Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Dušēns: "Mums nepatīk, ka pasaules čempionātā ir jāmet bullīši"

Dušēns: "Mums nepatīk, ka pasaules čempionātā ir jāmet bullīši"
Mets Dušēns pie Zviedrijas izlases vārtiem
Foto: AFP/Scanpix

Vakar tika noskaidrotas visas četras pasaules hokeja čempionāta pusfinālistes. Par pēdējo pusfinālisti kļuva Zviedrija, kas pēcspēles metienu sērijā izslēdza Kanādu - 3:2. Kanādieši pēc mača nožēloja neizmantotās vārtu gūšanas iespējas, savukārt Zviedrijas izlases galvenais treneris Pērs Mortss sacīja, ka komanda aizvadīja pagaidām labāko spēli turnīrā.

"Acīmredzami tā ir vissliktākā sajūta," pēc zaudējuma sacīja Kanādas vārtsargs Maiks Smits. "Katru reizi, kad velkam Kanādas kreklu, no mums tiek sagaidīta uzvara. Ir smagi zaudēt tik līdzīgu spēli kā šī. Zviedrija smagi cīnījās un spēlēja lieliski. Mums bija dažas iespējas uzvarēt, bet tās neizmantojām. Šī ir spēle, kas varēja aiziet abos virzienos. Vienā no epizodēm pēc pretinieka rupjības savainojumu guva Ēriks Stāls, kuram tiks veikta magnētiskā rezonanse.

"Tā bija ļoti skarba spēle, kurā kādam bija jāpiekāpjas. Stāla traumas dēļ tikām izsisti no sliedēm. Viņš ir ne tikai mūsu kapteinis, bet arī viens no labākajiem spēlētājiem pasaulē. Nebija viegli spēlēt bez viņa," teica Pernels Karls Subens, kurš otrās trešdaļas izskaņā guva vārtus, taču pēc video noskatīšanās tiesneši lēma, ka tas noticis jau pēc laika beigām. "Tāpēc ir video atkārtojumi - tie acīmredzot nebija vārti. Domāju, ka izdarījām pietiekami, lai uzvarētu, bet neizmantojām savas iespējas."

"Esmu patiešām laimīgs par tādu rezultātu," sacīja Zviedrijas izlases galvenais treneris Pērs Mortss. "Kanādu ir komanda, kuru ir grūti uzvarēt. Lai to uzvarētu, ir jāpieliek ne mazums pūļu un jāparāda augsts meistarības līmenis. Spējām noskaņoties, kā pienākas, un darbojāmies teicamā manierē, aizvadot labāko spēli turnīrā. Tagad mums ir iespēja pacīnīties par medaļām savās mājās."

"Trešajā periodā nebijām tik pārāki, cik varējām būt. Zviedrijas aizsardzība bija daudz labāka. Zviedrija nodrošinājās, ka tai allaž aizmugurē bija cilvēki un ka tā neiekrīt neitrālajā zonā," pēc mača teica kanādiešu galvenais treneris Lindijs Rafs. "Stāla savainojumam bija kaut kāda ietekme uz spēles gaitu, bet mums tik un tā bija savas iespējas. Viens no pagrieziena punktiem bija brīdis, kad pie rezultāta 1:0 varējām gūt vārtus pretuzbrukumā - tas mums dotu nelielu rezervi. Neguvām un ļāvām zviedriem turēties līdzās."

"Biju tik satraukts, ka knapi varēju noskatīties pēcspēles metienu sēriju. Parasti neesmu tik nervozs, bet šodien biju," sacīja zviedru aizsargs Ēriks Gustafsons. "Ir lieliska sajūta uzvarēt spēli, to ir grūti aprakstīt. Jūnass [Enrūts] ir viens no konkurētspējīgākajiem spēlētājiem, kādu esmu redzējis. Viņš to parādīja pēcspēles metienu sērijā - dzelzs nervi. Ja otrajā periodā Stīvens Stemkoss būtu iemetis pretuzbrukumā, tā būtu cita spēle. Enrūts mūs atstāja spēlē un aizvadīja apbrīnojamu maču."

"Tas nekļūst vieglāk. Trešo reizi zaudēt šādā spēlē [pasaules čempionāta izslēgšanas mačos]. Dažiem citiem puišiem - jau ceturto reizi," Mets Dušēns, protams, nebija priecīgs par to, ka Kanāda jau ceturto gadu pēc kārtas izkrita ceturtdaļfinālā. "Nevaru noticēt, ka zaudējām. Domāju, ka mums šogad ir komanda, kas ir spējīga gūt panākumus. Tas tikai apliecina, ka vienā spēlē uzvarēt var jebkurš. Mums nepatīk pēcspēles metienu likums, noteikti. Tas nekam neder [oriģinālā no angļu val. - it sucks], ka nevarējām turpināt spēlēt pagarinājumu."

Izmantotie resursi:
Start
СПОРТ-ЭКСПРЕСС: Ежедневная спортивная газета....
TSN Sports News & Headlines | Score Results,...


Slēpts komentārs: Hose Girtinho
, 2013-05-17 09:14, pirms 12 gadiem
Jāpiekrīt, tikai kādi spēlētāji būtu piem. sestdien nospēlētu divus pagarinājumus, bet otra jau pamatlaikā uzvarētu, vai svētdienas spēlei spēka pietiktu.
, 2013-05-17 09:19, pirms 12 gadiem
Tā bija Zviedrijas labākā spēle? Vemt gribas no Morta un viņa 'stratēģijas'. Cerams, ka somi pazemos svensonus tāpat kā amerikāņi pazemoja krievus.
Slēpts komentārs: pernambucano
, 2013-05-17 09:20, pirms 12 gadiem
Gluži manas domas. Čempionāta grupu turnīros pēcspēles metieni ir saprotami, bet ar ceturtdaļfinālu jau vajadzētu sākt pagarinājumus līdz gūtajiem vārtiem. Hokejs ir komandas spēle, nevar uzticēt spēles likteni tikai dažiem indivīdiem. Bet saprotams, ka čempionātos šāda sistēma nevar funkcionēt.
, 2013-05-17 09:20, pirms 12 gadiem
Uzvarēja vājākā komanda.
Zviedri sūkāja pret Kanādu. Ļoti žēl, ka tizlākā komanda vinnēja. Somija saplosīs gabalos.
, 2013-05-17 09:23, pirms 12 gadiem
" Pērs Mortss. "Kanādu ir komanda, kuru ir grūti uzvarēt. "

- Kanadu.. gde ti..?
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-17 09:24, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Bulanovs arī pielika savu roku, bet tā vai citādi, kanādiešiem nepiemita tas, kas amerikāņiem, no ādas ārā nelīda tā īpaši. Zviedri arī so so. Es par amerikāņiem šoreiz.
Es gan fanoju par Šveici.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-17 09:32, pirms 12 gadiem
1-ASV
2-Somija
3-Šveice

Tāds bus medaļu sadalījums ....
Slēpts komentārs: brg1
, 2013-05-17 09:48, pirms 12 gadiem
Atradushi tagad iemeslu uz ko spekuleet....
, 2013-05-17 09:52, pirms 12 gadiem
StalkeR rakstīja: Atradushi tagad iemeslu uz ko spekuleet....
Tie jau krievēni, neņem galvā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-17 09:59, pirms 12 gadiem
Uzvaras izcīņai Kanādiešiem bija dotas 60 min pamatlaikā, kā arī 10 minūtes papildlaikā (ja nemaldos tik ir ceturtdaļfinālos). Ja ar 70 minūtēm nepietika, tad atbalstu bullīšus. Lai gan tur ir liela loma veiksmei, tomēr visu izšķir paši spēlētāji. Savukārt, ja spēlētu līdz uzvarai normālā spēlē, tad būtu spēles, kur papildlaiks ievilktos vairāku stundu garumā un uzvarētāji nebūtu gatavi nākamajai spēlei fiziski, te ir savādāks spēļu formāts, nekā NHL.
, 2013-05-17 10:05, pirms 12 gadiem
kāpēc cilvēkiem nepatīk zviedri?
, 2013-05-17 10:18, pirms 12 gadiem
Par bullīšiem izslēgšanas spēlēs arī piekrītu, domāju, ka sekos 2. OT, bet nekā - bullīši, nedaudz pārsteidza.

Anyway biju par zviedriem, Petersons pielika treknu punktu
, 2013-05-17 10:25, pirms 12 gadiem
Janchukinshh rakstīja: Par bullīšiem izslēgšanas spēlēs arī piekrītu, domāju, ka sekos 2. OT, bet nekā - bullīši, nedaudz pārsteidza.

Anyway biju par zviedriem, Petersons pielika treknu punktu
Manuprāt, bullīši ir daudz racionālāk nekā spēlēt n-to pagarinājumu. Noteikumi visiem vienādi. Pie jebkādiem noteikumiem viens būs uzvarētājs, otrs - zaudētājs.
, 2013-05-17 10:26, pirms 12 gadiem
MaigaisS rakstīja: Nu Sviedriem arii komandaa ap 10 enhaaelieshiem
7 lkm tikai ir!!!
un pedejie 3gab ir aizvadijusi 2 speles tikai!
, 2013-05-17 10:27, pirms 12 gadiem
lkm jau skauž

Grēbers rakstīja: kāpēc cilvēkiem nepatīk zviedri?
, 2013-05-17 10:30, pirms 12 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: 7 lkm tikai ir!!!
un pedejie 3gab ir aizvadijusi 2 speles tikai!
vispār jau 10 - skat.: stats.iihf.com .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-17 11:08, pirms 12 gadiem
Ko nu gausties par bullīšiem. Skills jākačā, tad arī varēs iemest bullīti un uzvarēt un viss būs kārtībā Bet vispār šoreiz vienkārši nebija Kanādas diena, spēlēja ok, veda spēli, bet nebij lemts - gols pussekundi par vēlu, štanga izšķirošajā bullītī - līdzīgu komandu duelī, tās ir nianses, kuras izšķir uzvarētāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-17 11:20, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: ta pat prieks par pragas lev danielsona kurs iemeta abus 2 vartus un donbas petesona kurs realizeja izskiroso bulliti, var teikt atkal khl viri uzvareja kanadu
aha - komandā NHL spēlētāji vairāk kā KHL, komandu velk NHL vārtsargs, no komandas gūtiem 6punktiem divreiz vairāk NHL veči savākuši kā KHL (4 un 2 attiecīgi), vienīg bullīšos izcēlās KHL spēlējošais Petersons, bet nu tas ar viss.
, 2013-05-17 11:21, pirms 12 gadiem
Neaizmirstiet, jūs zaudējāt ne tikai Zviedrijai, bet arī Šveicei. Neviens taču neteiks, ka Kanāda būtu cienīga atrasties vienā plauktā ar Šveici - cīņā par medaļām. Tāpēc, Dušēn, runas ir lētas, ej, strādā, varbūt pēc pieciem, desmit vai divdesmit gadiem būsiet cienīgi uzspēlēt ar Šveici. Un Zviedriju. Un tad varēsiet runāt par reglamentu.

Zaudēt neprot.
, 2013-05-17 11:24, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: ta pat prieks par pragas lev danielsona kurs iemeta abus 2 vartus un donbas petesona kurs realizeja izskiroso bulliti, var teikt atkal khl viri uzvareja kanadu
Jebkurā gadījumā ir diezgan debīli sktīties - vot tur vienu golu iemeta NHL spēlētājs, tur vienu KHL un izdarīt kkādus secinājumus. Zviedriem šī izlase ir konkrēts mikslis no savas līgas, NHL un KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-17 11:38, pirms 12 gadiem
M rakstīja: Neaizmirstiet, jūs zaudējāt ne tikai Zviedrijai, bet arī Šveicei. Neviens taču neteiks, ka Kanāda būtu cienīga atrasties vienā plauktā ar Šveici - cīņā par medaļām. Tāpēc, Dušēn, runas ir lētas, ej, strādā, varbūt pēc pieciem, desmit vai divdesmit gadiem būsiet cienīgi uzspēlēt ar Šveici. Un Zviedriju. Un tad varēsiet runāt par reglamentu.

Zaudēt neprot.
Un ko tās apakšgrupu spēles un daži pārsteidzošie zaudējumi tavuprāt izsaka? 2002. soltleikā Kanāda arī grupā kāsa zviedriem, nospēlēja ničā ar čehiem un nepārliecinoši paņēma vāciešus. Vankūverā arī grupā nokāsa Šveicei un ASV. Abu turnīru iznākumus jau man tev nav jāatgādina ne? Turpretī 2011. gada čempī līdz 1/4 finālam visas uzvaras - ar ko tas beidzās arī gan jau zini
, 2013-05-17 11:47, pirms 12 gadiem
Starp citu somi vai zviedri kļūs par ranga līderiem. Ja somi, tad gadījumā šie nebūs pirmo reizi galvgalī?
, 2013-05-17 11:54, pirms 12 gadiem
Nu ko,tad par Zviedriem un Amerikāņiem.
, 2013-05-17 12:09, pirms 12 gadiem
Lieta tāda, ka pēcspēles metienos ir individuālā meistarība un veiksme, bet OT ir komandas cīņa.
, 2013-05-17 12:14, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Starp citu somi vai zviedri kļūs par ranga līderiem. Ja somi, tad gadījumā šie nebūs pirmo reizi galvgalī?
IIHF rangā somi jau ir apsteiguši krievus. Zviedri apsteigs tādā gadījumā, ja vinnēs somus.
, 2013-05-17 12:33, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Manuprāt, bullīši ir daudz racionālāk nekā spēlēt n-to pagarinājumu. Noteikumi visiem vienādi. Pie jebkādiem noteikumiem viens būs uzvarētājs, otrs - zaudētājs.
vajag jauninājumus kā gribēja NHL - 1.OT 4:4, 2.OT 3:3
, 2013-05-17 12:34, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: IIHF rangā somi jau ir apsteiguši krievus. Zviedri apsteigs tādā gadījumā, ja vinnēs somus.
Nu jā, tas ir tas ko rakstīju. Jautājums bij varbūt kāds zin, vai somi kādreiz ir bijuši ranga pirmā vietā, vai šī būs pirmā reize (ja viņi 1. vietā, protams, nokļūs)?
, 2013-05-17 12:49, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu jā, tas ir tas ko rakstīju. Jautājums bij varbūt kāds zin, vai somi kādreiz ir bijuši ranga pirmā vietā, vai šī būs pirmā reize (ja viņi 1. vietā, protams, nokļūs)?
labs jautājums... iespējams, ka pat ir bijuši, vismaz ir viņiem bijuši medaļu periodi (4x pēc kārtās: 1998-2001; 3x pēc kārtas: 2006-2008).
, 2013-05-17 12:49, pirms 12 gadiem
Reaktors2 rakstīja: vajag jauninājumus kā gribēja NHL - 1.OT 4:4, 2.OT 3:3
tas vairs būs hokejs???
, 2013-05-17 13:12, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet man nepatīk, ja tālāk tiek ziemeļamerikāņi
bet man nepatīk ka tu te smirdi
, 2013-05-17 13:12, pirms 12 gadiem
INFO

Germany/France received 63 votes, Denmark/Latvia received 45 votes for hosting the 2017 IIHF Ice Hockey World Championship.
, 2013-05-17 13:13, pirms 12 gadiem
Reaktors2 rakstīja: vajag jauninājumus kā gribēja NHL - 1.OT 4:4, 2.OT 3:3
Ja gribētu objektīvi noskaidrot stiprāko, jāspēlē līdz trīs uzvarām, ja grib lai tikai ir intresanti, tad bullīši nav nearko sliktāki par pagarinājumu līdz pirmajai ripai. Kaut vai mūsu OT pret somiem, spiedām viņus un kāda jēga, viens izrāviens un gols. Tajā pašā futbolā atcēla pēkšņo nāvi, visādi var gadīties un nekas objektīvs tas nav.
, 2013-05-17 13:13, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: INFO

Germany/France received 63 votes, Denmark/Latvia received 45 votes for hosting the 2017 IIHF Ice Hockey World Championship.
būtu baigi interesanti uzzināt, kas balsoja par GER/FRA un kas par LAT/DEN
, 2013-05-17 13:15, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: būtu baigi interesanti uzzināt, kas balsoja par GER/FRA un kas par LAT/DEN
to man liekas nevar uzzināt, balsošana ir aizklāta.
Vēl jau palika balsošana par U-20 2014 IDA grupas čempi Latvija vai Polija.
uz U-18 Lipmans nepieteica.
, 2013-05-17 13:15, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja gribētu objektīvi noskaidrot stiprāko jāspēlē līdz trīs uzvarām, ja grib lai tikai ir intresanti, tad bullīši nav nearko sliktāki par pagarinājumu līdz pirmajai ripai. Kaut vai mūsu OT pret somiem, spiedām viņus un kāda jēga, viens izrāviens un gols. Tajā pašā futbolā atcēla pēkšņo nāvi, visādi var gadīties un nekas objektīvs tas nav.
varbūt vienkārši atteikties no pagarinājumiem un bullīšiem vispār? teiksim, neizšķirta gadījumā par uzvarētājiem tiek pasludināta komanda, kas priekšsacīkstēs ierindojās augstāk.
, 2013-05-17 13:16, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: to man liekas nevar uzzināt, balsošana ir aizklāta.
Vēl jau palika balsošana par U-20 2014 IDA grupas čempi Latvija vai Polija.
uz U-18 Lipmans nepieteica.
cerams, ka šito Lipmans dabūs. Gribētos apskatīt visus Kuldas, Lipsbergus, Jevpalovus, Bļugerus klātienē...
, 2013-05-17 13:16, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: būtu baigi interesanti uzzināt, kas balsoja par GER/FRA un kas par LAT/DEN
Acīmredzot Dānijā tuvākā laikā nebūs KHL hokeja klubs, jo krievi nav palīdzējuši dāņiem izbīdīt šo PČ.
, 2013-05-17 13:19, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: varbūt vienkārši atteikties no pagarinājumiem un bullīšiem vispār? teiksim, neizšķirta gadījumā par uzvarētājiem tiek pasludināta komanda, kas priekšsacīkstēs ierindojās augstāk.
Tas jau būtu augstākā līmeņa stulbums. Tad jau labāk met monētu.
Manuprāt, ideja par pagarinājumu līdz ''pēkšņai nāvei'' ir vislabākā. Tad atkristu nepārtrauktā muldēšana par loteriju u.t.t.
, 2013-05-17 13:19, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Acīmredzot Dānijā tuvākā laikā nebūs KHL hokeja klubs, jo krievi nav palīdzējuši dāņiem izbīdīt šo PČ.
pēdējā pusgada laikā jau par dāņiem netika runāts KHL sakarā... tā ka nav brīnums
, 2013-05-17 13:20, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas jau būtu augstākā līmeņa stulbums. Tad jau labāk met monētu.
Manuprāt, ideja par pagarinājumu līdz ''pēkšņai nāvei'' ir vislabākā. Tad atkristu nepārtrauktā muldēšana par loteriju u.t.t.
cik cilvēku, tik viedokļu. Jebkuram no variantiem ir daudz mīnusu.
, 2013-05-17 13:22, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: varbūt vienkārši atteikties no pagarinājumiem un bullīšiem vispār? teiksim, neizšķirta gadījumā par uzvarētājiem tiek pasludināta komanda, kas priekšsacīkstēs ierindojās augstāk.
Kapēc atteikties, vienkārši neviens variants nav ideāls objektivitātes noskaidrošanai, kā saka visi slikti. Ja viņa kādam būtu šausmīgi vajadzīga, tad kā dambretē, šahā vai kā agrāk hokejā, tiek izspēlēts rinķis, vai titula iegūšanai līdz kaut kādam noteiktam uzvaru skaitam, bet tas jau padarīs par neintresantu visu to čempionātu.
, 2013-05-17 13:24, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas jau būtu augstākā līmeņa stulbums. Tad jau labāk met monētu.
Manuprāt, ideja par pagarinājumu līdz ''pēkšņai nāvei'' ir vislabākā. Tad atkristu nepārtrauktā muldēšana par loteriju u.t.t.
Tad jau labāk darīt tā kā ir ieviesies futbolā - ja pagarinājumā kāda komanda gūst vārtus, tad tāpat šo pagarinājumu izspēlē līdz beigām.
, 2013-05-17 13:27, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Tad jau labāk darīt tā kā ir ieviesies futbolā - ja pagarinājumā kāda komanda gūst vārtus, tad tāpat šo pagarinājumu izspēlē līdz beigām.
Mēs jau te varam diskutēt cik gribam, bet play-off grūti visiem izdabāt. Vienmēr būs neapmierinātie. Īpasi zaudētāji.
Vislabak būtu riņķa sistēma, bet komandu parāk daudz. Tas ir visobjektīvākais. Bet vienalga būs neapmierinatie par spēļū atdošanu u.t.t. kā 80.gados
, 2013-05-17 13:29, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Mēs jau te varam diskutēt cik gribam, bet play-off grūti visiem izdabāt. Vienmēr būs neapmierinātie. Īpasi zaudētāji.
Vislabak būtu riņķa sistēma, bet komandu parāk daudz. Tas ir visobjektīvākais.
Arī laba doma, sen bija laiks samazināt komandu skaitu, piemēram, uz 10. Tad katrai komandai būtu 9 spēles.
, 2013-05-17 13:31, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Arī laba doma, sen bija laiks samazināt komandu skaitu, piemēram, uz 10. Tad katrai komandai būtu 9 spēles.
Nauda visu nosaka nauda
nabagi IIHF rīko katru gadu tāpēc čempi
, 2013-05-17 13:31, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Mēs jau te varam diskutēt cik gribam, bet play-off grūti visiem izdabāt. Vienmēr būs neapmierinātie. Īpasi zaudētāji.
Vislabak būtu riņķa sistēma, bet komandu parāk daudz. Tas ir visobjektīvākais. Bet vienalga būs neapmierinatie par spēļū atdošanu u.t.t. kā 80.gados
Palikušais četrinieks jau nu gan varēja izspēlēt apli, baigā jaunu starpība, tagad jāspēlē katram divas spēles, kur gadās ka par trešo nav īsti luste cīnīties, tā būtu trīs un intriga līdz pēdējam brīdim.
, 2013-05-17 13:33, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Palikušais četrinieks jau nu gan varēja izspēlēt apli, baigā jaunu starpība, tagad jāspēlē katram divas spēles, kur gadās ka par trešo nav īsti luste cīnīties, tā būtu trīs un intriga līdz pēdējam brīdim.
Variantu daudz , bet tagad daudz ko nosaka sponsori kā un kur spēlēt.
Īpaši hokejā, kur viss atkarīgs no sponsoriem.
UEFA piķa daudz tur sponsori dejo pēc UEFA stabules daudz kur
, 2013-05-17 13:35, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: cerams, ka šito Lipmans dabūs. Gribētos apskatīt visus Kuldas, Lipsbergus, Jevpalovus, Bļugerus klātienē...
Girgensons ar var spēlēt, bet to jau var negaidīt acīmredzot
, 2013-05-17 13:41, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Palikušais četrinieks jau nu gan varēja izspēlēt apli, baigā jaunu starpība, tagad jāspēlē katram divas spēles, kur gadās ka par trešo nav īsti luste cīnīties, tā būtu trīs un intriga līdz pēdējam brīdim.
tikai pie šādas shēmas var gadīties, ka čempions jau ir noskaidrots pirms pirmās spēles. Kaut kā stulbi, ja čempis vēl nav beidzies, bet čempions jau ir zināms.
, 2013-05-17 13:41, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Girgensons ar var spēlēt, bet to jau var negaidīt acīmredzot
uz to es neceru.
, 2013-05-17 13:52, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Mēs jau te varam diskutēt cik gribam, bet play-off grūti visiem izdabāt. Vienmēr būs neapmierinātie. Īpasi zaudētāji.
Vislabak būtu riņķa sistēma, bet komandu parāk daudz. Tas ir visobjektīvākais. Bet vienalga būs neapmierinatie par spēļū atdošanu u.t.t. kā 80.gados
Visobjektīvākā starp divām komandām ir sērija līdz N uzvarām, kur jo N ir lielāks, jo lielāka objektivitāte - mazāka iespēja nejaušībām. Komandas tiekas airākas reizes savā starpā un atkrīt tur pretinieku nenovērtēšana, "melnā diena", utt., bet nu sērija nav priekš šādiem "zibensturnīriem". Starp vairākām komandām riņķis, protams, un ar piebildi ka vismaz divi riņķi - bet tā jau tad ir sezona... Tā kā ir tagad nav nekāda vaina un zaudējumos problēma nav jāmeklē turnīra izspēles kārtībā
, 2013-05-17 14:07, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: tikai pie šādas shēmas var gadīties, ka čempions jau ir noskaidrots pirms pirmās spēles. Kaut kā stulbi, ja čempis vēl nav beidzies, bet čempions jau ir zināms.
Tā jau agrāk kad bija aplis, mēdza notikt, tapēc arī sanāk ka jāizvēlas starp intresantumu un objektivitāti.
, 2013-05-17 14:12, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tā jau agrāk kad bija aplis, mēdza notikt, tapēc arī sanāk ka jāizvēlas starp intresantumu un objektivitāti.
...un tur arī objektivitāte zuda... jau priekšlaicīgi kļuvušais čempions pēdējo spēli tikai atspēlēja ķeksītim...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja