Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Mālmeisters

''Canadiens'' panāk neizšķirtu sērijā

''Canadiens'' panāk neizšķirtu sērijā
''Canadiens'' hokejisti
Foto: Getty Images/Scanpix

Šonakt Nacionālās hokeja līgas (NHL) pirmās play off kārtas ietvaros notika trīs spēles un vienā no tām Monreālas ''Canadiens'' ar 4:1 pārspēja Vašingtonas ''Capitals'', izlīdzinot rezultātu sērijā - 3:3.

Jau no pirmajām minūtēm laukumā pārliecinošāk darbojās ''Canadiens'' hokejisti. Pirmajā trešdaļā to rindās lieliski spēlēja Maikls Kamaljēri, kurš guva divus vārtus dažu minūšu laikā, izvirzot vadībā ''Canadiens'' ar 2:0.

Lai arī pēc zaudētajiem vārtiem ''Capitals'' aktivizējās, veiksmīgi vārtos darbojās ''Canadiens'' vārtsargs Jaroslavs Halāks. Trešās trešdaļas sākumā ''Canadiens'' guva vēl vienus vārtus, praktiski nodrošinot uzvaru. Spēles beigās komandas katra guva pa vēl vieniem vārtiem un spēle noslēdzās ar 4:1 par labu ''Canadiens''. Sērijā tagad ir panākts neizšķirts 3:3 un sērijas izšķirošajā, septītajā spēlē noskaidrosies tā komanda, kura iekļūs nākamajā kārtā.

Tikmēr Bostonas ''Bruins'' un Čikāgas ''Blackhawks'' garantēja sev vietu konferenču pusfinālos. ''Bruins'' šonakt ar 4:3 pārspēja Bufalo ''Sabres'', bet ''Blackhawks'' ar 5:3 pieveica Nešvilas ''Predators''. Abas komandas sērijā uzvarēja ar 4:2.

NHL Play Off, 27.aprīlis

SpēleRezultātsSērijā
Canadiens - Capitals4:13:3
Bruins - Sabres4:34:2
Predators - Blackhawks3:52:4

Izmantotie resursi:
nhl.com


, 2010-04-27 08:05, pirms 15 gadiem
kā nu būs ovi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-04-27 08:18, pirms 15 gadiem
Jauki. Apsveicu sevi un pārējos ''Hawks'' atbalstītājus! Tālāk ''kanaki'', kuri gribēs revanšēties par pagājušo gadu. Būs grūti.

Mazais prieciņš arī par Monreālu. Njā, Halaks...54 metieni. Bet intervijā vēsi atbild :''Nekas, parasta darba diena''
, 2010-04-27 08:29, pirms 15 gadiem
Ovi var lēnām gatavoties PČ Grūti spriest par spēli neredzot to,bet spriežot pēc spēles momentu atkārtojumiem šonakt bija Halāka diena.
Iedzina Vašingtonu izmisumā ar savu lielisko spēli.
, 2010-04-27 08:36, pirms 15 gadiem
Lieku gandrīz 100%, ka Vašingtona izģērbs Kanādiešus savā laukumā....
, 2010-04-27 08:39, pirms 15 gadiem
piziks rakstīja: Lieku gandrīz 100%, ka Vašingtona izģērbs Kanādiešus savā laukumā....
Mājās viņiem 2 kāsieni un tikai viena vinne pagarinājumā. Nav tā labākā mājas laukuma komanda.
, 2010-04-27 08:48, pirms 15 gadiem
Atmosfēra Monreālā gan bija lieliska. Gandrīz vienādas ovācijas bija par goliem un seiviem. Un tad vēl PK Subans...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-04-27 09:12, pirms 15 gadiem
vikings33 rakstīja: man nav nekas pret Capitals,bet nebūtu slikti,ja viņi tomēr zaudētu.Pēc regulārās sezonas ovečkins jau bija gandrīz sev garantējis Stenlija kausu ar runām un izturēšanos,bet tagad būtu svētīgi,ja aplauztos.Varbūt nedaudz pārdomātu dzīvi.Varētu arī pasaules čempī uzspēlēt
Sportacentrs.com komentāros jau arī daži labi 10 spēles līdz regulārā čempionāta beigām sprieda par to, kas tad Stenlija kausa finālā varētu būt pretinieks Vašingtonai!
Redz ka tik viennozīmīgi NHL nevienu kronēt par čempionu priekšlaicīgi nav prāta darbs.
Vēl jau gan WSH ir visas iespējas...
50:50%
, 2010-04-27 09:12, pirms 15 gadiem
vikings33 rakstīja: man nav nekas pret Capitals,bet nebūtu slikti,ja viņi tomēr zaudētu.Pēc regulārās sezonas ovečkins jau bija gandrīz sev garantējis Stenlija kausu ar runām un izturēšanos,bet tagad būtu svētīgi,ja aplauztos.Varbūt nedaudz pārdomātu dzīvi.Varētu arī pasaules čempī uzspēlēt
Lai kā man gribētos lai komanda kuras sistēmā ir Irbe uzvar, tomēr jāpiekrīt, ka Ovečkina arogantums un lecīgums jūtami atsit jebkādas simpātijas pret šo komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-04-27 09:30, pirms 15 gadiem
Žēl, ka Sarbes izkrita, ļoti žēl. Prieks par Habs! Novēlu viņiem uzvarēt Caps. GO HABS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-04-27 09:36, pirms 15 gadiem
Njā, te var tikai noplātīt rokas un pateikt HALAKS!
Pēdējās 2 spēles, 92 metieni, 2 goli.
Salīdzinājumam Varlamovs, pēdējās 2 spēles, 50 metieni, 6 goli, viens tukšos vārtos.

Gaidām 7 spēli. Capitals paliek uzticīgi sev, ja nav 7 spēļu trileris pirmajā kārtā, tad tie nav Capitals. Iepriekšējo gadu tradīcija tiek ievērota
, 2010-04-27 10:04, pirms 15 gadiem
Monreāla savās mājās beidzot grauza ledu.Bija patīkami skatīties, kā hokejisti bloķēja metienus, gūlās zem šaibām, utt.Dienas varonis neapšaubāmi Halaks,nav divu domu.
Tiesnešu brigāde darīja visu iespējamo, lai Habs ilgstoši spēlētu mazākumā, es saprotu, Džionta krita uz ledus kā neizdevies daiļslidotājs, bet par ko Lapjēram iedeva divus daivingus, īsti nepalika skaidrs.
Wašingtonas vairākuma brigāde iespārda...
Avečkins tik dragā no točkas,kā tāds auns, bet tolka nekāda...
Nākamajā spēlē vārtos jābūt Teodoram un Sjomins jāieliek skračos.
, 2010-04-27 10:06, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Liels prieks par Hawks uzvaru , kaut arī 3/3 Preds pamatīgi bombardēja Čikāgas vārtus (metienu attiecība 15:3). Tagad jāpieveic Nucks zviedru mafija- iuzdevums ārkārtīgi grūts ar nestabilo Niemi vārtos, bet nav neizpildāms.
Nu ja tu sekotu līdzi,tad nebūtu brīnums.Sākumu Čikāga spēlē labi,bet pēc tam kautkā!Nu varočikam jau nav ne vainas.Paskaties kādus laiž stabīlie,bail skatīties!
, 2010-04-27 10:25, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Monreāla savās mājās beidzot grauza ledu.Bija patīkami skatīties, kā hokejisti bloķēja metienus, gūlās zem šaibām, utt.Dienas varonis neapšaubāmi Halaks,nav divu domu.
Tiesnešu brigāde darīja visu iespējamo, lai Habs ilgstoši spēlētu mazākumā, es saprotu, Džionta krita uz ledus kā neizdevies daiļslidotājs, bet par ko Lapjēram iedeva divus daivingus, īsti nepalika skaidrs.
Wašingtonas vairākuma brigāde iespārda...
Avečkins tik dragā no točkas,kā tāds auns, bet tolka nekāda...
Nākamajā spēlē vārtos jābūt Teodoram un Sjomins jāieliek skračos.
Nu pirmajā epizodē Lapjēram izdevās lielisks ''daivs'', tur nebija divu domu. Otrajā epizodē gan varēja nedot.
Vispār spēlētājiem pārmest par ''daivošanu'' būtu grēks.... tā ir NHL vaina. Jo vairāk tiesneši svilps ''sīkos'' sodus, jo vairāk spēlātāji izmantos katru izdevību izcīnīt savai komandai vairākumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-04-27 10:33, pirms 15 gadiem
Thrasher rakstīja: Nu pirmajā epizodē Lapjēram izdevās lielisks ''daivs'', tur nebija divu domu. Otrajā epizodē gan varēja nedot.
Vispār spēlētājiem pārmest par ''daivošanu'' būtu grēks.... tā ir NHL vaina. Jo vairāk tiesneši svilps ''sīkos'' sodus, jo vairāk spēlātāji izmantos katru izdevību izcīnīt savai komandai vairākumu.
Tu, kā parasti, pa dienām guli, bet naktīs skaties hokeju ??Pa naktssargu , kā parasti esi iekārtojies ?
Tev ne mirkli šonakt neradās iespaids, ka tiesneši izmanto katru visniecīgāko iespēju iedot Wašingtonai vairākumu ?

...Millers gan tāds skumīgs izskatījās...
, 2010-04-27 10:41, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Lai kā man gribētos lai komanda kuras sistēmā ir Irbe uzvar, tomēr jāpiekrīt, ka Ovečkina arogantums un lecīgums jūtami atsit jebkādas simpātijas pret šo komandu.
precīzāk pateikt vairs nevar.
, 2010-04-27 10:42, pirms 15 gadiem
HOSSSSA rakstīja: normāli naudiņā minusā
Un nekad nebūsi plusā,ja tupi liksi uz līderiem!
, 2010-04-27 10:42, pirms 15 gadiem
edijs333 rakstīja: Nu ja tu sekotu līdzi,tad nebūtu brīnums.Sākumu Čikāga spēlē labi,bet pēc tam kautkā!Nu varočikam jau nav ne vainas.Paskaties kādus laiž stabīlie,bail skatīties!
Trešo periodu tak pusi Čikāga spēlēja mazākumā (vienā no mazākumiem ļoti maz pietrūka lai iemestu 5to golu), un ar visu to nevarētu teikt, ka diži vairāk reālu vārtu momentu bija Nešvilai.
, 2010-04-27 10:43, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Tu, kā parasti, pa dienām guli, bet naktīs skaties hokeju ??Pa naktssargu , kā parasti esi iekārtojies ?
Tev ne mirkli šonakt neradās iespaids, ka tiesneši izmanto katru visniecīgāko iespēju iedot Wašingtonai vairākumu ?

...Millers gan tāds skumīgs izskatījās...
Nē, nē... pa naktssargu nestrādāju, bet hokeju gan šad un tad paskatos
Bij, bij tāda sajūta, ka pie mazākās izdevības tiesneši centās izvirzīt Vašingtonai vairākumu. Bet tas man galīgi nepārsteidza. Tur man apakšā ir vesala sazverestības teorija (bet ne priekš šejienes lasītājiem)

Nu Milleru var saprast, bet nu playoffos kā jau playoffos - vārtsarga teicama spēle ir milzu faktors komandas uzvarā (kaut vai pagājušonakt Halaks), bet nu pilnīgi viens pats arī spēles neuzvarēsi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-04-27 10:55, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Es sekoju līdzi savai mīļākajai komandai, bet viens no galvenajiem nestabilās spēles iemesliem ir viduvējā vārtsargu līnija. Iepriekšējā mačā Niemi ielaida 3 golus no pirmajiem 9 Preds metieniem.
Nu tad samīļo,un neņem ļaunā!Labi ka tev ir savas domas,nevis stulba statistika!
, 2010-04-27 10:57, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Es sekoju līdzi savai mīļākajai komandai, bet viens no galvenajiem nestabilās spēles iemesliem ir viduvējā vārtsargu līnija. Iepriekšējā mačā Niemi ielaida 3 golus no pirmajiem 9 Preds metieniem.
Žēl, ka Niemi tevi sarūgtinājis un tikai divās no sešām spēlēm nosargājis sausajā.
, 2010-04-27 11:07, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Žēl, ka Niemi tevi sarūgtinājis un tikai divās no sešām spēlēm nosargājis sausajā.
Nu man jau arī žēl!Žēl kad otros no pieminētajiem trīs goliem ielaida vairākumā,ja nemaldos!Un kā viņš vispār var laist iekšā bankas,tā tač nevar(joks)!!!Ceru ka džeks saņemsies un vairāk šajā sezonā neielaidīs.
, 2010-04-27 11:35, pirms 15 gadiem
Neesmu māņticīgs. bet 3 playoff spēlēs, kuras esmu skatījies tiešraidē Monreāla ir uzvarējusi, 3 kuras skatījos ierakstītas no rīta Monreālai zāģis. Šķiet, ka zinu ko būšu spiests darīt naktī uz ceturtdienu.
, 2010-04-27 12:22, pirms 15 gadiem
JK rakstīja: Neesmu māņticīgs. bet 3 playoff spēlēs, kuras esmu skatījies tiešraidē Monreāla ir uzvarējusi, 3 kuras skatījos ierakstītas no rīta Monreālai zāģis. Šķiet, ka zinu ko būšu spiests darīt naktī uz ceturtdienu.
Es arī neesmu māņticīgs, bet Pitsburgas sakarā šāda lieta, - pērn sērijā ar Filadelfiju Pens vadībā ar 3:2, 6. spēle viesos, sākumā rezultāts 0:3, tad veči izkaujās, beigās Pingvīni samet 6 šaibas uzvar sērijā ar 4:2, vēlāk iegūst kausu.
Šogad sērijā ar Otavu vadībā 3:2, 6. spēle viesos, sākumā rezultāts 0:3, vēlāk Pitsburga samet 4 šaibas, uzvar sērijā ar 4:2, vēlāk ????
Seko daudzpunkts...
, 2010-04-27 12:32, pirms 15 gadiem
Manuprāt, Vašingtonai joprojām paliek liela iespēja tikt tālāk, bet nu Halāks tiešām rādīja brīnumus. Un ja tā darīs arī parīt, tad Vašingtonai var rasties šādas tādas grūtības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-04-27 12:57, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Es arī neesmu māņticīgs, bet Pitsburgas sakarā šāda lieta, - pērn sērijā ar Filadelfiju Pens vadībā ar 3:2, 6. spēle viesos, sākumā rezultāts 0:3, tad veči izkaujās, beigās Pingvīni samet 6 šaibas uzvar sērijā ar 4:2, vēlāk iegūst kausu.
Šogad sērijā ar Otavu vadībā 3:2, 6. spēle viesos, sākumā rezultāts 0:3, vēlāk Pitsburga samet 4 šaibas, uzvar sērijā ar 4:2, vēlāk ????
Seko daudzpunkts...
man ar šitā doma ienāca prātā..
Play-offi šogad patiešām izdevušies, ja MTL paņems game 7, tad būs tādi pusfināla pāri, ko neviens pat iedomāties nevarēja. Favorītiem austrumos plāni klājas.

Rietumos turpretī viss pēc saraksta, lai gan Našvila varēja izvilkt sēriju. Šonakt arī, pie 1:2 kāds gols iekrita Rinnes vārtos..
, 2010-04-27 13:03, pirms 15 gadiem
vikings33 rakstīja: īstenībā būs ļoti interesanti paklausīties ovečkina komentārus pēc 7 spēles,un nav svarīgi kurš uzvarēs.
ja uzvarēs Capitals ,tad jau viņa komentāri ir skaidri,bet,ja zaudēs,tad gan būtu interesanti paklausīties viņa taisnošanos.
joprojām nav nekas pret Capitals,bet 7 spēlē būšu par Montreālu,jo,gribas ,atzīšos godīgi,lai ovečkins aplaužas.
jebkurā gadījumā lai uzvar stiprākais!par labu hokeju!
kaut kas tajā Caps nometnē nav īsti kārtībā. Budro publiski bļautās, ta viņam Sjomins slikti met, tad Fleišmans kaut ko nav iemetis, vārtsargus rausta etc.
bet visvairāk man pārsteidz šie Budro un Avečkina spriedumi pēcspēles komentāros, mēs jau visu darījām pareizi, uzbrukām, metām, bet viņiem jau Halāks. Sorry, ja esi zaudējis, tad nav bijis pareizi; ja nevar iemest 5-3, ja sērijā realizē vairākumu 1-30, tad acīmredzot varenā mašīna buksē
, 2010-04-27 13:04, pirms 15 gadiem
Nesaprotu kā tā var neveikties, tik daudz momentu, likās jau ja montreāla ieliktu vartos spaini, tpt Caps spēlētāji nevaretu iemest vartus!
, 2010-04-27 13:13, pirms 15 gadiem
flyer rakstīja: man ar šitā doma ienāca prātā..
Play-offi šogad patiešām izdevušies, ja MTL paņems game 7, tad būs tādi pusfināla pāri, ko neviens pat iedomāties nevarēja. Favorītiem austrumos plāni klājas.

Rietumos turpretī viss pēc saraksta, lai gan Našvila varēja izvilkt sēriju. Šonakt arī, pie 1:2 kāds gols iekrita Rinnes vārtos..
Man jau gan vairāk liekas, ka Wašingtona tomēr paņems 7. spēli.Nu būsim atklāti, - nav jau Monreālai, kas spēlē.OK., Kamaleri un Kascicins , protams ir labi spēlētāji, tad vēl pāris puspunduru un tas arī viss.No aizsargiem Markovs, Džordžess, kas vēl ? OBairnss ?Šonakt arī, - visa vidējā zona totāli piederēja Wašingtonai, labi ka vēl aizsardzībā Habs spēlēja , un neielaida pāris goliņus vairākumos ...
, 2010-04-27 13:15, pirms 15 gadiem
flyer rakstīja: man ar šitā doma ienāca prātā..
Play-offi šogad patiešām izdevušies, ja MTL paņems game 7, tad būs tādi pusfināla pāri, ko neviens pat iedomāties nevarēja. Favorītiem austrumos plāni klājas.

Rietumos turpretī viss pēc saraksta, lai gan Našvila varēja izvilkt sēriju. Šonakt arī, pie 1:2 kāds gols iekrita Rinnes vārtos..
Ņemot vērā, ka šogad Anaheima un Kalgari nespēlē, es kkā vairāk esmu uz Austrumiem iesasprindzis.Jā , gribējās, lai Nešvila izvelk uz 7. spēli, tāpat arī Kings varēja nospēlēt veiksmīgāk.
, 2010-04-27 13:19, pirms 15 gadiem
flyer rakstīja: kaut kas tajā Caps nometnē nav īsti kārtībā. Budro publiski bļautās, ta viņam Sjomins slikti met, tad Fleišmans kaut ko nav iemetis, vārtsargus rausta etc.
bet visvairāk man pārsteidz šie Budro un Avečkina spriedumi pēcspēles komentāros, mēs jau visu darījām pareizi, uzbrukām, metām, bet viņiem jau Halāks. Sorry, ja esi zaudējis, tad nav bijis pareizi; ja nevar iemest 5-3, ja sērijā realizē vairākumu 1-30, tad acīmredzot varenā mašīna buksē
Nu tas Aitas teksts, ka mums, lūk, joprojām gadu no gada neveicās ar pretinieku vārtsargiem,- Birons, Lundkvists, Halaks, - atklāti sakot mani nedaudz pat pārsteidz.Ko ta viņš gribēja, lai vārtsargs paiet malā un atļauj viņiem iemest " tāpat vien" ??
Sjomins gan labs, tīri neko džeks močī, nākamsezon 6 miljoni, ļoti vērtīgs spēlētājs.
, 2010-04-27 13:19, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Ņemot vērā, ka šogad Anaheima un Kalgari nespēlē, es kkā vairāk esmu uz Austrumiem iesasprindzis.Jā , gribējās, lai Nešvila izvelk uz 7. spēli, tāpat arī Kings varēja nospēlēt veiksmīgāk.
Izskatās ka mums tā gaume uz komandām stipri līdzīga, izņemot Knābuļus - tos es ciest nevaru....
, 2010-04-27 13:21, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu tas Aitas teksts, ka mums, lūk, joprojām gadu no gada neveicās ar pretinieku vārtsargiem,- Birons, Lundkvists, Halaks, - atklāti sakot mani nedaudz pat pārsteidz.Ko ta viņš gribēja, lai vārtsargs paiet malā un atļauj viņiem iemest " tāpat vien" ??
Sjomins gan labs, tīri neko džeks močī, nākamsezon 6 miljoni, ļoti vērtīgs spēlētājs.
Sjominu derētu pārmānīt uz KHL,bet OVI lai tālāk sapņo par SC. Līgums varens iespējas būs
, 2010-04-27 13:24, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Sjominu derētu pārmānīt uz KHL,bet OVI lai tālāk sapņo par SC. Līgums varens iespējas būs
Tas būtu labi. Vēl viens nejēdzīgs spēlētājs NHL mazāk.
, 2010-04-27 13:25, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Tas būtu labi. Vēl viens nejēdzīgs spēlētājs NHL mazāk.
Pilnībā tev piekrītu,tas patiešam būtu labi
, 2010-04-27 13:29, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Sjomins gan labs, tīri neko džeks močī, nākamsezon 6 miljoni, ļoti vērtīgs spēlētājs.
Nu nav jau tik vērtīgs kā Torntons un Mārlo , bet uz kanādas puiku neveiksmēm taču nenorādam?
, 2010-04-27 13:30, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nu nav jau Torntona un Mārlo vērts, bet uz kanādas puiku neveiksmēm taču nenorādam?
Viņi vismaz nav kāda k-ces.
, 2010-04-27 13:31, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Tas būtu labi. Vēl viens nejēdzīgs spēlētājs NHL mazāk.
Kādā ziņā Sjomins ir nejēdzīgs spēlētājs. Tādā ka ir krievs, mans rusofobais draugs?
, 2010-04-27 13:31, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Viņi vismaz nav kāda k-ces.
A kā tu vispār zini, kurš ir kura k-ce? Esi tajās aprindās?
, 2010-04-27 13:32, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nu nav jau tik vērtīgs kā Torntons un Mārlo , bet uz kanādas puiku neveiksmēm taču nenorādam?
Nu kurta,kanādieši nekad nekļūdās Zudē jau Kovaļčuki,Ovečķini,Sjomini,nevis komandas Var tik pabrīnīties, kā pārgudrie Kanādiešī tĀ iekrīt uz nejēgām Krieviem,parakstot viņus uz n-tajiem gadiem un maksājot lielākos atalgojumus līgā.
Žēl,ka Kino un Leflērs nav Betmena vietā,tad NHL nespēlētu neviens krievs un es no visas sirds viņiem par to pateiktos.
, 2010-04-27 13:33, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: A kā tu vispār zini, kurš ir kura k-ce? Esi tajās aprindās?
Ir daudzi faktori kuri par to liecina.
, 2010-04-27 13:34, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kādā ziņā Sjomins ir nejēdzīgs spēlētājs. Tādā ka ir krievs, mans rusofobais draugs?
Atkal ķeries pie nacionālajiem pavedieniem.
, 2010-04-27 13:36, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: A kā tu vispār zini, kurš ir kura k-ce? Esi tajās aprindās?
Viņš svecīti tur.
, 2010-04-27 13:36, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ir daudzi faktori kuri par to liecina.
Tu jau nolaidies līdz kautkādam bimbambola līmenim... Kā tu vari zināt, ka, piemēram, Krosbijs neslēpjas skapī? Vai tas padarītu viņu par nejēdzīgu spēlētāju?

Tu tomēr esi sīks aprobežots pusaudzis ar nacionālisma ievirzi.

Laikam svītrošu tevi no diskusijas vērtiem cilvēkiem
, 2010-04-27 13:39, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nu nav jau tik vērtīgs kā Torntons un Mārlo , bet uz kanādas puiku neveiksmēm taču nenorādam?
Šinī gadījumā norādām uz Sjominu.Ne es vienīgais par viņu smejos.
Būs laiks, parunāsim par citiem.Gribi pamest tēmu ?? Esmu gatavs.

Starp citu, - ja Sanhosē maiņa nesāks beidzot spēlēt, viņi vnk atdursies pret Fīniksu...To Tu gribēji dzirdēt ?
, 2010-04-27 13:40, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu jau nolaidies līdz kautkādam bimbambola līmenim... Kā tu vari zināt, ka, piemēram, Krosbijs neslēpjas skapī? Vai tas padarītu viņu par nejēdzīgu spēlētāju?

Tu tomēr esi sīks aprobežots pusaudzis ar nacionālisma ievirzi.

Laikam svītrošu tevi no diskusijas vērtiem cilvēkiem
Droši svītro. Es savas domas nemainu vienas dienas laikā.

Un par Sjominu, ne es viens tā domāju. Pieaudzis vīrieties, profesionāls hokejists, bet piezīdies Ovečkinam kā bebis. Nevar saprast, kurs beidzas Ovečkins un kur sākas Sjomins.
, 2010-04-27 13:43, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Nu kurta,kanādieši nekad nekļūdās Zudē jau Kovaļčuki,Ovečķini,Sjomini,nevis komandas Var tik pabrīnīties, kā pārgudrie Kanādiešī tĀ iekrīt uz nejēgām Krieviem,parakstot viņus uz n-tajiem gadiem un maksājot lielākos atalgojumus līgā.
Žēl,ka Kino un Leflērs nav Betmena vietā,tad NHL nespēlētu neviens krievs un es no visas sirds viņiem par to pateiktos.
Žēl, ka es neesmu Betmena vietā! tas tik ir teksts!
Bet tas, ka līgumu summas vajadzētu slēgt ar zvaigžņotiem spēlētājiem pamatojoties uz viņu spēli pleiofā, nu gan ir fakts.
Nezinu, kā lietas attīstīsies tālāk, bet domāju, ka Leonsiss jau tagad grauž nagus par vējā izsviestiem 6 miljoniem!
, 2010-04-27 13:45, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Šinī gadījumā norādām uz Sjominu.Ne es vienīgais par viņu smejos.
Būs laiks, parunāsim par citiem.Gribi pamest tēmu ?? Esmu gatavs.

Starp citu, - ja Sanhosē maiņa nesāks beidzot spēlēt, viņi vnk atdursies pret Fīniksu...To Tu gribēji dzirdēt ?
Labi, tēmu varam nemainīt.

Starp citu, kur Juris Miņins pazudis? Bez viņa "Nacionālais sporta portāls" pilnīgi izgāžas NHL playoff atspoguļojumā.
, 2010-04-27 13:46, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Žēl, ka es neesmu Betmena vietā! tas tik ir teksts!
Bet tas, ka līgumu summas vajadzētu slēgt ar zvaigžņotiem spēlētājiem pamatojoties uz viņu spēli pleiofā, nu gan ir fakts.
Nezinu, kā lietas attīstīsies tālāk, bet domāju, ka Leonsiss jau tagad grauž nagus par vējā izsviestiem 6 miljoniem!
Noteikti grauž. Sūti viņam vēstuli un piesakies par padomdevēju.
Tādiem Iginlām,Nešiem,Getslafiem utt arī par velti maksā,klubu īpašnieki rokas sev jau līdz elkonim nograuzuši,jo tie pat PO netika.
, 2010-04-27 13:46, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Žēl, ka es neesmu Betmena vietā! tas tik ir teksts!
Bet tas, ka līgumu summas vajadzētu slēgt ar zvaigžņotiem spēlētājiem pamatojoties uz viņu spēli pleiofā, nu gan ir fakts.
Nezinu, kā lietas attīstīsies tālāk, bet domāju, ka Leonsiss jau tagad grauž nagus par vējā izsviestiem 6 miljoniem!
Jā, bet tajos PO ir arī jātiek un tur tiešām labi noder tādi spēlētāji kā, piemēram, tas pats Torntons.
, 2010-04-27 13:47, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Labi, tēmu varam nemainīt.

Kur Juris Miņins pazudis? "Nacionālais sporta portāls" pilnīgi izgāžas NHL playoff atspoguļojumā.
Nezinu, kur Juris pazudis.Es tos rakstus vispār nekad nelasu, ja spēles neesmu redzējis, tad apskatos hailaitus, izeju cauri intervijām, NHL aprakstiem utt.
Kādreiz lasīju, bet tad apnika mūžīgi tiem autoriem bāzt acīs viņu kļūdas, nepareizības, utt. Spēlētāju uzvārdu transkripcijas jau vien ir ko vērts...
, 2010-04-27 13:48, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Droši svītro. Es savas domas nemainu vienas dienas laikā.

Un par Sjominu, ne es viens tā domāju. Pieaudzis vīrieties, profesionāls hokejists, bet piezīdies Ovečkinam kā bebis. Nevar saprast, kurs beidzas Ovečkins un kur sākas Sjomins.
Sidnijs Lemjē piekrīt tevis teiktajam. Kanādā un ASV ir tik atšķirīga kultūra, kai ar 1m+ algu jādzīvo zem Mario jumta.
, 2010-04-27 13:49, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sidnijs Lemjē piekrīt tevis teiktajam. Kanādā un ASV ir tik atšķirīga kultūra, kai ar 1m+ algu jādzīvo zem Mario jumta.
Mario viņam padomus dod mājā un darbā .
, 2010-04-27 13:51, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Šinī gadījumā norādām uz Sjominu.Ne es vienīgais par viņu smejos.
Būs laiks, parunāsim par citiem.Gribi pamest tēmu ?? Esmu gatavs.

Starp citu, - ja Sanhosē maiņa nesāks beidzot spēlēt, viņi vnk atdursies pret Fīniksu...To Tu gribēji dzirdēt ?
Pret Detroitu! Fīniksa pavisam droši zaudēs 7. spēlē.
, 2010-04-27 13:52, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Noteikti grauž. Sūti viņam vēstuli un piesakies par padomdevēju.
Tādiem Iginlām,Nešiem,Getslafiem utt arī par velti maksā,klubu īpašnieki rokas sev jau līdz elkonim nograuzuši,jo tie pat PO netika.
Tu lasīji Sport expresī vakar to stāstu par Sjominu ? Atzīšos, tas mani tā uzjautrināja, ka es šonakt speciāli vēroju viņu , lai saprastu , kur ir tā sāls.
Iginlas, nešus un geclafus laikam Tu esi iemācījies, gods un slava, ka Tu progresē.Agrāk runāji, ka NHL Tev neinteresē, utt, utjpr.
Starp citu, - pienāks laiks, parunāsim arī par viņiem.Šodien dienas kārtībā ir Wašingtona-Monreāla.
, 2010-04-27 13:53, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Pret Detroitu! Fīniksa pavisam droši zaudēs 7. spēlē.
Veiksmi totalizatorā! NHL playoff 7. spēlē nekas nav droši, savādāk 7. spēles vispār nebūtu
, 2010-04-27 13:53, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Pret Detroitu! Fīniksa pavisam droši zaudēs 7. spēlē.
Nesaki " pavisam droši", - pareizāk būtu teikt, " ļoti iespējams"...
, 2010-04-27 13:54, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sidnijs Lemjē piekrīt tevis teiktajam. Kanādā un ASV ir tik atšķirīga kultūra, kai ar 1m+ algu jādzīvo zem Mario jumta.
Vēl jau ir arī stāsts Malkins-Gončars.
, 2010-04-27 13:55, pirms 15 gadiem
Es nelieku likmes uz NHL playoff.
Leflēr, tu jau zini kāpēc es vēlos, lai Detroita uzvar!
, 2010-04-27 13:56, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nesaki " pavisam droši", - pareizāk būtu teikt, " ļoti iespējams"...
Kanādā ,sevišķi Kvebekā, ir pacēlies jautājums, kurš no Monreālas vārtusargiem tiks izvēlēts par 1. numuru un kurš laika gaitā aizmainīts.
Tavs viedoklis? Šobrīd labākais Halaks, vai potenciāli labākai kanādietis Praiss.
, 2010-04-27 13:58, pirms 15 gadiem
Negaidits paversiens, leila speciga wasingtona ar grutibam cinas par tiksanu nakamaja karta,kautko tadu nebiju gaidijis
, 2010-04-27 13:59, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Vēl jau ir arī stāsts Malkins-Gončars.
Nu ja, bet tad jau, pēc Kino teiktā , sanāk ka Malkins un Krosbijs ir nejēdzīgi spēlētāji uz vienvieziena ceļa uz KHL...
, 2010-04-27 14:00, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Tu lasīji Sport expresī vakar to stāstu par Sjominu ? Atzīšos, tas mani tā uzjautrināja, ka es šonakt speciāli vēroju viņu , lai saprastu , kur ir tā sāls.
Iginlas, nešus un geclafus laikam Tu esi iemācījies, gods un slava, ka Tu progresē.Agrāk runāji, ka NHL Tev neinteresē, utt, utjpr.
Starp citu, - pienāks laiks, parunāsim arī par viņiem.Šodien dienas kārtībā ir Wašingtona-Monreāla.
Mani galīgi neinteresē NHL,kā līga. Šosezon pat nevienu PO spēli,kas ir gājusi normālā laikā LV skatītājam nēsmu varējis noskatīties līdz galam,laikam lielās spēles dinamikas dēļ . Un man ir pilnīgi poh kas vinēs,Vašingtona,vai Monreāla. Es pat varāk vēlētos lai Vašingtona izkrīt. Riebjās viena lieta,tādi mūjābeļi kā tu un Kino apspriež tikai pāris spēlētājus,kuru nac piederību pat nav jāpiemin. Par parējiem diskusijas nav,laikam Vašingtonā spēlē tikai Ovi un Sjomins. Nav gadījies dzirdēt diskusiju tavā izpildījumā,pēc kādas veiksmīgas RUS spēlētāja,vai komandas spēles,pēc kādiem vērā ņemamiem NHL rekordiem utt. Bet pēc neveiksmīgi aizvadītām spēlēm gan tev patīk analizēt un izteikt interesantus spriedumus.Viss.
, 2010-04-27 14:03, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Mani galīgi neinteresē NHL,kā līga. Šosezon pat nevienu PO spēli,kas ir gājusi normālā laikā LV skatītājam nēsmu varējis noskatīties līdz galam,laikam lielās spēles dinamikas dēļ . Un man ir pilnīgi poh kas vinēs,Vašingtona,vai Monreāla. Es pat varāk vēlētos lai Vašingtona izkrīt. Riebjās viena lieta,tādi mūjābeļi kā tu un Kino apspriež tikai pāris spēlētājus,kuru nac piederību pat nav jāpiemin. Par parējiem diskusijas nav,laikam Vašingtonā spēlē tikai Ovi un Sjomins. Nav gadījies dzirdēt diskusiju tavā izpildījumā,pēc kādas veiksmīgas RUS spēlētāja,vai komandas spēles,pēc kādiem vērā ņemamiem NHL rekordiem utt. Bet pēc neveiksmīgi aizvadītām spēlēm gan tev patīk analizēt un izteikt interesantus spriedumus.Viss.
Ko nozīmē ''mūjābeļi''?
, 2010-04-27 14:04, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Ko nozīmē ''mūjābeļi''?
mīļvārdiņš.
, 2010-04-27 14:06, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kanādā ,sevišķi Kvebekā, ir pacēlies jautājums, kurš no Monreālas vārtusargiem tiks izvēlēts par 1. numuru un kurš laika gaitā aizmainīts.
Tavs viedoklis? Šobrīd labākais Halaks, vai potenciāli labākai kanādietis Praiss.
Atbildu uzreiz.Uzskatu, ka Praiss ir pārpiarizēts.Šis nu ir patiešām tas gadījums. Jā, viņam ir bijušas pirmajā sezonā dažas labas spēles, utt, bet, kā rāda pēdējo sezonu sasniegumi, ilgtermiņā viņš nav glābējs.
Lai viņš tāds kļūtu, viņam vēlk daudz jāstrādā.
Par Halaku.Labs vārtsargs, bija dažas labas spēles šosezon.Arī patlaban viņš komandu glābj, kas arī ir noteicošais.Domāju, ka Nr. 1 nenoliedzami ir Halaks.Praisam varbūt jādod iespēja, ja viņš būs gatavs, viņš to izmantos.Bet tas nenozīmē, ka es Halaku vērtētu ļoti augstu, manuprāt, Līgas padsmit labāko vārtsargu vidū, ne vairāk.Desmitniekā viņu neredzu.
, 2010-04-27 14:12, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Mani galīgi neinteresē NHL,kā līga. Šosezon pat nevienu PO spēli,kas ir gājusi normālā laikā LV skatītājam nēsmu varējis noskatīties līdz galam,laikam lielās spēles dinamikas dēļ . Un man ir pilnīgi poh kas vinēs,Vašingtona,vai Monreāla. Es pat varāk vēlētos lai Vašingtona izkrīt. Riebjās viena lieta,tādi mūjābeļi kā tu un Kino apspriež tikai pāris spēlētājus,kuru nac piederību pat nav jāpiemin. Par parējiem diskusijas nav,laikam Vašingtonā spēlē tikai Ovi un Sjomins. Nav gadījies dzirdēt diskusiju tavā izpildījumā,pēc kādas veiksmīgas RUS spēlētāja,vai komandas spēles,pēc kādiem vērā ņemamiem NHL rekordiem utt. Bet pēc neveiksmīgi aizvadītām spēlēm gan tev patīk analizēt un izteikt interesantus spriedumus.Viss.
Vai, vai , vai , Kharlamov123, ja Tu zinātu, kā es apvainojos !!
Par neveiksmīgi aizvadītām spēlēm, Tu saki, ? Kuras tad ir bijušas tās neveiksmīgās ??
Un kuras veiksmīgās ? Par kuriem RUS spēlētājiem lai es jūsmotu? Atceries pats sevi, kā Tu viņus visus pēc kārtas ar samazgām aplēji ??
Harlamov, harlamov, laikam šodien mums normāla diskusija nesanāks, kā lai sanāk, ka pat Varlamovs nospēlēja negaidīti vāji...
, 2010-04-27 14:14, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Ko nozīmē ''mūjābeļi''?
Pieauguši cilvēki lieto savā starpā
, 2010-04-27 14:15, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Var tik pabrīnīties, kā pārgudrie Kanādiešī tĀ iekrīt uz nejēgām Krieviem,parakstot viņus uz n-tajiem gadiem un maksājot lielākos atalgojumus līgā.
Riks Dipietro ir jenķis, bet viņa līgums ir diezgan pastulbs.
Nu vispār es domāju ka daudziem tie līgumi ir pārspīlēti, ne tikai krieviem (bet tomēr daudziem), un tas vairāk saistīts ar augsto aģentu līmeni, kuri var izspiest no GM maksimālus līgumus.
Tas pats Torntons - viņam šķiet līgums ir pāri pa 7m, ko viņš arī atstrādā regulārajā sezonā, bet PO viņš atbilstu labi ja 3M līgumam.
No krieviem šķiet visneatbilstošākais līgums būtu Kovi.
, 2010-04-27 14:18, pirms 15 gadiem
Atkārtošos,man ir vienalga,kā viņi nospēlēja. Neveiksmīgi nospēlēja komanda,nevis atcevišķi personāži.
Bet dēļ neveiksmīgi aizavadītas sezonas,vai po sērijas spriest par spēlētāja spējām un līmeni(pilnā nopietnībā) jābūt totālam dundukam.
, 2010-04-27 14:20, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Atkārtošos,man ir vienalga,kā viņi nospēlēja. Neveiksmīgi nospēlēja komanda,nevis atcevišķi personāži.
Bet dēļ neveiksmīgi aizavadītas sezonas,vai po sērijas spriest par spēlētāja spējām un līmeni(pilnā nopietnībā) jābūt totālam dundukam.
Komandas sniegumu vistiešākajā mērā ietekmē tās līderi...
, 2010-04-27 14:23, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Komandas sniegumu vistiešākajā mērā ietekmē tās līderi...
Tik pat labi paskatoties uz KHL rezultātiem,par piemēru ņemot RD vs SKA spēli varētu spriest,ka Dārziņi,Rēdlihi utt ir meisterīgāki un vērtīgāki spēlētāji par Jašinu,Čejaneku,Zubovu utt.
, 2010-04-27 14:29, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Man jau gan vairāk liekas, ka Wašingtona tomēr paņems 7. spēli.Nu būsim atklāti, - nav jau Monreālai, kas spēlē.OK., Kamaleri un Kascicins , protams ir labi spēlētāji, tad vēl pāris puspunduru un tas arī viss.No aizsargiem Markovs, Džordžess, kas vēl ? OBairnss ?Šonakt arī, - visa vidējā zona totāli piederēja Wašingtonai, labi ka vēl aizsardzībā Habs spēlēja , un neielaida pāris goliņus vairākumos ...
Noteikti aizmirsi Gillu. Dēļ saviem izmēriem viņš ir viens no NHL labākajiem aizsargiem mazākumos - viņa pusē grūti trāpīt pa vārtiem ja viņš stāv priekšā, arī dēļ plašā vēziena piespēles no vienas malas uz otru vārtu tuvumā ir neiespējami izdarīt, manuprāt kopā ar goliju viņi sastāda ap 90% iemeslu kāpēc Vašingtonas PP sūkā. Saprotu kāpēc Pitsburga laida viņu laukumā iepriekšējos pleijofos tieši svarīgākajos brīžos.
, 2010-04-27 14:32, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kanādā ,sevišķi Kvebekā, ir pacēlies jautājums, kurš no Monreālas vārtusargiem tiks izvēlēts par 1. numuru un kurš laika gaitā aizmainīts.
Tavs viedoklis? Šobrīd labākais Halaks, vai potenciāli labākai kanādietis Praiss.
"Aprindās" ir runas, ka vienīgais veids kā Halaks atgriezīsies Monreālā ir ja principā Monreāla viņam pārmaksās. Monreālai nav tik daudz pieejamo līdzekļu, jo ir jāparaksta arī Plekaņecs. Būs vien jāturas pie Praisa un jādabū kāds veterāngolijs, lai palīdzētu viņam atvērties.
, 2010-04-27 14:37, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Pieauguši cilvēki lieto savā starpā
Pirmo reizi dzirdēju tādu vārdu!
, 2010-04-27 14:41, pirms 15 gadiem
JK rakstīja: Noteikti aizmirsi Gillu. Dēļ saviem izmēriem viņš ir viens no NHL labākajiem aizsargiem mazākumos - viņa pusē grūti trāpīt pa vārtiem ja viņš stāv priekšā, arī dēļ plašā vēziena piespēles no vienas malas uz otru vārtu tuvumā ir neiespējami izdarīt, manuprāt kopā ar goliju viņi sastāda ap 90% iemeslu kāpēc Vašingtonas PP sūkā. Saprotu kāpēc Pitsburga laida viņu laukumā iepriekšējos pleijofos tieši svarīgākajos brīžos.
Hals Gils ? Iespējams, ka jā, viņš SH visu laiku spēlē, daudz krīt un bloķē metienus, utt.Vienādos sastāvos viņa vērtība ir zema, arī pozicionāli viņš ļoti daudz kļūdās, utt.
, 2010-04-27 14:46, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Hals Gils ? Iespējams, ka jā, viņš SH visu laiku spēlē, daudz krīt un bloķē metienus, utt.Vienādos sastāvos viņa vērtība ir zema, arī pozicionāli viņš ļoti daudz kļūdās, utt.
Es uz to skatos no tāda viedokļa, ka pāris PP goli Vašingtonai un sērija jau sen būtu beigusies.
, 2010-04-27 14:49, pirms 15 gadiem
JK rakstīja: Es uz to skatos no tāda viedokļa, ka pāris PP goli Vašingtonai un sērija jau sen būtu beigusies.
Jā, ļoti iespējams, pilnībā piekrītu.Kaut kāds iemesls jau ir, kāpēc WSH vairākumā nemet, tātad laba mazākuma brigāde Monreālai.Man gan nepatīk, ka Monreālas mazie malējie uzbrucēji pilnībā atdeva Wašingtonai vidējo zonu, tas bija redzams ar neapbruņotu aci.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-04-27 15:05, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Viņi vismaz nav kāda k-ces.
Ja tu labu draudzību redzi no tāda skatu punkta, ka viens ir otra kuce, tad tev man liekas biški dzeguze aizlidojusi... Tādā gadījumā gan jau pats arī kāda kuce esi
, 2010-04-27 15:23, pirms 15 gadiem
dryy rakstīja: JUUS VISI RUNAAJAT, ITKAA WSH JAU BUUTU IZKRITUSI, BET IR VEEEL 1 SPEELE, KURAA WSH BUUS NIKNI UZ CANADIENS, UN IESPEEJAMS BUUS TAADA PATI SITUAACIJA, KAADAA NOKLJUVA MVD 6. SPEELEE!
To pašu visi ir teikuši pēc visām Monreālas uzvarētajām spēlēm. Ne pēc vienas no tām nav sekojusi sagrāve. Drīzāk iespējams, ka Vašingtona būs ļoti frustrēta - viņi nespēj realizēt iespējas no vārtu priekšas kamēr pretinieki met golus bezmaz no bortiem. Daļēji es pat gribu, lai Vašingtona atkal nomētā Halaku - šosezon, kad pret viņu ir izdarīti 40 vai vairāki metieni viņš ir uzvarējis 9 no 10 spēlēm, vienīgais zaudējums bija papildlaikā/bullīšos.
, 2010-04-27 15:33, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, ļoti iespējams, pilnībā piekrītu.Kaut kāds iemesls jau ir, kāpēc WSH vairākumā nemet, tātad laba mazākuma brigāde Monreālai.Man gan nepatīk, ka Monreālas mazie malējie uzbrucēji pilnībā atdeva Wašingtonai vidējo zonu, tas bija redzams ar neapbruņotu aci.
Man šķiet, ka Martens ir apzināti atvirzījis uzbrucējus atpakaļ, lai Vašingtonai nebūtu tik daudz izgājieni 2 pret 1, 3 pret 2 utt., kā arī lai atvieglotu aizsargus vārtu tuvumā - spēlēs kurās Vašingtona uzvarēja viņi vienkārši nospieda Monreālu no vārtu priekšas, pēdējās 2 spēlēs golijiem atkal ir jāsatraucas tikai par metienu atvairīšanu nevis par Caps spēlētājiem kas ganās vārtu priekšā un traucē viņiem kontrolēt situāciju.
, 2010-04-27 15:42, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Nu kurta,kanādieši nekad nekļūdās Zudē jau Kovaļčuki,Ovečķini,Sjomini,nevis komandas Var tik pabrīnīties, kā pārgudrie Kanādiešī tĀ iekrīt uz nejēgām Krieviem,parakstot viņus uz n-tajiem gadiem un maksājot lielākos atalgojumus līgā.
Žēl,ka Kino un Leflērs nav Betmena vietā,tad NHL nespēlētu neviens krievs un es no visas sirds viņiem par to pateiktos.
Aleksejs Jašins, tas esi tu?
, 2010-04-27 17:40, pirms 15 gadiem
Cirvji,sen jau zināms,ka hokeju nespēlē viens spēlētājs,bet visa komanda.
, 2010-04-27 17:42, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Tik pat labi paskatoties uz KHL rezultātiem,par piemēru ņemot RD vs SKA spēli varētu spriest,ka Dārziņi,Rēdlihi utt ir meisterīgāki un vērtīgāki spēlētāji par Jašinu,Čejaneku,Zubovu utt.
Meistarīgāki un pieredzējušaki,bet fiziski vājāki.
, 2010-04-27 21:37, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sidnijs Lemjē piekrīt tevis teiktajam. Kanādā un ASV ir tik atšķirīga kultūra, kai ar 1m+ algu jādzīvo zem Mario jumta.
"Labi" saliidzinaaji, Lemjee vinjam vareetu buut sencis.
Tev ir saraksts ar diskusijas veertiem cilveekiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-04-28 19:39, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Jauki. Apsveicu sevi un pārējos ''Hawks'' atbalstītājus! Tālāk ''kanaki'', kuri gribēs revanšēties par pagājušo gadu. Būs grūti.

Mazais prieciņš arī par Monreālu. Njā, Halaks...54 metieni. Bet intervijā vēsi atbild :''Nekas, parasta darba diena''
Raitumam Britos bija 60 metieni!