Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Slovākija pieveic ASV, Latvija netiek ceturtdaļfinālā

Slovākija pieveic ASV, Latvija netiek ceturtdaļfinālā
Slovāki svin iekļūšanu ceturtdaļfinālā
Foto: AFP/Scanpix

Šodien pasaules hokeja čempionāta spēlē Slovākijas izlase ar 4:1 pārspēja ASV valstsvienību, tādējādi jau pirms vakarā gaidāmas spēles ar Somiju izdzēšot Latvijas izlases pēdējās cerības kvalificēties ceturtdaļfinālam. Uzvarētājiem vārtus guva četri dažādi hokejisti, bet divas rezultatīvas piespēles nopelnīja komandas veterāns Miroslavs Šatans.

Jau spēles 15.sekundē tika atklāts mača rezultāts, kad Benu Bišopu ASV vārtos pārspēja Branko Radivojevičs. Jau pēc minūtes amerikāņi nopelnīja noraidījumu, kura laikā slovāki ielika pamatu otrajam vārtu guvumam, kas tika gūts pusminūti pēc vairākuma beigām – precīzs bija Barteks.

Otrā perioda vidū Renē Vidarenijs izmantoja Kreiga Smita noraidījumu un panāca jau 3:0, tomēr trešdaļas pēdējā minūtē Denijs Kristo samazināja slovāku pārsvaru līdz diviem vārtiem, vēl saglabājot ASV cerības uz pozitīvu mača iznākumu.

Trešajā periodā tomēr priekšlaicīgi vietu ceturtdaļfinālā nodrošinājušie amerikāņi nespēja gūt vārtus, gluži pretēji, noraidījumus nopelnīja Ēriks Džonsons un Kreigs Smits. Mača izskaņā ASV galvenais treneris Džo Sakko nomainīja Bišopu pret sesto laukuma spēlētāju, tomēr tas deva negatīvu rezultātu – ripu tukšos vārtos raidīja Marko Daņo, uzstādot mača beigu rezultātu 4:1.

Līdz ar šo uzvaru Slovākijas izlase nodrošināja sev ceturto vietu grupā un vietu ceturtdaļfinālā. Tikpat punktus teorētiski vēl var iegūt Vācijas izlase, tomēr tā vienāda punktu skaita gadījumā atrastos zemāk kā Slovākija, jo savstarpējā spēlē vācieši piekāpās ar 2:3.

Pasaules hokeja čempionāts, Helsinku grupa

Slovākija – ASV 4:1 (2:0, 1:1, 1:0)

Vārti: 0:15 Radivojevičs (Kopeckis) 1:0, 3:44 Barteks (Šatans) 2:0, 30:48 Vidarenijs (Zaborskis, Kukumbergs, vair.) 3:0, 39:14 Kristo (Karls) 3:1, 58:36 Daņo (Šatans, t.v.) 4:1.
Soda minūtes: 4:20
Metieni: 26:21
Vārtsargi: Rastislavs Staņa – Bens Bišops (57:43 – 58:36 – tukši vārti)

H apakšgrupas tabula:

VKomandaSUUPZPZVAP
1.Krievija7500229:1415
2.ASV7500224:1515
3.Somija6410120:1214
4.Slovākija7301318:1710
5.Vācija6201310:147
6.Latvija6200412:226
7.Francija6200410:186
8.Austrija7110518:295

Izmantotais avots:
Start

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: tads

 +52 [+] [-]

, 2013-05-14 14:35, pirms 12 gadiem
Šis ir viens no visneparedzamākajiem PČ kādus nācies redzēt, tieši tādēļ šovakar jāuzvar somi, lai noslēgtu čempi labāko 10niekā!

  +6 [+] [-]

, 2013-05-14 14:36, pirms 12 gadiem
Žēl,ka Latvija netika 1/4 finālā

 +29 [+] [-]

, 2013-05-14 14:36, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Un ļoti žēl man mūsu vietējo biksēs slapinātāju, jo 1/4fināls izčābējis. Vēl tikai kaut kā tās rozā brilles dabūt no deguna.
Man žēl tevis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-05-14 14:39, pirms 12 gadiem
janisberzins2010 rakstīja: Šis ir viens no visneparedzamākajiem PČ kādus nācies redzēt, tieši tādēļ šovakar jāuzvar somi, lai noslēgtu čempi labāko 10niekā!
ļoti labs čempis, patiesi! Pilnīgi aizvēra mutīites ciet tiem, kas teica, ka nav ko vairs redzēt, ka nevajag čempi katru gadu... ļoti skatāms,
pilns pārsteigumu un negaidītu pavērsienu.

Jācer, ka vēl lieli pārsteigumi būs.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-14 14:39, pirms 12 gadiem
Drankji!!!

  +7 [+] [-]

, 2013-05-14 14:39, pirms 12 gadiem
Stulbie jeņķi. Kas kas bet slovāki nebija pelnījuši iekļūt 1/4 finālā. Vairāk tur bija pelnījuši tikt friči vai Francija.

 +36 [+] [-]

, 2013-05-14 14:40, pirms 12 gadiem
rifs rakstīja: Drankji!!!
Kāda sakarā? Drīzāk malači, ka saņēmās. Kas attiecas uz LV -

vajadzēja pašiem ņemt punktus no AUT un GER.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Gin4a
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-05-14 14:41, pirms 12 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Stulbie jeņķi. Kas kas bet slovāki nebija pelnījuši iekļūt 1/4 finālā. Vairāk tur bija pelnījuši tikt friči vai Francija.
Slovāki vinnēja gan tavus fričus, gan frančus. Un pēc tā apgalvot, ka nebija pelnījuši?

  +2 [+] [-]

, 2013-05-14 14:42, pirms 12 gadiem
Diemžēl jeņķi noraka mūsu cerības dubultā. Pirmkārt jau mums vairs nespīd ceturtdaļfināls un otrkārt - somi uzvaras gadījumā izcīna pirmo vietu. Somiem pirmā vieta būs svarīgāka kā Latvijai 5-6.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-14 14:43, pirms 12 gadiem
Jeņķu vārtusargs šodien pārādīja "augstāko " līmeni.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-14 14:43, pirms 12 gadiem
Sūda būšana....kas tas par stūlbumu,Jeņķi pakāš Slovākiem.....tas ir nonsens.....Slovāki nebij pelnījuši piedalīties play off.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-14 14:45, pirms 12 gadiem
Šajā čempionātā vēl ir saglabāta 1 intriga. Vai SUI spēs sadot pa snuķi citu valstu keponiem. Un tās valstis ir lielas! Līdz ar to arī keponu miljoniem.

 +15 [+] [-]

, 2013-05-14 14:45, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Kāda sakarā? Drīzāk malači, ka saņēmās. Kas attiecas uz LV -

vajadzēja pašiem ņemt punktus no AUT un GER.
Gudļevskis pret AUT +3 p tabulā būtu!

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:46, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: Sanaak , ka visas arii uz "papiira" speeciigaakaas Helsinku komandas arii tika taallaak. Nekaadu paarsteigumu
ūja, diez vai slovāku kāsienus austriešiem un krievu frančiem nevar saukt par pārsteigumiem. Vadošās 3 izlases pret apakšniekiem zaudēja kaudzi punktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-14 14:47, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Gudļevskis pret AUT +3 p tabulā būtu!
ļoti iespējams!

 +23 [+] [-]

, 2013-05-14 14:48, pirms 12 gadiem
Priecājamies ka palikām vēl A grupā un izvilka mūs trešais vārtsargs!Štrunts ar 1/4!

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:49, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: ļoti iespējams!
pirmie četri metieni četri vārti!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-14 14:49, pirms 12 gadiem
No sērijas: fū, vismaz nebūs Somija jāuzvar!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-14 14:49, pirms 12 gadiem
Latvijai nav ko raudāt. Varēja būt vēl sliktāk. Bet atkal izsprukām sveikā (nenokritām divīziju zemāk). Bet šāds scenārijs ir pieredzēts jau daudzkārt, un sāk kaitināt, un vakar- aizvakar pieķēru sevi pie domas- "ja nav, tad nav- lai krītam ar labāk ārā, nekā visu laiku baidīties no izkrišanas". Varbūt, kā jau daži kolēģi rakstīja, tad nāksies veikt kapitālremontu LV hokeja saimniecībā un arī spēlētāju, un visu hokejam pietuvināto galvās?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 14:49, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: re kaa slovaaki, zaudee suuda latvieshiem, austrieshiem, bet taapat tiek astotniekaa
No sūda dzirdu.
Kā tu vari rakstīt kaut ko tādu par Latviešiem. Kas TU pats esi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:50, pirms 12 gadiem
aLatvietis rakstīja: No sūda dzirdu.
Kā tu vari rakstīt kaut ko tādu par Latviešiem. Kas TU pats esi?
Domāju, ka tās vienkārši ir emocijas. Ar vārdu "sūda" cilvēks bija domājis spēku samēru.. Mazliet par asu pateica nevajag jau uzreiz kasīties vienam ar otru

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:51, pirms 12 gadiem
Gin4a rakstīja: Kas te neparedzams? 4 klasiskie 1/4 un 4 izlidošanas cīnītāji. Vismaz mūsu grupā. Keponi vēl rīt rēķinās, kā labāk nospēlēt, lai tiktu 1/2!
Izskatās, ka tu tikai tabulas skaties nevis spēles. Skaties, ka šveicieši neizcīna medaļas pēc tavas "klasiskās" formulas

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:52, pirms 12 gadiem
ukačaka rakstīja: Latvijai nav ko raudāt. Varēja būt vēl sliktāk. Bet atkal izsprukām sveikā (nenokritām divīziju zemāk). Bet šāds scenārijs ir pieredzēts jau daudzkārt, un sāk kaitināt, un vakar- aizvakar pieķēru sevi pie domas- "ja nav, tad nav- lai krītam ar labāk ārā, nekā visu laiku baidīties no izkrišanas". Varbūt, kā jau daži kolēģi rakstīja, tad nāksies veikt kapitālremontu LV hokeja saimniecībā un arī spēlētāju, un visu hokejam pietuvināto galvās?
Kāds vēl kapitālremonts ja izkristu, nekas nenotiktu, absolūti.
Par to jau 100 reizes runāts, neviens saprātīgs cilvēks tam
netic.

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:52, pirms 12 gadiem
vis ir ta ka jabut jo pasiem vajadzeja dabut p no austrijas un vacijas un tad tikai domat par 1/4! Slovaki malaci sanemas.

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:53, pirms 12 gadiem
Pasaules hokejā bez izmaiņām - tālāk tiek mūžīgais "milzu septītnieks" un Šveice. Maz ticams, ka norvēģi to šodien būs spējīgi izbojāt. Pārējie dala asakas. Un tā jau gadus 30-40 (ar sīkām novirzītēm šur un tur).

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:54, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Priecājamies ka palikām vēl A grupā un izvilka mūs trešais vārtsargs!Štrunts ar 1/4!
Neņem galvā, jo normāli domājoši cilvēki pirms PČ jau tāpat zināja,ka LV izlase ir tuvāk izkrišanai nekā 1/4. finālam.
Bērneļu arguments kāpēc LV būtu jākvalifikacējas 1/4. finālam - savai valstsvienībai vienmēr jātic.

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:55, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Kāds vēl kapitālremonts ja izkristu, nekas nenotiktu, absolūti.
Par to jau 100 reizes runāts, neviens saprātīgs cilvēks tam
netic.
Varbūt pārmaiņas pēc vajadzētu padomāt par hokeja vides sakārtošanu neizkrītot no A grupas? Varbūt vajadzētu pārgudrajam filantropam Lipmanam beidzot strādāt nevis simulēt darbu un bruģēt atkāpšanās ceļus? Ja jūs zinātu cik izmaksā viens treniņš bērnam, tad nepļurkstētu. brīnums, ka vispār kāds hokeju spēlē. Un tiem, kuri spēlē, ir bagāti vecāki. Šeit kaut kā neredz to LHF naudu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:56, pirms 12 gadiem
bēdīgi slavenais Mērglis4 rakstīja: Vismaz varēs bez psihošanas ar somiem nospēlēt. Nu nebijām pelnījuši vietu starp 8 labākajām. Būtu izpipelēta Austrija un izdrāzta Vācija, tad cita runa
Un Tu teiksi, ka SLovāki ar savu zaudējumu pret AUstriju un mums bija pelnījusi spēlēt 1/4finālā, bet mēs ar zaudējumiem pret Austriju un Vāciju neesam pelnījuši? Loģiskais latvietis

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:56, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Kāds vēl kapitālremonts ja izkristu, nekas nenotiktu, absolūti.
Par to jau 100 reizes runāts, neviens saprātīgs cilvēks tam
netic.
Interesanti.
Tic,ka mūsu izlase var kvalikacēties 1/4. finālam, bet netic,ka mūsu hokejā ir iespējamas reformas.
Kurš Tavuprāt no abiem variantiem ir/bija neticamāks variants?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:57, pirms 12 gadiem
tr00 rakstīja: Pasaules hokejā bez izmaiņām - tālāk tiek mūžīgais "milzu septītnieks" un Šveice. Maz ticams, ka norvēģi to šodien būs spējīgi izbojāt. Pārējie dala asakas. Un tā jau gadus 30-40 (ar sīkām novirzītēm šur un tur).
Nez, nez. Pirms gadiem padsmit Šveice pat tuvu nebija top8. Pārmaiņas notiek, parādās daudz jaunu izlaši, kas uzlabojušas
ievērojami savu sniegumu (NOR, DEN, SLO, FRA). Šogad bija stipri daudz punktu zaudējumu pastarīšiem.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-14 14:58, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: Varbūt pārmaiņas pēc vajadzētu padomāt par hokeja vides sakārtošanu neizkrītot no A grupas? Varbūt vajadzētu pārgudrajam filantropam Lipmanam beidzot strādāt nevis simulēt darbu un bruģēt atkāpšanās ceļus? Ja jūs zinātu cik izmaksā viens treniņš bērnam, tad nepļurkstētu. brīnums, ka vispār kāds hokeju spēlē. Un tiem, kuri spēlē, ir bagāti vecāki. Šeit kaut kā neredz to LHF naudu!
Hmm, a kur LHF nauda radīsies? No bagāta onkuļa?

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:59, pirms 12 gadiem
janisberzins2010 rakstīja: Izskatās, ka tu tikai tabulas skaties nevis spēles. Skaties, ka šveicieši neizcīna medaļas pēc tavas "klasiskās" formulas
Drusku nesapratu? Es šveiciešiem noteikti dotu medaļas. Spēles skatos. Un redzu, ka tā saucamie stiprie, reizēm klaunādi taisa. Ja ieslēgtu pilnus apgriezienus, Fāzels baisi nosirmotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 15:00, pirms 12 gadiem
Neticu, ka vairs nav variantu, nu parēķiniet vēl, kaut kādai kombinācijai vēl taču jābūt, lai Latvija tiktu 1/4 finālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-14 15:00, pirms 12 gadiem
Vsp.3/3 izskatījās, ka tiesnesim ļoti labpatiktos redzēt Slovākus 1/4finālā, tik daudz sodus par labu slovākiem, kurā viņi pārsvarā notēloja, bet tai pat laikā slovāki nesaņēma 2min 3/3 par Zaborska tēlošanu (ļoti uzkrītošu, futbolista cienīgu), par bīstamu spēli ar augstu paceltu nūju, kura trāpīja Giontam pa seju (tiesnešu acu priekšā), plus vēl par spēlētāju bloķēšanu bez ripas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 15:00, pirms 12 gadiem
žēl, ka šodien neredzēsim īstu cīņu par 4daļfinālu, tas būtu bijis viens labs hokeja mačs, tagad vairs nav nekādas intrigas. Mums būs tikušas dažas uzvaras, kas paveiktas paniskās bailēs no izkrišanas, nevis cīņas par reālu panākumu. Skumīgi. Bet tāds nu ir tas hokejs šosezon.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 15:01, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Un ļoti žēl man mūsu vietējo biksēs slapinātāju, jo 1/4fināls izčābējis. Vēl tikai kaut kā tās rozā brilles dabūt no deguna.
Kā Tev trūkst? Ko Tu vienmēr ņemies? Ja vēl Tavi komentāri būtu sakarīgi, bet izskatās, ka Tev pašam stipri tālu līdz Tevis pieminētajiem inteliģentajiem somu jauniešiem. Labāk ej strādāt!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 15:01, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Beidz te pasaciņas stāstīt. Ik pa laikam PČ notiek brīnumi,bet Top - 7 ir nemainīgs. Un pat Sierēdājiem līdz tam aizsniegties nav reāli.
Līdz top7 šveicieši nevar aizsniegties? Viņi pēdējos 5 gados vismaz 3 x reizes jau pabijuši top7. Par u18 un u20 līmeni nemaz nerunājot. Tur viņi ir top7 jau gadiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-14 15:06, pirms 12 gadiem
Līdz ar šito zāģi ASV nosprauž atkal ikgadējo kursu - kāsiens 1/4 finālā...gan jau uzrausies uz krieviem un tur arī viss beigsies. Lai gan kopumā jau spēli rādīja labu, bet izšķirošā momentā kā jau ierasts nolaiž ūdeni.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-14 15:07, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Beidz te pasaciņas stāstīt. Ik pa laikam PČ notiek brīnumi,bet Top - 7 ir nemainīgs. Un pat Sierēdājiem līdz tam aizsniegties nav reāli.
Piekrītu, pie tam biežāk ir brīnumi, kad kāda no top 7 spēlē sliktāk un uz vienu PČ atrodas zemāk, nekā ka kāda no vājā gal pēkšņi sasistu top 7 komandas.

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:11, pirms 12 gadiem
ukačaka rakstīja: Latvijai nav ko raudāt. Varēja būt vēl sliktāk. Bet atkal izsprukām sveikā (nenokritām divīziju zemāk). Bet šāds scenārijs ir pieredzēts jau daudzkārt, un sāk kaitināt, un vakar- aizvakar pieķēru sevi pie domas- "ja nav, tad nav- lai krītam ar labāk ārā, nekā visu laiku baidīties no izkrišanas". Varbūt, kā jau daži kolēģi rakstīja, tad nāksies veikt kapitālremontu LV hokeja saimniecībā un arī spēlētāju, un visu hokejam pietuvināto galvās?
"...aizvakar pieķēru sevi pie domas- "ja nav, tad nav- lai krītam ar labāk ārā, nekā visu laiku baidīties no izkrišanas". Varbūt, kā jau daži kolēģi rakstīja, tad nāksies veikt kapitālremontu LV hokeja saimniecībā un arī spēlētāju, un visu hokejam pietuvināto galvās?..."

Nu un kādu kapitālremontu tu taisies veikt?
Ir jau lietas, kuras nestu augļus, bet pēc 10 gadiem vismaz, bet nevis uzreiz pēc 2 gadiem LV izlase spēlētu PČ pusfinālā... .

LHF jau nekas nepieder, ne klubi, ne halles, būtībā LHF organizē visu līmeņu Latvijas čempionātus un nodrošina visu līmeņu izlašu pastāvēšanu un dalību starptautiskajos turnīros.

1. LHF var atļaut vai aizliegt vai atļaut kādas LV komandas dalību citu valstu čempionātos.
2. LHF var rīkot papildus nometnes spēlētājiem un seminārus treneriem
3. LHF var kaut kā mēgināt padarīt pievilcīgāku LAČ, bet bez normāla līmeņa komandu piedalīšanās tas ir diezgan nereāli...

Īpaši es vairāk neredzu, ko var LHF padarīt. Spēlētāji tāpat dosies spēlēt, kur vairāk maksā, vai kur lielākas izredzes pacelties...

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:12, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Hmm, a kur LHF nauda radīsies? No bagāta onkuļa?
Redzi, ja es būtu LHF prezidents, tad piepūlētos un pat mēģinātu atbildēt uz šo jautājumu, bet es neesmu.. Nauda ir, tikai tā jāmāk paņemt,nopelnīt, iegūt Nedrīkst domāt: "ā nu jā, naudas nav, kur dabūt - nezinu, nju tad neko nedarām. viss forši. starp citu, brīdinu, ka kuru katru brīdi būs krīze un iespējams izkritīsim. pie tā vainīga būs Krievijas jauniešu līga, jo tur jāspēlē jaunajiem" - K.Lipmans!

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:12, pirms 12 gadiem
kalibubs rakstīja: Piekrītu, pie tam biežāk ir brīnumi, kad kāda no top 7 spēlē sliktāk un uz vienu PČ atrodas zemāk, nekā ka kāda no vājā gal pēkšņi sasistu top 7 komandas.
Nu ja piemeram pedejos 5 gados slovaki tikai vienu reizi ir bijusi TOP8,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-14 15:12, pirms 12 gadiem
'PČ visi māk spēlēt hokeju un punkts

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:16, pirms 12 gadiem
Beigaas bus klasiskais- ASV zaudee Krievijai, Šveice zaudee čehiem- divreiz pec karrtas, un 1/2 Somija, Krievija, Kanāda/ Zviedrija, Čehija.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-14 15:17, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: Redzi, ja es būtu LHF prezidents, tad piepūlētos un pat mēģinātu atbildēt uz šo jautājumu, bet es neesmu.. Nauda ir, tikai tā jāmāk paņemt,nopelnīt, iegūt Nedrīkst domāt: "ā nu jā, naudas nav, kur dabūt - nezinu, nju tad neko nedarām. viss forši. starp citu, brīdinu, ka kuru katru brīdi būs krīze un iespējams izkritīsim. pie tā vainīga būs Krievijas jauniešu līga, jo tur jāspēlē jaunajiem" - K.Lipmans!
Nu nu - pastāsti man kura tad ir tā bagātā ferācija LV sportā kur mazgājas naudā un "māk"to naudu paņemt?

Vai arī vēlies apgalvot, ka visās sporta federācijās vieni vienīgi nemākuļu strādā, ja reiz LV sportā visur ir akūts naudas trūkums?

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:19, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Nez, nez. Pirms gadiem padsmit Šveice pat tuvu nebija top8. Pārmaiņas notiek, parādās daudz jaunu izlaši, kas uzlabojušas
ievērojami savu sniegumu (NOR, DEN, SLO, FRA). Šogad bija stipri daudz punktu zaudējumu pastarīšiem.
Šveici gan tu lieki jauc iekšā, paskaties, kāds viņiem ir čempionāts – pēc spēka Eiropas top četriniekā. Un tajā šosezon ir uzspēlējuši 288 spēlētāji ar SUI hokeja pilsonību, un vēl ZA un Eiropā spēlējošie – ir vairāk, kā pietiekoši, no kā izvēlēties, drīz slovāku vietu TOP 7 stabili ieņems Šveice...

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:19, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: "...aizvakar pieķēru sevi pie domas- "ja nav, tad nav- lai krītam ar labāk ārā, nekā visu laiku baidīties no izkrišanas". Varbūt, kā jau daži kolēģi rakstīja, tad nāksies veikt kapitālremontu LV hokeja saimniecībā un arī spēlētāju, un visu hokejam pietuvināto galvās?..."

Nu un kādu kapitālremontu tu taisies veikt?
Ir jau lietas, kuras nestu augļus, bet pēc 10 gadiem vismaz, bet nevis uzreiz pēc 2 gadiem LV izlase spēlētu PČ pusfinālā... .

LHF jau nekas nepieder, ne klubi, ne halles, būtībā LHF organizē visu līmeņu Latvijas čempionātus un nodrošina visu līmeņu izlašu pastāvēšanu un dalību starptautiskajos turnīros.

1. LHF var atļaut vai aizliegt vai atļaut kādas LV komandas dalību citu valstu čempionātos.
2. LHF var rīkot papildus nometnes spēlētājiem un seminārus treneriem
3. LHF var kaut kā mēgināt padarīt pievilcīgāku LAČ, bet bez normāla līmeņa komandu piedalīšanās tas ir diezgan nereāli...

Īpaši es vairāk neredzu, ko var LHF padarīt. Spēlētāji tāpat dosies spēlēt, kur vairāk maksā, vai kur lielākas izredzes pacelties...
Zini,kas visu pasauli vieno?
Tas,ka ir salīdzinoši maz cilvēku,kas domā ar skatu perspektīvā. Vairums dzīvo ar domu, lai šodien ir labi, bet kā būs rīt par to es domāšu rīt.
Tu pats uzrakstīju jau vismaz 3 lietas ko LHF var. Tikai paliek atklāts jautājums kāpēc šis minimums ko viņi var nav izdarīts līdz šim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-14 15:20, pirms 12 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Stulbie jeņķi. Kas kas bet slovāki nebija pelnījuši iekļūt 1/4 finālā. Vairāk tur bija pelnījuši tikt friči vai Francija.
Nebija pelnījuši haha 3 uzvaras, bet nebija pelnījuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:26, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: Redzi, ja es būtu LHF prezidents, tad piepūlētos un pat mēģinātu atbildēt uz šo jautājumu, bet es neesmu.. Nauda ir, tikai tā jāmāk paņemt,nopelnīt, iegūt Nedrīkst domāt: "ā nu jā, naudas nav, kur dabūt - nezinu, nju tad neko nedarām. viss forši. starp citu, brīdinu, ka kuru katru brīdi būs krīze un iespējams izkritīsim. pie tā vainīga būs Krievijas jauniešu līga, jo tur jāspēlē jaunajiem" - K.Lipmans!
Tāpat kā skatītāji, kas neiet uz LV vietējā čemponāta spēlēm basī, hokejā, futbolā, bet iet uz tādu VEF, RD, izlašu spēlēm vai ČL/EL kvalifikāciju, tāpat arī uzņēmēji nav ieinteresēti gāzt naudu iekšā vietējā čempī, atdeve praktiski nulle, skatītāji arī praktiski nulle...

un ko LHF ar to naudu var izdarīt? Vienkārši tā klubiem iedot? Jēga?

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:28, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Shmidzis, 15:19, pirms dažām sekundēm
Šveici gan tu lieki jauc iekšā, paskaties, kāds viņiem ir čempionāts – pēc spēka Eiropas top četriniekā. Un tajā šosezon ir uzspēlējuši 288 spēlētāji ar SUI hokeja pilsonību, un vēl ZA un Eiropā spēlējošie – ir vairāk, kā pietiekoši, no kā izvēlēties, drīz slovāku vietu TOP 7 stabili ieņems Šveice...

keponi pasi nesaprot ko raksta, tada masa un nabaga valstina ka lv, savu cempi iespejams nekad nesasniegs pat austriesu ligas limeni, nemaz nerunajot par sveices
Kādu Autrijas? Līdz austrijas čempim arī kā līdz mēnesim, pat līdz NOR čempja līmenim netiksim...

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:31, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Shmidzis, 15:19, pirms dažām sekundēm
Šveici gan tu lieki jauc iekšā, paskaties, kāds viņiem ir čempionāts – pēc spēka Eiropas top četriniekā. Un tajā šosezon ir uzspēlējuši 288 spēlētāji ar SUI hokeja pilsonību, un vēl ZA un Eiropā spēlējošie – ir vairāk, kā pietiekoši, no kā izvēlēties, drīz slovāku vietu TOP 7 stabili ieņems Šveice...

keponi pasi nesaprot ko raksta, tada masa un nabaga valstina ka lv, savu cempi iespejams nekad nesasniegs pat austriesu ligas limeni, nemaz nerunajot par sveices
Esmu redzējis Austrijas līgas spēles. Mums toč tas līmenis nedraud

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:32, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Šveici gan tu lieki jauc iekšā, paskaties, kāds viņiem ir čempionāts – pēc spēka Eiropas top četriniekā. Un tajā šosezon ir uzspēlējuši 288 spēlētāji ar SUI hokeja pilsonību, un vēl ZA un Eiropā spēlējošie – ir vairāk, kā pietiekoši, no kā izvēlēties, drīz slovāku vietu TOP 7 stabili ieņems Šveice...
Es rakstīju, ka Šveice 90.gadu pirmajā pusē un vidū nebija tā izlase, ko mēs pazīstam tagad.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 15:35, pirms 12 gadiem
`Naidnieki `krievi - pavēra 1/4 durvju cerību šķirbu vakar vēlā vakarā,
`patiesie draugi` āmurikāņi - aizcirta jau pusdienlaikā šodien.

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:36, pirms 12 gadiem
cloud rakstīja: `Naidnieki `krievi - pavēra 1/4 durvju cerību šķirbu vakar,
`patiesie draugi` amurikaņi - aizcirta jau pusdienlaikā šodien.
Foršs domāšanas veids a kad krievi mūs vālēja, tad gan citas domas bija

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:37, pirms 12 gadiem
Gin4a rakstīja: Šajā čempionātā vēl ir saglabāta 1 intriga. Vai SUI spēs sadot pa snuķi citu valstu keponiem. Un tās valstis ir lielas! Līdz ar to arī keponu miljoniem.
Nekāda intriga te nebūs. Par 97% esmu pārliecināts ka Čehija uzvarēs Šveici, ar vienu piebildi - čehiem šodien jāuzvar Norvēģija, un tur tas mans pārliecības procents ir jau nedaudz mazāks, tā ap procentiem 75

Nu bet ticu ka Aloiss visu būs izpīpejis pareizi, un tad jau mums(čehiem) medaļas nekur neizpaliks
p.s. Varat pie mana lietotājvārda savās domās pievienot - "Čehijas kepka"

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:39, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Foršs domāšanas veids a kad krievi mūs vālēja, tad gan citas domas bija
smaidiņu beigās neredzi ?...neuztver visu tik taisnvirzienveidīgi.
Nejūtos saskumis.

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:40, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini,kas visu pasauli vieno?
Tas,ka ir salīdzinoši maz cilvēku,kas domā ar skatu perspektīvā. Vairums dzīvo ar domu, lai šodien ir labi, bet kā būs rīt par to es domāšu rīt.
Tu pats uzrakstīju jau vismaz 3 lietas ko LHF var. Tikai paliek atklāts jautājums kāpēc šis minimums ko viņi var nav izdarīts līdz šim?
1. Nu labi, piemēram nedod atļauju spēlēt RD KHL un junioriem MHL
Kādu alternatīvu viņi var piedāvāt? Spēlēt LAČ?
Vienā mirklī visi, par kuriem kaut kapeika ir interese pazudīs uzārzemju līgām, kur vismaz algas maksā...
2. Semināri un nometnes, cik es saprotu, vairāk gan pēc spēlētāju privātās iniciatīvas, tiek rīkoti – bet cik dzirdēts, tad kā reizi tieši no bērnu/jauniešu klubu treneriem nav interese par šādiem pasākumiem...
3. Nav naudas klubiem, nebūs pievilcīgs LAČ – ja jau LČ čempioniem tikai 2-3 spēlētājiem hokejs ir maizes darbs...

Tā ka vienīgais, pagaidām reālais variants, kas nākotnē varētu nest augļus, ir strādāt pie bērnu/jauniešu čempionāta uzlabošanas un spēlētāju meistarības celšanas, lai iespējami daudz Latvijas jaunieši būtu gatavi, konkurētspējīgi un interesanti ārzemju junioru līgām un tur turpinātu augšanu,jo LV tāpat viņiem nebūs, kur spēlēt, pat BAČ vienīgā komanda izmira...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:43, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neņem galvā, jo normāli domājoši cilvēki pirms PČ jau tāpat zināja,ka LV izlase ir tuvāk izkrišanai nekā 1/4. finālam.
Bērneļu arguments kāpēc LV būtu jākvalifikacējas 1/4. finālam - savai valstsvienībai vienmēr jātic.
Es galvā neko neņemu!Skaidrs ir viens KHL palīdz(tās manas domas atšķirībā no daudziem šeit domājošiem),bet ......... Masaļskis bez spēlēm pēdējā laikā,Jučers arī nav mani tā īsti pārliecinājis,domāju ka vajadzēja Gudļevski jau no sākuma laist laukumā,man šeit bija ar vienu krāslavieti sarakste un abi bijām vienis prātis kāpēc Gudļevskis nav??!!Kā uzlika šo tā arī viss notikās!ASV bija ņemami tai spēlē,Austriju būtu ņēmuši!Vārtsargs ir vajadzīgs!!! Ja nav vārtsarga tad ir dimbā!

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:44, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: 1. Nu labi, piemēram nedod atļauju spēlēt RD KHL un junioriem MHL
Kādu alternatīvu viņi var piedāvāt? Spēlēt LAČ?
Vienā mirklī visi, par kuriem kaut kapeika ir interese pazudīs uzārzemju līgām, kur vismaz algas maksā...
2. Semināri un nometnes, cik es saprotu, vairāk gan pēc spēlētāju privātās iniciatīvas, tiek rīkoti – bet cik dzirdēts, tad kā reizi tieši no bērnu/jauniešu klubu treneriem nav interese par šādiem pasākumiem...
3. Nav naudas klubiem, nebūs pievilcīgs LAČ – ja jau LČ čempioniem tikai 2-3 spēlētājiem hokejs ir maizes darbs...

Tā ka vienīgais, pagaidām reālais variants, kas nākotnē varētu nest augļus, ir strādāt pie bērnu/jauniešu čempionāta uzlabošanas un spēlētāju meistarības celšanas, lai iespējami daudz Latvijas jaunieši būtu gatavi, konkurētspējīgi un interesanti ārzemju junioru līgām un tur turpinātu augšanu,jo LV tāpat viņiem nebūs, kur spēlēt, pat BAČ vienīgā komanda izmira...
Ai, tāpat LV hokejā nākotnē paliks tāpati situācija - jaunu prof. klubu nebūs, daļa jaunieši spēlēs MHL, daži tiks RD + talanti, kas aug ārzemēs. No tiem pēdējiem lielā mērā būs atkarīgs, vai mēs pacelsimies virs pilnīgu viduvējību līmeņa pasaules čempionātos. Viss, kas mums vajadzīgs - Girgensoni vairumā. un tādi MHL neaug.

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:44, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tāpat kā skatītāji, kas neiet uz LV vietējā čemponāta spēlēm basī, hokejā, futbolā, bet iet uz tādu VEF, RD, izlašu spēlēm vai ČL/EL kvalifikāciju, tāpat arī uzņēmēji nav ieinteresēti gāzt naudu iekšā vietējā čempī, atdeve praktiski nulle, skatītāji arī praktiski nulle...

un ko LHF ar to naudu var izdarīt? Vienkārši tā klubiem iedot? Jēga?
Lūk problēma, kas jārisina. Un nepagāja ne 17 A grupas gadi

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:46, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Es rakstīju, ka Šveice 90.gadu pirmajā pusē un vidū nebija tā izlase, ko mēs pazīstam tagad.
Bet ar to naudas daudzumu, kas ir Šveicē, loģiski, ka viņi varēja to līmeni pacelt...
Ja LV varētu kādi 8 klubi sev nodrošināt 200-400 tūkstošus gada budžetu, tad jau to līmenīti varētu kaut kā celt, bet ja ir tā, kā Dpilij, ka nevar pat savākt pilnu komandu uz LAČ, tad ir ļoti skumīgi, Liepājai jau arī nekas spīdošs šosezon izskatās, ka nebūs...

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:46, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: Lūk problēma, kas jārisina. Un nepagāja ne 17 A grupas gadi
Kā risināt? Hokeja federācijas taču nedibina klubus.

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:48, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bet ar to naudas daudzumu, kas ir Šveicē, loģiski, ka viņi varēja to līmeni pacelt...
Ja LV varētu kādi 8 klubi sev nodrošināt 200-400 tūkstošus gada budžetu, tad jau to līmenīti varētu kaut kā celt, bet ja ir tā, kā Dpilij, ka nevar pat savākt pilnu komandu uz LAČ, tad ir ļoti skumīgi, Liepājai jau arī nekas spīdošs šosezon izskatās, ka nebūs...
Tur jau tā lieta. Pa visu LV jāatrod vairāki miljoni brīvu latu, lai varētu uzrīkot normālu iekšējo čempi. Viss, uz ko es klusībā ceru - 2 BAČ līmeņa klubi, no kuriem 1 spēlētu Rīgā, tāds Riga2000 variants.

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:56, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Ai, tāpat LV hokejā nākotnē paliks tāpati situācija - jaunu prof. klubu nebūs, daļa jaunieši spēlēs MHL, daži tiks RD + talanti, kas aug ārzemēs. No tiem pēdējiem lielā mērā būs atkarīgs, vai mēs pacelsimies virs pilnīgu viduvējību līmeņa pasaules čempionātos. Viss, kas mums vajadzīgs - Girgensoni vairumā. un tādi MHL neaug.
Par to jau arī ir stāsts, ka vienīgais, ko var un vajag mēģināt sakārtot, tā ir bērnu jauniešu sistēma – daudz ir dzirdēti stāsti: par daudz spēlē - par maz trenējas, neiemāca pareizu slidojumu utt., tas būtu lauciņš, kurā strādāt un sadarboties LHF un bērnu jauniešu klubiem – lai tas juniors/jaunietis savos 14-18 gados būtu pareizi un labi sagatavots un būtu gatavs konkurēt plašajā pasaulē ar vienaudžiem...

Vienīgais, ka ir dzirdēts, ka daļa bērnu/jauniešu treneri arī iegrimst patmīlībā, vecāki maksā, nauda nāk, kas pēc tam izaugs, tas po – kā māku tā trenēju, semināri jāapmeklē nav utt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 15:59, pirms 12 gadiem
Horni Mecholupy rakstīja: Nekāda intriga te nebūs. Par 97% esmu pārliecināts ka Čehija uzvarēs Šveici, ar vienu piebildi - čehiem šodien jāuzvar Norvēģija, un tur tas mans pārliecības procents ir jau nedaudz mazāks, tā ap procentiem 75

Nu bet ticu ka Aloiss visu būs izpīpejis pareizi, un tad jau mums(čehiem) medaļas nekur neizpaliks
p.s. Varat pie mana lietotājvārda savās domās pievienot - "Čehijas kepka"
Cienīgām sarunām cienīgu risinājumu! Ja šādi viss notiek, cik liec uz CZE vinni? Es, loģiski, būšu par SUI ( Šveices kepka-experts! ) Davai kaut ko sarunājam! Torte, šampis, viskijs, biļetes uz kaut ko???

     [+] [-]

, 2013-05-14 16:01, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Namejs, 15:31, pirms 12 minūtēm
Esmu redzējis Austrijas līgas spēles. Mums toč tas līmenis nedraud

kads tur speles limenis par to es nerunaju, bet par pasu cempi un austriesiem atskiriba no lv tas ir. lv vairs nav palicis neviens pro klubs, bet austriesu liga spele ari citu valstu klubi, cehu, ungaru, slovenu. par sponsoriem runajot tad austriesiem ir tads dzeriens red bull, un austriesu liga spele ari vinu sponsorets klubs. nesmu petijis bet visticamak ka ari ligu vini sponsore. bet kas sponsore latvijas cempi? super mega triljonu uznemums lipmana grindeks?? mes redzam ka vins sponsore, ka teicu lv vairs nav palicis neviens pro klubs atskaitot rd un to pasu sponsore krievi
Austrijas čempi sponsorē Erste Bank.

     [+] [-]

, 2013-05-14 16:01, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Kā risināt? Hokeja federācijas taču nedibina klubus.
Problēma jau nav klubos, bet klubu apmeklējumos. Varētu iedibināt tādu kā ASV GB un SWE sistēmu, kur sports tiek piesaistīts izglītībai (skolām), iekšlietām (piem. policijas sports, ugunsdzēsēji utml) un tad klubiem. lūk tā būtu štelle
PS
Mums komentāros nav jāmeklē kā risināt problēmas, bet gan jāpiespiež atbildīgos tos darīt, tādēļ jau viņi tur sēž.. Lai darītu nevis gudri runātu!

  -2 [+] [-]

, 2013-05-14 16:01, pirms 12 gadiem
Kepkaam neizdevusies diena, 1/4 izsmelts, Dinamo parakstija ligumu ar lupatu..

     [+] [-]

, 2013-05-14 16:04, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Namejs, 15:31, pirms 12 minūtēm
Esmu redzējis Austrijas līgas spēles. Mums toč tas līmenis nedraud

kads tur speles limenis par to es nerunaju, bet par pasu cempi un austriesiem atskiriba no lv tas ir. lv vairs nav palicis neviens pro klubs, bet austriesu liga spele ari citu valstu klubi, cehu, ungaru, slovenu. par sponsoriem runajot tad austriesiem ir tads dzeriens red bull, un austriesu liga spele ari vinu sponsorets klubs. nesmu petijis bet visticamak ka ari ligu vini sponsore. bet kas sponsore latvijas cempi? super mega triljonu uznemums lipmana grindeks?? mes redzam ka vins sponsore, ka teicu lv vairs nav palicis neviens pro klubs atskaitot rd un to pasu sponsore krievi
Ja lietuviešiem un igauņiem būtu tā hokeja saimniecība labākā līmenī, varētu jau taisīt Baltijas līgu... Bet kā redzams, tad EE Dimanti nosprāga, no LT Enerģijas arī nebija nekāds labums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 16:07, pirms 12 gadiem
ar vienu roku iedeva,bet ar otru atņēma.........vismaz neizkritām,takā nav ko gaidīt uz citu kļūdām,bet pašiem ir jāizcina,lūk tā,vecīši!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 16:09, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: Problēma jau nav klubos, bet klubu apmeklējumos. Varētu iedibināt tādu kā ASV GB un SWE sistēmu, kur sports tiek piesaistīts izglītībai (skolām), iekšlietām (piem. policijas sports, ugunsdzēsēji utml) un tad klubiem. lūk tā būtu štelle
PS
Mums komentāros nav jāmeklē kā risināt problēmas, bet gan jāpiespiež atbildīgos tos darīt, tādēļ jau viņi tur sēž.. Lai darītu nevis gudri runātu!
tad jau augstskolām/armijai būtu jāuztur hokeja komandas... tas būtu ļoti dārgi. Nav tādas naudas šīm institūcijām. Cita lieta kāds basketbola vai volejbola klubs. Tie sanāk krietni lētāk.

     [+] [-]

, 2013-05-14 16:10, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Shmidzis, 16:01, pirms dažām sekundēm
Austrijas čempi sponsorē Erste Bank.

ja nemaldos tad red bull sponsore eiropas trofejas turniru hokeja un gan jau ari savu ligu sponsore
a kas finansē klubus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 16:12, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: Problēma jau nav klubos, bet klubu apmeklējumos. Varētu iedibināt tādu kā ASV GB un SWE sistēmu, kur sports tiek piesaistīts izglītībai (skolām), iekšlietām (piem. policijas sports, ugunsdzēsēji utml) un tad klubiem. lūk tā būtu štelle
PS
Mums komentāros nav jāmeklē kā risināt problēmas, bet gan jāpiespiež atbildīgos tos darīt, tādēļ jau viņi tur sēž.. Lai darītu nevis gudri runātu!
Iglītībai vēl jā – ja tam jaunietim augstskola par brīvu, daļai būtu interese uzspēlēt – augstkolas ir praktiski visās pilsētās, kur ir halles, bet iekšlietas, ugunsdzēsēji utt. ir paši nabagi, tiem papildu slogu neuzliksi...

     [+] [-]

, 2013-05-14 16:15, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: a kas finansē klubus?
Ieliku bilditi - paskaties Graz99ers sponsoru sarakstu
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-14 16:26, pirms 12 gadiem
Viss ir korekti. Būtu mums 3p no Austrijas nebūt no Slovākijas.
Uzvarējām ko nevajadzēja, zaudējām, kam nevajadzēja. Te nav ko piebilst. Esam tur kur esam jau 17 pavasara mirkļus.

p.s. 1998 mēs jau izkritām no A grupas, ja es nemaldos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 16:32, pirms 12 gadiem
Labi ka netika.! Šogad LV tur nebija ko darīt!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 16:33, pirms 12 gadiem
Gin4a rakstīja: Cienīgām sarunām cienīgu risinājumu! Ja šādi viss notiek, cik liec uz CZE vinni? Es, loģiski, būšu par SUI ( Šveices kepka-experts! ) Davai kaut ko sarunājam! Torte, šampis, viskijs, biļetes uz kaut ko???
Viskijs, tas der. Teiksim Pudelti 10 gadīga Laphroaig vai Talisker.
Tikai jāpiezīmē ka Latvijā būšu ne ātrāk kā augustā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 16:35, pirms 12 gadiem
jacer, ka francija neuzvarēs, vismaz būsim labāko 12niekā . tas butu tas pats,kas pēc iepriekšējā formāta izkļūt no grupas, ar ko mums pedējā laikā grūti gāja. tas pierādā šī formāta labākumu, ka viss sakārtojas tā kā tam jābūt. nu ja francija nevinnē un varbūt mēs kaut ko pret somiem dabūjam

     [+] [-]

, 2013-05-14 16:36, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: re kaa slovaaki, zaudee suuda latvieshiem, austrieshiem, bet taapat tiek astotniekaa
Neesi suuda sovetikos???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-14 16:46, pirms 12 gadiem
Gudlevskijs ir labakais čempionata vārtu vīrs,pārējie ir sēnes.

     [+] [-]

, 2013-05-14 16:48, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: keponiem jau vienalga, jājūt līdzi ASV, jo no turienes nāk kokakola.
Žžžzzzzzzzzzz- ekskrementumuša akal klāt .
Pastāsti vēl, ka franči ir stiprāki par LV un Ozo izvilka OS kvalifikāciju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:09, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: ir jau arī stiprāki, viena haļava PČ nevienam neintesē, OS kvalifikācijā tika piedzīvots zaudējums.
Vai tad Francija brauc uz OS

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:09, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ieliku bilditi - paskaties Graz99ers sponsoru sarakstu
Varēji nelikt, jo pie mums cilvēki nesaprot,ka sponsori paši nemeklē,kur kādu vajag pasponsorēt. Un vel nesaprot to, ka sponsorēšana nesākas no pirmā miljona latu, bet gan no pirmā lata.

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:09, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti.
Tic,ka mūsu izlase var kvalikacēties 1/4. finālam, bet netic,ka mūsu hokejā ir iespējamas reformas.
Kurš Tavuprāt no abiem variantiem ir/bija neticamāks variants?
Tu vienreiz nosauc kaut dažus piemērus Latvijā, kad pēc nokrišanas ir bijusi augšupeja kas vismaz atgrieza mūsu sportistus iepriekšējā vietā (līmenī), protams labāk tādus kas uznesa mūs virsotnēs. Es nezinu nevienu tādu gadijumu, pie Taviem draugiem kaimiņiem kurus ar putām uz lūpām, apsaukājoties uz mums liki par piemēru ir bijuši divi izgāzieni no elites, bet viņu patreizējo stāvokli pat apspriest nav vērts, bet žēlastības uz BLR nevar vairs noskatīties, pilnīgs vāks, šogad pat 1,5 ripu vidēji spēlē nevar iemest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:14, pirms 12 gadiem
ko mocaas LV hokejs turas veel tikai no PSRS atstaataas ietekmes tliit vsp deelj valsts "ideaalaa" ekonomiskaa staavoklja pakritiis. Buus veel pa kaadam spiideklim ja resniem vaigiem paveiksies un buus talantiigi deeli

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:21, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu vienreiz nosauc kaut dažus piemērus Latvijā, kad pēc nokrišanas ir bijusi augšupeja kas vismaz atgrieza mūsu sportistus iepriekšējā vietā (līmenī), protams labāk tādus kas uznesa mūs virsotnēs. Es nezinu nevienu tādu gadijumu, pie Taviem draugiem kaimiņiem kurus ar putām uz lūpām, apsaukājoties uz mums liki par piemēru ir bijuši divi izgāzieni no elites, bet viņu patreizējo stāvokli pat apspriest nav vērts, bet žēlastības uz BLR nevar vairs noskatīties, pilnīgs vāks, šogad pat 1,5 ripu vidēji spēlē nevar iemest.
Zini kāda ir atšķirība starp mani un Tevi?
Es arvien retāk cenšos salīdzināt mūsu vietu globālā pasaulē ar kādas citas valsts vietu tajā. Kura ir kādā dzīves sfērā zemāk par mums. Kādreiz man arī šis niķis piemita, līdz es sapratu,ka tas mūsu attīstībā neko būtisku nedod. Vienīgi iespēju samērīties.

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:29, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini kāda ir atšķirība starp mani un Tevi?
Es arvien retāk cenšos salīdzināt mūsu vietu globālā pasaulē ar kādas citas valsts vietu tajā. Kura ir kādā dzīves sfērā zemāk par mums. Kādreiz man arī šis niķis piemita, līdz es sapratu,ka tas mūsu attīstībā neko būtisku nedod. Vienīgi iespēju samērīties.
Es salīdzinu?
Tu jau to nemitīgi esi darijis, es šoreiz iebāzu tev acīs to ko Tu mums grūdi degunā un ņirgājies gadiem. Kādi šeit esot āmuri mums sanākuši un kāds Tu mums gudrs esi.
Ja gadās pēc izgāziena ka pēkšņi nāk atdzimšana, tad nosauc tos gadijumus? Ja nevari nosaukt, tad kapēc raksti ka gadās? Negadās, tad pazūd sponsori, labi piemēri sportā.

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:30, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varēji nelikt, jo pie mums cilvēki nesaprot,ka sponsori paši nemeklē,kur kādu vajag pasponsorēt. Un vel nesaprot to, ka sponsorēšana nesākas no pirmā miljona latu, bet gan no pirmā lata.
Domāju, ka nekur pasaulē arī īpaši sponsori nemeklē ko sponosrēt – ja klubs nav FC Barcelona, MU u.tml. Tas viss ir kluba vadības darbs.
Vienīgais, ka Latvijā to gribētāju, kuriem vajag naudu ir tik daudz, bet to uzņēmumu, kas ir spējīgi iedot naudu, ir tik maz....

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:37, pirms 12 gadiem
ozzols76 rakstīja: Sūda būšana....kas tas par stūlbumu,Jeņķi pakāš Slovākiem.....tas ir nonsens.....Slovāki nebij pelnījuši piedalīties play off.
Un Latvija bija pelnījusi ...

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:43, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Domāju, ka nekur pasaulē arī īpaši sponsori nemeklē ko sponosrēt – ja klubs nav FC Barcelona, MU u.tml. Tas viss ir kluba vadības darbs.
Vienīgais, ka Latvijā to gribētāju, kuriem vajag naudu ir tik daudz, bet to uzņēmumu, kas ir spējīgi iedot naudu, ir tik maz....
Nu protams, es ļoti labi zinu daudzus turīgus uzņemējus, viņiem ir pilnas atvilktnes ar lūgumiem nosponsorēt, tikai nav jau tik daudz tās naudas ko izdāļāt. Latvijā jau arī nav tikai PRO sports, bet ir kaudzēm visādi amatieri, ir visādas māklsas, mūzikas jomas, bērnu nami, nometnes, kas tikai nav to lūdzēju un visi nāk ar savām idejām, atvieglojumu piedāvājumiem. Man pašam ir bijušas situācijas kad burtiski jau strādāt traucē tie lūdzēji, katrs atnācējs gatavs stundām skaidrot par savu vajadzibu un iedomājas ka citiem tā nauda kokos aug, nevis viņa kaut kur jānopelna.

     [+] [-]

, 2013-05-14 17:48, pirms 12 gadiem
Horni Mecholupy rakstīja: Viskijs, tas der. Teiksim Pudelti 10 gadīga Laphroaig vai Talisker.
Tikai jāpiezīmē ka Latvijā būšu ne ātrāk kā augustā.
Exelenta atbilde! Parasti plauktos dzīvojos pa tautas klases sadaļām. Lidostās arī. Vienmēr nopētu netradicionālos plauktus ( nejaukt ar varavīksni! ), bet kaut kā žaba dušit Taupības varde žņaudz! Ok! Izvairīties nevar!
Ja atgriežamies pie hokeja, tad, sākoties 1/4, ja ir līdzīga cīņa, gribas, lai visi vinnē! Turpinam pastā. Raksti. Saprotu, ka esi projām.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-14 18:00, pirms 12 gadiem
Man patīk virsraksts.
Latvija netiek ceturtdaļfināla!Raksta tā itkā slovaki mūs izsita no 4 vietas ar savu uzvaru!
Latvijai vel bija jāvinnē somi lai tiktu tur.
A Slovākija tikai nezinu ka pateikt liedza iespēju tikt ceturtdaļfināla.

     [+] [-]

, 2013-05-14 18:03, pirms 12 gadiem
Gin4a rakstīja: Exelenta atbilde! Parasti plauktos dzīvojos pa tautas klases sadaļām. Lidostās arī. Vienmēr nopētu netradicionālos plauktus ( nejaukt ar varavīksni! ), bet kaut kā žaba dušit Taupības varde žņaudz! Ok! Izvairīties nevar!
Ja atgriežamies pie hokeja, tad, sākoties 1/4, ja ir līdzīga cīņa, gribas, lai visi vinnē! Turpinam pastā. Raksti. Saprotu, ka esi projām.
Nu es jau arī ikdienā tā vairāk pa tautas klasi, bet pa laikam arī gribas kaut ko priekš sevis. Tad nu atļaujos kādu lāsīti no netradicionālajiem
Un tā nu ir sanācis ka mīļakais no augstajiem plauktiem ir Laphroaig. Viens ekselents padzēriens.
ok. Tālāk privāti

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 18:09, pirms 12 gadiem
Man ir liels prieks kad Latvijā ir tik augsta līmeņa vārtsargs Krister tu esi malacis + nebūtu Kristera nebūtu uzvaras ! Paldies tev un visai komandai par cīņasparu

  -1 [+] [-]

, 2013-05-14 18:14, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es salīdzinu?
Tu jau to nemitīgi esi darijis, es šoreiz iebāzu tev acīs to ko Tu mums grūdi degunā un ņirgājies gadiem. Kādi šeit esot āmuri mums sanākuši un kāds Tu mums gudrs esi.
Ja gadās pēc izgāziena ka pēkšņi nāk atdzimšana, tad nosauc tos gadijumus? Ja nevari nosaukt, tad kapēc raksti ka gadās? Negadās, tad pazūd sponsori, labi piemēri sportā.
Ja vispārējā atdzimšana, tad Latviju kā valsti var likt par piemēru.
Ja sportā,tad var Tev vai man tas nepatikt, bet basketbols ir atkal augšām celies pēc tā kritiena,kuru tam sagādāja paši spēlētāji. Ir nopietns pamats domāt, ka mūsu basketbolisti savu vārdu,vismaz Eiropā, vel teiks tuvākā laikā.

     [+] [-]

, 2013-05-14 18:17, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja vispārējā atdzimšana, tad Latviju kā valsti var likt par piemēru.
Ja sportā,tad var Tev vai man tas nepatikt, bet basketbols ir atkal augšām celies pēc tā kritiena,kuru tam sagādāja paši spēlētāji. Ir nopietns pamats domāt, ka mūsu basketbolisti savu vārdu,vismaz Eiropā, vel teiks tuvākā laikā.
sorry, basketbols sievietēm... Hokeju jāfinansē, jo mums LV labi trenneri un potenciāi spēlētāji, kuri vēlas sevi pierādīt!

     [+] [-]

, 2013-05-14 18:24, pirms 12 gadiem
Ervins Dhu rakstīja: sorry, basketbols sievietēm... Hokeju jāfinansē, jo mums LV labi trenneri un potenciāi spēlētāji, kuri vēlas sevi pierādīt!
To pašu tev teiks basketbolisti, futbolisti, handbolisti, vieglatlēti, vingrotāji, sporta dejotāji utt. un katram būs arguments par labu viņa sportaveidam.
To tikai tāds mazais diktatoriņš, kā  Lukašenko var pateikt, kurš būs prioritārs sportaveids...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 18:29, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir nopietns pamats domāt, ka mūsu basketbolisti savu vārdu,vismaz Eiropā, vel teiks tuvākā laikā.
Augšām cēlies? Ir medaļas vai cīņa par tām Eiropas/ Pasaules finālturnīros?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 18:55, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja vispārējā atdzimšana, tad Latviju kā valsti var likt par piemēru.
Ja sportā,tad var Tev vai man tas nepatikt, bet basketbols ir atkal augšām celies pēc tā kritiena,kuru tam sagādāja paši spēlētāji. Ir nopietns pamats domāt, ka mūsu basketbolisti savu vārdu,vismaz Eiropā, vel teiks tuvākā laikā.
Kur viņi ir cēlušies?
Baigais sasniegums, kvalificējās uz tuvāko EČ, kur tagad 16 komandu vietā spēlē 24 un tās izmaiņas pirms Eč lietuvā pieņema tieši mūsu dēļ, jo nespējām kvalificēties. Lai vispirms viņi kaut ko sasniedz un tad tas būs piemērs, lai tiek sešiniekā, nu labi kaut vai desmitniekā, bet tikšana tikai tur kur esam vienmēr bijuši jau nav sasniegums.

     [+] [-]

, 2013-05-14 18:57, pirms 12 gadiem
velnssss

     [+] [-]

, 2013-05-14 18:58, pirms 12 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Stulbie jeņķi. Kas kas bet slovāki nebija pelnījuši iekļūt 1/4 finālā. Vairāk tur bija pelnījuši tikt friči vai Francija.
Ko nozīmē - nebija pelnījuši?! Ja viņi tur ir, tātad ir pelnījuši tur būt, citādāk viņu tur nebūtu!

     [+] [-]

, 2013-05-14 19:07, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kur viņi ir cēlušies?
Baigais sasniegums, kvalificējās uz tuvāko EČ, kur tagad 16 komandu vietā spēlē 24 un tās izmaiņas pirms Eč lietuvā pieņema tieši mūsu dēļ, jo nespējām kvalificēties. Lai vispirms viņi kaut ko sasniedz un tad tas būs piemērs, lai tiek sešiniekā, nu labi kaut vai desmitniekā, bet tikšana tikai tur kur esam vienmēr bijuši jau nav sasniegums.
Lai arī neesmu nekāds basketbola fans, tomēr pat nemēģinu salīdzināt konkurenci basketbolā pat Eiropas līmenī, ar konkurenci hokejā pasaules līmenī. Pat kvalificēšanas Eiropas čempim basketbolā šim sporta veidam LV jau ir liels panākums. Gan popularitātes, gan arī konkurences ziņā.

     [+] [-]

, 2013-05-14 19:07, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Augšām cēlies? Ir medaļas vai cīņa par tām Eiropas/ Pasaules finālturnīros?
Es jau Agrim uz šo jautājumu atbildēju.

     [+] [-]

, 2013-05-14 19:11, pirms 12 gadiem
stulbie amerikāņi laikam apzināti zaudēja.Nu nevar tāds sastāvs kā viņiem zaudēt slovākiem, pat ja mēs vinnējam slovākus.Kapēc viņi zaudēja? Tāds jautājums paliks nesaprotams. Viena versija tas ka gribēja palikt taja 3. vietā, ja Somi vinnē Latviju

     [+] [-]

, 2013-05-14 19:19, pirms 12 gadiem
Uzskatu, ka tā arī bija jābūt. Visos pēdējos čempionātos žurnālisti sacer veiksmes formulas nokļūšanai 1/4 finālā un labi vien ir, ka tas neizdodas. Citi nedrīkst izcīnīt mūsu kauju. Teds ir labs, spēlētāji arī. Tās spēles pret Austriju, Vāciju gan man nav izprotamas. Nesaprotu arī to, kāpēc visi ir tādā starā par Spruktu. Vakar tās piespēles un gols lielā mērā bija veiksme. Viņš ir lēns, tūļīgs un bieži vien nevajadzīgi apstādina spēli. Ne velti CSKA saprata, ka ir iegrābušies un nobīdīja viņu nostāk.

     [+] [-]

, 2013-05-14 19:21, pirms 12 gadiem
adrenalin8 rakstīja: stulbie amerikāņi laikam apzināti zaudēja.Nu nevar tāds sastāvs kā viņiem zaudēt slovākiem, pat ja mēs vinnējam slovākus.Kapēc viņi zaudēja? Tāds jautājums paliks nesaprotams. Viena versija tas ka gribēja palikt taja 3. vietā, ja Somi vinnē Latviju
Bet tad viņiem ir jāspēlē ar krieviem, domāju ka labāk viņiem patiktu ja pretī būtu Somi vai Slovāki :/

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 19:26, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau Agrim uz šo jautājumu atbildēju.
Jautājums ir - kur viņi pacēlās? Nestāsti man tos sūdus par konkurenci, bet reāli izstāsti kur bija nokrituši un kas tagad sasniegts, tāds augstāks kā iepriekš nebija.

     [+] [-]

, 2013-05-14 19:29, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Jautājums ir - kur viņi pacēlās? Nestāsti man tos sūdus par konkurenci, bet reāli izstāsti kur bija nokrituši un kas tagad sasniegts, tāds augstāks kā iepriekš nebija.
Nav apnicis pie katra raksta oponēt demagogam?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 19:36, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Nav apnicis pie katra raksta oponēt demagogam?
es maucu pie katra otrā!

     [+] [-]

, 2013-05-14 19:46, pirms 12 gadiem
neeeee rakstīja: Uzskatu, ka tā arī bija jābūt. Visos pēdējos čempionātos žurnālisti sacer veiksmes formulas nokļūšanai 1/4 finālā un labi vien ir, ka tas neizdodas. Citi nedrīkst izcīnīt mūsu kauju. Teds ir labs, spēlētāji arī. Tās spēles pret Austriju, Vāciju gan man nav izprotamas. Nesaprotu arī to, kāpēc visi ir tādā starā par Spruktu. Vakar tās piespēles un gols lielā mērā bija veiksme. Viņš ir lēns, tūļīgs un bieži vien nevajadzīgi apstādina spēli. Ne velti CSKA saprata, ka ir iegrābušies un nobīdīja viņu nostāk.
CSKA vinsh rezultatu netaisija, bet tas nenozime, ka vinsh ir slikts speletajs. Vinsh drizak ir piemerots- mazaka izmera laukumiem, bet ari Eiropaa- vinsh spelee labi, it ipashi aizsardzibaa.

Aizsardzibaa- nebaidos teikt, ka vinsh ir top speletajs Eiropaa - visur kur spelejis +/- ir loti labs. Ari CSKA +3, nemot veeraa, ka vinsh, nav guvis daudz punktus, tas ir loti labs raditajs.

Izlasee PČ 60 speles +5 koeficients, pie raditaja, ka mes vairaak zaudejam, nekaa uzvaram un vairumam tas koef- ir minusos.

     [+] [-]

, 2013-05-14 19:47, pirms 12 gadiem
orlando rakstīja: Bet tad viņiem ir jāspēlē ar krieviem, domāju ka labāk viņiem patiktu ja pretī būtu Somi vai Slovāki :/
Nu tad mana versija neder Cits iemesls ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja