Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3
Autors: Kharlamovs321

Čempioni krievi nosauc sastāvu

Čempioni krievi nosauc sastāvu
Čempionu zeltu Krievijas izlases sastāvā aizstāvēs arī Aleksandrs Ovečkins
Foto: AP/Scanpix

Šodien Krievijas hokeja izlases galvenais treneris Vjačeslavs Bikovs nosaucis valstsvienības sastāvu gaidāmajam pasaules čempionātam. Sarakstā minēti 25 hokejisti, - tas nozīmē, ka diviem ripas dzenātājiem čempionāts sāksies tikai otrajā posmā.

Šodien pēdējo divu gadu pasaules čempionu galvenais treneris Vjačeslavs Bikovs nosaucis izlases sastāvu, kas piedalīsies 2010. gada pasaules čempionātā. Sastāvā iekļauti 25 spēlētāji, tādēļ diviem turnīrs sāksies vien otrajā posmā. Kuriem - par to tiks pavēstīts rīt.

Izlasē iekļauti 10 viņpus okeānam spēlējošie hokejisti, savukārt pārējie pārstāv Kontinentālo hokeja līgu. Krievijas izlase spēlēs A grupā, kas spēles aizvada Ķelnē. Jāspēkojas ar baltkrieviem, slovākiem un Kazahstānas izlasi.

Krievijas izlases sastāvs

Vārtsargs Klubs/Līga
Aleksandrs JerjomenkoUfas Salavat Yulaev/KHL
Vasīlijs KoečkinsMagņitogorskas Metallurg/KHL
Semjons VarlamovsVašingtonas Capitals/NHL
Aizsargs Klubs/Līga
Konstantīns KorņejevsMaskavas CSKA/KHL
Vitālijs AtjušovsMagņitogorskas Metallurg/KHL
Dmitrijs KaļiņinsUfas Salavat Yulaev/KHL
Deniss DeņisovsMaskavas Dinamo/KHL
Iļja ŅikuļinsKazaņas AK Bars/KHL
Aleksejs JemeļinsKazaņas AK Bars/KHL
Deniss GrebeškovsNešvilas Predators/NHL
Dmitrijs KuļikovsFloridas Panthers/NHL
Uzbrucējs Klubs/Līga
Maksims AfinogenovsAtlantas Thrashers/NHL
Jevgēnijs ArtjuhinsAtlantas Thrashers/NHL
Aleksandrs OvečkinsVašingtonas Capitals/NHL
Aleksandrs SjominsVašingtonas Capitals/NHL
Aleksejs TereščenkoKazaņas AK Bars/KHL
Artjoms AņisimovsŅujorkas Rangers/NHL
Iļja KovaļčuksŅūdžersijas Devils/NHL
Nikolajs KuļominsToronto Maple Leafs/NHL
Maksims SušinskisSanktpēterburgas SKA/KHL
Sergejs MozjakinsMitišču Atlant/KHL
Sergejs FjodorovsMagņitogorskas Metallurg/KHL
Viktors KozlovsUfas Salavat Yulaev/KHL
Aleksandrs FrolovsLosandželosas Kings/NHL
Aleksandrs SvitovsOmskas Avangard/KHL

, 2010-05-06 15:57, pirms 15 gadiem
Aisargi gan tik daži ir labi,bet šajā čempī pret viņiema rī nespēlēs baigi uzber uzbrucēji.

Kopumā sastāvs,kas ir fināla cienīgs.
, 2010-05-06 15:57, pirms 15 gadiem
pretēji tavām prognozēm, Hudobinu nepaņēma.
, 2010-05-06 15:58, pirms 15 gadiem
p.s. tas nav galīgais sastāvs - 2 uzbrucēji ir par daudz.
, 2010-05-06 16:00, pirms 15 gadiem
Es tā pamanīju,ka uz PC viņiem vairāk NHL uzbrucēju nekā OS,kaut arī tr bija mazie laukumi,bet ta slaikam tapēc,ka Zaripovs un Morozovs nav.

Artjoms Aņisimovs (Ņujorkas Rangers) NHL
Jevģēnijs Artjuhins (Atlantas Thrashers) NHL

Šie,manuprāt,vēl zaļi gurķi,ne tiaki gadu ziņā,bet arī spēles ziņā,kādu viņi rāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-06 16:02, pirms 15 gadiem
Fjodorovs laikam uz karjeras beigām uz visiem iespējamiem turnīriem dodas. Man pat bija pārliecība,ka uz OS viņš tika dēļ cieņas,jo visi zina kāda bija viņa karjera NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-06 16:06, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Nosaukti ir 25 spēlētāji (3 vārtsargi, 8 aizsargi, 14 uzbrucēji), no kuriem rīt pieteiks 23, bet atlikušos divus pēc pirmā posma.
Pēc sastāva, viennozīmīgi faforīti, taču par laimi medaļu likteni neizšķir sastāvs uz papīrs, bet gan Komandas reālā cīņā.
un Dacjuku nepieteiks, ja šamais būs brīvs?
Slēpts komentārs: Kharlamovs321
Slēpts komentārs: Kharlamovs321
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-06 16:15, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Jā, tiesa! Dead Wings tūlīt izlidos kā korķis no pleijofiem un Dacjuks varēs spēlēt. Nu tad nepieteiks kādu zaļāku uzbrucēju.
Tas tavs Dead Wings ir pilnīgi nepamatoti.
, 2010-05-06 16:19, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šķiet,ka tas bija SC lietotājs Kino ar kuru es strīdējos par to cik uz PČ aizbrauks RU spēlētāji,kas bija pirmā modelī gatavošanās posma PČ sākumā. Viņš apgalvoja,ka paliks 15 spēlētāji,bet es skatos,ka no tā sastāva vispār nav neviens.
Tas domāts, kad ar Itāliju spēlēja? Tad toreiz visi par āgru sapriecājās, kad neizšķīrts bija....
, 2010-05-06 16:20, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Fjodorovs laikam uz karjeras beigām uz visiem iespējamiem turnīriem dodas. Man pat bija pārliecība,ka uz OS viņš tika dēļ cieņas,jo visi zina kāda bija viņa karjera NHL.
tieši manas domas, OS viņš bija nemanāms, krievi no khl var atrast labāku par viņu
Slēpts komentārs: nullo4ka
, 2010-05-06 16:36, pirms 15 gadiem
nullo4ka rakstīja: Svitovs no Avangard baigi iepatikās!
Gribētos redzēt tik meistarīgu spēlētāju Dinamo!
Cik varētu būt viņa aptuvenā cena?
Rīgas Dinamo nedrīkst pirkt krievu spēlētājus cik atceros.
, 2010-05-06 16:53, pirms 15 gadiem
Fedorovu aiz cieņas?
Viņš vēl joprojām ir labāks par jebkuru LV izlasē
, 2010-05-06 16:54, pirms 15 gadiem
Sastāvs ļoti labs!!
Zelts neaizmuks...
, 2010-05-06 17:05, pirms 15 gadiem
Ovečkins - Fjodorovs - Sjomins
Kovaļčuks- Tereščenko- Frolovs
Mozjakins - Aņisimovs - Sušinskis
.....................................................
Kozlovs,Svitovs,Afinogenovs,Kuļomins,Artjuhins ?
, 2010-05-06 17:16, pirms 15 gadiem
Interesants duets Jemeļins-Svitovs!
, 2010-05-06 17:25, pirms 15 gadiem
Šis sastāvs varētu būt tikpat stiprs kā OS
, 2010-05-06 17:29, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Tiešām žēl. Tretjaks velk savus mīluļus un nevienam nav noslēpums,ka nr 1 viņa reitingā ir Brizgalovs un Varlamovs.
Varlamovs vispār lecīgs gailis,laikam no Ovečkina mācās. Lasīju viņa interviju vienkārši pretīgi palika. Gandrīzvai viņš ir labakais tikai tāpēc,ka viņš spēlē NHL un uzvards viņam Varlamovs. Bet pats neko reali vel nav sasniedzis,murlaks. Hudobina tiešam žēl,ceru ka nakotnē viņš noslaucīs degunu tal lecīgajam murmulim.
Varlamovs lecīgs gailis ? Hm, kur Tu lasīji to interviju ?
Krievi baigi gānās, ka nepaņēma aizsargu Rjasenski, kurš bija pēdējā turnīrā bijis labākais spēlētājs, kā arī par to, ka Bikovs esot paņēmis Jerjomenko, kurš esot taisījis baigos ļapus.Pēcspēles metienos esot izskatījies pēc grūtnieces 9. mēnesī.
, 2010-05-06 17:31, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Ovečkins - Fjodorovs - Sjomins
Kovaļčuks- Tereščenko- Frolovs
Mozjakins - Aņisimovs - Sušinskis
.....................................................
Kozlovs,Svitovs,Afinogenovs,Kuļomins,Artjuhins ?
Afi, domāju nemetīs prom... +/- laba sezona. OS arī labi izskatijās.

Visticamāk Biks atskaitīs Svitovu un Kuļu. Jo savējo Savalatieti Kozlovu( Sveiciens Jeromenko ) viņs prom nemetīs un Big Artijs ir tieši kā radīts 4 maiņai.
, 2010-05-06 17:37, pirms 15 gadiem
Lietotājs9 rakstīja: tieši manas domas, OS viņš bija nemanāms, krievi no khl var atrast labāku par viņu
Dalīta otrā vieta (ar Ovečkinu) Krievijas izlasē pēc rezultativitātes punktiem.

1. Malkin 3g,3a +/- 0
2./3.Ovechkin 2g,2a +1
2./3.Fedorov 0g,4a +2

Fjodorovs paveica ļoti daudz melnā darba. Daudz spēlēja mazākumā un bija tik pat rezultatīvs kā Ovečkins, par spīti tam ka spēlēja vidēji par 6 min spēlē mazāk...
Tas tikai pierāda to kā jaunie krievu superstāri buksēja uzbrukumā.

Nemaz nerunājot par to ,ka Fjodorovam jau ir 40 gadi..
, 2010-05-06 17:42, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Dalīta otrā vieta (ar Ovečkinu) Krievijas izlasē pēc rezultativitātes punktiem.

1. Malkin 3g,3a +/- 0
2./3.Ovechkin 2g,2a +1
2./3.Fedorov 0g,4a +2

Fjodorovs paveica ļoti daudz melnā darba. Daudz spēlēja mazākumā un bija tik pat rezultatīvs kā Ovečkins, par spīti tam ka spēlēja vidēji par 6 min spēlē mazāk...
Tas tikai pierāda to kā jaunie krievu superstāri buksēja uzbrukumā.

Nemaz nerunājot par to ,ka Fjodorovam jau ir 40 gadi..
Vienkārši jāsamierinās ar to, ka daudzi hokejistus vērtē pēc tā , cik viņam ailītē rezultativitātes punktu. Ja to nav, tad verdikts ir nepārprotams, - nemanāms, nevelk, var atrast labāku, aiz cieņas utt, utjpr.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-06 17:58, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kanādieši OS visai pasaulei parādija,kā jacīnās ar RU stāriem. Izsledz no spēles Ovečkinu, Kovaļčuku un vel kādu, un viss. Krievu varenā mašīna sāk buksēt.
Būtu labāk paņēmuši krievu jaunās zvaigznes Filatovu,Paršinu un vel kādus,kas alktin alkst sevi apliecināt pasaules hokeja elitei. Tāpat kā kanādieši.
Krieviem laiks sākt iespēlēt jaunos spēlētājus priekš Soču OS kamēr šie vel brīvi pieejami treneriem,ja šie aiztīs makšķeri uz NHL, tad daudzi no šiem jaunekļiem izlases rindās būs gana reta parādība.
Tam es piekrītu, ka Fjodorovu un Aņisimovu būtu lietderīgāk samainīt vietām. Fjodorovs ir effektīvāks savā ierastajā 3./4. maiņā, kamēr Aņisimovam spēle ar Ovečkinu un Sjominu būtu lieliska pieredze.

Bet te var saredzēt divas lietas
1) Lielo spiedienu uz Bikovu paņemt zeltu.
2) Krievu augstākā līmeņa centru trūkumu pēc Malkina, Datsjuka un Zaripova.
, 2010-05-06 18:00, pirms 15 gadiem
ar4iks rakstīja: Fedorovu aiz cieņas?
Viņš vēl joprojām ir labāks par jebkuru LV izlasē
Kādā ziņā labāks?
Pieredze,meistarība jā, ātrumā,spēkā nē.
, 2010-05-06 18:08, pirms 15 gadiem
Būs man prieks redzēt Ovi, Sjomku un Varly.

Bet tāpat Latvija labākie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-06 18:12, pirms 15 gadiem
Nu i haļavnā grupa krieviem: ja nebūs trīs tīras uzvaras pirmajā kārtā, tad tā būs izgāšanās... Ar šādu sastāvu pret tādām konandām!
, 2010-05-06 18:12, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kanādieši OS visai pasaulei parādija,kā jacīnās ar RU stāriem. Izsledz no spēles Ovečkinu, Kovaļčuku un vel kādu, un viss. Krievu varenā mašīna sāk buksēt.
Būtu labāk paņēmuši krievu jaunās zvaigznes Filatovu,Paršinu un vel kādus,kas alktin alkst sevi apliecināt pasaules hokeja elitei. Tāpat kā kanādieši.
Krieviem laiks sākt iespēlēt jaunos spēlētājus priekš Soču OS kamēr šie vel brīvi pieejami treneriem,ja šie aiztīs makšķeri uz NHL, tad daudzi no šiem jaunekļiem izlases rindās būs gana reta parādība.
Krieviem tas nav aktuāli.Viņiem vajag zeltu tūlīt un tagad uz brokastu laiku.It īpaši vēl jo vairāk tāpēc, ka Bikovam jāreabilitējas visas Krievijas priekšā, utt.Neaizmirsti, ka šogad ir 65 gadu t.s. Tēvijas Kara gadadiena un čempionāts notiek nekur citur kā Vācijā !!
Jā , politika te ir iemaisīta ne pa knapu, Zaharkins jau muld kko par revanšistiskām nastrojēņijām, Tretjaks runā par Uzvaras Gadadienu, utt utjpr.
Domāju, ka viss tiek darīts , lai krievi paņemtu zeltu un viņiem visticamāk tas arī izdosies.Grūti stādīties priekšā , kas varētu notikt, ja tā nebūs...
Nebrīnīšos, ja uz otro kārtu ieradīsies Dacjuks.Tāpat vēl jautājums nav izslēgts arī par Gončaru un Malkinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-06 18:14, pirms 15 gadiem
Bikovam pēc čempja kāds galviņu nenocērcēs, ja nesasniegs mērķi?
, 2010-05-06 18:15, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Kādā ziņā labāks?
Pieredze,meistarība jā, ātrumā,spēkā nē.
Šo visu komponentu kopums veido hokejista meistarību.
Pirmie divi kompontenti Fjodorovu padara pārāku par visiem LV uzbrucējiem, pat ar ātrumu un spēku 40 gadu vecumā (Slidot vēl viņš var ).
, 2010-05-06 18:16, pirms 15 gadiem
pēc sastāva krievi izskatas spēcīgi, bet tagad jāgaida kā tas izpaudīsies spēlē, un vai Bikovs spēs sastrādāt ar zvaigzņoto Krievijas izlasi
, 2010-05-06 18:16, pirms 15 gadiem
Neizskatās, ka šādam sastāvam kāds var kaut ko padarīt, ja nu vienīgi Stemkoss & Co, bet nu dzīvosim redzēsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-06 18:22, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tam es piekrītu, ka Fjodorovu un Aņisimovu būtu lietderīgāk samainīt vietām. Fjodorovs ir effektīvāks savā ierastajā 3./4. maiņā, kamēr Aņisimovam spēle ar Ovečkinu un Sjominu būtu lieliska pieredze.

Bet te var saredzēt divas lietas
1) Lielo spiedienu uz Bikovu paņemt zeltu.
2) Krievu augstākā līmeņa centru trūkumu pēc Malkina, Datsjuka un Zaripova.
Te neesi auzās iebraucis nedaudz?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-06 18:24, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Te neesi auzās iebraucis nedaudz?
Kādā ziņā?
, 2010-05-06 18:25, pirms 15 gadiem
Da labi,Krieviem bija super sastāvs Santpēterburgā un Bure tolaik vēl bija talantīgāks par Oveckinu,tā ka visu redzēsim spēlē.
, 2010-05-06 18:25, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Tāpat vēl jautājums nav izslēgts arī par Gončaru un Malkinu.
Viņi spēlēs NHL playofu finālā.

Neticu, ka krievi paņems zeltu, drīzāk būs olimpiādes liktenis. Sastāvs jau iet uz to pašu. Neko vairāk par sudrabu (labākajā gadījumā) neredzu. Jau atkal iet uz to, ka spēlēt nebrauc komanda, bet individuālās zvaigznes, kas radušas, ka spēle iet caur viņiem, bet tagad viņiem liks dalīt vienu virknējumu.
, 2010-05-06 18:26, pirms 15 gadiem
RavenHolm rakstīja: Viņi spēlēs NHL playofu finālā.

Neticu, ka krievi paņems zeltu, drīzāk būs olimpiādes liktenis. Sastāvs jau iet uz to pašu. Neko vairāk par sudrabu (labākajā gadījumā) neredzu. Jau atkal iet uz to, ka spēlēt nebrauc komanda, bet individuālās zvaigznes, kas radušas, ka spēle iet caur viņiem, bet tagad viņiem liks dalīt vienu virknējumu.
Diez kapēc Kanādai tas netraucē?
, 2010-05-06 18:28, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā,RU sports un politika ir nedalāms jedziens,bet pieredze rāda,ka tieši šādās reizēs politiķu vēlmes bieži nesakrīt ar sportistu iespējām.
Padomā pats kādā šobrīd sportiskā (fiziskā un psiholoģiskā) ir tie paši Ovečkins un Kovaļčuks.
Protams,ka neviens RU Bikovu nesaprastu,ja viņš izlasē nepaņemtu kādu no pieejamajiem NHL stariem,bet viņu neviens nesapratīs,ja gadijumā krievi teiksim tajā pašā 1/4. finālā atrausies no sevi pierādīt alkstošakjiem jaunajiem kanādiešiem.
īsāk sakot nuja ar diviem galiem,un es Bikovu neapskaužu.
Īsti nesapratu Tavu 2. teikumu.Tu runā par Aitas un Kovaļčuka sportisko formu ?? Vai tai ir kāda vaina ? Abi skrēja tā kā traki pēdējās spēlēs.Domāju, ka tāds stils iederās Bikova koncepcijā...
, 2010-05-06 18:29, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kādā ziņā?
Zaripovs centrs?
, 2010-05-06 18:31, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Ovečkins - Fjodorovs - Sjomins
Kovaļčuks- Tereščenko- Frolovs
Mozjakins - Aņisimovs - Sušinskis
.....................................................
Kozlovs,Svitovs,Afinogenovs,Kuļomins,Artjuhins ?
Kovi būs ar Afinogenovu kopā
, 2010-05-06 18:31, pirms 15 gadiem
RavenHolm rakstīja: Viņi spēlēs NHL playofu finālā.

Neticu, ka krievi paņems zeltu, drīzāk būs olimpiādes liktenis. Sastāvs jau iet uz to pašu. Neko vairāk par sudrabu (labākajā gadījumā) neredzu. Jau atkal iet uz to, ka spēlēt nebrauc komanda, bet individuālās zvaigznes, kas radušas, ka spēle iet caur viņiem, bet tagad viņiem liks dalīt vienu virknējumu.
Paņems jau paņems, kur nu liksies.Tas jau būtu čerezčur...
Uz tās konkurences fona , kāds būs Vācijā, neredzu īpašas alternatīvas.
Tā kā par krieviem nefanoju, jāsaka, kaut nu es kļūdītos...
, 2010-05-06 18:31, pirms 15 gadiem
Da kāds tur favorīts Krievija. Kanāda=Zelts. Jaunie puiši grauzīs ledu, lai uzvarētu un meistarība viņiem arī netrūkst.
, 2010-05-06 18:32, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Diez kapēc Kanādai tas netraucē?
Jā, Kanādai OS tas netraucēja, bet tas jau ir pavisam cits stāsts, cita pieeja, cita filozofija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-06 18:34, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Zaripovs centrs?
Sajaucu viņu ar Zinovjevu Vainīgs.

Bet doma paliek tāda pati, ka Kanādai ir DAUDZ nopietnākas rezerves centra pozīcijā. Kas būtībā ir svarīgāk par malējo pārprodukciju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-06 18:37, pirms 15 gadiem
manuprāt pēc uzvārdiem skaļākais un stiprikākais sastāvs šajā čempī!
, 2010-05-06 18:37, pirms 15 gadiem
Ar to jauno Sportacentra versiju te visādas brīnumu lietas notiek, - nevar redzēt pēdējos komentus, jāiet pa vairākām reizēm iekšā, sākumā rādās 56 komenti, ieej otrajā lapā , atkal tie paši 45 kas iepriekš... Tā visiem ir vai tikai man vienam, nevaru saprast...
, 2010-05-06 18:39, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Ar to jauno Sportacentra versiju te visādas brīnumu lietas notiek, - nevar redzēt pēdējos komentus, jāiet pa vairākām reizēm iekšā, sākumā rādās 56 komenti, ieej otrajā lapā , atkal tie paši 45 kas iepriekš... Tā visiem ir vai tikai man vienam, nevaru saprast...
Man tas pats. Kaitina...
, 2010-05-06 18:39, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tam es piekrītu, ka Fjodorovu un Aņisimovu būtu lietderīgāk samainīt vietām. Fjodorovs ir effektīvāks savā ierastajā 3./4. maiņā, kamēr Aņisimovam spēle ar Ovečkinu un Sjominu būtu lieliska pieredze.

Bet te var saredzēt divas lietas
1) Lielo spiedienu uz Bikovu paņemt zeltu.
2) Krievu augstākā līmeņa centru trūkumu pēc Malkina, Datsjuka un Zaripova.
Zaripovs ir left wingeris, nevis centrs. Laikam biji domājis Zinovjevu.
, 2010-05-06 18:39, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Ar to jauno Sportacentra versiju te visādas brīnumu lietas notiek, - nevar redzēt pēdējos komentus, jāiet pa vairākām reizēm iekšā, sākumā rādās 56 komenti, ieej otrajā lapā , atkal tie paši 45 kas iepriekš... Tā visiem ir vai tikai man vienam, nevaru saprast...
Man gan tā nav. Kas jums pa pārlūku?
, 2010-05-06 18:40, pirms 15 gadiem
oi rēkšu kad Raša ar savu ūbersastāvu nepaņems tik kāroto zeltu
, 2010-05-06 18:40, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Da kāds tur favorīts Krievija. Kanāda=Zelts. Jaunie puiši grauzīs ledu, lai uzvarētu un meistarība viņiem arī netrūkst.
Pieredze>meistarība.
, 2010-05-06 18:40, pirms 15 gadiem
Kāds Kanādai ir sastāvs?
, 2010-05-06 18:40, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Pieredze>meistarība.
Vienmēr tā nav.,
, 2010-05-06 18:41, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Man gan tā nav. Kas jums pa pārlūku?
Ar IE 8 ir tas gļuks, caur Firefox viss ir kārtībā.
, 2010-05-06 18:42, pirms 15 gadiem
Es fanoju par RUS, taču liekas, ka viņi atkal aplauzīsies ar savu zvaigžņoto sastāvu.
, 2010-05-06 18:42, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Man gan tā nav. Kas jums pa pārlūku?
Parastais. Nevis Mozilla vai Opera, bet parastais. Nezinu, kā viņu sauc.Bet šitie joki tikai tagad parādījušies, pēc tiem jauninājumiem.Es tikai tagad tiku pie pēdējiem komentiem, visulaiku man bija 45 komenti !! Kkāds ārprāts !!
, 2010-05-06 18:43, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Da kāds tur favorīts Krievija. Kanāda=Zelts. Jaunie puiši grauzīs ledu, lai uzvarētu un meistarība viņiem arī netrūkst.
Pareizi, tieši tā. Kanādai jāuzvar !
, 2010-05-06 18:45, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Vienmēr tā nav.,
Ir ,ir , jaunība, un azarts+ meistarība zaudē pieredzei, turklāt veselam baram kanādiešu nav nekādas PČ pieredzes.
, 2010-05-06 18:49, pirms 15 gadiem
Atļaušos pateikt, ka viss šis jaunais Sportacentra formāts, ir diezgan liels izjājums.Nevar redzēt komentus. Iepriekšējo lappusi nevar atvērt.Eju ārā.
, 2010-05-06 18:53, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sajaucu viņu ar Zinovjevu Vainīgs.

Bet doma paliek tāda pati, ka Kanādai ir DAUDZ nopietnākas rezerves centra pozīcijā. Kas būtībā ir svarīgāk par malējo pārprodukciju...
Grūti nepiekrist.
, 2010-05-06 18:54, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Ir ,ir , jaunība, un azarts+ meistarība zaudē pieredzei, turklāt veselam baram kanādiešu nav nekādas PČ pieredzes.
Stamkoss pērn parādija, cik daudz izšķir pieredze PČ...

Ja nopietni, tad ļoti daudz ko izšķirs komandas vienmērīgums, trešā un ceturtā maiņa. Krievi zaudējuši Radulovu, Morozovu un Zaripovu. Vārtos nav ne Brizgalovs, ne Nabokovs, kuri tomēr ir līmeni pārāki par šā gada vārtsargiem.

Kanāda brauc ar jaunajām superzvaigznēm un tipisku spēka hokeju (Perijs, Otts, Burks un Laihs). Es pat nelielas priekšrocības dotu kanādiešiem.
, 2010-05-06 18:57, pirms 15 gadiem
Tā, uzinstalēju Fairfoksu, kā te man ieteica.Drusku savādāks fonts, bet ceru, ka viss būs kārtībā...
, 2010-05-06 18:57, pirms 15 gadiem
Man atkal nedaudz izbrina Sušinska vieta sastāvā!Bikovs gājis pie viņa vai otrādāk!"?
, 2010-05-06 19:06, pirms 15 gadiem
maks0n rakstīja: Rīgas Dinamo nedrīkst pirkt krievu spēlētājus cik atceros.
Rigas Dinamo var pirkt krivu speletajus bet vienkarshi dinamo legionaru alga ir tada ka krievu komandas 3-4 majnjas speletajiem latvieshiem ir ''zapadlo'' maksat tadu naudu krievam labak kaut kadam Swettam vai Igulldenam
, 2010-05-06 19:08, pirms 15 gadiem
O, sušinskis ar!
, 2010-05-06 19:11, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Diez kapēc Kanādai tas netraucē?
Jo Kanādas izlasē ir tikai Z Amerikas spēlētāji, kas spēlē pēc Z Amerikas trenera modeļa. Kā zināms NHL visiem ir striki sadalītas lomas. Katram spēlētājam ir savi uzdevumi savā maiņā. Viņiem resursu ir pietiekami, lai atrastu katrai pozīcijai arī piemērotu augstas klases spēlētāju. Krieviem treneris ir ar krievu hokeja standartiem, kurš lieto gan NHL, gan KHL spēlētājus. Kā zināms Eiropā ir savādāka izpratne par hokeja spēlēšanu. Iedomājies spēlētāju, kas nekad nav darbojies kā strikts playmeikers vai snaiperis, bet tagad treneris sāk gaidīt, kad tu tikai šausi vai piespēlēsi. Krieviem šajā gadījumā ir tā, ka spēlētājis no NHL radis spēlēt kā plaimeikers, bet tagad viņam prasa, lai viņš i piespēlē i šauj vai ja vajag tad jel par tafgaju spēlē, to, protams, viņš īsti nav iemanījies darīt tik pat labi kā savu pamatuzdevumu, bet kā tu atstāsi aiz borta Malkinu, Datsjuku, Kovalčuku, Ovečkinu vai Afigenovu, kad uz tevi izdara milzīgu spiedienu, kaut arī visi savās pamatpozīcijās netiek? Protams liela nozīme arī filozofijā.
, 2010-05-06 19:15, pirms 15 gadiem
Krievi pēc fiasko olimpiādē grib revanšēties citu vadošo komandu 2-3 sastāviem. Pietam ne ar KHL spēkiem , bet ar NHL[pie tam lielākā daļa khl spēlētāju arī ir spēlējuši NHL] , ja viņi neuzvarēs PČ tā būs lielāka izgāzšanās nekā OS , to krievu smerdeļiem arī novēlu.
, 2010-05-06 19:17, pirms 15 gadiem
RavenHolm rakstīja: Jo Kanādas izlasē ir tikai Z Amerikas spēlētāji, kas spēlē pēc Z Amerikas trenera modeļa. Kā zināms NHL visiem ir striki sadalītas lomas. Katram spēlētājam ir savi uzdevumi savā maiņā. Viņiem resursu ir pietiekami, lai atrastu katrai pozīcijai arī piemērotu augstas klases spēlētāju. Krieviem treneris ir ar krievu hokeja standartiem, kurš lieto gan NHL, gan KHL spēlētājus. Kā zināms Eiropā ir savādāka izpratne par hokeja spēlēšanu. Iedomājies spēlētāju, kas nekad nav darbojies kā strikts playmeikers vai snaiperis, bet tagad treneris sāk gaidīt, kad tu tikai šausi vai piespēlēsi. Krieviem šajā gadījumā ir tā, ka spēlētājis no NHL radis spēlēt kā plaimeikers, bet tagad viņam prasa, lai viņš i piespēlē i šauj vai ja vajag tad jel par tafgaju spēlē, to, protams, viņš īsti nav iemanījies darīt tik pat labi kā savu pamatuzdevumu, bet kā tu atstāsi aiz borta Malkinu, Datsjuku, Kovalčuku, Ovečkinu vai Afigenovu, kad uz tevi izdara milzīgu spiedienu, kaut arī visi savās pamatpozīcijās netiek? Protams liela nozīme arī filozofijā.
Kanādai ļoti daudzi spēlēja sev neierasti zemās maiņās ar savādākiem uzdevumiem kā klubā.
Cita lieta, ka Babkoks labāk zināja savus spēlētājus par Bikovu.

Ovečkina trīs bullīši, spēlē pret Slovākiju, man joprojām liek aizdomāties, vai Bikovam Pāvels Datsjuks nav "tas čalis no NHL, kurš vienmēr aizņemts klubā"
, 2010-05-06 19:25, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kanādai ļoti daudzi spēlēja sev neierasti zemās maiņās ar savādākiem uzdevumiem kā klubā.
Cita lieta, ka Babkoks labāk zināja savus spēlētājus par Bikovu.

Ovečkina trīs bullīši, spēlē pret Slovākiju, man joprojām liek aizdomāties, vai Bikovam Pāvels Datsjuks nav "tas čalis no NHL, kurš vienmēr aizņemts klubā"
Nu nebija Kanādas izlasei tik strikts šis maiņu nodalījums.Rezultātu varēja taisīt ikkurš, arī viens pret vienu varēja spēlēt tiklab Ričardss - Teivzs, kā arī Krosbijs- Iginla, kas arī pierādījās. Varbūt no sastāva nedaudz krita ārā Torntons un Marlo, bet arī viņi paveica milzu darbu aizsardzībā, tāpat kā Krosbijs.
Nu varbūt mazākuma brigādē galveno lomu spēlēja Beržerons, Stāls, atkarībā no situācijas.Kanādiešiem ir raksturīgs šis universālums, spēja pielāgoties izvēlētajai trenera taktikai. Jā klubos, tur specializācija ir savādāka, tur ir kas taisa rezultātu, ir kas spēlē pret pretinieku utt.
, 2010-05-06 19:30, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ovečkina trīs bullīši, spēlē pret Slovākiju, man joprojām liek aizdomāties, vai Bikovam Pāvels Datsjuks nav "tas čalis no NHL, kurš vienmēr aizņemts klubā"
Lai arī kanādietis spēlēja citā pozīcijā, viena uzdevuma tradīcija viņam nav sveša. To nevarētu teikt par kanādieti Eiropā (kam problēma ir improvizācija) un Eiropieti kanādā (kam problēma ir pārāk daudz improvizācijas).

Mja, toreiz man radās sajūta, ka Bikovs nav zinošāks par vidēju latviešu hokeja wannabe ekspertu, kurš tikai dzirdējis to, ka "Ovijs ir labākais", bet nav nevienu "zvaigzni" nemaz novērtējis pats savām acīm, līdz ar to nevienam citam tā īsti nemaz neuzticas.
, 2010-05-06 19:37, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Atļaušos pateikt, ka viss šis jaunais Sportacentra formāts, ir diezgan liels izjājums.Nevar redzēt komentus. Iepriekšējo lappusi nevar atvērt.Eju ārā.
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
, 2010-05-06 19:37, pirms 15 gadiem
Vasīlijs Koečkins ??? Košečkins!!!
, 2010-05-06 19:38, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu nebija Kanādas izlasei tik strikts šis maiņu nodalījums.Rezultātu varēja taisīt ikkurš, arī viens pret vienu varēja spēlēt tiklab Ričardss - Teivzs, kā arī Krosbijs- Iginla, kas arī pierādījās. Varbūt no sastāva nedaudz krita ārā Torntons un Marlo, bet arī viņi paveica milzu darbu aizsardzībā, tāpat kā Krosbijs.
Nu varbūt mazākuma brigādē galveno lomu spēlēja Beržerons, Stāls, atkarībā no situācijas.Kanādiešiem ir raksturīgs šis universālums, spēja pielāgoties izvēlētajai trenera taktikai. Jā klubos, tur specializācija ir savādāka, tur ir kas taisa rezultātu, ir kas spēlē pret pretinieku utt.
tu taču teici, ka ej ārā
, 2010-05-06 19:38, pirms 15 gadiem
Ļoti interesanta būs pirmā vārtsarga izvēle.
, 2010-05-06 19:43, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Ļoti interesanta būs pirmā vārtsarga izvēle.
Domāju, ka tur nekā interesanta nebūs. Varlamovs.Kļuškas un kājsargus taču viņš ir atradis, vai ne ??
, 2010-05-06 19:46, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Domāju, ka tur nekā interesanta nebūs. Varlamovs.Kļuškas un kājsargus taču viņš ir atradis, vai ne ??
Es gan tā nesteigtos, zinot Bikova mīlestību pret sava kluba spēlētājiem...
, 2010-05-06 19:56, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Domāju, ka tur nekā interesanta nebūs. Varlamovs.Kļuškas un kājsargus taču viņš ir atradis, vai ne ??
ej nost no kompa.
, 2010-05-06 20:04, pirms 15 gadiem
bliezhnja rakstīja: ej nost no kompa.
Eju.
, 2010-05-06 20:49, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Ar to jauno Sportacentra versiju te visādas brīnumu lietas notiek, - nevar redzēt pēdējos komentus, jāiet pa vairākām reizēm iekšā, sākumā rādās 56 komenti, ieej otrajā lapā , atkal tie paši 45 kas iepriekš... Tā visiem ir vai tikai man vienam, nevaru saprast...
Es par šito pirms dažām dienām pat topiku uzrāvu
, 2010-05-06 21:04, pirms 15 gadiem
Vārtussargs gadījumā nebija Košečkins?
, 2010-05-06 21:06, pirms 15 gadiem
Kopumā draudīgs sastāvs. Uz papīra labākais, ko pagaidām esmu redzējis.
, 2010-05-06 21:07, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Abi ļoti labi spēlētāji. Artjuhina plusi ir milzīgais spēks un auguma gabarīti + maksimāli atstrādā.
Aņisins drīzumā būs stabila NHL vertība.
Artjuhinam vēl pieskaiti ātrumu. Tas viņam arī ir tiešām neslikts. Bet viņam tie mīnusi arī ir pārāk lieli.
, 2010-05-06 21:09, pirms 15 gadiem
Ko jūs peraties ar to SC, man viss kārtībā. Vai arī vēl neesmu pamanījis.
, 2010-05-06 22:58, pirms 15 gadiem
nesaprotu, kapec jaliek raksti par katru izlasi, kur un kadi sastavi nosaukti, ja to visu var redzet sheit... eliteprospects.com
, 2010-05-07 00:03, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Krievi pēc fiasko olimpiādē grib revanšēties citu vadošo komandu 2-3 sastāviem. Pietam ne ar KHL spēkiem , bet ar NHL[pie tam lielākā daļa khl spēlētāju arī ir spēlējuši NHL] , ja viņi neuzvarēs PČ tā būs lielāka izgāzšanās nekā OS , to krievu smerdeļiem arī novēlu.
Un Kanādiešiem nebija izgāšanās pagājušajā PČ zaudējot ar visiem Hītlijiem,Specām,Sentluī,Dautijiem,Stemkosiem utt KHL blicei ? Vai tik Krievi zaudē ar izgāšanos ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja