Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

ASV pēcspēles metienos pieveic somus un izcīna bronzu

ASV pēcspēles metienos pieveic somus un izcīna bronzu
ASV hokejisti metas apsveikt uzvaras vārtu autoru Aleksu Galčeņuku
Foto:AFP/Scanpix

Pasaules čempionātā hokejā, spēlē par trešo vietu uzvaru ar pēcspēles metienu palīdzību izcīnījusi ASV izlase, ar 3:2 pieveicot Somiju. Mača gaitā ASV izvirzījās vadībā ar 2:0, taču divi Lauri Korpikovski vārti trešajā periodā spēli noveda pagarinājumā. Savukārt divus izšķirošos pēcspēles metienus ASV rindās realizēja Alekss Galčeņuks.

Abas valstsvienības pusfinālā bija piedzīvojušas zaudējumu ar identisku rezultātu (0:3), taču gan Somijai, gan ASV bija palikuši iemesli, kuru dēļ pacīnīties spēlē par bronzu jeb mazajā finālā. Somija un ASV bija tikušās jau arī grupu turnīrā, un toreiz ar 4:1 pārāki bija okeāna rietumu krasta pārstāvji, kuru sastāvā Kreigs Smits guva hat-trick.

Kreigs Smits somu līdzjutējus turpināja sarūgtināt arī bronzas mača pirmajā minūtē, kad somu aizsargs neveiksmīgi centās izmest ripu no zonas. Ripu ar roku pārtvēra Deivids Moss un izvirzīja vārtu priekšā Polu Štjastniju un Kreigu Smitu, no kuriem pēdējais guva vārtus (1:0). Šāds mača sākums somus, šķiet, nedaudz apmulsināja, un arī pāris turpmākajās minūtēs ievērojams pārsvars piederēja amerikāņiem.

Vēlāk gan somi atguvās un spēli izlīdzināja, taču 16. minūtē nokļuva mazākumā, un atkal viņiem problēmas sagādāja Smits un Štjastnijs. Pēc Smita un Džeikoba Troubas saspēles Štjastnijs nokļuva labā metiena pozīcijā un otro reizi šajā spēlē pārspēja Anti Rāntu (2:0).

Otrajā periodā spēle bija palikusi nedaudz lēnāka un vairāk uzbruka somi, tiesa, par viņu bīstamāko uzbrukumu šajā periodā tā arī palika Hātajas uzbrukums savam vārtsargam – Hātaja, cīnoties ar ASV uzbrucēju, pilnā ātrumā ietriecās Anti Rāntā (protams, netīšām). Par laimi, Rānta šajā situācijā necieta un varēja turpināt spēli, taču lielākā slodze otrajā periodā tika viņa kolēģim otrā laukuma pusē Džonam Gibsonam, ar kura palīdzību amerikāņi nosargāja savus vārtus neskartus arī somu ofensīvas laikā, kad pēdējās divās minūtēs ASV hokejisti tikai ar grūtībām spēja izmest ripu ārā no zonas.

Trešajā periodā arvien izteiktāka sāka kļūt sajūta, ka šis, lai arī mazais, bet tomēr ir fināls. Somi ar plašiem un ātriem uzbrukumiem centās saraustīt amerikāņu aizsardzību, un 49. minūtē viņiem arī tas izdevās, kad vārtus, pielabojot Vānanena metienu, guva Lauri Korpikovski. Pēc minūtes iespēja rezultātu izlīdzināt bija Āltonenam, kurš izrāvās viens pret Gibsonu, taču vārtsargs viņa metienu tvēra. Somu spiedienu gan tas neapturēja, un 53. minūtē Granlunds ielauzās vārtu priekšā un jau kritienā paspēja padot piespēli Korpikovski, kurš panāca neizšķirtu (2:2).

Pēc tam savus uzbrukumus aktivizēja arī amerikāņi, un lieliska iespēja atgūt vadību izgājienā divi pret vienu bija Tompsonam, taču Rānta nospēlēja pārliecinoši. Brīdī, kad spēles spriedze bija sasniegusi savu zenītu, proti, pamatlaika pēdējā minūtē, pie abu komandu vārtiem veidojās bīstami momenti, taču rezultāts nemainījās, un uzvarētāju nācās noskaidrot pagarinājumā.

Arī tajā izlases aizsardzībā nesēdēja, taču vārtus neguva, un, lai arī amerikāņu aizsargi papildlaika pēdējās sekundēs sataisīja problēmas paši sev, tomēr nācās ķerties pie pēcspēles metieniem. Pēc neveiksmīgiem pirmajiem trim mēģinājumiem somus vadībā izvirzīja Janne Pesonens, taču ļoti pārliecinoši atbildēja Alekss Galčeņuks. Pēc tam somu rindās kļūdījās Granlunds, un iespēja izraut uzvaru atkal tika dota Galčeņukam, kurš to izmantoja precīzi. 3:2, un uzvara amerikāņiem, kuri līdz ar to arī izcīnījuši šī pasaules čempionāta bronzas medaļas.

ASV hokeja izlasei šīs ir pirmās medaļas kopš 2004. gada, kad arī tika izcīnīta bronza. Interesanti arī, ka vienīgo noraidījumu šajā spēlē saņēma divu vārtu autors Korpikovski.

Somija- ASV 2:3 (0:2, 0:0, 2:0, 0:0, 0:1)

Vārti: 0:58 Smits (Štjastnijs, Moss) (0:1) 15:58 Štjastnijs (Trouba, Smits) (0:2) 48:52 Korpikovski (Vānanens, Granlunds) (1:2) 52:18 Korpikovski (Granlunds, Kontiola) (2:2) 70:00 Galčeņuks (p.m.)
Metieni:38:25
Soda minūtes:2:0
Vārtsargi: Anti Rānta- Džons Gibsons


, 2013-05-19 19:33, pirms 12 gadiem
Vārtusargi!!!! Somi beigās pat labāk izskatījās. Gaidam šveices triumfu.
, 2013-05-19 19:34, pirms 12 gadiem
ASV bija pelnījuši bronzu, jo pēdējos gados bija gājis diezgan švaki.
, 2013-05-19 19:34, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Vārtusargi!!!! Somi beigās pat labāk izskatījās. Gaidam šveices triumfu.
Gibsons un Gaļčeņuks nopelnīja Štatiem bronzu.
Specbalva Polam Ščasnijam no Renē Fāzela- zobārstniecības pakalpojumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 19:36, pirms 12 gadiem
Amishi malaci, it seviski jaunie speletaji ka Galcenuks, Gibsons stabili speleja neskatoties uz to kad vel pat nav 20 gadu veci..
, 2013-05-19 19:37, pirms 12 gadiem
Malači,Galsčenuks skaisti visu izdarīja un Granlunds gan nedaudz pārvērtēja savas spējas
, 2013-05-19 19:39, pirms 12 gadiem
Nebiju domājis,ka amerikāņi tik ilgi medaļas nav izcīnījuši! Malači!

Somiem gan nepaveicās ,otro gadu 4tie,bet nu pirms 2iem gadiem bija zelts tākā gan jau pārdzīvos!
, 2013-05-19 19:39, pirms 12 gadiem
prieks pa jenķiem ka krievus sasita, tapec arii pelniijusi bija medalu!!!
, 2013-05-19 19:39, pirms 12 gadiem
Te vienalga kas uzvar, galvenais lai finālā Šveice uzvelk rižos.
, 2013-05-19 19:39, pirms 12 gadiem
Malači, pelnīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 19:40, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Te vienalga kas uzvar, galvenais lai finālā Šveice uzvelk rižos.
Nevaru nepiekrist.
, 2013-05-19 19:41, pirms 12 gadiem
Apsveicu USA ar bronzu, un man ir prieks ka Somi pie 0-2 nepadevas un cinijas lidz galam! Un Galchenuks malacis!

Bet es itka papildaliku vai bullishus gribeju redzet finala nevis bronzas spele, bet nu ljoti laba spele!
, 2013-05-19 19:41, pirms 12 gadiem
tomeer paveicas
, 2013-05-19 19:41, pirms 12 gadiem
Vieni imigrantu pēcteči pārstāv ASV komandu......Amerikānietes sadzemdējušas no eiropas iebraukušajiem hokejistiem dēlus...un tagad tie apspēlē eiropiešus
, 2013-05-19 19:42, pirms 12 gadiem
Granlunds tādā situācijā izpildīja tādu bullīti...
, 2013-05-19 19:42, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Malači,Galsčenuks skaisti visu izdarīja un Granlunds gan nedaudz pārvērtēja savas spējas
Nu Granlunda bullitis bija skaists, tik zhel ka neiemeta!
, 2013-05-19 19:42, pirms 12 gadiem
MackGaivers rakstīja: tomeer paveicas
Meistarība, ne veiksme.

Starp citu , izrādās, ka Gaļčeņuks ir diezgan liels savas zemes patriots, brīnos, ka ne Baltkrievijas, ne Krievijas hokeja federācijas šo nebija uzrunājušas. Tādu spēlētāju palaist garām, nu nezinu nezinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 19:44, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: baltkrievs un slovāks nokārtoja ASV uzvaru.
Žēl somu, cerēju ka viņi uzvarēs
Bet nebija jau tā ka ASV nebija pelnījušas medaļas.
Bet pretinieki ir jāciena.
Par godu ASV
Bruce Springsteen - Born In The U.S.A. - YouTube!
Kads Slovaks??
, 2013-05-19 19:44, pirms 12 gadiem
Var kaads pateikt cik KHL speltaaji bij ASV UN SOMIEM?
, 2013-05-19 19:44, pirms 12 gadiem
henry33 rakstīja: prieks pa jenķiem ka krievus sasita, tapec arii pelniijusi bija medalu!!!
Kāpēc apbižo Francūžus?! Kāpēc viņi nav pelnījuši medaļu?
, 2013-05-19 19:44, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: a vinsh baltkrievs ir? kapec USA izlase spele?
Sencis pēc priekškara kriešanas aizlaidās uz Štatiem, pārējais jau ir vēsture.
, 2013-05-19 19:45, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: a vinsh baltkrievs ir? kapec USA izlase spele?
Vinsh jau ir tik Belaru izcelsmes, tevs vinjam lkm Belars ir, bet lkm visu laiku dzivojis Amerika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 19:45, pirms 12 gadiem
Piggy_ rakstīja: Var kaads pateikt cik KHL speltaaji bij ASV UN SOMIEM?
ASV-viens pats Steipltons, Somiem- daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 19:46, pirms 12 gadiem
Piggy_ rakstīja: Var kaads pateikt cik KHL speltaaji bij ASV UN SOMIEM?
No Kolhoza ASV ir 1 speletajs
Un Somiem kadi 5-6 noteikti bija!
, 2013-05-19 19:46, pirms 12 gadiem
White Ross rakstīja: dzimis USA

Nu jaa!
, 2013-05-19 19:47, pirms 12 gadiem
Jaunākā komanda izcīna pasaules bronzu un kā teica TV komentētājs ,tīnīdžeri Gibsons un Galčeņjuks atnes ASV medaļas.Un ne par velti Gimajevs to pieminēja,jo krievu hokeja funkcionāri jaunos izlasei nelaiž tuvumā,vai čakarē tā kā Kuzņecovu.
, 2013-05-19 19:48, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: baltkrievs un slovāks nokārtoja ASV uzvaru.
Žēl somu, cerēju ka viņi uzvarēs
Bet nebija jau tā ka ASV nebija pelnījušas medaļas.
Bet pretinieki ir jāciena.
Par godu ASV
Bruce Springsteen - Born In The U.S.A. - YouTube!
Vai tad tie nebija Ukrainis un čehs, kuri nokārtoja uzvaru?
, 2013-05-19 19:48, pirms 12 gadiem
Vispar Amerikanjiem ir ljoti laba jauna paaudze
U-20 chempi zelts
U-18 sudrabs
un pieaugosho izlasei bronza!
, 2013-05-19 19:50, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vispar Amerikanjiem ir ljoti laba jauna paaudze
U-20 chempi zelts
U-18 sudrabs
un pieaugosho izlasei bronza!
Te Jau pat nebija visi , no U-20 bija tikai 3 līderi, tiesa gan nebija Džounsa, kas būs drafta 1.nr, vēl bija kur rakt un rakt, tiesa taisnības labad jāsaka, ka šitādu izlasi, ne viens pret vienu, bet ar dažiem uzlabojumiem varētu sūtīt uz Sočiem, būs labi.
, 2013-05-19 19:50, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: ASV-viens pats Steipltons, Somiem- daudz.
Nekas... nākošgad Somi būs gudrāki, un lai uzvarētu, paņems vairāk spēlētāju no KHL!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 19:52, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: baltkrievs un slovāks nokārtoja ASV uzvaru.
Žēl somu, cerēju ka viņi uzvarēs
Bet nebija jau tā ka ASV nebija pelnījušas medaļas.
Bet pretinieki ir jāciena.
Par godu ASV
Bruce Springsteen - Born In The U.S.A. - YouTube!
Vai tad tie nebija Ukrainis un čehs, kuri nokārtoja uzvaru?

p.s. es tikai minu
, 2013-05-19 19:52, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Te Jau pat nebija visi , no U-20 bija tikai 3 līderi, tiesa gan nebija Džounsa, kas būs drafta 1.nr, vēl bija kur rakt un rakt, tiesa taisnības labad jāsaka, ka šitādu izlasi, ne viens pret vienu, bet ar dažiem uzlabojumiem varētu sūtīt uz Sočiem, būs labi.
Ne, es to biju domajis ta ka pedejos chempjos vinjiem ir diezgan labi rezultati! Shajos 3 chempjos vinji viennozimigi ir labaki par Krieviju!
, 2013-05-19 19:52, pirms 12 gadiem
Nez, vai arī Amerikāņiem tagad nepatīk bullīšu sistēma?
, 2013-05-19 19:52, pirms 12 gadiem
Visi gribēja ielikt ar odziņu. Sanāca kā sanāca, Gaļčeņuks pārliecinoši. Pelnīti, USA saliedētība noveda pie rezultāta, šeit ir uzskatāms piemērs, ko var panākt ar komandas garu un vēlēšanos uzvarēt!
, 2013-05-19 19:53, pirms 12 gadiem
Kristaps95 rakstīja: ASV bija pelnījuši bronzu, jo pēdējos gados bija gājis diezgan švaki.
Pēc tavas loģikas latvija būtu pelnījusi medaļu vēl vairāk
, 2013-05-19 19:53, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ne, es to biju domajis ta ka pedejos chempjos vinjiem ir diezgan labi rezultati! Shajos 3 chempjos vinji viennozimigi ir labaki par Krieviju!
Protams.
, 2013-05-19 19:53, pirms 12 gadiem
Justs rakstīja: Nekas... nākošgad Somi būs gudrāki, un lai uzvarētu, paņems vairāk spēlētāju no KHL!
Nu protams, neizskatas ka tas kolhozs vinjiem kaut ko dizhi dod, tik Kontiola izteikti labs, parejie taa!
, 2013-05-19 19:55, pirms 12 gadiem
Kristaps95 rakstīja: ASV bija pelnījuši bronzu, jo pēdējos gados bija gājis diezgan švaki.
Pēc tādas loģikas Latvija bija pelnijusi 1/2 finālu.
, 2013-05-19 19:57, pirms 12 gadiem
lietotājss rakstīja: Pēc tādas loģikas Latvija bija pelnijusi 1/2 finālu.
Manuprat pat finalu!
, 2013-05-19 19:57, pirms 12 gadiem
Justs rakstīja: Pēc tavas loģikas latvija būtu pelnījusi medaļu vēl vairāk
Kamēr Latvijā nebūs normāls vietējais čempionāts, tikmēr nekas tāds nenotiks
, 2013-05-19 19:58, pirms 12 gadiem
Spēles apmeklētība ir krimināla.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 20:02, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Te vienalga kas uzvar, galvenais lai finālā Šveice uzvelk rižos.
Kāpēc?
, 2013-05-19 20:03, pirms 12 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Spēles apmeklētība ir krimināla.
Jaa, taS gan. un vsp uz pasu majas [Zviedru speleem] pat bija redzeams ka nav piepildiits. Lai nu kas, Latvijaa butu jau izpirktas utt. ja butu speleejusi 1/4 un 1/2 fianalaa nu karoci uz visaam speleem :nebutu kada tuksa vieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 20:06, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Kāpēc?
Lai beidzoot kautkas mainaas Hokejaa. Zviedri ir vineejusi. Lai arii kadreiz tiek Sveicei, kas to lai zin kad atkal buus tada iespeeja.
, 2013-05-19 20:07, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Kāpēc?
Tapēc ka es par Šveici.
, 2013-05-19 20:08, pirms 12 gadiem
Lai arī bieži esmu par zviedriem,šoreiz priekšroka Šveicei.Tad tā būs lielākā sensācija hokeja pastāvēšanas vēsturē un mēs tam būsim liecinieki.
, 2013-05-19 20:10, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Tapēc ka es par Šveici.
Labi, malacis. Kāpēc? Sakārtotā iekšējā čempja dēļ? Atceros, kā šveicieši ņirdza par latviešiem, tipa, tie paši krievi, tikai, lai atšķirtos, liek s burtiņu beigās.
, 2013-05-19 20:11, pirms 12 gadiem
Somiem pamatīgs aplauziens, lai arī "zaudētāju duelis" gandrīz nekad nav aktuāls. Pēc uzvaras pār Krieviju amerikāņu jaunie čaļi patiešām bija pelnījuši vismaz bronzu. Apsveicu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 20:12, pirms 12 gadiem
super amerikāņi to bija pelnījuši. ļoti labi ir arī tas, ka medaļnieki vismaz uz šo PČ ir mainījušies, savādāk čehi, krievi, zviedri, simi samainās katru PČ, protams pagājušā gada izņēmums ar slovākiem. tas priecē, vismaz interesanti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 20:22, pirms 12 gadiem
Malači jaunie amerikāņi - var teikt izspieda maksimumu no šī čempja. Protams, var runāt, ka tur varēja tā un šitā pret Šveici,, bet nu kopumā bij maksimums. Ja kāds pirms čempja šiem piedāvātu bronzu, domāju bēdīgi viņi nebūtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 20:33, pirms 12 gadiem
Sasita krievus un dabūja medaļas. Kas var būt labāks par šo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 20:36, pirms 12 gadiem
White Ross rakstīja: zelts ?
Vai tad zelts nav medaļas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 20:39, pirms 12 gadiem
White Ross rakstīja: nu bet dabuuja bronzu. labaakais variants buutu zelts bet shveici nebija reaali uzvilkt
Nu tāpēc jau es neprecizēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 20:39, pirms 12 gadiem
Jeņķiem var būt labs garīgais pirms sočiem. Sočos būs ko pasvīst lai aizstāvētu 2. spēcīgākās hokeja nācijas godu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 20:44, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: jenku kolhoznieki 10 gadu laika izcina 1 bronzu- tas tacu vairak neka pazors. pat slovakiem pagajusaja pc sudrabs un ari sveici sogad garantets
2004. gadā ASV arī izcīnīja bronzu
, 2013-05-19 20:50, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: reali jenkiem hokejistu ressurs ir 2 lielakais pasaule bet medalu tik maz, tas tikai parada cik nejedzigs ir tas skrien un met hokis un ari tas nhl nav nekam derigs
Pēdējās trijās OS ASV ir izcīnījuši 2 sudraba godalgas, kas ir otrais labākais rādītājs aiz Kanādas ar 2 zelta godalgām. Piemēram, tiem, pašiem krieviem ir, tikai 1 bronza.
, 2013-05-19 20:53, pirms 12 gadiem
Lasu ka dazhi te sukstas par spelju apmekletibu! 100% finala arena bus parpildita! Bet wsp padomajiet pashi, shodien apskatijos bileshu cenas un ts ir kriminali augstas! 3 stava viena bilete maksaja 2270 zviedru kronas, kas sanak kaut kur 200 ls! Ja pareizi atceros!
, 2013-05-19 21:16, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Lasu ka dazhi te sukstas par spelju apmekletibu! 100% finala arena bus parpildita! Bet wsp padomajiet pashi, shodien apskatijos bileshu cenas un ts ir kriminali augstas! 3 stava viena bilete maksaja 2270 zviedru kronas, kas sanak kaut kur 200 ls! Ja pareizi atceros!
Nu bet man kā skatītājam jau svarīgs gala rezultāts - lai būtu pilnas tribīnes. Tas par kādu cenu viņi tur iet iekšā mani neinteresē. Priekš manis tukšās tribīnes viennozīmīgi ir viens no šā čempionāta negatīvākajiem aspektiem. Kas pie tā vainīgs, to lai viņi paši tiek galā. Un ja uztaisījuši šitādu lažu ar cenām, tad "cepuri nost"... ņemot vērā, ka čempis otro gadu pēc kārtas tur notiek un bija iespēja mācīties no pagājušā gada čempja..
, 2013-05-19 21:25, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Lasu ka dazhi te sukstas par spelju apmekletibu! 100% finala arena bus parpildita! Bet wsp padomajiet pashi, shodien apskatijos bileshu cenas un ts ir kriminali augstas! 3 stava viena bilete maksaja 2270 zviedru kronas, kas sanak kaut kur 200 ls! Ja pareizi atceros!
runā par biļetēm uz finālu? citām spēlēm (ja vien nespēlēja somija vai zviedrija) bija normālas cenas. lētākās biļetes uz lat spēlēm bija par 22,50 eur (internetā), nosaukt tās par dārgām- nu, piedodiet, nav tas dārgi!
, 2013-05-19 21:25, pirms 12 gadiem
Žēl, biju par Somiju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 21:31, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Lasu ka dazhi te sukstas par spelju apmekletibu! 100% finala arena bus parpildita! Bet wsp padomajiet pashi, shodien apskatijos bileshu cenas un ts ir kriminali augstas! 3 stava viena bilete maksaja 2270 zviedru kronas, kas sanak kaut kur 200 ls! Ja pareizi atceros!
Tikko sakaas un redzu jau tuksas vietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 21:44, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: vuhu
Šveices pulkstenis uz ledus
Drīzāk znaroka Maskavas Dinamo Bet visu var izšķirt individuālā meistarība, kas SWe augstāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 21:51, pirms 12 gadiem
Tieši Sedini lietu var sakārtot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 21:51, pirms 12 gadiem
Smuki - vismaz SWE parādīs, ka SUI iekļūšana finālā ir kļūda..
, 2013-05-19 21:52, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Tieši Sedini lietu var sakārtot.
jap, šiem abiem ar aizvsietām acīm savā starpā man liekas varētu saspēlēties :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 21:54, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Smuki - vismaz SWE parādīs, ka SUI iekļūšana finālā ir kļūda..
Nevis kļūda, bet realitāte. Apskaties, kas rakstīts uz tablo - Zviedrija - Šveice. Citi - "stiprākie" -pulē raķetītes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 21:55, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Nevis kļūda, bet realitāte. Apskaties, kas rakstīts uz tablo - Zviedrija - Šveice. Citi - "stiprākie" -pulē raķetītes.
Esi dzirdējis tādu teicienu par slotaskātu, kurš izšauj?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 21:58, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Esi dzirdējis tādu teicienu par slotaskātu, kurš izšauj?
Nu un ? Lai tik šauj Labāk tā, nekā skatīties mūžīgos pretendentus. Cita lieta, ka es neesmu par Šveici. Nepatīk man viņi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 22:02, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: 9x...............
būs automātiskais slotaskāts
Es runāju par čempionātiem, nevis viena atsevišķa čempionāta spēlēm..
Protams, ka šveicieši nav vainīgi, ka citas komandas bija patizlas šogad...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 22:04, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: kas tad nu ZVE nacionālais kanāls savu finālu pat nemāk translēt?
Aha - visu čempi bij normāli, finālā - pašam jākomentē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 22:06, pirms 12 gadiem
Vismaz interesanta spēle,ir emocijas un viss pārējais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 22:08, pirms 12 gadiem
Tas šveices ūsainais āksts gan ir meitene - ar ūdeni laistīties, tas nav hokejistu cienīgss gājiens..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 22:20, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: jenku kolhoznieki 10 gadu laika izcina 1 bronzu- tas tacu vairak neka pazors. pat slovakiem pagajusaja pc sudrabs un ari sveici sogad garantets
Un kas tad ASV tāda ir pasaules čempionātos? Tāda sajūta, ka ASV koncentrējas TIKAI uz OS. Tev jau par pazoru šobrīd vismazāk būtu jārunā
, 2013-05-19 22:21, pirms 12 gadiem
Viss kārtībā, nekas vēl nav beidzies. Mūs gaida daudz interesantu momentu. Šajā spēlē var uzvarēt jebkurš. Sedinu faktors patiešām var būt izšķirošs, bet vai tā būs, to redzēsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 22:23, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un kas tad ASV tāda ir pasaules čempionātos? Tāda sajūta, ka ASV koncentrējas TIKAI uz OS. Tev jau par pazoru šobrīd vismazāk būtu jārunā
Bērns nesaprot, nav jeģa viņam stāstīt - OS spēles 2010 labi parādīja, kas ir kas, un arī tādi šveicieši varēs OS papulēt antenu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 22:26, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bērns nesaprot, nav jeģa viņam stāstīt - OS spēles 2010 labi parādīja, kas ir kas, un arī tādi šveicieši varēs OS papulēt antenu...
Par šveiciešiem nepiekrītu. Pievienojos tiem ekspertiem, kuri Šveici dēvē par "jauno hokeja lielvalsti". Cita liet, cik tālu tā var tikt OS. Domāju, ka pietiekami tālu, ja spēlēs savu spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 22:33, pirms 12 gadiem
2.periodā nu jau īstā Zviedrija. Bet Šveice joprojām ir tik pat bīstama, tā ka jāuzmanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 22:34, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par šveiciešiem nepiekrītu. Pievienojos tiem ekspertiem, kuri Šveici dēvē par "jauno hokeja lielvalsti". Cita liet, cik tālu tā var tikt OS. Domāju, ka pietiekami tālu, ja spēlēs savu spēli.
Paskaties, kas jau tagad notiek, SWE viņus sāk reāli drāzt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 22:37, pirms 12 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: NU beidzie vienu čempi Šveice izšauj, jau ir jauna hokeja lielvalsts, nu camon. Nākamgad nebrīnaties ja pat 8niekā netiks
Jā, es jopojām gaidu, kad vācieši visus maisā bāzīs, kā te pirms pāris gadiem pareģoja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 22:42, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: katru gadu jenkiem un kanadiesiem viss sastavs ir no nacionala kolhoza parstavjiem, resurss abiem hokeja vislielakie pasaule bet kautko izcinit var tikai tad ja nolasa viisus vislabakos. ka jau teicu tas tikai pierada cik maz efektivs ir tas z-amerekanu skrien un met hokis un tie z-amerikas nhl kadri. zviedru, krievu, somu un cehu hokeja skola ir daudz jedzigaka, no tik maza resursa tik jedzigi hokejisti sanak
Tīrākā demagoģija. Amīšu viens no viduvējākajiem sastāviem tikko pazemoja Krievijas zvaigžņoto sastāvu. Tad sanāk, ka KHL ir "kolhozs"?...Laikam jau
Un ja vēlamies būt pilnībā objektīvi, tad kā tur ir ar laukumu atšķirībām Ziemeļamerikā un Eiropā? Domāju, ka ziemeļamerikāņiem tik pat svarīgs kā sastāvs ir arī motivācija un tas, cik nopietni viņi gatavojas konkrētajam turnīram. Variants "kurš grib, tas spēle" nav gluži tas pats, kas "spēcīgākie no spēcīgākajiem tikai par zeltu".
, 2013-05-19 22:44, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Paskaties, kas jau tagad notiek, SWE viņus sāk reāli drāzt.
Paskatījos, un nu jau abas izlases bija mainītās lomās. Sedini jau nevar maukt visu spēli uz visiem 100%, ir arī jāatpūšas. Abi modeļi ir spēkos līdzvērtīgi. Es, protams, par zviedriem kopš bērnības.
, 2013-05-19 22:46, pirms 12 gadiem
Швейцария:"Внутри команды мы разговариваем на Denglish – это смесь английского и немецкого языков. Хотя франкоговорящие тоже есть. Но у нас нет необходимости много разговаривать."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 22:48, pirms 12 gadiem
Pievēršoties man tik ļoti netīkamajam NHL un KHL salīdzinājuma, tad jautājums ir par to, kuras līgas vadošie spēlētāji devuši visvairāk savām izlasēm? Un izvērtējot es iesaku arī ņemt vērā NHL pieredzi.
, 2013-05-19 22:48, pirms 12 gadiem
landskorona rakstīja: Швейцария:"Внутри команды мы разговариваем на Denglish – это смесь английского и немецкого языков. Хотя франкоговорящие тоже есть. Но у нас нет необходимости много разговаривать."
Ko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 22:51, pirms 12 gadiem
Pilnīgi ne par ko noraidija šveiciešus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 22:55, pirms 12 gadiem
Šveice malači - sākuši neitralizēt zviedru vairākumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:02, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: negribas pat diskutet ar tadu kurs ir izlidis no fudbola sadalas un iespejams pat nezin kas par kadiem sogad ir kanadas sastava. stamkosi un dusieni ta ari tik brauc jau 4 gadus pec kartas uz uz pc lai tikai dabutu pa pakalu kas attiecas par pendosu uzvaru par krieviem tad vienu reizi 10 gados ari slotas kats var izsaut pret krieviem
Ja negribi, tad nediskutē. Es tikai norādu uz Tavu izteikumu subjektīvo raksturu. Tavu viedokli nevar nosaukt nekā citādāk kā vien par "Wishful Thinking". Es katru gadus sekoju pasaules čempionātam, tāpēc nevajag zīst pirkstu Kopš PSRS sabrukuma Krievija pasaules čempionātos ieguvuši 4 zeltus, 2 sudrabus un 2 bronzas. Nezinu, vai tas ir daudz, vai maz. Atsevišķs stāsts, protams, ir arī par olimpiskajām spēlēm. Kanāda pasaules čempionātos kopš 90.gadiem ieguvusi 5 zeltus, 5 sudrabus un vienu bronzu. Es kaut kā neredzu, kurā vietā Kanāda, pat bez īpaši nopietnas attieksmes pret PČ, būtu mazāk efektīva vai vēl kaut kāda. Pagaidām Tavi argumenti izklausās pēc pupu mizām Tad kurš no mums ir no kuras sadaļas?
, 2013-05-19 23:04, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: pagajusais gads vien bija apsalutu khl dominance krievi, slovaki, cehi, somi. un nav jegas skaitit jo khl katru gadu ieperk labakos no pc
Es jautāju par šo gadu un, iesaku atsevišķi nodalīt spēlētājus ar nozīmīgu NHL pieredzi. Tad kā tur īsti ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:07, pirms 12 gadiem
Kad Latvija spēlēs kādā no izlasēm pusfinālā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:08, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Hose Girtinho, 23:04, pirms 2 minūtēm, ignorēt, atbildēt

celabinskas kontiola ir labakais pc bombardieris tas izsaka visu
Jā tikai tad, kad jāiemet svarīgākajās spēles, tad nekas nesanāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:09, pirms 12 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: NEKAD!!
tāpēc es piedāvāju izkrist uz A, tur varētu būt 3-niekā
, 2013-05-19 23:09, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Hose Girtinho, 23:02, pirms 1 minūtes

tikai nesi piefiksejis tadu lietu ka krieviem 3 zelti un 1 suudrabs ir pedejo 6 g. laika kops izveidojas khl
Esmu piefiksējis. Bet Tu esi piefiksējis, no kuras līgas KHL ir iepirkuši visvairāk savu spožāko zvaigžņu? Vai tā bija Šveices līga?...hmm...
Jautājums uz attapību: cik vēl savējo krieviem jāpārvilina no NHL, lai beidzot iegūtu zeltu arī olimpiskajās spēlēs?
, 2013-05-19 23:12, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: celabinskas kontiola ir labakais pc bombardieris tas izsaka visu
Un ko tas izteica medaļu izteiksmē? Un Petri NHL šķiet nebija gana labs, toties ir pietiekami labs KHL. Ar to arī apsveicu!
, 2013-05-19 23:12, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Hose Girtinho, 22:42, pirms dažām sekundēm

negribas pat diskutet ar tadu kurs ir izlidis no fudbola sadalas un iespejams pat nezin kas par kadiem sogad ir kanadas sastava. stamkosi un dusieni ta ari tik brauc jau 4 gadus pec kartas uz uz pc lai tikai dabutu pa pakalu kas attiecas par pendosu uzvaru par krieviem tad vienu reizi 10 gados ari slotas kats var izsaut pret krieviem
Shogad tads divains gads - triis slotas kaati izshava pret krieviem - Francija, Somija un ASV. ASV attiecigi vinneja ar 5 vaartu paarsvaru..

Turklat krieviem tas turnirs ir bez maz vai dziivibas un naaves jautaajums, par ko liecina tas kas katru gadu notiek krievijas presee - ja vinnee tad pasaules valdnieki ja zaudee tad oi oi oi kas kapec mes zaudeejaam, kas notiek muusu hokejaa, viss ir pilniigaa pakaljaa..

Tu vai nu nesaproti vai apzinati salidzini divas dazhadas lietas... tak labi redzams, ka ASV shis IIHF turnirs nav nekas svariigs.. aizbrauc tie kas tajaa gadaa grib uzspelet vai tie kam sevi jaaparaada - jaunie hokejisti, juniori.. ir tachu atskjiriba no Krievijas, kur Ovechkins 3 minutes peec padirsiena NHL playofos ar lauztu kaaju skrien pari okeanam lai tikai palidzetu savai krievijas izlasei - jeb joprojaam nesaskati atskiriibu..

ASV sliktie rezultati IIHF chempionaties salidzinajumaa ar Kireviju paraada nevis Krievu hokeja skolas paaraakumu, bet attieksmju atskjiriibu, savukaart tas ka ASV ar shaadu sastaavu brutaali paneema prieksha Krieviju, to cik dziljas ir ASV izlases rezerves un cik labi noskanjota shogad vinjiem bija komanda (novaacaas tiesham tie kas grib speeleet)

Patiesiiba ir taada, ka aa IIHF chempionatos tiktu izciiniits Stenlija kauss (vai kaut kas tikpat motiveejosh), tad ASV vareetu nokomplekteet 10 bet kanaada 20 loti speeciigas izlases, no kuram katra vareetu vinneet shaadu chempionaatu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:12, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Esmu piefiksējis. Bet Tu esi piefiksējis, no kuras līgas KHL ir iepirkuši visvairāk savu spožāko zvaigžņu? Vai tā bija Šveices līga?...hmm...
Jautājums uz attapību: cik vēl savējo krieviem jāpārvilina no NHL, lai beidzot iegūtu zeltu arī olimpiskajās spēlēs?
Ja jau nozāģēja ar visu Kovalčuku un Ovi 3. usa izlasei, tad nekas neglābs viņus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:16, pirms 12 gadiem
Harold rakstīja: Shogad tads divains gads - triis slotas kaati izshava pret krieviem - Francija, Somija un ASV. ASV attiecigi vinneja ar 5 vaartu paarsvaru..
Aha Soču sakarā es krievu vietā būtu krietni bažīgs un paskaitītu cik vēl tie slotaskāti palikuši, kuri nav šāvuši
, 2013-05-19 23:17, pirms 12 gadiem
game over 1:3
, 2013-05-19 23:17, pirms 12 gadiem
Žēl Gerbera, bet tā Dievs bija lēmis. Urrāāā!!!
Njā, aizsargs arī nedaudz nomudījās, kā šķiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:18, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Aha Soču sakarā es krievu vietā būtu krietni bažīgs un paskaitītu cik vēl tie slotaskāti palikuši, kuri nav šāvuši
+ kuri lielgabali tiks izvilkti - usa,kanāda un swe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:19, pirms 12 gadiem
Vai tad tur nebija aizmugures?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:19, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Aha Soču sakarā es krievu vietā būtu krietni bažīgs un paskaitītu cik vēl tie slotaskāti palikuši, kuri nav šāvuši
Jau šajā čempī ne viens vien "slotas kāts" izšāva pret krievu zvaigznēm. Būs daudz vielas pārdomām, bet tās jau nav mūsu problēmas.
, 2013-05-19 23:19, pirms 12 gadiem
njā. 10.uzvara, šķiet, šveicei nebūs...
, 2013-05-19 23:19, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Hose Girtinho, 23:09, pirms 2 minūtēm

kapec krieviem pirkt no sveices ligas ja lidz sim gadam sveiciesi bija apsaluti nolles??? pec si pc vari nesaubities ka krievi iepirks. kas attiecas par krieviem tad vini neko no nhl neparvilina, tas ir nhl kas parvilina krievus. bet krievi tacu ir un paliek savas krievu hokeja skolas skolnieki
labi pietiks, ignore
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:20, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Hose Girtinho, 23:09, pirms 2 minūtēm

kapec krieviem pirkt no sveices ligas ja lidz sim gadam sveiciesi bija apsaluti nolles??? pec si pc vari nesaubities ka krievi iepirks. kas attiecas par krieviem tad vini neko no nhl neparvilina, tas ir nhl kas parvilina krievus. bet krievi tacu ir un paliek savas krievu hokeja skolas skolnieki
Kur šodien palikuši visi zviedru KHL vilcēji? Vispār atrodās uz ledus vai atstāti viesnīcā? Kaut kā nevar manīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:23, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: kapec krieviem pirkt no sveices ligas ja lidz sim gadam sveiciesi bija apsaluti nolles??? pec si pc vari nesaubities ka krievi iepirks. kas attiecas par krieviem tad vini neko no nhl neparvilina, tas ir nhl kas parvilina krievus. bet krievi tacu ir un paliek savas krievu hokeja skolas skolnieki
Bet labākie no krieviem ir tie, kuriem ir nopietna NHL pieredze, vai ne tā? Eiropas skola pati par sevi vēl nav nekas, bet kopā ar NHL pieredzi tā jau ir augstākā pilotāža. Praktiski visiem vadošajiem KHL spēlētājiem ir nopietna NHL pieredze. Vai tā būtu sakritība?
Un par Šveices līgu es tikai ironizēju. Žēl, ka neatpazīsti tik vienkāršus tēlainās izteiksmes līdzekļus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:25, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Hose Girtinho, 23:12, pirms dažām sekundēm

tas bija sen kad kontiola tur speleja un visi nav raditi tam bezsmadzinu skien un met hokim ko tur spele
Jā, jā. Laikam sen neesi NHL skatījies Tiešām izsaku līdzjūtību par to, ka NHL tā sabojā krievu izcilos hokejistus. Man tiešām žēl. Labāk, lai paliek Krievijā un spēlē KHL. Kam viņiem tas primitīvais Ziemeļamerikas hokejs, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:27, pirms 12 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: Nu ko iespējams ŠVeiciešu haļavu laiks būs beidzies
Man kā Zviedrijas izlases atbalstītājam jau pēc grupu turnīra šķita, ka Zviedrijai medaļas nespīd. Un ja nebūtu Sedinu, tad gan jau tā arī būtu. Šveice ir lieliska izlase, kura šajā čempionātā vēl nav piedzīvojusi zaudējumu. Bet, protams, ceru, ka šī spēle būs izņēmums.
, 2013-05-19 23:27, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, jā. Laikam sen neesi NHL skatījies Tiešām izsaku līdzjūtību par to, ka NHL tā sabojā krievu izcilos hokejistus. Man tiešām žēl. Labāk, lai paliek Krievijā un spēlē KHL. Kam viņiem tas primitīvais Ziemeļamerikas hokejs, vai ne?
+ nav arī īsti saprotams kāpēc jāatstāj pieteikumos tukšas vietas ar cerībām, ka atbrauks kāds palīgā no tās primitīvās līgas, nav arī saprotams, kāpēc krievi un SOK vēršās pie šīs primitīvās līgas, lai šie ļauj piedalīties Os saviem primitīvajiem hokejistiem....tur noteikti kkāda globāla sazvērestība apakšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:30, pirms 12 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: Nu ko iespējams ŠVeiciešu haļavu laiks būs beidzies
Tavā profilā rakstīts, Welcome to hell, mani tavs komentārs nepārsteidza
, 2013-05-19 23:31, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: lkjhg, 2013-05-18 18:26, vakar, ignorēt, atbildēt
Praha, 18:18, pirms 7 minūtēm, ignorēt, atbildēt

kadi vel sedini. pret kanadu izvilka khl veci danielsens un petesons. visticamak ari finala vini zviedrus izvilks
Nē nu es tev, atsaucoties uz tavu komentāru (skatīt augšā), prasu konkrētu jautājumu. Kur šodien palikuši zviedru KHL vilcēji? Tu vari uz to atbildēt, bez izvairīšanš vai nē? Saindējušies ar pārtiku? Paģiras, vai kas cits? Pēc tava komentāra es gaidīj ka nu tik būs, ja šie tā pusfinālā pietaupījās un klusēja, bet čušš... Vari ieviest skaidrību šajā sakarā?
, 2013-05-19 23:31, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: petesons kurs sobrid ir vviens no neapsaubamiem zviedrijas lideriiem arii pec statistikas donbas komanda ir tikai 10 rezultativakais speletajs, kamer sedini sava vankuvera ir lideri. neliekas divaini ka tads donbas videjs kadrs mierigi tur lidzi sediniem???
Ilggadējais KHL spēlētājs Fredriks Petersons patiešām ir liels malacis
, 2013-05-19 23:32, pirms 12 gadiem
meh 1:4
, 2013-05-19 23:32, pirms 12 gadiem
Negribas neko teikt pāragri, bet pagaidām izskatās, ka Zviedrija ir ļoti tuvu titulam, ja vien vārti tika gūti pēc noteikumiem.
, 2013-05-19 23:34, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Negribas neko teikt pāragri, bet pagaidām izskatās, ka Zviedrija ir ļoti tuvu titulam, ja vien vārti tika gūti pēc noteikumiem.
Arī 3:1 vairs neatdos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:35, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Arī 3:1 vairs neatdos.
No Tavas mutes Dieva ausī. Un varam jau sākt svinēt! Ir, ir, ir!!! Skåååål!!!
, 2013-05-19 23:36, pirms 12 gadiem
zviedru aizsargs izvilka vārtus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:37, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: killo2000, 23:31, pirms 1 minūtes

ari sodien petersonam ir piespele. un kludijos donbas komanda vins ir tikai 13 rezultativakais
Un viena piespēle bij tā lielā vilkšana, kuru tu sludināji? Nu skaidrs. Paldies par izskaidrošanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:37, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: ari sodien petersonam ir piespele. un kludijos donbas komanda vins ir tikai 13 rezultativakais
Tad jau vari ņemt talkā savu slaveno teicienu par "slotas kātu" un "izšaušanu"!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:38, pirms 12 gadiem
Brāļi Sedīni atnes zviedriem zeltu! NHL un Zviedrija über alles!!!
, 2013-05-19 23:38, pirms 12 gadiem
šveices princešu kariete pārvērtās par ķirbi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:39, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: sedins tikai tuksos vartos var iemest
Krieviem var iemest pat austrieši, un ne reizi vien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:40, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: sedins tikai tuksos vartos var iemest
Nē tu taču esi klauns Pataisi sevi par muļķi, bet pats ar to acīmredzot lepojies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:40, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: killo2000, 23:37, pirms 1 minūtes

khl viduvejibas petesons un danielsons izsledza kanadas kolhozniekus tas tomer ir daudz
Bet bez Sedīniem KHL kolhozam pret Kanādu nebūtu izredžu, tas arī fakts.
, 2013-05-19 23:41, pirms 12 gadiem
Prieks, ka šveicieši joprojām cīnās!
, 2013-05-19 23:41, pirms 12 gadiem
Mirret rakstīja: Prieks, ka šveicieši joprojām cīnās!
Šveicieši jebkurā gadījumā ir lieli malači. Lai viņiem veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:42, pirms 12 gadiem
Esmu laimīgs! Visi zviedru čaļi ir malači! Rīt varēšu apsveikt zviedrus ar šo lielisko uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:44, pirms 12 gadiem
Nu ko - gaidam Sočus tagad!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-19 23:49, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Hose Girtinho, 23:40, pirms dažām sekundēm

kads fakts, sedini pret kanadu neko neizdarija, bullisos nolohojas to iemeta petesons , bet abus golus iemeta danielsons no zilas, velak vienu piekaitija eriksona, bet reali gols bija danielsona. un tas nav nekads parsteigums ka khl viduvejibas izsledz stamkosus un parejos nhl kolhzoa superstarus jo pedeja laika ta biezi gadas
Ko tu uz to vienu spēli ieciklējies, kur starp citu abus tos golus arī izkārtoja sedīni (nekādā ziņā nenoniecinot danielsona izcilos metienus tajos golos). Pakomentē labāk kur tie KHListi bij pusfinālā, finālā...kā ar rezultativitāti viņiem veicās grupu turnīrā??? Kā caurkritušie franču futbolisti apspēlēja neuzvaramos KHListus (kuriem zelts garantēts - tavi vārdi), kā primitīvie nhl jaunieši piesmēja tos pašus neuzvaramos KHListus??? Vai hokejā viss ir tik viennozīmīgi???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-20 00:04, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: killo2000, 23:49, pirms 3 minūtēm, ignorēt, atbildēt

ka jau rakstiju nebutu petesons iemetis bulliti tad sedini sobriid sedetu tribines kopa ar seteberju un fosberju un tur kacatuu savu statistiku. reali spele pret kanadu zviedriem bija vissvarigaka un sivaka un to izvilka khl viduvejibas danielsons un petesons. samierinies ar faktu un piienem to. neredzu vairs jegu malt vienu un to pasu diskusiju. astala vista
Atvaino - nebūtu Sedīnu zviedri 1/4finālā būtu palikuši - kur bija visi danielsoni un petersoni pirms sedini bija atbraukuši, ka vairākumā neko nevarēja iemest? Atbrauca sedīni un parādījās spēle, parādījās vairākums utt.. un to saka visi - palasi zviedru presi, palasi starptautisko presi, palasi kaut krievu presi, treneru izteikumus utt....visi uzsver to, ka līdz ar sedīnu atbraukšanu viss mainījās!