Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Penguins" uzvar ar novājinātu sastāvu, "Senators" panākumu nokārto debitants

Rolands Eliņš

"Penguins" uzvar ar novājinātu sastāvu, "Senators" panākumu nokārto debitants
Koudijs Sisī
Foto:AFP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas klubs Pitsburgas „Penguins” ar 3:1 mājās pieveicis Toronto „Maple Leafs”, savukārt 19 gadus vecais „Senators” spēlētājs Koudijs Sisī nevarēja izvēlēties piemērotāku, lai gūtu savus pirmos vārtus NHL, proti, papildlaikā pret Sentluisas „Blues” (3:2).

Metropoles divīzijas līdervienība „Penguins” šobrīd nokļuvusi neapskaužamā situācijā, jo savainojumi nomoka teju pusi komandas. Lai arī Jevgeņijs Malkins jau drīzumā atgriezīsies laukumā, dramatiskāks ir stāvoklis aizsardzībā, jo no sastāva ārā ir Kriss Letangs, Brukss Orpiks, Pols Martins...

Pieredzējušie aizsargi tikuši aizvietoti ar izsaukumiem no AHL, un vismaz šīs nakts spēlē „Penguins” par problēmām aizsardzībā sūdzēties nevarēja. Jaunpienācējus pēc mača uzslavēja gan treneris Dens Bailsma, gan Sidnijs Krosbijs, kurš guva uzvaras vārtus.

„Penguins” atklāja rezultātu jau mača 39. sekundē, taču otrā perioda vidū Morgans Rīlijs atjaunoja neizšķirtu, un līdz savai otrajiem vārtiem Pitsburgas līdzjutējiem nācās gaidīt līdz 54. minūtei, kad Sidnijs Krosbijs guva savus 19. vārtus sezonā. Brendons Saters vēl iemeta ripu tukšos vārtos, ļaujot „Penguins” svinēt ceturto uzvaru pēc kārtas.

Sentluisas „Blues” un Otavas „Senators” spēlē uzvarētāju nācās noskaidrot ar papildlaika palīdzību, un tajā par sevi runāt lika 19 gadus vecais kanādiešu uzbrucējs Koudijs Sisī, kurš tikai nesen tika izsaukts no AHL. Savā trešajā spēlē lielajā līgā viņš papildlaika ceturtajā minūtē ar sekmīgu metienu guva uzvaras vārtus, tiekot arī atzīts par mača pirmo zvaigzni. Tas bija Sisī pirmais vārtu guvums NHL.

Kolorado „Avalanche” savukārt pamanījusies samest veselus sešus vārtus Dalasas „Stars” (6:2), turklāt četros no tiem piedalījās Pols Štjasnijs (2+2), kurš tādējādi pārtraucis savu deviņu spēļu sēriju bez gūtajiem punktiem. Savukārt Vinipegas „Jets”, pret kuru naktī uz rītdienu spēli aizvadīs Zemgus Girgensons un Bufalo „Sabres”, ar 3:2 pieveikusi Kolumbusas „Blue Jackets”.

NHL spēļu rezultāti

KomandasRezultāts
Maple Leafs-Penguins1:3
Jets-Blue Jackets3:2
Blues-Senators2:3 P
Stars-Avalanche2:6

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

1 2 44 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2013-12-17 07:47, pirms 11 gadiem
mh, sisija.

  -2 [+] [-]

, 2013-12-17 08:26, pirms 11 gadiem
Ščastnijs, Kesels, Keins, Raiens, JVR, Pavelskis... Tik tā, uzskaitu USA uzrukumu Sočos.

  -2 [+] [-]

, 2013-12-17 08:41, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Ščastnijs, Kesels, Keins, Raiens, JVR, Pavelskis... Tik tā, uzskaitu USA uzrukumu Sočos.
Zach Parise,Dustin Brown,Ryan Kesler,Galcenuks,Ryan Callahan!
vienozimigi,shis satavs cinisies par medalam! + vartsargu linija bus viena no labakajam!

  -2 [+] [-]

, 2013-12-17 08:46, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Zach Parise,Dustin Brown,Ryan Kesler,Galcenuks,Ryan Callahan!
vienozimigi,shis satavs cinisies par medalam! + vartsargu linija bus viena no labakajam!
Simpātisku hokeju viņi spēlē. Ātri, agresīvi, tehniski.

     [+] [-]

, 2013-12-17 09:11, pirms 11 gadiem
Kaut kā baigais klusums tagad par Setu Džonsu. Pirms drafta pekstiņus tur stāstīja baigos,it sevišķi JPČ laikā. Laikam jau nekas ūber no starta NHL nav.

Hertla atrāviens cīņā par Kalderu rūk un brūk. Nebrīnīšos,ja sezonas beigās pat tuvu nebūs cīņā par to. Kaut gan vārtus jau guvis ka biezs,tur neviens laikam netiks klāt.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-17 09:15, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Ščastnijs, Kesels, Keins, Raiens, JVR, Pavelskis... Tik tā, uzskaitu USA uzrukumu Sočos.
Ļoti labi Varbūt 2 no viņiem atrastos vieta Kanādas izlasē. Nu... ja Kesels spēlētu labāk aizsardzībā

Kā vienmēr, pārliecinoša favorīte ir Kanāda/ Krievi, jeņķi, zviedri var tikai cerēt uz labvēlīgām apstākļu sakritībām

     [+] [-]

, 2013-12-17 09:25, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Ļoti labi Varbūt 2 no viņiem atrastos vieta Kanādas izlasē. Nu... ja Kesels spēlētu labāk aizsardzībā

Kā vienmēr, pārliecinoša favorīte ir Kanāda/ Krievi, jeņķi, zviedri var tikai cerēt uz labvēlīgām apstākļu sakritībām
Ja jābūt atklātam,tad favorītus es sadalītu tā -Zviedri,Can,Rus,Čehi,Somi,ASV utt.
Lielāka varbūtība,ka godalgas sadalīs Eiropas izlases. Kaut gan vienmēr var pienākt pirmā reize. Kopš NHL - ieši spēlē OS,tobiš no 1998 gada Nagano,Ziemeļamerikāņi nekad nav tikuši pie godalgām ārpus sava kontinenta.

     [+] [-]

, 2013-12-17 09:37, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja jābūt atklātam,tad favorītus es sadalītu tā -Zviedri,Can,Rus,Čehi,Somi,ASV utt.
Lielāka varbūtība,ka godalgas sadalīs Eiropas izlases. Kaut gan vienmēr var pienākt pirmā reize. Kopš NHL - ieši spēlē OS,tobiš no 1998 gada Nagano,Ziemeļamerikāņi nekad nav tikuši pie godalgām ārpus sava kontinenta.
Es nedomāju, ka ģeogrāfija šeit ir noteicošais fakors. Kanādas izlase būs 100% nokomplektēta no tāda kalibra spēlētājiem, kādi citām izlasēm labi ja pietiktu pirmajai maiņai.

Pats redzēji kā Kino augstāk nosauca ASV labākos uzbrucējus, no visas tās plejādes, par savu vietu Kanādas izlasē varētu būt drošs tikai Patriks Keins, pārējie vnk pazustu starp vēl skaļākiem uzvārdiem.

     [+] [-]

, 2013-12-17 09:54, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Pats redzēji kā Kino augstāk nosauca ASV labākos uzbrucējus, no visas tās plejādes, par savu vietu Kanādas izlasē varētu būt drošs tikai Patriks Keins, pārējie vnk pazustu starp vēl skaļākiem uzvārdiem.
Loti subjektivs viedoklis!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-17 10:41, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Loti subjektivs viedoklis!
Ļoti labi, tātad tūlīt dzirdēsim objektīvu viedokli lietotāja ar ASV karogu avatarā. Cik Tavuprāt hokejisti no Kino uzksaitītajiem iekļūtu šajā sarakstā un kuri konkrēti tie būtu?

2014 Canada Olympic Orientation Roster

  +1 [+] [-]

, 2013-12-17 10:49, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Es nedomāju, ka ģeogrāfija šeit ir noteicošais fakors. Kanādas izlase būs 100% nokomplektēta no tāda kalibra spēlētājiem, kādi citām izlasēm labi ja pietiktu pirmajai maiņai.

Pats redzēji kā Kino augstāk nosauca ASV labākos uzbrucējus, no visas tās plejādes, par savu vietu Kanādas izlasē varētu būt drošs tikai Patriks Keins, pārējie vnk pazustu starp vēl skaļākiem uzvārdiem.
Vecumvecā patiesība - uzvārdi nespēlē...būs vien pašiem tiem cilvēkiem jāspēlē, un tiešie konkurenti nebūt nav tādi, lai tos uz vienas slidas apspēlētu, tā kā viskautkas var būt. Tikpatlabi šis superduper sastāvs var ierīt arī 1/4finālā un nekāda mega sensācija tā nebūs.

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:04, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Vecumvecā patiesība - uzvārdi nespēlē...būs vien pašiem tiem cilvēkiem jāspēlē, un tiešie konkurenti nebūt nav tādi, lai tos uz vienas slidas apspēlētu, tā kā viskautkas var būt. Tikpatlabi šis superduper sastāvs var ierīt arī 1/4finālā un nekāda mega sensācija tā nebūs.
Nē nu protams! Hokejs tomēr nav kvantu fizika, kur visu ir iespējams paredzēt iepriekš. Neviens un nekad nav pasargāts pret no aizsardzības spēlējošu komandu, kuriem izdodas iemuģīt ripu pirmajiem utt. Bet par ko tad mēs vispār varam runāt tagad, kā par komandu spēkiem "uz papīra"? Un "uz papīra" Kanāda ir galvas tiesu parāka par jebkuru citu komandu.

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:07, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Vecumvecā patiesība - uzvārdi nespēlē...būs vien pašiem tiem cilvēkiem jāspēlē, un tiešie konkurenti nebūt nav tādi, lai tos uz vienas slidas apspēlētu, tā kā viskautkas var būt. Tikpatlabi šis superduper sastāvs var ierīt arī 1/4finālā un nekāda mega sensācija tā nebūs.
Uzvārdi nespēlē,bet tā arī ir kā viņš saka.
Can izlasē no visam citām izlasēm tiktu tik daži.
Rus tie varētu būt trīs,četri,maksimums pieci, Ovie,Kovie,Malkins,Dacuks,varbūt vēl A Markovs.

No ASV ? Keins,Bobijs Rajens,Parise,Saters. Kāds no iem varbūt tiktu.

Zviedriem - Bekstrēms,Zeterbergs,Sedīni,aizsargs Karlsons.

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:12, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Nē nu protams! Hokejs tomēr nav kvantu fizika, kur visu ir iespējams paredzēt iepriekš. Neviens un nekad nav pasargāts pret no aizsardzības spēlējošu komandu, kuriem izdodas iemuģīt ripu pirmajiem utt. Bet par ko tad mēs vispār varam runāt tagad, kā par komandu spēkiem "uz papīra"? Un "uz papīra" Kanāda ir galvas tiesu parāka par jebkuru citu komandu.
Uz papīra laikam jā, bet nu neteiktu, ka galvastiesu. Principā pa lielam pietiek ar 2augstākā līmeņa maiņām un pielasītiem melnā darba darītājiem, lai darītu lielas lietas. Es gan drīzāk teiktu, ka can būs iespaidīgākā zvaigžņu plejāde no visiem, kura netiks uz os, jo un tās vietas ir tik cik ir.

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:15, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Uzvārdi nespēlē,bet tā arī ir kā viņš saka.
Can izlasē no visam citām izlasēm tiktu tik daži.
Rus tie varētu būt trīs,četri,maksimums pieci, Ovie,Kovie,Malkins,Dacuks,varbūt vēl A Markovs.

No ASV ? Keins,Bobijs Rajens,Parise,Saters. Kāds no iem varbūt tiktu.

Zviedriem - Bekstrēms,Zeterbergs,Sedīni,aizsargs Karlsons.
Tāds Karslsons nemaz netiktu! Paliktu ar garu degunu tāpat kā Grīns, kad viņu nepaņēma uz Vankūveru sezonā, kad viņš lauza kaudzi ar uzbrūkošā aizsarga rekordiem, jo viņa spēle aizsardzībā ir viduvēja.

Tā arī izpaužās Kanādas izlases spēks sastāva dziļumā - viņi var atļauties neziedot vienu spēles elemntu, lai iegūtu kādu citu. Grīna vietā paņēma stabilus aizsargus, kuri tāpat tīri tā neko kustina ripu vairākumā, bet spēlējot savos klubos, sedz pretinieku komands bīstamākos uzbrucējus un lieta darīta. Tikmēr krieviem nācās ņemt aizsardzības caurumu Gončāru, jo līdzvērtīgu uzbrūkošo aizsargu ar leilu pieredzi uz mazajiem laukumiem viņiem vnk nebija.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-17 11:15, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Vecumvecā patiesība - uzvārdi nespēlē...būs vien pašiem tiem cilvēkiem jāspēlē, un tiešie konkurenti nebūt nav tādi, lai tos uz vienas slidas apspēlētu, tā kā viskautkas var būt. Tikpatlabi šis superduper sastāvs var ierīt arī 1/4finālā un nekāda mega sensācija tā nebūs.
tiesi taa..nevar salasit rezultativakos NHL uzbrucejus un domat ka darbs padarits, tagad jau visus uzvares...

piemeram krieviem ja pareizi atceros tad kandidatos ir Svitovs kautkas no Znaroka blices utml., kuri nebut nav superrezultativi...tiek domats vai tadam KHL monstram ka Mozjakinam vieta atradisies, kuru te deevee par hokeja dievu Sportacentraa, jo nekadas staaveesanas uz vietas un 2-3 minusu izspelesanas iespejamas nebus, + speeka speele...

par Scastniju, Keinu, Keselu un vel daziem saubu vispar nav sakaraa ar USA sastavu, bet pielauju ka tur varetu tikt kads vairak vai mazak negaidits speletajs..aizsargi jaunie ir paaris pat loti ok...

Can cerams atgriezisies Stemkoss, ja bus vesels...nu tur grozi ka gribi, sastavs bus labs, bet domaju ka kaads bombardieris var palikt malaa arii, un vieta var tikt dota Niilam, Lucicam utml. kadriem..

Zviedri...vecie rizie maitas palikusi eenaa visi tik runaa kaa Can Rus pleesiisies, bet riziki ir aizmirsti nepelniti...tiem ari bus monstruals sastavs...

Somi ka jau parasti siiksti...

Cehus gan nepieskaitu pie pasiem, pasiem galvenajiem favoritiem...varbut par bronzu var pacinities veiksmes gadijumaa...

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:24, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Ļoti labi, tātad tūlīt dzirdēsim objektīvu viedokli lietotāja ar ASV karogu avatarā. Cik Tavuprāt hokejisti no Kino uzksaitītajiem iekļūtu šajā sarakstā un kuri konkrēti tie būtu?

http://www.tsn.ca/canadian_hockey/feature/?id=1131
Kanadas izlase arpus konkurences es reddzu tik divus,tris speletajus,Sidney Crosby,Ryan Getzlaf varbut Stemkos!
Pasaaki ar ko sliktaks piemeram Parise vai Pavelsky par parejiem atlikushajiem CAN speletajiem?

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:30, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Uz papīra laikam jā, bet nu neteiktu, ka galvastiesu. Principā pa lielam pietiek ar 2augstākā līmeņa maiņām un pielasītiem melnā darba darītājiem, lai darītu lielas lietas. Es gan drīzāk teiktu, ka can būs iespaidīgākā zvaigžņu plejāde no visiem, kura netiks uz os, jo un tās vietas ir tik cik ir.
Saproti, tur tieši arī ir tā priekšrocība! Kanādas izlase netiek veidota no skaļiem uzvārdiem un raibām statistikām, bet no vispusējiem spēlētājiem. Tu pats piesauci melnā darba darītājus, kādu melno darbu ASV izlasē varētu izpildīt piemēram, Fils Kessels? Nekādu! Kessels ir šaura ampluā (acīmredzami - uzbrukuma) spēlētājs. Viņš ir zem vidējā aizsargs, spēka spēlētājs utt. Kādu melno darbu Krievijas izlasē izdarīs Sjomins? Tikmēr Kanādas izlasē Tu neatradīsi šaura profila speciālistus, statistikas trinējus, vai ģērbtuvēm kaitīgus raksturus, kādas citas izlases būs spiestas paņemt uz OS.

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:32, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: tiesi taa..nevar salasit rezultativakos NHL uzbrucejus un domat ka darbs padarits, tagad jau visus uzvares...

piemeram krieviem ja pareizi atceros tad kandidatos ir Svitovs kautkas no Znaroka blices utml., kuri nebut nav superrezultativi...tiek domats vai tadam KHL monstram ka Mozjakinam vieta atradisies, kuru te deevee par hokeja dievu Sportacentraa, jo nekadas staaveesanas uz vietas un 2-3 minusu izspelesanas iespejamas nebus, + speeka speele...

par Scastniju, Keinu, Keselu un vel daziem saubu vispar nav sakaraa ar USA sastavu, bet pielauju ka tur varetu tikt kads vairak vai mazak negaidits speletajs..aizsargi jaunie ir paaris pat loti ok...

Can cerams atgriezisies Stemkoss, ja bus vesels...nu tur grozi ka gribi, sastavs bus labs, bet domaju ka kaads bombardieris var palikt malaa arii, un vieta var tikt dota Niilam, Lucicam utml. kadriem..

Zviedri...vecie rizie maitas palikusi eenaa visi tik runaa kaa Can Rus pleesiisies, bet riziki ir aizmirsti nepelniti...tiem ari bus monstruals sastavs...

Somi ka jau parasti siiksti...

Cehus gan nepieskaitu pie pasiem, pasiem galvenajiem favoritiem...varbut par bronzu var pacinities veiksmes gadijumaa...
Neviens nerunā ar šīm lietām. Arī Can neņems pēc statistikas rezultatīvākos,bet veidos komandu.
Un ja visiem šiem nāktos konkurēt par vietu Can izlasē,tad tikai retais tur varētu tikt.
Runājot par tevis izteikto,tad protams ka tev ir taisnība. Un tieši tāpēc hokejs arī ir lielisks.
Katrā hokeja lielvarā,tās izlasēs notiek cīņa par vietām.

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:33, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Kanadas izlase arpus konkurences es reddzu tik divus,tris speletajus,Sidney Crosby,Ryan Getzlaf varbut Stemkos!
Pasaaki ar ko sliktaks piemeram Parise vai Pavelsky par parejiem atlikushajiem CAN speletajiem?
Ryan jau ir amerikānis

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:33, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Kanadas izlase arpus konkurences es reddzu tik divus,tris speletajus,Sidney Crosby,Ryan Getzlaf varbut Stemkos!
Pasaaki ar ko sliktaks piemeram Parise vai Pavelsky par parejiem atlikushajiem CAN speletajiem?
Viņi nav ne ar ko sliktāki. Bet noteikti nav arī ne ar ko labāki. Ja mēs ar Tevi salīdzinātu Kanādas izlases top 12 uzbrucējus ar top 12 ASV uzbrucējiem, tad Tevis teiktajam būtu svars, bet tā kā mēs salīdzinām potenciālos ASV pirmo divu maiņu uzbrucējus ar pagarināto Kanādas izlases kandidātu sarakstu (iekļauti 25 uzbrucēji, tātad lielākā daļa uz spēlēm nemaz nebrauks), tas kaut kā proves my point

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:34, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Ryan jau ir amerikānis
Rajens Getzlafs ir kanādietis, viņa bijušais komandas biedrs Bobijs Rajens gan ir jeņķis.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-17 11:35, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Rajens Getzlafs ir kanādietis, viņa bijušais komandas biedrs Bobijs Rajens gan ir jeņķis.
Ā,ok nesapratu par kuru iet runa. Domāju tiek minēts uzvārds.

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:36, pirms 11 gadiem
Februāris tuvojās lieliem soļiem,pelēkās šūnas atkal cietīs
Ka tik Rus nepieviltu Savādāk vēl četri gadi būs jāklausās murgi.
Rus jāņem beidzot zelts Sudrabs ir,bronza arī,tagad zelts !!!

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:38, pirms 11 gadiem
Skatos Bils atkal Ščipočovu ielicis pirmajā maiņā ar Kovie un Radu uz Eirotūres posmu. Sāk likties,ka Ščipočovs ir viņa ārlaulības dēls.
Pienesums nulle,bet stabili spicē.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-17 11:43, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Neviens nerunā ar šīm lietām. Arī Can neņems pēc statistikas rezultatīvākos,bet veidos komandu.
Un ja visiem šiem nāktos konkurēt par vietu Can izlasē,tad tikai retais tur varētu tikt.
Runājot par tevis izteikto,tad protams ka tev ir taisnība. Un tieši tāpēc hokejs arī ir lielisks.
Katrā hokeja lielvarā,tās izlasēs notiek cīņa par vietām.
Starpcitu, tieši komandas viedošana arī ir vēl viena ziemeļamerikāņu priekšrocība pār eiropiešiem. Tur sastāvu komplektē ģenerālmenedžeris, kas nozīmē, ka izlasēs nav ne savējo, ne nopelniem bagāto utt. Un galu galā, ir elementāri sadalāma atbildība. Par satāva komplektāciju ir atbildīgs viens cilvēks, kuram tā ir vienīgā atbildība. Pēc neveiksmīgiem turnīriem bieži nākas dzirdēt kā pie mums treneri sūdzas par konkrētu hokejistu sniegumu, kaut gan paši jau vien bija viņus aicinājuši uz spēlēm. Sanāk interesanta situācija - par labi nokomplektētu izlasi jāslavē treneri, par slikti nokomplektētu - jāšausta konkrētie spēlētāji

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:47, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Februāris tuvojās lieliem soļiem,pelēkās šūnas atkal cietīs
Ka tik Rus nepieviltu Savādāk vēl četri gadi būs jāklausās murgi.
Rus jāņem beidzot zelts Sudrabs ir,bronza arī,tagad zelts !!!
Labi, ka pēc OS fināla tūlīt sāksies arī KHL play off un Tev nevajadzēs ilgi pārdzīvot neizbēgamo vilšanos

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:47, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Neviens nerunā ar šīm lietām. Arī Can neņems pēc statistikas rezultatīvākos,bet veidos komandu.
Un ja visiem šiem nāktos konkurēt par vietu Can izlasē,tad tikai retais tur varētu tikt.
Runājot par tevis izteikto,tad protams ka tev ir taisnība. Un tieši tāpēc hokejs arī ir lielisks.
Katrā hokeja lielvarā,tās izlasēs notiek cīņa par vietām.
pasakatoties tos kandidatu sarakstus, un prognozejot kas paliks aiz svitras visam "lielajam" izlasem parnem divainas sajutas PC sakaraa...tik loti milziiga atskiriba siem turniriem tomer...tomer ir speletaji, kas sev lielu plusu pieliek klat ar to, ka ir izspelejusies pa PC izlasu sastavos...man liekas ka nav mazsvarigi tas...jo sis nebus turnirs, kur parbaudit kaada speejas, risket...

uhh bus interesanti....

ko tauta domaa par Slovakiem, Sveiciesiem un citiem?

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:50, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Labi, ka pēc OS fināla tūlīt sāksies arī KHL play off un Tev nevajadzēs ilgi pārdzīvot neizbēgamo vilšanos
Nu tik traki jau nav,cerība mirst pēdējā !

     [+] [-]

, 2013-12-17 11:53, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: pasakatoties tos kandidatu sarakstus, un prognozejot kas paliks aiz svitras visam "lielajam" izlasem parnem divainas sajutas PC sakaraa...tik loti milziiga atskiriba siem turniriem tomer...tomer ir speletaji, kas sev lielu plusu pieliek klat ar to, ka ir izspelejusies pa PC izlasu sastavos...man liekas ka nav mazsvarigi tas...jo sis nebus turnirs, kur parbaudit kaada speejas, risket...

uhh bus interesanti....

ko tauta domaa par Slovakiem, Sveiciesiem un citiem?
Bet kā jau te teica,nespēlē uzvārdi. Un vēl daža laba PČ izlase varētu pacīnīties arī ar OS izlasēm.
Ja to var pastarīši,kuriem tie sastāvi praktiski neatšķiras PČ no OS,tad lielvaras komandas arī varētu.
Runājot par tevis minētajām izlasēm,tad šīs izlases var daudziem nervus pabojāt un pirmajās spēlēs par izdzīvošanu izsist no ierindas un cīņas par medaļām arī kādu lielo dūzi. Nezinu par Šveici,bet Slovāki mierīgi. Tādu ASV,vai Rus apēst pusdienās.

     [+] [-]

, 2013-12-17 12:03, pirms 11 gadiem
Bet nu pa priekšu iesildīšanās JPČ U - 20

Tur arī būs ko redzēt. Vasiļevskis ar rūdījumu KHL Rus izlases kastē.
Sļepi ševs - Grigorenko - Bučņevičs triecien maiņa. Puiši ar pieredzi KHL un NHL. Uhhh,gaidu ar nepacietību.
Nesaprotu tikai,kāpēc megatehniskais Omskas audzēknis nav izlasē.
Tajā pašā Supersērijā bija viens no.

Sļepi ševs neļauj uzrakstīt šī spēlētāja uzvārdu

Can dabūs vēlreiz pa d.rsu,piekto reizi pēc kārtas,nebūtu slikti.
Nu jau draugi pat neslēpj,ka šis turnīrs būs ļoti nozīmīgs un vēlme revanšēties ir milzīga.

Žēl Ņičuškina nav vēl pilnam komplektam.

     [+] [-]

, 2013-12-17 12:07, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Bet kā jau te teica,nespēlē uzvārdi. Un vēl daža laba PČ izlase varētu pacīnīties arī ar OS izlasēm.
Ja to var pastarīši,kuriem tie sastāvi praktiski neatšķiras PČ no OS,tad lielvaras komandas arī varētu.
Runājot par tevis minētajām izlasēm,tad šīs izlases var daudziem nervus pabojāt un pirmajās spēlēs par izdzīvošanu izsist no ierindas un cīņas par medaļām arī kādu lielo dūzi. Nezinu par Šveici,bet Slovāki mierīgi. Tādu ASV,vai Rus apēst pusdienās.
Sveice PC uzleca looti augstu, bet protams ari uz parejo izlasu rekina...tas atkal parada PC lejupslidi, jo OG taada Sveice var par sesinieku sapnot labakaja gadijumaa..

A vot slovaki, tie tiesam bus bistami..man nekas nebutu pretii, ja vini kadam lielajam iekostu. kas tur Hossa, Gaboriks un Hara. tie ari bus galvenie. vel sogad Tatars no Detroitas labi kapaa, un Sekera aizvada savu labako sezonu kaa izskatas. Halaks kastee. parejie principaa no Eiropas bus. muusu Hossa diez tiks izlasee?

     [+] [-]

, 2013-12-17 12:09, pirms 11 gadiem
O kā uz pasūtījuma izskaidrojums par Tkačovu.

Хоккей на AllHockey.Ru - Варнаков: На...

Barbaševs kā rezervists 5 maiņā,vau Treneris visai skaidri pateica,kāpēc nebūs Tkačova.
Uzbrukums zvērīgs,bet aizsardzība švaka,klasika.

     [+] [-]

, 2013-12-17 12:12, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: Sveice PC uzleca looti augstu, bet protams ari uz parejo izlasu rekina...tas atkal parada PC lejupslidi, jo OG taada Sveice var par sesinieku sapnot labakaja gadijumaa..

A vot slovaki, tie tiesam bus bistami..man nekas nebutu pretii, ja vini kadam lielajam iekostu. kas tur Hossa, Gaboriks un Hara. tie ari bus galvenie. vel sogad Tatars no Detroitas labi kapaa, un Sekera aizvada savu labako sezonu kaa izskatas. Halaks kastee. parejie principaa no Eiropas bus. muusu Hossa diez tiks izlasee?
Gaboriks,Kopeckis,Meszaros,ar to arī būs viss no NHL ko pasmelties.
Pārējie būs KHL blice ar izņēmumiem no citām līgām.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-17 12:15, pirms 11 gadiem
Neredzu iemeslu, kāpēc lai USA izlase būtu kaut kā dramatiski vājāka kā uz iepriekšējo olimpiādi. Lai vai kādi tur laukumi utt., bet CAN finālā uzvarēja tikai papildlaikā.
1 2 44 komentāri