Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Nabokovs: "Sadarbība ar "SKA" tika pārtraukta tikai un vienīgi ģimenes dēļ"

Nabokovs: "Sadarbība ar "SKA" tika pārtraukta tikai un vienīgi ģimenes dēļ"
Jevgeņijs Nabokovs
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Jevgeņijs Nabokovs, kurš nesen lauza līgumu ar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubu Sanktpēterburgas "SKA", atzinis, ka sadarbība tika pārtraukta tikai un vienīgi ģimenes apstākļu dēļ.

Jau ziņojām, ka pirms trijām dienām Nabokovs un Sanktpēterburgas "SKA" pēc abpusējas vienošanās pārtrauca sadarbību. Pa šo neilgo laiku vārtsargs nospēlēja 22 spēles, kurās vidēji mačā Nabokovs ielaida 3,02 ripas.

''Man nav ko piebilst komandas oficiālajam paziņojumam,'' iesāk Nabokovs. ''Sadarbību pārtraucām pēc abpusējas vienošanās. Iemesls – ģimenes apstākļi. Krievija ir lieliska valsts, taču mani mazie bērni un sieva šeit nejutās pārāk komfortabli. Manam četrgadīgajam dēlam bija ļoti grūti aprast ar savdabīgo Sanktpēterburgas klimatu. Viņi vēl arī nezina pietiekami labi krievu valodu. Tas nav mazsvarīgi. Ņemot vērā šos aspektus, ģimene nevarēja justies komfortabli.''

''Tagad dosimies uz Ameriku, kur turpināšu spēlēt hokeju. Kurā vietā? NHL. Aģents teica, ka interese pēc maniem pakalpojumiem šajā līgā vēl ir (Pēc neoficiālas informācijas interesi par Nabokovu izrāda Tampabejas "Lightning"). Gribu pateikt paldies Krievijai, ka pēc tik ilga laika viņa mani ļoti labi uzņēma. Noteikti, ka līdzjutēji un es pats cerēju, ka manā atgriešanās būs veiksmīgāka. Ceru, ka man ar savu spēli vēl izdosies iepriecināt krievu līdzjutējus. Es vēl neatvados.''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

1 2 38 komentāri

 +34 [+] [-]

, 2010-12-16 14:24, pirms 14 gadiem
Nu ASV dzīves apstākļi ir daudz labāki

 +12 [+] [-]

, 2010-12-16 14:26, pirms 14 gadiem
vai vai vai....luuk iiistaa realitaate...

 +16 [+] [-]

, 2010-12-16 14:30, pirms 14 gadiem
apshalnieks rakstīja: Nu ASV dzīves apstākļi ir daudz labāki
Viss atkarīgs no tā, kas tu tur esi, kurā vietā dzīvo un cik nauda tev ir. Tieši tas pats krievijā un visur citur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-12-16 14:33, pirms 14 gadiem
Maino rakstīja: Viņam sieva un sīkais ir amerikāņi?
jā - sieva un 3 sīkie, ja nemaldos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-16 14:36, pirms 14 gadiem
henrijz rakstīja: Viss atkarīgs no tā, kas tu tur esi, kurā vietā dzīvo un cik nauda tev ir. Tieši tas pats krievijā un visur citur.
nu nav gan tiesa - ja vien nedzīvo slēgtā teritorijā. Savādāk, tas viss sadzīves fons nekur neizpaliek...

 +25 [+] [-]

, 2010-12-16 14:40, pirms 14 gadiem
Nu izskatās, ka šis bija vispusīgi izdevīgs darījums. Sievai, tēlaini runājot, bija spilvens par cietu un sega pa šauru, pašam arī nesanāca viss kā ieplānots (nesanāca neiespringstot, uz vienas slidas te visiem lauķiem klasi parādīt) un SKA arī nevisai patīkami bija 4 milj uz benķa turēt

Un tas viss tiek formulēts - ģimenes apstākļu dēļ

  +6 [+] [-]

, 2010-12-16 14:44, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Nu izskatās, ka šis bija vispusīgi izdevīgs darījums. Sievai, tēlaini runājot, bija spilvens par cietu un sega pa šauru, pašam arī nesanāca viss kā ieplānots (nesanāca neiespringstot, uz vienas slidas te visiem lauķiem klasi parādīt) un SKA arī nevisai patīkami bija 4 milj uz benķa turēt

Un tas viss tiek formulēts - ģimenes apstākļu dēļ
Vai arī nepatika ekskluzīvais dzīvoklis Pēterburgas centrā.

  +8 [+] [-]

, 2010-12-16 14:49, pirms 14 gadiem
Kur vēl labāk bērniem iemācīties krievu valodu kā uz vietas Krievijā.

  +4 [+] [-]

, 2010-12-16 14:54, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Kur vēl labāk bērniem iemācīties krievu valodu kā uz vietas Krievijā.
...bet sieva varbūt negribēja mācīties krievu valodu...

     [+] [-]

, 2010-12-16 14:56, pirms 14 gadiem
Nabokovs Tampā
Sastāvs būs kā 2004 tikai Ričardsa vietā Stamkos un Kapibuļina vietā Nabokovs... Tampai jau labu laiku (kopš Kapibuļina aizmainīšanas) trūkst vārtussargs.

     [+] [-]

, 2010-12-16 15:05, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ...bet sieva varbūt negribēja mācīties krievu valodu...
jā, un varbūt sievai īstais matu krāsas tonis, Pēterburgas salonos nebija pieejams...
Slēpts komentārs: Sandris35

  +8 [+] [-]

, 2010-12-16 15:09, pirms 14 gadiem
Sandris35 rakstīja: Sieva jau var būt, bet ja sīkie ir no viņa, tad vajadzētu būt krieviem!!!
kāpēc gan? Ozo jau arī sīkie ir amerikāņi, kaut abi vecāki latvieši...

  +1 [+] [-]

, 2010-12-16 15:13, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: Nabokovs Tampā
Sastāvs būs kā 2004 tikai Ričardsa vietā Stamkos un Kapibuļina vietā Nabokovs... Tampai jau labu laiku (kopš Kapibuļina aizmainīšanas) trūkst vārtussargs.
Diez vai tas būs labs risinājums. Tomēr sezona sākta katastrofāli priekš tādas klases spēlētāja, noteikti ka play-off būtu milzīgas problēmas jo manuprāt šai komandai ir potenciāls atgriezt Stenliju Floridā. Daudz labāks varētu būt Rolosons par kura aizmainīšanu uz Tampu klīst baumas.

  +7 [+] [-]

, 2010-12-16 15:17, pirms 14 gadiem
henrijz rakstīja: Viss atkarīgs no tā, kas tu tur esi, kurā vietā dzīvo un cik nauda tev ir. Tieši tas pats krievijā un visur citur.
Ja Tu attiecībā sadzīves apstākļiem aprobežojies ar noteiktu villlu/māju, tad tiešām nav nozīme, kur dzīvo, jo visu izšķir nauda. Ja to skatās plašāk - kā piemēram, ceļi, kino, teātris, kultūra uz ielas un viss cits, tad Krievija un ASV var būt salīdzināmi kā divi pretēji lielumi.

     [+] [-]

, 2010-12-16 15:18, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ...bet sieva varbūt negribēja mācīties krievu valodu...
Es par to, ka "viņi vēl pietiekami labi nezinot krievu valodu", it kā doma būtu viņiem to iemācīt.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-16 15:27, pirms 14 gadiem
Gan jau, ka ģimene pateica - mēs šajā nesaprotamajā vietā nedzīvosim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-16 17:33, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Ja Tu attiecībā sadzīves apstākļiem aprobežojies ar noteiktu villlu/māju, tad tiešām nav nozīme, kur dzīvo, jo visu izšķir nauda. Ja to skatās plašāk - kā piemēram, ceļi, kino, teātris, kultūra uz ielas un viss cits, tad Krievija un ASV var būt salīdzināmi kā divi pretēji lielumi.
Jā - Tev taisnība! Amerikā var cilvēks nomirt, ja viņam veselības apdrošināšana dažādu iemeslu dēļ ir izbeigusies( nenomaksāta, partērēta, utmldz.), jo neviens klāt neķersies, tāpēc ka kāpēc gan, lai kāds maksātu, kāda cita vietā?! Protams kinoteātri tur noteikti ir labāki Tikai ASV nav tikai lielās, teiksim 10-12 pilsētas - kaudze ar laukiem un cilvēkiem, kuri intelektuāli ir šokējoši dumji. Šķiet, to varētu teikt par visurieni, tomēr štatos dumjība ir ļoti bieža un tas, kas mums šķiet kārtīga padibene, tur ir reāli kruts lifestyle.
Varu teikt tikai vienu - ja amerika nebūtu sākusi ātrāk maigās varas politiku, tad nevienam no mums tāda amerika nešķistu, kā kautkāds "Must", tas ka es kautkādā smirdīgā teksasas ūķī varu ieliet lētu benzīnu ir, protams, jauki - bet tas ir un paliek ūķis. Un tieši štatos vairāk nauda izsaka, kas tu esi, un vai esi spējīgs izdzīvot - kā jau minēju sākumā, medicīnas politika tur ir pilnā ānusā, cilvēki, kam ir iespēja, brauc uz CAN, jo ar visu braucienu būs lētāk. Bet tā jau, protams - lieli džipi, puška pie sāniem un brauc no NewYork uz LasVegas! Galvenais iegriesties saulainajā un ar lielāko noziedzību apvītajā Kalifornijā kur atliek tikai nomaldīties ne tur, lai tu b utu pazudis
Nesaku, ka jebkur citur tādas vietas nav. Bet... Par štatiem daudz kas nav pateikts un tāpēc vēljovairāk cilvēki domā, ka būs baigā paradīze. un kamēr jauns, tikmēr ir lietas kas neattiecas un par tām nedomā.ok - apnika rakstīt. burgeri gan tur ir lieli un ļoti resni cilvēki arī daudz!

  -3 [+] [-]

, 2010-12-16 17:36, pirms 14 gadiem
.irsējs. Kādi ģimenes apstākļi, viņš ir lunis, kuram maksā 4 mlj., negribēja vēl vairāk izgāzties, lohs.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-16 18:07, pirms 14 gadiem
no maukas dzirdu!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-12-16 18:26, pirms 14 gadiem
kada vel gimena, vinu ska izmeta un nevienam vins nav vajadzigs pa tadu piki, moska nhl pa milj. sedes un viss!

  +2 [+] [-]

, 2010-12-16 18:42, pirms 14 gadiem
henrijz rakstīja: Jā - Tev taisnība! Amerikā var cilvēks nomirt, ja viņam veselības apdrošināšana dažādu iemeslu dēļ ir izbeigusies( nenomaksāta, partērēta, utmldz.), jo neviens klāt neķersies, tāpēc ka kāpēc gan, lai kāds maksātu, kāda cita vietā?! Protams kinoteātri tur noteikti ir labāki Tikai ASV nav tikai lielās, teiksim 10-12 pilsētas - kaudze ar laukiem un cilvēkiem, kuri intelektuāli ir šokējoši dumji. Šķiet, to varētu teikt par visurieni, tomēr štatos dumjība ir ļoti bieža un tas, kas mums šķiet kārtīga padibene, tur ir reāli kruts lifestyle.
Varu teikt tikai vienu - ja amerika nebūtu sākusi ātrāk maigās varas politiku, tad nevienam no mums tāda amerika nešķistu, kā kautkāds "Must", tas ka es kautkādā smirdīgā teksasas ūķī varu ieliet lētu benzīnu ir, protams, jauki - bet tas ir un paliek ūķis. Un tieši štatos vairāk nauda izsaka, kas tu esi, un vai esi spējīgs izdzīvot - kā jau minēju sākumā, medicīnas politika tur ir pilnā ānusā, cilvēki, kam ir iespēja, brauc uz CAN, jo ar visu braucienu būs lētāk. Bet tā jau, protams - lieli džipi, puška pie sāniem un brauc no NewYork uz LasVegas! Galvenais iegriesties saulainajā un ar lielāko noziedzību apvītajā Kalifornijā kur atliek tikai nomaldīties ne tur, lai tu b utu pazudis
Nesaku, ka jebkur citur tādas vietas nav. Bet... Par štatiem daudz kas nav pateikts un tāpēc vēljovairāk cilvēki domā, ka būs baigā paradīze. un kamēr jauns, tikmēr ir lietas kas neattiecas un par tām nedomā.ok - apnika rakstīt. burgeri gan tur ir lieli un ļoti resni cilvēki arī daudz!
Nu jā, Amerika ir valsts, kur katram pašam ir par sevi jārūpējas. Un daudzi, kas uz turieni brauc to nezina un domā, ka Amerika šos sagaidīs atplestām rokām. Tur rūpējas tikai par tādiem, kas paši par sevi nevar parūpēties. Tas tikai Eiropā tā, kur visi ir pieraduši tikt aprūpēti un ka saņem dažādas valsts palīdzības. Nav Amerikā nekāda paradīze, bet nu, tas laikam nav par tēmu

     [+] [-]

, 2010-12-16 19:29, pirms 14 gadiem
Ir labi tur,kur mes neesam

  +3 [+] [-]

, 2010-12-16 19:32, pirms 14 gadiem
salidzinot krieviju ar ar ameriku nav vispar verts, krievija ir ka atkritumu izgastuve!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-16 19:48, pirms 14 gadiem
henrijz rakstīja: Jā - Tev taisnība! Amerikā var cilvēks nomirt, ja viņam veselības apdrošināšana dažādu iemeslu dēļ ir izbeigusies( nenomaksāta, partērēta, utmldz.), jo neviens klāt neķersies, tāpēc ka kāpēc gan, lai kāds maksātu, kāda cita vietā?! Protams kinoteātri tur noteikti ir labāki Tikai ASV nav tikai lielās, teiksim 10-12 pilsētas - kaudze ar laukiem un cilvēkiem, kuri intelektuāli ir šokējoši dumji. Šķiet, to varētu teikt par visurieni, tomēr štatos dumjība ir ļoti bieža un tas, kas mums šķiet kārtīga padibene, tur ir reāli kruts lifestyle.
Varu teikt tikai vienu - ja amerika nebūtu sākusi ātrāk maigās varas politiku, tad nevienam no mums tāda amerika nešķistu, kā kautkāds "Must", tas ka es kautkādā smirdīgā teksasas ūķī varu ieliet lētu benzīnu ir, protams, jauki - bet tas ir un paliek ūķis. Un tieši štatos vairāk nauda izsaka, kas tu esi, un vai esi spējīgs izdzīvot - kā jau minēju sākumā, medicīnas politika tur ir pilnā ānusā, cilvēki, kam ir iespēja, brauc uz CAN, jo ar visu braucienu būs lētāk. Bet tā jau, protams - lieli džipi, puška pie sāniem un brauc no NewYork uz LasVegas! Galvenais iegriesties saulainajā un ar lielāko noziedzību apvītajā Kalifornijā kur atliek tikai nomaldīties ne tur, lai tu b utu pazudis
Nesaku, ka jebkur citur tādas vietas nav. Bet... Par štatiem daudz kas nav pateikts un tāpēc vēljovairāk cilvēki domā, ka būs baigā paradīze. un kamēr jauns, tikmēr ir lietas kas neattiecas un par tām nedomā.ok - apnika rakstīt. burgeri gan tur ir lieli un ļoti resni cilvēki arī daudz!
ASV ir un paliek vienīgā visu iespēju zeme. Jo tā ir vienīgā valsts, kurā tu variizsisties pasaules elitē gan sporta, gan biznesa, gan kino, gan mākslas utt. utjp. vidē. Nav citas tādas valstis un pat uz horizonta nav manāmas. turklāt galvenais trumis ir tas, ka vajadzīga tikai laba ideja, lai izsitos. Ja būs ideja, tad nauda atradīsies. Paskatieites kaut vai uz Geitsu vai Cukerbergu.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-16 21:45, pirms 14 gadiem
Pats ineresantākais šāds gadījums, vismaz no man zināmajiem, bija, kad Krisa Prognera sieva pierunāja hokejistu aiziet no Edmontonas "Oilers" uz "Ducks", par spīti tam, ka "Oilers" tiko kā bija aizspēlējušies līdz finālam. Sievai gribējās dzīvot Kalifornijā. Rezultātu visi zina, "Ducks" izcīnīja Stenlija kausu, bet vēlāk (ja nemaldos) THN ierindoja Prognera kundzi hokeja pasaules ietekmīgāko cilvēku sarakstā

  +1 [+] [-]

, 2010-12-16 21:55, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: ASV ir un paliek vienīgā visu iespēju zeme. Jo tā ir vienīgā valsts, kurā tu variizsisties pasaules elitē gan sporta, gan biznesa, gan kino, gan mākslas utt. utjp. vidē. Nav citas tādas valstis un pat uz horizonta nav manāmas. turklāt galvenais trumis ir tas, ka vajadzīga tikai laba ideja, lai izsitos. Ja būs ideja, tad nauda atradīsies. Paskatieites kaut vai uz Geitsu vai Cukerbergu.
Jā, iespējām robežu neesot, bet, lai nodzīvotu mierīgu vidusmēra dzīvi Rietumeiropa, manuprāt, ir krietni piemērotāka

     [+] [-]

, 2010-12-16 22:20, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Jā, iespējām robežu neesot, bet, lai nodzīvotu mierīgu vidusmēra dzīvi Rietumeiropa, manuprāt, ir krietni piemērotāka
Tā laikam ir.

     [+] [-]

, 2010-12-16 23:33, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Pats ineresantākais šāds gadījums, vismaz no man zināmajiem, bija, kad Krisa Prognera sieva pierunāja hokejistu aiziet no Edmontonas "Oilers" uz "Ducks", par spīti tam, ka "Oilers" tiko kā bija aizspēlējušies līdz finālam. Sievai gribējās dzīvot Kalifornijā. Rezultātu visi zina, "Ducks" izcīnīja Stenlija kausu, bet vēlāk (ja nemaldos) THN ierindoja Prognera kundzi hokeja pasaules ietekmīgāko cilvēku sarakstā
Tur nebija arī tas, ka Prongers Edmontonā bija "aizlaidis pa kreisi"?

     [+] [-]

, 2010-12-17 01:10, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: ASV ir un paliek vienīgā visu iespēju zeme. Jo tā ir vienīgā valsts, kurā tu variizsisties pasaules elitē gan sporta, gan biznesa, gan kino, gan mākslas utt. utjp. vidē. Nav citas tādas valstis un pat uz horizonta nav manāmas. turklāt galvenais trumis ir tas, ka vajadzīga tikai laba ideja, lai izsitos. Ja būs ideja, tad nauda atradīsies. Paskatieites kaut vai uz Geitsu vai Cukerbergu.
Par Cukerbergu nezinu tik ļoti, lai ielaistos diskusijā, bet Bils Geits tika atbalstīts ar lieliem naudas makiem. Ideja? Nebija idejas - tika savienotas dažādas tā laika Operētajsistēmas, novienkāršotas līdz bezpriģelam un lūdzu - pat visstulbākajam idiotam vajadzētu būt spējīgam atrast solitairu. Bet galvenais pieradināt pie prastuma, izrotāt parādes durvis un tad pateikt, ka par šo Jums vajadzēs licenci, kas mazliet maksās... Linux par piemēru ir stabilāks, jau kopš Win98SE laikiem, tam bijs fīčas, kas palēnām parādās patreizējajos XP un Windows 7 - tie būtu multiDesktopi, favorītu atzīmēšana mp3 playerī, senāk CD/DVD rakstīšanas softs, arhivators, utmldz. Divas lietas: 1) Linux OS maķenīt vairāk prasa no lietotāja atmiņu; un/bet 2)Tas ir par brīvu.
Bet par iespējām dažādās nozarēs...? Sportā jau, protams, naudas ļoti lielas vēljoprojām apgrozās, tomēr pēdējos gados ik pa laikam rodas sajūta, ka amerikāņiem tas viss kļust par sarežģītu. Tagad ir svarīgākas lietas - jābaidas no teroristiem un jāmācās vēl kāds vārdiņš( man liekas, ka tas vārdiņš būs anarhists, vai "Latvijas anarhisti" ).
Mūzikā, jā - NewYork patreiz ir:"ja gribi kautko sasniegt, vai vismaz par sevi likt manīt, tad Tev uz turieni!" Tomēr ir kaudze populāru skandināvu un citu eiropiešu, kam ar to nav nekāda sakara - finālā: koks ar diviem galiem.
Un par ideju... Tev ar to labo ideju vēl tas naudas maks ir jadabon, neesi tāds vienīgais un pie šādas nežēlīgas konkurences, tā labā ideja pārvēršas par kārtējo konveijera izstrādājumu. To veiksminieku procents ir niecīgs. Bet aplauzušos bars milzīgs.
Tas nu tā - aizdomājos...

     [+] [-]

, 2010-12-17 10:54, pirms 14 gadiem
Domaju ka sis saka taisnibu, nu kur ta taja Rasa var iedzivoties, ja vel cilveki dzivojusi civilizeta pilseta pirms tam bet + vel noteikti ka bija vina neveiksmiga spele.
1 2 38 komentāri