Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

IIHF apstiprina izmaiņas hokeja noteikumos

IIHF apstiprina izmaiņas hokeja noteikumos
Foto: www.iihf.com

Starptautiskās hokeja federācijas (IIHF) kongress Šveicē pieņēma vairākas būtiskas izmaiņas spēles noteikumos. Lielākā daļa no tām stāsies spēkā 2010. gada 1. jūliju, taču daži no tiem stāsies spēkā jau šā gada 1. jūlijā.

Noteikumu punkti, kas mainīti:

1. Spēlētāji nedrīkst veikt spēlētāju maiņas pēc ripas pārmetiena. Šāds noteikums ir spēkā Nacionālajā Hokeja līgā, kā arī Elites divīzijās Zviedrijā.

2. Pēc noraidījuma piešķiršanas iemetiens tiks izdarīts tās komandas aizsardzības zonā, kuras spēlētājs izdarījis pārkāpumu. Tāpat iemetienā jāpiedalās spēlētājam pret kuru izdarīts šis pārkāpums.

3. Iemetieni turpmāk tiks izdarīti vien deviņās laukuma vietās.

4. Ja pret kādu no komandas spēlētājiem tiek pārkāpti noteikumi un uz komandas vārtiem tiek nozīmēts soda metiens (bullītis), tas jāizpilda spēlētājam pret kuru izpildīts sods.

5. Ja noraidījumu nopelna spēlētājs, kura komanda spēlē mazākumā, un aizturētā soda laikā tiek zaudēti vārti, laukumā atgriezīsies iepriekš sodītais hokejists, bet jaunā pārkāpuma izdarītājs dosies uz sodīto soliņa un izcietīs pilnu soda laiku.

6. Diskvalifikācija līdz spēles beigām (ar iespējamu vienas spēles diskvalifikāciju) var tikt piemērota jebkuram komandas pārstāvim, kas atrodas uz rezervistu soliņa.

7. Drošības apsvērumu dēļ, spēlētājam, kurš kādā no spēles epizodēm pazaudējis ķiveri nekavējoties jāpamet laukums, dodoties uz komandas soliņu. Līdz šim spēlētājs varēja uzlikt ķiveri atpakaļ galvā un spēli turpināt.

Tāpat Starptautiskā Hokeja federācija pieņēma stingrāku reglamentu, lai novērstu iespējas hokejistiem pārcelties uz citu klubu, ja spēlētājam ir spēkā līgums ar kādu citu klubu. Par šādu pārkāpumu piešķirs diskvalifikāciju uz laiku no četriem mēnešiem līdz pus gadam un aizliegs piedalīties starptautiskos turnīros.

Izmantotie resursi:
ihf.com


, 2009-05-10 15:20, pirms 16 gadiem
baigais režīms!
, 2009-05-10 15:20, pirms 16 gadiem
Man patik tas par bulliti
, 2009-05-10 15:23, pirms 16 gadiem
Es nesapratu - 1 punkts - var veikt nomaiņu arī tagad.
Vai tad nebūs pareizi - nevar veikt nomaiņu?
, 2009-05-10 15:23, pirms 16 gadiem
Stingri!
, 2009-05-10 15:23, pirms 16 gadiem
2. Pēc noraidījuma piešķiršanas iemetiens tiks izdarīts tās komandas aizsardzības zonā, kuras spēlētājs izdarījis pārkāpumu. Tāpat iemetienā jāpiedalās spēlētājam pret kuru izdarīts šis pārkāpums.

shis te divains noteikums, dzeks nokapajis sava mainja jau minuti ir, pret vinu izdara parkapumu un vinjam atkal ir jaturpina spelet, jo ta tagad paredzes noteikumi
, 2009-05-10 15:23, pirms 16 gadiem
Kada jega no 2.punkta ?
, 2009-05-10 15:24, pirms 16 gadiem
Pēdējais septītais punkts gan ir muļķīgs. Ja ķivere nokrīt kaut kur pretējā galā no rezervistu soliņa spēlētājam tieši pie kājām, man kaut kā šķiet, ka drošāk tomēr ir uzlikt to ķiveri uz galvas
Slēpts komentārs: krko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-10 15:26, pirms 16 gadiem
Autor, kļūda 1 punktā - var veikt nomaiņu arī tagad.
Pareizi - pēc pārmetiena nevar veikt nomaiņu!!!

"No line change allowed after a team ices the puck."
Slēpts komentārs: tobymac
, 2009-05-10 15:30, pirms 16 gadiem
tobymac rakstīja: 4. Ja pret kādu no komandas spēlētājiem tiek pārkāpti noteikumi un uz komandas vārtiem tiek nozīmēts soda metiens (bullītis), tas jāizpilda spēlētājam pret kuru izpildīts sods.

Murgs, mums visu laiku izpildija Nizivijs, kas tagad bus ?
shitaads jau tieshi buutu godiigi, tas buutu kaa basiitii, kad sodinjus met tas pret kuru uztaisa...
, 2009-05-10 15:32, pirms 16 gadiem
tobymac rakstīja: 4. Ja pret kādu no komandas spēlētājiem tiek pārkāpti noteikumi un uz komandas vārtiem tiek nozīmēts soda metiens (bullītis), tas jāizpilda spēlētājam pret kuru izpildīts sods.

Murgs, mums visu laiku izpildija Nizivijs, kas tagad bus ?
Tagad citiem nāksies mācīties mest.
, 2009-05-10 15:32, pirms 16 gadiem
Otrais punkts tieshaam tizls...
, 2009-05-10 15:37, pirms 16 gadiem
redzesim, kas bus, kad noteikumus ieviesis!! kadas sudzibas atskanees no speletajiem un komandu korpusiem
, 2009-05-10 15:39, pirms 16 gadiem
Tagad daudz kas bus atkarigs no treneriem ar mainam, jo var sanakt ta ka 4a maina spele pret pretinieku 1o mainu, jo tagad nevares nomainities pec parmetiena. Seviski otraja perioda shis punkts bus svarigs, jo tad ir talakais solinsh
, 2009-05-10 15:40, pirms 16 gadiem
nezinu kaa notiekaas IIHF, bet, piem., formulaa jau pirms pienjem noteikumu groziijumus, vispirms tie jaaapstiprina visaam komandaam ka taas piekriit un tad tikai noteikums tiek mainiits...
Slēpts komentārs: krko
, 2009-05-10 15:45, pirms 16 gadiem
7. murgains liekas, kā spēlētājs skries ar kasku rokā pāri visam laukumam uz rezervistu soliņu uzvilkt kasku un atgriezties spēlē ....
, 2009-05-10 15:50, pirms 16 gadiem
3.punkts- iemetieni tiks izdarīti vien 9.laukuma vietās. bet cik vietās tad iemeta pirms tam?

divas iemetienu vietas aizsardzības zonā x2, divas iemetienu vietas neitrālajā zonā x2,iemetiena vieta laukuma centrā x1.
4+4+1=9 ! kādas tad vēl bija? zinošākim palabo,lūdzu.
, 2009-05-10 15:52, pirms 16 gadiem
hmmm.
jautaajums autoram: no kurienes informaaciju njeemi? no ihf.com?!?!?!?! ieej tanii lapaa un redzeesi ka taa nav sastiita ar hokeja federaaciju...
, 2009-05-10 16:02, pirms 16 gadiem
tobymac rakstīja: 4. Ja pret kādu no komandas spēlētājiem tiek pārkāpti noteikumi un uz komandas vārtiem tiek nozīmēts soda metiens (bullītis), tas jāizpilda spēlētājam pret kuru izpildīts sods.

Murgs, mums visu laiku izpildija Nizivijs, kas tagad bus ?
vispār neatceros nevienu SODA metienu kuru mestu Niživijs šogad & vispār tā tāda pareta parādība, kad mums par labu tādu iedod..
bet uz pēcspēles metieniem tas neattiecas, tāka viss ok
, 2009-05-10 16:02, pirms 16 gadiem
2. punkts divains
, 2009-05-10 16:03, pirms 16 gadiem
Vēl iemetienus izpilda uz iemetienu līnijas, no tās vietas kur ripa atstāj laukumu vai apturēta spēle. Iemetienu līnija savieno abu zonu gala iemetienus vai vienkārši ja starp šiem punktiem novilktu taisnu līniju.
, 2009-05-10 16:04, pirms 16 gadiem
2. Pēc noraidījuma piešķiršanas iemetiens tiks izdarīts tās komandas aizsardzības zonā, kuras spēlētājs izdarījis pārkāpumu. Tāpat iemetienā jāpiedalās spēlētājam pret kuru izdarīts šis pārkāpums.
p.s. a ja gūst savainojumu un nevar turpināt spēli pret kuru pārkāpa noteikumus,ko tad darīs?
, 2009-05-10 16:07, pirms 16 gadiem
Mazis13 rakstīja: Vēl iemetienus izpilda uz iemetienu līnijas, no tās vietas kur ripa atstāj laukumu vai apturēta spēle. Iemetienu līnija savieno abu zonu gala iemetienus vai vienkārši ja starp šiem punktiem novilktu taisnu līniju.
kur ir taadi gala iemetieni?
Slēpts komentārs: krko
, 2009-05-10 16:10, pirms 16 gadiem
A ja paarkaapums pret vaartsargu, tad shis chesiis uz iemetienu.
, 2009-05-10 16:12, pirms 16 gadiem
Sauc kā gribi gala iemetieni vai kā savādāk, bet ja nevari saprast ka tie atrodās abās pretējās zonās man nav ko tev skaidrot vai arī paņem un izlasi vismaz tad noteikumus.
, 2009-05-10 16:13, pirms 16 gadiem
pirmais galīgi stulbs...
, 2009-05-10 16:18, pirms 16 gadiem
Kaut kāds sviests ! Murgaini noteikumi =/
, 2009-05-10 16:19, pirms 16 gadiem
visp. daudzi punkti ir tizli.
, 2009-05-10 16:21, pirms 16 gadiem
Laikam ejot, noteikumi paliek arvien smieklīgāki!

Tā vien liekas, ka tie, kas to izdomā maz sajēdz par hokeju (2. punkts vispār apsurds).

Kopš brīža, kad noteikumi palika stingrāki, hokejam, tas neko labu nav devis. Arī šajā čempionātā varam pavērot to, ka no tiesnešu puses nav vienotas pieejas un sapratnes par hokeja noteikumiem.
, 2009-05-10 16:21, pirms 16 gadiem
robb85 rakstīja: 2. Pēc noraidījuma piešķiršanas iemetiens tiks izdarīts tās komandas aizsardzības zonā, kuras spēlētājs izdarījis pārkāpumu. Tāpat iemetienā jāpiedalās spēlētājam pret kuru izdarīts šis pārkāpums.

shis te divains noteikums, dzeks nokapajis sava mainja jau minuti ir, pret vinu izdara parkapumu un vinjam atkal ir jaturpina spelet, jo ta tagad paredzes noteikumi
vel divainak bus ja piemeram kadu ta izlimes borta ka sis bus bezsamana un steidzigi javed uz slimnicu(nu ka piemeram ekstroms spele starp lat un swe), a tiesnesis pateiks-neka nebus, vinam japiedalas iemetiena.
, 2009-05-10 16:22, pirms 16 gadiem
3, 4 un 5 ir Ok! Bet pārējais viss ir bleķis nafig nevajag!
, 2009-05-10 16:25, pirms 16 gadiem
NUu otrais jau vispār ir kronis visam! Ja piemēram sodu izdara pret kādu no 4.maiņas uzbrucējiem viņam ofic jāpaliek laukumā tādējādi izaucot vairākuma maiņu
, 2009-05-10 16:30, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: vel divainak bus ja piemeram kadu ta izlimes borta ka sis bus bezsamana un steidzigi javed uz slimnicu(nu ka piemeram ekstroms spele starp lat un swe), a tiesnesis pateiks-neka nebus, vinam japiedalas iemetiena.
shaja gadijuma gan jau vares nomainit speeltaju basketbola pec savainojuma gushanas tas pats dzeks jau ar nemet sodinju bet tiek nomainits un sodinju met kads cits
, 2009-05-10 16:32, pirms 16 gadiem
viss ir skaidrs un nav nemaz tik neloģiski. 2 lietas tik- nevaru uz sitienu saskaitīt vairāk par 9 iemetiena vietām tagad un 2. punkts(kā jau te kāds pamanīja- kas notiek, ja spēlētājs ir savainots, piemēram, augsti pacelta nūja ar asiņainu seju rezultātā?)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-10 16:52, pirms 16 gadiem
2. Pēc noraidījuma piešķiršanas iemetiens tiks izdarīts tās komandas aizsardzības zonā, kuras spēlētājs izdarījis pārkāpumu. Tāpat iemetienā jāpiedalās spēlētājam pret kuru izdarīts šis pārkāpums.

Bet ja spēlētājs ir traumēts? Var kaut vai gulēt uz ledus, bet iemetienā jāpiedalās?
, 2009-05-10 16:57, pirms 16 gadiem
To otro punktu... tāpat kā visus pārējos... gribētos izlasīt oriģināltekstā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-10 17:01, pirms 16 gadiem
No iihf.com

++ No line change allowed after a team ices the puck. The rule has been in place in the NHL for some years and also in the Swedish Elitserien for one year.

++ After a penalty has been called, the ensuing faceoff will be in the defending zone of the penalized team.

++ Face-offs can only be executed on the nine face-off spots. No “imaginary” lines anymore.

NOTE: The Congress approved the proposal that the three rules mentioned above will be in effect already as of July 1, 2009, which means that they will be in place for the 2010 Olympic hockey tournament in Vancouver.

++ If a penalty shot is awarded, the fouled player must execute the shot. Under the current rulebook, the coach can pick any player to take the shot.

++ When there is a delayed penalty called against a team already playing shorthanded – and a goal is scored during the delayed penalty – the first penalty is terminated, but the delayed penalty is assessed. Under the current rulebook, the delayed penalty would be terminated, while the player in the penalty box would remain.

++ A match-penalty (with an ensuing one-game suspension) can be assessed to a team official on the bench.

++ If a player loses his helmet during game action, the player must go to the bench. Under the current rulebook, the player was allowed to re-adjust the helmet on ice and continue playing. This one is for players’ safety as many players in the described situation do not fasten the helmet properly.

Es 2. izmaņā neko neredzu par to , ka spēlētājam pret kuru izdarīts pārkāpums jāpaliek uz laukuma...
, 2009-05-10 17:03, pirms 16 gadiem
nav pareizi iztulkots 2 punkts
, 2009-05-10 17:05, pirms 16 gadiem
prieksh kam ko sarezhgit! visi taka ok, bet nu 1,2 un 5 galigs sunja murgs ko fazels graada un shveices enveiskme sietekmee pienjeemis
, 2009-05-10 17:05, pirms 16 gadiem
ri4on rakstīja: nav pareizi iztulkots 2 punkts
Visticamāk,ka tā, kautgan kā var iztulkot to kā nav
, 2009-05-10 17:07, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es 2. izmaņā neko neredzu par to , ka spēlētājam pret kuru izdarīts pārkāpums jāpaliek uz laukuma...
tā ir kkāda kreisā redakcija, kuru IIHF noraidīja
, 2009-05-10 17:08, pirms 16 gadiem
nu izskatas esporta zin labak un lai vairak varetu pirekastit (savadak izskaidrot gruti )sadoma visadas stulbibas! starpcitu ta nau pirma reize kad ta notiek, pedeja laika varu saskaitit kadas 3 shadas espizodaes paliek nozhemojami, haltura
, 2009-05-10 17:10, pirms 16 gadiem
Izmantotie resursi:
ihf.com


uzspiedietuz saites

vot tas ir psc kur shita var...
, 2009-05-10 17:22, pirms 16 gadiem
Vajadzēja atcelt noteikumos punktu, kad dod noraidījumu par ripas izmešanu ārpus laukuma (tīša laika vilcināšana), jo spēle jau tiek apturēta jebkurā gadījumā- kāda vēl tur laika vilcināšana. Tad jau labāk iemetienu tās komandas aizsardzības zonā, kuras spēlētājs izmeta ripu! A tagad interpretē kā kuram patīk- aizskāra kāda nūju vai aizsargstiklu, vai nē!
Slēpts komentārs: Jancis2
, 2009-05-10 17:39, pirms 16 gadiem
Jancis2 rakstīja: 3. Iemetieni turpmāk tiks izdarīti vien deviņās laukuma vietās.

tagad ir 9
man skiet ka 5
Dzimšanas dienā, Jaunajā gadā, Līgo, Vārda dienā un 18. novembrī?
, 2009-05-10 17:41, pirms 16 gadiem
pa nikno
, 2009-05-10 18:00, pirms 16 gadiem
2.&7. ir pilniigs kuku.
, 2009-05-10 18:04, pirms 16 gadiem
ne toch visvairak uztrauc tas ka pec parmetieniem nevares veikt mainjas! ta snzoime var gaidit daud zvairak vartu guvumu aks notiks pec speletaju aminjas kljudam!
, 2009-05-10 18:09, pirms 16 gadiem
2.punkts sen jau darbojas Z-Amerikā un nekāda vaina.vai tad slikti,ja pretinieks izdara pārkāpumu LAT zonā,seko noraidījums un vairākums sākas pretinieka zonā?
, 2009-05-10 18:19, pirms 16 gadiem
Izskatās, ka drīz hokejs kļūs par basketbolu. Kauties nedrīkst, turēt nedrīkst.. brīnums, ka vēl ļauj bortā iegrūst! Bet gan jau arī to aizliegs. Tā teikt - bīstami dzīvībai.
, 2009-05-10 18:32, pirms 16 gadiem
Garpeters rakstīja: 2.punkts sen jau darbojas Z-Amerikā un nekāda vaina.vai tad slikti,ja pretinieks izdara pārkāpumu LAT zonā,seko noraidījums un vairākums sākas pretinieka zonā?
ne jau apr to ir cepshanas palasi komentarus , bet gad apr to ka speletajm pret kuru izdara parkapumu ar ir japiedalas vairakuma izspele
, 2009-05-10 18:44, pirms 16 gadiem
opa, bus interesanti skatities ka dzeki pec pamatiga hita tur ar lauztu kaju vai tmldz. dosies uz nestuvem airejoties bulliti izpildit vai iemetiena... a, ja ta nokdaunets apdullis, ka savos vartos bulliti iesitis, skaitisies ?
, 2009-05-10 18:51, pirms 16 gadiem
gadas rakstīja: opa, bus interesanti skatities ka dzeki pec pamatiga hita tur ar lauztu kaju vai tmldz. dosies uz nestuvem airejoties bulliti izpildit vai iemetiena... a, ja ta nokdaunets apdullis, ka savos vartos bulliti iesitis, skaitisies ?
arī iedomājos šādas ainas laukumā, būs kaut kas no amerikāņu restlinga šova elementiem, tur arī cīņa jāturpina pat ja esi minūti žņaugts starp virvēm vai tikko ar krēslu pa galvu dabūjis un vēl lielāks šovs būs tiesnešu darbība, kamēr šie visas šitās nianses aprobēs un mēģinās nesajaukt, kuram tagad jāpaliek uz laukuma, kuram jāiet uz soliņu arī pēc gola aizturētā soda laikā, kuram jāiet uz iemetienu, koroče uz pirmajiem mačiem vīriem būs jāņem līdzi konspekti un elektroniskās piezīmju grāmatiņas...
, 2009-05-10 18:56, pirms 16 gadiem
ungāriem pret kanādu visu maču būs jāspēlē vienai, maksimums divām maiņām, jo viņu vienīgā spēles taktika šajā mačā var būt ripas izmešana no savas zonas, kas beidzas ar pārmetienu un pārgurušā, emocionāli sagrauta, raudoša centra uzbrucēja došanos uz savu 64to iemetienu savā zonā... ā, otra iespēja ir vārtsargam speciāli ielaist vārtus, lai beidzot pārgurušie kolēģi var iet nomainīties....
, 2009-05-10 18:57, pirms 16 gadiem
nokritušajai ķiverei uz ledus jāpaliek līdz perioda beigām vai līdz spēles beigām?
, 2009-05-10 19:09, pirms 16 gadiem
Palasot komentārus, rodas sajūta, ka te puse ar sportu ir uz jūs. Nu nemetis bullīti vai nespēles tas džeks kurš ir traumēts pēc noteikumu pārkāpuma. Viņa vietā spēlēs cits. Tāpat kā basketbolā kad tiek nomainīts savainoties spēlētājs kaut arī viņam vajadzētu izpildīt soda metienu. To izpildīs tas, kas viņu nomaina.

Rodas jautājums vai tiešām latviešu tauta ir tik neaptēsta ka to nesaprot????

Un par ķiveri sakot, tas ir normāli ka spēlētājam ir jādodas nomainīties pēc ķiveres nokrišanas, jo veselība tomēr ir pirmajā vietā. Nevienam tu kā invalīds nebūsi vajadzīgs (tpu tpu tpu), pēc tā ka tu pēdēja periodā pēdējā minūtē varonīgi spēlēji bez ķiveres un dabūji smagu galvas traumu, bet komanda uzvarēja. Tu būsi varonis max līdz nākamajam čempim
, 2009-05-10 19:31, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: vispaar jau pirms kaada laika shodien ir jau taads raksts ielikts...!?!?!?!? tapeec es arii atkaartoshos:
ok. ja runaajam par taisniigu speeli, tad:
1.) jaamaina izlozes kaartiiba- visas komandas jaavelk no viena groza, nevis sadala pirmo cetrinieku, otro, utt., un ir jau skaidrs pirms cempionaata saakuma kuras komandas tiks no grupas taalaak, un kuraam buus jaaciinaas par palikshanu.
2.) tiesneshi, tiesneshi, tiesneshi! taalaak nekomenteeshu.
3.) nekaadas riikotaajvalsts priekshrociibas. nu vai tad tgd sanaak taisniigi ka Austrijai jaaizkriit a Vaacija paliek?????????
Un kad shitie buus izmainiiti, tad var mainiit nedaudz noteikumus.
Vieniigais groziijums, kuru tgd mainiis, par taisniigu vareetu buut par to bulliisha pieshkirshanu speeleetaajam pret kuru izdariits paarkaapums.
Par paarmetienu kad nedriikstees vairaak mainiities... nu neko godiigu tur neseskatu. Nesaprotu tas joks laikam kkaads... Tas ir absurts kkaads. Kaa var noteikumus pieliidzinaat NHL? Tas pavisam cita liimenja hokejs. Kaa jau viens ten rakstiija tur visas komandas tik ljoti neatshkjiras speeles prasmee kaa PC.
Nu jaa shogad visaadi paarsteigumi bija, tapeec lielvalstis pateica kaadu stingraaku vaardu IIHF ka nevar tik viegli vinneet vaajaas valstis...
Ai es ten vareetu laikam veselu rakstu kaartiigu uzrakstiit par shitaadiem groziijumiem "taisniigaakas speeles labaa".
Un interesanti, kurai tad valstij tgd liekas ka nav taisniigi noteikumi???
Visi noteikumi kuri mainīti labi patika-2 punkts šķiet neitrāls-var būt var nebūt. noteikti vislabāk patīk ka pēc pārmetiena nevar izdarīt maiņu-vismaz ir kāda jēga savērpt virpuli uzbrukuma zonā nokausēt pretinieku jo pārmetiena gadījumā maiņu izdarīt nevar bet iazsardzībā spēlējošie ir nokausēti. Tas ir super noteikumos pat būtiski var mainīt spēli un tieši uz godīguma pusi.
, 2009-05-10 19:33, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: vispaar jau pirms kaada laika shodien ir jau taads raksts ielikts...!?!?!?!? tapeec es arii atkaartoshos:
ok. ja runaajam par taisniigu speeli, tad:
1.) jaamaina izlozes kaartiiba- visas komandas jaavelk no viena groza, nevis sadala pirmo cetrinieku, otro, utt., un ir jau skaidrs pirms cempionaata saakuma kuras komandas tiks no grupas taalaak, un kuraam buus jaaciinaas par palikshanu.
2.) tiesneshi, tiesneshi, tiesneshi! taalaak nekomenteeshu.
3.) nekaadas riikotaajvalsts priekshrociibas. nu vai tad tgd sanaak taisniigi ka Austrijai jaaizkriit a Vaacija paliek?????????
Un kad shitie buus izmainiiti, tad var mainiit nedaudz noteikumus.
Vieniigais groziijums, kuru tgd mainiis, par taisniigu vareetu buut par to bulliisha pieshkirshanu speeleetaajam pret kuru izdariits paarkaapums.
Par paarmetienu kad nedriikstees vairaak mainiities... nu neko godiigu tur neseskatu. Nesaprotu tas joks laikam kkaads... Tas ir absurts kkaads. Kaa var noteikumus pieliidzinaat NHL? Tas pavisam cita liimenja hokejs. Kaa jau viens ten rakstiija tur visas komandas tik ljoti neatshkjiras speeles prasmee kaa PC.
Nu jaa shogad visaadi paarsteigumi bija, tapeec lielvalstis pateica kaadu stingraaku vaardu IIHF ka nevar tik viegli vinneet vaajaas valstis...
Ai es ten vareetu laikam veselu rakstu kaartiigu uzrakstiit par shitaadiem groziijumiem "taisniigaakas speeles labaa".
Un interesanti, kurai tad valstij tgd liekas ka nav taisniigi noteikumi???
Un vēl ko tad tu piedāvā lai hokejā piedalītos mājinieki, jeb arī lai hokeja čempionāta rīkošanu steidzīgi sarīko gada laikā. Mājiniekiem ir jābūt.
, 2009-05-10 19:44, pirms 16 gadiem
robb85 rakstīja: Palasot komentārus, rodas sajūta, ka te puse ar sportu ir uz jūs. Nu nemetis bullīti vai nespēles tas džeks kurš ir traumēts pēc noteikumu pārkāpuma. Viņa vietā spēlēs cits. Tāpat kā basketbolā kad tiek nomainīts savainoties spēlētājs kaut arī viņam vajadzētu izpildīt soda metienu. To izpildīs tas, kas viņu nomaina.

Rodas jautājums vai tiešām latviešu tauta ir tik neaptēsta ka to nesaprot????

Un par ķiveri sakot, tas ir normāli ka spēlētājam ir jādodas nomainīties pēc ķiveres nokrišanas, jo veselība tomēr ir pirmajā vietā. Nevienam tu kā invalīds nebūsi vajadzīgs (tpu tpu tpu), pēc tā ka tu pēdēja periodā pēdējā minūtē varonīgi spēlēji bez ķiveres un dabūji smagu galvas traumu, bet komanda uzvarēja. Tu būsi varonis max līdz nākamajam čempim
jā, tā nu mēs šeit tusejam, bars neaptēstu koka gabalu, līdz laiku pa laikam mūsu trulajā tusiņā neiepeld kāds vieds čiekurs ar gudrības oreolu galvas rajonā un ar ciešanu izteiksmi sejā nemēģina mūs apgaismot, kā jāiegūst uguns, termiski jāapstrāda gaļa un ūdens pirms dzeršanas jānovāra...
p.s nebojā sev nervus un neapgrūtini sevi ar mūsu trulo, nenopietno komentāru lasīšanu, labāk ej vien uz delfiem, tā tāda neoficiālā Latvijas erudītu līgas laureātu tikšanās un komunicēšanas vieta, būsi strap savējiem! mums arī nebūs jājūtas neērti par savu IQ un jāpapildina savs kompleksu komplekts ar mazvērtības kompleksu
, 2009-05-10 19:46, pirms 16 gadiem
Šajā esporta rakstā ir dažas neprecizitātes un kļūdas.
1. Izdarot pārmetienu NOMAINĪTIES NEDRĪKST TIKAI TĀ KOMANDA,KURA IZDARIJA PĀRMETIENU.
2. Pārkāpjot noteikumus iemetiens ir vainīgās komandas aizsardzības zonā. SPĒLĒTĀJAM , PRET KURU IZDARĪTS PĀRKĀPUMS , NAV OBLIGĀTI JĀPIEDALĀS IEMETIENĀ.
, 2009-05-10 19:54, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Šajā esporta rakstā ir dažas neprecizitātes un kļūdas.
1. Izdarot pārmetienu NOMAINĪTIES NEDRĪKST TIKAI TĀ KOMANDA,KURA IZDARIJA PĀRMETIENU.
2. Pārkāpjot noteikumus iemetiens ir vainīgās komandas aizsardzības zonā. SPĒLĒTĀJAM , PRET KURU IZDARĪTS PĀRKĀPUMS , NAV OBLIGĀTI JĀPIEDALĀS IEMETIENĀ.
Let's go Caps!
, 2009-05-10 20:10, pirms 16 gadiem
nhl taadi noteikumi, viss ir dariits lai hokejs kljuutu baudaamaaks, paarmetienus NEVAREES lietot lai izdariitu mainju, principaa tagad ir absurdi ka met aaraa un mainies, agraak vispaar vareeja mest ripu no savas zonas paari stiklam un mieriigi mainiities, iemeties mazaakumaa nonaakusho zonaa arii ir pareizi, tas noziimee ka nogreekojushie saaks savaa zonaa neatkariigi no taa kur izdariits paarkaapums un kur ripai pieskarsies.

visi noteikumi speciaali lai hokeju padariitu interesantaaku, kad zaudee kjiveri jaabrauc mainiities nevis jaaskrien tai pakalj un jaaslido uz mainju.
, 2009-05-10 20:19, pirms 16 gadiem
man likas ka 7. jau ta bija, ka ja pazaude kiveri, tad uzreiz jaslepo uz solinju.. tikai nhl ta nebija
, 2009-05-10 20:25, pirms 16 gadiem
zaaggiz2 rakstīja: man likas ka 7. jau ta bija, ka ja pazaude kiveri, tad uzreiz jaslepo uz solinju.. tikai nhl ta nebija
Man liekas, ka Dārziņš vienā no KHL spēlēm uzvilka atpakaļ nokritušo ķiveri un pēc brīža iemeta vārtus.Šo kapteinis gāja runāt ar tiesnesi, bet tas ieskaitīja.
, 2009-05-10 20:29, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: jā, tā nu mēs šeit tusejam, bars neaptēstu koka gabalu, līdz laiku pa laikam mūsu trulajā tusiņā neiepeld kāds vieds čiekurs ar gudrības oreolu galvas rajonā un ar ciešanu izteiksmi sejā nemēģina mūs apgaismot, kā jāiegūst uguns, termiski jāapstrāda gaļa un ūdens pirms dzeršanas jānovāra...
p.s nebojā sev nervus un neapgrūtini sevi ar mūsu trulo, nenopietno komentāru lasīšanu, labāk ej vien uz delfiem, tā tāda neoficiālā Latvijas erudītu līgas laureātu tikšanās un komunicēšanas vieta, būsi strap savējiem! mums arī nebūs jājūtas neērti par savu IQ un jāpapildina savs kompleksu komplekts ar mazvērtības kompleksu
Izskatās ka tieši Tev jādodas uz delfiem-jo tur ir šāda līmeņa komentāri kā Tev.
Pilnīgi piekrītu ka bez ķiveres ir uzreiz jāatstāj laukums un protams ka traumēts hokejists neizpildīs soda metienu. Man arī bieži lasot komentārus šķiet ka daudzi cenšas radīt problēmas kur tās nav vai ar ar saprātu ir uz Jūs.
, 2009-05-10 20:30, pirms 16 gadiem
akmenc rakstīja: Man liekas, ka Dārziņš vienā no KHL spēlēm uzvilka atpakaļ nokritušo ķiveri un pēc brīža iemeta vārtus.Šo kapteinis gāja runāt ar tiesnesi, bet tas ieskaitīja.
Nu ja tad jau tā drīkstēja tagad pēc jauniem noteikumiem vairs nedrīkstēs.
, 2009-05-10 20:50, pirms 16 gadiem
akmenc rakstīja: Man liekas, ka Dārziņš vienā no KHL spēlēm uzvilka atpakaļ nokritušo ķiveri un pēc brīža iemeta vārtus.Šo kapteinis gāja runāt ar tiesnesi, bet tas ieskaitīja.
ja tu kiveri uzlika galva UN aizakjeja tad vareja spelet ja neaizaikjeja tad bija 2min
, 2009-05-10 20:50, pirms 16 gadiem
izskataas ka driiz buus basketbols uz ledus!!!
kur palicis dinamiskais, sgresivais un speka hokejs?!?!
, 2009-05-10 21:03, pirms 16 gadiem
8ux8 rakstīja: izskataas ka driiz buus basketbols uz ledus!!!
kur palicis dinamiskais, sgresivais un speka hokejs?!?!
Vai tu gribi regulāri traumētus hokejistus. Un vēl paskaidro kurš punkts norāda ka būs basketbols uz ledus. Es te neredzu nevienu noteikumu kurš mazinātu dinamismu agresivitāti-tieši otrādi pārmetiena noteikuma maiņa ka nevarēs spēlētāji nomainīties vairo dinamismu. NHL ir spēka hokejs un noteikumi tiek līdzināti NHL pārējāpasaulē sēlē kombinacionālo hokeju kurš ir daudz skatāmāks.
Primitīvais hokejs -met pie pirmās izdevības un nevis gūt vārtus bet tikt pie labiem spēka paņēmieniem-tā daži spēlē-ir neskatāms. Lūk zviedru spēle PČ ļoti patika - kombinicionāls hokejs ar pauzēm superpiespēlēm labu tehniku ātrumu-super.
, 2009-05-10 22:03, pirms 16 gadiem
Reāls stulbums, daži jauninājumi, jo piem. 1.izpilda bulliiti tas spēlētājs pret kuru bija parkāpums, (bet var viņam uzsist tik stipri, ka nevar vairāk paspēlēt), tas pats attiecas uz to iemetienu. piem. tākā Karsums izbortrē to spēlētāju, karsums saņem 2 minūtes, bet tam spēlētājam, kuram lauzts žoklis jāpiedalās iemetienā.!

daži šie jauninājumi ir neskaidri, bet varbūt buus labāk.
, 2009-05-10 22:05, pirms 16 gadiem
lieliskais13 rakstīja: Reāls stulbums, daži jauninājumi, jo piem. 1.izpilda bulliiti tas spēlētājs pret kuru bija parkāpums, (bet var viņam uzsist tik stipri, ka nevar vairāk paspēlēt), tas pats attiecas uz to iemetienu. piem. tākā Karsums izbortrē to spēlētāju, karsums saņem 2 minūtes, bet tam spēlētājam, kuram lauzts žoklis jāpiedalās iemetienā.!

daži šie jauninājumi ir neskaidri, bet varbūt buus labāk.
Vai pats saproti ko uzrakstīji. Kā tu pats reāli domā vai spēlētājam ar lauztu žokli būs jāpiedalās iemetienā, to nevajag rakstīt ja cilvēkam ir prātiņš viņš sapratīs ka uz savainotiem spēlētājiem noteikumi neattiecas-tos nomainīs cits.
, 2009-05-10 22:09, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Izskatās ka tieši Tev jādodas uz delfiem-jo tur ir šāda līmeņa komentāri kā Tev.
Pilnīgi piekrītu ka bez ķiveres ir uzreiz jāatstāj laukums un protams ka traumēts hokejists neizpildīs soda metienu. Man arī bieži lasot komentārus šķiet ka daudzi cenšas radīt problēmas kur tās nav vai ar ar saprātu ir uz Jūs.
Nu ja, tāpēc mums vajadzīgi gudri onkuļi, kuri ar viszinošu seju maļ pašsaprotamas un 100x pārrunātas lietas, mēģinot tās pasniegt kā savu personisko viedokli... Pamēģini šoreiz atslābt un paskatīties uz konkrēto raksta tēmu ar humoru, savādāk šķiet, ka esi šeit ar pārliecību, ka piedalies hokeja noteikumu pārzināšanas viktorīnā un gribi uzņemties hokeja nianšu sludināšanas misionāra lomu. Tie, kas seko hokejam līdz, spēj paši izlemt, kāds hokejs viniem labāk patīk - NHL vai KHL, ar ķiverēm vai bez utt...
, 2009-05-10 22:23, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Vai pats saproti ko uzrakstīji. Kā tu pats reāli domā vai spēlētājam ar lauztu žokli būs jāpiedalās iemetienā, to nevajag rakstīt ja cilvēkam ir prātiņš viņš sapratīs ka uz savainotiem spēlētājiem noteikumi neattiecas-tos nomainīs cits.
Nu tad vajag noformulēt,( Izņemot tādā gadījumā, ja spēlētājam ir trauma) :p
, 2009-05-10 23:59, pirms 16 gadiem
dažas labas lietas(par bullīti), dažas - tikai sīkumi.

par 3. - viduszonā var no jebkuras vietas kas ir vienā līnijā ar iemetiena punktiem izpildīt iemetienu
, 2009-05-11 07:56, pirms 16 gadiem
6. Spēles laikā un vēl uz nākošo spēli var dizkvalificēt arī komandas ārstu?
, 2009-05-11 09:20, pirms 16 gadiem
Es veel labpraat buutu par to, ka peecspeeles metienos, buliishus nedriikst izpildiit atkartoti speeleetaajs, kursh jau to ir meegjinaaajis, nu teiksim, liidz kaadam 10buliitim, ja tik daudz vajadziigi, nevis treshajam!
Piemeeram, speelee Somija - Kanaada, tur viens kanaadietis, ja nemaldos, 4as reizes izpildiija buliishus.....