Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Izcilais Masaļskis notur Latviju elitē

Izcilais Masaļskis notur Latviju elitē
Edgars Masaļskis
Foto: Vladislavs Proškins, Sporta Avīze, F64

Latvijas hokeja valstsvienība pasaules čempionāta grupu turnīra pēdējā spēlē ar 2:3 pēcspēles metienu sērijā piekāpās Francijai, taču nosargāja vietu augstākajā divīzijā. Vārtus Latvijas labā guva Kaspars Daugaviņš un Guntis Galviņš, bet pamatlaika pēdējās sekundēs Latviju no zaudējuma glāba vārtsargs Edgars Masaļskis.

Francijas hokejisti sāka spēli ļoti aktīvi, jau vienā no pirmajiem uzbrukumiem trāpot vārtu konstrukciju. Turpinājumā spēle izlīdzinājās, taču Deiva Hendersona vadītā Francija aktīvāk darbojās Latvijas laukuma pusē, tādējādi neļaujot Aleksandra Beļavska trenētajai komandai sākt uzbrukumu veidošanu. Latvijas izlase pirmo bīstamo momentu noorganizēja septītajā minūtē, kad Mika Indraša piespēli no aizvārtes saņēma Armands Bērziņš – metiens pāri vārtiem.

Pirmā perioda vidū Valentēns Klero atstāja mazākumā Franciju, un Latvija izmantoja savu iespēju. Francijas izlases aizsardzība darbojās pārāk pasīvi, tieši pretī vārtiem atstājot nepieskatītu Kasparu Daugaviņu – 1:0. Trešdaļas beigās Francijai atkal bija liels teritoriālais pārsvars, taču periods beidzās ar 1:0 Latvijas labā.

Otrās trešdaļas sākumā Latvija dubultoja pārsvaru. Damjēns Flerī pārkāpa noteikumus pret Jāni Spruktu, un vairākumu no zilās līnijas realizēja Guntis Galviņš. Turpinājumā Latvijai tika piešķirti trīs noraidījumi nepilnu deviņu minūšu laikā, bet Francija nespēja gūt vārtus. Perioda beigās trešais vairākums bija Latvijai, taču šoreiz tas palika nerealizēts – pēc otrā perioda 2:0.

Trešā perioda sākumā Francijas spiediens nebija tik izteikts kā iepriekš, taču Latvijas izlase lika lielu uzsvaru uz aizsardzību, un perioda vidū Stefans Da Kosta samazināja latviešu pārsvaru (1:2). 56. minūtē Saša Treijs ar plaukstas metienu no distances panāca neizšķirtu, kas jau derēja abām izlasēm. Francija gan centās izraut uzvaru pamatlaikā, kas tai gandrīz izdevās.

Pamatlaika beigās pēc Kristapa Sotnieka kļūdas viens pret Masaļski aizskrēja Žiljēns Derosjē, tomēr pieredzējušais vārtsargs glāba Latviju no pēdējo sekunžu zaudējuma. Pagarinājumā abas komandas trāpīja pa vārtu konstrukciju, bet pēcspēles metienos pārāki bija Francijas hokejisti. Tādējādi no augstākās divīzijas tika izslēgta Austrijas izlase.

Plašāks ieskats spēles notikumos pieejams šeit.

Par labākajiem Latvijas hokejistiem šajā čempionātā tika atzīti Edgars Masaļskis, Lauris Dārziņš un Kaspars Daugaviņš. Līdz ar šo uzvaras vērto zaudējumu Latvija saglabāja vietu augstākajā divīzijā, kur nākamgad spēlēs jau 20. reizi pēc kārtas. 2015. gada čempionātā Latvijas izlase ieņems 13. vietu.

Latvija – Francija 2:3 (1:0, 1:0, 0:2, 0:0, 0:1)

Vārti: 11:25 Daugaviņš (Dārziņš, vair.) 1:0, 22:48 Galviņš (Dārziņš, Daugaviņš, vair.) 2:0, 48:21 S. Da Kosta (Flerī) 2:1, 55:20 S. Treijs (Ekfeijs, Iē) 2:2, 65:00 Derosjē 2:3.
Soda minūtes: 6:6.
Metieni: 13:35.
Vārtsargi: Edgars Masaļskis – Kristobals Iē.

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez
1.5.2015.17:15Kanāda - Latvija6:1
2.5.2015.21:15Latvija - Čehija2:4
4.5.2015.17:15Latvija - Zviedrija1:8
6.5.2015.17:15Šveice – Latvija1:2 P
8.5.2015.21:15Vācija - Latvija2:1
9.5.2015.17:15Austrija - Latvija1:2 P
12.5.2015.17:15Latvija – Francija2:3 PM

A grupa

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
1.Kanāda77-0-0-049:1421
2.Zviedrija74-2-0-134:1916
3.Čehija64-0-1-125:1713
4.Šveice62-0-3-111:169
5.Vācija72-0-1-411:247
6.Francija71-1-0-513:205
7.Latvija70-2-1-411:255
8.Austrija70-2-1-410:295

Izmantotie resursi:
Page Redirection

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:31, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Tas taču nav normāli ka virsaitis zaudēja 6-3 pastarīšiem. Beļavskis tādu kaunu neatļāvās un tieši tāpēc viņam ir jāpaliek.
Paprasi Masaļskim, kāpēc viņš tajā mačā ielaida 6 no 25 metieniem un padomā, kas notiktu, ja tā viņš būtu spēlējis šogad.
stats.iihf.com

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 20:31, pirms 10 gadiem
Neticu, ka Daugava nespeeja iemest peedeejo.
Viena netiira padariishana tas chempionats.
Lipman-atkapies!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-12 20:31, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: vakar Ger vārtsargs pret aut arī īpaši tizli izskatījās bullīšos. nezinu, vai sagadīšanās, bet ja abos gadījumos pēkšņi tizls izskatās tas vārtsargs, kura komanda drīkst zaudēt..
A kāds tad labums būtu LV no Franču palikšanas elitē ?
Un Vāciešiem jau tāpat vairs nebija cerību uz eliti, tad jau varēja ktvai pamatlaikā pagrūst un atdot kaimiņiem 3 punktus drošībai.

Šis ir vnk stulbi. Šādi var spekulēt par jebkuru spēli. Mūsējiem visas spēles, ja godīgi bija diezgan šausmīgas (pret Vācijju itkā bija ok, bet nu ko tas dod, ja beigās zaudē).

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:31, pirms 10 gadiem
Tie kas te saka, ka puskomanda iztrūkst... Nosauciet, lūdzu.. Girgensons, Ķēniņš.. Tas no uzbrucējiem. Vēl itkā Karsums, bet tas jau entos gadus izlasē nav rādījies, tapēc tur nav ko cerēt. Aizsardzībā varbūt, ka ir vairāk spēlētāju, kas izkrita, bet tas jau neko daudz nebūtu mainījis faktu, ka mūsējo uzbrukums sastāvēja no 2 spēlētājiem. Var jau teikt, ka ar GIrgensonu un Ķēniņu būtu labāk, bet jebkurā gadījuma nevar būt situācija, kad pirmā maiņa kko dara un pārējās tikai aizsargājas.

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:32, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu ja nu ja, mēnesi pirms čempionāta ieliks bāzi ko paši spēlētāji nav darījuši visa mūža garumā. Loģika- dzelžaina!
tu zini kas ir DR fiz treneris, jau gadiem?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 20:32, pirms 10 gadiem
Varbūt ir kāda iespēja klonēt Masaļski,Daugaviņu un Dārziņu ?

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:33, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Tie kas te saka, ka puskomanda iztrūkst... Nosauciet, lūdzu.. Girgensons, Ķēniņš.. Tas no uzbrucējiem. Vēl itkā Karsums, bet tas jau entos gadus izlasē nav rādījies, tapēc tur nav ko cerēt. Aizsardzībā varbūt, ka ir vairāk spēlētāju, kas izkrita, bet tas jau neko daudz nebūtu mainījis faktu, ka mūsējo uzbrukums sastāvēja no 2 spēlētājiem. Var jau teikt, ka ar GIrgensonu un Ķēniņu būtu labāk, bet jebkurā gadījuma nevar būt situācija, kad pirmā maiņa kko dara un pārējās tikai aizsargājas.
Tieši tā , piekrītu. Pirincipā 2 uzbrukumā, varbūt kāds vēl aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:34, pirms 10 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Paprasi Masaļskim, kāpēc viņš tajā mačā ielaida 6 no 25 metieniem un padomā, kas notiktu, ja tā viņš būtu spēlējis šogad.
http://stats.iihf.com/Hydra/352/IHM352H21_74_3_0.pdf
Toreiz Masaļskis nebija īsti gatavs turnīram, jo neilgi pirms tā bija guvis savainojumu un nebija pietiekami daudz laika, lai iegūtu vajadzīgo formu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 20:34, pirms 10 gadiem
Ātri, lēti un kvalitatīvi! rakstīja: Tu mēsla vabole, tev tam "bomzim" būtu jāpienes ūdens un jābučo rokas!!
Tas "bomzis" ir tik daudz devis latvijas hokejam, pajautā mammai un tētim, pastāstīs!!
Muļķis mazgadīgais!!!
Roku un citu loceklju buchoshanu Es atstaashu Tava zinjaa..

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:34, pirms 10 gadiem
Nebijām pelnījuši palikt elites divīzijā........................... Jo komandā spēlē tikai trīs spēlētāji..............

  +2 [+] [-]

, 2015-05-12 20:34, pirms 10 gadiem
zigiss rakstīja: tu zini kas ir DR fiz treneris, jau gadiem?
Tu zini kāpēc daži spēlē NHL un daži nespēlē? Tāpēc , ka tie kuri spēlē visu savu brīvo laiku pavada svaru zālē, viņiem ir gladiatori, visu laiku trenējas. Tu domā , ka Kanāda 50 ripas vārtos sametusi tāpat vien uz veiksmes pamata?

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:35, pirms 10 gadiem
anmarija rakstīja: Nebijām pelnījuši palikt elites divīzijā........................... Jo komandā spēlē tikai trīs spēlētāji..............
Nu bet ar tiem trijiem tomēr pietika, lai paliktu

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:35, pirms 10 gadiem
zanessa rakstīja: Nav taisnība. Mums vienkārši nebija tik daudz savu hokejistu. Un ko var gribēt ar trim mākslīgā ledus laukumiem - diviem Rīgā un vienu, šķiet, Talsos.
Tu gribi teikt, ka tagad ir baigi daudz hokejistu, kuri varētu spēlēt NHL, AHL un KHL līmenī. Maksimums 10.

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:36, pirms 10 gadiem
Visvājākais PČ.................

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:36, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Toreiz Masaļskis nebija īsti gatavs turnīram, jo neilgi pirms tā bija guvis savainojumu un nebija pietiekami daudz laika, lai iegūtu vajadzīgo formu.
Autors, kura komentāram bija adresēta mana atbilde, acīmredzot ir pārliecināts, ka vainīgais ir Nolans.

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:37, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: Šeit ir apkaunojošā spēle pret Austrīju kuru virsaitis zaudēja ar 6-3. Man bija kauns skatīties tādu hokeju. Paldies Dievam šogad vadīja Beļavskis un tieši tāpēc Latvija uzvarēja Austrīju. Beļavskim ir jāpaliek!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=N9ihAkbuQOA
metienu skaitu apskaties. tad lv vairāk uzbruka

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 20:37, pirms 10 gadiem
Teikšu godīgi.
Paldies mūsu trio - Dārziņam, Daugaviņam UN Masaļskim.
Beļavskis sačakarējis izlasi - bez spēka spēļes un tikai no aizsardzības. Nu nav tik nevarīgi mums spēlētāji.
Dinamo ari vainigs pie tā - Mūsu spēlētāju lielākā daļa Dinamo spēlē 3 un 4 maiņā un rezultātu taisa legionāri. Ja legi taisa rezultātu Dinamo un mūsējie tikai spelē uz noturešanu, tad ko viņi citu pratis izlasē? Pēkšni kļūs par līderiem?? Ko tad Diamo mūšejiem māca - kā aizsargāties???
Visiem Masala apdir...ejiem pirms turnīra un Dinamo sezonā - ko tagad teiksiet!??

Man liekas, ka Lielai daļai no komentētaju nav smadzeņu - vienu brīdi cel debesīs un tad aizmirst un nodi..š. Kur butu izlase bez Masalas???
Vēreiz saku - nenorejiet! Gribētos zin,at, cik paši esat labi sava jomā vai ari šeit izpaužas mazvērtības komplekss, ka var citus no....irst!!??

  -1 [+] [-]

, 2015-05-12 20:37, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Tieši tā , piekrītu. Pirincipā 2 uzbrukumā, varbūt kāds vēl aizsardzībā.
Šitajā modelī tie divi nemaz neiederējās

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 20:38, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Tie kas te saka, ka puskomanda iztrūkst... Nosauciet, lūdzu.. Girgensons, Ķēniņš.. Tas no uzbrucējiem. Vēl itkā Karsums, bet tas jau entos gadus izlasē nav rādījies, tapēc tur nav ko cerēt. Aizsardzībā varbūt, ka ir vairāk spēlētāju, kas izkrita, bet tas jau neko daudz nebūtu mainījis faktu, ka mūsējo uzbrukums sastāvēja no 2 spēlētājiem. Var jau teikt, ka ar GIrgensonu un Ķēniņu būtu labāk, bet jebkurā gadījuma nevar būt situācija, kad pirmā maiņa kko dara un pārējās tikai aizsargājas.
Aizsardzībā - Kulda, Bārtulis, Pujacs - vienīgie, kas nopelnījuši līgumus citos KHL klubos. No nepieminētajiem uzbrucējiem vēl Meija, Štāls.
Un Karsums ir rādījies izlasē - un sanāca tā, ka tieši tad, kad bija vislabākais sastāvs (trūka vienīgi Meija, kurš būtu 3. vai 4. maiņā), tad arī parādījām vislabāko sniegumu. Es runāju par OS.

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:38, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Cik ironiski - Krievijā svinēsim šo jubileju
Nesvinēsim - putleristānai "to godu" atņems...

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:38, pirms 10 gadiem
Ej priecajies par savu ģinamo- pasaules pilsoni!

Baraks Osama rakstīja: Ja ar tik drausmīgu un nožēlojamu spēli un 3 spēlētāju sniegumu var palikt pasaules top 16, tad tas daiļrunīgāk par jebko citu parāda, cik patiesībā pasaulē "populārs" un ar cik "lielu" konkurenci šis sporta veids. End of story.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-12 20:39, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Tie kas te saka, ka puskomanda iztrūkst... Nosauciet, lūdzu.. Girgensons, Ķēniņš.. Tas no uzbrucējiem. Vēl itkā Karsums, bet tas jau entos gadus izlasē nav rādījies, tapēc tur nav ko cerēt. Aizsardzībā varbūt, ka ir vairāk spēlētāju, kas izkrita, bet tas jau neko daudz nebūtu mainījis faktu, ka mūsējo uzbrukums sastāvēja no 2 spēlētājiem. Var jau teikt, ka ar GIrgensonu un Ķēniņu būtu labāk, bet jebkurā gadījuma nevar būt situācija, kad pirmā maiņa kko dara un pārējās tikai aizsargājas.
Vasiļjevs, Karsums, Girgensons, Ķēniņš, Meija, Pavlovs, Bārtulis, Kulda, Pujacs, Freibergs.

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:39, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Tie kas te saka, ka puskomanda iztrūkst... Nosauciet, lūdzu.. Girgensons, Ķēniņš.. Tas no uzbrucējiem. Vēl itkā Karsums, bet tas jau entos gadus izlasē nav rādījies, tapēc tur nav ko cerēt. Aizsardzībā varbūt, ka ir vairāk spēlētāju, kas izkrita, bet tas jau neko daudz nebūtu mainījis faktu, ka mūsējo uzbrukums sastāvēja no 2 spēlētājiem. Var jau teikt, ka ar GIrgensonu un Ķēniņu būtu labāk, bet jebkurā gadījuma nevar būt situācija, kad pirmā maiņa kko dara un pārējās tikai aizsargājas.
Tā īsti nebūs. Mūsdienu hokejā gan uzbrūk, gan aizsargājas visi 5 spēlētāji. Varbūt tā arī ir LV hokeja lielākā problēma, ka uzbrucēji tik uzbrūk, bet aizsargi tik aizsargājas.

  -4 [+] [-]

, 2015-05-12 20:39, pirms 10 gadiem
Cilvēki, ko nedrīkst vairs ņemt izlasē:

1: Sprukts
2: Cipulis ( ja nu vienīgi kā aizsargu)
3: Muštukovs
4: Bērziņš
5: Širokovs
6: čigāni

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:40, pirms 10 gadiem
anmarija rakstīja: Visvājākais PČ.................
nu un? pēc gada būs vēl viens PČ un tad vēlviens un tad vēlviens .. nevar visi būt vislabākie

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:40, pirms 10 gadiem
Morics rakstīja: Ej priecajies par savu ģinamo- pasaules pilsoni!
Es mākslīgo ģinamkas projektu no sākta gala neesmu ieredzējis un vienmēr esmu teicis, ka izlasei un valsts hokeja saimniecībai tas ilgtermiņā labumu nedos, tāpēc nesaprotu, par ko tu runā.

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:41, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Inčīgi, ka RD vārtus sargā kaut kāds Sedlāčeks...
Masaļskis savu labāko spēli ir rādījis tieši izlasē, neiet viņam tik labi klubos. "Kaut kāds Sedlāčeks" bija labāks DR rindās.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 20:41, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Daugaviņam un Dārziņam uz NHL jāpārceļas!
Ja NHL atceltu spēka spēli,tad Dārziņš tur varētu spēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-12 20:42, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Vasiļjevs, Karsums, Girgensons, Ķēniņš, Meija, Pavlovs, Bārtulis, Kulda, Pujacs, Freibergs.
Tu vēl beigušos karjeru un nelaiķus nosauc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 20:43, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Tie kas te saka, ka puskomanda iztrūkst... Nosauciet, lūdzu.. Girgensons, Ķēniņš.. Tas no uzbrucējiem. Vēl itkā Karsums, bet tas jau entos gadus izlasē nav rādījies, tapēc tur nav ko cerēt. Aizsardzībā varbūt, ka ir vairāk spēlētāju, kas izkrita, bet tas jau neko daudz nebūtu mainījis faktu, ka mūsējo uzbrukums sastāvēja no 2 spēlētājiem. Var jau teikt, ka ar GIrgensonu un Ķēniņu būtu labāk, bet jebkurā gadījuma nevar būt situācija, kad pirmā maiņa kko dara un pārējās tikai aizsargājas.
pieteik jau ar vienu piecinieku Kulda-Bārtulis Karsums-Girgensons-Ķēniņš. parēķini cik kopā iemeta līdzvērtīgie DDD, pietiktu ar pusi no tā klāt un atņem daļu cik salaida 3ie vai 4ie (paldies par centību) un pāris punktiem vairāk pietiktu. varbūt

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:43, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tu vēl nelaiķus nosauc.
muļķītis - visi manis nosauktie spēlētāji būtu kvalitatīvs papildinājums izlasei.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 20:44, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: muļķītis - visi manis nosauktie spēlētāji būtu kvalitatīvs papildinājums izlasei.
Dopingu rīt nevajag un no LV pilsonības atteikties!

     [+] [-]

, 2015-05-12 20:44, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Kreipāns tikko LNT vienkārši izcili pateica - Ja kāds no izlases spēlētājiem pēc šādas spēles un snieguma čempionātā var priecāties, tad viņam ir jābeidz karjera.


Njāa, skarbi, bet precīzi.
Kreipāns un LNT ?
Slēpts komentārs: smiltene vanagi