Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Flyers" pārtrauc zaudējumu sēriju, Bārtulim +2

Jānis Celmiņš

"Flyers" pārtrauc zaudējumu sēriju, Bārtulim +2
Oskars Bārtulis
Foto: The Canadian Press/Scanpix

Kārtējo Nacionālās Hokeja līgas (NHL) regulārā čempionāta spēli aizvadītajā naktī aizvadījis Oskars Bārtulis un viņa pārstāvētā Filadelfijas "Flyers" klubs, kas savā laukumā ar 5:1 apspēlēja Ņūdžersijas "Devils", pārtraucot piecu spēļu zaudējumu sēriju. Latvijas izlases hokejists spēli pabeidza ar pozitīvu lietderības koeficientu – plus divi.

Mača rezultātu laukuma saimnieki atklāja jau spēles 53. sekundē, kad Mets Karls pirmo reizi lika kapitulēt "Devils" vārtsargam Martinam Brodēram. Līdz otrā perioda beigām "Flyers" guva vēl trīs bez atbildes vārtus, izvirzoties vadībā jau ar 4:0. Trešā perioda vidū Iļja Kovaļčuks vienus vārtus atguva, bet jau pēc pus minūtes punktu mačam pielika Saimons Gaņjē – 5:1.

Oskars Bārtulis laukumā pavadīja gandrīz 14 minūtes, izdarīja vienu metienu pa pretinieku vārtiem, nopelnīja divu minūšu noraidījumu un spēli beidza ar pozitīvu lietderības koeficientu (+2).

Pēc šīs uzvaras "Flyers" komanda Austrumu konferencē pakāpusies uz sesto vietu, taču uz papēžiem joprojām min Monreālas "Canadians", Bostonas "Bruins", Atlantas "Trashers" un Ņujorkas "Rangers" komandas, kas nozīmē, ka cīņa pa iekļūšanu Stenlija kausa izcīņā Filadelfijas komandai vēl priekšā.

NHL regulārais čempionāts, 29. marts

KomandasRezultāts
Blues — Oilers2:1
Flyers — Devils5:1
Blackhawks — Blue Jackets2:4
Sharks — Avalanche4:3

Izmantotie resursi:
nhl.com

1 2 58 komentāri

 +18 [+] [-]

, 2010-03-29 08:57, pirms 15 gadiem
Malacis jau ir nostiprinaajies NHL, gaidu Baartulja 100 speeli.
Slēpts komentārs: kino

  +9 [+] [-]

, 2010-03-29 09:09, pirms 15 gadiem
Gan jau nostiprināsies
kino rakstīja: Vēl jau nav.

 +19 [+] [-]

, 2010-03-29 09:31, pirms 15 gadiem
Kā Osis ierindā,tā Flyers zirgā!!!

     [+] [-]

, 2010-03-29 09:37, pirms 15 gadiem
Malacis. Beidzot nav sliktākais +/- koeficients komandā...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-29 10:03, pirms 15 gadiem
Ņūdžersijai šajā spēlē nebija nekādu cerību! Un tas Bārtuļa noraidījums, nez vai tāds tur vispār bij...
Slēpts komentārs: davix

     [+] [-]

, 2010-03-29 10:23, pirms 15 gadiem
samest Deviliem 5 ripas - tas ir jāmāk! vēlreiz pierādās fakts, ka šobrīd komandas galvenais klupšanas akmens ir aizsardzība un, ja ar to tiek galā, tad golus samest Flaieri māk...
interesanti, ko tad Čikāga Žaķetām tā zaudēja?

 +12 [+] [-]

, 2010-03-29 10:28, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: otrkārt - mums izlasē ir tāds treneris, kas pats atzina ka nemāk izmantot visa profila spēlētājus un ņem tikai tos kurus ir redzējis vai arī ir "gribējis redzēt". Tā ka to pašu NHL veču vietā sastāvā drīzāk būs Jekimovi, Meijas u.c.
Ja tu neesi pamanījis, tad kā reiz ar tādām Meijām un Jekimoviem, viņš ir MVD aizvilcis līdz Konferences finālam Spēlē komanda nevis uzvārdi.

     [+] [-]

, 2010-03-29 10:42, pirms 15 gadiem
wow nav slikti nemaz...

  -4 [+] [-]

, 2010-03-29 11:15, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Ja tu neesi pamanījis, tad kā reiz ar tādām Meijām un Jekimoviem, viņš ir MVD aizvilcis līdz Konferences finālam Spēlē komanda nevis uzvārdi.
Ha haa no kurienes tu nosapņoji šito murgu ko pateici, ka ar šādiem spēlētājiem kā Meijām un Jekimoviem viņš aizvilka MVD līdz finālam???? Ka tik ne arī. MVD jau notiekti nebija neviens vecāks par kādiem 20 gadiem visi tādi puišeļi

Es te runāju par Znaroku izlases sakarā ne kluba. A izlases rezultātus mēs novērojām OS, kur arī likās bija savākti teju 80% no labākajiem spēlētājiem.

  +8 [+] [-]

, 2010-03-29 11:34, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: Ha haa no kurienes tu nosapņoji šito murgu ko pateici, ka ar šādiem spēlētājiem kā Meijām un Jekimoviem viņš aizvilka MVD līdz finālam???? Ka tik ne arī. MVD jau notiekti nebija neviens vecāks par kādiem 20 gadiem visi tādi puišeļi

Es te runāju par Znaroku izlases sakarā ne kluba. A izlases rezultātus mēs novērojām OS, kur arī likās bija savākti teju 80% no labākajiem spēlētājiem.
Znaroks izdarījis ar izlasi to, ko pirms tam nav spējuši ne beresnevi, ne lidstrēmi - uzvarējis Šveici un Zviedriju... Paldies viņam par to un lai turpina darbu pie izlases stūres.

Olimpiāde bija atsevišķs stāsts.

     [+] [-]

, 2010-03-29 11:42, pirms 15 gadiem
vispār es paskatijos viņa +/- koificientu visā līgā, viņš ierindojās kādā 800. vietā ... nav tas koifs tik liels kā liktos lasot šos rakstus ..

nu tagad viņš ir pakāpies uz 770. vietu 850 spēlētāju konkurencē ar kopēju koificentu -10 !

  +2 [+] [-]

, 2010-03-29 11:46, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Znaroks izdarījis ar izlasi to, ko pirms tam nav spējuši ne beresnevi, ne lidstrēmi - uzvarējis Šveici un Zviedriju... Paldies viņam par to un lai turpina darbu pie izlases stūres.

Olimpiāde bija atsevišķs stāsts.
Znaroks tikai jau kuro reizi tā arī neizpilda LHF uzstādīto plānu, bet tas jau laikam nekas. Nezin tikai kāpēc citiem treneriem uzreiz pie piermās neveiksmes tika pateikts "čau". A rezultāti nebija slikti arī ar citiem treneriem es domāju Vasiļevu un Lindstrēmu.

Un piemēram ne jau Znaroka vadībā Latvija vinnēja Krieviju. Tā ka nevajag izcelt tikai uzvaru pār Šveici un Zviedriju.

  +6 [+] [-]

, 2010-03-29 12:11, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: Znaroks tikai jau kuro reizi tā arī neizpilda LHF uzstādīto plānu, bet tas jau laikam nekas. Nezin tikai kāpēc citiem treneriem uzreiz pie piermās neveiksmes tika pateikts "čau". A rezultāti nebija slikti arī ar citiem treneriem es domāju Vasiļevu un Lindstrēmu.

Un piemēram ne jau Znaroka vadībā Latvija vinnēja Krieviju. Tā ka nevajag izcelt tikai uzvaru pār Šveici un Zviedriju.
7. vieta - neizpildīja? Neatceros 7. vietu Vasiļjeva vadībā, turklāt arī Lidstrēma vadība nebija vieni vienīgi ceturtdaļfināli

Atzīsti taču Znarocks ir labs treneris ar labu palīgu - Vītoliņu Ne jau velti Jurzinovs to dēvē par labāko trneru tandēmu KHL.

Jā, laikam jau daļa tautas nekad netiks pāri nepatikai pret Znaroku un Starkovu.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-29 13:03, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: 7. vieta - neizpildīja? Neatceros 7. vietu Vasiļjeva vadībā, turklāt arī Lidstrēma vadība nebija vieni vienīgi ceturtdaļfināli

Atzīsti taču Znarocks ir labs treneris ar labu palīgu - Vītoliņu Ne jau velti Jurzinovs to dēvē par labāko trneru tandēmu KHL.

Jā, laikam jau daļa tautas nekad netiks pāri nepatikai pret Znaroku un Starkovu.
Oho redz no Znaroka prasa 7. vietas a no Lindstrēma 1/4 finālus lai būtu viss ok. Kautkā nejiet kopā tie argumenti?!?

Un tāpat laikam arī netiks pāri tam, ka vienmēr būs lielākais vairums pseido-fanu, kas slavēs un neļaus izteikt nevienu kritisku vārdu kamēr viss ok. Pēctam paši atkal visus čempionātā noliksiet līdz ar zemi sākot jau ar pašu Znaroku.

Bet tādu jau tie fani jūs esat, kāds paslavēja KHL Znaroku, un MVD labi iet, uzreiz Znaroks jums kļūst par neaizskaramo un labāko treneri pasaulē. Diezgan bērnišķīga tā fanošana

  +1 [+] [-]

, 2010-03-29 13:28, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: Znaroks tikai jau kuro reizi tā arī neizpilda LHF uzstādīto plānu, bet tas jau laikam nekas. Nezin tikai kāpēc citiem treneriem uzreiz pie piermās neveiksmes tika pateikts "čau". A rezultāti nebija slikti arī ar citiem treneriem es domāju Vasiļevu un Lindstrēmu.

Un piemēram ne jau Znaroka vadībā Latvija vinnēja Krieviju. Tā ka nevajag izcelt tikai uzvaru pār Šveici un Zviedriju.
Nu pirmām kārtām, kad Znaroks kļuva par treneri, tikai tad pa īstam sākās komandas atjaunošanas process un viņš jau uzreiz pateica, ka viņam vajadzēs vairākus gadus, lai komanda varētu spēlēt par astotnieku, kas pagaidām ir arī apstiprinājies (Olimpiāde nav mūsu līmenis, lai cik skumji tas arī nebūtu, es pat uzskatu ka pateicoties spēlēm ar Čehiju, mūsu puiši sevi parādīja ļoti labi neatkarīgi no ieņemtās vietas uz kuru acīmredzot tu tikai skaties).
Piekrītu ka tagad Znarokam latiņa ir pacelta diezgan augstu un tagad varēs arī runāt par viņa atlaišanu kolīdz viņš neizpildīs LHF uzdevumu, bet uzskatu, ka šobrīd Znaroks ir labākais pieejamais treneris Latvijas izlasei (lai kas notiktu nevajag ņemt Šupleru, pat nepiemini viņu lūdzu!!!), un runājot par spēlētājiem tā ir tikai viņa kompetence un atbildība ko viņš ņem uz izlasi. Cerams ka tu starp nepaņemtajiem spēlētājiem nebiji domājis Ivulānu, jo lai arī visiem pokemoniem liekas ka viņš ir pelnījis spēlēt izlasē, tikai dēļ 3 maģiskajiem burtiem viņa pārstāvētajā līgā, man ir acīmredzams (tieši dēļ viņa parādītā snieguma vienīgajā pasaules čempī), ka viņam nav vietas izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-29 13:32, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: Un tāpat laikam arī netiks pāri tam, ka vienmēr būs lielākais vairums pseido-fanu, kas slavēs un neļaus izteikt nevienu kritisku vārdu kamēr viss ok. Pēctam paši atkal visus čempionātā noliksiet līdz ar zemi sākot jau ar pašu Znaroku.
Cik es atceros pirms pagājušā čempja visi tieši nolika Znaroku un čempja laikā pārvērtās par viņa faniem, nu bet tāds jau tas pokemonu liktenis ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-29 13:59, pirms 15 gadiem
davidovic rakstīja: Malacis jau ir nostiprinaajies NHL, gaidu Baartulja 100 speeli.
vaitad 99 jau viņam ir notikušas ?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-29 14:11, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: 7. vieta - neizpildīja? Neatceros 7. vietu Vasiļjeva vadībā, turklāt arī Lidstrēma vadība nebija vieni vienīgi ceturtdaļfināli

Atzīsti taču Znarocks ir labs treneris ar labu palīgu - Vītoliņu Ne jau velti Jurzinovs to dēvē par labāko trneru tandēmu KHL.

Jā, laikam jau daļa tautas nekad netiks pāri nepatikai pret Znaroku un Starkovu.
Pret Starkovu man nav nekadu pretendziju, neviens treneris nevar izdarit ar izlasi to, ko vinsh var, un atshkjiriba no Znaroka vinsh neizceljas ar visadiem epitetiem, kas kaitina tautu, pareizak sakot latvieshus! Un vel tiem saviem skaudigajiem izteicieniem par Shupleru un to, ka vinsh tikai strada ar vinja materiaalu (varbut iemesls tam nav skaudiba, bet jocigi gan tas izklausas, pat kaitinoshi)
Rezultatus vinsh ir sasniedzis labus, bet, anyway, ar savu uzvedibu un izteicieniem vinsh kaitina lidzjutejus.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-29 14:14, pirms 15 gadiem
sliver rakstīja: Nu pirmām kārtām, kad Znaroks kļuva par treneri, tikai tad pa īstam sākās komandas atjaunošanas process un viņš jau uzreiz pateica, ka viņam vajadzēs vairākus gadus, lai komanda varētu spēlēt par astotnieku, kas pagaidām ir arī apstiprinājies (Olimpiāde nav mūsu līmenis, lai cik skumji tas arī nebūtu, es pat uzskatu ka pateicoties spēlēm ar Čehiju, mūsu puiši sevi parādīja ļoti labi neatkarīgi no ieņemtās vietas uz kuru acīmredzot tu tikai skaties).
Piekrītu ka tagad Znarokam latiņa ir pacelta diezgan augstu un tagad varēs arī runāt par viņa atlaišanu kolīdz viņš neizpildīs LHF uzdevumu, bet uzskatu, ka šobrīd Znaroks ir labākais pieejamais treneris Latvijas izlasei (lai kas notiktu nevajag ņemt Šupleru, pat nepiemini viņu lūdzu!!!), un runājot par spēlētājiem tā ir tikai viņa kompetence un atbildība ko viņš ņem uz izlasi. Cerams ka tu starp nepaņemtajiem spēlētājiem nebiji domājis Ivulānu, jo lai arī visiem pokemoniem liekas ka viņš ir pelnījis spēlēt izlasē, tikai dēļ 3 maģiskajiem burtiem viņa pārstāvētajā līgā, man ir acīmredzams (tieši dēļ viņa parādītā snieguma vienīgajā pasaules čempī), ka viņam nav vietas izlasē.
par OS es nerunāju par rezultātu tikai, es skatījos spēles un praktiski visās spēlēs pirmajās 10 min Latvija bija zaudētājos ar 0:3. Ok var jau tā gadīties, bet ne jau gandrīz visās spēlēs. Kautko tas tācu liecina ka nebija vis normāli.

Un par Ivanānu. Lūdzu paskataties uz Somijas piemēru, viņiem ir tāds spēlētājs Jarko Ruutu. Arī NHL kauslis un paskataties kā nospēlēja OS. Ceturtajā maiņā bija ideāls spēka spēlētājs, nevienam "negrieza ceļu", neļava aiztikt savējos, cīnījās pie vārtiem un guva arī vārtus. Un arī nekādu diskvalifikāciju nedabūja. Tas nozīmē ja māk izmantot var izmantot arī šada profila spēlētājus gan PČ gan OS.

Man tiešām žēl, ka Somi pie saviem hokējistu resursiem tomēr māk un labprāt izmanto tāda profila spēlētāju, bet redz Latvija tā jau cik mums tie spēlētāji, bet nē. Mēs spēlēsim kautkādu tur "gudro - tehnisko" hokēju.

     [+] [-]

, 2010-03-29 14:16, pirms 15 gadiem
Didzi LV

Es Starkovu pieminēju tikai tāpēc, ka davix ir viens no viņa lielajiem nolicējiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-29 14:19, pirms 15 gadiem
Es gan domāju,ka latviešu žurnālisti bieži ar saviem provokatoriskiem jautājumiem Znaroku kaitina ne mazāk.

     [+] [-]

, 2010-03-29 14:21, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Didzi LV

Es Starkovu pieminēju tikai tāpēc, ka davix ir viens no viņa lielajiem nolicējiem.
ir starpība starp "nolikšanu" un argumentētu kritiku. Jā, es tiešām pasaku, ka manuprāt neviens nav tik labs, lai nevarētu būt vēl kāds labāks un arī Starkova gadījumā es nekad viņu neiecelšu teju izredzēto un neaizskaramo kārtā un fanātiski nefanošu kamēr uzvaras, kā ļoti daudzi to dara. Un pēctam pie zaudēm atkal kritizēs bez argumentiem.

Starkovu es kritizēju ja ir argumenti, arī uzvaras gadījumos un nenolieku līdz ar zemi, kad ir zaudējumi.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-29 14:23, pirms 15 gadiem
a cik spēles jau bārtulis aizvadījis nhl?

  -1 [+] [-]

, 2010-03-29 14:24, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: Oho redz no Znaroka prasa 7. vietas a no Lindstrēma 1/4 finālus lai būtu viss ok. Kautkā nejiet kopā tie argumenti?!?

Un tāpat laikam arī netiks pāri tam, ka vienmēr būs lielākais vairums pseido-fanu, kas slavēs un neļaus izteikt nevienu kritisku vārdu kamēr viss ok. Pēctam paši atkal visus čempionātā noliksiet līdz ar zemi sākot jau ar pašu Znaroku.

Bet tādu jau tie fani jūs esat, kāds paslavēja KHL Znaroku, un MVD labi iet, uzreiz Znaroks jums kļūst par neaizskaramo un labāko treneri pasaulē. Diezgan bērnišķīga tā fanošana
Un kā ar faktiem - Znaroks ar viduvējo MVD spēlē konferences pusfinālā.

Kādi ir, piemēram, Lidstrēma panākumi klubu hokejā? Vai Vasiļjeva panākumi bērnu hokejā?

Un es, nebūdams vienīgais šajā ziņā, nevienu nenolieku un nevienu uzreiz nesūtu uz NHL. Pietiks šīs melnbaltās domāšanas.

     [+] [-]

, 2010-03-29 14:26, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: par OS es nerunāju par rezultātu tikai, es skatījos spēles un praktiski visās spēlēs pirmajās 10 min Latvija bija zaudētājos ar 0:3. Ok var jau tā gadīties, bet ne jau gandrīz visās spēlēs. Kautko tas tācu liecina ka nebija vis normāli.

Un par Ivanānu. Lūdzu paskataties uz Somijas piemēru, viņiem ir tāds spēlētājs Jarko Ruutu. Arī NHL kauslis un paskataties kā nospēlēja OS. Ceturtajā maiņā bija ideāls spēka spēlētājs, nevienam "negrieza ceļu", neļava aiztikt savējos, cīnījās pie vārtiem un guva arī vārtus. Un arī nekādu diskvalifikāciju nedabūja. Tas nozīmē ja māk izmantot var izmantot arī šada profila spēlētājus gan PČ gan OS.

Man tiešām žēl, ka Somi pie saviem hokējistu resursiem tomēr māk un labprāt izmanto tāda profila spēlētāju, bet redz Latvija tā jau cik mums tie spēlētāji, bet nē. Mēs spēlēsim kautkādu tur "gudro - tehnisko" hokēju.
Principā visam piekrītu - spēļu sākums OS bija vienkārši briesmīgs, bet kā jau teicu, varbūt tas nav mūsu līmenis, Rūtu ir labs piemērs ka izmantot var jebkuru spēlētāju, bet Ivanāna gadījumā man liekas ka vairāk ir tas, ka viņš šausmīgi izgāzās čempī uz kuru viņu Znaroks paņēma un laikam Znaroks viņam to vienkārši nav gatavs piedot un uzticēties vēlreiz, ko es pilnībā saprotu.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-29 14:27, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: ir starpība starp "nolikšanu" un argumentētu kritiku. Jā, es tiešām pasaku, ka manuprāt neviens nav tik labs, lai nevarētu būt vēl kāds labāks un arī Starkova gadījumā es nekad viņu neiecelšu teju izredzēto un neaizskaramo kārtā un fanātiski nefanošu kamēr uzvaras, kā ļoti daudzi to dara. Un pēctam pie zaudēm atkal kritizēs bez argumentiem.

Starkovu es kritizēju ja ir argumenti, arī uzvaras gadījumos un nenolieku līdz ar zemi, kad ir zaudējumi.
Starkova gadījumā tev nekādus argumentus neatceros.

Ā, ja neskaita čīkstēšanu no sērijas "kad viņš iesaistīs jaunos"

Un lieki teikt - labi, ka Starkovs kuram katram viedokli par sastāvu neprasa.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-29 14:29, pirms 15 gadiem
sliver rakstīja: Cik es atceros pirms pagājušā čempja visi tieši nolika Znaroku un čempja laikā pārvērtās par viņa faniem, nu bet tāds jau tas pokemonu liktenis ir.
Un tagad atkal noliek

     [+] [-]

, 2010-03-29 14:30, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: par OS es nerunāju par rezultātu tikai, es skatījos spēles un praktiski visās spēlēs pirmajās 10 min Latvija bija zaudētājos ar 0:3. Ok var jau tā gadīties, bet ne jau gandrīz visās spēlēs. Kautko tas tācu liecina ka nebija vis normāli.

Un par Ivanānu. Lūdzu paskataties uz Somijas piemēru, viņiem ir tāds spēlētājs Jarko Ruutu. Arī NHL kauslis un paskataties kā nospēlēja OS. Ceturtajā maiņā bija ideāls spēka spēlētājs, nevienam "negrieza ceļu", neļava aiztikt savējos, cīnījās pie vārtiem un guva arī vārtus. Un arī nekādu diskvalifikāciju nedabūja. Tas nozīmē ja māk izmantot var izmantot arī šada profila spēlētājus gan PČ gan OS.

Man tiešām žēl, ka Somi pie saviem hokējistu resursiem tomēr māk un labprāt izmanto tāda profila spēlētāju, bet redz Latvija tā jau cik mums tie spēlētāji, bet nē. Mēs spēlēsim kautkādu tur "gudro - tehnisko" hokēju.
nu tu jau arī salīdzināji jarkko ar raiti! nu viņi ir divi dažada kalibra spēlētāji, ar dažādām lomām komandā. esi kādreiz vispār redzējis kādu nhl spēli ar ruutu? cik viņam ir dots spēles laix (kādas 15min) un cik raitim (labi ja 3min). tur jau tā lieta ka raitis nhl atrodas, lai tikai kautos, nevis kautos, aizstāvētu, jaukt spēles gaitu, kā arī būt rezultatīvam utt. ja raitim būtu lielāka spēles praxe un ledus treniņi, nevis prosta klapēt pelavu maisu, tad varbūt viņs iederētos znaroka zīmējumā.
un zinot raita nesavaldību, tad viņam OS būtu daudz noraidījumu, kas tāda līmeņa turnīros nozīmē - zaudēti vārti! tā kā no viņa vairāk sliktuma nekā labuma.

     [+] [-]

, 2010-03-29 14:40, pirms 15 gadiem
sliver rakstīja: Principā visam piekrītu - spēļu sākums OS bija vienkārši briesmīgs, bet kā jau teicu, varbūt tas nav mūsu līmenis, Rūtu ir labs piemērs ka izmantot var jebkuru spēlētāju, bet Ivanāna gadījumā man liekas ka vairāk ir tas, ka viņš šausmīgi izgāzās čempī uz kuru viņu Znaroks paņēma un laikam Znaroks viņam to vienkārši nav gatavs piedot un uzticēties vēlreiz, ko es pilnībā saprotu.
ak tad Znaroks nav gatavs piedot Ivanāna to vienu kļūdu, ko viņš pats ir atzinis publiski, ka kļūdījās. Paskaties cik pārējie ir kļūdas pielaiduši, bet viņu kļūdas kautkā Znaroks piedod ļoti ātri laikam. Ja viņš nevar piedod kāda kļūdas, tad Laviņš ar Galviņu vispār var nemaz necērēt tikt pat izskaukti uz izlasi pēc OS, kur lai nu kā, bet uz viņiem ir vairāki ielaisti goli, toties Ivanān kļūdas rezultāts bija noraidījums.

Nevis nevar kautko piedod Znaroks, bet negrib.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-29 14:45, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Un kā ar faktiem - Znaroks ar viduvējo MVD spēlē konferences pusfinālā.

Kādi ir, piemēram, Lidstrēma panākumi klubu hokejā? Vai Vasiļjeva panākumi bērnu hokejā?

Un es, nebūdams vienīgais šajā ziņā, nevienu nenolieku un nevienu uzreiz nesūtu uz NHL. Pietiks šīs melnbaltās domāšanas.
Paskaties KHL tabulu, vai tiešām līgas 4. vieta un konferences 2. vieta sezonā tev liecina par viduvēju komandu, un šie panākumi tikai Znaroka nopelns??? nekļūsti smieklīgs, viņiem tur ir cits budžets, cita līmeņa spēlētāji, kaut arī varbūt nav super zvaigznes.

Un kluba lietas ir viena lieta, bet izlase ir cita lieta. Un runājot par izlasi pēdējais atskaites punkts ir OS, kur Znaroks var teikt izgāzās, nevis MVD panākumi. Lūk tā!

     [+] [-]

, 2010-03-29 14:47, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: ak tad Znaroks nav gatavs piedot Ivanāna to vienu kļūdu, ko viņš pats ir atzinis publiski, ka kļūdījās. Paskaties cik pārējie ir kļūdas pielaiduši, bet viņu kļūdas kautkā Znaroks piedod ļoti ātri laikam. Ja viņš nevar piedod kāda kļūdas, tad Laviņš ar Galviņu vispār var nemaz necērēt tikt pat izskaukti uz izlasi pēc OS, kur lai nu kā, bet uz viņiem ir vairāki ielaisti goli, toties Ivanān kļūdas rezultāts bija noraidījums.

Nevis nevar kautko piedod Znaroks, bet negrib.
Nesaprotu, par ko tu te cepies.

Sastāvu izvēlas Znaroks, lai izvēlas, tikai nesaki, ka Ivanāns ir tas "iztrūkstošais posms" (missing link) uz lielo sešinieku...

Es saprastu, ja tu rakstītu par kādu, kas tiešām izlases sniegumu manāmi uzlabotu - kādu izcilu vārtsargu vai top līmeņa uzbrucēju.

Vai tev neliekas, ka Ivanāna vietā vajag iespēlēt jaunākus un perspektīvākus (izlases kontekstā ) uzbrucējus?

P.S.

Un Ivānānu un Rūtu NEVAR salīdzināt. Tomēr atšķirīgi spēlētāji.

     [+] [-]

, 2010-03-29 14:48, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: ak tad Znaroks nav gatavs piedot Ivanāna to vienu kļūdu, ko viņš pats ir atzinis publiski, ka kļūdījās. Paskaties cik pārējie ir kļūdas pielaiduši, bet viņu kļūdas kautkā Znaroks piedod ļoti ātri laikam. Ja viņš nevar piedod kāda kļūdas, tad Laviņš ar Galviņu vispār var nemaz necērēt tikt pat izskaukti uz izlasi pēc OS, kur lai nu kā, bet uz viņiem ir vairāki ielaisti goli, toties Ivanān kļūdas rezultāts bija noraidījums.

Nevis nevar kautko piedod Znaroks, bet negrib.
Nu pēc manām domām, pat Bērziņš ir noderīgāks izlasei par Ivanānu. Bet runa nav par to, Olimpiādē mēs nospēlējām savā līmenī, iepriekšējais PČ bija ļoti labs, ja šajā PČ mēs būsim 8-niekā, tad Znaroks ir obligāti jāpatur. Bet tās protams ir tikai manas subjektīvās domas un noteikti lielajam vairumam hokeja guru iekš sportacentra šīs domas varētu būt arī savādākas.
1 2 58 komentāri