Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Jāgrs: "Mums velnišķīgi paveicās"

Jānis Celmiņš

Jāgrs: "Mums velnišķīgi paveicās"
Jaromirs Jāgrs
Foto: AFP/Scanpix

"Šajā čempionātā mums velnišķīgi paveicās, grupā zaudējām norvēģiem, mums neviens neticēja. Kad pusfinālā apspēlējām zviedrus, sapratām, ka varam uzvarēt arī finālā," pēc uzvaras pasaules čempionāta hokejā finālmačā atzinis Čehijas izlases viens no līderiem Jaromirs Jāgrs.

"Labi, ka ātri guvām vārtus. Zinājām, ka nedrīkstam spēlēt atklātu hokeju, tā Krievijas izlasi nebūtu iespējams apspēlēt. Mums nācās spēlēt no aizsardzības un gaidīt savas iespējas. Lielisku maču aizvadīja Vokouns, atvairot ļoti daudz sarežģītu metienu. Bez laba vārtsarga šādas spēles uzvarēt nav iespējams," pēc zelta medaļas saņemšanas atzina Čehijas izlases līderis Jaromirs Jāgrs.

"Saņēmu sitienu pa ceļgalu, sāpes bija milzīgas un nebiju pārliecināts, ka varu slidot, tāpēc spēles beigu daļā nepalīdzēju komandai. Biju drošs, ka arī bez manis komanda noturēs pārsvaru. Galotne nebija viegla," vaicāts, kas noticis brīdī, kad hokejists sadūrās ar Alekseju Jemeļinu, atbildēja Jāgrs.

Uz žurnālista jautājumu, ko Jāgrs vēlas pateikt Krievijas hokeja draugiem, hokejists bija neizpratnē. "Kas man būtu jāsaka? Pēc pāris mēnešiem būšu klāt, gaidiet mani Omskā. Drīzumā būšu klāt," smejot teica čehs.

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

 +40 [+] [-]

, 2010-05-24 10:43, pirms 14 gadiem
Malachi cehi, prieks par jums!

 +29 [+] [-]

, 2010-05-24 10:44, pirms 14 gadiem
"...pēc zelta medaļas saņemšanas atzina Čehijas izlases līderis Jaromirs Jāgrs."

Man gan liekas, ka ar Vokounu priekšgalā šogad Čehijas izlasei bija arī citi līderi, tāpēc Jāgru tā vienpersoniski nevarētu nosaukt par izlases līderi

 +70 [+] [-]

, 2010-05-24 10:45, pirms 14 gadiem
Paldies krieviem un čehiem par skaisto spēli

 +11 [+] [-]

, 2010-05-24 10:45, pirms 14 gadiem
Riktīgi malači , Voukuns zvērs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-24 10:52, pirms 14 gadiem
Prieks, ka Jāgram tika vēl viens čempiona tituls!

 +47 [+] [-]

, 2010-05-24 10:52, pirms 14 gadiem
Baidzot krievu buldozers tika apstādināts arī PČ ietvaros!

 +14 [+] [-]

, 2010-05-24 10:56, pirms 14 gadiem
Krieviem šis gads ir visai neveiksmīgs, par zaudējumu čehiem - bija tāda nojauta, ka krieviem viegli nebūs, kas vēlāk arī piepildījās.

P.S. Žēl, ka Latvija nespēja parādīt Vācijai līdzīgu sniegumu...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-24 10:57, pirms 14 gadiem
Jāgrs tā arī nepateica, vai viņš vēl spēlēs izlasē

  +7 [+] [-]

, 2010-05-24 11:01, pirms 14 gadiem
Rozentāls MVP

  +9 [+] [-]

, 2010-05-24 11:02, pirms 14 gadiem
baigais prieks par jaagru un chehiem kopumaa!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-24 11:07, pirms 14 gadiem
nu re-pat Jāgrs atdzīsts ka čehiem HAĻAVA!

+144 [+] [-]

, 2010-05-24 11:09, pirms 14 gadiem
Tāds prieks, ka visiem "kaislīgajiem" krievu faniem vakar čehi sabojāja vakaru! Vismaz šodien uz katra stūra pilsētā nedzirdēsim - Nu što, s pobedoi! un Naši molodci, pobedjiļi!

 +10 [+] [-]

, 2010-05-24 11:10, pirms 14 gadiem
smilchs2 rakstīja: Tāds prieks, ka visiem "kaislīgajiem" krievu faniem vakar čehi sabojāja vakaru! Vismaz šodien uz katra stūra pilsētā nedzirdēsim - Nu što, s pobedoi! un Naši molodci, pobedjiļi!
URA! vtoroje emsto! spasibo za podderzku! ROOOOSIIIJAAA 4emmpiOOOON!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2010-05-24 11:19, pirms 14 gadiem
Tā, kur mans draugs Kharlamovs Uztraukumam nav pamata arī šoreiz klipu "Kharlamova un visas Krievijas asaras" es neveidošu.

 +19 [+] [-]

, 2010-05-24 11:23, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: Ko nu Jāgrs tagad lišķē Negrib attiecības ar KHL biedriem sabojāt.

Krievija neko nespēja likt pretī. Pēdējais Dacjuka gols drīzāk bija - Krievijai velnišķīgi paveicās.
Nez, vai tas gols bija paveikšanās, precīzi, ātri un meistarīgi nospēlēja Dacjuks.

 +17 [+] [-]

, 2010-05-24 11:31, pirms 14 gadiem
Nu jaa, celi tur labi vareja izsist.

 +10 [+] [-]

, 2010-05-24 11:33, pirms 14 gadiem
Rocky33 rakstīja: "...pēc zelta medaļas saņemšanas atzina Čehijas izlases līderis Jaromirs Jāgrs."

Man gan liekas, ka ar Vokounu priekšgalā šogad Čehijas izlasei bija arī citi līderi, tāpēc Jāgru tā vienpersoniski nevarētu nosaukt par izlases līderi
Nu man gan liekas, ka Jāgrs vēl savos gados ir izpelnījies tikt saukts par izlases līderi. Šaubos, ka kādam vēl vajag kaut ko īpašu no viņa, lai varētu izrādīt cieņu pret Jāgru.
Jāgrs tomēr ir ilgtermiņa čehu spēks un līderis.
Tas varbūt neapliecinās statistikā tik ļoti, bet spēles laikā to var ļoti labi manīt, kā Jāgrs dara melno darbu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-24 11:36, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Ātrie vārti, kamēr krievi vēl nebija iesildījušies, krievu neieskaitītie vārti pirmā perioda beigās un tas, ka Krieviem neizdevās iemest Vokounam, protams, ir ļoti liela veiksme čehim. Bet jebkurā gadījumā čehi ir malači. Godīgi gan būtu bijis 2-2 un uzvarētājs noskaidrotos papildlaikā vai bullīšos.
Nejauc godīgumu ar veiksmi. Viss ir godīgi tieši tā, kā ir. Tas, ka krieviem nepaveicās, ir cita opera, nevis negodīgums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 11:40, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Nu man gan liekas, ka Jāgrs vēl savos gados ir izpelnījies tikt saukts par izlases līderi. Šaubos, ka kādam vēl vajag kaut ko īpašu no viņa, lai varētu izrādīt cieņu pret Jāgru.
Jāgrs tomēr ir ilgtermiņa čehu spēks un līderis.
Tas varbūt neapliecinās statistikā tik ļoti, bet spēles laikā to var ļoti labi manīt, kā Jāgrs dara melno darbu!
Jāgra statistika spēlējot izlasē īpaši nepārliecina, jo nevienā no turnīriem viņš nav spējis savākt pat 10 punktus un no šiem salīdzinoši pēdējiem 5 PČ tituliem viņš piedalījās tikai 2.

     [+] [-]

, 2010-05-24 11:48, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Jāgra statistika spēlējot izlasē īpaši nepārliecina, jo nevienā no turnīriem viņš nav spējis savākt pat 10 punktus un no šiem salīdzinoši pēdējiem 5 PČ tituliem viņš piedalījās tikai 2.
Statistika ir daudzpusīga!

  -4 [+] [-]

, 2010-05-24 11:50, pirms 14 gadiem
Jāsaka bija - nevis velnišķigi paveicās, bet gan - divkosība un zemiska rīcība uzvar lielību numur 2!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 11:59, pirms 14 gadiem
Jagrs ir impitis telot pec speka panemiena tiiiiri tehniski izpildita ta zvaigznes nedara!!!!!!!!!!!!

 +16 [+] [-]

, 2010-05-24 12:04, pirms 14 gadiem
garfild21 rakstīja: URA! vtoroje emsto! spasibo za podderzku! ROOOOSIIIJAAA 4emmpiOOOON!!!
Idiots...nu nekādi čempioni viņi tiešām NAV.

ČEHI PASAULES ČEMPIONI!!!
ČEHI PASAULES ČEMPIONI!!!
ČEHI PASAULES ČEMPIONI!!!
ČEHI PASAULES ČEMPIONI!!!
ČEHI PASAULES ČEMPIONI!!!
ČEHI PASAULES ČEMPIONI!!!
ČEHI PASAULES ČEMPIONI!!!

Tas tā lai Tu saprastu!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-24 12:05, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Tā, kur mans draugs Kharlamovs Uztraukumam nav pamata arī šoreiz klipu "Kharlamova un visas Krievijas asaras" es neveidošu.
Kharlamovs jau pats raud...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 12:09, pirms 14 gadiem
garfild21 rakstīja: nu re-pat Jāgrs atdzīsts ka čehiem HAĻAVA!
Tieši tā ., haļava !!!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-24 12:10, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Kharlamovs jau pats raud...
Balzāms dvēselei, saucas vakardienas spēle. Bikova burvju nūjiņa ir apdzisusi.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-24 12:12, pirms 14 gadiem
Bikina gaajieni ir atkosti. baloons ar Georga lentiiti ir paarpliisis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2010-05-24 12:18, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Balzāms dvēselei, saucas vakardienas spēle. Bikova burvju nūjiņa ir apdzisusi.
Runājot par vakardienas spēli, - viena lieta , kuru nevar nepieminēt.
Avečkina spēka paņēmienu vēsture spēlēs ar Čehiju nu jau atkārtojas kā farss... Atkal oupenaiss, atkal veterāns sāpēs locās pa zemi kā pussamīts tārps, atkal komanda dodas uzbrukumā, atkal gūti vārti...
Tikai viss diametrāli pretēji, - traumēts nevis Jaro, bet ģaģa Serjoga, vārtus gūst nevis savējie, bet svešie...
Kaut kā neiet Aituganam šogad, pa zobiem arī spēles beigās dabūja...
Krieviem vispār grūta dzīve, mūžīgie revanši, štrafbati, staļingradas, tagad klāt vēl nāks revanšs pret čehiem nākamgad...

  -4 [+] [-]

, 2010-05-24 12:21, pirms 14 gadiem
garfild21 rakstīja: URA! vtoroje emsto! spasibo za podderzku! ROOOOSIIIJAAA 4emmpiOOOON!!!
...........šņabja dzeršanas un saulespuķu sēklu graušanas čempions!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 12:22, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Kharlamovs jau pats raud...
Es domāju viņam tak jāpriecājas, ka KHL Čehi piesita NHL krievus.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-24 12:22, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Runājot par vakardienas spēli, - viena lieta , kuru nevar nepieminēt.
Avečkina spēka paņēmienu vēsture spēlēs ar Čehiju nu jau atkārtojas kā farss... Atkal oupenaiss, atkal veterāns sāpēs locās pa zemi kā pussamīts tārps, atkal komanda dodas uzbrukumā, atkal gūti vārti...
Tikai viss diametrāli pretēji, - traumēts nevis Jaro, bet ģaģa Serjoga, vārtus gūst nevis savējie, bet svešie...
Kaut kā neiet Aituganam šogad, pa zobiem arī spēles beigās dabūja...
Krieviem vispār grūta dzīve, mūžīgie revanši, štrafbati, staļingradas, tagad klāt vēl nāks revanšs pret čehiem nākamgad...
Jā, mūždienam kādam ir jāatriebjas, mūždien ir kāds zobs uz kādu.

No kā īsti aitugans atrāvās?

     [+] [-]

, 2010-05-24 12:23, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: revanšs pret čehiem nākamgad...
pret ko vinjiem veel nav revanshs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 12:25, pirms 14 gadiem
juhans rakstīja: pret ko vinjiem veel nav revanshs?
Ja pie sporta pieskaita politiku, tad pret visiem, varbūt izņemot Belarus un Kazahus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-24 12:32, pirms 14 gadiem
Kino

Pašās beigās, spēlējot 6 pret 3, bija tā epizode, kur viņš it kā trāpīja pa štangu, tai mirklī cīņas karstumā viens čehs ar kļušku iebrauca ģīmiī. Šis vēl pēc tam gāja pie mediķiem, lai uzlīmē leikoplastu, spļāva asinis...utt.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-24 12:32, pirms 14 gadiem
Veel jau nezin kaa beiktos speele ja tiesnesis nebuutu kljuudiijies, nu par to it kaa sodu pret Jaagru, bet nu peec kautinja kulakus nevicina...

  +4 [+] [-]

, 2010-05-24 12:34, pirms 14 gadiem
jums laikam kāda bērnības trauma no krieviem.. itkā tie krievu hokejisti būtu vainīgi ka prese bļauj par revanšiem un izdara uz viņiem tādu spiedienu..
besī tik tas ka aizsardzības hokejs bieži uzvar... nedod dies ja finālā būtu spēlējuši Friči pret Čehiem.. tā spēle vispār nebūtu skatāma.. pateicoties krievu uzbrukuma hokejam spēle vismaz bij aizraujoša...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 12:39, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kartējo reizi parliecinājos,ka NHL ir liels uzpūsts farss.
un kas taadaa gadiijumaa ir KHL un Krievijas hokejs kopumaa (ar paarcilveeku Bikinu kaa galveno striipainaas lentiites modeli)?

  +4 [+] [-]

, 2010-05-24 12:40, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Te nu tu trāpiji 10-niekā. + 10000
Kartējo reizi parliecinājos,ka NHL ir liels uzpūsts farss. Un runājot par Čehiem ,varu viņus tikai apsveikt,malači,pelnīti uzvarēja. Un tā pat nebija KHL blice,bet visas eiropas blice. Protams arī lieliska vārtsargs,kas visa turnīra garumā pierādīja,ka ir labakais šajā turnīrā.
Uzskatu viņam bija jādod turnīra MVP.
Čau.
Atšķirībā no Koffija, Tu gan neesi trāpījis desmitniekā.Nevis NHL ir liels uzpūsts farss, bet Tavas krievu Superzvaigznes -miljonāri -nācijas glābēji ir uzpūsts farss.Kas notiks ar Krievijas hokeju turpmāk, ja Wašingtona tiks tālāk par pirmo kārtu ??
Tas tā.Ja netici, palasi krievu presē interviju ar Šadrinu, kas tā arī pasaka, - no krievu hokejistu miljonāru puses polnaja ņeuvažuha un ņedaacenka.Lūk, tas ir farss.

 +10 [+] [-]

, 2010-05-24 12:41, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Te nu tu trāpiji 10-niekā. + 10000
Kartējo reizi parliecinājos,ka NHL ir liels uzpūsts farss. Un runājot par Čehiem ,varu viņus tikai apsveikt,malači,pelnīti uzvarēja. Un tā pat nebija KHL blice,bet visas eiropas blice. Protams arī lieliska vārtsargs,kas visa turnīra garumā pierādīja,ka ir labakais šajā turnīrā.
Uzskatu viņam bija jādod turnīra MVP.
Pag, pag. Tā ir demogoģija no tavas puses. Krievu zvaigznes ir praktiski vienīgās, kuras nespēj sanāk kopā un rādīt kārtīgu komandas spēli! Tas ka viņu individuālā meistarība ir visaugstākā ir katram redzams un te arī parādas NHL spēks. Tas ka treneri un spēlētāji to nejēdz pārvērst rezultātā nav NHL vaina.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-24 12:41, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Krieviem vispār grūta dzīve, mūžīgie revanši, štrafbati, staļingradas, tagad klāt vēl nāks revanšs pret čehiem nākamgad...
latviešiem toties nenormāli viegla dzīve, ololo

     [+] [-]

, 2010-05-24 12:41, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tas moments bija,kad Aitiņam iebrauca ģīmī,notika pie borta,kad viņi tur vairumā cīnijās par ripu.
Nu tad mēs runājam par diviem dažādiem momentiem...

Kas ir Aitugana pārsistā lūpa pret Kīta zaudētajiem 7 zobiem pagājušajā naktī ??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 12:42, pirms 14 gadiem
prieks par čehiem,kuri tomēr ar godīgu cīņu bez liekiem asumiem sev nopelnīja zeltu, tik nez kā būtu čempis izvērties,ja čehi būtu zaudējuši LAT??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-24 12:45, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Ātrie vārti, kamēr krievi vēl nebija iesildījušies, krievu neieskaitītie vārti pirmā perioda beigās un tas, ka Krieviem neizdevās iemest Vokounam, protams, ir ļoti liela veiksme čehim. Bet jebkurā gadījumā čehi ir malači. Godīgi gan būtu bijis 2-2 un uzvarētājs noskaidrotos papildlaikā vai bullīšos.
a kurā vietā tur krieviem vajadzēja skaitīt golu? viss bija noteikumu robežās! Nu neiemeta Dacjuks spēles laikā!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-24 12:45, pirms 14 gadiem
Liquid rakstīja: latviešiem toties nenormāli viegla dzīve, ololo
Latviešiem nekad nav bijusi viegla dzīve.
Latvieši arī nekad nav pretendējuši uz Pasaulē labākās, lielākās, stiprākās ,bagātākās, krutākās un pareizākās nācijas godu.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-24 12:45, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pats savu jautājumu saproti ?
tu savus jautaajumus pats nesaproti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-24 12:49, pirms 14 gadiem
B

  +2 [+] [-]

, 2010-05-24 12:50, pirms 14 gadiem
Kharlaamov,

paldies, ka tu vakar peec speeles neblj.aavi "pabeeda!!!". tas bija patiikami.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-24 12:50, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un kas notiks ? Kas notika 2009 gada PČ ? Tur bija komanda,kas spēlēja. Un ne tikai Krievu NHL blice izgāžās,ta kā nevajag pīlītes pūst. Atieksme,disciplīna ir cits jautājums.
Ha, ha... Zini, man tomēr drusku nāk smiekli.Vai tad Tev nav skaidrs, ka visu šo pēdējā brīdī atbraukušo superzvaigžņu ierašanās patiesībā nav viena liela nagla Krievijas hokeja zārkā ?? Kur ir jaunie daudzsološie krievi ? Un kas par to, ka viņi finālā zaudēja , ja būtu uzvarējuši, domā Krievijas hokeja problēmas būtu citādākas ?
A ko, Mozjakins un Sušinskis nebija gana labi, lai spēlētu pret Vāciju??Vai tad viņi nav KHL zvaigznes ?

  +5 [+] [-]

, 2010-05-24 12:51, pirms 14 gadiem
Kino tests...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 12:54, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tad mēs varēsim pārliecināties par KHL līgas patieso spēku.
par chehu Ekstraliigas, Zviedru Elitseerijas un citu Eiroopas liigu speeku arii ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:03, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: KHL ir virkne lielisku meisteru.
gluzhi taa pat, kaa Elitseerijaa, Chehu Ekstraliigaa, Shveicee, Vaacijaa, Suomijaa.

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:03, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kam viņi nebija gana labi ? Mozjakins uz lielajiem laukumiem ir daudz labaks par virkni vakar spēlējošajiem. Sušinski nekad nēsmu uzskatījis par labu spēlētaju. KHL ir virkne lielisku meisteru. Par kadām problēmam tu runā ? Sudrabs tā ir problēma ? Kaut mums būtu tadas problēmas. Krievu ambīcijas un vēlmes ir viņu problēmas. Bet sakarīgi domajošam cilvēkam pēc 26 uzvaram pēc kartas viens zāģis pr problēma,tad atvaino mani. Tad Kanadai ir daudz lielakas problēmas.
Kur tad viņi bija šie KHL meistari, par kuriem Tu runā ?
Skaidrs, ka sudrabs ir problēma, pie tam ļoti liela.Tu tā runā , it kā nebūtu vakar redzējis viņu bēdu nomāktās sejas .
Kanādai ir citas problēmas, bet par tām tagad nav stāsts.Lai kā arī nebūtu, Kanāda savu šāgada galveno uzdevumu ir sasniegusi.Kanādai nav uzdevums līdzināties krieviem, kas vienmēr ir zelta badā un nepaēduši.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-24 13:03, pirms 14 gadiem
Jāgrs par paveikšanos saka par turnīru kopumā, nevis finālspēli. Daži, kuri lasa tikai virsrakstus, ir nedaudz pārpratuši. Finālā gan taktiski, gan pēc komandas gara labāki bija čehi, tāpēc arī likumsakarīgs iznākums.
Kopumā labs turnīrs ar taisnīgu iznākumu, tikai nedaudz žēl, ka Vācijai neizdevās aizsniegties līdz medaļām.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-24 13:05, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Bet sakarīgi domajošam cilvēkam pēc 26 uzvaram pēc kartas viens zāģis pr problēma,tad atvaino mani. Tad Kanadai ir daudz lielakas problēmas.
Kanaadai ir NHL un Olimpiskais zelts. krieviem ir Denj Pobedi, kas velkas liidz pat pasham 23. maijam, proti WHC finaalspeelei.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:07, pirms 14 gadiem
AB

  +9 [+] [-]

, 2010-05-24 13:07, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ko nozīmē patiesais spēks ? Man pilnīgi poh ja komanda zaudē,kā komanda. Ja ir komandas spēle un taktika. Prātīga spēle.
Bikova komandā ir vienīga improvizacija un paļaušanās uz spēlētaju meisterības līmeni.
Daudz jēdzīgāka komanda būtu sanākusi KHLieši + Malkins un Dacjuks, varbūt vēl kāds no NHL vārtsargiem. Nu, acīmredzami, nevar krievu treneri to zvaigžņoto aitu baru piespiest iet tur, kur vajag.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-24 13:07, pirms 14 gadiem
KHL līgas spēku jau šogad parādīja Baltkrievija,Kazahija un Latvija .Domāju ,ka arī Krievijas izlase veidota no KHL līgas spēlētājiem par zelta medaļām varētu nesapņot.

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:09, pirms 14 gadiem
Andi rakstīja: Jāgrs par paveikšanos saka par turnīru kopumā, nevis finālspēli. Daži, kuri lasa tikai virsrakstus, ir nedaudz pārpratuši. Finālā gan taktiski, gan pēc komandas gara labāki bija čehi, tāpēc arī likumsakarīgs iznākums.
Kopumā labs turnīrs ar taisnīgu iznākumu, tikai nedaudz žēl, ka Vācijai neizdevās aizsniegties līdz medaļām.
Mēs visi labi zinām kādēļ Vācija šogad vispār spēlēja A grupā. Un ja viņi būtu dabūjuši medaļas, tad tas nebūtu vairs tas... vajag mazliet atstāt rezervīti uz ko tiekties. 4. vieta jau tāpat vāčiem ir lielisks sasniegums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-05-24 13:10, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Par kādu divkosību un zemisku rīcību ir runa???
Labākais piemērs netīram simulanthokejam ir Jāgra spēle pēdējās minūtes pret Zviedriju un Krieviju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-24 13:11, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: KHL līgas spēku jau šogad parādīja Baltkrievija,Kazahija un Latvija

Čehiju aizmirsi pieminēt.

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:12, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: KHL līgas spēku jau šogad parādīja Baltkrievija,Kazahija un Latvija .Domāju ,ka arī Krievijas izlase veidota no KHL līgas spēlētājiem par zelta medaļām varētu nesapņot.
piekriitu, un turpinot domu secinu, ka Zviedru Eli8tseerijas speeku paraada Daqanijas un Norveegjijas (Zviedrijas jau arii, protams) valstsvieniibas.

chehiem speeleeja no visas Eiroopas, ne tikai Krievijas. un tie, kas speeleeja no KHL, labi speeleeja arii citaas liigaas, bet izauga Chehijaa, nevis Krievijaa.

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:14, pirms 14 gadiem
Gan jau krievi vainīgos atradīs.Domāju tālāk par Bikovu un Zaharkinu nebūs jāmeklē,jo šogad šis tandēms,kuru rīcībā ļoti labi hokejisti neuzvarēja neko un zīmīgi,ka neveiksmes sakās no brīža,kad abi padevās lielā rubļa varai un pārvācās no cska uz salavatu.Nu bet tā jau
krievu problēma.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:14, pirms 14 gadiem
Atkal pazuda.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:15, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Čehiju aizmirsi pieminēt.
Jā, vēl aizmirsa pieminēt Cīrihes Lions spēli pret Mg Metalurg. Arī tā parāda KHL līmenim vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:17, pirms 14 gadiem
Nesmuki.

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:17, pirms 14 gadiem
JiSkx rakstīja: Jā, vēl aizmirsa pieminēt Cīrihes Lions spēli pret Mg Metalurg. Arī tā parāda KHL līmenim vietu.
Tā parāda Šveices līmeni.

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:18, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Atkal pazuda.
tu no AB dambja raksti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:19, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tā parāda Šveices līmeni.
arii Krievijas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:23, pirms 14 gadiem
>>>hypocrisy
Es runāju par izlasēm ,kur KHL spēlētaji parsvarā pārstāv savu izlasi.
Cehiem tādu bija astoņi,tas ir 1/3 komandas.

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:24, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Daudz jēdzīgāka komanda būtu sanākusi KHLieši + Malkins un Dacjuks, varbūt vēl kāds no NHL vārtsargiem. Nu, acīmredzami, nevar krievu treneri to zvaigžņoto aitu baru piespiest iet tur, kur vajag.
Taa iespeejams buutu, bet tu pameegini Ovi un citiem staariem pateikt nee, kad shie raujaas uz izlasi kaa traki...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:26, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Gan jau krievi vainīgos atradīs.Domāju tālāk par Bikovu un Zaharkinu nebūs jāmeklē,jo šogad šis tandēms,kuru rīcībā ļoti labi hokejisti neuzvarēja neko un zīmīgi,ka neveiksmes sakās no brīža,kad abi padevās lielā rubļa varai un pārvācās no cska uz salavatu.Nu bet tā jau
krievu problēma.
Tai pašā laikā Bikovs lieliski apzinās par situāciju Krievijas hokejā un KHL.Sākušās runas par leģionāru limitiem utt.It kā tas kko mainītu.

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:27, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Viņi uzvarēja karā,kāds sakars te ar sportu ?Svinēt kara beigas ir kas nosodāms ?
krievi taa domaa, ka vinji uzvareeja, pareizaak sakot, vinjiem taa ir jaadomaa. kas Krievijaa taa nedomaa, tam klaajas gruuti...

kaads sakars 9.maija sviniibaam (politika) ar 23. maija WHC finaalspeeli (sports) Gregoora lentiiti pie Bikova pidzhaka atloka? vareniibas demonstraacija!

kara beigas nav jaasvin WHC finaalspeeles laikaa 23.maijaa!

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:28, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Tai pašā laikā Bikovs lieliski apzinās par situāciju Krievijas hokejā un KHL.Sākušās runas par leģionāru limitiem utt.It kā tas kko mainītu.
Es jau te iepriekš minēju, ka Bikovs runā par leģionāra limitu samazināšanu, bet pats nemāžo izlasē paņemt vairāk jaunos un perspektīvos, piemēra, Filatovu.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-24 13:28, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Arī mazliet pasimulēt ir jamāk,jo hokeja spēlei aktiermeistarība ir neatņemama sastāvdaļa.
Nu Jemeļina daivs savu vārtu priekšā ir izcils paraugpiemērs...Viņš zināja, ka Jāgrs viņu grūž, tāpēc jau pēc tam paņēma pie borta viņu uz celi ...

 +10 [+] [-]

, 2010-05-24 13:29, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Jā Krieviem ir den pobedi un ? Viņi uzvarēja karā,kāds sakars te ar sportu ? Tev Bikova lentīte dzīvot traucē ? Lai viņš kaut zvaigzni sev pierā iekaļ,ja viņam tas tīk. Domāju,tu 16 martā nešūmējies,kad piemin kritušos ? Vai tev karš liekās kas pozitīvs un labs ? Svinēt kara beigas ir kas nosodāms ?
Karš ir šausmīga lieta. Bet vai esi redzējis ASV izlašu trenerus stāvam ar Irākas un Afganistānas kara medaļu atribūtiem?

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:30, pirms 14 gadiem
juhans rakstīja: arii Krievijas!
Tas parāda ka Metalurgam bija piemetusies tā pati slimība, kas mūsu briežiem, ja jau Vītoliņš pirms spēles deklarēja, ka mums esot kaut kāds augstāks meistarības līmenis. Kuru gan nevarēja pamanīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:31, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Es jau te iepriekš minēju, ka Bikovs runā par leģionāra limitu samazināšanu, bet pats nemāžo izlasē paņemt vairāk jaunos un perspektīvos, piemēra, Filatovu.
Štrunts par Filatovu.Kā Tev patika 4. numura leizerbīms ? Tu zini par ko es runāju.Superīgs wrists, vai ne ?
Būs no Sjomina iemācījies...
Īstenībā Tu varētu ielikt kādu rakstu par Junioru līgas kausa izcīņu.Lai tauta palasa, pret ko vajadzēs nākotnē " revanšēties " ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:34, pirms 14 gadiem
Uz žurnālista jautājumu, ko Jāgrs vēlas pateikt Krievijas hokeja draugiem, hokejists bija neizpratnē. "Kas man būtu jāsaka? Pēc pāris mēnešiem būšu klāt, gaidiet mani Omskā. Drīzumā būšu klāt," smejot teica čehs.

"kas man buutu jaasaka?" smejot nodomaaja chehs ar 68. nummuru un atcereejaas Praagas pavasari...

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:34, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Te nu gan es tev nepiekrītu (par improvizāciju).
Vakar Artis Ābols lieliski pateica un uzskatāmi parādīja,ka RUS NHL - ieši negrib atstradāt izliekoties uz visiem 100% darot melno darbu. 3 trešdaļā,kad visi Čehi aizgāja aizsardzībā un Krievi nevarēja ieiet zonā apspēlējot pretinieku,viņi nemeta ripu zonā skrienot pēc tās un cīnoties. Bet centās ieiet zonā apspēlējos Čehus uz klases. Tas vien pieradīja,ka Bikovam nav nekadas taktikas.
Ružička,Krups,Gustafsons ir gaismas gadu priekšā Bikovam tieši taktiskā spēlē.
Kharlamov, ir viena lieta.Problēma ir hokeja filozofijā.Krievi nekad nav mācījušies mirt uz ledus.Spēlēt tā, kā to vakar brīžiem ar visu komandu darīja čehi.Cīņa par katru kvadrātcentimetru, laukuma stūros, utt.Tā ir kā Tu saki, - ieiet zonā apspēlējot uz klasi.Tas vairāk ņeprahoģit.

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:36, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Štrunts par Filatovu.Kā Tev patika 4. numura leizerbīms ? Tu zini par ko es runāju.Superīgs wrists, vai ne ?
Būs no Sjomina iemācījies...
Īstenībā Tu varētu ielikt kādu rakstu par Junioru līgas kausa izcīņu.Lai tauta palasa, pret ko vajadzēs nākotnē " revanšēties " ...
Njā

Par to rakstu runājot, negribas laiku tērēt uz šejienes nepateicīgo publiku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:38, pirms 14 gadiem
kashels rakstīja: Tieši tā ., haļava !!!
Kaa sportaa saka veicas stipraakajam!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:45, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: KHL līgas spēku jau šogad parādīja Baltkrievija,Kazahija un Latvija .Domāju ,ka arī Krievijas izlase veidota no KHL līgas spēlētājiem par zelta medaļām varētu nesapņot.
Un tomēr ne kazahi, ne baltkrievi un guess what - ne arī latvieši nedabūja Gagarina kausu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:46, pirms 14 gadiem
Prieks pa Cehiem,bet tiesnessus gan tiesaat amatieru turniirus,jo nebija nekaads5+20 paarkaapums uz Jagru smuki nokkeera un kad atskaneeja speeles beigu sireena tad gan Jagram celis netrauceeja leekaat pa gaisu,lai ju atziist kad nokkeera,tad jau Lavinnam vislaik buutu 5+20 jaadod kad nokker uz Pakallas pretinieku

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:48, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja viņš ir lielisks taktiķis,tad kāpēc ar klubiem viņam nekas nav izdevies ? CSKA kadru ziņā ir konkurēt spējīgs klubs. Par Salavat vispār nerunāsim. Esmu vairāk kā parliecināts,ka Salavat viņš trenēs vēl sezonu,tad viņam maigi paprasīs aiziet Mana prognoze.
Krievu zvjozdām viņš patīk,jo nostajās sunīša pozā viņu priekšā.
Jo neliek viņiem atstradāt pēc maksimuma un nekritizē tos.
Ja Vācija ar savu sastāvu spēj Krieviem sagadat tadas problēmas.
Un vēlreiz es jautāju kā pie tā ir vainojama NHL?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:50, pirms 14 gadiem
zixxxxx rakstīja: Prieks pa Cehiem,bet tiesnessus gan tiesaat amatieru turniirus,jo nebija nekaads5+20 paarkaapums uz Jagru smuki nokkeera un kad atskaneeja speeles beigu sireena tad gan Jagram celis netrauceeja leekaat pa gaisu,lai ju atziist kad nokkeera,tad jau Lavinnam vislaik buutu 5+20 jaadod kad nokker uz Pakallas pretinieku
tas tachu skaidrs, ka zasugjiilji! neviens krievu aplauziens bez taa neiztiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:53, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nekas, Nākošgad PČ sākas vispār 27. aprīlī, un tad visticamāk ļoti daudzas RU NHL zvaigznes nevarēs piedalīties, jo SC nebūs beigusies pat pirmā kārta.
Tad mēs varēsim pārliecināties par KHL līgas patieso spēku.
PČ var pārliecināties par kādas līgas patieso spēku ? Tad tavuprāt šajā PČ mēs varējām pārliecināties par NHL līmeni ? Jā tad nu gan tā ir gandrīz vai hokeja padibene un ASV ar saviem NHL spēlētājiem ne jau pirmo reizi sitās par palikšanu .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 14:21, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Bet kad atnaca PO,tad meisteri saka buksēt kopā ar treneri. Jau pret Neftihimik un Krikunovu. Šo komandu kadru spēka samērus pat nebūtu ētiski salīdzināt.
eetiski??? vai tad Neftehimika speeleetaaji bija invaliidi, ka vinju meistariibu pat nedriikst saliidzinaat?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 14:27, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: kārtējo reizi pierādās, ka letiņš ir da***s
nekas te taads nepieraadaas. cilveeki ir dazhaadi, visiem nav jaabuut veidotiem peec liidziibas ar tevi, katram ir savi iemesli un tiesiibas priecaaties par ko vien sirds kaaro.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 14:36, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Meisterības ziņā noteikti invalīdi salīdzinot ar Salavat blici.
Vismaz es to biju minējis,bet tu runā mazliet par citu !
tu mineeji eetiskumu un sasmiidinaaji mani. varbuut tev nevajag lietot sveshvaardus...

visaas KHL komandaas speelee daudz viduveejiibu... bet, protams, Salavaataa speelee paarcilveeki , un to trenee Lielaa Teevijas(aukstaa) kara varonis Bikins ar Zaharkovu. Neftehimik speeleetaaji saliidzinot ar vinjiem ir invaliidi, tik ljoti, ka pat neeetiski saliidzinaat.

vai Bikovs Georga lentiiti valkaas arii KHL regulaara turniira laikaa. taa kaa vajadzeetu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 14:41, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Par sēdēšanu uz diviem krēsliem tev nepiekrītu. Ja atceries,tad Tihonovs vadīja gan izlasi,gan CSKA. Viņam tas netraucēja gūt gan PČ,gan OS uzvaras. Bikovam iedeva vēl vienu iespēju,bet esmu 100% pārliecināts,ka viņam šī pēdēja iepēja arī paliks. Salavat visu sezonu spēlēja un izvilka pateicotes spēlētaju meisterības klasei,kas ir galvas tiesu pāraka par citām komandām. Bet kad atnaca PO,tad meisteri saka buksēt kopā ar treneri. Jau pret Neftihimik un Krikunovu. Šo komandu kadru spēka samērus pat nebūtu ētiski salīdzināt. Bet Krikunova kā trenera taktisku uzstadītā spēle sagādaja nemazums nepatīkamu brīžu Salavat blicei. AK Bars vispār viņus apspēlēja visās jomās. Pēc kāsieniem sērijā pret AK Bars BIKO/ZAHAR vienība paziņoja,ka tektiski neko nemainīs un spēlēs skatītajam tīkamo hokeju,vai tie zāģi bija tīkami Salavat faniem,jāpajautā viņiem. Domāju tadi paziņojumi no BIKO/ZAHAR vienības nespēja neiepriecināt Ziņitulu Biļiļidinovu
Nu tu arī salīdzināj Tas nekas, ka praktiski PSRS=ACSK tajā laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 14:49, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Tās lentītes tikai piesprauž atiecīgajos piemiņas datumos neviss valkā visu gadu.Britānijā tā lentīšu nēsēšana sākas oktobra beigās un turpinās ~mēnesi.Krievijā aprīļa beigās un arī turpinās~ mēnesi.
to lentiishu vispaareeja neesashana ir zaimoshana. Georga lentiites ir sastaavdalja no augstaakaa militaaraa apbalvojuma, ko neesaat peec buutiibas driiksteetu tikai tie, kas to buutu nopelniijushi. bet krievi ir iipasha kultuuras tauta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 14:57, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Krieviem Košečkins KHL spēlē bet galvenais varonis čehiem manuprat ir Loko aizsargs Rahūneks kas ar zviedriem 7 sekundes pirms beigām izlīdzināja rezultātu.Neielaist ir labi bet ja neviens nemetīs iekšā tad jau uzvarēt nemaz nevar
Uzvarēt arī nevar, ja laidīs visu iekšā, ko vien var. Nebūtu Vokouna, diez vai, ka būtu fināls un zelts.

     [+] [-]

, 2010-05-24 14:58, pirms 14 gadiem
Audzināšana, audzināšana un vēlreiz audzināšana ir nepieciešama mūsu kaimiņzemes izcilākajiem meistariem.

     [+] [-]

, 2010-05-24 14:59, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Domāju ka lielākā daļa pasaules iedzīvotāju tev nepiekritīs.
tik pat droshi var apgalvot, ka lielaakaa dalja pasaules iedziivotaaju arii tev nepiekritiis. (tev smiekli pasham par sho paarspiileejumu nenaak?)

kaa tev shkjiet, vai man ljoti ruup augshmineetaas ljauzhu grupas viedoklis?

     [+] [-]

, 2010-05-24 15:04, pirms 14 gadiem
krievi degradējušies NHL - nav saspēles, tik met pa vārtiem. Ja vārtsargs nav lohs - tad visu ķer.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 15:36, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Slimiķi,tu ko gvelz ? Ispraud sev to lentīti vienā galā,varbūt vieglak paliks. Es runāju par KHL līgu,un uz KHL fona ir tiešam neētiski salīdzināt Neftihimik ar Salavat spēlētēju meisterības līmeni.
Runajot par treneriem,tad es arī minēju,ka Neftihimik treneris ir paraks par Salavat. Pieredzējušaks,un gudrāks. Bet tev skatos lentītes ir aktualakā tēma sporta sadaļā !
neētiski salīdzināt VIENAS līgas (pie kam, kuras bas iekļuvušas PO!) divas komandas??? kas tad nu??? dīvains domu gājiens - sajūta it kā tiktu salīdzināts Salavat Julajev ar kādu Vācijas junioru komandu...

     [+] [-]

, 2010-05-24 15:38, pirms 14 gadiem
Normāli.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-24 15:40, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un kas liek RUS veidot to no jauna. Dinamo Rīga = LV izlase tač ir ! Kapēc nevarētu veidot izlasi no saspēlētiem spēlētajiem ?
Kanada uz OS ta darija. Anahaimas maiņa,Sanhosē maiņa utt.
Kanādas gadījumā tas bija eksperiments. Ne īpaši veiksmīgs...

Par RD=Latvijas izlasi īsti nepiekrītu. Praktiksi vienīgā nopietnā sasaiste ir Dārziņš-Rēdlihs.

Es domāju, ka mazas valstis ar maziem resuriem to var darīt, bet ne jau hokeja meganācijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-24 16:17, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Abrag,cik spēlētāji no Neftihimik spēlētu Salavat ?! Un cik no Salavat spēlētājus labprāt vēlētos Ņeftihimik,ja tas būtu iespējams ?! Cik spēlētaji parstāv RUS izlasi PČ un cik Neftihimik ?
Individuāli ja skatīties meisterības līmeni Salavat un Neftihimik spēlētajiem,tad viņi ir nesalīdzināmi. Salavat spēlētāji pārstāv 3 izlases,tas laikam ko liecina.
beidz gvelzt ne pa tēmu... arī no KHL PO finālistiem MVD izlasē nebija neviena.

p.s. Atkārtošos vēlreiz, hokejs nav individuālais sporta veids...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-24 16:47, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tas tu te ne pa tēmu gvelz. Es runāju par spēlētāju individuālo meisterības līmeni. Palasi iepriekšējos komantārus,pirms man ko teikt. Nevis izlasi vienu komentu. Viss sākās runājot par Bikovu.
Un tieši to arī uzsvēru,ka Krikunovs ar komandu nesalīdzināmi vajāku spēja izradīt Salavat pretestību un pabojāt nervus. Bet Bikovs ar ļoti spēcīgu komandu nespēja sasniegt mērķus kurus komandas vadība uzstādīja pirms sezonas. Bet par ko runā tu,es gan nesaprotu.
acīmredzot, Tu runājot par tēmu, esi aizrāvies un nonācis līdz "beztēmas" komentāriem.

P.s. ...taču atgriežoties pie SJ un Ņeftehimik, Tavs apgalvojums (par spēlētāju individuālo meistarību) vēljoprojām ir absurds...

     [+] [-]

, 2010-05-24 16:50, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Šeit ir sporta portāls es vienkārši paskaidroju kas un kāpēc nēsā lentītes jo Latvijā tas ir apmeram kā katoļu baznīcai tēma par kontracepciju un prezervatīviem
paldies, par tavu augstsirdiigo paliidziibu, bet vareeji arii taa nepuuleeties. es neesmu mazaak informeets un izgliitots par cara laika Jura krusta lentiiteem kaa tu.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 16:52, pirms 14 gadiem
Rocky33 rakstīja: "...pēc zelta medaļas saņemšanas atzina Čehijas izlases līderis Jaromirs Jāgrs."

Man gan liekas, ka ar Vokounu priekšgalā šogad Čehijas izlasei bija arī citi līderi, tāpēc Jāgru tā vienpersoniski nevarētu nosaukt par izlases līderi
bišk izņēmi galvenos vārdus. Tur rakstīts VIENS NO!!!

     [+] [-]

, 2010-05-24 16:53, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Slimiķi,tu ko gvelz ? Ispraud sev to lentīti vienā galā,varbūt vieglak paliks.
nez' ko Bikovs par sho tavu ideju teiktu? esi meegjinaajis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-24 17:24, pirms 14 gadiem
Čempionāts notika uz KHL t.i. Eiropas izmēru laukumiem. Mači norisinātos savādāk,ja tie tiktu spēlēti uz NHL izmēru laukumiem,kur krievu līderi var parādīt savu tehnisko meistarību uz maza pleķīša,nevis mēroties skriešanā ar čehiem,vai piem. būdīgajiem fričiem.
Negribu noniecināt ļoti saliedēto čehu izlasi,taču medaļnieku trijnieks izskatītos citādāks,ja spēlētu uz laukumiem,uz kādiem pieraduši nhl profi.
Cerams,ka drīz pienāks tie laiki,kad pasaulē tiks ieviests vienāds standarts.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-24 17:29, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Kā jau teicu neviens neierodas darba vietā ar banti pie krūtīm
dazhi ierodaas, un pat veel 23. maijaa sveshaa valstii. no bikova puses taa bija prasta provokaacija attieciibaa pret vaacieshiem.

     [+] [-]

, 2010-05-24 17:31, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Īstenība es neko nezinu konkrēti par Jura lentītēm.Vienkārši pastāstu kāpēc un kādos gadījumos publiski redzamas personas nēsā šādas lentītes.Kā jau teicu neviens neierodas darba vietā ar banti pie krūtīm
Ko jūs varat uztraukties par Bikova akselbanti? Ja tak viņš grib,lai zīmējas ar savu talismanu,kas no tā mums labāks vai sliktāks?
Ja kāds grib,lai viņš staigā arī Latvijā kaut visas 365 dienas un naktis ar to lentīti,lai viņš apkarina savu autiņu kaut vai kā zs. eglīti,man no tā ne silts ne auksts.Par ko mūsu tauta tā uztraucas,tiešām nesaprotu...
Nestaigā tak ar sirpi un āmuru vai kāškrustu

     [+] [-]

, 2010-05-24 17:36, pirms 14 gadiem
striker rakstīja: Ko jūs varat uztraukties par Bikova akselbanti?
es persooniigi neuztraucos, bet veerteeju.

     [+] [-]

, 2010-05-24 17:40, pirms 14 gadiem
juhans rakstīja: es persooniigi neuztraucos, bet veerteeju.
Mūsu garīgais un fiziskais spēks ir un būs vajadzīgs lielām lietām

     [+] [-]

, 2010-05-24 17:42, pirms 14 gadiem
Grigis rakstīja: Baidzot krievu buldozers tika apstādināts arī PČ ietvaros!
tas buldozers ir tikai uz papīra, dabā viņš izskatās pēc T-16
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 18:07, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Un tomēr ne kazahi, ne baltkrievi un guess what - ne arī latvieši nedabūja Gagarina kausu!
Tad jau nhl spēks arii nemaz tik liels nav, jo Amerikaņi par palikshanu spēlēja!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 19:40, pirms 14 gadiem
Ļoti patika kā Jagrs spēlē. Ar tādu atdevi !

     [+] [-]

, 2010-05-24 21:06, pirms 14 gadiem
Inguce rakstīja: Ļoti patika kā Jagrs spēlē. Ar tādu atdevi !
vinjshs vnm taa speelee!

     [+] [-]

, 2010-05-24 23:10, pirms 14 gadiem
cieniiju, cieniiju un paarstaaju tevi cieniit Jaagr - simulant!

     [+] [-]

, 2010-05-25 21:33, pirms 14 gadiem
Viss pareizi" ROSSIJA 4EMPION, I NIKTO BOLSE, ONI LU$SIJE IZ LU4SIH"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! un nekaadi 4ehi neieliid chempionu kaartaa! iista HALJAVA!