Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3
Autors: Gatis Druvietis

Lipmans: "Hokejs ir mūsu nacionālais sporta veids"

Lipmans: "Hokejs ir mūsu nacionālais sporta veids"
IIHF prezidents Renē Fāzels un LHF prezidens Kirovs Lipmans
Foto: Jānis Pipars / Scanpix

Minskā ceturtdien notika Latvijas un Dānijas prezentācijas, sacenšoties par tiesībām rīkot 2018. gada pasaules hokeja čempionātu. Dānija piedāvā arēnas Kopenhāgenā un Herningā, savukārt Latvija sola divas halles Rīgā. Rīkotājvalsts tiks paziņota jau šodien.

Latvija jau rīkoja pasaules čempionātu pirms astoņiem gadiem. 2018.gada čempionātam tiek piedāvāta "Arēna Rīga" ar 10 300 skatītāju vietām. Tiek plānots celt otru arēnu (8 000 vietas), celtniecību finansēs valsts un pašvaldība, nodošana ekspluatācijā nozīmēta uz 2016.gada decembri. Jaunā arēna atradīsies netālu no galvaspilsētas centra un lidostas, otrpus Daugavai. 2018.gada čempionāts notiks Latvijas valsts dibināšanas 100-gadē.

"2006.gadā mēs pierādījām, ka varam sarīkot pasaules čempionātu. Organizēšana bija lieliska, un mēs guvām lielisku pieredzi. Ar iegūto pieredzi mēs varam sarīkot vēl labāku čempionātu 2018.gadā," prezentācijā teica Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans. "Latvija ir maza valsts ar apmēram diviem miljoniem iedzīvotāju, un gandrīz divi miljoni ir hokeja fani, jo šis ir mūsu nacionālais sporta veids. [Šogad pasaules čempionātā] Baltkrievijā ieradās apmēram 11 000 fanu no Latvijas. Cilvēki ir tik sajūsmināti par mūsu spēli. Rīkot čempionātu mums ir ļoti nozīmīgi. Latvija nekad nav pievīlusi hokeja sabiedrību."

Kopenhāgenas "Royal Arena" šobrīd tiek celta, 12 000 skatītāju ietilpīgā arēna durvis vērs 2016.gada sākumā. Herninga atrodas trīs stundu brauciena attālumā no Kopenhāgenas. Herningas "Jyske Bank Boxen" ir arēna ar 12 000 skatītāju vietām, tā darbojas kopš 2010.gada oktobra, iekrāta vērienīgu pasākumu pieredze. Dānija ir augstākā ranga hokeja valsts, kur līdz šim nekad nav noticis pasaules hokeja čempionāts. 2018.gada čempionāts būtu lielākais sporta pasākums, kas jebkad risinājies Dānijā.

"Mums ir plāns, kā mūsu lielisko sportu virzīt uz priekšu, un šodien varam teikt, ka mēs esam gatavi. Radīsim hokejam jaunas mājas," prezentācijā teica Dānijas Hokeja asociācijas prezidents Bahs Nīlsens.

2018.gada pasaules čempionāta rīkotājvalsts tiks izvēlēta šodien. Jau zināms, ka 2015.gada turnīrs notiks Prāga un Oatravā, 2016.gada čempionāts risināsies Maskavā un Sanktpēterburgā, bet 2017.gada meistarsacīkstes gaidāmas Ķelnē un Parīzē.

Izmantotie resursi:
www.iihfworlds2014.com


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-23 10:39, pirms 11 gadiem
"2006. gadā mēs pierādījām, ka varam sarīkot pasaules čempionātu. Organizēšana bija lieliska, un mēs guvām lielisku pieredzi. Ar iegūto pieredzi mēs varam sarīkot vēl labāku čempionātu 2018. gadā," prezentācijā teica Dānijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans.

Pārlasi rakstus pirms publicē! Nav vienigā pārrakstīšanās, pārējās pats sameklē!
, 2014-05-23 10:42, pirms 11 gadiem
11 000 fani no Latvijasd Minskā ieradās tikai tāpēc ka cenas bija pieņemamas!

Rigas čempionātu piemēram 2006 gadā reti kurš Latvietis varēja apmeklēt! Jā uz LV spelem protams pieprasijums pec biļetēm bija liels bet paŗējās spēlēs bija klusums tribīnēs!

Es personigi saku ka 2006 gada Rigas čempionāts bija vissliktākais ko bija nācies redzēt! Tieši atmosfēras ziņā!

Nav runa protams par LV spēlēm.. kgan tolaiks taurites sita nost skatīšanās prieku!
, 2014-05-23 10:43, pirms 11 gadiem
Kkur lasiju arī ka 2006 gada fināls hokejā bija garlacīgākais fināls IIHF vēsturē! Protams tur nav vainojama LHF, bet tomēr..
Slēpts komentārs: bezbiksis
, 2014-05-23 10:58, pirms 11 gadiem
Cilvēki ir tik sajūsmināti par mūsu spēli

Galvenais neizjaukt tandēmu Zirnis-Kūlens + klāt paņemt trešo. Savādāk tā labā spēle ko rādam var arī ātri pazust pie visādiem krievu un eiropas speciālistiem..
, 2014-05-23 11:04, pirms 11 gadiem
bezbiksis rakstīja: Kas gan žīdam asti cels, ja ne pats! Es nemaz neizteikšos par hokeju kā par populārāko Latvijā, es tikai komentēšu PČ OS gados - pilnīga miskaste, tad jau labāk izlaižam.
tu esi neadekvāts
, 2014-05-23 11:05, pirms 11 gadiem
Ja mēs uzvarēsim, tad tā gaidīšana būs neizturama
, 2014-05-23 11:05, pirms 11 gadiem
bezbiksis rakstīja: Kas gan žīdam asti cels, ja ne pats! Es nemaz neizteikšos par hokeju kā par populārāko Latvijā, es tikai komentēšu PČ OS gados - pilnīga miskaste, tad jau labāk izlaižam.
Neteiktu, ka šī gada čempis ir miskaste - ļoti aizraujošas cīņas, gandrīz visi var uzvarēt visus, tā kā pat ļoti skatāms čempis, intriga par iekļūšanu izslēgšanas spēlēs līdz pēdējam brīdim.
, 2014-05-23 11:17, pirms 11 gadiem
Kad tiks izskatīts LHF iesniegtais protests par LAT - BEL neieskaitītajiem vārtiem? Bija tikai komentārs no IIHF mājas lapas, bet oficiālo nostāju un atzinumu neesmu dzirdējis/redzējis. Tas arī diezgan dīvaini, jo parasti 2 dienu laikā protests tiek izskatīts
, 2014-05-23 11:22, pirms 11 gadiem
stapo rakstīja: Neteiktu, ka šī gada čempis ir miskaste - ļoti aizraujošas cīņas, gandrīz visi var uzvarēt visus, tā kā pat ļoti skatāms čempis, intriga par iekļūšanu izslēgšanas spēlēs līdz pēdējam brīdim.
Ja ASV, CAN un citas valstis atved savus ceturtos sastāvus, tad, protams, mači būs spraigi. Un tā notiek katrā OS gadā.
, 2014-05-23 11:23, pirms 11 gadiem
Lipmana vārdus apstiprina pilnās Latvijas čempionāta tribīnes!
, 2014-05-23 11:24, pirms 11 gadiem
Nacionālā sporta veidā ir vietējais amatieru čempionāts Kira varētu sākt ar čempionāta līmeņa celšanu un tad šādus skaļus saukļus bļaut. Viens Dinamo un pavasrīgie pasaules čempionāti, kuros ir izcīnītas divas septītās vietas. Pat čempionu līgā nav savas komandas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-23 11:32, pirms 11 gadiem
Ja čempis būs Latvijā, ceru, ka Kira parūpēsies arī par PAREIZIEM tiesnešu lēmumiem atbilstošajās situācijās!! tagad tāda prakse...
, 2014-05-23 11:35, pirms 11 gadiem
Salti meli. Ja Kirovs domā ledus hokeju, tad tas ir kanādiešu nacionālais sporta veids. Mēs labākajā gadījum, esam viņu pakaļskrējēji, pie tam, kā rāda sasniegumi (to trūkums), diezgan švakas kvalitātes pakaļskrējēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-23 11:45, pirms 11 gadiem
Kirov, kad bled buus normaals LV chempis??? Esi prezidents vai neesi?
, 2014-05-23 11:47, pirms 11 gadiem
lazyeye rakstīja: Ja čempis būs Latvijā, ceru, ka Kira parūpēsies arī par PAREIZIEM tiesnešu lēmumiem atbilstošajās situācijās!! tagad tāda prakse...
Cik ilgi Kira būs prezidents, tik ilgi Latvijā nebūs normāla hoķa čempja . Lipmans tikai spodrina savas pogas starptautiskā arēnā un dala solījumus . Par vietējo hokeja saimniecību viņam nospļauties
, 2014-05-23 11:48, pirms 11 gadiem
Pēc apraksta, kā neitrāls balsotājs es drīzāk balsi par Dāniju atdotu.
, 2014-05-23 11:48, pirms 11 gadiem
Nacionālais sporta veids, bet lielākā daļa jauniešu iet uz basketu. Bagātie uz hoķi.
, 2014-05-23 11:49, pirms 11 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Salti meli. Ja Kirovs domā ledus hokeju, tad tas ir kanādiešu nacionālais sporta veids. Mēs labākajā gadījum, esam viņu pakaļskrējēji, pie tam, kā rāda sasniegumi (to trūkums), diezgan švakas kvalitātes pakaļskrējēji.
Visos sporta veidos mees esam pakalskreejeji, tikai tie rezultaati hokejaa ir labaaki par visiem futboliem un basketboliem kopaa, tur mees esam ljoti švakas kvalitātes pakaļskrējēji
Slēpts komentārs: Onslovs
, 2014-05-23 11:51, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: Kirov, kad bled buus normaals LV chempis??? Esi prezidents vai neesi?
Kādam jābūt? Liepāja atgriežoties jau.
, 2014-05-23 11:53, pirms 11 gadiem
Onslovs rakstīja: Padomā vēlreiz, vai hokejā ir bijusi kāda medaļa, piemēram. Vai Tu nedomā, varbūt?
A kuriem no tiem 3 sporta veidiem, Latvijas valsts neatkariibas laikaa, ir bijusi kaada medala?
, 2014-05-23 11:53, pirms 11 gadiem
fall in love rakstīja: Kādam jābūt? Liepāja atgriežoties jau.
Daanijas chempis, ideeals piemeers!
, 2014-05-23 11:54, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: A kuriem no tiem 3 sporta veidiem, Latvijas valsts neatkariibas laikaa, ir bijusi kaada medala?
Skaidrs ar Tevi, nu ja seko līdzi tikai hoķim, tad viss skaidrs.

Pirms gada, bija sudrabs, 4. vieta basketā, bet nu lab. Un vēl pirms ~3 gadiem bija bronza.
, 2014-05-23 11:54, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: A kuriem no tiem 3 sporta veidiem, Latvijas valsts neatkariibas laikaa, ir bijusi kaada medala?
Jauniešiem basī ir, man liekas, pat vairākas, ne?
Slēpts komentārs: v5_karstgalvis
, 2014-05-23 11:57, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: Daanijas chempis, ideeals piemeers!
Kas nu viņiem tur ideāls?
, 2014-05-23 11:58, pirms 11 gadiem
Atceros cenas uz biļetēm (:... spekulantus kuri apdegās...!!
, 2014-05-23 11:59, pirms 11 gadiem
fall in love rakstīja: Jauniešiem basī ir, man liekas, pat vairākas, ne?
Manupraat, mees runaajam par nacionaalajam izlasem, nevs U
, 2014-05-23 12:00, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kas nu viņiem tur ideāls?
Ideaals ir piemeers, nevis chempis...
, 2014-05-23 12:02, pirms 11 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: lol kā tad. basketbols vienmēr gājis un ies pa priekšu. šovasar varbūt atkal var gaidīt kādu augstu vietu jauniešu izlasēm. hokejs ir alusvēderu nacionālais sporta veids.
Ja viņš ietu pa priekšu, tad hokeja sadaļā nelīstu visādi Rīgas basketa faneļi un nečīkstētu kā viņiem hokejs nodara pāri.
, 2014-05-23 12:03, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja viņš ietu pa priekšu, tad hokeja sadaļā nelīstu visādi Rīgas basketa faneļi un nečīkstētu kā viņiem hokejs nodara pāri.
ļoti labs arguments...
, 2014-05-23 12:05, pirms 11 gadiem
Kapec uz futbola vai basketbola speleem ljoti daudz liidzjuteeji uz speeli iet ar hokeja krekliem?Hmm...
, 2014-05-23 12:05, pirms 11 gadiem
The 2018 IIHF Ice Hockey World Championship will be hosted by... Denmark! 95 votes. Latvia got 12

pārliecinošs un pelnīts zaudējums Dānijas kandidatūrai!
, 2014-05-23 12:06, pirms 11 gadiem
Nu,paskatoties uz mūsu hokeja infrastruktūru un sakārtotību,to gan nevarētu pateikt. Kā jau kāds minēja,ja cenas būs augstas,tad nekas labs tur nebūs,pietam ir vajadzīga otra arēna,tādā gadījumā.
, 2014-05-23 12:07, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: The 2018 IIHF Ice Hockey World Championship will be hosted by... Denmark! 95 votes. Latvia got 12

pārliecinošs un pelnīts zaudējums Dānijas kandidatūrai!
Tas gan,lai vispirms ievieš kārtību un tad domā par tāda mēroga turnīru rīkošanu.
, 2014-05-23 12:09, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: Kapec uz futbola vai basketbola speleem ljoti daudz liidzjuteeji uz speeli iet ar hokeja krekliem?Hmm...
Spēcīgs arguments, tad es varu pajautāt, kāpēc tur lielāka daļa no hokeja faniem nemaz nav spēlējuši hokeju vispār. Ne junioru līmenī, pat nerunājot par puspro līmeni.

Tad kad būs ledus halles katrā LV pilsētā, tad Lipmans varēs runāt, ka hokejs varbūt ir nac sporta veids.
, 2014-05-23 12:11, pirms 11 gadiem
bezbiksis rakstīja: Ja ASV, CAN un citas valstis atved savus ceturtos sastāvus, tad, protams, mači būs spraigi. Un tā notiek katrā OS gadā.
Tās ir vinu problemas !!!
, 2014-05-23 12:13, pirms 11 gadiem
, 2014-05-23 12:14, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: Visos sporta veidos mees esam pakalskreejeji, tikai tie rezultaati hokejaa ir labaaki par visiem futboliem un basketboliem kopaa, tur mees esam ljoti švakas kvalitātes pakaļskrējēji
Pārējos sporta veidus mēs nesaucam par nacionālajiem un dēļ tiem neejam "sviestā". Bija gan vēl mēģinājumi skeletonu par nacionālo sportu pataisīt, tomēr laikam zaudējums Tretjakovam Soču olimpiādē ir piebremzējis arī šo vājprātu.

Par rezultātiem ledus hokejā. Bija jau te nesen diskusija pie N.Malnača intervijas, kurā viņš pamatoti norādīja, ka 10.vieta pasaulē ledus hokejā ir pielīdzināma 100.vietai futbola reitingā. No savas puses to varu pielīdzināt arī vēl 25.vietai basketbolā un 1.vietai skeletonā.
, 2014-05-23 12:14, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: http://spoki.tvnet.lv/aktuali/Ko-arzemnieki-zina-par-Latviju/391276
i.imgur.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-23 12:32, pirms 11 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Pārējos sporta veidus mēs nesaucam par nacionālajiem un dēļ tiem neejam "sviestā". Bija gan vēl mēģinājumi skeletonu par nacionālo sportu pataisīt, tomēr laikam zaudējums Tretjakovam Soču olimpiādē ir piebremzējis arī šo vājprātu.

Par rezultātiem ledus hokejā. Bija jau te nesen diskusija pie N.Malnača intervijas, kurā viņš pamatoti norādīja, ka 10.vieta pasaulē ledus hokejā ir pielīdzināma 100.vietai futbola reitingā. No savas puses to varu pielīdzināt arī vēl 25.vietai basketbolā un 1.vietai skeletonā.
Bimbi, tikai nevajag – paskatamies labāk uz Eiropa nac. futbola komandu rangu, zem mums rangā ir TIKAI kazahi un pundurvalstis:
Luxembourg, Kazakhstan, Malta, Cyprus, Liechtenstein, Faroe Islands, Andorra , San Marino.
Tavuprāt tas ir labs rādītājs?
, 2014-05-23 12:37, pirms 11 gadiem
Ir mtn būs nr.1
, 2014-05-23 13:02, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Bimbi, tikai nevajag – paskatamies labāk uz Eiropa nac. futbola komandu rangu, zem mums rangā ir TIKAI kazahi un pundurvalstis:
Luxembourg, Kazakhstan, Malta, Cyprus, Liechtenstein, Faroe Islands, Andorra , San Marino.
Tavuprāt tas ir labs rādītājs?
Tev ir izdevīgi piesaukt Eiropas, nevis pasaules rangu, vai ne? Arī ledus hokejā zem mums ir tikai pastarīši, kā arī tās valstis, kas ar hokeju faktiski nenodarbojas.
, 2014-05-23 13:11, pirms 11 gadiem
bildites.lv

Dikti jau gribētos, lai šī būtu patiesība, bet izrādās IIHF oligarham Lipmanam vienkārši ir problēmas izteikties svešvalodās.
, 2014-05-23 13:13, pirms 11 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Pārējos sporta veidus mēs nesaucam par nacionālajiem un dēļ tiem neejam "sviestā". Bija gan vēl mēģinājumi skeletonu par nacionālo sportu pataisīt, tomēr laikam zaudējums Tretjakovam Soču olimpiādē ir piebremzējis arī šo vājprātu.

Par rezultātiem ledus hokejā. Bija jau te nesen diskusija pie N.Malnača intervijas, kurā viņš pamatoti norādīja, ka 10.vieta pasaulē ledus hokejā ir pielīdzināma 100.vietai futbola reitingā. No savas puses to varu pielīdzināt arī vēl 25.vietai basketbolā un 1.vietai skeletonā.
un atkal Tu sviestu dzen ar savām pielīdzināšanām!

Priekš manis futene ir pilnīgs fufelis - piemēram, man ir nulle interese par to Pasaules kausu kas šogad būs.
Man patīk hoķis - un es to izbaudu. Patīk biatlons - un arī izbaudu. A tās vietas un "popularitātes" mani absolūti nekrata.
, 2014-05-23 13:17, pirms 11 gadiem
es to čempi atceros ar to, ka nedēļas laikā cena aliņam pacēlās 2x un nevarēju, kā students, atļauties atpūsties. nerun;asim par hokeju, kuru neredzēju, jo bija dārgas biļetes. tagad jau būs tas pats - kam mums vajag to čempi? lai cenas paceltos? man kā iedzīvotājam nav izdevīgi, ka manās mājās sabrauc visi un dzerstās. izdevīgi tas ir Lipmanam un vēl dažiem.
Lai rīko citur!
, 2014-05-23 13:21, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: es to čempi atceros ar to, ka nedēļas laikā cena aliņam pacēlās 2x un nevarēju, kā students, atļauties atpūsties. nerun;asim par hokeju, kuru neredzēju, jo bija dārgas biļetes. tagad jau būs tas pats - kam mums vajag to čempi? lai cenas paceltos? man kā iedzīvotājam nav izdevīgi, ka manās mājās sabrauc visi un dzerstās. izdevīgi tas ir Lipmanam un vēl dažiem.
Lai rīko citur!
ļoti tuvredzīgs skatījums uz dzīvi.
(ar visai sagrozītiem faktiem).
, 2014-05-23 13:22, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: ļoti tuvredzīgs skatījums uz dzīvi.
(ar visai sagrozītiem faktiem).
turpini, jo citādi Tu tikai kaut ko iesāki, bet nepabeidzi
, 2014-05-23 13:25, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: turpini, jo citādi Tu tikai kaut ko iesāki, bet nepabeidzi
turpināt ko?
, 2014-05-23 13:31, pirms 11 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Tev ir izdevīgi piesaukt Eiropas, nevis pasaules rangu, vai ne? Arī ledus hokejā zem mums ir tikai pastarīši, kā arī tās valstis, kas ar hokeju faktiski nenodarbojas.
Tapēc, ka ar Dienvidamerikas, Āzijas, Āfrikas komandām mēs netiekamies, bet Eiropas tops ir objektīvs, visas šīs komandas katru gadu spēlē vai nu PK vai EČ kvalifikācijā...

Ja paskatamies 2014. gada hokeja rangu, tad Vāciju, Franciju, Kazahiju, Dāniju, Slovēniju, Baltkrieviju, Autriju, Itāliju - tikai nejēga var nosaukt par pastarīšiem.
, 2014-05-23 13:32, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: turpināt ko?
nu, ko ko… faktus, ka es sagrozu info utml…
jocīgs Tu esi, lai neteiktu, ka dīvains!
, 2014-05-23 13:44, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: nu, ko ko… faktus, ka es sagrozu info utml…
jocīgs Tu esi, lai neteiktu, ka dīvains!
pirmkārt, valstij ir IZDEVĪGI rīkot šādus pasākumus. Un tas ir būtiski.
otrkārt, alus cenas uzkāpa tikai Vecrīgā - ārpus nekas nemainījās.
treškārt, bija daudz PČ spēles, kuras varēja apmeklēt pa lēto.
, 2014-05-23 13:50, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Tapēc, ka ar Dienvidamerikas, Āzijas, Āfrikas komandām mēs netiekamies, bet Eiropas tops ir objektīvs, visas šīs komandas katru gadu spēlē vai nu PK vai EČ kvalifikācijā...

Ja paskatamies 2014. gada hokeja rangu, tad Vāciju, Franciju, Kazahiju, Dāniju, Slovēniju, Baltkrieviju, Autriju, Itāliju - tikai nejēga var nosaukt par pastarīšiem.
Francija un Baltkrievija šobrīd par mums jau ir stiprākas. Tikai nejēga to neredz. Vācija- apmēram vienā līmenī. Dānija, Slovēnija un jo īpaši Austrija un Itālija pieder pie valstīm "kuras ar hokeju nenodarbojas". Pajautā kādam itālim, vai viņš zina, kas ir ledus hokejs.
, 2014-05-23 13:52, pirms 11 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Francija un Baltkrievija šobrīd par mums jau ir stiprākas. Tikai nejēga to neredz. Vācija- apmēram vienā līmenī. Dānija, Slovēnija un jo īpaši Austrija un Itālija pieder pie valstīm "kuras ar hokeju nenodarbojas". Pajautā kādam itālim, vai viņš zina, kas ir ledus hokejs.
oho, kāds "eksperts" ierunājās!
Pastāsti vēl kaut ko - par Taviem tekstiem var labi parēkt, kā reizi priekš piektdienas derētu vēl kāda Tava "pērle"!
, 2014-05-23 14:01, pirms 11 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Francija un Baltkrievija šobrīd par mums jau ir stiprākas. Tikai nejēga to neredz. Vācija- apmēram vienā līmenī. Dānija, Slovēnija un jo īpaši Austrija un Itālija pieder pie valstīm "kuras ar hokeju nenodarbojas". Pajautā kādam itālim, vai viņš zina, kas ir ledus hokejs.
Kopš kura laika komandu spēku nosaka pēc tā, vai kāds zina vai nezina hokeju???
Kapēc kaut kas jājautā, ja viss ir skaidri redzams? Itālijai, Austrijai diezgan laba līmeņa, Dānijai mazliet vājāks, bet pinvērtīgi čempionāti, ar zemākām un junioru līgām. Tas ka, daļa itāļu un autriešu nezin par to, nekādi nav saistāms ar šo izlašu spēku.
Nejēga nejēdz izlasīt oficiālo IIHF komandu topu, par ko mēs pirms tam runājām un ar Franciju PČ mēs neesam spēlējuši šogad, bet pārbaudes spēlēs 2x uzvarējām...
Baltkrieviem maksimāli labākais sastāvs, ja būtu PČ mums OS sastāvs, nevar zināt, kas ar tiem baltkrieviem būtu....
, 2014-05-23 14:01, pirms 11 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Francija un Baltkrievija šobrīd par mums jau ir stiprākas. Tikai nejēga to neredz. Vācija- apmēram vienā līmenī. Dānija, Slovēnija un jo īpaši Austrija un Itālija pieder pie valstīm "kuras ar hokeju nenodarbojas". Pajautā kādam itālim, vai viņš zina, kas ir ledus hokejs.
Piemēram, par Slovēniju nevaru piekrist. Man darba sakarā ir tieši pazīstams viens slovēnis, un viņš saka, ka viņiem hokejs pēdējo 10 gadu laikā ir reāli kļuvis par populāru, ok, nav basis vai futene, bet kopumā vērā ņemams sporta veids. Austriju, man šķiet, tu arī vari droši svītrot laukā. Viņiem pat uz caurmēra Austrijas hokeja līgas spēlēm 4-5 tūkstoši iet.
, 2014-05-23 14:14, pirms 11 gadiem
Nacionālais sporta veids. HAHA. Kirov, beidz kurīt spaisu!
, 2014-05-23 14:40, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Lipmana vārdus apstiprina pilnās Latvijas čempionāta tribīnes!
Nav tik traki Vismaz uz HK Rīga Play-Off spēlēm, Piņķu halle bija pilna
, 2014-05-23 14:51, pirms 11 gadiem
The one and the only rakstīja: Nav tik traki Vismaz uz HK Rīga Play-Off spēlēm, Piņķu halle bija pilna
vaitad uz spēlēm pret Ozolnieki/Monarch bij pilnas tribīnes??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-23 15:22, pirms 11 gadiem
neaizmirstam hk kurbadu. ja nemaldos tur bija labs fanu atbalsts.
, 2014-05-23 15:32, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Kopš kura laika komandu spēku nosaka pēc tā, vai kāds zina vai nezina hokeju???
Kapēc kaut kas jājautā, ja viss ir skaidri redzams? Itālijai, Austrijai diezgan laba līmeņa, Dānijai mazliet vājāks, bet pinvērtīgi čempionāti, ar zemākām un junioru līgām. Tas ka, daļa itāļu un autriešu nezin par to, nekādi nav saistāms ar šo izlašu spēku.
Nejēga nejēdz izlasīt oficiālo IIHF komandu topu, par ko mēs pirms tam runājām un ar Franciju PČ mēs neesam spēlējuši šogad, bet pārbaudes spēlēs 2x uzvarējām...
Baltkrieviem maksimāli labākais sastāvs, ja būtu PČ mums OS sastāvs, nevar zināt, kas ar tiem baltkrieviem būtu....
Tipisks latvju pastalnieka domu gājiens- "pārbaudes spēlēs uzvarējām", "ja mums būtu labākais sastāvs", utt. Nav pat īsti jēga šādā gultnē diskutēt. Ja tā pati Francija vai Itālija nacionālā līmenī pieietu nopietni ledus hokejam, kaut vai uz pusi tik nopietni, cik tas šobrīd tiek bazūnēts Latvijā, tā IIHF tabula būtu līdzīga FIFA tabulai.

Šobrīd reizē smieklīgi un skumji vērot, kā mēs itāļu entuziastus-pusamatierus neuztveram kā pastarīšus, bet pat uzskatam pat sevis cienīgiem pretiniekiem. Jo viņi patiesībā arī ir cienīgi pretinieki. Tikai tad paliek jautājums- kas tad ledus hokeja esam mēs ar šādu nacionālā sporta veida līmeni?
, 2014-05-23 16:19, pirms 11 gadiem
Hokejs noteikti ir nacionālais sporta veids neskatoties uz mīnusiem šajā sporta veidā. Par ko cilvēki visvairāk runā, apspriež Latvijas sporta dzīvē.
Hokejs noteikti ir viens no tiem, kas rada vislielāko ažiotāžu. Daži iebilst tas ir reklāmas iespaidā. Labs mārketings arī ir daļa no popularitātes veidola, bet lūdzu popularizējiet basketbolu, futbolu.
Neskatoties uz mazo ledus haļļu skaitu un hokeju kā relatīvi dārgu sporta veidu ar to nodarbojas daudzi. ja hokejs būtu tik lēts un viegli pieejams kā futbols, būtu daudz vairāk spēlētāji.
Daudziem Dinamo Rīga ir kā bullim sarkana lupata. Jautājums kāpēc.
Var jau teikt par maigo varu, Putina KHL, čekistu vadību. Reāli kas tā domā un lamā DR ir maz. Daudziem no viņiem ir skaudība par DR popularitāti un atņem skatītājus citiem sporta veidiem un cenšas pierādīt ka izjūkot DR ir iespējams sarīkot labu vietējo čempionātu.
Labs vietējais čempionāts nekad nebūs tik labs , lai radītu tādu interesi par hokeju kā tā ir tagad ziemā.
Ārzemnieki ļoti bieži saka , nu jā jums jau hokejs Latvijā ir topā. Ja kāds sāks stāstīt, ka hokejs noteikti nav nacionālais sporta veids, viņu vienkārši nesapratīs.
Nobeigumā viens secinājums. Latvijā hokejs ir nacionālais sporta veids arī tāpēc ka neskatoties uz normāla vietējā čempionāta trūkuma, uz ledus haļļu trūkuma, uz finansējuma trūkuma mēs hokeja pasaulē izskatāmies labi un spējam lielās grūtībās hokejā turēties līmenī.
Mēs esam reitingā pēc šī PČ 9 vietā (uzreiz pēc TOP valstīm, vismaz man rēķinot tā sanāca, ceru ka nekļūdos). Un tas ar ļoti ierobežotiem resursiem. Protams, ka tikai tad ja ir milzīga mīlestība pret šo sporta veidu, arī darba mīlestība, mēs varam būt tik augstu. Latvijas hokeja līdzjutējus zina un ciena visā Eiropā.
Vai Daugavpilī spīdvejs ir sporta veids numur viens. Jā ir neskatoties uz to ka ir Latvijā labi ja 10 sportisti. Un nav vietējā līmeņa komandu sacensības.
, 2014-05-23 16:29, pirms 11 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Tipisks latvju pastalnieka domu gājiens- "pārbaudes spēlēs uzvarējām", "ja mums būtu labākais sastāvs", utt. Nav pat īsti jēga šādā gultnē diskutēt. Ja tā pati Francija vai Itālija nacionālā līmenī pieietu nopietni ledus hokejam, kaut vai uz pusi tik nopietni, cik tas šobrīd tiek bazūnēts Latvijā, tā IIHF tabula būtu līdzīga FIFA tabulai.

Šobrīd reizē smieklīgi un skumji vērot, kā mēs itāļu entuziastus-pusamatierus neuztveram kā pastarīšus, bet pat uzskatam pat sevis cienīgiem pretiniekiem. Jo viņi patiesībā arī ir cienīgi pretinieki. Tikai tad paliek jautājums- kas tad ledus hokeja esam mēs ar šādu nacionālā sporta veida līmeni?
Nupat izlasīju sporta žurnālista domu. Ir cilvēki, kas saka, ka hokeju nopietni spēlē tikai 8-9 valstīs, parējās tikai tā pusamatieri. Šis sporta žurnālists to nosauc par mājsaimnieču domāšanu. Pilnībā viņam piekrītu.
Lūk vēl viens mājsaimnieču viedoklis.
Tāpat varētu teikt ar Kanāda-kas mēs par lielvalsti, ja Latviju uztveram kā līdzvērtīgu pretinieku OS.
, 2014-05-23 16:35, pirms 11 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Tipisks latvju pastalnieka domu gājiens- "pārbaudes spēlēs uzvarējām", "ja mums būtu labākais sastāvs", utt. Nav pat īsti jēga šādā gultnē diskutēt. Ja tā pati Francija vai Itālija nacionālā līmenī pieietu nopietni ledus hokejam, kaut vai uz pusi tik nopietni, cik tas šobrīd tiek bazūnēts Latvijā, tā IIHF tabula būtu līdzīga FIFA tabulai.

Šobrīd reizē smieklīgi un skumji vērot, kā mēs itāļu entuziastus-pusamatierus neuztveram kā pastarīšus, bet pat uzskatam pat sevis cienīgiem pretiniekiem. Jo viņi patiesībā arī ir cienīgi pretinieki. Tikai tad paliek jautājums- kas tad ledus hokeja esam mēs ar šādu nacionālā sporta veida līmeni?
nja... Tev točno pastalnieka domu gājiens... laikam bērnībā Tevi sita ar slapjām pastalām
, 2014-05-23 16:38, pirms 11 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Tipisks latvju pastalnieka domu gājiens- "pārbaudes spēlēs uzvarējām", "ja mums būtu labākais sastāvs", utt. Nav pat īsti jēga šādā gultnē diskutēt. Ja tā pati Francija vai Itālija nacionālā līmenī pieietu nopietni ledus hokejam, kaut vai uz pusi tik nopietni, cik tas šobrīd tiek bazūnēts Latvijā, tā IIHF tabula būtu līdzīga FIFA tabulai.

Šobrīd reizē smieklīgi un skumji vērot, kā mēs itāļu entuziastus-pusamatierus neuztveram kā pastarīšus, bet pat uzskatam pat sevis cienīgiem pretiniekiem. Jo viņi patiesībā arī ir cienīgi pretinieki. Tikai tad paliek jautājums- kas tad ledus hokeja esam mēs ar šādu nacionālā sporta veida līmeni?
Atkal iegrimi demagoģijā.
Tipisks latvju pastalnieka domu gājiens- " Ja tā pati Francija vai Itālija nacionālā līmenī pieietu nopietni ledus hokejam, , tā IIHF tabula būtu līdzīga FIFA tabulai."
"..itāļu entuziastus-pusamatierus.." – jājautā, vai tev vispār ir sajēga, kas ir profesionāls sports?
Itālijai ir normāls čempionāts ar profesionālām komandām un spēlētājiem, kas saņem algu. Kādā sakarā pusamatierus? Latvijā ir pusamatieru čempionāts...
, 2014-05-23 16:41, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Nupat izlasīju sporta žurnālista domu. Ir cilvēki, kas saka, ka hokeju nopietni spēlē tikai 8-9 valstīs, parējās tikai tā pusamatieri. Šis sporta žurnālists to nosauc par mājsaimnieču domāšanu. Pilnībā viņam piekrītu.
Lūk vēl viens mājsaimnieču viedoklis.
Tāpat varētu teikt ar Kanāda-kas mēs par lielvalsti, ja Latviju uztveram kā līdzvērtīgu pretinieku OS.
Tev vismaz ir konstruktīvs viedoklis un te ir ko atbildēt. Diez vai Kanāda mūs uztver kā līdz vērtīgu pretinieku. Es to apšaubu pašā pamatā. Pat ne dēļ 0:11 zaudējuma Rīgā. Kanāda kā līdzvērtīgu pretinieku uztver Krieviju, varbūt ASV un Zviedriju. Pārējos visi uztver kā lielgabalu gaļu (vismaz tāda līmeņa kā LV jau nu noteikti), kuriem bez problēmām jābrauc pāri ar ceļa rulli. Un viņi ir ļoti pārsteigti, ja kāds ir spējīgs izrādīt pretestību.

Par tām 8-9 komandām. Paskaties gandrīz jebkura turnīra (OG/PČ) beigu tabulu. Pirmajās 8-9 vietās pastāvīgi ir vienas un tās pašas komandas un pat šo komandu izvietojums šajās tabulās ir ar zināmu tendenci. Tas izsaka visu par konkurenci ledus hokejā. Pārējie ir suflieri lielajā spēlē.
, 2014-05-23 16:42, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nja... Tev točno pastalnieka domu gājiens... laikam bērnībā Tevi sita ar slapjām pastalām
Ir sajūta, ka šodien tavu profila paroli ir nozadzis kāds pamatskolnieks.
, 2014-05-23 17:01, pirms 11 gadiem
Nu fanu līmenī ledus hokejs ir topā, bet rezultātu un masveidīguma ziņā nr. 1 ir baskets. Thats all.
, 2014-05-23 17:12, pirms 11 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Tev vismaz ir konstruktīvs viedoklis un te ir ko atbildēt. Diez vai Kanāda mūs uztver kā līdz vērtīgu pretinieku. Es to apšaubu pašā pamatā. Pat ne dēļ 0:11 zaudējuma Rīgā. Kanāda kā līdzvērtīgu pretinieku uztver Krieviju, varbūt ASV un Zviedriju. Pārējos visi uztver kā lielgabalu gaļu (vismaz tāda līmeņa kā LV jau nu noteikti), kuriem bez problēmām jābrauc pāri ar ceļa rulli. Un viņi ir ļoti pārsteigti, ja kāds ir spējīgs izrādīt pretestību.

Par tām 8-9 komandām. Paskaties gandrīz jebkura turnīra (OG/PČ) beigu tabulu. Pirmajās 8-9 vietās pastāvīgi ir vienas un tās pašas komandas un pat šo komandu izvietojums šajās tabulās ir ar zināmu tendenci. Tas izsaka visu par konkurenci ledus hokejā. Pārējie ir suflieri lielajā spēlē.
Bet tas ka dominē 8 valstis hokejā nenozīmē, ka pārējie ir amatieri. Vienkārši ir valstis ar ļoti spēcīgām hokeja tradīcijām, lieliskiem bērnu, jaunatnes treneriem, finansiāliem resursiem.
Ja hokeja spēlē tiksies Latvija un Itālija, kādi būs bukmeikeri koeficienti. Noteikti izteikti par labu Latvijai. Ir jāmāca, ka ļoti nopietni jāizturas pret jebkuru pretinieku. PČ un OS uz vienas slidas neviens nekop neizcīnīs. Vai Kanāda šogad PČ grautu Latvijas izlasi, ja tiktos spēlē. Noteikti nē. Nevar Kanāda tā viegli spēlējoties uzvarēt Latviju.
Tas ka uzvar vieni un tie paši nenozīmē, ka pārējie nekas nav.
Līdzīga situācija ir tenisā izveidojusies. Ir TOP-8 tenisisti (šogad Del Potro no tiem izkrīt traumas dēļ) , kuri vienmēr uzvar visus Masters, Grand Slam. Vai tāpēc mēs sakām, ka pārējie ir pusamatieri.
Basketbola pasaulē arī ir izteiktas valstis līderes.
, 2014-05-23 17:14, pirms 11 gadiem
Onslovs rakstīja: Nu fanu līmenī ledus hokejs ir topā, bet rezultātu un masveidīguma ziņā nr. 1 ir baskets. Thats all.
Basketbols ir masveidīgs, bet rezultātu ziņā gan šaubos ka basketbols ieliktu hokejam. Ja skaita panākumus PSRS laikā ,tad gan basketbols ir priekšā.
, 2014-05-23 19:07, pirms 11 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Tev vismaz ir konstruktīvs viedoklis un te ir ko atbildēt. Diez vai Kanāda mūs uztver kā līdz vērtīgu pretinieku. Es to apšaubu pašā pamatā. Pat ne dēļ 0:11 zaudējuma Rīgā. Kanāda kā līdzvērtīgu pretinieku uztver Krieviju, varbūt ASV un Zviedriju. Pārējos visi uztver kā lielgabalu gaļu (vismaz tāda līmeņa kā LV jau nu noteikti), kuriem bez problēmām jābrauc pāri ar ceļa rulli. Un viņi ir ļoti pārsteigti, ja kāds ir spējīgs izrādīt pretestību.

Par tām 8-9 komandām. Paskaties gandrīz jebkura turnīra (OG/PČ) beigu tabulu. Pirmajās 8-9 vietās pastāvīgi ir vienas un tās pašas komandas un pat šo komandu izvietojums šajās tabulās ir ar zināmu tendenci. Tas izsaka visu par konkurenci ledus hokejā. Pārējie ir suflieri lielajā spēlē.
Nu labi, cik PK futenē ir suflieri un cik REĀLAS komandas, kas pretendē uz PK izcīnīšanu? Man sanāca kādas 5-6. Katru ciklu viens un tas pats... Ap 25 komandas brauc uz PK kā suflieri...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-23 21:04, pirms 11 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Ir sajūta, ka šodien tavu profila paroli ir nozadzis kāds pamatskolnieks.
piedod, bet Tevi absurdie argumenti un pašizdomātie "fakti" šodien liek man nolaisties līdz Tavam - pamatskolnieka līmenim.