Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

"Lightning" piedāvā Gudļevskim kvalifikācijas līgumu

"Lightning" piedāvā Gudļevskim kvalifikācijas līgumu
Kristers Gudļevskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja vārtsargs Kristers Gudļevskis saņēmis Nacionālās hokeja līgas (NHL) kluba Tampabejas "Lightning" kvalifikācijas līguma piedāvājumu, liecina kluba sniegtā informācija.

"Lightning" uz šobrīd 24 gadus veco Gudļevski tiesības rezervēja 2013. gada draftā, kad latvieti izvēlējās ar kopējo 124. numuru piektajā kārtā. Uz NHL Kristers šo gadu laikā izsaukts vairākkārt, kopumā aizvadot trīs regulārās sezonas spēles un divas Stenlija kausa izcīņas spēles. Pārējā laikā Gudļevskis spēlējis fārmklubā Amerikas hokeja līgā (AHL).

Aizvadītajā sezonā "Crunch" sastāvā AHL Gudļevskis aizvadīja 37 regulārā turnīra mačus, atvairot 89,7% metienu, kā arī vidēji ielaižot 2,65 ripas. Sezonas izskaņā Kristera loma mazinājās un, lai arī komanda tika līdz Kaldera kausa finālam, "play-off" Gudļevskis nospēlēja tikai vienu maču.

Gudļevskis šovasar kļuvis par ierobežotu brīvo aģentu, un klubam bija iespēja piedāvāt hokejistam kvalifikācijas līgumu, lai saglabātu tiesības turpināt sarunas par jauna līguma nosacījumiem. Kvalifikācijas līgums paredzēts uz vienu sezonu, taču, tā kā pagājušajā sezonā Gudļevskis saņēma 575 000 dolāru, tad jaunais līgums nedrīkst būt mazāks par 632 500 (110% no iepriekšējās algas).

Ja spēlētājs nepiekritīs piedāvātajiem līguma nosacījumiem, Gudļevskis paliks ierobežota brīvā aģenta statusā un varēs runāt ar citām komandām, taču "Lightning" būs iespēja ar tādu pašu piedāvājumu septiņu dienu laikā saglabāt spēlētāju savā rīcībā. Ja Kristers nenoslēgs līgumu līdz 1. decembrim, viņam nākamajā sezonā nebūs iespējas spēlēt NHL.


, 2017-06-26 21:09, pirms 8 gadiem
Vai tad nepietiks viņu ''marinēt'' uz rezervistu soliņa? Kam viņš drīz būs vajadzīgs bez spēļu prakses?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-26 21:12, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Vai tad nepietiks viņu ''marinēt'' uz rezervistu soliņa? Kam viņš drīz būs vajadzīgs bez spēļu prakses?
Nestāsti ka nebūs vajadzīgs...Ja nesanāks palikt tai pus okeānam tad eiropā viņam piedāvājumi netrūks (protams par mazāku algu) un tad jau atkal viss no paša atkarīgs kā spēs izmantot dotās iespējas.
, 2017-06-26 21:14, pirms 8 gadiem
labāk, lai Dinamo SPĒLĒ nekā tur sevi degradē
, 2017-06-26 21:14, pirms 8 gadiem
Domāju, ka jāizmēğina spēki kā #1 numuram, Salavatā vai Dinamo, tur jau īsti atšķirības nav, vienīgi Kristeram jārēķinās, ka Salavatā viņu par skaistām acīm neturēs, komanda zaudēs, gudis laidīs, atbrīvos..Dinamo šādi nebūs, mazāk spēlēs vienkārši, bet no AHL jātinas, kāda jēga būt #4 GK TBL
, 2017-06-26 21:15, pirms 8 gadiem
Uz Eiropu! Ko tur ilgi domāt!
, 2017-06-26 21:16, pirms 8 gadiem
Chris_Drury rakstīja: Nestāsti ka nebūs vajadzīgs...Ja nesanāks palikt tai pus okeānam tad eiropā viņam piedāvājumi netrūks (protams par mazāku algu) un tad jau atkal viss no paša atkarīgs kā spēs izmantot dotās iespējas.
Nu par mazāku diezin vai, Salavats noteikti piedāvā vairāk par 575 K, Dinamo varēja kautkur pie 500 K, lielas starpības, bet visā pārējā pilnīgi tev piekrītu
, 2017-06-26 21:16, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Domāju, ka jāizmēğina spēki kā #1 numuram, Salavatā vai Dinamo, tur jau īsti atšķirības nav, vienīgi Kristeram jārēķinās, ka Salavatā viņu par skaistām acīm neturēs, komanda zaudēs, gudis laidīs, atbrīvos..Dinamo šādi nebūs, mazāk spēlēs vienkārši, bet no AHL jātinas, kāda jēga būt #4 GK TBL
Salavats var atļauties paņemt daudz stabilāku GK ārzemnieku
, 2017-06-26 21:17, pirms 8 gadiem
Chris_Drury rakstīja: Nestāsti ka nebūs vajadzīgs...Ja nesanāks palikt tai pus okeānam tad eiropā viņam piedāvājumi netrūks (protams par mazāku algu) un tad jau atkal viss no paša atkarīgs kā spēs izmantot dotās iespējas.
Eiropā alga noteikti būs lielāka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-26 21:19, pirms 8 gadiem
Kāpēc man atverot rakstu katru reizi jāsāk ar video apturēšanu!? Ja man tas video interesē, es viņu būšu redzējis. Nejēdzīga un neko nepasakoša skatījumu vākšana.
, 2017-06-26 21:21, pirms 8 gadiem
Chris_Drury rakstīja: Nestāsti ka nebūs vajadzīgs...Ja nesanāks palikt tai pus okeānam tad eiropā viņam piedāvājumi netrūks (protams par mazāku algu) un tad jau atkal viss no paša atkarīgs kā spēs izmantot dotās iespējas.
Labs joks par to mazāko algu
AHL apmeklējums ir kā top līgās Eiropā, bet spēlētāju ir krietni vairāk kā Eiropā(komandā) + pārējās izmaksas ir lielākas + vēl AHL nevar iekļaut komandā kādu jauno un maksāt kādu "stipendiju".
, 2017-06-26 21:23, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu par mazāku diezin vai, Salavats noteikti piedāvā vairāk par 575 K, Dinamo varēja kautkur pie 500 K, lielas starpības, bet visā pārējā pilnīgi tev piekrītu
varbūt ka vairāk bet vai Salavats dos iespēju pēc pāris sliktām spēlem vēl tikt viņam laukumā? beigās atkal sildīs soliņu.Manuprāt ideālais variants viņam būtu kāda Šveices vai Zviedrijas aukgstāko līgu vidusmēra komanda....plus vēl jebkuram spēlētājam ejot uz KHL ir ļoti labi zināms kā var sanākt ar algu kavēšanos vai neizmaksāšanu.
, 2017-06-26 21:27, pirms 8 gadiem
Sakat, ka ģinamas maksā ap 500k? Stipri overpay par tik zemas raudzes spēlētājiem, kā tajā pelavu blicē spēlē.
, 2017-06-26 21:27, pirms 8 gadiem
Pus miljons ir NHL alaga, AHL vajag dalīt kā minimums ar 6
, 2017-06-26 21:29, pirms 8 gadiem
RD nekad mūžā nemaksās tādu naudu.
Hosam pirmajā gadā bija 450
, 2017-06-26 21:29, pirms 8 gadiem
Alens rakstīja: Pus miljons ir NHL alaga, AHL vajag dalīt kā minimums ar 6
Cilvēks redz ciparu 575 un domā, ka viņam AHL to maksā
No kurienes AHL klubam tādu naudu raut?
Skatīt iepriekšējo komentāru!
, 2017-06-26 21:30, pirms 8 gadiem
Pieminētais cipars ir aktuāls tikai esot NHL klubā. AHL alga ir pavisam cits stāsts.
Iepriekšējā līgumā viņam attiecībā uz AHL bija labs nosacījums. Vai tāds ir arī jaunajā piedāvājumā?
, 2017-06-26 21:32, pirms 8 gadiem
AHL klubi jau nesēž pie trubas
Visu nosaka tirgus un auditorija!
, 2017-06-26 21:32, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Pieminētais cipars ir aktuāls tikai esot NHL klubā. AHL alga ir pavisam cits stāsts.
Iepriekšējā līgumā viņam attiecībā uz AHL bija labs nosacījums. Vai tāds ir arī jaunajā piedāvājumā?
AHL maksā 10 reizes mazāk nekā kad tu atrodies NHL, tas ir 57 500 gadā, ņemot vērā, ka tika izsaukts pāris reizes uz NHL, pa gadu saņēma kādus 120 000 laikam, bez bonusiem
, 2017-06-26 21:34, pirms 8 gadiem
Alens rakstīja: RD nekad mūžā nemaksās tādu naudu.
Hosam pirmajā gadā bija 450
Leģionāram vidējā DR ir 500 K, Gudļevskim 400-450 piedāvāt var mierīgi, bet ja gribēs cīnīties ar Ufu, tad visi 500-600 var sanākt
, 2017-06-26 21:35, pirms 8 gadiem
Tieši tā! Gudim varētu būt 60-80 pakas sezonā maksimums.
Pirms nodokliem.
Rīgā Naumovam pirmajā gadā bija 90
RD visus tur kā pašnodarbinātos.
Mūsu izdrāztā valdība tūlīt pieņems progresīvo IIN un no 18 gada būs jāmaksā 30% nodoklis
180 Rīga iedos un sanāks bišķi vairāk nekā AHL
Labi nostartēs varēs meklēt bagātāku klubu. Raškā 13% IIN
, 2017-06-26 21:35, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Leģionāram vidējā DR ir 500 K, Gudļevskim 400-450 piedāvāt var mierīgi, bet ja gribēs cīnīties ar Ufu, tad visi 500-600 var sanākt
, 2017-06-26 21:36, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Salavats var atļauties paņemt daudz stabilāku GK ārzemnieku
Protams, ka var, bet patīkami, ka Vasiļevskis pats ietteica, un domāju kādus vairākus labus vārdus ailika par Gudi, Ufai redzeslokā jau ir arī Niemī, Meisons, Enrots, un Nillsons
, 2017-06-26 21:39, pirms 8 gadiem
Raivo D - tādu algu nav jau vairākus gadus.
Kas par runām saistībā ar Ufu?!?!?!
Viņi netērēs leģionāra vietu uz viņu.
Pa lielam - viena spēle OS Sochos un labs sniegums NHL ar labu aizsardzību.
Bet ir pagājuši jau pāris gadi
, 2017-06-26 21:41, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Pieminētais cipars ir aktuāls tikai esot NHL klubā. AHL alga ir pavisam cits stāsts.
Iepriekšējā līgumā viņam attiecībā uz AHL bija labs nosacījums. Vai tāds ir arī jaunajā piedāvājumā?
Tiesi ta un AHL alga ir krieti mazaka neka normalas eiropas ligas, nevelti dala AHL speletaju un ne tie sliktakie, saprot, ka tomer netiks pie NHL siles un izlemj meklet laimi eiropas ligas.
, 2017-06-26 21:44, pirms 8 gadiem
Gudijs būs pilnīgs duraks ,ja noslēgs to līgumu ar Tampu , lai kaut vai brauc uz Šveici spēlēt vai Vāciju
, 2017-06-26 21:46, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Leģionāram vidējā DR ir 500 K, Gudļevskim 400-450 piedāvāt var mierīgi, bet ja gribēs cīnīties ar Ufu, tad visi 500-600 var sanākt
Apšaubāmi tas viss. Varbūt tādu kāpostu maksātu pirms 10 gadiem, bet ne jau tagad.
, 2017-06-26 21:47, pirms 8 gadiem
Bet principā Eiropā noteikti varianti būtu. 25 gadus vecs vārtsargs, gana jauns un karjera vēl priekšā. Varbūt sakari KHL nostrādās?
, 2017-06-26 21:47, pirms 8 gadiem
Pirmkārt, spēlējot AHL, Gudim mēnesī uz rokas sanāk vidējā ASV rūpnīcas strādnieka alga, taču ir bezmaksas dzīvošana, ēdināšana un visi apstākļi treniņie. Plus vēl nahalavu paceļo pa visu ASV. Par to kvalifikācijas līguma summu runājot, to viņš dabūtu tikai visu sezonu esot Tampabejas spēles pieteikumā. Atrēķinām ap 50% nodokļos, procentus spēlētāju arodbiedrībai un vēl miljons tikai ASV iespējamos maksājumus un beigās šo summu pārrēķinot eiro, nekas diži lielāks kā Dinaburgā tur uz rokas nepaliktu. Bet pat tas viņam ASV nespīd, jo izskatās, ka NHL sapnis ir izsapņots. Labāk sākt domāt par vecumdienām un braukt uz Eiropu, ja nu kas nesanāk, Dinaburga jau pēc tam vēl paņems (pieņemot, ka Krievijas politikā nekas tik drīz nemainīsies un Vladimirs turpinās sponsorēt LPSR klubu)
, 2017-06-26 21:48, pirms 8 gadiem
Alens rakstīja: Raivo D - tādu algu nav jau vairākus gadus.
Kas par runām saistībā ar Ufu?!?!?!
Viņi netērēs leģionāra vietu uz viņu.
Pa lielam - viena spēle OS Sochos un labs sniegums NHL ar labu aizsardzību.
Bet ir pagājuši jau pāris gadi
Nu negribu strīdēties, bet pavisam nesen lasīju rakstus par DR sportazinas.com, un tur bija viss skaidri un saprotami rakstīts

Runas viss tīrākās un patiesākās, visos saitos bija rakstīts par interesi no Ufas puses uz Gudļevski kā Svedberga vietā, tāpāt interese ir izrādīta par Niemī, kuru izliks atteikšanās draftā, un par Nillsonu no Sabres, Meisonu no Flyers, un Enrotu no Maple Leafs vai Ducks
, 2017-06-26 21:48, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bet principā Eiropā noteikti varianti būtu. 25 gadus vecs vārtsargs, gana jauns un karjera vēl priekšā. Varbūt sakari KHL nostrādās?
viņš jebkurā līgā var tikt Eiropā , ja aģents labi pastrādā
, 2017-06-26 21:50, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Apšaubāmi tas viss. Varbūt tādu kāpostu maksātu pirms 10 gadiem, bet ne jau tagad.
Kā jau teicu to biju izlasījis, šaubos, ka Stolerijs nāktu uz DR par 300K gadā, ja pagāišsezon vēl robežoja un NHL robežas
, 2017-06-26 21:52, pirms 8 gadiem
Bet ko Kristeram darīt, ja Rīga parakstīs Cal Petersen?
, 2017-06-26 21:52, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: viņš jebkurā līgā var tikt Eiropā , ja aģents labi pastrādā
Šaubos, ka top līgās - Zviedirja, Šveicē tiktu. Varbūt otrajās līgās, austrijā, Čehijā, dinamo.
, 2017-06-26 21:53, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: viņš jebkurā līgā var tikt Eiropā , ja aģents labi pastrādā
Domāju, ka Gudis pats grib uz KHL, jo no turienes var spert solīti atkal uz priekšu, un būt tuvāk NHL, ko nu teiktu, bet KHL ir stiprāka par SWE un pārējām Eiropas līgam, par mazdrusciņu, bet ir, pietam Ufā labu kusoku varētu dot, kādus 800K, ar nodokļiem
, 2017-06-26 21:53, pirms 8 gadiem
Alens rakstīja: Bet ko Kristeram darīt, ja Rīga parakstīs Cal Petersen?
Kāpēc tieši Cal Petersen?? No kurienes kautkāda tāda info
, 2017-06-26 21:54, pirms 8 gadiem
Slikts sapnis
, 2017-06-26 21:57, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: viņš jebkurā līgā var tikt Eiropā , ja aģents labi pastrādā
Domāju, viņš orientējas uz KHL. Viņam tur iestrādes senas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-26 21:59, pirms 8 gadiem
Ar steigu jāmūk prom no tās bedres! Lai Aizermanis pats iet vārtos.
, 2017-06-26 22:01, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Ar steigu jāmūk prom no tās bedres! Lai Aizermanis pats iet vārtos.
Kūpers kā Backups
, 2017-06-26 22:03, pirms 8 gadiem
Interesanti a viņi Gudļevski plānoja kā trešo GK Sirakūzā?? Jo Ingremu plānoja kā otro, un Makkenu kā pirmo
, 2017-06-26 22:03, pirms 8 gadiem
jāj karjeru kopā zonam
, 2017-06-26 22:15, pirms 8 gadiem
Iepriekšējā sezonā saņēma $ 200K.
AHL salary skaitījās 100k, bet līgumā bija nosacījums par 200k garantētu algu.
https://capfriendly.com/players/kri...
, 2017-06-26 22:17, pirms 8 gadiem
Sen jau zināms, ka Gudijs bija pārāk overrated, taču Elvis underrated. Elvja ēra tikai tagad sāksies, taču Gudijam uz Šveici vai Zviedriju jāmēģina tikt.
, 2017-06-26 22:24, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: jāj karjeru kopā zonam
Tur neviens neko nejāj. Gudim ir krietni jāuzlabo sniegums un stabilitāte. Par kkādu NHL nav tagad ko domāt. Nebrīnīšos, ja viņš paliks Tampā dēļ tā, ka isti citu variantu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-26 22:32, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Tur neviens neko nejāj. Gudim ir krietni jāuzlabo sniegums un stabilitāte. Par kkādu NHL nav tagad ko domāt. Nebrīnīšos, ja viņš paliks Tampā dēļ tā, ka isti citu variantu nav.
varianti ir vienmēr, jāatceras, ka hoķi spēlē ne tikai aiz dīķa.
no otras puses, tieši spēlē, šams jau sen nespēlē, bet sēž par naudu uz beņķa. arī variants. mēs jau nezinām, kas šam galvā.
, 2017-06-26 22:33, pirms 8 gadiem
portal rakstīja: Sen jau zināms, ka Gudijs bija pārāk overrated, taču Elvis underrated. Elvja ēra tikai tagad sāksies, taču Gudijam uz Šveici vai Zviedriju jāmēģina tikt.
Šveicē "importus" (Elvis un Punnenovs tur neskaitās leģionāri) ņem tikai izņēmuma gadījumos - parasti sezonas vidū, kad nav vietējo, ko paņemt. Zviedrijā ir visai līdzīgi.
, 2017-06-26 22:34, pirms 8 gadiem
Josh Valleta no Lauderdaile today raksta Twitterī, ka Gudļevski rīt aizmainīs uz Pantērām
, 2017-06-26 22:36, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Šveicē "importus" (Elvis un Punnenovs tur neskaitās leģionāri) ņem tikai izņēmuma gadījumos - parasti sezonas vidū, kad nav vietējo, ko paņemt. Zviedrijā ir visai līdzīgi.
prieks, ka esi sveiks un vesels.
ja par tēmu - ja ne nahueļija, vienīgi trtd. un arī tur nekas nav garantēts. kaut kas ir nogājis greizi.
, 2017-06-26 22:37, pirms 8 gadiem
maigais_zefirinsh rakstīja: Josh Valleta no Lauderdaile today raksta Twitterī, ka Gudļevski rīt aizmainīs uz Pantērām
Nē pagaidi nopietni?
, 2017-06-26 22:37, pirms 8 gadiem
maigais_zefirinsh rakstīja: Josh Valleta no Lauderdaile today raksta Twitterī, ka Gudļevski rīt aizmainīs uz Pantērām
, 2017-06-26 22:40, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Ja būtu palicis Dinamo, nevis braucis uz Ameriku, te jau sen būtu ienācis Cimmermanis ar savu ierasto teikumu
Būtu palicis dinamo, spēlētu Liepājas metalurgā.
, 2017-06-26 22:40, pirms 8 gadiem
maigais_zefirinsh rakstīja: Josh Valleta no Lauderdaile today raksta Twitterī, ka Gudļevski rīt aizmainīs uz Pantērām
Tāda gadījumā var parādīties varianti, Loungo tūliņ jau būtu jābeidz, lai gan viņam līgums vēl uz 4 gadiem, bet domāju griestu dēļ, pēc sezonas treidos kas tad tur paliek, viens Raimers, Vilkokss un tad būtu mūsējais, bet tas tikai, ja Loungo treido vai uz atteikšanās draftu liek
, 2017-06-26 22:43, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nē pagaidi nopietni?
kā tad, kā tad. Un Jučers būšot back-up
, 2017-06-26 22:47, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kā tad, kā tad. Un Jučers būšot back-up
Jau sapratu ka muļķības, cilvēkiem darīt nav ko
, 2017-06-26 22:48, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kā tad, kā tad. Un Jučers būšot back-up
Abrag kur nozudi, zini sc nav daudz normālu cilvēku ar normāliem komentiem un tu vēl pazūdi
, 2017-06-26 22:51, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: AHL maksā 10 reizes mazāk nekā kad tu atrodies NHL, tas ir 57 500 gadā, ņemot vērā, ka tika izsaukts pāris reizes uz NHL, pa gadu saņēma kādus 120 000 laikam, bez bonusiem
Iepriekšējā līgumā paralēli algas ciparam bija nosacījums, ka viņš sezonā jebkurā gadījumā saņems ne mazāk par 200 000. Gandrīz visu sezonu esot AHL tas bija ļoti labs nosacījums.
, 2017-06-26 22:58, pirms 8 gadiem
@joshuvallll : "Goodlevsky shall pack his bags to meet with Florida's cats"
, 2017-06-26 22:58, pirms 8 gadiem
Ko viņi ņirgājas? Sākumā bija stabils pirmais numurs AHL komandā ar cerību pabūt Nhl uz soliņa un pie lielas veiksmes pat tikt laukumā,kas viņam pāris reizes arī izdevās. Tad sezonas beigās jau AHL viņš sēdēja uz soliņa. Tādos tempos turpinot viņš jau nākamsezon ECHL uz soliņa sēdēs. Jātinas prom viņam no Tampas. Pietiks viņiem ņirgāties par letiņu.
, 2017-06-26 23:03, pirms 8 gadiem
Gudijam vajadzetu piekrist. Pēc gada, ja neviens nepiedāvās būs uzkrājis naudiņu vecumdienām un for fun varēs spēlēt Anglijā. Muštukovs tak teica, ka tu līmenis kāKHL
, 2017-06-26 23:06, pirms 8 gadiem
Starp citu es vienīgais zināju ka Pasecniks bus 25. To ari rakstiju. Pirmais teicu ka 76ers panems trade. Msn ir "gali" ESPN
, 2017-06-26 23:08, pirms 8 gadiem
Jūs redzēsiet ka Zemgus mēģinās mest Gudim starp kājām BUF FLO spēlē
, 2017-06-26 23:10, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Abrag kur nozudi, zini sc nav daudz normālu cilvēku ar normāliem komentiem un tu vēl pazūdi
Tas tirliņš skatījās Alpu hokeja līgus hailaitus un škrobijās, ka Sprukts bija rezultatīvs čempī.
, 2017-06-26 23:16, pirms 8 gadiem
Kāda Ufa, knaps dināmo līmenis
, 2017-06-26 23:19, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: varianti ir vienmēr, jāatceras, ka hoķi spēlē ne tikai aiz dīķa.
no otras puses, tieši spēlē, šams jau sen nespēlē, bet sēž par naudu uz beņķa. arī variants. mēs jau nezinām, kas šam galvā.
Šēž uz beņķa tāpēc, ka sūdīgi spēlē. Viss atkarīgs no paša.
, 2017-06-26 23:20, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Šēž uz beņķa tāpēc, ka sūdīgi spēlē. Viss atkarīgs no paša.
Paskaties kāds viņam % NHL pa tām pāris spēlēm
, 2017-06-26 23:23, pirms 8 gadiem
Cipulis nakamsezon ripuli metis Norvegija
, 2017-06-26 23:24, pirms 8 gadiem
Bet es - Alandos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-27 08:54, pirms 8 gadiem
Pavlovs paraksta līgumu ar Slovākijas līgas klubu
, 2017-06-27 09:32, pirms 8 gadiem
viņam Tampas sistēmā nav apnicis sēdēt ???
NHL tagad jau vēl 30 citi klubi, tik netiks, bet pamēģināt varēja citur, jo Tampā nekas nebūs !
, 2017-06-27 09:56, pirms 8 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: viņam Tampas sistēmā nav apnicis sēdēt ???
NHL tagad jau vēl 30 citi klubi, tik netiks, bet pamēģināt varēja citur, jo Tampā nekas nebūs !
Ko viņš var pamēģināt? Ja citi klubi piedāvās šim līgumu, tad viņš var tikt, ja nē.. tad nē. Ko viņam darīt - skraidīt kā padauzai un lūgt līguma piedāvājumu? Ja citi par šo interesētos, sen jau būtu aizmainīts..
, 2017-06-27 09:57, pirms 8 gadiem
izredzētais rakstīja: Paskaties kāds viņam % NHL pa tām pāris spēlēm
Un? Individuālas spēles skatoties šim statistika varētu būt kā NHL top vārtsargam. Bet AHL jau viņš ir pierādījis, ka viņam labās spēlēs mijās ar ļoti vājām.. To pat dažos labos portālos raksta - Gudija stabilākā īpašība ir nestabilitāte..
, 2017-06-27 12:36, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Pavlovs paraksta līgumu ar Slovākijas līgas klubu
No kurienes šāda info?
, 2017-06-27 12:52, pirms 8 gadiem
Gudlevskim ir jāspēlē Zviedrijas augstākajā līgā!! Labs līmenis un būs iespēja ar citu NHL klubu noslēgt līgumu! Vińam bija piedāvājums
, 2017-06-27 13:07, pirms 8 gadiem
rolands99 rakstīja: Gudlevskim ir jāspēlē Zviedrijas augstākajā līgā!! Labs līmenis un būs iespēja ar citu NHL klubu noslēgt līgumu! Vińam bija piedāvājums
tikai viena nianse, zviedri vārtsargus-importus ņem tikai izņēmuma kārtā.
Pa visu pagājušo sezonu SHL uzspēlēja tikai 2 vārtsargi, kas nav skandināvi - slovāks Hudāčeks kuram tā jau bija 5. sezona Zviedrijā) un kanādietis Bakala (kurš iepriekš aizvadīja 2 izcilas sezonas Alssvenskan un pahgājušajā sezonā tika par back-up Frolundā).
skat.: Eliteprospects.com - Player stats from .
Tieši tābpat ir Šveices NLA. (tur vispār bez Šveices licences neviens vŗtsargs NLA pagājušajā sezonā nespēlēja).
Daži importi vāros stāvēja somu Liigā, viens Čehijas Ekstralīgā.

Reāli sakot, ja netiek uz KHL, tad Gudim Eiropā vien atliek DEL (vai vēl zemāk ranga līgas)
, 2017-06-27 13:26, pirms 8 gadiem
Tas gan ir slikti! Bet cerēsim uz labāko
Abrags rakstīja: tikai viena nianse, zviedri vārtsargus-importus ņem tikai izņēmuma kārtā.
Pa visu pagājušo sezonu SHL uzspēlēja tikai 2 vārtsargi, kas nav skandināvi - slovāks Hudāčeks kuram tā jau bija 5. sezona Zviedrijā) un kanādietis Bakala (kurš iepriekš aizvadīja 2 izcilas sezonas Alssvenskan un pahgājušajā sezonā tika par back-up Frolundā).
skat.: Eliteprospects.com - Player stats from .
Tieši tābpat ir Šveices NLA. (tur vispār bez Šveices licences neviens vŗtsargs NLA pagājušajā sezonā nespēlēja).
Daži importi vāros stāvēja somu Liigā, viens Čehijas Ekstralīgā.

Reāli sakot, ja netiek uz KHL, tad Gudim Eiropā vien atliek DEL (vai vēl zemāk ranga līgas)
, 2017-06-27 13:33, pirms 8 gadiem
rolands99 rakstīja: Tas gan ir slikti! Bet cerēsim uz labāko
ja godīgi, šobrīd pat nezinu, kas būtu tas labākais priekš Gudija tālākās karjeras...