Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

''Canadiens'' panāk neizšķirtu sērijā

''Canadiens'' panāk neizšķirtu sērijā
''Canadiens'' hokejisti
Foto: Getty Images/Scanpix

Šonakt Nacionālās hokeja līgas (NHL) pirmās play off kārtas ietvaros notika trīs spēles un vienā no tām Monreālas ''Canadiens'' ar 4:1 pārspēja Vašingtonas ''Capitals'', izlīdzinot rezultātu sērijā - 3:3.

Jau no pirmajām minūtēm laukumā pārliecinošāk darbojās ''Canadiens'' hokejisti. Pirmajā trešdaļā to rindās lieliski spēlēja Maikls Kamaljēri, kurš guva divus vārtus dažu minūšu laikā, izvirzot vadībā ''Canadiens'' ar 2:0.

Lai arī pēc zaudētajiem vārtiem ''Capitals'' aktivizējās, veiksmīgi vārtos darbojās ''Canadiens'' vārtsargs Jaroslavs Halāks. Trešās trešdaļas sākumā ''Canadiens'' guva vēl vienus vārtus, praktiski nodrošinot uzvaru. Spēles beigās komandas katra guva pa vēl vieniem vārtiem un spēle noslēdzās ar 4:1 par labu ''Canadiens''. Sērijā tagad ir panākts neizšķirts 3:3 un sērijas izšķirošajā, septītajā spēlē noskaidrosies tā komanda, kura iekļūs nākamajā kārtā.

Tikmēr Bostonas ''Bruins'' un Čikāgas ''Blackhawks'' garantēja sev vietu konferenču pusfinālos. ''Bruins'' šonakt ar 4:3 pārspēja Bufalo ''Sabres'', bet ''Blackhawks'' ar 5:3 pieveica Nešvilas ''Predators''. Abas komandas sērijā uzvarēja ar 4:2.

NHL Play Off, 27.aprīlis

SpēleRezultātsSērijā
Canadiens - Capitals4:13:3
Bruins - Sabres4:34:2
Predators - Blackhawks3:52:4

Izmantotie resursi:
nhl.com

     [+] [-]

, 2010-04-27 14:03, pirms 14 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Mani galīgi neinteresē NHL,kā līga. Šosezon pat nevienu PO spēli,kas ir gājusi normālā laikā LV skatītājam nēsmu varējis noskatīties līdz galam,laikam lielās spēles dinamikas dēļ . Un man ir pilnīgi poh kas vinēs,Vašingtona,vai Monreāla. Es pat varāk vēlētos lai Vašingtona izkrīt. Riebjās viena lieta,tādi mūjābeļi kā tu un Kino apspriež tikai pāris spēlētājus,kuru nac piederību pat nav jāpiemin. Par parējiem diskusijas nav,laikam Vašingtonā spēlē tikai Ovi un Sjomins. Nav gadījies dzirdēt diskusiju tavā izpildījumā,pēc kādas veiksmīgas RUS spēlētāja,vai komandas spēles,pēc kādiem vērā ņemamiem NHL rekordiem utt. Bet pēc neveiksmīgi aizvadītām spēlēm gan tev patīk analizēt un izteikt interesantus spriedumus.Viss.
Ko nozīmē ''mūjābeļi''?

     [+] [-]

, 2010-04-27 14:04, pirms 14 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Ko nozīmē ''mūjābeļi''?
mīļvārdiņš.

     [+] [-]

, 2010-04-27 14:06, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kanādā ,sevišķi Kvebekā, ir pacēlies jautājums, kurš no Monreālas vārtusargiem tiks izvēlēts par 1. numuru un kurš laika gaitā aizmainīts.
Tavs viedoklis? Šobrīd labākais Halaks, vai potenciāli labākai kanādietis Praiss.
Atbildu uzreiz.Uzskatu, ka Praiss ir pārpiarizēts.Šis nu ir patiešām tas gadījums. Jā, viņam ir bijušas pirmajā sezonā dažas labas spēles, utt, bet, kā rāda pēdējo sezonu sasniegumi, ilgtermiņā viņš nav glābējs.
Lai viņš tāds kļūtu, viņam vēlk daudz jāstrādā.
Par Halaku.Labs vārtsargs, bija dažas labas spēles šosezon.Arī patlaban viņš komandu glābj, kas arī ir noteicošais.Domāju, ka Nr. 1 nenoliedzami ir Halaks.Praisam varbūt jādod iespēja, ja viņš būs gatavs, viņš to izmantos.Bet tas nenozīmē, ka es Halaku vērtētu ļoti augstu, manuprāt, Līgas padsmit labāko vārtsargu vidū, ne vairāk.Desmitniekā viņu neredzu.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-27 14:12, pirms 14 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Mani galīgi neinteresē NHL,kā līga. Šosezon pat nevienu PO spēli,kas ir gājusi normālā laikā LV skatītājam nēsmu varējis noskatīties līdz galam,laikam lielās spēles dinamikas dēļ . Un man ir pilnīgi poh kas vinēs,Vašingtona,vai Monreāla. Es pat varāk vēlētos lai Vašingtona izkrīt. Riebjās viena lieta,tādi mūjābeļi kā tu un Kino apspriež tikai pāris spēlētājus,kuru nac piederību pat nav jāpiemin. Par parējiem diskusijas nav,laikam Vašingtonā spēlē tikai Ovi un Sjomins. Nav gadījies dzirdēt diskusiju tavā izpildījumā,pēc kādas veiksmīgas RUS spēlētāja,vai komandas spēles,pēc kādiem vērā ņemamiem NHL rekordiem utt. Bet pēc neveiksmīgi aizvadītām spēlēm gan tev patīk analizēt un izteikt interesantus spriedumus.Viss.
Vai, vai , vai , Kharlamov123, ja Tu zinātu, kā es apvainojos !!
Par neveiksmīgi aizvadītām spēlēm, Tu saki, ? Kuras tad ir bijušas tās neveiksmīgās ??
Un kuras veiksmīgās ? Par kuriem RUS spēlētājiem lai es jūsmotu? Atceries pats sevi, kā Tu viņus visus pēc kārtas ar samazgām aplēji ??
Harlamov, harlamov, laikam šodien mums normāla diskusija nesanāks, kā lai sanāk, ka pat Varlamovs nospēlēja negaidīti vāji...

     [+] [-]

, 2010-04-27 14:14, pirms 14 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Ko nozīmē ''mūjābeļi''?
Pieauguši cilvēki lieto savā starpā

  +1 [+] [-]

, 2010-04-27 14:15, pirms 14 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Var tik pabrīnīties, kā pārgudrie Kanādiešī tĀ iekrīt uz nejēgām Krieviem,parakstot viņus uz n-tajiem gadiem un maksājot lielākos atalgojumus līgā.
Riks Dipietro ir jenķis, bet viņa līgums ir diezgan pastulbs.
Nu vispār es domāju ka daudziem tie līgumi ir pārspīlēti, ne tikai krieviem (bet tomēr daudziem), un tas vairāk saistīts ar augsto aģentu līmeni, kuri var izspiest no GM maksimālus līgumus.
Tas pats Torntons - viņam šķiet līgums ir pāri pa 7m, ko viņš arī atstrādā regulārajā sezonā, bet PO viņš atbilstu labi ja 3M līgumam.
No krieviem šķiet visneatbilstošākais līgums būtu Kovi.

     [+] [-]

, 2010-04-27 14:18, pirms 14 gadiem
Atkārtošos,man ir vienalga,kā viņi nospēlēja. Neveiksmīgi nospēlēja komanda,nevis atcevišķi personāži.
Bet dēļ neveiksmīgi aizavadītas sezonas,vai po sērijas spriest par spēlētāja spējām un līmeni(pilnā nopietnībā) jābūt totālam dundukam.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-27 14:20, pirms 14 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Atkārtošos,man ir vienalga,kā viņi nospēlēja. Neveiksmīgi nospēlēja komanda,nevis atcevišķi personāži.
Bet dēļ neveiksmīgi aizavadītas sezonas,vai po sērijas spriest par spēlētāja spējām un līmeni(pilnā nopietnībā) jābūt totālam dundukam.
Komandas sniegumu vistiešākajā mērā ietekmē tās līderi...

     [+] [-]

, 2010-04-27 14:23, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Komandas sniegumu vistiešākajā mērā ietekmē tās līderi...
Tik pat labi paskatoties uz KHL rezultātiem,par piemēru ņemot RD vs SKA spēli varētu spriest,ka Dārziņi,Rēdlihi utt ir meisterīgāki un vērtīgāki spēlētāji par Jašinu,Čejaneku,Zubovu utt.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-27 14:29, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Man jau gan vairāk liekas, ka Wašingtona tomēr paņems 7. spēli.Nu būsim atklāti, - nav jau Monreālai, kas spēlē.OK., Kamaleri un Kascicins , protams ir labi spēlētāji, tad vēl pāris puspunduru un tas arī viss.No aizsargiem Markovs, Džordžess, kas vēl ? OBairnss ?Šonakt arī, - visa vidējā zona totāli piederēja Wašingtonai, labi ka vēl aizsardzībā Habs spēlēja , un neielaida pāris goliņus vairākumos ...
Noteikti aizmirsi Gillu. Dēļ saviem izmēriem viņš ir viens no NHL labākajiem aizsargiem mazākumos - viņa pusē grūti trāpīt pa vārtiem ja viņš stāv priekšā, arī dēļ plašā vēziena piespēles no vienas malas uz otru vārtu tuvumā ir neiespējami izdarīt, manuprāt kopā ar goliju viņi sastāda ap 90% iemeslu kāpēc Vašingtonas PP sūkā. Saprotu kāpēc Pitsburga laida viņu laukumā iepriekšējos pleijofos tieši svarīgākajos brīžos.

     [+] [-]

, 2010-04-27 14:32, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kanādā ,sevišķi Kvebekā, ir pacēlies jautājums, kurš no Monreālas vārtusargiem tiks izvēlēts par 1. numuru un kurš laika gaitā aizmainīts.
Tavs viedoklis? Šobrīd labākais Halaks, vai potenciāli labākai kanādietis Praiss.
"Aprindās" ir runas, ka vienīgais veids kā Halaks atgriezīsies Monreālā ir ja principā Monreāla viņam pārmaksās. Monreālai nav tik daudz pieejamo līdzekļu, jo ir jāparaksta arī Plekaņecs. Būs vien jāturas pie Praisa un jādabū kāds veterāngolijs, lai palīdzētu viņam atvērties.

     [+] [-]

, 2010-04-27 14:37, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Pieauguši cilvēki lieto savā starpā
Pirmo reizi dzirdēju tādu vārdu!

     [+] [-]

, 2010-04-27 14:41, pirms 14 gadiem
JK rakstīja: Noteikti aizmirsi Gillu. Dēļ saviem izmēriem viņš ir viens no NHL labākajiem aizsargiem mazākumos - viņa pusē grūti trāpīt pa vārtiem ja viņš stāv priekšā, arī dēļ plašā vēziena piespēles no vienas malas uz otru vārtu tuvumā ir neiespējami izdarīt, manuprāt kopā ar goliju viņi sastāda ap 90% iemeslu kāpēc Vašingtonas PP sūkā. Saprotu kāpēc Pitsburga laida viņu laukumā iepriekšējos pleijofos tieši svarīgākajos brīžos.
Hals Gils ? Iespējams, ka jā, viņš SH visu laiku spēlē, daudz krīt un bloķē metienus, utt.Vienādos sastāvos viņa vērtība ir zema, arī pozicionāli viņš ļoti daudz kļūdās, utt.

     [+] [-]

, 2010-04-27 14:46, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Hals Gils ? Iespējams, ka jā, viņš SH visu laiku spēlē, daudz krīt un bloķē metienus, utt.Vienādos sastāvos viņa vērtība ir zema, arī pozicionāli viņš ļoti daudz kļūdās, utt.
Es uz to skatos no tāda viedokļa, ka pāris PP goli Vašingtonai un sērija jau sen būtu beigusies.

     [+] [-]

, 2010-04-27 14:49, pirms 14 gadiem
JK rakstīja: Es uz to skatos no tāda viedokļa, ka pāris PP goli Vašingtonai un sērija jau sen būtu beigusies.
Jā, ļoti iespējams, pilnībā piekrītu.Kaut kāds iemesls jau ir, kāpēc WSH vairākumā nemet, tātad laba mazākuma brigāde Monreālai.Man gan nepatīk, ka Monreālas mazie malējie uzbrucēji pilnībā atdeva Wašingtonai vidējo zonu, tas bija redzams ar neapbruņotu aci.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-27 15:05, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Viņi vismaz nav kāda k-ces.
Ja tu labu draudzību redzi no tāda skatu punkta, ka viens ir otra kuce, tad tev man liekas biški dzeguze aizlidojusi... Tādā gadījumā gan jau pats arī kāda kuce esi

     [+] [-]

, 2010-04-27 15:23, pirms 14 gadiem
dryy rakstīja: JUUS VISI RUNAAJAT, ITKAA WSH JAU BUUTU IZKRITUSI, BET IR VEEEL 1 SPEELE, KURAA WSH BUUS NIKNI UZ CANADIENS, UN IESPEEJAMS BUUS TAADA PATI SITUAACIJA, KAADAA NOKLJUVA MVD 6. SPEELEE!
To pašu visi ir teikuši pēc visām Monreālas uzvarētajām spēlēm. Ne pēc vienas no tām nav sekojusi sagrāve. Drīzāk iespējams, ka Vašingtona būs ļoti frustrēta - viņi nespēj realizēt iespējas no vārtu priekšas kamēr pretinieki met golus bezmaz no bortiem. Daļēji es pat gribu, lai Vašingtona atkal nomētā Halaku - šosezon, kad pret viņu ir izdarīti 40 vai vairāki metieni viņš ir uzvarējis 9 no 10 spēlēm, vienīgais zaudējums bija papildlaikā/bullīšos.

     [+] [-]

, 2010-04-27 15:33, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, ļoti iespējams, pilnībā piekrītu.Kaut kāds iemesls jau ir, kāpēc WSH vairākumā nemet, tātad laba mazākuma brigāde Monreālai.Man gan nepatīk, ka Monreālas mazie malējie uzbrucēji pilnībā atdeva Wašingtonai vidējo zonu, tas bija redzams ar neapbruņotu aci.
Man šķiet, ka Martens ir apzināti atvirzījis uzbrucējus atpakaļ, lai Vašingtonai nebūtu tik daudz izgājieni 2 pret 1, 3 pret 2 utt., kā arī lai atvieglotu aizsargus vārtu tuvumā - spēlēs kurās Vašingtona uzvarēja viņi vienkārši nospieda Monreālu no vārtu priekšas, pēdējās 2 spēlēs golijiem atkal ir jāsatraucas tikai par metienu atvairīšanu nevis par Caps spēlētājiem kas ganās vārtu priekšā un traucē viņiem kontrolēt situāciju.

     [+] [-]

, 2010-04-27 15:42, pirms 14 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Nu kurta,kanādieši nekad nekļūdās Zudē jau Kovaļčuki,Ovečķini,Sjomini,nevis komandas Var tik pabrīnīties, kā pārgudrie Kanādiešī tĀ iekrīt uz nejēgām Krieviem,parakstot viņus uz n-tajiem gadiem un maksājot lielākos atalgojumus līgā.
Žēl,ka Kino un Leflērs nav Betmena vietā,tad NHL nespēlētu neviens krievs un es no visas sirds viņiem par to pateiktos.
Aleksejs Jašins, tas esi tu?

     [+] [-]

, 2010-04-27 17:40, pirms 14 gadiem
Cirvji,sen jau zināms,ka hokeju nespēlē viens spēlētājs,bet visa komanda.

     [+] [-]

, 2010-04-27 17:42, pirms 14 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Tik pat labi paskatoties uz KHL rezultātiem,par piemēru ņemot RD vs SKA spēli varētu spriest,ka Dārziņi,Rēdlihi utt ir meisterīgāki un vērtīgāki spēlētāji par Jašinu,Čejaneku,Zubovu utt.
Meistarīgāki un pieredzējušaki,bet fiziski vājāki.

     [+] [-]

, 2010-04-27 21:37, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sidnijs Lemjē piekrīt tevis teiktajam. Kanādā un ASV ir tik atšķirīga kultūra, kai ar 1m+ algu jādzīvo zem Mario jumta.
"Labi" saliidzinaaji, Lemjee vinjam vareetu buut sencis.
Tev ir saraksts ar diskusijas veertiem cilveekiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-28 19:39, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Jauki. Apsveicu sevi un pārējos ''Hawks'' atbalstītājus! Tālāk ''kanaki'', kuri gribēs revanšēties par pagājušo gadu. Būs grūti.

Mazais prieciņš arī par Monreālu. Njā, Halaks...54 metieni. Bet intervijā vēsi atbild :''Nekas, parasta darba diena''
Raitumam Britos bija 60 metieni!