Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Spēks vai tehnika?

Viedoklis: Spēks vai tehnika?
1.maiņas viens no retajiem prieka brīžiem
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pasaules čempionātā klāt ceturtdaļfinālu laiks, bet Latvijas izlase jau atgriežas mājās. Šogad labāko komandu astotnieks tā arī palika vienas uzvaras attālumā un jāsamierinās ar izcīnīto 11.vietu.

Tas vai 11.vieta tika izcīnīta, vai arī Latvija palika 11.vietā ir katra personīgās gaumes jautājums, tomēr skaidrs, ka arī šīs divas iegūtās uzvaras neviens nedāvināja, bija vien jāizcīna. Lielākiem varoņdarbiem komanda izrādījās negatava, neskatoties uz to, ka kopējais pirms turnīra fons tika uzskatīts pat par vairāk nekā labvēlīgu. Jāatzīmē, ka, lai arī izcīnītas tikai divas uzvaras, Latvijas izlasei turnīrā nebija nevienas spēles, kurā tika zaudēts pilnīgi bez variantiem. Diemžēl zaudētajās spēlēs pretinieks spēja realizēt savus trumpjus un novirzīt spēli sev labvēlīgā gultnē.

Lai to nepieļautu un realizētu savas stiprās puses, šim izlases modelim pietrūka kulaka efekta. Komanda izrādījās nesabalansēta. Šajā turnīrā rezultātu veidoja tās maiņas (Sprukta un Pečuras), kas spēlēja tā saukto kanādiešu hokeju ar spēka spiedienu, presingu un virzību uz vārtiem. Abas pārējās maiņas, kas paļaujas vairāk uz tehnisko izpildījumu, šajā turnīrā pazuda, pozitīvi atzīmējoties vien epizodiski, galvenokārt spēlēs pret Itāliju un Norvēģiju.

Tā ir viela pārdomām - kas tika izdarīts nepareizi un kā dzīvot tālāk? Iepriekšējā turnīrā katra maiņa spēja realizēt savus trumpjus un palīdzēt komandai rezultāta veidošanā, sagādājot pretiniekiem neatrisināmus uzdevumus Latvijas izlases stipro pušu neitralizēšanā.

Ja attiecībā uz maiņu, kurā spēlē Dārziņš-M.Rēdlihs, vainīgais tiek atrasts Džeriņa personā vai arī blakus apstākļos, kā Miķeļa ģimenes pieaugums. Tad attiecībā uz Vasiļjeva maiņu šādi skaidrojumi nedarbojas. Šogad, viena no iepriekšējā turnīra rezultatīvākajām maiņām, centās, bet pārsvarā bez rezultāta - gan vienādos sastāvos, gan vēl jo vairāk skaitliskajā vairākumā, kur Vasiļjeva maiņai bija ļoti liels spēles laiks.

Paies gads un Latvijas izlase atkal dosies cīņa. Ļoti maz ticams, ka izlases komplektācija ļoti būtiski atšķirsies, sevišķi uzbrukumā. Tāpēc tagad ir ļoti svarīgi noskaidrot, kāpēc šogad tehniķu maiņas pazuda un nespēja dot vajadzīgo rezultātu.

Vai vaina ir gados (Vasiļjevs, Ņiživijs)? Spēlētāji gadu no gada jaunāki nekļūst, attiecīgi mazinās arī ātruma īpašības gan kustībā, gan piespēļu/ metienu izdarīšanā, gan domāšanā. Varbūt tieši šīs dažas sekundes pietrūkst, lai realizētu iecerēto?

Varbūt problēma bija neveiksmīgi izvēlētos aizsargu pāros? Varbūt maiņā pietiek jau ar vienu spēlētāju, kam patīk ilgi pieturēt ripu un būtu vajadzīgi aizsargi, kas ātri pieņem lēmumu un izrīkojas ar ripu, nevis arī lēni uzņem, apstrādā, apskatās un tad veic kādu darbību? Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, kad maiņa spēlēja ļoti veiksmīgi, tieši šī ir būtiskākā atšķirība starp pagājušo gadu un šo gadu. Varbūt te arī meklējama atbilde attiecībā uz Vasiļjeva maiņas sniegumu?

Varbūt tika pieļautas kļūdas fiziskajā sagatavotība un sagatavošanās procesā kopumā? Varbūt tieši spēks pietrūka, lai realizētu labi domātās ieceres? Varbūt vienkārši hokejs strauji mainās un rezultāta sasniegšanai efektīvāks kļūst kanādiešu hokejs? Šādus varbūt var uzdot un uzdot. Būtiski ir rast atbildi, lai nākamajā Pasaules čempionātā Latvijas izlases trumpji darbojas izlases labā un nevis pret to. Lai izdodas!

Kāpēc Vasiļjeva maiņai neizdevās tik labs turnīrs kā gadu iepriekš?

  • 132

  • 61

  • 126

  • 437


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +83 [+] [-]

, 2010-05-19 16:28, pirms 14 gadiem
Uzkatu, ka daļa no problēmas jāuzņemas treneriem. Ja vienai maiņai neiet vairākums, tad nav ko laist laukumā...laiž citus...

Ja uz visu komandu ir viena vairākuma kombene ar vieniem un tiem pašiem purniem, tad pat mongoļi to turnīra gaitā izpētītu...

Un lai to visu saprastu un kautko mainītu treneriem bija 6 spēles, es jau pēc otrās sapratu, ka tā maiņa vairākumā nerullē...

 +82 [+] [-]

, 2010-05-19 16:28, pirms 14 gadiem
Mans viedoklis ir tāds.
Daudzi bija noguruši no KHL sezonas, tāpēc neizdevās īsti labs turnīrs
Pietrūka motivācijas, gan spēlētājiem, gan trenerim
Znaroks, aizvadīja turnīru bez emocijām un, protams, mūsu labākie spēki aizsardzība nebija - Skrastiņš, Bārtulis, Sorokins, Laviņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2010-05-19 16:30, pirms 14 gadiem
Speka spele pietruka loti

  +5 [+] [-]

, 2010-05-19 16:30, pirms 14 gadiem
Tehnisko hokeju spelē tikai KHL. Tehniskais hokejs ir skatamāks,bet spelēt pret ātro un speka hokeju ir ļoti grūti. Nav ko gausties par musejo sniegumu šajā PČ ja paveicas esam astotniekā ja nē tad 12 labāko grupā. Galvenai ka nebija jacinās par palikšanu.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-19 16:30, pirms 14 gadiem
Nesapratu, kā mūsu trumpji var darboties pret mūsu izlasi? Un kas tad ir tie mūsu "trumpji"?

  +7 [+] [-]

, 2010-05-19 16:30, pirms 14 gadiem
Nu jā mums izlasē ir tie,kuri mums ir un vairāk viņu nav.Man šķiet, ka labākā spēle bija pret Zviedriju.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-19 16:31, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Tehnisko hokeju spelē tikai KHL. Tehniskais hokejs ir skatamāks
Pilnīgas muļķības!

+154 [+] [-]

, 2010-05-19 16:33, pirms 14 gadiem
kāds tehniskais hokejs? Kāda tehnika maiņai, kas nevar vairākumā atdot ātras un precīzas piespēles, kur nu vēl sakarīgi uzmest?

 +10 [+] [-]

, 2010-05-19 16:33, pirms 14 gadiem
Tas ir tikai mans viedoklis, bet domāju, ka šī raksta autoram patīk rakstīt viedokļus un, kā saka, liet ūdeni!

 +18 [+] [-]

, 2010-05-19 16:35, pirms 14 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Daudzi bija noguruši no KHL sezonas, tāpēc neizdevās īsti labs turnīrs
It kā latviešiem vienīgajiem tik daudz spēļu bija jāspēlē. Nogurums nedrīkst būt attaisnojums, jo daudziem citiem slodze sezonā bija vēl lielāka.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 16:37, pirms 14 gadiem
Ja trūkst(vairākumā) aizsarga ar labo metienu, kāpēc nevarēja, kad Sprukta maina gāja vairākumā, pielikt klāt aizsardzībā Lauri, jo tāpat viņa maiņa bija izplūkāta, un sanāca, ka Lauris netika pienācīgi izmantots....

  +5 [+] [-]

, 2010-05-19 16:38, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: It kā latviešiem vienīgajiem tik daudz spēļu bija jāspēlē. Nogurums nedrīkst būt attaisnojums, jo daudziem citiem slodze sezonā bija vēl lielāka.
Bet cik daudz emocijas Dinamo Rīga atstāja? Un Znaroks tā pat
Viņi vnk emocionāli bija saguruši.. Nevainoju mūsu spēlētājus, jo viņi ta pat ir paši labākie Un nerunāju aplinkus

 +16 [+] [-]

, 2010-05-19 16:38, pirms 14 gadiem
Jā var jau uzdot jautajumus ''Kāpēc ta ne tā",bet kāda tam ir jēga?Latvijas izlase šogad spēlēja ar daudziem debitanteim(un jauniem spelētājiem) un bija vel Olimpiskas spēles un garie(salīdzinoši) play offi.Atliek atkal teikt:''Varbūt nākošgad!".Lūzuma punkts(manuprāt) bija jau pirmā spele pret Sveici kur izlases spēlēja tikai 3 periodu,bett cīnijās labi(galu,gala Šveice uzvarēja Kanādu).
Protams šogad bija laba izdevība tikt aukstas vietas(skatotioes uz līderu komandu sastavu),bett soreiz nepaveicās.
Vaina jau nav vecumā,bett gataviba(nenoliedzami ja Znaroks būtu jau no paša sākuma rezlutāti VARBŪT VARĒJA but savādaki.
Visi puiši centās,bett kaam ir ari jāzaudē diemžel sogad ari mums.
Ir ari dažas labas puses:1)Jaunajiem spelētājiem čempionāts bija izdevien,2)Vienmēr var ceret uz nākošo gadu.

Tas laikam viss,bet 11.jau nav tik slikti(aiz mums ir taču palikusi ASV )

  +9 [+] [-]

, 2010-05-19 16:40, pirms 14 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Bet cik daudz emocijas Dinamo Rīga atstāja? Un Znaroks tā pat
Viņi vnk emocionāli bija saguruši.. Nevainoju mūsu spēlētājus, jo viņi ta pat ir paši labākie Un nerunāju aplinkus
Jā, protams, un citās komandās neviens spēlētājs sezonas gaitā nav zaudējis ne spēkus, ne emocijas. Bet pēc šī teikuma - "Nevainoju mūsu spēlētājus, jo viņi ta pat ir paši labākie" - skaidrs, ka tev ko teikt tāpat nav jēgas.

 +33 [+] [-]

, 2010-05-19 16:40, pirms 14 gadiem
domāju, ka piemērs ir dāņi, kas spēlē , teorētiski, līdzīgi Latvijai, tikai izmanto pretuzbrukumus daudz efektīvāk. Jā, viņiem ir Regens no Otavas pirmās maiņas, kas ir ļoti spēcīgs uzbrucējs, taču viņi nekombinējās līdz tukšiem vārtiem! Ir izdevība -met! Ja vēl viens, divi veči pagūst pielīst priekšā vārtsargam, vnk ideāli! Pat krievi vairs nespēlē kombinacionālo hokeju! Sprukta maiņas rezultativitāte parāda pareizo virzienu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2010-05-19 16:52, pirms 14 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Mans viedoklis ir tāds.
Daudzi bija noguruši no KHL sezonas, tāpēc neizdevās īsti labs turnīrs
Pietrūka motivācijas, gan spēlētājiem, gan trenerim
Znaroks, aizvadīja turnīru bez emocijām un, protams, mūsu labākie spēki aizsardzība nebija - Skrastiņš, Bārtulis, Sorokins, Laviņš
Pilnīgi nepiekrītu par to, ka bija grūtas sezonas un tamlīdzīgi. Kas vienīgi latviešu spēlētajiem bija garas sezonas un citiem citās izlasēs nebija. Tas pats Kulda atbrauca no Amerikas un izskatījās svaigāks un agresīvāks.

 +16 [+] [-]

, 2010-05-19 16:55, pirms 14 gadiem
fatwomen rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu par to, ka bija grūtas sezonas un tamlīdzīgi. Kas vienīgi latviešu spēlētajiem bija garas sezonas un citiem citās izlasēs nebija. Tas pats Kulda atbrauca no Amerikas un izskatījās svaigāks un agresīvāks.
Tieši tā, to nevar norakstīt uz smagām kājām utt.
Manuprāt, visas problēmas slēpjas vienā vārdā – ATTIEKSME.
+ Viss sākas galvās, tikai tad pāriet uz citām ķermeņa daļām.

  +9 [+] [-]

, 2010-05-19 16:57, pirms 14 gadiem
Spēlētāji gadu no gada jaunāki nekļūst, attiecīgi mazinās arī ātruma īpašības gan kustībā, gan piespēļu/ metienu izdarīšanā, gan domāšanā.

Šite nu autors galīgi sviestā ir sabraucis it sevisķi, ja runājam par "domāšanu"..... tieši ar gadiem tās "domāšanas" (sajēgas ko un kā labāk vajadzētu darīt) paliek vairāk!!! To sauc par pieredzi.... nenoliegšu, ka iespējams arī tās kustības un ātrumi šiem džekiem iet mazliet mazumā gadu no gada, bet piespēļu (arī spēles) un metienu tehnika un spēles (veidošanas) sajēga tieši iet vairumā nevis mazumā.... cita lieta, ka ne vienmēr viss sanāk kā ir iedomāts (vai nu dēļ noskaņojuma, ne- noskaņojuma vai dēļ grūtās sezonas un spēļu slodzes) un galu galā arī pretinieks nestāv uz vietas...

 +13 [+] [-]

, 2010-05-19 17:01, pirms 14 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Mans viedoklis ir tāds.
Daudzi bija noguruši no KHL sezonas, tāpēc neizdevās īsti labs turnīrs
Pietrūka motivācijas, gan spēlētājiem, gan trenerim
Znaroks, aizvadīja turnīru bez emocijām un, protams, mūsu labākie spēki aizsardzība nebija - Skrastiņš, Bārtulis, Sorokins, Laviņš
Jā, protams. Un Kanādiešiem sezona bija maza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-19 17:03, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: KĀ TEHNISKAIS HOKEJS VAR BŪT VĒSTURE, JA KRIEVIJA AR TO 25 SPĒLES PĒC KĀRTAS NEVIENAM PASAULES ČEMPIONĀTĀ NEZAUDĒ?
Tu maz esi redzejis kadu Krievijas izlases speli??
Krievi jau nu tocna nespele nekadu tenisko hokeju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-19 17:09, pirms 14 gadiem
Nedega acis ...Znaroku nost..

 +25 [+] [-]

, 2010-05-19 17:16, pirms 14 gadiem
Man besī ārā šī attieksme ka bija gara KHL sezona mūsu džekiem, tapēc nogurums ir piedodams. Šosezon RD bija 56 + 9 spēles KHL, kas ir krietni mazāk ka 82 NHL regulārajā sezonā, 80 AHL. Nevarēja redzēt ka džeki kas atbraukuši no šīm līgām būtu pagurušāki pa mūsu RD džekiem. (Šeit gan varētu parunāt par pārtaukumu no sezonas beigām līdz PČ, kam noteikti bija ietekme, bet tas ir cits stāsts)

Runājot par vairākumu, domāju ka šeit trenerim vajadzētu uzņemties lielu daļu atbildības. Nevaru apgalvot ka citas maiņas būtu parādījušas labāku sniegumu, bet 1. maiņa spēlēja 50% no vairākuma pavadītā laika kurā nespēja neko vērā ņemamu parādīt!

  +8 [+] [-]

, 2010-05-19 17:17, pirms 14 gadiem
Ņiživijam izlasē vairs nav ko darīt, ja vinš ripu par ilgu pietur un pat BULLĪTI nevar iemest! Pietam visu sezonu BULLĪŠUS META VIENĀ VEIDĀ, GAN DINAMO, GAN IZLASĒ ! ! !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-19 17:27, pirms 14 gadiem
Curtiys rakstīja: Ņiživijam izlasē vairs nav ko darīt, ja vinš ripu par ilgu pietur un pat BULLĪTI nevar iemest! Pietam visu sezonu BULLĪŠUS META VIENĀ VEIDĀ, GAN DINAMO, GAN IZLASĒ ! ! !
Reti stulbs koments,tad jau visus metam prom(1.maiņu) un jā Masaļskis ar ielaida vārtus tapec ju varam viņu ar atlaist ņemam Enkuzenu,ā acerējos Sprukts arī pāris reizes neiemeta viņu ari prom.

Nu tiešām nesaprotu ko var cepties labi nebija vinjam šis izdevies čempis un neiemeta to bullīti(bet nevar jau vienmēr iemest ja kāds cits neiemestu viss butu labi bet ja uzreiz neiemet "bullīsu karalis" slikti).

P.S Ceru,ka sapratāt pirmā rindkopa bija domāta ar sarkasmu.

 +10 [+] [-]

, 2010-05-19 17:28, pirms 14 gadiem
Ņiživijs, lielais tehniķis parādija cik tehnisks viņš ir ''v samom dzele''. x)

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 17:30, pirms 14 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Mans viedoklis ir tāds.
Daudzi bija noguruši no KHL sezonas, tāpēc neizdevās īsti labs turnīrs
Pietrūka motivācijas, gan spēlētājiem, gan trenerim
Znaroks, aizvadīja turnīru bez emocijām un, protams, mūsu labākie spēki aizsardzība nebija - Skrastiņš, Bārtulis, Sorokins, Laviņš
piekritu tam, ka nebija aizsargu, tacu visu laiku visi runá par to ka khl sezona gruuta. Nu tad parádiet kaut vienu spélétáju, kurš piedalās PČ un nav aktīvi aizvadījis sezonu. Cits vieglāk, cits smagāk taču spēlē visi.
Un ko tad darīt amerkāņiem kuriem 25 spēlētāji atsakās spēlēt un ta pat šveicei, kas atvedusi labi ja savu otro sastāvu?

  +4 [+] [-]

, 2010-05-19 17:42, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Kāpēc tad viņi uzvar visus, pareizāk sakot sagrauj..??? Gribi teikti, ka viņi tik uz cūceni visus vinnē, atnākuši no zemām līgām amatieri... tu maz esi redzējis kādu viņu spēli tad??
tas ka nespeele tehnisko hokeju nenozimee, ka paareejais uz haljavu sanaak.. krieviem nav nekaads tehniskais hokejs..

  -3 [+] [-]

, 2010-05-19 17:46, pirms 14 gadiem
mans viedoklis - ja esam labākie fani pasaulē, tad beidzam gausties par to kurš noraka spēli utt.. ja esam ar komandu, tad ārī paliekam ar to un viss.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 17:51, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: KĀ TEHNISKAIS HOKEJS VAR BŪT VĒSTURE, JA KRIEVIJA AR TO 25 SPĒLES PĒC KĀRTAS NEVIENAM PASAULES ČEMPIONĀTĀ NEZAUDĒ?
Ar Ovi,Kovi,Dacjuku........,PČ var spēlēt da jebkādu hokeju.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 17:58, pirms 14 gadiem
Es kā īsts Latvietis attaisnojos ar veiksmes trūkumu, 1 maiņai jau nu toch...

  -1 [+] [-]

, 2010-05-19 17:59, pirms 14 gadiem
Nu kopumā man prieks par jaunajiem, tomēr žēl, ka Bukarts tiek ignorēts...

Ļoti liela pārliecība, ka nākošgad būs kaut kas labāks, jo treneriem būs lielāka izvēle.

Un pēdējā lieta- padomājiet cik daudz uzbrucēji izkrita no sastāva savainojumu un citu lietu dēļ, ja reiz pat J.Rēdliham bija jāspēlē uzbrukumā. Tas nozīmē, ka mums ne uzbrukums, ne aizsardzība bija 100% optimālā sastāvā. Tāpēc uzskatu, ka čempionāts pietiekami veiksmīgs- nezaudējām ar 0-10 un palikām Pasaulē!!!! labāko 12-niekā!

     [+] [-]

, 2010-05-19 18:02, pirms 14 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Reti stulbs koments,tad jau visus metam prom(1.maiņu) un jā Masaļskis ar ielaida vārtus tapec ju varam viņu ar atlaist ņemam Enkuzenu,ā acerējos Sprukts arī pāris reizes neiemeta viņu ari prom.

Nu tiešām nesaprotu ko var cepties labi nebija vinjam šis izdevies čempis un neiemeta to bullīti(bet nevar jau vienmēr iemest ja kāds cits neiemestu viss butu labi bet ja uzreiz neiemet "bullīsu karalis" slikti).


P.S Ceru,ka sapratāt pirmā rindkopa bija domāta ar sarkasmu.
Godīgi sakot, Ņiživija sniegums patiešām ir vājš. Gan pēdējo sezonas pusi RD, gan arī izlasē. Nezinu, kas par vainu.
Ceru, ka vaina pagaidām ir galvā, kuru viņš spēs izlabot.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 18:04, pirms 14 gadiem
cik var malt par garo KHL sezonu, varetu padomat, ka citas izlases visu gadu atputas, tiem pashiem chehiem daudzi no KHL, visi kas speleja NHL bija vairak spelju, samierinies, ka tikai veiksmes gadijuma varam tik astotnieka, 9-12v. ir musu speju limenis, kas nav slikti protams!
skverzaks1 rakstīja: Mans viedoklis ir tāds.
Daudzi bija noguruši no KHL sezonas, tāpēc neizdevās īsti labs turnīrs
Pietrūka motivācijas, gan spēlētājiem, gan trenerim
Znaroks, aizvadīja turnīru bez emocijām un, protams, mūsu labākie spēki aizsardzība nebija - Skrastiņš, Bārtulis, Sorokins, Laviņš

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 18:06, pirms 14 gadiem
naurisb rakstīja: cik var malt par garo KHL sezonu, varetu padomat, ka citas izlases visu gadu atputas, tiem pashiem chehiem daudzi no KHL, visi kas speleja NHL bija vairak spelju, samierinies, ka tikai veiksmes gadijuma varam tik astotnieka, 9-12v. ir musu speju limenis, kas nav slikti protams!
Ne jau veiksme, bet attieksme, jo varēt,mēs varam.
Protams, arī veiksme, bet ne vienmēr tie, kas uz papīra ir spēcīgāki, uzvar arī laukumā, jo katra spēle sākas ar 0:0
pēc uzvaras neviens nesaka 'paveicās'. uzvara ir uzvara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-19 19:20, pirms 14 gadiem
Interesanti , aptaujas apgalvojums :" tehniskais hokejs ir vēsture " .tas attiecināts tikai uz Vasiļjeva maiņu vai visu izlasi ? Ja uz Vasiļjeva maiņu tur patiešām džekiem tā tehnika klibo šogad bet izlasē kopumā gan nav tik bēdīgi. Ir vēl spēlētāji ,kam ir tehnika , un ir tādi ar cerību uz tuvāko nākotni .
Cita lieta ka varbūt būtu jārunā par to,ka spēles taktikas ziņā vajadzētu uzsvaru likt uz spēka spēli un ātrumu ,nekā uz "kombicinālo" (padomju) hokeju . Jo Vasiļjeva maiņa diezgan labi parādīja ,ka ar tādu hokeju mūsdienās diezgan grūti kaut ko sasniegt .

     [+] [-]

, 2010-05-19 19:22, pirms 14 gadiem
re_g rakstīja: Nu kopumā man prieks par jaunajiem, tomēr žēl, ka Bukarts tiek ignorēts...

Ļoti liela pārliecība, ka nākošgad būs kaut kas labāks, jo treneriem būs lielāka izvēle.

Un pēdējā lieta- padomājiet cik daudz uzbrucēji izkrita no sastāva savainojumu un citu lietu dēļ, ja reiz pat J.Rēdliham bija jāspēlē uzbrukumā. Tas nozīmē, ka mums ne uzbrukums, ne aizsardzība bija 100% optimālā sastāvā. Tāpēc uzskatu, ka čempionāts pietiekami veiksmīgs- nezaudējām ar 0-10 un palikām Pasaulē!!!! labāko 12-niekā!
Jēkabam bija jāspēlē uzbrukumā tapēc, ka Miķelim bija jābrauc dzemdēt un tika zaudēts Štals, Miķelis nospēlēja trīs spēles un čau..viena maiņa jau tika izjaukta nemaz spēlēm nesākoties, ja gribējām ko vairāk par 9-12 vietu tas nav nopietni..ja atbrauca patusēt tad ok..varbūt tomēr prātigāk Znarokam bija iespēlēt maiņu visam čempim..un būtu arī rezerves uzbrucējam vieta..un tad pēdējā spēlē pēc Karsuma traumas nepajuktu vēl viena maiņa

     [+] [-]

, 2010-05-19 19:23, pirms 14 gadiem
rotinnss rakstīja: piekritu tam, ka nebija aizsargu, tacu visu laiku visi runá par to ka khl sezona gruuta. Nu tad parádiet kaut vienu spélétáju, kurš piedalās PČ un nav aktīvi aizvadījis sezonu. Cits vieglāk, cits smagāk taču spēlē visi.
Un ko tad darīt amerkāņiem kuriem 25 spēlētāji atsakās spēlēt un ta pat šveicei, kas atvedusi labi ja savu otro sastāvu?
te jau ir cita runa, ka citiem ir no kaa izveeleeties, bet mums jau nav taas konkurences

  -1 [+] [-]

, 2010-05-19 19:29, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: KĀ TEHNISKAIS HOKEJS VAR BŪT VĒSTURE, JA KRIEVIJA AR TO 25 SPĒLES PĒC KĀRTAS NEVIENAM PASAULES ČEMPIONĀTĀ NEZAUDĒ?
Olimpiāde, kurai hokeja lielvalstis, atščirībā no PČ, nopietni gatavojās, parādīja, cik tālu Krievija ar savu kombinacionālo hokeju var tikt

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 20:08, pirms 14 gadiem
Poish rakstīja: Olimpiāde, kurai hokeja lielvalstis, atščirībā no PČ, nopietni gatavojās, parādīja, cik tālu Krievija ar savu kombinacionālo hokeju var tikt
Olimpiādē viņus, nevis iegāza tehniskais hokejs, bet gan tas, ka pārāk centās individuāli izspēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 21:31, pirms 14 gadiem
KĀDREIZ VARĒJA PAR LABU SPĒLI DABŪT "VOLGU" ,bet tagad labākajā gadījumā paslavē un nosauc par malodchiku

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 22:23, pirms 14 gadiem
Mūsdienās hokeja stili jau ir tik ļoti saplūduši, ka nevar tik viennozīmīgi atdalīt - kanādieši un eiropieši. Piemēram, šveicieši drīzāk spēlē ''kanādiešu'' stilā nekā kādā citā, savukārt kanādieši olimpiādē krievus sasita tieši ar izcilu kombināciju spēli, protams, bagātinātu ar spēka spiedienu. Turpretī pagājušajā PČ tieši krievi demonstrēja (ar retiem izņēmumiem) ''met zonā un ej cīnies par ripu'' stilu.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 22:56, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: KĀ TEHNISKAIS HOKEJS VAR BŪT VĒSTURE, JA KRIEVIJA AR TO 25 SPĒLES PĒC KĀRTAS NEVIENAM PASAULES ČEMPIONĀTĀ NEZAUDĒ?
si krrievija sen vairs nespele krievu hokeju, paskaties ka spele vinu lideri Oveckins,Kovalcuks un parejie, 100 procentigs kanadas hokejs. musu un kazahu ping-pong hokeja speletaji ir brivi ka veji... Sprukts, Karsums, Daugavins labakie LV speletaji ari spele ka kanadiesi, vel Stalu aizmirsu. ar steigu treners jamaina...lai vins pingpongo pa KHL ligu...

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 22:59, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tieši tā, to nevar norakstīt uz smagām kājām utt.
Manuprāt, visas problēmas slēpjas vienā vārdā – ATTIEKSME.
+ Viss sākas galvās, tikai tad pāriet uz citām ķermeņa daļām.
viena varda gan, tikai tas vards ir TRENERIS......

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 23:02, pirms 14 gadiem
Kāds tehniskais hokejs!!!!!! Ja nemet pa vārtiem, tad kaut baletu ar ripu zobos pie pretinieka vārtiem var dejot.......
Uz zemes vajag nolaisties beidzot un saprast, ka nevis mums nepaveicās, ka esam TIKAI 11. vietā, bet, ka mēs to izcīnijām.....

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 23:37, pirms 14 gadiem
Par bullīšiem - sen jau Saškas vietā jālaiž Dārziņš.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-19 23:45, pirms 14 gadiem
Iekopēju savu komentu no Delfiem:
Mūsu objektīvā vieta rangā kā ir tā ir no 9.-12.vietām-stabilais līmenis,bet ja paveicas - ap 8.vietu +/-.Šoreiz nepaveicāslimpiskā sezona-izpumpējušies un nav vairāk emociju;Dinamo Rīgas sastāvs pārguris no negaidīti/patīkami garās sezonas;gribās beidzot atvaļinājumu un pie ģimenēm,nu nav cilvēka iekšējie resursi bezgalīgi...Nav arī mums tas soliņš tik garš,lai aizstātu godam nospēlējušos veterānus vai arī Talantu Fabrika,kas tikai cep 1 pēc otra talantīgus jauniņos.Kur ir mūsu jauniešu izlases-ārprāts,domājot par nākotni,nekāda līmeņa.Tad ko tad mēs tagad noliekam mūsu cienījamo lielo izlasi,kam vienkārši nebija elementārā spēka izturēt vēl 1 svarīgu čempi?
Un te nekādā veidā nevar vilkt paralēles ar "dižajiem" LV basketbolistiem no izlases,kuri vienkārši spļāva virsū faniem un nācijai,kas par viņiem fanoja...
Liekam hokejistiem svētu mieru un lai atpūšas pēc mega-garās sezonas!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-19 23:54, pirms 14 gadiem
No otras puses ko varam sūdzeties. kur palika ASV???

  +5 [+] [-]

, 2010-05-20 00:19, pirms 14 gadiem
Tehnika protams ari ir svariga bet ko lidz ja mes vairakuma turam ripu bet nemetam pa vartiem ? 1. maina vispar izgazas vairakuma , cik reizes gaja lai realizetu vairakumu ? un cik reizes iemeta .? 1 vai 2 vartus .
Japriecajas vispar ka pat 11. vieta nosledzam chempi .!

  -3 [+] [-]

, 2010-05-20 01:14, pirms 14 gadiem
Es jau biju paguvis aizmirst, kas un kā - beidzās spēle ar čehiem un kāru taurīti un fana šallīti uz vadža, tāpat kā hokejisti slidas, lai atvilktu elpu. Sezona bija gara un nogurdinoša, tagad varētu mierīgi pavērot kādu šaha partiju vai ASV atklāto čempionātu domino Eurospport 2 kanālā. Bet, kā skatos, daži aizvien nevar norimties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-20 08:47, pirms 14 gadiem
Spēks vai tehnika? - Ne viens ne otrs!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 15:18, pirms 14 gadiem
protams senāk mēs paļāvāmies uz tehniku taču tagat hokējs ir mainījies tagat lielāks spēks ir veiklībai ātrumam arī tehnika bet tikai tik daudz lai varētu iedot precīzu piespēli. Man prieks par Vācijas izlasi Latvijai vajadzētu pamācīties no viņiem. Ātrums bija ļoti liels viņiem tāda sajūta ka sadzērušies kaut ko bija. Tehnika palīdz pret vājām komandām jo tur nav lieli ātrumi var apspēlēt bet pret grandiem tikai ar ātrumu un spēku