Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Flyers" pārtrauc zaudējumu sēriju, Bārtulim +2

Jānis Celmiņš

"Flyers" pārtrauc zaudējumu sēriju, Bārtulim +2
Oskars Bārtulis
Foto: The Canadian Press/Scanpix

Kārtējo Nacionālās Hokeja līgas (NHL) regulārā čempionāta spēli aizvadītajā naktī aizvadījis Oskars Bārtulis un viņa pārstāvētā Filadelfijas "Flyers" klubs, kas savā laukumā ar 5:1 apspēlēja Ņūdžersijas "Devils", pārtraucot piecu spēļu zaudējumu sēriju. Latvijas izlases hokejists spēli pabeidza ar pozitīvu lietderības koeficientu – plus divi.

Mača rezultātu laukuma saimnieki atklāja jau spēles 53. sekundē, kad Mets Karls pirmo reizi lika kapitulēt "Devils" vārtsargam Martinam Brodēram. Līdz otrā perioda beigām "Flyers" guva vēl trīs bez atbildes vārtus, izvirzoties vadībā jau ar 4:0. Trešā perioda vidū Iļja Kovaļčuks vienus vārtus atguva, bet jau pēc pus minūtes punktu mačam pielika Saimons Gaņjē – 5:1.

Oskars Bārtulis laukumā pavadīja gandrīz 14 minūtes, izdarīja vienu metienu pa pretinieku vārtiem, nopelnīja divu minūšu noraidījumu un spēli beidza ar pozitīvu lietderības koeficientu (+2).

Pēc šīs uzvaras "Flyers" komanda Austrumu konferencē pakāpusies uz sesto vietu, taču uz papēžiem joprojām min Monreālas "Canadians", Bostonas "Bruins", Atlantas "Trashers" un Ņujorkas "Rangers" komandas, kas nozīmē, ka cīņa pa iekļūšanu Stenlija kausa izcīņā Filadelfijas komandai vēl priekšā.

NHL regulārais čempionāts, 29. marts

KomandasRezultāts
Blues — Oilers2:1
Flyers — Devils5:1
Blackhawks — Blue Jackets2:4
Sharks — Avalanche4:3

Izmantotie resursi:
nhl.com

  -1 [+] [-]

, 2010-03-29 14:48, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: Paskaties KHL tabulu, vai tiešām līgas 4. vieta un konferences 2. vieta sezonā tev liecina par viduvēju komandu, un šie panākumi tikai Znaroka nopelns??? nekļūsti smieklīgs, viņiem tur ir cits budžets, cita līmeņa spēlētāji, kaut arī varbūt nav super zvaigznes.

Un kluba lietas ir viena lieta, bet izlase ir cita lieta. Un runājot par izlasi pēdējais atskaites punkts ir OS, kur Znaroks var teikt izgāzās, nevis MVD panākumi. Lūk tā!
Pats nepaliec smieklīgs.

Gribi teikt, ka MVD spēlētāji, krievu žurnālisti, treneri - visi akli kā bruņurupuči un neredz, ka Znaroks ir tik nožēlojami viduvējs treneris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-29 14:54, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nesaprotu, par ko tu te cepies.

Sastāvu izvēlas Znaroks, lai izvēlas, tikai nesaki, ka Ivanāns ir tas "iztrūkstošais posms" (missing link) uz lielo sešinieku...

Es saprastu, ja tu rakstītu par kādu, kas tiešām izlases sniegumu manāmi uzlabotu - kādu izcilu vārtsargu vai top līmeņa uzbrucēju.

Vai tev neliekas, ka Ivanāna vietā vajag iespēlēt jaunākus un perspektīvākus (izlases kontekstā ) uzbrucējus?

P.S.

Un Ivānānu un Rūtu NEVAR salīdzināt. Tomēr atšķirīgi spēlētāji.
''cepos'' par to, ka Znaroka kļūda ko viņš nemaz neatzīst un netaisās darīt ir tā, ka labi zinot ka OS būs mazie laukumi, būs grūti aklimatizēties, vajadzēja ņemt visus iespējamos spēlētājus, kas bija jau taipus okeāna, kuriem nebūtu aklimatizācijas problēmas, kuri pieraduši pie mazajiem laukumiem un NHL ātrumiem. Un runa jau nav tikai par Ivanānu. Un nevajadzēja te taisīt ikgadējo cirku, ka nevarēja sazināties ar spēlētājiem.

Pieļauju ka arī Laviņa, Galviņa kļūdas un gandrīz visās spēlēs pirmajās 10 min ielaistie 3 vārti bija tam rezultāts, lai kādi te mums uzvietas būtu profi, viņi nebija gatavi tādiem ātrumiem. Ko pierāda, ka atgriežoties KHL viņi spēlēja ļoti labi.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-29 14:55, pirms 15 gadiem
sliver rakstīja: Nu pēc manām domām, pat Bērziņš ir noderīgāks izlasei par Ivanānu. Bet runa nav par to, Olimpiādē mēs nospēlējām savā līmenī, iepriekšējais PČ bija ļoti labs, ja šajā PČ mēs būsim 8-niekā, tad Znaroks ir obligāti jāpatur. Bet tās protams ir tikai manas subjektīvās domas un noteikti lielajam vairumam hokeja guru iekš sportacentra šīs domas varētu būt arī savādākas.
Šis PČ būs īstais atskaites punkts.

Labi, ka lielo treneru ēnā mums aug perspektīva gudru treneru paaudze - Artis Ābols, Haris Vītoliņš...

Būs ko izvēlēties nākotnē, nevajadzēs nekādus Lidstrēmus un Vorobjovus.

     [+] [-]

, 2010-03-29 14:59, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: ''cepos'' par to, ka Znaroka kļūda ko viņš nemaz neatzīst un netaisās darīt ir tā, ka labi zinot ka OS būs mazie laukumi, būs grūti aklimatizēties, vajadzēja ņemt visus iespējamos spēlētājus, kas bija jau taipus okeāna, kuriem nebūtu aklimatizācijas problēmas, kuri pieraduši pie mazajiem laukumiem un NHL ātrumiem. Un runa jau nav tikai par Ivanānu. Un nevajadzēja te taisīt ikgadējo cirku, ka nevarēja sazināties ar spēlētājiem.

Pieļauju ka arī Laviņa, Galviņa kļūdas un gandrīz visās spēlēs pirmajās 10 min ielaistie 3 vārti bija tam rezultāts, lai kādi te mums uzvietas būtu profi, viņi nebija gatavi tādiem ātrumiem. Ko pierāda, ka atgriežoties KHL viņi spēlēja ļoti labi.
Mazā laukuma Soča grieza ne sliktāk par Bārtuli un Skrastu

Nu, vispār jau Laviņš uz mazajiem laukumiem ir izspēlējies līdz nelabumam.

Un par ko vēl ir runa? Kuldu?

Par nepaņemtajiem nav ko cepties, jo mums praktiski tādu nemaz nebija (divi ).

     [+] [-]

, 2010-03-29 14:59, pirms 15 gadiem
monstrs rakstīja: Nesaprotu, ko te daudzi biksēš čurā par Znaroku, kurš publiski lamājas necenzētiem vārdiem, uz preses konferenci ierodas novalkātās džinsās un džemperī, dzer no kakliņa, kaut gan blakus glāze, nievājoši un bravurīgi attiecas pret žurnālistiem u.t.t.
ja runājam par Znaroku kā treneri, tad šī ir viennozīmīgi pirmā, vienīgā un pēdējā izdevusies sezona, nu nav no tā MVD nekas, spēlē promitīvu hokeju kā LV izlasē pats znaroks spēlēja, proti, neļaut citiem spēlēt un gaidīt citu kļūdas, pretuzbrukumi, + vienīgi var uzteikt par disciplīnas ieviešanu. MVD veiksmes faktors ir vārtsargs Gārnets + tiesneši+ disciplīna + fortūna, nevis kaut kādas uber krutās kombinācijas vai taktikas. vai tiešām visi ir tik akli, ka to neredzēja tajās 5 play off spēlēs ar RD
"tiesneši" tas patiešām bija labs.
Pilnīgi piekrītu par MVD panākuma atslēgām (protams izņemot tiesnešus ). Tikai tu laikam nesaproti ka disciplīna ir viens no galvenajiem uzvaras faktoriem jebkurā spēlē, ar labu disciplīnu un stipru aizsardzību var uzvarēt jebkuru pretinieku un noturēt komandu vienā līmenī tik garā čempionātā ir jāmāk.
Par Znaroka raksturu un uzvedību ir pavisam atšķirīgs stāsts kam nav nekā kopēja ar hokeju.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-29 15:01, pirms 15 gadiem
monstrs rakstīja: Nesaprotu, ko te daudzi biksēš čurā par Znaroku, kurš publiski lamājas necenzētiem vārdiem, uz preses konferenci ierodas novalkātās džinsās un džemperī, dzer no kakliņa, kaut gan blakus glāze, nievājoši un bravurīgi attiecas pret žurnālistiem u.t.t.
ja runājam par Znaroku kā treneri, tad šī ir viennozīmīgi pirmā, vienīgā un pēdējā izdevusies sezona, nu nav no tā MVD nekas, spēlē promitīvu hokeju kā LV izlasē pats znaroks spēlēja, proti, neļaut citiem spēlēt un gaidīt citu kļūdas, pretuzbrukumi, + vienīgi var uzteikt par disciplīnas ieviešanu. MVD veiksmes faktors ir vārtsargs Gārnets + tiesneši+ disciplīna + fortūna, nevis kaut kādas uber krutās kombinācijas vai taktikas. vai tiešām visi ir tik akli, ka to neredzēja tajās 5 play off spēlēs ar RD
Taisni otrādi, tagad modē Znaroku lamāt Tagad pareizais tonis viņu nolikt

A man liekas OK. Jo pārāk jau ilgi es gaidīju mūsu čaļu uzvaru pār Šveici, brīžam likās, ka tā nekad nepienāks...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-29 15:07, pirms 15 gadiem
Oskars ir zvērs

  +1 [+] [-]

, 2010-03-29 15:15, pirms 15 gadiem
monstrs rakstīja: Nesaprotu, ko te daudzi biksēš čurā par Znaroku, kurš publiski lamājas necenzētiem vārdiem, uz preses konferenci ierodas novalkātās džinsās un džemperī, dzer no kakliņa, kaut gan blakus glāze, nievājoši un bravurīgi attiecas pret žurnālistiem u.t.t.
ja runājam par Znaroku kā treneri, tad šī ir viennozīmīgi pirmā, vienīgā un pēdējā izdevusies sezona, nu nav no tā MVD nekas, spēlē promitīvu hokeju kā LV izlasē pats znaroks spēlēja, proti, neļaut citiem spēlēt un gaidīt citu kļūdas, pretuzbrukumi, + vienīgi var uzteikt par disciplīnas ieviešanu. MVD veiksmes faktors ir vārtsargs Gārnets + tiesneši+ disciplīna + fortūna, nevis kaut kādas uber krutās kombinācijas vai taktikas. vai tiešām visi ir tik akli, ka to neredzēja tajās 5 play off spēlēs ar RD
par MVD vārtsargu tiešām 100% taisnība. Pie tam piekrītu, ka vienkārši labi spēlētāji savākti, un neredzēju arī nekādus taktiskos brīnumus no trenera izpildījuma.

Atgādinu vēlreiz, runājot par izlasi nevajag vērtēt tik daudz Znaroka sekmes MVD, bet pēdējos izlases turnīrus

     [+] [-]

, 2010-03-29 15:18, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Pats nepaliec smieklīgs.

Gribi teikt, ka MVD spēlētāji, krievu žurnālisti, treneri - visi akli kā bruņurupuči un neredz, ka Znaroks ir tik nožēlojami viduvējs treneris
nu vismaz pēc OS es nedzirdēju nevienu slavinošu rakstu, interviju no kāda KHL kluba, krievu žurnālistiem un KHL spēlētājiem, cik Znaroks ir super talantīgs treneris.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-29 15:21, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: nu vismaz pēc OS es nedzirdēju nevienu slavinošu rakstu, interviju no kāda KHL kluba, krievu žurnālistiem un KHL spēlētājiem, cik Znaroks ir super talantīgs treneris.
Toties sezonas gaitā stāvgrūdām.

     [+] [-]

, 2010-03-29 15:24, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Toties sezonas gaitā stāvgrūdām.
nu bet nejauc izlasi ar klubu. Mēs sākām runāt par Znaroku izlases kontekstā, līdz ar to OK paskatamies cik daudz slavas raksti nāca par Znaroka sasniegumiem un takstikso gudrību par OS. Šķiet ka gaužām maz un no citu valstu pārstāvjiem neviens.

     [+] [-]

, 2010-03-29 15:48, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: nu bet nejauc izlasi ar klubu. Mēs sākām runāt par Znaroku izlases kontekstā, līdz ar to OK paskatamies cik daudz slavas raksti nāca par Znaroka sasniegumiem un takstikso gudrību par OS. Šķiet ka gaužām maz un no citu valstu pārstāvjiem neviens.
Bet tu pats pieminēji MVD.

Olimpiādē mums pietrūka pavisam maz, līdz priekam (spēlē ar Čehiju)...

un būtu Znaroka nolicēji jau citu dziesmu dziedājuši.

Runājot par spēlētājiem, Ankipāns izteicās SA intervijā, ka olimpiskā pieredze bijusi vienreizēja un beigās mūsu spēlētāji jau puslīdz tiem ātrumiem pieraduši...

Bet nu labi - gaidīsim PČ.

     [+] [-]

, 2010-03-29 15:49, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: par MVD vārtsargu tiešām 100% taisnība. Pie tam piekrītu, ka vienkārši labi spēlētāji savākti, un neredzēju arī nekādus taktiskos brīnumus no trenera izpildījuma.

Atgādinu vēlreiz, runājot par izlasi nevajag vērtēt tik daudz Znaroka sekmes MVD, bet pēdējos izlases turnīrus
Un kāpēc tev tā 7. vieta nepatīk ???

     [+] [-]

, 2010-03-29 16:07, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Un kāpēc tev tā 7. vieta nepatīk ???
man galvenais nav ieņemtā vieta, bet darba stils un Znaroka darbība izlasē man nesajūsmina.

Bet ok, piekrītu Tev, ka jāgaida šis čempionāts. Un domāju ka arī tu piekritīsi, ka šis čempionāts tiešām varētu būt beidzot kā atskaites punkts Znarokam pie izlases stūres.

Jo izasē var paņemt virknējumus no RD kas saspēlējušies jau 2 sezonas, ir arī pārs cilvēki no NHL un AHL. Tā ka "materiāls" Znarokam ir, pie tam Vācija nav tālu, nebūs problēmas ar aklimatizāciju un ilgiem pārbraucieniem. Lai tad Znaroks pierāda, ka ar izlasi var strādāt tikpat veiksmīgi kā ar klubu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-29 17:24, pirms 15 gadiem
Tā tik turēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-29 20:57, pirms 15 gadiem
Puiši ,kam te dialogs izveidojās-varbūt vēstules izmantojat?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-29 23:48, pirms 15 gadiem
pechka rakstīja: Puiši ,kam te dialogs izveidojās-varbūt vēstules izmantojat?
Kāpēc? Man ir interesanti palasīt ko viņi raksta.

     [+] [-]

, 2010-03-30 01:19, pirms 15 gadiem
pechka rakstīja: Puiši ,kam te dialogs izveidojās-varbūt vēstules izmantojat?
kas tad nu, te jau saprotu reti kāds vispār kautko diskutē un argumentēti pastrīdās, tad uzreiz jāsarakstās ar vēstulēm un jātstāj vieta tikai kur izlamāties, nolikt kādu spēlētāju vai atkal pateikt ļoti saturīgus tekstus kā "Jēee super" "Šķēle rullē" utt. ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-01 13:36, pirms 15 gadiem
radio21.ucoz.lv