Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Kings" pirmoreiz izcīna Stenlija kausu

Jānis Pārums

"Kings" pirmoreiz izcīna Stenlija kausu
"Kings" hokejisti ar Stenlija kausu
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadītajā naktī par Nacionālās Hokeja līgas (NHL) Stenlija kausa ieguvējiem pirmoreiz kluba vēsturē kļuva Losandželosas "Kings" hokejisti, kas fināla sestajā spēlē ar 6:1 uzvarēja Ņūdžersijas "Devils" un sērijā triumfēja ar 4-2.

Stenlija kausa izcīņas finālsērijas liktenis lielā mērā tika izšķirts pirmās trešdaļas otrajā pusē, kad "Kings" četru minūšu laikā guva trīs vārtus. Vispirms pa reizei izcēlās Dastins Brauns un Džefs Kārters, bet nedaudz vēlāk 3:0 panāca Trevors Lūiss. Visi vārti tika gūti vairākumā pēc tam, kad piecu minūšu noraidījumu nopelnīja Stīvs Bernjē. Jāpiebilst, ka pirmajā trešdaļā "Kings" pa pretinieku vārtiem meta 13 reizes, bet "velni" - tikai četras.

Turpinājumā spēle izlīdzinājās, tomēr jau otrā perioda ievadā Džefs Kārters guva savus astotos vārtus šī gada Stenlija kausa izcīņā, panākot jau 4:0. Otrās trešdaļas izskaņā vārtus beidzot izdevās gūt arī "Devils", tādejādi rezultāts tika samazināts līdz 4:1.

Piekto ripu "Kings" iemeta mača 57.minūtē, kad "Devils" bija nomainījuši vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju – mājinieki pārtvēra ripu, tā nonāca pie Dvaita Kinga, kurš pāradresēja to Trevoram Lūisam, kuram atlika ripu tikai raidīt vārtos – 5:1. Punkts mačam tika pielikts nieka 15 sekundes vēlāk - 6:1 panāca Mets Grīns.

Tādejādi "Kings" triumfēja ne tikai spēlē, bet arī sērijā (4-2). Par finālsērijas vērtīgāko spēlētāju tika atzīts Losandželosas komandas vārtsargs Džonatans Kviks. Kopumā 20 Stenlija kausa izcīņas spēlēs "karaļi" zaudēja vien četras reizes, turklāt pa ceļam uz finālu izslēdza visas trīs spēcīgākās Rietumu konferences komandas. Jāatgādina, ka regulāro turnīru "karaļi" noslēdza astotajā vietā.

Par Stenlija kausa ieguvējiem "Kings" kļuva pirmo reizi kluba vēsturē. Līdz šim lielākais panākums bija spēlēšana Stenlija kausa finālā deviņdesmito gadu sākumā.

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

 +10 [+] [-]

, 2012-06-12 08:10, pirms 13 gadiem
Jonathan Quick ooohh to quick

Bišķin žēl Brodēru, bet King to nopelnīja pārbraucot pāri visiem playofos. Dustin Brown,Anze Kopitar,Jonathan Quick. MVP`S

 +14 [+] [-]

, 2012-06-12 08:11, pirms 13 gadiem
baigais prieks par Kingiem

  +9 [+] [-]

, 2012-06-12 08:13, pirms 13 gadiem
Apsveicu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-06-12 08:15, pirms 13 gadiem
pelnīti un pārliecinoši. Malači.

  +4 [+] [-]

, 2012-06-12 08:16, pirms 13 gadiem
Pelniti. Neabsaubami!

  +5 [+] [-]

, 2012-06-12 08:16, pirms 13 gadiem
Oho! 6:1!!!!
Kings to bija pelnījuši!

  +5 [+] [-]

, 2012-06-12 08:22, pirms 13 gadiem
3 goli lielajā noraidijumā ...

  +8 [+] [-]

, 2012-06-12 08:22, pirms 13 gadiem
Nu bija, bija Kings favorīti un nezaudētu 4x pēc kārtas. Pelnīti
Slēpts komentārs: lietotajsk

  +1 [+] [-]

, 2012-06-12 08:29, pirms 13 gadiem
Vadošais sporta portāls.. Spēle beidzās apmēram 05:50, ziņa ielikta 08:02. (Un vel tagad rakstīts, ka tiks papildināts) Bet nu protams, ka labāk tā nekā nekā..
Slēpts komentārs: Shmidzis

  -2 [+] [-]

, 2012-06-12 08:40, pirms 13 gadiem
Es gribu redzēt video, par ko dod 5 min noraidījumu Stenlija kausa spēlē, jo kad Kings spēlēja 5min 5i pret 4iem, viņi sameta 3 vārtus un principā spēle ar to jau bija izšķirta.
Tik un tā viņi ir monstri, prieks par viņiem.
Slēpts komentārs: Shmidzis

  +3 [+] [-]

, 2012-06-12 08:51, pirms 13 gadiem
Super! Ļoti pelnīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-06-12 09:02, pirms 13 gadiem
Tā, kur ir tas čalis, kurš izmisīgi vērtēja Krosbija spējas "svarīgajos" mačos! Derētu paanalizēt Kovaļčuka sniegumu.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-12 09:13, pirms 13 gadiem
Super, apsveicu, prieks par LA Kings!! Būs interesanti pavērot Kvīka turpmāko karjeru!

  -3 [+] [-]

, 2012-06-12 09:18, pirms 13 gadiem
Noskatījos spēli no sākuma līdz beigām. LAK spēlēja buldozers. Jā, iedotās 5 minūtes lielā mērā noteica turpmāko spēles gaitu, bet jāsaprot, ka par grūdienu bortā un asinīm Līkdeguņa noteikumos ir rakstīts, ka jānoraida.
Interesanti, ka pēdējos gadus SC izcīna vairāki perpektīvi un jauni kanādieši. Šogad Kārters, Ričardss, Dautijs, pērn Segins , Maršāns, PB, aizpērn Čikāgas kanādiešu brigāde ar JT priekšgalā utt.

  -2 [+] [-]

, 2012-06-12 09:22, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Tā, kur ir tas čalis, kurš izmisīgi vērtēja Krosbija spējas "svarīgajos" mačos! Derētu paanalizēt Kovaļčuka sniegumu.
Tas čalis bija Fedorov kāds tur.
Kas attiecas uz Kovaļčuku, tad viņš patiesībā spēlēja ar diezgan smagu traumu. Nebrīnīšos, ka viņam šovasar būs jāliekas zem skalpeļa, to mēs uzzināsim tikai vēlāk. Jebkurā gadījumā 6 spēles viņam bija par maz, lai pārspētu pretinieka vārtsargu.
Parisi nebija ne par matu labāks, varēja redzēt pēc viņa fizionomijas, ka viņam prātā tikai šīsvasaras jaunais līgums, kuru viņš vēl nav noslēdzis.

Ja " pa lielam", tad vienīgais arguments, kāpēc NJD tika līdz 6. spēlei faktiski ir Brodērs, kurš vilka kā īstens velns.

  -4 [+] [-]

, 2012-06-12 09:23, pirms 13 gadiem
lietotajsk rakstīja: Apsveicu Kings,bet nu tiesneši šajā mačā gan nolaida pilnīgu muļķi! Pēc tā 5 min PP jau bija baigā vilšanās,ka vispār esmu piespiedis sevi piecelties 3:00 un noskatīties šitādu "maču"
Arī vairākumu , lai cik pamatots vai nepamatots tas nebūtu, ir jāprot realizēt.Šajā spēles komponentā Devils atpalika par galvastiesu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-06-12 09:46, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Ja " pa lielam", tad vienīgais arguments, kāpēc NJD tika līdz 6. spēlei faktiski ir Brodērs, kurš vilka kā īstens velns.
Žēl man mana adnagodkas.... pa lielam tiešām tas, ka Devils spēlēja SC finālā ir jāpateicas tieši viņam, bet vairāk viņam neviena palīga tur nebija! Kovi droši vien arī traumas sekas darija savu, bet.... spēlēt ar tādu pohujistisku ģīmi kāds bija viņam visas sērijas garumā un arī ne tikai viņam vienam, bet pus Devils komnandai.... ar tādiem ģīmjiem SC izcīnīt nevar.... čaļiem galīgi nebija uguntiņas acīs! Arī ja Tu man prasītu nosaukt kaut vienu Devils aizargu kas iegrita acīs..... es pat lāga pēc vārdiem viņus visus neatceros un vēl mazāk pēc spēles viņus kādu tur varētu izcelt..... nevienu nevar salīdzīnāt ne ar Stīvensu, ne Nīdermaijeru, ne Rafaļski, kuri savā laikā bija Devils "ikonas" un sejas kopā ar Brodēru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-06-12 09:55, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tik tiešām 6 - 1,kāda spēle,kāda spriedze Asins stinga dzīslās līdz spēles sirēnai Kosmiska spēle.
Kosmiskas spēles Tu vari skatīties savās magņitagorskās un novokuzņeckās ar ņefķehimikiem un molotiem.

Te bija normāls pleiof hokejs.

     [+] [-]

, 2012-06-12 09:58, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Žēl man mana adnagodkas.... pa lielam tiešām tas, ka Devils spēlēja SC finālā ir jāpateicas tieši viņam, bet vairāk viņam neviena palīga tur nebija! Kovi droši vien arī traumas sekas darija savu, bet.... spēlēt ar tādu pohujistisku ģīmi kāds bija viņam visas sērijas garumā un arī ne tikai viņam vienam, bet pus Devils komnandai.... ar tādiem ģīmjiem SC izcīnīt nevar.... čaļiem galīgi nebija uguntiņas acīs! Arī ja Tu man prasītu nosaukt kaut vienu Devils aizargu kas iegrita acīs..... es pat lāga pēc vārdiem viņus visus neatceros un vēl mazāk pēc spēles viņus kādu tur varētu izcelt..... nevienu nevar salīdzīnāt ne ar Stīvensu, ne Nīdermaijeru, ne Rafaļski, kuri savā laikā bija Devils "ikonas" un sejas kopā ar Brodēru!
Tieši tā.Jāatzīmē, ka Kovaļčuks un Parisi sešās spēlēs pa abiem nopelnīja 2 punktus, Eliašam arī 2 punkti. Ražens komandas līderu sniegums un arī lielā mērā pateicoties Voinova ( Devils iesūtītais spiegs pretinieka rindās ...!! ) plecam , paurim un pakaļai.
Turpretim LAK līderi vairāk vai mazāk visi bija rezultatīvi. Dautijs vispār finālsēriju nospēlēja uz pieci ar krustu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-12 10:02, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ja Parize aizies no Devils,tad tā komanda atkal var palikt par Atlanta 2.
Vecie krabji drīz nosvīdīs. Neviena jauna tiešām talantīga prospekta nav. Tik viena zvaigzne komandas jumā Un arī tā jau teikt karjeras pusē.

Kovi liktenis deva lielo dienu,vai būs vēl kāda,stipri šaubos.
Domā būtu laiks Iļjušam uz "kohozu" posties? NHL gan ir vēl 29 komandas no kurām iespējams kāda daļa arī gribētu viņu redzēt savā sastāvā, bet man gan vairāk izskatās, ka visa vaina drīzāk nav meistarībā, kuras viņiem pietiek, bet galvā.... viņš vienkārši nemāk (neprot, nesaprot kā?) pārslēgt to savu spēles režīmu no sezonas ritma uz PO ritmu.... un ar tik vienaldzīgu sejas izteiksmi kāda bija viņam šajā finālsērijā arī nekādus kausus nevar izcīnīt!

 +11 [+] [-]

, 2012-06-12 10:03, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Skaidrs. Tagad zināšu kā šīs spēles noformulēt precīzi. Paldies.
Retorisks jautājums,ja var ?
Kura spēlētāja šedavrālie ripas iemetieni pretinieka zonā tev likās vis aizraujošākie ? Bija kāds uzmetiens uz vārtiem no jebkuras pozīcijas kad var uzmest,kas tev iekrita atmiņā ?
Vai visvairāk tevi aizrāva tā bilde,kad pēc iemestās ripas zonā kā negudrie bārdainie veči skrēja pa galvu pa kaklu grūstīdamies,cenšoties cīnīties par to,nūjas vicinādami ?
Neviens tev neliek skatīties to, kas Tev nešķiet interesants. Izslēdz televizoru, tāda ekstra ir pieejama. Skaties AkBar un pārējos savus.Neskaties NHL.
Laikam esi iedomājies, ka es stāvu Tev blakus ar pļotku un neļauju izslēgt televizoru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-12 10:05, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Kas ir Voinovs ? Žēļ , ka Dautija sniegumu novērtē kā viduvēju - 5 ...man likās , ka viņš ir viens no labākajiem finālsērijas spēlētājiem
Spēlētāja uzvārds. Tāpat kā Ivanovs, Petrovs un Sidorovs.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-12 10:07, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Domāju ka Iļjuša ar Velnu parakstīja uz visu karjeras laiku. Cik viņam tur būs aizraujoši,laiks rādīs. Komandā noteikti būs kadru pārmaiņas.
Domāju spēlētāju rindās,ko tās nesīs,liels jautājums.
Iļjušam kā brīvajam aģentam bija iespēja izvēlēties uz kuru klubu iet.Viņš zināja , ko dara.
Pats labi zini, ka viņš atteicās no Losandželosas par labu NJD.
Plikpauris Lū prata pārliecināt...

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:07, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Žēl man mana adnagodkas.... pa lielam tiešām tas, ka Devils spēlēja SC finālā ir jāpateicas tieši viņam, bet vairāk viņam neviena palīga tur nebija! Kovi droši vien arī traumas sekas darija savu, bet.... spēlēt ar tādu pohujistisku ģīmi kāds bija viņam visas sērijas garumā un arī ne tikai viņam vienam, bet pus Devils komnandai.... ar tādiem ģīmjiem SC izcīnīt nevar.... čaļiem galīgi nebija uguntiņas acīs! Arī ja Tu man prasītu nosaukt kaut vienu Devils aizargu kas iegrita acīs..... es pat lāga pēc vārdiem viņus visus neatceros un vēl mazāk pēc spēles viņus kādu tur varētu izcelt..... nevienu nevar salīdzīnāt ne ar Stīvensu, ne Nīdermaijeru, ne Rafaļski, kuri savā laikā bija Devils "ikonas" un sejas kopā ar Brodēru!
jā, tava adnagodkas sametās tīri žēl, čalis cīnījās ar putām uz lūpām, bet izskatījās kā viens pamests zem tanka, lai karo. bet patiesībā es visvariāk biju sašutusi par Debūru, nu kādu uguntiņu tu no spēlētājiem vari sagadīt, kad viņš pēc tā lielā mazākumā un pie rezultāta 0-3 jau bļaustījās uz tiešnesiem, ka šie viņiem kausu noņēmuši, kaut gan vēl vairāk kā divi periodi priekšā... nu tas tīri tā, par ticību saviem spēlētājiem un savai komandai.

jebkurā gadījumā prieks par LA! reizē gan arī neliela skumja, ka lielais hokejs beidzies, un kas to zin, kad tagad atkal atsāksies..

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:08, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Tieši tā.Jāatzīmē, ka Kovaļčuks un Parisi sešās spēlēs pa abiem nopelnīja 2 punktus, Eliašam arī 2 punkti. Ražens komandas līderu sniegums un arī lielā mērā pateicoties Voinova ( Devils iesūtītais spiegs pretinieka rindās ...!! ) plecam , paurim un pakaļai.
Turpretim LAK līderi vairāk vai mazāk visi bija rezultatīvi. Dautijs vispār finālsēriju nospēlēja uz pieci ar krustu.
Dautijs tiešām monstrs! Arī cenu sev būs tagad labi uzsitis.... domāju LAK tagad sarpsezonā var būt diezgan problemātiski šo kadru noturēt.... katrā ziņā vēlamo algas ciparu čalis tagad var sev diezgan kosmisku "uzgriezt"!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:12, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Dautijs tiešām monstrs! Arī cenu sev būs tagad labi uzsitis.... domāju LAK tagad sarpsezonā var būt diezgan problemātiski šo kadru noturēt.... katrā ziņā vēlamo algas ciparu čalis tagad var sev diezgan kosmisku "uzgriezt"!
Es zinu, ka viņam sezonas sākumā bija strīds ar Lombardi, kā tur viss beidzās, viņš parakstīja līgumu tikai uz 1 gadu?? Tad sanāk, ka pēc 1. jūlija viņš kļūst par brīvo aģentu?? Kur ir grāmatveži?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-12 10:14, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ar ko ? Zini noslēpumu Ja dzīva LA un nauda viņu neinteresēja
Bet vispār man tas bija izkritis no paura,tieši šis fakts,ka LA viņu medīja. Tagad droši guļ mājās un raud spilvenā.
Bij, bij, tāda lieta. Kovaļčuks speciāli ar savu aģentu brauca gadu atpakaļ uz LA, lai runātu par biznesu. Lamorello jau ar tad stāvēja rindā uz sarunām.
Spilvenā raudāt viņam nav par ko, izgājiens finālā arī ir laba lieta.
Spilvenā raud Filadelfijas varoņi Holmgrēns ar Snaideru, kas atdeva uzvarētājus...

  +1 [+] [-]

, 2012-06-12 10:16, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: jā, tava adnagodkas sametās tīri žēl, čalis cīnījās ar putām uz lūpām, bet izskatījās kā viens pamests zem tanka, lai karo. bet patiesībā es visvariāk biju sašutusi par Debūru, nu kādu uguntiņu tu no spēlētājiem vari sagadīt, kad viņš pēc tā lielā mazākumā un pie rezultāta 0-3 jau bļaustījās uz tiešnesiem, ka šie viņiem kausu noņēmuši, kaut gan vēl vairāk kā divi periodi priekšā... nu tas tīri tā, par ticību saviem spēlētājiem un savai komandai.

jebkurā gadījumā prieks par LA! reizē gan arī neliela skumja, ka lielais hokejs beidzies, un kas to zin, kad tagad atkal atsāksies..
Varēs vismaz atgulēt negulētās naktis. Kur Lāsma ?? Es viņai īsziņu no rīta jau aizsūtīju...
Bet tas, ka pastāv risks sezonai sākties vēlāk, arī ir skaidrs, diemžēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-12 10:19, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nu tu gan pārspīlē. Bez šaubām labi spēlētāji,PHI bija vieni no,bet uzvar komanda. Te vairāk LA ģenmenedžera nopelns.
Lasīju par Rangers Napaleona plāniem. Taisās vēl lielāku dream team uzbliezt. Interešu loks plašs,jo plašs.Parize,Radulovs un tādā garā.
Nu tagad sāksies brīvo aģentu medības. Jāskatās, kas tur tai tirgū ir tie gardākie kumosi, Parisi ir viens no viņiem, tad Nešvilas aizsargi, utt., gan jau vēl kāds.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:20, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: bet patiesībā es visvariāk biju sašutusi par Debūru, nu kādu uguntiņu tu no spēlētājiem vari sagadīt, kad viņš pēc tā lielā mazākumā un pie rezultāta 0-3 jau bļaustījās uz tiešnesiem, ka šie viņiem kausu noņēmuši, kaut gan vēl vairāk kā divi periodi priekšā... nu tas tīri tā, par ticību saviem spēlētājiem un savai komandai.

jebkurā gadījumā prieks par LA! reizē gan arī neliela skumja, ka lielais hokejs beidzies, un kas to zin, kad tagad atkal atsāksies..
Acīmredzot arī viņš saprata, ka vajadzīgos 3-4 golus viņa spēlētāji ar šādiem viepļiem nu točna nesametīs.... kad vispār Devils ir sametis kaut tos pašus 3-4 golus? Patiesības labad gan jāsaka, ka vienu reizi arī šajā sērijā viņiem tas sanāca, bet viņiem tādas spēles šajos PO uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-12 10:23, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Es zinu, ka viņam sezonas sākumā bija strīds ar Lombardi, kā tur viss beidzās, viņš parakstīja līgumu tikai uz 1 gadu?? Tad sanāk, ka pēc 1. jūlija viņš kļūst par brīvo aģentu?? Kur ir grāmatveži?
Hvz moš es pats putrojos... Vai tad viņš šogad nekļūs par brīvo aģentu? Ta iespējams būšu kaut ko sajaucis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:24, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Bij, bij, tāda lieta. Kovaļčuks speciāli ar savu aģentu brauca gadu atpakaļ uz LA, lai runātu par biznesu. Lamorello jau ar tad stāvēja rindā uz sarunām.
Spilvenā raudāt viņam nav par ko, izgājiens finālā arī ir laba lieta.
Spilvenā raud Filadelfijas varoņi Holmgrēns ar Snaideru, kas atdeva uzvarētājus...
Oi!!! Pareiz Holmgrēnam tak tagad visa sava garderobe + suņi, kaķi vēl būtu jāapēd!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-12 10:29, pirms 13 gadiem
SUPER!
Daudzās iepriekšējo gadu neveiksmes ir beidzot attaisnojušās.

Milzīgs prieks!

  +4 [+] [-]

, 2012-06-12 10:29, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Kopitars>Ozoliņš
Slovēnija>Latvija
Tikai pilnīgs lohs un bērns var kaut ko šitādu uzrakstīt

  +2 [+] [-]

, 2012-06-12 10:31, pirms 13 gadiem
Es, un mana komanda tā gribējām iegūt SC, bet uzvarēja stiprākais...

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:32, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Oi!!! Pareiz Holmgrēnam tak tagad visa sava garderobe + suņi, kaķi vēl būtu jāapēd!!
Dautijs nav brīvais aģents, vismaz nevienā aģentu listē es viņu nesaskatu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-06-12 10:34, pirms 13 gadiem
Milzīgs prieks par Kings! Malači. Pirms sezonas laikam neviens to nebūtu varējis paredzēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:37, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Acīmredzot arī viņš saprata, ka vajadzīgos 3-4 golus viņa spēlētāji ar šādiem viepļiem nu točna nesametīs.... kad vispār Devils ir sametis kaut tos pašus 3-4 golus? Patiesības labad gan jāsaka, ka vienu reizi arī šajā sērijā viņiem tas sanāca, bet viņiem tādas spēles šajos PO uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt!
nu ar tādu atieskmi nekas nesanāks, manuprāt, trennerim vienmēr jātic savai komandai, lai arī cik bezcerīga liktos sitoācija. un tie viepļi jau tādi paliekt, ja tas, kuram tevi vajadzētu iedvesmot, stāv aiz muguras un īd kaut ko par tiesnešu vainu kausa zaudējumā. tas no trennera puses ir tik nepareizi tik daudzos līmeņos.

ja pareizi atceros, tad pagāšgad pirmajā kārtā Vankūvera bija sērijā vadībā ar 3-0 pret Čikāgu, ceturtā spēlē vadībā ar to pašu 3-0, bet Čikāga pamanījās izvilkt septīto spēli un zaudēja tikai pagarinājumā - vot tas kaut ko rāda par komandas apņemšanos.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-12 10:39, pirms 13 gadiem
Kā tur ir - Kings ir vai nav pirmā 8. sīda komanda, kas dabū Stenliju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:43, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Varēs vismaz atgulēt negulētās naktis. Kur Lāsma ?? Es viņai īsziņu no rīta jau aizsūtīju...
Bet tas, ka pastāv risks sezonai sākties vēlāk, arī ir skaidrs, diemžēl.
nezinu, kur Lāsma, bet gan jau uz tavu īsziņu atbildēs, tad arī uzzināsi

miegu es vairs sev nelaupu, sanāk tik garie rīti nākamās dienās, par ko nav īpašā sajūsmā darāmie darbi man pilnīgi pietiktu ar pauzi mēneša garumā, bet tagad pat nav īsti datuma, kuru gaidīt..

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:43, pirms 13 gadiem
Dautijs taču parakstīja ilgtermiņa līguma ar LAK.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-12 10:46, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Kā tur ir - Kings ir vai nav pirmā 8. sīda komanda, kas dabū Stenliju?
re kur arī Lāsma, pēc tevis jau ilgojas

ir ir pirmā reizi. vispār šis PO bija pārblīvēts ar dažādām pirmajām reizēm vai arī tādām reizēm, kas ļoooti sen nebija bijušas.

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:48, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Dautijs taču parakstīja ilgtermiņa līguma ar LAK.
Ak tā, nu re !! Vismaz viens zina, kas un kā. Bet taisnība, ka viņi ilgi nevarēja vienoties, vai ne?? Kādi tur ir cipari?

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:49, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: nu ar tādu atieskmi nekas nesanāks, manuprāt, trennerim vienmēr jātic savai komandai, lai arī cik bezcerīga liktos sitoācija. un tie viepļi jau tādi paliekt, ja tas, kuram tevi vajadzētu iedvesmot, stāv aiz muguras un īd kaut ko par tiesnešu vainu kausa zaudējumā. tas no trennera puses ir tik nepareizi tik daudzos līmeņos.

ja pareizi atceros, tad pagāšgad pirmajā kārtā Vankūvera bija sērijā vadībā ar 3-0 pret Čikāgu, ceturtā spēlē vadībā ar to pašu 3-0, bet Čikāga pamanījās izvilkt septīto spēli un zaudēja tikai pagarinājumā - vot tas kaut ko rāda par komandas apņemšanos.
Domāju, ka tur visi ir pie vainas šajā zaudējumā gan treneri, gan arī spēlētāji.... gan jau arī, ka vecais krabis Lū Debūru īpaši ilgi pie komandas stūres "neaizkavēs"! Kāda tev vēl papildus motivācija ir vajadzīga, ja tu spēlē Stenlijkapa finālā??? Jau tam vien, ka tu spēlē Finālā būtu jābūt papildus motivācijai! Vai ko tādu mēs redzējām Devils izpildijumā? Nē... varbūt tikai Brodēra acīs kuram tiešām nevar neko pārmest....

  +3 [+] [-]

, 2012-06-12 10:50, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: re kur arī Lāsma, pēc tevis jau ilgojas

ir ir pirmā reizi. vispār šis PO bija pārblīvēts ar dažādām pirmajām reizēm vai arī tādām reizēm, kas ļoooti sen nebija bijušas.
Ja par sazvērestības teorijām, tad viens no svaigākiem hītiem ir tas, ka SC var mierīgi izcīnīt, tikai kādā no PO fāzēm esot jāuzvar Vankūvera. Interesanti, ka pēdējos 3 gadus tā arī notiek...

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:52, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: nezinu, kur Lāsma, bet gan jau uz tavu īsziņu atbildēs, tad arī uzzināsi

miegu es vairs sev nelaupu, sanāk tik garie rīti nākamās dienās, par ko nav īpašā sajūsmā darāmie darbi man pilnīgi pietiktu ar pauzi mēneša garumā, bet tagad pat nav īsti datuma, kuru gaidīt..
Viņš to īsziņu atsūtījā uzreiz kā spēle beidzās - pirms sešiem. Es pusaizmigusi apskatīju rezultātu, nopriecājos un gulēju tālāk.

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:52, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Kā tur ir - Kings ir vai nav pirmā 8. sīda komanda, kas dabū Stenliju?
Tieši tā, un otrā , kas iziet finālā. Pirmā bija Edmontona dažus gadus atpakaļ. Pie patreizējā izspēles formāta.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-12 10:53, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: re kur arī Lāsma, pēc tevis jau ilgojas

ir ir pirmā reizi. vispār šis PO bija pārblīvēts ar dažādām pirmajām reizēm vai arī tādām reizēm, kas ļoooti sen nebija bijušas.
Forši. Ļoti interesanti play-offi sanāca šogad. Un Kings izmainīja vēsturi

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:54, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Ak tā, nu re !! Vismaz viens zina, kas un kā. Bet taisnība, ka viņi ilgi nevarēja vienoties, vai ne?? Kādi tur ir cipari?
Tas gan, ka nevarēja, bet baigās tomēr visu sarunāja. Laikam ap kādiem 6 citroniem vidējā sezonas summa.

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:55, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Ja par sazvērestības teorijām, tad viens no svaigākiem hītiem ir tas, ka SC var mierīgi izcīnīt, tikai kādā no PO fāzēm esot jāuzvar Vankūvera. Interesanti, ka pēdējos 3 gadus tā arī notiek...
zinu, neatgādini, pārāk sāpīga statistika

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:56, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Domāju, ka tur visi ir pie vainas šajā zaudējumā gan treneri, gan arī spēlētāji.... gan jau arī, ka vecais krabis Lū Debūru īpaši ilgi pie komandas stūres "neaizkavēs"! Kāda tev vēl papildus motivācija ir vajadzīga, ja tu spēlē Stenlijkapa finālā??? Jau tam vien, ka tu spēlē Finālā būtu jābūt papildus motivācijai! Vai ko tādu mēs redzējām Devils izpildijumā? Nē... varbūt tikai Brodēra acīs kuram tiešām nevar neko pārmest....
Brodērs foršs čalis, ceru, ka lokauta nebūs un viņš uzspēlēs arī nākamo sezonu.

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:57, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Tas gan, ka nevarēja, bet baigās tomēr visu sarunāja. Laikam ap kādiem 6 citroniem vidējā sezonas summa.
Vnk tīksminājos , skatoties viņa spēli abās laukuma pusēs. Finālsērijā 2+4, pats rezultatīvākais.

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:57, pirms 13 gadiem
Tā arī likās ,ka sērijā būs 4:2
Nu katrā ziņā Apsveicu Kings,ja Devils būtu uzvarējuši tad viesos ,Kings paņemt kausu būtu ļoti grūti!

Ar to laikam tā īstā hokeja sezona uz kādu brīdi beidzas!
Tiksimies nākošsezon pokemoni un hokeja fani

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:57, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: zinu, neatgādini, pārāk sāpīga statistika
Tas nebija domāts speciāli Tev... sorry, ja aizskāru.

     [+] [-]

, 2012-06-12 10:59, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Vnk tīksminājos , skatoties viņa spēli abās laukuma pusēs. Finālsērijā 2+4, pats rezultatīvākais.
Jā, malacis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-12 11:02, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Ak tā, nu re !! Vismaz viens zina, kas un kā. Bet taisnība, ka viņi ilgi nevarēja vienoties, vai ne?? Kādi tur ir cipari?
Mani Dautija sakarā nomulsināja tas fakts, ka pirms vienas PO spēles Stieples centrā piesakot sākumsastāvus un nosaucot Dautiju LA publika ne to svilpa ne to ūjināja, vārdsakot, izrādija zināmu nepatiku.... kaut pēc spēles čalis nu nekādi tādu attiesmi nebūtu pelnijis! Tad arī nodomāju, ka kaut kas iespējams nav īsti nav labi ar "ģēlām" ap tagadējo vai nākamo līgumu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-12 11:06, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Tas nebija domāts speciāli Tev... sorry, ja aizskāru.
taču nē, ko āksties

uz to jau var paskatīties arī no otras puses - Vankūveru spēj uzvarēt tikai čempioni. neizklausās izcili, bet labāk ir

     [+] [-]

, 2012-06-12 11:08, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: taču nē, ko āksties

uz to jau var paskatīties arī no otras puses - Vankūveru spēj uzvarēt tikai čempioni. neizklausās izcili, bet labāk ir
Es gan būšu nežēlīgāks-Vankūvera ir lūzeri un vienmēr tādi ir bijuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-12 11:14, pirms 13 gadiem
For the first time in their history. The kings ar the kings!

Malači, ļoti pelnīti.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-12 11:18, pirms 13 gadiem
nav briinums. Kings uzvarot liigas liiderus canucks, saprata, ka var jebkuru komandu uzvareet, jo chalji neuzdziivoja, bet kapaaja! protams, tagad var mazliet iemest uz kruuti, peec laba darba. =]

     [+] [-]

, 2012-06-12 11:22, pirms 13 gadiem
messibesii77 rakstīja: Skatos,ka Tev baigā cemme par NJD zaudējumu.
Viņam cemme, ka Kolhozu līgai līdz NHL kā līdz mēnesim.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-12 11:30, pirms 13 gadiem
Re, kādi krekliņi vēl dažiem mugurā

1.cdn.nhle.com

     [+] [-]

, 2012-06-12 11:32, pirms 13 gadiem
psc kas pa hateriem, katrs koments mīnusos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-12 11:51, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Re, kādi krekliņi vēl dažiem mugurā

http://1.cdn.nhle.com/nhl/images/upload/gallery/2012/06/146190457_slide.jpg
Starp citu! Salīdzinoši ne tik sen (gadu, divus atpakaļ) Piņķos HP veicī varēja dabūt tādu pašu Ivanāna LAK kreklu(ja nemaldos latus 40-50 gan tas prieks tur maksāja)! Kaut kādā Ebay gan jau vēl arī, ka tagad var dabūt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-06-12 12:09, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Tā, kur ir tas čalis, kurš izmisīgi vērtēja Krosbija spējas "svarīgajos" mačos! Derētu paanalizēt Kovaļčuka sniegumu.
Sveiks! Tepat vien esmu

Jā, Kovaļčukam nebija labākā sērija, bet ar nopietnu muguras savainojumu būt Krosbija līmenī nav slikti

     [+] [-]

, 2012-06-12 12:31, pirms 13 gadiem
Woohoow

     [+] [-]

, 2012-06-12 12:35, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Es gan būšu nežēlīgāks-Vankūvera ir lūzeri un vienmēr tādi ir bijuši.
kas tur nežēlīgs - visi, kas neiegūst kausu ir lūzeri, tas ir fakts katru sezonu līgā ir 29 lūzeri... jāpiekrīt arī tam, ka Vankūvera vienmēr bijuši lūzeri, jo kausu vēl nekad līdz šim nav ieguvuši (vispār jau LA ar līdz šim bija mūžīgie lūzeri ), tad tagad sanāk, ka NHL spēlē laikam 11 komandas, kas vienmēr ir bijuši lūzeri?

     [+] [-]

, 2012-06-12 12:42, pirms 13 gadiem
Jau regulārās sezonas laika bija sajūta ,ka Kings play off būs spēcīgs,tāpēc dīvaini bija tā knapā iekļūšana play off,jo sastāvs taču spēcīgs.Vienīgais uztrauca zaudējums pēdējā srzonas spēlē ,jo tas nozīmēja ,ka būs jāspēlē pret Vankūveru.Bet laikam tas nāca tikai par labu ,jo uzvarot Vankūveru ,pārējie vairs nelikās bīstami.Patiess prieks par Kings uzvaru .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-12 12:53, pirms 13 gadiem
Un runājot par Dautiju šis čalis man atgādina Ozoliņu jaunībā, kad viņš ar Avalanche pacēla kausu. Abi izteikti līderi bija, kad komandas izcīnija kausu [nr. varam nemaz nesalīdzināt ] Un arī šī vilcināšanās un strīdēšanās par lielo līgumu, lai gan Ozoliņš to parakstīja pēc kausa pacelšanas, vismaz tā var spriest pēc grāmatas.

Un par pašu Dautiju, jā viņš sezonas sākumā noslēdza ilgtermiņa līgumu līdz 18/19. gada sezonai par 7 milj. sezonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-12 13:35, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Vēl viena tagad ir : Kopš 2008 gada pie SC tiek komanda kas sezonu uzsāk Eiropā
Šodien Russia 1 komentētājs tā izteicās.
To jau runāja pirms finālsērijas sākuma, ka , gadījumā, ja LA uzvarēs, tā būs. Bet nu paldies, ka atgādināji, aizmirsu Neputnam to pateikt...

     [+] [-]

, 2012-06-12 13:40, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Labs. Nez kino atradīs kādu argumentu
Ja runa ir par šo 2 hokejistu snieguma izvērtēšanu tieši SC finālsērijās, tad Kovaļčukam 6 spēlēs 1+0, Krosbijam 13 spēlēs 3+6. Suģiķe sami.
Jeb es ko nepareizi sapratu??

     [+] [-]

, 2012-06-12 13:50, pirms 13 gadiem
Nu tas lielais 5minusu noraidijums kur vini guva 3vartus liela meera visu arii reshil, bet pec speles gaitas Kings bija apnemibas pilni uzvaret taa vai saa, domaju ja arii nebutu tas lielais noraidijums kads 2-1 kings laba taa vai sa butu, protams nepatik noskatities uz sadam uzvaram kur delj 1noraidijuma tu izcini uzvaru, bet Kings vinu nopelnija godam. Brouders lielaja noraidijuma galigi nebija glabejs, paris ripas bija tveramas, bet nu ta nau vina vaina kad dabuja 5min noraidijumu..

     [+] [-]

, 2012-06-12 13:55, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Jau regulārās sezonas laika bija sajūta ,ka Kings play off būs spēcīgs,tāpēc dīvaini bija tā knapā iekļūšana play off,jo sastāvs taču spēcīgs.Vienīgais uztrauca zaudējums pēdējā srzonas spēlē ,jo tas nozīmēja ,ka būs jāspēlē pret Vankūveru.Bet laikam tas nāca tikai par labu ,jo uzvarot Vankūveru ,pārējie vairs nelikās bīstami.Patiess prieks par Kings uzvaru .
Jā, pilnīgi piekrītu. Sezonas sākumā izteicos, ka Pacifika šogad neparasti spēcīga, īpaši jau LAK, kuri papildinājušies ar vairākiem labiem spēlētājiem. Tieši tāpēc biju neizpratnē, kad sezonas vidū viņi nemācēja iemest šaibas pretinieku vārtos. Tas arī bija iemesls, kāpēc viņi tikai beigās iespraucās 8-niekā.
Tiesa gan, nebija ne mazāko aizdomu, ka tieši Kings nu būs tie, kas izcīnīs SC. Bet nu labi, kas viss tā nu sanācis. Interesanti, vai Holmgrēns aizsūtījis apsveikuma esemeskas saviem bijušajiem debošīriem...??

     [+] [-]

, 2012-06-12 14:04, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Labs. Nez kino atradīs kādu argumentu
šobrīd tam nav laika, tā kā nē

     [+] [-]

, 2012-06-12 14:07, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: kas tur nežēlīgs - visi, kas neiegūst kausu ir lūzeri, tas ir fakts katru sezonu līgā ir 29 lūzeri... jāpiekrīt arī tam, ka Vankūvera vienmēr bijuši lūzeri, jo kausu vēl nekad līdz šim nav ieguvuši (vispār jau LA ar līdz šim bija mūžīgie lūzeri ), tad tagad sanāk, ka NHL spēlē laikam 11 komandas, kas vienmēr ir bijuši lūzeri?
nu i penteris sanāca. Pataisīsim visus apkārt par lūzeriem, lai Vankūvera neizceltos

     [+] [-]

, 2012-06-12 14:22, pirms 13 gadiem
Skaisti!

     [+] [-]

, 2012-06-12 14:22, pirms 13 gadiem
Golden-Boy rakstīja: Jonathan Quick ooohh to quick

Bišķin žēl Brodēru, bet King to nopelnīja pārbraucot pāri visiem playofos. Dustin Brown,Anze Kopitar,Jonathan Quick. MVP`S
Brīžiem nevar saprast, kura valodā Tu vispār raksti...

     [+] [-]

, 2012-06-12 14:23, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Domāju, ka tur visi ir pie vainas šajā zaudējumā gan treneri, gan arī spēlētāji....
... gan LA komanda.

     [+] [-]

, 2012-06-12 14:35, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: nu i penteris sanāca. Pataisīsim visus apkārt par lūzeriem, lai Vankūvera neizceltos
Jā, jā, es arī pirmīt noņirdzos...

     [+] [-]

, 2012-06-12 14:41, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: nu i penteris sanāca. Pataisīsim visus apkārt par lūzeriem, lai Vankūvera neizceltos
bišk aizrāvos, tiesa

bet nu pēc tavas loģikas tā sanāk, jo pagāšgad viņi tik finālsērijas septītajā spēlē zaudēja, otro gadu pēc kārtas ieguva prezidenta trofeju un kopš 2000. gada, tikai divraiz nav iekļuvuši finālā. protams, tas viss neko nenozīmē, ja nevar virs galvas pacelt kausu, bet... ja šie paši sasniegumi ir lūzerīgi, tad ko lai saka par, piemēram, to pašu Toronto?

     [+] [-]

, 2012-06-12 14:45, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: bišk aizrāvos, tiesa

bet nu pēc tavas loģikas tā sanāk, jo pagāšgad viņi tik finālsērijas septītajā spēlē zaudēja, otro gadu pēc kārtas ieguva prezidenta trofeju un kopš 2000. gada, tikai divraiz nav iekļuvuši finālā. protams, tas viss neko nenozīmē, ja nevar virs galvas pacelt kausu, bet... ja šie paši sasniegumi ir lūzerīgi, tad ko lai saka par, piemēram, to pašu Toronto?
Nu tie tak ir vēl lielāki lūzeri.Kur nu vēl lielāki par Maple Leafs...

     [+] [-]

, 2012-06-12 14:58, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Ja runa ir par šo 2 hokejistu snieguma izvērtēšanu tieši SC finālsērijās, tad Kovaļčukam 6 spēlēs 1+0, Krosbijam 13 spēlēs 3+6. Suģiķe sami.
Jeb es ko nepareizi sapratu??
Biju piemirsis par Krosbijam netipiski labo 07-08 sēriju.
Vairāk domāju 08-09 salīdzinājumu ar šo Kovaļčuka sēriju.

Krosbijs 7.sp 1g + 2a . Koef -5.
Kovaļčuks 6 1g + 0a Koef -3.

Neticami, ka ar tādu spēli Pitsburga dabuja kausu, bet kā teica kino, tad dēļ Malkina klātbūtnes Krosbijs īpaši neiespringst, lai nepazemotu pretiniekus.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-12 15:08, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Biju piemirsis par Krosbijam netipiski labo 07-08 sēriju.
Vairāk domāju 08-09 salīdzinājumu ar šo Kovaļčuka sēriju.

Krosbijs 7.sp 1g + 2a . Koef -5.
Kovaļčuks 6 1g + 0a Koef -3.

Neticami, ka ar tādu spēli Pitsburga dabuja kausu, bet kā teica kino, tad dēļ Malkina klātbūtnes Krosbijs īpaši neiespringst, lai nepazemotu pretiniekus.
Āāaa, es gan sākumā nedomāju, ka arī Tu esi no tiem, kas atcerās tikai to, kas ir izdevīgi.
Bet nu labi, šajā gadījumā Tu neesi pie vainas, jo kino uzsāka šo tēmu... tas tā.
Man gan neliekas, ka Krosbijs un Kovaļčuks būtu kkā īpaši jāsalīdzina, bet lai nu būtu kā būdams.
Kas tur neticams, izšķirošajā brīdī labi nospēlēt aizsardzībā, nekļūdīgi nospēlē vārtsargs, neitralizē pretinieku līderus, kāds 3-4 maiņas cilvēks uzņemās pasākumu uz sevi ( piem. Talbots ) un viss kārtībā. Neba nu viens Krsobijs Malkins vai Kovaļčuks spēs vienatnē ko izdarīt.
Kas attiecas uz statistikām un visādiem average cipariem, tad tos gan labāk salīdzināt tad, kad spēlētājs karjeru ir beidzis.

     [+] [-]

, 2012-06-12 15:26, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu tie tak ir vēl lielāki lūzeri.Kur nu vēl lielāki par Maple Leafs...
jā, Kanādas komandas baigi lūzero...

     [+] [-]

, 2012-06-12 15:47, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: jā, Kanādas komandas baigi lūzero...
Kaut ko nepareizu pateicu??
Ja vēl Kanādā bāzētajās komandās normāli kanādieši spēlētu, tad par to varētu vēl uztraukties.
Kronis visam ir Monreāla,kur jau kuro gadu no vietas visādi šušāriņi novākušies..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-12 16:10, pirms 13 gadiem
quarterr rakstīja: Un runājot par Dautiju šis čalis man atgādina Ozoliņu jaunībā, kad viņš ar Avalanche pacēla kausu. Abi izteikti līderi bija, kad komandas izcīnija kausu [nr. varam nemaz nesalīdzināt ] Un arī šī vilcināšanās un strīdēšanās par lielo līgumu, lai gan Ozoliņš to parakstīja pēc kausa pacelšanas, vismaz tā var spriest pēc grāmatas.

Un par pašu Dautiju, jā viņš sezonas sākumā noslēdza ilgtermiņa līgumu līdz 18/19. gada sezonai par 7 milj. sezonā.
Nu ja pareizi atceros, tad vel pagajusaja vai pat aizpagajusaja sezona skatoties vienu Kings speli, komentetaji kaut ko runaja par to, ka Dautija elks, jeb hokejists kuram vins gribetu lidzinaties ir tiesi Ozolins, tapec laikam jau nav brinums, ka vins atgadina Ozolinu

     [+] [-]

, 2012-06-12 16:16, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Kaut ko nepareizu pateicu??
Ja vēl Kanādā bāzētajās komandās normāli kanādieši spēlētu, tad par to varētu vēl uztraukties.
Kronis visam ir Monreāla,kur jau kuro gadu no vietas visādi šušāriņi novākušies..
es to bez sarkasma teicu, Kanādas komandas tiešām lūzero, īstenībā Vankūvera no visām lūzero vismazāk un Monreāla vispār īpašs gadījums - trennerim obligāti jārunā franciski, kamēr viņu dievinātajā komandā spēlētāji aplasīti no visas pasaules un franciski runājoši laikam kādi trīs vien ir. man tā komanda fascinē savas vēstures un tradīciju dēļ, bet nu domāšanā viņiem šobrīd kkas līdz galam neštimē, tas nu ir fakts

  +1 [+] [-]

, 2012-06-12 16:25, pirms 13 gadiem
Kurš būtu domājis ,ka Kings iegūs Stenlija kausu,bet malači!!!

     [+] [-]

, 2012-06-12 16:27, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: es to bez sarkasma teicu, Kanādas komandas tiešām lūzero, īstenībā Vankūvera no visām lūzero vismazāk un Monreāla vispār īpašs gadījums - trennerim obligāti jārunā franciski, kamēr viņu dievinātajā komandā spēlētāji aplasīti no visas pasaules un franciski runājoši laikam kādi trīs vien ir. man tā komanda fascinē savas vēstures un tradīciju dēļ, bet nu domāšanā viņiem šobrīd kkas līdz galam neštimē, tas nu ir fakts
Pilnīgas manas domas.

     [+] [-]

, 2012-06-12 16:46, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: es to bez sarkasma teicu, Kanādas komandas tiešām lūzero, īstenībā Vankūvera no visām lūzero vismazāk un Monreāla vispār īpašs gadījums - trennerim obligāti jārunā franciski, kamēr viņu dievinātajā komandā spēlētāji aplasīti no visas pasaules un franciski runājoši laikam kādi trīs vien ir. man tā komanda fascinē savas vēstures un tradīciju dēļ, bet nu domāšanā viņiem šobrīd kkas līdz galam neštimē, tas nu ir fakts
Es šajā ziņā lieku cerības uz Vinipegu.
Varbūt arī Monreāla ar savu "francūzisko" treneri sāks piedomāt.

     [+] [-]

, 2012-06-12 17:30, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: Es šajā ziņā lieku cerības uz Vinipegu.
Varbūt arī Monreāla ar savu "francūzisko" treneri sāks piedomāt.
mans mazais sapnītis - redzēt divas Kanādas komandas finālā. īstenībā pagāšsezon tas nemaz tik nereāli nebija, kas zin kā viss būtu beidzies, ja Monreāla tomēr būtu nolauzusi Bostonu pirmajā kārtā.. bet tagad, nu izskatās, ka nāksies kādu laiciņu pagaidīt

     [+] [-]

, 2012-06-12 17:51, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: mans mazais sapnītis - redzēt divas Kanādas komandas finālā. īstenībā pagāšsezon tas nemaz tik nereāli nebija, kas zin kā viss būtu beidzies, ja Monreāla tomēr būtu nolauzusi Bostonu pirmajā kārtā.. bet tagad, nu izskatās, ka nāksies kādu laiciņu pagaidīt
Es agrāk vienmēr aizstāvēju Kanādas komandas ,no ASV bāzētajām patika Flyers vienmēr un pa laikam Pitsburga,bet beidzamajos gados paskatos sastāvus un vairāk simpatizē komandas kuras bāzējas ASV,nevis Kanādā.Piemērs bija ,kad finālā pīles uzvarēja senatorus,jo pīļu sastāvā kanādiešu bija vairāk kā otaviešos,pie tam labu kanādiešu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-12 18:16, pirms 13 gadiem
Pilnīgi pelnīti. Quick ir vnk zvērs.

     [+] [-]

, 2012-06-12 18:25, pirms 13 gadiem
vislielākais prieks par Kopitaru. Maza valsts, nehokeja valsts, ticis līdz NHL, nesilda beņķi, bet met golus, un tagad vēl Stenlija kauss!
Domāju čalis ir nenormāli laimīgs!

  -2 [+] [-]

, 2012-06-12 18:45, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Vecīt, tu neesi Kovi !
U don`t say!

     [+] [-]

, 2012-06-12 18:46, pirms 13 gadiem
Nu malači, malači.

     [+] [-]

, 2012-06-12 19:12, pirms 13 gadiem
Red Scorpion rakstīja: Tagad aktualitāte ir futbols. Šajā okeāna pusē ļoti maz kam interesē šis kauss.
vēl mazāk par šo kausu mani interesē futbols

     [+] [-]

, 2012-06-12 19:36, pirms 13 gadiem
Pēdējie trīs gadi NHL ir kaut kāda fantastika, acīmredzot "salary cap" dara savu? Vēl 4 gadus atpakaļ domāju, ka vai tiešām jānodzīvo līdz sirmam vecumam, lai redzētu Čikāgu, Losandželosu, Bostonu utml. ar Stenlija kausu.
Un EA sports NHL sērijas spēlēs, ekrānšāviņi ar "Kings"vai "Bruins" Stenlija kausa bildēm (~2003-2007.gadā) likās smieklīgi. Bet... nu tā ir realitāte!

     [+] [-]

, 2012-06-12 19:51, pirms 13 gadiem
KINGS ARE THE KINGS!

     [+] [-]

, 2012-06-12 19:55, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: mans mazais sapnītis - redzēt divas Kanādas komandas finālā. īstenībā pagāšsezon tas nemaz tik nereāli nebija, kas zin kā viss būtu beidzies, ja Monreāla tomēr būtu nolauzusi Bostonu pirmajā kārtā.. bet tagad, nu izskatās, ka nāksies kādu laiciņu pagaidīt
Zini, kura komanda bijusi "sapnītis" spēlētājam manā avatarā, redzamam ASV bāzētas komandas kreklā?

     [+] [-]

, 2012-06-12 19:58, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Es agrāk vienmēr aizstāvēju Kanādas komandas ,no ASV bāzētajām patika Flyers vienmēr un pa laikam Pitsburga,bet beidzamajos gados paskatos sastāvus un vairāk simpatizē komandas kuras bāzējas ASV,nevis Kanādā.Piemērs bija ,kad finālā pīles uzvarēja senatorus,jo pīļu sastāvā kanādiešu bija vairāk kā otaviešos,pie tam labu kanādiešu.
Tas fināls ir labs piemērs, starp citu, arī toreiz biju par "pīlēm", tāpat kā pagājušajā finālā vairāk simpatizēja Bostona. Šķiet, ka pagājušogad tieši tāpat - Bostonā kanādiešu bija vairāk, katrā ziņā arī šogad LA viņu bija vairāk, nekā Vankūverā.

     [+] [-]

, 2012-06-12 20:12, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: Zini, kura komanda bijusi "sapnītis" spēlētājam manā avatarā, redzamam ASV bāzētas komandas kreklā?
nezinu gan, bet domāju, ka tu man pateiksi bet vispār interesanti, kapēc ir izveidojusies tāda sitoācija, ka kanādieši savos klubos tik ļoti aizraujas ar importa preci, lai arī pašu spēlētājiem talants it nemaz netrūkst? es vēl saprastu, ja šāda taktika nestu augļus un vismaz kāda komanda atvestu kausu atpakaļ uz mājām, bet tagad ne šis ne tas.

     [+] [-]

, 2012-06-12 20:45, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu tie tak ir vēl lielāki lūzeri.Kur nu vēl lielāki par Maple Leafs...
Skumji, bet fakts! TML pirms 45 gadiem(!!!) pēdējo reizi izcīnija SC! Un šobrīt tā ir garākā šāda sērija iekš NHL.... Čikāga savu šādu sēriju salīdzinoši nesen pārtrauca....

     [+] [-]

, 2012-06-12 21:01, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: nezinu gan, bet domāju, ka tu man pateiksi bet vispār interesanti, kapēc ir izveidojusies tāda sitoācija, ka kanādieši savos klubos tik ļoti aizraujas ar importa preci, lai arī pašu spēlētājiem talants it nemaz netrūkst? es vēl saprastu, ja šāda taktika nestu augļus un vismaz kāda komanda atvestu kausu atpakaļ uz mājām, bet tagad ne šis ne tas.
Agrāk (pēdējā pirmslokauta laikos) Kanādas klubu "nedienas" varētu norakstīt uz naudas lielumu(mazumu) klubu makos salīdzinot ar biezajiem ASV klubiem, no kuriem daudzi varēja sapikt kādas zvaigznes vien gribēja.... tagad ar salary cap ieviešanu tomēr tie spēki ir daudzmaz vienmērīgi sadalijušies, bet Kanādas klubi tāpat "nīkuļo" (citu vārdu viņu pašreizējam stāvoklim neatradu)... var jau tur jūsmot par visādām Vankuverām un vēl nez ko, bet baidos, ka nākamais SC čempions, kas nāks no Kanādas tomēr būs no Austrumiem(MTL, SENS vai tas pats TML).... Katrā ziņā kanādieši vienu savu smuko statistiku ir tikai izbojājuši.... 0-tie gadi (gadu dekāde) bija pirmie NHL vēsturē, kad neviens Kanādas klubs nespēja iegūt SC! Pedējoreiz to spēja iegūt Monreāla tālajā 1993.... Vai padsmitie būs tādi paši "tukšie" gadi priekš Kanādas klubiem? Laiks rādīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-12 22:47, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Agrāk (pēdējā pirmslokauta laikos) Kanādas klubu "nedienas" varētu norakstīt uz naudas lielumu(mazumu) klubu makos salīdzinot ar biezajiem ASV klubiem, no kuriem daudzi varēja sapikt kādas zvaigznes vien gribēja.... tagad ar salary cap ieviešanu tomēr tie spēki ir daudzmaz vienmērīgi sadalijušies, bet Kanādas klubi tāpat "nīkuļo" (citu vārdu viņu pašreizējam stāvoklim neatradu)... var jau tur jūsmot par visādām Vankuverām un vēl nez ko, bet baidos, ka nākamais SC čempions, kas nāks no Kanādas tomēr būs no Austrumiem(MTL, SENS vai tas pats TML).... Katrā ziņā kanādieši vienu savu smuko statistiku ir tikai izbojājuši.... 0-tie gadi (gadu dekāde) bija pirmie NHL vēsturē, kad neviens Kanādas klubs nespēja iegūt SC! Pedējoreiz to spēja iegūt Monreāla tālajā 1993.... Vai padsmitie būs tādi paši "tukšie" gadi priekš Kanādas klubiem? Laiks rādīs!
Nesaprotu, par ko šis stāsts. Domāju, ka ierindas kanādietim daudz vērtīgāka ir Bostonas, Čikāgas vai LA uzvara, nekā piemēram Monreālas, kur kanādiešu ir tik cik melns aiz naga, vai arī Vankūvera, kur ganbdrīz vienīgie kanādieši bija Luongo un Hemjuiss.Ak tā, vēl Barouzs un Laperjērs.Viss. Monreālai Praiss un Burks. Kas vēl?? Viens, varbūt 2 aizsargi.
Bostona, tagad LAK, Čikāga tajā gadā viskanādiskākās komandas. Tieši tās arī izceļ kausus, lai cik tas arī nebūtu dīvaini.
Vajag sataisīt normālus rosterus un tad arī būs panākumi.

     [+] [-]

, 2012-06-12 22:51, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Es agrāk vienmēr aizstāvēju Kanādas komandas ,no ASV bāzētajām patika Flyers vienmēr un pa laikam Pitsburga,bet beidzamajos gados paskatos sastāvus un vairāk simpatizē komandas kuras bāzējas ASV,nevis Kanādā.Piemērs bija ,kad finālā pīles uzvarēja senatorus,jo pīļu sastāvā kanādiešu bija vairāk kā otaviešos,pie tam labu kanādiešu.
Anaheima tajā gadā bija gandrīz vai viskanādiskākā komanda, kas arī spēlēja tipiski kanādisku hokeju. Skaidrs, ka es arī biju par Anaheimu, tieši tāpat kā Tu.
Dažus gadus pirms šī fināla Otava bija Čehoslovākijas izlases filiāle. Pēc tam viņi drusku pārveidoja rosteru un tika finālā .

     [+] [-]

, 2012-06-12 23:48, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Nesaprotu, par ko šis stāsts. Domāju, ka ierindas kanādietim daudz vērtīgāka ir Bostonas, Čikāgas vai LA uzvara, nekā piemēram Monreālas, kur kanādiešu ir tik cik melns aiz naga, vai arī Vankūvera, kur ganbdrīz vienīgie kanādieši bija Luongo un Hemjuiss.Ak tā, vēl Barouzs un Laperjērs.Viss. Monreālai Praiss un Burks. Kas vēl?? Viens, varbūt 2 aizsargi.
Bostona, tagad LAK, Čikāga tajā gadā viskanādiskākās komandas. Tieši tās arī izceļ kausus, lai cik tas arī nebūtu dīvaini.
Vajag sataisīt normālus rosterus un tad arī būs panākumi.
bet tieši tāds arī bija mans jautājums - kapēc viņi tā dara? vāc spēlētājus pa visu pasauli un rezlutāta nekāda, tikmēr ASV komandas novāc dominējošu kanādiešu roosteri un cilā kausu gadu no gada. kapēc nemācas no kļūdām? bet to jau drošvien vien paši GM zin..

     [+] [-]

, 2012-06-12 23:59, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: nezinu gan, bet domāju, ka tu man pateiksi bet vispār interesanti, kapēc ir izveidojusies tāda sitoācija, ka kanādieši savos klubos tik ļoti aizraujas ar importa preci, lai arī pašu spēlētājiem talants it nemaz netrūkst? es vēl saprastu, ja šāda taktika nestu augļus un vismaz kāda komanda atvestu kausu atpakaļ uz mājām, bet tagad ne šis ne tas.
Pēc sarunas temata grūti noprast, vai ne? Šoreiz Detroita tā nav.

Nez, pēc lokauta mēģinājumi ir bijuši (finālos Otava, Edmontona, Vankūvera), bet par to komplektāciju - laikam jau jāskatās uz komandu GM, nekas cits neatliek.

     [+] [-]

, 2012-06-13 00:01, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: bet tieši tāds arī bija mans jautājums - kapēc viņi tā dara? vāc spēlētājus pa visu pasauli un rezlutāta nekāda, tikmēr ASV komandas novāc dominējošu kanādiešu roosteri un cilā kausu gadu no gada. kapēc nemācas no kļūdām? bet to jau drošvien vien paši GM zin..
Grūti komentēt.
Sākšu no viena gala. Burks, nebūdams kanādietis, savārījis ļoti daudz s..du ar Toronto komplektāciju.Paši kanādieši uzskata, ka vislabākais jebkura Toronto līdzjūtēja draugs ir beigts vai atlaists Burks. Tieši tā.
Kas attiecas uz Monreālu, tad tur vispār neko nevar saprast, GM un HC mainījušies kā cimperlīgai dāmai zeķubikses. Dažus gadus atpakaļ veiktie treidi, kuru rezultātā Monreālas rosteris tika pārpildīts ar spēlētājiem, kuru vidējais garums ir 165 cm un svars 70 cm vispār ir izsmiekla vērts. Es jau nespēju vairs atcerēties, kā tur sauca visus tos menedžerus un puspriekšnieķeļus.
Beidzot tas par laimi apnika arī pašam Molsonam. Kā tur tagad sauc to priekšnieku, -Berževēns ?? Nu, uzvārds tīri labskanīgs, pastīsimies rudenī, kas tur sanāks, pareizāk sakot , tikai ap Ziemassvētkiem varēs būt kāda skaidrība.

     [+] [-]

, 2012-06-13 00:02, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Nesaprotu, par ko šis stāsts. Domāju, ka ierindas kanādietim daudz vērtīgāka ir Bostonas, Čikāgas vai LA uzvara, nekā piemēram Monreālas, kur kanādiešu ir tik cik melns aiz naga, vai arī Vankūvera, kur ganbdrīz vienīgie kanādieši bija Luongo un Hemjuiss.Ak tā, vēl Barouzs un Laperjērs.Viss. Monreālai Praiss un Burks. Kas vēl?? Viens, varbūt 2 aizsargi.
Bostona, tagad LAK, Čikāga tajā gadā viskanādiskākās komandas. Tieši tās arī izceļ kausus, lai cik tas arī nebūtu dīvaini.
Vajag sataisīt normālus rosterus un tad arī būs panākumi.
Es nerunāju par "kānādiskākajām" komandām, bet par Kanādas komandām (tām kas bāzējas Kanādā)! Kapēc Kanādas komandas nevar sakomplektēt normālus kaujasspējīgus sastāvus? Tas jau ir jāprasa šo klubu skautiem un GMiem kuriem acīmredzot ir jāmaina nodarbošanās, jo visiem viņiem neko vairāk kā tik ņeud nevar likt... vēl viens faktors iespējams kapēc pēdējā laikā uzvar tikai ASV komandas - viņu vienkārši ir tīri matemātiski vairāk! Kaut gan tas domāju, ka tomēr nebūtu īsti nopietni ņemams attaisnojums! Par rūsteriem pilnīgi piekrītu! Bet tas ir skautu un GMu lauciņš!

     [+] [-]

, 2012-06-13 00:03, pirms 13 gadiem
M9 avatars kopš laika gala ir bijis līdz zobiem apbruņots Pitsburgas Pingvīns...

...ja kāds to vēl nezināja...

     [+] [-]

, 2012-06-13 00:26, pirms 13 gadiem
nu skaidrs ir tas, ka nekas nav skaidrs acīmredzot atliek tik cerēt, ka GM tiks nomainīti, jo pie prāta diezvai viņi vairs nāks un varbūt notiks mazais brīnums un nākamās desmitgades laikā Kanāda sagaidīs savu kausu.

un jā, paldies visiem par saturīgajām sarunām

     [+] [-]

, 2012-06-13 00:39, pirms 13 gadiem
Pitsburgas "Pingvīns" pats par sevi, bet tas starp citu uzdotais jautājums bija par leģendārākā Pingvīna sākotnējiem sapņiem, respektīvi, Lemjē pirms NHL karjeras laikam tīri dabiski nebija sapņojis par Pitsburgu, bet gan citu komandu.

Jānomaina ģenerālmenedžerus - lūk, šis vakara secinājums nepavisam nav slikts. Ja vēl mēs būtu darba devēji...

     [+] [-]

, 2012-06-13 00:41, pirms 13 gadiem
Sezona noslēgta, uz redzi!

     [+] [-]

, 2012-06-14 17:36, pirms 13 gadiem
žel brodērs domāju ka ši ir pēdejā reizi kad tik tuvu nonāca kausam ;(