašā KHL, tiesā labāk! Priekš kam tad ir četri tiesneši?
, 2019-05-18 15:00, pirms 6 gadiem
Lamājam tiesnešus bet zaudētās spēlēs pret Šveici 3.periodā SUi 3 noraidījumi, mums neviena. Pret čehiem 3.periodā CZE 2 noraidījumi , mums tikai pašās beigās iedeva 5 minūtes. Tātad 2 zaudējumos par kuriem čīsktam 3 .periodā Latvijai nav iedots neviens 2 minūšu noraidījums un turpinām lamāt tiesnešus. Čehu spēlētāji un līdzjutēji bija nepamierināti ar tiesāšanu pret Latviju. Būtu zaipis čehs vai šveicietis arī čīkstētu ka tiesā par sliktu.
, 2019-05-18 15:00, pirms 6 gadiem
edgarjans rakstīja: Viss notiek taa,Latvija saak labi,tiesnes salauz speeli,un tad,sak,nu labi she jums ari shanse ..
šoreiz neko nesalauza. nedeva mums iespēju salauzt spēli. pret čehiem spēlē pie 2-0 iedodod izzīstu 5+20 gan salauza.
, 2019-05-18 15:01, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: NHL arī ir teisnešu kļūdas. Nupat viena komanda nopelnīja PO 5 minūšu mazākumu ielaida laikam 4 (!!!) vārtus un pēs spēles atzina ka 5 minūtes nebija jādod. Cik skatos NHL tur tiesneši arī kļūdās un pa daudz. Kopumā NHL tiesnešu klase izskatās ka ir augstāka. Starp citu arī PČ tiesā Ziemeļamerikas tiesneši un mūsu spēli pret SUI arī tiesāja.
https://www.youtube.com/watch?v=dwtsmGktwFA
Pareizi jau Brože twitteri raksta - ja amerikānis ir PČ, tad mājās viņš ir nekas. Nu tas par tiesnešiem.
, 2019-05-18 15:01, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Iesaku sākt sākt jau čīkstēt par briesmīgajiem tiesnešiem 2020.gada PČ. Tev noteikti nepatiks viņu tiesāšana arī nākamgad.
Kas jums ir par problēmu ar to "čīkstēšanu", tiesnešu advokāti galvās izdrāztie? Tad, kad kāds norāda uz konkrētu tiesnešu nekorektu tiesāšanu, tad tā ir čīkstēšana? Tad tā jūsu aizstāvēšana ir vemšana. Varbūt pietiek vemt par tiesnešu godīgumu?
, 2019-05-18 15:01, pirms 6 gadiem
Agris 77 rakstīja: Skatos krievu kanālā. Ja parasti mēs viņus apsūdzam neobjektivitātē, tad šoreiz pat komentētāji un studija atzīst tiesnešu kļūdas.
Vairāk kā 10 gadus ir skaidri redzams, ka PČ tiesā tiesneši, kuri netiek līdzi tam hokejam, kurš tiek spēlēts turnīrā - ne pēc ātrumiem, ne spēles izpratnes ne personiskajām īpašībām. Kamēr to pūzni nepatīrīs ar visiem fāzeļiem, tā tas turpināsies. Un šis aspekts vairāk PČ velk uz sētas turnīra statusu, kā atbraukusie vai neatbraukušie NHL spēlētāji.
, 2019-05-18 15:02, pirms 6 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko Tu gribi teikt, tiesneši ir labi sagatavojušies?
Tajā pašā KHL, tiesā labāk! Priekš kam tad ir četri tiesneši?
Tiesneši PČ manuprāt tiesā ļoti slikti bet ne tendenciozi kādam par labu vai sliktu. Ļoti atšķiras tiesāšanas manieres, traktējumi, ir epizodes par ko stabili jādod 2 minūtes, bet nedod.
, 2019-05-18 15:03, pirms 6 gadiem
PČ šogad ir 3 ļoti vājas komandas - briti, itāļi un tiesneši.
, 2019-05-18 15:03, pirms 6 gadiem
Cibuļskis sāk lēnām uzķert PČ2018 fīlingu?
, 2019-05-18 15:03, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: PČ šogad ir 3 ļoti vājas komandas - briti, itāļi un tiesneši.
Kāpēc tikai šogad?
, 2019-05-18 15:03, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: aizver tak pāksti čekas kuce! čīkkst jau tādi mīzaļi kā tu. es vienreiz pateicu un viss!
Fuņa ar Ivaru jau atklāti troļļo, jo garāks palags fuņam kājas, jo lielāka šim gribēšana uz konfliktu. Kkas te labi pateica, ka šiem abiem ir konkrēta novirzīte uz interneta ekscibionismu un tam sekojošo sabiedrības nosodījumu. Mazohisms mūsdienās izpaužas dažādos veidos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-05-18 15:06, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Kāpēc tikai šogad?
Tiesneši citus gadus PČ bija vāji vai vidēji, šogad ļoti vāji. Kādēļ - nav jautājums man.
, 2019-05-18 15:07, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Fuņa ar Ivaru jau atklāti troļļo, jo garāks palags fuņam kājas, jo lielāka šim gribēšana uz konfliktu. Kkas te labi pateica, ka šiem abiem ir konkrēta novirzīte uz interneta ekscibionismu un tam sekojošo sabiedrības nosodījumu. Mazohisms mūsdienās izpaužas dažādos veidos.
Re cik precīza diagnoze. Gluži kā psihologa maģistra darbu raksti.
, 2019-05-18 15:08, pirms 6 gadiem
Tiesnesi ir uzpirkti,ka jus nesaprotat!
, 2019-05-18 15:08, pirms 6 gadiem
Dotu labākā spēlētāja balvu Indrašim. Vienīgais, kurš šodien nerespektē RU izlasi.
, 2019-05-18 15:11, pirms 6 gadiem
klupinasana!!!
, 2019-05-18 15:11, pirms 6 gadiem
Ovečkinam un 2min ir jēdzieni/vārdi, kas kombinācijā netiek lietoti IIHF tiesnešu kontekstā.
, 2019-05-18 15:14, pirms 6 gadiem
Nebūtu briesmīgie tiesneši , mēs šo spēli uzvarētu.
, 2019-05-18 15:15, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Lamājam tiesnešus bet zaudētās spēlēs pret Šveici 3.periodā SUi 3 noraidījumi, mums neviena. Pret čehiem 3.periodā CZE 2 noraidījumi , mums tikai pašās beigās iedeva 5 minūtes. Tātad 2 zaudējumos par kuriem čīsktam 3 .periodā Latvijai nav iedots neviens 2 minūšu noraidījums un turpinām lamāt tiesnešus. Čehu spēlētāji un līdzjutēji bija nepamierināti ar tiesāšanu pret Latviju. Būtu zaipis čehs vai šveicietis arī čīkstētu ka tiesā par sliktu.
Tu pats sajēdz ko raksti? Bez tam, galvenā problēma ar tiesnešiem nav par to, ko iedot, bet par to, cik uzkrītoši tiek pievērsta acis uz pretinieku darbībām, kamēr mums iedod kur var, un kur nevar iedot.
Salīdzināt minūšu skaitu trešajā periodā, neņemot vērā situāciju - marazms.. Paņem noskaties Čehu spēli, tad šo, un saskaitīt cik strīdīgi noraidījumi (vai neeksistējošu) iedoti mums, tad pieskaiti tos, kurus vajadzēja piešķirt pretiniekiem, bet neiedeva..Tad to pašu izdari ar pretiniekiem. Tā attiecība varētu būt ļoti jūtama.
, 2019-05-18 15:15, pirms 6 gadiem
labi spelejam
, 2019-05-18 15:16, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Fuņa ar Ivaru jau atklāti troļļo, jo garāks palags fuņam kājas, jo lielāka šim gribēšana uz konfliktu. Kkas te labi pateica, ka šiem abiem ir konkrēta novirzīte uz interneta ekscibionismu un tam sekojošo sabiedrības nosodījumu. Mazohisms mūsdienās izpaužas dažādos veidos.
skaidrs ir viens. abiem "brīnumbērniem" nepatīk, ka Latvijas izlase jau 3 čempi pēc kārtas spēlē hokeju nevis atbraukusi atsist numuru uz PČ nolejot grandiem un izmokot uzvaru pret kādu "autsaideru"! visu cieņu par to izlasei Hārtlija vadībā!
abi pat pamanās notirst izlasi spēlēs kuras uzvaram!
, 2019-05-18 15:17, pirms 6 gadiem
Vispār, rādās teorija. Par cik IIHF normālus tienešus neņem, bet gan velk no dažādiem sētas turnīriem - tad iespējams, visā tiesāšanā zvaigznēm par labu izskaidrojama ar to, ka tiesneši īsti noteikumus nepārzin, rezultātā paļaujas, ka zvaigznes zin labāk - ja reiz tādi profesionāļi tā spēlē, tā drīkst..
, 2019-05-18 15:19, pirms 6 gadiem
Izskatās ka krievi vakar svinējuši, mūsējie pat tādiem nespēj izrādīt pretestību. Ja krievi nedzers, tad zelts būs.
, 2019-05-18 15:20, pirms 6 gadiem
Kā jau teicu, tas kuram vairāk mazākumu 2. Periodā tas arī zaudēs
, 2019-05-18 15:21, pirms 6 gadiem
jumis_zalktis_4754492601 rakstīja: Izskatās ka krievi vakar svinējuši, mūsējie pat tādiem nespēj izrādīt pretestību. Ja krievi nedzers, tad zelts būs.
nevis vakar, bet aizvakar!
, 2019-05-18 15:21, pirms 6 gadiem
Tālais solińš nāk par sliktu tam kurš aizstāvas 2.periodā
, 2019-05-18 15:22, pirms 6 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Tālais solińš nāk par sliktu tam kurš aizstāvas 2.periodā
tāpēc jau nedeva 5 min Latvijai, jo zināja, ka varam lauzt spēli. pret mums gan viegli iedeva čehiem 5 min. lauzt!
, 2019-05-18 15:30, pirms 6 gadiem
WreckLV rakstīja: Tu pats sajēdz ko raksti? Bez tam, galvenā problēma ar tiesnešiem nav par to, ko iedot, bet par to, cik uzkrītoši tiek pievērsta acis uz pretinieku darbībām, kamēr mums iedod kur var, un kur nevar iedot.
Salīdzināt minūšu skaitu trešajā periodā, neņemot vērā situāciju - marazms.. Paņem noskaties Čehu spēli, tad šo, un saskaitīt cik strīdīgi noraidījumi (vai neeksistējošu) iedoti mums, tad pieskaiti tos, kurus vajadzēja piešķirt pretiniekiem, bet neiedeva..Tad to pašu izdari ar pretiniekiem. Tā attiecība varētu būt ļoti jūtama.
Mēs skatāmies ar Latvijas fanu acīm. Skatoties ar čehu fanu acīm aina būs pretēja.
, 2019-05-18 15:31, pirms 6 gadiem
Šitos p!darus jāpārsūdz, nahui tos mēslus j*banos utainos ..
, 2019-05-18 15:32, pirms 6 gadiem
Prieks vismaz ka nav sagrāve un pat ka iet uzbrukumā un ir bīstami momenti vēl arī Latvijai ! Kopumā rezultāts un skats būs patīkamāks nekā pēc spēles ar čehiem
, 2019-05-18 15:32, pirms 6 gadiem
edgarjans rakstīja: labi spelejam
drizaak krievi slikti spele,šādi krievi bija jaņem,vnk paši nenoticeja
, 2019-05-18 15:33, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: skaidrs ir viens. abiem "brīnumbērniem" nepatīk, ka Latvijas izlase jau 3 čempi pēc kārtas spēlē hokeju nevis atbraukusi atsist numuru uz PČ nolejot grandiem un izmokot uzvaru pret kādu "autsaideru"! visu cieņu par to izlasei Hārtlija vadībā!
abi pat pamanās notirst izlasi spēlēs kuras uzvaram!
Tu pats saproti ko samurgoji. Esmu ļoti priecīgs par mūsu izlases spēli pēdējos PČ. Arī šogad nebijām tālu no reālas tikšanas 1/4 finālā. Atslēgas spēle bija ar SUI. Šis tavs komentārs parāda cik maz tu sajēdz ko citi raksta un domā.
, 2019-05-18 15:34, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: skaidrs ir viens. abiem "brīnumbērniem" nepatīk, ka Latvijas izlase jau 3 čempi pēc kārtas spēlē hokeju nevis atbraukusi atsist numuru uz PČ nolejot grandiem un izmokot uzvaru pret kādu "autsaideru"! visu cieņu par to izlasei Hārtlija vadībā!
abi pat pamanās notirst izlasi spēlēs kuras uzvaram!
Piekrītu jo neskatoties uz robiem sastāvā spēle izlasei ir ļoti laba un prieks skatīties.
, 2019-05-18 15:34, pirms 6 gadiem
nu nafig bij jātēlo kaut kāda glābšanās un jāastāj tukša kaste !? Vai tiešām ar 1:3 mierīgi līdz beigām nevarēja nospēlēt ???
, 2019-05-18 15:34, pirms 6 gadiem
Hārtlija smaids izteica visu, ko viņš domā par tiesnešiem..
, 2019-05-18 15:35, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Piekrītu jo neskatoties uz robiem sastāvā spēle izlasei ir ļoti laba un prieks skatīties.
Piekrītu
, 2019-05-18 15:35, pirms 6 gadiem
nu protams ka mums klupinasana,kad darzinju kjekse tad neko
, 2019-05-18 15:58, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Lamājam tiesnešus bet zaudētās spēlēs pret Šveici 3.periodā SUi 3 noraidījumi, mums neviena. Pret čehiem 3.periodā CZE 2 noraidījumi , mums tikai pašās beigās iedeva 5 minūtes. Tātad 2 zaudējumos par kuriem čīsktam 3 .periodā Latvijai nav iedots neviens 2 minūšu noraidījums un turpinām lamāt tiesnešus. Čehu spēlētāji un līdzjutēji bija nepamierināti ar tiesāšanu pret Latviju. Būtu zaipis čehs vai šveicietis arī čīkstētu ka tiesā par sliktu.
Tak apskaties beidzot spēli, nevis tikai propogandē par savu RD.
Pirms tam biju tolerants pret tevi, nelikies trollis, bet cilvēks ar savu redzējumu(kaut gan grūti pateikt).
Tagad redzu - kad vainu pilnīgs cietpauris vai arī vnk negribi redzēt patiesību.
Pret Šveici -manuprāt bija normāla tiesāšana.
Un nevajaga skaitīt vairākumus, sports nav matemātika, tev jau ar savu RD propogandēšanu vajadzētu to saprast.
Kā var neredzēt kad neiedod 2vus 100% 5min noraidījumus vakar, 1-2 šodien. +vairākus 2min (jā mūsējos ar pažēloja, bet starpība bija 20-30% mums; 70% čehiem ; pret krieviem bija +- līdzīgi, ja neskaita to 5min neiedošanu)

Bet puiši malači, spēles sākums vienmēr labs, tik turpinājums = nogurums un vai tiesnešu nekompetence nolaiž rokas.
žēl, tiešām negribas skatīties tādu spēli, lai arī mūsējie labi spēle..ehh interesanti vai Hārtlijs izdomās kko lietderīgu pret ''tiesnešu aklumu par noraidījumiem kas tiek izdarīti pret mūsu spēlētājiem".. diezvai.
ps. es arī atbalstītu ja komanda vnk aizietu prom uz ģērbtuvēm pēc tam kad iedeva Dārziņam 5+20
bet nu ihf gnj atņemtu puntkus, lai citi nedarītu tā...
ehh tāds niknums!