Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Krievija pārspēj ASV un iekļūst finālā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Krievija pārspēj ASV un iekļūst finālā
Iļja Kovaļčuks
Foto: AP

Pasaules čempionāta finālā iekļuvusi Krievijas izlase, kas pusfinālā ar 3:2 pārspēja ASV komandu. Uzvaras vārtus 3.perioda beigās guva Konstantīns Gorovikovs. Krievijas fināla pretienieks noskaidrosies otrajā pusfinālā, kurā tiksies Kanāda un Zviedrija.

Abas komandas šajā turnīrā vienreiz jau bija tikušās. Otrā posma grupu turnīra spēlē krievi amerikāņu pārspēja ar 4:1.

Krieviem pārsvars, vārtu nav

Šīs dienas maču aktīvāk sāka Krievija, taču ar ātru slidojumu un kombinācijām viss beidzās, ASV spēlēja savā stilā un meta pa krievu vārtiem pie jebkuras iespējas. Pirmais bīstamais moments varēja būt 6.minūtē, kad krievi divatā izslidoja pret vienu ASV aizsargu, bet Aleksandrs Perežoginam pietrūka ātruma, un citi ASV hokejisti paspēja atgriezties aizsardzībā un novērst situāciju. 11.minūtē lielisku individuālo meistarību nodemonstrēja Sergejs Mozjakins, apslidojot vairākus ASV hokejistu un izbrīvējot sev labu metienu, kas lidoja vārtiem secen.

Krievija turpināja uzbrukt bīstamāk, un pāris minūtes vēlāk tuvu vārtu guvumam bija Aleksandrs Radulovs, bet ASV ar vārtsarga Roberta Eša un aizsargu kopīgām pūlēm neļāva viņam gūt vārtus. Perioda beigās ASV komandai izdevās izlīdzināt spēli. Divas minūtes pirms perioda beigām krieviem vēlreiz izdevās izgājiens divi pret vienu, bet Iļja Kovaļčuks un Aleksejs Morozovs šo iespēju neizmantoja, viņu nodomus izjauca Kīts Balards. Neilgi pēc tam krievi ieguva iespēju spēlēt vairākumā, taču krieviem nekas bīstams nepilnās divās minūtēs ASV zonā neizdevās. Pēc pirmā perioda 0:0.

Neizšķirts arī pēc otrā perioda

Arī otro periodu nedaudz aktīvāk sāka krievi, bet 4.minūtē dabūja ripu savos vārtos. Rupji aizsardzības zonā kļūdījās Vitālijs Atjušovs, un ASV aizsargs Dastins Brauns pārtvēra ripu un izslidoja viens pret vienu ar Iļju Brizgalovu – 1:0 ASV labā. Krievija atbildēja ar nesliktu Kovaļčuka metienu. Krievi pēc ielaistajiem vārtiem ļoti aktīvi uzbruka, bet nekādi nespēja apspēlēt pretinieku aizsardzību. Tomēr čempioniem izdevās panākt izlīdzinājumu, un krievi to izdarīja ASV komandai negaidītā veidā. 12.minūtē pēc iemetiena ripa nonāca pie Kovaļčuka, kurš zibenīgi meta pa Eša vārtiem, un viņa metiens bija precīzs – 1:1.

Trīs minūtes vēlāk Kovaļčuks noorganizēja krievu otros vārtus. Pirmo vārtu autors savā aizsardzības zonā atņēma ripu kādam amerikānim, pārslidoja pāri visam laukumam un, apspēlējot teju visu ASV komandu, pēc rikošeta panāca 2:1. Vārtu guvums tika ieskaitīts Aleksandram Frolovam, no kura nūjas ripa ielidoja vārtos. Turpinājumā ASV ieguva vairākumu, kad par simulāciju tika noraidīts Aleksejs Tereščenko. Tikko bija beidzies ASV vairākums, kad amerikāņi ar diagonālām piespēlēm apspēlēja krievu aizsardzību, un ar metienu no labās malas 2:2 panāca Kails Okposo.

Gorovikovs ieved krievus finālā

Trešā perioda 2.minūtē krievi vēlreiz šajā mačā ieguva iespēju spēlēt vairākumā, bet ASV organizēti aizsargājās. Krieviem bija viens pusmoments, kad pēc Kovaļčuka metiena ripa trāpīja vārtu tīklā no ārpuses. Nedaudz vēlāk vairākuma iespēju izpelnījās ASV. Amerikāņi vairākumā nospēlēja sakarīgāk un bija tuvu vārtu guvumam, kad Okposo trāpīja pa vārtu stabiņu. Pēc dažām minūtēm ASV vēlreiz spēlēja vairākumā. Tā sākumā iespēja izcelties bija krieviem, kad pret Ešu rāvās Sergejs Zinovjevs, taču ASV vārtsargu pārspēt nespēja. Turpinājumā krievus otro reizi šajā periodā glāba vārtu stabs, šoreiz pēc Džeisona Beiksa metiena. Krievija izturēja mazākumu.

Trīsarpus minūtes pirms trešā perioda beigām ASV komandā divas minūtes nopelnīja Tīdžejs Ošī, un krievi ieguva lielisku iespēju gūt uzvaras vārtus. ASV labi aizsargājās, bet krieviem tomēr izdevās gūt vārtus. Aleksandrs Radulovs no kreisās malas uzmeta pa vārtiem, un ripa, atsitoties pret kādu spēlētāju vārtu priekšā, ielidoja vārtos, 3:2 Krievijas labā. Vārtu guvums tika ieskaitīts Konstantīnam Gorovikam. Pēc tam ASV vārtsarga Eša vietā uzlika sesto laukuma spēlētāju, bet maču izglābt vairs nevarēja.

Krievija otro gadu pēc kārtas spēlēs finālā. Savus pretiniekus krievi uzzinās šovakar pēc otrā pusfināla mača, kurā Kanāda sacentīsies ar Zviedriju.

Pasaules čempionāts hokejā, ceturtdaļfināls

Krievija – ASV 3:2 (0:0, 2:2, 1:0)
Vārti: 23:46 Brauns 0:1, 31:20 Kovaļčuks (Zinovjevs) 1:1, 34:25 Frolovs (Kovaļčuks) 2:1, 38:03 Okposo (Heinsijs, Lailzs) 2:2, 58:13 Gorovikovs (Radulovs, Ņikuļins) 3:2
Metieni: 23:20
Vārtsargi: Brizgalovs – Ešs
Soda minūtes: 6:6

Izmantotie resursi:
iihf.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: holodilniks2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +47 [+] [-]

, 2009-05-08 19:21, pirms 16 gadiem
Kas par spēli! Pēdējās minūtes vispār spriedze!

P.S. Vienalga uzskatu,ka Brizgalovam nav vietas RUS izlases vārtos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +48 [+] [-]

, 2009-05-08 19:21, pirms 16 gadiem
žēl ASV. jaunie čaļi kapāja tā ka prieks

 +31 [+] [-]

, 2009-05-08 19:21, pirms 16 gadiem
Kur vēl lielāka veiksme kā Krievijai.
2 ripas vārtos no rikošeta.
Spēle pat ļoti skaista.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-08 19:21, pirms 16 gadiem
Spēle tik forša , ideāls hokejs
Slēpts komentārs: Timofejs

  +4 [+] [-]

, 2009-05-08 19:21, pirms 16 gadiem
Malači!

 +10 [+] [-]

, 2009-05-08 19:22, pirms 16 gadiem
zaabaks8 rakstīja: Cik krieviem var veikties?!
Tavs niks attaisno tavu būtību

  +7 [+] [-]

, 2009-05-08 19:22, pirms 16 gadiem
Spele vnk lieliska
Bet nedomaju ka Krievija vines finala,
Bet kas zin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2009-05-08 19:22, pirms 16 gadiem
pilnigi piekritu,Brizgalovs nekads...

  +8 [+] [-]

, 2009-05-08 19:22, pirms 16 gadiem
Stulbie haļavčiki krievi... Gaidu finālu, kad Kanāda viņus normāli sakapās!

 +22 [+] [-]

, 2009-05-08 19:22, pirms 16 gadiem
Fcuk , nu kaa taa var paveikties

  +9 [+] [-]

, 2009-05-08 19:22, pirms 16 gadiem
Laikam finaaals RUS-CAN ir neizbeegams

  +6 [+] [-]

, 2009-05-08 19:22, pirms 16 gadiem
Krevija Heatlya uzdevumu izpildīja, tagad kanādiešu kārta

  +3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:22, pirms 16 gadiem
gribēju ASV finālā Brizgalovs man liekas finālā baigi raustīsies

 +13 [+] [-]

, 2009-05-08 19:22, pirms 16 gadiem
Paveicās krieviem!

 +10 [+] [-]

, 2009-05-08 19:22, pirms 16 gadiem
gludaiz rakstīja: Kur vēl lielāka veiksme kā Krievijai.
2 ripas vārtos no rikošeta.
Spēle pat ļoti skaista.
Bez veiksmes nekur!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:22, pirms 16 gadiem
Gan jau vismaz Kanāda ierādīs krievijai vietu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:22, pirms 16 gadiem
Kovie Van Kenobi!

Veiksmi finalaa!
Slēpts komentārs: LoRd

  +3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:22, pirms 16 gadiem
zaabaks8 rakstīja: Cik krieviem var veikties?!
tāds ir hokejs, kam veicas, tas uzvar
Slēpts komentārs: Yuri Gagarin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:23, pirms 16 gadiem
Labi, finālā tika, "būs lieliska iespēja piedzerties" //Puče
Bet es neticu, ka šogad Krievija nosargās PČ titulu.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:23, pirms 16 gadiem
Šitais čempionāts ieies vēsturē ar pilnīgi garā vājiem tiesnešiem...

 +23 [+] [-]

, 2009-05-08 19:23, pirms 16 gadiem
PUčem tik labs komentārs - ''krievi varēss atkal piedzerties ''!!! Ei Tu nost

  -4 [+] [-]

, 2009-05-08 19:23, pirms 16 gadiem
Apsveicu! skaista spele!

  -4 [+] [-]

, 2009-05-08 19:23, pirms 16 gadiem
Bļ* nu kā tā var veikties, totāla haljava Krieviem, neviens normāls gols nebij. Stu**ie okupanti

  +8 [+] [-]

, 2009-05-08 19:23, pirms 16 gadiem
Bilcis rakstīja: Laikam finaaals RUS-CAN ir neizbeegams
vēl ir zviedri, kas spēli neatdos 100%

 +14 [+] [-]

, 2009-05-08 19:23, pirms 16 gadiem
žēl
cerēju ka amīši paņems!
Puče: "nu ko, kieviem iemesls piedzerties, kaut gan viņi to darītu tā pat, rīt svētki"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:23, pirms 16 gadiem
pēdējais gols vnk super no dupša un iekšā. iespēlēta kombinācija

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:23, pirms 16 gadiem
Kurš teica, ka "aitiņš" labākais pasaulē!!! Pasaulē labākais ir Kovi!

  -4 [+] [-]

, 2009-05-08 19:23, pirms 16 gadiem
Riebjās,ceru ka Kanāda kārtīgi sagraus Krievus.

 +11 [+] [-]

, 2009-05-08 19:23, pirms 16 gadiem
Žēl ASV!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:24, pirms 16 gadiem
Oh, Jenks, once again I am disappointed! But still, good for you this year, the ice hockey team!

  -3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:24, pirms 16 gadiem
images.esports.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-05-08 19:24, pirms 16 gadiem
Kovaljchuks genijs.Krievija pelniiti finalaa.URA

  +6 [+] [-]

, 2009-05-08 19:24, pirms 16 gadiem
Haļavščiki, tādi, šitādi... suņi rej, bet karavāna iet tālāk.

  +4 [+] [-]

, 2009-05-08 19:24, pirms 16 gadiem
Lai Krievi zaudē finālā,par Kanādu

  +3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:24, pirms 16 gadiem
kanādai vēl javinnē zviedri! neticu ka tas bus tik viegli!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:24, pirms 16 gadiem
Alexij rakstīja: nevajadzēja jau dot to noraidījumu 3 min. līdz pamatlaika beigām. Tas arī bija tas kas izšķīra spēli krieviem par labu. Bet nekas, bija jau krievi drusku labāki šajā spēlē
Apsolūti piekrītu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:25, pirms 16 gadiem
Nesaprotu ko te visi ņemās...krievi tādi,krievi šitādi

Vajaga priecāties par skaisto spēli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:25, pirms 16 gadiem
Common! Komentētāji jau gan varēja saglabāt objektivitāti
Krievi tā un krievi šitā....

  +6 [+] [-]

, 2009-05-08 19:25, pirms 16 gadiem
Rumbish rakstīja: Kas par spēli! Pēdējās minūtes vispār spriedze!

P.S. Vienalga uzskatu,ka Brizgalovam nav vietas RUS izlases vārtos!
Brizgalovs pašlaik ir nomināli 4. Krievijas vārtsargs aiz Nabokova, Habibuļina, Varlamova.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:25, pirms 16 gadiem
nevermind rakstīja: Common! Komentētāji jau gan varēja saglabāt objektivitāti
Krievi tā un krievi šitā....
viss bija objektīvi izņemot gala rezultātu!

 +14 [+] [-]

, 2009-05-08 19:25, pirms 16 gadiem
Timofejs rakstīja: Nepelnīti. Ovečkins vispār izcēlās pašpārliecinātību. Nepatīkami...
kur tu tur Ovečkinu redzēji?

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:25, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Puče:"Krieviem lieliska iespēja šovakar piedzrties, bet nuja to viņi darītu tāpat"
Puče=butthurt, nabags tik antikrievisks...

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:25, pirms 16 gadiem
zviedri tāpat vinnēs krievus fināla'!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:26, pirms 16 gadiem
Alexij rakstīja: nevajadzēja jau dot to noraidījumu 3 min. līdz pamatlaika beigām. Tas arī bija tas kas izšķīra spēli krieviem par labu. Bet nekas, bija jau krievi drusku labāki šajā spēlē
bet nu 2minūtes 100% tur bija

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:26, pirms 16 gadiem
Gauja,zāli ēdīsi? rakstīja: Amerikāņi labi turējās pretī.Sveicu ar finālu!
Drīzāk Krievi Amerikāņiem labi turējās pretī

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:26, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Haļavščiki, tādi, šitādi... suņi rej, bet karavāna iet tālāk.
tieši tā

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:27, pirms 16 gadiem
Bilcis rakstīja: Laikam finaaals RUS-CAN ir neizbeegams
old news

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:27, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Brizgalovs pašlaik ir nomināli 4. Krievijas vārtsargs aiz Nabokova, Habibuļina, Varlamova.
Nu pēc šī PČ es vēl padomātu. Es liktu Ufas vārtusargu. Viņš tomēr tāds stabilāks liekas!

  -3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:28, pirms 16 gadiem
Vanjkaam paveicaas, bet nu finaalaa atrausies no Kanaadas vai Zviedrijas

  +6 [+] [-]

, 2009-05-08 19:28, pirms 16 gadiem
rihardosss rakstīja: kur tu tur Ovečkinu redzēji?
vinsh vispar speli neredzeja

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:28, pirms 16 gadiem
kura vieta tad krievi bija labaaki, krieviem tik viens speeleetaajs bija labs, Ilja, un tas arii viis paareejie nekaadi! kaa jau te pirms speeles teica, tas vnk ir pasuutiijums lai finlaa speeleetu Can -rus, ko arii tiesnesis labi paraadiija ! cerams ka zviedri izjaux visu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:28, pirms 16 gadiem
Timofejs rakstīja: Nepelnīti. Ovečkins vispār izcēlās pašpārliecinātību. Nepatīkami...
dibil, vinj6 veel stenlija kausaa kapaa

 +10 [+] [-]

, 2009-05-08 19:28, pirms 16 gadiem
Pučes koments ārpus jebkādas kritikas. Kā ēterā pieaudzis cilvēks tā var atļauties pateikt?!
Nav brīnums, ka visi esporta bērneļi priecājās..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:29, pirms 16 gadiem
tasesmues rakstīja: Vanjkaam paveicaas, bet nu finaalaa atrausies no Kanaadas vai Zviedrijas
sure, tu pagajushaja gada to pashu te neraxtiji gadijuma?

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:29, pirms 16 gadiem
Chiibo8 rakstīja: Bļ* nu kā tā var veikties, totāla haljava Krieviem, neviens normāls gols nebij. Stu**ie okupanti
loshara!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-05-08 19:29, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Haļavščiki, tādi, šitādi... suņi rej, bet karavāna iet tālāk.
Gribot negribot vien Tev japiekrīt! kaut gan arī jeņķiem laba komanda šogad,un tāpēc novēlu viņiem vismaz bronzu!
Slēpts komentārs: kautkāds gregors

  -3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:30, pirms 16 gadiem
Liquid rakstīja: sure, tu pagajushaja gada to pashu te neraxtiji gadijuma?
Nee nerakstiiju gan, bet shogad rakstu

  +8 [+] [-]

, 2009-05-08 19:31, pirms 16 gadiem
Kovaļčuks vēlreiz apliecināja superzvaigznes statusu.
Ceru uz aizraujošu, vārtiem bagātu finālu starp Krieviju un Kanādu.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:31, pirms 16 gadiem
Mazliet žēl ASV pašās beigās, bet nu tomēr krievi bija pārāki! baigi labā spēle!

  +4 [+] [-]

, 2009-05-08 19:31, pirms 16 gadiem
Kada veiksme,par ko jus te runājiet krieviem bija stabils pārsvars!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:31, pirms 16 gadiem
gludaiz rakstīja: Kur vēl lielāka veiksme kā Krievijai.
2 ripas vārtos no rikošeta.
Spēle pat ļoti skaista.
...bet veicas jau stiprākajam

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:31, pirms 16 gadiem
Rumbish rakstīja: Nu pēc šī PČ es vēl padomātu. Es liktu Ufas vārtusargu. Viņš tomēr tāds stabilāks liekas!
Nu Brizgalovam PČ šis kkā nekā... NHL šams rāda krietni labāku spēli. Bet nu gan jau. Ja vēl ņem vērā to, ka šams, ja pareizi atceros, nemaz nav spēlējis šitādā Krievijas izlasē (kura reāli ir favorīts, nevis tikai uz papīra)... .

  +4 [+] [-]

, 2009-05-08 19:31, pirms 16 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Pučes koments ārpus jebkādas kritikas. Kā ēterā pieaudzis cilvēks tā var atļauties pateikt?!
Nav brīnums, ka visi esporta bērneļi priecājās..
Reku viens normals komentars, varbut puchem pasham ir problemas ar alkoholu ka vinsh ta saka?

  +4 [+] [-]

, 2009-05-08 19:32, pirms 16 gadiem
Daži suņi te rej, bet krievi tā pat līdz finālam ajzčāpoja!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:32, pirms 16 gadiem
Ideāls hokejs. Spēle bija ļoti skatāma. Žēl mazliet amērikāņus, bet jāapsveic krievi ar gūtu panākumu.

 +11 [+] [-]

, 2009-05-08 19:32, pirms 16 gadiem
kautkāds gregors rakstīja: Krievi 100000000000% finālā pad...īs
uzliec 100000000 ls toķika!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:33, pirms 16 gadiem
the_power rakstīja: kura vieta tad krievi bija labaaki
tu laikam skatijies sho speli kopa ar Timofeju

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:33, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kovaļčuks vēlreiz apliecināja superzvaigznes statusu.
Ceru uz aizraujošu, vārtiem bagātu finālu starp Krieviju un Kanādu.
Pag,pag!Lēnāk par tiltu,jo sviedri ar katru spēli paliek arvien labāki,un vel par agru kanādiešus iebalsot finālā! Ja arī viņi tur būs,tad viņiem šovakar ies vel smagāk,kā tiko krieviem gāja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:34, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Gribot negribot vien Tev japiekrīt! kaut gan arī jeņķiem laba komanda šogad,un tāpēc novēlu viņiem vismaz bronzu!
Ja spēlēs pret Kanādu, tad es ar viņiem novēlu bronzu!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:34, pirms 16 gadiem
kautkāds gregors rakstīja: Krievi 100000000000% finālā pad...īs
Uzreiz redzams ka tu neesi gudrs cilvēks!

  -3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:35, pirms 16 gadiem
Artjoms2 rakstīja: Reku viens normals komentars, varbut puchem pasham ir problemas ar alkoholu ka vinsh ta saka?
Vinjam ir probleemas ar alkogolu.Paskat uz vinju acis.vinjsh katru dienu tochna dzeer.Man teica cilveeki kuri vinju paziist

  +7 [+] [-]

, 2009-05-08 19:36, pirms 16 gadiem
blin, ne zadolbalo visu laiku žēloties, krieviem paveicas uzvarēt baltkrievus, amerikaņem nepaveicas, ja krievi spēlēs pret meksiku vai austrāliju, tapat ceresiet uz krievu zaudējumu, vienkarši dzēki ir labāki un spēcigāki, maliči. SUMINĀTS

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:37, pirms 16 gadiem
Bet ja tā padomā ar ko Brizgailovs piemēram ir labāks par to pašu Edgaru Masaļski? reāli ne ar ko... viens spēlē Vācijas pēdējā komandā, bet viens nhl....dīvaini. vārtsargu meistarības atšķirības tomēr ir diezgan grūti nomērīt!

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:37, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja spēlēs pret Kanādu, tad es ar viņiem novēlu bronzu!
Hm,es pat īsti nezinu kura no 1/2 finālistu komandām man tā īsti simpatizētu! Laikam jau tomēr sviedri ir vistuvāk pie sirds, un tāpēc viņiem novēlu 1 plsc, bet pārējiem pēc nopelniem,jeb parādītā gribasspēka kaut ko izcīnīt!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:37, pirms 16 gadiem
Vpered Rosiija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:38, pirms 16 gadiem
Puče : Krievi iespējams dzers, kautgan dzers viņi tāpat šovakar! bljee norēcos mājās

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:38, pirms 16 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: Bet ja tā padomā ar ko Brizgailovs piemēram ir labāks par to pašu Edgaru Masaļski? reāli ne ar ko... viens spēlē Vācijas pēdējā komandā, bet viens nhl....dīvaini. vārtsargu meistarības atšķirības tomēr ir diezgan grūti nomērīt!
galvenais jau īstā brīdī sevi parādīt un arī labi aģentu sakari daudz ko nosaka

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:38, pirms 16 gadiem
malači krievij tak winnēs atkal 100%% россия vperot

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:39, pirms 16 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: Bet ja tā padomā ar ko Brizgailovs piemēram ir labāks par to pašu Edgaru Masaļski? reāli ne ar ko... viens spēlē Vācijas pēdējā komandā, bet viens nhl....dīvaini. vārtsargu meistarības atšķirības tomēr ir diezgan grūti nomērīt!
Ar stabilitāti!
NHL nespēlē vārtsargi,kas nespēj ilglaicīgi rādīt vienmērīgu sniegumu!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:39, pirms 16 gadiem
Gnom01 rakstīja: galvenais jau īstā brīdī sevi parādīt un arī labi aģentu sakari daudz ko nosaka
Tas tiesa, un tie labie aģenti labi prasa!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:39, pirms 16 gadiem
besī, ka šeit savākušies tādi cilvēki, kuri vērtē pēc tautības-pie tam amerikāņu dirsulaizītāji.....nepietiek politikas...tas pats te...
Slēpts komentārs: kopitik

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:40, pirms 16 gadiem
Puc_e ir rasists un idinsh...bet nu ne sanaca ar Irpem papriecaties,divi loli,gaidiet 16 datumu...

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:40, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: A tas ir oky! Es arī pret krieviem..
Kāpēs latvietis Latvijā māk krievu valodu, bet kapēc krievs Latvijā nemāk latviešu valodu? Okupanti...
Beidz malt vienu un to pašu, un provacēt uz kārtējo neauglīgo diskusiju!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:40, pirms 16 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: Puče : Krievi iespējams dzers, kautgan dzers viņi tāpat šovakar! bljee norēcos mājās
kas tik smieklīgs mūsu sporta apskatnieka neprofesionalitātē?

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:40, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Hm,es pat īsti nezinu kura no 1/2 finālistu komandām man tā īsti simpatizētu! Laikam jau tomēr sviedri ir vistuvāk pie sirds, un tāpēc viņiem novēlu 1 plsc, bet pārējiem pēc nopelniem,jeb parādītā gribasspēka kaut ko izcīnīt!
Kanādai vienkārši profilaksei vajadzētu palikt mazajā finālā, vēl labāk - bez medaļām. Tīri hokeja vispārējās attīstības ziņā būs noderīgi.

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:41, pirms 16 gadiem
Latvieši blin kamēr Jūs savu debīlo naidu turēsiet pret Kriviju, un visu laiku meklēsiet vainīgos, tikmēr arī būs Latvija tādos sūdos kādos viņa ir Apsveicu Krieviju ar skaistu uzvaru!

P.S. Paldies visiem adekvātiem latviešiem un aizrijaties naciki!

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:41, pirms 16 gadiem
Pučes lielākā izgāšanās bija Latvija-Krievijas 1. perioda pārtraukums.

Šodienas pēcspēles komentārs par dzeršanu bija skarbs... bet pasakiet ka tā nav

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:41, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: A tas ir oky! Es arī pret krieviem..
Kāpēs latvietis Latvijā māk krievu valodu, bet kapēc krievs Latvijā nemāk latviešu valodu? Okupanti...
loshara!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:41, pirms 16 gadiem
visi kas fanoja pret krieviem, varat suk*t it ipashi divi komentetaji, kas komenteja so speeli!!! ja tu esi komentetajs, tev vajag komentet speli, nevis fanot par USA!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-05-08 19:42, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: A tas ir oky! Es arī pret krieviem..
Kāpēs latvietis Latvijā māk krievu valodu, bet kapēc krievs Latvijā nemāk latviešu valodu? Okupanti...
Es maku esmu dzimis Riga, kads es esmu okupants tev? Es neizvelojos kur roditsja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-05-08 19:42, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: A tas ir oky! Es arī pret krieviem..
Kāpēs latvietis Latvijā māk krievu valodu, bet kapēc krievs Latvijā nemāk latviešu valodu? Okupanti...
Idiots, šeit apspriež sportu!!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-05-08 19:42, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: kapēc krievs Latvijā nemāk latviešu valodu? Okupanti...
kuri tieshi, man darba strada 10 krievi, visi vinji labi parzin latvieshu valodu, m?
okupanti... ASV nav okupanti? ka tur Iraka iet, viss ok? atradat kodolierochus? ne? tad varbut prom jaiet?

 +15 [+] [-]

, 2009-05-08 19:42, pirms 16 gadiem
ja RAD ZA IGRU LATVII O4ENJ KRASIVO I XORO6O IGRALI PEREZIVAL DAZE BOL6E 4EM ZA ROSSIJU,PO4EMU VI NEMOZETE PORADOVATSJA KRASIVOJ IGRE?NJU POVELZO ROSSII BIVAJET!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:42, pirms 16 gadiem
vipons rakstīja: besī, ka šeit savākušies tādi cilvēki, kuri vērtē pēc tautības-pie tam amerikāņu dirsulaizītāji.....nepietiek politikas...tas pats te...
Pats tikko pierādīji, ka esi viens no šiem cilvēkiem
Esmu par Latviju, bet, kad mūsējie izstājas, sekoju līdzi Kanādas sniegumam. Neuzskatu, ka man vajadzētu atbalstīt Krieviju tikai tādēļ, ka pie mums dzīvo daudz krievu.... Izvēles brīvība!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-05-08 19:43, pirms 16 gadiem
Liels prieks par Krieviju! Ļoti patīk šīs komandas spēle. Brīžiem fantastiski individuālās meistarības demonstrējumi!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:43, pirms 16 gadiem
Liquid rakstīja: kuri tieshi, man darba strada 10 krievi, visi vinji labi parzin latvieshu valodu, m?
okupanti... ASV nav okupanti? ka tur Iraka iet, viss ok? atradat kodolierochus? ne? tad varbut prom jaiet?
Absoluti piekritu

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:43, pirms 16 gadiem
VEICAS STIPRAKAM!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:44, pirms 16 gadiem
kautkāds gregors rakstīja: Krievi 100000000000% finālā pad...īs
jebkurā gadījumā tev nav taisnība, jo vairāk par 100% nebūs

rezultāts mani priecē, taču baidos finālā pietrūks tāda tipa spēlētājs kā Kovi un Radulovs, NHL tipa spēlētāji...vajadzēja tam Žerdevam traumēties...

USA ļoti labi bija, un tas metiens pēdējās sekundēs......

Man joprojām tāda aizdoma, ka pretī finālā nāks Zviedri

Let's go Caps

  +3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:44, pirms 16 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Pučes koments ārpus jebkādas kritikas. Kā ēterā pieaudzis cilvēks tā var atļauties pateikt?!
Nav brīnums, ka visi esporta bērneļi priecājās..
Ko raudi!?Cilvēks saka patiesību!
Tev visi, kas no priekiem par krieviem nepieliek bikses skaitās ''mazgadīgie''?
Tu drošvien esi no mīkstās paaudzes.No tiem kam tagad ap 30.

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:44, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kanādai vienkārši profilaksei vajadzētu palikt mazajā finālā, vēl labāk - bez medaļām. Tīri hokeja vispārējās attīstības ziņā būs noderīgi.
Varbūt!
Un,vispār,pēdējos gados diemžēl PČ atkal sāk zust intriga par medaļniekiem,jo šīs četras komandas +/- jau daudzus gadus par medaļām cīnās! Pēdējais pārsteigums bija slovāki,kas paņēma PČ kausu!

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:44, pirms 16 gadiem
kopitik rakstīja: ja RAD ZA IGRU LATVII O4ENJ KRASIVO I XORO6O IGRALI PEREZIVAL DAZE BOL6E 4EM ZA ROSSIJU,PO4EMU VI NEMOZETE PORADOVATSJA KRASIVOJ IGRE?NJU POVELZO ROSSII BIVAJET!
Kakoj nah povezlo? Rossija igrala lu4seh nemnogo. Amerikancam ne hvatilo opita, vot i vsjo. Zadrali eksperti jopt!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:45, pirms 16 gadiem
mhhh, Kovalčuks, protams, ne Ovečkins Esports.lv gan varēja patīrīt rakstus, jo šito naidu nav labi kurināt.

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:45, pirms 16 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: Bet ja tā padomā ar ko Brizgailovs piemēram ir labāks par to pašu Edgaru Masaļski? reāli ne ar ko... viens spēlē Vācijas pēdējā komandā, bet viens nhl....dīvaini. vārtsargu meistarības atšķirības tomēr ir diezgan grūti nomērīt!
2007-2008 Anaheim Ducks NHL 9 2.55 .909
Phoenix Coyotes NHL 55 2.42 .921
2008-2009 Phoenix Coyotes NHL 65 2.98 .908

Masalskis reti kuru sezonu nostav virs 90%

  +6 [+] [-]

, 2009-05-08 19:46, pirms 16 gadiem
cukurinsh rakstīja: visi kas fanoja pret krieviem, varat suk*t it ipashi divi komentetaji, kas komenteja so speeli!!! ja tu esi komentetajs, tev vajag komentet speli, nevis fanot par USA!!!
Arī pagājušgad, finālā starp Kanādu un Krieviju TV3 komentētāji izteikti "fanoja" par kanādiešiem. Tas tik parāda, ka lai vai kā, bet Latvijā nav PROFESIONĀLU SPORTA KOMENTĒTĀJU. Ābols ir labs, Latvijas spēlēm, bet neitralitāte tomēr jāsaglabā (kad mūsējie nespēlē).

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:46, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Tu varbūt māki, bet puse Rīgas nemāk...
Nu ti pogorja4iiilsja. po4ti vse mogut, prosto russkij jazik bolee krasnorja4iv i bogat, poetumu na russkom obshacca russkim lu4she. Net problem, vse latishi po4ti ponimajut po russki!!!
horosho zhivem vedj, ne s4itaja nekotorih muda4kov s oboih storon!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-05-08 19:46, pirms 16 gadiem
ceru ka Krievija uzvarees cempionaatu !!!!
ASV bija vaajaaaki!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:47, pirms 16 gadiem
Alek rakstīja: Latvieši blin kamēr Jūs savu debīlo naidu turēsiet pret Kriviju, un visu laiku meklēsiet vainīgos, tikmēr arī būs Latvija tādos sūdos kādos viņa ir Apsveicu Krieviju ar skaistu uzvaru!

P.S. Paldies visiem adekvātiem latviešiem un aizrijaties naciki!
seko kaut nedaudz politikai līdz? kā var nebūt naids pret krieviem? viņi cenšas atkal Latviju paņemt savās rokās, cerams, ka tik jau neesam šiem pārdevušies!!! un ja teiki, ka labāk tas būtu, tad tu zini ceļu uz Krieviju !!!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:48, pirms 16 gadiem
atbalstu tos latvieshus kuri fano par skaistu hokeju, un mil so speli, nevis tos, kuri savu dir*u gatavi atdod amerikaniem!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:48, pirms 16 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: Bet ja tā padomā ar ko Brizgailovs piemēram ir labāks par to pašu Edgaru Masaļski? reāli ne ar ko... viens spēlē Vācijas pēdējā komandā, bet viens nhl....dīvaini. vārtsargu meistarības atšķirības tomēr ir diezgan grūti nomērīt!
Brizgalovs NHL ir stabila, pārbaudīta vērtība. Anaheimā viņš tika pārmarinēts, par labu Žigēram, kā nokļuva Fīniksā, tā sāka rādīt, ka var būt NHL pirmais vārtsargs.
Edgars? Ja tiks Zviedrijas Elites sērijā, tad būs labi!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:49, pirms 16 gadiem
reinisz rakstīja: seko kaut nedaudz politikai līdz? kā var nebūt naids pret krieviem? viņi cenšas atkal Latviju paņemt savās rokās, cerams, ka tik jau neesam šiem pārdevušies!!! un ja teiki, ka labāk tas būtu, tad tu zini ceļu uz Krieviju !!!
Varu pār Latviju sen ir pārņēmuši masoni ar rižo tanti priekšgalā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-05-08 19:51, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Hē iskatās kad Latgalē arī nemāk latviešu valodu
Tu esi bijis Daugavpilī ?

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:51, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Varbūt!
Un,vispār,pēdējos gados diemžēl PČ atkal sāk zust intriga par medaļniekiem,jo šīs četras komandas +/- jau daudzus gadus par medaļām cīnās! Pēdējais pārsteigums bija slovāki,kas paņēma PČ kausu!
Bet pēdējos 2 PČ slovāki jau arī par "ekšenu" rūpējas...

Nav intrigas, jo PČ vērtība ir krietni mazinājusies. ir jāmaina turnīra izspēles kārtība, tad varbūt kkas mainīsies uz labo pusi.

Vot, Latvija tagad ir 7. vietā, pirms gada bija 11. vieta, vēl iepriekš - 13.
Nu i kas ir mainījies? Respekta ziņā (hokeja sabiedrībā) esam turpat, kur bijām pirms gada (diviem).

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:52, pirms 16 gadiem
Juris Miņins hokeja eksperts, 19:40, pirms 9 minūtēm, citēt

Ivars77 rakstīja: Hm,es pat īsti nezinu kura no 1/2 finālistu komandām man tā īsti simpatizētu! Laikam jau tomēr sviedri ir vistuvāk pie sirds, un tāpēc viņiem novēlu 1 plsc, bet pārējiem pēc nopelniem,jeb parādītā gribasspēka kaut ko izcīnīt!

Kanādai vienkārši profilaksei vajadzētu palikt mazajā finālā, vēl labāk - bez medaļām. Tīri hokeja vispārējās attīstības ziņā būs noderīgi.

Juri tur mazā finālā pelnījuši šodien bij palikt krievi,kuri ar lielām pūlēm un pateicoties veiksmei pieveica amerikāņu jaunos talantus,kurus tu parasti mēdz nolikt.Unizvilka krievus finālā NHL zvaigzne Kovaļčuks,bet KHL veči šodien varēja staipīt klavieres.

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:52, pirms 16 gadiem
cukurinsh rakstīja: atbalstu tos latvieshus kuri fano par skaistu hokeju, un mil so speli, nevis tos, kuri savu dir*u gatavi atdod amerikaniem!!!!!
+5

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:52, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Hē izskatās kad Latgalē arī nemāk latviešu valodu
Izskatās, ka dažiem par Latgali ir baigie aizspriedumi.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:52, pirms 16 gadiem
reinisz rakstīja: seko kaut nedaudz politikai līdz? kā var nebūt naids pret krieviem? viņi cenšas atkal Latviju paņemt savās rokās, cerams, ka tik jau neesam šiem pārdevušies!!! un ja teiki, ka labāk tas būtu, tad tu zini ceļu uz Krieviju !!!
ja ja, neko citu es arī negaidīju..krievi Latviju paņemt rokās..izskatās ka tu dzīvo xz kur. Laikam joprojām redzi nevis Krieviju, bet kodolbumbu, kas ir blakus tavai valstij. Ir tāda sajūta, ka Jums ir vieglāk dzīvot, ja apdiršat mūs..ja tā ir, nu tad ko teikt..esat bagāta tauta, gan uz izdomu, gan uz visu pārējo..
Tiešām patīk latvieši, kuriem ir smadzenes, atšķirībā no 95% šeit klātesošiem

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:52, pirms 16 gadiem
borson rakstīja: Arī pagājušgad, finālā starp Kanādu un Krieviju TV3 komentētāji izteikti "fanoja" par kanādiešiem. Tas tik parāda, ka lai vai kā, bet Latvijā nav PROFESIONĀLU SPORTA KOMENTĒTĀJU. Ābols ir labs, Latvijas spēlēm, bet neitralitāte tomēr jāsaglabā (kad mūsējie nespēlē).
tev pilniga taisniba, piekritu tev
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:54, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Juri tur mazā finālā pelnījuši šodien bij palikt krievi,kuri ar lielām pūlēm un pateicoties veiksmei pieveica amerikāņu jaunos talantus,kurus tu parasti mēdz nolikt.Unizvilka krievus finālā NHL zvaigzne Kovaļčuks,bet KHL veči šodien varēja staipīt klavieres.
Ja iemet vairāk nekā pretinieki par kādu "bija pelnījuši palikt mazajā fināla" ir runa?
Par skaistiem momentiem un itkā pārsvaru golus neskaita. Krievi iemeta vairāk (kas arī ir hokeja spēles galvenā ideja - iemest vairāk nekā pretinieki) un uzvarēja.

Ja jau tādās kategorijās runājam, tad Latvijai vispār bija jābūt milzīgiem kāsieniem pret Šveici un Zviedriju.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:55, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Es tak nevarētu veikala pienu nopirkt jo nezinu kā pa krieviski ir piens
moloko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:55, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Es tak nevarētu veikala pienu nopirkt jo nezinu kā pa krieviski ir piens
Par pašapkalpošanās veikaliem esi kaut ko dzirdējis, vai jūsu miestā autoveikals tikai reizi nedēļa atbrauc ar "Optima līnija" nocenoto produkciju?

     [+] [-]

, 2009-05-08 19:55, pirms 16 gadiem
Kovaljchuka gols :O Skaista speele, biju par amiishiem, bet nu..kaa ir taa ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-05-08 19:57, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Kurā privātmājā tu uzaugi?
Parastā daudzdzīvokļu mājā.
Un labi vien ir, ka tā, jo ja apkār ir i latvieši, i krievi, i poļi, i ukraiņi, i baltkrievi utt., tad arī saproti kas un kā ir, nevis saklausies visādus šausmu stāstus, ieraugi pāris trīsstrīpainos ar "semečkām" un liekas, ka tā ir visas krievu tautas seja... nu nav tā, ne tuvu.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:58, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Hē izskatās kad Latgalē arī nemāk latviešu valodu
Latgale mak latviski runat labak par tevim!! tici man vecais!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 19:58, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Es tak nevarētu veikala pienu nopirkt jo nezinu kā pa krieviski ir piens
Spermach!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 19:58, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Viss oky, vienīgais higēnas preces ir apsūnojušas...
Nu tad jau gandris megapolise jums tur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:03, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: nesūdzos mums jau nesen pieslēdz pat silto ūdeni
Uz labierīcībām vienalga vēl jāskrien uz ciema padomi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:05, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Es tur pat "špricēju" spainī
Un pa lielam, aiz stūra, lativāņos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 20:08, pirms 16 gadiem
Biju par ASV, jo man patika cik pašaizliedzīgi šī izlase cīnijās visu čempionātu - it īpaši spēlē pret Šveici. Tomēr krievu individuālā meistarība kļuva par izšķirošo faktoru šajā spēlē. To resno proteīnu pārdzerušos "ekspertu" Puči gan jau konkrēti apriebies redzēt TV ekrānā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:12, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Labs ir ļoti atvainojos ja kādu aizskāru....
Izsaku savas domas un viss...
Mani vai? Nē, nemaz.

P.S. Bet to vietu pie lativāņiem es tev, kā Celtics fanam, atdošu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:18, pirms 16 gadiem
Alek rakstīja: ja ja, neko citu es arī negaidīju..krievi Latviju paņemt rokās..izskatās ka tu dzīvo xz kur. Laikam joprojām redzi nevis Krieviju, bet kodolbumbu, kas ir blakus tavai valstij. Ir tāda sajūta, ka Jums ir vieglāk dzīvot, ja apdiršat mūs..ja tā ir, nu tad ko teikt..esat bagāta tauta, gan uz izdomu, gan uz visu pārējo..
Tiešām patīk latvieši, kuriem ir smadzenes, atšķirībā no 95% šeit klātesošiem
man nav saprotams tas, ka dzīvojot Latvijā vienmēr nīd par to, ka kaut kas nav labi un mēs daram krieviem pāri, nabagus apspiežam un tā tālāk. žāl, ka šie politiskie faktori aiziet arī sportiskajā mēroga, kam principā nebūtu jābūt! šo tēmu var dikti ilgi diskutēt, jo ir letiņi ar un bez smadzenēm un gluži tādi paši ir krievi !

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:19, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja iemet vairāk nekā pretinieki par kādu "bija pelnījuši palikt mazajā fināla" ir runa?
Par skaistiem momentiem un itkā pārsvaru golus neskaita. Krievi iemeta vairāk (kas arī ir hokeja spēles galvenā ideja - iemest vairāk nekā pretinieki) un uzvarēja.

Ja jau tādās kategorijās runājam, tad Latvijai vispār bija jābūt milzīgiem kāsieniem pret Šveici un Zviedriju.
SKAISTI TEIKTS!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 20:20, pirms 16 gadiem
Juris Miņins hokeja eksperts, 19:54, pirms 18 minūtēm, citēt

alguns rakstīja: Juri tur mazā finālā pelnījuši šodien bij palikt krievi,kuri ar lielām pūlēm un pateicoties veiksmei pieveica amerikāņu jaunos talantus,kurus tu parasti mēdz nolikt.Unizvilka krievus finālā NHL zvaigzne Kovaļčuks,bet KHL veči šodien varēja staipīt klavieres.

Ja iemet vairāk nekā pretinieki par kādu "bija pelnījuši palikt mazajā fināla" ir runa?
Par skaistiem momentiem un itkā pārsvaru golus neskaita. Krievi iemeta vairāk (kas arī ir hokeja spēles galvenā ideja - iemest vairāk nekā pretinieki) un uzvarēja.

Ja jau tādās kategorijās runājam, tad Latvijai vispār bija jābūt milzīgiem kāsieniem pret Šveici un Zviedriju.

Hokeja ekspert ! Izlasi uzmanīgāk manu iepriekšējo tekstu,tā tev bija atbilde uz to ,ka tu jau Kanādu aizsūtiji uz mazo finālu un vēl labāk,tu
novēli kanādiešiem zaudēt hokeja attīstības dēļ .Varētu domāt ,ja kanādieši paliks ceturtie,tad hokejs savā attīstībā spērs milzu soļus uz priekšu.Kaut kāds murgs.Patīk tev slimot par krieviem ,slimo vesels,
bet tādēļ nenovēl neveiksmi citiem.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 20:20, pirms 16 gadiem
reinisz rakstīja: man nav saprotams tas, ka dzīvojot Latvijā vienmēr nīd par to, ka kaut kas nav labi un mēs daram krieviem pāri, nabagus apspiežam un tā tālāk. žāl, ka šie politiskie faktori aiziet arī sportiskajā mēroga, kam principā nebūtu jābūt! šo tēmu var dikti ilgi diskutēt, jo ir letiņi ar un bez smadzenēm un gluži tādi paši ir krievi !
A no latviešu puses nav tā, ka kā kas, tā - krievi vainīgi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 20:22, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Hē izskatās kad Latgalē arī nemāk latviešu valodu
Tu par latgali muti piever!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-05-08 20:26, pirms 16 gadiem
jobanajiem krieviem paveicas...(finger)

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 20:29, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Hokeja ekspert ! Izlasi uzmanīgāk manu iepriekšējo tekstu,tā tev bija atbilde uz to ,ka tu jau Kanādu aizsūtiji uz mazo finālu un vēl labāk,tu
novēli kanādiešiem zaudēt hokeja attīstības dēļ .Varētu domāt ,ja kanādieši paliks ceturtie,tad hokejs savā attīstībā spērs milzu soļus uz priekšu.Kaut kāds murgs.Patīk tev slimot par krieviem ,slimo vesels,
bet tādēļ nenovēl neveiksmi citiem.
Es neaizsūtīju, vienkārši teicu, ka nebūtu slikti (tas ir vēlējuma, ne apgalvojuma formā). Izteikt vēlmi, nav nekas nosodāms (un tas NAV neveiksmes vēlējums). Taču sākt stāstīt, tas ir pelnījis, tas nē, ja realitāte ir pavisam cita, tas jau liekas "aizdomīgi"... .

Ja Kanāda zaudēs abas nākamās spēles, tad viņi izdarīs secinājumus un kaut vai tas, ka uz OS un PČ būs stirpākas komandas salasītas (šogad viņi arī varēja nokomplektēt labāku komandu) jau dos hokejam "grūdienu" (sevišķi OS iznākumā).
Nevajag domāt, ka "noderīgi" ir vot tā - uzreiz visi sāks nenormāli spēlēt, jo "Kanāda tak ir uzvarama!".
Pagaidām Kanādas hokeja programma nav mainīta (+/-) jau ilgi, pēc pāris zaudējumiem nāksies kko domāt... . Un ja Kanāda mainīs un uzlabos kko hokeja attīstībā, tad arī visai pasaulei būs jāmaina un jāuzlabo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:31, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Vecīt, vot runa iet par to---- Vot tad aizej tagad uz centrāltirga rajonu un pārliecinies pats... Es arī katru dienu eju caur turieni un nejau vai tagad pakašķētos es pieminu šo faktu, nevis vot cik tavā LU krievi māk latviski un lieta jau tāda tie kas grib iemācīties tie iemācās kā tava gadijumā.. bet piemēram man skola RVT klasē ir 4 krievi kas no latviešu valodas māk pateikt "LOHS" un Labdien... Un tava klase nav rādītājs kāda situācija ir pašlaik Latvijā...
Es tur staigāju pirms kāda laika bieži. Tu paskaties kas tur tie runātāji ir. Kā jau tika pieminēts, paņem tā sabiedrības slāņa ekvivaletu no latviešu vides, un redzēsi ne tikai to vien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:33, pirms 16 gadiem
Es tomēr liku uz Krievijas uzvaru, bet zinot kādas problēmas Rašai aizsardzībā, tad varēja arī nešaubīties par ASV uzvaru, līdz kurai nebija tālu.

Es par zviedriem, taču finālam jābūt kādam tam jābūt - Kanāda pret Krieviju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:35, pirms 16 gadiem
Eric: "Kyle your such a stupid jew".

Ja nopietni, tad Kailam Okposo ta viena ripa bija jamet ieksa, un tad jau vareja visadi gadities.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 20:37, pirms 16 gadiem
Padomāju par vēl vienu faktu:
ASV kriminālie elementi te skaitās baigi krutie (gangstas, kā nekā), bet urlas ir tabu.

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:39, pirms 16 gadiem
hokeja_specs rakstīja: Pie tam vēl, ja krievs satiekas ar krievu/ baltkrievu/ukraini, tad viņi taču nerunās latviski (tāpat kā divi latvieši Īrijā cerams angliski savā starpā nerunā) un, ja latvietis uzrunā krievu krieviski, tad krievs arī pēkšņi nepāries latviešu valodā- jo, ja jau tevi uzrunā tavā valodā bez jebkādām iebildēm, tad kāpēc tev savukārt atkal būtu jāpāriet uz kādu citu valodu?
Pilnīgi pareizi!
Piemēram, es necenšos par visām varītēm latviski runāt. Jo tā ir arī noderīga valodas prakse.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pitkachu

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 20:43, pirms 16 gadiem
rihardosss rakstīja: kur tu tur Ovečkinu redzēji?
Tu neredzēji,bet Timofejs gan redzēja,tātad mēs neuzmanīgi skatāmies spēli,visu cieņu Timofejam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:43, pirms 16 gadiem
Es teiktu ka Kovalchuks ar savam cucenem izglaba komandu.

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:43, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Nu vot es stāvu uz perona un pīpēju un pienāk man krievs un sāk vot savu dzīvi izklāstīt.... Lab tad man jāatbild krieviski ja? ok, bet ja es kādu uzrunāju latviski, bet viņš man atbild krieviski man atkal ir jāsāk runāt krieviski? Kad tad es ar krievu varu sarunāties latviski? Ta jau ir ta lieta kad lietvietis vienmēr piemērojas krievam...
Ja jau tā ir tāda problēma, kāpēc krieviski jāatbild? Mierīgi var runāt tu - latviski, viņš(a) - krieviski. Ja abi saprot par ko runa, tad kur problēma? Esmu redzējis daudz tādu dzīves ainiņu.

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:44, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Nu vot es stāvu uz perona un pīpēju un pienāk man krievs un sāk vot savu dzīvi izklāstīt.... Lab tad man jāatbild krieviski ja? ok, bet ja es kādu uzrunāju latviski, bet viņš man atbild krieviski man atkal ir jāsāk runāt krieviski? Kad tad es ar krievu varu sarunāties latviski? Ta jau ir ta lieta kad lietvietis vienmēr piemērojas krievam...
es piemēram esmu novērojis daudz foršu piemēru, kad sarunājas krievs ar latvieti, latvietis runā latviski, krievs krieviski un abi viens otru labi saprot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:47, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja jau tā ir tāda problēma, kāpēc krieviski jāatbild? Mierīgi var runāt tu - latviski, viņš(a) - krieviski. Ja abi saprot par ko runa, tad kur problēma? Esmu redzējis daudz tādu dzīves ainiņu.
tas ir normaali, ka katrs savā valodā mierīgi runājas, pašam tā sanāk, kaut gan cenšos arī krieviski, tikai tādēļ, lai nedaudz uzlabotu savas zināšanas, ar man pazīstamiem krieviem ir līdzīgi, tikai viņi grib pamācīties latviešu valodu! ir cita problēma, manuprāt, gados vecākos cilvēkos ,kur negrib vai vairs nevar saprast, ka atrodas Latvijā un ikreiz, kad jāsaskarās ar latviešu valodu ir sašutumā! tak franču vai itāļu (precīzi vairs neatceros) krievu atbalstītājs tiek virzīts (pamazām) eiropas parlamentā un ne vārda viņš nezin latviski - tas ,manuprāt, ir apsurds, ka iestādēs, kur jāmāk ir valsts valoda , IR jāmāk !!!

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:47, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Bet liet jau ir tāda man vajag lai viņš no manis atkratās! ja es atbildu viņam latviski, tad tu domā viņi atkratās? Ņifiga
Tā jau ir problēma cik "dahodčiva" tu viņam pateiksi... .

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:48, pirms 16 gadiem
I am basketball, nav ko pipet.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-08 20:49, pirms 16 gadiem
russia-pidarussia...ienistu urlas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:50, pirms 16 gadiem
hokeja_specs rakstīja: nez kāpēc tu aizmirsti vienmēr piekārto birku "okupants", arī 20 gadnieku paaudzei, kas nekādi okupanti nav bijuši un nekad arī nebūs. Tāpat arī krievi bieži tiek meklēti kā vainīgie, ja kas nav tā- nav tālu jāmeklē, nesen orb.lv viena "inteliģences'' pārstāve piešuva 1:6 pret Krieviju hokejā spēlē tam, ka, lūk Širokovs, Pujacs u.c. neesot cīnījušies pret savu "etnisko dzimteni"

Viss nav tik viennozīmīgi un pilnīgas taisnības nav ne vienai, ne otrai pusei. Un vispār sabiedrībā (arī valstīs- Latvijā un Krievijā) nav jau principā nekāda naida pret abām tautām. To naidu veido politiķi, kam ir svarīgi nozvejot balsis vēlēšanās un masu mediji, kam arī ir svarīgi nozvejot pircējus. Tāpēc Latvijā arī veidojas divkopienu valsts, jo cilvēki nav ieinteresēti nākt kopā un veidot kaut ko, bet ir ieinteresēti apriet viens otru un vilkt deķi uz savu pusi.

Kaut vai par 16. marta un 9. maija problēmu- es rīkotos šādi- nevienu pieminekli nost nejauktu un žogus apkārt neliktu. Uzceltu jaunu pieminekli kaut kur pilsētas centrā ar mūzīgo uguni "2. pasaules kara upuriem, cilvēkiem, kas cīnījās un atdeva dzīvību par saviem ideāliem un cerībām" un noliktu par pienākumu abos datumos valsts amatpersonām tur nolikt ziedus un runāt par šīm lietām. Tādā gadījumā Brīvības piemineklis un Uzvaras piemineklis zaudētu savu svarīgumu abu datumu atzīmēšanā, manuprāt.
varu vien piekrist ! jāsanāk visiem kopā un jāsit politiķi !! jāatzīsta, ka tieši viņi bieži vien patiešām rada riebumu.

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:50, pirms 16 gadiem
reinisz rakstīja: tas ir normaali, ka katrs savā valodā mierīgi runājas, pašam tā sanāk, kaut gan cenšos arī krieviski, tikai tādēļ, lai nedaudz uzlabotu savas zināšanas, ar man pazīstamiem krieviem ir līdzīgi, tikai viņi grib pamācīties latviešu valodu! ir cita problēma, manuprāt, gados vecākos cilvēkos ,kur negrib vai vairs nevar saprast, ka atrodas Latvijā un ikreiz, kad jāsaskarās ar latviešu valodu ir sašutumā! tak franču vai itāļu (precīzi vairs neatceros) krievu atbalstītājs tiek virzīts (pamazām) eiropas parlamentā un ne vārda viņš nezin latviski - tas ,manuprāt, ir apsurds, ka iestādēs, kur jāmāk ir valsts valoda , IR jāmāk !!!
Protams, ka jāmāk.
Taču šī ideja ir jāvirza nevis uz nacionālistiskās nots, bet tīri no sadzīviski-ekonomiskā aspekta.
Un tie, kuri valodu nezinās, tie vienkārši "izkritīs" no darba tirgus un visas "aprites". Viss ir vienkārši.

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:53, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Protams, ka jāmāk.
Taču šī ideja ir jāvirza nevis uz nacionālistiskās nots, bet tīri no sadzīviski-ekonomiskā aspekta.
Un tie, kuri valodu nezinās, tie vienkārši "izkritīs" no darba tirgus un visas "aprites". Viss ir vienkārši.
bet to ieskaidro politiķiem, kas reāli vēlas, lai latvijā būtu divas valodas! tak aizbraucot uz Krieviju un kādam kko pajautājot latviski nekāds konvereišems nesanāks...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 20:53, pirms 16 gadiem
Ko jūs te to politiku pinat iekšā hokejā?

Jurim Miņinam

Nu tu sāc galīgi peldēt savos spriedumos.Uz Olimpiskām spēlēm jebkura
komanda sūtīs spēcīgāko sastāvu,arī kanādieši neatkarīgi kurā vietā viņi šogad paliks pasaules čempionātā.Bet uz pasaules čempionātiem gan jeņķi,gan kanādieši brauc kuram ir vēlēšanās aizstāvēt savas valsts godu pēc grūtās NHL sezonas.Un to tu pats dikti labi zini.Labi,tūdaļ jāskatās hokejs.Zviedri ir vēl indīgāki,kā jeņķi.Kanādai nebūs viegli.

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:55, pirms 16 gadiem
Diemžēl redzeju tikai 1. periodu, kads nevarētu mani apgaismot, lasot komentārus sapratu, ka Puče pateicis kko stulbu, varētu kāds nocitēt??

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 20:57, pirms 16 gadiem
Как здесь не говори все равно оскорбят с победой россияне ...я думаю в финале будут шведы..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:58, pirms 16 gadiem
Tiešām spēle bija skaista! Žēl, ka ASV 'nepaņēma', tomēr ši komanda ir jauna (gados), un viņiem vēl viss ir priekšā, tāpat kā Latvijai, progress ir manāms. Visu cieņu amīšiem, godam 'nokapājāt'.
Tagad jācer uz zviedriem, un finālā atkal par zviedriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 20:59, pirms 16 gadiem
No sirds apsveicu! Uzvarēja skatāmākā un arī spēcīgākā izlase. Bikova Krievijas modelis ir nevainojams
ASV ne pārāk skatāma, bet cepums Braunam un vēl pāris džekiem
Kovaļčuka priekšā vispār noņemtu cepuri!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 20:59, pirms 16 gadiem
Krievi mala4i amerikāņus!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 21:00, pirms 16 gadiem
maRo rakstīja: Diemžēl redzeju tikai 1. periodu, kads nevarētu mani apgaismot, lasot komentārus sapratu, ka Puče pateicis kko stulbu, varētu kāds nocitēt??
nevis stulbi, bet iemočīja naglai uz galvas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 21:00, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: nevis stulbi, bet iemočīja naglai uz galvas
Nu tad pasaki, ko pateica
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-05-08 21:03, pirms 16 gadiem
masalskis123 rakstīja: HAĻAVAS KRIEVi finālā vairs šādu haļavu nebūs jo cietīsiet sakāvi!! Kanāda jūs iznīcinās!! @:
vo muļķis...

     [+] [-]

, 2009-05-08 21:06, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Jurim Miņinam

Nu tu sāc galīgi peldēt savos spriedumos.Uz Olimpiskām spēlēm jebkura
komanda sūtīs spēcīgāko sastāvu,arī kanādieši neatkarīgi kurā vietā viņi šogad paliks pasaules čempionātā.Bet uz pasaules čempionātiem gan jeņķi,gan kanādieši brauc kuram ir vēlēšanās aizstāvēt savas valsts godu pēc grūtās NHL sezonas.Un to tu pats dikti labi zini.Labi,tūdaļ jāskatās hokejs.Zviedri ir vēl indīgāki,kā jeņķi.Kanādai nebūs viegli.
Nevajag skatīties tik "šauri". Dabūs pāris reizes pa degunu PČ (viena reize jau bija) dabūja pa degunu pagājušajās OS, vēl nav zināms kā nākamajās OS nospēlēs, par PK arī vēl nav zināms, ja zviedri, amerikāņi un krievi dabū +/- optimālo sastāvu, tad kanādieši ir tikai "vieni no".

Šādi zaudējumi nākotnē tikai palīdz attīstīties un dotajā gadījumā ar Kanādas attīstību visiem parējiem arī būs jāprogresē. Un tas arī ir tas labums hokejam.

Tā pati Krievija ir pats izteiktākais piemērs šādu zaudējumu lietderībai.

     [+] [-]

, 2009-05-08 21:06, pirms 16 gadiem
Kāds nezin kur redzet CAN : SWE speli? interneta!

     [+] [-]

, 2009-05-08 21:08, pirms 16 gadiem
maRo rakstīja: Kāds nezin kur redzet CAN : SWE speli? interneta!
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=38627&part=sports

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 21:13, pirms 16 gadiem
JM teica-
Tā pati Krievija ir pats izteiktākais piemērs.

Super tu pats pateici to,ko gribēju teikt tev.Tu domā no Krievijas skatu
leņķa,kanādieši un amerikāņi domā pavisam savādāk.Tā kā nefantāzē šeit par hokeja attīistību,tūdaļ jāskatās un jātur īkšķi,lai Kanāda vinnētu un iekļūtu finālā.Jo tikai Kanāda šobrīd manuprāt spējīga uzvarēt šo krievu izlasi.Zaudējums finālā runājot taviem vārdiem nāks par labu Krievijas hokeja attīstībai!

     [+] [-]

, 2009-05-08 21:13, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=38627&part=sports
Liels paldies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 21:19, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: JM teica-
Tā pati Krievija ir pats izteiktākais piemērs.

Super tu pats pateici to,ko gribēju teikt tev.Tu domā no Krievijas skatu
leņķa,kanādieši un amerikāņi domā pavisam savādāk.Tā kā nefantāzē šeit par hokeja attīistību,tūdaļ jāskatās un jātur īkšķi,lai Kanāda vinnētu un iekļūtu finālā.Jo tikai Kanāda šobrīd manuprāt spējīga uzvarēt šo krievu izlasi.Zaudējums finālā runājot taviem vārdiem nāks par labu Krievijas hokeja attīstībai!
Protams, ka ASV/Kanāda domā savādāk, jo kurš ta savējiem zaudējumu novēlēs... .

Ja par mani, tad es vairāk te domāju kopējo hokeja attīstību. Pēc kāda laika arī krieviem būs jāzaudē tā pamatīgāk.
Zviedriem +/-, pēc dažiem veiksmīgiem turnīriem, šis zaudēšanas process pašlaik notiek (protams, kas kam ir zaudējums un kādi ir resursi). Slovākija pašlaik izteikti ir šajā posmā.

Attīstība nekad nenorit tikai pa augšupejošu līkni. Kādreiz ir noderīgi arī zaudēt, lai pēc tam atkal visus graut. Vēl viens piemērs (ja jau ar Krieviju nepatika) - ASV basketbola izlase. Atēnās un PČ Japānā (?) ne visai (lai neteikt vairāk) nospēlēja, bet Pekinā jau pavisam cita komanda parādījās (lai arī sejas tās pašas)!

     [+] [-]

, 2009-05-08 21:26, pirms 16 gadiem
Varetu jau but par krieviem finala, bet ta ka apkart ir tik daudz cilveku, kas Maca Latvija - Krievija bija par Krieviju, tad roka necelas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-05-08 21:41, pirms 16 gadiem
Jūs visi gribat teikt, ka ASV bija labāki par Krieviem, ka viņiem paveicās? Nebūtu viņi ar tiem rikošetiem iemetuši būtu savādāk to izdarijuši. Kreivijas izlasei ir ideāls sastāvs, pat labāk, ka nav Datsyks, Malkins, Ovijs. Pietiek ar Kovalchuku kas ir labākais spēlētājs no visiem kas piedalās PČ(jā viņš ir arī mans mīļākais). Vienīgai noderētu Nikolaijs vai Sergejs kā vārtusargi, tad viss būtu šikiniekā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-05-08 21:48, pirms 16 gadiem
zemgalis15 rakstīja: žēl ASV. jaunie čaļi kapāja tā ka prieks
krievija bija stipraki par tiem bomziem

  -3 [+] [-]

, 2009-05-08 21:48, pirms 16 gadiem
masalskis123 rakstīja: HAĻAVAS KRIEVi finālā vairs šādu haļavu nebūs jo cietīsiet sakāvi!! Kanāda jūs iznīcinās!! @:
tu gan esi dalbajobs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-05-08 21:51, pirms 16 gadiem
zaabaks8 rakstīja: Cik krieviem var veikties?!
stulbens veiksme ir ka tu vispar piedzimi

  -4 [+] [-]

, 2009-05-08 21:52, pirms 16 gadiem
Amerikāņi viennozīmīgi bija pelnījuši uzvaru.
Tiesneši piepalīdzēja krieviem , īpaši beigās , kas bija ļoti izteikti,tāpēc arī uzvarēja.
Zaijbal man tas Radulovs, piekrītu viņš ir labs spēlētājs, bet tie viņu izgājieni pie vārtiem ir tādi, ka viņš sen jau ir pelnījis, lai viņam kāds iesit pa purnu. Krievu suņi.
Nekas Kanāda parādīs viņiem īsto vietu.
Varat jūsmot par saviem krieviem, bet pats fakts ir tāds, ka viņi spēlē netīru hokeju.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 21:53, pirms 16 gadiem
vivaldi23 rakstīja: Amerikāņi viennozīmīgi bija pelnījuši uzvaru.
Tiesneši piepalīdzēja krieviem , īpaši beigās , kas bija ļoti izteikti,tāpēc arī uzvarēja.
Zaijbal man tas Radulovs, piekrītu viņš ir labs spēlētājs, bet tie viņu izgājieni pie vārtiem ir tādi, ka viņš sen jau ir pelnījis, lai viņam kāds iesit pa purnu. Krievu suņi.
Nekas Kanāda parādīs viņiem īsto vietu.
Varat jūsmot par saviem krieviem, bet pats fakts ir tāds, ka viņi spēlē netīru hokeju.
aizver muti.Radulovs normals chalis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 21:55, pirms 16 gadiem
Es tikai nesaprotu kapēc ASV neņem vecos čaļus komandā? Madano vēl tak ir tīri atlētisks (ja tā varētu tiekt ) + atceros, ka viņiem komandā bija vēl kāds ''slavenība'' savādāk es tā skatos uz to sastāvu visi jaunie gurķi labi vēl Blake, bet nu viņš man ir izraisijis visu laiku antipātijas kā jau visi no Torronto
Zinu, ka ASV pilsonība ir Chelios`am(cerams pareizi uzrakstiju) , bet vai viņš izlasē ir spēlējis, tiešām nezinu.
Ko es ar to gribēju patiekt, hmmm - nu, ka ASV varētu iegūt labākas/augstākas vietas nevis kā tikt pusfinālā, bet arī iet uz zeltu, kaut vai nesaku, ka tāds nebija viņu mērķis

     [+] [-]

, 2009-05-08 21:57, pirms 16 gadiem
MJ2323 rakstīja: stulbens veiksme ir ka tu vispar piedzimi
Pret ASV, Šveici, Zviedriju un Baltkrieviju viņiem paveicās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 21:59, pirms 16 gadiem
Žēl, es biju par USA!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 22:00, pirms 16 gadiem
dryy rakstīja: Bet vinji zaudeja
Zaudēja cienīgā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-05-08 22:01, pirms 16 gadiem
Fanojiet laimīgi par saviem krieviem, redzēsim, kas būs OS.

  +4 [+] [-]

, 2009-05-08 22:03, pirms 16 gadiem
MVPsss rakstīja: visi te par tiem krieviem es tik nesaprotu kaapeeec? Taapeec ka kaimini ?
Nezinu kā Tev, bet es neiedalu cilvēkus okupantos vai komunistos, vienkārši man patīk hokejs ko rāda Krievija un viņa ir nākamā izlase pēc Latvijas ko es atbalstu.
Ā un vēl kas - man nav dzeltanmelna bantīte un es neapmeklēšu 9.maija pasākumu!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 22:04, pirms 16 gadiem
dryy rakstīja: Visi, es viens ;/
Tāpēc, ka daudziem te rit krievu asinis.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 22:09, pirms 16 gadiem
badža rakstīja: jobanajiem krieviem paveicas...(finger)
Ta nedrikst runat!!! kads zviedrs pec speles ar Latviju ari ta varej' pateikt par musu chaliem

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 22:22, pirms 16 gadiem
Я помню , я горжусь! Завтра день Победы , великий день! Россия страна с духом победителя. А вы так называемые людишки , продолжайте кричать окупанты, ведь это удел слабых.

     [+] [-]

, 2009-05-08 22:22, pirms 16 gadiem
Tas tak skaidrs, ka esporta komenti ir kremla pasutijums. Krievi vel pirms Pasaules Cempionata noliga simtiem indiesu interneta un izdalija tiem indiesu-latviesu vardnicas pdf formata. Ta ari rodas tie krievijas atbalstitaji.

  -3 [+] [-]

, 2009-05-08 22:23, pirms 16 gadiem
Deputat371 rakstīja: Я помню , я горжусь! Завтра день Победы , великий день! Россия страна с духом победителя. А вы так называемые людишки , продолжайте кричать окупанты, ведь это удел слабых.
rekur ari indietis.
Slēpts komentārs: dibens1

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 22:26, pirms 16 gadiem
dibens1 rakstīja: sudi
tie krievi
diben, tu pats vinus kakaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-08 22:29, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: ko tas cilvēks atcerējās? kāda deņ pobedi? viņš domā pagājušogadu Halifaksā? labi, labi, šogad vel kanuki pacīnīsies
Nu kops Krievijas uzvaras jau pagaja kadi paris litri(ja mes laiku skaitam ta), kas lai zin, ko vins domaja.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-08 22:49, pirms 16 gadiem
NU nezinu Krieviem tomer ir speks,ne tikai hokeja bet sporta kopuma,gan basketbola,tagad ari futbola utt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 22:55, pirms 16 gadiem
молодцы, мужики! всех болел с победой! в воскресенье будет бойня!
Пссс... просто смешно читать % 80 комментариев! чё завидно, обломились, тупорылые!!! полаяли и в будку!

Россея, в бой!!!! С днём Победы!

  +5 [+] [-]

, 2009-05-08 22:56, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Man liekās ka daudziem šīberniekiem kas te špļauj žulti ārā,Latvijas zaude sagādā mazāk bēdu,asaru,emociju,nekā Krievu uzvara!Kas jums tā par slimīgu paranoju?Cik jābūt slimiem savā prātiņā lai fanotu par katru komandu pret vienu un pēc tam stipri pārdzīvot savu vilšanos un vainot tajā krievus ,jo redz atkal Krievi vainīgi ka viss nenotika pēc jūsu prāta.Tas tik parāda cik vājiņi jūs esat savā garā!
Viņi vienkārši nespēj piedot par Krievijas vēsturisko politiku, tapēc visur kur vien var izturās pret Krieviju ar naidu!!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 22:57, pirms 16 gadiem
vivaldi23 rakstīja: Fanojiet laimīgi par saviem krieviem, redzēsim, kas būs OS.
:-) очередной вынос Латвии 0-11 или 2-9

  -2 [+] [-]

, 2009-05-08 23:00, pirms 16 gadiem
olaine_banja rakstīja: :-) очередной вынос Латвии 0-11 или 2-9
Savu patriotismu labāk izrādi Krievijā vai arī rīt pie Uzvaras laukuma.

     [+] [-]

, 2009-05-08 23:01, pirms 16 gadiem
Es krieviem biezi velu zaudi nejau politikas pec, bet gan to mulku, kas te dzivo, neprot runat latviski, sudzas, ka viniem nedod pilsonibu kaut gan Latvija visu dzivi nodzivojusi, ka nevar balsot iet utt. A tad, kad Latvija zaude, tad siem lielie prieki un var salidzinat Latvijas izlases speku ar Krievijas izlases speku.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 23:02, pirms 16 gadiem
eu, zviedri iesita.

     [+] [-]

, 2009-05-08 23:03, pirms 16 gadiem
pistol rakstīja: Savu patriotismu labāk izrādi Krievijā vai arī rīt pie Uzvaras laukuma.
жопу закрой! я ж сказал, полаял и в будку!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 23:05, pirms 16 gadiem
Kapēc cilvēki šeit nevar izteikties???Jūs taču esat demokratiska valsts?? Kas nu būs?Par ko grib, par to fano
PAr pučes komentāru - nu tik zemi un vēl ēterā - nu piedodiet, bet tas pazemo Latvijas komentētāju līmeni.Un nav ko te priecāties, tas ir lēti un zemi Diemžēl te liela daļa lietotāju ir mīkstie skolēni, kuri māk uzdirst tikai internetā.Diemžel

  +1 [+] [-]

, 2009-05-08 23:08, pirms 16 gadiem
Ak dievs, "gudriniekiem" prieks par pamuļķa komentāru

     [+] [-]

, 2009-05-08 23:09, pirms 16 gadiem
olaine_banja rakstīja: жопу закрой! я ж сказал, полаял и в будку!
http://www.youtube.com/watch?v=SLwDPM-KFc0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-08 23:45, pirms 16 gadiem
olaine_banja rakstīja: :-) очередной вынос Латвии 0-11 или 2-9
piekritu ta ari bus besi jau tadi lohi kas tik doma lai kads uzvar krieviju bet pasiem jau pohuj uz savu izlasi galvenais viniem lai tikai krievi zaude un finger jums krievi ir neuzvarami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-09 00:26, pirms 16 gadiem
nevermind rakstīja: Common! Komentētāji jau gan varēja saglabāt objektivitāti
Krievi tā un krievi šitā....
Saproti viņus , šamiem jau ar Zb tie KRIevi!!

     [+] [-]

, 2009-05-09 00:27, pirms 16 gadiem
1-6

     [+] [-]

, 2009-05-09 00:33, pirms 16 gadiem
nomad rakstīja: 1-6
3:2 (05.05.2000)

     [+] [-]

, 2009-05-09 09:14, pirms 16 gadiem
ilgi vel atceresies 3-2? ja tev tik sports,tad paskaties, kada krieviem attieksme. galigi nesaprotu stulbenjus, kas jauc sportu ar politiku! malaci, krievijas izlase, es no sakuma teicu, ka bus finala! MALACi!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-09 09:34, pirms 16 gadiem
lego78 rakstīja: ilgi vel atceresies 3-2? ja tev tik sports,tad paskaties, kada krieviem attieksme. galigi nesaprotu stulbenjus, kas jauc sportu ar politiku! malaci, krievijas izlase, es no sakuma teicu, ka bus finala! MALACi!!!
Wau! Ka tu vareji tik precizi paregot, ka Krievija bus finala? Wau! Tas ir neiespejami, neviens to negaidija. Viens man pazistams calis pirms pasaules cempionata teica, ka Kanada bus finala, neviens vinam neticeja, bet tomer tas piepildijas, tacu tavs paregojums to visu parsit. KUDOS par drosmi.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-09 10:44, pirms 16 gadiem
Chiibo8 rakstīja: Bļ* nu kā tā var veikties, totāla haljava Krieviem, neviens normāls gols nebij. Stu**ie okupanti
tu debils... vnk debils....

     [+] [-]

, 2009-05-09 14:12, pirms 16 gadiem
haljavnie krievi

  +2 [+] [-]

, 2009-05-09 15:09, pirms 16 gadiem
РОССИЯ ЧЕМПИОН !!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-09 15:53, pirms 16 gadiem
zaslo rakstīja: РОССИЯ ЧЕМПИОН !!!!!!!!!
Alus atvemsanaa.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-09 16:34, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: Stulbie haļavčiki krievi... Gaidu finālu, kad Kanāda viņus normāli sakapās!
haļavčiki?! doma ko raksti !!! ej d»rst ar savu Kanādu!!! par kaimiņiem viennozimīgi!!!

     [+] [-]

, 2009-05-09 18:23, pirms 16 gadiem
Chiibo8 rakstīja: Bļ* nu kā tā var veikties, totāla haljava Krieviem, neviens normāls gols nebij. Stu**ie okupanti
Lox

     [+] [-]

, 2009-05-09 18:30, pirms 16 gadiem
olaine_banja rakstīja: молодцы, мужики! всех болел с победой! в воскресенье будет бойня!
Пссс... просто смешно читать % 80 комментариев! чё завидно, обломились, тупорылые!!! полаяли и в будку!

Россея, в бой!!!! С днём Победы!
skaisti

  -1 [+] [-]

, 2009-05-09 22:47, pirms 16 gadiem
kailaisputnins rakstīja: Wau! Ka tu vareji tik precizi paregot, ka Krievija bus finala? Wau! Tas ir neiespejami, neviens to negaidija. Viens man pazistams calis pirms pasaules cempionata teica, ka Kanada bus finala, neviens vinam neticeja, bet tomer tas piepildijas, tacu tavs paregojums to visu parsit. KUDOS par drosmi.
tadi gudrisi,ka tu neticeja, ka vinji bus finala. vai vienkarsi negribeja. bet sanjemiet!