Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Austrijas treneris: "Centīsimies izmantot Latvijas vājās vietas"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Austrijas treneris: "Centīsimies izmantot Latvijas vājās vietas"
Austrijas izlases galvenais treneris Menijs Viveiross treniņā pirms mača pret Latviju
Foto: eishockey.at

Pasaules čempionātā Latvijas izlasei šodien ļoti svarīga spēle pret Austriju. Pretinieku vienības galvenais treneris izpētījis mūsu komandas spēles vājās vietas, savukārt austriešu uzbrukuma līderis uzskata, ka ir labas izredzes pieveikt latviešus, ja vien katra maiņa nospēlēs ar pilnu koncentrēšanos.

"Esam redzējuši Latviju divas reizes. Šai komandai ir arī savas vājās vietas, un mēs centīsimies tās izmantot," saka Austrijas izlases galvenais treneris Menijs Viveiross. "Pirmajās divās spēlēs mēs nebijām pietiekami konstanti, mums bija daži vājuma brīži. Spēlētāji zina savas kļūdas, un tās vairs netiks pieļautas."

"Protams, mēs apzināmies Austrijas spēles nozīmīgumu," laikrakstam Diena norāda Latvijas izlases vārtsargu treneris Artūrs Irbe. "Ja zaudēsim, būs jau jādomā par to, kā saglabāt vietu augstākajā grupā. Rēķināmies, ka cīņa būs ļoti nopietna. Austrija cienīgi aizvadīja čempionāta pirmo un otro spēli. Viņu vietējais čempionāts ir labā līmenī, mūsu pusē savukārt ir hokeja tradīcijas un pārliecība, ka rangā esam augstāk. Mūsu spēlētājiem kopā nebūs vairāk par 40 NHL spēlēm. Austrietim Vanekam vienam pašam pilnā NHL sezonā sanāks uz pusi vairāk spēļu pasaules spēcīgākajā hokeja līgā. Vispirms mums stingri jāievēro spēles plāns. Zinām, ka arī austrieši piekopj agresīvu spēles manieri. Ja atdosim šai ziņā viņiem iniciatīvu, būs grūti cīnīties. Viens gan jāņem vērā, ka agresijai jābūt ar mēru. Jāprot īstajā laikā savaldīties."

Līdz šim Austrija un Latvija aizvadījušas 16 savstarpējas spēles, kurās četrreiz pārāki bijuši austrieši. "Arī šī spēle sāksies no nulles. Katrai maiņai jāspēlē ar pilnu koncentrēšanos, tādā gadījumā mums ir labas izredzes uzvarēt šajā mačā," norāda Austrijas izlases NHL spēlētājs Tomašs Vaneks.


Izmantotie resursi:
eishockey.at
Laikraksts "Diena"

1 2 41 komentārs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-05-07 11:48, pirms 12 gadiem
Latvijai nav vājās vietas

  +5 [+] [-]

, 2013-05-07 11:50, pirms 12 gadiem
vispār Latvijas hokejs ir vājš!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-07 11:55, pirms 12 gadiem
vāja vieta- Latvijas hokejs

     [+] [-]

, 2013-05-07 12:02, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: vispār Latvijas hokejs ir vājš!
Nepiekrītu. Latvijas hokejs ir tāds pats, kāds bijis pēdējos 15 gadus. Vienkārši citas valstis pielikušas. Ja būtu tā, ka Austriju, Dāniju, Norvēģiju, Franciju utt., visas lielās valstis sistu ar 9:2 vai 8:0, bet mēs mocītos tad varētu piekrist. Taču realitātē tagad ikvienai komandai ir grūtāk cīnīties ar tā saucamā otrā ešalona komandām. Tā kā kopumā esam tur, kur vienmēr sam bijuši. Un resursu uzkāpt augstāk īpaši nav un nebūs, jo esam tikai 2 miljoni, no kuriem pieaugušo hokeju profesionāli spēlē labi ja 200 cilvēku.

     [+] [-]

, 2013-05-07 12:03, pirms 12 gadiem
"Viņu vietējais čempionāts ir labā līmenī, mūsu pusē savukārt ir hokeja tradīcijas un pārliecība, ka rangā esam augstāk."
---------
Jā, šis ir tiešām grandiozs arguments... Galvenais, ka mums tradīcijas, faktiskais līmenis un varējums ir otršķirīgi

  +1 [+] [-]

, 2013-05-07 12:07, pirms 12 gadiem
Ja iemetisiet 1ripu 50/50 uzvara garantēta,jo LV uzbrucēju impotenci nevar nepamanīt,pēdējās 5 spēlēs 1gols pat latviešu. varējumu hokejā palikušas jaukas,nostalģislas atmiņas,šī izlase pat necīnās

     [+] [-]

, 2013-05-07 12:09, pirms 12 gadiem
Ja .. Austrija metas pa Masalski un mes centisimies spelet aktivi nospiezot vinus vairak pie apmalem.. tadu es redzu sisdienas speli..

     [+] [-]

, 2013-05-07 12:16, pirms 12 gadiem
Gook rakstīja: Nepiekrītu. Latvijas hokejs ir tāds pats, kāds bijis pēdējos 15 gadus. Vienkārši citas valstis pielikušas. Ja būtu tā, ka Austriju, Dāniju, Norvēģiju, Franciju utt., visas lielās valstis sistu ar 9:2 vai 8:0, bet mēs mocītos tad varētu piekrist. Taču realitātē tagad ikvienai komandai ir grūtāk cīnīties ar tā saucamā otrā ešalona komandām. Tā kā kopumā esam tur, kur vienmēr sam bijuši. Un resursu uzkāpt augstāk īpaši nav un nebūs, jo esam tikai 2 miljoni, no kuriem pieaugušo hokeju profesionāli spēlē labi ja 200 cilvēku.
Nu par pēdējiem 15 gadiem nepiekritīšu. Drīzāk pēdējie 9-10 gadi.

     [+] [-]

, 2013-05-07 12:25, pirms 12 gadiem
Vakar tak viņš vel teica ka Latvijai vājo vietu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-05-07 12:33, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: Vajag ieskatīties acīs realitātei, es uzskatu ka šogad ir pienākusi Latvijas izlases kārta nokrist divīziju zemāk.
Izguli dzērumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-07 12:43, pirms 12 gadiem
kraasutrepe rakstīja: Ko jūs te varat nīdēt visu laiku, riebjas jau. Ko jūs gaidat no izlases? Medaļu? ir paveicies, ka esam augstākajā divizijā ar tādu sistēmu un tas ir daudz jau, jūs te brēcat itkā medaļas būtu jāgaida.. nu ir āksti tie sportacentrs lietotāji..
Ja piepildīsies sliktākais scenārijs un Latvija augstāko līmeni atstās, tad ceru, ka kādam pietiks prāta un uzņēmības šai "sistēmai" uzsūtīt neatkarīgu, visaptverošu auditu, kas atbildētu uz visiem jautājumiem Latvijas hokeja sakarā. Cik bērnu nāk trenēties, kas to ietekmē - izmaksas, sporta popularitāte, valodas barjera? Cik un kādi treneri strādā, ar kādu izglītību, pēc kādām metodēm? Cik liela ietekme (pozitīva un negatīva) bērnu un jauniešu komandu darbā ir vecākiem? Kā un kurā brīdī jānošķir fizkultūrieši no tiem, kas tiešām grib un ir gatavi sistemātiskam darbam ar mērķi spēlēt profesionāli? Kādas ir iespējas, potenciālās izmaksas, sponsoru piesaistes iespējas stabila valsts čempionāta izveidei? Šādus jautājumus, kur vienkārši ir jābūt skaidrībai, bet uz kuriem līdz šim skanējušas pretējas atbildes, var saģenerēt desmitiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-05-07 12:55, pirms 12 gadiem
Argo1 rakstīja: pats ej izguli

kopš izlasē nespēlē Žoltoks Skrastiņš Beļavskis Fanduls Semjonovs Tambijevs Kerčs Ozoliņš Ņiživijs Čudinovs tā kāšam pat frančiem
Esam kāsuši frančiem ar 3:5 arī ar Znaroku komandā. Konkrēti:
1997.gadā zaudējām Itālijai ar 4:5;
1998.gadā ar Itāliju 1:1;
1999.gadā zaudējām Austrijai ar 2:5;
2001.gadā zaudējām Ukrainai 2:4;
2002.gadā zaudējām Vācijai 2:3;

Tā kā nemurgo te, vienas dienas/gada statistiķi.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-07 13:00, pirms 12 gadiem
Argo1 rakstīja: pats ej izguli

kopš izlasē nespēlē Žoltoks Skrastiņš Beļavskis Fanduls Semjonovs Tambijevs Kerčs Ozoliņš Ņiživijs Čudinovs tā kāšam pat frančiem
kārtējais profils, kuru noignorēt. vesela čupa jau savākusies, drīz vietas pietrūks.

     [+] [-]

, 2013-05-07 13:10, pirms 12 gadiem
miersmajas rakstīja: Latvijai nav vājās vietas
Tikai divas. Vienotība (šoreiz apolitiskā nozīmē) un hokejs (reālais, ne datorspēļu)

  -2 [+] [-]

, 2013-05-07 13:15, pirms 12 gadiem
Latvija uzvarés 3:1

  -1 [+] [-]

, 2013-05-07 13:17, pirms 12 gadiem
Eu, Argo, ar ko tu nodarbojies, ka visur paspéj nokementét pirmais?
Argo1 rakstīja: nebūs labi, jo vājo vietu ir DAUDZ

     [+] [-]

, 2013-05-07 13:21, pirms 12 gadiem
pareizi, táds Fanduls tak bija Bija tá meistarigaka izlase bet nu toreiz atceros ka pagalma vietejais Zhena teica: Latvijas izlase tiek tik talu tapec ka krievi visus golus met.
Tagad ta vismaz nevaretu teikt. Bet nu protams tads Belavskis nenaktu pa launu tagad.
Argo1 rakstīja: pats ej izguli

kopš izlasē nespēlē Žoltoks Skrastiņš Beļavskis Fanduls Semjonovs Tambijevs Kerčs Ozoliņš Ņiživijs Čudinovs tā kāšam pat frančiem

     [+] [-]

, 2013-05-07 13:38, pirms 12 gadiem
Par 50% izdosies, jo parasti ielaižam stulbākos golus čempionātos.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-07 13:45, pirms 12 gadiem
KiaKaha rakstīja: , Latvija uzvarés 3:1
Latvijas impotentais uzbrukums nav spējīgs gūt 3vārtus. jo spēle,jo jauns pretinieks,jo jauns pazemojums izlasei...l

     [+] [-]

, 2013-05-07 14:01, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: Daži vēl domā, ka hokejā esam pārāki par tādām izlasēm kā Austrija, Norvēģija, Dānija, Kazahstāna, Francija, bet tie laiki sen ir pagājuši, citas izlases meistarībā ir pielikušas, bet Latvija kā stāv un vietas, tā stāv.
Uz vietas stav ne tikai Latvija,bet ta pati Baltkrievija micas uz vietas un domaju,ka pie vainas daleji ir KHL un MHL ar savu nekvalitativo treninu darbu kura vienkarsi nav un tiesi tas pats attiecas uz jauniesiem kuri regrese. Progress verojams tiem kuri dodas spelet pari okeanam vai uz citam ligam jo ir kvalitativs treneru darbs un laikam veseliga konkurence atskiriba no Rigas Dinamo kur sajaj speletajus vai tos atdod par sviestmaizi TOP klubiem kur vini delde rezervistu solinus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-07 14:18, pirms 12 gadiem
Latvijai ir tik daudz vājo vietu , ka Austrieši saputrosies savos izstrādātajos plānos , un mēs svinēsim uzvaru. Protams ja vārtos nestāvēs...... nu Jūs jau paši ziniet kas.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-07 14:27, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: Tieši tā, ''Dinamo Rīga'' daudz dod skatītājiem emocionālajā ziņā, bet sportiskajā ziņā es nekādus rezultātus neredzu. U18 un U20 izlašu krišana zemāk ir tikai ''Dinamo'' piramīdas nopelns, kas ir izbojājis visu LV hokeja sistēmu.
Pat lidzjuteji ir sapratusi,ka ar RD nebus arsana jo gadu no gada viss iet uz grunti un nakosa sezona to kartejo reizi apliecinas jo atkal ir pazaudeti 2 labi speletaji kuru vieta panems vietejos bez nopietnas pieredzes vai vajus legionarus kurus izmetis ara vel pirms jauna gada kad sapratis ka klubs netiek PO. Nauda tiek maksata laba un tapec var atlauties cakaret sev karjeru vartsargi 2 sezonas sezot bez spelu prakses uz solina vai uzbruceji norokot jebkadu nakotnes perspektivu ar vel lielaku naudu un specigaku klubu.

     [+] [-]

, 2013-05-07 14:43, pirms 12 gadiem
Asprātības jautājums SC lietotājiem.
"Austrijai bija daži vājuma brīži, un arī Latvijai bija daži vājuma brīži. Kurš tad īstenībā ir vājāks?!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-07 14:46, pirms 12 gadiem
Starp citu ziniet kā čehiski ir "Austrieši"un "Austrija"? Rakušanē un Rakousko
Tad nu ceru ka Latvijas izlase nolieks "rakušānus" vēzītī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-07 15:04, pirms 12 gadiem
Horni Mecholupy rakstīja: Starp citu ziniet kā čehiski ir "Austrieši"un "Austrija"? Rakušanē un Rakousko
Tad nu ceru ka Latvijas izlase nolieks "rakušānus" vēzītī
Es zinu, ka slovāku valodā (līdzīgi arī čehu, protams) Austrija ir Rakūško! Tad nu Latvijai tiešām derētu uzdarīt TO vēzītī.

Un ceru, ka slovāki tāpat pēc pilnas progas paņems priekšā Rakuškas (LV izlasei tas ļoti noderētu), atmaksājot par vēsturē notikušajām ŌesterReicha vardarbībām pret slovākiem.
Heija, heija, heija, Slovensko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-07 15:14, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Es zinu, ka slovāku valodā (līdzīgi arī čehu, protams) Austrija ir Rakūško! Tad nu Latvijai tiešām derētu uzdarīt TO vēzītī.

Un ceru, ka slovāki tāpat pēc pilnas progas paņems priekšā Rakuškas (LV izlasei tas ļoti noderētu), atmaksājot par vēsturē notikušajām ŌesterReicha vardarbībām pret slovākiem.
Heija, heija, heija, Slovensko!
Nezinu vai manas aizdomas ir patiesas, bet liekas ka tev varētu būt tāds pats sakars ar Slovākiju, kā man ar Čehiju
Nu vienīgi tu laikam dzīvo Valmieras pusē, bet es Prāgā
Ja kļūdos tad pardon un prominte
1 2 41 komentārs