Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Kanādas treneris: "Neviens no šiem hokejistiem nebija sliktāks par tiem, kuri spēlēja olimpiādē"

Kanādas treneris: "Neviens no šiem hokejistiem nebija sliktāks par tiem, kuri spēlēja olimpiādē"
Kreigs Maktevišs
Foto: Scanpix Sweden

Pēc aizvadītā pasaules hokeja čempionāta Kanādas hokeja izlases galvenais treneris Kreigs Maktevišs atzinis, ka šajā pasaules čempionātā Kanādas izlases sastāvs nav bijis sliktāks par to, kas spēlēja olimpiādē.

Atgādināsim, ka ceturtdaļfināla spēlē Krievijas hokejisti ar 5:2 apspēlēja Kanādas izlasi, tādējādi revanšējoties tai par sāpīgo zaudējumu šī gada olimpiskajās spēlēs Vankūverā. Lai arī pēc šīs spēles gan hokejisti, gan preses pārstāvji atzina, ka Kanāda šajā turnīrā spēlēja labi ja ar trešo sastāvu, Kanādas izlases treneris uzskata, ka neviens no šiem hokejistiem nebija sliktāks par tiem spēlētājiem, kuri spēlēja olimpiādē.

''Jā, olimpiādē mums bija Martins Brodērs, Sidnijs Krosbijs un citi puiši,'' iesāk treneris. ''Ar šiem hokejistiem mēs uzvarējām Vankūveras olimpiskajās spēlēs. Pasaules čempionātā mums bija citi spēlētāji, taču neviens no viņiem nebija sliktāks par tiem, kuri spēlēja olimpiādē. Šoreiz mums uzvarēt neizdevās, taču šeit pie vainas nav sastāvs.''

''Kanādas izlasē nekad pie jebkādiem apstākļiem nespēlēs kaut kādi hokejisti. Kāpēc, piemēram, Stīvens Stemkoss un Džons Tavaress Sočos nevarētu kļūt par izlases līderiem? Šis čempionāts nenozīmē to, ka mēs kaujā iemetām negatavus un jaunus spēlētājus. Kanāda, starp citu, čempionātam deleģēja labāko NHL vārtu guvēju.''

''IIHF kritizēja Kanādas izlases zvaigznes, kuras neatbrauca uz Vāciju. Taču tā vietā viņi labāk varēja strādāt pie saviem darbiem. Piemēram, ledus kvalitāte. Manheimā ripa pa ledu slīdēja kā satrakots bullis. IIHF rīkojās kā nenopietna organizācija. Taču arī bez šīm lietām vēl ir neskaidri jautājumi starp IIHF un NHL.''

Izmantotie resursi:
sports.ru

 +43 [+] [-]

, 2010-05-27 10:19, pirms 15 gadiem
Vismaz cienīga atbilde, nevis kā citi taisnojās ka slkti spēlētāji viņiem bija.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-27 10:19, pirms 15 gadiem
Tur nu es nepiekritisu 4 zaudejumi 7 speles.......

 +11 [+] [-]

, 2010-05-27 10:21, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: Tur nu es nepiekritisu 4 zaudejumi 7 speles.......
Viņš runāja par sastāva potenciālu.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-27 10:21, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: Tur nu es nepiekritisu 4 zaudejumi 7 speles.......
Varbūt tas ir kompliments spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-05-27 10:30, pirms 15 gadiem
vienmēr jau nevar vinēt, citādi nebūtu vairs interesanti skatīties

 +57 [+] [-]

, 2010-05-27 10:30, pirms 15 gadiem
sliktāki jau nebija, tikai džekiem nebija pieredzes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-27 10:33, pirms 15 gadiem
Neko citu jau teikt treneris nevar, bet, nu, patiesībā komanda ne tuvu nebija OS līmenī - pārāk nestabila, lai arī pret krieviem varbūt kaut kur arī nepaveicās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-27 10:35, pirms 15 gadiem
Tāds, piemēram, Laihs var justies lepns, jo izrādās viņš nav sliktāks spēlētājs par Nešu, Hītliju utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2010-05-27 10:41, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Tāds, piemēram, Laihs var justies lepns, jo izrādās viņš nav sliktāks spēlētājs par Nešu, Hītliju utt.
Nešam šosezon 67 punkti, Laičam - 59. Spēļu skaits +/- vienāds.
Un kāda loma Nešam ir Kolumbusā, bet kāda Laičam - Vašingtonā, šķiet, nav jāstāsta.

     [+] [-]

, 2010-05-27 10:42, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Aizej nokaunies !
Nepiekrītu trenera filozofijai. Nesaku, ka šim sastāvam līdz OS līmenim būtu kā līdz Mēnesim, bet ja mēs mēģinam dalīt ešalonos, tad šis noteikti nebija Kanādas 1. ešalons. Viņš uzsver to, ka delaģēja labāko vārtu guvēvu, bet kāpēc tad viņš netika delaģēts OS sastāvam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-27 10:47, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Viņš prot zaudēt,atšķirībā no tevis. Neaizbildinoties ar atrunām. Un par to viņam visu cieņu.
Kā es varu zaudēt, ja neesmu kanādietis

Un tās nav atrunas, tā ir realitāte, vienkārši viņš negrib noniecināt savus spēlētājus.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-27 10:49, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: za to Leičam statistika improvingojas katru gadu, kamēr citiem iet uz leju...
un par to ''kā uzbrukumā spēlē''... tad jau Hosa ar nākamgad AK Bars rindās 40 golus metīs, jo kāds RD uzbrukums un kāds AK Bars...
Vienkārši paskaties kā laukumā spēlē viens un kā otrs. Kāda tehnika ir vienam un kāda otram. Cipari to neizsaka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-27 10:57, pirms 15 gadiem
Slikti spēlētāji NHL nespēlē, taču pieredzei arī ir sava loma! Potenciāls viņiem ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-27 11:03, pirms 15 gadiem
Sliktāki nebija. Tikai pieredze pietrūka!

 +11 [+] [-]

, 2010-05-27 11:05, pirms 15 gadiem
kā tad..

  +3 [+] [-]

, 2010-05-27 11:07, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tehnika arī neko neizsaka, spilgts piemērs Dārziņš, kas pamanās punktu skaitā pakāst Spruktam RD sezonā...
Bet Nešs punktos Laiham nezaudē turklāt spēlējot praktiski vienatnē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-27 11:09, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tik pat labi var pajautāt,kā tu vari fanot par Kanādu,ja nēsi kanadietis un ilgi smieties. Cik zinu tu neslēp,ka fano par Kanadu. Kā arī atrunu tev ir 101.
Fanot fanoju. Bet tas nozīmē tikai to, ka komanda kuru es atbalstu vai nu uzvar vai zaudē. Ne jau es uzvaru vai zaudēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-27 11:18, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un tev kā līdzutējam vienalga,uzvar komanda,vai zaudē. Nekadu emociju un atrunu
Nav vienladzīgi, bet ja es pats spēlētu vai tā būtu mana nācija, tad reāli varētu runāt par zaudēšanu.

     [+] [-]

, 2010-05-27 11:20, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tev visi vienatnē spēlē hokeju. Krozbijs,Neš utt. Kā var spēlēt vienatnē komandas sporta veidā ? Un ar ko tad Laihs spēlē vienā maiņā ,ar Ovečkinu un Bekstrēmu ?
Tu labi saprotu ko es ar to domāju. Runa ir par to vai tec apkārt (maiņā un komandā kopumā) ir tev līdzvērtīgi vai pat labāki spēlētāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-27 11:21, pirms 15 gadiem
Šiem jaunajiem kanādiešu rižikiem iekšā jau bija, to nu varēja manīt, ka šamējie nav nekādi Ogres komandas pārstāvji, ātrums un spēks pārpārēm, tomēr, tomēr kā izrādījās labākais čempī ir eiropeiskais hokejs, rulzzzz!! Žēl gan ka RU izlase nevinnēja!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-27 11:35, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tāpēc tu par LV hokeju sūksties biezak kā par Kanādas
Nav dzirdēts,ka tu stipri šūmētos pēc savas izlases kāsiena.
Par Kanadas kāsieniem tu šūmējies krietnāk. Vai tik tu draudziņ tagad biku nemelo ?
Te visu laiku īsti nevar saprast ko viņš saka... Es saprotu tā, tikai tāpēc ka Laičs spēlē Vašingtonā kopā ar Krosbija ``labāko`` draugu Ovečkinu tāpēc viņs ir sūdīgākais Kanādietis hokeja vēsturē... Nevaig jau uzreiz salīdzināt ar Hītliju vai Nešu, bet tā kā Laičs ir cheking line spēlētājs liec blakus piemēram Morovam no olimpiskā sastāva... Neredzu īpašu atšķirību...

  -2 [+] [-]

, 2010-05-27 11:40, pirms 15 gadiem
Kas jums autoriem nav ko rakstīt ka vienmēr to trulo piezīmi iemetat - tādējādi revanšējoties tai par sāpīgo zaudējumu šī gada olimpiskajās spēlēs Vankūverā??? Riebjas jau lasīt

  +1 [+] [-]

, 2010-05-27 11:49, pirms 15 gadiem
Nu nēēē, antiKino koalīcija gan te neveidojas !!!
rutor.org: RuTor.Org :: Хоккей. Все драки в NHL за сезон...

     [+] [-]

, 2010-05-27 12:01, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Oho, antikino koalīcija veidojas

Es savu esmu pateicis, šis sastāvs ievērojami meistarībā atpaliek no OS sastāva. Maktavišs jau savu domu nekā nepamatoja.
Arī es nepiekrītu, ka PČ kanādas sastāvs kaut nedaudz līdzinātos Os sastāvam, bet tāpēc nevaig ķerties klāt kādam spēlētājam indviduāli... Jo indviduāli tiešām no PČ sastāva Olimpiskajās varēja spēlēt jebkurš... Kā koamnda ar koamndu ir nesalīdzināmas Pč kanāda un Os kanāda, bet spēlētāji nemaz nav tik izteikti sliktāki...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-27 12:16, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Maktaviš arī neko nelīdzina. Vienkārši viņš kā vīrs skaidri un gaiši pasaka,mēs zaudējām,mums bija komanda un merķis uzvarēt.
Nevis ka Kino te izdomā atrunas,minot jebko.
Un viņa atrunām ir nulle vērtība par tiem spēku smēriem un otršķirīgajiem turnīriem,pēc RUS dream team kasiena finālā.
Izradās bija komandas un nesūdīgas komandas šajā PČ.
Es ne reizi neesmu teicis, ka viņi negribēja uzvarēt. Es teicu to, ka viņi neizdarīja visu iespējamo, lai to izdarītu.

     [+] [-]

, 2010-05-27 12:20, pirms 15 gadiem
edze rakstīja: Arī es nepiekrītu, ka PČ kanādas sastāvs kaut nedaudz līdzinātos Os sastāvam, bet tāpēc nevaig ķerties klāt kādam spēlētājam indviduāli... Jo indviduāli tiešām no PČ sastāva Olimpiskajās varēja spēlēt jebkurš... Kā koamnda ar koamndu ir nesalīdzināmas Pč kanāda un Os kanāda, bet spēlētāji nemaz nav tik izteikti sliktāki...
Varēja jebkurš tikai ne Kanādas izlases sastāvā. Meistarība un pieredze spēlē savu lomu un, ja meistarības ziņā tā plaisa vēl nav tik liela tad pieredzes ziņā nav pat vērts salīdzināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-27 15:55, pirms 15 gadiem
Kanāda šādas izlases 6-8 mierīgi savāktu , bet kā šie sastāvi nospēlētu PČ nevar zināt neviens, varbūt apstātos ātri kā šis izlases variants , varbūt cits variants kļūtu par čempioniem. Bet vairāk pie vainas tomēr ii nogurums un motivācijas trūkums, Perijam pat niknums , tehnika bija bet kaut kā trūka, arī Ovečkinam jau spēlē pret Vāciju varēja redzēt ,ka spēka vairs nav. Nevienā citā komandu sporta veidā PČ nenotiek uzreiz pēc nacionālajiem čempionātiem , labi Eiropas līgas beidz laicīgi sezonu lielākoties , bet NHL praktiski uzreiz mauc uz čempionātu.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-27 16:04, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Es ne reizi neesmu teicis, ka viņi negribēja uzvarēt. Es teicu to, ka viņi neizdarīja visu iespējamo, lai to izdarītu.
Krievi vienkaarshi gribeeja uzvareet vairaak par CAN - noskanjojaas kaa uz revansha OS matchu...

Tas ka Kanadaa kopumaa speleeja tik nepaarliecinoshi arii gan jau bija delj taa ka domaaja ak shis te kaut kaaada kaarteejais PC nav OS turniirs..protams arii sastaavs tomeer nebija OS liimenii, bet ja shis sastaavs speleetu OS tad domaajams tad speeleetu labaak par PC...jo speleeshanu OS vinji veertee daudz augstaak..

     [+] [-]

, 2010-05-27 23:04, pirms 15 gadiem
Pēc potenciāla jā.

Taču neviens tur nebija tik labs kā Getzlafs vai Nash(lielākā daļa,vēl nepieredzējuši un viņus citi spēlētāji varēja smērēt gar bortiem)

     [+] [-]

, 2010-05-29 13:55, pirms 15 gadiem
OS Kanādai bija stiprāks sastāvs, jo viņi ļoti gribēja uzvarēt un spēlēja kā komanda, kā Krosbijs pēc uzvaras teica, ka viens pats spēlētājs nevarētu uzvarēt OS un viņi bija vienoti un uz varēja kā komanda Šim Kanādas sastāvam nebija lielas motivācijas un neizskatījās, ka viņi ļoti gribētu uzvarēt. Veiksmi turpmāk!