Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

NHL noslēdz vērienīgāko raidtiesību vienošanos līgas vēsturē

Agris Suveizda

NHL noslēdz vērienīgāko raidtiesību vienošanos līgas vēsturē
NHL komisārs Gerijs Betmens
Foto: AP/Scanpix

Nacionālā hokeja līga panākusi vienošanos ar Kanādas uzņēmumu "Rogers Communications" par raidtiesību un multimediju tiesībām Kanādas teritorijā, vēsta līgas oficiālā mājaslapa. Darījuma termiņš būs 12 gadi un kopējā vērtība – nepilni pieci miljardi ASV dolāru.

Darījuma ietvaros "Rogers Communations" iegūs nacionālās tiesības uz visām Nacionālās hokeja līgas spēlēm, ieskaitot Stenlija kausa izcīņu un Stenlija kausa finālsēriju. 12 gadu laikā Nacionālā hokeja līga kopsummā iekasēs 5.232 miljardus Kanādas dolāru jeb 4.96 miljardus ASV dolāru (2.575 miljardus latu). Darījuma vidējā gada vērtība būs 436 miljoni Kanādas dolāru (413 miljoni ASV dolāru, 214 miljoni latu).

Kamēr "Rogers Communication" iegūs spēļu tiesības, CBC Kanādas teritorijā varēs turpināt translēt Hokeja nakti, savukārt TVA iegūs translācijas tiesības franču valodā. Panāktā vienošanās vēl jāapstiprina Nacionālās hokeja līgas valdē, kas nākamreiz sanāks kopā no devītā līdz desmitajam decembrim.

Noslēgtā vienošanās ir ienesīgākais mediju tiesību darījums Nacionālās hokeja līgas vēsturē. Tas ir viens no lielākajiem darījumiem Kanādas vēsturē, kā arī lielākais Kanādas sporta vēsturē. Vienošanās stāsies spēkā nākamajā sezonā un ilgs līdz pat 2025./2026.g. sezonai.

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

 +15 [+] [-]

, 2013-11-26 16:52, pirms 11 gadiem
Varētu DR Viasatam vairs nepārdoties, lai var atkal īstā noskaņā vērot spēles...

  +3 [+] [-]

, 2013-11-26 16:52, pirms 11 gadiem
Taaa kaa dolaara vertiiba visu laiku kriitas, tad ari naakamaas visas vienoshanaas buus veerieniigaakas par sho.

 +18 [+] [-]

, 2013-11-26 16:56, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Varētu DR Viasatam vairs nepārdoties, lai var atkal īstā noskaņā vērot spēles...
tieši tā, ka varētu skatīties pa ltv7 gan mājas, gan izbraukuma spēles kā agrāk

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 16:58, pirms 11 gadiem
rronijs rakstīja: Taaa kaa dolaara vertiiba visu laiku kriitas, tad ari naakamaas visas vienoshanaas buus veerieniigaakas par sho.
Jebkuras valutas reālā vērtība krītas. Dolārs, starp citu, drošākā valūta pasaulē. Ne velti gan valstis gan privātpersonas tik ļoti alkst glabāt savus iekrājumus tieši dolāros, lielā mērā alternatīvu trūkuma dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-26 17:18, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Jebkuras valutas reālā vērtība krītas. Dolārs, starp citu, drošākā valūta pasaulē. Ne velti gan valstis gan privātpersonas tik ļoti alkst glabāt savus iekrājumus tieši dolāros, lielā mērā alternatīvu trūkuma dēļ.
Kaut ko tik izcilu sen nebiju dzirdējis

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 17:27, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Varētu DR Viasatam vairs nepārdoties, lai var atkal īstā noskaņā vērot spēles...
DR tur nav nekāda teikšana, tiesības uz translācijām pārdod KHL.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 17:28, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Jebkuras valutas reālā vērtība krītas. Dolārs, starp citu, drošākā valūta pasaulē. Ne velti gan valstis gan privātpersonas tik ļoti alkst glabāt savus iekrājumus tieši dolāros, lielā mērā alternatīvu trūkuma dēļ.
neesi pazaudējies 30 gadu vēsturē?
es teiktu, ka kādus pēdējos 10 gadus kaut vai mūsu pašu Lats ir daudz drošāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-26 17:44, pirms 11 gadiem
MaigaisS rakstīja: Kāds lats, lata vairs nav.. nu baigi drošais.. eh :/
ja lata vairs nav, droši vari man atdot visus savējos, gan atradīšu tiem pielietojumu

     [+] [-]

, 2013-11-26 17:49, pirms 11 gadiem
Tad jau izrādās, kāds to NHL tomēr arī skatās!

  +5 [+] [-]

, 2013-11-26 17:49, pirms 11 gadiem
Lūk, postpadomju atraugas, tā notiek konkurētspējīgas un uz reālu skatītāju interesi balstītas līgas darbības finansēšana.

Miljardu līgumi ar tv kompānijām, miljardu ienākumi no biļetēm, nevis naftas nauda, pustukšas tribīnes un daži nopirkti trofejspēlētāji.

     [+] [-]

, 2013-11-26 17:50, pirms 11 gadiem
funkyz rakstīja: neesi pazaudējies 30 gadu vēsturē?
es teiktu, ka kādus pēdējos 10 gadus kaut vai mūsu pašu Lats ir daudz drošāks.


Uz ko tu balsti savu neinformēto viedokli? Sazvērestību teorētiķiem un Krievijas tv?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 17:51, pirms 11 gadiem
kashels rakstīja: tieši tā, ka varētu skatīties pa ltv7 gan mājas, gan izbraukuma spēles kā agrāk
Piekrītu,LTV7 daudzreiz labāk bija gan mājs spēles,gan izbraukuma varēja redzēt pa vienu un to pašu kanālu nekā tagad.

Tagad,jadomā ka varētu redzēt gan izbraukuma,gan mājs spēles

     [+] [-]

, 2013-11-26 17:51, pirms 11 gadiem
funkyz rakstīja: neesi pazaudējies 30 gadu vēsturē?
es teiktu, ka kādus pēdējos 10 gadus kaut vai mūsu pašu Lats ir daudz drošāks.
Jautājums, kādēļ tad Ķīna, citas Āzijas valstis, bāgātās naftas valstis un citi, kam ir iespējas, ir uzkrājuši tik lielas valūtas rezerves dolāros ( daudz mazākā apjomā eiro )? Kapēc ne rubļos, latos, vai kronās?
Starp citu, krīzēs situācijā dolārs paliek tieši vēl iekārojamāks, jo ASV tiek uzskatīta par stabilāku kā citi varianti.

     [+] [-]

, 2013-11-26 17:59, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja:

Uz ko tu balsti savu neinformēto viedokli? Sazvērestību teorētiķiem un Krievijas tv?
uz vienkāršako valūtas kursu, droši vari apskatīties, kas palicis nevērtīgāks par spīti visām lielajām Latvijas krīzēm

     [+] [-]

, 2013-11-26 18:01, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Jautājums, kādēļ tad Ķīna, citas Āzijas valstis, bāgātās naftas valstis un citi, kam ir iespējas, ir uzkrājuši tik lielas valūtas rezerves dolāros ( daudz mazākā apjomā eiro )? Kapēc ne rubļos, latos, vai kronās?
Starp citu, krīzēs situācijā dolārs paliek tieši vēl iekārojamāks, jo ASV tiek uzskatīta par stabilāku kā citi varianti.
man nav ne jausmas, varbūt viņš ir stabilāks kā vietējā valūta, es jau tev vienkārši iebildu, ka dolārs nav drošākā valūta pasaulē.

     [+] [-]

, 2013-11-26 18:16, pirms 11 gadiem
funkyz rakstīja: man nav ne jausmas, varbūt viņš ir stabilāks kā vietējā valūta, es jau tev vienkārši iebildu, ka dolārs nav drošākā valūta pasaulē.
ASV dolāra salīdzinošais ( un te ir uzsvars uz vārdu salīdzinošais ) drošums lielā mērā nāk no alternatīvu trūkuma. Lai visi, kam ir iespējas turēt kaut kur naudu ārvalstu valūtā ( lai kādi arī nebūtu iemesli ), ir nepieciešama valūta, kas ir daudz maz nozīmiga globālā mērogā. Tātad neder, piemēram, Latvijas lats vai Zviedrijas krona. Lielas ekonomikas ir eirozona un Japāna, bet abām ir milzīgas problēmas. Un, ja piemēram, eiro ir nozīmīga valāta pasaules mērogā, Japānas jēna tāda nav. Ķīnas valūta savukārt nav konvertējama, līdz ar to tur neko prātīgu uzglabāt nevar. Tas iespējams kaut kad mainīsies, bet šobrīd kā variants nepastāv.
Tātad, par spīti visām ASV problēmām ( kuras ir daudz mazākas kā Eiropai, vai Japānais, starp citu ), nav īpaši daudz alternatīvu.
Lūk valūtu sadalījums
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Reserve_currencies.svg

     [+] [-]

, 2013-11-26 18:16, pirms 11 gadiem
funkyz rakstīja: uz vienkāršako valūtas kursu, droši vari apskatīties, kas palicis nevērtīgāks par spīti visām lielajām Latvijas krīzēm

     [+] [-]

, 2013-11-26 18:32, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: ASV dolāra salīdzinošais ( un te ir uzsvars uz vārdu salīdzinošais ) drošums lielā mērā nāk no alternatīvu trūkuma. Lai visi, kam ir iespējas turēt kaut kur naudu ārvalstu valūtā ( lai kādi arī nebūtu iemesli ), ir nepieciešama valūta, kas ir daudz maz nozīmiga globālā mērogā. Tātad neder, piemēram, Latvijas lats vai Zviedrijas krona. Lielas ekonomikas ir eirozona un Japāna, bet abām ir milzīgas problēmas. Un, ja piemēram, eiro ir nozīmīga valāta pasaules mērogā, Japānas jēna tāda nav. Ķīnas valūta savukārt nav konvertējama, līdz ar to tur neko prātīgu uzglabāt nevar. Tas iespējams kaut kad mainīsies, bet šobrīd kā variants nepastāv.
Tātad, par spīti visām ASV problēmām ( kuras ir daudz mazākas kā Eiropai, vai Japānais, starp citu ), nav īpaši daudz alternatīvu.
Lūk valūtu sadalījums
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Reserve_currencies.svg
es tevi saprotu un tev piekrītu, bet mana doma bija, ka ir valstis, kuru valūta ir drošāka un nevaig glabāt naudu dolāros. Protams, Ķīna neglabās naudu latos vai kronās.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 18:42, pirms 11 gadiem
funkyz rakstīja: es tevi saprotu un tev piekrītu, bet mana doma bija, ka ir valstis, kuru valūta ir drošāka un nevaig glabāt naudu dolāros. Protams, Ķīna neglabās naudu latos vai kronās.
Protams, naudu var glabāt arī kronās, vai Šveices frankos, nekas briesmīgs jau nenotiks. Vislabāk, ja glabā vienlaicīgi vairākās valūtās. Var glabāt arī latos, labos laikos tas nav slikts variants, bet jāatceras, ka krīzes karstumā cilvēki stāvēja rindās, lai atbrīvotos no valūtas, kura visiem tik ļoti patīk, un, no kuras negrib šķirties kaut kāda eiro dēļ. Bet tad, kad bija bailes par iespējamo lata devalvāciju, tad latiņš vairs nebija ne mīļš ne dārgs, tika mainīts uz nebēdu pret ienīsto eiro
Tas ir mazas valūtas lielais mīnuss.

     [+] [-]

, 2013-11-26 19:06, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Varētu DR Viasatam vairs nepārdoties, lai var atkal īstā noskaņā vērot spēles...
Varētu beidzot sākt domāt par translāciju uzlabošanu,par HD kvalitāti utt.

     [+] [-]

, 2013-11-26 19:37, pirms 11 gadiem
Nu tas pats kas mums eiropa MTG Pilnigi viss ir pareizi, naudinju,tad siem ar vajg pelnit