Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Ivanāns cīnās par vietu "Flames" ceturtajā maiņā

Jānis Celmiņš

Ivanāns cīnās par vietu "Flames" ceturtajā maiņā
Raitis Ivanāns "Flames" treniņā
Foto: www.calgaryherald.com

Ivanāns Bargais! "Nē, nē, nē… Nekad tā neesmu saukts," smejot saka latviešu hokejists Raitis Ivanāns, kurš starpsezonu periodā no Losandželosas "Kings" pārgāja uz citu Nacionālās Hokeja līgas klubu Kalgari "Flames".

Atgādināsim, ka pēc četrām aizvadītajām sezonām Losandželosas "Kings" rindās, Kalifornijas komanda nolēma nepagarināt līgumu ar spēlētāju, dodot iespēju citam "sistēmas" tafgajam Kevinam Vestgāram, līdz ar to Raitis kļuva par neierobežoto brīvo aģentu un jau pirmajā tirgus dienā tika pie jauna līguma, pievienojoties Kalgari "Flames" vienībai.

"Ticu, ka varu spēlēt hokeju, ne tikai izkauties ar pretinieku. Cīnīšos par lielāku spēles laiku un mēģināšu sevi apliecināt trenerim. Esmu priecīgs būt te, domāju, ka "Flames" variants bija labākais man. Prieks sākt treniņus un satikt jaunus čaļus," pēc sava pirmā treniņa Kalgari atzinis Ivanāns. Mūsu hokejists šobrīd tiek iespēlēts vienā maiņā ar vēl vienu lielo Timu Džekmenu un Mikaelu Beklundu. "Visticamāk mēs būsim maiņas, kas spēlēs asi. Es vēlos spēlēt asu un fizisku hokeju," skaidro Ivanāns.

Savā NHL karjeras laikā Raitis Ivanāns ir piedalījies 280 mačos, guvis 12 vārtus, atdevis sešas rezultatīvas piespēles, kā arī nopelnījis 564 soda minūtes un negatīvu lietderības koeficientu – mīnus 39.

Izmantotie resursi:
Calgary Herald − Breaking news, business,...

Slēpts komentārs: nazhiss
Slēpts komentārs: Nedarbs

  +4 [+] [-]

, 2010-09-19 13:21, pirms 14 gadiem
es domāju komandā viņam pretī neviens nerunā [par to kofu utt ]

 +10 [+] [-]

, 2010-09-19 13:29, pirms 14 gadiem
shady123 rakstīja: forsh kofs =]
Tiešām nekas traks, Kovaļčukam -75 carjerā

 +12 [+] [-]

, 2010-09-19 13:33, pirms 14 gadiem
Lai izdodās, es labāk gribētu novēlēt lai viņš iekļūtu kādā Top 10 NHL "policistos" nekā lai viņš iemestu par kādiem 10 vārtiem vairāk un būtu tik un tā kautkāds 347. vietā pēc iemestajiem goliem NHL.

Katram ir sava niša un ļoti labi ka Ivanāns tādu ir atradis un to NHL diemžēl novērtē vairāk nekā te lielākā daļa Latvijas tjipa līdzjūtēji

     [+] [-]

, 2010-09-19 13:35, pirms 14 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Tiešām nekas traks, Kovaļčukam -75 carjerā
Cits taadu koeficientu, kaa Ivanaanam 280 speelees (vairaak nekaa 3 pilnas sezonas), ir sakraajis sezonas laikaa.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-19 13:36, pirms 14 gadiem
Cerams,ka izdosies iegūt lielāku spēles laiku -

  -4 [+] [-]

, 2010-09-19 14:15, pirms 14 gadiem
Ļoti gribas cerēt ka Ivanāns tiks komandā, kaut arī ar prātu saprotu ka Raitis nav īsti NHL līmeņa spēlētājs-proatms ka skumīgi to atzīt, bet reiz arī pats Ivanāns intervijā minēja ka sapratis NHL viņš var iekļūt tikai kā policists. Statistika ir ļoti vāja un vairāk kā 100 spēlēs 2 sezonu laikā neizdarīt nevienu piespēli-kaut arī 4 .maiņa un citi uzdevumi laukumā, mazs spēles laiks, bet runa iet par 100 spēlēm-tas tomēr nav pluss Raitim.
Secinājums-Raitim ir tieši jāuzrāda rezultatīva spēle pārbaudes mačos-lai noticētu vispirms pats sev un pierādītu trenerim ka var iemest un piespēlēt-tad būtu maza cerība.
Lielākais pluss kas var Raitim nākt par labu ir pieredze NHL.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-19 14:32, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti gribas cerēt ka Ivanāns tiks komandā, kaut arī ar prātu saprotu ka Raitis nav īsti NHL līmeņa spēlētājs
nu kur kautko tik stulbu var pateikt. Jā, viņa profils NHL nav vārtu gūšana vai aizsardzība, viņam ir cits spēlētāja profils, bet viņš to ir pierādījis un jaunais līgums 1 dienas laikā pierādā ka viņš ir 100% NHL līmeņa spēlētājs, tikai savā ampluā. Hokējā taču ir 10tiem visādu nianšu un uzdevumi spēlētājiem nevis tikai gūt vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-19 14:44, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti gribas cerēt ka Ivanāns tiks komandā, kaut arī ar prātu saprotu ka Raitis nav īsti NHL līmeņa spēlētājs-proatms ka skumīgi to atzīt, bet reiz arī pats Ivanāns intervijā minēja ka sapratis NHL viņš var iekļūt tikai kā policists. Statistika ir ļoti vāja un vairāk kā 100 spēlēs 2 sezonu laikā neizdarīt nevienu piespēli-kaut arī 4 .maiņa un citi uzdevumi laukumā, mazs spēles laiks, bet runa iet par 100 spēlēm-tas tomēr nav pluss Raitim.
Secinājums-Raitim ir tieši jāuzrāda rezultatīva spēle pārbaudes mačos-lai noticētu vispirms pats sev un pierādītu trenerim ka var iemest un piespēlēt-tad būtu maza cerība.
Lielākais pluss kas var Raitim nākt par labu ir pieredze NHL.
Nu viņš nav scoreris, cik gadus Tev vajag lai to saprastu. Nu nav un viss. Salīdzināšanai paskaties pa cik $$$ un uz cik sezonām NYR nopirka vēl much more goal less policistu Boogardu. Pierodi pie tā ka ne visi NHL spēlētāji met golus.

     [+] [-]

, 2010-09-19 14:45, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu kur kautko tik stulbu var pateikt. Jā, viņa profils NHL nav vārtu gūšana vai aizsardzība, viņam ir cits spēlētāja profils, bet viņš to ir pierādījis un jaunais līgums 1 dienas laikā pierādā ka viņš ir 100% NHL līmeņa spēlētājs, tikai savā ampluā. Hokējā taču ir 10tiem visādu nianšu un uzdevumi spēlētājiem nevis tikai gūt vārtus.
Neko jau stulbu Funs nepateica.Tomēr 100 spēles un 0 punnktu.Mēs taču par hokeju runājam,vai ne? Protams apgalvot ,ka Raitis nav NHL līmenī ar īsti nevar ,jo tad jau viņš tur nebūtu.Lai vai kā ,tomēr lai nostiprinātos sastāvā ir kaut kas jāiemet.Cerēsim ,ka jauna komanda,jaunni treneri,jauni partneri,tas viss dos rezultātu.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-19 14:49, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Neko jau stulbu Funs nepateica.Tomēr 100 spēles un 0 punnktu.Mēs taču par hokeju runājam,vai ne? Protams apgalvot ,ka Raitis nav NHL līmenī ar īsti nevar ,jo tad jau viņš tur nebūtu.Lai vai kā ,tomēr lai nostiprinātos sastāvā ir kaut kas jāiemet.Cerēsim ,ka jauna komanda,jaunni treneri,jauni partneri,tas viss dos rezultātu.
tur jau tā lieta, ka viņam nav nekas obligāti jāiemet lai tiktu pamatsastāvā!!! Nu noskataties taču veinreiz to Sporta avīzes + interiju ar Ivanānu, tad sapratīsiet varbūt beidzot par ko ir runa, kāda ir viņa uzdevumi un ko treneri no viņa sagaida!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-09-19 14:54, pirms 14 gadiem
krist-apsss rakstīja: da labi ?
Kovaļčuks paliek NHL
vai arī
Ilya Kovalchuk, Devils - Stats - NHL.com - Players
skaties pats

  +2 [+] [-]

, 2010-09-19 14:54, pirms 14 gadiem
Pēc jūsu teiktā sanāk ka latvujā praktiski neviens nemāk spēlēt hokeju. Jo no uzbrucējiem Ivanāns ir vienīgais kas spēlē nhl. Kaut ar ripas nemet iekšā praktiski, bet tomēr spēl tur.

  -2 [+] [-]

, 2010-09-19 14:55, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu kur kautko tik stulbu var pateikt. Jā, viņa profils NHL nav vārtu gūšana vai aizsardzība, viņam ir cits spēlētāja profils, bet viņš to ir pierādījis un jaunais līgums 1 dienas laikā pierādā ka viņš ir 100% NHL līmeņa spēlētājs, tikai savā ampluā. Hokējā taču ir 10tiem visādu nianšu un uzdevumi spēlētājiem nevis tikai gūt vārtus.
Nezinu cik rakstu par hokeju un Ivanānu visu laiku saku un teikšu-ka bez policista vēl kaut necik vēl kaut kas cits arī ir jāprot-nesaku ka daudz, bet 2 sezonās sakrāt 2plus 0-tas jau vairs nav normāli kaut arī viņš ir labs policists. Vai tad kokeja speci citur arī ir stulbi ka viņi atzina raiti par visas NHL bijušās sezonas nelietderīgāko spēlētāju. Vai tad citās komandās nav policisti ir-bet tik slikta statistika nav nevienam citam pādējā sezonā 61 spēlē uzbrucējs policists nopelna rezultativitāti 0+0-ko tur lai piebilst.
Tad jau arī hokeja speci arī pasaka kaut ko izcili stulbu. grūti būs atrast tādu otro policistu.Man jau regulāri lika mīnusus kad es ļoti baidījos ka Raitis nokļūs Dinamo vai Latvijas izlasē-tāpēc ļoti gribu lai viņš spēlē NHL un ir tālāk no Dinamo un izlases.
Jā jūtu Raitim līdzi , bet vienmēr ar prātu. Nopelnīt titulu kurš ir pretējs MVP-aptaujā kurš to dara regulāri un kurs nešēž kaut kādi tīņi, bet zinoši pieredzējoši speci, kuri ir redzējuši daudz spēles -padomā ko tas nozīmē.

     [+] [-]

, 2010-09-19 14:57, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu kur kautko tik stulbu var pateikt. Jā, viņa profils NHL nav vārtu gūšana vai aizsardzība, viņam ir cits spēlētāja profils, bet viņš to ir pierādījis un jaunais līgums 1 dienas laikā pierādā ka viņš ir 100% NHL līmeņa spēlētājs, tikai savā ampluā. Hokējā taču ir 10tiem visādu nianšu un uzdevumi spēlētājiem nevis tikai gūt vārtus.
Un vēl gribas zināt kas manā pirmajā komentārā bija tas tik stulbais. Uzraksti lai varu pamatot savu domu.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-19 15:07, pirms 14 gadiem
Lai mūsu diskusijā būtu taustāms arguments,varbūt kads var ielikt policistu smagsvaru statistiku?

  -1 [+] [-]

, 2010-09-19 15:16, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tad kokeja speci citur arī ir stulbi ka viņi atzina raiti par visas NHL bijušās sezonas nelietderīgāko spēlētāju.
tie tavi eksperti kā izrādījās bija viena cilvēka blogs, kurš raksta par hokēju. tik Latviešu žurnālisti to uzgāja un centās uzcept kautkādu ažiotāžu, bet kas kautko saprot un šķiro informācijas avotus un preses informāciju par tādu "blogu ekspertu" tik pasmīkņāja.

Tas būtu varbūt tāpāt ja te Juris Miņins uzrakstītu kautko sliktu par kādu Kanādieti NHL un tad tur domā arī visi žurnālisti ceps rakstus avīzēs???

     [+] [-]

, 2010-09-19 15:17, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Lai mūsu diskusijā būtu taustāms arguments,varbūt kads var ielikt policistu smagsvaru statistiku?
Pilnīgi piekrītu-Raitis ir jāsalīdzina ar citiem policistiem pēc visiem statistikas rādītājiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-19 15:20, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Un vēl gribas zināt kas manā pirmajā komentārā bija tas tik stulbais. Uzraksti lai varu pamatot savu domu.
tas stulbums ko tu uzrasktīji, es pie sava komenta ieluku kā citātu. Jo tu raksti ka Ivanāns kas jau pāris gadus ir NHL nav NHL līmeņa spēlētājs.

Vai nu spēlētājs ir NHL līmeņa un tur ir iekšā, vai arī viņš nav tāda līmeņa un nav tur iekšā. Var jau būt situācijas, kad kāds izvēlas piemēram spēlēt citur kā KHL, bet nevar būt tāds variants ka tu nēesi NHL līmeņa spēlētājs, bet tur spēlē jau 3. gadu!!!

tur lūk čalīt arī bija tavs stulbums tavā komentārā

  +3 [+] [-]

, 2010-09-19 15:33, pirms 14 gadiem
+ Kāpēc tad viņu pirmajā dienā jau paņēma Kalgarī, ja viņš nebūtu NHL līmenī? Tur arī sēž idiņi, pateiksi? Nu kaut kādā blogā ierakstīts kā sliktākais spēlētājs, bet redz kā sliktāko spēlētāju paķēra diezgan fiksi.

     [+] [-]

, 2010-09-19 15:38, pirms 14 gadiem
aqnix rakstīja: Pēc jūsu teiktā sanāk ka latvujā praktiski neviens nemāk spēlēt hokeju. Jo no uzbrucējiem Ivanāns ir vienīgais kas spēlē nhl. Kaut ar ripas nemet iekšā praktiski, bet tomēr spēl tur.
No tava teiktā es saprotu, ka Tu neko nesaproti no hokeja.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-19 15:48, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: tas stulbums ko tu uzrasktīji, es pie sava komenta ieluku kā citātu. Jo tu raksti ka Ivanāns kas jau pāris gadus ir NHL nav NHL līmeņa spēlētājs.

Vai nu spēlētājs ir NHL līmeņa un tur ir iekšā, vai arī viņš nav tāda līmeņa un nav tur iekšā. Var jau būt situācijas, kad kāds izvēlas piemēram spēlēt citur kā KHL, bet nevar būt tāds variants ka tu nēesi NHL līmeņa spēlētājs, bet tur spēlē jau 3. gadu!!!

tur lūk čalīt arī bija tavs stulbums tavā komentārā
Tad jau sānāk ka pilnīgi visi kuri vairākus gadus ir NHL -ir NHL līmeņa spēlētāji-pilnīgi nepiekrītu-katrā līgā kaut kādu iemeslu dēļ gadās spēlētāji kuri tam līmenim neatbilst-neticu ka piemēram Bērziņš kurš faktiski 2 sezonas bija Dinamo ir KHL līmeniem atbilstošs.
Nē Ivanāns nu noteikti nav NHL līmenim atbilstošs pagaidām-gribas cerēt ka viņa to līmeni sasniegs, bet cerības ir mazas. Ja cilvēks spēlē pa 5 minūtēm NHL-tas vēl nenozīmē ka viņš tajā līmenī ir iekšā.
Var jau smīkņāt par daudz ko bet hokejs ir spēle kurā bez kaušanās kaut kas ir jāprot-vismaz Latvijas izlases rindās redzēju toārprātu ko Ivanāns rādīja kad Znaroks viņu paņēma-godīgi es negaidīju no viņa kaut kādu rezultativitāti, bet spēles izpratni gan, bet tur nebija nekā -vai nu nebija saspēlējies, jeb nesapratu komandas stilu, vai trenera prasības, bet raitis Latvijas izlasē nospēlējaļoti vāji-neesmu daudz spēles redzējis tagad ar raiti, bet pāris vai nedaudz vairāk esmu redzējis-nu it neko īpaši neredzu kā iziet sakauties , iesist un uzreiz noraidīties-man šķiet ka viņš ir viens no primitīvākiem policistiem. Pasktījos citu policistu statistiku un spēles stilu-tomēr gudrāku hokeju rāda arī citu komandu policisti. Nekad jau nepatīk ja savējonoliek-parasti savējos aizstāvu līdz pēdējam-palasi manus komentārus citos sporta veidos, bet Raitis ir viens no retajiem savējiem , kuram neredzu ar ko aizķerties lai viņu aizstāvētu. Nu ja nav tad nav. Nu nekādi man nepielec kā viņš var būt labs, vidējs varbūt ..lai arī hokejam sekoju līdzi jau gadus 30.Tagad skrienu uz arēnu -DINAMO.

     [+] [-]

, 2010-09-19 16:00, pirms 14 gadiem
Nē nu FUNS salīdzināt Bērziņu ar Ivanānu un salīdzināt kāda konkurence ir uz tikšanu Rīgas Dinamo un jebkurā no NHL klubiem, tiešām neko neliecina par tavām dižajām zināšanām hokējā

     [+] [-]

, 2010-09-19 16:27, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Lai mūsu diskusijā būtu taustāms arguments,varbūt kads var ielikt policistu smagsvaru statistiku?
nu reku pēc soda minūtēm pagājušā sezonā Raitis bija 20 vietā. NHL lapā var ļoti labi apskatīties statistiku visiem tiem džekiem, bet tiem, kam lenis tur līst iekšā, tad reku ir visu pārējo gūtie punkti kam vairāk soda minūšu kā raitim

265 pim Zenon Konopka 74sp. 2+3= 5
239 pim Colton Orr 82sp. 4+2= 6
208 pim Steve Downie 79sp. 22+24= 46
207 pim Dan Carcillo 76sp. 12+10= 22
190 pim Matt Carkner 81sp. 2+9= 11
190 pim Cam Janssen 43sp. 0+0= 0
175 pim Chris Neil 68sp. 10+12= 22
168 pim Brandon Crombeen 79sp. 7+8= 15
163 pim Brandon Prust 69sp. 5+9= 14
162 pim Ian Laperriere 82sp. 3+17= 20
160 pim Sean Avery 69sp. 11+20= 31
155 pim Scott Hartnell 81sp. 14+30= 44
155 pim Zack Stortini 77sp. 4+9= 13
153 pim Steve Ott 73sp. 22+14= 36
149 pim Jared Boll 68sp. 4+3= 7
142 pim Darcy Hordichuk 56sp. 1+1= 2
141 pim Shawn Thornton 74sp. 1+9= 10
138 pim Cody Mcleod 74sp. 7+11= 18
136 pim George Parros 57sp. 4+0= 4
136 pim Raitis Ivanans 61sp. 0+0= 0

  +1 [+] [-]

, 2010-09-19 16:55, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti gribas cerēt ka Ivanāns tiks komandā, kaut arī ar prātu saprotu ka Raitis nav īsti NHL līmeņa spēlētājs-proatms ka skumīgi to atzīt, bet reiz arī pats Ivanāns intervijā minēja ka sapratis NHL viņš var iekļūt tikai kā policists. Statistika ir ļoti vāja un vairāk kā 100 spēlēs 2 sezonu laikā neizdarīt nevienu piespēli-kaut arī 4 .maiņa un citi uzdevumi laukumā, mazs spēles laiks, bet runa iet par 100 spēlēm-tas tomēr nav pluss Raitim.
Secinājums-Raitim ir tieši jāuzrāda rezultatīva spēle pārbaudes mačos-lai noticētu vispirms pats sev un pierādītu trenerim ka var iemest un piespēlēt-tad būtu maza cerība.
Lielākais pluss kas var Raitim nākt par labu ir pieredze NHL.
Starp citu, kāds kungs vārdā Skotijs Baumens reiz teica, ka, lai izcīnītu Stenliju, pirmā prioritāte ir noturēt komandā Maltbiju un Draperu. Divi hokejisti, kuri spēlē 3. maiņā un ar rezultativitāti nekad nav izcēlušies, bet bija vieni no labākajiem līgā pretinieku līderu neitralizēšanā. Citiem vārdiem, hokejā katram ir sava loma un, ja kāda no tām netiek atstrādāta, tad ir problēmas. Tas pats attiecas uz Raiti - viņa uzdevums nav gūt punktus. Iginla, protams, kaujas tīri labi, bet labāk viņš met vārtus, nevis sēž 5 minūtes vai dabū nejēdzīgu traumu, jo pretinieks sāk par daudz atļauties. Galu galā, ja Raitis neko nesaprot no hokeja, kādēļ komandu GM gadu no gada tērā par viņu naudu? Tiešām tikai tādēļ, ka tie ir tupie amīši?

  +1 [+] [-]

, 2010-09-19 17:37, pirms 14 gadiem
Ne jau dēļ sēdēšanas uz beņķa Flames viņu ņēma! Domāju, Raičam savas 5-6 minūtes (vidēji) būs katrā spēlē (atkarībā no tā kā iegrozīsies katra attiecīgā spēle)!

     [+] [-]

, 2010-09-19 17:58, pirms 14 gadiem
raitis ir labakais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-19 21:16, pirms 14 gadiem
Halogens rakstīja: Starp citu, kāds kungs vārdā Skotijs Baumens reiz teica, ka, lai izcīnītu Stenliju, pirmā prioritāte ir noturēt komandā Maltbiju un Draperu. Divi hokejisti, kuri spēlē 3. maiņā un ar rezultativitāti nekad nav izcēlušies, bet bija vieni no labākajiem līgā pretinieku līderu neitralizēšanā. Citiem vārdiem, hokejā katram ir sava loma un, ja kāda no tām netiek atstrādāta, tad ir problēmas. Tas pats attiecas uz Raiti - viņa uzdevums nav gūt punktus. Iginla, protams, kaujas tīri labi, bet labāk viņš met vārtus, nevis sēž 5 minūtes vai dabū nejēdzīgu traumu, jo pretinieks sāk par daudz atļauties. Galu galā, ja Raitis neko nesaprot no hokeja, kādēļ komandu GM gadu no gada tērā par viņu naudu? Tiešām tikai tādēļ, ka tie ir tupie amīši?
Darenu Makartiju arī.
Tb Boumens izteicās, ka ja vienībā ir Meltbijs-Dreipers-Makartijs, tad viņš ar jebkuru komandu izcīnīs Stenlija kausu.

     [+] [-]

, 2010-09-19 21:51, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: Nē nu FUNS salīdzināt Bērziņu ar Ivanānu un salīdzināt kāda konkurence ir uz tikšanu Rīgas Dinamo un jebkurā no NHL klubiem, tiešām neko neliecina par tavām dižajām zināšanām hokējā
Iet runa uzkādām vietām pretendē-Bēsziņš kā centra uzbrucējs -piekrītu konkurence maza, bet Raitis kā policists nebija dārgs un lēti policisti ir kādreiz labs kumoss kādaai komandai.

     [+] [-]

, 2010-09-19 21:59, pirms 14 gadiem
Halogens rakstīja: Starp citu, kāds kungs vārdā Skotijs Baumens reiz teica, ka, lai izcīnītu Stenliju, pirmā prioritāte ir noturēt komandā Maltbiju un Draperu. Divi hokejisti, kuri spēlē 3. maiņā un ar rezultativitāti nekad nav izcēlušies, bet bija vieni no labākajiem līgā pretinieku līderu neitralizēšanā. Citiem vārdiem, hokejā katram ir sava loma un, ja kāda no tām netiek atstrādāta, tad ir problēmas. Tas pats attiecas uz Raiti - viņa uzdevums nav gūt punktus. Iginla, protams, kaujas tīri labi, bet labāk viņš met vārtus, nevis sēž 5 minūtes vai dabū nejēdzīgu traumu, jo pretinieks sāk par daudz atļauties. Galu galā, ja Raitis neko nesaprot no hokeja, kādēļ komandu GM gadu no gada tērā par viņu naudu? Tiešām tikai tādēļ, ka tie ir tupie amīši?
Meltbijs iemeta arī vairāk par 10 vārteim sezonā un paskatījos ka savus 10 punktus sezonā vismaz savāca-tas ir maz , bet šāds neitralizētājs kurš arī kaut ko citu dara laukumā jau ir kas vairāk par Raiti. Pie tam viņš nebija tik primitīvs kā Raitis neitralizētājs, viņš bija neitralizētājs klasiskajā izpratnē/nevar salīdzināt bet tomēr darīja kaut ko līdzīgu laukumā kā Sprukts/-neitralizē nevis kaujas-ja sezonā vidēji vāc 30-50 soda minūtes tad tas nav policists.
Dreipers bija rezultatīvāks-meta 9-15 vārtus sezonā plus piespēles dalīja un soda minūtes ap 30 sezonā. Protams šādi divi spēlētāji ja labi prot neitralizēt pretinieku, bez lieliem sodiem, prot arī iemest un iedot piespēles. Neredzu nekādu līdzību ar Raiti-iziet laukumā un iedot pa muti.