Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

Karsums nosūtīts uz "Lightning" fārmklubu

Karsums nosūtīts uz "Lightning" fārmklubu
Mārtiņš Karsums
Foto: AP

Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubs Tampabejas ''Lightning'' nosūtījis Latvijas izlases uzbrucēju Mārtiņu Karsumu uz fārmklubu Norfolkas ''Admirals'', kas spēlē Amerikas Hokeja līgā (AHL).

Vakar Karsums tika iekļauts ''Lightning'' neaizsargāto spēlētāju sarakstā, bet šodien kļuvis zināms, ka uzbrucējs nosūtīts uz Tampabejas kluba fārmklubu Norfolkas ''Admirals''. Bez Karsuma šāds liktenis piemeklējis vēl deviņus hokejistus.

Pagājušajā sezonā Karsums ''Lightning'' un Bostonas ''Bruins'' sastāvā NHL piedalījās 24 spēlēs (18 Tampabejā), nopelnot sešus rezultativitātes punktus (1+5). AHL viņam ir krietni lielāka pieredze - Providensas ''Bruins'' sastāvā 176 regulārā čempionāta spēles (59+80) un 22 mači ''play off'' jeb Kaldera kausa izcīņā, kurā 23 gadus vecais hokejists savācis 14 punktus (10+4).

Izmantotie resursi:
oursportscentral.com




, 2009-09-27 10:23, pirms 16 gadiem
Turies, veci!
, 2009-09-27 10:23, pirms 16 gadiem
Mes gaidam tevi majas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 10:24, pirms 16 gadiem
Nu OK, vai nu vēl viens gads sitoties no AHL uz NHL, vai arī Rīgas Dinamo, ja nav ''pa sātīgu''...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: chikis
Slēpts komentārs: ledusskapis77
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 10:29, pirms 16 gadiem
ledusskapis77 rakstīja: nu nav vins NHL limeni
Peec statistikas skatoties ir gan!
, 2009-09-27 10:33, pirms 16 gadiem
NHL no spēlētāja- uzbrucēja prasa gūtos vārtus. 1 gols 24ās spēlēs ir daudz par maz. Kautkā AHL hokejs Mežonim izskatās piemērotāks. Bet vai ir jēga tur kaulus laust , jo tie 550k $, kad vēl atskaita nodokļus, domāju , ka Sējējs arī ko līdzīgu sagrabinātu... +dzīvo mājās, kaut gan florida (tampa) arī nav slikti, silts, nezinu gan, kur tā norfolka ir
, 2009-09-27 10:38, pirms 16 gadiem
Žēl Mārtiņš!!
Bet, lai viņš nenokar galvu un cīnas arī kādā cita stiprā klubā tikt!!!
Tampabejai fuj
, 2009-09-27 10:38, pirms 16 gadiem
Konkurence NHL ir milzīga, ar to jārēķinās. Turies Mārtiņ un nezaudē spēlētprieku.
, 2009-09-27 10:38, pirms 16 gadiem
Makaka7 rakstīja: Tampabejas vadība ir ped.ņi. Ēbreju pediņi
Ģenerālmenedžera kaķa foto____________________________>
';
Slēpts komentārs: Dillinger
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 10:41, pirms 16 gadiem
Ja paskatamies no Lightning vadibas puses, kapec gan viniem butu ar Karsumu kaut ka ipasi jaauklejas? Ja viniem neder, tad neder. Sports ir bizness un bizness ir nezeligs... Gribetu vinu redzet RD sastava jau sosezon. Un tas nemaz nenozimetu, ka sapnis par NHL butu izsapnots manuprat, nav ko tur vinam cakareties, uzliec miksto TBL!
, 2009-09-27 10:41, pirms 16 gadiem
NHL nenovērtē Karsumu!!

Uz Dinamo!
, 2009-09-27 10:44, pirms 16 gadiem
Pietiek tur ņemties-brauc uz mājām,spēlēsi Dinamo un būsi pienācīgi novērtēts!
, 2009-09-27 10:45, pirms 16 gadiem
NeooNs rakstīja: Tas, ka viņš pagajšsezon nospēlēja 24 spēles NHL, pierāda ka viņš ir NHL līmenī. Tā kā nedir*
un tas, ka vinsh guva 1 vartus shajas 24 speles pierada ka vinsh nav NHL limeni. Ta ka nedir*
, 2009-09-27 10:46, pirms 16 gadiem
Rīgas dinamo variants šinī gadījumā viņam būtu neslikts, ir tikai viena problēma- vai RD budžetā vēl ir līdzekļi, ar ko nodrošināt viņam līgumu.
, 2009-09-27 10:49, pirms 16 gadiem
sosezona jau vins diez vai speles RD, jo drosi vien meginas aizkerties NHL, nakosgad gan, vins bus RD, pie nosacijuma, ja nenostiprinasies NHL piemeram.
sobrid tiesi pietrukst tada vira RD sastava
, 2009-09-27 10:50, pirms 16 gadiem
tas taču nav normāli. Tagad viņam pašam jāizvēlas, palikt tur, vai braukt uz eiropu, kur viņu novērtē. Bet arī, Mārtiņš tādu ceļu sev ir lauzis cauri uz hokeja meku, varbūt ir vērts vēlreiz saņemties un parādīt uz ko viņš ir spējīgs
, 2009-09-27 10:53, pirms 16 gadiem
AHL limeni viņs sen ir paraudzis,nav ko vinam tur darit
, 2009-09-27 10:53, pirms 16 gadiem
Makaka7 rakstīja: Tampabejas vadība ir ped.ņi. Ēbreju pediņi
bet buusim objektiivi! Lai cik gruut to buutu pateikt,bet Karsums paarbaudes speelees arii neko neparaadiija!Winsh ir wingers un wingeriem ir JAAMET GOLI iekshaa. Tas ir vinju galvenais uzdevums.Bet kaa labi zinaam,tad Karsums neiemeta nevienu golu(neideva arii piespeeli).
, 2009-09-27 10:58, pirms 16 gadiem
atkal AHL... nu nē, pietiek. Tad patiešām ir nopietni jāpadomā par pāriešanu uz Dinamo un KHL līmenis arī ir pietiekoši augsts. un mums vajag arī kādu kurš tik ļoti nerespektētu pretiniekus pie bortiem
, 2009-09-27 10:58, pirms 16 gadiem
No sākuma Bostonas "Bruins" vadība bija slikta, tad Tampabejas - laba, tagad atkal "Lightning" vadība ir slikta... .
Tikai viena lieta - varbūt Mārtiņš nemaz nav TIK labs hokejists kā daudzi IEDOMĀJAS?

Tādiem energy line spēlētājiem parasti arī sanāk līdz gadiem 25 nosēdēt fārmos, un uz dažām spēlēm tikt izsauktiem... pēc tam labākaie no viņiem, pirms tam izdarot vajadzīgos secinājumus un pielāgojot savu spēli komandas vajadzībām (un šo spēlētāju gadījumā tā ir spēle mazākumā, aizsardzība, noraidījumu provocēšana un retajos kvalitatīvajos uzbrukumos maksimāla iespēju realizācija), tomēr iekļūst regulārā NHL "apritē".
, 2009-09-27 11:00, pirms 16 gadiem
Nu lai vēl pacīnās vēl vismaz vienu sezonu, un ja tad nesanāks tikt stabili NHL, tad lai brauc atpakaļ. Galu galā tagad viņš var mierīgi spēlēt AHL ar NHL algu.

Jo kā jau kuro reizi saku, ok mēs ka fani iegūsim no tā ka Karsums būs Dinamo, bet no sportiskā viedokļa viņš zaudēs. Tad jau ja uz KHL tad vismaz uz kādu Top 10 komandu!!!
, 2009-09-27 11:00, pirms 16 gadiem
nu lai panjem kaut sliktaakais NHL klubs...... nu johaid
, 2009-09-27 11:01, pirms 16 gadiem
Kāds šogad RD, kad Karsumam ir vienvirziena līgums NHL! Atminos interviju ar Sergeju Žoltoku, šķiet, pēc tam, kad viņš bija noslēdzis savu pirmo vienvirziena līgumu. Uz žurnālista repliku, ka nu viņam darbs un alga ir garantēti, Žoltoks atsmēja- darbs nē, alga gan!
, 2009-09-27 11:04, pirms 16 gadiem
Šitā mēs visus savus talantus zaudēsim, Spruktu jau šķiet esam zaudējuši-slido kā lācis uz laukuma, Karsums-nē, nāc uz Eiropu. Ja Eiropā var spēlēt tādi spēlētājs, kā Radulovs, tad tu arī vari!
P.S. Starp citu, cik gados Skrastiņš noslēdza vienvirziena līgumu?
, 2009-09-27 11:07, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: nu lai panjem kaut sliktaakais NHL klubs...... nu johaid
diemžēl varbūt kļūdos jo baigi vairs nesekoju tur NHL, bet Tampabejas klubs jau arī ir viens no lejas gala klubiem vismaz izslēgšanas spēlēs viņi netiek regulāri
, 2009-09-27 11:07, pirms 16 gadiem
Vismaz mierinājums ir līgums, ka atalgojums būs pat ļoti labs, ņemot vērā, ka NHL varbūt sanāks uzspēlēt epizodiski. Norfolkā jāvāc ļoti daudz punktu un jācer, ka pirmajā komandā uzbrucēji būs nerezultatīvi.
, 2009-09-27 11:08, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No sākuma Bostonas "Bruins" vadība bija slikta, tad Tampabejas - laba, tagad atkal "Lightning" vadība ir slikta... .
Tikai viena lieta - varbūt Mārtiņš nemaz nav TIK labs hokejists kā daudzi IEDOMĀJAS?

Tādiem energy line spēlētājiem parasti arī sanāk līdz gadiem 25 nosēdēt fārmos, un uz dažām spēlēm tikt izsauktiem... pēc tam labākaie no viņiem, pirms tam izdarot vajadzīgos secinājumus un pielāgojot savu spēli komandas vajadzībām (un šo spēlētāju gadījumā tā ir spēle mazākumā, aizsardzība, noraidījumu provocēšana un retajos kvalitatīvajos uzbrukumos maksimāla iespēju realizācija), tomēr iekļūst regulārā NHL "apritē".
Nosauc lūdzu kādus spilgtus piemērus!
, 2009-09-27 11:08, pirms 16 gadiem
KHL ir augstāks līmenis kā AHL , bet aizejot no ahl iespējams var aiziet arī no NHL
, 2009-09-27 11:09, pirms 16 gadiem
burbulīte rakstīja: Šitā mēs visus savus talantus zaudēsim, Spruktu jau šķiet esam zaudējuši-slido kā lācis uz laukuma, Karsums-nē, nāc uz Eiropu. Ja Eiropā var spēlēt tādi spēlētājs, kā Radulovs, tad tu arī vari!
P.S. Starp citu, cik gados Skrastiņš noslēdza vienvirziena līgumu?
Sprukts kā spēlēja tā spēlē. Slidojums viņam vienmēr nav bijis tas stiprākais elements (vismaz uz to vienmēr ir likts akcents).

Un ja jau par Radulovu.
Viņi abi ar Karsumu ir vienaudži, abi savā laikā bija savu komandu līderi QMJHL čempionātā, abi savā laikā spēlēja QMJHL un CHL finālos. Tas tā salīdzināšanai.
, 2009-09-27 11:13, pirms 16 gadiem
janķelis rakstīja: Nosauc lūdzu kādus spilgtus piemērus!
Džejs Pandolfo (Ņūdžersijas "Devils"), +/- arī Kriss Dreipers (Detroitas "Red Wings"), tas no tiem, kas uzreiz prātā nāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 11:16, pirms 16 gadiem
Makaka7 rakstīja: Tampabejas vadība ir ped.ņi. Ēbreju pediņi
Ļoti kopumā patīk sportacentra portāla komentātāji, bet par šo esmu lielā neizpratnē-labi vienam ienāk prātā kādu nolamāt par p... bet vēl saliek plusus - vai tad Tampabejas komandas vadītāji neko nejēdz no hokeja-ja ir vienvirziena līgums tas nozīmē ka vadība augustā ticēja Karsumam un cerēja uz labu vai vismaz vidēju spēli, bet ja tagad aizsūta uz fārrmklubu tad tas nozīmē ka Karsuma sniegums galīgi neapmierina, NHL apskatnieki arī savos apskatos Karsumu septembrī minējuši kā sportistu kurš ļoti neveiksmīgi pagaidām spēlē. Es arī ļoti pārdzīvoju un tomēr ceru Karsumu ieraudzīt Tampas sastāvā NHL bet rakstīt šādus komentārus ir tīņu stilā-ja man nepatīk ko otrs dara tad viņš ir ... bet ja patīk tad viņš ir labais. Vai cilvēki labprāt sūtīs uz fārmklubu hokejistu saglabājot viņam NHL spēlētāja algu-ne jau aiz naida vai nepatikas pret sportistu , bet Karsums pagaidām nevelk. Cerēsim ka pagaidām.
, 2009-09-27 11:17, pirms 16 gadiem
HC MVD

Znaroks jau zvana...
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 11:25, pirms 16 gadiem
Vienkarsi jabut labakajam Ahl kluba un tad toc panems uz NHL !
, 2009-09-27 11:27, pirms 16 gadiem
Makaka7 rakstīja: Šinī jautājumā nespēju būt objektīvs, domāju ari daudzi komentētāji, jo CIK VAR?
Bet domāju ka pats saproti ka Viss atkarīgs no paša Karsuma. Es godīgi nezinu cik pārbaudes spēlēs Karsums guva vārtus un piespēles, bet cītīgi lasīju visu par NHL un pats nereizi neatradu ka Karsumam būtu rezultativitātes punkti. Varbūt kāds zin precīzi cik spēles septembrī ir Karsumam un cik punkti ja ir.
, 2009-09-27 11:33, pirms 16 gadiem
jurchiks1995 rakstīja: Vienkarsi jabut labakajam Ahl kluba un tad toc panems uz NHL !
Iguldens bija labākais savā klubā iepriekšējā sezonā 65 rezultativitātes punkti 72 spēlēs.
, 2009-09-27 11:35, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Iguldens bija labākais savā klubā iepriekšējā sezonā 65 rezultativitātes punkti 72 spēlēs.
Bet kopumā priekš AHL tas ir pamaz.
, 2009-09-27 11:35, pirms 16 gadiem
man jau liekas ka karsumu mēs reāli pārvērtējam, ļoti viduvējs pasaules līmenim da vel maza auguma, varbūt eiropā šim ietu labāk, bet mani māc lielas šaubas, normāls plejers, nedomāju ka mārtiņs rīgā spīdētu, kaut gan nekad nevajag aizmirst ka hokejs ir komandu sporta veids, un vismaz 70-80% no katra spēlētāj maiņā ir atkarīgs no partneriem, protams ja vien viņi nav tik izcili meistari ka spēj vienatnē izlauzties cauti pretiniekam aizsardzībai un vēl kīperu apspēlēt(kā vakar abi cska goli)...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 11:47, pirms 16 gadiem
Kāds vel fārmklubs bļin
Tad jau labāk KHL, ja NHL nenovērtē karsumu. KHL jau toč iegūtu daudz vairāk nekā spēlējot kaut kādā AHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 11:50, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet kopumā priekš AHL tas ir pamaz.
Daudz tas nav piekrītu -bet tikai tādā nozīmē lai uzreiz tiktu uz NHL. Man skomentārs drīzāk bija atbilde uz repliku -ja būsi labākais savā klubā AHL tad tiksi uz NHL-es jau pats šai domai nepiekrītu. Vari būt rezultatīvākais visā AHL , bet ja pēc sezonas nevilksi tad būsi turpat.
Starp AHL un NHL ir diezgan liela starpība-teiktu tā precīzi pavidu starp AHL un NHL ir KHL. Ja prasītu kuram līmenim tuvāk ir KHL tad būtu grūti-šķiet KHL ir vienādā attālumā no NHL un AHL- šeit domāju tikai sportisko pusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 11:57, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ir tikai maza starpība : Radulovs savos 23 jau ir divkārtējais pasaules čempions. Līderis bija gan NHL,gan KHL savās komandās. Karsums tikai sapņo nostiprināties,tikti NHL.Radulovs savos 21 jau bija pasūtījis NHL klubu 3 mājas tālāk. Šie spēlētāji nav salīdzināmi,ja nu vienīgi ir vienaudži
Ja Karsums būtu piedzimis kā krievs vai kanādietis, tad arī viņš, iespējams, jau būtu gan pasaules čempions, gan būtu nostiprinājies NHL un, ja būtu gribējis, varbūt būtu arī kādu pasūtījis 3 mājas tālāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 12:00, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Ja Karsums būtu piedzimis kā krievs vai kanādietis, tad arī viņš, iespējams, jau būtu gan pasaules čempions, gan būtu nostiprinājies NHL un, ja būtu gribējis, varbūt būtu arī kādu pasūtījis 3 mājas tālāk.
Karsums lai kā mēs latviešu fani to gribētu Kanādas vai Krievijas izlasei tuvumā nebūtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 12:04, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Dzelžaina loģika un ja viņam būtu riteņi,viņš būtu tramvajs . Tavuprāt lai tiktu uz NHL pietiek tikai ar kanādas vai krievijas pilsonību . Ja nav ko teikt labāk neteikti neko ! Līdzināt Karsumu ar Radulovu ir vairāk nekā apsurds.Labi ka vēl ar Jāgru nesalīdzināja .
Tu nesaprati, ko es gribēju pateikt, pasēdi un padomā. Tad, kad izdomāsi, tad atļauju atvainoties
, 2009-09-27 12:04, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet kopumā priekš AHL tas ir pamaz.
AHL pagājušo sezonu rezultatvākais spēlētājs arī netiek uz NHL. lai gan stati AHL viņam vairāk kā iespaidīgi, 69.spēlēs 60 vārti, un vēl 37 piespēles... nesaprotu, kāpēc šis uz KHL nebrauc, neticu, ka tādam neviens klubs nepiedāvāja līgumu...
ja kādam interesē eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Alexandre Giroux
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 12:06, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Diez vai.
Ja hokejists ir nonācis NHL apritē, tad jau vairs nav svarīgi vai tu esi čigāns, ēbrejs, latvietis vai krievs. Tad jau viss ir paša rokās, kājās un galvā.
Nonākt šai NHL apritē letiņiem ir mazliet grūtāk nekā hokeja Top valstu hokejistiem, bet pēc tam tik jarullē.
Runa nav par NHL apriti, bet par iespējām sākot jau no agras bērnības, par trenriem, par izlasēm, par izlašu treneriem utt. Ja Radulovs jaunībā varēja Krievijā spēlēt labā līmenī, tad Karsums savu karjeru pieaugušo hokejā, šķiet, sāka pie Pastes Vilkos Un tā ir liela atšķirība
, 2009-09-27 12:07, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: nu lai panjem kaut sliktaakais NHL klubs...... nu johaid
Dinamo, Dinamo Rīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 12:08, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Dzelžaina loģika un ja viņam būtu riteņi,viņš būtu tramvajs . Tavuprāt lai tiktu uz NHL pietiek tikai ar kanādas vai krievijas pilsonību . Ja nav ko teikt labāk neteikti neko ! Līdzināt Karsumu ar Radulovu ir vairāk nekā apsurds.Labi ka vēl ar Jāgru nesalīdzināja .
par krievu nepiekrītu, bet par kanādieti gan, jo ja NHL klubiem principā ir līdzīgi spēlētāji (pēc līmeņa), Karsums un kāds kanādietis, tad protams viņi ņems kanādieti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 12:11, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Atvainoties es vienmēr varu,bet tavu domu gājienu grūti saprasti. Paskaties kādi kadri,ar kādiem drafta nr un pilsonībām jau ir nosūtīti uz farmu !
Man tiešām vienlaga, kas ir vai nav nosūtīts uz farmu. Ja Karsums ir nosūtīts, tad skaidrs, ka viņš nav pelnījis šobrīd būt NHL. Taču tas, ko es gribēju pateikt to, ka par labu hokejisti vieglāk ir kļūt Krievijā vai Kanādā, nevis Latvijā. Tādēļ arī salīdzināt kādu ar Radulovu ir muļķīgi. Citas iespējas. Tāpat arī - ja Olijars būtu piedzimis kā ķīnietis, viņš skrietu ātrāk par Ļju Sjanu
, 2009-09-27 12:13, pirms 16 gadiem
Makaka7 rakstīja: Tampabejas vadība ir ped.ņi. Ēbreju pediņi
žīdi. ēbreji ir Krievijā.
Bet par Karsumu škrobe...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 12:15, pirms 16 gadiem
Bonis23 rakstīja: žīdi. ēbreji ir Krievijā.
Bet par Karsumu škrobe...
ko var škroboties, pats vainīgs, nepierādija, ka ir piederīgs NHL līmenim, un tagad ir sekas.

visvairāk gribas zināt, ko tagad Mārča darīs, paliks AHL vai brauks spēlēt uz KHL (pirms sezonas dzirdēts, ka RD, MVD un AMUR gribot Karsumu)...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 12:16, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nu tas nevienam nav jaunums.Tas ir jebkurā sporta veidā. Kļūt par pasaules zvaigzni futbolā LV vispār ir utopija.Ņemot vērā mūsu čempja līmeni.
Nu vot par to arī bija mans stāsts, salīdzināt Radulovu un Karsumu es nemaz negribēju
, 2009-09-27 12:18, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ir tikai maza starpība : Radulovs savos 23 jau ir divkārtējais pasaules čempions. Līderis bija gan NHL,gan KHL savās komandās. Karsums tikai sapņo nostiprināties,tikti NHL.Radulovs savos 21 jau bija pasūtījis NHL klubu 3 mājas tālāk. Šie spēlētāji nav salīdzināmi,ja nu vienīgi ir vienaudži
Kopumā taisnība, veinīgi Radulavs nekad nav bijis līderis NHL klubā, pārsvarā pa 3.maiņu spēlēja... tāpēc jau neviens NHL nav un nebija gatavi maksāt tik cik maksā KHL... tas līdzīgi kā ASK vai Barons basketbolā, mūsu vietējām zvaigznēm sadeva tādas algas, ko neviens citur viņiem nebija gatavs maksāt. Bet kopumā, protams, Radulovs, ir lielisks spēlētājs un NHL labpreāt viņu redzētu pie sevis, bet diezin vai, ka par tādu ciparu un dotajā brīdī arī viņa loma komandā noteiktu butu cita, proti, arī NHL viņš jau būtu 1-2 maiņas spēlētājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: carlito
, 2009-09-27 12:19, pirms 16 gadiem
RD janem Karsumu... but ideali ja vins pie mums speletu.. bet par to jau var tikai sapnot...
, 2009-09-27 12:23, pirms 16 gadiem
NeooNs rakstīja: Žēl Mārtiņa Viņš ļoti gribēja... Vismaz dotu iespēju paspēlēt pus sezonu, lai paspēj sevi parādīt !!!
Zel Zel Zel,stulbums,vins loti gribeja un ta ta...................
es ari daudz ko gribu,bet ja vins ne nopelnija vietu sastavu,un pats zini ka parbaudes speles vins godigi sakot bija ne kads,tad nav ko zelot.Pasam bija ja nopelna vieta sastava,nevareja,tapec brauc uz farmu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 12:33, pirms 16 gadiem
pastav kada iespeja redzer karsumu RD?
, 2009-09-27 12:34, pirms 16 gadiem
Par Olijaru-uzstādijis sezonas savu antirekordu,palicis otrais ar 14,03
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 12:40, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sprukts kā spēlēja tā spēlē. Slidojums viņam vienmēr nav bijis tas stiprākais elements (vismaz uz to vienmēr ir likts akcents).
Ir sanācis palasit speciālista viedokli par Jankas slidojumu - nekads baigi sliktais neesot, tāds vidusmērs, vnk dēl auguma izskatoties tā lācīgi...es ne tuvu nebudams specs, esmu papētijis un liekas tam viedoklim var piekrist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 12:41, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vienreiz jau teicu, ka katrai tautai vajag savus varoņus.
Diemžēl mums tas hokeja līmenis ir tāds kāds viņš ir. Katram hokejistam (sportistam) ir savu iespēju griesti, kurus tas nespēj pārsniegt pat neskatoties, ja trenētos dienu un nakti, un spēlētu pasaules labākās līgās. Ja tā nebūtu, tad mums būtu pa pilno Balderu, Grecku, Lemje un citu augstākās raudzes hokejistu (sportistu).
šito uzraksti uz lapiņas un pieliec pie datora, izlasi katreiz kad komentē RD spēles...varbūt tad vairs netrūks konsekvences
, 2009-09-27 12:41, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kas to lai zin,kas viņam tur līgumā par nosacījumiem.
Viņam ir punkts, ka viņš var pārtraukt līgumsaistības gadijumā ja neiekļūst NHL.

Tampas apskatnieks : twitter.com
Spoke with #TBLightning GM Brian Lawton, he's got no indication at this time of Martins Karsums wanting to head back to Europe

Tampas GM, pagaidām nav saņēmis nekādas ziņas no Karsuma par plāniem doties uz Eiropu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 12:45, pirms 16 gadiem
brauc mājās,dinamo tevi gaida
, 2009-09-27 12:45, pirms 16 gadiem
Būtu nācis uz ''Dinamo'',vismaz būtu normāla līmeņa spēles.
, 2009-09-27 12:45, pirms 16 gadiem
Makaka7 rakstīja: Tampabejas vadība ir ped.ņi. Ēbreju pediņi

nu kas var tādu huiņu dzīt ?
, 2009-09-27 12:47, pirms 16 gadiem
tak ASV vieni žīdi pie teikšanas
, 2009-09-27 12:50, pirms 16 gadiem
WILDE rakstīja: manuprāt, mārčam fatāli nepaveicās ar to, ka viņu nodraftēja bostona- kā viņš plosījās monktonā pēdējā sezonā (Moncton Wildcats QMJHL 05/06 49 34 31 65 +25), bet providensā viņu no ļoti talantīga bombardiera, pataisīja par viduvēju spēka uzbrucēju...
ja mārtiņš būtu tics kāda cita nhl kluba sistēmā, tad varbūt jau pirmajā, bet otrajā ahl sezonā noteikti tiktu izsaukts uz augšu.
totāli žēl, bet bostonas sistēma sabojāja talantīgāko latviešu jaunās paaudzes uzbrucēju...
Pilnībā piekrītu, ka komanda viņu sačakarēja, būtu ticies, piemēram LAK, bet Kopitars Bostonā, domāju, ka Karsiks rautos NHL, bet Kopitars sēdētu fārmā. No komandas ir ļoti daudz kas atkarīgs, bet nedomāju, ka Mārča vairs nevar pārkvalificēties atpakaļ par scoreru, tikai obligāti jāmaina vide. Un šādai lietai KHL būtu taisni laikā, bet pēc tam jau uz NHL varētu tikt no KHL kā bombardieris!!!!!!!!!!!
, 2009-09-27 12:53, pirms 16 gadiem
Nav vinsh tas ko daudzi jums iedomaajas! Arii RD vinsh iipashi nespiideetu...uzskatu ka Lauris un Mikjelis ir augstaakas klases speletaaji
, 2009-09-27 12:56, pirms 16 gadiem
Un vēl es domāju, ka kamēr Sējējs kasa pakausi, tikmēr Znaroks jau zvana, jo viņš Karsumu ļoti grib pie sevis, taču domājams, ka Karsums kādu dienu arī padomās un nedos Značokam atbildi uzreiz, jo gaidīs piedāvājumu no mājām, bet, kas pirmais brauks, tas pirmais mals. Esmu drošs, ka Znaroks sēdēja jau ar klausuli rokās un gaidīja ziņu, ka neviens NHL klubs nav pieteicies uz Karsiku.
, 2009-09-27 12:57, pirms 16 gadiem
BMW rakstīja: Pilnībā piekrītu, ka komanda viņu sačakarēja, būtu ticies, piemēram LAK, bet Kopitars Bostonā, domāju, ka Karsiks rautos NHL, bet Kopitars sēdētu fārmā. No komandas ir ļoti daudz kas atkarīgs, bet nedomāju, ka Mārča vairs nevar pārkvalificēties atpakaļ par scoreru, tikai obligāti jāmaina vide. Un šādai lietai KHL būtu taisni laikā, bet pēc tam jau uz NHL varētu tikt no KHL kā bombardieris!!!!!!!!!!!
Vechukinj Kopitaru pat nevar vairs saliidzinat ar Maartinju, tur ir kadu 3-4 liimenju atshkjiriba, lai kaa tev tas nepatiktu. Junioros shie kapaaja liidziigi, bet pateicoties savam augumam Kopitars ASV nepazuud kameer Karsumam ir gruutaak, un Kopitars arii ir vairaak kapaajies, kameer Maartinjam ir paticis paballeeties
, 2009-09-27 12:58, pirms 16 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Nav vinsh tas ko daudzi jums iedomaajas! Arii RD vinsh iipashi nespiideetu...uzskatu ka Lauris un Mikjelis ir augstaakas klases speletaaji
Tu pati tici tam ko tu uzrakstīji???????????
, 2009-09-27 13:00, pirms 16 gadiem
BMW rakstīja: Pilnībā piekrītu, ka komanda viņu sačakarēja, būtu ticies, piemēram LAK, bet Kopitars Bostonā, domāju, ka Karsiks rautos NHL, bet Kopitars sēdētu fārmā. No komandas ir ļoti daudz kas atkarīgs, bet nedomāju, ka Mārča vairs nevar pārkvalificēties atpakaļ par scoreru, tikai obligāti jāmaina vide. Un šādai lietai KHL būtu taisni laikā, bet pēc tam jau uz NHL varētu tikt no KHL kā bombardieris!!!!!!!!!!!
Pilnīgs murgs... Tu domā ja Karsums spēlētu visos tajos klubos kur viņa vienaudzis Ovečkins, tad viņš būtu 65 vārtu guvējis ?

Daži spēlētāji ir labāki par citiem, un Kopitars ir cita līmeņa spēlētājs.
Spēlētājs vai nu ir goalscorers vai nav...Par tādu nevar iemācīties kļūt (vismaz NHL vai KHL līmenī)
Ja Karsums brauks uz KHL viņš attālinās no NHL, jo vēl divus gadus vienīgais NHL klubs ar kuru Karsums var runāt ir Lightning
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 13:01, pirms 16 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Vechukinj Kopitaru pat nevar vairs saliidzinat ar Maartinju, tur ir kadu 3-4 liimenju atshkjiriba, lai kaa tev tas nepatiktu. Junioros shie kapaaja liidziigi, bet pateicoties savam augumam Kopitars ASV nepazuud kameer Karsumam ir gruutaak, un Kopitars arii ir vairaak kapaajies, kameer Maartinjam ir paticis paballeeties
Nu kas tu truba esi??????????? Kurā brīdī es viņus salīdzinu uz doto brīdi, es rakstu par to kā tas, ļoti iespējams, būtu bijis, ja viņi tolaik tiktu citos klubos!!!!!!!!!!!
, 2009-09-27 13:04, pirms 16 gadiem
BMW rakstīja: Nu kas tu truba esi??????????? Kurā brīdī es viņus salīdzinu uz doto brīdi, es rakstu par to kā tas, ļoti iespējams, būtu bijis, ja viņi tolaik tiktu citos klubos!!!!!!!!!!!
Tu neesi iepazinies ar Kopitara biogrāfiju. Viņš jau pirms drafta bija garantēts NHL spēlētājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 13:06, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Pilnīgs murgs... Tu domā ja Karsums spēlētu visos tajos klubos kur viņa vienaudzis Ovečkins, tad viņš būtu 65 vārtu guvējis ?

Daži spēlētāji ir labāki par citiem, un Kopitars ir cita līmeņa spēlētājs.
Spēlētājs vai nu ir goalscorers vai nav...Par tādu nevar iemācīties kļūt (vismaz NHL vai KHL līmenī)
Ja Karsums brauks uz KHL viņš attālinās no NHL, jo vēl divus gadus vienīgais NHL klubs ar kuru Karsums var runāt ir Lightning
Neiet runa tikai par klubiem, kuros ši būtu spēlējuši, bet par to, ko no viņiem konkrētais klubs vēlās redzēt un par ko viņus uztaisa. Un te nevajag pīt iekša Ovečkinu, tas tiešām ir cits līmenis, bet arī viņš nebūtu tur kur ir ar saviem punktien šobrīd, ja no laika gala viņš būtu taisīts kā pretinieku neitralizētājs, nevis vārtu guvējs!!!!!!!!!!!
, 2009-09-27 13:06, pirms 16 gadiem
WILDE rakstīja: manuprāt, mārčam fatāli nepaveicās ar to, ka viņu nodraftēja bostona- kā viņš plosījās monktonā pēdējā sezonā (Moncton Wildcats QMJHL 05/06 49 34 31 65 +25), bet providensā viņu no ļoti talantīga bombardiera, pataisīja par viduvēju spēka uzbrucēju...
ja mārtiņš būtu tics kāda cita nhl kluba sistēmā, tad varbūt jau pirmajā, bet otrajā ahl sezonā noteikti tiktu izsaukts uz augšu.
totāli žēl, bet bostonas sistēma sabojāja talantīgāko latviešu jaunās paaudzes uzbrucēju...
Nekas, Znaroks ir apņēmības pilns Bostonas sistēmas kļūdas izlabot!
';
, 2009-09-27 13:07, pirms 16 gadiem
interviju ar karsiku prasitos ko vins pats tagad doma un kadi vinam plani
, 2009-09-27 13:09, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu neesi iepazinies ar Kopitara biogrāfiju. Viņš jau pirms drafta bija garantēts NHL spēlētājs.
Tikai, ja viņu nodraftātu Bostona un čakarētu viņam prātu, tad čiks vien būtu!!!!!!!!!!!
, 2009-09-27 13:10, pirms 16 gadiem
BMW rakstīja: Neiet runa tikai par klubiem, kuros ši būtu spēlējuši, bet par to, ko no viņiem konkrētais klubs vēlās redzēt un par ko viņus uztaisa. Un te nevajag pīt iekša Ovečkinu, tas tiešām ir cits līmenis, bet arī viņš nebūtu tur kur ir ar saviem punktien šobrīd, ja no laika gala viņš būtu taisīts kā pretinieku neitralizētājs, nevis vārtu guvējs!!!!!!!!!!!
Tu jocīgs neesi, gan Karsums, gan Ovečkins tika audzināti kā Vārtu guvēji, (Karsuma sezona Monktonā to pierāda) Tikai Karsumam nācās pārkvalificēties, jo viņš nekad neizsistos NHL kā snaiperis. Viņam nav un nekad nebūs tāda meistarība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 13:13, pirms 16 gadiem
BMW rakstīja: Tikai, ja viņu nodraftātu Bostona un čakarētu viņam prātu, tad čiks vien būtu!!!!!!!!!!!
Redz Kopitars noteikti bija un ir labāks par kādu Bostonas spēlētāju. Karsums, gan nē. Ja viņš nav labāks par pamatsastāvu, kādēļ viņu saukt?

Un lūdzu tikai nesāc stāstīt ka tu zini labāk par NHL treneriem un GM..
, 2009-09-27 13:15, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ja Karsums brauks uz KHL viņš attālinās no NHL, jo vēl divus gadus vienīgais NHL klubs ar kuru Karsums var runāt ir Lightning
Cik saprotu,esi lasījis Karsuma līgumu,neatradu internetā nekādu info par to,ka vēl divus gadus Karsums ir piederīgs Tampai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 13:19, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Karsums lai kā mēs latviešu fani to gribētu Kanādas vai Krievijas izlasei tuvumā nebūtu.
Tur taisnība. Uz LV spēlētāju fona viņš ir labs, bet tur viņu nepamanītu, neder gabarīti. Tad būtu jābūt izcilam tehniķim, bet viņš tāds nav, vairāk kapātājs. Un piekrītu JM, kavar nederēt vienas komandas vadībai, bet ja tas pats arī citur, tad laikam tomēr mūsu acīs viņš ir pārvērtēts. Nu nav visu NHL komandu vadībā tādi aklie, lai nepamanītu komandai noderīgu, diezgan lētu spēlētāju. Statistika to apliecina. Tas vienīgais NHL gols jau arī tīrākā cūcene, bet tad ,kad bija labi momenti un tiešām jāmet iekšā bija vai nu garām, vai nevajadzīga piespēle. Treneri jau to redz...
, 2009-09-27 13:19, pirms 16 gadiem
Karsums noteikti ir labāks par kaudzi NHL spēlētāju, kuriem ir vieta labākās līgas klubos, bet atšķirībā no Mārtiņa viņi ir amerikāņi/kanādieši.

Ar lielāko prieku redzētu Karsumu Eiropā, bet tas jau ir nedaudz egoistiski no mūsu puses. Domāju, ka viņš vēl nemetīs plinti krūmos un centīsies tomēr piepildīt sapni. Lai izdodas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 13:21, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu jocīgs neesi, gan Karsums, gan Ovečkins tika audzināti kā Vārtu guvēji, (Karsuma sezona Monktonā to pierāda) Tikai Karsumam nācās pārkvalificēties, jo viņš nekad neizsistos NHL kā snaiperis. Viņam nav un nekad nebūs tāda meistarība.
Skatoties kur viņš būtu ticis. Bostonai tolaik nevajadzēja top vārtu guvēju, viņiem tie jau bija, sākot jau ar Bergeronu, bet LAK es nedomāju, ka Karsikt būtu taisīts par energy spēlētāju. Tu vari domāt ko gribi, bet es palieku pie sava un uzskatu, ka tam ir nozīme kādā klubā tu nonāc un kas tev jau tur ir priekšā!!!!!!!!!!!
, 2009-09-27 13:22, pirms 16 gadiem
Garpeters rakstīja: Cik saprotu,esi lasījis Karsuma līgumu,neatradu internetā nekādu info par to,ka vēl divus gadus Karsums ir piederīgs Tampai.
Par to līguma punktu, kas ļauj doties uz Eiropu.
Karsums, a former second-round pick acquired from the Bruins in March, signed a one-year contract worth $575,000. The deal is a one-way contract, which means he’s paid the same amount whether he plays in the NHL or the minors; however, the contract has a European out clause included in the contract, which means if he fails to make the Lightning out of training camp, then he can be assigned to a European team. That means he won’t be playing for Norfolk this season should he not earn one of the forwards spots out of camp.

Karsums vēl joprojām skaitīsies RFA līdz 27 gadiem. Ja Tampa atkal izteiks kvalifikācijas līguma piedāvājumu tiesības atkal tiks pagarinātas. Un tā līdz 27 gadiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 13:35, pirms 16 gadiem
--> Fedorov91

Piemēram Tu pēc pamatskolas biji baigais sprinteris, bet pēc pāris gadiem tevi savā paspārnē paņēma Valoģa un no tevis uztaisīja svarcēlāju. Pēc tam tu viņam nebiji vairs vajadzīgs un tevi savāca Žeņa, kas vēlāk saprata, ka no sprintera tevī maz kas palicis, a svarcēlāji Žeņam pašam jau ir pietiekami, pie tam savējie, tapēc tu paliec rezervistos, kas vajadzības gadījumā aizvietos kādu viņa sprinteri vai svarcēlāju.
Un te tu pasaki vai Valoģa neiegrieza robu tavā karjerā???????????
Tagad neviens ar tevi tanī sabiedrībā neņemsies, lai tu kļūtu atkal par sprinteri, bet ar Karsiku Značox vai kāds no RD paņemsies un tad jau, Mārčam varbūt arī pavērsies iespēja Bostonai samest ripas vārtos, jo viņš atkal būs "Sprinteris" savā labākajā formā!!!!!!!!!!!
, 2009-09-27 13:35, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sprukts kā spēlēja tā spēlē. Slidojums viņam vienmēr nav bijis tas stiprākais elements (vismaz uz to vienmēr ir likts akcents).

Un ja jau par Radulovu.
Viņi abi ar Karsumu ir vienaudži, abi savā laikā bija savu komandu līderi QMJHL čempionātā, abi savā laikā spēlēja QMJHL un CHL finālos. Tas tā salīdzināšanai.
Būsim godīgi kad Karsums dabūja plejofu MVP viņs to dabuja tikai tāpēc ka bija no uzvarētāju komandas, jo Radulovs viņam tobrīd pārliecinoši ielika statistikā, tā kā...domāju šeit komentāri ir lieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 13:40, pirms 16 gadiem
ja HL tad cerams ka MVD vai kautvai kads cits klubs, tikai ne RD. baigi nepatik ta doma ka karsums spele RD, seit vins butu viens no komandas, bet citos KHL klubos vins butu arzemnieks un arzemniekam jauznemas rezultata veidosana. bet protams labak butu ja karsikam izdotos ielauzties NHL uz apliksanu
, 2009-09-27 13:40, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Ja Karsums būtu piedzimis kā krievs vai kanādietis, tad arī viņš, iespējams, jau būtu gan pasaules čempions, gan būtu nostiprinājies NHL un, ja būtu gribējis, varbūt būtu arī kādu pasūtījis 3 mājas tālāk.
tu pats apjedz ko tu raksti? te var skaļi rēkt par sitiem flaneļiem...
vājprāts...vai tiesam 95% jus te pipejat un lietojat alhokolu...?
lai gan ko var gribet no kontingenta (10-14 gadi ),kas seit raksta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 13:44, pirms 16 gadiem
DanY rakstīja: pastav kada iespeja redzer karsumu RD?
draugos .lv ..ha-ha...
, 2009-09-27 13:49, pirms 16 gadiem
BMW rakstīja: --> Fedorov91

Piemēram Tu pēc pamatskolas biji baigais sprinteris, bet pēc pāris gadiem tevi savā paspārnē paņēma Valoģa un no tevis uztaisīja svarcēlāju. Pēc tam tu viņam nebiji vairs vajadzīgs un tevi savāca Žeņa, kas vēlāk saprata, ka no sprintera tevī maz kas palicis, a svarcēlāji Žeņam pašam jau ir pietiekami, pie tam savējie, tapēc tu paliec rezervistos, kas vajadzības gadījumā aizvietos kādu viņa sprinteri vai svarcēlāju.
Un te tu pasaki vai Valoģa neiegrieza robu tavā karjerā???????????
Tagad neviens ar tevi tanī sabiedrībā neņemsies, lai tu kļūtu atkal par sprinteri, bet ar Karsiku Značox vai kāds no RD paņemsies un tad jau, Mārčam varbūt arī pavērsies iespēja Bostonai samest ripas vārtos, jo viņš atkal būs "Sprinteris" savā labākajā formā!!!!!!!!!!!
Karsums nekad nav bijs, "sprinteris"... NEKAD. Arī QMJHL viņš bija nedaudz virs vidus līmeņa spēlētājs, tur vismaz 20 spēlētājiem bija 30 gūtie vārti Labākajiem bija 55-60.
Arī AHL, kur viņš spēlēja pirmo vijoli tikai 20 vārti.

Augstāk par savu pakaļu neuzleksi. Vai arī pie vainas tagad būs Prizma Juniors 2000. gada sezonā ?
, 2009-09-27 13:50, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: Karsums noteikti ir labāks par kaudzi NHL spēlētāju, kuriem ir vieta labākās līgas klubos, bet atšķirībā no Mārtiņa viņi ir amerikāņi/kanādieši.

Ar lielāko prieku redzētu Karsumu Eiropā, bet tas jau ir nedaudz egoistiski no mūsu puses. Domāju, ka viņš vēl nemetīs plinti krūmos un centīsies tomēr piepildīt sapni. Lai izdodas!
vel viens ''eksperts''...!!! te jūtos ,kā anekdošu portala...vai ari sacensibas...kurs uzrakstiis kaut ko stulbāku....!!!! ha-ha..
, 2009-09-27 13:52, pirms 16 gadiem
Hej, yo, džeki. Ja nu viņš arī KHL neko nevarēs iemest vai izdarīt? Par tādu variantu arī esat padomājuši?
, 2009-09-27 13:54, pirms 16 gadiem
burbulīte rakstīja: Šitā mēs visus savus talantus zaudēsim, Spruktu jau šķiet esam zaudējuši-slido kā lācis uz laukuma, Karsums-nē, nāc uz Eiropu. Ja Eiropā var spēlēt tādi spēlētājs, kā Radulovs, tad tu arī vari!
P.S. Starp citu, cik gados Skrastiņš noslēdza vienvirziena līgumu?
Īsti nezinu cik gados un vai vispār Skrastiņš noslēdza vienvirziena līgumu, bet viņš NHL normāli sāka spēlēt 1999. gadā, un man liekas, kad tad viņam bija 25 gadi !
, 2009-09-27 13:56, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Hej, yo, džeki. Ja nu viņš arī KHL neko nevarēs iemest vai izdarīt? Par tādu variantu arī esat padomājuši?
Beidz zaimot Latvijas Ovečkinu.... Rezultivitāte būs zemāka kā AHL, jo tomēr NHL un KHL tiek spēlēta diciplinētāka, sistemātiska aizsardzība.
Tomēr viņš šā gada RD sastāvā varētu viens no labākajiem.
, 2009-09-27 13:58, pirms 16 gadiem
ovie rakstīja: Īsti nezinu cik gados un vai vispār Skrastiņš noslēdza vienvirziena līgumu, bet viņš NHL normāli sāka spēlēt 1999. gadā, un man liekas, kad tad viņam bija 25 gadi !
Tas ir mājiens ka NHL vajadzētu izveidot 31. komandu speciāli Karsumam?
Predators bija no jauna izveidota komanda, tādēļ Kārlim radās iespēja un viņš to lieliski izmantoja.
, 2009-09-27 13:59, pirms 16 gadiem
Tagad viņš stabili netiks augšā visu sezonu, citādi kāda cita NHL komanda varētu nolīgt viņu!
, 2009-09-27 14:00, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Karsums nekad nav bijs, "sprinteris"... NEKAD. Arī QMJHL viņš bija nedaudz virs vidus līmeņa spēlētājs, tur vismaz 20 spēlētājiem bija 30 gūtie vārti Labākajiem bija 55-60.
Arī AHL, kur viņš spēlēja pirmo vijoli tikai 20 vārti.

Augstāk par savu pakaļu neuzleksi. Vai arī pie vainas tagad būs Prizma Juniors 2000. gada sezonā ?
Labi, labi, nevajag jau iet galējībās, neviens jau nesaka, ka Mārča ir Sprinteris Bolts vai Gejs, jebšu Hokejists, Balderis, Greckis vai Ovečkins, bet vārtu gūšana viņam nav sveša un viņš tiks atpakaļ uz savu līmeni, lai kur arī spēlētu tikai ne tur, kur viņu čakarē.
Un vispār no sākuma runa gāja par to, ka Bostona sačakarēja viņa karjeru NHL un tam nu tu nevari nepiekrist!!!!!!!!!!!
, 2009-09-27 14:00, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tas ir mājiens ka NHL vajadzētu izveidot 31. komandu speciāli Karsumam?
Predators bija no jauna izveidota komanda, tādēļ Kārlim radās iespēja un viņš to lieliski izmantoja.
Speciāli Latvijas izlasei! Ne tikai Karsumam!
, 2009-09-27 14:00, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ir tikai maza starpība : Radulovs savos 23 jau ir divkārtējais pasaules čempions. Līderis bija gan NHL,gan KHL savās komandās. Karsums tikai sapņo nostiprināties,tikti NHL.Radulovs savos 21 jau bija pasūtījis NHL klubu 3 mājas tālāk. Šie spēlētāji nav salīdzināmi,ja nu vienīgi ir vienaudži
Par to jau arī runa.

Ontario

Bet parasti jau MVP ir uzvarētāju komandas labākajiem spēlētājiem. Lūzeris nevar būt MVP... . Un piemērs bija tā, salīdzinājumam, kur ir tie spēlētāji, kas ir salīdzināti ar Karsumu (Kopitars, Radulovs).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 14:08, pirms 16 gadiem
pec vakardienas tusa,seit var garastavokli uzlabit...pasmieties...
autor valdi berzin,liec ludzu sestdienas vakaros sos rakstus...tad svetdien var palasit seit tadus ''komentus'' , ka karsums (cik saprotu ) ir pasaules labakais hokejists,kas protams nejēgu NHL treneru nenovertēts...
ja jus flaneli šitos komentarus un ari citreiz ko komentejat sūtitu un NHL mājas lapu,tad karsums pec karjeras beigām butu uznemts NHL slavas zālē...
karsums ir kolosals džeks, un jaspele vinam tikai eiropā...to jau vins saprot ari pats...
, 2009-09-27 14:12, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par to jau arī runa.

Ontario

Bet parasti jau MVP ir uzvarētāju komandas labākajiem spēlētājiem. Lūzeris nevar būt MVP... . Un piemērs bija tā, salīdzinājumam, kur ir tie spēlētāji, kas ir salīdzināti ar Karsumu (Kopitars, Radulovs).
Nu būtībā jau Karsums nekad nav bijis labāks par Kopitaru un Radulovu, pietam Kopitars tajos visos U-18 čempionātos bija par gadu jaunāks nekā Karsums un jau tad viņš bija labāks par Karsumu, ispējams ka Karsumam bija pa pāris goliem vairāk, bet tas jau neko nenozīmē garākā laika periodā, tas bija tikai 1 turnīrs.
Mēs gribam lai Karsums spēlētu NHL, gribam lai Sprukts spēlē NHL, Kulda un pārējie, bet ja skatāmies reāli tad viņiem nav tādas meistarības lai tur spēlētu. Re Sprukts pat Dinamo sastāvā 7 spēlēs spēj tikai 3 reizes uzmest pa vārtiem un dabūt koefu mīnus 4, kads pie velna NHL? Šobrīd starp tiem kas dzimuši no kāda 1985. līdz 1991. un 91. gadu ieskaitot neredzu nevienu kurš reāli varētu no Latvijas hokejistiem spēlēt NHL un tur nostiprināties. Re slovēņiem ir Kopitars, belariem Grabovskis a mums nav nekā no jaunās paaudzes....
, 2009-09-27 14:14, pirms 16 gadiem
Vecā dziesma jaunās skaņās
, 2009-09-27 14:14, pirms 16 gadiem
Makaka7 rakstīja: Tampabejas vadība ir ped.ņi. Ēbreju pediņi
Man besī tādi losīši, kā Tu. Kādēļj Tu domā, ka Karsums ir labāks par kādu no Tampas komandas spēlētājiem kas iekļuva pamatsastāvā? Uzskau, ka viņam tika doas iespējas un viņš neparādīja sevi, un kā Tu vari zināt cik labs un kādā sportiskajā formā viņš ir?
, 2009-09-27 14:14, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: Nu būtībā jau Karsums nekad nav bijis labāks par Kopitaru un Radulovu, pietam Kopitars tajos visos U-18 čempionātos bija par gadu jaunāks nekā Karsums un jau tad viņš bija labāks par Karsumu, ispējams ka Karsumam bija pa pāris goliem vairāk, bet tas jau neko nenozīmē garākā laika periodā, tas bija tikai 1 turnīrs.
Mēs gribam lai Karsums spēlētu NHL, gribam lai Sprukts spēlē NHL, Kulda un pārējie, bet ja skatāmies reāli tad viņiem nav tādas meistarības lai tur spēlētu. Re Sprukts pat Dinamo sastāvā 7 spēlēs spēj tikai 3 reizes uzmest pa vārtiem un dabūt koefu mīnus 4, kads pie velna NHL? Šobrīd starp tiem kas dzimuši no kāda 1985. līdz 1991. un 91. gadu ieskaitot neredzu nevienu kurš reāli varētu no Latvijas hokejistiem spēlēt NHL un tur nostiprināties. Re slovēņiem ir Kopitars, belariem Grabovskis a mums nav nekā no jaunās paaudzes....
Nav bijis labāks, taču ir ticis salīdzināts no Latvijas hokeja fanu puses, tb tas arī ir domāts vairāk priekš tiem, kas tagad raksta, ka Tampā "lohi" tikai strādā, kas nenovērtē Karsumu.

Jā, slikts viņš nav, taču ir pilnīgi citāds spēlētājs, nekā daudziem Latvijā par viņu ir radies priekšstats.
, 2009-09-27 14:21, pirms 16 gadiem
Es Mārtiņa vietā izvēlētos zīli rokā ( KHL) nekā medni kokā ( NHL) , nu ja nevajag tad nav vērts iet un sisties!
, 2009-09-27 14:26, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Es Mārtiņa vietā izvēlētos zīli rokā ( KHL) nekā medni kokā ( NHL) , nu ja nevajag tad nav vērts iet un sisties!
Es viņa vietā aizvadītu pēdējo sezonu AHL, jo alga tāpat nemainīsies.
, 2009-09-27 14:29, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: pec vakardienas tusa,seit var garastavokli uzlabit...pasmieties...
autor valdi berzin,liec ludzu sestdienas vakaros sos rakstus...tad svetdien var palasit seit tadus ''komentus'' , ka karsums (cik saprotu ) ir pasaules labakais hokejists,kas protams nejēgu NHL treneru nenovertēts...
ja jus flaneli šitos komentarus un ari citreiz ko komentejat sūtitu un NHL mājas lapu,tad karsums pec karjeras beigām butu uznemts NHL slavas zālē...
karsums ir kolosals džeks, un jaspele vinam tikai eiropā...to jau vins saprot ari pats...
Un Tu pats, jampampiņ, vari arī kaut ko sakarīgu uzrakstīt vai tikai ar ad hominem bārstīsies?
, 2009-09-27 14:33, pirms 16 gadiem
tagad galvenais nenolaist rokas!
, 2009-09-27 14:35, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Es viņa vietā aizvadītu pēdējo sezonu AHL, jo alga tāpat nemainīsies.
Labāk ar nākošo transfēru laisties prom uz KHL, AHL viņš sevi jau ir pierādījis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 14:45, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Un Tu pats, jampampiņ, vari arī kaut ko sakarīgu uzrakstīt vai tikai ar ad hominem bārstīsies?
es jau pagajuso gadu rakstiju,ka karsums nav !!!! NHL dzeks...tad vins jau speletu NHL...tadu ka karsums iet cauri NHL un AHL komandam desmitiem...bet paliek NHL tikai labakie...
cik viss isteniba ir vnk...bet te lielaka dala vnk ieciklejusies,ka kanadas specialisti neredz un neko nesajedz par karsuma spejām...
gan jau no karsuma ari sekos kaut kada riciba...
negribas atkartoties,bet karsumam jaspele KHL ,tikai ne dinamo...
ari no sejienes ar izcilu speli var tikt uz NHL...
jo KHL ari sak jau savakt labus eiropas speletajus...ta ka uz kanadu brauks arvien mazak...un te paveras iespejas uz NHL no KHL...
un naudas zina karsums varbut pat vinnes,ja bus attieciga spele no vina puses...viss ir tik vienkarsi...bet te jus kaut ko sarežģijat...
lai tev veicas...
vari palasit arhivos ,ko esmu rakstijis par hokeju,jo skatos un sekoju tam lidz no 70-gadiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 14:50, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Labāk ar nākošo transfēru laisties prom uz KHL, AHL viņš sevi jau ir pierādījis!
man patik ta zolidi pastrideties,izteikt katram savu viedokli un t.t..
bet te 95% prot tikai....jēēē,supper,go karsum,karsum the best un t.t...
un es jau nesaksu runaties ar puiseliem,kas zina ka dzirdejis no vecakiem un izlasijis netā,ka karsums spele kaut kur kanada hokeju,tatad automatiski vins ir labakais...viedoklu jau tiem flaneliem nav...tikai iedomati ,šinī gadijuma,nevis pasaku varoni,bet varoni no sporta pasaules,...tā lūk..ari sis ir mans viedoklis un vari pienemt ,vari nepienemt...
, 2009-09-27 14:55, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ir viens maziņš bet,KHL neviens viņu uz rokām arī nenēsās,būs sevi jāpierāda.Domāju KHL uz doto brīdi viņam ir 2 visiem zināmas komandas,pārējās diez vai viņu ņemtu.Top līmeņa komandās neko saldāk par NHL nav. Nespēj,nevari,līgums tiek lauzts un čāpo uz visām četrām debespusēm.
loti pareizi...es sen uzskatu ,ka meistarribas zina,loti redzams tiesi sogad,ka KHL neatpaliek no NHL,bet ir vienads limenis...
un ta ir 2.sezona...!!!
varbut karsiks noguleja isto bridi..vajadzeja varbut uzreiz braukt pie znaroka...bet es saprotu ari karsumu,gribeja jau dzeks aizķerties NHL...
, 2009-09-27 14:57, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: loti pareizi...es sen uzskatu ,ka meistarribas zina,loti redzams tiesi sogad,ka KHL neatpaliek no NHL,bet ir vienads limenis...
un ta ir 2.sezona...!!!
varbut karsiks noguleja isto bridi..vajadzeja varbut uzreiz braukt pie znaroka...bet es saprotu ari karsumu,gribeja jau dzeks aizķerties NHL...
Nu teiksim tas, ka kādas 10-15 KHL komandas varētu spēlēt NHL bez problēmām, tas ir skaidrs, bet vai līmeņi jau ir vienādi, stipri šaubos!
, 2009-09-27 15:06, pirms 16 gadiem
nu ne visas protams,bet 5-6 komandas var cinities ari par stenliju...no KHL,es domaju.. ari NHL top komandam ir kritumi un zaudejumi relativi vajakam komandam.. padoma ,ka ta ir tikai 2.sezona
, 2009-09-27 15:18, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: nu ne visas protams,bet 5-6 komandas var cinities ari par stenliju...no KHL,es domaju.. ari NHL top komandam ir kritumi un zaudejumi relativi vajakam komandam.. padoma ,ka ta ir tikai 2.sezona
Tas, ka kādas 5-6 KHL komandas varētu cīnīties par Stenliju, tas ir skaidrs, bet KHL vēl viss priekšā! Attīstībā vēl ir iespēja sasniegt Everestu!
, 2009-09-27 15:22, pirms 16 gadiem
Vai nu Karsums paliks AHL, cīnoties par sastāvu Tampā.
Vai nu Karsums lūgs aģentam, lai viņš sazinās ar Tampu un atlaiž no līgumsaistībām.
, 2009-09-27 15:27, pirms 16 gadiem
burbulīte rakstīja: Vai nu Karsums paliks AHL, cīnoties par sastāvu Tampā.
Vai nu Karsums lūgs aģentam, lai viņš sazinās ar Tampu un atlaiž no līgumsaistībām.
burbulit..tu esi forsa...bet 3.varianta nav..? varbut neterejot naudu ,lai lidotu uz eiropu,palikt amerika un sarunat ar biedrinu,lai iekarto NBA...kadas tavas domas..?universals dzeks martins,ta ka problemu nebus...galvenais ,ka tur nav farmklubu...
, 2009-09-27 15:37, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: burbulit..tu esi forsa...bet 3.varianta nav..? varbut neterejot naudu ,lai lidotu uz eiropu,palikt amerika un sarunat ar biedrinu,lai iekarto NBA...kadas tavas domas..?universals dzeks martins,ta ka problemu nebus...galvenais ,ka tur nav farmklubu...
Ir gan - attīstības līga (NBA D-League).
, 2009-09-27 15:39, pirms 16 gadiem
da na samom dele tak i est,nu ne tjanet tam,pust edit v KHL..ponjatno,meka NHL,ljuboj hokkeist mechtajet tam sigrat,nu ne vishlo,zizn idet dalshe.Slava Bogu lave normalnoje mozno podbit v KHL,chasto doma (igraja daze ne v dinamo) da i uroven neplohoj...nichego ne sluchilos takogo strashnogo.da i na samom dele 24 igri 1 gol,nu budem objektivni...kak bi ego mi ne ljubili fani,nu ne slishkom horoshije stati,skazim tak..Zeton Agentu,kotorij vibil vienviirziena liigumu....
, 2009-09-27 15:41, pirms 16 gadiem
to Juris Minins:

Mozet ti znajesh,kak govoritsa ne par temu, bil takoj v Dinamo >Frolikov,chto seichas on delajet? na samom dele,on bil po urovnju silnjee chem te ze Znarok,Belavskij,Kerch....zabival mnogo i regilarno,pocemu v PSRS izlase ne brali chuvaka ne znajesh?interesno,kak to propistil etot moment
, 2009-09-27 15:42, pirms 16 gadiem
burbulīte rakstīja: Vai nu Karsums paliks AHL, cīnoties par sastāvu Tampā.
Vai nu Karsums lūgs aģentam, lai viņš sazinās ar Tampu un atlaiž no līgumsaistībām.
zem šī nika gadījumā neslēpjas Mariss Andersons, kas itin bieži izsaka secinājumus, ko citiem būtu īpaši grūti iedomāties?

bet vispār Mārtiņam pašam noteikti ir diezgan grūti tagad izšķirties, ko darīt! Itkā vēl par agru būtu mest plinti krūmos jau pēc treniņnometnes un braukt uz KHL, jo bez traumām Lightning neiztiks un iespēja radīsies. Vienvirziena līgums nez ir tik liels šķērslis, kā dažs te mālē. nezinu tagad īsti kā noformulēt domu, bet ja kādai citai komandai ir interese par spēlētāju, tā nez vai var palikt nepamanīta. Nedomāju, ka starp NHL komandām ir aukstais karš un neviens nezin, kādi skauti nāk vērot konkrētu spēlētāju spēles. Ja kāds gribēs savākt karsumu, tad Lightning mierīgi viņu varēs aizmainīt, ja negribēs, mierīgi saukt no un sūtīt atpakaļ uz AHL, līdzīgi kā to izdarīja tagad.

No otras puses varētu nečakarēt sev sezonu un braukt uz KHL. Man personīgi labāk patiktu, ja viņš spēlētu pie Znaroka, jo Značoks vienmēr ir mācējis karsiku izmantot. Labi, šajā PČ sanāca mazliet sūdīgāk, bet tas, kā jau pats mārtiņš atzina, bija dēļ tiem incidentiem, kad viņš pats nesaprata vai drīkst vai nedrīgst tagad "maukt bortā".

Karoč pats ar nepacietību gadu nākamās ziņas sakarā ar Karsumu.
, 2009-09-27 15:49, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ir gan - attīstības līga (NBA D-League).
vai tad ligumos ir paredzets,par sutisanu uz attistibas ligu..? sliktas speles gadijumā? piem. biedrinam..?
, 2009-09-27 15:51, pirms 16 gadiem
Gribetu zinat par ko shodien tv7 raidijuma runaja Dinamo vadiba. Es sho raidijumu neredzeju butu labi ja kaads kautko uzrakstiitu.
, 2009-09-27 15:54, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: zem šī nika gadījumā neslēpjas Mariss Andersons, kas itin bieži izsaka secinājumus, ko citiem būtu īpaši grūti iedomāties?

bet vispār Mārtiņam pašam noteikti ir diezgan grūti tagad izšķirties, ko darīt! Itkā vēl par agru būtu mest plinti krūmos jau pēc treniņnometnes un braukt uz KHL, jo bez traumām Lightning neiztiks un iespēja radīsies. Vienvirziena līgums nez ir tik liels šķērslis, kā dažs te mālē. nezinu tagad īsti kā noformulēt domu, bet ja kādai citai komandai ir interese par spēlētāju, tā nez vai var palikt nepamanīta. Nedomāju, ka starp NHL komandām ir aukstais karš un neviens nezin, kādi skauti nāk vērot konkrētu spēlētāju spēles. Ja kāds gribēs savākt karsumu, tad Lightning mierīgi viņu varēs aizmainīt, ja negribēs, mierīgi saukt no un sūtīt atpakaļ uz AHL, līdzīgi kā to izdarīja tagad.

No otras puses varētu nečakarēt sev sezonu un braukt uz KHL. Man personīgi labāk patiktu, ja viņš spēlētu pie Znaroka, jo Značoks vienmēr ir mācējis karsiku izmantot. Labi, šajā PČ sanāca mazliet sūdīgāk, bet tas, kā jau pats mārtiņš atzina, bija dēļ tiem incidentiem, kad viņš pats nesaprata vai drīkst vai nedrīgst tagad "maukt bortā".

Karoč pats ar nepacietību gadu nākamās ziņas sakarā ar Karsumu.
nu taja laika bija gruti tikt PSRS izlase...nezeliga konkurence bija...balderis tomer bija klasi augstaks..neka znaroks ,frolikovs un citiem...dinamiesiem...no kijevas sokol man liekas vispar neviena izlase nespeleja...tomer liela ukraina...
mums bija ari serņajevs,kas bija labakais aiz baldera,un ari netika izlase...ari jemeļjaņenko labi speleja...
, 2009-09-27 15:54, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: zem šī nika gadījumā neslēpjas Mariss Andersons, kas itin bieži izsaka secinājumus, ko citiem būtu īpaši grūti iedomāties?

bet vispār Mārtiņam pašam noteikti ir diezgan grūti tagad izšķirties, ko darīt! Itkā vēl par agru būtu mest plinti krūmos jau pēc treniņnometnes un braukt uz KHL, jo bez traumām Lightning neiztiks un iespēja radīsies. Vienvirziena līgums nez ir tik liels šķērslis, kā dažs te mālē. nezinu tagad īsti kā noformulēt domu, bet ja kādai citai komandai ir interese par spēlētāju, tā nez vai var palikt nepamanīta. Nedomāju, ka starp NHL komandām ir aukstais karš un neviens nezin, kādi skauti nāk vērot konkrētu spēlētāju spēles. Ja kāds gribēs savākt karsumu, tad Lightning mierīgi viņu varēs aizmainīt, ja negribēs, mierīgi saukt no un sūtīt atpakaļ uz AHL, līdzīgi kā to izdarīja tagad.
Lai Karsumu izsauktu uz NHL viņš jāizliek neaizsargāto spēlētāju sarakstā. Turklāt Ja kāds klubs viņu paņem, pusi no algas maksā Tampa.

Kāds jau nu noteikti paņemtu Karsumu par 250k, tādēļ Tampa gandrīz noteikti viņu nesauks atpakaļ uz NHL.
Maksāt 250k par to ka Karsums spēlē pie konkurentiem ? Not gonna happen...
, 2009-09-27 15:55, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: vai tad ligumos ir paredzets,par sutisanu uz attistibas ligu..? sliktas speles gadijumā? piem. biedrinam..?
PRO līgu spēlētāju līgumos ir atrunāts VISS, visādas šitādas sūtīšanas uz D-līgām, jo sevišķi. Līdz ar to arī līgumi var būt dažādi, kuriem ir, kuriem - nē.

Par Biedriņa parakstīto līgumu gan nezinu, taču pieļauju, ka tādiem spēlētājiem, tomēr, nav.
, 2009-09-27 16:00, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Lai Karsumu izsauktu uz NHL viņš jāizliek neaizsargāto spēlētāju sarakstā. Turklāt Ja kāds klubs viņu paņem, pusi no algas maksā Tampa.

Kāds jau nu noteikti paņemtu Karsumu par 250k, tādēļ Tampa gandrīz noteikti viņu nesauks atpakaļ uz NHL.
Maksāt 250k par to ka Karsums spēlē pie konkurentiem ? Not gonna happen...
Nu es tieši par to grubēju runāt. Vai tad visi GM NHL spēlē tādas paslēpes, ka neviens nezin vai pastāv reāls risks viņu izsaukt? Pieņemsim kāpēc viņu tagad neviena NHL komanda nesavāca par tiem 250k? Tāpēc, ka Tampa visticmāk skaidri zināja, ka viņš nevienam citam īsti nav vajadzīgs!
, 2009-09-27 16:00, pirms 16 gadiem
Semjonovs rakstīja: to Juris Minins:

Mozet ti znajesh,kak govoritsa ne par temu, bil takoj v Dinamo >Frolikov,chto seichas on delajet? na samom dele,on bil po urovnju silnjee chem te ze Znarok,Belavskij,Kerch....zabival mnogo i regilarno,pocemu v PSRS izlase ne brali chuvaka ne znajesh?interesno,kak to propistil etot moment
Pēdējais, kas man zināms par viņu ir tas, ka Aleksejs Froļikovs ir piedalījies kkādā hokeja veterānu spēlē Krievijā par godu Maļceva un Davidova dz.dienām. Kkad pavasarī.
, 2009-09-27 16:01, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: ...the contract has a European out clause included in the contract, which means if he fails to make the Lightning out of training camp, then he can be assigned to a European team...
Pēc šitā sanāk, ka daudz laika domāt viņam nav, jo šis punkts paredz līguma laušanas iespēju tikai, ja neiekļūst sastāvā pēc treniņnometnes un ja brauks uz fārmu, tad atpakaļceļa vairs nebūs... (?)
, 2009-09-27 16:01, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: Nu es tieši par to grubēju runāt. Vai tad visi GM NHL spēlē tādas paslēpes, ka neviens nezin vai pastāv reāls risks viņu izsaukt? Pieņemsim kāpēc viņu tagad neviena NHL komanda nesavāca par tiem 250k? Tāpēc, ka Tampa visticmāk skaidri zināja, ka viņš nevienam citam īsti nav vajadzīgs!
Tāpēc, ka tagad, īsi pirms sezonas sākuma, visām NHL komandām pašām pietiek tādu spēlētāju, ar kuriem komandu vadības pašas nezin ko darīt - atstāt vai sūtīt lejā.
, 2009-09-27 16:05, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: Nu es tieši par to grubēju runāt. Vai tad visi GM NHL spēlē tādas paslēpes, ka neviens nezin vai pastāv reāls risks viņu izsaukt? Pieņemsim kāpēc viņu tagad neviena NHL komanda nesavāca par tiem 250k? Tāpēc, ka Tampa visticmāk skaidri zināja, ka viņš nevienam citam īsti nav vajadzīgs!
Tagad Karsums bija izlikts par pilnu summu, turklāt visi klubi atbrīvo sastāvu pa 9-10 spēlētājiem.
250k ir gadijumā ja no AHL izsauc uz NHL.
, 2009-09-27 16:06, pirms 16 gadiem
TV PACK rakstīja: Pēc šitā sanāk, ka daudz laika domāt viņam nav, jo šis punkts paredz līguma laušanas iespēju tikai, ja neiekļūst sastāvā pēc treniņnometnes un ja brauks uz fārmu, tad atpakaļceļa vairs nebūs... (?)
Tik sīki nezinu, bet domāju ka kāds termiņš ir noteikts, nevis pēc principa "kad gribu , tad eju"
, 2009-09-27 16:13, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: PRO līgu spēlētāju līgumos ir atrunāts VISS, visādas šitādas sūtīšanas uz D-līgām, jo sevišķi. Līdz ar to arī līgumi var būt dažādi, kuriem ir, kuriem - nē.

Par Biedriņa parakstīto līgumu gan nezinu, taču pieļauju, ka tādiem spēlētājiem, tomēr, nav.
drosi vien jau ta ir..tā baigi nav dzirdets,ka kadu sutitu uz tām ligam...kā tas notiek hokejā...
tomer jau hokeja komanda spele visi,maz tiesi ir rezervistu...
basī 12 speletaji...tatad praktiski 50-60% nospele speli,atskiriba no hokeja...es pat ātrumā nevaru iedomaties,ka butu dzirdejis,ka basketbolistu nosutitu uz zemaku ligu...pased rezerve un pec sezonas pardod vai maina prom...vājāku speletaju..
hokeja acimredzot nevar turet rezerve visu sezonu vāju spelet.,tapec jau farmklubs ir tik aktuals hokejā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 16:20, pirms 16 gadiem
uldeens rakstīja: Rīgas dinamo variants šinī gadījumā viņam būtu neslikts, ir tikai viena problēma- vai RD budžetā vēl ir līdzekļi, ar ko nodrošināt viņam līgumu.
1 vārti tikai ir gūti pārbaudes spēlēs. Tādu snaiperu pilna RD. lai turpina paaugstināt meistarību labāk ASV.
, 2009-09-27 16:40, pirms 16 gadiem
Ta nah...j to AHL! Domāju, ja Karsikam ir iespēja lauzt līgumu ar Tampu, tad tagad tas ir jādara, jo ir skaidrs, ka viņš Tampai nav īpaši vajadzīgs un izredzes spēlēt NHL viņam ir stipri minimālas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 16:43, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Vai kā mums šajā sezonā derētu "Dinamo Rīga" komandā Karsums !!!
Igguldens + Hossa + Karsums + Rēdlihs + Dārziņš + Ankipāns + Sprukts
no viņiem varētu izveidot divus uzbrukuma trijniekus kuri būtu drauds da JEBKURAI komandai !!!!!
Tu pa mākoņiem dzīvo vai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 17:01, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Karsums bija izlikts neaizsargāto sarakstā (waivers), acīmredzot neviens viņu nepaņēma, tad sanāk, ka viņam ir varianti vai nu kapāt pa AHL un mēģināt tikt uz augšu sezonas laikā, vai braukt uz Eiropu. Nav slikta situācija, jo nauda ir normāla. Un AHL līmenis nav nemaz tik slikts, it īpaši, ja dabon daudz spēles laika
Viņš jau nav atspēlējies pa to AHL??? Ir jēga viņam vēl arī šito gadu tur nīkt? Pie Tampas "bardaka" man liekas, ka nē... ja viņam tiešām ir tāds punkts līgumā, ka pie nosūtīšanas uz AHL viņš var lauzt līgumu ar TB tad domāju tas ir jāizmanto... hvz par RD bet iespējams pie Znara viņštiešām var vēl tikt! Galu galā Eiropā ir arī citas līgas, kur ņem spēlētājus ar kaut nelielu NHL pieredzi (NLA, DEL)
, 2009-09-27 17:11, pirms 16 gadiem
Lai nāk uz Dinamo
, 2009-09-27 17:13, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Tu pa mākoņiem dzīvo vai?
Kas tad tev nepatīk???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 18:19, pirms 16 gadiem
ja jau fārmklubā jāspēlē un reti tiek izsaukts uz spēlēm, nu nez- es jau viņu gribētu redzēt Rīgas Dinamo sastāvā, bet tur jau protams gribās uzspēlēt tajā nhl tomēr, lai Mārtiņš izvēlas sev labāko variantu!
, 2009-09-27 18:22, pirms 16 gadiem
mekto rakstīja: Mes gaidam tevi majas
interesanti, ko viņš te darīs???
, 2009-09-27 19:19, pirms 16 gadiem
Tu kaadu speeli ar MK sastaavaa NHL esi redzeejis?
Jebkuraa gadiijumaa, manupraat, NHL nav vinja liimenis - vismaz shobriid ne! Pagaajushaa sezonaa skatiijos vinja speeles (livestream naktiis) un ar nozheelu jaatziist, ka Maartinjsh neko dizhu neparaadiija!
Un vispaar - ko vinji tur chakareejaas tik ilgi ar to liiguma sleegsanu?! Buutu naacis uz Dinamo vai MVD - vismaz kaartiigi vareetu izspeeleeties un ieguut labu speelju praksi! Tagad - ne shis ne tas! Un kluba riiciiba shajaa gadiijumaa man shiet visdiivainaakaa - kam vinji sleedza vienvirziena liigumu? Cereeja, ka MK atveersies vai kaa? Vai arii MK ir ljoti labs agjents!?
Bet noveelu vinjam visu to labaako un ceru, ka ar katru naakamo speeli vinjsh speelees arvien labaak! Lai veicaas!

Makaka7 rakstīja: Tampabejas vadība ir ped.ņi. Ēbreju pediņi
, 2009-09-27 19:36, pirms 16 gadiem
tak ja karsums neaizies uz khl, tad pats vainīgs, lai spele ahl, man piem. jau ir vienalga..
, 2009-09-27 19:39, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: bet gan pret kluba vadību, kas mums grib iesmērēt otrās kategorijas preci par augstākā labuma preces cenu.
daudz naudas esi iztērējis par šo otrās kategorijas preci?
, 2009-09-27 20:15, pirms 16 gadiem
Nākošsezon uz '''Dinamo''.
, 2009-09-27 20:31, pirms 16 gadiem
florbolists5 rakstīja: Nākošsezon uz '''Dinamo''.
Tikai ar tādu noteikumu ja Karsums šo sezon savāks vismaz 30 rezultativitātes punktus tad var ņemt uz RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-27 22:59, pirms 16 gadiem
Nekas, gan laiks pienāks, tikai jācīnās!
, 2009-09-27 23:13, pirms 16 gadiem
Nezinu ka ir ar to ligumu tur bet RD vinsh noderetu
, 2009-09-28 01:13, pirms 16 gadiem
Tad Dinamo butu labak.
, 2009-09-28 01:25, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Paldies, bet es nē.
Pat uz Liepājas spēli biļeti nemeklēju.
Tad ir stulbi parmest ka tev kads kaut ko smērē. izskatās ka Tu pats vairāk smērējies klāt klubam, nevis viņš tev
, 2009-09-28 13:02, pirms 16 gadiem
Tas ari bija gajdiits.Kas vinsh ir???Taada liimeni hokeisti ir daudz simti amerikanu un canadieshu,un taapeec vispirms jadod dabs saveejiem.Bet paareejiem jaajiet "mala".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-29 07:47, pirms 16 gadiem
Nedomāju, ka viņu ar patreizējo spēles stilu varētu labi izmantot RD. Drīzāk tad Vityaz vai Traktorā. Pazaudējis viņš vārtu gūšanu, atmiņā tikai ar netīrajiem spēka paņēmieniem PČ. Diemžēl !
, 2009-09-29 07:59, pirms 16 gadiem
P.S. Apzinos, ka pelnīšu daudz -, bet izstāstīšu par pagājušo sezonu. Rudenī, gaidot līgumu, Mežonis kopā ar vēl pārīti tādiem pašiem gaidītājiem gāja trenēties pie Rīga 2000 (nevis RD, jo tiem jau bija sācies KHL) pie Haralda Vasiļjeva. Un uz tā fona, kuru mēs visi zinam, VIŅŠ NE TUVU NEBIJA LABĀKAIS, drīzāk otrādāk. Un tas ir spēlētājs, kuru daudzi esporta lasītāji iedomājas kā nepamatoti nenovērtētu NHL ! Nu nestrādā NHL tādi lohi, lai nepamanītu labu spēlētāju. Izskatu, ka viņš neizmantoja savu pagājušās sezonas izskaņā radušos izdevību, jo pietrūka meistarības. Tagad žigli jāiet uz KHL, jo kā NHL spēlētājs varētu būt kādam vajadzīgs par normālu summu. Pēc šīs sezonas kā AHL spēlētājs ar pavāju statu -diez vai....