Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Flyers" dod Veberam 14 gadu līgumu virs 100 miljoniem

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Flyers" dod Veberam 14 gadu līgumu virs 100 miljoniem
Raiens Suters jau pametis Nešvilu. Vai viņa piemēram sekos Šejs Vebers?
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas klubs Filadelfijas "Flyers" vienojies par iespaidīgu līgumu ar aizsargu Šeju Veberu – 14 gadi un virs 100 miljoniem ASV dolāru. Nešvilas "Predators" dotas septiņas dienas, lai līdzšinējam kapteinim un ierobežotajam brīvajam aģentam izteiktu identisku piedāvājumu, tādējādi paturot viņu komandā.

Pēc aizvadītās sezonas veiksmi brīvo aģentu tirgū izmēģināja cits "Predators" pirmās maiņas aizsargs Raiens Suters. Viņš uz 13 sezonām par 93 miljoniem dolāru vienojās ar Minesotas "Wild". Identisku līgumu ieguva arī "karstākais" no uzbrucējiem – bijušais Ņūdžersijas "Devils" kapteinis Zaks Parisē.

Par līgumu ar "Predators" nespēja vienoties arī Vebers, kuram bija līgums uz vienu sezonu par 7,5 miljoniem. Tā kā viņš vēl nav sasniedzis 27 gadu robežu, tad "Predators" kapteinis nevarēja kļūt par neierobežotu brīvo aģentu. Tas sniedz palīdzīgu roku "Predators" – klubam ir septiņas dienas pēc līguma noslēgšanas, lai Veberam piedāvātu identiskus nosacījumus, un aizsargam jāpaliek Nešvilā.

Tagad "Predators" nedēļas laikā jāizvēlas, vai ir vērts parakstīt līgumu ar Veberu uz 14 sezonām par vairāk nekā 100 miljoniem dolāru. Šādu vienošanos ar raženo aizsargu parakstījusi Filadelfijas "Flyers". Baumo, ka pirmajā sezonā Vebera kontā varētu ieripot pat 26 miljoni.

Ja "Predators" nevēlēsies paturēt kapteini, tad no "Flyers" kompensācijā varētu saņemt četras izvēles jauno spēlētāju drafta pirmajā kārtā. Ņemot vērā, ka "Flyers" pēdējos četros gados izvēlējusies ar 20., 25., 29. un 21. numuru, kompensācija ir niecīga.

Tomēr "Flyers" varētu būt problēma ar iekļaušanos algu griestos. Tagad kluba rīcībā ir nedaudz vairāk par 7,8 miljoniem. No Toronto "Maple Leafs" iegūtais Lūks Šenns sezonā pelna 3,6 miljonus. Gadījumā, ja Vebers pievienosies "Flyers", Šenns būs tikai sestais labāk atalgotais aizsargs komandā.

Vebers Nešvilā pavadījis septiņas sezonas, 480 spēlēs gūstot 99 vārtus un 263 punktus. Aizvadītajā sezonā viņš pirmo reizi tika izvēlēts dalībai "All Star" spēlē. Gada laikā hokejists guva 19 vārtus un 49 punktus, nopelnīja pozitīvu lietderības koeficientu +21 un kļuva par finālistu balsojumā par līgas labāko aizsargu.

Interesanti, ka karjerā Vebers vairāk vārtu ir guvis nevienādos sastāvos – 46 vairākumā un četri mazākumā pret 49 vienādos sastāvos.

Izmantotie resursi:
TSN Sports News & Headlines | Score Results,...

  +9 [+] [-]

, 2012-07-19 12:31, pirms 12 gadiem
Neredzu jēgu no tādiem ilgtermiņa līgumiem.
Vajadzētu kā NBA, maksimāli 5 gadi.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-19 12:46, pirms 12 gadiem
Jēga no tāda līguma? Viņš viņu parakstīs un varēs laist luni un nespēlēt tā, kā no viņa gaida. Uzskatu, ka šādi līgumi ir bezjēdzīgi.

  -3 [+] [-]

, 2012-07-19 12:46, pirms 12 gadiem
Pizonis rakstīja: Neredzu jēgu no tādiem ilgtermiņa līgumiem.
Vajadzētu kā NBA, maksimāli 5 gadi.
Spēlētājam ir jēga.

  +5 [+] [-]

, 2012-07-19 12:46, pirms 12 gadiem
Varēja vēl 20 gadu līgumu piedāvāt.

  -4 [+] [-]

, 2012-07-19 12:46, pirms 12 gadiem
pat korsbijam vai ovečkinam nav tāds līgums

     [+] [-]

, 2012-07-19 12:48, pirms 12 gadiem
Gūža rakstīja: Varēja vēl 20 gadu līgumu piedāvāt.
un kad vairs nevar paskriet lai pienes nūjas

 +15 [+] [-]

, 2012-07-19 12:50, pirms 12 gadiem
Uuuj kā smird pēc lokauta.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-19 12:54, pirms 12 gadiem
dekstors rakstīja: Spēlētājam ir jēga.
kāda tieši?

  -2 [+] [-]

, 2012-07-19 12:56, pirms 12 gadiem
Kāds "Šejs" Vēbers??

Šī Vēbers!!!!!

     [+] [-]

, 2012-07-19 13:02, pirms 12 gadiem
Pizonis rakstīja: kāda tieši?
Stabilitātes sajūta, ka visu laiku dzīvosi vienā pilsētā, nebūs "jārausta" bērni pa skolām, visa ģimene varēs pārcelties, jo zinās ka pēc dažiem gadiem vairs nav garantijas, ka nebūs tāpat jādodas prom (vienīgais pastāv aizmainīšanas iespēja). Un protams - kuram gan nepatīk nauda?

  +4 [+] [-]

, 2012-07-19 13:06, pirms 12 gadiem
Bet te viss kā nākas-līgas labākais aizsargs.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-19 13:15, pirms 12 gadiem
Tie ilgtermiņa līgumi ir tikai un vienīgi lai sezonas alga būtu zemāka un klubs varētu iekļauties algu griestos. Nu nevar viņi maksāt 20mil sezonā vienam pašam..

  +1 [+] [-]

, 2012-07-19 13:29, pirms 12 gadiem
Sporta avīzē bija interesants raksts par nhl. reāli pagājušo gad 18 klubi jau darbojās ar mīnusiem un šitie lielie līgumi baigi iegrauž budžetā... tas būs viens no Betmena punktiem nākamajā līgumā starp klubiem un spēlētājiem

     [+] [-]

, 2012-07-19 13:50, pirms 12 gadiem
tie lielie miljoni-tie n-tie gadi-klubus dzen minusos tikai kada jega no taa???
90 gados atceros daziem nemaz tik lielas summas nebija kaa tagad!!! 1 miljons sezonaa-un pec sezonas skatas ka esi spelejis-ja labi dabun premiju-jaa nee dabun tikai savu miljonu!!! a tagad vienalga-gomezs no canadiens kaut kur tuvu gadam neibija guvis vartus taču pelnija tadus miljonus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-07-19 14:02, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Bet te viss kā nākas-līgas labākais aizsargs.
Atkal Tu ar to Weberu, ja viņš tavā skatījumā ir labākais, tas nenozīmē, ka viņš visiem ir labākais aizsargs NHL!

Kā jau es Tev pirms NHL ceremonijas teicu, ka balvu iegūs Karlsons, nevis Webwers!
Un netiek ņemts tikai plus mīnus, bet arī punkti!
Būtu interesanti uzzināt pēc kā Tu vērtē līgas labāko aizsargu

Nekādā ziņā neuzskatu, ka Kalrsons ir labākais! Bet dziedāt zvaigņu dziesmas par Weberu arī īsti neredzu pamatu, jo Play off tavam čalim lietderība bijā mīnusā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-07-19 14:10, pirms 12 gadiem
Spēles skaties? Karlsons, protams, ir ātrs, labs uzbrukumā utt, bet aizsardzībā nav ne tuvu labs, turpretī Webers ir labs abos galos. Tādu aizsargu laba līmeņa ir ļoti maz, Doughtyijs varbū vēl.. Kurš tad pēc tavām domām ir tas visvarenais labākais aizsargs?
Māris Druvaskalns rakstīja: Atkal Tu ar to Weberu, ja viņš tavā skatījumā ir labākais, tas nenozīmē, ka viņš visiem ir labākais aizsargs NHL!

Kā jau es Tev pirms NHL ceremonijas teicu, ka balvu iegūs Karlsons, nevis Webwers!
Un netiek ņemts tikai plus mīnus, bet arī punkti!
Būtu interesanti uzzināt pēc kā Tu vērtē līgas labāko aizsargu

Nekādā ziņā neuzskatu, ka Kalrsons ir labākais! Bet dziedāt zvaigņu dziesmas par Weberu arī īsti neredzu pamatu, jo Play off tavam čalim lietderība bijā mīnusā.

     [+] [-]

, 2012-07-19 14:12, pirms 12 gadiem
Vai man vienīgajam liekas, ka šie patsmit gadu līgumi ir totāls stūlbums, cirks utt. ?

  +2 [+] [-]

, 2012-07-19 14:26, pirms 12 gadiem
Ko var ņemties,var redzēt ka daudzi nav informēti vai nezin-ka šis ir pēdējais gads,kad var un IR iespējams tikt pie ilgtermiņa līguma.Džeki izmanto pēdējo iespēju.

     [+] [-]

, 2012-07-19 14:30, pirms 12 gadiem
Un pa gadu vins nopelnisot 26 miljonus.
Даррен Дрегер: «Слышал, что за год Уэбер...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-07-19 18:05, pirms 12 gadiem
Māris Druvaskalns rakstīja: Atkal Tu ar to Weberu, ja viņš tavā skatījumā ir labākais, tas nenozīmē, ka viņš visiem ir labākais aizsargs NHL!

Kā jau es Tev pirms NHL ceremonijas teicu, ka balvu iegūs Karlsons, nevis Webwers!
Un netiek ņemts tikai plus mīnus, bet arī punkti!
Būtu interesanti uzzināt pēc kā Tu vērtē līgas labāko aizsargu

Nekādā ziņā neuzskatu, ka Kalrsons ir labākais! Bet dziedāt zvaigņu dziesmas par Weberu arī īsti neredzu pamatu, jo Play off tavam čalim lietderība bijā mīnusā.
Wēbers nenoliedzami ir NHL pēdējo gadu top aizsargs, superzvaigzne, kas nemitīgi augstā līmenī spēlē pēdējās 3-4 sezonas kā minimums. Ārkārtīgi vērtīgs spēlētājs, lielisks abās laukuma pusēs, izcili fiziski sagatavots, spēlē pret pretinieku bez ripas viņam faktiski nav vājo vietu. Metiens, spēka cīņa , ripas atņemšana , pozīcijas izvēle, utt Wēberam ir visaugstākajā līmenī. Viņš spēlē vienlīdz labi, gan vairākumā, gan mazākumā, gan vienādos sastāvos, ļoti labs pakmūvings, uzbrukuma iesākšana, utt Paskaiti vien, kaut vai to, cik viņa ir hitu, bloķētu metienu, utt.

Jā, viņš varbūt drusku mazāk nopelnīja rezultativitāte spunktu šosezon, taču , ja nu kāds ir ekstra līguma vērts, tad Wēbers ir viens no viņiem.

  -1 [+] [-]

, 2012-07-19 18:16, pirms 12 gadiem
Tikai ne uz Flyeriem! Nevarēšu vairs fanot par viņu, ja viņš pāries uz Filadelfiju xD

  -1 [+] [-]

, 2012-07-19 18:33, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Wēbers nenoliedzami ir NHL pēdējo gadu top aizsargs, superzvaigzne, kas nemitīgi augstā līmenī spēlē pēdējās 3-4 sezonas kā minimums. Ārkārtīgi vērtīgs spēlētājs, lielisks abās laukuma pusēs, izcili fiziski sagatavots, spēlē pret pretinieku bez ripas viņam faktiski nav vājo vietu. Metiens, spēka cīņa , ripas atņemšana , pozīcijas izvēle, utt Wēberam ir visaugstākajā līmenī. Viņš spēlē vienlīdz labi, gan vairākumā, gan mazākumā, gan vienādos sastāvos, ļoti labs pakmūvings, uzbrukuma iesākšana, utt Paskaiti vien, kaut vai to, cik viņa ir hitu, bloķētu metienu, utt.

Jā, viņš varbūt drusku mazāk nopelnīja rezultativitāte spunktu šosezon, taču , ja nu kāds ir ekstra līguma vērts, tad Wēbers ir viens no viņiem.
Nav runa par līguma lielumu, nav runa, ka viņš ir ļoti labs, bet teikt, ka viņš ir labākais NHL - nepiekrītu!

Un, ja mēs vēl ņemam Play off klāt, tad noteikti ir vēl labāki vīri.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-19 19:29, pirms 12 gadiem
Kuri ir tad tie nevienam nezināmie labākie vīri(-s) ?
Māris Druvaskalns rakstīja: Nav runa par līguma lielumu, nav runa, ka viņš ir ļoti labs, bet teikt, ka viņš ir labākais NHL - nepiekrītu!

Un, ja mēs vēl ņemam Play off klāt, tad noteikti ir vēl labāki vīri.

     [+] [-]

, 2012-07-19 21:35, pirms 12 gadiem
strayik rakstīja: Kuri ir tad tie nevienam nezināmie labākie vīri(-s) ?
Labāko ir noteikt grūti, protams, NHL vadās pēc tā kurš NHL ceremonijā iegūst balvu kā labākais aizsargs, kurš šogad bija Karlsons!

Bet varbūt Tu zini arī tādus ekstra klases spēlētājus kā:
Drew Dayghty
Zdeno Chara
Duncan Keith
Kris Letang
Nicklas Lidstrom

Un ja pamanīji, tad visi šie vīri ir ieguvuši Stenlija kausu!

P.s. Kārtējo reizi atkārtojos, ka nenolieku Weberu, nesaku, ka viņš ir slikts. Viņs arī ir ekstra klases aizsargs, bet ne jau labākais!

     [+] [-]

, 2012-07-19 22:41, pirms 12 gadiem
Māris Druvaskalns rakstīja: Labāko ir noteikt grūti, protams, NHL vadās pēc tā kurš NHL ceremonijā iegūst balvu kā labākais aizsargs, kurš šogad bija Karlsons!

Bet varbūt Tu zini arī tādus ekstra klases spēlētājus kā:
Drew Dayghty
Zdeno Chara
Duncan Keith
Kris Letang
Nicklas Lidstrom

Un ja pamanīji, tad visi šie vīri ir ieguvuši Stenlija kausu!

P.s. Kārtējo reizi atkārtojos, ka nenolieku Weberu, nesaku, ka viņš ir slikts. Viņs arī ir ekstra klases aizsargs, bet ne jau labākais!
Pēc tā cik ''precīzi'' tu uzrakstīji Drew Dayghty es teiktu gadi 13,14 tev ir. Tapēc netērē savu vasaras brīvlaiku bīdot bullcrap'u šeit, un ej sēdi svaigā gaisā!

  +1 [+] [-]

, 2012-07-20 01:06, pirms 12 gadiem
Niitty rakstīja: Pēc tā cik ''precīzi'' tu uzrakstīji Drew Dayghty es teiktu gadi 13,14 tev ir. Tapēc netērē savu vasaras brīvlaiku bīdot bullcrap'u šeit, un ej sēdi svaigā gaisā!
Wow..Te arī ekstrasensi parādās, kas pēc vienas kļūdas vārdā nosaka cilvēka vecuma!

Davai es arī pamēģināšu...Tu mācies angļu filologos, bet piestrādā Narvesen un pēc darba ienāc SC.COM, kur katram lietotājam komentārā izlabo kļūdas! Pareizi?

  +1 [+] [-]

, 2012-07-20 09:13, pirms 12 gadiem
Māris Druvaskalns rakstīja: Wow..Te arī ekstrasensi parādās, kas pēc vienas kļūdas vārdā nosaka cilvēka vecuma!

Davai es arī pamēģināšu...Tu mācies angļu filologos, bet piestrādā Narvesen un pēc darba ienāc SC.COM, kur katram lietotājam komentārā izlabo kļūdas! Pareizi?
Māri, ja Tev ir vēl kādi jautājumi, prasi maniem korišiem Kā redzi, šeit neviens tā īsti tavai histēriskajai ANTI Vebera idejai negrib piekrist. Sarakstā minētie spēlētāji ir labi, bet vienkārši Vebers pēdējos pāris gadus kā minimums spēlē vēl labāk.

  +3 [+] [-]

, 2012-07-20 10:21, pirms 12 gadiem
Māris Druvaskalns rakstīja: Labāko ir noteikt grūti, protams, NHL vadās pēc tā kurš NHL ceremonijā iegūst balvu kā labākais aizsargs, kurš šogad bija Karlsons!

Bet varbūt Tu zini arī tādus ekstra klases spēlētājus kā:
Drew Dayghty
Zdeno Chara
Duncan Keith
Kris Letang
Nicklas Lidstrom

Un ja pamanīji, tad visi šie vīri ir ieguvuši Stenlija kausu!

P.s. Kārtējo reizi atkārtojos, ka nenolieku Weberu, nesaku, ka viņš ir slikts. Viņs arī ir ekstra klases aizsargs, bet ne jau labākais!
Visi Tevis nosauktie ir vairāk vai mazāk ekstra klases spēlētāji, bet tikai nedaudzi līdzinās Wēberam:

1.Dautijs ir ievērojami jaunāks, mazāk pieredzējis, spēlē tomēr daudz nevienmērīgāk, tomēr uzskatu, ka top līmeņa aizsargs. Vienalga pluss Wēberam
2.Hara, jā, top līmeņa aizsargs, kura spēlē arī praktiski nav vājo vietu. Vienīgais, ar Hara izceļās negatīvā nozīme, ir viņa psihikas stāvoklis. Plus mīnus liekams vienā līmenī ar Wēberu.
3.Kītam ir bijušas pāris patiešām labas sezonas. Pēdējos dažus gadus viņš gan ievērojami visos spēles rādītājos atpaliek no Wēbera, kaut gan- nenoliedzami superzvaigzne, top aizsargs. Plus Wēberam.
4.Letangs, - atvainojos, kaut gan nenoliedzami talantīgs un visādi citādi, taču visos kopējos spēles rādītājos uzskatu, ka viņš labākajā gadījumā ir augstākais 70% no Wēbera. Gončara, Ozoliņa, Boila tipa aizsargs, kurš nelabprāt spēlē savā zonā.Pluss Wēberam.
5. Lidstrēms, - līgas superzvaigzne, nu jau leģenda. Ilgdzīvotājs, paraugs visiem pārējiem, tai skaitā arī Wēberam. Vienīgā problēma, ka viņš savu karjeru ir beidzis.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-20 10:48, pirms 12 gadiem
hm, kapēc netiek nosaukta precīza summa? pāri 100 miljoniem ir stipri stiepjams jādziens, tas būtu tā pat, kā paziņot, ka būšu mājās pēc desmitiem un ierasties sešos no rīta...

bet vispār jau dīvaini, atceros, kad Luongo noslēdza savu ilgtermiņa līgumu un toreiz laikam vēl kādam bija lielie ligumi, nevaru uzreiz atcerēties kam un arī slinkums meklēt, bet nu toreiz visās malās runāja, ka tā nu nevarēs un tam būs jāliek punkts, ka tas nelabvēlīgie ietekmē tirgu (ja nemaldos, tad bija arī tādi izteicieni) utt. un pēc tam it kā viss nomierinājās un pieklusa, bet šovasar... laikam nekad tā nav slēgti ilgtermiņa līgumi kā šovasar. gribētos uzvaicāt zinošākajiem, kā pēc jūsu domām šadi līgumi varētu ietekmēt līgu, klubus, tirgu utt.?

  +1 [+] [-]

, 2012-07-20 11:04, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: hm, kapēc netiek nosaukta precīza summa? pāri 100 miljoniem ir stipri stiepjams jādziens, tas būtu tā pat, kā paziņot, ka būšu mājās pēc desmitiem un ierasties sešos no rīta...

bet vispār jau dīvaini, atceros, kad Luongo noslēdza savu ilgtermiņa līgumu un toreiz laikam vēl kādam bija lielie ligumi, nevaru uzreiz atcerēties kam un arī slinkums meklēt, bet nu toreiz visās malās runāja, ka tā nu nevarēs un tam būs jāliek punkts, ka tas nelabvēlīgie ietekmē tirgu (ja nemaldos, tad bija arī tādi izteicieni) utt. un pēc tam it kā viss nomierinājās un pieklusa, bet šovasar... laikam nekad tā nav slēgti ilgtermiņa līgumi kā šovasar. gribētos uzvaicāt zinošākajiem, kā pēc jūsu domām šadi līgumi varētu ietekmēt līgu, klubus, tirgu utt.?
Atmetot visas tās nianses saistībā ar algu grietiem, ir viens būtisks mīnus, proti, šie spēlētāji uz visu karjeru (vai tuvu tam) kļūts praktiski nepieejami spēlētāju tirgum.