Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Flyers" izcīna rezultatīvu uzvaru pār "Penguins"

"Flyers" izcīna rezultatīvu uzvaru pār "Penguins"
Džefs Kārters un Kimmo Timonens priecājas par vārtu guvumu
Foto: AFP

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā Filadelfijas "Flyers" šovakar ar 6:3 pārspēja Pitsburgas "Penguins". Sērijā vadībā ar 2-1 joprojām ir "Penguins" hokejisti.

Sērijas pirmajās divās spēlēs uzvaras svinēja Pitsburga, tāpēc "Flyers" hokejistiem, lai cīņā par Stenlija kausu neizlidotu ārā jau pirmajā kārtā, savā laukumā vajadzēja uzvarēt.

Spēles sākums mājiniekiem izdevās pārliecinošs, Džefam Kārteram rezultātu atklājot trešajā minūtē. Piektajā minūtē "Flyers" dubultoja pārsvaru, kad vairākumu realizēja Maiks Ričards. Intrigu atjaunoja Jevgēnija Malkina gūtie vārti dažas sekundes pirms pirmā perioda pārtraukuma un Roba Skuderi precīzais raidījums otrā perioda sākumā - 2:2. Pēc dažām minūtēm "Flyers" atkal vadībā izvirzīja Klods Žiro, bet ceturtos vārtus mājinieku labā guva Simons Ganjē. Trešā perioda sākumā piekto ripu savos vārtos bija spiests meklēt "Penguins" vārtsargs Marks-Andrē Flerī. Izspēlējot vairākumu, Malkins vienus vārtus atguva, taču pirmspēdējā minūtē, nomainot vārtsargu, "Penguins" neizdevās rezultātu samazināt. Tā vietā Ganjē ripu raidīja jau tukšos vārtus, panākot gala rezultātu 6:3. Tādējādi sērijā "Flyers" izcīnīja pirmo uzvaru un joprojām saglabā reālas izredzes kvalificēties playoff nākamai kārtai.

Nākamais mačs notiks otrdien, 21. aprīlī, Filadelfijā.

Izmantotie resursi:
nhl.com

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 00:58, pirms 16 gadiem
tā tik bij spēle. Emocionāla, spraiga, asa - man patika.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 00:59, pirms 16 gadiem
Flyers pelnīta uzvara.Šī nu bija tā reize, kad nedrīkstēja zaudēt.Filadelfijai jāspēlē disciplinētāk, mazākumā nenormāli grūti aizsargāties pret Pitsburgas vairākuma maiņu.
Milzu darba apjoms Timonenam, ļoti labi bija arī enerdžī lains ar Karsillo un Rossu.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 01:01, pirms 16 gadiem
Sh.it aizmirsu pa visam par šito spēli =[
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 01:11, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Enerdži lains bija baigi labs, izkapāja piekto golu. super hokejs, jācer, ka Fili paņems nākošu, tikai ar agresīvu spēli, citādi nav variantu. Pitsburgai Kunics labs, piedod asumu
Nu vēl neliels pluss Filadelfijai tomēr ir garāks soliņš.Ja Pitsburgai reāli spēlē 1,5 maiņa, tad Filllijiem visas trīs.

     [+] [-]

, 2009-04-20 01:16, pirms 16 gadiem
Man kautkā lagoja tas video kur varēja skaīties... puckyou Bet nu pēdējās 15 minūtes bija ideālas un spēle bija aizraujoša..!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 01:57, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Par 1.5 maiņam nepiekritisu:
# Ruslan Fedotenko, Evgeni Malkin, Petr Sykora
# Chris Kunitz, Sidney Crosby, Bill Guerin
# Matt Cooke, Jordan Staal, Tyler Kennedy
# Pascal Dupuis, Max Talbot, Craig Adams

Jā, Fili ir garāks soliņš, toties Pitsburgai vairākuma maiņa ir ievērojami labāka. Un ceturtā maiņa arī iemeta golu
Faktiski tikai tad, kad laukumā bija Krosbijs ar Malkinu, varbūt arī Gerins, bija bīstama spēle uzbrukuma zonā.Fillijiem bīstami spēlēja gandrīz visas maiņas un visas arī guva vārtus.

     [+] [-]

, 2009-04-20 07:28, pirms 16 gadiem
Malaci

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 09:56, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Faktiski tikai tad, kad laukumā bija Krosbijs ar Malkinu, varbūt arī Gerins, bija bīstama spēle uzbrukuma zonā.Fillijiem bīstami spēlēja gandrīz visas maiņas un visas arī guva vārtus.
Pilnīgas muļķības.
Pingvīni uz laukuma visas trīs spēles izskatījušies pārliecinošāk un ar maiņām (nerunāju par jaukto Crosby-Malkin) viņiem viss ok
Šī spēle varēja pavērsties arī priekš Filadelfijas pavisam savādāk,bet paveicās ar dažām Pingvīnu kļūdām.

Domāju,ka nākošajās divās spēlēs Pingvīni nokārtos visas formalitātes un tiks nākošajā kārtā.

P.S. Neciešu to netīro spēli no Flyers puses

     [+] [-]

, 2009-04-20 10:43, pirms 16 gadiem
[quote rumbish]
Pilnīgas muļķības.
Pingvīni uz laukuma visas trīs spēles izskatījušies pārliecinošāk un ar maiņām (nerunāju par jaukto Crosby-Malkin) viņiem viss ok
Šī spēle varēja pavērsties arī priekš Filadelfijas pavisam savādāk,bet paveicās ar dažām Pingvīnu kļūdām.

Pingvīni pārliecinošāk izskatās tikai un vienīgi skaitliskā vairākumā.Vienādos sastāvos spēle ir līdzīga, piedevām vēl Philly 3.un ceturtā maiņa apspēlēja savus pretiniekus.Es runāju konkrēti par trešo spēli.Tā kā muļķības šoreiz runā Tu.Kas attiecas uz iepriekšējām spēlēm, pirmajā Pitsburga , protams, bija labāka, otrajā Philly divas reizes izvirzījās vadībā un tikai nejaušība neļāva uzvarēt.
Netīro spēli Tu vari neciest, man no tā sliktāk nepaliek, Flyers faniem tāpat.Izskatās, ka Tu nemaz tā īsti netīru spēli neesi redzējis...

     [+] [-]

, 2009-04-20 10:45, pirms 16 gadiem
Rumbish rakstīja: Pilnīgas muļķības.
Pingvīni uz laukuma visas trīs spēles izskatījušies pārliecinošāk un ar maiņām (nerunāju par jaukto Crosby-Malkin) viņiem viss ok
Šī spēle varēja pavērsties arī priekš Filadelfijas pavisam savādāk,bet paveicās ar dažām Pingvīnu kļūdām.

Domāju,ka nākošajās divās spēlēs Pingvīni nokārtos visas formalitātes un tiks nākošajā kārtā.

P.S. Neciešu to netīro spēli no Flyers puses
Drīzāk piekrītu nekā nē. Vismaz 2/3 no 1. perioda tā arī pagāja- ar 2 goliem divos metienos. Tā noteikti nebija Flerī diena.

     [+] [-]

, 2009-04-20 10:50, pirms 16 gadiem
hypocrisy rakstīja: Drīzāk piekrītu nekā nē. Vismaz 2/3 no 1. perioda tā arī pagāja- ar 2 goliem divos metienos. Tā noteikti nebija Flerī diena.
Filadelfija ļoti ātri ieguva 2 vārtu pārsvaru un nomierinājās, kas attiecas uz netīro spēli, tad šoreiz tieši Pingvīni sāka psihot.
Ne pie viena ielaistā gola Flerī īpaši nav vainojams, pirmajā gadījumā BSB izčekoja vidējo zonu un sekoja ātrs uzbrukums, otrajā gadījumā izspēlēts vairākums.

     [+] [-]

, 2009-04-20 10:59, pirms 16 gadiem
Man vēl šķita,ka Pitsburga šo spēli tā pa īstam nemaz negribēja uzvarēt. Laikam tas sērijas rezultāts 2:0 arī sēdēja galvā

     [+] [-]

, 2009-04-20 10:59, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Filadelfija ļoti ātri ieguva 2 vārtu pārsvaru un nomierinājās, kas attiecas uz netīro spēli, tad šoreiz tieši Pingvīni sāka psihot.
Ne pie viena ielaistā gola Flerī īpaši nav vainojams, pirmajā gadījumā BSB izčekoja vidējo zonu un sekoja ātrs uzbrukums, otrajā gadījumā izspēlēts vairākums.
Par netīro spēli es neko arī nesaku. Par Flerī- tieši vainojams jau viņš nav, vienkārši, redzot kā plosās Habibuļins, Flerī uzreiz tāds blāvs paliek.

     [+] [-]

, 2009-04-20 11:06, pirms 16 gadiem
hypocrisy rakstīja: Par netīro spēli es neko arī nesaku. Par Flerī- tieši vainojams jau viņš nav, vienkārši, redzot kā plosās Habibuļins, Flerī uzreiz tāds blāvs paliek.
Protams, es esmu no tiem, kas neuzskata Flerī par glābēju.Habibuļins, jā, tāpat arī jaunais Hillers izceļās, nemaz nerunājot par Luongo vai Lundkvistu.

     [+] [-]

, 2009-04-20 11:07, pirms 16 gadiem
Rumbish rakstīja: Man vēl šķita,ka Pitsburga šo spēli tā pa īstam nemaz negribēja uzvarēt. Laikam tas sērijas rezultāts 2:0 arī sēdēja galvā
Tur jau tā lieta, ka daudz ko nosaka gatavotība spēlei un slepkavas instinkts, bez kura pleiofos nemaz nav ko darīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 11:41, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Tas, ko tu sauc par netīru spēli manā skatījumā ir agresīvs hokejs, ko pareizi spēlējot var vinnēt Stenlija kausu. Kā Filadelfija 70os gados vai Ducks pavisam nesen. Tas ir gaumes jautājums, bet man patīk. Arī šajā spēlē tās dažas Pitsburgas kļūdas un it kā nevēlēšanās uzvarēt bija tiešs Filadelfijas spiediena rezutāts. Tikai tā Fili ir iespēja cīnīties, jo Malkins un Krosbijs ir lieliski pagaidām.
Nu jā, tas, protams ir gaumes jautājums, bet, kad pavēro tādus puspērtiķus kā Lučičs... Nezinu, kādai gaumei jābūt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 11:56, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Tas, ko tu sauc par netīru spēli manā skatījumā ir agresīvs hokejs, ko pareizi spēlējot var vinnēt Stenlija kausu. Kā Filadelfija 70os gados vai Ducks pavisam nesen. Tas ir gaumes jautājums, bet man patīk. Arī šajā spēlē tās dažas Pitsburgas kļūdas un it kā nevēlēšanās uzvarēt bija tiešs Filadelfijas spiediena rezutāts. Tikai tā Fili ir iespēja cīnīties, jo Malkins un Krosbijs ir lieliski pagaidām.
Absolūti manas domas, 100% piekrītu !

     [+] [-]

, 2009-04-20 12:02, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Monstrāls Kunica spēka paņēmiens + nedaudz Sidnija čīkstēšanas

http://www.youtube.com/watch?v=BNhrdc_yC_g
Nu neapšaubāmi abas komandas ir viena otras cienīgas, absolūti nevietā būtu teikt, ka Pitsburga ir tie labiņie un mīļie, bet Filadelfija sliktie zēni, kas visiem dara pāri.Gan Kunics,-par viņa spēlētprasmi un nastroju lieki runāt, - gan arī Gerins noteikti ir liels pastiprinājums, iespējams, ka tieši viņi Pingvīniem pietrūka pērn, kas zin...
Kas attiecas uz Filadelfiju, viņi noteikti atbildi parādā nepaliks !Īpaši jau Hārtnels.
Timonens tajā epizodē nevarēja izvairīties, jo Krosbijs bija blakus.Vispār Timonens nav no tiem, kurš būtu jāžēlo...

     [+] [-]

, 2009-04-20 12:10, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Vot Lučičs un Čara gan man nepatīk, nezinu kāpēc. Bet spēlēt gan viņi spēlē izcili efektīvi. Saproti, tas ir NHL un spēka spiediens un iebiedēšana tur vēl aizvien ir nozīmīga spēles sastāvdaļa
Zinu jau, zinu. Bet par tiem diviem- jā. Līdz nesenam laikam domāju, ka netīkamākais NHL man ir Čara, bet nu tomēr Lučičs šo pārspēj.

Par to psiholoģisko spiedienu- labais bija pirms gadiem 10, NJ-CAR sērijas 1. spēlē kapteinis Stīvenss diezgan brutāli izslēdza kapteini Fransisu (uz vairākām spēlēm) un lieta bija darīta, Karolīna tā arī neatguvās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 12:32, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Kunics un Gerins priekš Pitsburgas ir lielisks papildinājums, piedod tādu mugurkaulu. Hartnels jau arī nepalika parādā uzreiz, pa NBC to nerādīja atkartojumā (Amerika tādas šausmas nedrīkst skatīties , bet Kunics uzreiz diezgan labi dabuja iekšās. Un skaidrs, ka Pitsburga nav nekādi jēriņi, no aizsargiem visu laiku sit tieši Timonenu, tas Filadelfijai ir gandrīz vienīgais vairākuma aizsargs
Vispār PHI aizsargi ir tomēr progresējuši.Man sāk patikt arī Albertss un Kārls.

     [+] [-]

, 2009-04-20 12:34, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Jā, Stīvens bija skarbs vecis, ja nemaldos, viņš Lindrosa un Karijas karjeras arī saīsināja ar saviem open ice hitiem uz zilās līnijas
Nu bet tā jau arī vajag mācēt.Starp citu, kas tas bija par aizsargu, kas samērā nesen, dažus gadus atpakaļ totāli izģērba Ārdžī Āmbergeru, arī oupenaisā ?To momentu bieži rāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 12:48, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu bet tā jau arī vajag mācēt.Starp citu, kas tas bija par aizsargu, kas samērā nesen, dažus gadus atpakaļ totāli izģērba Ārdžī Āmbergeru, arī oupenaisā ?To momentu bieži rāda.
Brian Campbell.

     [+] [-]

, 2009-04-20 13:18, pirms 16 gadiem
pitsburgai paveicās, ka vinnēja otro spēli, philly, ka trešo. Birons vnk lieliski nospēlēja - kādas 3, 4 clutch saves 2. un 3.periodā.
kas attiecas uz netīro spēli, tad neko tādu te neredzu, play-off hokejs no abām pusēm.

kad rezultāts kļuva 2:2, PIT bija tuvu tam, lai pārņemtu momentumu un pavērstu spēli savā labā. Tomēr flyers saņēmās un iemeta divus golus (vienu mazākumā), abus pateicoties Klodam Žirū. Tas, manuprāt, bija spēles izšķirošais brīdis, un domājot plašāk, ceru, ka tas kļūs par sērie čeindžer.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 18:46, pirms 16 gadiem
Neticu, ka PHI pārvarēs 1. kārtu. jo zaudēja pirmās 2 spēles, kad 87% iespējamība, ka zaudēs arī sēriju. VNK statistika...