Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Tampa Bay Times apskatnieks: "Gudļevskis vēl nav gatavs NHL līmenim"

Rolands Eliņš

Tampa Bay Times apskatnieks: "Gudļevskis vēl nav gatavs NHL līmenim"
Ķristers Gudļevskis atlētiskā špagatā novērš Kanādas uzbrucēja Krisa Kunica mēģinājumu gūt vārtus
Foto:The Canadian Press/Press Association Images/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas kluba Tampabejas „Lightning” vārtsargu treneris Francs Žans vietējam laikrakstam "Times" norādījis, ka, lai cik lielisks nebūtu bijis Gudļevska sniegums Latvijas izlasē, viņam tomēr vēl jāaizvada daudz spēļu, lai sagatavotos NHL līmenim.

„Jūs mani variet ļoti bieži dzirdēt runājot par vārtsargu attīstības gaitu,” sarunā ar „Tampa Bay Times” hokeja apskatnieku Deimianu Kristodero saka vārtsargu treneris Francs Žans. „Es to nedaru tāpēc vien, ka tā ir pieņemts runāt. To daru tāpēc, ka tā ir realitāte. Vārtsargam ir jāiziet noteikts attīstības process. Jānospēlē daudzas spēles, lai gūtu iespēju uzspēlēt NHL, un jānospēlē ļoti daudzas spēles, lai kļūtu par stabilu NHL vārtsargu.”

„Mums ir jāatstāj Kristers Gudļevskis šajā attīstības procesā un jāpārliecinās, ka viņa izaugsme iet pareizajā virzienā,” par Gudļevska vietu NHL piesardzīgi izsakās Žans, tiesa, atgādinot, ka maču pret Kanādas izlasi tomēr nevajadzētu tik vienkārši norakstīt: „Tā spēle viņam droši vien bija kā atklāsme, proti, „Neesmu nemaz tik tālu”. Tas varētu palīdzēt noslēgt sezonu ar „Crunch” ar apziņu, ka viņš ir spējīgs vienatnē mainīt spēles gaitu.”

Šobrīd Gudļevskis ir atgriezies Tampabejā un joprojām ir „Lightning” kluba rīcībā, tiesa, kā vēsta iepriekš pieminētais kluba apskatnieks Kristodero, tad latviešu vārtsargs ir tikai kā apdrošinājums gadījumā, ja ierastais rezerves vārtsargs Andešs Lindbeks laikus neatgriežas no savainojuma. Pēc Lindbeka atgriešanās Gudļevskis tiks nosūtīts atpakaļ uz AHL, kur, kā uzskata Kristodero, pavadīs arī nākamo sezonu.

„Lightning” apskatnieks norāda, ka ar 33 spēlēm Ziemeļamerikas līgās gluži vienkārši ir par maz, lai sagatavotos NHL līmenim, un uzskatīt, ka viena veiksmīgi aizvadīta spēle olimpiādē to maina, ir tuvredzīgi. Analizējot latviešu vārtsarga sniegumu, Kristodero kā plusus norāda milzīgo uzvaras kāri, bezbailību un eksplozivitāti, taču atzīst, ka Gudļevskim vēl jāpiestrādā pie ripas apstrādes ar nūju.

„Lightning” atsāks komandas treniņus pirmdien, bet tās pirmais mačs pēc olimpiādei veltītās NHL pauzes paredzēts ceturtdien pret Nešvilas „Predators”.

Izmantotie resursi:
Lightning goalie Kristers Gudlevskis not ready...

 +41 [+] [-]

, 2014-02-23 23:42, pirms 11 gadiem
4emsis rakstīja: Ieteiktu noskatīties ierakstu Latvija - Kanāda un tad kko dir*t
pēc vienas spēles neko nevar spriest par spēle'tāju

 +40 [+] [-]

, 2014-02-23 23:43, pirms 11 gadiem
Pilnībā piekrītu apskatniekam. Visam savs laiks. Ticu, ka NHL Gudļevski sagaida laba nākotne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2014-02-23 23:49, pirms 11 gadiem
Pilniigi normaals viedoklis. Arii peec Latvijas futbola izlases uzvaras paart Turciju, nebija gluzhi taa, ka visa komanda dabuuja liigumus Premjerliigaa un taa taalaak
Slēpts komentārs: pernambucano

  +7 [+] [-]

, 2014-02-23 23:53, pirms 11 gadiem
belluschi rakstīja: Pilnībā piekrītu apskatniekam. Visam savs laiks. Ticu, ka NHL Gudļevski sagaida laba nākotne.
Es gan viņam īsti nevaru piekrist. Neesmu gan lasījis orģinālo rakstu angļu valodā (lai saprastu interpetāciju), bet viņa teiktajā nav īsti loģikas. 33 spēles ziemeļamerikas līgās ir par maz? Kāpēc tad Carey Price pēc junioriem AHL līmenī ir aizvadījis daudz mazāk spēles, lai būtu gatavs? Tas, ka pats spēlētājs kautkādu iemeslu dēļ var nebūt gatavs ir viens, bet vispārīgi ņemot ir precedenti, kad spēlētājs ir gatavs uzreiz un ir reizes, kad viņš tā arī nekad nav gatavs vai viņa kandidatūra konkurences dēļ netiek izskatīta!

  +3 [+] [-]

, 2014-02-23 23:55, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Tas apskatnieks pats labākajā gadījumā ir hokeju uz aizsalušas peļķes spēlējis!
Vairums NHL treneru arī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-24 00:02, pirms 11 gadiem
Neko jaunu jau nepateica, vēl smagi jāstrādā, lai vispirms tiktu un pēctam arī nostiprinātos nhl.

  +8 [+] [-]

, 2014-02-24 00:02, pirms 11 gadiem
Komentārs pie bildes ģeniāls Gudļevskis bija lielisks, jā, bet šajā epizodē Kunitz tukšu vārtu priekšā trāpīja pa pārliktni

  +5 [+] [-]

, 2014-02-24 00:03, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Tas apskatnieks pats labākajā gadījumā ir hokeju uz aizsalušas peļķes spēlējis!
Tu spēlē NHL?

  +3 [+] [-]

, 2014-02-24 00:04, pirms 11 gadiem
Nedaudz no statistika:
Nedaudz mazāk kā 5% vārtsargu, kuri tikuši draftēti 5.kārtā vai vēlāk ir aizvadījuši NHL vairāk kā 60 spēles!

Arī ar Kristeru pa lielam neviens tā īsti nerēķinās kā stabilu NHL vārtsargu - visu izsaka talants! Tālāk jau nāk darba spējas un attīstības līkne! Protams, viņi patur galvā, ka tomēr no šī zēna var sanāk lietaskoks (5% iekļauties), un tāpēc ar viņu kārtīgi strādā!

  +9 [+] [-]

, 2014-02-24 00:08, pirms 11 gadiem
Viens no Tampas lielā krēsla cilvēkiem vienā intervijā teica, ka Gudļevskis aizvadīja lielisku maču pret Kanādu, bet tā noteikti nebija perfektā spēle, jo 1.vārti bija uz viņa sirdsapziņas (disbalancs), kā arī otros varēja neielaist - vēl daudz jāstrādā!

Amīši parasti mētājas ar pieklājības frāzem u.t.t, bet šeit gan tā konkrēti pasakas kas un kā!

  +3 [+] [-]

, 2014-02-24 00:10, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Carey Price ir kanādietis, kurš pirms tam aizvadījis daudz spēļu WHL, Gudlevskis Dinamo Riga praktiski netika pie spēlēšanas, tāpēc lēciens NHL šobrīd būtu par ātru
Piekrītu, bet tas apskatnieks Gudļevska neiespēlēšanu NHL noraksta pilnīgi uz nepamatotām lietām. Carey Price bija tikai kā viens no piemēriem. Gudļevska gadījumā tas noteikti ir pieredzes trūkums, kuru viņš konpensē spēlējot AHL, OG, PČ. Negribas viņam piekrist, ka ir kautkāds zināms spēļu skaits pēc kura Gudļevskis būs gatavs. Ko tas apskatnieks teiktu, ja Gudļevsksi lielāko daļu mačus AHL būtu nostāvējis sausā? Un ko nākamsezon Tampas sistēmā darīs Vasiļevskis?

  +2 [+] [-]

, 2014-02-24 00:13, pirms 11 gadiem
A ko viņs teiks par karali Henriku, kas finala 3 ripas ielaida?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-24 00:27, pirms 11 gadiem
Vēl viens plašāks raksts par Gudļevski:
Kristers Gudlevskis and the magic Olympic...

     [+] [-]

, 2014-02-24 00:33, pirms 11 gadiem
Pilnīgi loģiski. Tas būtu kaut kas no fantastikas, ja jau nākamajā sezonā Gudis tiktu regulāri uzspēlēt NHL! Augstākais, uz ko šobrīd mērķēt, - stabils 1.nr AHL ar iespējām ieģērbties Bolts maikā traumu gadījumā un pārākās sakritības rezultātā dabūt arī uzspēlēt pāris spēles.

     [+] [-]

, 2014-02-24 00:35, pirms 11 gadiem
One game doesn't make a career, as Lightning Head Coach Jon Cooper reminded us, even when it's a game like that one. It was far from a perfect game. Both the goals occurred on goaltender error--the first when he fell trying to recover to his left and the other when he failed to track and square up to the 53rd shot he'd faced that day. They were the kinds of mistakes made by young and tired goalies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-24 00:56, pirms 11 gadiem
pilniigi normaals viedoklis,tak paskataties kaa Gudi speeleeja shogad zemaakajaas liigaas,bija ok,bet ne jau zvaigznes no debesiim ceela un tagad peec vienas ideaalas speeles teikt,ka vinjam uzreiz jaaiet NHL komandas vaartos????Jaapriecaajas jau par to vien,ka jau pirmajaa sezonaa otrpus diikjim vinju izsauc uz lielo komandu

  +3 [+] [-]

, 2014-02-24 01:13, pirms 11 gadiem
A.V.A.N.G.A.R.D rakstīja: Es gan viņam īsti nevaru piekrist. Neesmu gan lasījis orģinālo rakstu angļu valodā (lai saprastu interpetāciju), bet viņa teiktajā nav īsti loģikas. 33 spēles ziemeļamerikas līgās ir par maz? Kāpēc tad Carey Price pēc junioriem AHL līmenī ir aizvadījis daudz mazāk spēles, lai būtu gatavs? Tas, ka pats spēlētājs kautkādu iemeslu dēļ var nebūt gatavs ir viens, bet vispārīgi ņemot ir precedenti, kad spēlētājs ir gatavs uzreiz un ir reizes, kad viņš tā arī nekad nav gatavs vai viņa kandidatūra konkurences dēļ netiek izskatīta!
Tādi kā Praiss ir dzimuši talanti. Viņi jau no bērna kājas bija paredzēti augstākajam līmenim un visu dzīvi to ir apzinājušies. Morāli viņi ir daudz gatavāki visam un nesalūzt tik vienkārši!
Gudļevskis pagājušosezon vēl aizvadīja HK Rīga formā, bet tagad - AHL, NHL beņķis un fantastiska spēle olimpiādē. Nedrīkst par viņu priecāties par agru, jo, ja kaut kur kaut kas noiet greizi un tā spēle kaut kur nolūzt viņam, tad ir liela iespējamība, ka džeks pats salūzīs morāli...
Lai to nepieļautu, ir jāiziet tai spēļu praksei cauri, ir jāiziet vismaz 1 pilna sezona caur AHL, lai gan viņam pašam, gan visiem pārējiem būtu pilnībā skaidrs, kas viņš ir uz pārējo fona. Tas jau nekas - puisim ar darba ētiku viss kārtībā un pamats ir labs - tas tikai nozīmē, ka NHL arī nekur neizpaliks. Agri vai vēlu, bet viņš tur tiks. Svarīgi ir tas - vai kā pirmais, otrais vārtsargs, cik ilgi, cik bieži utt...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-24 01:21, pirms 11 gadiem
A.V.A.N.G.A.R.D rakstīja: Piekrītu, bet tas apskatnieks Gudļevska neiespēlēšanu NHL noraksta pilnīgi uz nepamatotām lietām. Carey Price bija tikai kā viens no piemēriem. Gudļevska gadījumā tas noteikti ir pieredzes trūkums, kuru viņš konpensē spēlējot AHL, OG, PČ. Negribas viņam piekrist, ka ir kautkāds zināms spēļu skaits pēc kura Gudļevskis būs gatavs. Ko tas apskatnieks teiktu, ja Gudļevsksi lielāko daļu mačus AHL būtu nostāvējis sausā? Un ko nākamsezon Tampas sistēmā darīs Vasiļevskis?
Nu bet tur jau arī ir tas āķis - būtu viņš nostāvējis lielāko daļu spēļu sausā AHL, sen jau būtu NHL kādā komandā!
Bet tā nav! Un tā kā tas līmenis statistiski ir redzams, džeks vēl ir jāsagatavo NHL'am. Jo statistika jau nav nekāda super-truper.
Saprotu, ka tev nepatīk tas princips, ka ir jābūt kaut kādam spēļu daudzumam visiem spēlētājiem AHL'ā, lai tiktu pie NHL laukuma. Taču tā nav. Gudļevskis, Praiss - tie tomēr ir dažādi līmeņi(un bija arī, kad Praiss bija Gūdija vecumā), tāpēc arī tam jāiet cauri.

P.S. Man arī nešķiet slikta doma, ja Gūdiju varētu aizmainīt moška kaut kur. Ideālā variantā uz komandu, kur ir pirmais vārtsargs ir gana stabils veterāns (ap 33-35), otrajam - trūkst stabilitātes.
Jo Tampā tak Bišopam vēl gara un tāla tā nākotne izskatās.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-24 03:29, pirms 11 gadiem
Gudļevskim vēl pāris sezonas AHL jāspēlē, tas kā minimums un tikai tad, labākajā variantā, ja sevi pierādīs, iekļausies NHL. Tā ir realitāte.
Nav viņš diemžēl nekāds ūber krutais, lai tagad Tampa vai kāda cita komanda viņu zīmētu savās shēmās kā pamatvārtsargu. Tuvākajās sezonās viņš vienkārši neatbilst nevienas komandas prasībām, jo kā pirmo viņu neviens neredz, bet priekš otrā pārāk jauns, lai marinētu bez spēļu prakses. Tāpēc jau ir runa par AHL, kur iziet praksi.

NHL tikai augstie drafti sāk ļoti agri un tādu nav daudz. Vēl vairāk ir tie, kuri tur sāk 23-25g. vecumā. Nemaz jau nerunājot par kopējo konkurenci. Mēs jau paņem tikai tās dažas sausās spēles AHL, vienu spēli OS un gribam uzcept NHL zvaigzni. Daudziem viņa vienaudžiem var šādi izlobīt. Vēl arī tāda lieta jāņem vērā, ka pēdējā laikā komandas sāk nebaidīties ņemt vārtsargus pa taisno no Eiropas, nebūt ne AHL uzreiz ir garants, ka esi nākamais.

     [+] [-]

, 2014-02-24 06:41, pirms 11 gadiem
jāpiestrādā pie notvertiem metieniem, ne tikai jāatsit vārtu priekšā...

ceru, ka viss izdosies un būs mums pirmais vārtusargs izlasē un NHL

     [+] [-]

, 2014-02-24 07:48, pirms 11 gadiem
armandsrulz rakstīja: Zinu daudziem nepatiks mans viedoklis, bet pēc ši raksta var spiest, ka Gudļevski tā īsti nerāķinās Tampā, līdz ar to Gudlevskim ir tikai 3 ceļi,

1>turpināt censties un cīnīties lai ieklūtu Tampā kā 2 numurs, tas aizņems pāris sezonas, bet pieredzi AHL gūs lielu

2> Lūgt lai viņu aizmaina uz vājāku klubu kā Buffalo, kur ir lielas iespejas jau šagot uzspēlēt NHL un kļut par komandas 2 vārtsargu, pluss tur ir Nolans viņs zina kā Gudļevski izmantot un tur ir Girgensons, kā saka bariņa jautrāk

3> Manuprāt visreālakais un pēc intervijas var noprast, ka Gudļevskis aizvadīs ļoti daudz spēļu AHL iegūs ļoti lielu praksi teiksim 2-3 sezonās, tiekot pie pāris spēlēm NHL šo sezonu laikā, līdz ar to tā arī nespēs nostabilizēties NHL pārcelsies uz Eiropu teiksim Rīgas Dināmo

Pēc apskatnieka teiktā 3.varians visreālākasi, protams Es ceru ka ka notiks pirmais un pazīstot Gudļevska rakstu un talantu, tas ir iespējams, bet kā saka dzīve rādīs, viss tikai ar laiku
Diez vai Buffalo ir tas labaakais variants, jo tur jau ir 2 labi vaartsargi...

     [+] [-]

, 2014-02-24 08:20, pirms 11 gadiem
A.V.A.N.G.A.R.D rakstīja: Es gan viņam īsti nevaru piekrist. Neesmu gan lasījis orģinālo rakstu angļu valodā (lai saprastu interpetāciju), bet viņa teiktajā nav īsti loģikas. 33 spēles ziemeļamerikas līgās ir par maz? Kāpēc tad Carey Price pēc junioriem AHL līmenī ir aizvadījis daudz mazāk spēles, lai būtu gatavs? Tas, ka pats spēlētājs kautkādu iemeslu dēļ var nebūt gatavs ir viens, bet vispārīgi ņemot ir precedenti, kad spēlētājs ir gatavs uzreiz un ir reizes, kad viņš tā arī nekad nav gatavs vai viņa kandidatūra konkurences dēļ netiek izskatīta!
Atradi ar ko salīdzināt. Pietam Praiss bija jau atspēlējies junioros.

     [+] [-]

, 2014-02-24 08:22, pirms 11 gadiem
A.V.A.N.G.A.R.D rakstīja: Piekrītu, bet tas apskatnieks Gudļevska neiespēlēšanu NHL noraksta pilnīgi uz nepamatotām lietām. Carey Price bija tikai kā viens no piemēriem. Gudļevska gadījumā tas noteikti ir pieredzes trūkums, kuru viņš konpensē spēlējot AHL, OG, PČ. Negribas viņam piekrist, ka ir kautkāds zināms spēļu skaits pēc kura Gudļevskis būs gatavs. Ko tas apskatnieks teiktu, ja Gudļevsksi lielāko daļu mačus AHL būtu nostāvējis sausā? Un ko nākamsezon Tampas sistēmā darīs Vasiļevskis?
NHL pa lielam mēram ir vienalga ko tu dari PČ vai OS.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-24 08:49, pirms 11 gadiem
gribētos dzirdēt ko par šo saka Artūrs un Pēteris.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-24 09:05, pirms 11 gadiem
Elementāri gatavo sabiedrību Gudļevska transfēram. Domāju, ka drīz sekos darījums.

     [+] [-]

, 2014-02-24 09:10, pirms 11 gadiem
4emsis rakstīja: Ieteiktu noskatīties ierakstu Latvija - Kanāda un tad kko dir*t
un tad arī spēli pret zviedriju... nepietiek ar vienu lielisku spēli un pat tajā divi vienīgie vārti tika ielaisti kristera kļūdu dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-24 09:18, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Atradi ar ko salīdzināt. Pietam Praiss bija jau atspēlējies junioros.
Brobrovskis pa taisno no Krievijas uzreiz NHL.

  +4 [+] [-]

, 2014-02-24 09:25, pirms 11 gadiem
Tas viss ir mēsls. Pagājušogad ap šo laiku Gūdija vispār neviens nekādu nākotni nesolīja vai arī rakstīja, ka būs kārtējais Enkuzēna variants.

Kāds lēciens nepilna gada laikā!!!
Ļoti laba sezona MHL>izsaukums uz izlasi un veiksmīga spēle izlasē>līgums ar NHL komandu>veiksmīga spēle ECHL un pacelšanās uz AHL>diezgan vieksmīga spēle AHL>vairāki izsaukumi uz Tampu, pagaidām vēl bez spēlēm>izcila spēle OS un 1:2 pret Kanādu.
Viss iet savu gaitu, nav ko pārfanoties, priecē, ka līdz šim Gūdijs savas lielās iespējas ir izmantojis, pagaidām viss iet uz augšu.

     [+] [-]

, 2014-02-24 09:35, pirms 11 gadiem
nu galvenais, lai uz Koreju gan ir gatavs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-24 09:54, pirms 11 gadiem
bucis9 rakstīja: par Gudļevski...var piekrist tam vārtsargu trenerim, jo AHL spēlēs Gudim vēl jākrāj stabilitāte, bet ,manuprāt, Gudļevskim vislabākais būtu, ja viņu aizmainītu uz citu komi, ja vasarā vēl Tampa domā ņemt kādu vārtsargu, tad Gudim tās šances paliek arvien mazāk...
Tampa netaisaas njemt veel kadu vaartusargu. Vinji jau draftaa ar 19 numuri Vasiljevski izveeleejaas, kas shogad Ufaa speelee. Konkurence Tampaa siiva. Skatiisies, kas tur sanaaks. Tampa noteikti ir prieciiga, ka piektajaa kaartaa izdevies dabuut 3.-4. vaartusargu (ja ar Vasiljevski viss izdodas). Liidz ar to ir droshiibas sajuuta vinjiem. Bet ne paaraak laba zinja Kristeram. Bet tas puika ir pieraadiijis, ka darba speejas vinjam lielas, un amerikaa to speej noveerteet.

     [+] [-]

, 2014-02-24 09:54, pirms 11 gadiem
apskatnieks pareizi saka, bet pāris sezonas AHL cerams nebūs jānīkst. Vienīgais kas traucē ir milzīgā nestabilitāte. NHL nevar spēlēt vienu spožu speli un pēc tam salaist 5 ripas. Ja no tā tiks vaļā tad NHL nekur nepaliks.

     [+] [-]

, 2014-02-24 09:56, pirms 11 gadiem
Kurš tad bija iedomājies, ka Kristers tagad defoltā nonāks TBL vai cita kluba sastāvā? Tā spēle pavēra viņam jaunus ceļus un jaunas iespējas. Šubu nav. BET tagad arī būs lielākas prasības pret viņu, kas viņam tad arī būs jāizpilda, stāvot AHL un progresējot. Viss normāli viņa vecumā un ari viņa joprojām ierobežoto pieredzi. Satraukties un skriet atpakaļ uz Eiropu vai, nedod Dievs, RD(kā te pāris ļauži pedāvā) būtu muļķīgākais, ko viņš varētu izdarīt, ja domā par ilgtermiņa karjeru un arī NHL nākotnē. Amerikāņi publiski nekad neko sliktu neteiks (un to nedara arī šis apskatnieks, drīzāk ir reālists), bet, ja ar Tevi rēķinās, tad klātienē pateiks skaidri pie kā Tev jāstrādā un ko no tevis sagaida. Šejienes vidē bieži notiek pilnīgi pretējais: publiski aprej, bet pēc tam mēģina kaut ko sarunāt.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-24 10:05, pirms 11 gadiem
pūce rakstīja: apskatnieks pareizi saka, bet pāris sezonas AHL cerams nebūs jānīkst. Vienīgais kas traucē ir milzīgā nestabilitāte. NHL nevar spēlēt vienu spožu speli un pēc tam salaist 5 ripas. Ja no tā tiks vaļā tad NHL nekur nepaliks.
"Vienīgais kas traucē ir milzīgā nestabilitāte..." – cik noprotu, šosezon esi redzējis visas Crunch spēles ar Gūdija piedalīšanos, lai šādi apgalvotu.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-24 10:09, pirms 11 gadiem
boleks rakstīja: gribētos dzirdēt ko par šo saka Artūrs un Pēteris.
kā ko? Pilnīga taisnība. Te jau daži sasapņojās, bet realitāte ir mazliet cita.

     [+] [-]

, 2014-02-24 10:21, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: kā ko? Pilnīga taisnība. Te jau daži sasapņojās, bet realitāte ir mazliet cita.
Realitātē pagaidām ir ļoti laba, gandrīz izcila, salīdzinot ar to kas bija – ir iemesls priecāties un cerēt, ka augšupeja turpināsies, par spīti skaudīgajiem troļļiem.

     [+] [-]

, 2014-02-24 10:27, pirms 11 gadiem
Vai tad gadījumā Irbe pēc labi aizvadīta PČ (viņš gan tika atdzīts par vērtīgāko turnīra vārtsargu) uzreiz netika NHL...kaut kā neatceros,ka viņš AHL būtu gatavināts...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-24 10:32, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Tas apskatnieks pats labākajā gadījumā ir hokeju uz aizsalušas peļķes spēlējis!
Tāpat kā lielākā daļa hokeja komentētāju.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-24 10:33, pirms 11 gadiem
Tieši tā,no sākuma,lai noslēdz labu sezonu AHL. Protams,ka var viņu izsaukt uz kādu spēli,tā teikt izmēģināt,kas būs.

     [+] [-]

, 2014-02-24 10:40, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Realitātē pagaidām ir ļoti laba, gandrīz izcila, salīdzinot ar to kas bija – ir iemesls priecāties un cerēt, ka augšupeja turpināsies, par spīti skaudīgajiem troļļiem.
Realitāte ir AHL un NHL soliņš, kad savainojas lielie vārtusargi. Samierinies. Varbūt nākamsezon beigās jau varēs kādu spēli NHL uzkapāt.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-24 10:45, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Realitāte ir AHL un NHL soliņš, kad savainojas lielie vārtusargi. Samierinies. Varbūt nākamsezon beigās jau varēs kādu spēli NHL uzkapāt.
.
Realitāte pagaidām ir ļoti laba. Viss iet savu gaitu. Gūdijs spēlē, trenējas un aug. Troļļi rej

  +1 [+] [-]

, 2014-02-24 10:52, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Tas apskatnieks pats labākajā gadījumā ir hokeju uz aizsalušas peļķes spēlējis!
Ko tad viņš tādu nepareizu pateica? Protams, Gudijs aizvadīja lielisku spēli, tomēr ņem vērā, ka abi ielaistie vārti principā bija viņa vaina, turklāt tās bija stulbas iesācēju kļūdas uz kurām Kristers pēc gada atskatoties tikai saķers galvu un pasmaidīs, vispirms viņš zaudēja līdzsvaru un līdz ar to arī situāciju, otrajā reizē vienkārši nokavēja momentu un neparvietojās vārtos. Muļķīgas jauna vārtsarga kļūdas, kuras pēc gada pilnīgi noteikti viņa spēlē vairs nebūs.
Arī skatoties AHL spēļu apskatus var redzēt, ka liela daļa ielaisto vārtu ir līdzīgi, nepiespiestās kļūdas kur galvenais varonis ripas dabūšanā pāri vārtu līnijai ir nevis uzbrucējs, bet gan pats Kristers.
Tās visas ir ļoti muļķīgas kļūdas kuras uzkrājot pieredzi viennozīmīgi pazudīs. Tam vajadzīgs tikai laiks. Neaizmirsīsim, ka vēl pērn ap šo laiku Gudijs savos 20 gados ikdienā spēlēja pret 16 gadīgiem krievu puikām.
Man gan gribētos pieredzēt šosezon vismaz vienu debijas spēli NHL, paskatīties kas ir kas, tomēr skaidrs, ka pat ja izdotos izkonkurēt Lindbeku, komanda viņu neturētu Tampā kā otro numuru, bet gan liktu viņam spēlē AHL un krāt pieredzi.

     [+] [-]

, 2014-02-24 11:08, pirms 11 gadiem
sviestu saka. cilvēki ir dažādi, likt visus vienā maisiņā nozīmē nejēgt neko. gudijs nav gatavs nhl? protams ka nav, jo nekad neviens nedos iespēju un līz ar to nekad neviens nespēs pierādīt pretējo.

vai spēlētu labi NHL uzreiz? atkal, neviens to nekad neuzzinās. cilvēki ir ļoti dažādi, dažiem širmis atiet uzreiz, citiem ar gadiem, NHL izvēlas drošāko ceļu, moška čalis tagad atvērtos nhl un kļūtu par top kīperu pāris gados a moš pārdegs un zaudēs ticību, tikai ņemot vērā gudija darba kāri tas nedraud, līdz ar tas apskatnieks ir lunis.

     [+] [-]

, 2014-02-24 11:08, pirms 11 gadiem
Viss vēl priekšā. Gan Skudra, gan Irbe bija 24-25 gadus veci, kad debitēja NHL.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-24 11:29, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Brobrovskis pa taisno no Krievijas uzreiz NHL.
Nu un Bobrovskis jau savos 18 gados spēlēja Krievijas superlīgā Novokuzņeckā. Un spēlēja neslikti. Gūdijs spēlēja MHL. Jūti starpību?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-24 12:33, pirms 11 gadiem
Itkā no vienas puses ir taisnība, bet no otras puses, nez kapēc jūtama tāda neliela skaudība, kāpēc gan neiedot vienu spēli, lai Kristeris sevi var pierādīt? Un tad filozofēt, jo visi nav vienādi, nav teikts, ka viņš AHL nospēlējot 100 spēles pēc tam NHL spēlētu labāk, nekā ja AHL nospēlējis tās 33 spēles. Un vēl jo vairāk ņemot vērā faktu ar kādu degsmi spēlē Gudļevskis!
Nav gatavs NHL līmenim? Kanādas izlase ir spēcīgākais līmenis kāds var būt. Un pret Zviedriem ar labi viņš stāvēja!

     [+] [-]

, 2014-02-24 12:35, pirms 11 gadiem
Neviens jau neteica, ka tūlīt nu Kristers būs NHL 1. numurs un aizvadīs 70 spēles sezonā... Bet pēc šāda parādītā snieguma pret NHL augstākās raudzes spēlētājiem, manuprāt, būtu tikai loģiski, ja viņa gatavību NHL pataisītu nedaudz ātrāku, vismaz ļaujot uzspēlēt 1-2 spēles... arī tas daudz palīdzētu attīstībā, jo zemākās līgās tā attīstība nenotiek tik ātri, kā augstākajās...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-24 13:35, pirms 11 gadiem
Droši ,ka Gudijam turpmāk būs pievērsta pastiprināta uzmanība ,tā teikt - turēts zem lupas ! Kā viņš sadzīvos ar mirkļa uzmanību un sava veida popularitāti ,vai tas neatstās iespaidu uz turpmāko viņa spēles rezultātu.Ja ar to visu Kristers tiks galā ,viss būs kārtībā un arī NHL vārti prieš viņa reiz būs atvērti!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-24 15:43, pirms 11 gadiem
Muļķības!!!

  +3 [+] [-]

, 2014-02-24 16:07, pirms 11 gadiem
Erm, par ko cepiens?Ģenerālmenedžeris pareizi saka, ka nav viņš gatavs NHL līmenim.Jēga ielikt Gudļevski vārtos lai viņu saplosa?Čalis zaudēs savu pārliecību vienas spēles laikā.Labāk, lai ar dusmām ņemās pa AHL.

Jā, Kanādas izlase ir spēcīgāka par ierindas NHL komandu, bet der atcerēties, ka NHL ir citi laukumi nekā bija olimpiādē.Ja tiktu spēlēts mazajos laukumos, tad Latvijai nebūtu bijušas cerības.Arī Gudļevskim nebūtu bijusi ne uz pusi tik veiksmīga spēle, jo vārtos viņs kustas krietni lēnāk par Edžu, un ja reiz tiek uz ceļiem, vairs neceļas.

Un Tampas menedžerim ir taisnība-Gudijam darbības ar nūju neiet.Lielākā daļa no metieniem ko viņš atvairīja pret Kanādu tika atvairīti ar korpusu.Ja paskatītos kā spēlē Edža-viņš precīzāk izvēlas pozīcijas un atvaira metienus vairāk ar nūju, rokām, kājsargiem nekā korpusu.
Vēl lieta, kas nepatīk saistībā ar Gudļevski-intervijās nesaki kā ir, bet runā tā, lai iepatiktos NHL menedžerim.Redz, pret Kanādu tika saukts ārsts, lai atpūtinātu spēlētājus, nu jēbāl-tiešam skatītāji ir akli, ka neredz, ka pats Gudļevskis vairs nevilka?Tak arī intervijā varēja pateikt, ka vairs nevilka.Ja nevilka, tad vajadzēja likt vārtos Edžu-spēlētāji atpūstos ilgāk, kā arī pats vairs nemocītos.Kā beidzās tā viņa ''atpūtināšana'' zinam visi-Kanāda izmantoja vairākumu, kura izplānošanai pats Kristers iedeva laiku.

Skumjākais visā izlases stāstā ir tas, ka Edža ir palicis aizmirsts-Gudļevskis to, Gudļevskis šito.Bet cilvēks kādēļ hokejā tika tik tālu ir aizmirsts.Tieši Edža glāba neskaitāmus izgājienus 2vs1 aizsargs, netveramus metienus utt.Joporjām uzskatu, ka pat pēc spēles pret Kanādu Edža ir Latvijas pirmais nr. vārtos.

     [+] [-]

, 2014-02-24 20:34, pirms 11 gadiem
Man jau patīk šitie sportacentrs mātes pupu zīdītāji. Pēc spēles vēl Kristeru slavēja un bļāva lai Tampa tagad šo uzreiz ņem sastāva, a tagad ?? Piekrīt tam, ko apskatnieks saka.
Ne tikai spēle pret Kanādu viņš apliecināja, ka viņš ir gatavs spēlēt NHL, bet arī PČ !! pret zviedriem viņš arī stabili stavēja, neraugoties uz 5 ielaistiem vārtiem !
Un vēl uzdrošinās kk pateikt par tām ripām ko vajadzēja atsists Kristeram. Olimpiādē vēl sūdīgākas ripas ielaida tāds kā NHL grands Lundkvists un vēl citi izņēmumi.

     [+] [-]

, 2014-02-25 10:39, pirms 11 gadiem
DidzisLV rakstīja: Nedaudz no statistika:
Nedaudz mazāk kā 5% vārtsargu, kuri tikuši draftēti 5.kārtā vai vēlāk ir aizvadījuši NHL vairāk kā 60 spēles!

Arī ar Kristeru pa lielam neviens tā īsti nerēķinās kā stabilu NHL vārtsargu - visu izsaka talants! Tālāk jau nāk darba spējas un attīstības līkne! Protams, viņi patur galvā, ka tomēr no šī zēna var sanāk lietaskoks (5% iekļauties), un tāpēc ar viņu kārtīgi strādā!
Starpcitu, ar laukuma spēlētājiem šī statistika ir vēl trakāka. Tīrī pēc statistikas, faktiski visi mūsu draftētie no 2. līdz n-tās kārtas NHL ir sasnieguši krietni virs vidējā aritmētiskā, ko varētu prognozēt izejot tīri pēc viņu drafta numura. Es vairs neatceros precīzus skaitļus, bet vairums no trešajā kārtā draftētajiem laukukuma spēlētājiem, nav aizvadījuši vairāk par 1 spēli NHL.

     [+] [-]

, 2014-02-25 10:56, pirms 11 gadiem
WreckLV rakstīja: Erm, par ko cepiens?Ģenerālmenedžeris pareizi saka, ka nav viņš gatavs NHL līmenim.Jēga ielikt Gudļevski vārtos lai viņu saplosa?Čalis zaudēs savu pārliecību vienas spēles laikā.Labāk, lai ar dusmām ņemās pa AHL.

Jā, Kanādas izlase ir spēcīgāka par ierindas NHL komandu, bet der atcerēties, ka NHL ir citi laukumi nekā bija olimpiādē.Ja tiktu spēlēts mazajos laukumos, tad Latvijai nebūtu bijušas cerības.Arī Gudļevskim nebūtu bijusi ne uz pusi tik veiksmīga spēle, jo vārtos viņs kustas krietni lēnāk par Edžu, un ja reiz tiek uz ceļiem, vairs neceļas.

Un Tampas menedžerim ir taisnība-Gudijam darbības ar nūju neiet.Lielākā daļa no metieniem ko viņš atvairīja pret Kanādu tika atvairīti ar korpusu.Ja paskatītos kā spēlē Edža-viņš precīzāk izvēlas pozīcijas un atvaira metienus vairāk ar nūju, rokām, kājsargiem nekā korpusu.
Vēl lieta, kas nepatīk saistībā ar Gudļevski-intervijās nesaki kā ir, bet runā tā, lai iepatiktos NHL menedžerim.Redz, pret Kanādu tika saukts ārsts, lai atpūtinātu spēlētājus, nu jēbāl-tiešam skatītāji ir akli, ka neredz, ka pats Gudļevskis vairs nevilka?Tak arī intervijā varēja pateikt, ka vairs nevilka.Ja nevilka, tad vajadzēja likt vārtos Edžu-spēlētāji atpūstos ilgāk, kā arī pats vairs nemocītos.Kā beidzās tā viņa ''atpūtināšana'' zinam visi-Kanāda izmantoja vairākumu, kura izplānošanai pats Kristers iedeva laiku.

Skumjākais visā izlases stāstā ir tas, ka Edža ir palicis aizmirsts-Gudļevskis to, Gudļevskis šito.Bet cilvēks kādēļ hokejā tika tik tālu ir aizmirsts.Tieši Edža glāba neskaitāmus izgājienus 2vs1 aizsargs, netveramus metienus utt.Joporjām uzskatu, ka pat pēc spēles pret Kanādu Edža ir Latvijas pirmais nr. vārtos.
Tā ārsta saukšana ir tāds pats triks kā ekipējuma kārtošana, noteikumu pārkāpšana iemetiena laikā, epizodes izskaidrošana ar tiesnešiem utt. Tās mērķis ir pavlikt laiku un ļaut visai komandai atpūsties.