Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

Karsuma klubam zaudējums

Karsuma klubam zaudējums
Mārtiņš KarsumsFoto: AP

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) čempionātā aizvadītajā naktī zaudējumu piedzīvoja latviešu uzbrucēja Mārtiņa Karsuma pārstāvētais klubs Tampabejas "Lightning", kas izbraukumā ar 3:5 piekāpās Vašingtonas "Capitals".

Pirmās trešdaļas vidū pēc Aleksandra Ovečkina un Niklasa Bekstrēma precīzajiem metieniem vairākumā "Capitals" ieguva divu vārtu pārsvaru. Lai gan vienus vārtus Tampabejas hokejistiem izdevās atspēlēt (Martins Sentluī), pirmo trešdaļu tomēr nācās noslēgt ar divu vārtu deficītu, jo otro ripu "Lightning" vārtos iemeta Bekstrēms – 1:3. Otrajā periodā vienīgos vārtus guva "Lightning", samazinot mājinieku pārsvaru līdz minimumam, savukārt trešās trešdaļas Tampabejas klubs jau panāca izlīdzinājumu – 3:3.

Diemžēl drīz vien "Capitals" atguva vadību, bet piektā ripa tika iemesta jau tad, kad "Lightning" vārtsargs bija nomainīts pret sesto laukuma spēlētāju. Visā spēlē zaudējums ar 3:5.

Mārtiņš Karsums laukumā pavadīja astoņas minūtes un 49 sekundes (8:49), kuru laikā izdarīja divus metienus pa pretinieku vārtiem un izpildīja vienu spēka paņēmienu. Latviešu uzbrucēja lietderības koeficients šajā mačā – neitrāls.

Aizvadītās nakts NHL spēļu rezultāti

KomandasRez.
Capitals — Lightning5:3
Sabres — Maple Leafs5:3
Red Wings — Islanders0:2
Blackhawks — Devils3:2P
Avalanche — Canucks1:4
Ducks — Oilers3:5

Izmantotie resursi:
nhl.com


, 2009-03-28 08:38, pirms 16 gadiem
Nu jāgaida vēl līdz pirmajiem vārtiem.... cerams šosezon iemetīs pirmos
, 2009-03-28 09:07, pirms 16 gadiem
Drīz būs 31.marts
Slēpts komentārs: Tanabe
, 2009-03-28 09:15, pirms 16 gadiem
Tanabe rakstīja: Gulbis 2...
Kaa to saprast?
, 2009-03-28 09:23, pirms 16 gadiem
neticu, ka ar šādu spēli Karsums pārliecinās TBL vadību par līguma pagarināšanas nepieciešamību....Balašihas MVD....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-28 09:31, pirms 16 gadiem
Es domaju, ka tas, ka vinam vel nava neviena gola NHL, ir vairaak neveiksmiga sakritiiba, metieni ir pa vartiem, kads mierigi vareja iekrist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: cesinieks7
, 2009-03-28 10:01, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: būsim dzeki reāli...nu nav karsums NHL speletajs. uzbrucejs,kurs katra maca izpilda 1 sēka panemienu un 2 reiz uzmet pa vartiem...
baidos ka tiešam tampa nepagarinas ligumu..ja nekas nemainisies tad noteikti nē .un neizskatas ka mainisies.
pietrukst pussolīša lidz NHL limenim. vins ir labs AHL un citu ligu speletajs.
ari KHL vinam vel sevi vajadzes pieradit, un ne jau lideru komandas.
tas pats DINAMO(r) un zemak vins var izveidoties par lideri.
tiesam žēl karsuma,bet eiforija ir beigusies.
labak priecāties par labu spēli karsuma izpildijumā ,seit eiropā,neka bezcerigi gaidit tur pēkšņu karsuma uzplaukumu..
būsim reāli, nu nav NHL visi super, truper mega stari kā Ovečkins, Malkins, Heatlijs un visi pārējie talanti. Un visi nemet 2-3 golus spēlē.
Ja tā būtu, tad spēles rezultāts būtu 30:29. Katram ir savs darbs jādara komandā.
, 2009-03-28 10:07, pirms 16 gadiem
Ovims 100tais punkts šozen un 53 vārti. Jāsāk ķert Malkinu (106 punkti)
, 2009-03-28 10:09, pirms 16 gadiem
Kāds no jums gudreļiem-kritizētājiem vispār šīsdienas spēli redzēja?! Stipri apšaubu, jo Karsiks bija labs - gan uzbrukumā bija aktīvs (dažus viņa pasus vienkārši partneri neprata noslēgt ar precīzu metienu), gan arī spēka spēlē bija labs! Katrā ziņā šitā kapājot gan jau arī pie gola agri vai vēlu viņš tiks!
p.s. ja kādam ir NTV+ šķivis, tad pa "NTV+ sport" atkārtojumu varēs noskatīties 12:45! Spēle kopmā bija ļoti pat neslikta un skatāma un trilleris saglabājās līdz pat spēles beigām!
, 2009-03-28 10:10, pirms 16 gadiem
forsets rakstīja: neticu, ka ar šādu spēli Karsums pārliecinās TBL vadību par līguma pagarināšanas nepieciešamību....Balašihas MVD....
nafig MVD ar savaam kazarmaam!!! ir arii labaaki klubi KHL un citur Eiropaa....
, 2009-03-28 10:23, pirms 16 gadiem
Ovečkins noplosijies - 2+2, sezonā jau 53+47
, 2009-03-28 10:31, pirms 16 gadiem
trakais09- rakstīja: Es nesaprotu vai NHL viņam ir īstā vieta...Tik ilgi lauzās un cīnījās ar Bruins,tika tās dažas reizes laukumā,bet nekā!
Tagad viņš ir nonācis komandā,kur viss ir uz paplātes-atliek tikai darīt,bet neviens gols līdz šim pat vēl nav iemests.Kas viņam motivācijas trūkums uzradies?es neticu,ka Tampabeja gribas pagarināt līgumu,pēc šāda spēles stila...
Pacietību
, 2009-03-28 10:36, pirms 16 gadiem
To als
Ja tu to spēli skatījies ,tad varbūt pamanīji,ka Karsumu TV ekrānā varēja
pamanīt tikai spēles otrā pusē.Tiesa savas 8:43 viņš nospēlēja neslikti.
Tas arī viss.Bet ko mēs te cepamies.Galvenais ,lai Mārtiņš vārtu garšu atgūst izlasē.Tas mums šobrīd ir visvairāk vajadzīgs.
Slēpts komentārs: cesinieks7
, 2009-03-28 10:39, pirms 16 gadiem
džeks jau kapājas neslikti gan jau izsitīsies saulītē- lai veicas
, 2009-03-28 10:44, pirms 16 gadiem
nebrīnīšos, ja Tampa drīzumā pasauks kādu citu no fermas Karsuma vietā...
, 2009-03-28 10:45, pirms 16 gadiem
Uzbrucējam ir jāgūst vārti, tas ir viņa darbs. Aizsargs nedrīkst savārīt mēslus, vārti nav obligāti. Katram savs. Esmu jau teicis ka Karsuma griesti ir AHL vai KHL.
, 2009-03-28 10:50, pirms 16 gadiem
Mārtiņ, brauc lūdzu mājās! Labāk pirmais džeks ciemā, nekā...
, 2009-03-28 10:52, pirms 16 gadiem
nauchs rakstīja: būsim reāli, nu nav NHL visi super, truper mega stari kā Ovečkins, Malkins, Heatlijs un visi pārējie talanti. Un visi nemet 2-3 golus spēlē.
Ja tā būtu, tad spēles rezultāts būtu 30:29. Katram ir savs darbs jādara komandā.
skaidrs ka visi nav ovečkini un t.t. jau cik speles un nav nekā..!! es tas piespelites neskaitu. vins ir uzbrucejs. tad kadu darbu vins dara tampā...? paskaidro man..? atslido savas minutes,kuras nez kāpēc paliek aizvien mazak..? 1-2 speka paņēmieni,1-2 metieni par speli...? tadi uzbruceji ir pilna AHL. vinu neiemainija dēļ atslidosanas un vienreiz uzmest pa vartiem,bet saistija ceribas ar karsumu.
ceribas rūk,minūtes ari...vnk mes domajam ,ja tiki NHL,tad latviesiem ir jauna zvaigzne NHL...!!! tas bija ozolins un irbe...ari skrastins.zoltoks..
ne jau visi krievi,somi,zviedri,čehi,kas atbrauc seit spele NHL. nē.
brauc atpakal vai spele AHL un citur.
un sis gadijums ir ar latviju...karsums,sprukts.vitolins,patelejevs,kercs un vēl dazi..kas nenoturejas NHL.
, 2009-03-28 11:00, pirms 16 gadiem
fogers rakstīja: Uzbrucējam ir jāgūst vārti, tas ir viņa darbs. Aizsargs nedrīkst savārīt mēslus, vārti nav obligāti. Katram savs. Esmu jau teicis ka Karsuma griesti ir AHL vai KHL.
vismaz viens reali domajoss dzeks. ari taja KHL jau vel jatiek. pie znaroka butu labi.karsums kaut kur atgadina znaroka speles stilu.
tur ari varetu but lideris.
pagaidam karsuma akcijas tikai krītas NHL...laicigi jadoma par naudas pelnisanu te eiropa.
, 2009-03-28 11:02, pirms 16 gadiem
Jā, jā, Karsums nav NHL vīrs, bet Ivanāns, redz, ir. Aprobežoti jūs esat, un viss!

Cik ilgi bija jāgaida, lai visi Rīgas "Dinamo" 3. maiņas (Dārziņš - Bērziņš - Rēdlihs) uzbrucēji būtu iemetuši vismaz pa ripai?

Vēl kāda nianse: Tampabeja neiemainīja Karsumu ar nolūku paskatīties, vai viņš būs spējīgs spēlēt NHL, bet gan ar pārliecību, ka viņš tam JAU ir pilnībā gatavs. Līgums uz rudeni viņam būs!
, 2009-03-28 11:14, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: skaidrs ka visi nav ovečkini un t.t. jau cik speles un nav nekā..!! es tas piespelites neskaitu. vins ir uzbrucejs. tad kadu darbu vins dara tampā...? paskaidro man..? atslido savas minutes,kuras nez kāpēc paliek aizvien mazak..? 1-2 speka paņēmieni,1-2 metieni par speli...? tadi uzbruceji ir pilna AHL. vinu neiemainija dēļ atslidosanas un vienreiz uzmest pa vartiem,bet saistija ceribas ar karsumu.
ceribas rūk,minūtes ari...vnk mes domajam ,ja tiki NHL,tad latviesiem ir jauna zvaigzne NHL...!!! tas bija ozolins un irbe...ari skrastins.zoltoks..
ne jau visi krievi,somi,zviedri,čehi,kas atbrauc seit spele NHL. nē.
brauc atpakal vai spele AHL un citur.
un sis gadijums ir ar latviju...karsums,sprukts.vitolins,patelejevs,kercs un vēl dazi..kas nenoturejas NHL.
Paskaties labak cik T-B 3-4 mainas speletaji kopa guvushi vartus sezonas laika. Karsums nekrit no komandas ara, bet nav nekada superzvaigzne, kas metis vartus katra spele. Vina limenis ir NHL, bet ne 1-2 mainas.
, 2009-03-28 11:20, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Jā, jā, Karsums nav NHL vīrs, bet Ivanāns, redz, ir. Aprobežoti jūs esat, un viss!

Cik ilgi bija jāgaida, lai visi Rīgas "Dinamo" 3. maiņas (Dārziņš - Bērziņš - Rēdlihs) uzbrucēji būtu iemetuši vismaz pa ripai?

Vēl kāda nianse: Tampabeja neiemainīja Karsumu ar nolūku paskatīties, vai viņš būs spējīgs spēlēt NHL, bet gan ar pārliecību, ka viņš tam JAU ir pilnībā gatavs. Līgums uz rudeni viņam būs!
Paēdam brokastis, iedzeram ko pret galvassāpēm un beidzam gruzīties
, 2009-03-28 11:25, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: al es tevi sprotu..tev vins varbut ir elks vai draugs,radinieks...?
spēka spēlē bija labs ...ar 1 spēka paņemienu...?
aktīvs..? ja butu arktivs tad butu labaka statistika,butu pret vinu soda minutes pelnitas, vai kā...?
es nekritizeju ,bet izsaku savas domas par vina speli. nav vins NHL limena speletājs...man ļoti žēl...
nu pilni 100 tew nau ja kritizee, nemaz neesi redzeejis speeli Karsums, tieshaam labi nospeeleeja iipashi 3 periodu kad arii vinjam nrmaali deva speeleet, un ja godiigi mainja Karsums-Halperns-Artyukins bija pat ljoti aktiiva un redzama mainja, shiis nakts speelee(iipashi 3 periodaa)!!
, 2009-03-28 11:34, pirms 16 gadiem
To als.
nevelti e-sportu citos portālos sauc par tīņu portālu, šeit tiešām daudziem nav svarīgi redzēt spēles, galvenais pakritizēt.
To alguns.
Mārtiņš brīžiem pilnīgi lidoja pa laukumu, radās sajūta ka džeks baigi cenšas lai noslēgtu jaunu līgumu, malacis.
Spēle tiešām bija intresanta, tikai tas krievu komentētājs gan man nepatika, visu laiku kaut kādas muļķības stāsta, sākumā par Ovi nūju pēc tam par mašīnām, ceru ka viņš pārāk bieži NTV nekomentēs.
, 2009-03-28 11:36, pirms 16 gadiem
Tak tas cesinieks7 vnk teelo baigo guru. Pats speeles neredz,bet te gudri runaa,ka taa un shitaa.
Kaa tu vispaar kaut ko vari teikt,ja speeli neredzi!?
, 2009-03-28 11:41, pirms 16 gadiem
nu paluureeju nhl apskatu,un karsumu rezeeju 1 reizi ,kad vins uzmeta uz vaartiem,bet suudiigi ka tas matiens bija no viduszonasnu vispaar jau bazas maac par to jauno liigumu
, 2009-03-28 11:58, pirms 16 gadiem
Psc, ienjem kaut ko galvaa un tikai vaavuljo... Kaa var statistikaa apskatiities, ka izpildiits 1 speeka panjeemiens, speeli neskatiities un veikt baigo analiizi?! ceesiniek, pat ja pret Karsumu speelee buutu nopelniitas 2 minuutes, izlasot tikai rakstu esportaa, diezvai tu par to uzzinaatu...
, 2009-03-28 12:03, pirms 16 gadiem
Gan jau iemetīs, kur ta liksies.
Un nespēlē viņš slikti, spēlē labi tikai tiešām jāpiekrīt tiem, kas saka, ka tā ir neveiksmīga sakritība, ka ripa nelido vārtos. Un nejau visus skatās pēc iemestajiem goliem, nejau visi met sezonā 10 vai 20+ golus. Galvenais ar kādu atdevi spēlētājs spēlē, gan jau treneri to redz, ka Mārtiņš cīnās un vēlās sevi pierādīt, viņam ir potenciāls.
Slēpts komentārs: cesinieks7
, 2009-03-28 12:07, pirms 16 gadiem
tikai tas krievu komentētājs gan man nepatika, visu laiku kaut kādas muļķības stāsta, sākumā par Ovi nūju pēc tam par mašīnām, ceru ka viņš pārāk bieži NTV nekomentēs.
[/quote]

Kā teca viens mans krievu draugs, vēl padomijas laikos - pusstundu par Brežņevu un minūti par hokeju.
, 2009-03-28 12:17, pirms 16 gadiem
To fogers.
Apmēram tā arī bija, brīžiem radās sajūta ka viņš nepazīst spēlētājus, tapēc arī runā visādas apkārt lietas, mūsu pašu A.Rupais savulaik varēja izvest no pacietības stāstot kad kam dzimšanas diena.
, 2009-03-28 12:20, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: man nav jaredz speles,kaut gan sakuma 2 speles sagaidiju un noskatijos..
turpmak sakara ar karsuma ļoti viduvejo speli es neskatos...es labak gulu..
es vnk otra diena redzu status un daudz maz viss ir skaidrs jau kuro reizi...
1-2 metieni,1-2 speka panemieni...un kajus sakat loti aktivs...tad kur rezultats tai aktivitatei...? paskaidrojiet ludzu man..?ja tampai 20 soda min.,bet vasingtonai 10...? kuri tad bija aktivaki? tik vienkarsi izsecinat..
dzeki tas jums ir emocijas,ka nu karsums ir tampa,tatad NHL vecis..nu nav...!cik speles uzbrucejam un neviena gola...kurs teica ka 3 un 4 maina maz met...protams tapec apskaties kura vieta tampa ir līgā..? ar tadiem ,kas nemak iemest ari KHL vini butu pedejas vietas..
lai karsums kaut ko taustāmu parada,tad jūsmojat..
Nav te runas par juusnoshanu, tu esi pretstats tiem, kuri juusmo lieki, bet abas shiis lietas ir galeejiibas.
Protams, tev nav jaaredz speeles, "reaalista" viedokli gan vari uzrakstiit. Tie, kuriem arii patiik runaat kaut ko liidziigu tev, arii, tavupraat, protams, skaitaas "reaali domaajoshi"... "Objektivitaates kalngals", bljin...
, 2009-03-28 12:32, pirms 16 gadiem
Mīļie cilvēki, uzbrucējam ir jāmet iekšā vāri, ne jau katrā spēlē, bet ir!!!
, 2009-03-28 12:40, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Nav te runas par juusnoshanu, tu esi pretstats tiem, kuri juusmo lieki, bet abas shiis lietas ir galeejiibas.
Protams, tev nav jaaredz speeles, "reaalista" viedokli gan vari uzrakstiit. Tie, kuriem arii patiik runaat kaut ko liidziigu tev, arii, tavupraat, protams, skaitaas "reaali domaajoshi"... "Objektivitaates kalngals", bljin...
klausies speciālist,varbūt ka tu skaties visas speles. man pietika ar divam karsuma spelem..pastasti man kadas ir karsuma perspektivas,kapec SAMAZINAS SPELES LAIKS...? tapec ka ir PARAK aktivs..?
kur jusu solitie goli...?ar katru speli būs,būs..?
paskaidrojat man ,jo es neko nesaprotu...
, 2009-03-28 13:18, pirms 16 gadiem
Beidzot taču jāgūst vārti!
, 2009-03-28 13:21, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Nav te runas par juusnoshanu, tu esi pretstats tiem, kuri juusmo lieki, bet abas shiis lietas ir galeejiibas.
Protams, tev nav jaaredz speeles, "reaalista" viedokli gan vari uzrakstiit. Tie, kuriem arii patiik runaat kaut ko liidziigu tev, arii, tavupraat, protams, skaitaas "reaali domaajoshi"... "Objektivitaates kalngals", bljin...
kur paliki speciālist...? redzi tu neko nevari pat pamatot un paskaidrot...tev nav sava viedokļa.. bet zini tik daudz ka karsums spele NHL...tadad spēles tāpat kā greckis..jo greckis bija labs un karsums bus labs...
pilnigi pareizi ka tīņu portals...viens otram gaudo lidz..
jo dazs pat teikumu nemāk izveidot,kur tadam būs savs viedoklis vai pamatojums...
, 2009-03-28 13:42, pirms 16 gadiem
Mūsu jaunaudži hokejisti nav tendēdi uz vārtu gūšanu (kļūdas pedagoģiskajā darbā). Spēlētājs ir ne tikai jātrenē, bet arī jāaudzina. Kāpēc "RD" nolohojās play off - neatradās neviena, kurš varētu trāpīt tukšā būrī (leģionāri nevar izvilkt visu sezonu)! Ja hokeja lielvalstu izlasēs, kuras mūsu mazie puišeļi samazgā, tiek nomainīts viss sastāvs, tad mēs tādu greznību nevaram atļauties.
, 2009-03-28 13:56, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: kur paliki speciālist...? redzi tu neko nevari pat pamatot un paskaidrot...tev nav sava viedokļa.. bet zini tik daudz ka karsums spele NHL...tadad spēles tāpat kā greckis..jo greckis bija labs un karsums bus labs...
pilnigi pareizi ka tīņu portals...viens otram gaudo lidz..
jo dazs pat teikumu nemāk izveidot,kur tadam būs savs viedoklis vai pamatojums...
tu kādreiz kautko pozitīvāku nevari pateikt? visu laiku tikai gaudies vai kritizē... ...zini dažreiz apnīk, ka kāds visu laiku meklē pie kā piekasīties.. tač priecājies par to kas ir! un karsums kaut lēnām, bet progresē! un vārti jau agrāk vai vēlāk būs!
, 2009-03-28 14:00, pirms 16 gadiem
shirley rakstīja: tu kādreiz kautko pozitīvāku nevari pateikt? visu laiku tikai gaudies vai kritizē... ...zini dažreiz apnīk, ka kāds visu laiku meklē pie kā piekasīties.. tač priecājies par to kas ir! un karsums kaut lēnām, bet progresē! un vārti jau agrāk vai vēlāk būs!
AHL protams būs!
, 2009-03-28 14:01, pirms 16 gadiem
ari individualas meistaribas trūkst..nerunasim par balderi. semjonovs,beļavskis,tambijevs...tagad niživijs. nu vairak nenak prata individuali specigs speletajs...ak jā žoltoks vēl..
karsums ir cinitajs,bet ne vartu guvejs..es domaju NHL. bet NHL ,kas spele visi ir cinitaji,jo citadi tur nedrikst spelet. butu karsumam augums, vins butu labs aizsargs ari NHL līmeni.
viens no galvenajiem iemesliem musu jauno sportistu vidu ir motivacijas trukums treninos...biatlonsbasketbols,hokejs un visos citos sporta veidos. ir reti iznemumi...
jo tagad izlase(valsts)tikt vieglak... PSRS laika bija smagi jatrenejas,lai kaut ko sasniegtu. galvenokārt panakumi brivai latvijai ir pateicoties vel vecajiem sportistiem...
, 2009-03-28 14:07, pirms 16 gadiem
Šo spēli neredzēju, bet skatiijos iepriekšējo! Vinjam vienkaarshi komandas biedri nedod piespeeles - vairaakkaart ir bijs briivs uz zilaas liinijas, bet saveejais labaak izveelas iepiljiit ripu zonaa un viss. Speeles peedeejaa treshdaljaa nomainiijaas mainjas partneri, liidz ar to 2as reizes iedeva piespeeles. Veel 1x pats paarkjeera pasinju, 1x meegjinaaja iet uz priekshu, bet abaas reizees nespeeja apvest pretinieku. Tas ir tas, ko es pamaniiju!
, 2009-03-28 14:10, pirms 16 gadiem
Aaa, un veel... vinja mainja vairaak speeleeja aizsardziibaa nevis uzbrukumaa. Pretinieki vairaakkaart saveerpa biistamu karuseli pie vaartiem, bet todien vaarsargs raadijia briinumus! Kopumaa njemot - taa teikt - Slaktera vaardiem....nekas iipaashs...viduveeji. DIEMZHEEL! Lai ari kaa gribeetos ko vairaak!
, 2009-03-28 14:15, pirms 16 gadiem
shirley rakstīja: tu kādreiz kautko pozitīvāku nevari pateikt? visu laiku tikai gaudies vai kritizē... ...zini dažreiz apnīk, ka kāds visu laiku meklē pie kā piekasīties.. tač priecājies par to kas ir! un karsums kaut lēnām, bet progresē! un vārti jau agrāk vai vēlāk būs!
nu pateiksu tev un citiem par prieku pozitivu...karsumam ir laba humora izjūta,izpalidzigs dzeks... apmierina..?
es tev atkartosu..es nepiekasos,bet analizeju vina speli un izsaku savu viedokli,kuram tu vari nepiekrist. ja man prieks ka vins ir NHL. bet tulit nebūs...ja nebus stati normāli..
varbut man vajadzetu jūsmot visu laiku,ka te lielaka daļa..go martin,supper martin,the best martin,goli būs,viss būs...kad..?
kā saprast...lēnu progrese..? MK ir 23 gadi..kad progress nesis tos auglus..?pec 8 gadiem..? ari tampā netures tos lenu progresejusos..progreset vajadzeja junioru vecuma,tagad jau sen gaidam rezultatu..bet...?
kaut karsumam izdotos notureties NHL,butu forsi..bet ar tadu speli...nu padoma pats...
, 2009-03-28 14:19, pirms 16 gadiem
pēc DONIS7 teikta ari var secinat ,ka NHL vins varetu but labs aizsargs..vienigi augums..
vinam jaspele KHL,kur tomer ir citads hokejs...ari LV izlase vins labi nospeleja...bet NHL latiņa laikam par augstu...
, 2009-03-28 14:37, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: nu pateiksu tev un citiem par prieku pozitivu...karsumam ir laba humora izjūta,izpalidzigs dzeks... apmierina..?
es tev atkartosu..es nepiekasos,bet analizeju vina speli un izsaku savu viedokli,kuram tu vari nepiekrist. ja man prieks ka vins ir NHL. bet tulit nebūs...ja nebus stati normāli..
varbut man vajadzetu jūsmot visu laiku,ka te lielaka daļa..go martin,supper martin,the best martin,goli būs,viss būs...kad..?
kā saprast...lēnu progrese..? MK ir 23 gadi..kad progress nesis tos auglus..?pec 8 gadiem..? ari tampā netures tos lenu progresejusos..progreset vajadzeja junioru vecuma,tagad jau sen gaidam rezultatu..bet...?
kaut karsumam izdotos notureties NHL,butu forsi..bet ar tadu speli...nu padoma pats...
zb, tu bimbambols gatavais! Moš pietiks, visi jau sen saprata ko tu gribi teikt. Mēģināt diskutēt un pārliecināt tādus kā tu būtu stulbuma kalngals. Tas ir vnk psc, noskatījies veselas 2 spēles, tagad jau pietiek ar statistiku, lai pateiktu kas noticis laukumā. Iespējams pēc laiciņa tu būsi tā progresējis ka varēsi noteikt hokejistu sniegumu pēc mēness fāzēm. Eksperts atradies.
Ignore...
, 2009-03-28 14:42, pirms 16 gadiem
Šejienes komentētāju vidū valda neiedomājama divkosība! Kad Karsums netika pie šprices Lāčos (un vēlēk nedaudz tika), tad visi bļāva, ka treneris stulbs, komanda stulba, Karsumu nenovērtē utt. Spēlētu vājāka komandā tad tik būtu, katrā spēlē mestu. Tagad viņš ir nonācis tādā komandā un joprojām nekas! Tagad jau visi bļauj, ka scorers jau viņš nav, viņš ir čekers (tā pēkšņi, visu laiku taču viņš bija metējs). Arī treneriem ir savs pacietības mērs, tieši tā, Karsumu ņēma jau kā gatavu spēlētāju, bet ir redzams, ka viņš tāds nav. Un tādi kā viņš Ziemeļamerikā netrūkst, kāpēc viņiem krāmēties ar Karsumu?
, 2009-03-28 14:46, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: skaidrs ka visi nav ovečkini un t.t. jau cik speles un nav nekā..!! es tas piespelites neskaitu. vins ir uzbrucejs. tad kadu darbu vins dara tampā...? paskaidro man..? atslido savas minutes,kuras nez kāpēc paliek aizvien mazak..? 1-2 speka paņēmieni,1-2 metieni par speli...? tadi uzbruceji ir pilna AHL. vinu neiemainija dēļ atslidosanas un vienreiz uzmest pa vartiem,bet saistija ceribas ar karsumu.
ceribas rūk,minūtes ari...vnk mes domajam ,ja tiki NHL,tad latviesiem ir jauna zvaigzne NHL...!!! tas bija ozolins un irbe...ari skrastins.zoltoks..
ne jau visi krievi,somi,zviedri,čehi,kas atbrauc seit spele NHL. nē.
brauc atpakal vai spele AHL un citur.
un sis gadijums ir ar latviju...karsums,sprukts.vitolins,patelejevs,kercs un vēl dazi..kas nenoturejas NHL.
Man Tev jautājums. Tu kādu spēli esi redzējis, kur Karsums piedalās? Izskatās, ka nē? Karsums ir tas, kurš iet virsū pie pretinieka zilās līnijas, kad pretinieks uzsāk uzbrukumu. Nav viņš 1. maiņas spēlētājs, kuram būtu jātaupa spēki, lai pilnvērtīgi varētu nospēlēt ~20min. Viņš vairāk spēlē agresīvi. Ne jau katru spēka paņēmienu skaita NHL.
, 2009-03-28 14:47, pirms 16 gadiem
Nedomāju, ka vajadzētu pārlieku šizofrenēt par to, ka Karsumam vēl nav gūto vārtu. Tampā vispār ir tikai 4-5 hokejisti, kas spēlē rezultatīvi.Leks, Senluī, Prospāls, Melouns, Stemkoss, nu, un tas arī viss. Paskatīsimies, kā iet pārējiem.
Arķuhinam 5 vārti visas sezonas garumā,Halpernam tikpat 45 spēlēs, Petindžeram 5 vārti 52 spēlēs, Holam 5 67 spēlēs, Kreigam vispār tikai 2 vārti 51 spēlē. Tas pats Stemkoss, drafta pirmais numurs ,sezonas pirmajās 30-40 spēlēs vispār nespēja saprast, kur nokļuvis, un atradās uz AHL robežas.
, 2009-03-28 14:58, pirms 16 gadiem
Tagad skatos atkārtojumu pa slovāku TV3. Pirmos divus periodus karsums prsktiski nebija laukumā, bet trešajā diezgan daudz spēlēja. Man liekas ka bija labs, tikai pa maiņām daudz viņu mētā. Bija arī momenti, daudz tika tuvplānos rādīts. Slovāki arīkaut ko par viņu stāsta, tikai nez ko. Domāju ka Karsikam būs OK. Ta komanda jau vēl veidošanas stadijā.
, 2009-03-28 15:23, pirms 16 gadiem
phils rakstīja: zb, tu bimbambols gatavais! Moš pietiks, visi jau sen saprata ko tu gribi teikt. Mēģināt diskutēt un pārliecināt tādus kā tu būtu stulbuma kalngals. Tas ir vnk psc, noskatījies veselas 2 spēles, tagad jau pietiek ar statistiku, lai pateiktu kas noticis laukumā. Iespējams pēc laiciņa tu būsi tā progresējis ka varēsi noteikt hokejistu sniegumu pēc mēness fāzēm. Eksperts atradies.
Ignore...
vel viens,kas māk urrā,supper,jēē ,uz prieksu...un vel citas saturigas frāzes... es vienmer esmu teicis,ka esmu LIDZJUTĒJS nevis eksperts.
un ne jau tu mani regulesi izteikt viedokli vai nē..tu vnk nelasi manus komentus..jo diskuteju es ar tadiem kas saprot cik labs un cik slikts ir attiecigais sportists. tev vispar nav viedokla...žēl.
un ja neesmu redzejis speli,bet stati ir 1 metiens 8 minutēs(arvien mazak speles laika)iznak,ka es nesaprotu neka...? to jau 1. klases skolnieks pateiks,ka nekas iepriecinošs tur nav. un ne jau viena spele,bet tas jau klust ierasts...tapec ari kritizesu,ka tas notiek visa pasaule..visur fani gan slave(ja spele labi),gan kritizē(ja spele slikti).
un man vienalga kur vins stav pie zilas vai sarkanas linijas,bet ar sitadu speli vinam bus gruti notureties ari taja pasa tampā...
NAUCHS ko tu gribi ar to pateikt...? ka vins ir viens no labakajiem uzbrucejiem pie zilas linijas pretiniekam NHL...?
, 2009-03-28 15:27, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nafig MVD ar savaam kazarmaam!!! ir arii labaaki klubi KHL un citur Eiropaa....
kaada tev eiropa, tak tampa pagarinaas liigumu, tak nevaig te klasusiities hokeja bimbambolos, droshvien neviens no noliceejiem speeli neredzeeja, ka maartinjs savaas minuutees izskatiijaas tieshaam labi Un tas ka nav vaarti tieshaam ir vairaak sakritiiba, bet gan jau buus arii tie
, 2009-03-28 15:42, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: al es tevi sprotu..tev vins varbut ir elks vai draugs,radinieks...?
spēka spēlē bija labs ...ar 1 spēka paņemienu...?
aktīvs..? ja butu arktivs tad butu labaka statistika,butu pret vinu soda minutes pelnitas, vai kā...?
es nekritizeju ,bet izsaku savas domas par vina speli. nav vins NHL limena speletājs...man ļoti žēl...
Kāds nafig elks?! Man ir vienkārši prieks, ka Karsums ir tur kur ir! Nav mums daudz tādu spēlētāju kas līdz NHL izsitas! Kā būs tālāk (paliks NHL vai nē) to rādīs laiks! Man tik besī tadi pajoliņi, kas pirms neilga laika bez maz te biksēs čurāja un gaudoja "nafig Bruins maitas viņu neliek sastāvā" u.t.t. un tagad pēc pāris tukšām spēlēm Karsumu atkal "noliek" līdz ar zemi (lūzers, NHL nespīd u.t.t.)!
Tu šīsnakts spēli redzēji? JA nē tad ne Tev spriest, kāds Karsums bija uz laukuma! Es godīgi sakot saskaitiju 2 vai pat 3 hits, tapat Karsums BIJA aktīvs uz laukuma! Ar "aktīvs" nav jāsaprot tikai vārtu gūšana vai piespēļu dalīšana vai noraidijumu pelnīšana, bet "melnais darbs" kā kapāšanās par katru ripu, spēles veidošana ko Karsums arī labi darija tas, ka partneri nespēja iemest tā jau ir cita runa! Karsums tā īsti pats līdz normālam metienam netika! Tāpat Caps vārtos nestāvēja Raitums, bet Teodors! Tā ir atšķirība.... NHL ir vajadzīgi ne tikai skoreri, bet arī melnā darba darītāji un neredzu kapēc Karums ar laiku par tādu nevarētu izvedoties!
Tāpat kā būs un kur Karsiks spēlēs ne jau Tu to noteiksi! Tapēc atspringsti!
, 2009-03-28 15:48, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tu šīsnakts spēli redzēji? JA nē tad ne Tev spriest, kāds Karsums bija uz laukuma!
Mums tak ir labākie fani pasaulē! Viņiem nekas nav jaredz, viņiem bez redzēšanas vis ir skaidrs! Viņiem nekas nav jazin, atliek tik pašiem kaut ko izdomāt un skaiti ka tā tas arī ir un basta! Tu te ar savu skatīšanos un analizēšanu esi dinozaurs, tādi lēnām, bet izskatās ka neatgriezeniski, esportā izmirst
, 2009-03-28 15:53, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Mums tak ir labākie fani pasaulē! Viņiem nekas nav jaredz, viņiem bez redzēšanas vis ir skaidrs! Viņiem nekas nav jazin, atliek tik pašiem kaut ko izdomāt un skaiti ka tā tas arī ir un basta! Tu te ar savu skatīšanos un analizēšanu esi dinozaurs, tādi lēnām, bet izskatās ka neatgriezeniski, esportā izmirst
Aha... kā iemet vai piespēlē tā uzreiz ir "monstrs" un "rullē" (ir apmēram 20-30 tādi komenti)! Kā neiemet vai negūst punktus kadu laiku tā uzreiz ir "lūzers" un "viņam nav vieta NHL"! Pēdējais laiks būtu te dažiem saprats, ka NHL lūzeri nespēlē!!! Ja tu esi tur ticis, tad tas jau ir sava veida rādītājs gan par tevi kā hokejistu, gan par tavu meistarību! NHL nevienu "par skaistām acīm" neņem!!! To nu vajadzētu vienreiz visiem saprast!
, 2009-03-28 15:59, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Pēdējais laiks būtu te dažiem saprats, ka NHL lūzeri nespēlē!!! Ja tu esi tur ticis, tad tas jau ir sava veida rādītājs gan par tevi kā hokejistu, gan par tavu meistarību! NHL nevienu "par skaistām acīm" neņem!!! To nu vajadzētu vienreiz visiem saprast!
ir ļaudis kas trenejas, bet netiek LV komē...pat lai tiktu bebru sastāvā ir jāiegulda liels darbs un ne visi to var
, 2009-03-28 16:06, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: klausies speciālist,varbūt ka tu skaties visas speles. man pietika ar divam karsuma spelem..pastasti man kadas ir karsuma perspektivas,kapec SAMAZINAS SPELES LAIKS...? tapec ka ir PARAK aktivs..?
kur jusu solitie goli...?ar katru speli būs,būs..?
paskaidrojat man ,jo es neko nesaprotu...
Klausies vecīt! Tu esi mēmais specs, ja jau Tu izdari secinājums par spēletaju redzot viņu tikai divās spēlēs!!! Zinātu "stūlbie NHL" kādu viņi talantīgu skautu tagad "palaiž garām"! Negribi savu speca CV kādam NHL klubam nosutīt?! Šitādu talantu tak nevar aizlaist postā!!!
Bet Karsuma perspektīvas var būt visdažādākās atkarībā no parādītā snieguma un no tā ko no viņa prasīs treneris, jo spēlētājam ir jādara uz laukuma TO, ko no viņa prasa treneris! Tāda ir hokeja aksioma! Bet, ka Tu neko no hokeja nesaproti .... tur nu es Tev pilnīgi piekrītu!
, 2009-03-28 16:13, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Mums tak ir labākie fani pasaulē! Viņiem nekas nav jaredz, viņiem bez redzēšanas vis ir skaidrs! Viņiem nekas nav jazin, atliek tik pašiem kaut ko izdomāt un skaiti ka tā tas arī ir un basta! Tu te ar savu skatīšanos un analizēšanu esi dinozaurs, tādi lēnām, bet izskatās ka neatgriezeniski, esportā izmirst
Da liecies mierā. Priekš kam vispār jāskatās tās spēles. Pietiek vnk ieiet statos un uzreiz paliec gudrs un vari sākt diskutēt pats ar sevi un sev līdzīgiem. Un sauc sevi par līdzjutēju Interesanti kam tādi jūt līdz, ja to vien dara kā nodi.rš citus.
Un skauti no Tampas ir pamatīgi iegrābušies. Laikam pārāk daudz skatījušies Karsuma spēles. Būtu zinājuši ka pie mums ir tāds cēsinieks 7, būtu uzreiz griezušies pie viņa pēc vieda padoma. Šis paskatītos statistikā un izteiktu verdiktu ka šitas labi Itālijas 2.līgā var spēlēt.
, 2009-03-28 16:15, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Klausies vecīt! Tu esi mēmais specs, ja jau Tu izdari secinājums par spēletaju redzot viņu tikai divās spēlēs!!! Zinātu "stūlbie NHL" kādu viņi talantīgu skautu tagad "palaiž garām"! Negribi savu speca CV kādam NHL klubam nosutīt?! Šitādu talantu tak nevar aizlaist postā!!!
Bet Karsuma perspektīvas var būt visdažādākās atkarībā no parādītā snieguma un no tā ko no viņa prasīs treneris, jo spēlētājam ir jādara uz laukuma TO, ko no viņa prasa treneris! Tāda ir hokeja aksioma! Bet, ka Tu neko no hokeja nesaproti .... tur nu es Tev pilnīgi piekrītu!
he he labs
tāda sajūta ka kāds no mums abiem norakstījis
, 2009-03-28 16:15, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: ir ļaudis kas trenejas, bet netiek LV komē...pat lai tiktu bebru sastāvā ir jāiegulda liels darbs un ne visi to var
Da beidz!! Es ta domāju, ka Karsums "dzerot un pīpejot" vēsā mierā līdz NHL tika! Izrādas vajag arī trenēties..?!
, 2009-03-28 16:22, pirms 16 gadiem
phils rakstīja: he he labs
tāda sajūta ka kāds no mums abiem norakstījis
Tev nav gadienā Sējēja mobilais?! Šis tagad ir Amerikā! Moš var kādam NHL klubam mūsu "Cēsu superskautu" piedāvāt! Pa divām spēlem šitā atkost, ka spēletājs NHL neder!!! To ne katrs māk! Džekam vienkārši "nebūs cenas"!
, 2009-03-28 16:23, pirms 16 gadiem
phils rakstīja: Un skauti no Tampas ir pamatīgi iegrābušies. Laikam pārāk daudz skatījušies Karsuma spēles. Būtu zinājuši ka pie mums ir tāds cēsinieks 7, būtu uzreiz griezušies pie viņa pēc vieda padoma. Šis paskatītos statistikā un izteiktu verdiktu ka šitas labi Itālijas 2.līgā var spēlēt.
Un ja šie nebūtu aprobežoti un apjautātos mūsu rietumpuses guru, tad ovečkini, malkini un pārējie tagad censtos panākt Brahmani skoreru topā
, 2009-03-28 16:28, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Un ja šie nebūtu aprobežoti un apjautātos mūsu rietumpuses guru, tad ovečkini, malkini un pārējie tagad censtos panākt Brahmani skoreru topā
"Bezcers"!!! Tāpat skaidrs, ka Ediju nevienam no viņiem nepanākt!!! Vai ta nav skaidrs, ka tapēc, ka šie baidās, ka Edijs viņiem visiem "ieliks" tapēc arī Ediju uz NHL neaicina.... ?!
, 2009-03-28 16:30, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Da beidz!! Es ta domāju, ka Karsums "dzerot un pīpejot" vēsā mierā līdz NHL tika! Izrādas vajag arī trenēties..?!
bet rodas sajūta ka mūsu komentētāji, ja vien paši pārvarētu slinkumu, aizejot uz pāris masu slidotavām, jau būtu gatavi NHLam. Tapēc ar viņiem Karsums, nerunājot par Berziņu un pārējiem liekas tādi lohi
, 2009-03-28 16:44, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: bet rodas sajūta ka mūsu komentētāji, ja vien paši pārvarētu slinkumu, aizejot uz pāris masu slidotavām, jau būtu gatavi NHLam. Tapēc ar viņiem Karsums, nerunājot par Berziņu un pārējiem liekas tādi lohi
Vai kā minimums pēc tām 2 slidošanas reizēm ir uzreiz "mēmie hokeja speci", kas pat knapi divas NHL spēles noskatoties vēsā mierā par kādu konkrētu spēlētāju var izdarīt uzreiz "perfektu" secinājumu, ka jamais NHL "neder"!!! Zinātu stulbie "amerikosi" kādi mums te "analīzes spīdekļi" ir, tad, domāju, viņi visu NHL "padarīšanu" (ar visiem farmiem) te uz Latviju pārnestu!!!
, 2009-03-28 16:51, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Vai kā minimums pēc tām 2 slidošanas reizēm ir uzreiz "mēmie hokeja speci", kas pat knapi divas NHL spēles noskatoties vēsā mierā par kādu konkrētu spēlētāju var izdarīt uzreiz "perfektu" secinājumu, ka jamais NHL "neder"!!! Zinātu stulbie "amerikosi" kādi mums te "analīzes spīdekļi" ir, tad, domāju, viņi visu NHL "padarīšanu" (ar visiem farmiem) te uz Latviju pārnestu!!!
Te nu es varētu strīdēties. Mūspuses hokeja ģēniji ar tādiem sīkumiem kā slidošana neaizraujas, viņi jau ir dzimuši speci. Tā slidošana ir visādiem neprašām un pamuļķiem
, 2009-03-28 16:53, pirms 16 gadiem
bernudārzs tikusi pie kompja. pīlītes parkos pabarojusi nu tagad sēd un doma kuru komentu apstridet,neiedzilinoties tajā..
nav gruti man apskatities vel kadu speli,bet kamer karsums neradis labu speli es labak guļu. varetu padomat ka jus visi te ta skataties tas speles. blefojat draugi.es godigi pateicu,ka man pietika ar 2 spelem. vēl kas. jus tikai karsumu redzat. esiet objektivi un paverojiet citus viduvējus speletajus. tie ari kapajas un tadi ir visi NHL. vienigais MK kapajas un vinam bija 2-3 hiti. parejie neaktivi un gaida vartu momentus..ha-ha.
tu jau gribetu lai CAP vartos butu raitums,jo tad karsums iemestu ripu un zvaigzne mums...!!!
pareizi jadara tas ko prasa treneris...tikai nezin kapec arvien mazak vins liek MK darit to laukumā...
ari pec tam dazam spelem BOSTONA es teicu ,ka tikai eiropā spelet.
paskaties arhīvu,es vismaz turos pie sava viedokla,ka MK ir eiropas hokeja speletājs. mazs,ātrs..LV izlase kolosali nospeleja...kāds agrāk bija KRUTOVS,LARIONOVS daļēji...
velreiz saku es tacu negaudosu jums te lidz,jo katram ir savs viedoklis,kuru tu vari nepienemt,bet tad pamato to...
nu speciālist atbildi man.
kapec MK speles laiks rūk..?
, 2009-03-28 16:56, pirms 16 gadiem
Bimbambols & Co ir pamatīgi nokaitinājuši tos, kas komentē pie basketbola; labi, ka pie hokeja ir tādi kā als un huy Tā turpiniet!
, 2009-03-28 17:05, pirms 16 gadiem
man pat saka likties ,ka jums bus kaut kas sakarigs ko teikt...tadi pasi ''lūzerīši'' ka te lielaka dala.nav jegas ar jums ejiet nu zīst tālāk krūti.
neesiet ta verti lai jums pieverstu uzmanibu,lai gan zimeties patik ar tuksiem tekstiem...ha-ha specialisti..
mēģinasu jus atcereties pec sezonas. kas bus ar MK. protams ,ka es tapat ka visi gribetu lai vins noturas NHL,bet ne jau ar tadu speli.
ja bus jums taisniba,tad es tocno jums atvainosos...
lai nu jums speciņi veicas..
, 2009-03-28 17:23, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: bernudārzs tikusi pie kompja. pīlītes parkos pabarojusi nu tagad sēd un doma kuru komentu apstridet,neiedzilinoties tajā..
nav gruti man apskatities vel kadu speli,bet kamer karsums neradis labu speli es labak guļu. varetu padomat ka jus visi te ta skataties tas speles. blefojat draugi.es godigi pateicu,ka man pietika ar 2 spelem. vēl kas. jus tikai karsumu redzat. esiet objektivi un paverojiet citus viduvējus speletajus. tie ari kapajas un tadi ir visi NHL. vienigais MK kapajas un vinam bija 2-3 hiti. parejie neaktivi un gaida vartu momentus..ha-ha.
tu jau gribetu lai CAP vartos butu raitums,jo tad karsums iemestu ripu un zvaigzne mums...!!!
pareizi jadara tas ko prasa treneris...tikai nezin kapec arvien mazak vins liek MK darit to laukumā...
ari pec tam dazam spelem BOSTONA es teicu ,ka tikai eiropā spelet.
paskaties arhīvu,es vismaz turos pie sava viedokla,ka MK ir eiropas hokeja speletājs. mazs,ātrs..LV izlase kolosali nospeleja...kāds agrāk bija KRUTOVS,LARIONOVS daļēji...
velreiz saku es tacu negaudosu jums te lidz,jo katram ir savs viedoklis,kuru tu vari nepienemt,bet tad pamato to...
nu speciālist atbildi man.
kapec MK speles laiks rūk..?
Diez ko Tu teiksi, tad kad kādā no nākamajām spēlēm Karsuma spēles laiks atkal pieaugs? Redz' hokejā ir tada lieta, kad vienā spēlē tev var iet labāk citā ne tik ļoti un tad attiecīgi treneris arī variē sastāvu liek spēlet vairāk kādiem citiem, bet tas nenozīmē, ka nākamājā spēlē tu atkal netiksi laukumā vai tev tās minutes vispār samazināsies! Kas attiecas uz šodienas spēli, tad vairumā (parsvarā) laukumā figurēja vairāk pirmās divas maiņas ( it seviški Prospals, Senluī, Stamkoss) kur tika iespēlēti arī citi pie. Artjuhins, kas arī ne ar ko dižu neizcēlās, jo Bolts vislaik bija iedzinējos un protams, tad vairāk tiek spēlēt labākie, jo vajadzīgs ir rezultāts! Pretiniekos arī nebija "nezin kas", bet Caps, kas ir vieni no līgas līderiem! Bet Karsums savas minūtes (3-4 maiņā) arī atspēlēja godam - vārti kad viņš bija uz laukuma netika ielaisti un dotaja momentā priekš viņa (kā trešās -ceturtās maiņas spēlmaņa) tas bija galvenais!!! Karsumam +/- bija netrāls! Neticēsi, bet arī komandas līderis Lekavaljē nesospēlēja dikti labāk un ilgāk - nepilnas 12 minūtes, neguva nevienu punktu + vēl nopelnija -1 koefu! Tad sanāk nakamajā spēlē viņam būtu jāspēlē zem 10 min?!
, 2009-03-28 17:36, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: kur paliki speciālist...? redzi tu neko nevari pat pamatot un paskaidrot...tev nav sava viedokļa.. bet zini tik daudz ka karsums spele NHL...tadad spēles tāpat kā greckis..jo greckis bija labs un karsums bus labs...
pilnigi pareizi ka tīņu portals...viens otram gaudo lidz..
jo dazs pat teikumu nemāk izveidot,kur tadam būs savs viedoklis vai pamatojums...
Noshaavi greizi, man nav ne laika, ne veeleeshanaas visu dienu seedeet internetaa un gaidiit no citiem komentaarus, tajaa skaitaa no tevis... Nemuldi par to, ko es zinu, jo es lieki ar apgalvojumiem nemeetaajos, nesolu ne golus, ne ko citu, nebljaustos par to, kaads vinjsh "monstrs". Neesmu redzeejis visas Karsuma speeles, bet es peec neredzeetas speeles spiitiigi neienjemu poziiciju, ka nu luuk, Karsums nav NHL speeleetaajs. Vinjam jaanopelna jauns liigums, par speeles laiku runaajot - aciimredzot, vinjsh tiek iespeeleets dazhaados virkneejumos, attieciigos momentos vinju nelaizh laukumaa, tas atkariigs no speeles situaacijas, kad kuram uzticas, es galiigi nebriinos, ka vinjsh uzreiz nespeelee 18 minuutes, par katru minuuti taapat jaaciinaas.
P.S. Sevi par speciaalistu gan neesmu saucis, bet izskataas, ka sevi gan uzskati par baigi "reaali domaajoshu", spriezhot peec taviem pirmajiem komentaariem. Izskataas, ka esi normaali "uzvaariijies", ka saac jau par tiinjiem un beernudaarziem laist, "malacis", diezgan uzjautrinoshi...
, 2009-03-28 17:48, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: man pat saka likties ,ka jums bus kaut kas sakarigs ko teikt...tadi pasi ''lūzerīši'' ka te lielaka dala.nav jegas ar jums ejiet nu zīst tālāk krūti.
neesiet ta verti lai jums pieverstu uzmanibu,lai gan zimeties patik ar tuksiem tekstiem...ha-ha specialisti..
mēģinasu jus atcereties pec sezonas. kas bus ar MK. protams ,ka es tapat ka visi gribetu lai vins noturas NHL,bet ne jau ar tadu speli.
ja bus jums taisniba,tad es tocno jums atvainosos...
lai nu jums speciņi veicas..
Es nekur neesmu apgalvojis, ka Karsums NOTEIKTI spēlēs "tikai un vienīgi NHL un nekur citur"! Kā būs rādīs laiks, domāju, spēlējot piem. arī Eiropā Karsums nepazudīs un ir arī ne tik reti gadijumi, kad nospēlējot labu sezonu Eiropā spēlētājs atgriežas NHL! Bet par "bērnudrārzu" runājot.... iemācies pats vispirms garumzīmes un mīsktinājumzīmes salikt un tad sauc citus par "bērnudārzu"! Pagaidām pēc "bērnudārza" Tu pats izskaties! Kad pats paagusies, tad sapratīsi, ka redzot divas spēles nevar izdarīt tālejošus secinājumus par vienu vai otru spēlētāju vai par lietām kopumā!
, 2009-03-28 18:29, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Es nekur neesmu apgalvojis, ka Karsums NOTEIKTI spēlēs "tikai un vienīgi NHL un nekur citur"! Kā būs rādīs laiks, domāju, spēlējot piem. arī Eiropā Karsums nepazudīs un ir arī ne tik reti gadijumi, kad nospēlējot labu sezonu Eiropā spēlētājs atgriežas NHL! Bet par "bērnudrārzu" runājot.... iemācies pats vispirms garumzīmes un mīsktinājumzīmes salikt un tad sauc citus par "bērnudārzu"! Pagaidām pēc "bērnudārza" Tu pats izskaties! Kad pats paagusies, tad sapratīsi, ka redzot divas spēles nevar izdarīt tālejošus secinājumus par vienu vai otru spēlētāju vai par lietām kopumā!
Man liekas ka pilnīgi velti šitam gudrītim kaut ko censties paskaidrot vai pierādīt. Tādas aizdomas ka viņš tāds pats "trollis" kā bimbambols un dravnieks basketbolā. Vnk gvelž pilnīgas blēņas un priecājas kā citi satraucas par viņa stulbajiem tekstiem. Ignore tādam un lieta darīta. Jo mazāk sūdu aiztiek jo mazāk tāds smird
, 2009-03-28 19:02, pirms 16 gadiem
phils rakstīja: Jo mazāk sūdu aiztiek jo mazāk tāds smird
Tā jau laikam ir....
, 2009-03-28 20:05, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tā jau laikam ir....
šī senā laucinieku gudrība, Tev lielpilsētas šovinistam droši vien ir jaunums
, 2009-03-28 20:53, pirms 16 gadiem
Starp citu, Karsuma bilde atkal ir ielikta Tampas mājaslapā par pēdējo spēli - tā reālā gola iespēja.