Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Kovaļčuks netiks diskvalificēts

Jānis Pārums

Kovaļčuks netiks diskvalificēts
Iļja Kovaļčuks izdara sitienu Jannem Pesonenam
Foto: AP/Scanpix

Krievijas hokeja izlases uzbrucējs Iļja Kovaļčuks par sitienu somam Jannem Pesonenam netiks diskvalificēts un varēs piedalīties komandas nākamajā spēlē pret Slovākiju, vēsta Krievijas plašsaziņas līdzekļi.

Čempionāta disciplinārā komiteja pieņēmusi lēmumu, ka krievu hokejista pārkāpums nav bijis tik nopietns, lai par to piešķirtu diskvalifikāciju. Jāatgādina, ka pašā spēles izskaņā Kovaļčuks iesita somam Pesonenam, kurš palika guļam uz ledus. Kovaļčuks par šo pārkāpumu nopelnīja noraidījumu līdz spēles beigām (5+20). Krievija zaudēja Somijai ar 2:3, piedzīvojot otro zaudējumu pēc kārtas.

Ņemot vērā, ka Kovaļčuks izvairījies no diskvalifikācijas, viņš varēs palīdzēt komandai nākamajā spēlē pret Slovākiju, kas notiks svētdien.

Krievijas hokeja izlase čempionātu sāka ar trim uzvarām pēc kārtas (6:0 pret Latviju, 4:1 pret Vāciju un 5:3 pret ASV), kam sekojuši divi zaudējumi (1:2 pret Franciju un 2:3 pret Somiju). Apakšgrupā krieviem vēl atlikušas spēles pret jau pieminēto Slovākiju un Austriju.

























Kovaļčuks iesit Pesonenam

Vai Kovaļčuku bija jādiskvalificē?

  • 317

  • 74


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2013-05-11 12:57, pirms 11 gadiem
Godīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-11 12:59, pirms 11 gadiem
Tagad laiks maģiskajam vārdam- Pi*ģets
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-11 13:01, pirms 11 gadiem
Hokeja lielvalsts var atļauties daudz vairāk kā lejas gala komandas.

 +10 [+] [-]

, 2013-05-11 13:01, pirms 11 gadiem
Interesanti, tad sanāk, ka pēc IIHF noteikumu traktējuma, jebkurā brīdī var skaisti pieslidot pie pretinieku soliņa un kādam iesist pa seju, jo tas nēesot nopietns pārkāpums... Sliktākajā gadījumā varbūt 2 min iedos.

Bet nu varbūt es vienkārši pietiekoši neorientējos hokēja noteikumos...

  +2 [+] [-]

, 2013-05-11 13:02, pirms 11 gadiem
Par sitienu Pesonenam nemaz nebija ne mazākā diskusija ka varēja dot DSQ, runa bija par epizodi kad Kovaļčuks it kā izdarīja sitienu ar nūju spēlētājam uz soliņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-11 13:03, pirms 11 gadiem
un nu tik sāksies...

 +27 [+] [-]

, 2013-05-11 13:03, pirms 11 gadiem
HAHAHAHHAHA PAZORS ACĪMREDZAM , IIHF mīž no Krievijas
TAS IR TĀDS PAZORS !!! ES nevaru, dēļ tiem izgājieniem kas bija pie rezervistu soliņa jau vajadzēja dot diskābeli par nesportisku un provocējošu uzvedību, es nevaru pārkost, tā besī šitas ārā!!!!!!

 +19 [+] [-]

, 2013-05-11 13:03, pirms 11 gadiem
Nu loģiski ka semkam nedos diskābeli ,smird reāli tas iihf.......!!!!!!!

Vajadzētu aizsutiit vēstuli tiem durakiem ,nez ko atildētu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:09, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: protams, ka tu neorientējies kepka

minētais incidents notika pie vārtiem, kad Pesonens vispirms iesita ar nūju Kovi pa cimdiem, bet Kovi iedeva ar labo āķi par to Pesonenam

IIHF būtībā bija jāizšķiras dot DSQ abiem vai nevienam
Šeit es vairāk domāju par epizodi, kas parādīta video.

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:09, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: Pērkamās ku*es!
Jā,un Lipmans arī visus tur nopircis, jo Bērziņam arī patiesībā bija jāsaņem diskābelis, bet tika pažēlots.

  +8 [+] [-]

, 2013-05-11 13:09, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: pareizs IIHF lēmums

nekā īpaša tur nebija, tīra provokācija no Pesonena puses, par ko arī dabūja pats noraidījumu, tā ka viss ok

nav tas pats, kas pēc svilpes iedurt ar nūju vēderā kā to izdarīja Jirjenšons
Nu atzīsti, tu savas domas pilnīgi mainītu, ja Girgensona gadījumā būtu Krievu hokejists, bet šajā latviešu. Eksperts atradies, lēta kuce.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:12, pirms 11 gadiem
Viss chempis ir krievu naudaa mazgaats... Fanu teltii viena vieniiga krievu muuzika, jo DJ kaut kaads krievs - uz bortiem vismaz 3 krievu sponsori, kas pat uz eiropas meroga nevienam iznjemot krieviju neko nenoziimee
Vispaar pa Helsinkiem staigaajot sajuuta kaa krievijaa - krievu tuuristi ljoti daudz... Somi nekautreejaas pasmelt naudu no krieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-11 13:15, pirms 11 gadiem
ir cilveki ,kas nemak samierinaties ar zaudejumu,tas nav jaizliek uz pretinieku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-05-11 13:15, pirms 11 gadiem
Es uzskatu, ka nevajag dot diskābeļus, ja nav iedots noraidījums spēles laikā, visu tiesneši nevar redzēt un tad jau vajag speciālu komandu, kas vērtēs katru epizodi un sodīs pēc spēles, grūstišanās, provukācijas, bakstīšana ir daļa no spēles. Kovaļčuks ielika pa to galvu ne jau tā pat, arī soms vainīgs un no otras puses kaut kāds mīkstais nokrīt, vajag turēties kājās, hokejs nav nekāds futbols.

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:15, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Girgesons ir pelnījusis DQ uz visu čempionātu, slovākam paveicās ka nedabūja smadzeņu kontūziju trešajā stadijā.
Labs sarkasms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-05-11 13:16, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Kas sekos tālāk? Pie nākošā zaudejuma Kovalčuks atkal satrakosies un iedos pa muti tiesnesim...
Nu,beidz vismaz Tu.
Tāpat bija skaidrs,ka somi uz soliņa Kovaļčuku provocēja. Tas ir redzams ar neapbruņotu aci.
Atceries, ka līdzīga situācija bija Vankūverā, kur kanādieši provocēja Malkinu ,kurš ar muguru stāvēja pie viņu rezervistu soliņa. Neatceros tieši kuram, bet kanādietim Malkins iebrauca augumā ar elkoni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-11 13:18, pirms 11 gadiem
Bomžu bars tur sēž.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-11 13:18, pirms 11 gadiem
Šim turnīram praktiski nesekoju, Girgensona pārkāpumu līdz ar to neesmu redzējis, bet šeit nav par ko dot diskābeli. 5+20 ir adekvāts lēmums šādā situācijā.

Ar galvu bortā no aizmugures iegrūst, kā to pirmajā spēle izdarīja kāds no latviešiem, viennozīmīgi ir nesportiskāka rīcība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:19, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,un Lipmans arī visus tur nopircis, jo Bērziņam arī patiesībā bija jāsaņem diskābelis, bet tika pažēlots.
Bērziņam bija jābūt diskābelim, bet Girgensonam nebija, tā kā šeit ir līdzsvars

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:19, pirms 11 gadiem
Kovaļčuks tak ir zvaigzne.'Daudzi līdzjutēji nāk skatīties uz spēli tikai dēļ viņa. Nav Kovaļčuks, nav naudas. Loģisks lēmums, citādāk nemaz nevarēja būt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-11 13:24, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: skatos šobrīd USA-FRA, Ščašnijam nav priekšzoba
Tas Cecens Radulovs viena Kolhoza spele zadeja 2 zobus uzreiz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:26, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: viņš gribēja teikt, ka ledus hokeju spēlē mīkstie, jo citos sporta veidos nav ķiveres, plecu sargu u.c. sargu
tu laikam aizmirsi slaveno krievu izteicienu - "trus neigrajet v hokej" Piekrītu par regbiju, bet ne jau futene, volejs vai, jo sevišķi, basis, piemēram, kur smadzeņu satriicnājumi ir liels retums un spēlētājiem nav rokā koka steki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:26, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: sajauci ar krosbiku
Nop, ja nemaldos vinsh dabuja pamatigi ar nuju un zaudeja 2 zobus!
Ne, pat veselus 3.

TVNET :: Hokejs - Noskaties: Radulovam ar nūju...

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:26, pirms 11 gadiem
Lūk arī IIHF parādīja savu kompetenci. Trūkst vārdu. Diskābeļa nav , Radulovs pa tiesneša lauciņu vizinās , kā pa savu laulības gultu un pilnīgi nekas nenotiek. par to atvēzienu uz sodīto soliņu vien var iedot diskābeli ne tikai uz spēli, bet uz visu turnīru. Pilnīgi nekādas konsekvences.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-11 13:27, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Bērziņam bija jābūt diskābelim, bet Girgensonam nebija, tā kā šeit ir līdzsvars
Diemžēl,bet neredzēju epizodi ar Girgensonu, un tāpēc man nav viedoklis šai sakarā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-11 13:27, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: trieciens bortā ir tikai kā mīksta piezemēšanās uz zāles, nekas vairāk.
+1 labi atbildēji Argo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:28, pirms 11 gadiem
Vinsh nekad nav bijis ists vecis, tik mak izcelties ar wnk pretiigu attieksmi! Neatceros ka vinsh kadam butu normali pa jebli ielicis! Vakardien diezgan ilgi ludzas tiesneshiem kaut ko!

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:28, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nop, ja nemaldos vinsh dabuja pamatigi ar nuju un zaudeja 2 zobus!
Ne, pat veselus 3.

http://www.tvnet.lv/sports/hokejs/410153-noskaties_radulovam_ar_nuju_izsit_tris_zobus
Njā, grūti kaut ko tādu iedomāties groza bumbā

  +1 [+] [-]

, 2013-05-11 13:28, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: sliktie iihf, dara visu lai Latvija netiktu 1/4 finālā, ne?
Trolli ,kas maximā alus beidzās ?

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:29, pirms 11 gadiem
Dubultstandarti,jeb šajā līmenī zvaigznes var atļauties daudz ko.Kovaļčuka uzvedība mačā ar somiem bija zem kuras kritikas.Zaudēt ari ir jāmāk.Provokācijas notiek jebkurā mačā ar jebkuras komandas piedalīšanos.Tā kā tas nav nekāds attaisnojums.Par nūjas novicināšanu gar somu rezervistu degunu vien viņš bija pelnījis diskvalifikāciju.

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:29, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: nez vai ledus hokejā var salauzt kāju?
Katlaps gandrīz pie dieviem aizgāja vienkāršā treniņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:29, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: noskaties kā Orpiks krosbikam uzšāva ar ripu pa muti, 5 zobi aizlidoja vismaz
Nu, nu vinsh zaudeja tikai 2 zobus! Un vinsh dabuja ar ripu, bet Cecenam Radu iebelza ar nuju un shim jau 3 zobi lauka!

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:30, pirms 11 gadiem
Māris Māris ‏@Zembergs no Twitter!!!!!!!!

Runā, ka vācieši IIHF Disciplinārajā komisijā uzspieduši uz to, ka Girgensons jādiskvalificē....!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:30, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: protams,labak spelet futbolu vai basketbolu kas ir daudz prestizak
Futbols jā, bet ne jau basis, lielākās algas Eiropā, pēc futenes, ir hokejā (KHL)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:31, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: pareizi, Somi ir provakatori, kas centās ietekmēt vienu no pasaulē labākajiem hokejistiem, bet viņš nepakļāvās - izcila personība.
Krievijas izlase ir parverteta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:31, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: protams, ledus hoķis pat nav top10 pasaulē.
Pēc atalgojuma noteikti ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:32, pirms 11 gadiem
Ne par velti mēs katru gadu, tieši, 4.maijā spēlējama ar Krieviju ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:33, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Zembergs ir izlases kepka, vēl pasaki ka Tu tici BezTabu sižetiem par LV izlasi
Smejos, labi tev sanāk sarkastiski komentāri, tas reizēm ir iedarbīgāk, nekā vienkārši bļaut "nost ar IIHF", piekrītu tev, Zemgusa disk. ir garām

  +1 [+] [-]

, 2013-05-11 13:33, pirms 11 gadiem
Es nesaprotu KO ŠEIT VISI CEPĀS???
Kovi tika provocēts un tikai loģiski, ka par to, ka viņš nebaidījās iedot sejā, viņš NAV jādiskvalificē!!

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:34, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: es domāju pēc popularitātes
un pat pēc atalgojuma varētu šaubīties.
A kur tad vairāk maksā - futene, NBA, beisbols, vsjo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:34, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Eiropas basi ari labi maksa
KHL maksā vismaz 2x vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-11 13:34, pirms 11 gadiem
Turklāt Somi beigās paši bija nomīz**i no krieviem. žēl, ka RUS nesadeva tiem zilajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:35, pirms 11 gadiem
KrokodiIs rakstīja: Turklāt Somo beigās paši bija nomīz**i no krieviem. žēl, ka RUS nesadeva tiem zilajiem
Nu, nu Somi vairakkart gribeja izkauties ar urlam, bet urlas diez gan biezhi miiza!

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:35, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: KHL algas labas sanak,tapec ka Krievijas nodokli ir smiekligi
Nope. Tapēc, ka krieviem ir nafta un gaze, un tāpēc, ka krieviem hokejs stipri tuvaks par basi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:36, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Skatos, ka tu arī gribētu lai tev ir tāpat
Neshaubos, ka vinjam jau ta ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:36, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: gan Zemgum,gan Iljam nemaz un nevajadzeja dot diskabeli,par ko tur dot Iljam? par to ka Pessonenam vietu ieradija?
ja 1/4 kaads 1.minuutee Kovi ieraadiis vietu, arii buus ok?

no vienas puses, it kaa Eiropas hokejs bez kautinjiem utml, no otras - zvaigzne var dariit ko grib, un par to nekas nav, bet, ja vinjam pieskaras, uzreiz noraidiijums. taa tas bija vakar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:37, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Tieši tā, bet kepkas vulgaris jau nesaprot neko, tikai plika krievu ienīšana.
Eu punduri, kas tev visu laiku ir ar tam kepkam?? Man ar majas ir kepka un kas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:38, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: neiet runa par atalgojumu iet runa par prestizu,Krievi mainitu pusi savu PC trofeju,pret vienu Eiropas zeltu futbola
Un 1 Olimpisko hokeja titulu pret 5 Eiropas basketbola čempjiem

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:39, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: kepkas nezina, ka tenisā, vieglatlētikā vēl var nopelnīt vairāk
Vieglatlētikā gar zemi

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:39, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: kepkas nezina, ka tenisā, vieglatlētikā vēl var nopelnīt vairāk
Tenisa labakie nopelna kadus 25-30 milj. parejais ir visadi sponsoru ligumi!
Lebrons NBA sezona pelna 19milj un kadus 30milj vinsh dabu no sponsoriem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:40, pirms 11 gadiem
jurkoo rakstīja: Par sitienu Pesonenam nemaz nebija ne mazākā diskusija ka varēja dot DSQ, runa bija par epizodi kad Kovaļčuks it kā izdarīja sitienu ar nūju spēlētājam uz soliņa
Bet Girgensona video tak ar skatījās atsevišķi, šito epizodi ar redzējuši noteikti, bet vērtēja tikai to sišanu pie vārtiem. Mīksti IIHF, mīksti!

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:40, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: ienakuma nodoklis 15%,USA -45% laikam ir starpiba?
Un? Tas nemaina faktu, ka KHL maksā vairāk, nekā Eirolīgā, piemēram. Un nauda ir samērā prestiža lieta, vai ne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:40, pirms 11 gadiem
Kapteinis Jānis galīgi sapisies skatos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:41, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Nu ja viņš ārpus interneta vides arī tā uzvedās, tad par to nav šaubu
Saproti, vinjam arpus interneta dzives nav, internets ir vinja vieniga vieta kur vinsh var kaut ko padariit! Vinjam dzive pavisam beigsies kad mate atslegs netu!

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:42, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: Un? Tas nemaina faktu, ka KHL maksā vairāk, nekā Eirolīgā, piemēram. Un nauda ir samērā prestiža lieta, vai ne
KHL ir jāmaksā vairāk, jo citādi viņi nespēlēs Kolhozā...

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:42, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: ko rēc kepka?

Bolts vien pelna vairāk par visiem krosbikiem,malkiniem kopā
Top 50 nav neviena vieglatlēta, ir bokss, teniss, F1, bet tie ir tikai atsevišķi eksemplāri

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:43, pirms 11 gadiem
Prieks,ka neiedeva diskvalifikāciju.Ir jāpriecajas, ka tāda līmeņa spēlētājs atbrauc uz PČ pārstāvēt savu valsti. Tā tikai mūsējie KHL"superstāri" var uzmest.

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:44, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Samuels Eto Krievijas Premjerliga pelna 20 miljoni einaru,Hokeja kads no NHL spieleriem sanemtu vairak?
Bāc, es tak 100 reizes atzinu, ka futbols ir labi apmaksāts. Tu te runāji par basi, un teicu, ka KHL maksā labāk par jebkuru Eiropas basketbola līgu. Pat Rīgas Dinamo budžets ir top klubu līmenī (un lielāks nekā Žalgirim, piemēram)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:45, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: bez apvainojumiem kepon, tas ka nesakrīt kāda viedoklis ar tavējo nenozīmē ka uzreiz jāķeras pie ķecerīgam nodarbēm.
Bet es jau pateicu tikai taisnibu, punduri!

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:46, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: pareizs IIHF lēmums

nekā īpaša tur nebija, tīra provokācija no Pesonena puses, par ko arī dabūja pats noraidījumu, tā ka viss ok

nav tas pats, kas pēc svilpes iedurt ar nūju vēderā kā to izdarīja Jirjenšons
pilnīgi piekrītu - soms verbāli provocēja...iespējams, ka tas bija joks Pesonena izpildījumā, taču tas nav galvenais. Kovaļčuks visu darīja atklāti, un to atvēzienu ar nūju arī var uztvert kā joku, jo viss beidzās bez nopietnām sekām.

Par to incidentu pie somu vārtiem 5 sek. līdz spēles beigām - Pesonens pats vainīgs - sāka grūstīties, dabūja bietē, jo izrādījās vājāks. Un sitiens bija atklāts - acs pret aci....ar Girgensonu bija savādāk - slēpts sitiens-dūriens ar nūjas galu, sodāms īpaši bargi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:46, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: salīdzināji vareno Žalgiri ar RD, kopējā kluba vērtība noteikti ir 5x lielāka nekā RD.
Nu, tev murgi nāk ārā

  -1 [+] [-]

, 2013-05-11 13:46, pirms 11 gadiem
Ganjau krievijas izlase , piemeta piķīti IHFF lai tik mūsu ''Kovalčuku'' nesoda bargi! debīli. Grigensonam uzlika DQ a Kovalčuks rupjāk nokapāja un šim neliek. tas ir vnk jebatj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:47, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: netroļlo.
Ej atrodi realus draugus, punduri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:49, pirms 11 gadiem
Būtu Girgensons, vai cits Latvietis, būtu diskābelis

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:49, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: un par Bērziņa sodu neesi padomājis? kepka vulgaris.
Tev ir kaut kads nearstejams kepku sindroms!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-11 13:51, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Protams, es zinu, ka viņu provocēja. Un pie esošā rezultāta to bija viegli izdarīt. Bet tas nedod tiesības vicināt ar nūju gar degunu spelētājiem, kas sēž uz rezervistu soliņa. Man būtu pie kājas, ja nebūtu šie dubultie standarti. Ja tā ņem, tad Girgensonam vajadzēja notēlot, ka viņš nevar piecelties, lai izspiestu pretiniekam lielo noraidījumu, bet viņš jau nav nekāds futbolists
Ļoti bieži iznāk dzirdēt,ka komentētāji sūdzas par to,ka tiesneši tiesā pēc ''sausā'' noteikumu burta, un nevis pēc būtības. Tad šoreiz (runa iet tikai par Kovaļčuka rīcību) tiesneši ir tiesājuši pēc būtības, jeb izvērtējot abu pušu rīcību.
Un,manuprāt,tas ir tikai apsveicami.

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:52, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Skatos, ka tu arī gribētu lai tev ir tāpat

Labs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:55, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: salīdzināji vareno Žalgiri ar RD, kopējā kluba vērtība noteikti ir 5x lielāka nekā RD.
kas ir ''kopējā kluba vērtība'' Lietuvā... mēs jau redzam kāda ir tā ''vērtība'', kad naudas nav, lai sezonu izvilktu...

Tāds jēdziens kā ''kopējā kluba vērtība'' Eiropas basī nez vai pastāv (vai hoķī). Ne tev tas Žalgiris ir savas arēnas īpašnieks, ne kā... Arī pa brendu postsovjetu telpā tev skuju dos... Nav nekādas vērtības ne Žalgirim, ne RD, izņemot nostaļģisko... un to, ko oligarhi iemaksā ikgada budžetā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:57, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: bet atzīstat - Verpakovska gols pret Čehiju EURO2004 un pirmstam divi goli Rīgā un Stabulā pret Turicju ir 10x svarīgāki par visiem vārtiem ko LV hokeja izlasi ir guvusi kopā ņemtiem.
Negribu neko zīst, bet tev ir taisnība. Uz pasaules fona tie ir nozīmīgākie LV komandu sporta sasniegumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:58, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: bet atzīstat - Verpakovska gols pret Čehiju EURO2004 un pirmstam divi goli Rīgā un Stabulā pret Turicju ir 10x svarīgāki par visiem vārtiem ko LV hokeja izlasi ir guvusi kopā ņemtiem.
Skiet ka tu gribi sheit tikai kurinat naidu! Bus japasudzas policija un tad jau tevi nems prieksha pec dazhadiem likuma pantiem!
Ja nerimsies tad es zinoosu policijai!

     [+] [-]

, 2013-05-11 13:58, pirms 11 gadiem
žirga88 rakstīja: Nu loģiski ka semkam nedos diskābeli ,smird reāli tas iihf.......!!!!!!!


Vajadzētu aizsutiit vēstuli tiem durakiem ,nez ko atildētu
Neko Tev neatbildēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:00, pirms 11 gadiem
Pareiz lēmums. Man neliekas, ka video netrāpija somam pa seju, un noteikti somi mēli aiz zobiem neturēja. Pie vārtiem pēdējās sekundēs vispār nekā nebija, soms pats iesāka divcīņu. Nesmukas tās spēles epizodes sanāca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:00, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Kur es šeit kurinu naidu?
Kurini, un arii vairakkart esi mani morali aizskaris! Par to tev var nakties sedet aiz restem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:03, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: anonīmu personu nevar aizskart pēc definīcijas, sīkais puika
Nopietni, nezinaji ka par naidu kurinoshiem un morali aizskaroshiem komentariem var dabuut pamatigu sodu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:03, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: ahhha kurš tad mani rupjos vārdos saukāja, apvainoja?
p.s - kepka ir diagnoze, nevis lamuvārds
Es to uztveru ka moralu aizskarshanu!

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:04, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Tas, ka es neesmu LV izlases kepka padara mani par naida kurinātāju?
Kas tev visu laiku ir ar tam kepkam? Kas tev mamma veljoprojam nav nopirkusi kepku, ka visu laiku piesauc vinju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:05, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Nu tad es tev nevaru palīdzēt, tas ka Tu apvainojies par tādu lietu kā komentāri SC parāda kāds Tu esi.
Es sudzeshos policija!

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:07, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: ja aizskar publisku personu, kam ir vārds un uzvards nevis kkāds niks un arī tad vēl uz jautājuma zīmes vai vispār kko uzsāks
Wsp menti diezgan atri var atklat tavu identitati, nopietni! Tas jau nav nekas ka ir redzams tikai niks! Pev ip utml. lietam visu var atri atklat!
Musdienas nekas nav neiespejams!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-11 14:11, pirms 11 gadiem
надо было Ковальчику по сильней дать по харе финской

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:11, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Tev ir deviņi brīdinājumi, man neviens, drīzāk Tu esi tas kurš ir pelnījis sodu.
Par tiem 9 bridinajumiem man ir vienalga! Ar Vetru sarunaju ka vairs nelamashos ar rupjiem vardiem, un lidz ar to nebus bridinajumu!

Bet ar saviem komentiem esi piesardzigaks, kadreiz chista var kaut kas notikt!

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:12, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Domāju, ka Kapteinis ar Argonautu jau sēž zināmā mērā izolētā iestādē, un, nav izslēgts, ka vienā palātā, jo izskatās neparasti vienoti savos izteikumos
Tie abi Argo un kapteinis - neshaubos ka no abiem profiliem raksta viens un tas pats cilveks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:13, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: vainīgā identitāti nevar tik viegli atklāt, bet par to nav runa
runa ir par to, ka tāds aksels82@inbox.lv NEEKSISTĒ
tu iesi uz menteni rakstīt iesniegumu ar savu vārdu, uzvārdu, bet izmeklēšanā atklāsies, ka tavs vārds,uzvārds nav aizskarts un pat nav pieminēts

tu esi anonīms komentētājs un tādus aizskart nevar
Maz gan tu zini!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:16, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Tev tā nelamāšanās diezko neizdodas.
p.s - atbalstīt Krievijas izlasi ir naida kurināšana, bet Kanāda un ASV - vot tie ir veči, vot tās ir zelta izlases, ne? :d
Man nav nekas preti ka atbalsti Krievus (protams ja ta tas ir), nevajag visu laiku rakstiit cik Krievi ir vareni, cik vinji stipri, utt.
Es personigi esmu par Cehiem un Kanadu un protams LV, bet es jau visu laiku nerakstu kaut kadas mulkibas!
Ja zaude Cehi, Kanada un LV, tad es bez shaubam atzistu vinju zaudi nevis censhos meklet kaut kadus attaisnojumus! Ka piemeram vakardien pec Somu - Krievu speles, kad dazh labs visu laiku skandeja kaut kadas mulkibas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:17, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: es zinu vairāk par tevi esmu pieredzējis interneta buks
Nu ja tev dzive ir tikai neta, tad protams tev ir pieredze, jo arpus neta neko tu nezini!

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:18, pirms 11 gadiem
Protams,zvaigznēm nedod diskolifikāciju,

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:18, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Šeit gan Tu maldies.
Hmmm varbuut, bet izskatas jau ljoti aizdomigi!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-11 14:19, pirms 11 gadiem
Nu nav man īsti skaidrs šis raksts, es pat teiktu pilnīgi neskaidrs! Kovaļčuks nopelnīja 5+20 par klopi pie somu vārtiem ar Pesonenu, kautgan "klope" būs skaļi teikts, Pesonens mēģināja , Kovaļčuks divreiz iesita ar labo dūri pa soma vienīgo seju! Viss skaidrs 5+20! Diskābeļa sakarā tika lemts par epizodi , kad iebakstīja uz rezervistu soliņa stāvošajam, kurš video arī ir ielikts! Tās bija divas dažādas epizodes un lūdzu nejauciet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:22, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: krievija PČ spēlē tikai uz 50%, īsto spēli rāda finālā, takā attaisnojumus atrast ir diezgan viegli. vakar pret Krievu spēles bija šādi komentāri.

''v3_karstgalvis, 2013-05-10 22:41, vakar, ignorēt, atbildēt
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA kolhoza impotence''

M I K U C I S, 2013-05-10 22:40, vakar, ignorēt, atbildēt
Kā man patīk, ka čempī var just līdzi divām komandām - Latvijai un Krievijas pretiniecei

kresnais, 2013-05-10 22:44, vakar, ignorēt, atbildēt
MALAČI SOMI!!!
Ideāli, krieveļiem divi zaudējumi divās dienās savos svētkos!!
Atbildi uz vienu jautajumu - vai es arii visu laiku nolieku Krievus???

Un tads attaisnojums zaudei ir pilnigi garam! Kad kads min aklimatizacijas problemas Kanadas izlase, tad visi te rec, bet tagad prieks ka komanda ir ieskrejusies un ir sava grupa 1 vieta (protams patreiz)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:26, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Tu nē, bet ir te daži gadījumi.
Kanādiešu atmaskas par atklimatizāciju protams ir smieklīgi un domāju kādā pusfinālā aprausies.
Ja un Krievu atmazgas par speleshanu ar pusspeku ir attaisnojums??
Esmu parliecinats ka vakardien vinji speleja uz 100%, vismaz 3 perioda tas bija diezgan skaidri redzams!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-11 14:26, pirms 11 gadiem
Atmarozaks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:29, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: Tods Bertuci par Stīva Mūra piekaušanu?
Bertuci tāds arī ir.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-11 14:29, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: Tods Bertuci par Stīva Mūra piekaušanu?
Artjuhins par Jalasvaras piekaushanu no mugurpuses?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:31, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Somi provocēju krievus un protams ar tiesnešus uzpirka (savējos)
Un kurs tad provoceja pagajushaja chempi Zviedrija - Krievija?? Gadijuma tas nebija Jemelins, kurs pie 1-3 saka savas provokacijas un taja spele viens no Krieviem salauza degunu Francenam!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-11 14:31, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Laviņš par pusaudža sišanu?
Ko? A tu doma to kautinju spele pret Vitjaz?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:32, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Laviņš par pusaudža sišanu?
man kaut kā slinkties, ka tu esi RV/ PV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:35, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: jā, protams jaunietis provocēja bet Laviņam vajadzēja savaldīties.
Lavinsh jau vienmer ir bijis savaldigs, bet kadreiz jau arii vinjam vadzis plist un sanak beigas shadas! Bet pats Lavinsh jau ar biki no vinja atravas, bet taja kautinja kur Jalasvara wnk guleja uz zemes un vinju dauzija, tas nu gan bija pilnigi garam no Artjuhina puses!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:36, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: Artjuhins norm čalis

Jalesvare Jirjenšona stilā - iedūra ar nūju mugurā un Artjuhins viņam par šo atklāto provokāciju noslānīja
Par Jalasvaru - tu to pats katiko izdomaji?

  -1 [+] [-]

, 2013-05-11 14:36, pirms 11 gadiem
Galīgi nepārsteidz, tādi gadījumi iepriekš, jau bijuši desmitiem. Iihf savā elementā, viss kartībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 14:40, pirms 11 gadiem
Хоккей на AllHockey.Ru - Кожевников: Наверное,...

Un izklausas ka krievu tauta nav galigi apmierinata ar kapteini Nikulinu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-11 14:42, pirms 11 gadiem
nu jā,te arī parādās,kas ir Tretjaks un,kas ir Lipmans.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-11 15:02, pirms 11 gadiem
Bljāviens. Girgensons par kaut ko "izzīstu" dabūj diskvalifikāciju, bet Kovalcha nedabūj- par sitienu pa seju. Kāpēc krievu "zvaigznēm" ir priekšroka?
Un Girgensonam arī iedeva, tāpēc, ka vācieši nobijās un ierakstos atrada kko mistisku. Ja pārskatītu citu izlašu spēļu video, tad arī atrastu. Bet nē- jānocērt viena no galvām, kamēr vēl pūķītis mazs. Stulbā mafija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-11 15:08, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Atmarozaks.
Es nezinu ko soms pateica Kovaļčukam, bet ja tas bija ļoti aizskaroši, tad nekaunos atzīt,ka es arī būtu adekvātu rīcību izrādījis, jo pretējā gadījumā ilgi nebūtu jāgaida uz nākošo preteklību.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-11 15:12, pirms 11 gadiem
oho, kas ta nu? Gazproms IIHF sponsors? ja tā izdarītu kāds no mūsējiem vai, piemēram, austriešiem, diskvalifikācija pašsaprotama... nu bet labi, krieveli tāpat tika pazemoti (2 dienās divreiz!), somi malači!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-11 15:13, pirms 11 gadiem
Neesmu Krievijas baigais fans ,bet ļoti provucēja somi. Tas viņiem padodas un mazliet lecīgi pēc manas vakardienas skatītās spēles.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-11 15:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nezinu ko soms pateica Kovaļčukam, bet ja tas bija ļoti aizskaroši, tad nekaunos atzīt,ka es arī būtu adekvātu rīcību izrādījis, jo pretējā gadījumā ilgi nebūtu jāgaida uz nākošo preteklību.
tad nav tev sportā vietas, īpaši, komandu sportā, tavas muļķīgās rīcības dēļ ciestu komanda... provokācijas sportā ir neatņemama sastāvdaļa, tāpēc jau labākie ir ne tikai fiziski pārāki, bet arī māk nervus kontrolēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 15:26, pirms 11 gadiem
Runčuks rakstīja: tad nav tev sportā vietas, īpaši, komandu sportā, tavas muļķīgās rīcības dēļ ciestu komanda... provokācijas sportā ir neatņemama sastāvdaļa, tāpēc jau labākie ir ne tikai fiziski pārāki, bet arī māk nervus kontrolēt...
Es saprotu,ka Tu dzīvo pēc Dieva principa-ja tev sit pa vienu vaigu, tad vajag pagriezt arī otru.
Tikai reālā dzīvē viss ir savādāk u.t.i., ja Tu vienreiz neizrādīsi pretestību pāridarījumam, tad drīz tev šie pāridarījumi būs regulāra parādība.

     [+] [-]

, 2013-05-11 15:26, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,un Lipmans arī visus tur nopircis, jo Bērziņam arī patiesībā bija jāsaņem diskābelis, bet tika pažēlots.
kads tolks,ka berzinam iedos diskabeli? iihf jau ari nav stulbi. zina,ka tads berzins tikai rok speles,savukart liideri girgensonu bija obligati jaizssvitro... taka nevajag teikt,ka vini nav uzperkamas ku*es.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-11 15:28, pirms 11 gadiem
captain jack...3 nedēļās 1696 (vidēji 80 komenti dienā)..Tu esi normāls?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 15:45, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nezinu ko soms pateica Kovaļčukam, bet ja tas bija ļoti aizskaroši, tad nekaunos atzīt,ka es arī būtu adekvātu rīcību izrādījis, jo pretējā gadījumā ilgi nebūtu jāgaida uz nākošo preteklību.
Tu jau vari darīt, tikai apzinies, ka pa to būs sods. Zidans arī ar galvu ieblieza preteklību stāstniekam Materaci, bet nu zināja, uz ko iet - saņēma savu sarkano kartīti un gāja malā - viss kārtībā - gan Zidanu cilvēcīgi var saprast, gan noteikumie ievēroti, gan Materaci savā ziņā var saprast...respektīvi viss normāli - viens provocēja, otrs nesavaldījās -izdarīja pārkāpumu un saņēma pelnīto sodu. Bet šeit, viens, provocēja, otrs norāvās no ķēdes, bet sodu par to nesaņēma...

     [+] [-]

, 2013-05-11 15:56, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Tu jau vari darīt, tikai apzinies, ka pa to būs sods. Zidans arī ar galvu ieblieza preteklību stāstniekam Materaci, bet nu zināja, uz ko iet - saņēma savu sarkano kartīti un gāja malā - viss kārtībā - gan Zidanu cilvēcīgi var saprast, gan noteikumie ievēroti, gan Materaci savā ziņā var saprast...respektīvi viss normāli - viens provocēja, otrs nesavaldījās -izdarīja pārkāpumu un saņēma pelnīto sodu. Bet šeit, viens, provocēja, otrs norāvās no ķēdes, bet sodu par to nesaņēma...
5+20

  +1 [+] [-]

, 2013-05-11 15:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu,ka Tu dzīvo pēc Dieva principa-ja tev sit pa vienu vaigu, tad vajag pagriezt arī otru.
Tikai reālā dzīvē viss ir savādāk u.t.i., ja Tu vienreiz neizrādīsi pretestību pāridarījumam, tad drīz tev šie pāridarījumi būs regulāra parādība.
Es saprotu ka tu dzīvo pēc principa, cauru dienu rakstīt muļķības. Šādos gadijumos cieš ne jau Kovaļčuks, bet komanda, kas būs ja šodien vācieši izies laukumā un visu laiku mūsējos provocēs, latvieši tik šiem kraus pa ģīmi? Rezultāts, 0:100!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-11 16:09, pirms 11 gadiem
mhm . un Gingersonu DSQ , par vienu sitieenu .

     [+] [-]

, 2013-05-11 16:20, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: 5+20
Ne jau par spēles beigu epizodi ir runa - tur vis ok, abi tur sitās un abi tika sodīti. Ir runa par epizodi, kur soms no rezervistu soliņa kko Kovaļčukam pasaka un šis bliež tam ar nūju pa feisu...par to nekāda soda tā arī nebij..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-11 16:24, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu,ka Tu dzīvo pēc Dieva principa-ja tev sit pa vienu vaigu, tad vajag pagriezt arī otru.
Tikai reālā dzīvē viss ir savādāk u.t.i., ja Tu vienreiz neizrādīsi pretestību pāridarījumam, tad drīz tev šie pāridarījumi būs regulāra parādība.
Vispār jau pārsmieties var ar Tevīm, palasiju ko Tu rakstiji par to ka Jass atbildēja uz Karlsona provokāciju. Nu humors, kā vienmēr sapinies savā bezviedoklī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-11 16:48, pirms 11 gadiem
Nu ja neko citu nemāk, arī tā daži labi taisa karjeru!
CaptainJack rakstīja: Daži te neskatās hokeju, bet gan tukši ienīst krievus.

     [+] [-]

, 2013-05-11 16:50, pirms 11 gadiem
Viņi viens otru atrod pat sporta foeumos!
arhivs X rakstīja: ... un daži tukši ienīst latviešus

     [+] [-]

, 2013-05-11 16:59, pirms 11 gadiem
Míkstie,ar šādiem lēmumiem tiek grauta IIHF reputācija kura jau tā nav sevišķi spoža. Ja ne par šādiem pārkāpumiem dod DQ tad jājautā par ko vēl...Protams Girgensonam iedeva DQ viņš tak nepārstāv lielu nāciju....

  +2 [+] [-]

, 2013-05-11 17:00, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Girgesons ir pelnījusis DQ uz visu čempionātu, slovākam paveicās ka nedabūja smadzeņu kontūziju trešajā stadijā.
Tu vispar saproti ko tu raksti? ka ar nuju iebakstot vedera var dabut smadzenu kontuziju? Biezi izskatas ka jus te tik citus apvainojat, bet pat nezinat ap ko lietas grozas!!
Izskatas ka tev pasam ir kontuzija!!!!

     [+] [-]

, 2013-05-11 17:39, pirms 11 gadiem
Argo1 rakstīja: pareizs IIHF lēmums

nekā īpaša tur nebija, tīra provokācija no Pesonena puses, par ko arī dabūja pats noraidījumu, tā ka viss ok

nav tas pats, kas pēc svilpes iedurt ar nūju vēderā kā to izdarīja Jirjenšons
kam tu to skaidroo latviešiem nesaprast

  -2 [+] [-]

, 2013-05-11 17:44, pirms 11 gadiem
ķa viisss notika?
krievs atnāk pie šveicieša Fāzela kas iihf predzidents iedod koferīti ar naudiiņu ( t;adu pašu kādu maskavas dynamo iedeva par karsumu )
un pasaka tu no kārto lai Iļja spēlētu un viss būss kartībā. un protams ka Rene tas kurš Fāzels pieņiem ar smaidu a kur;s tad ne;nemtu
bet man ir āds novēlējums jums krieviem kaut detroit parvarētu pirmo kārtu tā pāt ari washington un vēl lai kovalchuk kājas salauztu P.S.S.

     [+] [-]

, 2013-05-11 17:44, pirms 11 gadiem
Ne jau par sitienu Pessonenam diskābels viņam pienākas ,bet par sitienu spēlētājam uz rezervistu soliņa,ja viņa vietā būtu kāds no citas izlases,tad diskābelis garantēts ,bet pašlaik ir perjods ,kad daudzi Eiropas sporta funkcionāri ir saostījušies krievu gāzi.

     [+] [-]

, 2013-05-11 17:47, pirms 11 gadiem
magic_andris87 rakstīja: ķa viisss notika?
krievs atnāk pie šveicieša Fāzela kas iihf predzidents iedod koferīti ar naudiiņu ( t;adu pašu kādu maskavas dynamo iedeva par karsumu )
un pasaka tu no kārto lai Iļja spēlētu un viss būss kartībā. un protams ka Rene tas kurš Fāzels pieņiem ar smaidu a kur;s tad ne;nemtu
bet man ir āds novēlējums jums krieviem kaut detroit parvarētu pirmo kārtu tā pāt ari washington un vēl lai kovalchuk kājas salauztu P.S.S.
skaties, lai tu pats sev kajas nesalauztu, vel naaksies no slimnicas gultas skatities Krivijas uzvaru finalaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja