Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Capitals" tuvākajā laikā neplāno šķirties no Ovečkina

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Capitals" tuvākajā laikā neplāno šķirties no Ovečkina
Aleksandrs Ovečkins
Foto: Sipa USA/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas klubs Vašingtonas "Capitals" Aleksandra Ovečkina ēras laikā ne reizi nav pārvarējis Stenlija kausa izcīņas otro kārtu, tomēr ģenerālmenedžeris Braiens Maklelans norādījis, ka tuvākajā laikā neplāno aizmainīt kapteini. Vienlaikus iespēja, ka tas notiks nākotnē, netika izslēgta.

"Cilvēki meklē vienu lielu risinājumu tam, kas pie mums notiek," teica Vašingtonas "Capitals" ģenerālmenedžeris Braiens Maklelans. Viņa komanda divus gadus pēc kārtas kļuvusi par regulārā čempionāta uzvarētāju, tomēr izslēgšanas spēlēs atdūrusies pret Pitsburgas "Penguins". "Domāju, cilvēki meklē konkrētas problēmas viņa [Aleksandra Ovečkina] sniegumā. Kad tās tiek sagaidītas, tad seko sašutums – ka tas nav pieņemami."

"Viņš ir liela daļa mūsu komandas, liela daļa mūsu vēstures. Viņš ir viens no iemesliem, kāpēc kā organizācija esam nonākuši tik tālu. Tāpēc vienkārši pateikt: aiziet, aizmainām viņu? Nedomāju, ka tas būtu loģisks solis," turpināja Maklelans.

"Varbūt kādreiz pienāks tāds brīdis, kad mūsu priekšā tiks nolikts pievilcīgs piedāvājums. Tomēr nedomāju, ka pašlaik atrodamies situācijā, kad jāpieņem šāds lēmums. Ovečkins šeit ir aizvadījis ilgus gadus, viņš ir liela daļa mūsu kluba un būs arī turpinājmā," pauda Maklelans, kurš arī paziņoja, ka negrasās mainīt treneru štābu.

Aizvadītajā sezonā Ovečkins izcēlās ar 33 vārtu guvumiem, kas bija sliktākais rezultāts pēdējo sešu gadu laikā. Tāpat viņš 13 izslēgšanas mačos izcēlās ar pieciem vārtu guvumiem un astoņām piespēlēm. Vašingtonas "Capitals" izslēgšanas spēļu otro kārtu pēdējoreiz pārvarēja 1998. gadā, kad sasniedza Stenlija kausa finālu.

Izmantotie resursi:
Caps GM on Ovechkin trade: 'Maybe at some...

  +2 [+] [-]

, 2017-05-31 11:38, pirms 8 gadiem
Loģiski, priekš kam vajadzīgs Stenlija kauss, lai Aita pūžņo Vašingtonā un tirgo kreklus.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 11:46, pirms 8 gadiem
Marinēs tik ilgi, kamēr nevienai citai nopietnai, uz SC pretendējošai komandai viņu nevajadzēs.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-31 12:02, pirms 8 gadiem
Redzēs kādu meldiņu šie dziedās kad Saņok dosies uz olimpiskajām spēlēm!

  +6 [+] [-]

, 2017-05-31 12:06, pirms 8 gadiem
nebūtu Sids pretī tik vieži ply-off, būtu kādu reizi tikuši arī tālāk
tam grābeklim pāri neizdodas pārkāpt

  -3 [+] [-]

, 2017-05-31 12:06, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Redzēs kādu meldiņu šie dziedās kad Saņok dosies uz olimpiskajām spēlēm!
Klubs atļāva saņokam doties uz olimpiskajām spēlēm

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 12:10, pirms 8 gadiem
Emka953 rakstīja: Klubs atļāva saņokam doties uz olimpiskajām spēlēm
Kuras pilsētas tante to teica?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 12:11, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Redzēs kādu meldiņu šie dziedās kad Saņok dosies uz olimpiskajām spēlēm!
Kā skatītājs?
Spēlēt RU izlasē viņam neviens neļaus.

     [+] [-]

, 2017-05-31 12:24, pirms 8 gadiem
Nedomāju, ka Capitals ir izdevīgi turēt Ovečkinu.. Caps būvējās ap Ovechkinu, bet Ovechkins play-off vairs nav redzams..Vecāks arī jūtami paliek..

  -2 [+] [-]

, 2017-05-31 12:25, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Redzēs kādu meldiņu šie dziedās kad Saņok dosies uz olimpiskajām spēlēm!
Nebūs jau olimpisko spēļu, būs eirotūres piektais posms, kas notiks Korejā. Diez vai Aitam tas beigās būs interesanti.

     [+] [-]

, 2017-05-31 12:27, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Nedomāju, ka Capitals ir izdevīgi turēt Ovečkinu.. Caps būvējās ap Ovechkinu, bet Ovechkins play-off vairs nav redzams..Vecāks arī jūtami paliek..
Gan jau kreklus var notirgot. respektīvi, biznesam ir labs. A Stenlijs varbūt nemaz klubam nav vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2017-05-31 12:29, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā skatītājs?
Spēlēt RU izlasē viņam neviens neļaus.
Saņok nav pieradis prasīt atļauju. Viņš rīkojas pēc saviem ieskatiem!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 12:32, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Saņok nav pieradis prasīt atļauju. Viņš rīkojas pēc saviem ieskatiem!
Aizbrauktu uz Koreju un nograbēu ar visu sbornaju. Tas tik būtu joks.

     [+] [-]

, 2017-05-31 12:38, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā skatītājs?
Spēlēt RU izlasē viņam neviens neļaus.
Es nezinu, kas neļaus, bet man jau ir tāda nojauta, ka Ovečkinam jau sen ir rezervēta vieta Olimpiskajās spēlēs. Viss ir atkarīgs, vai klubs ļaus.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 12:44, pirms 8 gadiem
archy0 rakstīja: Es nezinu, kas neļaus, bet man jau ir tāda nojauta, ka Ovečkinam jau sen ir rezervēta vieta Olimpiskajās spēlēs. Viss ir atkarīgs, vai klubs ļaus.
Nerunā pasakas ja līga pasaka ,ka NHL OS nepiedalās,tad nekādu izņēmumu nebūs.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 12:45, pirms 8 gadiem
Pareizi, Preža kausus vismaz var kolekcionēt...a Stenlija bundža, tas tak tik kauss no kura padzerties!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 12:46, pirms 8 gadiem
Saņok grib haļavno tituliņu pret studentiem, tāpēc Saņok grib braukt. Jo pret pro večiem saņok nebija variantu. Bet medaļu skapī ta gribas.
Normālam profam būtu zem sava goda vienam uz tādu turnīru dzīties, ja pārējie pro nebūs. Bet Saņok kreiso tituliņu nesmādēs.
A daži pajoļi to grib kā baigo varonību uztaisīt

     [+] [-]

, 2017-05-31 12:46, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Nerunā pasakas ja līga pasaka ,ka NHL OS nepiedalās,tad nekādu izņēmumu nebūs.
Nosūtīs uz fermu pirms OS un varēs braukt...

  -2 [+] [-]

, 2017-05-31 12:50, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Saņok nav pieradis prasīt atļauju. Viņš rīkojas pēc saviem ieskatiem!
Kā tad!
Stāsts jau ir par to, ka viņam RU izlasē spēlēt neļaus IIHF un SOK.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 12:50, pirms 8 gadiem
Virsraksts tikpat labi varētu būt: "Capitals" tuvākajā laikā neplāno izcīnīt Stenlija kausu" jo ar Aitu Vašikiem nav variantu dzert šampi no Stenlija bļodas.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-31 12:55, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā tad!
Stāsts jau ir par to, ka viņam RU izlasē spēlēt neļaus IIHF un SOK.
Nu vis kaut ko var saķīmiķot...ja jau Ovečkins gribēs tur kaplēt un kā saka Vašingtonas īpašnieks, ka ļaus. Tie noteikumi tiek pievilki visādi. Ir daudz variantu, lai Ovečkins uz to brīdi nebūtu NHL hokejists

     [+] [-]

, 2017-05-31 12:59, pirms 8 gadiem
archy0 rakstīja: Es nezinu, kas neļaus, bet man jau ir tāda nojauta, ka Ovečkinam jau sen ir rezervēta vieta Olimpiskajās spēlēs. Viss ir atkarīgs, vai klubs ļaus.
Pat ja klubs ļaus, viņam vienalga nebūs iespēja spēlēt.
Vēlreiz pārlasi šo rakstu:
Ovečkins: "Lēmumu neesmu mainījis – braukšu uz...

     [+] [-]

, 2017-05-31 13:12, pirms 8 gadiem
Ankipāns smagi nopūšas..

     [+] [-]

, 2017-05-31 13:32, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pat ja klubs ļaus, viņam vienalga nebūs iespēja spēlēt.
Vēlreiz pārlasi šo rakstu:
http://sportacentrs.com/hokejs/nhl/04042017-oveckins_lemumu_neesmu_mainijis_brauksu_u
Ļoti, ļoti šaubos, vai NHL kā līga ļaus klubiem veidot savus izņēmumus.. Ja NHL neļauj, tad neticu, ka klubi tur var ko mainīt, ja reiz līdz šim neko nav iebilduši. Ja arī notiek brīnums, un Capitals ļauj (kas neko nemaina) visai ticami, ka sekos kāds sods Capitals virzienā.
Un neticu, ka pat Ovechkins pretosies NHL lēmumam. Tās runas, manuprāt, bija vien mēģinājums tādā veidā nedaudz iespaidot NHL lēmumu. Pat pati Krievijas izlase jau teikusi, ka jau labu laiku esot divi plāni - ar un bez NHL spēlētājiem. Šis čempionāts jau norāda, ka Krievi gatavojas pamazām bez NHL - ja pērn bija 12 NHL pārstāvji, tad šogad vien 7, kuri tāpat bija tie, kas taisīja rezultātu...

     [+] [-]

, 2017-05-31 15:07, pirms 8 gadiem
Priecē, ka Saņok atšķirībā no citiem ir vispirms hokejists un nevis biznesmenis!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 15:18, pirms 8 gadiem
Noliek noliek viņu daudzi, bet joprojām uzskatu, ka viņš ir labākais one-timer shooter.
Jebkuram hokejistam pienāk vecums, bet domāju, ka viņš vēl izšaus.
Un sākumā Capitals būvējās ap viņu, bet piekrītu, ka viņam jāmeklē cits klubs, lai netiktos ar Pinguins līdz finālam. Jo netiek viņi pāri 2.kārtai.
Bet uzskatu ka Ovi8 ir pelnījis stenliju visvairāk no tiem, kas vēl nav dabūjuši un ir aktīvi spēlētāji.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 16:12, pirms 8 gadiem
Okjeens rakstīja: Noliek noliek viņu daudzi, bet joprojām uzskatu, ka viņš ir labākais one-timer shooter.
Jebkuram hokejistam pienāk vecums, bet domāju, ka viņš vēl izšaus.
Un sākumā Capitals būvējās ap viņu, bet piekrītu, ka viņam jāmeklē cits klubs, lai netiktos ar Pinguins līdz finālam. Jo netiek viņi pāri 2.kārtai.
Bet uzskatu ka Ovi8 ir pelnījis stenliju visvairāk no tiem, kas vēl nav dabūjuši un ir aktīvi spēlētāji.
Tikai aptaurēti cilvēki var noniekot viņa talantu. No tā būs viņam Stenlijs,vai nebūs,viņš labāks vai sliktāks nepaliks. Jau tagad viņš ir leģenda. NHL slavas zāle viņu jau gaida,kā arī krekls pie Caps arēnas jumta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:46, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tikai aptaurēti cilvēki var noniekot viņa talantu. No tā būs viņam Stenlijs,vai nebūs,viņš labāks vai sliktāks nepaliks. Jau tagad viņš ir leģenda. NHL slavas zāle viņu jau gaida,kā arī krekls pie Caps arēnas jumta.
Vai kāds saka, ka viņš ir slikts spēlētājs? Lielisks vārtu guvējs, bet šobrīd, vai viņa līguma summa attaisno to, ko Capitals no viņa gūst laukumā? Nu nezinu gan..

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:43, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Pirms Ovečkina Vašingtona pārsvarā kaplējās pa lejasgalu, tāpat kā Pitsburga pirms Malkina
Ko var drst Pitsburga vnm ir bijusi topā. Tagat Malkinsun Sidnejs pirms tam Jagr kopā ar Mario, pirms 30 gadiem varbūt tur pa leju dzīvojas.