Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Karsums un M. Rēdlihs pievienojušies Latvijas izlases treniņiem

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Karsums un M. Rēdlihs pievienojušies Latvijas izlases treniņiem
Mārtiņš Karsums
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Uzbrucēji Mārtiņš Karsums un Miķelis Rēdlihs ar šo nedēļu ir uzsākuši treniņus kopā ar Latvijas hokeja izlasi, kas pašlaik gatavojas kārtējam pasaules čempionātam, noskaidroja aģentūra LETA. Abi hokejisti valstsvienībai pievienojās pirmdien, bet otrdien Karsums aizvadīja treniņu zālē, kamēr Rēdlihs bija uz ledus.

Tāpat vismaz šobrīd nav plānots, ka šajā pavasarī uz Latvijas izlases treniņiem varētu tikt aicināts pieredzējušais aizsargs Oskars Bārtulis, kurš nupat tika atbrīvots no Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Ufas "Salavat Yulaev". Pirmdien no valstsvienības tika atskaitīts 18 gadus vecais uzbrucējs Ralfs Vjaters, kurš šo sezonu pavadīja Krievijas Jaunatnes hokeja līgas (MHL) komandā "Rīga".

Pašlaik 32 gadus vecais Karsums šosezon Maskavas "Dynamo" rindās KHL regulārajā čempionātā 34 mačos atzīmējās ar trim vārtiem un 12 rezultatīvām piespēlēm, kamēr komanda Gagarina kausa izcīņā neiekļuva. Līdzīgs liktenis piemeklēja Rīgas "Dinamo", kuras sastāvā 33 gadus vecais Rēdlihs 44 mačos izcēlās ar 11 vārtiem un 11 rezultatīvām piespēlēm, būdams vienības otrais rezultatīvākais hokejists.

Veselības problēmu dēļ izlasē šajā pavasarī nebūs iepriekšējo trīs gadu komandas kapteiņa Kaspara Daugaviņa, kuram veikta rokas operācija. Tāpat komandas sastāvā nebūs uzbrucēju Laura Dārziņa un Jāņa Sprukta, kuriem arī nepieciešams savest kārtībā veselību. Zem jautājuma zīmes ir arī aizsarga Artūra Kuldas un vārtsarga Jāņa Kalniņa dalība pasaules meistarsacīkstēs.

Pirmos pārbaudes mačus, gatavojoties pasaules čempionātam Dānijā, Latvijas izlase aizvadīs piektdien un sestdien viesos pret Norvēģiju, bet kopā līdz pasaules čempionātam paredzētas deviņas pārbaudes spēles. Mājās pirmās spēles tiks aizvadītas 11. un 12. aprīlī pret Somiju, tad 20. un 21. aprīlī sekos divas cīņas viesos pret Slovākiju, kamēr 27. un 28. aprīlī Rīgā viesosies Šveices izlase. Savukārt gatavošanās tiks noslēgta ar spēli 1. maijā Rīgā pret spēcīgo Kanādas izlasi.

Pasaules čempionāts 4. maijā sāksies Dānijas pilsētās Herningā un Kopenhāgenā. Latvijas izlase Herningā spēlēs vienā grupā ar Kanādu, Somiju, ASV, Vāciju, Norvēģiju, Dāniju un Dienvidkoreju. Četras labākās komandas tiks ceturtdaļfinālā.

Izmantotie resursi:
LETA

1 2 42 komentāri
Slēpts komentārs: elninjo2

 +11 [+] [-]

, 2018-04-03 14:43, pirms 7 gadiem
elninjo2 rakstīja: Bārtuli gan vajadzēja aicināt, lai tad arī pats atsaka izlasei. Te tāda auklēšanās sanāk.
tieši otrādi, lai pats piesakās, ja gatavs spēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2018-04-03 14:45, pirms 7 gadiem
a kad Punnenovs pievienosies?

Kā saprotu, no vārtsargiem šobrīd nometnē ir tikai Ernests un Čalpa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-03 14:58, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: tieši otrādi, lai pats piesakās, ja gatavs spēlēt.
Tā tik Koba varētu izdarīt

  +1 [+] [-]

, 2018-04-03 15:00, pirms 7 gadiem
elninjo2 rakstīja: Bārtuli gan vajadzēja aicināt, lai tad arī pats atsaka izlasei. Te tāda auklēšanās sanāk.
Es domāju, ka par Bārtuli jau labu laiku viss skaidrs.
Gan jau atteikuma iemesls būs veselība.

P.s. Vai ir kāds info par 1. Maija spēli ar Kanādu? Kad biļetes tirgos utt.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-03 15:01, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: a kad Punnenovs pievienosies?

Kā saprotu, no vārtsargiem šobrīd nometnē ir tikai Ernests un Čalpa...
Ar vārtsargiem šobrīd ir sūdīgi...lai neteiktu vairāk.
p.s. raksta , ka būs Punnenovs šonedēļ, ka trauma nav nopietna un izārstēta...bet nu jau nedēļu atpakaļ rakstīja, ka būs. Bet nav.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-03 15:03, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: a kad Punnenovs pievienosies?

Kā saprotu, no vārtsargiem šobrīd nometnē ir tikai Ernests un Čalpa...
Jau vakar Punnenovs, tāpat kā M.Rēdlihs, bija uz ledus. Par šodienu gan nezinu (vakar treniņu vēroju klātienē).

  +2 [+] [-]

, 2018-04-03 15:07, pirms 7 gadiem
KKruminsLV rakstīja: Jau vakar Punnenovs, tāpat kā M.Rēdlihs, bija uz ledus. Par šodienu gan nezinu (vakar treniņu vēroju klātienē).
Paldies.
diemžēl LHF preses dienests strādā tik štruntīgi, ka šobrīd nav īsti skaidrs, kurš ir nometnē un kurš nav...

  -2 [+] [-]

, 2018-04-03 15:17, pirms 7 gadiem
Cerams kāds no Pārdaugavas tiks uz čempi

  +7 [+] [-]

, 2018-04-03 15:24, pirms 7 gadiem
elninjo2 rakstīja: Bārtuli gan vajadzēja aicināt, lai tad arī pats atsaka izlasei. Te tāda auklēšanās sanāk.
Auklēšanās? Bārtulis tak atbrauca itkā uz izlasi, bet nespēlēja tajā. Cik saprotu dēļ tā ir bijusi salekšanās ar Hartliju, vai ja ne salekšanās, tad Hartlijs ir pateicis ko domā un tas nav bijis nekas labs. Droši vien tāpēc tas tik drosmīgi brūķēja muti televīzijā par Hartlija darbu, jo zināja ka viņu pat nesauks.

  +4 [+] [-]

, 2018-04-03 16:00, pirms 7 gadiem
Tas tikai parāda Bartuļa dabu, met pie malas savas nesaprašanās ar treneri, ne jau viņu Tu pārstāvi, bet savu valsti

  +4 [+] [-]

, 2018-04-03 16:02, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Auklēšanās? Bārtulis tak atbrauca itkā uz izlasi, bet nespēlēja tajā. Cik saprotu dēļ tā ir bijusi salekšanās ar Hartliju, vai ja ne salekšanās, tad Hartlijs ir pateicis ko domā un tas nav bijis nekas labs. Droši vien tāpēc tas tik drosmīgi brūķēja muti televīzijā par Hartlija darbu, jo zināja ka viņu pat nesauks.
Piekrītu tev. Bārtulis jau mums "megastārs", kuram redz treneris par daudz runā un par daudz treniņos jāstrādā.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-03 16:12, pirms 7 gadiem
zerishR rakstīja: Tas tikai parāda Bartuļa dabu, met pie malas savas nesaprašanās ar treneri, ne jau viņu Tu pārstāvi, bet savu valsti
Viņš jau paspējis atteikt 4-5 treneriem.Izskatās ,ka vairāk viņš nesaprotas ar PČ.Vienīgais solīdi būtu ,ja viņš savu lēmumu paziņotu laicīgi.Beidzoties klubu sezonai spēlētājs tak praktiski uzreiz pieņem lēmumu par izlasi tikai daļa velk garumā to paziņot.

     [+] [-]

, 2018-04-03 16:14, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Paldies.
diemžēl LHF preses dienests strādā tik štruntīgi, ka šobrīd nav īsti skaidrs, kurš ir nometnē un kurš nav...
Kāda jēga no tā, ka viņi to katru dienu publicētu? Priekš kam? Ko tieši tas dos? Var būt daudz un dažādu iemeslu, kāpēc vienu dienu kāds ir un kāda cita nav.
Ja kāds ir tik liels interesents un fans, ka nevar bez tā dzīvot, tad var aizbraukt pats uz halli un apskatīties. Vai arī kāds apskatnieks to var darīt, ja vēlas par šo tēmu kaut ko publicēt.

Kopējai publicitātei pilnīgi pietiks ar to, ka paziņos sastāvu katrai pārbaudes spēlei.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-03 16:14, pirms 7 gadiem
holts2 rakstīja: Cerams kāds no Pārdaugavas tiks uz čempi
Tad tev jācer ,ka Rubīnu uzaicinās jo viņš Pārdaugavas audzēknis gan jau vēl kāds no kandidātiem tāds ir.

     [+] [-]

, 2018-04-03 16:18, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Kāda jēga no tā, ka viņi to katru dienu publicētu? Priekš kam? Ko tieši tas dos? Ja kāds ir tik liels interesents un fans, ka nevar bez tā dzīvot, tad var aizbraukt pats uz halli un apskatīties. Vai arī kāds apskatnieks to var darīt, ja vēlas par šo tēmu kaut ko publicēt.

Kopējai publicitātei pilnīgi pietiks ar to, ka paziņos sastāvu katrai pārbaudes spēlei.
Lipmana laikā bija pieņemts publicēt paplašināto kandidātu sastāvu un arī nenosauktie kuri ieradās paši prom netika dzīti.Varbūt arī šogad bija tāds saraksts ,bet es to redzējis neesmu.

     [+] [-]

, 2018-04-03 16:21, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Lipmana laikā bija pieņemts publicēt paplašināto kandidātu sastāvu un arī nenosauktie kuri ieradās paši prom netika dzīti.Varbūt arī šogad bija tāds saraksts ,bet es to redzējis neesmu.
Ir trīs saraksti exel formātā, Koziolam uz galda. Kā saka mūsu draugs zzk - ja Tev baigi interesē, brauc un apskaties tos sarakstus pats! Ka tiec ekseļa kabinetā

     [+] [-]

, 2018-04-03 16:22, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Lipmana laikā bija pieņemts publicēt paplašināto kandidātu sastāvu un arī nenosauktie kuri ieradās paši prom netika dzīti.Varbūt arī šogad bija tāds saraksts ,bet es to redzējis neesmu.
Tādu "paplašināto sarakstu" katrs, kurš kaut cik interesējas par šo sporta veidu, var uzcept pats. Nav taču tā, ka pēkšņi uzrastos kādi baigi nezināmie kadri, visi taču ir zināmi.
Ja paskatās vēsturē, tad skaidrs, ka no tādu sarakstu publicēšanas nav nekādas jēgas, jo ļoti bieži taču ir bijis tā, ka parādās arī citi kadri, un tad nu sākās ņemšanās un spriedelēšana, kāpēc tā un ne šitā. Kam tas vajadzīgs?

     [+] [-]

, 2018-04-03 16:24, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Kāda jēga no tā, ka viņi to katru dienu publicētu? Priekš kam? Ko tieši tas dos? Var būt daudz un dažādu iemeslu, kāpēc vienu dienu kāds ir un kāda cita nav.
Ja kāds ir tik liels interesents un fans, ka nevar bez tā dzīvot, tad var aizbraukt pats uz halli un apskatīties. Vai arī kāds apskatnieks to var darīt, ja vēlas par šo tēmu kaut ko publicēt.

Kopējai publicitātei pilnīgi pietiks ar to, ka paziņos sastāvu katrai pārbaudes spēlei.
katru dienu! viņi jau tik vienreiz (pirms vairākām nedēļām!) to publicēja... pat Lipmana laikos informācijas bij vairāk...

     [+] [-]

, 2018-04-03 16:26, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: katru dienu! viņi jau tik vienreiz (pirms vairākām nedēļām!) to publicēja... pat Lipmana laikos informācijas bij vairāk...
Bet kam tad vajag to informāciju?
Tie, kuri ir iesaistīti, to saņem.
Publicitātei pietiek ar informāciju par nosacītajām "zvaigznēm" un pārbaudes spēļu sastāviem.
Nometnes sastāvs var būt mainīgs visdažādāko iemeslu dēļ.

     [+] [-]

, 2018-04-03 16:26, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Tādu "paplašināto sarakstu" katrs, kurš kaut cik interesējas par šo sporta veidu, var uzcept pats. Nav taču tā, ka pēkšņi uzrastos kādi baigi nezināmie kadri, visi taču ir zināmi.
Ja paskatās vēsturē, tad skaidrs, ka no tādu sarakstu publicēšanas nav nekādas jēgas, jo ļoti bieži taču ir bijis tā, ka parādās arī citi kadri, un tad nu sākās ņemšanās un spriedelēšana, kāpēc tā un ne šitā. Kam tas vajadzīgs?
štrunts par "paplašinātajiem" sarakstiem - runa ir par aktuālo sarakstu... savādāk sanāk, ka Kozilam atkal nāksies ar seju peļķē krist. Iepriekš paziņoja, ka neviens nav atteicis - tagad izrādās, ka atteikumu ir ne mazāk kā agrākos gados...

     [+] [-]

, 2018-04-03 16:28, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: štrunts par "paplašinātajiem" sarakstiem - runa ir par aktuālo sarakstu... savādāk sanāk, ka Kozilam atkal nāksies ar seju peļķē krist. Iepriekš paziņoja, ka neviens nav atteicis - tagad izrādās, ka atteikumu ir ne mazāk kā agrākos gados...
Tas ir ļoti konkrēts piemērs, kāpēc vispār neko nevajag teikt par šādām tēmām. Ja atsaka kāds reāls kandidāts, tad arī komentē.

     [+] [-]

, 2018-04-03 16:29, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Tādu "paplašināto sarakstu" katrs, kurš kaut cik interesējas par šo sporta veidu, var uzcept pats. Nav taču tā, ka pēkšņi uzrastos kādi baigi nezināmie kadri, visi taču ir zināmi.
Ja paskatās vēsturē, tad skaidrs, ka no tādu sarakstu publicēšanas nav nekādas jēgas, jo ļoti bieži taču ir bijis tā, ka parādās arī citi kadri, un tad nu sākās ņemšanās un spriedelēšana, kāpēc tā un ne šitā. Kam tas vajadzīgs?
Pa lielam jēgas nav ,bet apspriesti tie parasti SC tika plaši.Labi atceros senu interviju ar Beresņevu 90 gadu sākumā.Kurā viņš teica ,ka viņam kā spēlētājam bijis patīkami ieraudzīt savu uzvārdu kandidātu sarakstā.Lai gan tolaik jau viņš praktiski karjeru esot bijis beidzis un izlasē nespētu iekļūt ,bet pats fakts bijis patīkams.

     [+] [-]

, 2018-04-03 16:29, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Tādu "paplašināto sarakstu" katrs, kurš kaut cik interesējas par šo sporta veidu, var uzcept pats. Nav taču tā, ka pēkšņi uzrastos kādi baigi nezināmie kadri, visi taču ir zināmi.
Ja paskatās vēsturē, tad skaidrs, ka no tādu sarakstu publicēšanas nav nekādas jēgas, jo ļoti bieži taču ir bijis tā, ka parādās arī citi kadri, un tad nu sākās ņemšanās un spriedelēšana, kāpēc tā un ne šitā. Kam tas vajadzīgs?
Pa lielam jēgas nav ,bet apspriesti tie parasti SC tika plaši.Labi atceros senu interviju ar Beresņevu 90 gadu sākumā.Kurā viņš teica ,ka viņam kā spēlētājam bijis patīkami ieraudzīt savu uzvārdu kandidātu sarakstā.Lai gan tolaik jau viņš praktiski karjeru esot bijis beidzis un izlasē nespētu iekļūt ,bet pats fakts bijis patīkams.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-03 16:32, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Bet kam tad vajag to informāciju?
Tie, kuri ir iesaistīti, to saņem.
Publicitātei pietiek ar informāciju par nosacītajām "zvaigznēm" un pārbaudes spēļu sastāviem.
kam vajag? Pašiem LHF! Ja jau reiz rīko pārbaudes spēles Arēnā un tirgo biļetes, tad tās arī jāpārdod! Ar Tavu piedāvāto "publicitātes komunikācijas" variantu, vairāk biļešu kā iepriekšējos gados nepārdos... Ar potenciālo Arēnas apmeklētāju ir jāstrādā!
citādi būs kā ar U18 - vakar Arēnā vējš svilpoja! Nu nepārdos viņi tūkštošiem biļešu ar pliku Kreipāna monotonā balsī ierunātu reklāmeli radio SWH! Jau reiz minēju - būtu interesanti aptaujāt skolniekus Arēnai salīdzinoši tuvākajas skolās (skolnieki varētu būt viena no galvenajām pasākuma mērķa grupām), cik no viņiem vispār zina par šo pasākumu.

     [+] [-]

, 2018-04-03 16:36, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: kam vajag? Pašiem LHF! Ja jau reiz rīko pārbaudes spēles Arēnā un tirgo biļetes, tad tās arī jāpārdod! Ar Tavu piedāvāto "publicitātes komunikācijas" variantu, vairāk biļešu kā iepriekšējos gados nepārdos... Ar potenciālo Arēnas apmeklētāju ir jāstrādā!
citādi būs kā ar U18 - vakar Arēnā vējš svilpoja! Nu nepārdos viņi tūkštošiem biļešu ar pliku Kreipāna monotonā balsī ierunātu reklāmeli radio SWH! Jau reiz minēju - būtu interesanti aptaujāt skolniekus Arēnai salīdzinoši tuvākajas skolās (skolnieki varētu būt viena no galvenajām pasākuma mērķa grupām), cik no viņiem vispār zina par šo pasākumu.
Jura kantoris uz dinamo spēlēm novadu skolās biļetes uzsauca aktīvi,ko tad viesturiņš to pašu uz izlases spēlēm nespēj.

     [+] [-]

, 2018-04-03 16:47, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: kam vajag? Pašiem LHF! Ja jau reiz rīko pārbaudes spēles Arēnā un tirgo biļetes, tad tās arī jāpārdod! Ar Tavu piedāvāto "publicitātes komunikācijas" variantu, vairāk biļešu kā iepriekšējos gados nepārdos... Ar potenciālo Arēnas apmeklētāju ir jāstrādā!
citādi būs kā ar U18 - vakar Arēnā vējš svilpoja! Nu nepārdos viņi tūkštošiem biļešu ar pliku Kreipāna monotonā balsī ierunātu reklāmeli radio SWH! Jau reiz minēju - būtu interesanti aptaujāt skolniekus Arēnai salīdzinoši tuvākajas skolās (skolnieki varētu būt viena no galvenajām pasākuma mērķa grupām), cik no viņiem vispār zina par šo pasākumu.
Tu tiešām domā, ka apmeklētāju skaits mainīsies no tā, ka viņi zinās, ka šodien nometnē bija vai nebija spēlētājs X? Nopietni?

Iespējams, minimāli mainīsies no tā, būs vai nebūs Karsums sastāvā uz pārbaudes spēli - tam vēl varētu piekrist.
Lielākā daļa taču ir "pavasara fani", kuri pēc uzvārdiem var atpazīt varbūt 10 izlases hokejistus.

     [+] [-]

, 2018-04-03 16:58, pirms 7 gadiem
Daudzie tūkstoši Arēnā būs tikai uz Kanādu.
Kopš 2008. gada publika ir atēdusies hokeju. Līdz tam katra izlases pārbaudes spēle bija notikums, jo īsti nebija citas iespējas redzēt visus savējos.
Tagad vajag kaut ko īpašu, lai savāktu lielu pūli. Pretiniekos SKA ar Znaroku un Kovaļčuku, Torpedo ar Daugaviņu vai Kanādu ar savām zvaigznēm. Galu galā, agrāko Vitjaz ar saviem kaušļiem.
Tāpat vien vairs lielais pūlis neatnāks, tie laiki sen ir pagājuši.

     [+] [-]

, 2018-04-03 17:00, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Tu tiešām domā, ka apmeklētāju skaits mainīsies no tā, ka viņi zinās, ka šodien nometnē bija vai nebija spēlētājs X? Nopietni?

Iespējams, minimāli mainīsies no tā, būs vai nebūs Karsums sastāvā uz pārbaudes spēli - tam vēl varētu piekrist.
Lielākā daļa taču ir "pavasara fani", kuri pēc uzvārdiem var atpazīt varbūt 10 izlases hokejistus.
Mainīsies tad, ja REGULĀRI strādās ar auditoriju! Spēlētāji nometnē ir tikai mazs gabaliņš no "komunikācijas puzzles"...
Pavasara faniem ir jārada iespaids, ka nometnē notiek kaut kas kruts, kas noteikti ir jāredz Arēnā.

     [+] [-]

, 2018-04-03 17:03, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Daudzie tūkstoši Arēnā būs tikai uz Kanādu.
Kopš 2008. gada publika ir atēdusies hokeju. Līdz tam katra izlases pārbaudes spēle bija notikums, jo īsti nebija citas iespējas redzēt visus savējos.
Tagad vajag kaut ko īpašu, lai savāktu lielu pūli. Pretiniekos SKA ar Znaroku un Kovaļčuku, Torpedo ar Daugaviņu vai Kanādu ar savām zvaigznēm. Galu galā, agrāko Vitjaz ar saviem kaušļiem.
Tāpat vien vairs lielais pūlis neatnāks, tie laiki sen ir pagājuši.
Nezinu tīši vai netīši, bet Tu nepieminēji pirms gada izpārdoto spēli pret Franciju - Masaļska atvadu spēli. Tur nebija ne SKA, ne Torpedo, ne arī Kanādas - tikai Francija, kura katru otro gadu spēlē pārbaudenes Arēnā.
Tātad, ja strādā - tad arī var savākt vairāk par dienišķajiem 2-3 tūkstošiem skatītāju uz vienu spēli...

  -2 [+] [-]

, 2018-04-03 17:07, pirms 7 gadiem
elninjo2 rakstīja: Bārtuli gan vajadzēja aicināt, lai tad arī pats atsaka izlasei. Te tāda auklēšanās sanāk.
Bārtulis ir aizņemts ar bērnu hokeja attīstību, visu cieņu viņam. Nav jēga malt vienu un to pašu, nu nespēlēs viņš, tā ir viņa izvēle, viss ir o.k.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-03 18:03, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Piekrītu tev. Bārtulis jau mums "megastārs", kuram redz treneris par daudz runā un par daudz treniņos jāstrādā.
Šitie musu balelini ir jadzena,lai kautko izspiestu un to Hartlijs saprot

     [+] [-]

, 2018-04-03 18:18, pirms 7 gadiem
Uzbrukuma virknējumi uz doto brīdi izskatās, ka nebūs sliktāki kā iepriekšējā PČ par aizsardzību gan ir jautājums!?
PČ 2017
1. Bukarts-Džeriņš-Daugaviņš
2. Bukarts.Ri-Sprukts-Indrašis
3.Ķēniņš-Girgensons-Skvorcovs
4.Bičevskis-Bļugers-Meija
Pavlovs,Razgals
pagaidām:
- Sprukts,Daugaviņš +Rēdlihs Karsums Jevpalovs Ābols(Balcers Dzierkals)
Aizsargi
Sotnieks-Kulda
Galviņš-Cibuļskis
Freibergs-Balinskis
Bindulis-Jaks
Te gan vēl nav info...
1 2 42 komentāri